Verwijderd

lscsont schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:41:
[...]

Ik denk dat iedereen de Z liever in huis heeft dan al het andere :*)
Voor een zwangere Doutzen kroes en nog iemand zou ik iedergeval een uitzondering maken ;)

of toch maar angry birds en alle freakin awesome gameloft games :)

• Jamievanm
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 20:20
Card Nox schreef op woensdag 10 november 2010 @ 19:50:
Begin ik toch weer te twijfelen over de Desire HD. Ik vond de HD2 altijd te groot overkomen in een winkel, maar zo heel veel groter is die dan ook weer niet als de Desire Z.

Mijn hekel punt is of ik overweg kan met een virtueel keyboard ... Zou graag zo'n toetsel een weekje willen testen, maar dat zit er natuurlijk niet in. Ik ga er sowieso pas een halen nadat ik beide telefoons werkend in mijn handen heb gehad, het is te veel geld voor mij om die gok te wagen.
Pardon? Even verder informeren, The Phone House is 14 dagen uitproberen en evt. ruilen.
Vodafone is 7 dagen omruilgarantie indien niet tevreden. Let op:

Geen beschadigingen en de headset moet ONGEBRUIKT in ongeopende verpakking zitten.

Nou, aardig toch. :)

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
kaashoofd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:35:
Net in de Kinkerstraat even langs de Vodafonewinkel en The Phone House geweest. Bij Vodafone wisten ze niet wanneer de telefoon kwam (zoals te verwachten) en bij The Phone House hadden ze nog nooit van deze telefoon gehoord.
Ik vind sowieso de mensen in een telecom winkels altijd slecht geïnformeerd zijn, volgens mij hebben ze alleen verstand van het soort abo dan de telefoons, want als je 1 koopt zeggen ze altijd van goede keuze want die heb ik ook ook al koop je een "crappy" telefoon :+

• lscsont
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-01-2021
De medewerkers van de telecomwinkels zijn inderdaad niet goed geïnformeerd (sommigen wel) soms lijk ik meer te weten van telefoons als de medewerkers..en ik ben echt niet een techneut.. maar ik wacht met smart op een telefoontje van PDAshop..

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:19
Ik persoonlijk wacht tot in december. Omdat we in november te weten komen hoe het nu eindelijk zit met Gingerbread, en de Nexus Two enzoverder. Plus dan kunnen ze de eerste batch toestellen lekker uitverkopen, heb liever de 2e revisie.

Verwijderd

las net ergens anders dat er iemand was die door de PDA was benaderd. en hem morgen op zijn werk afgeleverd gaat krijgen.
neem aan dat ze deze afspraak alleen maken als ze hem binnen hebben???
of dat ze iig de laatste 20 km met de vrachtwagen aan het afleggen zijn....

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Update Twitter Typhone:

@vriendenprinter Nee, ze zijn tot op dit moment nog niet binnengekomen...

• lscsont
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:12:
las net ergens anders dat er iemand was die door de PDA was benaderd. en hem morgen op zijn werk afgeleverd gaat krijgen.
Waar had je dit gelezen als ik vragen mag?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:39:
[...]

Oeh is dit een puur gevalletje van.
"Ik wil bijna liever de Z dan mijn vriendin in huis??"

:)
vriendin heeft de DHD... Denkje dat ik niet liever op me eige phone angry birds kan spele ipv altijd de hare te stele ? :p

• sideburn948
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-07 20:56
Status bestelling pdashop : Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden

• Kingpinda
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 01:31

Kingpinda

Citizenship is earned.

Waar heb je dat gelezen dan? Ik heb ook wel her en der gelezen inderdaad dat als ze de telefoon in "huis" hebben dat ze dan de abonnement klanten gaan bellen voor een afspraak. So fingers crossed.

Hmm lastig, begin nu wel weer stiekum te hopen. Volgens mij is het nog niet eerder gebeurd dat ze de dag voor de verwachte leverdatum of op de leverdatum zelf, de leverdatum weer opschuiven. Meestal gebeurde dit een aantal dagen ervoor... Zal wel heel annoying zijn als ze morgen zeggen:"Ja, sorry maarre je voelt hem al. Verwachte leverdatum: 18 November."

edit: Oh lol @boven ook net even ingelogged in pda account. connection problems!! Zeker 500 tweakers tegelijkertijd aan het inloggen:p Hij staat bij mij ook op: staat klaar om in te pakken.

