Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WR.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:48

WR.

Zo te zien speelt het wel dus bij mensen, ik wil dan ook de mensen bedanken voor hun informatieve commentaar.

Ik heb voor de rest nooit op PS3 gespeeld en heb hem eigenlijk aangeschaft om lekker op de bank te kunnen gamen met een contoller op een lekker groot scherm :*)

Na het doorlezen van de commentaren blijkt dat er dus geen unanieme mening is over de besturing van games met de PS3. Ik had eigenlijk alleen maar comments verwacht dat ik er maar aan moest wennen, maar dat is blijkbaar anders.
Heb gister nog een aantal uurtjes doorgebracht met MOH en het is ''iets'' beter geworden, maar ik denk dat de muis voor mij heilig blijft. Ik heb jaren CS gespeelt op de pc en ook tegen verschillende Europese clans. Daar kon ik uit 1 oogopslag iemand een raken/head shot geven als ie in mijn ooghoek verscheen. Wil ik dat met MOH doen raak ik alles behalve ze de torso en laat staan een headshot. Nou ja een sniper kan je natuurlijk de tijd voor nemen, maar dat neemt de passie van rushen weg. Misschien zou een trackpad wat wezen op de controller.

Het lijkt mij namelijk ook zo dat de contoller nooit aan de DPI precisie van een muis kan tippen.
Microsoft heeft om die zogenaamde reden hun plan "PC vs XBOX" geschrapt vanwege de reden dat
PC-gamers te veel in het voordeel zijn met muis en toetsen bord.

Maargoed ik weet even genoeg en ik zal me proberen wat beter te maken met de dualshock 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand welke firmware er op de ps3 + move bundel zit?
Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 10:17:
Weet iemand welke firmware er op de ps3 + move bundel zit?
Bij voorbaat dank!
De meeste hebben firmware 3.40. Maar er zijn er ook gespot met 3.41

[ Voor 35% gewijzigd door Ike. op 31-10-2010 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:53

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Laatst een PS move controller setje gekocht, was zo'n setje vna 60,- omda tik ook nog geen Ps-eye had... imho staan er op die demo disc niet echt interresante games... ook vindt ik het wel jammer dat er niet gewoon 1 volledig spel bij zit... bv een game als "wii sports" zodat ook direct echt wat aan die controller hebt, beetje gemiste kans imho.. komt nogal frekkerig over zo :)

Nu Time Crisis demo maar even downloaden :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar nog geen 3.42/3.5 neem ik aan ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Nog een tip voor degene die een spel of iets dergelijks willen halen, kreeg gisteren de nieuwe Bart Smit folder met achterop 2x 15% korting op games en zooi, en een 10% bon voor consoles!
Gaat vanaf Maandag 1 november in t/m 7.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 11:06:
Maar nog geen 3.42/3.5 neem ik aan ? :D
Ah je bent er zo eentje ... ;w

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WR. schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 10:16:
Zo te zien speelt het wel dus bij mensen, ik wil dan ook de mensen bedanken voor hun informatieve commentaar.

Ik heb voor de rest nooit op PS3 gespeeld en heb hem eigenlijk aangeschaft om lekker op de bank te kunnen gamen met een contoller op een lekker groot scherm :*)

Na het doorlezen van de commentaren blijkt dat er dus geen unanieme mening is over de besturing van games met de PS3. Ik had eigenlijk alleen maar comments verwacht dat ik er maar aan moest wennen, maar dat is blijkbaar anders.
Heb gister nog een aantal uurtjes doorgebracht met MOH en het is ''iets'' beter geworden, maar ik denk dat de muis voor mij heilig blijft. Ik heb jaren CS gespeelt op de pc en ook tegen verschillende Europese clans. Daar kon ik uit 1 oogopslag iemand een raken/head shot geven als ie in mijn ooghoek verscheen. Wil ik dat met MOH doen raak ik alles behalve ze de torso en laat staan een headshot. Nou ja een sniper kan je natuurlijk de tijd voor nemen, maar dat neemt de passie van rushen weg. Misschien zou een trackpad wat wezen op de controller.

Het lijkt mij namelijk ook zo dat de contoller nooit aan de DPI precisie van een muis kan tippen.
Microsoft heeft om die zogenaamde reden hun plan "PC vs XBOX" geschrapt vanwege de reden dat
PC-gamers te veel in het voordeel zijn met muis en toetsen bord.

Maargoed ik weet even genoeg en ik zal me proberen wat beter te maken met de dualshock 3 :)
Ik geef de Move een kans en mocht dat niet werken dan zal er wellicht toch een Eagle Eye komen al speel ik nu de shooters op mijn PC.
Ik denk wel dat als de industrie de piraterij echt een te groot probleem vindt worden waardoor ze niets meer voor de PC uit willen brengen, ze iets als de Eagle Eye zouden moeten overwegen te ondersteunen om zo de PC gamers ook naar de consoles te krijgen. Scheelt weer elke drie jaar 1000 piek voor een PC (al maakt mij dat niet zoveel uit). Misschien een klein toetsenbordje met daarop de belangrijkste toetsen (je hebt geen volledig toetsenbord nodig) en een harde muismat bij games bijleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Persoonlijk als console speler zou het mij niets boeien of pc gamers wel of niet naar de PS3 worden gehaald. Laat ze maar lekker op de PC blijven spelen als ze niet aan een controller kunnen wennen. Daarbij vind ik zelf dat je het niet verwonderlijk hoeft te vinden dat je moet wennen aan een controller als je al tig jaren met tobo en muis hebt gespeeld, zou ik andersom ook aan moeten wennen.
Maar goed dat is mijn mening, kan ook wel begrijpen dat er mensen zijn die helemaal geen zin hebben om te wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het speelt bij iedereen die voor het eerst een controller oppakt en niet op dezelfde manier aan het fraggen is als dat hij/zij gewent is op PC. Probeer het niet zo te vergelijken met de PC, ik merk dat je dat steeds wilt doen, Blijf je dat doen dat zul je nooit gewenning vinden in de Dualshock 3 want je blijft hangen in de "goede ouwe tijd"
That's the spirit! Je moet maar zo denken: de mensen die je nu keihard ownen met hun controller skillz hebben dezelfde "handicap" als jij en dat laat je GVD toch niet op je zitten!? Oefen en gij zult beter worden, oefen meer en own nieuwe PS3 eigenaren zoals jij nu geowned wordt... over ownen gesproken? zin in een potje MOH?? :P voeg me maar toe aan je vriendenlijst.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 10:57:
Laatst een PS move controller setje gekocht, was zo'n setje vna 60,- omda tik ook nog geen Ps-eye had... imho staan er op die demo disc niet echt interresante games... ook vindt ik het wel jammer dat er niet gewoon 1 volledig spel bij zit... bv een game als "wii sports" zodat ook direct echt wat aan die controller hebt, beetje gemiste kans imho.. komt nogal frekkerig over zo :)
Daar heb je helemaal gelijk in. Er was enkel een demo bij van zo'n sportpakket met pingpong. Dat was het enige leuke van het hele schijfje. Om nog maar te zwijgen dat al die zooi niet eens vanaf disk gespeeld kan worden maar dat je eerst moet installeren..... Gebruiksvriendelijkheid hebben ze zeker nog niet van gehoord bij Sony.
Nu Time Crisis demo maar even downloaden :P
Dat kan ik ook wel eens proberen. :)

