Toon posts:

[Verzamel] Zelfgemaakte filmpjes

Pagina: 1 2
Acties:

• Pindakaas
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 13:19
Gutteguttegut, ziet er weer prachtig uit!

don't mind me

• Mr Pingu
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 14:41

Mr Pingu

Professioneel Prutser

Prachtig, genot om naar te kijken :)

Fujifilm X-T2 Graphite | Fujinon 18-55mm | Fujinon 23mm F/2 WR | iPhone 12 Pro Max

• AdmiralSnipe
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 14-01 19:36
Ziet er weer strak uit! En die A7Rii :9~ (Is die in de plaats van de A7s gekomen vanwege interne 4K?)

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 17:50
Probeer het uit. Ik denk dat je ook bij landschap het wel gaat zien, omdat in de natuur er alsnog genoeg beweegt (blaadjes, takjes, etc), maar misschien dat het meevalt.

The devil is in the details.

• Gutteguttegut
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 17-01 10:23
Peter_Aragorn schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:14:
[...]

Erg fijne droneshots weer hoor _/-\o_

Even technische vraag: Hebben jullie een vergunning voor de drone of heb je de gok gewaagd?
Dank je :)

Wij zijn gebrevetteerd en geregistreerd (PH nummer).
Daarnaast zijn we ook nog eens druk met onze PPL op dit moment.

Zoals beloofd de BTS/Making of:

https://www.facebook.com/...r/videos/921527174563630/

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 14:54
Gutteguttegut schreef op woensdag 11 november 2015 @ 16:10:
[...]

[video]
Kiek eens aan, goed bezig!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• kazzzdafke
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 15:59
Gutteguttegut schreef op woensdag 11 november 2015 @ 16:10:
[...]

[video]
SU-PER!

Het lijkt mij super leuk om te doen, maar dan als job. Als je dit als amateur wil doen, dan kruipen er gigantisch veel uren in die je niet hebt! :)

Keep up the good work!

BMW S1000R sold! Hello SPEED RS :)

• Peter_Aragorn
Hij is weer fijn.

Puntje van kritiek:
Ik vind de VO echt verschrikkelijk. Kan persoonlijk zijn, maar het haalt voor mij zo veel van de sfeer weg.

• ROFLASTC
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 04-01 14:00

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Zeau, weer 1:

Regie: Gert-Jan Gutman

Camera en wat werk op de kleuren door mijzelf

Animaties door Tom vd Heijden

Edit met z'n 3-en.

Het doel was een combi van Jiskefet, Monthy Python en Danger5. Dat is wel gelukt.

@ Guttegut: Een VO mag wat mij betreft klinken als een stem uit de lucht. Meer nadruk op mids en hihgs in de stem enzo. Nu heb ik het gevoel alsof ik moet kiezen tussen -of- de video -of- de stem.

@ Nordlys. Mooie natuur platen maar ik weet niet of ik meteen Ijsland erin zie, als leek. Heb je wat overzicht shots? bv dat je bij iets begint wat iedereen herkent als Ijsland of wellicht een startbord aan het begin van de route? Ik merk zelf namelijk dat als ik een camera aanzet dat ik niet let op wat ik eigenlijk al weet. Als deelnemer aan de scene heb ik al wat info adhwv ik weet waar ik ben wat de situatie is etc. maar wat als de video voor een stepperijder uit mongolie bedoeld is die nog nooit heeft gehoord van Ijsland, wat laat je dan zien? Ikzelf moet dat ook veel vaker hanteren mbt wat ik film want als deelnemer heb je context en voorkennis die een kijker wellicht niet heeft.

Edit: En een showreel erbij :)

[Voor 62% gewijzigd door ROFLASTC op 08-12-2015 21:23]

And it goes BRAAAAAPP!

• TheRicolaa10
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 15:34
Wist niet het bestaan van dit topic. Heb er even snel doorheen gestruind. Zitten mooie creaties tussen! Heb zelf alleen een drone, dus uitsluitend alleen drone filmpjes op mijn kanaal. Zal mijn laatste maar meteen even delen.

Feedback is welkom ;)

DJI Phantom 4 Pro | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

• kazzzdafke
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 15:59
Mijn bescheiden opmerkingen:
- sfeer is te donker, lijkt het me. Kan zijn dat dit effectief de correcte belichting was die dag (regenachtig, wolken, ...) maar het is gewoon te donker en "not so happy feeling". Er moet een filtertje over voor mij
- vele van de zwenkende beelden schokken hier op de pc, heb ik normaal niet aan de hand.
- zwenken is me iets teveel en filmpje duurt eigenlijk te lang
- ik mis het korte krachtige promo filmpje eigenlijk wat het had kunnen zijn

BMW S1000R sold! Hello SPEED RS :)

• Balance
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 12:54
Over het algemeen ziet het er goed uit, wellicht wat lang. Bij de panning shots ergerde ik me wel enorm aan het schokken door het complete gebrek aan motion blur. Gooi eens een ND filter over je lens heen en probeer dan met de juiste sluitertijd te filmen. Dit 1/(2*x), waarbij x je frame rate is (dus op 30fps moet je 1/60 gebruiken, of iig iets in die buurt). Dan krijg je veel natuurlijkere beweging in je video's.

Op 60fps filmen (met dus een sluitertijd van rond de 1/120) kan ook enorm helpen om het minder schokkerig over te laten komen.

• waah
  • Registratie: maart 2009
  • Nu online
1/50 op 24fps zou prima moeten zijn. Heb je de instellingen in je videobewerkingssoftware wel gelijk met de camera?
Dus geschoten in 24fps, en de timeline/export ook op 24fps? want dit schokken lijkt meer op een instellingsfout oid.

Dat het wat donker oogt is toch op te lossen door in post production de belichting wat hoger te zetten? Iets lichter zou al mooi zijn volgens mij, en misschien iets meer saturation (kleur). En misschien toch de kleurtemperatuur iets hoger (warmer) maken door geel toe te voegen of blauw weg te halen.

Let op: ik kijk nu even op een ongecalibreerde monitor, dus kan zijn dat de verzadiging prima is. Maar dan is mijn monitor wel heel slecht.

EDIT:
Voor je denk dat ik het een slechte video vind... absoluut niet 8) Geeft een leuk speels beeld van de zaak. Prima promotie, maar alles kan altijd beter :+

[Voor 10% gewijzigd door waah op 29-02-2016 14:30]

• JTfoto
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 16:58

JTfoto

Work hard

Ik zou persoonlijk ook nog wat meer saturatie toevoegen om het geheel ook wat vrolijker te laten ogen. Het beeld is nu wat aan de doffe kant, maar bij een ijssalon stel ik me juist wat meer kleur voor :) Verder netjes gedaan, het maakt de zaak in ieder geval herkenbaar (kom er zelf ook wel eens ;))

Acties:
  • +1Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 07:51
@vanardenne: Mooie video! Inderdaad wat lang en meer een vastlegging van je vakantie die erg leuk kan zijn om later terug te kijken. Veel mooie beelden.

@SV3NNER: Het mag allemaal wat spannender voor een video. Dit is eigenlijk meer 1 scene uit een langere video. Nu heb je hem herhaald wat het iets spannender maakt maar dit is een 'goedkoop' trucje wat eigenlijk juist de waarde van de video weer naar beneden haalt.

@waah: Prima vakantie film maar de stabilizer die je er overheen hebt gehaald is soms wat duidelijk.

@UkonPC: Ik vind motoren mooi om te zien en te beluisteren, geen ontzettend grote passie voor maar het beweegt me allemaal net wat te veel en te druk. Daarnaast zijn sommige composities niet helemaal lekker. Het shot waarbij je wegrijd is helaas scheef en dus een mindere compositie. Ondanks het weer is het ook erg grauw wat je in post bij had kunnen trekken of (manueel?) anders had in kunnen stellen. Ik weet eigenlijk niet of je een belichtingscompensatie op een go-pro achtig iets kunt doen.

@Japie Gijs: Inderdaad even naar je export settings kijken. Nu zijn die pans erg vervelend om naar te kijken. Even opnieuw exporteren lijkt me en opnieuw uploaden en als je dat doet kun je inderdaad alles iets omhoog gooien qua belichting. Verder is het een leuke openingsvideo met de juiste mensen. Sommige shots aan het begin kunnen misschien nog wat korter.

@robbertvw: Oeh erg lang Robbert. Zeker voor 'vreemden' om naar te kijken. Misschien leuk als dag verslag maar zelfs dan merk ik dat mensen het al snel te lang vinden. Een video maken is vaak ook 'Kill your darlings". Mooie beelden moeten er soms uit om plaats te maken voor het verhaal.

@Jeroenz90: Erg jammer van het schommelen in je beelden. Dat maakt inderdaad dat ik er zeeziek van word. De beelden an sich zijn wel erg mooi!

