Siekman schreef op maandag 07 maart 2011 @ 20:00:
[...]
Dank je , ik ben zeer vereerd met je compliment.

Ik heb mijn foto's hier nog niet echt durven plaatsen.
Ik moet eerlijk bekennen dat dit het eerste filmpje wat ik heb geproduceerd en wat ook daadwerkelijk op het net is gekomen. Ik ben echt een totale noob met videoprogramma's en photoshop. en vond het een aardig resultaat , vooral het einde toen de camera even op de grond werd gelegd dat vind ik meesterlijk ook mooi met de wegebbende zangeres.
Ik probeer nu met final cut pro een nieuw filmpje te maken van mijn bezoek aan chateau noisy , maar ik kom er nog niet echt uit, maar ik zal met osx toch dit programma moeten gebruiken ben ik bang.
Mocht je nog geïnteresseerd zijn in meer foto's , wees welkom op mijn website :
http://jsiekman.nl
Nou voor een eerste filmpje behoorlijk geslaagd. Misschien nog even mijn tips meenemen voor de volgende keer

. Om eerlijk te zijn, ik vond het einde niet eens zo heel sterk, maar dat kan natuurlijk een kwestie van smaak zijn

. Ik heb je foto site even bekeken. Zitten erg mooie foto's tussen. Er staan wel veel foto's op vooral bij urban exploring. Ik weet het niet zeker maar ik denk dat ik het aantal wat naar beneden zou halen om zo meer de aandacht op de mooiste te leggen. Is natuurlijk een afweging die je zelf moet maken.
@Maarten L:
Ik vind het begin een beetje plots. Nu na 2 keer kijken begrijp ik het hele filmpje wel. Ik zou toch nog een paar dingetjes anders gedaan hebben.
Ik zou het onderscheid tussen de donkere inbreker en het feestende meisje groter maken. Daardoor word het onderscheid tussen de verschillende scènes duidelijker en heb je sneller door waar je nu naar kijkt (naar welke persoon) Ik zou de scènes van het meisje feller qua kleurgebruik maken en over het algemeen wat meer licht toevoegen bij de feestende mensen, licht is de sleutel he
Het is wel een filmpje waar je over nagedacht hebt, de muziek speelt ook lekker in op de beelden (of andersom natuurlijk). De muziek is zelfs zo verwerkt dat ik het eerst helemaal niet doorhad hoe goed het erin verwerkt is, wat natuurlijk de bedoeling is. Ook qua lengte is het prima.
@Kevinneke:
Wel een leuk filmpje van een schoolfeest?
Als ik naar deze muziek luister zou ik juist harde cut's willen. Dus harde overgangen. Ook sneller afgewisseld. Bij het begin van het filmpje heb je op een gegeven moment dat de muziek op een punt komt dat iedereen gezamelijk begint te springen het is mooi als je dan op dat moment het standpunt zo uitzoekt dat de massa van het publiek mooi naar voren komt en je de eenheid in het publiek dan laat zien, dat zorgt bij mij altijd voor kippenvel. Begin is leuk trouwens als je er zo voor langs loopt.
@wolver1ne:
Tja, sorry hoor maar vond je dit de moeite waard om te uploaden en te posten? En dan ook nog 2.51 lang? Als je zo de overige commentaren leest kun je vast zelf al wat conclusies trekken.
@CDA441:
Grappig
@hfos:
Aha ik snap er geen ene malle moer van dat mijn filmpje mooier is met muziek van het nieuwe album van Deaf Center maar dat is verder niets ten nadele van jou, meer ten voordele van mij.
Ik heb de muziek even zitten beluisteren, het heeft zeker wat qua stijl. Het eerste nummer. Red Square van COH, daar kun je perfect het filmpje op editten. Ik zou het eerst even proberen maar ik probeerde eerst om het beeld te screen capturen dat lukte niet zo goed, en dan moest ik ook nog het geluid downloaden en daarna nog een half uur lang zitten prutsen, wat eigenlijk best leuk is. Maar wat ik nou probeer aan te geven. Met dat nummer en dit beeldmateriaal kun je heel goed een leuk filmpje krijgen wat grappig is en leuk om naar te kijken. Als je het beeldmateriaal nou op zou kunnen sturen zou ik best wel even willen prutsen om een voorbeeld te maken.
[
Voor 4% gewijzigd door
walletje-w op 07-03-2011 21:23
. Reden: Spelling en kleine toevoeging ]