• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
alidogan schreef op maandag 08 november 2010 @ 10:31:
[...]

De action heeft ze nu ook voor €2,50 (1,80m).
Had ik eerst ook gehaald, maar hij kon niet verder dan 720p/1080i, weet niet of t ze deze nog steeds verkopen. Ik heb een full hd tv (1080p). Ik heb een officiele sony hdmi gekocht voor 15 euro (helaas gestegen naar €25) vanuit uk. Ik geef niet meer dan 20 euro voor een kabel uit.

[ Voor 29% gewijzigd door M0otje op 08-11-2010 12:37 ]

• alidogan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
M0otje schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:29:
[...]

Had ik eerst ook gehaald, maar hij kon niet verder dan 720p/1080i, weet niet of t ze deze nog steeds verkopen. Ik heb een full hd tv (1080p). Ik heb een officiele sony hdmi gekocht voor 15 euro (helaas gestegen naar €25) vanuit uk. Ik geef niet meer dan 20 euro voor een kabel uit.
Meen je dat? Is dat zo'n oranje kabel? Heb ik toch wel heel scheef gekeken.
Edit: heb even gebeld naar mijn collega (bijbaantje bij de action:)) en is 1080p at the moment, maar ik heb ze ook pas zaterdag voor het eerst zien liggen dus zullen wel nieuw zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door alidogan op 08-11-2010 12:47 ]

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Sp33dFr34k schreef op zondag 07 november 2010 @ 12:19:
[...]

Ik heb even gekeken, ik heb de originele Sony houder voor de Move, maar daar zit echt geen aansluiting op om een USB kabeltje aan te hangen helaas. Dat zou wel ideaal zijn geweest iig..
Wat voor ingang heeft dat ding dan aan de achterkant? Gewoon zo'n mini USB ding toch? Of zit daar iets heel anders achter?

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:51

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

dangerpaki schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:33:
[...]

Wat voor ingang heeft dat ding dan aan de achterkant? Gewoon zo'n mini USB ding toch? Of zit daar iets heel anders achter?
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4120/4930276777_692a080ace_m.jpg

Volgens mij alleen een losse adapter (zie pic) en voor zover ik weet heeft ie geen mini-usb aansluiting.

[ Voor 0% gewijzigd door Meelobee op 08-11-2010 13:45 . Reden: typ0 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04:07
Even een korte vraag, ik ga vanavond via mp een 2de hands ps3 slim ophalen.
Voor de geïnteresseerden, 160 Gb variant, 2 originele controllers, gekocht in juli dit jaar. Nu voor 250 eu (lijkt mij niet heel erg slecht) Factuur zit er nog bij, dus ik loop weinig risico denk ik.

Kan ik als ik de PS3 via HDMI op mijn tv aansluit, dan de analoge audio/video uit gebruiken naar mijn stereo versterker om zodoende het geluid over mijn luidsprekers aan te sturen in plaats van via de tv? of is het of/of en niet en/en

@ onder, dank dat is duidelijke taal.

[ Voor 3% gewijzigd door loewie1984 op 08-11-2010 14:45 ]

discogs

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Als de PS3 voorzien is van firmware 3.0 of nieuwer dan is het en/en, bij oudere firmware is het of/of.

[ Voor 4% gewijzigd door Meelobee op 08-11-2010 14:36 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
loewie1984 schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:30:
Even een korte vraag, ik ga vanavond via mp een 2de hands ps3 slim ophalen.
Voor de geïnteresseerden, 160 Gb variant, 2 originele controllers, gekocht in juli dit jaar. Nu voor 250 eu (lijkt mij niet heel erg slecht) Factuur zit er nog bij, dus ik loop weinig risico denk ik.
Waarom zou je een tweedehand PS3 kopen als een nieuwe (zie budgetgaming) je €269,- kost, alleen voor een extra controller? Scheelt al met al maar € 55,-(€ 20,- op de console en € 35,- op DS3). Hoewel dat geld is, zou ik nooit een tweedehands kopen voor een verschil van € 55,-
Kan je trouwens uit ervaring vertellen dat je een controller in een half jaar flink onbruikbaar kan maken (was wel een controller zonder Dualshock en good old Call of Duty 4).

PSN id: GG--77

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:37

TDB

GG---77 schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:51:
[...]

Waarom zou je een tweedehand PS3 kopen als een nieuwe (zie budgetgaming) je €269,- kost, alleen voor een extra controller? Scheelt al met al maar € 55,-(€ 20,- op de consoel en € 35,- op DS3). Hoewel dat geld is, zou ik nooit een tweedehands kopen voor een verschil van € 55,-
Kan je trouwens uit ervaring vertellen dat je een controller in een half jaar flink onbruikbaar kan maken (was wel een controller zonder Dualshock en good old Call of Duty 4).
Ik vermoed dat hij voor een 3.41 tweedehands gaat.....

PSN: TDBtje

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
TDB schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:54:
[...]
Aha... Daar had ik inderdaad nog niet aan gedacht!

PSN id: GG--77

• loewie1984
TDB schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:54:
[...]

Daar heb ik me eerlijk gezegd nog niet eens op georienteërd om welke firmware het gaat, voor mij ook niet echt relevant. Ik moest een blu-ray speler hebben, nu kan ik mijn Marantz dvd speler wel naar de jachtvelden sturen en daar een Marantz blu-ray voor in de plek zetten. Dat kost me ook zo'n 4 a 500 eu als ik voor de helft van dat geld ook 3D en media streaming functies kan benutten en af en toe een potje Fifa met vrienden kan doen is me dat wel wat waard. Besides mijn Wii die ik ook ooit 2de hands gekocht heb is nagenoeg voor hetzelfde geld de deur uit gevlogen, dus ergens speel ik dubbel quitte.

En die 160 Gb variant doet nog 269 in de winkels en een dual shock controller 54 eu. Dan vind ik dit bedrag nog wel te rechtvaardigen zeker met nog dik anderhalf jaar garantie.

En nu het verhaal over die firmware 3.41 wat is er zo speciaal aan?

discogs

PSjailbreak?

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06:47
loewie1984 schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:02:
[...]

En nu het verhaal over die firmware 3.41 wat is er zo speciaal aan?
Het draaien van back-ups met een bepaalde USB-stick. Die mogelijkheid is geblokkeerd met meer nieuwe versies van de PS3-firmware.

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Tja firmware die een gat in de beveiliging heeft.

Hoe dan ook wat jij zoekt is een blu-ray speler en het is waar dat nu op de markt er blu-ray spelers die goedkoper zijn. Er zijn blu-ray spelers die beter zijn maar die zijn dan weer duurder. De PS3 is nog steeds een goede koop voor een goede prijs als je een blu-ray speler zoekt. Zeker omdat hij up to date gehouden wordt door Sony met alle Blu-ray functies.

Iets wat niet elke blu-ray speler even makkelijk doet. Dus het is hoe dan ook een goede blu-ray speler. En tja Blu-ray 3d is alleen mogelijk met firmware 3.50

Of natuurlijk een up to date andere blu-ray speler. Ik hoop ook dat je wat games koopt die je liggen. Als je niet van actie, schietspellen etc houdt er zijn andere keuzes. Zoals Little Big Planet, vertrouw me zelfs niet gamers houden van Little Big Planet.

