Ik gebruik die widget en mijn batterij gaat gewoon 2-3 dagen mee, dus ik betwijfel ergens dat het enkel aan die widget zou liggen.xtreme_lunatic schreef op maandag 13 september 2010 @ 20:28:
Weet niet of deze tip al eens voorbij gekomen is. Ik heb getest of het verschil maakt qua batterij tijd als je Mini info (een widget die ik veel voorbij zie komen) gebruikt. Normaal kon ik mijn Desire elke dag opladen. Sinds ik mini info niet meer gebruik gaat de batterij 2 - 3 dagen mee.
Ik kan je met zekerheid vertellen dat hij simlockvrij EN unbranded is;) (mijne iig)Aikon schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 14:08:
Heb het topic doorgekeken maar kon het niet vinden, ook net bij de Hi winkel geweest, daar werd beweerd dat het toestel simlockvrij en unbranded was. Hoe is dat laatste met zekerheid te controleren?
Die van mij is simlock vrij (ook bij de Hi winkel gehaald). branded is het toestel kwa uiterlijk niet, maar Hi zal toch wel een rol spelen als het om updates gaat, denk ik.arjan19 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 21:28:
[...]
Ik kan je met zekerheid vertellen dat hij simlockvrij EN unbranded is;) (mijne iig)
[ Voor 4% gewijzigd door StarC op 14-09-2010 21:40 ]
Mijn Hero kwam van Hi, mijn Desire nu. beide toestellen simlock-vrij en unbranded en altijd meteen de updates gekregen. Volgens mij gaat Hi daar niet tussen zitten.StarC schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 21:40:
[...]
Die van mij is simlock vrij (ook bij de Hi winkel gehaald). branded is het toestel kwa uiterlijk niet, maar Hi zal toch wel een rol spelen als het om updates gaat, denk ik.
Duidelijk, moet wel goed gaan dan 
Is het ding nog een beetje waterdicht/regenbestendig of met een speciaal hoesje eventueel, maar dan zal het touchscreen wel niet meer werken, wat op zich geen probleem is.
Is het ding nog een beetje waterdicht/regenbestendig of met een speciaal hoesje eventueel, maar dan zal het touchscreen wel niet meer werken, wat op zich geen probleem is.
Hi is doorgaans wel simlocked, maar ik heb 't bij me Hero nooit getest en de Desire die ik nu gebruik komt niet bij Hi vandaan.rinkel schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 22:19:
[...]
Mijn Hero kwam van Hi, mijn Desire nu. beide toestellen simlock-vrij en unbranded en altijd meteen de updates gekregen. Volgens mij gaat Hi daar niet tussen zitten.
1. Gewoon een kwestie van wennen, ik heb al 9 maanden een iPod touch en ik kan in landscape bijna net zo snel als op een normaal toetsenbord typen, moet wel zeggen dat het toetsenbord van de Desire toch veel fijner is dan dat van een iPod Touch of iPhoneTwixie schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 14:07:
Ik zit met een luxe-probleem. Heb een vrij grote aankoopcheque gekregen voor de MediaMarkt en aangezien ik eigenlijk niets echt dringend nodig heb, dacht ik er misschien aan om toch maar eens een smartphone te kopen. Eigenlijk meer als hebbeding want echt nodig heb ik het zeker niet. Na wat rondkijken, ging voorkeur initieel naar Samsung Galaxy S of HTC Desire. Vorig weekend heb ik ze voor het eerst ook in het echt gezien en qua uitzicht/design gaat mijn voorkeur sterk naar de Desire. Ik kon er in de winkel ook effen mee spelen. Toch nog enkele uitgebreide vragen.
1. Het virtueel toetsenbord leek me toch wel een ramp. Ik probeerde effen van een berichtje in te typen maar zat toch er toch behoorlijk vaak naast qua letters. In landscape houding was het al niet veel beter. Ik kan me echt niet inbeelden van zo een sms'je te moeten typen, laat staan een mail. Nu, heb nog nooit op dergelijke toestellen getypt, dus misschien is het kwestie van wennen ???
2. Hoe (on)zinnig is het om dergelijk toestel te hebben zonder data-abonnement ? Het probleem is dat ik een simpele gsm heb van mijn werk. Dus als ik de SIM van mijn werk gebruik zit ik met een smartphone waar ik enkel via Wifi online kan. Als ik zelf een abonnement neem (dacht aan Mobile Vikings) moet ik dus constant met 2 GSMs gaan rondlopen wat al een even onnozele optie is. (Edit: ik heb ook gratis hotspot access via Telenet wat ook betekent dat ik in vlaamse steden ook her en der wifi heb).
3. Hoe goed kan de Desire syncen met Outlook ? Thuis gebruik ik Outlook voor mijn e-mail accounts maar ook voor calendar en tasks. Zal ik die naar mijn foon kunnen syncen of ben ik dan beter af van compleet te switchen naar Google Mail en Calendar ?
2. Tenzij je veel op plekken bent waar geen Wi-Fi is (restaurant, bar e.d.) is een data-abonnement niet echt nodig. Ik heb thuis, op school en bij al mn vrienden thuis de Wi-Fi wachtwoorden, de enige plek waar ik geen internet heb is op de fiets.
3. Het is mogelijk met HTC Sync, maar ik heb geen flauw idee hoe goed dat werkt
De man heeft de RUILHANDEL ontdekt en heeft het GELD uitgevonden; De vrouw heeft het GELD ontdekt en toen is alles naar de kloten gegaan.
Verwijderd
Fijner is het niet, eerder slechter dan die van iOS. Kom van een iPod Touch 2G en moet gewoon toegeven dat de on-screen toetsenbord van Desire niet zo nauwkeurig is als die van een iPod Touch (of iOS toestel).sabir96 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 22:39:
[...]
1. Gewoon een kwestie van wennen, ik heb al 9 maanden een iPod touch en ik kan in landscape bijna net zo snel als op een normaal toetsenbord typen, moet wel zeggen dat het toetsenbord van de Desire toch veel fijner is dan dat van een iPod Touch of iPhone
Verwijderd
Vind ik ook. Ik vind het toetsenbord van iOS beter dan die van Android maar Swype maakt dat weer goedVerwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 22:43:
[...]
Fijner is het niet, eerder slechter dan die van iOS. Kom van een iPod Touch 2G en moet gewoon toegeven dat de on-screen toetsenbord van Desire niet zo nauwkeurig is als die van een iPod Touch.
ik heb inmiddels n telefoon of 6 gehad van Hi, nooit een simlocked telefoon gehad. Maar ben serieus benieuwd naar andere ervaringen.tiguan schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 22:32:
[...]
Hi is doorgaans wel simlocked, maar ik heb 't bij me Hero nooit getest en de Desire die ik nu gebruik komt niet bij Hi vandaan.
[ Voor 6% gewijzigd door rinkel op 14-09-2010 23:28 ]
Als je niks nodig hebt... Misschien een leuk moment om eens een Mac te kopen, haha.[message=,noline]Twixie schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 14:07[/message]:
Ik zit met een luxe-probleem. Heb een vrij grote aankoopcheque gekregen voor de MediaMarkt en aangezien ik eigenlijk niets echt dringend nodig heb, dacht ik er misschien aan om toch maar eens een smartphone te kopen.
het is een kwestie van gewenning. Bovendien kun je hèt toetsenbord calibreren, wat best een hoop scheelt. Toch vind ik het onscreen tobo van de iPhone beter.1. Het virtueel toetsenbord leek me toch wel een ramp. Ik probeerde effen van een berichtje in te typen maar zat toch er toch behoorlijk vaak naast qua letters. In landscape houding was het al niet veel beter. Ik kan me echt niet inbeelden van zo een sms'je te moeten typen, laat staan een mail. Nu, heb nog nooit op dergelijke toestellen getypt, dus misschien is het kwestie wennen
Wat al gezegd is, een smartfoon hoort altijd verbinding te hebben. Maar als je vaak een wifi hotspot kunt vinden werkt dat wel beter.2. Hoe (on)zinnig is het om dergelijk toestel te hebben zonder data-abonnement ? Het probleem is dat ik een simpele gsm heb van mijn werk. Dus als ik de SIM van mijn werk gebruik zit ik met een smartphone waar ik enkel via Wifi online kan. Als ik zelf een abonnement neem (dacht aan Mobile Vikings) moet ik dus constant met 2 GSMs gaan rondlopen wat al een even onnozele optie is. (Edit: ik heb ook gratis hotspot access via Telenet wat ook betekent dat ik in vlaamse steden ook her en der wifi heb).
Ik heb een Exchange account op mijn telefoon geïnstalleerd en sync daarmee mijn email, contacten en calenders. Werkt perfect. Je moet wel cotact kunnen maken via wifi ofzo. Hoe dat werkt met dat HTC tooltje weet ik niet, wij mogen op het werk geen extra software installeren.3. Hoe goed kan de Desire syncen met Outlook ? Thuis gebruik ik Outlook voor mijn e-mail accounts maar ook voor calendar en tasks. Zal ik die naar mijn foon kunnen syncen of ben ik dan beter af van compleet te switchen naar Google Mail en Calendar ?
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Ik heb, na een harde reset, nog steeds het probleem van 31 voor mijn telefoonnummers zoals hier beschreven: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/34685113
Iemand enig idee hoe ik hier vanaf kom?
Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative
Ik zou nog eens proberen 1 contact te verwijderen, telefoon syncen en controleren of hij ook niet in Gmail bij contacten blijft staan, en dan opnieuw toevoegen. Dus contact eraf, en er weer helemaal opnieuw opzetten.Frankster schreef op woensdag 15 september 2010 @ 09:23:
Ik heb, na een harde reset, nog steeds het probleem van 31 voor mijn telefoonnummers zoals hier beschreven: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/34685113
Ik hoop voor je dat het werkt.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Het probleem lijkt veroorzaakt te worden door Facebook contacten. Personen met een Facebook vermelding krijgen 31 er voor. Nog geen oplossing...janvanduschoten schreef op woensdag 15 september 2010 @ 09:49:
[...]
Ik zou nog eens proberen 1 contact te verwijderen, telefoon syncen en controleren of hij ook niet in Gmail bij contacten blijft staan, en dan opnieuw toevoegen. Dus contact eraf, en er weer helemaal opnieuw opzetten.
Ik hoop voor je dat het werkt.
Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative
Goeie vraag, maar wat bedoel je eigenlijk?henidde schreef op woensdag 15 september 2010 @ 09:53:
Achtergrond transparant maken, hoe doe ik dat?
Hij wil graag de binnenkant van zijn telefoon zienjanvanduschoten schreef op woensdag 15 september 2010 @ 10:30:
[...]
Goeie vraag, maar wat bedoel je eigenlijk?
Verwijderd
Stubby schreef op woensdag 15 september 2010 @ 10:43:
[...]
Hij wil graag de binnenkant van zijn telefoon zien
Ach, zoiets?Stubby schreef op woensdag 15 september 2010 @ 10:43:
[...]
Hij wil graag de binnenkant van zijn telefoon zien

http://www.androidsoft4u.com/applications/details-of-aCircuit-Board-Live-wallpaper-V13.aspx
bron: Androidsoft4u.com
Moet toegeven dat ik het ook niet helemaal snap..... je achtergrond is toch de 'onderkant' van het scherm.... er zit toch geen laag onder die zichtbaar zou worden door je achtergrond transparant te maken?
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Ik heb ook een Desire besteld voor verlenging van mijn abbonement, bij T-Mobile.
Zit een week levertijd op helaas. Is de versie met AMOLED display!
Zijn er nog dingen waar ik op moet letten bij ontvangst of 1e boot (instellingen oid)?
Zijn er nog dingen waar ik op moet letten bij ontvangst of 1e boot (instellingen oid)?
Met de handleiding doorlezen kom je al een heel eind. Beetje eigen initiatief aubDharion schreef op woensdag 15 september 2010 @ 11:39:
Ik heb ook een Desire besteld voor verlenging van mijn abbonement, bij T-Mobile.
Jammer, er was dus toch iets mis met de accu indicator. Na 70 uur ging ie uit in plaats van de 100+ die eerst aangegeven werd. Maar toch ging hij wel langer mee. Ik ga maar even proberen welke app het meeste invloed heeft. Dan kill ik die ook gewoon met de rest. Maarja, als je er een beetje mee speelt moet ie toch elke dag aan de lader.The Anarchist schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 12:15:
[...]
Ik had mijn mob uit. Toen volledig opgeladen en daarna aangezet. Wachten tot alles opgestart was. Toen alle apps gekild (task killer). Dit doe ik trouwens altijd na het starten want er wordt allerlij troep opgestart wat ik nooit gebruik. Wel handmatige taskkiller. Niet automatisch.
Ik had eerst dus wel de tvgids, market en dolphinhd draaien. Toen dus max 60 uur.
Nu heb ik die gekilld en gaat ie dus veel langer mee.
Voor de duidelijkheid: Ik heb het dus over de standby tijd (geen gebruik, alleen een paar sms), maar dus wel continu 3g met mail en weer sync.
Het kan zijn dat er iets mis is met de accu indicatie.
Ik zie nu dat de indicator sneller aftelt als vanochtend. Ik probeer me in te houden om niet met de mob te spelen en eens echt te kijken hoe lang hij nou standby aan blijft.
Met system info zie ik wel dat het percentage dat de cpu op 1ghz draait een stuk lager is als met bovenstaande apps aan. Maar goed, nog even geduld dus.
RoD schreef op woensdag 15 september 2010 @ 11:57:
[...]
Met de handleiding doorlezen kom je al een heel eind. Beetje eigen initiatief aub
offtopic:
Reageer dan gewoon niet...Het was echt geen reactie die het topic vervuild ofzo. Er kunnen nog interessant reacties op komen...
Reageer dan gewoon niet...Het was echt geen reactie die het topic vervuild ofzo. Er kunnen nog interessant reacties op komen...
Tja, heb ik ook. Als ik hem zou gebruiken als een telefoon, zou hij met gemak 2 dagen meegaan. Helaas is het voor mij een mini laptop, en gaat hij 1 dag meeThe Anarchist schreef op woensdag 15 september 2010 @ 12:41:
[...]
Jammer, er was dus toch iets mis met de accu indicator. Na 70 uur ging ie uit in plaats van de 100+ die eerst aangegeven werd. Maar toch ging hij wel langer mee. Ik ga maar even proberen welke app het meeste invloed heeft. Dan kill ik die ook gewoon met de rest. Maarja, als je er een beetje mee speelt moet ie toch elke dag aan de lader.
Ik laad altijd de accu eerst helemaal op voordat ik de telefoon aanzet, hoe hard mijn handen ook jeuken om ermee te gaan spelen. Mijn opvatting is nog steeds dat het het beste is om de telefoon de eerste keer eerst goed op te laden. Er zijn wat dat betreft wel veel tegenstrijdige berichten met betrekking tot hoe je het beste om kan gaan met Li-ion batterijen, maar ik ga het risico niet wagen dat ik iets fout doe wat dat betreft. Ook in de handleiding wordt gezegd dat je de telefoon eerst moet opladen voordat je 'm gaat gebruiken.Dharion schreef op woensdag 15 september 2010 @ 11:39:
Verder denk ik dat je gewoon moet opletten dat er geen beschadigingen zijn, maar behalve dat ben je 'ready to go' na het opladen. Er zijn niet echt dingen waar je op moet letten. Standaard vond ik er weinig crap-ware op staan. Het is meer een kwestie van de wizard doorlopen, email en dergelijke instellen (gaat heeeeel makkelijk en kan altijd achteraf nog als je het op dat moment niet wil doen.
Ik raad je wel aan even het toetsenbord te ijken. Dat scheelt mij echt een hele hoop typfouten. Bij het ijken moet je een voorbeeld tekst typen. Het toetsenbord houdt daarna rekening met je 'afwijking'. Zo had ik eerst een letter die ik consequent fout typte doordat ik NET wat te ver naar de ene of andere kant drukte. Dat is nu goed
Edit:
Oh ja, de aandelen applicatie/widget wordt altijd standaard opgestart en staat standaard ook ingesteld om automatisch te synchroniseren. Ik denk niet dat er veel mensen gebruik van maken, deze zou je uit kunnen zetten.
En ik zou 'advanced task killer' installeren. Hiermee kan je apps killen. (duuh)
[ Voor 8% gewijzigd door Luuk1983 op 15-09-2010 13:14 ]
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
nieuws: HTC kondigt Desire HD en Desire Z aan.
Groter display, wel lekker maar ook wel weer 100 euro duurder. Hoe lang zou het duren voor ze daadwerkelijk verkrijgbaar zijn?
Groter display, wel lekker maar ook wel weer 100 euro duurder. Hoe lang zou het duren voor ze daadwerkelijk verkrijgbaar zijn?
Geinig, die functie kende ik niet eens... binnenkort eens draaien.Luuk1983 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 13:12:
Ik raad je wel aan even het toetsenbord te ijken. Dat scheelt mij echt een hele hoop typfouten. Bij het ijken moet je een voorbeeld tekst typen. Het toetsenbord houdt daarna rekening met je 'afwijking'. Zo had ik eerst een letter die ik consequent fout typte doordat ik NET wat te ver naar de ene of andere kant drukte. Dat is nu goedJe kan het ijken hier vinden: Instellingen > Taal en toetsenbord > Touch input > Tekstinvoer > Ijkhulpmiddel (één na onderste). Duurde even voordat ik het gevonden had
Zou ik niet doen. tasks killen zichzelf wel als het nodig is, en ze blijven draaien met een reden.Edit:
Oh ja, de aandelen applicatie/widget wordt altijd standaard opgestart en staat standaard ook ingesteld om automatisch te synchroniseren. Ik denk niet dat er veel mensen gebruik van maken, deze zou je uit kunnen zetten.
En ik zou 'advanced task killer' installeren. Hiermee kan je apps killen. (duuh)
In principe ben ik het met je eens, maar ik heb juist het idee dat een hoop apps voor 'jan lul' open blijven staan. Bijvoorbeeld de aandelen app start standaard op en deze kan ik ook niet verwijderen (of in ieder geval nog niet gevonden hoe). Die app moet dus doodHenk schreef op woensdag 15 september 2010 @ 14:17:
Geinig, die functie kende ik niet eens... binnenkort eens draaien.