MAG kan trouwens ook met de Move gespeeld worden. Ik kan er nog niet echt aan wennen eerlijk gezegd. R.US.E. daarentegen speelt heerlijk met de Move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Die Time Crisis demo is wel vet, niet veel toevoeging tegenover een gun natuurlijk, maar wel handig dat het ook met de move gaat. Hoef je niet zoveel accessoires te hebben.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Vel vet idd.... alleen vondt ik de vijanden wel vaak heel erg dichtbij staan... vaak hoefde je amper te richten om raak te schieten :)

Maar wel een lekkere arcade-hal feeling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:46

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

swopdark schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 13:10:
Het speelt bij iedereen die voor het eerst een controller oppakt en niet op dezelfde manier aan het fraggen is als dat hij/zij gewent is op PC. Probeer het niet zo te vergelijken met de PC, ik merk dat je dat steeds wilt doen, Blijf je dat doen dat zul je nooit gewenning vinden in de Dualshock 3 want je blijft hangen in de "goede ouwe tijd"
Ik heb het geprobeerd, maar blijf de controller een slechte oplossing vinden voor shooters. Voor menig ander spel is het geen enkel probleem (puzzeldingetjes a la Monsters, platformspellen als Ratchet & Clank, arcade racers zoals Motorstorm of iets als Wipeout HD, sportspellen), maar voor FPS'en vind ik het maar niks. Ik speel geen serieuze racers, maar ik denk dat een stuur daar wel een uitkomst is, net zoals een fightstick bij spellen als Streetfighter. Maar goed, het lijkt alsof je van menig persoon niet met een alternatieve setup een FPS mag spelen. De cheater-insinuaties komen weleens langs, soms gemaskeerd als evangelistische controllerpraat. :)

Wat vind je trouwens van het gebruik van stuurtjes of fightsticks?

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot hoelang is die Doors-DLC bij RB3 gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

DarthDavy schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 20:08:
Ik zag hier overlaatst mensen hun collectie PS3 games posten. Daarnet even de mijne op de salontafel uitgestald en een foto genomen.

[afbeelding]

Heb maar plaats meer voor 3 extra games :(
Dan zit er maar 1 ding op: Een grotere tafel kopen... :+

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-07 22:08
Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 08:45:
Tot hoelang is die Doors-DLC bij RB3 gratis?
Tot of tot en met vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:02
Meelobee schreef op maandag 01 november 2010 @ 08:56:
[...]

Hij kan ook nog gaan stapelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronk
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Inanna schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:32:
[...]

Tot of tot en met vandaag.
Eigenlijk t/m morgen. Europa heeft een dag verder dan Amerika vanwege de store update bij ons op woensdag, in de States is dat op dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Meelobee schreef op maandag 01 november 2010 @ 08:56:
[...]

Precies :D Valt mij wel trouwens op dat ik (voor mijn doen) meer spellen koop dan voor de PS2

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:56
Ter info: MUBI komt deze week online. In de trailer zitten trouwens best leuke verwijzingen naar films verborgen (Dr. Strangelove bijvoorbeeld)

http://blog.eu.playstatio...unching-on-ps3-this-week/

[ Voor 17% gewijzigd door rclahsen op 01-11-2010 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rclahsen schreef op maandag 01 november 2010 @ 13:54:
[...]

Ter info: MUBI komt deze week online. In de trailer zitten trouwens best leuke verwijzingen naar films verborgen (Dr. Strangelove bijvoorbeeld)

http://blog.eu.playstatio...unching-on-ps3-this-week/
De video is erg goed en legt perfect uit wat MUBI precies is.
Ben al een jaartje lid van MUBI dus ik zal deze PS app. zeker gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
.
Heb gister nog een aantal uurtjes doorgebracht met MOH en het is ''iets'' beter geworden, maar ik denk dat de muis voor mij heilig blijft. Ik heb jaren CS gespeelt op de pc en ook tegen verschillende Europese clans. Daar kon ik uit 1 oogopslag iemand een raken/head shot geven als ie in mijn ooghoek verscheen.
Dit herken ik heel erg. Heb namelijk precies hetzelfde.
Na 8 jaar intensief UT gespeeld te hebben (ook online, clangebeuren, etc) is een controller echt een hel. Je weet namelijk dat je een shooter aardig onder de knie hebt, maar het komt er niet uit. Het voelt alsof je vastgebonden zit.

Speel nu een tijdje MW2 en moet zeggen dat het wel beter begint te worden. Echt goed zal ik op de PS3 niet worden, omdat die 8 jaar toetsenbord+muis gewoonweg niet in te halen zijn.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:24

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Heeft iemand ervaring met het gebruik van een component cable ism de PS3? Ik heb helaas geen HDMI input meer over op de TV en overweeg om uit te wijken naar een component oplossing. Het punt is dat mijn tv max 1080i als input accepteert over component. Hoe gaat dit in zijn werk wanneer bv blue rays opgenomen in 1080P worden bekeken? Schaalt de PS3 het beeld (en hoe is dit in de praktijk wat betreft kwaliteit) of zal je überhaupt geen beeld krijgen? Ik vind hier wat tegenstrijdige berichten over.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Component werkt prima t/m 1080i. Er zijn een beperkt aantal blu-ray's die een lagere resolutie geven.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:24

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Shiver23 schreef op maandag 01 november 2010 @ 22:39:
Component werkt prima t/m 1080i. Er zijn een beperkt aantal blu-ray's die een lagere resolutie geven.
Over het terugvallen naar een lagere resolutie heb ik inderdaad gelezen. Een andere oplossing zou een HDMI switch zijn maar ook daar lees je erg wisselende ervaringen (ism de wat goedkopere HDMI switches). Zijn er mensen die zo'n switch probleemloos gebruiken?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bor de Wollef schreef op maandag 01 november 2010 @ 22:44:
[...]

Over het terugvallen naar een lagere resolutie heb ik inderdaad gelezen. Een andere oplossing zou een HDMI switch zijn maar ook daar lees je erg wisselende ervaringen (ism de wat goedkopere HDMI switches). Zijn er mensen die zo'n switch probleemloos gebruiken?
Ik had een goedkope switch van een lokale Handyman voor rond de €15. Voor 2 aansluitingen met een wisselknop. Werkte prima (helaas kapot laten vallen).
Mijn tv heeft maar 1 HDMI ingang, ik wissel nu gewoon steeds de stekkers om. Ik heb een PS3/Xbox360/digitale ontvanger, omdat ik toch nooit meerdere tegelijk aanzet werkt dit prima voor mij.

[ Voor 9% gewijzigd door Ike. op 01-11-2010 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ike. schreef op maandag 01 november 2010 @ 23:14:
[...]

Ik had een goedkope switch van een lokale Handyman voor rond de €15. Voor 2 aansluitingen met een wisselknop. Werkte prima (helaas kapot laten vallen).
Mijn tv heeft maar 1 HDMI ingang, ik wissel nu gewoon steeds de stekkers om. Ik heb een PS3/Xbox360/digitale ontvanger, omdat ik toch nooit meerdere tegelijk aanzet werkt dit prima voor mij.
http://www.allekabels.nl/...-HDMI-1.3-Schakelaar.html

Gebruik deze atm, werkt prima, en scheelt je hoop gezeik met stekkers omwisselen he, z'n 30 eurie wel waard, misschien nog wel goedkoper te krijgen als je hem kleiner wil ( minder aansluitingen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 14:14
Ik gebruik ook probleemloos een switch. Wel 1 van € 85,- van König. Vier ingangen en twee uitgangen waarbij ik twee uitgangen tegelijk kan aansturen. Mijn digitale Ziggo decoder en de PS3 en de PC kan ik dus switchen maar ook op beide schermen tegelijk laten zien. Werkt perfect en zeker geen gezeik. Switch is wel alleen HDMI 1.3 maar ik heb toch niets aan HDMI 1.4 in mijn huis :) . Audio en dergelijke worden ook gewoon doorgesluisd naar de uitgangen. Daar moet je wel op letten als je een switch koopt. Sommige switches kunnen het audio signaal niet goed doorgeven. Voor een tv geen probleem. Maar als je een 7.1 ontvanger erachter hebt hangen met alle Dolby's die je maar kunt bedenken dan kan dat wel vervelend zijn :)

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Voor alle Castle Crashers schreeuwers :)

bron : http://www.thesixthaxis.c...s-coming-to-psn-tomorrow/

====
Confirming via Twitter, SCEE’s Ross McGrath (drofl337) has revealed that the oft-delayed Castle Crashers is finally coming to PSN tomorrow. A hit on XBLA, the side-scrolling beat-up-em has been the subject of numerous scheduling woes, each week’s Store update comment section consistently lighting up with queries about its absence.

