Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 14:33
als je hem mee neemt naar vrienden.. of van je studentenkamer naar je 'huis' in de vakantie. mijne zit ook helemaal onder de krasjes. is er wel erg gevoelig voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:26
FrE911 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 21:14:
[...]

Fat van 80 GB, Resistance 2 pack, 13 maand oud ... Zou dit heel toevalllig geen pack kunnen zijn die door Bart Smit online werd verkocht voor 180 euro vorig jaar in Oktober ter gelegenheid van de release van de slim versie? Heb vorig jaar in oktober dezelfde gekocht op die manier dankzij een tip op Tweakers ;-)

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/32666213
Klopt :P
Trent900 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 23:06:
Ik snap sowieso nooit hoe mensen een vieze PS3 kunnen krijgen. Aan- en uitzetten en disc uitwerpen gaat via de controller. Ok, hooguit 1 vingerafdrukje op de eject-knop dan. :)
Ik ben juist gewend de ps3 met de gewone knop aan te zetten (erg vreemd, gezien ik de x360 wel via de controller aanzet)... Mja..Sowieso vlekt de X360 haast niet, ook al is ie wit.

Heb net wel even het topic met PS3-problemen doorgelezen het lijkt er op dat er haast geen problemen zijn met de modellen na 2007? Alsof het eigenlijk alleen de 40 en 60GB modellen zijn en een sporadische vroege 80GB'er.. Erg mooi om te lezen... Zeker gezien ik een half jaar terug last ahd van een krakende ps3 bij het laden van games, maar dat is nu ook weg.. Maargoed, er zit lijkt me toch 2 jaar garantie op als ik dat topic zo doorblader.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Ike. schreef op woensdag 03 november 2010 @ 18:22:
Weet iemand ofdat het spelen met de nieuwe God of War III skins je nog steeds trophies kan unlocken?

Ik heb dacht ik ergens gelezen toen het spel uitkwam dat wanneer je met de pre-order gratis skins speelde je geen trophies kon unlocken.

Eurolanden worden weer keihard genaaid met de GoW: Ghost of Sparta prijs. (£16.99/€26.99)
17 pond = €19.50 !!
Correct, staat ook in de GOW3 boekje :)
Wel logisch blijft Hard iedergeval hard en niet easy door z'n skin :P

Voor de GOW: Ghost of Sparta snap ik em ook niet helemaal die het verschil in prijs tussen de UMB & Digital versie ook niet...

RRP of UMD €29.99 / £24.99.
RRP of digital version €26.99 / £16.99 and will be available in this weeks PlayStation Store update

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
OPSLAGHOND schreef op woensdag 03 november 2010 @ 22:54:
[...]

PixelJunk Monsters :9~
Ik denk dat ik Dwazer ga opvolgen en elke keer ga posten "Weer geen PJM2?? :( "
:P

Gisteren wel Castle Crashers gespeeld, was precies zoals verwacht: Mega druk, niet meest mooi onderlegde game, maar wel errug leuk ;)

Van het weekend met een stel vrienden doen, 4 controllers, 55 inch plasma bak en rollen met die koppen :D

[ Voor 34% gewijzigd door Dwazer op 04-11-2010 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

kvon het ook wel eluk, demo ff coop gedaan emt mijn vrouw... je hebt er ook geen skills what so ever voor nodig, gewoon controller oppakken en button bashen... iedereen kan het spelen :P

Kvin het wel humor hebben ook, op een gegeven moment komje in een soort arena voor een gevecht tegen een soort van tussenbaas... kom die gast de arena binnen denk je "oef das een grote gast"... *baf* wordtie geplet door een ander gast die nog veeel groter is :+

[ Voor 41% gewijzigd door Chaoss op 04-11-2010 09:25 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Kun je ook trailers bekijjken via mubi?
Ik kon ze daar niet vinden, volgens mij.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 11:18
ik heb ook een slim gekocht ondanks dat de phat het nog prima deed, is qua energieverbruik niet te verantwoorden maar ik had voor 80E (heb de phat voor 170 zonder spel verkocht, slim was 250) een nieuwe PS3 met DS3 (phat die ik verkocht had een controller die niet kon trillen), had ik nog langer gewacht dan had ik de phat niet meer zo goed kunnen verkopen, ik ben wel blij met die deal.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

swopdark schreef op woensdag 03 november 2010 @ 21:12:
[...]

Borderlands... epic game, voice chat is bizar slecht maar is ook split screen te spelen of in LAN natuurlijk.
Voicechat tips voor Borderlands (want die is inderdaad bizar slecht).
- Zet allemaal tegelijk je headset aan (als iemand z'n headset later aanzet, dan gebeurt het regelmatig dat je een tijdje de stemmen van de anderen iets versneld hoort, totdat je weer "bij" bent
- Praat niet tijdens laadschermen. Ook als je je menu opent, dan horen anderen je vaak slechter.
- Koop een goede headset (niet Borderlands specifiek).
- If all else fails. Zet allemaal je headset uit en tegelijk weer aan, of start de sessie opnieuw (vooral als mensen veel later zijn binnengekomen.

Onbegrijpelijk dat ze dit nooit hebben kunnen patchen met al die updates die zijn uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Moet zeggen da tik op de PC weinig headset problemen had met borderlands, idd tijdens laden was het niet te doen maar in-game ging het prima. /offtopic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Laatst online: 25-06 12:21
Heb vanmiddag mijn PS3 160GB binnen gekregen. Was een actie bij een Sony 3D tv.

Er schijnen 4 downloadbare games bij te zitten en moet GT5 nog via de post krijgen als deze binnen is.

Probleem is echter dat ik een Xbox360 heb met straks een Kinect kit erbij. Ben bang dat de PS3 niets anders gaat doen dan stof happen. :/ . Ik zou hem eigenlijk alleen al voor GT5 willen houden maar tja .. Wat zou dit alles eigenlijk op moeten brengen als ik het in de verkoop gooi? Voorlopig hou ik de doos nog even dicht.

Of geef me een paar goede redenen om hem te houden (en nee.. niet als mediaplayer .. heb al een C200 PopCorn)

[ Voor 3% gewijzigd door Tranzy op 04-11-2010 14:37 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

De goedkoopse op mp (nieuw in doos) is 225,- daarna een aantal van 250,-.... denk dat 250,- een reële prijs is.

Reden om hem te houden, je kunt je X360 en medieplayer vervangen voor 1 apparaat incl. blu-ray speler.

en er zijn zat goeie PS3-only titels: Uncharted, GoW, Killzone, Ratchet & clank, Valkyria, Final Fantasy, GT5, Heavy Rain, Wipeout, Ninja Gaiden. Motorstorm, MAG, Little big planet, Infamous, Resistance, Metal Gear solid... en dan ben ik er vast nog genoeg vergeten... en dan he bik het nog neit eens over de PSN titels gehad die de moeite zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Chaoss op 04-11-2010 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Blu-Ray, PS3 exclusives (GT5), Vidzone, MUBI, backup mediaplayer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Chaoss schreef op donderdag 04 november 2010 @ 11:01:
De goedkoopse op mp (nieuw in doos) is 225,- daarna een aantal van 250,-.... denk dat 250,- een reële prijs is.