Onze eigen video. Deze video was het eindresultaat van een vakantie waarin we elektrisch rijden proberen te ontdekken en promoten. Met een groepje vrienden hebben we verschillende auto bedrijven benaderd om ons te voorzien van een elektrische auto zodat we daar vervolgens een roadtrip video van kunnen maken. Het hele verhaal is hier te lezen: https://electricroadmovie.atavist.com maar hier gaat het natuurlijk om de video!

[Vimeo: https://vimeo.com/140863857]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Laatst online: 04-01 14:00

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Gutteguttegut schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:52:
@robbertvw Erg mooie beelden, lekkere kleuren ook. Ik zie wel wat schoonheidsfoutjes in de aerials, toch maar snel eens langskomen op kantoor bij ons ;)

@AdmiralSnipe Wel een erg lang filmpje met een redelijk saai onderwerp. Ik zie wel dat je goed op de muziek snijd alleen zou ik meer consistent blijven en bij een dubbele drum ook een dubbel cut doen zoals je in het begin een keer deed. ;)

Een teaser van een lopend project met in de hoofdrol een tweaker :P
[video]
*O* Let ook op de site van Museum Hartenstein in Oosterbeek voor meer teasers en de uiteindelijke film. Het is een karwei van heb ik jou daar maar het is erg bijzonder, opwekkend en fantastisch dat ik dit met de vliegende hollanders kan doen. *O*

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Gutteguttegut
Ondertussen doen we veel meer...een paar voorbeeldjes:

[Vimeo: https://vimeo.com/167316132]

• Gutteguttegut
tobiasvs schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:59:
[...]

En waar is dat eindresultaat dan te bekijken? Het teasen is met je teaser namelijk aardig gelukt! :)
Karel V schreef op donderdag 01 september 2016 @ 20:10:
Ik ben ook wel benieuwd naar het eindresultaat. Als ik me niet vergis hadden we eerder een teaser van je gezien die een beetje leek op de landingen bij Arnhem in de weide. Had hetzelfde thema. Ik ben wel benieuwd naar het verhaal dat jullie eromheen hebben gebouwd.
Klopt zie eerder in dit topic ;)

Het resultaat is te zien op de facebook pagina van het museum en nu ook hier onder :*)

topic report maken voor een hotshot mag :+

• DarkShadow
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 13:37
Al veel te lang niet meer super actief op GoT (check tweakers wel dagelijks), maar toch maar weer eens het forum afstruinen. Hier is mn liefde voor het maken van films een beetje begonnen (DSLR revolutie).

Heeft uiteindelijk geresulteerd in deze reel. Ik ben er nog niet, maar aardig onderweg :)

• Ferra
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 09:17
[Vimeo: https://vimeo.com/188577793]

Mijn 1e motion timelapse gemaakt met de Dji osmo mobile (inclusief tripod) in combinatie met een iphone 7. Dit was vandaag bij Egmond aan Zee. Iemand een idee hoe ik dat groene lichtpuntje, lens flare, kan voorkomen of weg editten, zodra de zon in de lens schijnt??

[Voor 62% gewijzigd door Ferra op 23-10-2016 23:47]

• Don Quijote
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 17:55

Don Quijote

El Magnifico

@Snowwie leuk gedaan. Sommige shots zijn alleen leuk voor mensen die jouw familie kennen (zoals 1:34), anderen zijn ook voor mensen zoals ik leuk. Al moet ik bekennen dat ik een soort "before / after"-fetish heb ;). Wel zijn de after foto's soms wat slordig geframed. Bijvoorbeeld op 1:01, dat kan echt wel iets beter. In het algemeen hadden de shots ook wel iets korter gekund denk ik.

Gisteren voor het eerst in mijn leven met een drone gevlogen en voor het eerst videobeelden gemaakt. Ontzettend leuk om te doen, maar heb toch het gevoel dat jaren fotografie ervaring weinig toegevoegde waarde heeft. Video is toch wel een paar slagen complexer dan fotografie...

Nog genoeg te leren qua controle over de drone, color grading, editing etc. etc. maar vind het toch leuk om mijn eerste vlucht te delen ;)

[Voor 12% gewijzigd door Don Quijote op 04-12-2016 18:50]

• 92946
  • Laatst online: 19-01-2018
DivWhis schreef op zondag 4 december 2016 @ 18:49:
Wel zijn de after foto's soms wat slordig geframed. Bijvoorbeeld op 1:01, dat kan echt wel iets beter.
Dat was niet mogelijk omdat daar bosjes stonden. Soms kun je niet meer exact op dezelfde plek staan als vroeger omdat er in de tussentijd iets is neergezet. Een boom, een plant, een bosje, een huis, noem maar op.
Dan maak je maar het beste er van. :)
Gisteren voor het eerst in mijn leven met een drone gevlogen en voor het eerst videobeelden gemaakt. Ontzettend leuk om te doen, maar heb toch het gevoel dat jaren fotografie ervaring weinig toegevoegde waarde heeft. Video is toch wel een paar slagen complexer dan fotografie...
[video]
Zeer mooie opnames, maar je durft wel. Als het je 1e keer is dat je een drone vliegt en om dan gelijk over een plas water te vliegen. _/-\o_

[Voor 38% gewijzigd door 92946 op 04-12-2016 20:16]

• robbertvw
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 17:44
@Snowwie leuk gedaan. Sommige shots zijn alleen leuk voor mensen die jouw familie kennen (zoals 1:34), anderen zijn ook voor mensen zoals ik leuk. Al moet ik bekennen dat ik een soort "before / after"-fetish heb ;). Wel zijn de after foto's soms wat slordig geframed. Bijvoorbeeld op 1:01, dat kan echt wel iets beter. In het algemeen hadden de shots ook wel iets korter gekund denk ik.

Nog genoeg te leren qua controle over de drone, color grading, editing etc. etc. maar vind het toch leuk om mijn eerste vlucht te delen ;)

[video]
Ik zeg: heel veel oefenen met vliegen en camera controle. En in het eerste gedeelte is echt duidelijk zichtbaar dat de camera het dynamisch bereik van de scene niet kan bolwerken.
FabiandJ schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 22:49:
Zitten hier zoals gewoonlijk weer prachtige filmpjes tussen.

@DivWhis voor de eerste keer met een drone en dan zulke beelden maken, ik ben benieuwd wat je voor elkaar krijgt met meer vlieguren :)

Ikzelf ben in november naar Bali geweest en heb mijn GoPro 4 meegenomen en wat beelden geschoten, hiervan heb ik onderstaand filmpje gemaakt. Ik ben er wel uit dat ik de GoPro 4 ga vervangen voor iets beters op dit moment kijk ik naar de Panasonic Lumix DMC-LX100 al hoop ik dat ze binnenkort met de LX200 gaan komen. De GoPro 4 zal ik alleen nog voor onderwater gaan gebruiken.

Alle beelden op het droge zijn gemaakt met de GoPro gemonteerd op de Feiyu Tech FY-G4QD.
Overdag heb ik het Polar Pro Venture ND filter gebruikt en tijdens het snorkelen de Polar Pro Snorkel Filter met de volgende instelling op de GoPro:
FOV: 2.7K Lineair
FPS: 24
Protune: Aan
WB: Auto
Color: Flat
Ex. Comp: -.5
Shutter: Auto
ISO lock: 400
Sharpness: Low

[video]
Over het algemeen ben ik geen fan van GoPro vakantie beelden maar deze is wel lekker gedaan. Ook door goed gebruik van de muziek in de edit.

Ik heb zelf recentelijk mijn nieuwe camera binnen gekregen ter vervanging van mijn Sony FS5. Nu de opstap gemaakt naar een "echte" cinema camera. Kinefinity is een nog relatief onbekend merk uit China maar zit inmiddels toch al weer aan hun 4de camera release. Wat betreft specs en met name color science/highlight roll-off doet deze camera niet onder voor RED's en Arri's uit een veel hogere prijsklasse.

Van het weekend een eerste opdracht geschoten waarbij er ook nog wat tijd was om met meer dan alleen theaterverlichting een stukje dans choreo te schieten:

[Vimeo: https://vimeo.com/195197365]

En daarnaast wat test footage met de camera op de Freefly Alta.

Website | Flickr | Gear: Sony A7s, Sony A7ii, Sony A6000, Nikon 500mm F/4 AI-S, Sony Zeiss 24-70 F/4, Sony 70-200 F/4, Sony Zeiss 35mm F/2.8

• robbertvw
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 17:44
Een nieuw project geschoten met de TERRA 6K. Opgenomen in twee takes. Een dansstuk over de vluchtelingencrisis. Ik vond het zelf een erg indrukwekkend stuk.

Website | Flickr | Gear: Sony A7s, Sony A7ii, Sony A6000, Nikon 500mm F/4 AI-S, Sony Zeiss 24-70 F/4, Sony 70-200 F/4, Sony Zeiss 35mm F/2.8

• Ricepuppet
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 14-01 14:19
robbertvw schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 10:43:
Een nieuw project geschoten met de TERRA 6K. Opgenomen in twee takes. Een dansstuk over de vluchtelingencrisis. Ik vond het zelf een erg indrukwekkend stuk.

