• Sish
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-08 14:33
Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 17:44:
[...]
Die update komt eraan ze doen het geloof ik in fases. Ik kon mijn telefoon ook pas vandaag updaten terwijl sommige anderen hem vorige week al hadden. :)
Ik zie het. Hij komt nu ook bij mij binnen.

• Kapitein Prozac
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-08 23:16
Ik heb ook net de update gedaan maar bij het herstarten stond m'n 3G uit en nu ben ik de APN instellingen (en 3G) kwijt. Ik heb de instellingen van http://www.androidworld.n...ps-en-trucs/apn-settings/ en http://www.vodafone.nl/kl...llingen?#settingslocation geprobeerd maar 3G blijft maar weigeren. Dat zijn toch de juiste instellingen of mis ik wat? :?

Paar keer op standaard instellingen herstellen drukken gaf me uiteindelijk weer werkende instellingen.

[ Voor 11% gewijzigd door Kapitein Prozac op 16-09-2010 20:55 ]

Verwijderd

rinkel schreef op donderdag 16 september 2010 @ 11:37:

Wat mij wel heel erg tegenvalt is de batterij. Ik ben geen intensieve gebruiker, 3 mailboxen, waaronder 1x exchange, maar kan amper een dag doen met de batterij.
Ik reis veel, ben vaak op vliegvelden, waar ik niet altijd mn batterij kan laden (ik probeer ook zo kort mogelijk op een vliegveld rond te hangen). Ik heb nu een batt pack bij me, en een oude nokia als backup.

Ik kijk het nog even aan, maar denk dat ik mn desire ga omruilen met een Legend (hopelijk gaat die wat langer mee)
Juicedefender doet wonderen voor de batterij, mits goed ingesteld. 8) Kijk maar op android market.

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-10 08:25
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om het hoofd Gmail account te verwijderen uit de lijst bij Accounts&Synchronisatie? Account verwijderen geeft (uiteraard) de melding dat dit niet kan omdat het "vereist is voor bepaalde toepassingen...". Maar aangezien ik tegenwoordig Exchange Activesync (push-mail mogelijk icm HTC mail widget) gebruik ipv Pop, zou ik graag mijn "oude" Gmail account vervangen door het nieuwe account. 't Is natuurlijk geen ramp, en ik kan het nieuwe account toevoegen en gebruiken, maar ik houd m'n systeem graag schoon :)

[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 16-09-2010 21:28 ]

• rinkel
  • Laatst online: 13:00
dafmay schreef op donderdag 16 september 2010 @ 21:27:
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om het hoofd Gmail account te verwijderen uit de lijst bij Accounts&Synchronisatie? Account verwijderen geeft (uiteraard) de melding dat dit niet kan omdat het "vereist is voor bepaalde toepassingen...". Maar aangezien ik tegenwoordig Exchange Activesync (push-mail mogelijk icm HTC mail widget) gebruik ipv Pop, zou ik graag mijn "oude" Gmail account vervangen door het nieuwe account. 't Is natuurlijk geen ramp, en ik kan het nieuwe account toevoegen en gebruiken, maar ik houd m'n systeem graag schoon :)
Wat bedoel je met "Nieuwe account"? Een ander gmail account ?
Je kunt een gmail account niet vervangen door een niet-gmail bij accounts

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-10 08:25
rinkel schreef op donderdag 16 september 2010 @ 21:53:
[...]
Wat bedoel je met "Nieuwe account"? Een ander gmail account ?
Je kunt een gmail account niet vervangen door een niet-gmail bij accounts
Sterker nog...hetzelfde Gmail account, maar dan setup als Exchange Activesync.

• BarryS
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-09 16:37
Ik heb net op mijn Desire de over the air update naar 2.10.405.2 geïnstalleerd. Wat mij meteen opviel is iets wat ik in de changelog niet kon terugvinden. Als ik mijn toetsenboord taal nu op engels zet staat er boven de 'EN' het microfoontje. Wanneer ik nu de taal knop (EN) ingedrukt houd krijg ik het spraak invoer scherm en kan ik mijn bericht inspreken waarna de spraak verwerkt wordt en als tekst in mijn bericht verschijnd.

Ik ben aangenaam verrast. Het werkt dan wel alleen in het engels, maar is toch een erg coole feature.

Is dit meerdere mensen dit al opgevallen?

AMD Ryzen 7 9800X3D - Corsair Vengeance 64 GB DDR5 @ 6000 MHz C36 - ASUS ROG Strix B650E-F - GeForce RTX 4090 Phantom - Samsung 990 Pro 2TB, 980 Pro 2TB, 970 EVO Plus 2TB, 860 EVO 1TB, 850 EVO 1TB, 830 256GB - Liquid Freezer II 280 - RM850x - LG 34GS95QE

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Het valt mij op dat ik soms geen geluidjes en of knipperend lampje meer krijg bij berichten (talk en whatsapp). Hebben meer mensen hier last van?

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-10 18:59
BarryS schreef op donderdag 16 september 2010 @ 22:09:
..
Is dit meerdere mensen dit al opgevallen?
Als je swype gebruikt dan krijg je het niet te zien...

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Verwijderd

Is er al iets nuttigs te zeggen over de htcsense.com functie en of die ook naar de desire komt, of is dat nog geheel onduidelijk?

Verwijderd

Hell yeah ben nu ook een blije bezitter van de Desire.
Wat een snelheidsverschil met mijn oudere Hero zeg!
Iemand nog must have apps?

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09 21:55
Zijn er mensen die de uitzendingen van rtlgemist niet kunnen kijken, omdat je daarvoor microsoft silverlight nodig hebt? Voor zover ik weet is dat alleen nog op desktop computers beschikbaar.