But if you’re not one of the many people awaiting the game, there’s probably something else you will want tomorrow. Ross tweets:

“Tomorrow on the EU PSN Store – probably the largest single content update of the year. And yes, now with added Castle Crashers. “

Brace yourself for a cornucopia of digital riches.

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Waar bestellen jullie tegenwoordig een preorder als je hem op release date in huis wil hebben, heb nu paar winkels gehad, maar dat duurt allemaal zo godsgruwelijk lang... Nu is thehut zowiezo niet erg vlot, maar voor m´n Hawx2 heeft het bijna een maand geduurd, en nu mediaoffer ook al weer 3 dagen na de release...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Fatal Mind schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:20:
Waar bestellen jullie tegenwoordig een preorder als je hem op release date in huis wil hebben, heb nu paar winkels gehad, maar dat duurt allemaal zo godsgruwelijk lang... Nu is thehut zowiezo niet erg vlot, maar voor m´n Hawx2 heeft het bijna een maand geduurd, en nu mediaoffer ook al weer 3 dagen na de release...
In bestel meestal in de UK, maar die versturen hem meestal op releasedag, dus dan hem je hem toch meestal wat later. Amazon vind ik één van de snelste met versturen, maar is vaak duur qua verzendkosten (al zag ik dat ze tegenwoordig ook free shipping naar NL hadden bij bepaalde orders).
Ik heb Vanquish besteld bij Zavvi en die is nog steeds niet binnen, dus dat is wel erg treurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

noteboeki schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:45:

Verder zijn bij mij nog steeds de Uncharteds mijn favoriet en grafisch zelf nog niks mooiers gezien dan GOWIII.
yup uncharted 1 ziet er zelfs nog briljant goed uit terwijl het een release spel van de ps3 was :P

Met GoW loop ik wat achter heb net afgelopen zondag GoW2 (collection) uitgespeeld... nu eens GoW3 via mp zien te scoren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
HoefMeistert schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:57:
Voor alle Castle Crashers schreeuwers :)
[knip]
Oeh yeah! *O*

[ Voor 13% gewijzigd door Dwazer op 02-11-2010 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 11:55
Ik heb gisteren een PS3 Slim met Medal of Honor gekocht en aangesloten op mijn Samsung UE55C6700 LED tv (die een maand oud is).

In het PS menu zie ik dat de televisie ook mooi de 1920x1080 @ 60Hz resolutie weergeeft, maar zodra ik Medal of Honor opstart springt de tv over naar 1280x720
De graphics van het spel zien er dan ook echt niet mooi uit (vorige week een xbox360 aangesloten die gewoon prima op full hd games draaide en zag er goed uit).

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik las in de 1e post van dit topic dat games op 720P resolutie worden gemaakt ofzo? Maar het zou er toch echt veel mooier moeten uitzien weet ik zeker.. Als ik in de winkel daar een tv'tje met een PS3 zie ziet er allemaal strak uit

Ik heb al gekeken bij de Game instellingen e.d. maar kan niks vinden; hij zegt dat ie automatisch 1080p selecteert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik ook bij fifa 11, komt gewoon omdat de game voor die resolutie is gemaakt. Als ik films afspeel op de PS3 blijft ie ook gewoon 1080p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 16:05:
Heb ik ook bij fifa 11, komt gewoon omdat de game voor die resolutie is gemaakt. Als ik films afspeel op de PS3 blijft ie ook gewoon 1080p.
Maar ik mag toch aannemen dat een gloednieuwe PS3 game er toch strak (HD) dient uit te zien?

Ik vind het allemaal vrij blokkerig.. lijkt haast een ge-upscalede Playstation 1 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Jasikevicius3 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:58:
Ik heb gisteren een PS3 Slim met Medal of Honor gekocht en aangesloten op mijn Samsung UE55C6700 LED tv (die een maand oud is).

In het PS menu zie ik dat de televisie ook mooi de 1920x1080 @ 60Hz resolutie weergeeft, maar zodra ik Medal of Honor opstart springt de tv over naar 1280x720
De graphics van het spel zien er dan ook echt niet mooi uit (vorige week een xbox360 aangesloten die gewoon prima op full hd games draaide en zag er goed uit).

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik las in de 1e post van dit topic dat games op 720P resolutie worden gemaakt ofzo? Maar het zou er toch echt veel mooier moeten uitzien weet ik zeker.. Als ik in de winkel daar een tv'tje met een PS3 zie ziet er allemaal strak uit

Ik heb al gekeken bij de Game instellingen e.d. maar kan niks vinden; hij zegt dat ie automatisch 1080p selecteert
Verschil tussen de xbox360 en PS3 is dat de 360 altijd naar de ingestelde resolutie schaalt. De game zelf draait waarschijnlijk ook op 720p. Enige verschil is dat je TV nu naar 1080p schaalt, ipv je console. Misschien dat je tv niet zo'n beste upscaler heeft, of dat MOH er sowieso minder uitziet. (Spel heb ik zelf niet gespeeld dus misschien dat iemand anders daar iets over kan zeggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Al eens aan de instellingen van je TV gedacht? Veelal hebben mensen beeldverbeteraars aan staan. Behalve de sync problemen die dit met zich meebrengt qua beeld en geluid, komt dit de beeldkwaliteit ook vaak niet ten goede...

Zet eens alles aan beeldverbeteringsopties uit, of, als je TV dat ondersteunt, de game-modus aan van je TV.

[ Voor 4% gewijzigd door AllSeeyinEye op 02-11-2010 16:14 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

mijn Samsung LCD heeft iig wel een "game-modus"

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 02-11-2010 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar verhaal dat het er zo lelijk uitziet dan :S. Of ben je gewoon heel erg de PC gewend, waardoor PS3 er opeens lelijk uitziet.

@AllSeeyinEye

Bij de TV in de huiskamer had ik dit, er zat wat vertraging in de controller. Maar toen ik hem op game modus zette werd het beeld wel wat lelijker. Maar het probleem was wel opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
Alle verbeteraars van de TV is uitgezet..

Bij de PS zelf heb ik in het Beeldscherm menu de 720P optie uitgevinkt (en later ook 1080i uitgevinkt)

Wat doet ie nu? Hij start het spel op in de 720x5xx resolutie (SD dus)

Deze optie kan ik niet uitvinken (is donkergrijs), waardoor ie hem dus niet in 1080 afspeelt

En nee; de tv heeft geen gamemodus

Ben nu aan het twijfelen of ik hem niet ga omruilen voor een xbox want van een PS3 had ik toch echt wel heel wat meer verwacht als dit het is..