Eerlijk gezegd laatste tijd niet eens naar mijn order gekeken. Stond hij hiervoor op word verwacht of iets dergelijks?? :)

[ Voor 22% gewijzigd door Kingpinda op 11-11-2010 12:25 ]

Life is like living only without the peaches

• fl0py
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-03-2020
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:12:
lol laatste 20 km met de vrachtwagen.... zou bijna denken dat je mijn mooie verhaal weer aan haalt :P LOL ;)

Vrachtwagens met HTC’s desire z telefoon bereiken Nederland.
Amersfoort - Na 92 uur heeft het transport van HTC de opslagplaats in Nederland bereikt. De opslagplaats in Amersfoort is de eindbestemming van de reis. De laatste 20 kilometer werd met vrachtwagens gedaan in plaats van met de trein.
Het vervoer van het mobiele telefoons liep grote vertraging op door blokkades en andere acties van tegenstanders van Nokia, Samsung en Dell in Amersfoort.
De politie verwijderde in de nacht van maandag op dinsdag de laatste blokkades tegen het transport van de mobiele telefoons.

Demonstranten
Een goederentrein met de Desire Z vertrok vrijdag vanuit Frankrijk. Demonstranten blokkeerden de rails sindsdien diverse keren op verscheidene plaatsen. Daardoor liep het transport een enorme vertraging op.
Volgens Mark Moons nam het transport van de telefoons van Frankrijk naar Nederland niet eerder zo veel tijd in beslag. Het vorige record dateert van 2008. Toen duurde het vervoer 79 uur.

Politie
De lang verwachte smartphone bereikte maandag per spoor de Nederlandse gemeente Utrecht. Daar werd de lading telefoons overgeladen op vrachtwagens om over de weg te worden vervoerd.
De Nederlandse politie zette voor het begeleiden van het transport circa 20.000 agenten in. Het is niet bekend wat de kosten van de inzet van de politie zijn. Met alle waarschijnlijkheid zullen de eerste Desire Z's deze week nog uitgeleverd gaan worden. Goed nieuws voor de klanten dus die al zeer lang en met smart wachten op deze geweldige smartphone.

Vrouwen zijn net als ruitenwissers, als ze nat zijn piepen ze niet!

• lscsont
Net PDAshop aan de telefoon gehad, ze hebben volgens de meneer aan de andere kant van de lijn nog geen Desire Z binnen, pas aan het eind van de dag, dan zal ik gebeld worden voor een afleverafspraak... hmmm gaat dit goed komen?

Verwijderd

heb heel veel zin om me bestellinge bij salland te annuleren en meteen bij pdashop te bestellen ... moet ik wel me geld zien teruggestort te krijge :(

• sideburn948
  • Laatst online: 04-07 20:56
Heb de desire Z gepre-orderd by pdashop.
In de order status staat nu : Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden
(had geen abonnement er bij besteld)

Dus misschien komt ie dan toch morgen?

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Hmm... Bij mijn bestelling bij PDAShop.nl staat ook al "Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden".
Zeer hoopvol! O-)

Verwijderd

zou het dan nu echt zo zijn?
Zie laatste reply onderaan de tekst: http://www.htcdesirez.net...ndt-vandaag-in-nederland/

daar staat: YES!!!!!!

Ben net gebeld door PDAshop.
Morgen ochtend (12nov) word hij op mijn werk geleverd!!

EINDELIJK!!!!

geen idee wie dit is verder..ikke niet, aangezien ik niet bij de Grote Almachtige Pda Shop heb besteld.
*spijt*

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2010 12:29 ]

• disturbedmind
yay ben gebeld door de pdashop :D zaterdag geleverd aangezien morgen niet uitkwam :D

• AkTje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 22:41
Belcompany gebelt.. Niks binnen en ze verwachten vandaag ook niets meer binnen. Misschien morgen, maja niets met zekerheid natuurlijk

• Leona1981
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-10-2023

Leona1981

Bunny phone home

disturbedmind schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:30:
yay ben gebeld door de pdashop :D zaterdag geleverd aangezien morgen niet uitkwam :D
Dat is één! Nu de rest nog. Heb m'n telefoon naast me liggen dus hoop dat mijn telefoon ook zo over gaat :)

Verwijderd

Ik verwacht eigenlijk dat het vooral de pda-shop bestellers zijn die vandaag geluk hebben, gezien de exclusieve deal die zij hebben met htc. (volgens een medewerker van castle telecom)

• Kingpinda

Kingpinda

Citizenship is earned.