Overigens vind ik het nog steeds raar dat de accuduur bij sommigen zo goed is. Bij mij gaat het amper 1 dag . mee, terwijl ik niet eens zo heel veel doe (paar uur muziek luisteren, browsen). En al die programma's als juicedefender wil ook niet echt helpen.

[ Voor 40% gewijzigd door deimos op 16-09-2010 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon2001
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08-2021
Imperium schreef op donderdag 16 september 2010 @ 11:34:
Mijn dataverbinding klapt steeds uit.. KPN omstreeks A' dam, meerdere mensen herkennen dit?
Bij mij ook vandaag (noord van Amsterdam).

Be Very Very VERY omygodcall911 Careful Mijn Specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 23:12:
Is er al iets nuttigs te zeggen over de htcsense.com functie en of die ook naar de desire komt, of is dat nog geheel onduidelijk?
Dat vroeg ik me ook net af, als ik nu naar www.htcsense.com ga moet ik inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord. Wanneer gaat ding uberhaupt de lucht in? of werkt het al voor die nieuwe HTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:35
kenkreutzer schreef op donderdag 16 september 2010 @ 23:29:
Zijn er mensen die de uitzendingen van rtlgemist niet kunnen kijken, omdat je daarvoor microsoft silverlight nodig hebt? Voor zover ik weet is dat alleen nog op desktop computers beschikbaar.

Overigens vind ik het nog steeds raar dat de accuduur bij sommigen zo goed is. Bij mij gaat het amper 1 dag . mee, terwijl ik niet eens zo heel veel doe (paar uur muziek luisteren, browsen).
En muziek luisteren en browsen kost geen batterij? Met dat gebruik vind ik het niet raar dat je telefoon maar 1 dag mee gaat. Bij mij overigens ook niet veel langer hoor, ik kom ook nergens in de buurt van 60 uur. Ookal doe ik weinig met de telefoon, dan kan hij echt niet twee dagen mee, ookal zet ik 'm 's nachts uit.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-09 13:55
Luuk1983 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 08:34:
[...]

En muziek luisteren en browsen kost geen batterij? Met dat gebruik vind ik het niet raar dat je telefoon maar 1 dag mee gaat. Bij mij overigens ook niet veel langer hoor, ik kom ook nergens in de buurt van 60 uur. Ookal doe ik weinig met de telefoon, dan kan hij echt niet twee dagen mee, ookal zet ik 'm 's nachts uit.
Vijf uur je scherm aan hebben staan betekend dat je telefoon echt leeg is.
Combineer dit met het gegeven dat je er ongeveer 2 - 2.5 uur een divx/movie op kan kijken.. browsen is niet zo zwaar als een film afspelen maar iedereen zal erkennen dat wanneer hij gaat browsen en muziek luistert de % met de minuten zakken.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ik heb de desire 2ehands gekocht (komt uit april), hij werkt op zich top op één ding na en dat is de batterij. Na 3 uur gebruik is er al 25% van de batterij af terwijl ik maar een half uurtje heb geinternet en voor de rest niets.

Wat info:
bluetooth aan
wifi uit
gps uit
pushmail voor exchange en gmail aan
interactieve achtergrond.

Ik weet dat de batterijen snel leeg gaan maar dit is toch wel erg absurd (ondanks dat pushmail en de interactieve achtergrond aanstaan). een dag zou ik hiermee toch wel moeten kunnen halen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Blueone schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 09:39:
ik heb de desire 2ehands gekocht (komt uit april), hij werkt op zich top op één ding na en dat is de batterij. Na 3 uur gebruik is er al 25% van de batterij af terwijl ik maar een half uurtje heb geinternet en voor de rest niets.

Wat info:
bluetooth aan
wifi uit
gps uit

Ik weet dat de batterijen snel leeg gaan maar dit is toch wel erg absurd (ondanks dat pushmail en de interactieve achtergrond aanstaan). een dag zou ik hiermee toch wel moeten kunnen halen lijkt me.
Bij internetten wordt de radio behoorlijk hard gebruikt, tevens staat je scherm de hele tijd aan. Vergis je niet in het stroomverbruik van die twee dingen. 'Maar' een half uur internetten is best behoorlijk pittig voor de batterij van zo'n telefoon. Je zou de batterij kunnen proberen te kalibreren. Zoek op google of dit deel en vorige delen van dit topic over hoe dat moet.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Blueone schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 09:39:

Wat info:
bluetooth aan
wifi uit
gps uit

Dat is niet heel lekker nee. Maar je hebt een smartphone en die gaat snel leeg.
Je kan de helderheid van het beeldscherm lager zetten (zijn mooie homescreen widgets voor).
Internet via WiFi of 3G? WiFi schijnt minder energie te verbruiken.
Je batterij even helemaal leeg maken zodat hij uitvalt en dan opladen. Zo kan je hem calibreren. Er staan andere batterijduur verlengtips in dit topic.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addinjo schreef op donderdag 16 september 2010 @ 15:02:
[...]

ik zeg, top service van HTC. De foon wordt morgenochtend al door een koerier opgehaald.
mijne is vanochtend thuis opgehaald door Vodafone. Netjes nieuwe HTC gekregen als leentoestel. Wel met Windows Mobile :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-10 15:46
Luuk1983 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 08:34:
[...]

Bij mij gaat m'n batterijduur anders toch regelmatig richting de 3 dagen hoor! In praktijk hang ik hem om de andere nacht aan de lader.