Reden om hem te houden, je kunt je X360 en medieplayer vervangen voor 1 apparaat incl. blu-ray speler.

zat goeie PS3-only titels: Uncharted, GoW, Killzone, Ratchet & clank, Valkyria, Final Fantasy, GT5, Heavy Rain, Wipeout, Ninja Gaiden. Motorstorm, MAG, Little big planet, Infamous, Resistance, Metal Gear solid... en dan ben ik er vast nog wel een aantal vergeten... en dan he bik het nog neit eens over de PSN titels gehad die de moeite zijn.
Ja maar hier zitten 4 games EN de nieuw uit te komen GT5 á 65 euro! bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

nouhja bedoelde de prijs excl. GT5, die kun je tzt altijd los verkopen.

die 4 PSN games zullend e prijs niet superveel beïnvloeden... hangt er beetje vanaf welke PSN titels het zijn. kan 20 of 40 of 80 euro waard zijn.

edit de game zijn Pain, Wipeout HD, MS Pacific Rift en Super Stardust, heb geens tore bij de hand om de prijzen te controleren maar dek dat het zo'n 40-50,- waard is.

oftewel je akn je PS3 voor 275 ofzo te koop zetten.

[ Voor 33% gewijzigd door Chaoss op 04-11-2010 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Maar goed, weet iemand al of je trailers kunt bekijken van de films die op mubi staan?
Op/in mubi zelf dan bedoel ik.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Tranzy schreef op donderdag 04 november 2010 @ 10:46:
Of geef me een paar goede redenen om hem te houden (en nee.. niet als mediaplayer .. heb al een C200 PopCorn)
- Bluray speler
- 3D ondersteuning voor films en spellen (heb je die 3D tv ook niet voor niets).
- veel goede exclusives (is natuurlijk persoonlijk, maar ik vind de exclusives tegenwoordig beter dan de 360 exclusives (heeft even geduurd)).
- gratis online (al moet ik toegeven dat de 360 online stabieler is).
- Aanbod PSN vind ik wat gevarieerder dan 360 Marketplace
- je console klinkt niet als een opstijgende straaljager

Ik zou hem gewoon even uitproberen. Als je geld hebt voor een 3D tv, dan zal die extra 50/100 euro waardevermindering omdat hij gebruikt is je ook niet arm maken en misschien wordt je wel blij verrast. Ik ken veel mensen die van 360 naar PS3 zijn gegaan en niet meer terug zijn gegaan behalve voor een paar exclusives die ze zo nu en dan spelen op de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
De TV is van een "oude" (lees op leeftijd) kennis en de PS3 heb ik ;). Heb wel ervaring met de PS3 maar vind het hele account management voor de PS store etc een ellendig verhaal. Veeeel te omslachtig mbt aanmaken. Geen spellen laden vanaf de HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Wat een onzin, hoezo omslachtig? Is eenmalig een account maken en klaar ben je. (kost niet meer dan 10 minuten..)
Daarnaast geef je aan dat je 4 PSN games hebt die allemaal vanaf HD laden, en GT5 wordt volgens mij ook een spel waarbij je een installatie kan doen naar je HD. Je hebt nog wel steeds de disk nodig, maar het laden gaat dan een stuk sneller.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:35
Weet niet heb tot nu toe geen moeite met de PS3 misschien niet zo gebruiksvriendelijk als de Xbox360. Trouwens Microsoft moet voor de fanatiekere gamers nu wel meer met goeie exclusives komen tenzij ze Nintendo aanwillen vechten Betreft de huisvrouwen. (Wii FIT E.d.) dan gaat het straks er op achteruit.

Playstation heeft nog goeie PS2 HD klassiekers op komst met nog heel veel interessante Exclusives. Waar misschien Microsoft er 1 of 2 op komst heeft. Komt sony al met een stuk meer. Nou zijn er niet veel Xbox Klassiekers helaas.

PSN kan en moet nog wel flink worden verbeterd Netflix zou ook een zeer welkom additie zijn. Tot nu toe om een Psn Abbo te nemen niet echt nuttig en aantrekkelijk helaas? is dit ook zo in de US of hebben ze daar gewoon veel betere content? en zo niet meer?

Nu hebben we Mubi ben ik heel benieuwd naar al even zitten door te bladeren. Nou wil ik wel een subscriptie er op nemen?! Maar iets zegt mij dat niet elke film in Nederland is toegestaan? Wat het voor mij nog onduidelijk maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Wel jammer dat die Mubi dienst regio-gebonden is... op mubi.com/films staan allemaal vette namen als clockwork orange, citizen kane, apocolypse now, etc. Druk je op 'for your region', krijg je alleen maar (voor mij) onbekende films.

Heb een stukje van een van de gratis films gekeken, Dry Summer, wel grappig dat ze zulke oude films hebben gerestaureerd. Was voor even wel grappig, maar vraag me af ik hem 1.5 uur zou kunnen uitzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-07 22:08
Om die vier downloads te krijgen moet je trouwens nog het een en ander doen.

"Om uw code op te halen zodat u de spelen bij de PlayStation®Store kunt downloaden, moet u uw tv bij My Sony registreren met het modelnummer en het serienummer dat u op een sticker aan de zijkant van de tv kunt vinden, vlak naast het bedieningspaneel."

Daarna krijg je een code die je kan invoeren in de PSN-store waarna je de games kan downloaden. Dus als je het pakket wilt verkopen moet je i.i.g. er even voor zorgen dat je die code opvraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Nog een woord voor de psn/sony hier.
Ik had ooit een xbox, en van de ene op de andere dag waren er geen spellen meer voor te krijgen.
Zo hard als MS de xbox aankondigde zo hard stopte ze ermee en pompte ze alles in de 360.

Zo gaat dat zometeen ook met de 360 terwijl sony nog best lang door zal gaan met hun ps3. Kijk maar naar de ps2.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Als jij lekker bij de X360 wilt blijven moet je dat vooral doen, voor 200,- wil ik je PS3 wel overnemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:52
Ik hoor een wat piepend geluid wat m'n PS3 maakt. Lijkt te komen door het lezen van een disIs me. Is dat normaal? Het vandaag voor het eerst dat ik het vrij hard hoor en het is eigenlijk erg irritant. Hoor het ook continue door spellen heen

[ Voor 38% gewijzigd door Southern Sun op 04-11-2010 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Heb mijn account aangemaakt.. Promotiecodes opgevraagd en online ingevuld. Vanavond dat ding maar is installeren en ff mee spelen. Kan hem altijd nog wegdoen. En inderdaad ...bevalt ie niet dan zal ik misschien er 50 euro op verliezen vd verkoop waarde. Lig er niet wakker van.

kortom .. ga hem dus maar lekker gebruiken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:19

SkyStreaker

Move on up!

