Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lscsont schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:20:
[...]

Een andere meneer gaf aan dat de status nog steeds 0 is, maar dathet inderdaad mogelijk is dat de toestellen nog ingevoerd moeten worden... heb net (toevallig 10 min geleden ofzo) ook maar even een bestelling bij 2call geplaatst...kijken wie eerder is!
Edit: ook gaf hij aan dat er inderdaad een vinkje weg is gehaald dat het toestel niet op voorraad zou zijn..dit zou dan misschien wel betekenen dat 2call de toestellen binnen heeft..afwachten dan maar!
er staat toch helemaal niet direct leverbaar op de site.. of zie ik dat verkeerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
pven schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:13:
Net even (weer) met 2call gebeld: de toestellen zijn binnen, ze zijn ze aan het invoeren in de administratie. *O*
heerlijk dit en let maar op hij komt niet :)

heel simpel zoals ik al vanaf het begin roep voor kerst is hij er wel maar niet eerder let maar op :)

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-01-2021
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:48:
[...]

er staat toch helemaal niet direct leverbaar op de site.. of zie ik dat verkeerd..
http://www.2call.nl/telef...one_bel_plus_sms_plus_web

icm ander abonnemnt

het is gewijzigd van 1-3 werkdagen naar 1 werkdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klik eens door via je eigen link (klik op het plaatje waar direct leverbaar staat en dan bij doorklikken heel verassend:

"leverbaar vanaf november"

mooi die inconsistentie binnen 1 website.

edit: en als je dan weer op een provider klikt is het 1 dag...

ahem.. geen site voor mij merk ik

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2010 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:56
Ja leuk, klik er maar eens op:
*oranje vooraadvinkje* Leverbaar vanaf november 2010
Mensen wat laten we ons gekmaken... waarom niet gewoon wachten totdat de eerste zich meld met een verzendbevestiging?

*Lady M.: my point exactly

[ Voor 4% gewijzigd door Pimmr op 10-11-2010 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Update Twitter Typhone

We verwachtten hem inderdaad vandaag maar hebben vandaag te horen gekregen dat ie morgen komt. Het laatste is dus waar.

Hier kunnen ze dus niet meer onderuit lijkt mij. Dit is een zekerheidje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:56:
[...]

klik eens door via je eigen link (klik op het plaatje waar direct leverbaar staat en dan bij doorklikken heel verassend:

"leverbaar vanaf november"

mooi die inconsistentie binnen 1 website.
Het is raar omdat dat alleen maar is icm HI abonnement, icm vodafone geeft hij aan 1 werkdag
http://www.2call.nl/telef...one_bel_plus_sms_plus_web

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

salland is van heel de dag nog niet op hun twitter geweest... mss druk aan het uitpakken :o :D
ze hadden vandaag als leverdatum aangegeven... anyway het moment van de waarheid komt wel dichterbij denk ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMPJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-10 06:41
Zojuist even bij een Vodafone City Point binnengelopen in 's-Hertogenbosch, de medewerker dacht dat hij in de loop van de week wel kwam... Ik heb me in ieder geval laten noteren voor een exemplaar, en ga nu maar afwachten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-10 10:18
Een hoop gelul en nog steeds niemand met een Z! :P

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
Coolblue_nl is ook niet op twitter geweest de hele dag..misschien hebben ze juist te horen gekregen dat het nog lang duurt en zijn ze bang te antwoorden =P laten we hopen dat we hem vrijdag in onze handen krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGMayer
  • Laatst online: 22-10 22:09
S0epkip schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:22:
Een hoop gelul en nog steeds niemand met een Z! :P
:D Zo valt deze dag goed samen te vatten, haha! Het is inmiddels half 5, dat is voor iedereen inpakken en in de file naar huis. Ben bang dat dit het weer was voor vandaag... wordt morgen vervolgd! :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MGMayer schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:31:
[...]

:D Zo valt deze dag goed samen te vatten, haha! Het is inmiddels half 5, dat is voor iedereen inpakken en in de file naar huis. Ben bang dat dit het weer was voor vandaag... wordt morgen vervolgd! :z
of voor sommigen: werken tot 6uur dan inpakken. en dan thuiskomen en denken ... nau ga ik ff lekker angry birds spele op de DHD .... terwijl ik het eig al zou moeten op me Z :( :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heintzer
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:55
pven schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:13:
Net even (weer) met 2call gebeld: de toestellen zijn binnen, ze zijn ze aan het invoeren in de administratie. *O*
Heb sinds eind september ook order bij hun staan en net ff met ze gebeld. Verwachting begin volgende week maar dat is afhankelijk van de leverancier volgens 2call.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGMayer
Kom op jongens, dit kan niet... De een belt met 2call en ze zijn binnen en de volgende belt met 2call en ze worden pas volgende week verwacht! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chicken
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:29
Status van mijn bestelling bij Belsimpel is veranderd van '5-7 werkdage' naar 'wordt aangesloten'.... Strohalm... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie de bui al hangen ... salland als laatste ... /rage :p
@MGM: de 1e zegt dit de andere zegt dat... eigenlijk een mooie samenvatting van de laatste 2 maanden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is mijn eerste pre-order geweest, en ook eerste keer htc. Als ik het zo lees gaat dit vaker zo en zijn we het idd vergeten als we dat ding hebben. echter het gebrek aan communicatie, onduidelijkheid tegenover de klant, onder de tafel deals tussen htc en grote shops enz enz.. kan daar niet eens een artikeltje over geschreven worden? Iets met kracht van de media? Niet om dat ding sneller te krijgen wel voor (in navolging van youp van het hek) een betere klantenservice waarbij duidelijkheid bovenaan staat en loze beloftes uit den boze zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heintzer
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:55
MGMayer schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:39:
Kom op jongens, dit kan niet... De een belt met 2call en ze zijn binnen en de volgende belt met 2call en ze worden pas volgende week verwacht! 8)7
Misschien waren ze al weer op toen ik belde :+. Nouja ik zie m wel n keer verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HOPPA ! Centralpoint.nl:

Product is momenteel niet op voorraad.
Verwachte voorraad datum: woensdag 24 november 2010

azerty.nl

levertijd : meer dan 10 werkdagen

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2010 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De medling van Centralpoint.nl is van weinig waarde. Hun levertijd is vastgepind op "today + 2 weken". Die schuift vanzelf elke dag een dagje op. Wel slim van ze, alle andere leveranciers doen dat nog met de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joko56
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-01-2021
Office centre / Staples:

Bedankt voor uw mail.

Helaas heeft deze telefoon een vertraging opgelopen bij de leverancier.
Deze zal eind deze week, begin volgende week aangeleverd worden.
Mijn excuses voor het ongemak.

Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Die zullen volgende keer ook wel twee keer nadenken om een toestel van HTC in de folder te zetten die nog niet binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er komt leven in Coolblue:

@dennusb Nee, helaas. Nog geen veranderingen in de verwachtingen. Zodra ze binnen zijn zullen we dit zeker melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 17:11:
er komt leven in Coolblue:

@dennusb Nee, helaas. Nog geen veranderingen in de verwachtingen. Zodra ze binnen zijn zullen we dit zeker melden.
Ja zag hem ook net binnen komen. Ik denk dat 2call.nl z'n personeel eens beter moet gaan trainen. Wat een bagger bagger bagger slechte helpdesk is dat dan als ze zeggen dat ie er is. Ik zou persoonlijk door gaan zeiken tot ik korting kreeg. :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
Net 2call aan de lijn gehad, ze verwachten het toestel morgen binnen..raar dat er medewerkers waren die zeiden dat het toestel al binnen was... Misschien de gewone Desire? pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DennusB schreef op woensdag 10 november 2010 @ 17:13:
[...]

Ja zag hem ook net binnen komen. Ik denk dat 2call.nl z'n personeel eens beter moet gaan trainen. Wat een bagger bagger bagger slechte helpdesk is dat dan als ze zeggen dat ie er is. Ik zou persoonlijk door gaan zeiken tot ik korting kreeg. :)
ik zou ze bellen maar 070 is betalend zeker ? :x O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 17:14:
[...]

ik zou ze bellen maar 070 is betalend zeker ? :x O-)
Tsjah vast naar vast is voor mij gratis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik heb voor het eerst een goed gevoel over morgen. Helaas kan ik hem op z'n vroeg dinsdag krijgen maar de berichtgevingen lijken op waarheden berust. Typhone weet het zeker (denken ze) dus dat geeft meer hoop dan voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Sheik schreef op woensdag 10 november 2010 @ 17:15:
Ik heb voor het eerst een goed gevoel over morgen. Helaas kan ik hem op z'n vroeg dinsdag krijgen maar de berichtgevingen lijken op waarheden berust. Typhone weet het zeker (denken ze) dus dat geeft meer hoop dan voorheen.
:')

Idd tijd dat ie morgen echt binnen komt *O* GOOOO HTC *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bel Salland effe op. is wel 0900* =x

*duimen!*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trobbelsjoeter
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-01-2024
MGMayer schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:39:
Die medewerkster van 2call.nl zei gewoon dat ze bezig zijn met het invoeren van de toestellen, zodat ze weer de hoorn op de haak kon gooien en verder kon gaan met het lakken van haar teennageltjes.

[Ze vertellen maar wat, om zo van die lastige klant af te zijn, dúúúhhhh...]