Ook maar even gebeld naar pda-shop. Deze heer houd een slag om de arm maar de telefoon word rond 15:00-16:00 verwacht bij hen. Het kan dus al zijn dat je order is geupdate maar ze hebben hem nog niet binnen. Als ze hem dan binnen hebben worden ze rond 23:00 verstuurd.

Ook even nagevraagd of er iets bekend is over de verschuivende leverdatum. Deze heer zegt dat echt HTC het oponthoud creeerd bij elke HTC levering zit deze telefoon er gewoon telkens niet bij. Dus als hij weer niet geleverd word dan word er hopenlijk aan bepaalde oren getrokken. Deze medewerker zit er zelf ook met smart op te wachten.

Naja, nog maar even afwachten dan.

edit: Nou ik ga meehopen voor de mensen hierboven maar wel vreemd weer... allemal beetje tegenstrijdig.. Of hij is net ingevoerd terwijl ik aan het bellen was ofzo...

[ Voor 11% gewijzigd door Kingpinda op 11-11-2010 12:39 ]

• disturbedmind
copywizard schreef op donderdag 11 november 2010 @ 09:30:
hij komt niet!!!!!! kijk naar 2call lol daar heb ik ook al meteen over gezegd dat ze zaten te liegen :)

die medewerkers van 2call zien dit topic ook en de lachen nu echt hun ba**en uit hun broek :)

de beredenering richting sinterklaas vindt ik beter passen al blijf ik zeggen meer richting kerst.

ik zit vandaag de hele dag op kantoor heb me iphone de hele dag op scherp dus als ik wat van belcompany hoor horen jullie het ook maar ga er maar niet vanuit ;)

sorry voor mijn negatieve houding maar zo ben ik nou eenmaal ;)
Ja jij had ook totaal gelijk :') [/sarcasme mode]

Verwijderd

echte twijfel nu... om bij PDAShop te bestellen :s

Aantal G B Prijs p.s. Subtotaal Verwacht
918402 HTC Desire Z Zilver 1 0 1 € 387,39 € 387,39 Wacht op update

staat er nu al sinds gistere :x

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2010 12:43 ]

• lscsont
WOEHOEWW....ze hebben me gebeld voor een afleverafspraak:D Alleen mn mobiel doet raar dus ze bellen me terug op mijn huisnummer...JEEJ:d ik laat nog weten hoe het afloopt!

• Sheik
Net gebeld, krijgen het toestel vanmiddag zeker weten binnen.

• Joen
@Lady M. & @disturbedmind: Dat is zeer goed en hoopvol nieuws! 8)

• Sheik
...PDA shop bedoel ik...

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Belt PDAShop iedereen? Ook zonder abo of verlenging?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• rajackar
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Zou ie ook al ergens in een winkel e krijgen zijn vandaag (of morgen)?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Sheik
Ja vanaf morgen!!

• Kingpinda

Kingpinda

Citizenship is earned.

@DennusB: Ik neem aan alleen met nieuw abonnement. ivm checken identiteit en bankrekening. Rest zal gewoon opgestuurd worden waarvan je natuurlijk wel bericht van krijgt in je email.

• Leona1981

Leona1981

Bunny phone home

En ook net gebeld! Afleverafspraak wordt zaterdag (gaat morgen lastig worden op m'n werk).

Ze leveren dus in principe van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 18.00 uur. 's Avonds (tussen 18.00 en 21.00 uur) en op zaterdag kan ook maar daar zitten wel extra kosten (€ 10,-) aan verbonden. Nou ja, dat heb ik er wel voor over.

Oh ja, deze medewerkster zei "de Desire Z is binnen dus vandaar dat ik u bel om een afleverafspraak te maken".