Chaoss schreef op donderdag 04 november 2010 @ 13:21:
Als jij lekker bij de X360 wilt blijven moet je dat vooral doen, voor 200,- wil ik je PS3 wel overnemen...
Hij kraakt de xbox 360 af, kerel =]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Tranzy schreef op donderdag 04 november 2010 @ 13:43:
kortom .. ga hem dus maar lekker gebruiken. ;)
Gelijk heb je! Veel plezier :)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er schijnen 4 downloadbare games bij te zitten en moet GT5 nog via de post krijgen als deze binnen is.
Ik heb ook gebruik gemaakt van de actie en heb de Ps3 die ik kreeg verkocht op marktplaats voor € 225 euro zonder de spellen. (binnen 30 minuten verkocht, echt bizar was het)
Probleem is echter dat ik een Xbox360 heb met straks een Kinect kid erbij. Ben bang dat de PS3 niets anders gaat doen dan stof happen. Of geef me een paar goede redenen om hem te houden (en nee.. niet als mediaplayer .. heb al een C200 PopCorn)
Met de 360 én de popcornhour levert de PS3 enkel als meerwaarde een blu ray speler en de exclusive games. Lekker die PS3 verkopen als ik jou was. Die paar exlcusive titels die nog gaan komen worden wel enorm ownage maar als je niet weet wat je mist dan mis je niks zeggen ze wel eens. ;w

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indostylo
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-01 11:53

Probleem is echter dat ik een Xbox360 heb met straks een Kinect kid erbij. Ben bang dat de PS3 niets anders gaat doen dan stof happen. :/ . Ik zou hem eigenlijk alleen al voor GT5 willen houden maar tja .. Wat zou dit alles eigenlijk op moeten brengen als ik het in de verkoop gooi? Voorlopig hou ik de doos nog even dicht.

Als jij de nieuwe PS3 voor jezelf houdt, en je 360 + Mediaspeler verkoopt, zul je meer plezier bleven, minder electronica's in de woonkamer, en meer geld in je portemonee.

PS Network, werkt perfect, en het is gratis, je hoeft geen live abo te kopen. Geen lag met online games of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
indostylo schreef op donderdag 04 november 2010 @ 13:58:
[...]

Als jij de nieuwe PS3 voor jezelf houdt, en je 360 + Mediaspeler verkoopt, zul je meer plezier bleven, minder electronica's in de woonkamer, en meer geld in je portemonee.

PS Network, werkt perfect, en het is gratis, je hoeft geen live abo te kopen. Geen lag met online games of wat dan ook.
Bedankt voor het meedenken maar een PS3 kan ik nou niet echt vergelijken met een Popcorn Hour C200. Je hebt wel gelijk wat betreft het geld voor een live abo. Maar die heb ik helaas "nodig" omdat veel maten Fifa en COD voor de Xbox hebben en geen PS3. En net Kinect gekocht voor de kids.. dus die doe ik even niet weg. De controller voor Xbox vind ik persoonlijk ook veel fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
PS3 is als mediaspeler slecht hoor door het niet ondersteunen van mkv. SD resoluties kan mijn PC zelf wel renderen dus daar heb ik de PS3 niet voor nodig.

MUBI / videozone zijn ook niet echt diensten waar je een gat voor in de lucht springt, behalve als je van independent films houdt natuurlijk.

Online is redelijk voor een gratis dienst en de Move zou voor mij ook geen reden zijn een PS3 aan te schaffen.

Exclusives kun je ook redelijk tegen elkaar wegstrepen tegenwoordig (Forza/GT, Killzone/Gears of War, God of War/N3 niet vanzelfde kwaliteit volgens mij maar ik volg dat genre niet zo, Singstar/Lips, Kinect/Move, Banjoo/Ratchet and Clank, Alan Wake/Heavy Rain en nog wat losse zonder tegenhanger als Fable, Halo, LBP, ModNation Racers en Uncharted) dus daarom hoef je ook niet persé 2 consoles te hebben.

Het is gewoon puur of je het geld ervoor over hebt om die paar verschillende spellen ook te spelen of je het geld beter kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Kluutmaran schreef op donderdag 04 november 2010 @ 15:35:
PS3 is als mediaspeler slecht hoor door het niet ondersteunen van mkv. SD resoluties kan mijn PC zelf wel renderen dus daar heb ik de PS3 niet voor nodig.

MUBI / videozone zijn ook niet echt diensten waar je een gat voor in de lucht springt, behalve als je van independent films houdt natuurlijk.

Online is redelijk voor een gratis dienst en de Move zou voor mij ook geen reden zijn een PS3 aan te schaffen.

Exclusives kun je ook redelijk tegen elkaar wegstrepen tegenwoordig (Forza/GT, Killzone/Gears of War, God of War/N3 niet vanzelfde kwaliteit volgens mij maar ik volg dat genre niet zo, Singstar/Lips, Kinect/Move, Banjoo/Ratchet and Clank, Alan Wake/Heavy Rain en nog wat losse zonder tegenhanger als Fable, Halo, LBP, ModNation Racers en Uncharted) dus daarom hoef je ook niet persé 2 consoles te hebben.
Slecht zou ik het niet willen noemen. Hij is voor mij goed genoeg dat ik geen extra mediaplayer erbij wil, maar zeker geen vervanger van bijv. een Popcorn.

Wat je vergelijkingen betreft:
Forza/GT Ben niet zo'n realistische racerfanaat, dus kan hier niets over zeggen

God of War/N3 N3 (99 Nights toch?) Zijn toch compleet andere spellen. Volgens mij heb je niet echt een exclusive God of War tegenhanger. Wel de slechte multiplatform kloon Dante's Inferno.

Singstar/Lips Dat lips hoor ik niet echt goede verhalen over,

Killzone/Gears of War Vind ik ook niet echt vergelijkbaar. Killzone is FPS Gears is 3rd Person shooter.

Kinect/Move Vraag me of hoe dit gaat worden. Techniek is maar een middel. Games zullen uitwijzen wat het beste wordt.

Banjoo/Ratchet and Clank Vooral de Xbox Banjo moet je snel vergeten en een oude Nintendo emulator opstarten. Ratchet & Clank is toch al een hele serie met vette spellen.

Alan Wake/Heavy Rain De besturing maakt Heavy Rain toch een stuk vooruitstrevender.

Fable, Halo, Is weinig veranderd sinds de eerste delen.

LBP, ModNation Racers Totaal nieuwe spelconcepten

Uncharted erg mooi en tof om te spelen, maar niet echt origineel (tombraider met een kerel)

Op basis van de door jou genoemde exclusives zou ik any time voor een PS3 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Mijn PS3 doet een beetje vreemd wat betreft media streaming via WMP.

Ik heb eht volledig werkend op de X360, dus nu de PS3.

Goed, alles staat gewoon gedeeld. (Alleen kan ik de PS3 niet toevoegen tussen shared omdat dei niet gezien wordt in het netwerk?)