Maar ik moet wel toegeven dat het grillig is: Soms denk ik "ik doe er helemaal niets geks mee" en dan is ie toch ineens na 1,5 dag al uitgeput maar over het algemeen haal ik de 2 dagen dus met gemak. Met af en toe eens een mailtje checken of wat op internet bekijken. Maar ik ben dan ook zelden langer dan 5 minuten achter elkaar aan het surfen. :)

Maar idd, als je veel aan het surfen bent en dan ook nog muziek luisteren, dan vind ik het gewoon raar als je verbaasd bent dat ie dan in minder dan een dag leeg is. Wil je dat soort dingen serieus kunnen, zorg dan gewoon voor reserve energie erbij.

Persoonlijk hoop ik dat HTC z'n toestellen nog eens gaat designen met KEUZE in het achterhoofd: Maak een toestel dat in beginsel stylish is (en dus zelden een grotere accu dan 1400 mAh aan boord kan hebben) maar maak daar als accessoire ook een dikkere batterij + passende cover bij!

En qua rtlgemist: Wen er maar aan! Steeds meer programma's zijn alleen nog in Silverlight met DRM te bekijken (bekijk je ze via bv. je Android toestel of XBMC, dan zijn ze 'scrambled'). Commercie, heet zoiets.

[ Voor 6% gewijzigd door eymey op 17-09-2010 10:16 ]

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asje62
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 22:46
Vorige week na de update naar 2.10.405.2 leek m'n batterij in eerste instantie eerder leeg te zijn, maar heb nu het idee dat ie toch "aan de update gewend" is. Ik heb volgens Battery Indicator na 50 uur nog 23% over!!!! Nog nooit eerder gehad (en toch redelijk intensief gebruikt: internet, weer update, mail, twitter etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
eymey schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 10:14:
Bij mij gaat m'n batterijduur anders toch regelmatig richting de 3 dagen hoor! In praktijk hang ik hem om de andere nacht aan de lader.
Maar heb je je dataverbinding permanent open of heb je deze optie uitgevinkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-09 14:31

Ken.

\m/.([oO]).\m/

madmaus schreef op donderdag 16 september 2010 @ 18:16:
[...]

Grapjas, ben je de enige zeker. Of HTC moet de update hebben aangepast. Verder heeft iedereen juist last van een sneller leeg gaande batterij
Dat is een knap staaltje selectief lezen hehe. Ik heb toch echt meerdere mensen hier gezien die ook dezelfde ervaring hadden na de update :)
diabolofan schreef op donderdag 16 september 2010 @ 19:09:
[...]

Die x van hem is nogal lekker variabel, vul voor die x 120 in en het komt al wat geloofwaardiger over.. :p

Maar ik heb verder ook geen problemen hoor, gebruik hem altijd vrij intensief, per dag wel 2 uur internet en 2 uur muziek (heen en terugreis) en dan overdag gewoon nog smsen. Mail wordt gepushed door Exchange server. Twitter om de 15 minuten, Facebook ook, en aan het eind van de dag 35% (24.00) over als ik hem om 7 uur van de lader afhaal.
LOL, daar had ik niet bij stilgestaan. De meeste widgets refreshen zo ongeveer elke vijf tot tien minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Luuk1983 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 10:19:
[...]

Maar heb je je dataverbinding permanent open of heb je deze optie uitgevinkt?
Die optie staat uitgevinkt. DWZ, Als ik m'n scherm uit doe en er zijn geen apps die willen syncen, dan is de data verbinding uit. Unlock ik, dan komt na een paar tellen de data verbinding ook weer op :).

Contacten en Agenda worden verder gesynct, het weer wordt om het uur gesynct.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
eymey schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 10:34:
[...]

Die optie staat uitgevinkt. DWZ, Als ik m'n scherm uit doe en er zijn geen apps die willen syncen, dan is de data verbinding uit. Unlock ik, dan komt na een paar tellen de data verbinding ook weer op :).

Contacten en Agenda worden verder gesynct, het weer wordt om het uur gesynct.
Maar als je scherm uit staat kunnen apps nog wel syncen? Die zetten dan even een nieuwe verbinding op en sluiten 'm weer als ze klaar zijn? Ik ben een beetje huiverig tot nu toe om die optie 'verbinding altijd aan' uit te zetten omdat ik bang ben dat ik mijn mail niet meer binnen krijg. Met name GMail gebruikt pushmail, waardoor de verbinding altijd open zou moeten staan dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09 21:55
eymey schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 10:14:
[...]

En qua rtlgemist: Wen er maar aan! Steeds meer programma's zijn alleen nog in Silverlight met DRM te bekijken (bekijk je ze via bv. je Android toestel of XBMC, dan zijn ze 'scrambled'). Commercie, heet zoiets.
Hoe bedoel je eigenlijk? Hoe kan ik ze bekijken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-10 10:00
Gebruik JuiceDefender pro, hiermee gaat je batterij zo'n 2 tot 2.5 keer langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-10 19:20
Ik ben benieuwd of meer mensen hebben opgemerkt dat de tilt sensor veel gevoeliger is afgesteld sinds de 2.2 update. Ik heb nu regelmatig dat ik bij het unlocken van mijn telefoon eerst het toestel (nog verder) rechtop moet zetten omdat hij in landscape modus staat. Voor de update kwam dit slechts sporadisch voor, maar het is nu bijna iedere keer als ik hem unlock... En dit werkt behoorlijk op mijn zenuwen....