[ Voor 14% gewijzigd door Leona1981 op 11-11-2010 12:48 ]

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
disturbedmind schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:39:
[...]

Ja jij had ook totaal gelijk :') \[/sarcasme mode]
wacht maar wie het laatst lacht lacht het ...... maar goed we zullen zien :)

zou leuk zijn en betekenen dat het toch nog voor de kerst goed zou komen?

*copywizard krijgt een sprankje hoop.....

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Verwijderd

AARGGG.

Ik bel salland... 'levering in nederland is verstoord, hebben geen duidelijke leverdatum'

blabla ik annuleer ze wel... :x

gvd @ pdashop.be:

HTC Desire Z QWERTY
Tijdelijk uitverkocht: laat je e-mailadres achter en ontvang bericht zodra de HTC Desire Z QWERTY op voorraad is.

jah echt een drama hier dus ... allesinds proficiat aan de mensen die em morge hebbe.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2010 12:53 ]

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:40
@pven: Je vriendin bij 2call al gebeld? ;)

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

• bruudx
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 13:23
Aah goed nieuws! :) Zelf een pre-order gedaan van een toestel ruim een maand terug. Verwacht vanavond wel een track en trace code te ontvangen. Hou het topic in de gaten :)

• souheil
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-08 18:47
Studentmobiel verwacht hem pas volgende week:
Op dit moment wachten wij nog op de introductie van de HTC desire Z.
Wij verwachten dit toestel hier in de loop van volgende week voor de eerste keer binnen te krijgen. Alle openstaande orders zullen dan op volgorde van binnenkomst (datum ontvangst contract)afgehandeld en verzonden worden

• lscsont
DeOS schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:55:
2call heb ik inmiddels geannuleerd:P

• trobbelsjoeter
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-01-2024
DeOS schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:55:
@pven,
Als je dat zou willen doen, hoef ik niet te bellen.

• bruudx
pdashop.nl geeft nu ook aan dat het toestel is uitverkocht. Ieder geval is de 1ste batch dus op lijkt me...

Verwijderd

oke bij salland hebben ze dus ook helemaal geen clue wanneer hé.

Net effe andere medewerker aan de lijn gehad... wist er blijkbaar meer van ...

Ze hopen nog morgen/zaterdag maar met een klein beetje zekerheid van de leverancier stond begin volgende week vast ...

Hij zei het ook al dat de levering door HTC gewoonweg een drama is en bestaat uit te weinig telefoons en duidelijkheid

Verwijderd

zo dat was even een hoopvol momentje.. van een paar uur.. en weer uitverkocht.. en nu?
maandje wachten weer?

• Kingpinda

Kingpinda

Citizenship is earned.

hmm misschien minder binnen gekomen dan verwacht. heb zelf 1 oktober besteld dus zit denk ik wel safe :)

• MGMayer
  • Laatst online: 09-08 21:34
Kingpinda schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:01:
hmm misschien minder binnen gekomen dan verwacht. heb zelf 1 oktober besteld dus zit denk ik wel safe :)
Ik heb ook 1 oktober besteld, maar ik betwijfel of ik safe zit... Nog geen telefoontje van PDAshop gehad. Wellicht heeft het te maken met het feit dat ik de Z in combinatie met een ABBO heb besteld. Degene die gepre-orderd hebben en zojuist een telefoontje hebben gehad zijn allemaal mensen die de foon besteld hebben zonder ABBO.. Dus ik vrees het ergste, namelijk buiten de 1ste batch te vallen..... ;(

• trobbelsjoeter
Kingpinda schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:01:
22 september bij 2call besteld, zit ik dan in de eerste batch? :o

Verwijderd

Iedereen die gebeld is; wanneer hadden jullie gepre-orderd?
Mijn status staat namelijk op: Je wordt gebeld voor een afleverafspraak

:|

Verwijderd

trobbelsjoeter schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:03:
[...]

22 september bij 2call besteld, zit ik dan in de eerste batch? :o
ik denk dat de eerste batch van pdashop iets van een 60 / 75 stuks zal geweest zijn ...
voor salland en 2call zat dat wel 30 zijn ofzo .. dus ik hoop dat wij (met 10 stuks :x) hopelijk er nog invalle :s

• lscsont
MGMayer schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:03:
[...]