Maar in ieder geval ziet hij alle artiesten e.d. Filmpjes die ik deel werken prima. Als ik via Alle Artiesten -> Artiest (bv Audioslave) doe zegt ie onmiddelijk: Er zijn geen titels. hetzelfde gebeurt als ik 'alle muziek' aanklik.

Gedeelde Filmpjes werken dus wel, maar mp3-bestanden niet.

Maar WMP ziet de PS3 dus niet in het lokaal netwerk, maar ook niet als ik 'alle netwerken' klik. PS3, pc en X360 verlopen via dezelfde switch en heb ik een vast IP adres gegeven in de modem/router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben van plan om een headset aan te schaffen voor de PS3. Is de standaart sony headset een goede optie? Komt daar alleen geluid uit van mensen die praten (zoals bij de 360) of ook van de game?
Zijn er ook wat goedkopere headsets (dus niet die turtlebeach van 80 euro) waarbij je gewoon al het geluid over de headset hoort?. Bedankt alvast ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Dat jij van je PS3 spellen houdt vind ik leuk voor je hoor (daarvoor heb je ook een PS3 en ik onder andere ook) maar de exclusives zijn gewoon vergelijkbaar. Er zijn er nog veel meer hoor zoals hier een onvolledige opsomming. Wikipedia: List of video games exclusives (seventh generation)

Ik vind het in ieder geval niet het geld waard om 2 consoles te kopen speciaal voor de exclusives. Maar doordat ik geband was van Live (jaja piet piraat) en toch online wilde spelen heb ik ook een PS3 erbij gekocht. Maar vooral de controller vind ik zeer matig waardoor ik denk ik bij de volgende generatie weer voor een Xbox ga.

(mede door je Fable en Halo opmerkingen schaal ik je mening maar in als een fanboy want Fable 1 en 3 hetzelfde noemen is hetzelfde als Fifa ieder jaar hetzelfde noemen of Gran Turismo)
Na nog een keer lezen echt geen fanboy nee maar toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Kluutmaran schreef op donderdag 04 november 2010 @ 17:08:
[...]

Dat jij van je PS3 spellen houdt vind ik leuk voor je hoor (daarvoor heb je ook een PS3 en ik onder andere ook) maar de exclusives zijn gewoon vergelijkbaar .Er zijn er nog veel meer hoor zoals hier een onvolledige opsomming. Wikipedia: List of video games exclusives (seventh generation)

Ik vind het in ieder geval niet het geld waard om 2 consoles te kopen speciaal voor de exclusives. Maar doordat ik geband was van Live (jaja piet piraat) en toch online wilde spelen heb ik ook een PS3 erbij gekocht. Maar vooral de controller vind ik zeer matig waardoor ik denk ik bij de volgende generatie weer voor een Xbox ga.

(mede door je Fable en Halo opmerkingen schaal ik je mening maar in als een fanboy want Fable 1 en 3 hetzelfde noemen is hetzelfde als Fifa ieder jaar hetzelfde noemen of Gran Turismo)
Ik vindt Fable 1 en 2 dikke pret en heb ze veel gespeeld (3 nog niet), maar omdat ik ze meer van hetzelfde vindt, is het een fanboy reactie?
Ik vind Uncharted 2 ook meer van hetzelfde. Als ze elk jaar weer een nieuwe uitpoepen, dan vind ik het als exclusive minder bijzonder. Dat was meer mijn reden van de opmerking meer van hetzelfde.
Een nieuw soort spel zoals Heavy Rain, of LBP vind ik dus belangrijker dan weer een Halo, weer een Fable, weer een Ratchet, etc.

Ik heb voornamelijk commentaar gegeven op de vergelijkingen die naar mijn mening vergelijkingen zijn tussen veel niet vergelijkbare spellen. Dat mij dat in jouw ogen een fanboy maakt, neem ik dan maar op de koop toe.

Oh en ik zou trouwens ook geen 2 consoles kopen voor de exclusives, dus dat zijn we in ieder geval wel met elkaar eens :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Blindfold op 04-11-2010 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kluutmaran schreef op donderdag 04 november 2010 @ 17:08:
Maar vooral de controller vind ik zeer matig waardoor ik denk ik bij de volgende generatie weer voor een Xbox ga.
Sony is eigenzinnig (zie je hoe ik niet het woord arrogant gebruik?) genoeg om de volgende Playstation weer met een dualshock uit te rusten. In principe ook niet erg want er zijn echt heel veel mensen die de controller gewoon erg fijn vinden. En nu de PS3 de 360 gaat inhalen qua verkopen (het Kinect effect ff niet meegerekend) Zal Sony (helaas) niet snel inzien dat verandering noodzakelijk is. Alle bedrijven die de concurrent met de marktleiding ervandoor zien gaan zullen achter hun oren moeten krabben om te zien waar het beter kan en dan ook weer verbeteringen toepassen. Dit heeft MS gedaan na de PS2 ownage en in zekere zin heeft de PS3 ook enorme stappen gemaakt vergeleken met twee jaar geleden omdat MS ze de oren waste. Zonder Mocrsoft zijn succes met Live zou het PSN niet zijn wat het vandaag is. Aan de andere kant gezegt zou de xbox niet zover zijn zonder de absolute pwning van de PS2 de vorige generatie.

live and let live

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Blindfold schreef op donderdag 04 november 2010 @ 11:39:
[...]

- je console klinkt niet als een opstijgende straaljager
Nou ik wil mijn launch PS3 wel eens langs elke XBOX360 zetten, van launch tot nu en ik garandeer dat die PS3 van mij meer op een straaljager lijkt dan welke XBOX360 ook.
Echt een herrie schopper die van mij en begint ook al na 10 minuten of zo, maakt niet uit of het een film of spel is en stopt er ook niet meer mee, alleen als je hem uitzet natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:33

Grannd

da Granndest

Ik heb dat met mijn launch 60 GB ook als er net iets naast of voor de PS3 ligt, laatst lag er een Move controller naast en begon 'ie idd na 10 minuten echt een behoorlijk geluid te genereren, ik vond het ook behoorlijk hoog voor fans, toen ik de Move verplaatste was het na een paar minuten ook weer voorbij.