Het beeld is misschien wel vergelijkbaar met dit filmpje als je deze op fullscreen instelt:
http://www.playstationpur...video/3035/Medal-of-Honor

Of is het beeld van een PS3 nu eenmaal zo blokkerig (en zoals iemand hierboven zei: ben ik scherpe details van PC gewend)??
In de MediaMarkt heb ik toch echt al vaker van een PS3 met game aangesloten gezien en zag er scherp uit
Een PS3 spel hoort toch (over algemeen) ook mooier uit te zien dan een xbox360?

[ Voor 31% gewijzigd door Jasikevicius3 op 02-11-2010 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

1080p en 720p (en evt. 1080i) aanvinken en niet teveel op die cijfertjes letten. Zoals ik al zei, de xbox heeft intern net zo goed een lagere resolutie dan 1080p, maar kan dat zelf upscalen tot 1080p. Bij de PS3 is dat afhankelijk van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik zal dan wel verwend zijn met de Bravia engine van mijn Sony TV, want ik merk dus helemaal niets van blokkerigheid op mn ps3...

Tuurlijk, als ik met PC vergelijk is het detail en de scherpte van de PS3 minder, maar ik stoor me er niet aan.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:47
En dan morgen na de Store Update hier je bericht posten dat je het spel niet gaat kopen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Jasikevicius3 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:58:

Het is gewoon zo dat MoH niet op 1080p draait, maar max 720p. Als je hem op 1080p wilt zeg ik nu al, lukt je niet Sommige games willen nog wel upscalen, maar sommige ook niet. Enige wat je kunt doen is kloten met de beeldinstellingen om het te verbeteren. Bij mij hielp dit ontzettend veel, maar dat hoeft niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jasikevicius3 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 16:46:
Of is het beeld van een PS3 nu eenmaal zo blokkerig (en zoals iemand hierboven zei: ben ik scherpe details van PC gewend)??
In de MediaMarkt heb ik toch echt al vaker van een PS3 met game aangesloten gezien en zag er scherp uit
Het beeld van een PS3 zou niet blokkerig moeten zijn.
edit:
Zeker niet met de TV die jij aangeeft. ;)

PS3-versies van games zien er niet beter uit dan de xbox360-versies, de exclusives van de PS3 hebben vaak wel een veel beter beeld vergeleken met multiplatformgames. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door OPSLAGHOND op 02-11-2010 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Maar dat komt ook omdat poorten naar X360 'iets' makkelijker is dan naar de PS3. Daarom hekel ik over het algemeen multiplatform games op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 18:12:
Maar dat komt ook omdat poorten naar X360 'iets' makkelijker is dan naar de PS3. Daarom hekel ik over het algemeen multiplatform games op de PS3.
Voor getalenteerde, professionele en/of bedreven mensen/bedrijven moet dat niets uitmaken.
Als je met "oud materiaal" blijft werken en niet vooruit kijkt door gemakzucht dan wordt daar niemand beter van. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Laatst online: 21:52

RnB

Een hele tijd geleden werd bekend dat wat oude ps2 games bijgeschaafd werden om op de ps3 te draaien.
Ik werd helemaal enthousiast, want ik kijk wel uit naar de oude GTA's. Echter heb ik daarna niets meer van die games vernomen en ik kom ook maar weinig op het net tegen.

Mensen die meer weten hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RnB schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 20:01:
Een hele tijd geleden werd bekend dat wat oude ps2 games bijgeschaafd werden om op de ps3 te draaien.
Ik werd helemaal enthousiast, want ik kijk wel uit naar de oude GTA's. Echter heb ik daarna niets meer van die games vernomen en ik kom ook maar weinig op het net tegen.

Mensen die meer weten hierover?
De volgende HD collections zullen het komende jaar uitkomen:

Sly Collection (komt over een paar weken uit)
Prince of Persia Trilogy collection
Ico & Shadow of the Colossus
Splinter Cell HD Trilogy

Er is volgens mij nog nooit iets (officieel) gezegd over een remake van oude GTA's voor de PS3.
Het ligt helemaal aan Rockstar of hun de PS2 GTA's opnieuw willen uitbrengen.

[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 02-11-2010 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Laatst online: 21:52

RnB

Ah k.. Apart.
Ik dacht dat iemand slides lieten zien waarin de verschillende GTA's stonden die naar HD geport werden. Sowieso van Vice City.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Laatst online: 07-09 19:46
Ike. schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 20:15:
[...]

De volgende HD collections zullen het komende jaar uitkomen:

Sly Collection (komt over een paar weken uit)
Prince of Persia Trilogy collection
Ico & Shadow of the Colossus
Splinter Cell HD Trilogy

Er is volgens mij nog nooit iets (officieel) gezegd over een remake van oude GTA's voor de PS3.
Het ligt helemaal aan Rockstar of hun de PS2 GTA's opnieuw willen uitbrengen.
Persoonlijk zit ik het meest te wachten op de gehele Final Fantasy serie op HD.
Heb Final Fantasy 7 op mijn Samsung galaxy gespeeld met psx4droid en dat werkte echt fantatisch.
Heb nu alleen een probleem als ik het water in ga dan is hij niet vooruit te branden.
Maar nu kan ik mijn savegames niet overzetten naar de ps3 :/

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinned123 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 21:05:
[...]

Persoonlijk zit ik het meest te wachten op de gehele Final Fantasy serie op HD.
Heb Final Fantasy 7 op mijn Samsung galaxy gespeeld met psx4droid en dat werkte echt fantatisch.
Heb nu alleen een probleem als ik het water in ga dan is hij niet vooruit te branden.
Maar nu kan ik mijn savegames niet overzetten naar de ps3 :/
Veel mensen zouden Final Fantasy VII in HD willen spelen, maar zo'n spel zou bijna compleet opnieuw gemaakt moeten worden. Dat zou jaren werk zijn en miljoenen kosten!
Ik denk dat de kans zéér klein is dat er een PS1/PS2 RPG game een HD remake zal krijgen omdat dit gewoon te veel werk is.

[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 02-11-2010 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Chaoss schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 14:51:
[...]

yup uncharted 1 ziet er zelfs nog briljant goed uit terwijl het een release spel van de ps3 was :P
Uncharted1 is al een paar jaartjes oud, maar het was zeker geen launch-game. Ik vind trouwens dat het tijd wordt dat ze deel3 aankondigen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens Yamouchi worden de GT5 exemplaren gedrukt "as we speak"

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/pmJEf.gif

want it badly... GT5 gaat systemen sellen...

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Laatst online: 21:26
Misschien nu dan ook een slim moment om mijn fat 80Gb op MP te zetten en een slim te kopen? :)
Tis de 80GB met Resistance 2 pack.. Vraag me af of ik er 180-200 voor zou kunnen krijgen...
Is nu 13 maanden oud :P

Aangezien nu vast ook veel ouders op zoek gaan naar een wat goedkopere tweedehands console :P

[ Voor 18% gewijzigd door GAIAjohan op 02-11-2010 23:24 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GAIAjohan schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 23:24:
Misschien nu dan ook een slim moment om mijn fat 80Gb op MP te zetten en een slim te kopen? :)
Tis de 80GB met Resistance 2 pack.. Vraag me af of ik er 180-200 voor zou kunnen krijgen...

Aangezien nu vast ook veel ouders op zoek gaan naar een wat goedkopere tweedehands console :P
Waarom een nieuwe als je oude gewoon goed werkt? :?

€200 voor een 2ehandse PS3 fat zonder spel is te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ike. schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 23:44:
[...]

Waarom een nieuwe als je oude gewoon goed werkt? :?

