Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuner12
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 08:47
S0epkip schreef op woensdag 10 november 2010 @ 00:34:
Ik neem aan dat er gewoon op volgorde van bestelling (betaling) geleverd gaat worden! Als er genoeg toestellen op voorraad komen dan maakt het an sich niet uit of je bestelling/betaling pas vandaag binnen is gekomen... (lijkt mij!)
Ben ik het mee eens. Ware het niet ik vaak genoeg mee gemaakt heb, dat pre-orders toch een later het apparaat krijgen dan sommige mensen die het apparaat los kopen in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:24

TVL

Het is natuurlijk wel heel erg als je het toestel ook maar één dagje later zou krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yofresh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:28
TVL schreef op woensdag 10 november 2010 @ 08:51:
Het is natuurlijk wel heel erg als je het toestel ook maar één dagje later zou krijgen.
Wanneer aangekondigd wordt dat ze medio oktober te krijgen zijn en het half november wordt, dan begint dat vervelend te worden. Zeker wanneer er elke keer maar met een paar dagen uitgesteld wordt.

[ Voor 9% gewijzigd door Yofresh op 10-11-2010 08:58 ]

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
Dus als ik het lees op de pdashop.nl dat het nu zeker is dat hij donderdag komt, en het geen verwachting meer is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 11:32
Yofresh schreef op woensdag 10 november 2010 @ 08:58:
[...]

Wanneer aangekondigd wordt dat ze medio oktober te krijgen zijn en het half november wordt, dan begint dat vervelend te worden. Zeker wanneer er elke keer maar met een paar dagen uitgesteld wordt.
Hierin geef ik je gelijk, tuurlijk had ik het toestel ook het liefst in oktober al gehad maar ik heb toch wel wat meer geduld dan menig ander hier te zien aan de comments, boos zal ik ook niet worden maar jammer vind ik het wel.
Meegenomen dat ik m'n bestelling ook al eind september heb geplaatst, en m'n huidige toestel een newtonring heeft op het scherm en deze dus niet meer goed werkt.

Wat ik vooral jammer vind is waarom er niet duidelijk verteld kan worden waarom deze vertraging is ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 16:07

Twan V

...en er stralend uitzien

Je bent niet de enige die wat meer geduld heeft. Ik zit er ook met smart op te wachten, maar niet zo erg dat ik dagelijks in dit topic mijn ongenoegen uit. Er zullen vast meer geduldige lurkers zijn :)

Ik zou er wel van balen als voor de tweede keer de demodagen uitgesteld zouden worden. Ik heb nu inmiddels al twee keer mijn weekendplanning om moeten gooien :(

[ Voor 6% gewijzigd door Twan V op 10-11-2010 10:25 ]

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yofresh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:28
Frag1le schreef op woensdag 10 november 2010 @ 09:37:
[...]

Hierin geef ik je gelijk, tuurlijk had ik het toestel ook het liefst in oktober al gehad maar ik heb toch wel wat meer geduld dan menig ander hier te zien aan de comments, boos zal ik ook niet worden maar jammer vind ik het wel.
Meegenomen dat ik m'n bestelling ook al eind september heb geplaatst, en m'n huidige toestel een newtonring heeft op het scherm en deze dus niet meer goed werkt.

Wat ik vooral jammer vind is waarom er niet duidelijk verteld kan worden waarom deze vertraging is ontstaan.
Precies. Ik heb al sinds eind september een leentoestel van een vriend van me. Ik vind het niet erg dat hij vertraagd is, als HTC maar duidelijk is over hoelang. Als ze gezegd hadden, jongens, het duurt nog tot 20 november dan had ik daar absoluut vrede mee gehad.

Door telkens een paar dagen langer te vertragen, word ik ongeduldig,

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-01-2021
Twan V schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:24:
Je bent niet de enige die wat meer geduld heeft. Ik zit er ook met smart op te wachten, maar niet zo erg dat ik dagelijks in dit topic mijn ongenoegen uit. Er zullen vast meer geduldige lurkers zijn :)

Ik zou er wel van balen als voor de tweede keer de demodagen uitgesteld zouden worden. Ik heb nu inmiddels al twee keer mijn weekendplanning om moeten gooien :(
Ik hoop niet dat ze de demodagen verplaatsen, want dat zou betekenen dat de release misschien weer uitgesteld gaat worden!
Ik ben erg ongeduldig van aard, maar ik ga niet op een forum mijn ongenoegen zo uiten. Maar ieder zijn ding. Ik heb wel Coolblue getwittert met de vraag over hun "belofte" op de website mbt de preorders van dit toestel, hoe zij dit waar kunnen maken en wat er gebeurd als zij deze belofte niet waar kunnen maken omdat het toestel later komt of te weinig toestellen komen. Er staat nergens een zin dat het word verzonden naar aanleiding van de datum van de preorder! I'll wait and see.