Gewoon PS3 goed geventileerd houden dan heb ik er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik kan me niet herinneren dat ik mijn ps3 ooit opvallend gehoord heb... Kheb nog een phat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Hmmm mijn slim (alhoewel slank niet echt van toepassing is vind ik :P) is nou juist fluisterstil en zelfs mijn surroundset (met een klein fannetje) maakt meer herrie. Wat dat betreft wel een verademing ten opzichte van de Xbox, alhoewel die door de install optie ook stil is geworden, maar daarbij is het weer jammer dat ik maar een 20gb hdd heb en geen zin heb om daar geld aan uit te geven.
Sony is eigenzinnig (zie je hoe ik niet het woord arrogant gebruik?) genoeg om de volgende Playstation weer met een dualshock uit te rusten. In principe ook niet erg want er zijn echt heel veel mensen die de controller gewoon erg fijn vinden. En nu de PS3 de 360 gaat inhalen qua verkopen (het Kinect effect ff niet meegerekend) Zal Sony (helaas) niet snel inzien dat verandering noodzakelijk is. Alle bedrijven die de concurrent met de marktleiding ervandoor zien gaan zullen achter hun oren moeten krabben om te zien waar het beter kan en dan ook weer verbeteringen toepassen. Dit heeft MS gedaan na de PS2 ownage en in zekere zin heeft de PS3 ook enorme stappen gemaakt vergeleken met twee jaar geleden omdat MS ze de oren waste. Zonder Mocrsoft zijn succes met Live zou het PSN niet zijn wat het vandaag is. Aan de andere kant gezegt zou de xbox niet zover zijn zonder de absolute pwning van de PS2 de vorige generatie.
Nouja Sony gaat echt wel nadenken over het marktaandeel dat ze nu moeten delen door 3 waarbij ze zelf tot nu toe het kleinste deel hebben terwijl dit bij de vorige generatie nog het grootste deel was. Dat de 360 en de PS3 zo dicht bij elkaar liggen is vooral een prestatie van Microsoft want ze zijn pas 8 a 9 jaar actief op de console markt en Sony al 16 jaar. Vooral ook omdat de 360 toch geen bijster goede reputatie had in het begin en Microsoft niet rustig verder kon bouwen met opgebouwde franchises zoals GT en FF.

Nintendo doet het natuurlijk het beste nu maar ik vrees dat het maar 1 generatie gaat duren nu er weinig vernieuwingen meer over zijn (3D en motion control komen er al aan).

Deze generatie zal waarschijnlijk ongeveer gelijk eindigen zodat alle 3 het beste uit zichzelf zullen moeten halen om de consument de volgende generatie weer voor zich te winnen. Sony zal dus ook zijn controller aan gaan passen lijkt me iig voor de Europese en Amerikaanse markt, Microsoft zal iets moeten doen aan de betrouwbaarheid en Nintendo zal iets aan de graphics moeten doen al zou het mij niet verbazen als Nintendo besluit geen nieuwe console uit te brengen maar een gamedeveloper wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Euh, wat moet MS dan nog doen aan de betrouwbaarheid? De X360's met Jasper chipsets zijn prima en zover ik weet had de slim alleen een slechte serie ventilatoren in voedingen..

MS had alleen vanaf het begin al op de kwaliteit van de Jasper-chips moeten zitten. En tsja, ook Sony heeft problemen, vooral de 60GB's lijken eraan te moeten geloven met kapotte lasers end e laatste tijd YLOD's voor die serie, maar dat is nu ook opgelost. Zo lijkt het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
GAIAjohan schreef op donderdag 04 november 2010 @ 22:15:
Euh, wat moet MS dan nog doen aan de betrouwbaarheid? De X360's met Jasper chipsets zijn prima en zover ik weet had de slim alleen een slechte serie ventilatoren in voedingen..

MS had alleen vanaf het begin al op de kwaliteit van de Jasper-chips moeten zitten. En tsja, ook Sony heeft problemen, vooral de 60GB's lijken eraan te moeten geloven met kapotte lasers end e laatste tijd YLOD's voor die serie, maar dat is nu ook opgelost. Zo lijkt het
Nou ik wacht nu wel af voordat ik een launchmodel aan ga schaffen of ze niet weer met bosjes gaan vallen. Dat soort ernstige kinderziektes behoor je er in de testfase uit te halen en niet in de 1ste 3? batches die je aan de consument levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Kluutmaran schreef op donderdag 04 november 2010 @ 22:42:
[...]

Nou ik wacht nu wel af voordat ik een launchmodel aan ga schaffen of ze niet weer met bosjes gaan vallen. Dat soort ernstige kinderziektes behoor je er in de testfase uit te halen en niet in de 1ste 3? batches die je aan de consument levert.
Dat zal best, maar inmiddels is de X360 gewoon een betrouwbaar apparaat. En hopelijk gaat het volgende launchmodel net zo betrouwbaar worden als een X360 jasper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09 10:49
Kluutmaran schreef op donderdag 04 november 2010 @ 22:42:
[...]

Niet alles kan je gelijk goed testen. Je moet niet vergeten dat er dingen zoals een deadline bestaan. Met zo'n deadline heb je sowieso minder tijd om te testen, als je niet op schema loopt. In het geval van MS kan ik begrijpen dat zij met de 360 zoveel mogelijk marktaandeel probeert te pakken door vroeg te lanceren ipv later uitbrengen zoals Sony ivm verschillende bugs. MS had alleen als nadeel dat bij de eerste paar batches veel problemen waren. En Sony had juist als nadeel dat zij in de beginperiode weinig marktaandeel hadden gepakt. En als je de uitval van de 360 en PS3's vergelijkt, dan komt de 360 als verliezer uit vanwege de grote uitval in de eerste paar batches door voornamelijk oververhitting. Nu is de PS3 aan de beurt met problemen bij de eerste paar batches, maar (volgens mij) het aantal uitvallen komt nog lang niet bij het aantal van de 360.

Misschien een rare vergelijking, maar consoles kan je eigenlijk ook met software/besturingssystemen/of met welk apparaat dan ook vergelijken. Niet alle bugs worden namelijk tijdens de testperiodes gevonden.
En toch gaat de consument zeuren, omdat de consument of niet tevreden is of omdat er de mogelijkheid is om te zeuren. Je kan ook niet iedereen tevreden stellen, omdat iedereen een andere wens heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:02
Kan de discussie ergens anders worden voortgezet? Dacht dat dit het ps3 ervaring topic was.

Ontopic zijn er tweakers met een ps3 slim stand, zoja bevalt het? Heb er een besteld in china maar dat duurt nog wel even voordat hij hier is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
harrytasker schreef op donderdag 04 november 2010 @ 20:36:
[...]

Nou ik wil mijn launch PS3 wel eens langs elke XBOX360 zetten, van launch tot nu en ik garandeer dat die PS3 van mij meer op een straaljager lijkt dan welke XBOX360 ook.
Echt een herrie schopper die van mij en begint ook al na 10 minuten of zo, maakt niet uit of het een film of spel is en stopt er ook niet meer mee, alleen als je hem uitzet natuurlijk.
Misschien eens een keer de stof eruit blazen. Ik heb ook een launch PS3 (60Gb) en deze is stiller dan mijn Xbox 360 elite.

Of je PS3 is aan het overlijden, dat kan ook natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

SL65 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 06:49:
Kan de discussie ergens anders worden voortgezet? Dacht dat dit het ps3 ervaring topic was.