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 10:14:
[...]

mijne is vanochtend thuis opgehaald door Vodafone. Netjes nieuwe HTC gekregen als leentoestel. Wel met Windows Mobile :-(
Ik heb geen leentoestel gekregen en Dynafix heeft woensdag gelogen dat ze hem toen die dag zouden opsturen. Gisteren de hele dag thuisgebleven, geen Desire vanuit de reparatie :S. Een pakket heeft nog nooit bij mij zolang ik hier woon 2 dagen erover gedaan om bij mij aan te komen. Heb ik er toch besteld uit diverse hoeken uit Nederland. Ik wacht vandaag nog even af, anders hang ik morgen weer aan de telefoon bij HTC. Dynafix is bij mij een beetje door het ijs heen aan het zakken... Helaas dat HTC daar zaken mee doet, dat schaadt ook hun imago.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Luuk1983 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 10:44:
[...]

Maar als je scherm uit staat kunnen apps nog wel syncen? Die zetten dan even een nieuwe verbinding op en sluiten 'm weer als ze klaar zijn? Ik ben een beetje huiverig tot nu toe om die optie 'verbinding altijd aan' uit te zetten omdat ik bang ben dat ik mijn mail niet meer binnen krijg. Met name GMail gebruikt pushmail, waardoor de verbinding altijd open zou moeten staan dacht ik.
Eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe dat zit. Heb eigenlijk ook nog nooit de moeite gedaan dat te onderzoeken :). Agenda en contacten gaan bv. ook via push, (g)mail heb ik uit staan :).

Dus het zou zo maar kunnen dat je gelijk hebt. Mij hindert het eigenlijk niet :) Misschien wel als ik steeds vaker pingchat ga gebruiken (want die zou dan hetzelfde probleem moeten hebben).
kenkreutzer schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 11:02:
[...]

Hoe bedoel je eigenlijk? Hoe kan ik ze bekijken dan?
Niet zo moeilijk toch? Iets met "Windows" en iets met "Silverlight". Heb je dat niet, kan je niet kijken (helaas).
maxoss schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 11:33:
Gebruik JuiceDefender pro, hiermee gaat je batterij zo'n 2 tot 2.5 keer langer mee.
Righttt :'). Dat hebben nu al zo veel mensen beweerd... of zegt je dat alleen maar omdat de makers van JD dat zeggen? Het zou wel eens leuk zijn als ook maar 1 iemand eens een onderobuwing hiervoor zou geven.

Dus de situatie vóór JD (welke services draaien, instellingen netwerk, hoe vaak syncen en wat precies?). En daarna de situatie mét JD. Precies hetzelfde en met de JD settings erbij....

Als jij beweert, zonder kennis van de energiebesparende maatregelen die ik zelf al heb getroffen, dat JD 2 tot 2,5 keer meer batterij geeft, dan geloof ik daar NIETS van. Of JD moet dusdanige dingen doen dat je telefoon half onwerkbaar wordt omdat het mogelijk tweaks doet waar niet iedere app blij mee is.

[ Voor 42% gewijzigd door eymey op 17-09-2010 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tr201
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-09 10:58
Je kan rtlgemist kijken m.b.v. de browser xscope (lite) en dan als user agent de ipad instellen. Voor dat apparaat is blijkbaar een aparte website gemaakt zonder silverlight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

tr201 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 14:27:
[...]

Je kan rtlgemist kijken m.b.v. de browser xscope (lite) en dan als user agent de ipad instellen. Voor dat apparaat is blijkbaar een aparte website gemaakt zonder silverlight.
Klopt, dat is deze link: www.rtl.nl/service/gemist/device/ipad/feed/index.xml
Daar zit een stukje javascript in wat op user-agent controleert:

code:
1
2
3
4
5
6
<script> 
                    var isiPad = navigator.userAgent.match(/iPad/i) != null;
                    if(!isiPad){
                        window.location = '/service/gemist/home/';
                    }
                </script>

[ Voor 16% gewijzigd door jelmervos op 17-09-2010 14:56 ]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
Dit hoort hier niet

[ Voor 76% gewijzigd door BastiaanN op 17-09-2010 16:31 ]

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb inmiddels m'n Desire, erg mooie telefoon, ben er erg tevreden mee. Al vind ik de gps wel wat zwak, klein beetje muur/flat en het werkt niet meer.

En ook zoiets vreemds: vanochtend heb ik een tijdje gps aangehad, dus zoeken naar satellieten etc terwijl de tel. aan de oplader hing, en na 15min was er nog 95% batt over? Hoe kan dit?
eymey schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 14:10:
[...]
Als jij beweert, zonder kennis van de energiebesparende maatregelen die ik zelf al heb getroffen, dat JD 2 tot 2,5 keer meer batterij geeft, dan geloof ik daar NIETS van. Of JD moet dusdanige dingen doen dat je telefoon half onwerkbaar wordt omdat het mogelijk tweaks doet waar niet iedere app blij mee is.
Uiteraard gaat zo'n bewering uit v/d standaardinstellingen. En dan nog wat positiever natuurlijk. Ik heb het iig geinstalleerd en ik kijk het eens aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Aikon schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 15:29:

En ook zoiets vreemds: vanochtend heb ik een tijdje gps aangehad, dus zoeken naar satellieten etc terwijl de tel. aan de oplader hing, en na 15min was er nog 95% batt over? Hoe kan dit?
Met GPS aan gaat de batterij sowieso hard, daar moet je rekening mee houden. Maar wat al vaker langsgekomen is, is dat als je de telefoon aan de oplader laat hangen dat hij op een gegeven moment wat leeg gaat lopen (tot 90%) en daarna weer vol gaat lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

