• Ferdyvw
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 07:19
Iemand enig idee of HI hem gaat leveren? Nog niets van te vinden op de site, aangezien ik al kan verlengen gebruik ik er graag mijn 'opgebouwde klantwaarde' voor ;)

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 22:57
Hierbij bevestigen wij het tijdvak van de bezorgafspraak voor uw T-Mobile bestelling.
Tijdvak: tussen 15:00 en 18:00 uur
Leverdag: 12-11-10

:D

PSN-ID : Cenzer

• Redinox
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 16:56
"Uw bestelling wordt op 12-11-10 geleverd tussen 08:00 en 10:15 uur. Mvg AMP Logistics"

Ik sta morgenochtend 07:55h voor mijn deur met de pinpas tussen mijn tanden geklemd (en mijn vinger op de "Verstuur bericht"-knop om dat hier laten weten ;) )

[ Voor 2% gewijzigd door Redinox op 11-11-2010 21:01 . Reden: vanavond is wel een beetje overdreven ]

D3 Profile

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ferdyvw schreef op donderdag 11 november 2010 @ 20:36:
Iemand enig idee of HI hem gaat leveren? Nog niets van te vinden op de site, aangezien ik al kan verlengen gebruik ik er graag mijn 'opgebouwde klantwaarde' voor ;)
Ik zou zeggen: lees dit topic even door ...

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:12
Beetje jammer dat je het op je blackberrie twittert ;-) RT @tachnology: Houston, we got the Desire Z http://twitpic.com/35wkz4

moest wel ff lachen om de tweet van markmoons als reactie op de foto van Coolblue.

[ Voor 10% gewijzigd door pven op 11-11-2010 21:16 . Reden: troll aangepast ]

• Koakie D
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-01 11:47
Redinox schreef op donderdag 11 november 2010 @ 21:00:
"Uw bestelling wordt op 12-11-10 geleverd tussen 08:00 en 10:15 uur. Mvg AMP Logistics"

Ik sta morgenochtend 07:55h voor mijn deur met de pinpas tussen mijn tanden geklemd (en mijn vinger op de "Verstuur bericht"-knop om dat hier laten weten ;) )
relaxed, bij mij komen ze tussen 8:30 en 13:00.
terwijl ik 11:30 weg moet. gvd.

• jopenmind
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-08 20:41
Hahahah nu krijgen we dit met zijn allen. Aflever perikelen:-(

Kunnen morgen bezorgen tussen 13.50 en 16.50 (amp logistics) ...dammnn work.

iemand in omgeving assen die hem wel in de ochtend krijgt? Kan ik hem telefonisch misschien iets aan laten passen.
Hoor het graag.

Kan het proberen.

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 10:20
Verzendbevestiging van pdashop net binnengekregen :)

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Gamepie56 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 21:22:
Verzendbevestiging van pdashop net binnengekregen :)
Hij staat op mn bestellingen pagina wel op verzonden, maar heb nog geen mail of sms met een link. Kuttt haha :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• ralphje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-05-2024

ralphje

Hey, it's me!

DennusB schreef op donderdag 11 november 2010 @ 21:28:
[...]

Hij staat op mn bestellingen pagina wel op verzonden, maar heb nog geen mail of sms met een link. Kuttt haha :P
Waarschijnlijk zit er een maildelay ergens zodat ze niet in 1x honderden mailtjes versturen.

Mijne is nu ook verzonden! (Coolblue)

[ Voor 1% gewijzigd door ralphje op 11-11-2010 21:41 . Reden: '(Coolblue)' toegevoegd ]

Geniet, maar surf met mate!

• DennusB
  • Niet online
ralphje schreef op donderdag 11 november 2010 @ 21:30:
[...]

Waarschijnlijk zit er een maildelay ergens zodat ze niet in 1x honderden mailtjes versturen.

Mijne is nu ook verzonden!
Of de mailserver is onderuit door al die HTC Desire Z mails O-)

• ethereal81
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-08 08:39
Ferdyvw schreef op donderdag 11 november 2010 @ 20:36:
Haha, dat dacht ik ook. Fout gedacht.. Hi krijgt hem niet, vandaag nog de klantenservice aan de lijn gehad. Heb bij Belcompany e.d. gekeken wat het kost om mijn abonnement bij Hi daar te verlengen, was gewoon schofterig. Hi 30, plus eindeloos online extra snel, 2jarig, en dan nog eens 270 euro bijbetalen. Goed, krijg je een beetje klantenkorting, maar dan nog 150 euro bijbetalen terwijl hij bij Vodafone bel+sms+web 200 (gemiddeld 28 euro per maand (1e jaar 22,50, 2e jaar 34,50)) gratis is. Dat wordt dus overstappen voor mij, trouwe klanten (7 jaar inmiddels) zijn niet veel waard bij Hi, tenzij ze extreem dure abonnementen hebben. Ben er wel een beetje klaar mee. Morgen maar weer eens rondbellen of ze binnen zijn.

• arjen82
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-08-2024
Woooohooooo mijn verzendbevestiging is binnen!

Track and Trace van TNT kan het pakket alleen nog niet vinden; maar meestal komen pakjes bij ons rond 18.00 pas binnen...

• pven
  • Niet online
arjen82 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 21:37:
Bij wie heb je hem besteld?

(Wat ik wil zeggen: berichten zoals 'morgen komt ie' voegen niets toe, probeer aub om enige zinnige informatie in je bericht te plaatsen.)