Ik heb ook 1 oktober besteld, maar ik betwijfel of ik safe zit... Nog geen telefoontje van PDAshop gehad. Wellicht heeft het te maken met het feit dat ik de Z in combinatie met een ABBO heb besteld. Degene die gepre-orderd hebben en zojuist een telefoontje hebben gehad zijn allemaal mensen die de foon besteld hebben zonder ABBO.. Dus ik vrees het ergste, namelijk buiten de 1ste batch te vallen..... ;(
Ik heb eht met abbo besteld, maar ze zijn erg druk bezig, ze zijn constant in gesprek dus kan zijn dat ze je nog bellen!

• Joen
Ik heb ook zonder abonnement gekocht, maar ben niet gebeld. Is een bestelling van ergens uit september geloof ik (weet het niet exact uit mijn hoofd).

• Liea
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-11-2010
souheil schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:56:
Studentmobiel verwacht hem pas volgende week:
Wanneer heb je dat gehoord/gelezen? Want ik belde maandag en toen zeiden ze dat ze hem woensdag (gisteren) zouden krijgen en we hem nog deze week zouden moeten verwachten.

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:40
lscsont schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:57:
[...]

2call heb ik inmiddels geannuleerd:P
Mooi, des te meer kans dat ik me toestel wat eerder krijg ;).

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

• disturbedmind
ik heb 25 oktober besteld en ik werd wel gebeld :O

heb de Z besteld met een nieuw abo dus ja.

[ Voor 32% gewijzigd door disturbedmind op 11-11-2010 13:09 ]

• Leona1981

Leona1981

Bunny phone home

Mijn pre-order is van 3 oktober icm KPN verlenging. Volgens mij zijn juist alleen de mensen gebeld MET abonnement. Als je zonder abonnement hebt besteld dan staat je status bij je account op Pdashop.nl (of een andere site van Coolblue) op "je bestelling staat klaar om ingepakt te worden".

• Kingpinda

Kingpinda

Citizenship is earned.

MGMayer schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:03:
[...]

Weet je dat heel zeker MGMayer? Dat diegene allemaal een los toestel hebben besteld???? Waarom zouden daar aparte aflever afspraken mee gemaakt moeten worden??? Vind ik een beetje vreemd.

Maar ja als PDA shop minder toestellen heeft gekregen dan ze hadden verwacht kan het nog allemaal heel zuur gaan lopen. Dat is dan de conclusie die ik er uit trek heh. nergens heb ik gelezen of gehoord dat er minder toestellen zijn geleverd dan verwacht.

edit: @MGMayer: wel vreemd dan dat ze zich toch niet houden aan de volgorde van bestelling. Want disturbedmind heeft besteld icm abbon maar is al wel gebeld.

[ Voor 9% gewijzigd door Kingpinda op 11-11-2010 13:17 ]

• lscsont
De service die de afspraken maakt is erg druk bezig, ik denk dat zij inderdaad de mensen bellen icm met een abonnement aangezien ik zaken lees in de orderstatus als bestelling klaar om ingepakt te worden. Ik zou teruggebeld worden door de klantenservice 10 min geleden, dat is niet gebeurd omdat ze erg druk bezig zijn. Echter staat het toestel wel al vast voor mij en ik heb hem pas 9 november bij PDAshop besteld na vervelend bericht van GSMeasy.. Dus ik denk dat iedereen wel gebeld word maar dat het even duurt.. (preorders dan)

Verwijderd

ik zal hier tegen het einde van het weekend nog helemaal alleen zitten :(
Ik zal maar alvast sinterklaas belle :D

• MGMayer
Het is natuurlijk ook logisch dat degene die als eerste gepre-orderd hebben, dat gedaan hebben zonder abbo... Alleen al om de reden dat er volgens mij in het begin nog geen beschikbare abbo's werden aangeboden bij pda, maar kan mis zitten. Ik gok in ieder geval dat als het klopt dat pda slechts een batch binnen heeft van 75 stuks er een hoop mensen buiten de boot gaan vallen, lees het topic maar eens terug. De eerste bestelde al mid/eind september. Met onze 1 november ben ik er dus bang voor. Het verhaal dat mensen zonder abbo voor gaan kan ik met 100% zekerheid zeggen, maar het lijkt me in ieder geval geen gekke gedacht dat het uitleveren zonder abbo voor hun gemakkelijker is....

Edit: Ik lees Iscsont hierhoven en daarmee neem ik mijn verhaal terug. 9 november is namelijk na 1 november:p
Edit2: @Kingpanda: Het begint er idd op te lijken dat de volgorde van bellen niet op volgorde van pre-orderen gaat! Dat geeft wel hoop, dan hebben ze blijkbaar vertrouwen dat de batch groot genoeg is

[ Voor 18% gewijzigd door MGMayer op 11-11-2010 13:20 ]

Verwijderd

nog iemand die besteld heeft bij castle telecom? Leverdatum staat daar nu -bericht per email- op een verwachtte 15 november. maar ze hebben zelf geen idee wanneer ie echt komt.. nog iemand die er met Castle telecom contact over heeft gehad en iets meer weet?

Verwijderd

disturbedmind schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:08:
ik heb 25 oktober besteld en ik werd wel gebeld :O

heb de Z besteld met een nieuw abo dus ja.
Oooh dan blijf ik ook maar hopen :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:15:
nog iemand die besteld heeft bij castle telecom? Leverdatum staat daar nu -bericht per email- op een verwachtte 15 november. maar ze hebben zelf geen idee wanneer ie echt komt.. nog iemand die er met Castle telecom contact over heeft gehad en iets meer weet?
laat dat nau de exacte datum zijn die ik juist door salland heb gekregen via mail ... evt dezelfde leverancier ?

pfff the waiting :D Anyway jongens en meisjes die hem morgen hebben.. testen die hap ! (root & clocking :p )

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:15:
De mijne moet ook van Castle komen, maar ik weet net zoveel als jij: dat laatste mailtje dat hier ook gepost was, dat ze op de 15e voorraad verwachten maar niet weten hoeveel.... :/

Nomen nescio

• MGMayer
@kingpinda: Ik ben net gebeld. Ik heb gezegd dat ze jou als volgende moesten bellen;) Het is wel zo dat de dagdelen waarop bezorgd wordt bijna helemaal vol zitten. Voor mij wordt het pas maandag, omdat ik zowel morgen als zaterdag niet de hele dag thuis kan blijven om te wachten op mijn telefoon!

Edit: typo

• disturbedmind
En dan komt er morgen een Topic net zoals XDA: Hoe los zit jouw hinge? :P

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Long time Lurker, tijd om onder mijn steen uit te kruipen:

Pre-order op 15-9 geplaatst bij pdashop.nl. Huidige status bestelling Desire Z:
"Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden"

Hopen dat de inpak-elfjes niet staken... Kan er ook nog wel bij :)

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

• roefderoever
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-05 07:53
Zojuist ook gebeld door Smartphoneshop. Toestel was binnen en kon morgenvroeg of zaterdag bezorgd worden. Morgen komt mij niet uit dus wordt het a.s. zaterdag.

Overigens heb ik pas afgelopen maandagavond (de 8e) met een verlenging van een abonnement besteld, dus ik zat bij de late pre-orders.

Blogger op www.RicksReviews.org

Verwijderd

@brabo joossie: Irritant he? Castle telecom had wel een voordelige aanbieding.. maar de communicatie die zij hebben met de leverancier is ook onduidelijk.. ze hebben er maar 19 besteld overigens, en de lijst preorders is langer dan dat begrijp ik zojuist..

• MGMayer
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:17:
[...]

laat dat nau de exacte datum zijn die ik juist door salland heb gekregen via mail ... evt dezelfde leverancier ?

pfff the waiting :D Anyway jongens en meisjes die hem morgen hebben.. testen die hap ! (root & clocking :p )
Ik neem aan dat jij dus vast een topic start? :P

Verwijderd

MGMayer schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:36:
[...]

Ik neem aan dat jij dus vast een topic start? :P
ik heb hem nog niet hé. Ik wil em wel starte ja. Ik heb al van dag 1 alles gevolgd van clocking G2 en de root enzo. Maar voor echte info moetk em zelf hebbe... en blijkbaar zal dit pas dinsdag worden :s

• Merijn.
  • Laatst online: 15-09 22:19
Positieve berichten hier!
Nu hopen dat in december de voorraden gewoon netjes op peil zijn, aangezien ik dan pas kan verlengen.. :P

• disturbedmind
Merijn. schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:47:
Positieve berichten hier!
Nu hopen dat in december de voorraden gewoon netjes op peil zijn, aangezien ik dan pas kan verlengen.. :P
Hou wel rekening met 5 december he <+:)

• Koakie D
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-01 11:47
KUUUUUUUUUUUT ik was in gesprek! WHAAA

ff gauw pda shop terugbellen :P

Edit: gelukkig, de planning belt zometeen nog een keer om een afspraak te maken.

[ Voor 36% gewijzigd door Koakie D op 11-11-2010 13:55 ]

• fl0py
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-03-2020
gsmwijzer weet ut nog nie...... gaat nog wel ff duren ben ik bang.... en je zult net zien dat je buiten de eerste batch valt en nog veul langer moe wachten....

Vrouwen zijn net als ruitenwissers, als ze nat zijn piepen ze niet!

• lscsont
Koakie D schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:51:

Edit: gelukkig, de planning belt zometeen nog een keer om een afspraak te maken.
Dat gaat nog ff duren..wacht nu al een uur:P

• disturbedmind
Koakie D schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:51:

Dan is die er eindelijk en dan stellen jullie hem zelf uit, het is ook nooit goed he :')

• Dareus
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-07-2022
Ben zojuist gebeld voor een afleverafspraak!!!!! (Coolblue)

(helaas was nummerbehoud nog niet geregeld, dus toch nog even wachten.... |:( |:(

• Koakie D
disturbedmind schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:01:
[...]

Dan is die er eindelijk en dan stellen jullie hem zelf uit, het is ook nooit goed he :')
Ik heb de hele dag me telefoon niet aangeraakt, ik denk even gauw een belletje plegen (3 minuten aan de telefoon gehangen).

lekkere timing he?

• disturbedmind
Coolblue_nl:

De courier is nu met de HTC Desire Z naar ons onderweg!

Ik dacht dat ze hem al hadden o0.

[ Voor 20% gewijzigd door disturbedmind op 11-11-2010 14:15 ]

• bruudx
Zojuist door Coolblue op Twitter:

De courier is nu met de HTC Desire Z naar ons onderweg! http://coolb.lu/htcDesireZ

http://bit.ly/9GLOXm

EDIT
disturbedmind je was me voor! ^^

[ Voor 9% gewijzigd door bruudx op 11-11-2010 14:16 ]

Verwijderd

nou zie het positieve nieuws hier al voorbij komen :D zit met smart te wachten op mijn mail van belcompany...

• joko56
  • Laatst online: 20-01-2021
Ik verwacht dat het toestel morgen of overmorgen gewoon bij de Staples ligt. Mocht dat niet zo zijn dan wacht ik gewoon mijn pre-order van BOL.com af.

• TMPJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 20:40
Iemand enig idee wanneer de telefoons naar de shops van bijv. Vodafone of Telfort gaan?

Verwijderd

ik ga em bij pdashop bestellen als ik een antwoord krijg van de volgende batch. + dan anuleer ik em bij salland. Als er iemand nog een 2de Z moet hebben dan verkoop ik em gerust door aan de verkoopprijs van die bepaalde winkel (transport krijgt ie er dan nog gratis bij van me :) )

Even zien wat het antwoord is van PDAShop

• copywizard
  • Niet online
belcompany nog maar eens gebeld en hebben zoals gewoonlijk geen idee

maar ze DENKEN morgen of na het weekend ofwel helemaal niet dus

• rajackar
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

copywizard schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:27:

Is dat bij filialen of centraal?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• trobbelsjoeter
Wie wilt er naar 2call.nl bellen voor mij?

Ik durf niet te bellen, want als er wéér zo'n lastige klant over een Desire Z begint, worden die mensen helemaal geak! >:)

Verwijderd

Geachte heer Vanderbergh,

Bedankt voor uw email.
Helaas is er nog helemaal geen info binnen gekomen omtrent de levertijd en beschikbaarheid over dit product.
Hiermee hoop ik u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Salland.... ik ga annuleren vanaf het moment dat ik van pdashop een bericht krijg dat hij nog kan geleverd worden volgende week

• disturbedmind
trobbelsjoeter schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:39:
Wie wilt er naar 2call.nl bellen voor mij?

Ik durf niet te bellen, want als er wéér zo'n lastige klant over een Desire Z begint, worden die mensen helemaal geak! >:)
Vraag je moeder maar :'), maare daar zijn ze toch voor dat je als klant er om kan vragen (zeuren)?

Verwijderd

copywizard schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:27:

Dan hoef ik iig niet meer te bellen

• jopenmind
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-08 20:41
Goede berichten!!!

Nu maar zien hoelang t-mobile er over gaat doen :-)

• copywizard
  • Niet online
dat was filiaal dus niet centraal belcompany beweerd ze al centraal te hebben en wacht op uitleveringen van centraal mag. naar filiaal

dus afwachten

• Koakie D
hmm, wel teruggebeld, maar nog niet helemaal goed. Ik had een verlenging gevraagd, maar er staat een nieuw abbonnement.

ze zijn het aan het checken. (ben wel blij dat ze alles even checken voordat ze het verzenden)

• arjen82
  • Laatst online: 23-08-2024
Van de Twitter van Coolblue:
Wanneer we de voorraad binnen hebben gekregen zul je absoluut de Desire Z kunnen aanschaffen tijdens de demodagen!
Ze krijgen dus als het goed is voldoende telefoons binnen om de pre-orders te vervullen (zou anders wel erg wrang zijn; pre-order je een telefoon en vervolgens kan je hem sneller krijgen door hem in de winkel te kopen)

Verwijderd

@arjen82: wrang? dat was bij de hd ook al zo..

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 22:18
Ook dezelfde winkel? Dat een toestel eerder in de winkel kan liggen dan bij het bedrijf waar je pre- ordert: soit. Maar als PDAShop het toestel wel in de winkel heeft liggen, maar niet alle pre-orders heeft afgewerkt, zou ik dat wel wrang vinden, want dan heb je voor jan l*l van tevoren besteld.

Ik ben nog steeds niet gebeld, helaas. :(

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Verwijderd

zelfde winkel weet ik idd niet.. desalniettemin was het in mijn naieve logica eigenlijk zo dat je landelijk alle pre-orders eerst afwerkt en ze dan in de winkel gaat leggen.
maar goed, zo zit de wereld niet in elkaar :)

Verwijderd

@arjen82 Ja! Daar hoeft niemand zich zorgen over te maken. We kunnen aan alle pre-orders voldoen en hebben er over om op voorraad te houden.

oke ik annuleer bij salland en bestel nu bij pdashop.

• arjen82
  • Laatst online: 23-08-2024
Andwoord op mijn vraag of alle pre-orders door Coolblue vervuld kunnen worden:
Ja! Daar hoeft niemand zich zorgen over te maken. We kunnen aan alle pre-orders voldoen en hebben er over om op voorraad te houden.
p.s. ik doelde dat Coolblue aan haar pre-orders kon voldoen; niet alle webwinkels van NL.

Verwijderd

probleem is ... er staat tijdelijk uitverkocht op de site... dus ik kan niet meer bestellen :s

• lscsont
Jaap-Jan schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:54:
Ook dezelfde winkel? Dat een toestel eerder in de winkel kan liggen dan bij het bedrijf waar je pre- ordert: soit. Maar als PDAShop het toestel wel in de winkel heeft liggen, maar niet alle pre-orders heeft afgewerkt, zou ik dat wel wrang vinden, want dan heb je voor jan l*l van tevoren besteld.

Ik ben nog steeds niet gebeld, helaas. :(
Nou ik wacht al 2,5 uur om teruggebeld te worden, heb zelf inmiddels 4x gebeld, 3x dezelfde jongen aan de telefoon gehad, hij geeft aan dat het erg druk is aangezien er "gigaveel" HTC modellen zijn binnengekomen en iedereen afgebeld word. Hij gaf aan dat ik vandaag (en anderen dus ook) tot 22:00 gebeld kunnen worden.. pff lange dag dus:P Had ik nou maar vanochtend mn andere telefoon weer gepakt:(
Pagina: 1 ... 12 ... 19 Laatste