There is no place like ::1

• loewie1984
rclahsen schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:07:
[...]

Het draaien van back-ups met een bepaalde USB-stick. Die mogelijkheid is geblokkeerd met meer nieuwe versies van de PS3-firmware.
Ja was het inmiddels aan het lezen

@ swampy, bedankt voor je advies. Ik ga er eens naar kijken, little big planet, gta4 en red dead hebben mijn interesse wel gewekt naast fifa dus dat ga ik vast nog wel eens spelen. Maar primair was het echt alleen maar om de blu-ray functionaliteit. En als ik nu een speler voor 5 a 6 tientjes op de kop had kunnen tikken was dit er niet van gekomen, maar als we boven de 100 eu zitten voor een speler kun je net zo goed wat meer uitgeven zodat je er ook nog mee kunt gamen. Daarnaast als ik een Marantz van 4 a 500 eu gekocht had, had ik geen 3D functionaliteit gehad die je achteraf zou kunnen upgraden, of media stream functionaliteiten. Dus het lijkt me een prima investering en anders tja, zoiets moet ik toch ook wel rond het aanschaf bedrag kunnen verkopen.

[ Voor 50% gewijzigd door loewie1984 op 08-11-2010 15:35 ]

discogs

Er is al iemand GT5 aan het spelen (0:19);
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7Z6YwmG5KRo]

[ Voor 37% gewijzigd door OPSLAGHOND op 08-11-2010 15:44 ]

• Physics
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-08-2020
Lol en hier loop ik nog rond met de aller eerste PS3 60GB en PS2 games te spelen :P

Zijn deze nog wat geld waard? vergeleken de nieuwe versies?

[ Voor 27% gewijzigd door Physics op 08-11-2010 15:38 ]

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05:38

Exirion

Gadgetfetisjist

Physics schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:38:
Zijn deze nog wat geld waard? vergeleken de nieuwe versies?
Ja hoor, zat mensen die een 60GB met PS2 emulatie willen hebben.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Physics
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-08-2020
Exirion schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:41:
[...]

Ja hoor, zat mensen die een 60GB met PS2 emulatie willen hebben.
Mmmhh ok, ja grappige is dat ik hem alleen gebruik voor blu-ray af te spelen en daar houd het ook bij op. Heb wel wat spellen maar gamen doe ik meer op de pc.
Hij is amper ge-update ook, mist echt heeeeel wat updates nog :D

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:30
als er iemand een wilt kopen bied maar. kan ik mooi een slim halen ;)

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Meelobee schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:45:
[...]

[afbeelding]

Volgens mij alleen een losse adapter (zie pic) en voor zover ik weet heeft ie geen mini-usb aansluiting.
Dat hebben ze dan wel weer erg lomp gedaan vind ik. Ze leveren alles met een mini USB aansluiting en verkopen een officiële lader met mini USB aansluiting om vervolgens weer zo'n ding te verkopen waar geen mini USB aansluiting op past.
Misschien dat er Chinese namaak dockingstations voor de move en navigation zijn die wel mini USB accepteren?

Verwijderd

swampy schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:12:
Iets wat niet elke blu-ray speler even makkelijk doet. Dus het is hoe dan ook een goede blu-ray speler. En tja Blu-ray 3d is alleen mogelijk met firmware 3.50
blu ray 3d op firmware 3.50?
Ik ben van plan deze week een aan te schaffen maar welke firmware heeft een 160gb ps3?
En wat houd blu ray 3d eigenlyk in, daadwerkelijk 3D? of gewoon mooi HD :P

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-10 13:21

reuzekind

Ik geloof in GoT

Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 18:11:
[...]
Ik ben van plan deze week een aan te schaffen maar welke firmware heeft een 160gb ps3?
Bij een nieuwe zal dit waarschijnlijk wel 3.50 zijn. Als die niet het geval is, kan je zelf via internet je PS3 voorzien van nieuwe firmware.

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-10 00:08
Even een vraagje. Ik heb sinds ruim 2 weken een PS3 en had toen meteen een PSN account aangemaakt. Nu wil ik voor het eerst op m'n pc gaan inloggen op de PSN site, maar dan krijg ik de volgende melding:

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/biZUG.png

Voor de duidelijkheid: ik heb geen ander account onder het e-mailadres wat ik gebruikt heb voor mijn account wat ik 2,5 week aangemaakt heb. En dus heb ik geen 'oud' account.

Hoort dit of zit er iets fout?

[ Voor 3% gewijzigd door Sander H op 08-11-2010 19:54 ]

• Baldertt
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 18:11:
En wat houd blu ray 3d eigenlyk in, daadwerkelijk 3D? of gewoon mooi HD :P
daadwerkelijk 3D. Mits je een 1.4 HDMI kabel hebt en een 3DTV... en een 3Dbril

• Lawree
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-04-2024
Sander H schreef op maandag 08 november 2010 @ 19:50:
Even een vraagje. Ik heb sinds ruim 2 weken een PS3 en had toen meteen een PSN account aangemaakt. Nu wil ik voor het eerst op m'n pc gaan inloggen op de PSN site, maar dan krijg ik de volgende melding:

[afbeelding]

Voor de duidelijkheid: ik heb geen ander account onder het e-mailadres wat ik gebruikt heb voor mijn account wat ik 2,5 week aangemaakt heb. En dus heb ik geen 'oud' account.

Hoort dit of zit er iets fout?
Dat hoort helemaal, ze geven je alleen de mogelijkheid om gegevens van je oude account te kopiëren (mocht je er een hebben). Omdat jij een nieuw account hebt kun je onderaan op verzenden klikken.

• Sander H
  • Laatst online: 26-10 00:08
jesus zeg, Yamouchi heeft in een blad gezegt dat de Ps3 niet krachtig genoeg zou zijn voor alles wat ze eigenlijk wilden in de game. En moet je de media wolven er eens op horen gaan zeg... een greepje uit de nieuwitems:

PS3 trekt GT5 niet, GT6 al in ontwikkeling
PS3 niet sterk genoeg voor GT5
PS3 te beperkt voor Gran Turismo 5

Dat autoblog item schrijft zelf dat Sony de GT serie aan het uitmelken is, Ik noem een game die zo om de 5 a 6 jaar releasen niet bepaald uitmelken, al helemaal niet als ieder volledig deel van de serie weer het racegenre verlegt.

Als je dan de reactie leest dan neemt iedereen aan dat de makers van GT zich al aan het indekken zijn voor een slechtte game oid. Damn wat heb ik daar een hekel aan zeg, zoveel mensen die overal opdagen om gal te spuien over grote Playstation games.

Daarnaast gebeurd het bij Sony nog erg vaak dat men in het westen niet snapt wat de japanners nou eigenlijk zeggen. En dan komen er verkeer vertaalde teksten de wereld in die je niet meer kan terugdraaien.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-11 13:53

PromoX

Flying solo

Topicstarter
Dat bericht op autoblog is niet best, maar de andere 2 vallen toch nog wel mee? Daar zijn vooral de titels, die doen voorkomen dat de uiteindelijke versie met performanceproblemen zou kampen, slecht gekozen.