Ontopic zijn er tweakers met een ps3 slim stand, zoja bevalt het? Heb er een besteld in china maar dat duurt nog wel even voordat hij hier is.
Serieus dat gevoel ik dus ook, volgens mij keert om de week (2 weken mag ook) die discussie weer terug...
Al die E-Peen argumenten word ik wel een beetje moe van. Dit is het PS3 Topic, dus hou het daar ook bij. Alle drogredenen waar product A beter moet zijn dan product B, leuk hoor... maar volgens mij moet je dan ergens anders zijn.

Heb nu eindelijk Heavy Rain van een collega overgenomen :) Voor 20 euro, een schappelijke prijs, me dunkt.

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Wat voor (dual) controller stand/charger gebruiken jullie?

Kheb geen zin meer om elke keer het usb kabeltje te moeten pakken (die laat ik niet liggen omdat het slordig staat :P) en het is wel fijn als de controllers gewoon een vaste plaats hebben.

Er is toch geen gevaar dat zo'n charger de accu van je controller verneukt?

[ Voor 14% gewijzigd door Chaoss op 05-11-2010 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Chaoss schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 08:48:
Wat voor (dual) controller stand/charger gebruiken jullie?

Kheb geen zin meer om elke keer het usb kabeltje te moeten pakken (die laat ik niet liggen omdat het slordig staat :P) en het is wel fijn als de controllers gewoon een vaste plaats hebben.

Er is toch geen gevaar dat zo'n charger de accu van je controller verneukt?
Ik heb via e-bay er al 4 uit China gehaald voor 3 euro inclusief verzendkosten (per stuk dan, he), voor mij en buren/vrienden/familie. Enige is dat je een week of 3 geduld moet hebben ivm verzending...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 22:14
Woooow! Even data overzetten van de ene naar de andere ps3 middels ethernetkabel duurt 2,5 uur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:50

Sandyman538

SandstorM [148839]

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 09:47:
[...]

Ik heb via e-bay er al 4 uit China gehaald voor 3 euro inclusief verzendkosten (per stuk dan, he), voor mij en buren/vrienden/familie. Enige is dat je een week of 3 geduld moet hebben ivm verzending...
Linkje? :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

bijvoorbeeld: deze dual charger (linkje)

Overigens zijn mijn vorige verkopers of niet meer actief op eBay of hun aanbod staat op 0...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 11:18
Neefdave schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 09:49:
Woooow! Even data overzetten van de ene naar de andere ps3 middels ethernetkabel duurt 2,5 uur!
ik weet niet meer precies hoe lang het bij mij duurde maar hij was langer bezig dan ik verwachtte, ik dacht anderhalf uur.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
SL65 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 06:49:

De discussie ging over de controller van de PS3 en of je een PS3 aan moet houden voor de exclusives als je al een 360 hebt. Volgens mij beide onderwerpen die over de PS3 gaan. Dat er dan enkel wordt doorgegaan over dat ik zeg dat de 360 op moet passen bij de volgende launch op de betrouwbaarheid zoals Sony op moet letten op de controller om klanten te behouden kan ik weinig aan doen he.

PS3 slim stand heb ik ook uit China besteld voor een paar euro (volgens mij 5 en ben ik dus opgelicht als het ook voor 3 kon ;)) en werkt goed hoor. (het is ook maar een stuk plastic he)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Zijn er hier ook mensen met zo'n twistdock van Vogels?
Afbeeldingslocatie: https://img.dixons.nl/cache/i/4c87a61e91cba.jpg/400x300/0/img.jpg

Zoja, zou je er iets over kunnen zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://www.gametab.com/images/ss/ps2/4271/box-l.jpg

Eigenlijk is er maar 1 conclusie te trekken:

Het is niet het product zelf dat zorgt voor succes, het is de marketing dat zorgt voor succes

Onderstaand filmpje is een marketing filmpje voor eye toy kinetic... het bevestigd bovenstaande regel best goed vind ik.

:X 8)7 :? :F

[ Voor 60% gewijzigd door swopdark op 05-11-2010 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:36

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

GAIAjohan schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 15:45:
Zijn er hier ook mensen met zo'n twistdock van Vogels?
[afbeelding]

Zoja, zou je er iets over kunnen zeggen?
Ik kan me voorstellen dat dat voor het loopwerk minder prettig is, omdat je schijfjes schuin hangen. Misschien maakt het niet uit hoor.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:01

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Het ziet er mooi en handig uit, maar ik dacht gelijk hetzelfde over de schuine stand van de schijfjes.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Jorgen schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 01:29:
Het ziet er mooi en handig uit, maar ik dacht gelijk hetzelfde over de schuine stand van de schijfjes.
Zou geen verschil moeten maken denk ik, anders zouden cd-spelers in auto's ook een enorm probleem hebben. Zolang je hem niet beweegt tijdens het draaien zou er geen probleem mogen zijn (imo). De krachten blijven in feite hetzelfde gedurende het hele draaimoment. Daarnaast is de PS3 een slot loader ipv met een lade. Met slot loaders is het geen probleem (zoals je ook ziet bij autoradio's). Met een lade zoals de X360 heeft is het wel een probleem, omdat de disc niet geheel vastgeklemd wordt zoals bij een slot loader. Maar ik denk dat ik Sony even een mail ga sturen voor de zekerheid.

Die twistdock conflicteert wel met de handleiding van de PS3.. :P

[ Voor 36% gewijzigd door GAIAjohan op 06-11-2010 01:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
De Twistdock schijnt in samenspraak met sony ontwikkeld te zijn, er zijn zelfs geruchten dat Sony hem in zijn accessoire assortiment wil opnemen. Het moet dus geen effect hebben op het loopwerk van de PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een review van de twistdock:

http://ps3clan.nl/2010/07/twistdock-review/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben eigenlijk op zoek naar een oplader voor 4 dingen. De Move, de navigation controller, de normale PS3 controller en de Playstation headset. Nu zijn er vele opladers maar ik heb er nog geen 1 gevonden waarop ik deze vier dingen netjes kan aansluiten en daarmee dus netjes opbergen. Weet iemand of er zoiets is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Verwijderd schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 11:54:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een oplader voor 4 dingen. De Move, de navigation controller, de normale PS3 controller en de Playstation headset. Nu zijn er vele opladers maar ik heb er nog geen 1 gevonden waarop ik deze vier dingen netjes kan aansluiten en daarmee dus netjes opbergen. Weet iemand of er zoiets is?
Zoiets dus: http://cgi.ebay.com/Quad-...ories&hash=item56409d4e0e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoiets ongeveer ja. Maar 2 controllers hoeft niet en ik wil ook een aansluiting voor de headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Verwijderd schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 11:59:
[...]

Zoiets ongeveer ja. Maar 2 controllers hoeft niet en ik wil ook een aansluiting voor de headset.
Zou ik even verder zoeken op ebay het is vast wel te vinden. Maar de headset kan toch gewoon op de plek van zo'n controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SL65 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 12:06:
[...]