Zou ik niet doen. tasks killen zichzelf wel als het nodig is, en ze blijven draaien met een reden.
En bijvoorbeeld de browser is leuk dat deze open blijft staan, maar het enige wat hiervan het 'voordeel' is, is dat de laatst bezochte pagina weer te zien krijgt als je opnieuw de browser opent.
Apps waar ik 'klaar' mee ben mogen van mij gesloten worden om een simpele reden: ik heb altijd het gevoel dat het mogelijk is dat apps die runnen extra batterij kunnen trekken doordat ze dataverbinding gaan gebruiken of GPS gaan gebruiken, terwijl ik de app helemaal niet gebruik.
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Dat is juist de hele opzet achter android. Dat je apps snel weer launchen, en je geheugen vrijgemaakt wordt op het moment een andere app het nodig heeft. Er zijn dus meer voordelen, je internet browser start ook wat sneller, net zoals alle andere progjes. Het wel of niet afsluiten gebeurt met een reden 
Dat 'vrij maken' van je geheugen bij het starten van een andere app klinkt btw vrij heavy, maar stelt natuurlijk niets voor. GPS gebruik zie je bovenin je bar verschijnen, data verbruik heeft je telefoon periodiek via sync. Ook dat laatste hoort er bij. Kun je tegen gaan vechten, maar je hebt veel meer kans dat je telefoon dan gewoon een hele hoop taken ineens niet meer kan vervullen, en apps raar gaan doen, etc.
Sterker nog, bijvoorbeeld whatsapp laat zichzelf gewoon niet starten als er een taskkiller actief is, omdat die de background service afsluit. En terecht, imho. Ja, het gebruikt data, jup, het staat in je geheugen, maar dat is voor het functioneren van dat prog ook hard nodig.
Zie ook: http://geekfor.me/faq/you...task-killer-with-android/
En van wat ik weet zijn ze op XDA ook bezig met een onderzoek of taskkillers helpen, maar die thread ben ik nog aan het zoeken. Zijn ook plenty discussies hier op het forum over btw. Maar van wat ik merk zijn taskkillers vaak meer een bron van problemen dan dat ze echt heel zaligmakend zijn in hun battery-savings.
En ja, ik heb me er al jaren bij neergelegd dat smartphones met mijn gebruik gewoon max 1 dag meegaan, en ben overal (slaapkamer, woonkamer, kantoor, auto, etc
) bewapend met opladers
Dat 'vrij maken' van je geheugen bij het starten van een andere app klinkt btw vrij heavy, maar stelt natuurlijk niets voor. GPS gebruik zie je bovenin je bar verschijnen, data verbruik heeft je telefoon periodiek via sync. Ook dat laatste hoort er bij. Kun je tegen gaan vechten, maar je hebt veel meer kans dat je telefoon dan gewoon een hele hoop taken ineens niet meer kan vervullen, en apps raar gaan doen, etc.
Sterker nog, bijvoorbeeld whatsapp laat zichzelf gewoon niet starten als er een taskkiller actief is, omdat die de background service afsluit. En terecht, imho. Ja, het gebruikt data, jup, het staat in je geheugen, maar dat is voor het functioneren van dat prog ook hard nodig.
Zie ook: http://geekfor.me/faq/you...task-killer-with-android/
En van wat ik weet zijn ze op XDA ook bezig met een onderzoek of taskkillers helpen, maar die thread ben ik nog aan het zoeken. Zijn ook plenty discussies hier op het forum over btw. Maar van wat ik merk zijn taskkillers vaak meer een bron van problemen dan dat ze echt heel zaligmakend zijn in hun battery-savings.
En ja, ik heb me er al jaren bij neergelegd dat smartphones met mijn gebruik gewoon max 1 dag meegaan, en ben overal (slaapkamer, woonkamer, kantoor, auto, etc
Ben benieuwd of onze Desire ook wordt geupdate met de nieuwe Sense UI die aangekondigd is voor de Desire Z en HD. Zou wel mooi zijn 
En ben ook benieuwd naar dat htcsense.com. Klinkt erg handig!
En ben ook benieuwd naar dat htcsense.com. Klinkt erg handig!
Verwijderd
Voor degenen die er over denken om hun Desire ter reparatie aan te bieden, mijn reparatie heeft nu 3,5 week geduurd vanaf dat het mobiel bij hun aangekomen is. Dit komt doordat Dynafix (de reparateur van veel merken mobieltjes in Nederland) een slechte voorraad aanhoudt van reparatieonderdelen waardoor ze jouw onderdeel pas bestellen als ze zien dat deze kaduc is. Dit onderdeel bestellen kost alleen al 2 weken. Verder ben ik erg tevreden over de klantenservice van HTC zelf, alleen dus niet over Dynafix. Dit ter indicatie dat je weet hoelang je je toestel kwijt bent
.
Verwijderd
Ik heb een vreemd probleem: mijn Desire schiet regelmatig in "auto modus" (het vervoersmiddel dus
). Gevolg hiervan is dat mijn gesprekken standaard op luidspreker gaan, en dat is heel erg irritant (elke keer als ik bel of opneem moet ik de luidsprekerstand uitzetten). Ik heb even gegoogled, maar ik kwam nergens een oplossing tegen. Iemand enig idee? Ik kan wel via een snelkoppeling instellen dat het autopaneel niet automatisch start in een carkit, maar dat helpt niet. Ik heb m'n telefoon al hard gereset, dat biedt ook geen soelaas. Ik heb geen apps die de auto modus kunnen opstarten.
Voor de duidelijkheid: Ik kill tasks alleen handmatig, niet automatisch en ik kan zelf aanvinken welke apps ik wel en niet kill. Door trial en error ben ik erachter gekomen wat wel en niet 'dood' kan.Henk schreef op woensdag 15 september 2010 @ 14:38:
Verhaal over taskkillers
Ik heb bijvoorbeeld de app 'MSN Talk' geinstalleerd. Zonder dat ik dat programma gebruikt heb staat deze na een tijdje toch altijd in de lijst met actieve programmas.
Maar ik sta open voor suggesties hoor. Ik vind Task killer sowieso wel fijn om te kunnen zien wat er eigenlijk actief is. Als blijft dat het geen nut heeft, dan gebruik ik 'm gewoon niet meer. Wat je zegt klinkt verder namelijk best logisch.
Waarom (uitgezonderd vastgelopen tasks) zou je tasks handmatig willen killen?
[ Voor 45% gewijzigd door jelmervos op 15-09-2010 16:39 ]
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Ben mijn toestel nu ook al 3 weken kwijt, vandaag gebeld en ze wachten inderdaad op een vervangend toestel om die op te sturen.Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 15:06:
Voor degenen die er over denken om hun Desire ter reparatie aan te bieden, mijn reparatie heeft nu 3,5 week geduurd vanaf dat het mobiel bij hun aangekomen is. ........ Dit ter indicatie dat je weet hoelang je je toestel kwijt bent.
Duurt allemaal veel te lang natuurlijk!
Hing net me Desire aan me wireless popt er een update op. Heb nu 2.10.405.2.
Iemand enig idee wat de veranderingen zijn las iets over Enhanced multi inbox Gmail support, Android OS update patch en nog betere performance.
Iemand enig idee wat de veranderingen zijn las iets over Enhanced multi inbox Gmail support, Android OS update patch en nog betere performance.
PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2
Hoe betrouwbaar is dit? M.a.w. wat is het addertje onder het gras?
http://www.dekortingin.nl/index.html
Nou ik zie nergens algemene voorwaarden die je moet accepteren voordat je je aanmeldt. Ik zie uberhaupt geen algemene voorwaarden op de website staan. De site is wel geregistreerd op naam van het bedrijf die ze zeggen wat ze zijn, maar hun contactpersoon heeft een gmail adres. En het domein is pas sinds 03-09 geregistreerd. Ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Ik zou het sowieso niet doen.baba420 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 16:55:
Domeinnaam dekortingin.nl
Status actief
Houder Gimbrere Marketing
Administratieve contactpersoon gimbreremarketing@gmail.com
Registrar Nxs Internet BV
Kabelweg 37
1014BA AMSTERDAM
Nederland
Technische contactpersonen gimbreremarketing@gmail.com
Domeinnaamservers ns1.nxs.nl 217.115.192.21
ns1.nxs.nl 2001:14a0:0:3:0:0:53:1
ns2.nxs.nl 217.115.193.2
ns3.nxs.nl 193.189.134.2
Datum registratie 2010-09-03
Administratie door NL Domain Registry
If it looks to good to be true, it probably is.baba420 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 16:55:
Voor de geinteresseerden mijn HTC Repair Centre verhaal (deel 1):
Vanwege het regelmatig uitvallen van mijn Desire, alsmede oververhitting bij (overmatig) actief gebruik, heb ik mijn Desire 24 augustus laten ophalen.
Via link kon ik mijn Desire volgen. Op 25 augustus werd de telefoon netjes ingeboekt en sinds 26 augustus is de status:
Status: We are currently testing your phone
Service Type: Repair
Issue Description: Symptom not available
Vandaag gebeld, blijkt dat mijn telefoon in de prullenbak gaat en dat ik een nieuwe geleverd ga krijgen. Bij het repair centre hebben ze alleen geen Desires op voorraad dus in afwachting van levering.