[ Voor 27% gewijzigd door pven op 11-11-2010 21:39 ]

• arjen82
  • Laatst online: 23-08-2024
pven schreef op donderdag 11 november 2010 @ 21:38:
[...]

Bij wie heb je hem besteld?
Hij komt bij Coolblue (PDAshop.nl) vandaan

• bruudx
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 13:23
arjen82 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 21:37:

Track and Trace van TNT kan het pakket alleen nog niet vinden; maar meestal komen pakjes bij ons rond 18.00 pas binnen...
Same here ^^ xD

Verwijderd

oh en nu ben ik echt jaloers!!!
Castle Telecom, geen nieuws meer gehad, blijft staan op de 15e :(
Geduld, ik heb het zo weinig..

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:24

Sherlock

No Shit

Ik heb vanmiddag gemaild met gsmweb, zij verwachten hem nu vrijdag binnen te krijgen.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Ik heb de verzendbevestiging zojuist ook ontvangen. :)
Kort nadat ik al had getwitterd dat mijn orderoverzicht al wel "verzonden" aangaf, maar ik nog geen mail had. Die tweet kon ik dus meteen weer verwijderen. :P

• red panther
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 12:39
Na tijdenlang dit topic te volgen toch ook een mededeling van mij;
Vanavond rond 20.30 besteld in combinatie met verlenging van mijn vodafone abbo bij PDAshop en rond 9 uur werd ik al gebeld voor een afleverafspraak!
Morgenmiddag konden ze al leveren :D

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
red panther schreef op donderdag 11 november 2010 @ 22:04:
Na tijdenlang dit topic te volgen toch ook een mededeling van mij;
Vanavond rond 20.30 besteld in combinatie met verlenging van mijn vodafone abbo bij PDAshop en rond 9 uur werd ik al gebeld voor een afleverafspraak!
Morgenmiddag konden ze al leveren :D
Damn! Dat gaat snel zeg! :P

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Mijn Desire Z is ook nu gereserveerd, ik haal 'm op op zaterdag bij PDA Shop, ter plekke nog effe abbo afstemmen. Maar het kan ook al op vrijdag...

PDA Shop levert toestel gratis bij Relax Online 30 abbo + Web&Walk Standaard.
Echter als je kiest voor Web&Walk Plus, zul je 9 euro moeten bijbetalen. Apart hoor.

Uit mijn kosten berekeningen is dit eigenlijk niet de goedkoopste.
De goedkoopste is Relax Online 20 en 2 euro's meer is Relax Online 25 ook niet slecht.
Dat is berekend op 24 maanden + bijbetalen bedrag. Zo weet je wat het totaalplaatje is.
Relax Online 15 is iets goedkoper dan Relax Online 30, maar veel duurder dan 20 of 25.
De Relax 30-aanbieding is 53 euro duurder tov normale Relax 20 abbo. Ook beetje jammer dat het geen echt voordeel is, tenzij je erg veel belt. Maar ik bel zelf niet veel, dus ik moet niet 30 nemen.

Ik bestel dus hier met Relax Online 25, dan hoef ik minder bijbetalen en verschil van 2 euro's in 24 maanden is zeer weinig.
De abonnement is voor 2 jaar duur.

Voor 1 jaar abonnementsduur is Relax Online 25 het goedkoopst. Daarna Relax 30, vervolgens 20 en 15 is laatste als duurste. Echter totaal kostenplaatje is flink lager dan 2-jarige abonnement. De verschil loopt tot bijna 237 Euro en dat voor 1 jaar periode. De 2-jarige abonnement is dus niet voordeliger.
Je betaalt dus bijna 10 Euro per maand meer bij wijze van spreken als je kiest voor 2 jarig in plaats van 1 jarig.

Beide abonnementen zijn van T-Mobile. Reden van T-Mobile is nog "onbeperkte internet abonnement" want ze vermelden nog geen prijzen voor dataverkeer verbruik. Alleen bij veel verbruik van ruim 2GB per maand wordt de snelheid gewoon afgeknepen.

Belkosten en andere kosten zijn nog niet meegerekend in de totaal plaatje, maar ik beschouw ze dan als extra kosten dat in normaal leven niet snel gebeurt. :)

Hopelijk genoeg geinformeerd, nu kun je keuze maken en veel plezier met je nieuwe toestel!

[ Voor 5% gewijzigd door MrDummy op 11-11-2010 22:47 . Reden: foutje in 1 jarig abonnement prijs berekening ]

• tuner12
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 08:47
`Producten onderweg vanaf leverancier naar Belsimpel.nl´

Yes! ze zijn dus allemaal onderweg :)

• MrDummy

MrDummy

Als je even spiekt bij de broertje, Desire HD, zie je dat levering uitgesteld is bij veel shops, tot wel midden november of zelfs later. PDA Shop kan 'm niet meer leveren tot 26 november.

Desire Z is echter nog "genoeg" op voorraad en velen kunnen dus het bestellen en morgen ophalen of in brievenbus verwachten. Dat is apart, is Desire Z niet populair genoeg?

Verwijderd

MrDummy schreef op donderdag 11 november 2010 @ 23:23:
Als je even spiekt bij de broertje, Desire HD, zie je dat levering uitgesteld is bij veel shops, tot wel midden november of zelfs later. PDA Shop kan 'm niet meer leveren tot 26 november.