And I'm the only one and I walk alone.

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Ik heb ook ergens zo'n artikel over dat item gelezen. Volgens mij bedoelt hij gewoon dat hardware altijd een beperking is voor software. Softwarematig gezien zijn de mogelijkheden eindeloos, maar je bent altijd gebonden aan de hardware die op dat moment voorhanden is.
swopdark schreef op maandag 08 november 2010 @ 23:04:
jesus zeg, Yamouchi heeft in een blad gezegt dat de Ps3 niet krachtig genoeg zou zijn voor alles wat ze eigenlijk wilden in de game. En moet je de media wolven er eens op horen gaan zeg... een greepje uit de nieuwitems:
Kortom: De PS3 is krachtig genoeg om GT5 goed te laten draaien, GT6 zal voor de PS4 verschijnen. ;)

Verwijderd

GT5 in EU op 26 November. USA de 27ste.

Waarschijnlijk komt er op de PS3 nog wel een GT5: B-Spec voordat GT6 uit komt.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2010 10:33 ]

• M0otje
  • Nu online
Maar is Yamouchi niet bij elk release ontevreden? Soort peter molyneux... Yamouchi is zo puntje precies dat het nooit goed is. Ik denk na gt5 een spec versie van 6 en dan ergens in 2013 GT6, net voordat ps4 gaat komen.
Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:32:
Onzin. Een game komt niet op zaterdag uit in de USA.. Ook al vaak genoeg gezegd dat de source van de bron die dat zegt dikke onzin is.

[ Voor 16% gewijzigd door GAIAjohan op 09-11-2010 11:59 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

• M0otje
  • Nu online
voor alsnog is het een gerucht, van een anonieme bron. Maar hij hint dus naar eind november en begin december, maar volgens mij heeft sony laatst aangegeven dat de game nog vóór kerst in de schappen liggen. En Yamouchi liet vorig week nog weten dat de game klaar is (gold) en al geperst wordt. En daarnaast is er al een kopie gelekt. Dus de release is zowat 99% binnen één maand. Leuke sinterklaascadeautje ;)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

swopdark schreef op maandag 08 november 2010 @ 23:04:
Was te verwachten. Het was dan ook een heel domme en ondoordachte uitspraak. Feit: software kan elk hardwareplatform op z'n knieeen krijgen want er zit geen limiet aan hoe zwaar je hardware kunt belasten. Hardware kan ook altijd minder dan wat developers allemaal zouden willen maken en als ontwikkelaar ben je altijd bezig om dingen zoveel mogelijk te optimaliseren zodat je headroom houdt.

Met deze uitspraak beschadigt die Yamouchi zowel de PS3 als GT5, want mensen kunnen gaan denken dat de PS3 niet meer van deze tijd is of dat GT5 geen volwaardige experience meer zal geven. Da's niet handig als je een PS3-exclusive titel produceert en wil verkopen :N

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Lekker dan, had black ops prestige edition bij dynabyte besteld, krijg ik net een mailtje dat hij niet leverbaar is :(

Ps4/switch gamer

M0otje schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:29:
[...]

Mijn ouderwetsen van de Action kunnen gewoon 1080p met zowel X360 als PS3.
De nieuwe met oranje stekker is zelfs 1.4 certified..
GG---77 schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:51:
[...]

Waarom zou je een tweedehand PS3 kopen als een nieuwe (zie budgetgaming) je €269,- kost, alleen voor een extra controller? Scheelt al met al maar € 55,-(€ 20,- op de console en € 35,- op DS3). Hoewel dat geld is, zou ik nooit een tweedehands kopen voor een verschil van € 55,-
Waar haal jij een PS3 controller voor 35 euro?

Heb zelf vandaag Move start kit met navi controller gekocht. :9

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/zx8mro.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door GAIAjohan op 09-11-2010 18:00 ]

Verwijderd

GAIAjohan schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:58:
[...]

Onzin. Een game komt niet op zaterdag uit in de USA.. Ook al vaak genoeg gezegd dat de source van de bron die dat zegt dikke onzin is.
Oja, ik zie het. ;)

Ik denk zelf dat Sony alles op alles zet om Black Friday te halen in de USA (dus de 26ste) en de rest van de wereld 1 of 2 weken later, ligt er aan hoeveel discs beschikbaar zijn.

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-10 09:29
Bij axelmusic.com zijn de dualshocks ca. 35 euro... In alle kleurtjes wat er zijn!
Interesting. Eens effe zien of ze ook paypal lusten.

M0otje schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:49:
Maar is Yamouchi niet bij elk release ontevreden? Soort peter molyneux... Yamouchi is zo puntje precies dat het nooit goed is. Ik denk na gt5 een spec versie van 6 en dan ergens in 2013 GT6, net voordat ps4 gaat komen.
YamAuchi vergelijken met Peter Molyneux ... |:(
YamAuchi is tenminste eerlijk, Molyneux liegt meer dan dat hij de waarheid spreekt.
Exirion schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:19:
[...]Was te verwachten. Het was dan ook een heel domme en ondoordachte uitspraak.

Met deze uitspraak beschadigt die Yamouchi zowel de PS3 als GT5, want mensen kunnen gaan denken dat de PS3 niet meer van deze tijd is of dat GT5 geen volwaardige experience meer zal geven. Da's niet handig als je een PS3-exclusive titel produceert en wil verkopen :N
Het is/wordt volgens mij verkeerd geïnterpreteerd.
Het is een normale uitspraak voor iemand die zo vooruitstrevend is als YamAuchi, hij wil gewoon meer dan de PS3 aankan.
Ik wil ook meer zien, maar dat gaat niet. Ik heb daar vrede mee, hij niet.
Mijn conclusie: hij heeft niets verkeerd gezegd.

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Meer mensen die vandaag een mailtje van playstation hebben ontvangen, met een code voor de Killzone 3 beta? Kan me niet heugen dat ik me ergens voor heb aangemeld...
HammerNL schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:19:
Meer mensen die vandaag een mailtje van playstation hebben ontvangen, met een code voor de Killzone 3 beta? Kan me niet heugen dat ik me ergens voor heb aangemeld...
Hoefde ook niet. Er zijn 5.000 extra codes verzonden vandaag.

[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 09-11-2010 19:21 ]

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik heb niks gehad..dus als je hem niet wilt mag je hem altijd naar mij DMen hoor ;)

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Only schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:22:
Ik heb niks gehad..dus als je hem niet wilt mag je hem altijd naar mij DMen hoor ;)
Je kan de twitter accounts van Killzone in de gaten houden er worden komende dagen meerdere keren per dag codes gepost.