[ Voor 1% gewijzigd door pven op 10-11-2010 19:21 . Reden: Beetje normaal taalgebruik aub ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
Waar zou het vliegtuig vandaan komen? Toevallig van mars? 2Call moet hun medewerkers indd beter opleiden/informeren want dit is erg vervelend. Trouwens een vervelend mannetje aan de telefoon, ik gaf aan dat op de website stond: 1 werkdag.. hij: uh nee hoor mevrouw, 1 tot 3 werkdagen.. Toevallig had ik gelijk, kwam ik achter na het ophangen.. Ben niet in de mood om met arrogante gastjes te praten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-09 15:26
Volgens mij komt ie met UPS vanuit Jemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 15:43
Chicken schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:40:
Status van mijn bestelling bij Belsimpel is veranderd van '5-7 werkdage' naar 'wordt aangesloten'.... Strohalm... :)
:( grrrr. bij mij staat er "Producten onderweg vanaf leverancier naar Belsimpel.nl" 2 to 5 dagen (al een maand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joko56
2Call or not 2Call that is the question.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

email naar salland gestuurd. En nu wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zouden dit topic naar John moeten sturen. Misschien kan die er een leuk programma van maken.
begint een goed verhaal voor een soap te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 17:46:
We zouden dit topic naar John moeten sturen. Misschien kan die er een leuk programma van maken.
begint een goed verhaal voor een soap te worden.
Met de personen achter de reacties..dan zie je een stel idioten die erg ongeduldig zijn :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lscsont schreef op woensdag 10 november 2010 @ 17:52:
[...]

Met de personen achter de reacties..dan zie je een stel mongolen die erg ongeduldig zijn :9~
haha :p een drama reeks =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
Elke pagina 1 aflevering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
Trouwens, wie heeft er bij 2call besteld? Ik heb nmllk bij de email dat mijn contractsaanvraag is goedgekeurd een bericht: order is bij het magazijn en alvast mijn pincode en pukcode, volgens de website krijg je deze pas op de dag van de verzending..verwarrend allemaal..ik hoop morgen een belletje te krijgen van 2call of pdashop..1 van de twee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga morgen eind van de middag nog maar eens bellen met me lokale BC boer. kijken ofdat die al wat weet.
week 45 is dan toch bijna ten einde (qua werkdagen dan)

Ten minste als er dan nog niks bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Bij 2call staat nu 'Vertraagde levertijd!' ... :(

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
pven schreef op woensdag 10 november 2010 @ 19:23:
Bij 2call staat nu 'Vertraagde levertijd!' ... :(
waar dan? ik zie nog steeds 1 werdag levertijd icm vodafone bel+sms+web

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Is er trouwens ook bekend waar al deze zieke vertraging vandaan komt? In Engeland worden de toestellen al een tijdje uitgeleverd...? Waarom niet in Nederland? Het duurt nu echt al fucking lang. En die Mark Moons is echt een verschrikkelijk figuur :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
Als je verder klikt en dan op een abonnementsvorm is het nog steeds 1 werkdag... raar

Ik vraag mij af welke pipo de clown de website veranderd..het is niet grappig in ieder geval

[ Voor 15% gewijzigd door lscsont op 10-11-2010 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Castle telecom ook weer vertraagd, nu naar de 15e..
en dan beperkt, en het is een indicatie en geen garantie..

pffff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het zal wel met sinterklaas komen

*zet alvast zen schoen :( *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 19:42:

Gelukkig komt hij al de 14e..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lscsont schreef op woensdag 10 november 2010 @ 19:44:
[...]

Gelukkig komt hij al de 14e..
ik hoop niet meer :( salland zei dit weekend dus zien wel . :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
@Pven, ik heb 2call een mail gestuurd mbt de verkeerde informatie op hun website. Misschien krijg ik er morgen nog een antwoord op.. Ik vraag me af hoe dat kan, 3x de verkeerde informatie op hun website.. ach, het maakt mij eigenlijk niet uit hoe hun website eruit ziet, als ik maar mijn telefoon morgen of overmorgen in mn hand kan sluiten:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGMayer
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 19:42:

hehe... Kortom, sinterklaas is eerder in het land dan de htc desire z. Had ie potverdorrie geen ruimte meer in z'n pakjes boot? :+ Ik ga ook me schoen zetten ;)

*niet vergeten wortels te kopen voor in z'n schoen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
lscsont schreef op woensdag 10 november 2010 @ 19:50:
@Pven, ik heb 2call een mail gestuurd mbt de verkeerde informatie op hun website. Misschien krijg ik er morgen nog een antwoord op..
Tegen de tijd dat ze je mail lezen, heb je het toestel al in huis. :+
Ik vraag me af hoe dat kan, 3x de verkeerde informatie op hun website.. ach, het maakt mij eigenlijk niet uit hoe hun website eruit ziet, als ik maar mijn telefoon morgen of overmorgen in mn hand kan sluiten:D
Idd: als het toestel maar komt, dan vind ik het allemaal wel best. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
pven schreef op woensdag 10 november 2010 @ 19:58:
[...]

Tegen de tijd dat ze je mail lezen, heb je het toestel al in huis. :+

[...]