€200 voor een 2ehandse PS3 fat zonder spel is te veel.
True, maar je ziet op Mp nog gekkere dingen die nog gekkere biedingen krijgen. Bovendien zit resistance 2 er wel bij :P

En waarom een nieuwe? Omdat de slim handiger is. Ik hou niet van hoogglans dat het zo snel vies is..

Hoogglans kan mooier lijken, maar je moet er wel goed mee omgaan zeg maar.
verder is de slim een stuk zuiniger met energie.

[ Voor 26% gewijzigd door GAIAjohan op 02-11-2010 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:19

SkyStreaker

Move on up!

Ike. schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 21:22:
[...]

Veel mensen zouden Final Fantasy VII in HD willen spelen, maar zo'n spel zou bijna compleet opnieuw gemaakt moeten worden. Dat zou jaren werk zijn en miljoenen kosten!
Ik denk dat de kans zéér klein is dat er een PS1/PS2 RPG game een HD remake zal krijgen omdat dit gewoon te veel werk is.
Bij elk final fantasy spel, ook een nieuwe, gaat die vlieger op natuurlijk. Maar potverdikke Squeenix... Als je eens ZIET hoe vaak ik dit hoor, hoe vaak ik dit zie, hoe zeer het zo ongelofelijk duidelijk is dat de halve godvergeten wereld op een remake zit te wachten (ook al gaat het bij sommigen wss om een HD Tifa XD) dan is het gewoon duidelijk. DOEN en ga verdeurie verdienen als een tierelier.

Ik snap dan ook bij god niet waarom Squeenix zo moeilijk loopt te doen.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:52
Gister eens begonnen aan Uncharted 2, toch wel erg gaaf zeg. Vind 'm een stuk beter dan deel 1. Ook Heavy Rain net uitgespeeld. Toch wel blij dat ik naar de PS3 ben overgestapt, leuke titels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

-RazieL- schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 22:13:
[...]

Uncharted1 is al een paar jaartjes oud, maar het was zeker geen launch-game. Ik vind trouwens dat het tijd wordt dat ze deel3 aankondigen 8)
ah ok, nouhja het kwam iig relatief kort na de ps3 release uit. maa rgoed het blijft wel een van de mooiere spellen.
GAIAjohan schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 23:48:
Hoogglans kan mooier lijken, maar je moet er wel goed mee omgaan zeg maar.
verder is de slim een stuk zuiniger met energie.
srsly je zit voor jezelf redenen te bedenken om die ps3 slim voor jezelf te verantwoorden :P ik ken dat =]
maar zit je zovaak aan je ps3 dat je vingerafdrukken op je glossy behuizing maakt? dat ding staat daar te staan je wipt er af en toe een andere disc in... daar wordt hij bij mij iig niet smerig van :P en die energie besparing heb ik wel eens berekend en dat kan echt niet uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

SkyStreaker schreef op woensdag 03 november 2010 @ 00:19:
[...]

Bij elk final fantasy spel, ook een nieuwe, gaat die vlieger op natuurlijk. Maar potverdikke Squeenix... Als je eens ZIET hoe vaak ik dit hoor, hoe vaak ik dit zie, hoe zeer het zo ongelofelijk duidelijk is dat de halve godvergeten wereld op een remake zit te wachten (ook al gaat het bij sommigen wss om een HD Tifa XD) dan is het gewoon duidelijk. DOEN en ga verdeurie verdienen als een tierelier.

Ik snap dan ook bij god niet waarom Squeenix zo moeilijk loopt te doen.
Het heeft een beetje hetzelfde gevoel als Duke Nukem... instant buy, period...

En ik denk toch wel dat de uiteindelijk gemaakte kosten er wel uit gehaald zouden worden.
En het zou Square Enix tegen de schenen schoppen, als ze nog nieuwe FF's willen gaan uitbrengen en dan zeggen dat er een HD remake van 7 aan gaat komen. Volgens mij zouden dan veel mensen wachten totdat die er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
HoefMeistert schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:57:

“Tomorrow on the EU PSN Store – probably the largest single content update of the year. And yes, now with added Castle Crashers. “

Brace yourself for a cornucopia of digital riches.
Volgens mij hint ie naar de GT5 demo... :+

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Ontzettende_Jan schreef op woensdag 03 november 2010 @ 09:46:
[...]

Of Duke Nukem!! zOMGWTFBBQ 8) :*)

Even afwachten dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
Wat betreft het HD remake verhaal...Ik zou heel graag een HD remake willen zien van MGS 1 tm 3. Zou echt gruwelijk vet zijn om alle drie delen op 1 disc te hebben in HD! Ook de drie Ratchet and Clank delen lijken me wel cool. Ben benieuwd of er nog meerdere komen.Op basis waarvan beslissen ze eigenlijk dat er een HD remake komt van een game? Userdemand ofzo?

[ Voor 3% gewijzigd door P.E.No.1 op 03-11-2010 09:59 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Jasikevicius3 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 16:46:
Alle verbeteraars van de TV is uitgezet..

Bij de PS zelf heb ik in het Beeldscherm menu de 720P optie uitgevinkt (en later ook 1080i uitgevinkt)

Wat doet ie nu? Hij start het spel op in de 720x5xx resolutie (SD dus)

Deze optie kan ik niet uitvinken (is donkergrijs), waardoor ie hem dus niet in 1080 afspeelt

En nee; de tv heeft geen gamemodus

Ben nu aan het twijfelen of ik hem niet ga omruilen voor een xbox want van een PS3 had ik toch echt wel heel wat meer verwacht als dit het is..

Het beeld is misschien wel vergelijkbaar met dit filmpje als je deze op fullscreen instelt:
http://www.playstationpur...video/3035/Medal-of-Honor

720P staat voor de resolutie 1280*720 en is een hd-resolutie. Er zijn games die ook op 1080P draaien, maar de meeste games zijn 720P. Een sd-resolutie (die van de dikke tv's) is 480P. Heb je toch wel de ps3 via een hdmi-kabel aangesloten? Want als je een scart-kabel gebruikt dan ziet het er inderdaad niet uit. Probeer anders nog eens 720P aan te vinken in het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

@Jasik.....nogwat

Je hebt in het ps3 menu natuurlijk ook wat beeldinstellingen die je eventueel zou kunnen aanpassen.

http://manuals.playstatio...ttings/index_display.html (LED technologie werkt wellicht wat anders in samenwerking met wat opties die aan of uit staan.... Geen idee)

Ik GOK haast dat je "diepe kleuren uitvoer" keihard op uit moet zetten.

Anders probeer je even 2 foto's te maken van het verschil, als je daar handig in bent.
Bellerophon schreef op woensdag 03 november 2010 @ 09:23:
[...]

Het heeft een beetje hetzelfde gevoel als Duke Nukem... instant buy, period...

En ik denk toch wel dat de uiteindelijk gemaakte kosten er wel uit gehaald zouden worden.
En het zou Square Enix tegen de schenen schoppen, als ze nog nieuwe FF's willen gaan uitbrengen en dan zeggen dat er een HD remake van 7 aan gaat komen. Volgens mij zouden dan veel mensen wachten totdat die er is.
Ik ben het met je eens. Echter heeft Squeenix prima het aantal bronnen om een HD-remake te maken EN een nieuwe FF.

En dan nog even, ik speel nu FF13 en.... ik weet niet zo heel goed wat ik ervan moet vinden... Ik merk het typische ff-sfeertje een beetje en het begin is ongewoon langdradig. Of doe ik nu heel kort door de bocht?