[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 09-11-2010 19:34 ]

Killzone 3 is prachtig.
KZ2 is één van de betere PS3-shooters, maar vergeleken met KZ3 is het vorige deel wel een stuk minder.
Ik ben echt onder de indruk.

ps. Wel toevallig op de dag van de release van COD: BO. :9

[ Voor 17% gewijzigd door OPSLAGHOND op 09-11-2010 20:55 ]

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

OPSLAGHOND schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:09:
Het is een normale uitspraak voor iemand die zo vooruitstrevend is als YamAuchi, hij wil gewoon meer dan de PS3 aankan.
Jij snapt wat ie bedoelt, ik snap wat ie bedoelt, maar dan moet je ook weten hoe de grote massa zo'n uitspraak opvat en wat voor consequenties dit soort uitspraken op het commerciele vlak kunnen hebben.

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Grrrr, al die KZ3 codes zijn al ingelost.. hopelijk heb ik nog geluk strakjes met de nieuwe codes (zal wel niet maarja..) :)

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Frenkovic schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:59:
Bij axelmusic.com zijn de dualshocks ca. 35 euro... In alle kleurtjes wat er zijn!
Heel erg bedankt, heb een blauwe besteld, en die lijkt nu al onderweg te zijn.. :P

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:09:
[...]

YamAuchi vergelijken met Peter Molyneux ... |:(
YamAuchi is tenminste eerlijk, Molyneux liegt meer dan dat hij de waarheid spreekt.

[...]

Zet de games lijst van beide personen eens naast elkaar. Die Yamauchi heeft gewoon zijn hele carriere maar één game gemaakt. Perfectionistisch zeker, vooruitstrevend zeker niet.

Molyneux is imo veel meer vooruitstrevend door telkens nieuwe gameplay concepten te gebruiken (met wisselend succes) en hij heeft talloze games gemaakt uit verschillende genres. Helaas kan ik zijn vroegere werk meer waarderen dan zijn werk van nu maar dat is een andere discussie.

Beide zijn te betrappen op leugens (uit enthousiasme?), beide zijn helden (op hun eigen manier)

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-10 10:12
Is er trouwens een NL versie van COD:BO? Ik heb het spel gisteren bij Intertoys opgepikt en een vriend van me heeft het spel ook maar er zit geen NL boekje bij, hebben we dan de engelse versie?

PSN ID: Svennie-NL

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Sp33dFr34k schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 21:03:
Grrrr, al die KZ3 codes zijn al ingelost.. hopelijk heb ik nog geluk strakjes met de nieuwe codes (zal wel niet maarja..) :)
Heb gisteren een mailtje gekregen dat ik in de beta zit :) _/-\o_

PSN: Bellerophon-

SeamusXanthus schreef op woensdag 10 november 2010 @ 06:36:[...]Zet de games lijst van beide personen eens naast elkaar. Die Yamauchi heeft gewoon zijn hele carriere maar één game gemaakt. Perfectionistisch zeker, vooruitstrevend zeker niet.
Motor Toon Grand Prix, Motor Toon Grand Prix 2, Gran Turismo (GT), GT2, GT3, GT4, GT Portable, GT5 (en nog 5 spinoffs van GT) en Omega Boost (Shoot 'm up).
bron: Wikipedia: Kazunori Yamauchi

• Donvincento
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-10 08:40
Iemand anders ook last met sommige HD / VOB files? Wanneer ik sommige films van mijn NAS naar de PS3 stream, heb ik alleen geluid bij 1,5x FFW.

PS3 >(HDMI) TV > Audio systeem (Optisch)

Het vreemde is dat het geluid op de TV speakers wel werkt, maar niet op de andere speakers :(

• SeamusXanthus
@OPSLAGHOND: Wat ik bedoelde is dat die man feitelijk bijna 100% aan de GT reeks heeft gewerkt (de spinoff had ik inderdaad gemist). Een reeks die nou niet echt bekend staat om zijn vooruitstrevende gameplay (hoe goed verder ook), maar van grafische perfectie en enorme kwantiteit content.

Maar terwijl ik dit type besef ik me dat je ook zoiets als vooruitstrevende graphics hebt dus wat dat betreft geef ik je gelijk. Alleen niet wat betreft Molyneux >:)
Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:32:

Waarschijnlijk komt er op de PS3 nog wel een GT5: B-Spec voordat GT6 uit komt.
In GT5 zit een A-pec én een B-spec mode dus nog een release zal er niet komen. Wel ben ik benieuwd of er een demo komt "Logitech racestuurtje afstoft"

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Verwijderd

Vraagje: kan je bij GT5 ook door steden crossen of is het louter parkours en landschappen?

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-11 09:20
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:41:
Vraagje: kan je bij GT5 ook door steden crossen of is het louter parkours en landschappen?
Londen zit er sowieso in neem ik aan.

[ Voor 10% gewijzigd door Brad Pitt op 10-11-2010 11:45 ]

Nickname does not reflect reality

SeamusXanthus schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:37:Maar terwijl ik dit type besef ik me dat je ook zoiets als vooruitstrevende graphics hebt dus wat dat betreft geef ik je gelijk. Alleen niet wat betreft Molyneux >:)
Meningen verschillen. :9

owh jongens wat hebben we weer een fijne 6 maanden voor de boeg qua games op onze PS3:

Gran Turismo 5
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_wm5ojKNR2M&feature=player_embedded#!]

Vette Gran Turismo 5 teaser video (soul on display)

Dead nation PSn titel van de makers van Super Stardust HD
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=zh7WiApzCaA&feature=player_embedded#!]

Black Ops uiteraard
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7zATp74tDus]

Toch ben ik benieuw hoe de game gaat verkopen op de PS3. Dit met in je achterhoofd dat Microsoft een deal heeft met Activision dat de game alleen voor de xbox 360 mag worden aangeprijst in reclames.

Need for Speed Hot Persuit 2
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=5imMoYoSwXc]

Killzone 3 Singleplayer

Killzone 3 Multiplayer BETA

Infamous 2 trailer

Infamous 2 gameplay
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=QAwkUscboH4&feature=related]

Een van grootste franchises voor de 360 komt naar de Ps3 "bigger and better" Mass Effect 2

later volgend jaar, The last Guardian
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=NPpCKjFrXzE]

ICO en Shadow of the Colossus HD remake in maart 2011

Resistance 3 teaser (eind 2011) tegenover Gears of War 3
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=jwmeBLL0V9A&has_verified=1]

Verkooplijst van vorige week in Nederland:

1 FABLE 3 (XBOX 360) MICROSOFT
2 WII PARTY (Wii) NINTENDO
3 THE SIMS 3/LATE NIGHT (PC) ELECTRONIC ARTS
4 FIFA 11 (PS3) ELECTRONIC ARTS
5 PROFESSOR LAYTON/LOST FUTURE (DS) NINTENDO
6 STAR WARS/FORCE UNLEASHED II (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
7 MEDAL OF HONOR (PS3) ELECTRONIC ARTS
8 FIFA 11 (XBOX 360) ELECTRONIC ARTS
9 STAR WARS/FORCE UNLEASHED II (XBOX 360) ACTIVISION BLIZZARD
10 NEW SUPER MARIO BROS (Wii) NINTENDO

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Je vergeet:
- Assasins Creed: Brotherhood
- LBP2
- Dead Space 2
- Rayman Origins

En vast nog wat andere toppertjes.