[video]
Damn! Mooi geschoten beeld man :D

🇳🇱 YouTuber, Interviewer and Producer. Game & Console Reviews and Video Reports with friends! � | www.fistbumpbros.com

• Peter_Aragorn
AdmiralSnipe schreef op woensdag 28 december 2016 @ 11:28:
[...]

Ziet er goed uit! Het toevoegen van die sterrenhemel in de laatste paar shots geeft het geheel wel iets extra's. Wat was jouw functie tijdens het schieten van deze video?
Is er trouwens een mask gebruikt in het laatste shot om het huis en de auto's wat beter uit te lichten? Wanneer de camera omhoog tilt lijkt er namelijk een gebied onder in beeld te zitten die lichter is dan de rest.
Het is niet direct een masker, maar volgens mij is dat gedeelte wel iets extra opgetrokken inderdaad. Al hadden we het wel zo belicht uiteraard.

Mijn rol varieerde een beetje. Bij de shots met de mensen heb was ik deels DOP en deels lichtman. Bij de vele auto shots heb ik óf de camera gedraaid of iets anders. Bij het huis hield ik me vooral bezig met de technische kant. Vooral het licht en de drone.

• goldmemberf1
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 17-01 23:56
Hoi allemaal,

In 2013 heb ik mijn eerste 'wereldreis' gemaakt. Ik had destijds totaal geen verstand van video-of fotografie, maar heb niettemin veel momenten kunnen vastleggen met een simpele Sony Nex 5N camera.

Nu, drie jaar later, vond ik het tijd om toch iets met deze beelden te doen. Ik heb deze gecombineerd met een recente trip naar Zuid Amerika, waarvoor ik een Sony A6000 heb gebruikt (met betere codec).

(Slut alert) Mocht je het een leuke video vinden, voel je dan vrij om de video te liken :)

• Don Quijote
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 17:55

Don Quijote

El Magnifico

Chapeau heel gaaf. Een van de weinige keren dat ik een vakantie film tot het einde heb afgekeken. Editing is aantrekkelijk gedaan. Lekker vlot waardoor het spannend blijft, knap want je hebt snel de neiging om te lange shots te gebruiken van al dat natuurschoon omdat je wilt dat het goed overkomt.

Het moet een waanzinnige reis zijn geweest en gelukkig komt dat ook goed over! Enige minpuntje vond ik het stukje waar we daadwerkelijk mensen horen praten. Op zich een prima intermezzo, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat je in al die tijd niet een iets boeiendere tekst op camera hebt gekregen.

[Voor 22% gewijzigd door Don Quijote op 29-12-2016 19:14]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• hood
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 15:00

Eindelijk mijn vakantie filmpje eens afgemaakt. :P

Never fall in love with your own design!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ricepuppet
Anoniem: 93248 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 14:33:
[...]

Ik moet ten eerste bekennen dat ik niet alles helemaal van voor tot achter heb bekeken.

Wat me direct opvalt is dat er een soort mistige/heiige zweem overheen zit, ik krijg het idee dat daardoor veel kleuren niet lekker doorkomen en donkere vlakken bijna grijs worden. (vooral de kleuren zijn jammer aangezien het cosplay betreft en mensen juist aandacht hebben besteed aan hun costuum)

Inhoudelijk zijn het prima vermakelijke filmpjes om naar te kijken; lekker vlot en genoeg afwisseling. d:)b
Thanks man. Dat kan zeker kloppen : de omgevingen waar we in filmen zijn altijd zeer donkere omstandigheden. Ik film met een Canon 70D (dit keer heb ik het over gelaten aan een andere cameraman en sta ik ook in beeld) en die gebruik ik omdat die compact is tijdens die super drukke beurzen. Ik zie soms andere camera ploegen lopen met zware opstellingen.

Die lopen volop te hanessen tussen het publiek door met hun apparatuur. Vandaar de keuze om met een DSLR door het publiek te gaan.

Helaas is de ISO kwaliteit van de 70D niet altijd toereikend, vandaar dat ik het beeld soms softwarematig moet verhogen, jammer genoeg. Dit weekend maken we een reportage op Tomocon met een andere cameraman die een Sony 4K camera gebruikt (vraag me niet welke) en zullen vooral buiten filmen in de open lucht.

Voor de rest wel bedankt voor het compliment though :)

🇳🇱 YouTuber, Interviewer and Producer. Game & Console Reviews and Video Reports with friends! � | www.fistbumpbros.com

• BeefHazard
  • Registratie: augustus 2010
  • Nu online
Oké, ik heb hem in 4k gekeken - en nog wel op een 4k monitor ook. De intro vind ik wat nodeloos, maarja, YouTube is YouTube. Je eerste shot is hartstikke sterk, retescherp en gelijk het kleurbeeld dat in de rest van de video terugkomt ook. Shot vanuit de auto doet me eigenlijk weinig, beetje rommelig. Gaat het nu om de auto's voor de boerderij, de boerderij zelf of de zon die daar ergens naast verstopt zit? Probeer hier zelf vaker over na te denken. Dan komt het "model" langs, als ik haar even zo mag noemen. Vriendin/vrouw/zus/bekende, maakt niet uit. Tussen haar eerste twee shots zit echt een supervette transitie! Strak uitgevoerd, net werk! Tweede shot loopt nét iets te lang door, op een gegeven moment zie je niks anders dan de sluiting van haar broek. Blijft weinig over van de omgeving. Shot van het riet is wederom heerlijk scherp, beetje shaky maar dat maakt allemaal niet zo veel uit. De sequence die daarna komt is allemaal lekker. Misschien had je de telefoon wel zo kunnen schieten dat je in de bokeh nog kon zien wat er op het scherm te zien was? Shot op 0:43 is helaas niet in focus. Je ziet de camera nog een klein beetje hunten. Voor dit soort shots kan het heel handig zijn om ergens in het midden van de beweging te focussen, focus naar MF te zetten en het model de focus in te laten lopen. Met het flikkeren van het beeld begrijp ik dat je hebt geprobeerd met de muziek mee te gaan, maar ik vind het eigenlijk storend. Misschien wordt het wat beter als je het zwart vervangt door shots die een beetje dezelfde kleur hebben. Verder vind ik je shots leuk en creatief. Doordat je durft wat nieuws te proberen, maak je wat sneller "fouten". Laat dat je vooral niet tegenhouden, want je filmpje geeft een duidelijke, prettige sfeer af en je camera en glas zijn in staat om retescherpe beelden te produceren.

80D | 24-70 DG OS HSM Art | 18-35 DC HSM Art | EF 70-200 F4/L IS USM | EF 50mm f/1.8 | ThinkPad X1 Extreme G2

Acties:
  • +8Henk 'm!

• goldmemberf1
Ik heb inmiddels ook mijn eerste GH5 beelden geschoten. Alleen met de kitlens, moet nog sparen voor nieuwe lenzen. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JK
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 17-01 11:38
Mooie video's, voor al ook die van Parijs en New York!

Ben zelf een tijdje bezig geweest met een tiltshift-video, Goedkope point 'n shoot (Sony DSC-WX350) gebruik om te laten zien dat je met een goedkoop ding ook nog best wel een grappig videootje in elkaar kan zetten en het niet altijd duur hoeft. Systeemcamera had ik wel achter de hand in geval van backup, maar was niet nodig. Hier en daar nog een DJI Phantom erbij gepakt waar het niet anders kon, maar dat zie je helaas wel terug in een aantal shots, helemaal stil kan zo'n ding ook niet in de lucht hangen, alleen als het windstil is (suc6 in NL).

Heb de lokale krant (AD) er mee gehaald en ze hebben de video ook embedded op hun site gezet. Andere lokale media willen mijn video alleen vertonen in een eigen player met soms zelfs eigen logo er bij. Met embedden kunnen ze toch ook wel reclame er omheen zetten, want dat lijkt mij de enige geldige reden dat je het ergens anders opnieuw wil publiceren. Hebben ze geen recht toe, krijgen ze ook niet. Ik zie de waardering graag terug in views op mijn eigen upload/kanaal, heb er genoeg uurtjes in zitten.

Maar het geheel is wel wat statisch, ik had misschien in wat shots nog moeten pannen. Misschien iets voor part 2, mocht ik ooit zin hebben. Het was maar een eigen hobbyprojectje voor in wat loze uurtjes.
Misschien niet echt interessant voor iemand die niet in deze stad woont, maar voor +/- 150.000 inwoners zal het vast best wel grappig zijn om te zien.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• StevenzeN
  • Laatst online: 13:14
Mooi werk hierboven!