[ Voor 70% gewijzigd door SkyStreaker op 03-11-2010 11:09 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ontzettende_Jan schreef op woensdag 03 november 2010 @ 09:46:
[...]

if only.... Ik denk dat ze de launch van MUBI ook aangrijpen dit te kunnen zeggen. IK ga denk ik wel ff een maandje testen. voor 12,99 onbeperkt films bekijken klinkt niet slecht, hoop dat het aanbod aan films in Nederland nog een beetje hoog is.

Ik blijf het raar vinden dat een bedrijf als Sony welke notabene 40 pct van Hollywood in haar bezit heeft het niet fatsoenlijk voor elkaar krijgt een videostore te releasen in de Benelux. Terwijl gedoodverfde concurrent MS zonder enige filmmaatschappij te hebben al enige tijd een goed werkende HD streaming videostore in nederland heeft... BS!! Naja MUBI is een pleister op de wonde door films aan te bieden die je niet zo snel in de videotheek zult vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

SkyStreaker schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:04:

Ik ben het met je eens. Echter heeft Squeenix prima het aantal bronnen om een HD-remake te maken EN een nieuwe FF.

En dan nog even, ik speel nu FF13 en.... ik weet niet zo heel goed wat ik ervan moet vinden... Ik merk het typische ff-sfeertje een beetje en het begin is ongewoon langdradig. Of doe ik nu heel kort door de bocht?
Vind ik ook... FF13 is mooi, maar toch mist het iets. Het verhaal is anders, en het is ook redelijk liniear :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 11:18
Bellerophon schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:23:
[...]

Vind ik ook... FF13 is mooi, maar toch mist het iets. Het verhaal is anders, en het is ook redelijk liniear :/
ben zelf geen FF speler (ja die bestaan ;) ), een vriend van me wel en die klaagde ook over het lineaire karakter van het spel.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Svennie schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:41:
[...]

ben zelf geen FF speler (ja die bestaan ;) ), een vriend van me wel en die klaagde ook over het lineaire karakter van het spel.
Ja dat is zeker zo, de vrijheid die je met de vroegere (goh wat klink ik oud zo) delen had, die is hier gewoon niet. Ga van plek A naar plek B, that's it.

Waar je met bijvoorbeeld deel 7, ongekende mogelijkheden had, is dat bij 13 spontaan verdwenen. En ook de karakter ontwikkeling was bij de vorige delen (in mijn optiek) veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Store Update van deze week :)
Hello all, it’s the Store Update post! I’ve left things a little late today because there’s been a lot to organise, so I won’t do my usual call outs on the content. There’s a heck of a lot this week so if you have any questions about anything then just ask away in the comments and I will do my best to answer.

That said, there is an absolute Kratos overload this week, so if you’re a fan of the angriest man in videogames you’ve got a lot to choose from. Oh, and there’s Castle Crashers, so you can stop asking me when it’s coming now.

So instead of the usual content discussion, here’s a quick status update to let you know that your feedback is being acted upon since last week:

A few of the PSOne Classics from the list of PSOne title requests that you helped me to compile have been submitted for Store publish. The process to get them emulated is underway and barring any technical or legal issues they will be published on the EU Store, hopefully before year end. I’m sure you’ll hear from various publishers closer to release, but I’m not able to discuss what they are at the moment (just like all upcoming content).

This week as usual, the trial and unlocks do not go to Germany. We are currently organising full retail releases of these titles for the German consumers and those will be added to the German Store as soon as possible – in next week’s publish at the latest and hopefully sooner. As a result of your feedback last week, I am actively investigating the free content in Germany situation and will let you know if I find anything out.

So there you go – your feedback in action. Thank you all for your suggestions and comments and please do keep your comments coming. I will be around for the comments a little later on, so if I don’t respond right away then you have my apologies in advance.

Catch you later!

PlayStation Store (via PS3, PSP and Media Go)
Special Offers
(Offer prices available until the 10th of November)

Voodoo Dice (was – £7.99/€9.99 now – £5.49/€6.99)
Mahjong Tales: Ancient Wisdom - Booster Pack (was – £3.49/€3.99 now – £0.79/€0.99)
Cuboid – Level Editor (was – £3.19/€3.99 now – £0.79/€0.99)
Cuboid – Booster Pack (was – £2.39/€2.99 now – £0.79/€0.99)
Dissidia: Final Fantasy (was – £19.99/€24.99 now – £15.99/€19.99)
James Cameron’s Avatar: The Game (PSP) (was – £23.99/€29.99 now – £15.99/€19.99)
Alien Zombie Death! (mini) (was – £2.49/€2.99 now – £1.74/€1.99)
Supermarket Mania (mini) (was – £3.99/€4.99 now – £2.49/€2.99)
Permanent Price Reductions
Disgaea 2: Dark Hero Days – now £15.99/€19.99
Mana Khemia: Student Alliance – now £11.99/€14.99
Prinny: Can I Really Be The Hero? – now £7.99/€9.99
What Did I Do To Deserve This, My Lord!? - now £7.99/€9.99
What Did I Do To Deserve This, My Lord!? 2 - now £7.99/€9.99
Downloadable Games (PS3)
God of War HD (£13.99/€17.99) Rating: PEGI 18
Availability: All locales

God of War II HD (£13.99/€17.99) Rating: PEGI 18

God of War Collection HD (£23.99/€29.99) Rating: PEGI 18

Trial & Unlock Games (PS3)
Blacklight: Tango Down (£9.99/€12.99) Rating: PEGI 16
Availability: Not available in Germany

Castle Crashers (£10.99/€13.99) Rating: PEGI 16
Availability: Not available in Australia, Germany and New Zealand

Downloadable Games (PSP)
God of War: Ghost of Sparta (£16.99/€26.99) Rating: PEGI 18

Harvest Moon: Hero of Leaf Valley (£23.99/€29.99) Rating: PEGI 3

No Heroes Allowed (£9.99/€12.99) Rating: PEGI 7

ZHP: Unlosing Ranger vs. Darkdeath Evilman (£23.99/€29.99) Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Australia and New Zealand

Ys Seven (£19.99/€24.99) Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Australia, Belgium, India, Netherlands, New Zealand, Portugal, Russian Federation, Saudi Arabia, South Africa, Turkey and United Arab Emirates

PSone Games (PS3 and PSP)
Centipede (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 3

Demos (PS3)
Apache Air Assault Rating: PEGI 16
Availability: Not available in Croatia, Germany, Greece, India, Russian Federation, Saudi Arabia, Slovenia, South Africa, Turkey and United Arab Emirates

John Daly’s Pro Stroke Golf Rating: PEGI 3
Availability: Not available in India, Russian Federation, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates

Rock Band 3 Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates

Demos (PSP)
Split/Second: Velocity Rating: PEGI 7

Applications (PS3)
MUBI (free) Rating: PEGI 18
Availability: Available in Australia, Belgium, Denmark, Finland, France, Ireland, Luxembourg, Netherlands, New Zealand, Norway, Sweden and United Kingdom (More territories next week)

Add-On Game Content (PS3)
Dead Rising 2 - Ninja Skill Pack (£1.59/€1.99) Rating: PEGI 18

FIFA 11 – Ultimate Team (free) Rating: PEGI 3

Fist of the North Star: Ken’s Rage

Kenshiro Original Costume (£1.99/€2.49) Rating: PEGI 18
Availability: Not available in New Zealand

Front Mission: Evolved
Weapons Pack 01 (£2.39/€2.99)
Wanzer Pack 02 (£3.19/€3.99)
Rating: PEGI 16

God of War III
Apollo Character Skin (£0.79/€0.99)
Forgotten Warrior Character Skin (£0.79/€0.99)
Dominus Character Skin (£0.79/€0.99)
Phantom of Chaos Character Skin (£0.79/€0.99)
Character Skin Bundle (£3.19/€3.99)
Challenge of Exile Arena (£1.59/€1.99)
Rating: PEGI 18