PSN: Shiver23

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-10 19:33
Store Update van deze week :) :
Good Afternoon ye PlayStation faithful, welcome to another ‘Heads-Up’ post. A quiet week compared to when last we met but still an update packed with gaming goodness.

First of all we have a new selection of Special Offers for you to browse – check these out and see if anything tickles your fancy.

I seem to recall we had a few requests for more bullet-hell, so you’ll be pleased to see the platform/BH hybrid, Crescent Pale Mist hitting the digital shelves today.

On PSP we’ve a few sporty titles (yes, pro-wrestling is a sport, don’t you dare say otherwise) for you and after the mini drought on minis last week, we’ve got three new bite-size gaming chunks for you today.

But, surely the star of the show this week is Grandia – undoubtedly one of the finest RPGs of the PSone generation. I’m very pleased it’s finally with us and I’ll be nabbing it as the next game to play on my work commute. Based on the potential 80+ hours of gameplay nestled away in there it should last about three months of tube journeys.

There’s plenty of DLC this week, including the previously delayed Stunt pack for ModNation Racers and the missing Morpheus character skin for God of War III to name but a couple of pieces.

Enjoy – I will be around for comments as much as possible – Store update time should be between 3 and 4pm GMT.

See you later!

PlayStation Store (via PS3, PSP and Media Go)
Special Offers
(Offer prices available until the 24th of November)

TMNT: Turtle in Time Re-Shelled (was – £7.99/€9.99 now – £5.49/€6.99)
Cell Factor: Psychokinetic Wars (was – £7.99/€9.99 now – £5.49/€6.99)
Assassin’s Creed II: Sequence 12 – Battle of Forli (was – £3.19/€3.99 now – £1.99/€2.49)
Assassin’s Creed II: Sequence 13 – Bonfire of the Vanities (was – £3.19/€3.99 now – £1.99/€2.49)
Assassin’s Creed II: Sequence 13 – Bonfire of the Vanities & Secret Locations (was – £5.49/€6.99 now – £3.19/€3.99)
Assassin’s Creed: Bloodlines (PSP) (was – £23.99/€29.99 now – £15.99/€19.99)
Tom Clancy’s EndWar (PSP) (was – £15.99/€19.99 now – £7.99/€9.99)
ChessMaster: The Art of Learning (PSP) (was – £15.99/€19.99 now – £7.99/€9.99)
Mystery of the Crystal Portal (mini) (was – £3.99/€4.99 now – £2.49/€2.99)
Permanent Price Reductions
Harvest Moon: Hero of Leaf Valley – now £19.99/€24.99
Downloadable Games (PS3)
Crescent Pale Mist (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Australia and New Zealand

Söldner-X 2: Final Prototype & The Last Chapter Bundle (£11.99/€14.99) Rating: PEGI 7
Availability: All locales

Downloadable Games (PSP)
WWE Smackdown vs. Raw 2011 (£31.99/€39.99) Rating: PEGI 16

NBA 2K11 (£23.99/€29.99) Rating: PEGI 3

Street Cricket Champions (£6.99) Rating: PEGI 3
Availability: Only available in India, South Africa and United Kingdom

PSone Games (PS3 and PSP)
Grandia (£6.29/€7.99) Rating: PEGI 12

minis (PS3 and PSP)
3, 2, 1… Supercrash! (£2.39/€2.99) Rating: PEGI 3

Fort Commander II: Counterattack (£3.49/€3.99) Rating: PEGI 7
Availability: Not available in Austria, Belgium, France, Germany, Italy, Luxembourg, Netherlands, Portugal, Russian Federation, Spain and Switzerland.

Jewel Keepers: Easter Island (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 3

Applications (PS3)
MUBI (free) Rating: PEGI 18
Availability: Now also available in Austria, Germany, Italy, Portugal, Spain and Switzerland

Add-On Game Content (PS3)
EyePet
Dinosaur Styling Pack (£2.39/€2.99)
Hoodie Styling Pack (£2.39/€2.99)
Rating: PEGI 3

Front Mission: Evolved - Weapons Pack 02 (£2.39/€2.99) Rating: PEGI 16

God of War III – Morpheus Character Skin (£0.79/€0.99) Rating: PEGI 18

Hustle Kings - Carom and UK Billiards Pack (£1.59/€1.99) Rating: PEGI 3

Just Cause 2 – Chaos Parachute (free) Rating: PEGI 18

ModNation Racers
Ratchet & Clank Pack (£1.39/€1.75)
Stunt Pack (free)
Rating: PEGI 7

My Aquarium – Big Fish Set (£0.79/€0.99) Rating: PEGI 3

PAIN – Maxine Pack (£0.79/€0.99) Rating: PEGI 16

Guitar Hero: Warriors of Rock
‘Red Barchetta’ By Rush (£1.59/€1.99)
‘Tom Sawyer’ By Rush (£1.59/€1.99)
Guitar Hero: Warriors of Rock 1 Track Pack (£13.99/€17.99)
Rating: PEGI 12

Availability: Not available in Russian Federation, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates

Rock Band 3
Bon Jovi Greatest Hits: Rock Band Edition (£9.99/€14.99) (contains the tracks listed below which are also available separately)
‘Bad Medicine’ (£0.99/€1.49)
‘Blaze Of Glory’ (£0.99/€1.49)
‘Have A Nice Day’ (£0.99/€1.49)
‘I’ll Be There For You’ (£0.99/€1.49)
‘It’s My Life’ (£0.99/€1.49)
‘Lay Your Hands On Me’ (£0.99/€1.49)
‘Livin’ On A Prayer (RB3 Version)’ (£0.99/€1.49)
‘Runaway’ (£0.99/€1.49)
‘Wanted Dead Or Alive (RB3 Version)’ (£0.99/€1.49)
‘We Weren’t Born To Follow’ (£0.99/€1.49)
‘Who Says You Can’T Go Home’ (£0.99/€1.49)
‘You Give Love A Bad Name (RB3 Version)’ (£0.99/€1.49)
‘Blue Monday’ by New Order (£0.99/€1.49)
‘Burning Down The House’by Talking Heads (£0.99/€1.49)

Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and UAE

Rock Band Network
‘A Drug Against War’ by KMFDM (£0.99/€1.49)
‘Blood Red Rock’ by Bang Camaro (£0.59/€0.79)
‘Dethroned’ by Death Angel (£0.99/€1.49)
‘Scavengers Of The Damned’ by Aiden (£0.99/€1.49)
‘You Ain’t No Family’ by iwrestledabearonce (£0.99/€1.49)

Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and UAE

FirstPlay (PS3)
FirstPlay Episode 32 (£0.99/€1.20)
Availability: Ireland and UK only

Söldner-X 2: Final Prototype Avatar Bundle 2 (£1.19/€1.49)
Söldner-X 2: Final Prototype Avatar Bundle 3 (£1.19/€1.49)
EyePet
Astronaut Pet (£0.20/€0.25)
Paw Icon (£0.20/€0.25)
Pet Run Happy (£0.20/€0.25)
Themes (PSP)
No Heroes Allowed Theme
Premium Themes (PS3)
Disruptive Themes
Atlas (£1.19/€1.49)
Whimsical Fantasy (£1.19/€1.49)
Videos (PS3)
DC Universe Online E3 Trailer
DC Universe Online Gamescom Trailer
MUBI Trailer
Invizimals Trailer
Videos (PSP)
No Heroes Allowed Launch Trailer

• Morrigun99
  • Laatst online: 12-04-2023
Ik heb een vraagje:

Ik ben voornemens om op korte termijn een PS3 te kopen. Op zich leek de nieuwe PS3 Slim mij een goede optie, ware het niet dat ik de PS3 ook (fanatiek) als Blu-Ray speler wil gaan gebruiken. Ik ben namelijk een verwoed filmliefhebber en heb her en der gehoord/gelezen dat de PS3 slim wel eens (té) veel hinderlijk geluid kan maken bij het afspelen van films.