Ook een korte video gemaakt, slechts één minuut lang:

Film puur voor de hobby, vind het bewerken erg leuk, tijdrovend maar leuk om te doen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pindakaas
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 13:19
@ hierboven, leuk filmpje. Ook goede muziek/stem erbij! Kwaliteit van de beelden zijn ook mooi moet ik zeggen!

Ik probeer altijd leuke filmpjes te maken van vakanties / citytrip. Meerdere leuke tripjes gedaan de laatste tijd. Ik ben het meest tevreden over mijn filmpje van Parijs denk ik. Hier ben ik slechts 2 dagen geweest maar wel veel gefilmt. ik ben benieuwd naar jullie (opbouwende) kritiek!

don't mind me

• StevenzeN
@JeroenF Leuk gedaan! Het shot van het bordje bij de Eiffeltoren op 00:50 was erg mooi!

Ik heb afgelopen weekend wat shots gemaakt met mijn zusjes op het Aekingerzand, mooie locatie in Appelscha(randje Drenthe/Friesland):

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Appelpie3000
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 13:10
@StevenzeN Mooie shots. Vooral de beperkte scherptediepte (bokeh?) vind ik erg gaaf gedaan!

Maak en monteer zelf al enige jaren vakantiefilmpjes met een GoPro, maar die blijven vaak binnen de vrienden/familiekring. Onlangs een drone aangeschaft om ook leuke beelden vanuit de lucht te kunnen schieten. Zie hieronder het resultaat van de tweede vlucht en eerste montage.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 92946
  • Laatst online: 19-01-2018
Ik heb je video ook gedeeld op mijn Facebook en van daaruit wordt ie wel denk ik wel verder gedeeld, omdat ie zeker de moeite waar is.

• Peter_Aragorn
Samen met een bevriende fotograaf een persoonlijk project gedaan bij een bevriende jeans artiest. Bij deze de film:

[Voor 4% gewijzigd door Peter_Aragorn op 25-08-2017 21:28]

• Ricepuppet
@Ricepuppet Leuke repo! Misschien wel een idee voor een volgende: de zooms leiden mij persoonlijk een beetje af. Ik snap het: je bent alleen als cameraman en je moet wat. Maar wellicht in het vervolg iets om over na te denken. Misschien standaard 1 camera op statief zetten die het totaaltje geeft en dan met een tweede camera voor de medium of closejes gaan :)
Thanks man!

Yup, helemaal gelijk in. Ik ben inderdaad alleen en probeer te letten op wat er gezegd word. Persoonlijk ben ik fan van cinematografie zoals in Modern Family en Brooklyn 99, waarbij het geheel dynamisch is.

Helaas waren

1. De weersomstandigheden slecht (in het begin vooral, regen, wind)
2. Zand onder m'n voeten waardoor ik niet stabiel kon staan.

Normaal is het een stuk minder in zoomen etc.

Een tweede camera is helaas niet mogelijk; veelal sta ik op beurzen met een zeer krappe en beperkte ruimte. Een tweede camera zou daarnaast in de weg staan of erger; tegenaan getikt worden of gestolen worden.

Bij mijn andere werk (niet de conventies) op het kanaal zie je dat ik veel rustiger te werk kan gaan met inderdaad soms een tweede camera.

Aanstaande zaterdag sta ik ook op Amsterdam Comic Con, dus zal er rekening mee proberen te houden ;)

• Peter_Aragorn
Ricepuppet schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 10:38:
[...]

Thanks man!

Yup, helemaal gelijk in. Ik ben inderdaad alleen en probeer te letten op wat er gezegd word. Persoonlijk ben ik fan van cinematografie zoals in Modern Family en Brooklyn 99, waarbij het geheel dynamisch is.

Helaas waren

1. De weersomstandigheden slecht (in het begin vooral, regen, wind)
2. Zand onder m'n voeten waardoor ik niet stabiel kon staan.

Normaal is het een stuk minder in zoomen etc.

Een tweede camera is helaas niet mogelijk; veelal sta ik op beurzen met een zeer krappe en beperkte ruimte. Een tweede camera zou daarnaast in de weg staan of erger; tegenaan getikt worden of gestolen worden.

Bij mijn andere werk (niet de conventies) op het kanaal zie je dat ik veel rustiger te werk kan gaan met inderdaad soms een tweede camera.

Aanstaande zaterdag sta ik ook op Amsterdam Comic Con, dus zal er rekening mee proberen te houden ;)
Ah tof! Ja die stijl vind ik ook goed! Maar daar is natuurlijk alles altijd spot-on, focus, licht, etc. Maar tof dat je dat probeert na te bootsen!

Cool, ben benieuwd naar die van Comic Con. Heb in deze repo een paar keer hard op moeten lachten 8)

• Peter_Aragorn
Ricepuppet schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:11:
[...]

Ja dat zou zeker mooi zijn!

Alleen film ik met een DSLR, dus dan zou iemand de focus voor mij moeten regelen met een follow focus op afstand of iets dergelijks, haha.

Helaas is mijn camera vrienden cirkeltje erg klein en kan ik dat soort werk helaas niet aan anderen over laten.

Als je deze reportage leuk vind, dan vind je de nieuwste reportage van gisteren ook misschien wel wat :)

[video]
Oh ja, dat is ook lastig hoor! Al doende leert men, maar ik heb daar soms ook nog steeds moeite mee.

Thanks, ga ik kijken!

Edit: snelle tip na 1 minuut kijken. Zet je muziek harder als je alleen b-roll laat zien :)

[Voor 6% gewijzigd door Peter_Aragorn op 30-08-2017 11:18]

• tobiasvs
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online

tobiasvs

Tobias

Peter_Aragorn schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 10:28:
@tobiasvs Leuk gedaan zo! Het effect zorgt ervoor dat het inderdaad een net wat meer uitgedachte home video wordt. Dus dat is goed gedaan :). Verder inhoudelijk natuurlijk niks bijzonders, maar dat was ook niet de gedachte erachter volgens mij :)?
Klopt helemaal, was meer bedoeld om voor later vast te leggen hoe mijn dagelijks leven nu was. Snap dat de inhoud van het filmpje de onbekende kijker niet zo kan boeien :P

Canon | Fujifilm | www.tobiasvanstijn.nl

• Hahn
FabiandJ schreef op maandag 25 september 2017 @ 21:42:

Zelf heb ik weer een filmpje gemaakt van mijn vakantie in Zuid-Afrika, alles is gefilmd met een Panasonic TZ100. Ben helaas alleen het hier en daar niet helemaal tevreden met de kleur correctie, maar meer kon ik er niet uithalen. Hij schiet helaas niet in vlog of iets in die richting. Ook is het voor het eerst dat ik een variable ND-filter gebruik dus sommige shots zijn of onder of overbelicht.

[video]
Ik krijg het idee dat je de video 'dynamisch' wou houden door wat beweging erin te stoppen, maar wat ik vooral zie is dat elk shot bewogen is. En meestal niet in de goede zin van het woord.

Kleuren vind ik op zich weinig mis mee, soms misschien ietwat flets, maar niks wat een beetje saturatie en contrast niet op kan lossen. Als je dat met mate doet hoef je echt niet in VLOG gefilmd te hebben om een redelijk resultaat te krijgen.

Hetzelfde geldt voor de exposure, je zit er vaak niet ver vanaf, dus hier en daar een half stopje exposure erbij kan zonder al te veel problemen.

En verder, zoals altijd: less is more. Deze video had wat mij betreft echt geen 3:44 hoeven zijn. Had in hooguit 2 minuten de leukste shots gestopt en dan had ik 'm beter gevonden. Nu zitten er meerdere shots bij die hetzelfde zijn, maar dan net vanuit een andere hoek of op een iets ander moment.

• StevenzeN
mart42 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 05:44:
Memories van mijn overleden hond....Jayden.+ O-) O-) ..met de Canon 600D, Premiere Pro,

YouTube: Jayden 2016 D
Foto's achter elkaar zetten maakt het geen filmpje, daarnaast snap ik ook niet waarom je wil dat wij dit zien. Ik ga toch geen 7 minuten lang naar iemands hond zitten kijken? Begrijp mij niet verkeerd hoor, ik snap dat dit emotionele waarde heeft voor jou, maar dit doet mij niets.

• Ricepuppet
StevenzeN schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:18:
[...]

Foto's achter elkaar zetten maakt het geen filmpje, daarnaast snap ik ook niet waarom je wil dat wij dit zien. Ik ga toch geen 7 minuten lang naar iemands hond zitten kijken? Begrijp mij niet verkeerd hoor, ik snap dat dit emotionele waarde heeft voor jou, maar dit doet mij niets.
Ik moest wel keihard lachen om de graphics de eerste paar seconden, deed me denken aan het doe-het-zelf VHS tijdperk, m'n brood lag bijna op het toetsenbord 8)7

Acties:
  • +20Henk 'm!