[ Voor 95% gewijzigd door BastiaanN op 17-09-2010 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:31
http://m.rtlgemist.nl toch? Niet helemaal gratis, maar het werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Uit het t-mobile forum eind vanmiddag:
quote: Harvey;741955
Goed nieuws: De 'verwachting' is dat Google vandaag de Froyo-update voor de HTC Desire zal goedkeuren. De update zal vanaf morgenochtend omstreeks 10.00 uur beschikbaar zijn. Alles onder voorbehoud uiteraard! :D
Hehe, eindelijk froyo voor t-mobile slachtoffers ;-)

[ Voor 6% gewijzigd door raceneus968 op 17-09-2010 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 20:31
Beste Tweakers,

Het lijkt alsof ik een stofje onder mijn scherm van mijn (net nieuwe; 2 weken oude) HTC Desire heb zitten. Hij ligt een beetje schuin, misschien kan het ook wel een dode pixel zijn. Als ik de telefoon kantel en naar het plekje kijk zie ik een soort plekje dat eruitspringt (hij heeft een andere kleur dan de omringende kleuren).
Weet iemand of dit stof is of een dode pixel en wat ik hiermee kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is stof, denk ik. Ik had na een week twee zilvergrijze haren onder het scherm zitten en kreeg toen een nieuw toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
Hmmm...best vervelend, al stoort het niet heel erg, het is meer dat ik het nu weet en er dus steeds op ga letten.
@belumcukur: Moest je eerst je oude toestel opsturen of kreeg je eerst de nieuwe en moest je hem daarna pas opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moest eerst de oude opsturen. Omdat het euvel zich binnen een week voordeed, had ik binnen 36 uur een nieuw toestel. Dat was te overleven (net ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
@belumcukur: dat viel dus nog binnen de afkoelperiode (of heb je hem niet op het web gekocht?)...is het niet anders buiten de afkoelperiode (van 14 dagen)...wordt het gerepareerd denk je of sturen ze je altijd een nieuw toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon
  • Registratie: April 2005

Theimon

Snapte!?

De weer-widget krijgt geen updates meer. Niet uit zichzelf en ook bij manueel vernieuwen pakt ie niks. "Er is een fout opgetreden bij het downloaden van informatie van de server", maar ik weet niet of ik iets van settings kan veranderen en dan kan testen, dusseuh....morgen nog maar eens proberen.

Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Oh, dat heb ik al sinds ik het toestel 2 weken heb, heel irritant ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiked
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-09 11:51
jelmervos schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 14:56:
[...]

Klopt, dat is deze link: www.rtl.nl/service/gemist/device/ipad/feed/index.xml
Daar zit een stukje javascript in wat op user-agent controleert:

code:
1
2
3
4
5
6
<script> 
                    var isiPad = navigator.userAgent.match(/iPad/i) != null;
                    if(!isiPad){
                        window.location = '/service/gemist/home/';
                    }
                </script>
Dit kan ook door in je standaard browser naar "about:debug" te navigeren (er lijkt niks te gebeuren!) en vervolgens naar instellingen -> UA String "iPad" instellen. En het werkt weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 22:54
Excuses als deze vraag al is voorbij gekomen maar ik kan het echt niet vinden.

Maar hoe weet ik of mijn Desire een SLCD of AMOLED scherm heeft? Niet dat het me uitmaakt want ik ben er dik tevreden mee, maar wil het toch wel weten.

Binnen de doos zit een stikker waarom een serial met Rev B. staat, wellicht dat dit een hint is. Verder kan ik er niets over vinden in de boekjes ed.

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Michali schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 23:15:
Excuses als deze vraag al is voorbij gekomen maar ik kan het echt niet vinden.

Maar hoe weet ik of mijn Desire een SLCD of AMOLED scherm heeft? Niet dat het me uitmaakt want ik ben er dik tevreden mee, maar wil het toch wel weten.

Binnen de doos zit een stikker waarom een serial met Rev B. staat, wellicht dat dit een hint is. Verder kan ik er niets over vinden in de boekjes ed.
Achter op de doos van de desire staat achter bij het 3.7 inch het woord Amoled als je Amoled hebt. Staat er niks dan heb je een grote kans dat je een slcd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
natasdiamon schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 22:39:
Oh, dat heb ik al sinds ik het toestel 2 weken heb, heel irritant ja :)
Dat heb ik ook wel eens. Probeer het eens via wifi. Kans dat ie het daarna via 3g ook weer doet.

• Theimon
  • Registratie: April 2005

Theimon

Snapte!?

Via Wi-Fi deed ie het wel :) even kijken of ie het blijft doen op 3G.

Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!

• knights16
Sinds dat in Froyo draai valt het mij in mijn System Panel op, dat mijn CPU volgens dat overzicht continue 800mhz > draai, waarbij het CPU usage in % dan wel vaak 0-10% is.

Meer mensen hetzelfde opgevallen ?

PVoutput

• eymey
Volgens mij heeft dat er gewoon mee te maken dat er op dat moment niet veel activiteit is op je telefoon en je CPU dus een tandje lager draait.

Frequency scaling governor is ook "on demand" :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 12:47:
[...]