Medal of Honor - Hot Zone Map Pack (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 18

ModNation Racers – Kratos Pack (£1.39/€1.75) Rating: PEGI 7

PAIN
Creepie Pack (£0.79/€0.99)
PAINamotion Pack (free)
Rating: PEGI 16

Söldner-X 2: Final Prototype – The Final Chapter (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 7

Space Invaders Infinity Gene – Bonus Stage Pack 2 (£2.39/€2.99) Rating: PEGI 3

Split/Second: Velocity - Onslaught Pack (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 7

Sports Champions – Reverse Tee Pack (£2.39/€2.99) Rating: PEGI 12

Super Street Fighter IV – Ultra Shoryuken Pack 1 (£3.19/€3.99) Rating: PEGI 12

Tom Clancy’s H.A.W.X. 2
Bonus Pack (free)
Russian Power Pack (£3.19/€3.99)
Rating: PEGI 12

DJ Hero II – Hit Makers Mix Pack (£6.29/€7.99) Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Russian Federation, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates

Rock Band 3
The Doors Greatest Hits: Rock Band Edition (£9.99/€14.99) (contains the tracks listed below which are also available separately)
‘Hello, I Love You’ (£0.99/€1.49)
‘LA Woman’ (£0.99/€1.49)
‘Light My Fire’ (£0.99/€1.49)
‘Love Her Madly’ (£0.99/€1.49)
‘Love Me Two Times’ (£0.99/€1.49)
‘Peace Frog’ (£0.99/€1.49)
‘People Are Strange’ (£0.99/€1.49)
‘Riders On The Storm’ (£0.99/€1.49)
‘Roadhouse Blues’ (£0.99/€1.49)
‘Soul Kitchen’ (£0.99/€1.49)
‘The Crystal Ship’ (£0.99/€1.49)
‘Touch Me’ (£0.99/€1.49)

Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and UAE

Rock Band Network
‘Determined (Vows of Vengeance) by Kataklysm (£0.99/€1.49)
‘Hello Fascination’ by Breathe Carolina (£0.99/€1.49)
‘Revolution’ by Bang Camaro (£0.59/€0.79)
‘The Gun Show’ by In This Moment (£0.99/€1.49)
‘Uncivilized’ by Texas In July (£0.99/€1.49)

Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and UAE

FirstPlay (PS3)
FirstPlay Episode 31 (£0.99/€1.20)
Availability: Ireland and UK only

Uncharted 2: Among Thieves
Doughnut Drake (£0.20/€0.25)
Marco Polo (£0.20/€0.25)
Skelzor (£0.20/€0.25)
Tetram (£0.20/€0.25)
Glowzor (£0.20/€0.25)
Doughnut Lazarevic (£0.20/€0.25)
Genghis Kahn (£0.20/€0.25)
Zorskel (£0.20/€0.25)
Lieutenant Draza (£0.20/€0.25)
Platzor (£0.20/€0.25)
Soundtracks (PS3)
God of War Trilogy Soundtrack (£11.99/€14.99)
Dynamic Themes (PS3)
Dead Nation - Dead Man’s Hand (£1.59/€1.99)
Premium Themes (PS3)
Von Chrono Themes
Lights (£1.19/€1.49)
Off the Beat (£1.19/€1.49)
Premium Themes (PSP)
Von Chrono Themes
Light & Shadow: Light (£1.19/€1.49)
Light & Shadow: Shadow (£1.19/€1.49)
Wallpapers (PSP)
No Heroes Allowed Wallpaper
No Heroes Allowed Landscape Wallpaper
Videos (PS3)
Buzz! The Ultimate Music Quiz Trailer
Beat Sketcher Trailer
Invizimals: Shadow Zone Trailer
Medal Of Honor TV Advert
No Heroes Allowed Trailer
No Heroes Allowed Launch Trailer
SingStar Guitar Trailer
SingStar Dance Trailer
Söldner-X 2: Final Prototype The Final Chapter Trailer
Videos (PSP)
Buzz! The Ultimate Music Quiz Trailer
No Heroes Allowed Trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Castle Crashers!! Meohwewgwaqwertty! 8)7 *O*

Eindelijk :$

Vanavond maar eens uit proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

en er dan vervolgens achter komen dat er geen hol aan is.. :o

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahaha, ik wilde het ook net zeggen ja :D Ik heb even een filmpje gekeken, maar ik snap nog niet echt wat er zo leuk aan is...

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Meelobee schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:19:
en er dan vervolgens achter komen dat er geen hol aan is.. :o
:>
SToRM666 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:25:
Hahaha, ik wilde het ook net zeggen ja :D Ik heb even een filmpje gekeken, maar ik snap nog niet echt wat er zo leuk aan is...
Het gaat allang niet meer om de game zelf, maar om de 'Satisfaction' dat dat kreng er eindelijk is... :P

Hoef ik ook niet elke PSN update in de gaten te houden om vervolgens hier 'Geen Castle Crashers' te posten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik ken dat hele origineel van castel crashers niet... :P heb gister voor het eerst eens een filmpje opgezocht m aar kvin de psn versie er wel erg tof uitzien, leuk grafisch stijltje met loze humor :P

btw die GoW HD is gewoon hetzelfde als GoW collection neem ik aan?

[ Voor 31% gewijzigd door Chaoss op 03-11-2010 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 10:00
UT voor Fifa maar eens uit gaan proberen. De store krijgt rond een uur of zes altijd een update toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@ Skystreaker / Bellerophon / Svennie

Final Fantasy XIII is Linear tot je op Terra Incognita (Grand Pulse ) aankomt, daar is volop bewegings vrijheid en kan je side missions starten. Heb er helemaal geen problemen mee gehad. En ben echt een Die Hard Final Fantasy fan, en heb met veel plezier de Platinum Trophy gehaald.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Destianto schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:40:
@ Skystreaker / Bellerophon / Svennie

Final Fantasy XIII is Linear tot je op Terra Incognita (Grand Pulse ) aankomt, daar is volop bewegings vrijheid en kan je side missions starten. Heb er helemaal geen problemen mee gehad. En ben echt een Die Hard Final Fantasy fan, en heb met veel plezier de Platinum Trophy gehaald.
Dat weet ik :)
Maar daarom is het ook mijn persoonlijke gevoel he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:21
Laatst na de aankondiging dat GoogleTV in een Sony BluRay speler geïntegreerd zou worden, was mij eerste reactie dat het wel heel mooi zou zijn als Sony dat ook naar de PS3 zou brengen. Volgens geruchten lijkt Sony daar inderdaad ook voor te gaan kiezen. Het zou supermooi zijn als dat gebeurt. Volgens mij zit er in GoogleTV ook een browser. Kan die eindelijk ook eens geüpdate worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wel een erg vaag gerucht. Bravia-functies in de vorm van een soort widgets zijn er ook (nog) niet voor de PS3. Het zou geweldig zijn als ze het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Wat heb je precies aan GoogleTV? En wellicht belangrijker - is het bruikbaar in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

http://www.google.com/tv/
Veel functies heb je nog niets aan in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand ofdat het spelen met de nieuwe God of War III skins je nog steeds trophies kan unlocken?

Ik heb dacht ik ergens gelezen toen het spel uitkwam dat wanneer je met de pre-order gratis skins speelde je geen trophies kon unlocken.

Eurolanden worden weer keihard genaaid met de GoW: Ghost of Sparta prijs. (£16.99/€26.99)
17 pond = €19.50 !!