Mijn vraag is daarom: wie heeft er ervaring mee om veel films op deze manier te kijken? Kan iemand die bevestigen/ontkrachten? Wanneer dat namelijk daadwerkelijk het geval blijkt te zijn, overweeg ik om een tweedehands - standaard - model te gaan kopen.

• FeaR
  • Laatst online: 20:41

FeaR

In GoT we trust

Morrigun99 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 18:18:
Mijn vraag is daarom: wie heeft er ervaring mee om veel films op deze manier te kijken? Kan iemand die bevestigen/ontkrachten? Wanneer dat namelijk daadwerkelijk het geval blijkt te zijn, overweeg ik om een tweedehands - standaard - model te gaan kopen.
PS3 Slim maakt heel wat minder geluid dan de PS3 Fat. Dus als je veel films wilt kijken dan zou ik sowieso voor de PS3 Slim gaan boven de PS3 Fat. Een stand-alone Blu-ray speler zou ook nog een optie zijn, aangezien er aan een losse speler ook wel wat voordelen hangen. Maar dan zit je aan een Blu-ray speler die evenveel of meer dan de PS3 Slim kost. En dan heb je een apparaat waar je niet op kan gamen...

Overigens ben ik niet heel erg onder de indruk van de Need for Speed Hot Pursuit Demo. De feel die de originele versie op de PS2 had mist de demo. Maar wellicht dat die feel er wel in de volledige game is, heb er wel meer vertrouwen in dan in Need for Speed Shift.

Nu maar eens Call of Duty: Black Ops spelen, want die moet ik toch wel uitgespeeld hebben voordat volgende week Assassin's Creed: Brotherhood uit komt :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Aangezien GT5 binnenkort uitkomt toch eens wezen kijken naar een PS3 slim, en omdat ik hem ook als DVD/Blue Ray speler wil gaan gebruiken dus ook naar een bijpassende afstandsbediening.

De 'originele' was een tientje, en ter grootte van een bankpas, zonder usb ontvanger, een ander merk had er een met een stickje en een andere afstandsbediening, alleen was die 15 euro. Hoe of wat is het verschil en wat werkt beter met films?

Het leven is te kort om geduld te hebben!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-10 23:09
FeaR1986 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 18:25:
[...]

PS3 Slim maakt heel wat minder geluid dan de PS3 Fat. Dus als je veel films wilt kijken dan zou ik sowieso voor de PS3 Slim gaan boven de PS3 Fat. Een stand-alone Blu-ray speler zou ook nog een optie zijn, aangezien er aan een losse speler ook wel wat voordelen hangen. Maar dan zit je aan een Blu-ray speler die evenveel of meer dan de PS3 Slim kost. En dan heb je een apparaat waar je niet op kan gamen...

Overigens ben ik niet heel erg onder de indruk van de Need for Speed Hot Pursuit Demo. De feel die de originele versie op de PS2 had mist de demo. Maar wellicht dat die feel er wel in de volledige game is, heb er wel meer vertrouwen in dan in Need for Speed Shift.

Nu maar eens Call of Duty: Black Ops spelen, want die moet ik toch wel uitgespeeld hebben voordat volgende week Assassin's Creed: Brotherhood uit komt :)
Als je Blu-ray films wilt gaan kijken moet je voor de #1 Blu-ray speler gaan en dat is de PS3. Standalone zou ik niet kopen omdat mensen die een standalone hebben zonder netwerkaansluiting bijvoorbeeld al niet aan bepaalde online content kunnen komen.

Gezien de PS3 de belangrijkste blu-ray speler van dit moment is, zullen ze deze nooit voor het hoofd stoten zodat alle -misschien nog komende features- werken en blijven werken.

• Morrigun99
Een standalone Blu-Ray speler is ook al geen optie meer. Ik heb al besloten dat mijn Blu-Ray speler een PS3 gaat worden. Het gaat er mij meer om dat áls ik een PS3 ga aanschaffen die voornamelijk gebruikt zal worden om films te gaan kijken, welke versie ik het beste kan kopen.

Dat de PS3 Slim stiller is dat de 'Phat' komt blijkbaar goed tot uiting bij het spelen van games. Ik hoop simpelweg dat dit ook het geval is, wanneer ik een Blu-Ray film ga kijken. Vandaar mijn vraag.

• FeaR
  • Laatst online: 20:41

FeaR

In GoT we trust

AvanCade schreef op woensdag 10 november 2010 @ 18:52:
[...]Als je Blu-ray films wilt gaan kijken moet je voor de #1 Blu-ray speler gaan en dat is de PS3. Standalone zou ik niet kopen omdat mensen die een standalone hebben zonder netwerkaansluiting bijvoorbeeld al niet aan bepaalde online content kunnen komen.
Meer en meer Blu-rayspelers hebben gewoon een netwerkaansluiting en kunnen content streamen. Dus dat punt gaat al niet op. Overigens is de #1 Blu-rayspeler zeker geen PS3. De beste Blu-rayspeler is wel een stuk duurder dan een PS3, dus het is maar net waar je eisen liggen. En zolang mijn Blu-ray speler op bepaalde fronten beter is dan mijn PS3 houdt ik lekker mijn Blu-ray speler naast mijn PS3 :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Blu-ray is sowieso geen slimme investering mijns inziens omdat HD streaming/download het zeer binnenkort overneemt, verwacht ik en dit is al te zien aan iTunes en Xbox Video Store. Om te gamen is het wel een goede investering maar schijfjes voor films is zo jaren '00. Hopelijk gaat Sony binnenkort mijn mening (die gelijk is aan die van Apple en Microsoft) overnemen en komen ze met downloadbare commerciële HD-films (MUBI is niks voor mij) zodat je ook voor films weer aan het juiste adres bent met een PS3.

Als je dan toch een Blu-ray speler wilt zou ik ook gewoon voor een PS3 slim gaan want hij is stil genoeg en wordt continu geupdate zoals de 3d functie die is toegevoegd.

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Nostradamus. In Nederland misschien wel (los van alle problemen van rechten) maar in heel veel andere landen is het internet daar niet snel genoeg voor, te duur (datalimieten). En mensen willen nog steeds iets fysieks kopen.