Zodra ze weer een Desire op voorraad hebben (geen leverdatum bekend) zullen ze contact met me opnemen voor versturing. Bij navraag of dit wel een AMOLED scherm was (zoals ook besteld en ontvangen een paar maanden terug), kreeg ik helaas geen volmondige JA!, alleen dat de gebruikservaring van SLCD natuurlijk gelijk was etc.etc.
Nu heb ik diverse AMOLED vs SLCD filmpjes bestudeerd (o.a. deze), waarin ik eigenlijk weinig (waarde)verschil zie tussen beiden (SLCD beter tekst lezen / AMOLED mooiere plaatjes). Vond het alleen vreemd dat ze waarschijnlijk een 'ander' product gaan leveren. Weet ook nog niet precies wat ik daar van vind..
In afwachting van het belletje voor de levering tot zover deel 1.
Vanwege het regelmatig uitvallen van mijn Desire, alsmede oververhitting bij (overmatig) actief gebruik, heb ik mijn Desire 24 augustus laten ophalen.
Via link kon ik mijn Desire volgen. Op 25 augustus werd de telefoon netjes ingeboekt en sinds 26 augustus is de status:
Vandaag gebeld, blijkt dat mijn telefoon in de prullenbak gaat en dat ik een nieuwe geleverd ga krijgen. Bij het repair centre hebben ze alleen geen Desires op voorraad dus in afwachting van levering.
Zodra ze weer een Desire op voorraad hebben (geen leverdatum bekend) zullen ze contact met me opnemen voor versturing. Bij navraag of dit wel een AMOLED scherm was (zoals ook besteld en ontvangen een paar maanden terug), kreeg ik helaas geen volmondige JA!, alleen dat de gebruikservaring van SLCD natuurlijk gelijk was etc.etc.
Nu heb ik diverse AMOLED vs SLCD filmpjes bestudeerd (o.a. deze), waarin ik eigenlijk weinig (waarde)verschil zie tussen beiden (SLCD beter tekst lezen / AMOLED mooiere plaatjes). Vond het alleen vreemd dat ze waarschijnlijk een 'ander' product gaan leveren. Weet ook nog niet precies wat ik daar van vind..
Het bedrijf is in een woonhuis gevestigd. Hier in utrecht. Dat geeft wat weinig vertrouwen als je het mij vraagt.Luuk1983 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 17:02:
[...]
Nou ik zie nergens algemene voorwaarden die je moet accepteren voordat je je aanmeldt. Ik zie uberhaupt geen algemene voorwaarden op de website staan. De site is wel geregistreerd op naam van het bedrijf die ze zeggen wat ze zijn, maar hun contactpersoon heeft een gmail adres. En het domein is pas sinds 03-09 geregistreerd. Ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Ik zou het sowieso niet doen.
Status actief
Kabelweg 37
1014BA AMSTERDAM
Nederland
ns2.nxs.nl 217.115.193.2
ns3.nxs.nl 193.189.134.2
Verwijderd
Omdat ik WhattsApp gebruik, gebuik ik nu System Manager free om apps te killen...Luuk1983 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 15:27:
[...]
Voor de duidelijkheid: Ik kill tasks alleen handmatig, niet automatisch en ik kan zelf aanvinken welke apps ik wel en niet kill. Door trial en error ben ik erachter gekomen wat wel en niet 'dood' kan.
Ik heb bijvoorbeeld de app 'MSN Talk' geinstalleerd. Zonder dat ik dat programma gebruikt heb staat deze na een tijdje toch altijd in de lijst met actieve programmas.
Maar ik sta open voor suggesties hoor. Ik vind Task killer sowieso wel fijn om te kunnen zien wat er eigenlijk actief is. Als blijft dat het geen nut heeft, dan gebruik ik 'm gewoon niet meer. Wat je zegt klinkt verder namelijk best logisch.
Ik had altijd advanced task killer was super, maar helaas niet werkbaar icm WhattsApp.
System Manager free werkt ook perfect!
NIET doen, de typische constructie van dit soort scammers is dat je eerst borg betaald voordat je mee mag doen. In het verleden werd deze truc ook toegepast door zogenaamde modelling agencies, je betaald 500 euro inschrijfkosten, en dan gaan hun opdrachten voor je zoeken (die er natuurlijk nooit komen). Of paar jaar terug nog zo een bedrijfje die er voor kon zorgen dat je gratis kon autorijden in ruil voor stickers op je wagen (wel ff inschrijfgeld betalen!)Luuk1983 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 17:02:
[...]
Nou ik zie nergens algemene voorwaarden die je moet accepteren voordat je je aanmeldt. Ik zie uberhaupt geen algemene voorwaarden op de website staan. De site is wel geregistreerd op naam van het bedrijf die ze zeggen wat ze zijn, maar hun contactpersoon heeft een gmail adres. En het domein is pas sinds 03-09 geregistreerd. Ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Ik zou het sowieso niet doen.
Status actief
Kabelweg 37
1014BA AMSTERDAM
Nederland
ns2.nxs.nl 217.115.193.2
ns3.nxs.nl 193.189.134.2
EDIT: Nog even de site doorgelicht, ik ben 99% zeker dat dit nep is, het formulier op ze website om de telefoon te activeren is niet eens werkend, de submit button is een gewoon linkje (nee ook geen javascript), kortom doe het niet!
Oja, het aanmeldformulier is ook lekker professioneel
http://www.emailmeform.com/builder/form/40yJb6dKS5267Ps2c1
[ Voor 10% gewijzigd door raptorix op 15-09-2010 19:25 ]
Verwijderd
Klinkt als eenzelfde verhaal dat regelmatig uitvallen, alleen bij de laatste keer uitvallen ging ie helemaal niet meer aanrubb4r schreef op woensdag 15 september 2010 @ 17:27:
Voor de geinteresseerden mijn HTC Repair Centre verhaal (deel 1):
Mijns inziens wordt nu het risico op de klant afgewimpeld omdat de klant langer moet wachten totdat Dynafix eindelijk weer voorraad heeft van reserveonderdelen. Dat kunnen ze natuurlijk makkelijk anders indelen. Zeker nu het erop lijkt dat het een design flaw van de Desire lijkt te worden.
heb een vraagje, misschien heeft iemand deze combinatie in gebruik?
ik heb een Alpine autoradio (IDA X305S voor het geval dat van belang is) in combinatie met een Alpine KCE-400BT bluetooth module.
m'n huidige telefoon (htc touch HD) werkt hier prima mee samen, maar weet iemand of de desire dat ook doet?
deze staat helaas nog niet in de compatibility list, maar diverse Parrot carkits ondersteunen hem wel.
aangezien de kce-400BT gebaseerd is op een Parrot module, zou ik verwachten dat dit moet werken.
Iemand die dit kan bevestigen of ontkrachten?
bedankt
ik heb een Alpine autoradio (IDA X305S voor het geval dat van belang is) in combinatie met een Alpine KCE-400BT bluetooth module.
m'n huidige telefoon (htc touch HD) werkt hier prima mee samen, maar weet iemand of de desire dat ook doet?
deze staat helaas nog niet in de compatibility list, maar diverse Parrot carkits ondersteunen hem wel.
aangezien de kce-400BT gebaseerd is op een Parrot module, zou ik verwachten dat dit moet werken.
Iemand die dit kan bevestigen of ontkrachten?
bedankt
Precies! Dat android het geheugend goed beheert en dat het daarom niet hoeft geloof ik best. Maar als ik met system info kijk zie ik dat een aantal programma's regelmatig gebruik maken van de cpu (en misschien ook internet), terwijl ze in slaap zijn en naar mijn idee niets mogen doen. Programma's als een browser of earth etc. Dat die programma's toch wat doen betekent dat de cpu langer op hoge snelheid draaid en minder in slaap gaat. En de accuduur is toch al waardeloos, dus alle beetjes helpen. Vaak gebruik je een programma en dan misschien een dag niet. Ik vind het onzin dat die dan nog stroom moet verbruiken de hele dag. Bij programma's die je vaak gebruikt hoeft dat natuurlijk niet, tenzij ze relatief veel cpu belasting geven als je em niet gebruikt.Luuk1983 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 14:24:
[...]
In principe ben ik het met je eens, maar ik heb juist het idee dat een hoop apps voor 'jan lul' open blijven staan. Bijvoorbeeld de aandelen app start standaard op en deze kan ik ook niet verwijderen (of in ieder geval nog niet gevonden hoe). Die app moet dus dood![]()
En bijvoorbeeld de browser is leuk dat deze open blijft staan, maar het enige wat hiervan het 'voordeel' is, is dat de laatst bezochte pagina weer te zien krijgt als je opnieuw de browser opent.
Apps waar ik 'klaar' mee ben mogen van mij gesloten worden om een simpele reden: ik heb altijd het gevoel dat het mogelijk is dat apps die runnen extra batterij kunnen trekken doordat ze dataverbinding gaan gebruiken of GPS gaan gebruiken, terwijl ik de app helemaal niet gebruik.
(Verwijderd)
[ Voor 99% gewijzigd door FireMotion op 16-09-2010 11:41 . Reden: Oops, had nog niet gezien dat de update vrijgegeven was. ]
Bedankt voor de moeite!Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 18:25:
[...]