Zou ik even verder zoeken op ebay het is vast wel te vinden. Maar de headset kan toch gewoon op de plek van zo'n controller?
Nee, niet makkelijk iig. De headset wordt normaal gesproken met een ander plugje opgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:21
Gewoon de officiele lader van Sony kopen en daarachter zo'n elcheapo chinees ding hangen. Of je koopt de officiele houder voor de move. Daar kan je dan de move en navigation in gooien en een kabeltje naar de officiele lader doen. vervolgens hang je de controller en headset om de beurt aan het andere USB poortje van de lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Castle Crashers gister gekocht... blijft een komisch spel. tot nu toe de singel player gespeeld met mijn vrouw. De achtergrond muziek is echt goed :P dit spel is echt wel een aanrader ook al is 13 euro aan de dure kant.... moet wel een topper zijn om met vrienden op de bank te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

dangerpaki schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 12:58:
Gewoon de officiele lader van Sony kopen en daarachter zo'n elcheapo chinees ding hangen. Of je koopt de officiele houder voor de move. Daar kan je dan de move en navigation in gooien en een kabeltje naar de officiele lader doen. vervolgens hang je de controller en headset om de beurt aan het andere USB poortje van de lader.
Ik heb even gekeken, ik heb de originele Sony houder voor de Move, maar daar zit echt geen aansluiting op om een USB kabeltje aan te hangen helaas. Dat zou wel ideaal zijn geweest iig..

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:19

SkyStreaker

Move on up!

-knip-

[ Voor 98% gewijzigd door SkyStreaker op 07-11-2010 15:05 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
Chaoss schreef op zondag 07 november 2010 @ 11:23:
Castle Crashers gister gekocht... blijft een komisch spel. tot nu toe de singel player gespeeld met mijn vrouw. De achtergrond muziek is echt goed :P dit spel is echt wel een aanrader ook al is 13 euro aan de dure kant.... moet wel een topper zijn om met vrienden op de bank te spelen.
ziet er best grappig uit, maar is het dat ook echt? Ik heb nu alleen LBP, Blur en Mod-nation racers (k :X tspel die laatste) om met meerdere mensen op de bank te spelen. Castle Crashers ziet er uit als een mooie aanvulling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

@SkyStreaker: Dat zou ik even verwijderen voordat een mod het doet.

@Baldertt: Hoezo is Modnation niet leuk? Hou je niet van het genre of is het puur het spel wat je tegenvalt? Ik vind hem namelijk wel lachen, beetje Mariokart achtig :)

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Sp33dFr34k schreef op zondag 07 november 2010 @ 13:21:
@SkyStreaker: Dat zou ik even verwijderen voordat een mod het doet.

@Baldertt: Hoezo is Modnation niet leuk? Hou je niet van het genre of is het puur het spel wat je tegenvalt? Ik vind hem namelijk wel lachen, beetje Mariokart achtig :)
Modnation racers is gewoon te moeiilijk voor zo'n kiddy game (zo ervaar ik het tenminste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
Ik sluit me bij SL65 aan. Het is een extreem frustrerend spel in de single player mode. Multiplayer is wel grappig, maar ik heb het niet langer dan een week gespeeld (zonde van mijn 65 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 07:23
Baldertt schreef op zondag 07 november 2010 @ 13:34:
Ik sluit me bij SL65 aan. Het is een extreem frustrerend spel in de single player mode. Multiplayer is wel grappig, maar ik heb het niet langer dan een week gespeeld (zonde van mijn 65 euro).
zoo jij betaald veel voor je games Modn. :P De game is idd té pittig voor jongere publiek, maar t is wel nog steeds leuk game. ALs je voor platina wilt gaan is t wel pittig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M0otje schreef op zondag 07 november 2010 @ 13:40:
[...]

zoo jij betaald veel voor je games Modn. :P De game is idd té pittig voor jongere publiek, maar t is wel nog steeds leuk game. ALs je voor platina wilt gaan is t wel pittig.
Ik heb nu 91% van de trophies voor Modnation Racers. Er is via een patch een casual modus toegevoegd wat de races wat makkelijker maakt, maar de career challenges zijn nog steeds best pittig omdat je 1e moet finishen om ze te halen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Ike. schreef op zondag 07 november 2010 @ 14:04:
[...]

Ik heb nu 91% van de trophies voor Modnation Racers. Er is via een patch een casual modus toegevoegd wat de races wat makkelijker maakt, maar de career challenges zijn nog steeds best pittig omdat je 1e moet finishen om ze te halen |:(
Standaard staat het spel niet op casual mode? Anders maar eens uitproberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SL65 schreef op zondag 07 november 2010 @ 15:13:
[...]

Standaard staat het spel niet op casual mode? Anders maar eens uitproberen
nee. Dat moet je in de instellingen aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
M0otje schreef op zondag 07 november 2010 @ 13:40:
[...]

Als een spel me leuk lijkt dan pre-order ik hem. Dat heb ik er ook voor over, alleen deze keer was het helaas een miskoop imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Laatst online: 14-09 12:28

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Ik heb al een van de eerste PS3's, maar nooit echt online gespeeld ivm Xbox 360. Deze is helaas gestorven en ik ga dinsdag as Black ops halen voor de PS3, alleen heb ik totaal geen online friends. Natuurlijk zullen deze wel komen wanneer ik online ga spelen, maar toch zou ik graag wat NL-ers willen toevoegen in mijn friendslist.
Als er mensen zijn die mij graag toe willen voegen; PSN id : ViPeRNL2

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Ik zie de grap niet en waarschijnlijk meer mensen met mij. Zeker in zo'n geval mag loze reactie ook wel achterwege blijven :).

[ Voor 88% gewijzigd door PromoX op 07-11-2010 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

master_viper schreef op zondag 07 november 2010 @ 16:27:
Als er mensen zijn die mij graag toe willen voegen; PSN id : ViPeRNL2
gedaan. Jammer van je Xbox, ik hoop dat het online gedeelte van de PS3 je bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Verwijderd schreef op zondag 07 november 2010 @ 19:11:
[...]

gedaan. Jammer van je Xbox, ik hoop dat het online gedeelte van de PS3 je bevalt.
Danke, ja het is inderdaad jammer, de RROD was fataal helaas. Ook hoor ik al van dit soort verhalen vanuit de Ps3 scene, dat de eerste modellen ook aan een soortgelijk iets lijden. Hopelijk overkomt mij dit niet.
Ik ben iig erg benieuwd hoe de online ervaring met de PS3 zal zijn, zeker in een topgame als BO. Word er veel gesproken online en heeft men over het algemeen een goede verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
master_viper schreef op zondag 07 november 2010 @ 20:00:
[...]Ik ben iig erg benieuwd hoe de online ervaring met de PS3 zal zijn, zeker in een topgame als BO. Word er veel gesproken online en heeft men over het algemeen een goede verbinding?
Men spreekt minder online en de verbinding is gewoon goed. ;)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

master_viper schreef op zondag 07 november 2010 @ 20:00:
[...]