PSN: Shiver23

• Morrigun99
Bovendien zal Blu-Ray tot die tijd de nieuwe standaard worden én zal ik mijn uitgebreide DVD collectie niet noodzakelijk hoeven te vervangen (gezien de DVD compatibaliteit).
Kluutmaran schreef op woensdag 10 november 2010 @ 20:02:
Blu-ray is sowieso geen slimme investering mijns inziens omdat HD streaming/download het zeer binnenkort overneemt, verwacht ik en dit is al te zien aan iTunes en Xbox Video Store.
De Xbox Video Store is er enkel en alleen omdat HD-DVD dood is en MS niet wil toegeven aan Blu-Ray.
MS was ook voorstander van fysieke media, maar dat sloeg om nadat HD-DVD dood was verklaard.

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-11 10:10
Persoonlijk koop ik ook liever de films op Blu-Ray en zet ik ze in de kast, en kijk ik ze door de jaren heen nog een paar keer, dan dat ik ze eenmalig stream. Duidelijke voorkeur voor fysieke schijfjes! Verzamelen heeft ook z'n charmes ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Millert op 10-11-2010 20:17 ]

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-11 18:54
Ach, ik heb hier 300+ dvd's staan. Ondertussen neemt het best wat ruimte in beslag, en heb ik een hoop films uiteindelijk 1 keer gekeken. Had ik misschien beter een stream kunnen kijken voor een lagere prijs.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-11 14:16

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Kvin de Ps3 prima als DVD/Blu-ray spelert... overigens zie ik het nut van een extra afstnadsbediening ook niet... die PS3 controller went super snel... en waar gebruik je hem nu voor, de film op pla zetten e tussendoor misschien een keertje op pauze? :P

En qua lawaai val een slim prima mee die is idd stiller dan de phat... en die is imho al vrij stil... ik heb er tenminste geen last van... of mijn aquarium-pomp maakt gewoon meer lawaai :)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Kluutmaran
Sony heeft als bedrijf natuurlijk belang bij Blu-ray maar zien ook gewoon dat de downloadmarkt enorm toe aan het nemen is.
Bijvoorbeeld:
nieuws: Sony werkt aan Netbox-mediaspeler
De SMP-N100 moet de gebruiker onder andere toegang geven tot Sony's exclusieve content van zijn Bravia Internet-netwerk, waaronder de FIFA- en Michael Jackson-kanalen. Ook zijn in ieder geval in de VS betaaldiensten als Netflix en Pandora beschikbaar. Daarnaast zijn vrij toegankelijke videodiensten ontsloten, waaronder YouTube, Wired en Slacker. Hoewel Sony met Google gaat samenwerken, ontbreekt vooralsnog Google TV in dit apparaat.

Gebruikers kunnen ook video's vanaf het thuisnetwerk afspelen, waaronder divx- en mkv hd-video's. Daarvoor wordt het dlna-protocol ondersteund. Sony heeft de SMP-N100 verder voorzien van zijn bekende xmb-interface. Wanneer de speler precies op de markt komt, is nog onbekend.
Dus Netflix en Pandora ook.

http://www.netflix.com/NRD/PS3?lnktrk=nmh_ps3
Netflix is in Amerika ook op PS3 (wist ik bij de vorige post nog niet :)) dus daar zijn ze zelf er ook al achter dat downloaden toch wel de toekomst is.

http://social.zune.net/movies
Dit aanbod is toch wel iets beter dan dat van MUBI en omdat Sony zijn eigen filmstudio heeft is het voor hen toch niet al te moeilijk om een moviestore te maken met zelfs nog betere inhoud. Voorlopig leven Blu-ray en downloaden nog naast elkaar dus echt haar eigen markt verpesten doet het ook niet. Zoals jullie al aangeven zijn er verzamelaars bij (ik snap ze niet hoor want ik zie in doosjes vooral als zolderopvulling) die persé een doosje willen en mensen die een trage verbinding maar voor de massa is downloaden een oplossing.

Je hoeft geen nostradamus te zijn om dit te voorspellen, enkel naar de muziek cd's te kijken. Ja ze bestaan nog maar er wordt volgens mij veel meer gedownload al dan niet legaal.

Denk zal mijn mening nog maar even onderbouwen want vorige was meer stelling droppen en reacties uitlokken ;)

Verwijderd

Millert schreef op woensdag 10 november 2010 @ 20:17:
Persoonlijk koop ik ook liever de films op Blu-Ray en zet ik ze in de kast, en kijk ik ze door de jaren heen nog een paar keer, dan dat ik ze eenmalig stream. Duidelijke voorkeur voor fysieke schijfjes! Verzamelen heeft ook z'n charmes ;)
Ik denk dat als iedereen gaat streamen we een capaciteitsprobleem gaan krijgen met de kabel en glasvezel. Zeker omdat er nog steeds een boel mensen geen alternatief hebben voor de kabel, de glasvezeluitrol zal dan toch eerst weer eens op gang moeten komen.
Dus investeren in Blue Ray kan volgens mij geen kwaad, dat streamen duurt nog wel een paar jaar voor het hier volop verkrijgbaar is.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-11 14:16

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

en zo'n dikke investering is 275,- nu ook weer niet.... zeker niet als je er een apparaat bij krijgt waarmee je kunt gamen :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:23
Chaoss schreef op woensdag 10 november 2010 @ 22:43:
en zo'n dikke investering is 275,- nu ook weer niet.... zeker niet als je er een apparaat bij krijgt waarmee je kunt gamen :P
Maar dat is ook relatief. Mijn ouders zouden liever 150 euro uitgeven voor een goede mediaspeler dan 275 euro voor een Playstation 3 met mediaspeler.

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Net maar weer eens even Motorstorm Pacific Rift opgepakt, damn zeg, hoe verder ik kom hoe eerder ik pislink word op dat spel. Heb de hele avond op 1 race zitten kloten en haal 'm de hele tijd net niet... #^@%&@%$&@^# 8)7

Iemand die dat spel uitgespeeld heeft?

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 13:46
Sp33dFr34k schreef op donderdag 11 november 2010 @ 00:11:
Net maar weer eens even Motorstorm Pacific Rift opgepakt, damn zeg, hoe verder ik kom hoe eerder ik pislink word op dat spel. Heb de hele avond op 1 race zitten kloten en haal 'm de hele tijd net niet... #^@%&@%$&@^# 8)7

Welkom in de wondere wereld van MotorStorm :)
MotorStorm games hebben altijd lekkere pittige events. Je moet echt (bijna) perfect rijden.
Persoonlijk vindt ik dat de tegenstanders iets teveel om je heen blijven hangen en je boost soms weinig uit lijkt te maken.
Het zoeken naar het ideale pad voor jou voortuig is wel essentieel

PSNID : HoefMeistert

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-10 15:18

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

hehe, ik heb de oude motorstorm, maar die staat al mooi lang in de kast. Wat een bagger :/ Werd ook gek van het feit dat je de hele tijd van de weg gereden werd/voorbijgereden en het niet te halen is. Je kan voortaan beter eerst een demo spelen uit de ps3 store. Ik heb ook PURE maar die is stukken beter speelbaar.