Klinkt als eenzelfde verhaal dat regelmatig uitvallen, alleen bij de laatste keer uitvallen ging ie helemaal niet meer aan. De 1e keer dat ie uitviel duurde het een dag voordat ik hm weer aan de praat kreeg. Vreemd genoeg werkte een harde reset via de toetsencombinatie toen niet want hij kon de image niet vinden (ook al duister), de harde reset werkte wel in het menu in android. Toevallig op 24 augustus toen is de mijne ook naar HTC gegaan
. Alleen ik wilde mn screenprotector terughebben. Daartoe hebben ze besloten het moederbord te vervangen en niet de buitenkant. Daarmee hou ik ook hetzelfde scherm. Er was niks mis met de buitenkant (was ook maar 3 maanden oud) dus ik heb niet het gevoel dat een nieuwe voor mij nu zoveel voordeel gaf.
Mijns inziens wordt nu het risico op de klant afgewimpeld omdat de klant langer moet wachten totdat Dynafix eindelijk weer voorraad heeft van reserveonderdelen. Dat kunnen ze natuurlijk makkelijk anders indelen. Zeker nu het erop lijkt dat het een design flaw van de Desire lijkt te worden.
En alle andere ook. Ach ja, mijn SGS is prima. Een Desire zou leuk zijn voor mijn vriendin.
Ik hengel hem nu net binnen. Wat mij gelijk opviel was de typfout in de update info op de Desire:FireMotion schreef op woensdag 15 september 2010 @ 21:49:
De (unbranded) HTC Desire heeft weer een update gekregen via firmware over the air (FOTA)
Versie: 2.10.405.2
OTA_Bravo_HTC_EU_2.10.405.2-2.09.405.8_release567
25MB (26.275.525 bytes)
Volgens de HTC website zijn deze veranderingen meegekomen:
1. Android OS update patch
2. Enhanced multi inbox Gmail support
3. Improved Russia keyboard layout
-Update: update Andoird besturingssysteem
Nieuwste update net geïnstalleerd (unbranded variant). Kenmerken:
Android versie: 2.2
Smallband: 32.44.00.32u_5.09.05.30_2
Build-nummer: 2.10.405.2-CL226611
Ervaring & 1e indruk
1e install faalde i.v.m. te weinig ruimte (30MB vrij nodig). Google earth er tijdelijk af gegooid en toen ging het goed. Install doet ie circa 5 min over. Settings importeren en aanpassen neemt nog eens 5 min in beslag. Settings en layout zijn perfect over gekomen.
Geen idee of het door een verse boot komt, maar apps lijken allemaal veeeel sneller in te laden
Op het oog verder geen verschillen
Ervaring & 1e indruk
1e install faalde i.v.m. te weinig ruimte (30MB vrij nodig). Google earth er tijdelijk af gegooid en toen ging het goed. Install doet ie circa 5 min over. Settings importeren en aanpassen neemt nog eens 5 min in beslag. Settings en layout zijn perfect over gekomen.
Geen idee of het door een verse boot komt, maar apps lijken allemaal veeeel sneller in te laden
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Ik heb 5 minuten met Google Earth gekloot. En net voordat ik mijn telefoon ging opladen zag ik dat Google Earth 14%!! van de batterij gebruikt heeftThe Anarchist schreef op woensdag 15 september 2010 @ 21:20:
[...]
Precies! Dat android het geheugend goed beheert en dat het daarom niet hoeft geloof ik best. Maar als ik met system info kijk zie ik dat een aantal programma's regelmatig gebruik maken van de cpu (en misschien ook internet), terwijl ze in slaap zijn en naar mijn idee niets mogen doen. Programma's als een browser of earth etc. Dat die programma's toch wat doen betekent dat de cpu langer op hoge snelheid draaid en minder in slaap gaat. En de accuduur is toch al waardeloos, dus alle beetjes helpen. Vaak gebruik je een programma en dan misschien een dag niet. Ik vind het onzin dat die dan nog stroom moet verbruiken de hele dag. Bij programma's die je vaak gebruikt hoeft dat natuurlijk niet, tenzij ze relatief veel cpu belasting geven als je em niet gebruikt.
En nog een vreemd iets: mijn weer widget en app willen ALLEEN maar via Wi-Fi updaten. Via HSDPA geeft ie altijd een communicatiefout. Is het mogelijk dat doordat ik de eerste keer via WiFi geüpdate heeft dat hij voortaan altijd probeert om via WiFi te updaten ofzo?
Je kan via app beheer Google Earth ook naar je SD kaart kopieren, scheelt toch weer een hoop ruimte op je telefoon!Terror schreef op donderdag 16 september 2010 @ 00:52:
1e install faalde i.v.m. te weinig ruimte (30MB vrij nodig). Google earth er tijdelijk af gegooid
[ Voor 19% gewijzigd door Luuk1983 op 16-09-2010 08:50 ]
Het valt mij ook op dat hij via 3Gaf en toe slecht update. Vandadag toevallig wel goed gegaan.Luuk1983 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 08:48:
[...]
En nog een vreemd iets: mijn weer widget en app willen ALLEEN maar via Wi-Fi updaten. Via HSDPA geeft ie altijd een communicatiefout. Is het mogelijk dat doordat ik de eerste keer via WiFi geüpdate heeft dat hij voortaan altijd probeert om via WiFi te updaten ofzo?
Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel
Die update is al een tijdje beschikbaar.Terror schreef op donderdag 16 september 2010 @ 00:52:
Nieuwste update net geïnstalleerd (unbranded variant).
[ Voor 15% gewijzigd door jelmervos op 16-09-2010 09:46 ]
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Niet voor iedereen. Ik kon hem pas gisteravond downloaden en installeren.jelmervos schreef op donderdag 16 september 2010 @ 09:44:
[...]
Die update is al een tijdje beschikbaar.
Verwijderd
mijn Desire loopt continue vast.
Tijdens mijn vakantie zat de telefoon ineens vast. Accu eruit, kreeg ik een bootloop. Heb ik een factory reset gedaan, toen deed hij het een uurtje weer. Nu loopt hij continue vast. Telkens accu eruit, dan start hij [soms] wel weer op, maar na 10 minuten loopt hij tijdens de installatie alweer vast.
Heb nu al 5 x een factory reset gedaan, maar mag niet baten.
Weet iemand wat dit kan zijn?
Tijdens mijn vakantie zat de telefoon ineens vast. Accu eruit, kreeg ik een bootloop. Heb ik een factory reset gedaan, toen deed hij het een uurtje weer. Nu loopt hij continue vast. Telkens accu eruit, dan start hij [soms] wel weer op, maar na 10 minuten loopt hij tijdens de installatie alweer vast.
Verwijderd
vastloperVerwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 10:09:
Goedemiddag,
Weet niet zeker of dit het juiste topic is.....maar mijn vraag is:
Na een dagje internet afstruinen blijf ik met 1 vraag zitten wat betreft smsen en de HTC desire. Er zit in de software zover ik kan vinden geen duidelijk keuze om te kiezen tussen sms of mms. De website van HTC zegt alleen dat als de sms te lang word (of een bijlage of een e-mail adres als ontvanger heeft) er automatisch word overgeschakelt op mms. Ik zou echter fijn vinden als dit handmatig moet gebeuren. Is het mogelijk dit in te stellen of moet ik hiervoor een andere widget voor gebruiken dan de meegeleverde?
Bedankt voor de hulp
Weet niet zeker of dit het juiste topic is.....maar mijn vraag is:
Na een dagje internet afstruinen blijf ik met 1 vraag zitten wat betreft smsen en de HTC desire. Er zit in de software zover ik kan vinden geen duidelijk keuze om te kiezen tussen sms of mms. De website van HTC zegt alleen dat als de sms te lang word (of een bijlage of een e-mail adres als ontvanger heeft) er automatisch word overgeschakelt op mms. Ik zou echter fijn vinden als dit handmatig moet gebeuren. Is het mogelijk dit in te stellen of moet ik hiervoor een andere widget voor gebruiken dan de meegeleverde?
Bedankt voor de hulp
Ik ben wat aan het stoeien geweest met de instellingen van de camcorder, maar vindt de beeldkwaliteit slechter dan verwacht. Vaak haperingen en zo.
Welke instellingen (resolutie en compressie) gebruiken jullie en waarom?
Welke instellingen (resolutie en compressie) gebruiken jullie en waarom?
Die videocamera is echt belabberd, en dan ook nog 720p toevoegen, maakt het er echt niet beter op.
Ik heb me er maar bij neergelegd. De camera valt me mee, ik heb eigenlijk nooit een telefoon gehad met een goeie cam.
Wat mij wel heel erg tegenvalt is de batterij. Ik ben geen intensieve gebruiker, 3 mailboxen, waaronder 1x exchange, maar kan amper een dag doen met de batterij.
Ik reis veel, ben vaak op vliegvelden, waar ik niet altijd mn batterij kan laden (ik probeer ook zo kort mogelijk op een vliegveld rond te hangen). Ik heb nu een batt pack bij me, en een oude nokia als backup.
Ik kijk het nog even aan, maar denk dat ik mn desire ga omruilen met een Legend (hopelijk gaat die wat langer mee)
Ik heb me er maar bij neergelegd. De camera valt me mee, ik heb eigenlijk nooit een telefoon gehad met een goeie cam.
Wat mij wel heel erg tegenvalt is de batterij. Ik ben geen intensieve gebruiker, 3 mailboxen, waaronder 1x exchange, maar kan amper een dag doen met de batterij.
Ik reis veel, ben vaak op vliegvelden, waar ik niet altijd mn batterij kan laden (ik probeer ook zo kort mogelijk op een vliegveld rond te hangen). Ik heb nu een batt pack bij me, en een oude nokia als backup.
Ik kijk het nog even aan, maar denk dat ik mn desire ga omruilen met een Legend (hopelijk gaat die wat langer mee)
[ Voor 75% gewijzigd door rinkel op 16-09-2010 11:49 ]
Storing volgens Twitter. Zou nu opgelost moeten zijnImperium schreef op donderdag 16 september 2010 @ 11:34:
Mijn dataverbinding klapt steeds uit.. KPN omstreeks A' dam, meerdere mensen herkennen dit?
Wat een gelul om het op beveiliging te gooien, gewoon duidelijk commercieel belang.Pannekoek81 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 12:35:
Nieuwe HTC Sense niet voor de Desire
http://www.androidplanet....iet-backwards-compatible/
Straks dus eindelijk een reden om de boel te rooten.
Zal ik dan maar de eerste tweede zijn die BS roept op Mark Moons zijn informatie? Eerst zien dan geloven, die gast heeft zelden informatie die ook daadwerkelijk klopt. Kan heel goed dat het niet beschikbaar komt hoor, daar niet van, maar het verhaal geloof ik gewoon voor geen meter. Geen commerciële belangen, yeah right..Porto_IA schreef op donderdag 16 september 2010 @ 12:39:
[...]
Wat een gelul om het op beveiliging te gooien, gewoon duidelijk commercieel belang.
Straks dus eindelijk een reden om de boel te rooten.
[ Voor 16% gewijzigd door DRvDijk op 16-09-2010 12:43 ]
Zou me ook niks verbazen als de nieuwe sense uiteindelijk ook voor de desire beschikbaar komt echter een flinke tijd na de komst van de desire hd en z
Verwijderd
Hier ook net de update uitgevoerd en alles werkt tot nu toe perfect net als het installeren. Voor de update had ik vaak last dat de Desire op automodus sprongTerror schreef op donderdag 16 september 2010 @ 00:52:
Nieuwste update net geïnstalleerd (unbranded variant). Kenmerken:
Ervaring & 1e indruk
Hebben jullie ook dat de weerapp vaak niet update via 3G? Hij zegt bij mij vaak dat hij geen verbinding heeft. Misschien door t-mobile o.i.d... Op wifi werkt het wel goed namelijk
Verwijderd
Het is natuurlijk jammer dat het nodig is maar je kan ook 1 of 2 reserve batterijen kopen, dan heb je altijd genoeg bij je. Neemt niet weg dat de batterij inderdaad onder de maat presteert.rinkel schreef op donderdag 16 september 2010 @ 11:37:
Die videocamera is echt belabberd, en dan ook nog 720p toevoegen, maakt het er echt niet beter op.
De camera is ook iets dat me erg tegenvalt. Ik heb het hier al eens eerder gezegd maar de camera in mijn 2 jaar oude iPhone 3G (2 MP, geen autofocus of flits) maakt kwalitatief mooiere foto's. Zo zie je maar dat camera specs niks zeggen over de kwaliteit van de lens en/of de sensor.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2010 13:34 ]
Verwijderd
Klinkt als dat er een nieuw moederbord in gaat komen. Ik zou er maar op rekenen dat ie binnenkort helemaal niet meer opstart. Aan welk onderdeel dat ligt op mn moederbord is me nog niet helemaal duidelijk. Gezien anderen het ook wel eens hebben gehad over een warme Desire, misschien dat de koeling niet goed loopt.Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 10:09:
Verwijderd
volgens mij is er een storing KPN had er ook last van in sommige delen van het land al is het geloof ik al helemaal opgelostSj44k13 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 13:28:
Hebben jullie ook dat de weerapp vaak niet update via 3G? Hij zegt bij mij vaak dat hij geen verbinding heeft. Misschien door t-mobile o.i.d... Op wifi werkt het wel goed namelijk
Die Moons weet echt niet waar hij over praat.DRvDijk schreef op donderdag 16 september 2010 @ 12:41:
[...]
Zal ik dan maar de eerste tweede zijn die BS roept op Mark Moons zijn informatie? Eerst zien dan geloven, die gast heeft zelden informatie die ook daadwerkelijk klopt. Kan heel goed dat het niet beschikbaar komt hoor, daar niet van, maar het verhaal geloof ik gewoon voor geen meter. Geen commerciële belangen, yeah right..
Een beveiligingsprobleem op de Desire? Dat zou op zich al een ernstig probleem zijn als dit waar is.
De Desire is nog niet eens volledig uitgeleverd en wordt nu al afgeschreven zeker door HTC.
Dat is een domme zet.
Hopelijk berust dit verhaal niet op de waarheid en komt HTC wel met een Sense update voor de huidige Dersire's.
Verwijderd
Ben er bang voor. hij start nu ook heel onregelmatig op. Dan weer wel, dan weer niet. Dan doet ie het weer een uur, dan weer 5 minuten. geen pijl op te trekken....Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 13:42:
[...]
Klinkt als dat er een nieuw moederbord in gaat komen. Ik zou er maar op rekenen dat ie binnenkort helemaal niet meer opstart. Aan welk onderdeel dat ligt op mn moederbord is me nog niet helemaal duidelijk. Gezien anderen het ook wel eens hebben gehad over een warme Desire, misschien dat de koeling niet goed loopt.
Omdat?HoppyF schreef op donderdag 16 september 2010 @ 14:00:
De Desire is nog niet eens volledig uitgeleverd en wordt nu al afgeschreven zeker door HTC.
Dat is een domme zet.
Dat noemen ze commercie. Zo simpel is het en niet anders. Niemand heeft ze bijvoorbeeld verplicht om de Desire naar Froyo te updaten. Er zijn zat fabrikanten die alleen nog maar bugfixes doen na een release van een telefoon en verder geen nieuwe OS versies introduceren. Dat is een keuze. Het moet blijken hoeveel support en updates de Desire nog gaat krijgen. Maar dat nieuwere modellen nieuwere features hebben die niet op oude modellen beschikbaar komen vind ik niet raar. Newsflash: bedrijven willen namelijk winst maken.
Dat wil niet zeggen dat ik het niet jammer vind. En ik geloof niks van de 'beveiligings' uitleg. Maar ach, ik ben tevreden over mijn Desire. Over 2 jaar zijn er weer nieuwe telefoons die weer meer kunnen. Zo gaat het altijd.
Verwijderd
heb vandaag in het vliegtuig een bbc-docu gezien 'Upgrade Me' die moet je maar eens kijken, dan begrijp je waarom toestellen en andere gadgets maar een half jaar meegaan !Luuk1983 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 14:14:
[...]
Omdat?
Dat noemen ze commercie. Zo simpel is het en niet anders. Niemand heeft ze bijvoorbeeld verplicht om de Desire naar Froyo te updaten. Er zijn zat fabrikanten die alleen nog maar bugfixes doen na een release van een telefoon en verder geen nieuwe OS versies introduceren. Dat is een keuze. Het moet blijken hoeveel support en updates de Desire nog gaat krijgen. Maar dat nieuwere modellen nieuwere features hebben die niet op oude modellen beschikbaar komen vind ik niet raar. Newsflash: bedrijven willen namelijk winst maken.
Dat wil niet zeggen dat ik het niet jammer vind. En ik geloof niks van de 'beveiligings' uitleg. Maar ach, ik ben tevreden over mijn Desire. Over 2 jaar zijn er weer nieuwe telefoons die weer meer kunnen. Zo gaat het altijd.
Interessant, tot je reactie had ik nooit van automodus gehoordVerwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 13:28:
[...]
Hier ook net de update uitgevoerd en alles werkt tot nu toe perfect net als het installeren. Voor de update had ik vaak last dat de Desire op automodus sprongen dan ging het scherm aan en dit deed die wel een paar keer per uur en dat vind mijn accu niet zo leuk. Ook als je gebeld werd sprong die vaak op automodus en dan ging de speaker aan, en voordat je het wist kon heel de wereld meegenieten met je gesprek. Nu lijkt het probleem met de automodus zich niet meer voor te doen dus ik ben tot nu toe erg blij met deze update aangezien ik nergens een oplossing hiervoor kon vinden behalve mensen met hetzelfde probleem
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Verwijderd
Mijn Desire wordt soms zomaar zonder dat ik hem gebruik warm, gedurende een uur, soms langer. Vervolgens is de uccu bijna leeg. Meer mensen met dit probleem? Ik heb het idee dat het vooral direct na het laden gebeurt.
Is rooten dan al weer mogelijk met een originele froyo firmware? Ik dacht dat dat niet kon?
Je zou gelijk hebben als de Desire (die er nu is) al een jaar of twee oud was.Luuk1983 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 14:14:
[...]
Omdat?
Dat is hij echter niet, sterker nog door leveringsproblemen zitten er nog zat in de pijplijn.
Naar mijn mening moet HTC er juist wel voor zorgen dat het huidige platform up-to-date blijft door upgrades aan te bieden en, waar mogelijk, ook nieuwe functionaliteit zoals de Sense features die nu uitkomen.
Als dit niet mogelijk is omdat de hardware hiervoor niet geschikt is, is het een ander verhaal.
De vraag is natuurlijk hoe lang je (software) upgrades mag verwachten. Gaat dit oneindig door? Nee. Maar een termijn van 1 of 2 jaar zou me heel redelijk lijken. Zo lang mag een telefoon toch wel mee gaan?
Voor een toestel van zo'n 400 Euro mag je verwachten dat deze wel een paar jaar mee gaat.
Natuurlijk moet een bedrijf als HTC winst maken, maar daar maak ik me geen enkele zorg om. Hoeveel Desire's zullen er de afgelopen maanden verkocht zijn? Veel! En dan heb ik het nog niet eens over alle andere HTC modellen.
Ik heb precies dezelfde problemen, ben nu aan het bellen met HTC.Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 13:42:
[...]
Klinkt als dat er een nieuw moederbord in gaat komen. Ik zou er maar op rekenen dat ie binnenkort helemaal niet meer opstart. Aan welk onderdeel dat ligt op mn moederbord is me nog niet helemaal duidelijk. Gezien anderen het ook wel eens hebben gehad over een warme Desire, misschien dat de koeling niet goed loopt.
Ik laat jullie weten wat de uitkomst hiervan is.
swing when you're winning!
Ik snap je punt zeker, MAAR gaat de Desire met de huidige firmware (wat bugfixes daargelaten) niet een paar jaar mee? Ondersteuning toevoegen voor bijvoorbeeld nieuwe technologiën of bestaande features updaten zou ik inderdaad graag zien. Maar echt nieuwe features zullen vooral voor nieuwe telefoons voorbehouden zijn. En zonder die nieuwe features werkt de Desire prima. Je hebt de Desire toen gekocht zonder die nieuwe features en totdat deze aangekondigd waren heb je ze niet eens gemist. Ik snap het vanuit HTC prima dat ze nieuwe features niet op huidige modellen gaan uitbrengen.HoppyF schreef op donderdag 16 september 2010 @ 14:23:
De vraag is natuurlijk hoe lang je (software) upgrades mag verwachten. Gaat dit oneindig door? Nee. Maar een termijn van 1 of 2 jaar zou me heel redelijk lijken. Zo lang mag een telefoon toch wel mee gaan?
Voor een toestel van zo'n 400 Euro mag je verwachten dat deze wel een paar jaar mee gaat.
Een vergelijking: Windows Vista wordt ook nog steeds geupdate en verbeterd, maar nieuwe features, zoals de nieuwe taskbar zijn voorbehouden aan Windows 7 en komen niet naar Vista toe. Als je die nieuwe features wil zal je het nieuwe product moeten kopen.
In de ideale wereld wordt een telefoon eeuwig geupdate, maar zo werkt het nou eenmaal niet. Nogmaals, ik zou het zelf ook heel graag zien dat de Desire voorlopig helemaal gesupport wordt met de nieuwste features en dergelijke. Ik zeg alleen dat ik het niet waarschijnlijk acht en het wel snap vanuit HTC.
Luuk, ik ben het wel met je eens, maar ik vind dat je van een leverancier zoals HTC wel mag verwachten dat bugfixes en nieuwe features zoveel mogelijk in software updates verwerkt zouden moeten worden.
Zeker als het een nieuw toestel betreft zoals de Desire. Deze is slechts een paar maanden op de markt.
Ik verwacht dus niet van HTC dat ze in lengte van dagen blijven updaten en vernieuwen. Dat is niet reëel, maar zeker binnen de garantie periode (2 jaar) mag je wel updates verwachten.
Dat is namelijk het mooie van een smartphone met software, je KUNT deze upgraden. Dat is niet voor niets zo bedacht.
We zullen zien hoe zich dit zal ontwikkelen.
Je noemt een software upgrade van Vista naar Windows 7. Op zich een leuke vergelijking maar dit gaat alleen maar om software. Bij een upgrade van een Desire naar een Desire HD heb je het over iets heel anders. Hardware vervangen is nogal kostbaar, ook al zit er in de prijs van een toestel ook een stuk software kosten verwerkt.
Zeker als het een nieuw toestel betreft zoals de Desire. Deze is slechts een paar maanden op de markt.
Ik verwacht dus niet van HTC dat ze in lengte van dagen blijven updaten en vernieuwen. Dat is niet reëel, maar zeker binnen de garantie periode (2 jaar) mag je wel updates verwachten.
Dat is namelijk het mooie van een smartphone met software, je KUNT deze upgraden. Dat is niet voor niets zo bedacht.
We zullen zien hoe zich dit zal ontwikkelen.
Je noemt een software upgrade van Vista naar Windows 7. Op zich een leuke vergelijking maar dit gaat alleen maar om software. Bij een upgrade van een Desire naar een Desire HD heb je het over iets heel anders. Hardware vervangen is nogal kostbaar, ook al zit er in de prijs van een toestel ook een stuk software kosten verwerkt.
ik zeg, top service van HTC. De foon wordt morgenochtend al door een koerier opgehaald.addinjo schreef op donderdag 16 september 2010 @ 14:30:
[...]
Ik heb precies dezelfde problemen, ben nu aan het bellen met HTC.
Ik laat jullie weten wat de uitkomst hiervan is.
Hij gaat dan richting dynafix. Daar blijft ie 2 - 2,5 week op de plank liggen. Dan kijken ze er na. De eerste keer zetten ze de software er opniew op en sturen ze em terug. Mocht je geluk hebben dat ze toch de eerste keer het mainboard gaan vervangen: ze bestellen een nieuw mainboard. Dit duurt 2 weken. Halve week later heb je em weer terug.addinjo schreef op donderdag 16 september 2010 @ 15:02:
[...]
ik zeg, top service van HTC. De foon wordt morgenochtend al door een koerier opgehaald.
Na 4-5 weken zeg maar.
Dit is ie ieder geval de ervaring van de meeste mensen. sommige hebben geluk.
Mijne was eerst een week weg en daarn aterug zonder dat er iets aan gedaan was. "Klacht niet geconstateerd". Daarna opnieuw weg en weer binnen een week weer terug met nieuw mobo. Moet ik wel zeggen dat ik het via een bedrijf verstuurd heb die ook direct versturen en niet zelf een paar dagen op de plank laten liggen.
Verwijderd
Ja aan de klantenservice van HTC zelf ligt het niet. De voorraden van Dynafix zijn alleen waardeloos. Aan de andere kant zou je wel kunnen zeggen dat reparatieservice van HTC in die zin waardeloos is, dat ze bij Dynafix wel eens kunnen afdwingen om een grotere voorraad reserveonderdelen aan te houden.The Anarchist schreef op donderdag 16 september 2010 @ 15:13:
[...]
Hij gaat dan richting dynafix. Daar blijft ie 2 - 2,5 week op de plank liggen. Dan kijken ze er na. De eerste keer zetten ze de software er opniew op en sturen ze em terug. Mocht je geluk hebben dat ze toch de eerste keer het mainboard gaan vervangen: ze bestellen een nieuw mainboard. Dit duurt 2 weken. Halve week later heb je em weer terug.
Na 4-5 weken zeg maar.
Bij mij ging er de 1e keer meteen een nieuw moederbord in, was ook niet zo moeilijk, hij startte helemaal niet meer op
Ik ben nu het laatste telefoontje van de HTC helpdesk "aan het testen" van gisteren. Dynafix zei via HTC dat ze mn telefoon gisteren zouden opsturen met de TNT. De helpdeskmedewerker van HTC zei dat ie uiteraard niet kon garanderen dat de telefoon er dan vandaag zou zijn omdat ie niet wist hoelang TNT erover zou doen. Tot nu toe heb ik geen enkel pakket beleefd dat er 2 dagen over deed om bij mij te komen. Als de telefoon er vandaag niet is, dan heeft Dynafix gelogen over dat ze hem gisteren hebben opgestuurd.
Verwijderd
Door er maar achter te zetten, bedoel je eigenlijk dat je het niet met eens bent..HoppyF schreef op donderdag 16 september 2010 @ 14:59:
Luuk, ik ben het wel met je eens, maar .....
[...]
Luuk, /me is het helemaal met je eens, en heb daar niets aan toe te voegen..
Verwijderd
hehe helaas werkte dit bij mijn net zo. *tip* voor de toekomstige pechvogels met een slecht funtionerende Desire , doe er een uitgebreide brief bij wat jij er al aan gedaan hebt en dat je tot de conclusie bent gekomen dat het een hardware probleem is en geen software probleemThe Anarchist schreef op donderdag 16 september 2010 @ 15:13:
[...]
Hij gaat dan richting dynafix. Daar blijft ie 2 - 2,5 week op de plank liggen. Dan kijken ze er na. De eerste keer zetten ze de software er opniew op en sturen ze em terug. Mocht je geluk hebben dat ze toch de eerste keer het mainboard gaan vervangen: ze bestellen een nieuw mainboard. Dit duurt 2 weken. Halve week later heb je em weer terug.
Na 4-5 weken zeg maar.
Sorry maar waar het met deze update om gaat (offline kaarten etc) heb ik zeker wel gemist vanaf dag 1.Luuk1983 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 14:32:
[...]
En zonder die nieuwe features werkt de Desire prima. Je hebt de Desire toen gekocht zonder die nieuwe features en totdat deze aangekondigd waren heb je ze niet eens gemist.
Het gaat nergens over anno 2010 met een next gen telefoon uit te brengen met 512mb voor apps die tot 2.2 niet eens op SD konden en nu met 2.2 ook maar deels.
Google Maps altijd maar online moeten gebruiken is niet echt werkbaar voor iedereen, denk aan slecht bereik binnen eigen land of roaming.
Gaat niet helemaal op, betere vergelijking zou zijn Windows 7 komt met nieuwe taskbar, alleen dan moet je wel een nieuwe PC kopen want op je huidige PC met zo goed als zelfde specs en waar OOK windows 7 op draait gaan ze dat niet ondersteunen.. (wegens security issues lol)Luuk1983 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 14:32:
[...]
Een vergelijking: Windows Vista wordt ook nog steeds geupdate en verbeterd, maar nieuwe features, zoals de nieuwe taskbar zijn voorbehouden aan Windows 7 en komen niet naar Vista toe. Als je die nieuwe features wil zal je het nieuwe product moeten kopen.
En nieuwe telefoon zou zichzelf moeten verkopen met nieuwe HARDWARE features en niet kleine/handige software aanpassingen.
Ik begrijp wat je probeert te zeggen, echter gezien de situatie en de release date van de Desire voel ik me gewoon enorm genaait.
Point taken. Maar... (Porto_IA schreef op donderdag 16 september 2010 @ 15:28:
Gaat niet helemaal op, betere vergelijking zou zijn Windows 7 komt met nieuwe taskbar, alleen dan moet je wel een nieuwe PC kopen want op je huidige PC met zo goed als zelfde specs en waar OOK windows 7 op draait gaan ze dat niet ondersteunen.. (wegens security issues lol)
En nieuwe telefoon zou zichzelf moeten verkopen met nieuwe HARDWARE features en niet kleine/handige software aanpassingen.
Ik begrijp wat je probeert te zeggen, echter gezien de situatie en de release date van de Desire voel ik me gewoon enorm genaait.
Ik snap wel wat Porto_IA wil zeggen.Luuk1983 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 15:34:
[...]
Point taken. Maar... () je hebt toen je de telefoon kocht geaccepteerd dat dit niet kon. Dan had je beter op een telefoon kunnen wachten waarbij het wel kon, of misschien voor een ander OS kunnen gaan als je dit een belangrijke feature vind. Het feit dat iets op een nieuwe telefoon kan wat je oude telefoon niet kan en dan gaan zeggen: 'ja zeg, waarom heeft mijn telefoon dat niet en die nieuwe wel' zal je altijd houden.
Het punt is dat de Desire een heel goede maar geen perfecte smartphone is. Dat weet je als je hem koopt. Je weet echter ook dat het een Android smartphone is welke dmv software upgrades verbeterd kan worden.
Die upgrade optie is prettig want daarmee kun je niet alleen bugfixes krijgen maar ook verbeteringen en toevoegingen. Welke dat zijn weet je natuurlijk nog niet als je de telefoon aanschaft.
Het kunnen kleine verbeteringen zijn maar ook echte voordelen tov van de oude software. Je ziet dit o.a. gebeuren met de upgrade van 2.1. naar 2.2.
En wellicht zit er in 2.3 nog meer.
Dan blijven er altijd nog de hardware gerelateerde verschillen. Een nieuw model heeft vast wel iets beters/meer dan de oude. De eis is dus niet om alles maar te willen en kunnen upgraden, dat kan gewoon niet, maar een deel van de nieuwe features kan zeker overgenomen worden.
Verwijderd
Wat fabrikanten ook wel "leuk" vinden omdat ze dan niet een product hoeven af te leveren die door en door getest is, ze kunnen nu achteraf het product nog verbeteren. Dit bespaart op de kosten om te testen omdat je nu een veel grotere gratis groep aanboord om je product te "testen", namelijk de users.HoppyF schreef op donderdag 16 september 2010 @ 16:03:
[...]
Ik snap wel wat Porto_IA wil zeggen.
Het punt is dat de Desire een heel goede maar geen perfecte smartphone is. Dat weet je als je hem koopt. Je weet echter ook dat het een Android smartphone is welke dmv software upgrades verbeterd kan worden.
Die upgrade optie is prettig want daarmee kun je niet alleen bugfixes krijgen maar ook verbeteringen en toevoegingen.
In dat licht vind ik ook wel dat je enige tijd updates mag verwachten en ook wat nieuwe features als soort "beloning" vanwege de kostenbesparing voor de fabrikant.
Deze brief ga ik nu schrijven :-)Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 15:26:
[...]
hehe helaas werkte dit bij mijn net zo. *tip* voor de toekomstige pechvogels met een slecht funtionerende Desire , doe er een uitgebreide brief bij wat jij er al aan gedaan hebt en dat je tot de conclusie bent gekomen dat het een hardware probleem is en geen software probleem
Afgezien van de update/upgrade aan telefoonfuncties is de htcsense.com funtionaliteit erg welkom. Ik was altijd erg blij met de MyPhone mogelijkheden van WM mobile. Een vergelijkbare toevoeging voor Android mis ik nog. En ja, ik weet dat Google aardig wat kan op dit gebied. Veel hiervan wordt echter fragmentarisch aangeboeden, terwijl MyPhone veel combineerde in 1 omgeving.
En de functies van HTCSense.com lijken mij toch niet erg veel meer van de telefoon te vragen. Ik hoop eigenlijk dat ze dit in ieder geval naar de Desire brengen.
Iets anders; iemand toevallig al de FOTA gezien op de site van HTC? Iemand enig idee wat deze inhoud? de beschrijving biedt niet veel info. Het versie nummer van android zou naar 2.10.405.2 gaan.
Mijn desire staat nog op 2.09.405.8. Terwijl, als ik naar updates zoek via de telefoon, zou ik toch de recentste versie hebben.
En de functies van HTCSense.com lijken mij toch niet erg veel meer van de telefoon te vragen. Ik hoop eigenlijk dat ze dit in ieder geval naar de Desire brengen.
Iets anders; iemand toevallig al de FOTA gezien op de site van HTC? Iemand enig idee wat deze inhoud? de beschrijving biedt niet veel info. Het versie nummer van android zou naar 2.10.405.2 gaan.
Mijn desire staat nog op 2.09.405.8. Terwijl, als ik naar updates zoek via de telefoon, zou ik toch de recentste versie hebben.
[ Voor 8% gewijzigd door Sish op 16-09-2010 17:03 . Reden: info toegevoegd, typo's verwijderd ]
Verwijderd
Die update komt eraan ze doen het geloof ik in fases. Ik kon mijn telefoon ook pas vandaag updaten terwijl sommige anderen hem vorige week al hadden.Sish schreef op donderdag 16 september 2010 @ 16:47:
Afgezien van de update/upgrade aan telefoonfuncties is de htcsense.com funtionaliteit erg welkom. Ik was altijd erg blij met de MyPhone mogelijkheden van WM mobile. Een vergelijkbare toevoeging voor Android mis ik nog. En ja, ik weet dat Google aardig wat kan op dit gebied. Veel hiervan wordt echter fragmentarisch aangeboeden, terwijl MyPhone veel combineerde in 1 omgeving.
Sodeju. Sinds de update gaat mijn accu nog langer mee. Ik zit nu met aardig wat om X minuten syncende widgets en pushmail etc. met nog 80% over op dit moment. Vanochtend om 08:00u van de lader.
Lekker bezig HTC
Lekker bezig HTC
Grapjas, ben je de enige zeker. Of HTC moet de update hebben aangepast. Verder heeft iedereen juist last van een sneller leeg gaande batterijKen. schreef op donderdag 16 september 2010 @ 17:58:
Sodeju. Sinds de update gaat mijn accu nog langer mee. Ik zit nu met aardig wat om X minuten syncende widgets en pushmail etc. met nog 80% over op dit moment. Vanochtend om 08:00u van de lader.
Lekker bezig HTC
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Die x van hem is nogal lekker variabel, vul voor die x 120 in en het komt al wat geloofwaardiger over..madmaus schreef op donderdag 16 september 2010 @ 18:16:
[...]
Grapjas, ben je de enige zeker. Of HTC moet de update hebben aangepast. Verder heeft iedereen juist last van een sneller leeg gaande batterij
Maar ik heb verder ook geen problemen hoor, gebruik hem altijd vrij intensief, per dag wel 2 uur internet en 2 uur muziek (heen en terugreis) en dan overdag gewoon nog smsen. Mail wordt gepushed door Exchange server. Twitter om de 15 minuten, Facebook ook, en aan het eind van de dag 35% (24.00) over als ik hem om 7 uur van de lader afhaal.
Ik Heb met de 2.10.405.2 software versie ook een veel langere batterij duur.madmaus schreef op donderdag 16 september 2010 @ 18:16:
[...]
Grapjas, ben je de enige zeker. Of HTC moet de update hebben aangepast. Verder heeft iedereen juist last van een sneller leeg gaande batterij
Vanochtend 7u uit lader gehaald. Nu 20u nog 60% over. Voor de update had mijn telefoon om 19:00 al bijna geen power meer na een gezonde werkdag.