• kipaantspit
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 28-12-2021

Mijn vriendin en mezelf konden 26 dagen genieten van alles wat de Nationale Parken van noordwest USA te bieden hebben. Het filmpje probeert dit wat samen te vatten :)

Ik ben voornamelijk hobbyfotograaf maar maak altijd een kort filmpje van ons reizen. Dit filmpje is gemaakt met een Canon 5D mark IV, DJI Mavic Pro en Galaxy S8.

Geniet ervan!

• kipaantspit
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 28-12-2021
Bedankt allemaal voor de feedback!

Ik heb Premiere Pro CC en After Effects CC gebruikt voor de bewerking.

De beelden van lagere kwaliteit zijn idd van de Galaxy S8 of de iPhone 6s van mijn vriendin. Als er een bizon aan je auto passeert heb je geen tijd om je DSLR uit te halen xD.

De timelapses zijn idd redelijk goed belicht aangezien ik lightroom kon gebruiken. Ik vind het moeilijker om met premiere pro mooie belichting te creeren. Ik schiet met een cinestyle picture profile om maximaal dynamisch bereik te hebben maar mis toch de flexibiliteit van Lightroom om videos te graden..

• diotav
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 17-01 16:36

Ik heb de vrije dagen gebruikt om een korte edit te maken van onze trip naar de Azoren afgelopen Oktober.

dion.im

• StevenzeN
Leuk dat lava filmpje! Zo zie je maar dat tegenwoordig alles te leren is aan de hand van YouTube tutorials.

Ik heb een kort filmpje gemaakt in de dierentuin:

• Chaise
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 16-01 10:28
We are going to Dutch Comic Con 2018 on the 31st March! Be there and you might be in the video; either as being interviewed, or playing the Funkopops.nl game!
Vond het leuk om je eerste edits te zien. Maar de meerwaarde om elk nieuw filmpje hier te posten zie ik niet :z Denk dat mensen die hierin geïnteresseerd zijn wel abonneren wel op het kanaal.

• Ricepuppet
Chaise schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 09:04:
[...]

Vond het leuk om je eerste edits te zien. Maar de meerwaarde om elk nieuw filmpje hier te posten zie ik niet :z Denk dat mensen die hierin geïnteresseerd zijn wel abonneren wel op het kanaal.
Bedankt voor je commentaar :)

Echter, ik post niet elk filmpje wat ik maak. Dit had wat comedic value, vandaar dat ik hem poste (niet om andere aangehaalde redenen)

Acties:
  • +5Henk 'm!

• goldmemberf1
Ik heb ook weer een filmpje af! Ditmaal een video over Oeganda, geschoten voor een Nederlands reisbureau. :) Overall blij met het eindresultaat, gezien de tijdsdruk.

Geschoten met een GH5, Mavic Pro en diverse lenzen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• StevenzeN
@Ricepuppet Leuk! Weet verder niet wat ik er verder over kan zeggen. Denk dat je doelgroep hier prima naar kan kijken! Ziet er goed uit.

Ik heb eindelijk mijn Zhiyun Crane 2 kunnen testen! Balanceren is in het begin kut, denk dat ik hier naar verloop van tijd handiger in wordt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 15-11-2021

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

StevenzeN schreef op zondag 8 juli 2018 @ 14:03:

Ik heb eindelijk mijn Zhiyun Crane 2 kunnen testen! Balanceren is in het begin kut, denk dat ik hier naar verloop van tijd handiger in wordt.
Crane M hier met de Sony RX100, al even geleden gemaakt.

| Youtube |

Acties:
  • +3Henk 'm!

• tobiasvs
  • Niet online

tobiasvs

Tobias

@StevenzeN Fijne grade, mooi stabiele shots ook! Denk dat het inderdaad een goede usecase is voor een gimbal.
@jd1987 Grappig, ben daar enkele jaren geleden ook geweest. Herken de plekken :) Kan me goed voorstellen dat je met kinderen graag wat beeldmateriaal van je vakanties wil hebben. Jammere van zo'n soundtrack is dan natuurlijk wel dat je het geluid niet meer hebt en het allemaal shots van 2 seconden zijn. Is uiteraard een kwestie van smaak, maar vond het zelf altijd leuk om in filmpjes van vroeger te zien omdat je dan juist de interactie in het gezin vast hebt gelegd. Just food for thought ;)

Al met al zie je steeds meer van die gimbals terugkomen op YouTube. Stabiele tracking shots kunnen zeker mooi zijn, maar valt me op dat het wel veel slow-motion + ergens achteraan lopen is. Veel van die YouTube-kanaaltjes die dan de boel opfleuren met nietszeggende B-roll. Beetje veel van hetzelfde, en da's zonde.

Ik heb in mei een reis gemaakt naar Nepal, gisteren was dan eindelijk het filmpje af:

(En ja, achteraf dacht ik wel "Had ik maar een gimbal gehad" :+ )

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ricepuppet
tobiasvs schreef op zondag 29 juli 2018 @ 18:01:

Persoonlijk vind ik het er juist mooi uitzien, zonder een gimbal. Dit geeft een meer docu effect. Gimbal had het te strak gemaakt. Dit is juist mooi in de lijn van het avontuurlijke.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Chaise
Ik heb in mei een reis gemaakt naar Nepal, gisteren was dan eindelijk het filmpje af:

Ziet er goed uit! Ik vind het juist wel lekker zonder gimbal. Houd het lekker dynamisch.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jadero
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 14:20
tobiasvs schreef op zondag 29 juli 2018 @ 18:01:
@StevenzeN Fijne grade, mooi stabiele shots ook! Denk dat het inderdaad een goede usecase is voor een gimbal.
@jd1987 Grappig, ben daar enkele jaren geleden ook geweest. Herken de plekken :) Kan me goed voorstellen dat je met kinderen graag wat beeldmateriaal van je vakanties wil hebben. Jammere van zo'n soundtrack is dan natuurlijk wel dat je het geluid niet meer hebt en het allemaal shots van 2 seconden zijn. Is uiteraard een kwestie van smaak, maar vond het zelf altijd leuk om in filmpjes van vroeger te zien omdat je dan juist de interactie in het gezin vast hebt gelegd. Just food for thought ;)

Al met al zie je steeds meer van die gimbals terugkomen op YouTube. Stabiele tracking shots kunnen zeker mooi zijn, maar valt me op dat het wel veel slow-motion + ergens achteraan lopen is. Veel van die YouTube-kanaaltjes die dan de boel opfleuren met nietszeggende B-roll. Beetje veel van hetzelfde, en da's zonde.

[video]

Het 4e (5e?) shot met de dame en de stok verdient lof! Het hele filmpje overigens, maar dat shot trok in het bijzonder mijn aandacht.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Karel V
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 17-01 19:38

Karel V

Een simpele ziel

@Tobiasvs: wat een fijne beelden, hier geniet ik van! Ik kan hier gerust een paar keer achter elkaar naar kijken zonder dat het verveelt. De afwisseling, de tijdsduur van de shots, de muziek, de kwaliteit en de compositie van het beeldmateriaal: alles past keurig bij elkaar. Een hele verademing t.o.v. de lawaaierige ''zie hoe stoer ik ben met mijn gopro op vakantie'' filmpjes. Sommige shots herhalen zich op zo'n manier dat het nog steeds prettig wegkijkt. De tijd die je erin hebt gestoken betaald zich dubbel en dwars terug. Deze gaat me bijblijven. Top dat je hem hier wilt delen d:)b

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

• ehtweak
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

@Royz Ondanks dat het het 'geijkte' vakantievideo plaatje is, toch altijd leuk om te zien. :)

Ik verbaas me er wel over hoeveel mensen er allemaal door die straatjes lopen! Wow; echt rustig is anders... :-(

ff een praktisch vraagje: mag je de gebruikte achtergrondmuziek 'zomaar' gebruiken?

[Voor 16% gewijzigd door ehtweak op 18-08-2018 22:28]

Mooie Plaatjes   

• hood
walletje-w schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 22:21:
@Royz Mooie locatie en ook mooie beelden. Maar na 1 minuut had ik als kijker wel het idee dat ik het gezien had. Ik ben daarna door de video heen geskipped en zag erg veel dezelfde beelden voorbij komen. Ik denk dat het belangrijk is om te beseffen dat ook al blijven het mooie beelden, je toch 3/4 weg kunt laten omdat er al een beter beeld is. Probeer nog steeds een verhaal te creëren. Als het om de zonsondergang draait, werk daar naar toe in je verhaal. Geef de big reveal de juiste plek dat het om die zonsondergang draait.
Hier wil ik nog aan toevoegen dat je je wit balans soms niet klopt. De witte huizen zijn soms erg blauw. Het laatste shot is één van de interessantste, als je meer van deze shots toevoegd is het wel boeiend om het filmpje te blijven bekijken. Maak de shots niet langer dan 5-10 seconden.

• jdiezrequejo
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 17-01 09:37
Pfoe, wat komen hier gave video’s voorbij! Hier kan ik veel inspiratie opdoen.