Desire Z is echter nog "genoeg" op voorraad en velen kunnen dus het bestellen en morgen ophalen of in brievenbus verwachten. Dat is apart, is Desire Z niet populair genoeg?
eerste oplage desire HD was echt miniem (echt niet zoveel besteld door de meeste shops) Als je dan kijkt naar de Z... denk dat PDAshop er gwn bijbesteld had ..

• Kingpinda
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 01:31

Kingpinda

Citizenship is earned.

Misschien hebben alle shops wel 3 x de hoeveelheid levering gekregen. Htc: erm.. zo ze gaan als zoete broodjes. Net 22 oktober zooi afgeleverd en nu willen ze meer.. 27 oktober willen ook meteen weer een nieuwe lading.. 5 november.. jezus gaat goed met die dingen. Wat? Lopen ze te klagen dat ze niks krijgen? hoezo we hebben toch al drie ladingen afgeleverd? Oh... Staan ze nog in dat ANDERE magazijn? Naja doen we toch.. erm.. wanneer leveren we weer? 11 november? Goed. Bezorg alle drie bestellingen maar in 1 keer dan.

Life is like living only without the peaches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:18
Bij mij duurt het langer, want PDAshop heeft uiteraard nu pas de nummerportering aangevraagd bij Vodafone. Ik krijg morgen of na het weekend pas bericht. Balen, maar ik had het kunnen weten :/

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trobbelsjoeter
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-01-2024
Jaap-Jan schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 00:49:
Bij mij duurt het langer, want PDAshop heeft uiteraard nu pas de nummerportering aangevraagd bij Vodafone. Ik krijg morgen of na het weekend pas bericht. Balen, maar ik had het kunnen weten :/
Dan had je 2call moeten nemen. Die hebben mijn abonnement dezelfde dag nog verlengt.
Nadeel is dat je dan niet meer kunt annuleren als de levertijd zo lang is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
  • Laatst online: 04-01-2021
Hmm het pakketje zou tussen half 9 en 1 worden afgeleverd vandaag, gisteravond en vannacht 2x een e-mail en sms ontvangen dat zoals afgesproken de koerier komt tussen half 9 en 1 en dat de geschatte tijd is tussen 12:15 en 15:15 en later nog 1 dat de verwachte tijd tussen 15:15 en 16:30 is.. dat was dus niet de bedoeling en niet de afspraak...dat word weer ff bellen aangezien ik me afvraag wat dan het nut is van een afleverafspraak als zij toch zich niet aan de tijd houden...PDAshop trouwens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Lijkt er nu op dat er genoeg Z's zijn, maar een tekort aan koeriers is ontstaan. Leverdatum volgende batch koeriers wordt volgens Twitter TNT eind november ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Goedemorgen!

Ik zit vast met m'n laptop bij de voordeur :) Kom maar op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
lscsont schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 07:02:
Hmm het pakketje zou tussen half 9 en 1 worden afgeleverd vandaag, gisteravond en vannacht 2x een e-mail en sms ontvangen dat zoals afgesproken de koerier komt tussen half 9 en 1 en dat de geschatte tijd is tussen 12:15 en 15:15 en later nog 1 dat de verwachte tijd tussen 15:15 en 16:30 is.. dat was dus niet de bedoeling en niet de afspraak...dat word weer ff bellen aangezien ik me afvraag wat dan het nut is van een afleverafspraak als zij toch zich niet aan de tijd houden...PDAshop trouwens..
Nou, PDashop gebeld, hij moet gewoon tussen half 9 en 1 komen, dus ik wacht af.. ze gaan het nog wel controleren... ik hoop dat ik hem z.s.m. mag ontvangen! (het liefst om stipt half 9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
ik ga er vanuit dat ik hem over twee uurtjes heb...post komt hier normaal om een uurtje of 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MCC geprefereerde leverancies krijgen ze ook vandaag binnen de rest moet wachten denk ik. Als het goed is komt hij vandaag bij Staples binnen!! (althans zo is dat gecommuniceerd naar ons toe;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:33:
@brabo joossie: Irritant he? Castle telecom had wel een voordelige aanbieding.. maar de communicatie die zij hebben met de leverancier is ook onduidelijk.. ze hebben er maar 19 besteld overigens, en de lijst preorders is langer dan dat begrijp ik zojuist..
Behoorlijk ja. Niet zozeer dat ik er lang op moet wachten, maar wel dat ze het steeds maar blijven uitstellen, en dat er nu mensen hier het ding vanavond bestellen en morgen in huis hebben, terwijl ik er al zes weken op zit te wachten... :( Mag hopen dat ik wel ergens bij de eerste 19 zit dan...
pieterrr schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:06:
Ik heb er net een besteld bij Castle. Daar werd aangegeven 17 November.
Hop, weer een paar dagen erbij.... :/

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik vermoed/hoop dat 2call ze vandaag ook binnen krijgt en dat ik hem dan pas na het weekend in handen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joko56
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-01-2021
Bol.com geannuleerd, daarna snel bij PDA shop 21:55 uur besteld. Volgens track and trace is het pakketje nu wel erg dichtbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Vandaag en morgen bij PDA Shop demodagen om nieuwste HTC toestellen te mishandelen.
En je krijgt verrassing bij als je ter plekke ook koopt. :)

Ik wacht eerst even tot wind afneemt buiten, nu is te stormachtig om naar winkel te gaan. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickOnline
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 31-08 12:50
Michel242186 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 08:14:
ik ga er vanuit dat ik hem over twee uurtjes heb...post komt hier normaal om een uurtje of 10.
Niet om je voorpret te bederven, maar postbezorger != pakketbezorger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
tuner12 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 22:53:
`Producten onderweg vanaf leverancier naar Belsimpel.nl´

Yes! ze zijn dus allemaal onderweg :)
wat was bij jou de status hiervoor?

ik heb een los toestel besteld rond 1 okt. en daar staat hij al op vanaf dag 1 :'(

edit: op de site zelf staat een levertijd van 5 tot 7 werkdagen waar ze inmiddels al overheen zijn :F

[ Voor 13% gewijzigd door ArgantosNL op 12-11-2010 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staples heeft nog een ruime voorraad van de HD, landelijk een voorraad van 52 stuks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Dit topic gaat over de Z, niet over de HD. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenevers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-04-2021
Ik heb al een hele tijd dit topic zitten volgen. Volgens mij mag ik toch de eerste zijn die meldt dat hij zijn telefoon heeft ontvangen!! Zojuist een koerier van AMP logistics op kantoor langsgeweest om het pakketje af te leveren. Aan het einde van de dag pas tijd om ermee te spelen helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickOnline
koenevers schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 09:08:
Ik heb al een hele tijd dit topic zitten volgen. Volgens mij mag ik toch de eerste zijn die meldt dat hij zijn telefoon heeft ontvangen!! Zojuist een koerier van AMP logistics op kantoor langsgeweest om het pakketje af te leveren. Aan het einde van de dag pas tijd om ermee te spelen helaas :(
Gz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snader2
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:21
Mijn desire Z is binnen van PDAshop.nl
Hinge voelt gewoon goed aan nu lekker spelen.

[ Voor 38% gewijzigd door snader2 op 12-11-2010 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redinox
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 16:56
Zo, ook zojuist mijn pakketje mogen ontvangen. Unboxing in progress ;)

Helaas niet als eerste in dit forum, maar toch bij de eerste :D
Gelukkig thuis aan het werk, dus tijd genoeg om ondertussen wat met mijn nieuwe telefoon te spelen

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruudx
  • Laatst online: 13-09 13:23
Nice voor de mensen die em hebben ontvangen!

Rond 3 uur komt TNT pakketservice hier langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 08:59:
Staples heeft nog een ruime voorraad van de HD, landelijk een voorraad van 52 stuks!!
Ik wil toch geen HD :) Z is wat compacter en keyboard erbij! Dat volgt prima mijn X1 op. Ook blijkt Z uitstekende overklokker te zijn, op 1 GHz zetten en hij is dan net zo snel als/sneller dan HD, denk ik.
(btw: de record staat op 1,55 GHz)

En gefeliciteerd voor iedereen die nu Z in huis hebben. Vergeet niet alvast op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
En binnen!! net ontvangen, pdashop :) uitpakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik sta nog steeds op bestelling ingepakt :( Maarja belgië hé. Dus pakket moet eerst naar de .Be winkel en dan pas kan het verstuurd worden met taxipost.

anyway even in de gewone Z thread posten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMPJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 20:40
Het blijft bij Vodafone angstvallig stil, dat zal dus wel volgende week worden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn.
  • Laatst online: 22:19
ethereal81 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 21:35:
Haha, dat dacht ik ook. Fout gedacht.. Hi krijgt hem niet, vandaag nog de klantenservice aan de lijn gehad. Heb bij Belcompany e.d. gekeken wat het kost om mijn abonnement bij Hi daar te verlengen, was gewoon schofterig. Hi 30, plus eindeloos online extra snel, 2jarig, en dan nog eens 270 euro bijbetalen. Goed, krijg je een beetje klantenkorting, maar dan nog 150 euro bijbetalen terwijl hij bij Vodafone bel+sms+web 200 (gemiddeld 28 euro per maand (1e jaar 22,50, 2e jaar 34,50)) gratis is. Dat wordt dus overstappen voor mij, trouwe klanten (7 jaar inmiddels) zijn niet veel waard bij Hi, tenzij ze extreem dure abonnementen hebben. Ben er wel een beetje klaar mee. Morgen maar weer eens rondbellen of ze binnen zijn.
Hier hetzelfde 'probleem', maar zag dat het verlengen bij verschillende webshops een stuk voordeliger is. Bij PDAShop hoef je bijvoorbeeld maar 49 euro te betalen bij een tweejarig Hi 30 + internet. En geloof dat GSMWeb zelfs nog iets goedkoper was...

Vind het ook wel raar dat hij niet bij Hi komt. Al is het natuurlijk een 'zakelijke' smartphone, terwijl Hi zich toch vooral op een wat jonger publiek richt. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl0py
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-03-2020
gsmwijzer duurt nog wel ff, er staat nu op htc nieuws dat ze rond 15de een kleine levering binnen gaan krijgen.... :S

Vrouwen zijn net als ruitenwissers, als ze nat zijn piepen ze niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan em vanaf 12uur ophalen maar overweeg toch te annuleren na het lezen van de review op tweakers.

Wanneer mensen die em al binnen hebben er even mee hebben gespeeld ben ik benieuwd naar twee items (die beter op de gewone desire Z forum gepost kunnen worden):

- Hoe is het scherm (ben teleurgesteld dat het geen S-LCD is)
- Kan je liggend in bed of op de bank een berichtje tikken zonder dat het toetsenbord dichtvalt?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Laatst online: 28-08 13:54
Zo mijn status staat nu op: Je bestelling is ingepakt bij de pdashop, en kreeg net een e-mail dat Vodafone mijn aanvraag voor een nieuw contract geaccepteerd heeft ^^ dus morgen in huis :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik heb weer even met 2call gebeld. Ze verwachten de Z echt vandaag, dan moet ik hem morgen in huis kunnen hebben. (Vriendelijke dame overigens! :))

* pven zet maar weer een pot koffie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
  • Laatst online: 09-07 13:50
Ik heb even gsmweb gebeld en ze hebben hem gister binnengekregen en versturen de z vandaag.
en volgens de medewerker zou ik heb dan op z'n vroegst dinsdag binnen moet krijgen...
Enige reden daarvan lijkt me dat rembours zendingen niet op zaterdag geleverd worden >.<

even gegoogled en inderdaad tnt bezorgt niet onder rembours op zaterdag, dit i.v.m. het feit dat er niemand op kantoor is om het geld te innen en op te bergen.

[ Voor 23% gewijzigd door 5V1NA70G op 12-11-2010 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 10:31:
Ik heb weer even met 2call gebeld. Ze verwachten de Z echt vandaag, dan moet ik hem morgen in huis kunnen hebben. (Vriendelijke dame overigens! :))

* pven zet maar weer een pot koffie :9
play0r :p veel plezier er allemaal mee. Vanaf maandag hoop ik ook te posten in de ROM sectie van de Desire Z. (Flash & permanent root access is numero 1 op me lijst :p)

+ de clocking ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Vaarwel topic:

Geen retina display maar wel volledig toetsenbord, volledige multitasking en flash in de browser http://twitgoo.com/1qlatu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey forummers,

ik geef toe, ik ben een beetje flauw... ik heb de afgelopen weken angstvallig dit forum gevolgd, zonder een account te hebben. Zojuist maar aangemaakt, want... IK HEB M!!! Zojuist bezorgd door een leverancier van Coolblue. Ik moet m nog in gaan schakelen en alles, maar O O O wat ziet die er verdomd sexy uit! En de eerste keer dat je m open switcht is t gebeurt voordat je er erg in hebt! Alsof er geen Z beweging wordt gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ati_
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-07 21:59
*weg* verkeerde topic, daarnaast mag je best een beetje eigen inzet tonen

[ Voor 84% gewijzigd door pven op 12-11-2010 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuner12
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 08:47
ArgantosNL schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 08:52:
[...]

wat was bij jou de status hiervoor?

ik heb een los toestel besteld rond 1 okt. en daar staat hij al op vanaf dag 1 :'(

edit: op de site zelf staat een levertijd van 5 tot 7 werkdagen waar ze inmiddels al overheen zijn :F
Bij mij stond er eerst een lange tijd: "in behandeling".

Ik ga vandaag even bellen om te vragen wanneer ze het toestel precies binnen krijgen. Mocht dat vandaag zijn dan wil ik wel 2u met de trein reizen om het pakketje op te halen (ja, ik heb vrij vandaag!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brabo-Joossie schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 08:20:
[...]

Behoorlijk ja. Niet zozeer dat ik er lang op moet wachten, maar wel dat ze het steeds maar blijven uitstellen, en dat er nu mensen hier het ding vanavond bestellen en morgen in huis hebben, terwijl ik er al zes weken op zit te wachten... :( Mag hopen dat ik wel ergens bij de eerste 19 zit dan...

[...]

Hop, weer een paar dagen erbij.... :/
mag hopen dat het niet weer verzet wordt naar de 17e.. het kan wel zo zijn dat het voor latere bestellers later wordt want ze weten daar al dat de hoeveelheid die ze besteld hebben niet gaat voldoen aan de lijst pre-orders.. (overigens kun je wel navragen waar op de lijst je staat).

Dat ze zo laat zijn daar snap ik niet, zeker nu ook andere webshops em binnen krijgen,
weet ik dat voor de volgende keer iig.

edit: annuleren als je een abbo hebt verlengd gaat ook niet toch?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2010 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 11:32
Voor de Castle bestellers onder ons, ze leveren iig niet op zaterdag:

Geachte heer,

Wij kunnen op zaterdag leveren, alleen zijn de kosten van een zaterdag levering belachelijk hoog (ca. € 50,- extra).
Anders leveren wij uiteraard van ma-vr vanaf 9 uur ’s ochtends.
Indien u nog vragen heeft ,dan hoor ik dat graag.
Met vriendelijke groet,

Castle Telecom

Zal dus pas na het weekend zijn voor ons. (keeps fingers crossed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 10:37:
[...]

play0r :p veel plezier er allemaal mee. Vanaf maandag hoop ik ook te posten in de ROM sectie van de Desire Z. (Flash & permanent root access is numero 1 op me lijst :p)

+ de clocking ^^
Idem ! 8) En de TeamDouche site natuurlijk voor de nightlies.
Van het weekend maar ff kijken in de shops hoe die nu werkelijk aanvoelt......

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 10:38:
Heey forummers,

ik geef toe, ik ben een beetje flauw... ik heb de afgelopen weken angstvallig dit forum gevolgd, zonder een account te hebben. Zojuist maar aangemaakt, want... IK HEB M!!! Zojuist bezorgd door een leverancier van Coolblue. Ik moet m nog in gaan schakelen en alles, maar O O O wat ziet die er verdomd sexy uit! En de eerste keer dat je m open switcht is t gebeurt voordat je er erg in hebt! Alsof er geen Z beweging wordt gemaakt!
Jij bent echt een lullo jonge...
Waarom kwam niet gezellig met ons meehuilen omdat die er nog niet was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
tuner12 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 10:49:
[...]

Bij mij stond er eerst een lange tijd: "in behandeling".

Ik ga vandaag even bellen om te vragen wanneer ze het toestel precies binnen krijgen. Mocht dat vandaag zijn dan wil ik wel 2u met de trein reizen om het pakketje op te halen (ja, ik heb vrij vandaag!).
laat maar even weten wat de reactie is, dan wordt ik teminst niet die klant die de heletijd loopt te mailen en te bellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frag1le schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 11:00:
Voor de Castle bestellers onder ons, ze leveren iig niet op zaterdag:

Geachte heer,

Wij kunnen op zaterdag leveren, alleen zijn de kosten van een zaterdag levering belachelijk hoog (ca. € 50,- extra).
Anders leveren wij uiteraard van ma-vr vanaf 9 uur ’s ochtends.
Indien u nog vragen heeft ,dan hoor ik dat graag.
Met vriendelijke groet,

Castle Telecom

Zal dus pas na het weekend zijn voor ons. (keeps fingers crossed)
Huh? ze hebben em toch nog helemaal niet binnen? Laatste bericht was nog steeds een verwachting van de 15e.. en niet eens zekerheid.. wat hebben ze jou verteld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phoneshop zegt me dat ik hem morgen binnen ga krijgen omdat zij hem vandaag binnen krijgen. en toch heb ik het idee dat ie gewoon na het weekend komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Hij is net binnen hier (PDAShop). Wat een vet toestel zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
Leuk.tekort aan koerier in Amsterdam blijkbaar, niet binnen de afgesproken tijdstippen, waarvoor bestaan die dan? "als u er niet bent is het geen probleem we laten een flyer achter voor een nieuwe afspraak"ja lekker dan, dat word dan dus over het weekend ofzo klotezooi.. PDAshop thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier staat ie nog steeds ingepakt. Hopelijk gaat het weekend snel voorbij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leona1981
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-10-2023

Leona1981

Bunny phone home

disturbedmind schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 10:28:
Zo mijn status staat nu op: Je bestelling is ingepakt bij de pdashop, en kreeg net een e-mail dat Vodafone mijn aanvraag voor een nieuw contract geaccepteerd heeft ^^ dus morgen in huis :D.
Bij mij ook :*) Nu wachten op een verzendbevestiging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Laatst online: 28-08 13:54
Leona1981 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 11:19:
[...]

Bij mij ook :*) Nu wachten op een verzendbevestiging!
Ondertussen is mijn status: Je bestelling is verzonden en heb ook al een verzendbevestiging gekregen :D.

1 nadeel is dat ik 10 euro extra moet betalen omdat ze het op zaterdag gaan leveren en de koerier kan langskomen tussen 8:30 en 18:00, maar ja het is weekend dus heb alle tijd van de wereld dan :).

[ Voor 25% gewijzigd door disturbedmind op 12-11-2010 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik had nog een mailtje gestuurd Salland omtrent de levertijd / voorraad, hier hun antwoord (nietszeggend):
Geachte heer/mevrouw,

Het aantal Desires Z hangt af van de hoeveelheid er door onze klanten zijn besteld.
Zodra u dit product besteld op onze website word deze direct bij onze leveranciers in bestelling gezet.
Als u dit toestel pre orderd verwachten wij deze te kunnen leveren zodra wij de eerste levering hebben ontvangen.
Hiermee hoop ik u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Sales Department

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 11:03:
[...]

Huh? ze hebben em toch nog helemaal niet binnen? Laatste bericht was nog steeds een verwachting van de 15e.. en niet eens zekerheid.. wat hebben ze jou verteld dan?
Zoals ik reeds eerder schreef:
We verwachten de HTC Desire Z weer beperkt binnen op 15-11-2010.
Deze levertermijn is een indicatie. Het is helaas ook nog niet bekend hoe groot de levering is.
Mijn excuses voor de onduidelijkheid, maar we proberen u de beperkte informatie die we hebben door te geven.

Indien er van uitgaande dat ze misschien gisteren of vandaag toch wat binnen hebben gekregen of krijgen leveren ze dus iig niet op zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 11:01:
[...]

Jij bent echt een lullo jonge...
Waarom kwam niet gezellig met ons meehuilen omdat die er nog niet was :P
haha! Ik huil liever alleen.... heb inmiddels mn eerste instellingen gefixt en hij is klaar voor gebruik! Toetsenbord bevalt goed en dat geneuzel op 1 zo'n review filmpje dat de bovenste rij niet goed te bereiken was of er een rand in de weg zat is gelul. Voelt solide en prima. Voorlopig alleen maar hosanna van mijn kant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 11:23:
Ik had nog een mailtje gestuurd Salland omtrent de levertijd / voorraad, hier hun antwoord (nietszeggend):

[...]
sallandeu

@bartjen Heb helaas nog geen nieuws... zijn er druk mee bezig

daarom heb ik dus geannuleerd bij salland... sorry.. excellente service maar die levering van hun nee dankje :(

we moesten deze tegen maandag hebben. Blijkt nu te lukken via pdashop dus
haha! Ik huil liever alleen.... heb inmiddels mn eerste instellingen gefixt en hij is klaar voor gebruik! Toetsenbord bevalt goed en dat geneuzel op 1 zo'n review filmpje dat de bovenste rij niet goed te bereiken was of er een rand in de weg zat is gelul. Voelt solide en prima. Voorlopig alleen maar hosanna van mijn kant!
Ook gezien hoe dik die vingers van die gozer waren ? Dan kan je het begrijpen dat ie niet aan zen bovenste rij kwam |:( 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2010 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:11
JAAAAAH!!!!

Belcompany heeft hem voor me liggen. Moet wel werken vandaag... oh the agony. vanmiddag half uurtje eerder weg en dat ding halen.

My god wat ben ik blij dat ik geen pre order ergens heb gedaan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 13:25
Gisteren besteld bij PDAshop en zojuist de afhaalbevestiging gekregen! Ga zodirect dus op weg naar Rotterdam, als hij bevalt neem ik 'm meteen mee ;) haha

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sheik schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 07:18:
Lijkt er nu op dat er genoeg Z's zijn, maar een tekort aan koeriers is ontstaan. Leverdatum volgende batch koeriers wordt volgens Twitter TNT eind november ;)
hahahah Geweldig!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frag1le schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 11:25:
[...]

Zoals ik reeds eerder schreef:
We verwachten de HTC Desire Z weer beperkt binnen op 15-11-2010.
Deze levertermijn is een indicatie. Het is helaas ook nog niet bekend hoe groot de levering is.
Mijn excuses voor de onduidelijkheid, maar we proberen u de beperkte informatie die we hebben door te geven.

Indien er van uitgaande dat ze misschien gisteren of vandaag toch wat binnen hebben gekregen of krijgen leveren ze dus iig niet op zaterdag.
Laat ik je uit de droom helpen over dat woordje "weer" dat was een foutje.. toevallig had ik dat al nagevraagd..

Beste mevrouw,

[...]
Het woord "weer" klopte inderdaad niet in onderstaande mail.
Ik hoop dat deze keer de leverdatum ook nagekomen wordt. We proberen u en de andere klanten in ieder geval pro-actief te informeren over de desire.

Met vriendelijke groet,
Castle Telecom

bottom line: ze hebben niks binnen en hopen dus op de 15e. geen zekerheid dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

GSMWijzer.nl lijkt goedkopere abonnement te hebben (verschil is rond 50 Euro in bijbetalen) dan PDA Shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
ik heb hem!!!!

net gehaald bij de belcompany hilversum vol op voorraad!!!

ik had helaas geen pc om meteen te reageren dat ik was gebeld maar ben hem nu aan het installeren

ik heb in de belcompany wel eerst 4 toestellen getest op het hinge probleem en ik heb diegene gekozen met de minste problemen :) gewoon brutaal zijn :)

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leona1981
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-10-2023

Leona1981

Bunny phone home

disturbedmind schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 11:23:
[...]

Ondertussen is mijn status: Je bestelling is verzonden en heb ook al een verzendbevestiging gekregen :D.

1 nadeel is dat ik 10 euro extra moet betalen omdat ze het op zaterdag gaan leveren en de koerier kan langskomen tussen 8:30 en 18:00, maar ja het is weekend dus heb alle tijd van de wereld dan :).
Net sms + mail gekregen dat mijn bestelling is ingepakt. En daar staat in "Vanavond rond 22:45 uur wordt je bestelling verzonden en ontvang je een verzendbevestiging"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 11:38:
[...]

Laat ik je uit de droom helpen over dat woordje "weer" dat was een foutje.. toevallig had ik dat al nagevraagd..

Beste mevrouw,

[...]
Ik hoop dat deze keer de leverdatum ook nagekomen wordt. We proberen u en de andere klanten in ieder geval pro-actief te informeren over de desire.

Met vriendelijke groet,
Castle Telecom

Matig verhaal hoor... Ze hebben ze links en rechts binnen en leveren uit, en wij zitten te wachten. Beetje jammer...
Misschien dat het inderdaad wel zo is dat ze eerst uitleveren aan de bedrijven die ze los verkopen, voor 500e, en daarna pas aan de bedrijven die ze met een abo verkopen?
Ach ja, ik wacht nog wel een paar dagen, maar leuk is anders...

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lscsont
Brabo-Joossie schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 11:55:
[...]

Matig verhaal hoor... Ze hebben ze links en rechts binnen en leveren uit, en wij zitten te wachten. Beetje jammer...
Misschien dat het inderdaad wel zo is dat ze eerst uitleveren aan de bedrijven die ze los verkopen, voor 500e, en daarna pas aan de bedrijven die ze met een abo verkopen?
Ach ja, ik wacht nog wel een paar dagen, maar leuk is anders...
Denk het niet, zie eerder in dit forum, de toestellen zijn al verzonden naar mensen icm abonnement.. ook ik verwacht hem vandaag icm abonnement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, ik denk dat het gewoon een kwestie is van: groot bedrijf = strategische deal met htc, is sneller leverbaar..
castle telecom is volgens mij een kleinere webshop en hebben niet zoveel in de pap te brokkelen dus zijn als laatste aan de beurt.
Dat is dan ook meteen mijn leerschool als ik weer eens heel graag iets als eerste wil hebben (kindmodus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 11:57:
nee, ik denk dat het gewoon een kwestie is van: groot bedrijf = strategische deal met htc, is sneller leverbaar..
castle telecom is volgens mij een kleinere webshop en hebben niet zoveel in de pap te brokkelen dus zijn als laatste aan de beurt.
Dat is dan ook meteen mijn leerschool als ik weer eens heel graag iets als eerste wil hebben (kindmodus)
Mee eens... :/

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Bij vorige berekening:
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/35016528

Hier moet ik terugdraaien: 2 jarig abonnement is toch goedkoper dan 1 jarig abonnement bij PDA Shop
Abonnement met Relax 25 + W&W Plus:
- bij 2 jarig abbo: 881,6 totaal, per maand is 36,73 Euro
- bij 1 jarig abbo: 642,8 totaal, per maand is 53,57 Euro

De kosten per maand is stuk lager bij 2 jarige termijn.
De garantie blijft nog steeds 2 jaar, geen zorgen als toestel niet goed doet.
Relax 25 is ook beste compromis als je minimaal wil bijbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 11:38:
[...]

Beste mevrouw,

[...]

Met vriendelijke groet,
Castle Telecom

Pff, wat een hostiliteit, ik moet schijnbaar ruiken dat jij dat 'toevallig al had nagevraagd'.
Het spijt me zeer dat ik men hier probeer te informeren over alle informatie die ik heb gekregen van Castle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand er al een binnen van Centralpoint.nl ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 11:53
Frag1le schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 12:12:
[...]

Pff, wat een hostiliteit, ik moet schijnbaar ruiken dat jij dat 'toevallig al had nagevraagd'.
Het spijt me zeer dat ik men hier probeer te informeren over alle informatie die ik heb gekregen van Castle.
Volgens mij was dat bericht niet negatief bedoeld.

Zouden de mensen die het toestel binnen hebben hun mening kunnen uiten over het scherm? Ben best wel geschrokken van het reviewexemplaar van T.net. Op andere sites zijn ze juist lovend over het scherm. Misschien die reacties in het techtopic trouwens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 12:16:
Heeft iemand er al een binnen van Centralpoint.nl ?
die hadden ze binnen. Ook voor abbos. levertijd: 1 werkdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

IceEyz schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 12:17:
[...]
Zouden de mensen die het toestel binnen hebben hun mening kunnen uiten over het scherm? Ben best wel geschrokken van het reviewexemplaar van T.net. Op andere sites zijn ze juist lovend over het scherm. Misschien die reacties in het techtopic trouwens..
Lees ook:
DennusB in "HTC Desire Z"
Vergeet niet dat er technische topic er ook is voor Desire Z.
Daar kan je vragen over hardware. Hier is meer abonnement deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:50

Sandyman538

SandstorM [148839]

MrDummy schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 12:09:
Hier moet ik terugdraaien: 2 jarig abonnement is toch goedkoper dan 1 jarig abonnement bij PDA Shop
Abonnement met Relax 25 + W&W Plus:
- bij 2 jarig abbo: 881,6 totaal, per maand is 36,73 Euro
- bij 1 jarig abbo: 642,8 totaal, per maand is 53,57 Euro

De kosten per maand is stuk lager bij 2 jarige termijn.
Logisch dat over 2 jaar goedkoper is. Om een goede vergelijking te maken moet je het 2e jaar een sim only abonnement nemen (veel goedkoper) en dan de totaalprijs vergelijken.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KvdnBerg
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-08 17:40
Sandyman538 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 12:51:
[...]

Logisch dat over 2 jaar goedkoper is. Om een goede vergelijking te maken moet je het 2e jaar een sim only abonnement nemen (veel goedkoper) en dan de totaalprijs vergelijken.
Mijn berekening voor T-mobile 190 minuten p/m + web-n-walk plus a 14.95 p/m, op basis van toestelprijzen bij Coolblue

Sim-Only 1 jaar + toestel a 499 totaal 828.04 = 69.03 p/m
Sim-Only 2 jaar + toestel a 499 totaal 1157.80 = 48.24 p/m
Met toestel a 224,- 1 jaar totaal 642.80 = 53.57 p/m
Met toestel a 44,- 2 jaar totaal 881.60 = 36.73 p/m

Dus sim only is in beide gevallen duurder en 2 jaar met toestel is het goedkoopst. Het wordt pas duurder als je na de 1 of 2 jaar je contract gewoon laat doorlopen zonder nieuw toestel of overschakelen op Sim-only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickOnline
Telefoon net opgehaald bij Belcompany Eindhoven.

*stapt over naar regulier Desire Z topic*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

PDA Shop heeft geen Sim-only, dus ik ga gewoon via T-Mobile shop doen als je na 1 jaar laat verlengen:
Relax 25 en W&W Plus blijft zelfde.
1e jaar abbo kost dan 642,8 Euro via PDA Shop.
1 jaar Sim-only via T-Mobile verlengen: 12,50 + 14,95 per maand = 329,4 Euro totaal
Let wel, er zit actie van T-Mobile in dat per maand voordeliger is. Of dat over 1 jaar nog zo is, weet ik niet.
Totaal 642,8 + 329,4 = 972,20 oftewel 40,51 Euro per maand.

Helaas, Sim-only in 2e jaar maakt ook niet veel goedkoper, en je hebt risico dat aanbiedingen anders uitzien over 1 jaar.

De abbo van 2 jaar in een keer is 36,73 Euro per maand, scheelt dus bijna 4 euro per maand. (totaal 881,6 Euro)
De keuze is dus vrij eenvoudig voor jullie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
Nou dat preorderen heeft dus ook weinig nut gehad, je denkt dat je daardoor zo'n toestel dus eerder zal ontvangen maar dat is dus allerminst waar. Iemand die hem nu bij de PDAshop gaat halen heeft hem sneller dan ik die er al 1,5 maand op aan het wachten is.
Goede les voor de toekomst.
Pagina: 1 ... 14 ... 19 Laatste