Vanmiddag moet ik mijn telefoon inleveren waardoor ik het met een oude HTC s620 moet gaan doen.. Op hoop van zegen kan ik windows z.s.m. gedag zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Er zullen vast meer geduldige lurkers zijn :)
Present :)
Ik volg geduldig dit topic. Zit er zwaar aan te denken om een toestel los te kopen maar dan moet ie natuurlijk wel ergens te krijgen zijn ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

huh, is dit topic niet juist om effe het ongeduld van je af te praten?

(ik word er ook niet boos van hoor, wel van onduidelijke communicatie, kan ik van niemand tegen eigenlijk dus ook niet van htc :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 14:51
Er zullen vast meer geduldige lurkers zijn :)
En nog één hier... :P

Kijk erg uit naar het moment dat ik m'n Touch Pro kan vervangen door de Desire-Z, maar het is niet zo dat ik er slecht door slaap dat het wat langer duurt dan eerder verwacht. Geduld is een schone zaak en gelukkig ben ik een geduldig persoon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb met 2call gebeld. Het toestel is nog niet binnen met daarbij de opmerking 'houd maar eind november aan'.

Ik wacht maar weer af, veel meer kan ik er niet aan doen. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pda shop is wel vrij stellig nu met vrijdag.
Ik heb em echter bij castle telecom besteld.. dus voor mij wordt het ook langer wachten. Blijft jammer dat de kleine zaakjes ook langer moeten wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
tijden zijn weer aangepast :(

http://www.htcdesirez.net...e-htc-desire-z-deze-week/

maar ja zoals ik al zei voor kerst heb ik hem wel denk ik?

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

copywizard schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:18:
tijden zijn weer aangepast :(

http://www.htcdesirez.net...e-htc-desire-z-deze-week/

maar ja zoals ik al zei voor kerst heb ik hem wel denk ik?
die site heeft er samen met markmoons al meermaals naast gezeten... en ik weet ook niet welke 3rdie die site host ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het blijkt overigens dus wel echt zo te zijn dat grote shops exclusieve contracten hebben voor snellere levering. Noem me naief, maar dat wist ik dus niet. Ik redeneerde gewoon: ik doe een pre-order want wil em zo snel mogelijk. Dat het dan uitmaakt of je bij een grote of kleine zaak besteld was mij onduidelijk.. En dat is toch een beetje misleidend eigenlijk.. (en ook wel oneerlijk voor de kleinere shops trouwens)..
Het ontgaat mij, dat wanneer grotere winkels em hebben en de kleine niet omdat ze als laatste aan de beurt komen, er nog sprake is van een pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Zo heel erg fout is deze site niet, want voordat de winkels het bleken te weten, had deze website wel al de informatie dat de leverdatum opgeschoven werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
laten we het zo zeggen dat vandaag sommige mensen het toestel hadden verwacht of in ieder geval een telefoontje verwacht dat hij zou worden geleverd

maar zie nog niemand op dit forum ook maar iets vertellen over dat ze hem morgen krijgen of dat ze zijn gebeld?

als ik vandaag zou worden gebeld door bel-company dat ik hem kan komen halen post ik hier meten daarna dat ik hem ga ophalen om te laten weten dat hij er is

maar zie niemand anders dit ook maar doen dus ga ervan uit dat nog niemand is gebeld of zo iets dus denk wel dat hij naar volgende week is verschoven en volgende week weer wordt verschoven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@copywizard: pdashop adverteert nu met een feit: hij is er vrijdag. En niet: we verwachten dat..
ofwel, als ie er vrijdag niet is bij de pdashop is het volgens mij dus echt misleidende, onjuiste info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
copywizard schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:45:
laten we het zo zeggen dat vandaag sommige mensen het toestel hadden verwacht of in ieder geval een telefoontje verwacht dat hij zou worden geleverd

maar zie nog niemand op dit forum ook maar iets vertellen over dat ze hem morgen krijgen of dat ze zijn gebeld?

als ik vandaag zou worden gebeld door bel-company dat ik hem kan komen halen post ik hier meten daarna dat ik hem ga ophalen om te laten weten dat hij er is

maar zie niemand anders dit ook maar doen dus ga ervan uit dat nog niemand is gebeld of zo iets dus denk wel dat hij naar volgende week is verschoven en volgende week weer wordt verschoven
Of ze zijn het vergeten omdat ze druk aan het spelen zijn met hun Desire Z :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

copywizard schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:45:

volgens salland krijgen zei em vandaag... dus ik verwacht vandaag een mailtje en ik weet niet of TNT dan levert op de feestdag morgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:50:
[...]

volgens salland krijgen zei em vandaag... dus ik verwacht vandaag een mailtje en ik weet niet of TNT dan levert op de feestdag morgen :(
Het is geen Officiële feestdag in NL dus hij zal gewoon geleverd worden. België is een ander verhaal, daar is het Wapenstilstand morgen en dat is wel een Officiële dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
@Lady M : ik geloof best dat ze dat op hun website hebben staan maar ik ben erg benieuwd of ze het gaan waarmaken ik hoop het voor jou zeker weten maar heb er een hard hoofd in.

@disturbedmind : dat zou kunnen maar ik zou persoonlijk niet op me fiets springen voor ik het jullie laat weten al is het maar dat het hoop kan geven :)

@miZ : feestdag morgen denk dat TNT wel werkt op "Columbusdag" (spanje) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disturbedmind schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:59:
[...]

Het is geen Officiële feestdag in NL dus hij zal gewoon geleverd worden. België is een ander verhaal, daar is het Wapenstilstand morgen en dat is wel een Officiële dag.
juist drm alsook @copywizard.

In Belgie heb je wapenstilstand dus is de vraag. Levert TNT dan ? Ze zullen wel leveren in het verdeelcenter maar hoe gaat het dan verder.

Tot zover ik weet werkt TNT op een feestdag denk ik wel met beperkte bezetting ?

Ik woon in België dusja :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
aaaaaa oke dat verklaart een hoop ;)

maar goed we zullen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb al antwoord gehad van TNT.

ze leveren NIET op 11 november... dus zoeizo wordt het al vrijdag / zaterdag voor mij. Ochja. Een paar daagjes kunnen er nog wel bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuner12
belsimpel.nl is ook onduidelijk. Op de website zelf staat 5-7 werk dagen en tweakers.net staat 12 werkdagen.
Ik geloof eerder tweakers.net aangezien belsimpel.nl altijd 5-7 werkdagen aanhoud met de desire Z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:03:
[...]

juist drm alsook @copywizard.

In Belgie heb je wapenstilstand dus is de vraag. Levert TNT dan ? Ze zullen wel leveren in het verdeelcenter maar hoe gaat het dan verder.

Tot zover ik weet werkt TNT op een feestdag denk ik wel met beperkte bezetting ?

Ik woon in België dusja :x
TNT zal het denk ik gewoon netjes naar een opslag brengen in België? en dat het vrijdag weer verder word geleverd?

Edit: nvm je was er al uit wat er ging gebeuren, ik was net iets te laat.

[ Voor 6% gewijzigd door disturbedmind op 10-11-2010 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus voor de mensen in belgië;

45 wo 10/nov 10/nov 10/nov (sorteren) 12/nov (1ste poging) 13/nov(2de poging)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trobbelsjoeter
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-01-2024
pven schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:06:
Ik heb met 2call gebeld. Het toestel is nog niet binnen met daarbij de opmerking 'houd maar eind november aan'.

Ik wacht maar weer af, veel meer kan ik er niet aan doen. :)
Ik heb net ook 2call.nl gebeld.
Hele aardige meneer zette mij 1 minuutje in de wacht om het toch even goed uit te zoeken voor mij.
Hij zei: "Eind deze week, begin volgende week."

:) Ik vind eind deze week toch beter klinken dan eind van deze maand. :+
Probleem zit echt bij de leveranciers, 2call kan er ook niks aan doen dat het toestel zo vertraagd is.

Zodra hij binnen is, sturen ze hem meteen op. Er is dus geen sprake van een landelijke release date of een periode dat ze het toestel nog even in het assortiment vast houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
tuner12 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:15:
belsimpel.nl is ook onduidelijk. Op de website zelf staat 5-7 werk dagen en tweakers.net staat 12 werkdagen.
Ik geloof eerder tweakers.net aangezien belsimpel.nl altijd 5-7 werkdagen aanhoud met de desire Z.
hij staat bij mijn bestelling nogsteeds 2 tot 5 werkdagen en dat het onderweg is vanuit de leverancier. Ze zijn al een volle maand onderweg, krijg het idee dat hun leverancier ergens in de sahara zit en dat het per kameel naar nederland wordt gebracht.

edit: ik heb ze vanochtend gemailed of ze inmiddels al iets meer wisten, maar ik heb nog geen reactie gehad.

[ Voor 8% gewijzigd door ArgantosNL op 10-11-2010 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trobbelsjoeter schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:27:
[...]

Hele aardige meneer zette mij 1 minuutje in de wacht om het toch even goed uit te zoeken voor mij.

Probleem zit echt bij de leveranciers, 2call kan er ook niks aan doen dat het toestel zo vertraagd is.

Zodra hij binnen is, sturen ze hem meteen op. Er is dus geen sprake van een landelijke release date of een periode dat ze het toestel nog even in het assortiment vast houden.
laat ons stellen dat het probleem ook niet de leveranciers zijn maar gewoonweg HTC ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Volgens Typhone worden ze vanmiddag verwacht. Afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trobbelsjoeter
Mijn vader heeft een transportbedrijfje (concurrent van TNT) en zei dat TNT-post inderdaad landelijk gaat staken.
Maar hij zei dat dit alleen de TNT-post afdeling betreft en niet de TNT pakketservice.

Ik weet niet zeker of dit klopt, want ik heb het nog niet op internet kunnen verifiëren.

[ Voor 13% gewijzigd door trobbelsjoeter op 10-11-2010 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trobbelsjoeter schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:38:
[...]

Mijn vader heeft een transportbedrijfje (concurrent van TNT) en zei dat TNT-post inderdaad landelijk gaat staken.
Maar hij zei dat dit alleen de TNT-post afdeling betreft en niet de TNT pakketservice.

Ik weet niet zeker of dit klopt, want ik heb het nog niet op internet kunnen verifiëren.
dankje. Blijkt inderdaad alleen de postbodes te zijn en gelukkig heeft belgie zen eige postbodes. dus zoeizo als Salland vandaag men zending doet heb ik de Z's vrijdag... maar ik hoop er niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
trobbelsjoeter schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:38:
[...]

Maar die staking was toch op 16 november?

Morgen word alles gewoon nog via de post verstuurd hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trobbelsjoeter
disturbedmind schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:41:
[...]

Maar die staking was toch op 16 november?

Morgen word alles gewoon nog via de post verstuurd hoor.
Jahahaa :+ Dat dachten wij vorige week ook. #Weetjenog? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
trobbelsjoeter schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:27:
[...]

Ik heb het echt heel vriendelijk gevraagd en de dame aan de lijn deed mij geloven dat ze mij ook lief vond. :/

Ik wacht maar weer af, heb toch niet veel tijd om er nu mee te spelen. :Y)

Je zou inmiddels toch verwachten dat iemand hem dan al binnen moet hebben ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
voila daar heb je het al

net gebeld met Bel-company en gister zeiden ze dat hij vandaag kwam
en vandaag wordt mij verteld hij is weer uitgesteld ze zouden er vandaag 11 binnen krijgen volgens de leverings papieren maar er is er geen een geleverd

ofwel ik had gelijk het wordt niet vandaag en ook Pda-shop zal ze niet krijgen heb ik zo het gevoel :)

maar goed ik weet ook hoeveel waarde ik aan de uitspraken moet hangen ofwel geen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
copywizard schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:59:
voila daar heb je het al

en vandaag wordt mij verteld hij is weer uitgesteld ze zouden er vandaag 11 binnen krijgen volgens de leverings papieren maar er is er geen een geleverd

ofwel ik had gelijk het wordt niet vandaag en ook Pda-shop zal ze niet krijgen heb ik zo het gevoel :)

maar goed ik weet ook hoeveel waarde ik aan de uitspraken moet hangen ofwel geen dus :)
Maar wat zijn überhaupt nu 11 telefoons.. dat is toch geen bestelling? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 11:53
disturbedmind schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:06:
Maar wat zijn überhaupt nu 11 telefoons.. dat is toch geen bestelling? :S
Voor een fysieke winkel wel, die krijgen vaak bijna dagelijks nieuwe voorraad en leggen het liefst niets te veel op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het echt heel vriendelijk gevraagd en de dame aan de lijn deed mij geloven dat ze mij ook lief vond. :/
hahahah True Player ;)

maar om ontopic te blijven.
T-mobile gaf mij vorige week aan dat het 3 weken zou duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethoxyethanol
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-11-2019
Oei, 16e worden ze bij gsmweb.nl verwacht.. Wou hem nog in het weekend mee spelen maar goed, we wachten al zo lang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens het overzicht van afgelopen maandag in de t-mobile shop zouden ze deze week komen (wk 45)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuner12
ArgantosNL schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:29:
[...]

hij staat bij mijn bestelling nogsteeds 2 tot 5 werkdagen en dat het onderweg is vanuit de leverancier. Ze zijn al een volle maand onderweg, krijg het idee dat hun leverancier ergens in de sahara zit en dat het per kameel naar nederland wordt gebracht.

edit: ik heb ze vanochtend gemailed of ze inmiddels al iets meer wisten, maar ik heb nog geen reactie gehad.
Goed plan, houd ons op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
Aaarg... ik werd gek van de traagheid van mijn BB, die heb ik net opgestuurd en heb nu een oude HTC met windows mobile.. dat is pas traag..pffff leuk! Hoop dat PDAshop ze morgen binnenkrijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lscsont schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:42:
Aaarg... ik werd gek van de traagheid van mijn BB, die heb ik net opgestuurd en heb nu een oude HTC met windows mobile.. dat is pas traag..pffff leuk! Hoop dat PDAshop ze morgen binnenkrijgen
same here ... me HTC Tattoo begint zen laatste loodjes te legge xD
ik denk dat ie zen vervanging dichter & dichter ziet komen :p

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2010 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:45:
[...]

same here ... me HTC Tattoo begint zen laatste loodjes te legge xD
ik denk dat ie zen vervanging dichter & dichter ziet komen :p
Ik dacht altijd dat die telefoons geen gevoelens hadden.. volgens mij wel, ik zie de reclame van the phonehouse voor me..arme dingen.. als ze kunnen lopen: Desire Z, neem het vliegtuig en daarna de bus/tram/trein/metro naar mijn huis ipv dat langzame transport..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lscsont schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:47:
[...]

Ik dacht altijd dat die telefoons geen gevoelens hadden.. volgens mij wel, ik zie de reclame van the phonehouse voor me..arme dingen.. als ze kunnen lopen: Desire Z, neem het vliegtuig en daarna de bus/tram/trein/metro naar mijn huis ipv dat langzame transport..
ik betaal em/haar meteen een ticket 1ste klas ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:48:
[...]

ik betaal em/haar meteen een ticket 1ste klas ! :D
tis zeker een zij...hard to get spelen! Maar ze houd denk ik wel van luxe, alles 1e klas, bij aankomst een pracht ontbijt/lunch/diner.. heeft iemand nog wat gehoord van de winkels? Ik bel denk ik aan het eind van de dag PDAshop weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als de dezire z kon praten.. dan zou ze toch maar 1 ding willen? Naar haar rechtmatige baasje, zo snel mogelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lscsont schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:52:
[...]

tis zeker een zij...hard to get spelen! Maar ze houd denk ik wel van luxe, alles 1e klas, bij aankomst een pracht ontbijt/lunch/diner.. heeft iemand nog wat gehoord van de winkels? Ik bel denk ik aan het eind van de dag PDAshop weer..
denk dat me vriendin het wel niet erg vind voor een andere female in huis xD
Salland getwittert no reply (nog niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:55:
[...]

denk dat me vriendin het wel niet erg vind voor een andere female in huis xD
Salland getwittert no reply (nog niet)
Ik had vanochtend coolblue getwittert, ook geen reactie tot nu toe.. Ik denk dat mn vriend het niet leuk vind dat ik dan alleen maar bezig ben met mijn telefoon.. hij heeft ineens 2 vriendinnen dan haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
copywizard schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:59:
voila daar heb je het al

Volgens de website ontvangt PDAshop de telefoons ook pas morgen (de 11e)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net ook belcompany even gebeld om te vragen of ze al iets weten maar ja as usual nog niet binnen maar ze verwachten hem zeker deze week...
ook gelijk even gechecked of ik nog wel op de lijst sta en ja dat was gelukkig nog zo:D
nu afwachten ergens deze week moet het echt gaan gebeuren volgens de medewerker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lscsont schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:00:
[...]

Ik had vanochtend coolblue getwittert, ook geen reactie tot nu toe.. Ik denk dat mn vriend het niet leuk vind dat ik dan alleen maar bezig ben met mijn telefoon.. hij heeft ineens 2 vriendinnen dan haha
mijn vriendin zal 9/10 wel eindelijk blij zijn dat ze van me gezanik van af is. Zij heeft een desire HD gekocht. Paar weekjes terug.

Sinds gisterenmiddag niks meer van saland. Ze hadden me gisteren wel gezegd hun voorraadwekker aan te melden. (komt wss omdat ik ze al een week lastigval :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
belsimpel.nl: "Wij verwachten een levertijd van ongeveer 5-7 werkdagen. Volgende week zullen wij hiervan een levering gaan krijgen, is de verwachting. Op http://www.belsimpel.nl/HTC/HTC-Desire-Z vindt u hier meer informatie over. Ik ga ervan uit u zo volledig geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd bereiken op: 050-2103404 of via een reactie op deze e-mail."

weer een week opgeschoven, houd het ooit op??? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Huh !?

'Direct leverbaar' (bij 2call) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ondertussen op desireZ.net:

http://www.htcdesirez.net...anaf-vrijdag-uitgeleverd/

>> Belsimpel.nl 5 - 7 werkdagen Hi, Vodafone, Telfort, KPN

er stond dus daar geen vaste datum vast @argantos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:16:
[...]

mijn vriendin zal 9/10 wel eindelijk blij zijn dat ze van me gezanik van af is. Zij heeft een desire HD gekocht. Paar weekjes terug.

Sinds gisterenmiddag niks meer van saland. Ze hadden me gisteren wel gezegd hun voorraadwekker aan te melden. (komt wss omdat ik ze al een week lastigval :p )
same here, mijn vriend vind me erg vervelend worden.. ben nogal ongeduldig van aard en dan helpt zoiets niet echt mee..zit ook nog eens in de ziektewet dus heb de tijd om handen om erg ongeduldig te zijn:P Ik heb me ook ingeschreven bij verschillende winkels voor een voorraadwekker, meer om te kijken wanneer een winkel ze in stock heeft.

Ik heb PDAshop gesproken hij vertelde dat zij genoeg toestellen verwachten om alle preorders te voorzien (ik heb mijn preorder bij PDA shop gister gedaan en ik zal er zeker tussen vallen zei de aardige meneer aan de andere kant van de telefoonlijn, ze hebben een lijst met vraag en aanbod.) Het enige wat mis kan gaan is dat zij niet het aantal toestellen binnen krijgen als ze besteld hebben wat volgens de meneer zelden voorkomt. Ze verwachten de toestellen hoogstwaarschijnlijk in de namiddag, ze komen vanaf schiphol, gaan eerst naar de leverancier van HTC (Mcc BV?) en dan naar PDA shop.. Mocht je er niet tussen vallen krijg je hoogstwaarsch telefonisch bericht. Hopelijk betekent dit goed nieuws en voor iedereen een telefoontje aan het eind van de dag voor een afleverafspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Vraag is natuurlijk hoeveel dat er zijn, maar de toestellen komen volgens mij mondjesmaat binnen en 2call zou inderdaad ze al op voorraad hebben.
lscsont schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:34:
[...]
same here, mijn vriend vind me erg vervelend worden.. ben nogal ongeduldig van aard en dan helpt zoiets niet echt mee..zit ook nog eens in de ziektewet dus heb de tijd om handen om erg ongeduldig te zijn:P Ik heb me ook ingeschreven bij verschillende winkels voor een voorraadwekker, meer om te kijken wanneer een winkel ze in stock heeft.
Soort gelijke situatie hier, vriendin heeft de Z besteld en ik de HD, beiden bij dezelfde winkel. Gok dat die van haar volgende week binnen komt, die van mij pas over een week of twee. Dat gaan twee turbulente weken worden. 'Gelukkig' zie ik haar enkel in het weekend, dus heb ik weinig ruimte om enorm jaloers te zijn.

[ Voor 51% gewijzigd door Tsurany op 10-11-2010 14:36 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
Sneeky, als je op het toestel klikt met abonnement, dan staat er een oranje vinkje: leverbaar vanaf november 2010..

Edit: Net gebeld met 2call, ze hebben hem nog niet binnen, verwachten hem misschien vandaag en anders morgen ("zeker deze week") nog binnen..

[ Voor 17% gewijzigd door lscsont op 10-11-2010 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:31:
ondertussen op desireZ.net:

http://www.htcdesirez.net...anaf-vrijdag-uitgeleverd/

>> Belsimpel.nl 5 - 7 werkdagen Hi, Vodafone, Telfort, KPN

er stond dus daar geen vaste datum vast @argantos
ik had vorige week een mailtje gekregen dat ze deze week zouden leveren. Vandaar mijn reactie hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:35:
[...]

Vraag is natuurlijk hoeveel dat er zijn, maar de toestellen komen volgens mij mondjesmaat binnen en 2call zou inderdaad ze al op voorraad hebben.

[...]

Soort gelijke situatie hier, vriendin heeft de Z besteld en ik de HD, beiden bij dezelfde winkel. Gok dat die van haar volgende week binnen komt, die van mij pas over een week of twee. Dat gaan twee turbulente weken worden. 'Gelukkig' zie ik haar enkel in het weekend, dus heb ik weinig ruimte om enorm jaloers te zijn.
en dan krijg je situaties dat je meer angry birds op de HD van je vriendin zit te spelen dan zij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Tsurany schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:35:
[...]

Maar die heb ik net gebeld en toen kreeg ik 'eind november' terug ... Maar goed: * pven zet nog een extra potje met koffie en wacht maar weer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
pven schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:49:
[...]

Maar die heb ik net gebeld en toen kreeg ik 'eind november' terug ... Maar goed: * pven zet nog een extra potje met koffie en wacht maar weer af.
Dat is raar, ik had een medewerker die gaf aan vandaag/morgen..afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusJennis
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-09 12:06
pven schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:49:
[...]
lscsont schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:51:
[...]
Dat is raar, ik had een medewerker die gaf aan vandaag/morgen..afwachten...
Dan hebben we hier een mooi voorbeeld van een verkoper die je aan het lijntje houd en een verkoper die gewoon durft aan te geven dat het nog wel even kan duren.

Specs: http://specs.tweak.to/14067

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GeniusJennis schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:56:
[...]

[...]

Dan hebben we hier een mooi voorbeeld van een verkoper die je aan het lijntje houd en een verkoper die gewoon durft aan te geven dat het nog wel even kan duren.
OF 1tje die de nieuwe update al heeft gekregen of 1tje die nog geen clue heeft.
Zo zijn er genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusJennis
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-09 12:06
@ miZ:
Sterk staaltje wishful thinking.

[ Voor 77% gewijzigd door GeniusJennis op 10-11-2010 15:02 ]

Specs: http://specs.tweak.to/14067

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
GeniusJennis schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:02:
@ MiZ:
Hopelijk een self-fulfillingprophecy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GeniusJennis schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:02:
@ miZ:
het kan allemaal. Juist zoals heel veel mensen nog geloven in sinterklaas... (sint nicolaas / sint maarten).....
Ach het zal allemaal wel. Denk dat heel veel retailers met de handen in hun haar zitten met wat ze nu net met de Z moete doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:05:
[...]

het kan allemaal. Juist zoals heel veel mensen nog geloven in sinterklaas... (sint nicolaas / sint maarten).....
Ach het zal allemaal wel. Denk dat heel veel retailers met de handen in hun haar zitten met wat ze nu net met de Z moete doen :p
Wat bestaat hij niet dan? :( ! Hij stopt mijn DZ vrijdag avond nog wel in mijn schoen <+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
Geachte mevr. Sont,

HTC heeft op dit moment problemen met de levering van toestellen binnen
heel nederland.
HTC geeft aan dat er een vertraging van 3 weken is.
Gsmeasy verwacht dat wij de toestellen in de vierde week van november gaan
leveren.
Zodra het toestel leverbaar is dan wordt er contact met u opgenomen.

Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,

Gsmeasy.nl Supportdesk
0900-GSMEASY (0900-4763279) (15ct/min)
lekker dan.. ik heb mijn bestelling inmiddels daar geannuleerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
lscsont schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:11:
[...]

Oei dat ziet er niet goed uit, laten we hopen dat de pdashop dit keer wel gelijk heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Net even (weer) met 2call gebeld: de toestellen zijn binnen, ze zijn ze aan het invoeren in de administratie. *O*

[ Voor 3% gewijzigd door pven op 10-11-2010 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGMayer
  • Laatst online: 09-08 21:34
pven schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:13:
Net even met 2call gebeld: de toestellen zijn binnen, ze zijn ze aan het invoeren in de administratie. *O*
Dat MOET betekenen dat andere shops hoe dan ook vandaag geleverd krijgen!!! _/-\o_ SMILEEE BOYSS (and girls). Iemand nog contact gehad met coolblue??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Net even (weer) met 2call gebeld: de toestellen zijn binnen, ze zijn ze aan het invoeren in de administratie. *O*
Volgens HTC op Twitter heeft ie 3 weken vertraging? :/

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
MGMayer schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:15:
[...]

Dat MOET betekenen dat andere shops hoe dan ook vandaag geleverd krijgen!!! _/-\o_ SMILEEE BOYSS (and girls). Iemand nog contact gehad met coolblue??
ik had eerder vandaag bericht gehad met PDAshop, zij gaven aan vandaag/morgen de telefoons te ontvangen en genoeg binnen te krijgen voor alle preorders (ook die van gister), echter nog niet net of ze de bestelling binnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
DennusB schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:16:
[...]

Ik roep ook alleen maar wat mij net telefonisch is gemeld. :P De dame zei letterlijk dat de toestellen net binnen zijn en dat ze daarom 'Direct leverbaar' op de site hebben geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-09 19:55
lscsont schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:11:
[...]

Here we go again :) Ik ga gewoon hopen dat ik hem voor 2011 wel eens heb. Gelukkig heb ik mijn vorig toestel nog niet de deur uit gedaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGMayer
DennusB schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:16:
[...]
@markmoons of op welk twitter kanaal heb je dat gelezen?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
pven schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:18:
[...]

Ik roep ook alleen maar wat mij net telefonisch is gemeld. :P De dame zei letterlijk dat de toestellen net binnen zijn en dat ze daarom 'Direct leverbaar' op de site hebben geplaatst.
Een andere meneer gaf aan dat de status nog steeds 0 is, maar dathet inderdaad mogelijk is dat de toestellen nog ingevoerd moeten worden... heb net (toevallig 10 min geleden ofzo) ook maar even een bestelling bij 2call geplaatst...kijken wie eerder is!
Edit: ook gaf hij aan dat er inderdaad een vinkje weg is gehaald dat het toestel niet op voorraad zou zijn..dit zou dan misschien wel betekenen dat 2call de toestellen binnen heeft..afwachten dan maar!

[ Voor 15% gewijzigd door lscsont op 10-11-2010 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Laatst online: 09:40
*O* hooray.....nu hopen dat ik ook bij de eerste batch zit en of ze ook echt binnen zijn. Eerst een track & trace nummer zien dan geloven......

Hmmm....wel weer die "geloofwaardige" dame ("eind november") die je de eerste keer ook aan de telefoon had dus?

[ Voor 13% gewijzigd door DeOS op 10-11-2010 15:23 ]

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
MGMayer schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:19:
[...]

@markmoons of op welk twitter kanaal heb je dat gelezen?? :?
http://twitter.com/bartjen/status/2363526840582144

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
Beste Sont,

De HTC Z wordt 15 november verwacht. Dit is alleen bij Brightpoint op het moment.
Hopende u hiermede van dienst te zijn geweest.

Als u verdere vragen heeft, of u wilt laten weten dat uw probleem is opgelost, dan kunt u dat aan ons laten weten door naar de ContactUs te gaan en daar in te loggen met je e-mailadres en het volgende ticketnummer 10NLCW46NLA000417.

Met vriendelijke groet,

Klaas

HTC
ppfffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben geloof ik de draad kwijt met al die wisselende berichten. iemand een idee hoe het nou echt allemaal zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Laatst online: 09:40
Dat is dus een vraag aan Mark Moons, maar waar komt het verhaal van de 3 weken vertraging vandaan? Ik heb hier nog geen bron van gezien.

[ Voor 6% gewijzigd door DeOS op 10-11-2010 15:28 ]

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou das dan alvast 1 :D who's next?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGMayer
DeOS schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:28:
[...]

Dat is dus een vraag aan Mark Moons, maar waar komt het verhaal van de 3 weken vertraging vandaan? Ik heb hier nog geen bron van gezien.
Mijn gedachte! Als we de berichten moeten geloven en 2call heeft dus de eerste telefoons binnen, zullen we voorlopig deze 3 weken vertraging maar weer naar het land der fabelen verwijzen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joko56
  • Laatst online: 20-01-2021
Nog even en dan ligt de Nokia E7 in de winkel, dan hebben we geen HTC Desire Z maar een keuzeprobleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeOS schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:28:
[...]

bartjen ben ik ! nog eens :p

ik stel die vraag aan hem omdat hier op tweakers dit was gepost door iemand ik dacht lscsont aan gsmeasy... Brightpoint is toevallig de leveraar aan salland denk ik ;:x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
MGMayer schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:30:
[...]

Mijn gedachte! Als we de berichten moeten geloven en 2call heeft dus de eerste telefoons binnen, zullen we voorlopig deze 3 weken vertraging maar weer naar het land der fabelen verwijzen!
Misschien raakt hij de weg kwijt en komt hij morgen terug..ze zeggen dat ze de toestellen nog moeten invoeren, hopelijk is het waar en worden de toestellen vanmiddag nog verzonden..ik weet niet wat ik moet geloven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:32:
[...]

bartjen ben ik ! nog eens :p

ik stel die vraag aan hem omdat hier op tweakers dit was gepost door iemand ik dacht lscsont aan gsmeasy... Brightpoint is toevallig de leveraar aan salland denk ik ;:x
Klopt, GSMeasy gaf in een mail aan dat HTC problemen heeft (landelijk) en dat het nog 3 weken zal duren
Geachte mevr. Sont,

HTC heeft op dit moment problemen met de levering van toestellen binnen
heel nederland.
HTC geeft aan dat er een vertraging van 3 weken is.
Gsmeasy verwacht dat wij de toestellen in de vierde week van november gaan
leveren.
Zodra het toestel leverbaar is dan wordt er contact met u opgenomen.

Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,

Gsmeasy.nl Supportdesk
0900-GSMEASY (0900-4763279) (15ct/min)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
het blijft wel verdacht stil op de twitter van coolblue_nl, zouden ze stiekem de dozen aan het inladen zijn,uitpakken en mensen bellen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disturbedmind schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:34:
het blijft wel verdacht stil op de twitter van coolblue_nl, zouden ze stiekem de dozen aan het inladen zijn,uitpakken en mensen bellen? ;)
het is ook verdachtstil bij salland. AARG THE MADNESS ! :D
morgen vrij... wordt een desire HD dag denk ik :( angry birds 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ja waarom is het in godsnaam zo stil bij Coolblue? Opeens ? :O
Edit : Coolblue even gebeld, ze hebben nog niks binnen volgens die man.

[ Voor 37% gewijzigd door DennusB op 10-11-2010 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Twitter Typhone:

De Desire Z komt morgen bij ons binnen en zal dus ook morgen verstuurd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Sheik schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:42:
Twitter Typhone:

De Desire Z komt morgen bij ons binnen en zal dus ook morgen verstuurd worden.
Hoe komt 2call.nl dan in godsnaam al aan die dingen? Ik geloof er echt niks van dat ze ze al hebben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
DennusB schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:43:
[...]

Hoe komt 2call.nl dan in godsnaam al aan die dingen? Ik geloof er echt niks van dat ze ze al hebben :X
misschien hetzelfde verhaal als bij GSMeasy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*miZ hoopt op een mail waar in staat: "uw bestelling is verzonden met de koerier"* :(
Pagina: 1 ... 10 ... 19 Laatste