Idd: als het toestel maar komt, dan vind ik het allemaal wel best. :Y)
Dan hoop ik dat ze morgenavond de mail lezen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@markmoons:zesde aanpassing levertijd desirez. Wat moet er gebeuren voor er duidelijkheid komt over echte levertijd en reden van vertraging?
27 minutes ago via web

Zit Maus hier op tweakers ? :( :p anders reply ff op mijn retweet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusJennis
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-10 22:58
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 20:10:
@markmoons:zesde aanpassing levertijd desirez. Wat moet er gebeuren voor er duidelijkheid komt over echte levertijd en reden van vertraging?
27 minutes ago via web

Zit Maus hier op tweakers ? :( :p anders reply ff op mijn retweet :D
Ik denk dat wel duidelijk is geworden dat Mark Moons dusdanig weinig inzicht heeft zijn eigen distributie/leverings proces dat we van hem geen relevante antwoorden of data meer hoeven te verwachten.

Mocht er nog wel een reactie en of leverdatum van zijn kant komen dan hecht ik hier bijzonder weinig waarde aan. Wat ik niet snap is dat hij op deze manier zijn complete geloofwaardigheid te grabbel gooit.

De communicatie van HTC is niet bepaald eenduidig en de verhalen die Mark Moons ter ore brengt dragen daar zeker niet aan bij.

[ Voor 22% gewijzigd door GeniusJennis op 10-11-2010 20:48 ]

Specs: http://specs.tweak.to/14067

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:56
Pfff ik werk morgen de hele dag op locatie zonder toegang tot internet, stel je voor een hele dag zonder dit topic te F5-en..... heeeeeeeeeeerlijk :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-09 00:33
Het lijkt me goed om in dit stadium DEZE link weer eens te posten, om de wachttijd te overbruggen. O-) Misschien dat iemand het toetsenbord mechanisme kan nabouwen? Is mij niet gelukt... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanmiddag ook even one mobility aan de lijn gehad en die zeiden dat ze er al een paar hebben gehad maar dat die gelijk naar pre-orders zijn gegaan.. nu wachten ze op een 2e batch ergens rond de 15de... dus volgens hun zijn er al een aantal in NL aangekomen?? ik heb zoiets van ja tuurlijk maar ja voor hetzelfde geld is het waar :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-10 16:37
Hakkie schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:01:
Het lijkt me goed om in dit stadium DEZE link weer eens te posten, om de wachttijd te overbruggen. O-) Misschien dat iemand het toetsenbord mechanisme kan nabouwen? Is mij niet gelukt... :+
Of deze... Maar dan moet je wel nog een apart toetsenborddeel eronder plakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joko56
Geachte heer xxxxx,
Hierbij laten we u weten dat we onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer xxxxxx helaas niet binnen de aangegeven levertijd kunnen leveren.
Titel: HTC Desire Z - HTC
Aantal: 1
Wij verwachten dat we bovenstaand(e) artikel(en) uiterlijk 17 november 2010 op het door u opgegeven adres kunnen laten bezorgen.
Onze excuses voor het ongemak en bij voorbaat dank voor uw geduld.
Met vriendelijke groet,

bol.com

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat we vannuit pdashop & salland morgen wel bericht zullen krijgen dat het weer met een week verlaat is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-10 12:40
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:34:
ik denk dat we vannuit pdashop & salland morgen wel bericht zullen krijgen dat het weer met een week verlaat is :)
Hoop ik toch echt niet.. maar heel eerlijk gezegd zou het me waarschijnlijk niet verbazen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:34:
Dan is HTC mij in ieder geval kwijt als koper :-) Als we nou eens met zn alleen die tent gaan boycotten leren ze hier misschien eens wat van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09-2023

323

Ik was vandaag bij de pdashop
Ze krijgen hem vrijdag binnen
ook omdat deze de demo dagen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-10 12:40
323 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 22:07:
Ik was vandaag bij de pdashop
Ze krijgen hem vrijdag binnen
ook omdat deze de demo dagen hebben
Dat zou al weer een dag later zijn dan ze nu telkens zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DennusB schreef op woensdag 10 november 2010 @ 22:03:
Dan is HTC mij in ieder geval kwijt als koper :-) Als we nou eens met zn alleen die tent gaan boycotten leren ze hier misschien eens wat van!
Waarom zo ongeduldig? De vergelijking met Sinterklaas is hierboven al gemaakt, dan maak ik de vergelijking met ongeduldige kinderen. Ja, het is onhandig dat er geen goede datum bekend is, maar jeetje, is eventjes wachten dan echt zó moeilijk? Een fabrikant die geboycot zou moeten worden omdat het eventjes iets langer duurt. Kan het nog gekker? Je kan er van uit gaan dat ze alle tijd die het langer duurt gebruikt hebben om een nog beter toestel af te leveren hoor, ze doen het heus niet om jou een hak te zetten.

Zoals ik eerder al zei, ga er maar vanuit dat je 'm tegen oud en nieuw wel hebt, dan hoef je ook niet teleurgeteld meer te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 22:09:
[...]