[ Voor 19% gewijzigd door Ike. op 03-11-2010 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Mooi bij plus met dat, eh, gele monstertje =] Die wou ik eigenlijk al hebben. De mini's zijn aardig. Wat ik wel even ook binnenhaal is GoW HD met korting XD. 18GB.... Jeuh, lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:44
Wie weet er nog goede Coop games?
Het zijn er volgens mij niet echt veel, en de coop modus moet vrij uitgebreid zijn.
Heb LBP en Uncharted 2 al veel gespeeld.

Kan er namelijk niet echt wijs uitkomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

die GoW kunje voor dat geld ook op disc kopen :P scheelt ook nog een hoop opslag ruimte (die speelt gewoon vanaf disc).

Maar die demo van Castel Crashers is wel leuk, vermakelijke game, grappig stijltje en humoristsich... maar kvin 14 eur. wel wat aan de hoge kant.
Flexicon schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:25:
Het zijn er volgens mij niet echt veel, en de coop modus moet vrij uitgebreid zijn.

Pixel junk monsters natuurlijk... echt DE coop game =]

[ Voor 41% gewijzigd door Chaoss op 03-11-2010 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Chaoss schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:25:
die GoW kunje voor dat geld ook op disc kopen :P scheelt ook nog een hoop opslag ruimte (die speelt gewoon vanaf disc).

Maar die demo van Castel Crashers is wel leuk, vermakelijke game, grappig stijltje en humoristsich... maar kvin 14 eur. wel wat aan de hoge kant.

[...]

Pixel junk monsters natuurlijk... echt DE coop game =]
Joooh, moet toch wat met 320GB of nie dan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Chaoss schreef op woensdag 03 november 2010 @ 09:00:

srsly je zit voor jezelf redenen te bedenken om die ps3 slim voor jezelf te verantwoorden :P ik ken dat =]
maar zit je zovaak aan je ps3 dat je vingerafdrukken op je glossy behuizing maakt? dat ding staat daar te staan je wipt er af en toe een andere disc in... daar wordt hij bij mij iig niet smerig van :P en die energie besparing heb ik wel eens berekend en dat kan echt niet uit :P
Natuurlijk probeer ik t voor mezelf te verantwoorden :P , terwijl t eigenlijk geen slimme zet is.. Mja, die phat heeft wel last van vingerafdrukken bij de knoppen, en daarnaast krast ie erg gemakkelijk. Ondanks dat mijn phat nooit ergens tegenaan komt, zit er toch een soort van schaafplek op 1 zijkant.
Ik hou echt neit van glosssy. daarom als ik bv een nieuwe x360 zou kopen, zou ik de goedkopere 4GB kopen omdat die tenminste matzwart is :P

Ik ga t verschil in energieverbruik eens even opzoeken en berekenen wat de kosten zijn..

Energieverbruik volgens wiki:
Mijnes 110W
Slim: 60W

Stel het ding staat 15 uur per week aan.
15*50 = 750W per week...
750*50 = 37,5 kWh per jaar...

1kWh kost iets van 20 cent ofzo.. is €7,50 per jaar.. Daar schiet je eik niks mee op nee..

[ Voor 10% gewijzigd door GAIAjohan op 03-11-2010 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swopdark schreef op woensdag 03 november 2010 @ 12:44:
[...]

if only.... Ik denk dat ze de launch van MUBI ook aangrijpen dit te kunnen zeggen. IK ga denk ik wel ff een maandje testen. voor 12,99 onbeperkt films bekijken klinkt niet slecht, hoop dat het aanbod aan films in Nederland nog een beetje hoog is.
Als de database het goed aangeeft kan je kiezen uit 406 films waarvan 5 gratis. Ik weet niet of films ondertitels hebben.
Op dit moment duurt het erg lang voordat alle afbeeldingen worden weergeven, ik denk dat veel mensen momenteel met MUBI aan het 'spelen' zijn

[ Voor 16% gewijzigd door Ike. op 03-11-2010 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flexicon schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:25:

Borderlands... epic game, voice chat is bizar slecht maar is ook split screen te spelen of in LAN natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrE911
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-09 11:40
GAIAjohan schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 23:24:

Fat van 80 GB, Resistance 2 pack, 13 maand oud ... Zou dit heel toevalllig geen pack kunnen zijn die door Bart Smit online werd verkocht voor 180 euro vorig jaar in Oktober ter gelegenheid van de release van de slim versie? Heb vorig jaar in oktober dezelfde gekocht op die manier dankzij een tip op Tweakers ;-)

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/32666213

[ Voor 3% gewijzigd door FrE911 op 03-11-2010 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik heb een paar weken geleden die Gioteck EX-02 gekocht, omdat ik het draagcomfort van de officiele headset niet goed vond.

Na lang testen vind ik het een zeer prettige headset, maar soms in MW2 word die voice chat niet goed geactiveerd.
Nu hoor ik van vrienden dat dit ook niet feilloos werkt met de officiele headset...

Zijn er mensen die hier nog last van hebben? Bij de instellingen van je PS3 kan je testen of alles goed werkt.
Dit werkt echt perfect en mijn stem is kristalhelder, dus ik neem gewoon aan dat dit aan MW2 ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ike. schreef op woensdag 03 november 2010 @ 20:54:
Als de database het goed aangeeft kan je kiezen uit 406 films waarvan 5 gratis. Ik weet niet of films ondertitels hebben.
Op dit moment duurt het erg lang voordat alle afbeeldingen worden weergeven, ik denk dat veel mensen momenteel met MUBI aan het 'spelen' zijn
haha net even één van de gratis "films" gekeken en ik ben niet stuk van de beeldkwaliteit (het is geen HD) maar vind het zeker niet slecht (bijna DVD kwaliteit). Ik val bijna van men stoel als ik zie dat er voor nederland meer dan 400 films beschikbaar zijn! Dat had ik niet verwacht!

Het was een soort docu van een gekkenhuis in Bulgarije waar een aantal van die "bewoners" de hele dag gevolgt worden, behoorlijk bizar eigenlijk dat sommige mensen zo leven en zo in de war zijn. één kerel was ervan overtuigt dat hij een opperwezen was en dat omdat hij at, het ging regenen... wauw.. een ander was de hele dag stenen aan het verplaatsen... bijzonder stukje film maar zeker niet voor iedereen geschikt dit MUBI.

Maargoed het is een filmdienst die niet iedereen zal aanspreken, de meeste 16 jarige dweeps onder ons haken al af als ze zien dat een film van voor 2000 is, laat staat exemplaren uit 1964 of soms eerder. Dit is meer een dienst voor de fijnproevers en dat kan ik erg waarderen... Natuurlijk wil ik ook men hollywood knallers kunnen zien in Full HD maar dat zal nog wel even op zicht laten wachten...? Ik ga vanavond nog een abbo voor een maand afsluiten om te zien of het het waard is en welke verborgen parels er allemaal nog meer gaan komen...

Eerder vanmiddag laadde de plaatjes van de films ook niet bijzonder snel maar ik denk dat piekbelasting er wel mee te maken heeft. De film zelf draaide zeer soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:25:Pixel junk monsters natuurlijk... echt DE coop game =]
PixelJunk Monsters :9~
Ik denk dat ik Dwazer ga opvolgen en elke keer ga posten "Weer geen PJM2?? :( "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Ik snap sowieso nooit hoe mensen een vieze PS3 kunnen krijgen. Aan- en uitzetten en disc uitwerpen gaat via de controller. Ok, hooguit 1 vingerafdrukje op de eject-knop dan. :)
Pagina: 1 ... 11 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.