Ik heb zelf altijd al wel videos gemaakt maar voorheen vooral van foto's. Later ook gecombineerd fotos en video.. Laatst ben ik met mijn vriendin naar Box and Breakfast geweest en heb ik daar gefilmd met mijn iPhone X. Staat natuurlijk niet in verhouding met sommige cameras van jullie.

Ik wil met de trailer en uiteindelijk de film een cinematic gevoel creëren.
Ik heb de trailer inmiddels af en ben benieuwd naar jullie input.

[Voor 0% gewijzigd door jdiezrequejo op 20-08-2018 22:11. Reden: Taalvoutjes]

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

''It gives me a smile''. Vertelt mij het verhaal van een romantisch avondje, alleen had ik wel verwacht dat de vriend nog even binnen zou wandelen. Cinematische effecten zijn geslaagd, zoals die van de deur en het neerploffen op het bed. Het kasteel en het bos vind ik passende keuzes al begrijp ik de overgang niet helemaal. Jammer dat de bestuurder in de auto wegdraait met het hoofd naar buiten het beeld. Ik had hem voor het complete verhaal ook de slaapkamer in willen zien wandelen. Ik begrijp ook niet helemaal de keuze voor dat strakke korte rokje. Komt op mij meer sexy dan romantisch over terwijl het verhaal dat je laat zien toch echt vooral romantisch is. De muziek past goed bij die setting.

Kort gezegd: geslaagde poging, je verhaal komt over en kijkt prettig weg. Hier en daar wel details om mee te nemen voor als je er iets professioneels van maakt. Voor de vriendenkring ben je met vlag en wimpel geslaagd. Ik doe het je niet na in ieder geval ;)

• Hahn
Royz schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 21:49:
Terug van Santorini (Oia) en heb met een DJI Mavic Pro shots gemaakt tijdens zonsondergang. Erg lastig om gevarieerde shots te maken (zeker op deze locatie...). Normaal maak ik foto's, dus ik ben gewend om 1 beeld correct te maken maar dat is bij video wel anders (en zeker bij reveal shots). Heb nog wel genoeg te leren :)

[video]
Mooie locatie, maar ik ben na anderhalve minuut afgehaakt om 3 redenen:
[list=1]• Gebrek aan variatie. Geef je zelf ook al aan, maar ik had het idee naar 5 keer hetzelfde shot te kijken in die anderhalve minuut, maar dan net iets andere hoek.

• Lengte van shots. Bij dit soort video's is een shot van 5, misschien 10 seconden leuk, maar in de anderhalve minuut die ik heb gezien was er zelfs een shot van 40 (!!) seconden.

• Totaal niet op de muziek gemonteerd. Het is een lekker nummertje, en het hoeft ook echt niet op elke beat een ander shot te zijn. Maar in sommige shots verandert de muziek totaal van sfeer, maar blijft het shot gewoon doorgaan, terwijl verandering in de muziek dé uitgelezen kans is om van shot te veranderen.

Tenzij je echt de allermooiste beelden ooit hebt of supergoed kan editen, vind ik 4 minuten echt veel en veel te lang voor een video als dit. Begin eens met een video van een minuut en stop daar je beste beelden in.

Als je op het YouTube-kanaal van GoPro kijkt zie je daar ook bijna alleen maar video's van 1 á 2 minuten lang, dat is een lengte waarbij je óf geboeid blijft óf denkt 'hij duurt nog maar een half minuutje, dat kijk ik wel af' ;)

• StevenzeN
Vond het wel leuk man! iPhone X ziet er ook goed uit, misschien hetzelfde een keer proberen met mijn S9+.

Bij het laatste shot vermoed ik dat je junglegeluiden of iets dergelijks gebruikt hebt, vond ik er niet helemaal bij passen.

• goldmemberf1

Video gemaakt voor Sawadee Reizen, dus het familie-avontuur icm cultureel avontuur staat centraal in deze video.

Echt blij met de crane 2 overigens!

• goldmemberf1
Dankjulliewel! :)

Ik moet mezelf juist aanleren om shots langer te laten staan. Voorheen maakt ik eigenlijk altijd edits waarbij ik achteraf het gevoel had dat het meer een collage was. Ik probeer nu iets meer rust in te bouwen.

Bij die shot met de fietsers zat ik overigens in de achterbak met de klep open, haha ;-)

• hood
Paar maanden geleden heb ik een filmpje gemaakt van de klimtoren (excaliber) in Groningen. Nu ben ik voor de derde keer benaderd of ze mijn filmpje mogen gebruiken voor een reis website. Die genereren zo'n miljoen views per filmpje. Bij de eerste 2 dacht ik wauw wat leuk dus heb ik toestemming gegeven dat ze het mogen gebruiken (gratis), maar daar heb ik nu een beetje spijt van omdat ik er geld voor kant vragen.De derde die mij nu contact bied bij voorbaat al geld (75 euro), nu wil ik jullie vragen wat is een redelijk bedrag om te vragen? Heeft iemand hier ervaring mee?

• whoutman
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 06-01 13:06
Filmpje gemaakt van mijn reis naar Cuba afgelopen zomer, helaas is iets misgegaan met importeren / exporteren waardoor het nu "max" 1080P is en YT zoveel compressie erover heen gooit. Gemaakt met de Panasonic G9 met 12-50 f2.8-f4 lens, PL 42.5 f1.2 en GoPro HERO6. Heb wel ontzettend mijn telelens gemist helaas daar, was perfect van pas gekomen.

• StevenzeN
@whoutman Leuke vakantievideo man! Wel een aantal nietszeggende shots ertussen omdat je wellicht niet uitkwam qua muziek. Die 42.5 F1.2 is echt een heerlijke lens!

Mijn neefje kwam logeren en ik had nog wat airsoft rookgranaten liggen.

• Chaise
whoutman schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 17:43:
Filmpje gemaakt van mijn reis naar Cuba afgelopen zomer, helaas is iets misgegaan met importeren / exporteren waardoor het nu "max" 1080P is en YT zoveel compressie erover heen gooit. Gemaakt met de Panasonic G9 met 12-50 f2.8-f4 lens, PL 42.5 f1.2 en GoPro HERO6. Heb wel ontzettend mijn telelens gemist helaas daar, was perfect van pas gekomen.

[YouTube: Cuba 2018]
Leuke shots. Had hem zelf iets rustiger geedit qua muziek en snelheid.
Alleen ik de film op fullscreen bekijk (2560x1080) zie ik dat je 'bars' niet helemaal aansluiten. ;)
StevenzeN schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 08:52:
@whoutman Leuke vakantievideo man! Wel een aantal nietszeggende shots ertussen omdat je wellicht niet uitkwam qua muziek. Die 42.5 F1.2 is echt een heerlijke lens!

[YouTube: Smoke grenades in the forest! | GH5 | Cinematic]

Mijn neefje kwam logeren en ik had nog wat airsoft rookgranaten liggen.
Heel gaaf. Geeft een mooi magisch effect en de muziek past er goed bij! De dag van je neefje kon zeker niet meer stuk :)
Ik heb er ook wel eens over nagedacht om dit te doen maar weet niet in hoe verre dit gewaardeerd word zo in het bos :P

Zelf heb ik in september een roadtrip gemaakt door Noorwegen en Zweden :) :

• StevenzeN
Chaise schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 16:19:
[...]

Heel gaaf. Geeft een mooi magisch effect en de muziek past er goed bij! De dag van je neefje kon zeker niet meer stuk :)
Ik heb er ook wel eens over nagedacht om dit te doen maar weet niet in hoe verre dit gewaardeerd word zo in het bos :P

[YouTube: Scandinavian ROADTRIP]
Lekkere video! Heb je geen drone-shot kunnen maken van de mist op het meer? Wil over een poosje ook een soortgelijke roadtrip maken. Lijkt mij een geweldige ervaring. Met welke camera heb je dit geschoten?

M'n neefje had inderdaad een leuk weekend, mede doordat ie onbeperkt fortnite en overwatch kon spelen op mijn edit-pc :9

• Chaise
StevenzeN schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:07:
[...]
Lekkere video! Heb je geen drone-shot kunnen maken van de mist op het meer? Wil over een poosje ook een soortgelijke roadtrip maken. Lijkt mij een geweldige ervaring. Met welke camera heb je dit geschoten?
We waren aan het wildkamperen en had de batterij al leeg gevlogen 8)7 Dus jammer genoeg niet kunnen vliegen boven de mist..
Ik heb het meeste gefilmd met de Panasonic G85 i.c.m. de FeiyuTech G6 Plus gimbal. Daarnaast een paar shots met de OnePlus 6 en 1 timelapse met de GoPro 4 silver.

• StevenzeN
Rudolf schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:59:
[...]