Waarom zo ongeduldig? De vergelijking met Sinterklaas is hierboven al gemaakt, dan maak ik de vergelijking met ongeduldige kinderen. Ja, het is onhandig dat er geen goede datum bekend is, maar jeetje, is eventjes wachten dan echt zó moeilijk? Een fabrikant die geboycot zou moeten worden omdat het eventjes iets langer duurt. Kan het nog gekker? Je kan er van uit gaan dat ze alle tijd die het langer duurt gebruikt hebben om een nog beter toestel af te leveren hoor, ze doen het heus niet om jou een hak te zetten.

Zoals ik eerder al zei, ga er maar vanuit dat je 'm tegen oud en nieuw wel hebt, dan hoef je ook niet teleurgeteld meer te zijn.
als ik dan zwarte piet mag zijn met de roe om markmoons een paar mepjes te verkopen ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusJennis
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-10 22:58
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 22:09:
[...]

Waarom zo ongeduldig? De vergelijking met Sinterklaas is hierboven al gemaakt, dan maak ik de vergelijking met ongeduldige kinderen. Ja, het is onhandig dat er geen goede datum bekend is, maar jeetje, is eventjes wachten dan echt zó moeilijk?
.......
Het wachten is absoluut geen probleem, echter de communicatie vanuit HTC over een datum die vervolgens keer op keer niet gehaald wordt is op zijn minst zeer onprofessioneel te noemen.

Dan heb ik liever dat ze gewoon zeggen binnen 2 maanden.

[ Voor 3% gewijzigd door GeniusJennis op 10-11-2010 22:17 ]

Specs: http://specs.tweak.to/14067

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-10 03:59

Kingpinda

Citizenship is earned.

camacha:
Je kan er van uit gaan dat ze alle tijd die het langer duurt gebruikt hebben om een nog beter toestel af te leveren hoor, ze doen het heus niet om jou een hak te zetten.
Oh kan ik daar van uit gaan ja? Heb jij meer informatie dan dan wij? Dus niet alleen de levering is nu het probleem maar schijnbaar zijn er mankementen die verholpen moeten worden en stellen ze het daarom zo lang uit? of misschien zetten ze er gingerbread wel op?? leuk nog meer geruchten om over na te denken.

Ik zit al sinds april op dit toestel te wachten en als je mij een ongeduldig kind vind nou dan prima. Laat ons hier lekker stoom afblazen en kibbelen. Ik wil verder geen kritiek leveren op jou persé maar elke keer dat iemand zegt dat ik mij niet moet aanstellen en maar geduld moet opbrengen en het is maar een telefoon en what not, dan krijg ik de kriebels.

Er zijn geduldige mensen waarvan jij er blijkbaar 1 van bent en er zijn teleurgestelde mensen of ongeduldig hoe je het ook wilt noemen. Waarvan ik er een ben.

Iig zou ik het persoonlijk op prijs stellen als je mij, en andere mensen die zich eventueel aangesproken voelen, niet zo neerbuigend bejegend.

Het helpt iig niet dat de data steeds opgeschoven word. Ik zou zelf inderdaad niet zo ongeduldig zijn als ze hadden gezegd 20 december is hij er. Dan wacht ik gewoon af. Maar je word elke x weer met een dooie mus blij gemaakt. Ik houd geen voliere over zo. Maarja dit is al meermalen denk ik voorbij gekomen.

Life is like living only without the peaches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-10 10:02
Hier word je toch niet goed van?

Castle:

Met deze e-mail willen wij u op de hoogte stellen van de verwachte levertermijn van de door u bestelde HTC Desire Z

We verwachten de HTC Desire Z weer beperkt binnen op 15-11-2010.
Deze levertermijn is een indicatie. Het is helaas ook nog niet bekend hoe groot de levering is.
Mijn excuses voor de onduidelijkheid, maar we proberen u de beperkte informatie die we hebben door te geven.

Beter komt HTC NL met een definitieve datum, dit constant verlengen is gewoon mega irritant aan het worden.
Ze schrijven verder wel 'weer beperkt binnen', hopen dat ze dus al iets gekregen hebben, ga er niet vanuit.

[ Voor 8% gewijzigd door Frag1le op 10-11-2010 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Laatst online: 28-08 13:54
Je zou dit dan toch niet op je website neer zetten als je nog niet de juiste datum weet?

HTC Desire Z vanaf vrijdag beschikbaar
Wij ontvangen de eerste levering van de nu al razendpopulaire HTC Desire Z op donderdag 11 november. Heb jij deze smartphone al gepre-orderd? Dan levert de postbode jouw exemplaar vrijdag 12 november bij jou af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 22:10:
als ik dan zwarte piet mag zijn met de roe om markmoons een paar mepjes te verkopen ? 8)7
Jij gaat mee in de zak omdat je niet lief genoeg geweest bent O-)
GeniusJennis schreef op woensdag 10 november 2010 @ 22:17:
Het wachten is absoluut geen probleem, echter de communicatie vanuit HTC over een datum die vervolgens keer op keer niet gehaald wordt is op zijn minst zeer onprofessioneel te noemen.

Dan heb ik liever dat ze gewoon zeggen binnen 2 maanden.
Als volwassen mens kan je daar toch hopelijk wel mee omgaan?
Kingpinda schreef op woensdag 10 november 2010 @ 22:32:
Iig zou ik het persoonlijk op prijs stellen als je mij, en andere mensen die zich eventueel aangesproken voelen, niet zo neerbuigend bejegend.
Je mag het neerbuigend noemen, maar volgens mij zeg ik alleen waar het op staat. Dat men hier op Tweakers iets anders omgaat met hardware snap ik, maar als ik hier zie dat mensen al weken aan het dreinen en zeuren zijn omdat ze niet genoeg geduld hebben, schaam ik me bijna een beetje. Hoe deed je dat vroeger voor Sinterklaas (of wat je dan ook vierde) dan in hemelsnaam? Doe eens een stap terug en kijk naar jezelf. Zelfs als tweaker moet je toch een beetje geduld op kunnen brengen? Volgens mij gaat het hier om een grote groep (redelijk) volwassen mensen, maar als je het topic even terugleest lees je pagina's vol met ongeduld. Dat is ook niet leuk voor mensen die gewoon op de hoogte willen blijven van het laatste nieuws, die zitten daar ook niet op te wachten (of moeten die daar dan wél geduld mee hebben?). Dan zal er eens door iemand van HTC iets geroepen worden dat niet helemaal blijkt te kloppen. Deal with it, dat is het echte leven.

Het doet me maar aan één ding denken en niet eens met overdrijven:

Afbeeldingslocatie: http://southparkstudios-intl.mtvnimages.com/shared/sps/images/shows/southpark/vertical_video/import/season_10/sp_1012_01_v6.jpg?width=480

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-10 10:02
But mòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòm!

• tuner12
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-10 17:03
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 23:39:
[...]

Jij gaat mee in de zak omdat je niet lief genoeg geweest bent O-)

[...]

Als volwassen mens kan je daar toch hopelijk wel mee omgaan?

[...]

Je mag het neerbuigend noemen, maar volgens mij zeg ik alleen waar het op staat. Dat men hier op Tweakers iets anders omgaat met hardware snap ik, maar als ik hier zie dat mensen al weken aan het dreinen en zeuren zijn omdat ze niet genoeg geduld hebben, schaam ik me bijna een beetje. Hoe deed je dat vroeger voor Sinterklaas (of wat je dan ook vierde) dan in hemelsnaam? Doe eens een stap terug en kijk naar jezelf. Zelfs als tweaker moet je toch een beetje geduld op kunnen brengen? Volgens mij gaat het hier om een grote groep (redelijk) volwassen mensen, maar als je het topic even terugleest lees je pagina's vol met ongeduld. Dat is ook niet leuk voor mensen die gewoon op de hoogte willen blijven van het laatste nieuws, die zitten daar ook niet op te wachten (of moeten die daar dan wél geduld mee hebben?). Dan zal er eens door iemand van HTC iets geroepen worden dat niet helemaal blijkt te kloppen. Deal with it, dat is het echte leven.

Het doet me maar aan één ding denken en niet eens met overdrijven:

[afbeelding]
Je hebt geduldige mensen en ongeduldige mensen. Verschil moet er zijn. Deal with it.

Ik behoor tot de laatste groep als het om CE's gaat. Ik verheug me altijd op apparaten die me heel erg aanspreken, zoals de Desire Z. En om elke keer maar weer aan het lijntje gehouden te worden stelt enorm teleur.

aju

Verwijderd

Frag1le schreef op woensdag 10 november 2010 @ 23:51:
[...]

But mòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòm!
was dat niet die aflevering met de release van de Wii ? anyway geduld is een mooie zaak. Zo heb ik me vriendin lere kenne :D
Hij komt ooit wel hoor ...

• tuner12
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-10 17:03
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 01:53:
[...]

was dat niet die aflevering met de release van de Wii ? anyway geduld is een mooie zaak. Zo heb ik me vriendin lere kenne :D
Hij komt ooit wel hoor ...
Haha zo heb ik een ex van mij ooit verloren. Het is ook nooit goed 8)7

• Kingpinda
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-10 03:59

Kingpinda

Citizenship is earned.

Camacha:
Hoe deed je dat vroeger voor Sinterklaas (of wat je dan ook vierde) dan in hemelsnaam?
Correct me if i'm wrong... maar Sinterklaas valt toch volgens mij altijd op 5 december... Word niet telkens een week opgeschoven. Beetje flauw dit weet ik... Maar het punt wat ik met mijn voorgaande bericht wil maken is dat iedereen verschillend is en het zou fijn zijn als we dat allemaal kunnen respecteren. Jij vind het onzin, jij schaamt je, wij moeten volwassen worden want jij stoort je er ook niet aan. Dat bedoel ik met neerbuigend. als dat tenminste de goede vertaling is van condescending/patronizing. Een vader die tegen zijn zoontje spreekt terwijl ik en dat mag je best weten 33 ben. Of ik volwassen ben weet ik niet. Heb ik nooit kunnen meten behalve dan het legale recht van gokken wat ik verkreeg op 21.