Danke, ja het is inderdaad jammer, de RROD was fataal helaas. Ook hoor ik al van dit soort verhalen vanuit de Ps3 scene, dat de eerste modellen ook aan een soortgelijk iets lijden. Hopelijk overkomt mij dit niet.
Ik ben iig erg benieuwd hoe de online ervaring met de PS3 zal zijn, zeker in een topgame als BO. Word er veel gesproken online en heeft men over het algemeen een goede verbinding?
In tegenstelling tot bij een Xbox is een headset niet standaard. Er zijn best wat mensen met een headset, maar niet iedereen. Als je op een gegeven moment een groepje online kenissen hebt dan hebben die vaak wel headsets en gaat het overleg soepel. Ik heb nog nooit last gehad van een wegvallende of haperende verbinding, dus wat dat betreft zit het goed in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op zondag 07 november 2010 @ 20:13:
[...]

In tegenstelling tot bij een Xbox is een headset niet standaard. Er zijn best wat mensen met een headset, maar niet iedereen. Als je op een gegeven moment een groepje online kenissen hebt dan hebben die vaak wel headsets en gaat het overleg soepel. Ik heb nog nooit last gehad van een wegvallende of haperende verbinding, dus wat dat betreft zit het goed in elkaar.
Wel een nadeel van het feit dat je elke Bluetooth headset kunt koppelen is dat er helaas teveel mensen naar mijn mening een slechte headset hebben, die zoemt als een malle als ze iets zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
De Call of Duty games op de consoles zijn allemaal p2p. Oftewel: er wordt altijd één gebruiker uit de server aangewezen als host. De spelervaring hangt dus puur af van de internetconnectie van de host en jouw afstand tot de host.

Het enige verschil met Xbox Live en PSN is dat de matchmaking servers van de CoD games op XBL door Microsoft zelf worden gehost en dat die van het PSN ge-outsourced zijn. Maar daar merk je totaal niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik sta op het punt de blackops pack te kopen omdat er by staat dat alsk m nu bestel dat k hem morgen heb :P
mijn vraag is eigenlyk, ga ik hier spijt van krijgen?
Ik ga spelen op mijn 1080p full HD 42 inch TV en ben al sinds de N64 niet meer aan de consoles geweest.
Altijd een PC gamer geweest maar omdat mijn PC een duur grapje gaat worden als ik 'm wil upgraden, kies ik er tog voor een PS3 te kopen. Hebben jullie mischien tips met wat ik nodig heb etc?
Moet ik een internet dingetje hebbe voordat ik online kan spelen etc?
Het gaat om het volgende pakket;
http://www.wehkamp.nl/gam...k-ops/C13_J09_J45_701294/

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 09:35:
ik sta op het punt de blackops pack te kopen omdat er by staat dat alsk m nu bestel dat k hem morgen heb :P
mijn vraag is eigenlyk, ga ik hier spijt van krijgen?
Ik ga spelen op mijn 1080p full HD 42 inch TV en ben al sinds de N64 niet meer aan de consoles geweest.
Altijd een PC gamer geweest maar omdat mijn PC een duur grapje gaat worden als ik 'm wil upgraden, kies ik er tog voor een PS3 te kopen. Hebben jullie mischien tips met wat ik nodig heb etc?

Thanks
Spijt? Nee. De mogelijkheden van de PS3 zijn bijna onmogelijk. Verder heb je niks nodig, en online is gratis. En ook nog eens 1 van de beste games van het jaar. Waar wacht je nog op? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:08
Gisteren eindelijk eens begonnen aan Bioshock 2. Deel 1 heb ik op de PC gespeeld toen hij uitkwam, en ik moet zeggen dat ik de graphics wel even schrikken vind. Alles wat niet op anderhalve meten bij je vandaan is lijkt wel geblurred. Het ziet er nogal vreemd uit in ieder geval.

Wel lekker weer met mn mond open zitten spelen ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:56
Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 09:35:
[...]
Koop er ook een HDMI-kabel bij. Je kunt de PS3 wel met de bijgeleverde kabel aansluiten op je HD-tv, maar een HDMI-kabel werkt beter. Overigens hoef je aan een HDMI-kabel niet meer uit te geven dan circa € 10 tot € 15.

Voor internet moet je uiteraard je PS3 aansluiten op internet: dan kan via draad of via Wi-Fi. Voor online spelen moet je ook een PSN-id aanmaken, maar dat is gratis. Overigens kun je ook via je pc alvast een id aanmaken (dat scheelt typewerk op je controller en straks tijd):
http://nl.playstation.com/registration/

[ Voor 20% gewijzigd door rclahsen op 08-11-2010 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke tegek,
Op de PC vond ik gamen altijd beter omdat ik niet gewend was met een controller te spelen en nooit een eigen had om eraan te kunnen wennen. Is het mogelijk om myn Zboard & Logitech G9 te gebruiken om bijv black ops te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ja je kunt een toetsenbord en muis gebruiken op de PS3 maar niet voor games. Je kunt nl geen keys binden in de games (enige uitzondering is Unreal Tournament 3)

Je zou een FragFX of FragNstein kunnen overwegen als alternatief (hoewel veel PS3 spelers hier niet echt positief tegenover staan en beide niet de accuraatheid van een PC muis hebben.)

[ Voor 78% gewijzigd door Meelobee op 08-11-2010 10:11 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 09:59:
Oke tegek,
Op de PC vond ik gamen altijd beter omdat ik niet gewend was met een controller te spelen en nooit een eigen had om eraan te kunnen wennen. Is het mogelijk om myn Zboard & Logitech G9 te gebruiken om bijv black ops te spelen?
Meelobee schreef op maandag 08 november 2010 @ 10:07:
Ja je kunt een toetsenbord en muis gebruiken op de PS3 maar niet voor games. Je kunt nl geen keys binden in de games (enige uitzondering is Unreal Tournament 3)
Kleine aanvulling op Meelobee: zonder hulpmiddelen is dat niet mogelijk.

[ Voor 28% gewijzigd door AllSeeyinEye op 08-11-2010 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op maandag 08 november 2010 @ 10:07:
[...]

[...]

Kleine aanvulling op Meelobee: zonder hulpmiddelen is dat niet mogelijk.
Hulpmiddelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

ja zo snel ben ik niet hoor ;) vorige post aangepast met links..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Bijvoorbeeld de alternatieve controllers die Meelobee al genoemd heeft, of de XFPS waarmee je een usb tobo/muis aan kunt sluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ooh had over je post heen gelezen Meelobee, excuses.
Maar oke, ik denk dat het dus wennen aan een controller wordt, waar ik ook geen problemen mee heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alidogan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
rclahsen schreef op maandag 08 november 2010 @ 09:41:
[...]

Koop er ook een HDMI-kabel bij. Je kunt de PS3 wel met de bijgeleverde kabel aansluiten op je HD-tv, maar een HDMI-kabel werkt beter. Overigens hoef je aan een HDMI-kabel niet meer uit te geven dan circa € 10 tot € 15.
De action heeft ze nu ook voor €2,50 (1,80m).
Pagina: 1 ... 12 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.