Sorry! ik vind niet dat ik al voldoende kennis heb om andere te becommentariëren ;)
Want je hebt geen mening over hetgeen dat je ziet?

• pirodr01
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 25-08-2021
[b]

[YouTube: Scandinavian ROADTRIP]
Leuk, zo te zien hebben jullie een leuke tijd gehad! Je hebt mooie beelden geschoten, dat vooropstaand. Mooie custom transities gemaakt. Voor mij als neutrale kijker is het aantal 'vrienden onder elkaar' shots wel wat groot, ik zie meer van jullie dan van de pracht van het land. Als dat de bedoeling is van je opname, als herinnering voor jullie zelf, uiteraard geen probleem, maar als je ook graag kijkers wilt interesseren buiten je eigen groepje, is dat misschien iets om rekening mee te houden. Verder is je sound design wat kaal, daar zou je je video nog verder mee kunnen uitbreiden. Er zitten wel hele mooie shots tussen waarbij je goed gebruik maakt van de zon en het tijdstip van de dag, en je colorgrading is passend bij je thema.

Zelf zijn we twee weken geleden thuisgekomen van onze vakantie in Zuid Afrika, en inmiddels ben ik zelf redelijk tevreden met mijn eindresultaat. Ik ben mijn nieuwe camera nog een beetje aan het ontdekken, maar tot nu toe bevalt de kleinere Sony ten opzichte van mijn vorige canon (80D) mij heel goed. Benieuwd wat jullie er van vinden en welke feedback jullie voor mij hebben!

[Voor 39% gewijzigd door pirodr01 op 04-11-2018 08:44]

• Furfoot
  • Laatst online: 15:52
pirodr01 schreef op zondag 4 november 2018 @ 08:16:
[...]

Zelf zijn we twee weken geleden thuisgekomen van onze vakantie in Zuid Afrika, en inmiddels ben ik zelf redelijk tevreden met mijn eindresultaat. Ik ben mijn nieuwe camera nog een beetje aan het ontdekken, maar tot nu toe bevalt de kleinere Sony ten opzichte van mijn vorige canon (80D) mij heel goed. Benieuwd wat jullie er van vinden en welke feedback jullie voor mij hebben!

[YouTube: Amazing roadtrip South Africa 2018 | Sony a6500 | Zhiyun V2 | Mavic Pro]
Gave video mooie variatie aan shots en verveelt niet. Welke lenzen gebruik je op je a6500?

Instagram

• Hahn
pirodr01 schreef op zondag 4 november 2018 @ 08:16:
[...]

[YouTube: Amazing roadtrip South Africa 2018 | Sony a6500 | Zhiyun V2 | Mavic Pro]
Zo te zien heb je flink wat te zien gehad, heel vet!

Wel vind ik een groot deel van je shots overbelicht, en soms niet zo'n beetje ook. En veel van de drone shots zijn wel een beetje kapot gecompressed, wat extra opvalt tussen de close-ups die dat niet zijn en dus wel veel detail bevatten.

• Hahn
pirodr01 schreef op zondag 4 november 2018 @ 12:21:
[...]

Ik exporteer in 1920x1080i op 25fps, met de bitrate op max, geloof 60mbps. Ik heb wel een aantal shots met de mavic op 1920x1080 gemaakt ivm 60fps om te kijken of ik daarmee de schokkerigheid in camera tilts kon voorkomen, maar toen ik de 1920x1080 kwaliteit bekeek heb ik m snel weer op 4K gezet, want dat zag er helemaal niet uit. Gebruik jij heel andere exporteer instellingen?
Waarom 1080i? Dat is interlaced, wat halve resolutie is.

• jd1987
  • Laatst online: 17:46

jd1987

cliquefotografie.nl

Tof gefilmd die vlogs(?) @Gutteguttegut! Waar heb je op gedraaid? Ik merk wel dat ik oud wordt, want snap de lol niet om 20 min naar die gasten te kijken :+

Ik ben weer terug van 3 weken vakantie in Zuid-Afrika! Mijn 6x keer, maar het blijft bij uitstek mijn favoriete land. En zoals altijd weer een "familiy holdiay" filmpje in elkaar gegooid, leuk voor later :)

Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7

• stevenpattyn
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 06-09-2021
Afgelopen zomer naar de U, S of A geweest. Korte edit van onze roadtrip in elkaar geflanst.

[Voor 43% gewijzigd door stevenpattyn op 04-01-2019 11:38. Reden: video]

• Gutteguttegut
jd1987 schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 10:46:
Tof gefilmd die vlogs(?) @Gutteguttegut! Waar heb je op gedraaid? Ik merk wel dat ik oud wordt, want snap de lol niet om 20 min naar die gasten te kijken :+
A7SII's
En tja...het onderwerp...mijn kids vinden het fantastisch (en zijn super stoer op school met alle handtekeningen en filmpjes: YouTube: Alweer een youtuber die mijn naam zegt.(Harm van Legends of Gaming) ).
:*)

• grote_oever
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 17:00
Vos schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 16:16:
Wat doen jullie veelal bij een video van een reis, de clips op chronologische volgorde of random? Of tips daar in? :)
Ligt er maar net aan wat je wilt. Als je een reis maakt door west amerika en je fragmenten in deze volgorde Las Vegas, Phoenix, LA en dan San fransico dan moet je dat wel om een reden doen. Kan soms een leuk effect hebben en bij de meeste reizen weet de kijker helemaal niet dat het in een rare volgorde zit.

Oftewel; meestal speel ik ermee. Geeft soms leuke effecten, maar kan de kijker behoorlijk verwarren.

• amphora
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 17:16

amphora

Websites & Fotografie

Vanmiddag m'n nieuwe camera uitgelaten in 'me stadsie'. Soort van mini video portretje gemaakt in 4k om camera te leren kennen. Ik ben niet ontevreden!

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, MacBook Pro 15" Retina

• Worsteneter
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 04:37
Hallo allemaal!

Eerst als reactie op de filmpjes hierboven: ikzelf zou het grotendeels chronologisch houden zodat je de reis als het waren herbeleeft, maar geen problemen mee hebben om af en toe te mixen. Uiteindelijk zal dat vrijwel niet opvallen.

Ik maak zelf graag filmpjes van hiken. Dit is mijn laatste.

Feedback altijd welkom :)

Acties:
  • +8Henk 'm!

• pirodr01
@ StevenzeN

Mooie beelden van Frankrijk, de beelden an sich zien er goed uit! Qua montage is het een beetje de vraag wat je er van wil maken, het ontbreekt naar mijn idee een beetje aan verhaal en opbouw. Als een verzameling mooie shots geen issue, maar wil je je kijker wat meer betrekken ergens in, zou je daar misschien wat meer mee kunnen proberen te doen. Verder aantal leuke transitions en goed gebruikt gemaakt van sound effects. Misschien leuk om naast een drone, waar je wel veel variatie in weet aan te brengen, ook een normale camera te (gaan) gebruiken?

Wij hebben vorige maand drie weken door Amerika rondgereden, helaas hier en daar wat slecht weer getroffen, maar desondanks blijft het een prachtig land waar ik redelijk veel heb kunnen filmen gelukkig. Benieuwd naar jullie mening, bedankt alvast! :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pirodr01
Thnx voor de reacties :)

@ Messje, het nummer heet 'Temple of the Mohicans' en is te vinden op audiojungle.

@ Hahn, thanks voor de inhoudelijke feedback! Herken zeker wat je zegt (ben helaas niet bedreven in het monteren/aanpassen van muziek dus soms moet je het doen met wat je hebt :)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• klaasiek
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 17-01 13:08
Worsteneter schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 13:57:
Hallo allemaal!

Eerst als reactie op de filmpjes hierboven: ikzelf zou het grotendeels chronologisch houden zodat je de reis als het waren herbeleeft, maar geen problemen mee hebben om af en toe te mixen. Uiteindelijk zal dat vrijwel niet opvallen.

Ik maak zelf graag filmpjes van hiken. Dit is mijn laatste.
YouTube: Hiking West Highland Way 2018

Feedback altijd welkom :)
Hah, toevallig. Ik heb er onlangs ook eentje gemaakt over de West Highland Way; herken de plekken die je gefilmd hebt onmiddellijk. Mooie beelden wel! Mijne kan je hier zien, andere insteek qua edit:

Acties:
  • +2Henk 'm!

• PJ.
  • Laatst online: 16-01 10:43
Veel mooie video's in dit topic zeg, lange tijd hier niet meer gekeken. Met name de video van klaasiek en pirodr01 spreken mij aan.

klaasiek, hoe heb je de grade van de beelden gedaan? subtiel maar veel mooie kleuren erin.

pirodr01, wat een mooie wijde shots heb je in je video zitten. Ik gebruik zelf ook de a6500, welke groothoek lens gebruik je?