Maar iig dit schiet zo ook niet verder op voor deze thread. Als je nog zin heb om hierover te discussieren mag je mij een pm sturen :) gaan we daar verder.

Life is like living only without the peaches

• servicedb
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Jongens (edit: en meisjes :+ ):

markmoons: HTC #DesireZ
Na veel verzendingsgezeur zou hij vandaag moeten landen:
http://www.pdashop.nl/pro.../htc-desire-z-qwerty.html
Original Tweet: http://twitter.com/markmoons/statuses/2609455216726016

[ Voor 4% gewijzigd door servicedb op 11-11-2010 07:34 ]

• pven
  • Niet online
Alleen dat woordje 'verzendingsgezeur' zegt denk al genoeg, hij wordt vermoedelijk ook voorgelogen.

Maar goed: * pven zet nog een potje koffie en wacht maar weer af :Y)

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:40

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Zolang ze dat ding morgen maar hebben voor de demodag vind ik het wel prima.
Eerst maar eens het apparaatje in de handjes houden.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:31
servicedb schreef op donderdag 11 november 2010 @ 07:32:

Mjah....het zegt natuurlijk al weer veel dat zijn bron pdashop is. Na shipment heeft HTC er weinig invloed op/informatie over blijkt....

Nog maar ff een reactie van 2call.nl posten die ik gisteren via de mail kreeg:
Geachte heer/mevrouw,

Wij krijgen het toestel deze week binnen. En zullen hem dan ook gaan
uitleveren.

Hopende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,
Gelukkig is de koffie hier al gezet......

[ Voor 24% gewijzigd door DeOS op 11-11-2010 08:14 ]

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

• disturbedmind
servicedb schreef op donderdag 11 november 2010 @ 07:32:

Mja volgens coolblue_nl was dit ook nog een verwachting, de orginele tweet reactie:

Dit is nog altijd wat we verwachten maar daar rekenen we nog steeds echt op! Excuses dat we niet meer kunnen beloven.

Mark Moons die leest dat toevallig en zit dit in zijn twitter om mensen rustig te houden dunkt mij.

• lscsont
Volgens PDAshop verwachten zij het toestel in de namiddag (gister gebeld) en zullen zij dus ook dan de klanten gaan bellen.. het is nog even afwachten! Het zal me alleen niets verbazen dat zij het toestel vertragen tot na de demodagen zodat er nog wel mensen naar de demodagen komen (misschien wel meer) om het toestel vast te houden.. Tantalus kwelling...Ik denk niet dat we hem in ons lampionnetje kunnen verwachten..

[ Voor 8% gewijzigd door lscsont op 11-11-2010 09:01 ]

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 15:43
pven schreef op donderdag 11 november 2010 @ 07:35:
Alleen dat woordje 'verzendingsgezeur' zegt denk al genoeg, hij wordt vermoedelijk ook voorgelogen.

Maar goed: * pven zet nog een potje koffie en wacht maar weer af :Y)
Kan jij uberhoud nog slapen met die 2 potten koffie per dag.

Mark moet ook eens begrijpen dat de klanten simpel worden van een release datum die elke keer 1 week opschuift. Als ze een maand geleden hadden gezegt er is 1 maand vertraging zou er veel minder geklaagt worden.

Dit begin nogal op die rollo reclame te lijken, ze houden de telefoon voor je neus en wanneer je het aan wil pakken trekken ze weer snel terug...... ;w telefoon

Verwijderd

Aaaahh.. Ik kan vandaag zo goed als niet mijn telefoon opnemen :'(

• lscsont
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 09:21:
Aaaahh.. Ik kan vandaag zo goed als niet mijn telefoon opnemen :'(
Ik denk dat ze dan wel een e-mail zouden sturen dat je terug kan bellen.. ik heb mn telefoon op luid staan dus ik hoop dat ik ze niet mis

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
hij komt niet!!!!!! kijk naar 2call lol daar heb ik ook al meteen over gezegd dat ze zaten te liegen :)

die medewerkers van 2call zien dit topic ook en de lachen nu echt hun ba**en uit hun broek :)

de beredenering richting sinterklaas vindt ik beter passen al blijf ik zeggen meer richting kerst.

ik zit vandaag de hele dag op kantoor heb me iphone de hele dag op scherp dus als ik wat van belcompany hoor horen jullie het ook maar ga er maar niet vanuit ;)

sorry voor mijn negatieve houding maar zo ben ik nou eenmaal ;)

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

• disturbedmind
copywizard schreef op donderdag 11 november 2010 @ 09:30:
hij komt niet!!!!!! kijk naar 2call lol daar heb ik ook al meteen over gezegd dat ze zaten te liegen :)

die medewerkers van 2call zien dit topic ook en de lachen nu echt hun ba**en uit hun broek :)

de beredenering richting sinterklaas vindt ik beter passen al blijf ik zeggen meer richting kerst.

ik zit vandaag de hele dag op kantoor heb me iphone de hele dag op scherp dus als ik wat van belcompany hoor horen jullie het ook maar ga er maar niet vanuit ;)

Aangezien hij al een week uit is in Engeland verwacht ik hem toch zeker wel voor Sinterklaas hier in Nederland, uiterlijk volgende week maandag/dinsdag.