Ik heb geen leentoestel gekregen en Dynafix heeft woensdag gelogen dat ze hem toen die dag zouden opsturen. Gisteren de hele dag thuisgebleven, geen Desire vanuit de reparatie :S. Een pakket heeft nog nooit bij mij zolang ik hier woon 2 dagen erover gedaan om bij mij aan te komen. Heb ik er toch besteld uit diverse hoeken uit Nederland. Ik wacht vandaag nog even af, anders hang ik morgen weer aan de telefoon bij HTC. Dynafix is bij mij een beetje door het ijs heen aan het zakken... Helaas dat HTC daar zaken mee doet, dat schaadt ook hun imago.
Een maand moeten wachten op reparatie hier.
Het duurt 5 dagen om een toestel van de een naar de andere afdeling te sturen en volgens mij zitten die gewoon in hetzelfde gebouw in Nuth. Totaal geen communicatie naar de klant toe, omdat ik zelf maar actie ben gaan ondernemen heb ik uiteindelijk een ticketnummer getraceerd. Intern klopt er geen bal van de communicatie. Na aandringen krijg ik te horen dat ik een nieuw toestel krijg omdat het niet repareerbaar bleek. Ik krijg hem hopelijk vandaag terug nadat ze 3-en-een-halve-week op onderdelen moesten wachten. En geen nieuw toestel maar een nieuw moederbord. Het meest kwalijke vind ik de totale non-communicatie naar de klant toe. het enige antwoord dat ik steeds maar weer van ze kreeg is: 'wij kunnen u geen indicatie geven hoe lang het nog duurt.' en op de vraag waarom niet wordt gewoon geen reactie meer gegeven. Waardeloos!

Nee, ik ben geen tevreden klant van Dynafix en ik zal dat iedereen vertellen die het wel of niet wil horen!

• Hanske1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-10 22:33
raceneus968 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 17:09:
Uit het t-mobile forum eind vanmiddag:

[...]

Hehe, eindelijk froyo voor t-mobile slachtoffers ;-)
Het lijkt dat froyo binnenrolt voot T-mobile, eindelijk!!!

Helaas is mijn batterij onvoldoende geladen, kan dus nog niet installeren

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 23:27
Hoe herken je een vodafone branded toestel?
Ik heb gisteren een HTC Desire gekregen bij een verlenging rechtstreeks via vodafone maar tot nu toe heb ik niets kunnen vinden dat wijst op vodafone branding. Er staat gewoon HTC op en in de software vind ik ook niets van vodafone. Ik zou het wel fijn vinden als hij niet branded blijkt te zijn.

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:34
Schaapje_BlaaT schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 12:19:
Ik heb gisteren een HTC Desire gekregen bij een verlenging rechtstreeks via vodafone maar tot nu toe heb ik niets kunnen vinden dat wijst op vodafone branding. Er staat gewoon HTC op en in de software vind ik ook niets van vodafone. Ik zou het wel fijn vinden als hij niet branded blijkt te zijn.
Makkelijkste is om in het hoofdscherm te klikken op "Menu" -> "Scenes". Als daar Vodafone tussen staat weet je genoeg.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

• Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:55
En natuurlijk bij toepassingen staat 360 updates

• mastair
rutgerw schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 12:26:
En natuurlijk bij toepassingen staat 360 updates
Nee hoor. Die zat alleen in een 2.1-update die allang weer teruggerold is.

• Schaapje_BlaaT
mastair schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 12:24:
[...]

Makkelijkste is om in het hoofdscherm te klikken op "Menu" -> "Scenes". Als daar Vodafone tussen staat weet je genoeg.
Ah, dan is ie niet branded :)
Tenminste, als die scene er ook nog zou moeten zijn na updaten naar 2.2
Valt me mee, ik dacht dat ik daar niet onderuit zou komen bij bestellen via vodafone. Ik had echter geen keus omdat ik anders te laat zou zijn geweest om onder de datalimiet uit te komen.
Ook al een amoled scherm. Dat mag dan niet per se beter zijn dan de LCD variant, toch spreekt het wat meer tot de verbeelding. Tot nu toe alleen maar meevallers :)

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• Leedbek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-10 00:02

Leedbek

Luuk Luchtloper

Ik heb mijn desire sinds gisteren en ik vind dat mijn batterij wel heel snel leeg gaat. Nu heb ik er wel heel veel mee gespeeld de eerste uren, maar dan vind ik het nog rap. Nu heb ik begrepen dat het batterijverbruik na een aantal keer laden wel verbetert, klopt dat?
Ik zie in dit topic ook vaak posts in de trant van "app X heeft N% batterij verbruikt." Kun je dat eenvoudig ergens terugvinden of heb je daar een aparte app voor nodig?

Klaar voor de steroorlogen?

• mastair
Schaapje_BlaaT schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 12:49:
[...]

Ah, dan is ie niet branded :)
Tenminste, als die scene er ook nog zou moeten zijn na updaten naar 2.2
Valt me mee, ik dacht dat ik daar niet onderuit zou komen bij bestellen via vodafone. Ik had echter geen keus omdat ik anders te laat zou zijn geweest om onder de datalimiet uit te komen.
Ook al een amoled scherm. Dat mag dan niet per se beter zijn dan de LCD variant, toch spreekt het wat meer tot de verbeelding. Tot nu toe alleen maar meevallers :)
Wat een geluk heb jij. Die van mij is toch echt vodafone branded.
Luuk-Online schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 12:53:
Ik heb mijn desire sinds gisteren en ik vind dat mijn batterij wel heel snel leeg gaat. Nu heb ik er wel heel veel mee gespeeld de eerste uren, maar dan vind ik het nog rap. Nu heb ik begrepen dat het batterijverbruik na een aantal keer laden wel verbetert, klopt dat?
Ik zie in dit topic ook vaak posts in de trant van "app X heeft N% batterij verbruikt." Kun je dat eenvoudig ergens terugvinden of heb je daar een aparte app voor nodig?
Menu -> Instellingen -> Over de telefoon -> Accu -> Accugebruik

Lijkt me toch niet zo moeilijk te vinden toch?

• Thombias
  • Niet online
Schaapje_BlaaT schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 12:19:
Als je build-nummer 2.1.161.2 CL229389 is dan is je Desire branded, tenminste das mij verteld.
Je kunt dan nog niet updaten naar de nieuwste build versie

• Laguna
  • Laatst online: 12:32

Laguna

Connaisseur

mastair schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 12:24:
[...]

Sorry hoor maar dat is onzin, als er Vodafone tussen je "Scenes" staat betekent dat alleen dat je een Vodafone simkaart gebruikt en niet dat je toestel branded is. Ik heb zelf namelijk mijn Desire los bij de MM gehaald en ik heb ook die Vodafone scene.
Thombias schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 13:41:
[...]

Als je build-nummer 2.1.161.2 CL229389 is dan is je Desire branded, tenminste das mij verteld.
Je kunt dan nog niet updaten naar de nieuwste build versie
Dat is dus ook niet waar, aangezien ik inderdaad dat build nummer heb.

[ Voor 26% gewijzigd door Laguna op 18-09-2010 14:22 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• Schaapje_BlaaT
vreemd, ik heb geen vodafone scene terwijl toch mijn vodafone simkaart erin is gestopt. Build nummer is 2.10.405.2 CL22611

ze zullen je toch geen branded phone bij de MM hebben gegeven mag ik hopen
Laguna schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 14:19:
[...]

Sorry hoor maar dat is onzin, als er Vodafone tussen je "Scenes" staat betekent dat alleen dat je een Vodafone simkaart gebruikt en niet dat je toestel branded is. Ik heb zelf namelijk mijn Desire los bij de MM gehaald en ik heb ook die Vodafone scene.

[...]

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Mijn toestel is ook van de MM en ook 2.10.405.2. Unbranded dus.

• mastair
Laguna schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 14:19:
[...]

[...]

Op zeker is jouw toestel branded. Hoe het kan dat weet ik ook niet, misschien dat MM een verkeerde levering heeft gekregen en niet op heeft gemerkt. Maar dat build nummer is vodafone firmware. 100%.

En je hebt niet gechecked of je de scene nog hebt met een andere simkaart, anders had je niet zo'n conclusie kunnen trekken. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door mastair op 18-09-2010 15:29 ]

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Dat zou dan wel heel toevallig zijn dat ik een Vodafone simonly erbij heb genomen, want ik neem aan dat branded toestellen nog steeds simlocked zijn en als ik dus van een andere provider een simonly had genomen had ik dus het hele toestel niet kunnen gebruiken.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:14
Tja, dat zou bijzonder zijn, dat Vodafone een andere ROM op je toestel kan zetten omdat je een Vodafone simkaart erin hebt zitten. Ik zou ook niet weten hoe er anders een Vodafone scene op je toestel terecht zou zijn gekomen, anders dan dat Vodafone hem heeft gebrand voordat je hem kreeg. MM heeft voor Vodafone abo's misschien wel gebrande toestellen liggen?

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Bij deze mijn excuses richting een aantal mensen in dit topic. Mijn Desire is inderdaad branded. Net even langs de MM geweest en daar kreeg ik te horen dat ze inderdaad branded Vodafone toestellen los verkopen (wel simlock vrij), maar wat mij betreft een slechte zet van HTC.

Mijn vermoeden is dat ze wegens de leveringsproblemen van de Desire toestellen die eigenlijk voor Vodafone winkels waren simlock vrij hebben gemaakt en die daarna over andere winkels hebben verspreid.

Als ik geweten had dat het toestel branded was had ik 'm nooit gekocht. Met de verkoper in kwestie afgesproken het nog even aan te kijken aangezien unbranded Desire's pas weer halverwege oktober worden verwacht en het toestel dan eventueel om te ruilen (alle Desire's die er momenteel liggen zijn dus Vodafone branded). Alleen krijg ik dan natuurlijk een SLCD ipv AMOLED.

Rooten is natuurlijk ook nog een optie om zo unbranded software erop te zetten, maar dat doe ik liever niet (ivm garantie). Ik kan er natuurlijk ook voor kiezen om niets te doen, maar dan is het in de toekomst afwachten hoe het met de komende updates gaat verlopen.

Al met al een slechte zaak :(

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:23
Zijn er meer mensen die de laatste tijd veel problemen met de Android Market ervaren? Ik kan de laatste twee weken geen fatsoenlijke applicatie downloaden (blijft altijd hangen op 'Download starten'). Ik dacht eerst dat dit aan T-mobile lag maar ook op het draadloze netwerk is hij niet vooruit te branden.

Ben ik de enige of kan ik hier nog wat aan doen?

• eymey
Hmm, hier heb ik wel een behoorlijke tijd last gehad (ong. 2 weken terug begonnen). Maar sinds een week loopt eigenlijk alles juist weer gesmeerd :)

Bij je applicatiebeheer de cache en gegevens van Android Market weg gooien kan helpen :). Initieel lijkt ie dan ook alle gegevens van ge-downloade apps e.d. kwijt te zijn maar die haalt ie (tenminste, bij mij was dat zo) dan gewoon weer uit je account.

[ Voor 46% gewijzigd door eymey op 18-09-2010 19:40 ]

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:36

Rhapsody

In Metal We Trust

ik had gisteravond nog problemen, eigenlijk loopt het bijna nooit soepel, maar na een paar keer proberen gaat het vaak toch goed...

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

• Kapitein Prozac
Mijn Desire heb ik via Vodafone besteld maar ik heb geen Vodafone scene :?

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Kapitein Prozac schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 20:59:
Mijn Desire heb ik via Vodafone besteld maar ik heb geen Vodafone scene :?
Kijk gewoon naar je software versie ipv die scenes.

• Kapitein Prozac
Da's 2.10.405.2.