Asus Zenbook i7 256gb

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Pure is veel te simpel, daar win je met 2 vingers in je neus nog...
Motorstorm daarin tegen is inderdaad erg moeilijk, ik moet zelf nog iets van 10 races in totaal, maar heb het maanden geleden ook opgegeven. Het is te frusterend en ik word er alleen maar kwaad van als ik het niet haal, en gamen moet wel leuk blijven.
Ben nu bezig met Split Second, zit in season 7 en dat word nou ook behoorlijk moeilijk, moet veel races meerdere keren doen voordat ik ze haal en foutloos rijden is ook hier een must. En voor na Split Second heb ik ook Blur nog liggen :)

Kluutmaran schreef op woensdag 10 november 2010 @ 22:05:Je hoeft geen nostradamus te zijn om dit te voorspellen, enkel naar de muziek cd's te kijken. Ja ze bestaan nog maar er wordt volgens mij veel meer gedownload al dan niet legaal.
Muziek is heel wat anders dan games, een audioCD heb je binnen een paar tellen binnen.
Games die (nagenoeg) de volle capaciteit van een Blu-Ray benutten zoals b.v. Metal Gear Solid 4 vergen toch iets meer geduld.

• SeamusXanthus
Ik ben zelf ook al jaren om. Doe mij maar alles digitaal. Hiermee kunnen we ook eindelijk een eerlijk model verwachten wat betreft auteursrechten als de politieke wil er is.

Download tijd is niet zo relevant, aangezien het downloaden bij een goede verbinding nog altijd sneller is dan het ophalen in een winkel.

Los van het romantische/verzamel aspect van een gamehoesje + boekje is in mijn optiek het enige echte voordeel van een fysiek medium het feit dat je dit makkelijk kan uitlenen.

• Kluutmaran
OPSLAGHOND schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:55:
[...]

Muziek is heel wat anders dan games, een audioCD heb je binnen een paar tellen binnen.
Games die (nagenoeg) de volle capaciteit van een Blu-Ray benutten zoals b.v. Metal Gear Solid 4 vergen toch iets meer geduld.
Het ging over de PS3 als mediaspeler. Voor games gaat het inderdaad waarschijnlijk nog wat langer duren aangezien er op een harde schijf geen plaats is voor 20 enorme games maar je kunt wel 10 HD films opslaan voor als je ergens heen gaat zonder internet en de rest van de tijd films streamen.

Verwijderd

Meelobee schreef op donderdag 11 november 2010 @ 08:54:
Motorstorm daarin tegen is inderdaad erg moeilijk, ik moet zelf nog iets van 10 races in totaal, maar heb het maanden geleden ook opgegeven. Het is te frusterend en ik word er alleen maar kwaad van als ik het niet haal, en gamen moet wel leuk blijven.
Ben nu bezig met Split Second, zit in season 7 en dat word nou ook behoorlijk moeilijk, moet veel races meerdere keren doen voordat ik ze haal en foutloos rijden is ook hier een must. En voor na Split Second heb ik ook Blur nog liggen :)
Persoonlijk vind ik DIRT 2 een erg goed spel, heb ik me kostelijk mee vermaakt.

Verwijderd

Gebruikt iemand hier een Sony QWERTY dingetje voor over je controller?
Ik ben aan het denken om eentje aan te schaffen maar is het wel zo fijn als het lijkt? :p
Iemand eventueel eentje liggen?

Gr ting

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Klopt, ik vind het nu ook zo frustrerend met de laatste paar races dat het gewoon niet meer leuk is. Mijn controller is al aardig rondgevlogen en dat is niet echt tof. Ergste is nog dat ik alle paden van een bepaalde race heb geprobeerd, maar het is gewoon niet te halen... erg bout ook nog eens als je geen voertuigkeuze hebt (wat op het laatst vaak voorkomt)... Maargoed, dan maar verder met een andere game, heb KZ2, 3d dot game heroes en Heavy Rain ook nog half uitgespeeld liggen. Daarna maar verder met de rest van de games waarmee ik nog niet eens begonnen ben, zoveel te doen, zo weinig tijd.... :F

• Baldertt
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 17:30:
[...]

Dirt 2 is aardig, maar de variatie aan banen/auto's is wat karig.

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-11 19:24

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 17:31:
Gebruikt iemand hier een Sony QWERTY dingetje voor over je controller?
Ik ben aan het denken om eentje aan te schaffen maar is het wel zo fijn als het lijkt? :p
Iemand eventueel eentje liggen?

Gr ting
Heb m, gebruik m soms. Voornamelijk als ik op de PS3 surf. Of bij de incidentele berichten die ik stuur. Veeeeel sneller en makkelijker dan het on screen keyboard

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Baldertt
Hulu.
Hoop dat dit ook snel in NL komt
maar dan wel ook met amerikaanse series..

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

AllSeeyinEye schreef op donderdag 11 november 2010 @ 19:08:
[...]

Heb m, gebruik m soms. Voornamelijk als ik op de PS3 surf. Of bij de incidentele berichten die ik stuur. Veeeeel sneller en makkelijker dan het on screen keyboard
Inderdaad, vooral een berichtje naar vrienden te sturen gaat zoveel makkelijker!

39

Verwijderd

dat spel is gewoon *** :(
dan word het gamen gewoon saai

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op donderdag 11 november 2010 @ 19:08:
[...]

je kan ook een gewoon toetsenbord aansluiten volgens mij dat is miss beter als je er 1 hebt en het typt sneller:p

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 17:30:
[...]

Is dirt 2 vermoeiend toch niet zo erg als motorstorm zoals ik hier lees hoop ik :9

Verwijderd

Shiver23 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:34:
Je vergeet:
- Assasins Creed: Brotherhood
- LBP2
- Dead Space 2
- Rayman Origins

En vast nog wat andere toppertjes.
Brother hood lijkt me wel vet vooral na AC 2 gespeeld te hebben :)

• Killerbert
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-10 16:45
...
ik heb ook split second gekocht
ik zit al in 1 van de laatste seasons. ik krijg het maar niet voor elkaar om 1e te worden op de time tracks |:(
echt frustrerend :>

[ Voor 3% gewijzigd door Killerbert op 11-11-2010 20:43 ]

Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-10 18:41
Chaoss schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:49:
.. overigens zie ik het nut van een extra afstnadsbediening ook niet... die PS3 controller went super snel... en waar gebruik je hem nu voor, de film op pla zetten e tussendoor misschien een keertje op pauze? :P
Het fijne van de afstandsbediening is dat deze meteen reageert. De ps3 controller eerst moet worden ingeschakeld als deze automatisch is uitgeschakeld. Gevolg: even geen aandacht meer voor de film terwijl die ondertussen wel vrolijk verder gaat, en dat omdat je hem wilde stopzetten om niets te hoeven missen. Zo irritant! :(

Je kunt de ps3 er ook mee uitschakelen als je controller al uit is, dan hoef je die niet voor drie seconden aan te zetten.

Voor andere dingen gebruik ik het ding ook nooit
Pagina: 1 ... 13 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.