Van mijn meest recente reis door Bosnië en Kroatië heb ik ook maar weer eens een video in elkaar geknutseld, ben benieuwd wat jullie ervan vinden :)

Gebruikte gear:
Sony a6500
Sigma 30mm f1.4
Sigma 60mm f2.8
Parrot Anafi drone

Acties:
  • +1Henk 'm!

• klaasiek
PJ. schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 13:33:
klaasiek, hoe heb je de grade van de beelden gedaan? subtiel maar veel mooie kleuren erin.
Zo subtiel vind ik ze zelf niet hoor, maar dat zal komen omdat ik de originelen ken ;) Ik filmde alles in SLOG2 & 3. Nadien in Final Cut een "lut" toegepast die de rodige tinten naar boven trok. Met SLOG2 heb je sowieso nog een boel werk om alles handmatig recht te trekken, omdat je alles overbelicht filmt.

Fijne video die je zelf maakte, zitten paar zeer mooie droneshots in (boot die in de haven vaart) en scherpe close-ups. Knap!

• klaasiek
Ik maakte ook weer een nieuwe film, over onze reis naar Namibië. Zelf zeer tevreden van het resultaat!

Tips / trics altijd welkom ;)

• Hahn
klaasiek schreef op zondag 1 september 2019 @ 21:22:
Ik maakte ook weer een nieuwe film, over onze reis naar Namibië. Zelf zeer tevreden van het resultaat!

[Vimeo: NAMIBIA]
Hoe komt het dat sommige drone-beelden zo out of focus waren? Soms waren je drone shots haarscherp, maar meerdere keren was de focus ook way off.

Paar kleine tips: sensor (of lenzen) schoonmaken en gebruikmaken van ND-filters zou bij sommige shots ook hebben geholpen ;)

• tobiasvs
  • Niet online

tobiasvs

Tobias

Zitten mooie beelden bij! Fijne afwisseling van tele en groothoek. Droneshots ook fraai. Twee puntjes van feedback:
- Sommige beelden zijn wel een beetje overbelicht (maar misschien doelde Hahn daar ook wel op).
- Die eerste beelden van het vliegtuig zijn een beetje cliché. Ze voegen nu niet zo veel toe (des te meer omdat je filmpje al start in Namibië zelf, lijkt het?). Het verduidelijkt wel waar 't filmpje zich afspeelt (door de tekst op de romp van 't vliegtuig) maar dat kan je ook met een titel o.i.d. kenbaar maken.

Ik ben in maart naar Oman geweest, prachtig land! Ook ik heb daar e.e.a. gefilmd:

(eerste keer met een gimbal, so be gentle :+ )

[Voor 35% gewijzigd door tobiasvs op 04-09-2019 16:05]

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

tobiasvs schreef op woensdag 4 september 2019 @ 14:08:
[...]

Zitten mooie beelden bij! Fijne afwisseling van tele en groothoek. Droneshots ook fraai. Twee puntjes van feedback:
- Sommige beelden zijn wel een beetje overbelicht (maar misschien doelde Hahn daar ook wel op).
- Die eerste beelden van het vliegtuig zijn een beetje cliché. Ze voegen nu niet zo veel toe (des te meer omdat je filmpje al start in Namibië zelf, lijkt het?). Het verduidelijkt wel waar 't filmpje zich afspeelt (door de tekst op de romp van 't vliegtuig) maar dat kan je ook met een titel o.i.d. kenbaar maken.

Ik ben in maart naar Oman geweest, prachtig land! Ook ik heb daar e.e.a. gefilmd:

[Vimeo: Oman 2019]

Iedere keer weer een plezier om naar te kijken. Over het algemeen keurig vastgelegd. Details als Arabische tekst en muziek die enigszins past bij de beelden vind ik weer goed uitgewerkt.

Toch vind ik je beelden van ?Nepal? sterker. Die kan ik bij wijze van nog uit mijn hoofd afspelen. Dat ga ik bij deze video niet hebben.
-Ik mis het contact met de mensen wat daar zo sterk in beeld was.
-De beelden herhalen zich te veel. Ik weet niet hoe vaak ik die tent gezien heb, maar na twee keer vind ik het wel genoeg. Het vertelt mij niet het verhaal van Oman.
-Scheve horizon van de zee langs de rotskust zou ik eruit knippen.

Wat je erg sterk in beeld brengt is het contrast tussen de volle veemarkt en de enorme leegte op het plein van de moskee. Enerzijds druk en klein en anderzijds leeg en megalomaan.
Resumerend: knap staaltje werk met hier en daar enkele verbeterpunten.

• pirodr01

Leuke intro met opkomende zon, terug naar het vliegtuig had voor mij ook niet gehoeven. Mooie droneshots idd, met name die van de vogels vond k erg tof, jammer van de onscherpe die er tussen zitten. Jullie hebben zichtbaar een leuke tijd met elkaar gehad, dat heb je duidelijk laten zien in je video. Als dat je doel is, is dat natuurlijk helemaal prima, maar voor mij als neutrale kijker is dat wat minder interessant.
Wat ik zelf een beetje mis, is verscheidenheid aan dieren, voor mijn gevoel loopt er meer wild rond in Namibië? Ook de lokale bevolking blijft onderbelicht, we zien vooral jullie, maar geen lokale mensen in hun omgeving, wat ik zelf interessanter zou hebben gevonden. Wel leuke muziekkeuze!
tobiasvs schreef op woensdag 4 september 2019 @ 14:08:
[...]

[Vimeo: Oman 2019]

Je film begint erg mooi, rustig en opbouwend. Je opnames zien er technisch goed uit, niet overbelicht en de kleuren passen bij het land. Ook mooie afwisseling, shots vanuit een laag perspectief bijvoorbeeld. Ik vind de beelden hier en daar wel wat schokkerig, je geeft al aan dat het je eerste keer met een gimbal is, wat inderdaad enige oefening vereist, maar een aantal shots hadden met warp stabilizer misschien nog wat rustiger gemaakt kunnen worden.

Ik vind dat je mooi gebruikt maakt van sound effects, maakt de video een stuk krachtiger, alleen een aantal zijn er naar mijn mening iets te luid, waardoor de muziek bijna overstemd wordt of waardoor het niet matcht met het beeld. Ik vind de klik tussen beelden en muziek wel heel mooi, rustig wanneer de muziek rustig is, sneller wanneer de muziek opzweept. Ook dat je je vrouw/vriendin laat zien op het moment dat de zanger het heeft over ‘the only woman I ever loved’, mooi oog voor detail.

Blijf oefenen met de gimbal, daar zit inderdaad nog ruimte voor verbetering.

Wij zijn dit jaar naar Bali geweest, en heb daar onderstaande video van weten in elkaar te knutselen. Benieuwd naar jullie feedback, bedankt alvast daarvoor :)

• Creffie
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 21-05-2021
Tijdje geleden was ik benieuwd hoe het is om eten te bezorgen met een food delivery service. Ik besloot mij aan te melden bij UberEats en een heel weekend eten te bezorgen om te kijken hoe het is. Ik heb dit allemaal gefilmd en ben benieuwd wat jullie er van vinden!

[Voor 11% gewijzigd door Creffie op 31-10-2019 20:26]

• Wormaap
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 17:11

Wormaap

Moderator Foto & Video
@Dieter @Creffie: Zouden jullie ook nog wat commentaar op voorgangers kunnen geven? Dat is nou juist wat dit topic waardevol maakt :)

Ticking away, the moments that make up a dull day

• mdoos
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 17-01 16:34
@tobiasvs @klaasiek Jaloers makend mooi!

Be gentle 1 van mijn eerste video's O-) Ik wil een paar video's maken over uitstapjes in Bali, deze over een verborgen strandje in Bali (White Sand Beach)

Gemaakt met een Canon M50, Mavic Air en de eerste stapjes in FCP.

• StevenzeN
@qless Mooie beelden! Vind de muziek wel net iets te extreem voor de beelden.

@Gutteguttegut Dit is niet gedaan met een standaard Mavic Pro of wel? Lekkere kwaliteit, mooie plek om te vliegen!

Ik was een poosje terug in Noorwegen voor een roadtrip van 2 weken. Heb af en toe wat beelden gemaakt waaruit het onderstaande gekomen is:

• Dieter
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
StevenzeN schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 13:00:
@qless Mooie beelden! Vind de muziek wel net iets te extreem voor de beelden.

@Gutteguttegut Dit is niet gedaan met een standaard Mavic Pro of wel? Lekkere kwaliteit, mooie plek om te vliegen!

Ik was een poosje terug in Noorwegen voor een roadtrip van 2 weken. Heb af en toe wat beelden gemaakt waaruit het onderstaande gekomen is:

[YouTube: NORWEGIAN ROADTRIP - No Leaders please]
Deze is knap! Ik herken de muziek van de film ... waar heb je die tekst vandaan ? Zoek al langer dergelijke "geluiden".

De grading is soms iets te zacht, maar op het meeste van de beelden vind ik die erg geslaagd!
Pagina: 1 2

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee