• an3surk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-12-2022
Ik had gebeld voordat ik besteld heb en Coolblue gaf aan dat ze meer dan genoeg modellen hebben om aan alle preorders te voldoen. Dus ook die van mij (vandaag geplaatst om 12 uur) maar omdat ze waarschijnlijk ook nog wat modelletjes voor de Demodagen over willen hebben, hebben ze hem waarschijnlijk nu stopgezet. Komt natuurlijk omdat iedereen vanuit dit topic naar PDAshop.nl ging :)

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

arjen82 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:59:
Andwoord op mijn vraag of alle pre-orders door Coolblue vervuld kunnen worden:

[...]

p.s. ik doelde dat Coolblue aan haar pre-orders kon voldoen; niet alle webwinkels van NL.
Hmm zou het zin hebben om te bellen en te vragen of je er één af kan halen zonder pre order?

.....
Begint nu opeens wel te jeuken namelijk :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• pieterrr
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Ik heb er net een besteld bij Castle. Daar werd aangegeven 17 November.

• RickOnline
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 31-08 12:50
Even ter aanvulling: Belcompany filiaal in Eindhoven wist nog van nix... :(

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05:44
Die van mij gaat morgen binnenkomen pdashop...maar ben bang dat de tweede batch nog wel eens een poosje kan gaan duren.....laf dat vele shops de 12e aangaven maar dit echt niet kunnen waar maken...echte misleiding volgens mij.

Verwijderd

Arjen kan je eens twitteren wanneer er op de site terug kan besteld worden ...

ze negeren blijkbaar men twitters ...

• lscsont
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-01-2021
Hee morgen tussen half 9 en 1...:D

Verwijderd

Merijn. schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:47:
[...]

Is bekend of alle Phone House filialen (of andere telecom-winkels) al een dummy exemplaar hebben? Dus ook in de wat kleinere dorpen..
Begin zo langzamerhand toch ook wel heel nieuwsgierig te worden naar dit toestel, ook al kan ik pas in december verlengen. :P
Die van mij was phonehouse Valkenswaard en Amsterdam dus ik denk dat de grote en kleine steden deze hebben!

• MGMayer
  • Laatst online: 09-08 21:34
lscsont schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:12:
Heeft niemand hier een baan ;) of school... Ik ben iig stikjaloers, ik heb geen tijd komende dagen, dus krijg m pas maandag :( Gaan jullie wel je ervaringen posten? kan ik toch nog een beetje meegenieten.... :9~

• Amoet
  • Laatst online: 02-05 21:08
lscsont schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:12:
Ongeduldig kreng
Afz HTC Helpdesk

Verwijderd

Amoet schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:19:
[...]

Ongeduldig kreng
Afz HTC Helpdesk
kreeg jij dit ? :o

Verwijderd

nee toch?

• lscsont
MGMayer schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:19:
[...]

Heeft niemand hier een baan ;) of school... Ik ben iig stikjaloers, ik heb geen tijd komende dagen, dus krijg m pas maandag :( Gaan jullie wel je ervaringen posten? kan ik toch nog een beetje meegenieten.... :9~
Toevallig zit ik in de ziektewet vanwege een operatie waardoor ik de tijd heb:P Normaal werk ik ook elke dag, komt nu wel goed uit

Verwijderd

geannuleerd bij salland (wachten op goedkeuring)

En hopen dat pdashop.be morgen hun status veranderd ... aangezien ze blijkbaar dus modellen genoeg over hebben...

• lscsont
Amoet schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:19:
[...]

Ongeduldig kreng
Afz HTC Helpdesk
zeg amietje sssshhhh

• lscsont
haha een vriend van mn vriend..denkt grappig te zijn:P

• Amoet
  • Laatst online: 02-05 21:08
ik ben grappig.. ik heb die telefoon gister binne gekregen

Verwijderd

pffff... ik ga wandele ofzo :p

Heb geannuleerd bij salland en hoop nu dat ze bij pdashop.be genoeg voorraad over hebben...

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:28:
pffff... ik ga wandele ofzo :p

Heb geannuleerd bij salland en hoop nu dat ze bij pdashop.be genoeg voorraad over hebben...
Ergens op wachten is altijd lastig, vooral als je ziet dat veel mensen hem al morgen krijgen, maar ik zal ook voor je duimen dat jij hem ook snel krijgt O+

Verwijderd

disturbedmind schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:30:
[...]

Ergens op wachten is altijd lastig, vooral als je ziet dat veel mensen hem al morgen krijgen, maar ik zal ook voor je duimen dat jij hem ook snel krijgt O+
dankje :D morgen bel ik naar PDAShop belgie. Is gesloten vandaag wegens wapenstilstand.
Zou er iemand PDAshop.NL kunnen bellen ? hoe de status in belgie zit... probleem is dat ze me dus negeren op twitter en het is 75 cent per minuut :'(

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 22:57
Ik heb T-Mobile gebeld vandaag en zij melden dat ze de Desire Z over 10 werkdagen kunnen leveren. Heb een Relax 30 afgesloten voor 2 jaar icm WnW Plus.
Totaal ben ik 45 euro per maand kwijt en moet voor het toestel 2 tientjes betalen. Al met al ben ik er wel blij mee, kan over twee weken met een nieuw toestel spelen.. uh, ik bedoel effectief werken O-)

Het wordt voor mij ook mijn eerste Android phone en mijn eerste telefoon met qwerty-toetsenbord, heb tot nu toe een HTC Touch HD gehad, dus ik verwacht een enorme vooruitgang.

PSN-ID : Cenzer

• disturbedmind
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:33:
[...]

dankje :D morgen bel ik naar PDAShop belgie. Is gesloten vandaag wegens wapenstilstand.
Zou er iemand PDAshop.NL kunnen bellen ? hoe de status in belgie zit... probleem is dat ze me dus negeren op twitter en het is 75 cent per minuut :'(
Als je een FB account hebt kan je hun daar ook benaderen of ja anders e-mailen.

Verwijderd

disturbedmind schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:36:
[...]

Als je een FB account hebt kan je hun daar ook benaderen of ja anders e-mailen.
emailen is al gebeurd naar de .be winkel.. pff afwachten .. :(

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Check Twitter Coolblue....dat geeft vertrouwen nietwaar?

Ja! Daar hoeft niemand zich zorgen over te maken. We kunnen aan alle pre-orders voldoen en hebben er over om op voorraad te houden.

• an3surk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-12-2022
Sheik schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:42:
Check Twitter Coolblue....dat geeft vertrouwen nietwaar?

Ja! Daar hoeft niemand zich zorgen over te maken. We kunnen aan alle pre-orders voldoen en hebben er over om op voorraad te houden.
En dat is niet gelogen, ik heb om kwart over 12 vandaag besteld (net voordat hij volgens PDAshop.nl uitverkocht zou zijn) en ben net gebeld voor een afspraak morgen. Ze hebben dus genoeg telefoons binnen gekregen. Ik denk dat ze met de verdere losse verkoop wachten tot morgen met de HTC demo dagen.

• Sheik
Losse verkoop in winkels begint morgen, hoorde ik uurtje geleden van PDA Shop.

• jopenmind
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-08 20:41
Gopal schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:35:
Ik heb T-Mobile gebeld vandaag en zij melden dat ze de Desire Z over 10 werkdagen kunnen leveren. Heb een Relax 30 afgesloten voor 2 jaar icm WnW Plus.
Totaal ben ik 45 euro per maand kwijt en moet voor het toestel 2 tientjes betalen. Al met al ben ik er wel blij mee, kan over twee weken met een nieuw toestel spelen.. uh, ik bedoel effectief werken O-)

Het wordt voor mij ook mijn eerste Android phone en mijn eerste telefoon met qwerty-toetsenbord, heb tot nu toe een HTC Touch HD gehad, dus ik verwacht een enorme vooruitgang.
Hey gopal,

Erg apart hoe dat gaat bij T-mobile. Heb ze vandaag ook aan de lijn gehad wat probs met verlenging abo e.d. . Maar konden mij niks vertellen over de levertijd. Heb inmiddels 2 week geleden al verlengt. Houdt er rekening mee dat je die 10 dagen niet gaat redden. Ze hebben in hun forum staan "besteld op 6 nov. levertijd minimaal 3 weken" zal me benieuwen. Of hebben ze nu ineens voorraad?!

grtz JOM

• Gopal
jopenmind schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:53:
[...]

Hey gopal,

Erg apart hoe dat gaat bij T-mobile. Heb ze vandaag ook aan de lijn gehad wat probs met verlenging abo e.d. . Maar konden mij niks vertellen over de levertijd. Heb inmiddels 2 week geleden al verlengt. Houdt er rekening mee dat je die 10 dagen niet gaat redden. Ze hebben in hun forum staan "besteld op 6 nov. levertijd minimaal 3 weken" zal me benieuwen. Of hebben ze nu ineens voorraad?!

grtz JOM
Ik heb vandaag, via de afdeling vernieuwingen, mijn abbo verlengt en daar werd dat tegen mij gezegd. Er werd wel tegen mij gezegd dat ik die 10 werkdagen als minimum moest aanhouden, maar dat hoogst waarschijnlijk toch 10 werkdagen zou zijn. Ik probeer positief te blijven :Y) . Daarnaast maakt een extra weekje niet uit voor mij aangezien ik vandaag alles heb geregeld. Ik snap dat andere mensen wel teleurgesteld zijn omdat die al sinds oktober wachten.

Ik vond het trouwens wel raar de DZ niet op de site van T-Mobile was gezet en vroeg daar ook naar. Er werd tegen mij gezegd dat het niet op de site stond, omdat het een duur toestel is (ook met abbo) en dat er dan andere soort klanten worden aangetrokken. Want ik zie op de site, naast de iPhone, alleen maar goedkopere toestellen. Of ik kijk verkeerd, dat kan ook ;) .

• tuner12
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 08:47
Gopal schreef op donderdag 11 november 2010 @ 16:04:
[...]

Ik heb vandaag, via de afdeling vernieuwingen, mijn abbo verlengt en daar werd dat tegen mij gezegd. Er werd wel tegen mij gezegd dat ik die 10 werkdagen als minimum moest aanhouden, maar dat hoogst waarschijnlijk toch 10 werkdagen zou zijn. Ik probeer positief te blijven :Y) . Daarnaast maakt een extra weekje niet uit voor mij aangezien ik vandaag alles heb geregeld. Ik snap dat andere mensen wel teleurgesteld zijn omdat die al sinds oktober wachten.

Ik vond het trouwens wel raar de DZ niet op de site van T-Mobile was gezet en vroeg daar ook naar. Er werd tegen mij gezegd dat het niet op de site stond, omdat het een duur toestel is (ook met abbo) en dat er dan andere soort klanten worden aangetrokken. Want ik zie op de site, naast de iPhone, alleen maar goedkopere toestellen. Of ik kijk verkeerd, dat kan ook ;) .
10 werkdagen is 2 weken..

Heeft iemand al meer info over de status bij belsimpel.nl?

• disturbedmind
[...]

Andere soort klanten? Mensen die werken bedoelen ze zeker ipv mensen met een uitkering? :')

• Leona1981
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-10-2023

Leona1981

Bunny phone home

Centralpoint.nl geeft op hun Twitter aan dat ze de Desire Z op voorraad hebben (50 stuks)

http://twitter.com/#!/cen...l/status/2738970114920448

[ Voor 3% gewijzigd door Leona1981 op 11-11-2010 16:09 ]

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 10:20
Leona1981 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 16:09:
Centralpoint.nl geeft op hun Twitter aan dat ze de Desire Z op voorraad hebben (50 stuks)

Jup, net een smsje van CentralPoint dat er voorraad is.

• Gopal
tuner12 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 16:06:
[...]

10 werkdagen is 2 weken..

Heeft iemand al meer info over de status bij belsimpel.nl?
Ik bedoelde een weekje bovenop de 10 werkdagen, dus 15 werkdagen :P.
disturbedmind schreef op donderdag 11 november 2010 @ 16:06:
[...]

Andere soort klanten? Mensen die werken bedoelen ze zeker ipv mensen met een uitkering? :')
Daar ga ik maar geen uitspraak over doen 8) . Maar goed, het staat dan niet op de site, als je belt regelen ze het toch wel voor je. Dus 'no harm done'.

• trobbelsjoeter
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-01-2024
Leona1981 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 16:09:

gaat nu toch echt naar 2call.nl bellen.

• Redinox
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 16:56
Redinox schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 22:03:
Aangezien mijn abonnement pas verlopen was, ben ik vandaag telefonisch benaderd door T-Mobile met een aanbieding. Ze hebben ze nog niet op de site van T-Mobile zelf staan maar telefonisch is zowel de Desire Z als de Desire HD te krijgen. Wel simlock, geen branding (als het goed is).

...

Afijn, verwachte levertijd wordt naar klanten gecommuniceerd als zijnde 3 weken, maar er was een behoorlijk grote kans dat het toestel al eerder geleverd zou kunnen worden. Ik ga er nu voor mezelf maar vanuit dat in het ideale geval ik de Desire Z al vrijdag de 12e mag verwelkomen (wishfull thinking, I know...) en anders ergens in de week daarop. Mijn Hero werkt nog prima, dus ik kan wel even wachten.
Zojuist email ontvangen van de AMP bezorgdienst namens T-Mobile. Of ik even een afspraak kan maken voor het in ontvangst nemen van mijn Desire Z. And look and behold: ze komen morgen al langs. Had ik met mijn voorgevoel in mijn berichtje van 2 November ^^ het toch bij het juiste eind :) Effectief dus 10 dagen ipv de gecommuniceerde 3 weken. Netjes van T-Mobile eigenlijk, dat heb ik liever dan dat de datum steeds weer een dagje opgeschoven wordt zoals in dit topic al zoveel mensen mee hebben gemaakt/meemaken.

(Oh, en voor ik commentaar krijg: nee ik ben geen student, ik werk 40+ uur per week maar kan gelukkig ook af en toe thuiswerken..lange leve VPN verbindingen :9 )

[ Voor 5% gewijzigd door Redinox op 11-11-2010 16:18 ]

D3 Profile

• jopenmind
[...]

Okay duidelijk. En idd staat niet op de site.
Vaag verhaal van hun kant.
Zal me benieuwen wie hem eerder heeft.

• Ati_
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-07 21:59
Ik zie allemaal bestellingen van vodafone en Hi, maar hoe zit het met de mensen die een los toestel hebben gekocht bij Typhone.nl ? :O

• Sheik
Net opgehangen met Typhone. Zojuist van leverancier doorgekregen dat het maandag ''verwacht'' wordt. Meer kon ze niet zeggen.

• Elite.!
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-12-2020
Zojuist contact gehad met PDAshop. Ze krijgen vandaag de levering binnen en gaan dan mensen bellen.

Ik kreeg een mailtje van ze, dat mijn abbo niet rond gemaakt kon worden, omdat ik hem moest verleningen ipv een nieuwe! Nu sta ik op plaats 220 ipv echt helemaal bovenaan, heb hem al 2 maanden gepre-orderd!! Hopelijk kom ik nog mee met eerste batch! :( - wat hij zei is dat hij 300 stuks verwachte en ik 220e was!

Kijk ik paar uur later bij mijn bestellingen, moet ik nog 14 euro betalen voor nieuwe mobiel (omdat ze hem omgezet hadden). Kreeg daar ook geen melding van. Meteen gebeld en kreeg een uitnodiging om hem te betalen. Anders had ik vanmorgen al betaald en had ik misschien vandaag al belletje gehad!!! :(

Ik ga hopen, bidden en f5-en hier of ik hem krijg :*)

• trobbelsjoeter
2call.nl krijgt ze met zekerheid vandaag nog binnen. Dat wist die... euh... *medewerkster* mij net op een bijdehante manier te vertellen. Afhankelijk van het tijdstip dat deze binnen komen, kunnen ze deze vandaag of morgen versturen. Maar ze zei dat ze te horen hebben gekregen dat ze echt daalijk binnen komen.

EDIT: IK BEN TROTS DAT IK TOCH ZELF DURFDE TE BELLEN!
Ik voel mij nu een koning! _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door trobbelsjoeter op 11-11-2010 16:24 ]

Verwijderd

trobbelsjoeter schreef op donderdag 11 november 2010 @ 16:22:
2call.nl krijgt ze met zekerheid vandaag nog binnen. Dat wist die... euh... *medewerkster* mij net op een bijdehante manier te vertellen. Afhankelijk van het tijdstip dat deze binnen komen, kunnen ze deze vandaag of morgen versturen. Maar ze zei dat ze te horen hebben gekregen dat ze echt daalijk binnen komen.

Ik durf niet anders ;)

Wel een mail van 2call (incl typo):
Geachte heer/mevrouw,

Wij hopen het toestel deze week binnen te krijgen en hem vervolgens te kunnen uisturen.

Hopende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd,

Verwijderd

oke ik heb ook maar ook even gebeld.
met de belcompany (lokale vestiging)
ze verwachten hem nog steeds deze week. en de BC waar ik heb besteld krijgen morgen en overmorgen nog levering van het DC. dus afwachten ofdat hij toevallig daar bij zit.
Ben wel pre-order nummer 1 bij hun ;-)

• lscsont
trobbelsjoeter schreef op donderdag 11 november 2010 @ 16:22:

Haha tsjah ze zijn erg bijdehand bij 2call.. had daar een bestelling lopen naast bij PDAshop, maar inmiddels daar geannuleerd. Ik belde ze ook erg vaak:P dus ik denk dat ze ook schoon genoeg van mij hadden.. PDAshop heb ik ook super veel gebeld..maar dat is allemaal (bijna allemaal?) voorbij:P natuurlijk hopen dat het product gewoon aankomt en het het goede product is blablabla:P

• Gopal
jopenmind schreef op donderdag 11 november 2010 @ 16:19:
[...]

Okay duidelijk. En idd staat niet op de site.
Vaag verhaal van hun kant.
Zal me benieuwen wie hem eerder heeft.
Ik mag de meeste mensen hier, maar ik hoop dan toch echt ik :+ .

• tuner12
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 08:47
Net belsimpel.nl gebeld. Beetje trage gast aan de lijn. Volgens zijn 'systeem' komt de 'Desire Z' pas volgende week binnen. Dus ik kan het toestel eind volgende week verwachten.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Mijne is nogsteeds niet verzonden bij PDAshop :( Mensen al wel bevestiging gehad dat hij verzonden is?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• vinvv
  • Laatst online: 03-06 16:17
DennusB schreef op donderdag 11 november 2010 @ 16:38:
Mijne is nogsteeds niet verzonden bij PDAshop :( Mensen al wel bevestiging gehad dat hij verzonden is?
Nope, nog geen mail ontvangen. Heb 'm 16 sept besteld (zonder abo), dus hoop dat ze 'm vanavond nog versturen.

• lscsont
DennusB schreef op donderdag 11 november 2010 @ 16:38:
Nee ik heb nog geen bevestiging gehad per mail/sms dat hij verzonden is, is las ergens eerder dit topic dat het kon tot 23:00 (misschien omdat het via koerier gaat niet via de reguliere post??) ik wacht nog af, verwacht hem wel gewoon morgen binnen! _/-\o_

• vinvv
  • Laatst online: 03-06 16:17
lscsont schreef op donderdag 11 november 2010 @ 16:42:
[...]

Nee ik heb nog geen bevestiging gehad per mail/sms dat hij verzonden is, is las ergens eerder dit topic dat het kon tot 23:00 (misschien omdat het via koerier gaat niet via de reguliere post??) ik wacht nog af, verwacht hem wel gewoon morgen binnen! _/-\o_
Klopt, collega van me heeft vorige week een DHD binnen gekregen. Kreeg rond een uur of 6 's avonds een inpakbevestiging, en rond 10 uur een verzendbevestiging.

• bruudx
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 13:23
De vorige keer dat ik een bestelling heb gedaan bij smartphoneshop kreeg ik om 18:00 een inpakbevestiging en om 23:00 een verzendbevestiging met track en trace code.

Inpakbevestiging zal niet / stukken later worden denk ik. Vooral afgaan op de verzendbevestiging denk ik zo :P

• joko56
  • Laatst online: 20-01-2021
Staples Tilburg heeft er 4 in bestelling en verwachten hem voor dit weekend binnen te krijgen. In de computer staat probelemen met de levering, maar dat wisten wij hier nog niet.

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 21:16
Ik ben jaloers op iedereen die nu al wat te horen heeft gekregen :(

Verwijderd

Betreft: Uw verzoek tot complete annulering van order ******

Geachte heer***,

Uw verzoek tot complete annulering van order *** is goedgekeurd.

Deze order is hiermee compleet komen te vervallen. Eventueel al betaalde bedragen worden binnen 30 dagen teruggestort.
Met vriendelijke groet,

Salland Automatisering
Afdeling Verkoop

NAU KOM MAAR OP PDASHOP ! :D

centralpoint levert niet in belgie ?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2010 16:59 ]

• trobbelsjoeter
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 16:56:
Betreft: Uw verzoek tot complete annulering van order ******

Geachte heer***,

Uw verzoek tot complete annulering van order *** is goedgekeurd.

Deze order is hiermee compleet komen te vervallen. Eventueel al betaalde bedragen worden binnen 30 dagen teruggestort.
Met vriendelijke groet,

Salland Automatisering
Afdeling Verkoop

NAU KOM MAAR OP PDASHOP ! :D

centralpoint levert niet in belgie ?
Hoplakee,... jij staat weer onderaan de lijst >:)

Verwijderd

trobbelsjoeter schreef op donderdag 11 november 2010 @ 17:09:
[...]

Hoplakee,... jij staat weer onderaan de lijst >:)
niet echt. Pdashop zou nog exemplaren overhebben en tbh salland ... echt niks van informatie over de batch en het aantal dus nee dankje :) ik kan nog wel ff wachte hoor eigenlijk. Vriendin heeft uit medelijden tijdelijk geswitched xD met me Tattoo :p

• lscsont
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 17:10:
[...]

niet echt. Pdashop zou nog exemplaren overhebben en tbh salland ... echt niks van informatie over de batch en het aantal dus nee dankje :) ik kan nog wel ff wachte hoor eigenlijk. Vriendin heeft uit medelijden tijdelijk geswitched xD met me Tattoo :p
ze heeft vrijwillig haar nieuwe HD geruild???? hmm ik zou dat nooit doen:p

Verwijderd

lscsont schreef op donderdag 11 november 2010 @ 17:13:
[...]

ze heeft vrijwillig haar nieuwe HD geruild???? hmm ik zou dat nooit doen:p
heb ik nodig voor werk hé. Men tattoo is te traag ( staat wel 2.2 op maarja ... ) draait onze app op.

Salland is gannuleerd. Bedrag is onderweg terug.. nu hopen dat er morgen op PDAshop staat: leverbaar.

Zijn er nog andere shops die leveren in belgie met stock ?

• DennusB
  • Niet online
Ik krijg nu opeens een SMS van PDAShop dat ie op voorraad is :P Nu nog verzenden haha

Edit : En nog een keer de SMS & mail dat ie op voorraad is :P Ze zijn er erg blij mee geloof ik haha

[ Voor 37% gewijzigd door DennusB op 11-11-2010 17:18 ]

Verwijderd

DANKJE DENNUS BESTELLEEUUHH *klein kindje komt bove :D *

• lscsont
Krijg hem net ook binnen.. denk dat ze het te druk hadden met alle mensen opbellen van de pre-orders! Nou tgaat de goede kant op:D Nu nog thuis krijgen dat ding:D

Verwijderd

verwachte leverdatum 15 november!!! :D

3335735
PDAshop.be
Vandaag om 17.20 uur€ 519,-
Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden

woho :D

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2010 17:27 ]

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 17:02

TVL

Net een afspraak bevestiging gemaakt. Morgen komen ze hem brengen. :) :) :)

[ Voor 8% gewijzigd door TVL op 11-11-2010 17:29 ]

• KvdnBerg
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-08 17:40
Mijn contract met T-mobile loopt op 15 februari af wat betekend dat ik m.i.v. 15 november mag verlengen :( Zou 'm graag nu al bestellen bij Coolblue maar dat gaat zeker niet lukken?

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Nu nog een bevestiging sturen naar de mensen die gepreorderd hebben zonder abonnement. Die hoeven niet gebeld te worden namelijk aangezien dat gewoon met TNT bezorgd wordt.

• bruudx
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 13:23
Bijna 18:00, als het goed is zouden we zo een inpakbevestiging moeten krijgen :) Als ze zo snel zijn met al die orders ^^

Verwijderd

Coolblue ‎@Bart Onze winkel te Antwerpen wordt in ieder geval morgen bevoorraad. Als je wil, kan je een toestel bestellen en dit klaar laten leggen in Antwerpen zodat je er zeker één gereserveerd hebt. Als je al een pre-order had om thuis te laten leveren, kan je die vervolgens annuleren.
9 minuten geleden ·

had dus al besteld nu en laten inpakken ... wachten tot maandag kan ik wel :p

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2010 17:36 . Reden: Vind ik leuk · van fb weggejorist ]

• jopenmind
He he ,

Tmobile begint ook met de levering!
Net een bezorg afspraak gemaakt:-)
Dus hopelijk morgen beginnen met verkennen!

Verwijderd

nu ff checken hoe we ons "ervaringstopic" moeten noemen :D doet me eraan denken dat ik morgen zo snel mogelijk men app voor 2.2 moet afwerke xD

aah eindelijk ... the wait is finally over ^^

• ralphje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-05-2024

ralphje

Hey, it's me!

RLHSniper schreef op donderdag 11 november 2010 @ 17:33:
Bijna 18:00, als het goed is zouden we zo een inpakbevestiging moeten krijgen :) Als ze zo snel zijn met al die orders ^^
Ze hebben ze volgens Twitter pas een paar minuten binnen en met al die bestellingen duurt het vast nog wel even tot je de inpakbevestiging krijgt.

Even afwachten op de foto nog die Coolblue vanavond gaat proberen te posten (http://twitter.com/#!/Coolblue_NL/status/2760439989538816) :).

Gelukkig zit de TNT hier vrijwel om de hoek en komen ze altijd lekker vroeg, dus ik kan er morgen lekker lang mee spelen!

Geniet, maar surf met mate!

• Elite.!
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-12-2020
Morgen tussen half 9 en 1 komt de koerrier hem brengen:D:D:D:D:D:D:D:D

JONGENS IK BEN BLIJ.....:D:D

• thr-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09-2022
Ik doe gelukkig niet aan pre-orders, wacht wel tot ze genoeg op voorraad zijn.

Verwijderd

thr- schreef op donderdag 11 november 2010 @ 17:47:
Ik doe gelukkig niet aan pre-orders, wacht wel tot ze genoeg op voorraad zijn.
dan zou ik me maar haasten... pdashop heeft er nog enkele op voorraad.

• KvdnBerg
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-08 17:40
Net gebeld met coolblue/pdashop klantenservice, ik kan pas bestellen als ik m'n contract ook mag verlengen (over 5 dagen dus) maar volgens de dame die ik aan de lijn had "de voorraad blijft komen"... ben benieuwd of ik volgende week inderdaad de foon kan gaan halen in R'dam....

Verwijderd

Yes, Afspraak is gemaakt. T-mobile morgen desire vanmij z!
1 batch gangster hier :)

er zijn gewoon genoeg toestellen, kheb vorige week besteld :/

• Gopal
jopenmind schreef op donderdag 11 november 2010 @ 17:38:
He he ,

Tmobile begint ook met de levering!
Net een bezorg afspraak gemaakt:-)
Dus hopelijk morgen beginnen met verkennen!
Haha bij jou ook al?! Ik kreeg zo'n half uurtje geleden een sms dat ik dat ook kon doen, gelijk de datum op morgen gezet. Dat hebben ze toch snel geregeld, terwijl ze telefonisch zeggen minimaal 10 werkdagen. Is natuurlijk ook wel te begrijpen, dan heb je nog wat marge met de dagen.
Ben erg blij in ieder geval! :P
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 17:55:
Yes, Afspraak is gemaakt. T-mobile morgen desire vanmij z!
1 batch gangster hier :)

er zijn gewoon genoeg toestellen, kheb vorige week besteld :/
Dat kan ik beter... ik heb vanochtend besteld :P.

[ Voor 22% gewijzigd door Gopal op 11-11-2010 17:57 ]

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Zijn er veel mensen die bij Salland besteld hebben? Is dat een beetje een grote webwinkel die aardig wat toestellen binnenkrijgen of loop ik groot risico dat de toestellen al weg zijn als ik nu pre-order en dat ik dan op de tweede batch moet wachten?

• Trygve
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:38

Trygve

Redacteur
Verwachte levertijd van de Desire HD op pdashop.nl veranderd van 12-11-2010 naar 26-11-2010. Lekker dan, zo blijven we bezig ;w

Verwijderd

net een mail gehad van pda shop dat ze binnen waren. Gelijk gebeld en ik kon hem via internet gewoon bestellen en zaterdag ophalen :D Ik ben zo blij dat het nu eindelijk zover is :D

Verwijderd

monnick schreef op donderdag 11 november 2010 @ 17:59:
Zijn er veel mensen die bij Salland besteld hebben? Is dat een beetje een grote webwinkel die aardig wat toestellen binnenkrijgen of loop ik groot risico dat de toestellen al weg zijn als ik nu pre-order en dat ik dan op de tweede batch moet wachten?
ik heb mijnes geannuleerd vandaag... lees beetje terug... er is nog niks bekend en dan bel ik 2 versch keren:

1) we weten van niets er is niets bekend
2) Volgende week mss zaterdag nog maar er is vertraging bij de leverancier.

Heb geanuleerd en heb bij pda besteld :)

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik heb hem ook maar snel net besteld bij PDAShop, met deze files zijn ze anders op voordat ik thuis ben ;)
ben morgen de hele dag thuis, dus met een beetje geluk morgen lekker spelen :D

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

"Je bestelling is ingepakt." w00ptiew00p

Edit:Handig, factuur staat er ook al bij PDAshop, met IMEI nummer! Makkelijk overzetten straks al die apps :)

[ Voor 58% gewijzigd door Jivebunny op 11-11-2010 18:21 ]

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb de lancering van de Desire HD niet gevolgd, maar was de hype daar net zo groot als bij de Desire Z? Het lijkt een enorm populair toestel te gaan worden! :D

Ik denk dat ik mijn order toch gewoon bij Salland plaats. Scheelt weer 40 euro. En stel dat er veel klachten komen over de eerste batch, dan kan ik altijd nog cancellen.

[ Voor 34% gewijzigd door monnick op 11-11-2010 18:22 ]

• Brain
  • Laatst online: 23-04-2023
Vandaag is ook (toevallig?) de release van gingerbread,ben benieuwd wat de mensen morgen op hun telefoon aantreffen....

Ik heb hem helaas pas maandag,was net 15 min te laat met afspraak met AMP (18:15) |:( weekend kan er ook nog wel bij .....

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Yes! Net besteld bij pdashop en morgen wordt ie geleverd :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Verwijderd

monnick schreef op donderdag 11 november 2010 @ 18:20:
Ik heb de lancering van de Desire HD niet gevolgd, maar was de hype daar net zo groot als bij de Desire Z? Het lijkt een enorm populair toestel te gaan worden! :D

Ik denk dat ik mijn order toch gewoon bij Salland plaats. Scheelt weer 40 euro. En stel dat er veel klachten komen over de eerste batch, dan kan ik altijd nog cancellen.
als je deze echt wil moetje bestellen bij pda. Bij salland was er nog niks van duidelijkheid...

anyway @Je bestelling wordt ingepakt whoop spijtig dat ik em pas maandag heb ;:p

• jwschors
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:09
Of bij T-mobile zelf (indien je T-mob contract wil), leveren nu binnen 2 werkdagen uit. Heb hem daar zojuist zelf besteld.

Verwijderd

Hier nog steeds niks gehoord?!

• MarDor
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-01 13:27
Ik zit nou echt ernstig te twijfelen of ik mijn bestelling bij gsmwijzer zal cancelen en hem dan bij pdashop te bestellen, maar ja bij gsmwijzer staat hij ook nog steeds op week 45 dus het kan nog steeds, hoewel week 45 nog maar erg kort is

Verwijderd

Volgens mij zijn er voldoende op voorraad. Ik heb er eentje besteld icm 2 jarig kpn 260 personal sim en internet. Dan was deze gratis. Ik kan em morgen vanaf 12 uur afhalen bij pdashop.

Had met release gingerbread en mogelijke hinge problemen overwogen een maandje te wachten tot er wat meer user feedback was.

Echter, mijn abbo is verloopt 7dec en op mijn huidig abbo zit geen mobiel internet dus wil zsm over naar een abbo met internet en heb toch besloten de gok te nemen. Ben benieuwd, wel blij dat ik de pre-order die ik had staan vanaf begin september heb geannuleerd zodat ik nu een gewone order kon plaatsen en het toestel in de winkel kan gaan halen.

Morgen schrijf ik wel mijn eerste feedback!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Brain schreef op donderdag 11 november 2010 @ 18:32:
Vandaag is ook (toevallig?) de release van gingerbread,ben benieuwd wat de mensen morgen op hun telefoon aantreffen....
Gewoon 'oldskool' 2.2 met sense... Duurt normaal maanden voordat de sense versie van een android stock release doorkomt bij HTC.

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Verwijderd

Jivebunny schreef op donderdag 11 november 2010 @ 19:10:
[...]

Gewoon 'oldskool' 2.2 met sense... Duurt normaal maanden voordat de sense versie van een android stock release doorkomt bij HTC.
Absoluut als nu pas de SDK is gereleased dan gaat het nog wel even duren voordat het werkelijk op de toestellen staat. De gingerbread vind ik niet heel interessant ben meer benieuwd naar 3.0.

Het enige probleem waar ik me zorgen om maak is de hinge maar dat schijnt per toestel te verschillen dus dat is een kwestie van geluk...

• Morgoth
  • Laatst online: 28-08 09:57
Bij de KPN Winkels in ieder geval nog niet, en ik heb een lijstje gezien met binnenkort te verwachten toestellen, en daar stond de desire z niet op. Lijkt er op dat KPN deze niet via hun eigen winkels gaat leveren :(.

• aevh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-07 08:47
Woohoo, De Desire Z gaat komen ;-)

Je bestelling is zojuist ingepakt. Vanavond rond 22:30 uur wordt je bestelling verzonden en ontvang je een verzendbevestiging.

CONTACT OPNEMEN
----------------------------------------------------------------
Voor vragen kun je contact opnemen met de PDAshop.nl klantenservice:
http://www.pdashop.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PDAshop.nl

• Brain
  • Laatst online: 23-04-2023
Jivebunny schreef op donderdag 11 november 2010 @ 19:10:
[...]

Jammer,ik las dit bericht;

http://www.computeridee.n...28Computer+Idee+Nieuws%29

en dus geen stock release maar een update :?
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 19:24:
[...]

Absoluut als nu pas de SDK is gereleased dan gaat het nog wel even duren voordat het werkelijk op de toestellen staat. De gingerbread vind ik niet heel interessant ben meer benieuwd naar 3.0.

Het enige probleem waar ik me zorgen om maak is de hinge maar dat schijnt per toestel te verschillen dus dat is een kwestie van geluk...
Al het hinge probleem te erg is ,valt het toch onder garantie,mag ik aanemen...

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

StarLite schreef op donderdag 11 november 2010 @ 18:11:
Ik heb hem ook maar snel net besteld bij PDAShop, met deze files zijn ze anders op voordat ik thuis ben ;)
ben morgen de hele dag thuis, dus met een beetje geluk morgen lekker spelen :D
Vreemd, ik kijk nu op de 'mijn bestellingen' pagina op pdashop.nl en ik zie mijn bestelling (geplaatst om 18:00) daar niet staan. De klantgegevens van mijn nieuw aangemaakte account staan er wel allemaal. Hoe lang duurde het bij jullie voordat hij er stond? Op de site staat dat het 'een paar minuten' duurt...

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• aevh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-07 08:47
@Starlite,

Ik heb hem 6-11 ge pre-ordered.
Duurde heel lang voordat de status veranderde van verwachting 12-11-2010 naar inpakken en verzenden.

Verwijderd

StarLite schreef op donderdag 11 november 2010 @ 19:52:
[...]

Vreemd, ik kijk nu op de 'mijn bestellingen' pagina op pdashop.nl en ik zie mijn bestelling (geplaatst om 18:00) daar niet staan. De klantgegevens van mijn nieuw aangemaakte account staan er wel allemaal. Hoe lang duurde het bij jullie voordat hij er stond? Op de site staat dat het 'een paar minuten' duurt...
meteen ? Check je mail en zie of je een ordernummer hebt.
Anders zou ik meteen mailen.

• lscsont
Woehoew....artikel is ingepakt etc:D see ya tomorrow lief toestelletje van me!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 19:56:
[...]

meteen ? Check je mail en zie of je een ordernummer hebt.
Anders zou ik meteen mailen.
Dat dacht ik al.
FF gebeld met PDAShop en een vriendelijke dame vertelde mij dat er inderdaad geen bestelling in het systeem stond. Daarna ff gecheckt of het geld niet al van de creditcard af was, maar ook daar was geen betaling te vinden. Heb hem maar snel opnieuw besteld en kreeg direct een bevestigingsmail. Hopelijk ben ik niet te laat en hebben ze er nog 1tje liggen ;)

En binnen 5 minuten is de status "Je bestelling wordt ingepakt" _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door StarLite op 11-11-2010 20:37 ]

\o/

• DennusB
  • Niet online
Mijne is ingepakt :-D Lalalalal :D Morgen spelen met m'n lieve lieve Z'tje :P

Pagina: 1 ... 13 ... 19 Laatste