• lscsont
copywizard schreef op donderdag 11 november 2010 @ 09:30:

Tsjah het is natuurlijk beter om blij te worden terwijl je het niet "verwacht" dan teleurgesteld te worden als je het wel "verwacht"..2call geeft aan levertijd 5 werkdagen..maar die website klopt ook van geen kant naar mijn idee.. Ach ik wacht wel, ik hoop wel zsm dat ding binnen te hebben...mijn oude HTC begeeft het na 3 uur zonder oplader..mn andere HTC heeft mn schoonzusje er een lock op gezet die ik er nog niet afkrijg..dus doe het nu met een oude samsung telefoon die bij elke x te lang nadenken vast slaat.. misschien moet ik toch maar eens mijn G1 bij mn schoonzusje vandaan toveren..

Verwijderd

mja....

Salland is nu al bijna 30 uur in stilzwijgen gehuld... geen twittermessages / geen mails ... ochja... Dagje vrij.. effe met de vriendin op stap. Beetje gedachte verzette :p

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2010 10:24 . Reden: typo ]

• Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-10 16:37
Bij Coolblue België zijn ze ook wakker geschrokken :)
HTC Desire Z vanaf aanstaande maandag in huis

Wij ontvangen de eerste levering van de nu al razendpopulaire HTC Desire Z op donderdag 11 november. Vanwege wapenstilstandsdag ontvang je jouw exemplaar echter pas op maandag 15 november.
Eerst stond daar nog hetzelfde tekstje als op de nederlandse versie :z

Ik zal maar niet te hard hopen tot de eerste TNT shipping info van Coolblue NL voorbij rolt in dit topic :)

• Merijn.
  • Laatst online: 16:37
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 09:57:
...
Over de losse Z-hinge, ik lees dat dit per toestel verschilt. Ik heb 2 dummy's in handen gehad (bij twee verschillende phone house filialen) en daarin scheelde het al. Eentje was wat los en de ander juist wat stroef. Ik gaf wel de voorkeur aan de stroeve.
...
Is bekend of alle Phone House filialen (of andere telecom-winkels) al een dummy exemplaar hebben? Dus ook in de wat kleinere dorpen..
Begin zo langzamerhand toch ook wel heel nieuwsgierig te worden naar dit toestel, ook al kan ik pas in december verlengen. :P

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-10 14:50
Genghis schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:17:
Vanuit UK. Prijs van enkel de phone hier, is zelfde als prijs van phone daar + wat gratis goodies en transportkosten, dus keuze was voor mij snel gemaakt.
Waar heb je het besteld dan? Want bij bv. Amazon.co.uk kost de Desire-Z bv. GBP 430 en dat komt omgerekend op iets boven de 500 euro uit. Inclusief verzendkosten kun je hem in NL voor 475 euro bestellen (en dan heb je geen UK-stekker ;) ).

• ethereal81
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-09 16:29
Merijn. schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:47:
[...]

Is bekend of alle Phone House filialen (of andere telecom-winkels) al een dummy exemplaar hebben? Dus ook in de wat kleinere dorpen..
Begin zo langzamerhand toch ook wel heel nieuwsgierig te worden naar dit toestel, ook al kan ik pas in december verlengen. :P
Ik ga er wel van uit, het lijkt mij dat ze die dummy's ineens naar alle filialen versturen.. Ik heb de dummy in Doetinchem in de hand gehad, en de bouwkwaliteit was 10x beter dan ik me voor kon stellen, evenals het hinge-systeem. Kan uiteraard aan de dummy gelegen hebben, maar toen ik deze eenmaal vast had wist ik zeker dat ik de Z zou kiezen bij mijn volgende abonnement. Nu nog de Z zelf :)

• kaashoofd
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-10 16:17
Net in de Kinkerstraat even langs de Vodafonewinkel en The Phone House geweest. Bij Vodafone wisten ze niet wanneer de telefoon kwam (zoals te verwachten) en bij The Phone House hadden ze nog nooit van deze telefoon gehoord.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:24:
mja....

Salland is nu al bijna 30 uur in stilzwijgen gehuld... geen twittermessages / geen mails ... ochja... Dagje vrij.. effe met de vriendin op stap. Beetje gedachte verzette :p
Oeh is dit een puur gevalletje van.
"Ik wil bijna liever de Z dan mijn vriendin in huis??"

:)

• lscsont
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:39:
[...]

Oeh is dit een puur gevalletje van.
"Ik wil bijna liever de Z dan mijn vriendin in huis??"

:)
Ik denk dat iedereen de Z liever in huis heeft dan al het andere :*)
Pagina: 1 ... 11 ... 19 Laatste