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 22:54
Thombias schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 23:19:
[...]

Achter op de doos van de desire staat achter bij het 3.7 inch het woord Amoled als je Amoled hebt. Staat er niks dan heb je een grote kans dat je een slcd hebt.
Ok thanks dan is het idd eentje met een slcd scherm. Ik liet het aan collegas zien en die dachten dat het een amoled was vanwege de helderheid en kijkhoek. Maar erg mooi scherm is het zeker :) Ik heb verder een vodafone branded toestel zie ik aan het buildnummer. Ben er echt supertevreden mee.

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Verwijderd

Had even een heel ?dom? vraagje? Was eergisteren wat aan het spelen met mijn Desire, en kwam opeens een optie tegen om het volume van de headphone te kunnen regelen met de "schakelaar" op de standaard headphone. Wilde dat meteen aanvinken (was een vinkje ergens), maar toen moest de Desire iets downloaden. Omdat ik toen in Amsterdam was, en toen Telfort problemen had in de regio Amsterdam, kon ik het niet downloaden...
Nu probeerde ik vandaag die optie weer te vinden, maar, hoe ik ook heb gezocht, ik zag hem nergens meer.... Ik heb er vast overheen gekeken.... Heeft iemand die optie ook wel eens gezien, en kan me vertellen waar die ook al weer zat?

• Strider
  • Laatst online: 13:12
Zijn er meer mensen die vandaag een systeem update van htc aangeboden hebben gekregen? Ik heb hem geïnstalleerd maar merk nog geen verandering.

BlaBlaBla

• knights16
GoT is geen helpdesk, doe zelf moeite voordat je hier iets vraagt.

[ Voor 76% gewijzigd door RoD op 18-09-2010 23:56 ]

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Strider schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 22:15:
Zijn er meer mensen die vandaag een systeem update van htc aangeboden hebben gekregen? Ik heb hem geïnstalleerd maar merk nog geen verandering.
Weet je zeker dat het niet om de update gaat die ong. 1,5 week geleden 'live' ging voor de Desire en die inmiddels hier en op div. plekken op internet uitvoerig is besproken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Laatst online: 02-10 11:31
Waarschijnlijk heb een 'branded' telefoon. Dat heb ik namelijk ook en ik heb nog niet de moeite genomen hem te unbranden (kan heel gemakkelijk). Vandaag kreeg ik ook Froyo binnen. Ben hem nu aan het installeren.

[ Voor 8% gewijzigd door HarmoniousVibe op 19-09-2010 03:08 ]

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkejr
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-08-2021
Woensdag heb ik hem, ik kan niet wachten!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Mother
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:35

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

Ik heb gisteren ook de 2.2 update op m'n T-mobile branded desire binnen gekregen. Ik heb nog wel de oude interface en lijk een paar dingen te missen die ik filmpjes over 2.2 op de desire wel zie. Het lijkt er op dat T-mobile de boel flink heeft aangepast?

Edit:

Ik denk dat ik 2.2 met HTC sense er boven op heb nu, zoals in dit filmpje YouTube: Android 2.2 With HTC Sense on Htc Desire

[ Voor 27% gewijzigd door Animal Mother op 19-09-2010 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Laatst online: 02-10 11:31
Zoals? De belangrijkste dingen heb ik iig: WiFi tethering en de flashlight :)

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Mother
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:35

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

Bij nader inzien lijkt ie toch aardig compleet te zijn.. :+ Ik dacht dat er in de power control widget nu een optie zat om je internet aan/uit te zetten maar ik kan me vergissen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:59

SmartDoDo

Woeptiedoe

Hier ook ontvangen ja. Ik heb ook nog geen veranderingen ontdekt. Het gaat trouwens om softwareversie 2.10.405.2. Als ik Google erop na sla dan lees ik dat de radio iets is aangepast en hij niet meer vibreert bij het uitzetten. Wellicht zijn er nog wat andere kleine wijzigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0wl
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-01 17:22
Zijn er hier misschien nog mensen die hun Desire niet uit standby krijgen?

Ik heb het al een paar keer voorgehad, nu de derde keer ofzo.. en altijd als ik in hasselt zit -___-
Zou ik deze phone misschien kunnen laten inruilen?

Edit: kreeg net die update van HTC. Zo meteen eens testen (eerst even laten opladen). Misschien fixed deze mijn probleem?

[ Voor 21% gewijzigd door Pyr0wl op 19-09-2010 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 23:00
Goeiedag idereen,

Weet iemand misschien of wij op de Desire ook HTCSense.com kunnen gebruiken?
Je weet wel dat gedoe voor wanneer je je mobiel kwijt.

Ik heb zelf al geprobeerd te zoeken op HTC.com maar daar staat er ook niet veel op hé.
Heb ook geprobeerd om daar in te loggen met mijn HTC account en dat lukt dus ook niet.
Google zegt ook niet veel aangezien ze het daar dan over de UI hebben.

Dus weet iemand of wij HTCSense.com ook kunnen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0wl
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-01 17:22
Mcctje schreef op zondag 19 september 2010 @ 11:39:
Goeiedag idereen,

Weet iemand misschien of wij op de Desire ook HTCSense.com kunnen gebruiken?
Je weet wel dat gedoe voor wanneer je je mobiel kwijt.

Ik heb zelf al geprobeerd te zoeken op HTC.com maar daar staat er ook niet veel op hé.
Heb ook geprobeerd om daar in te loggen met mijn HTC account en dat lukt dus ook niet.
Google zegt ook niet veel aangezien ze het daar dan over de UI hebben.

Dus weet iemand of wij HTCSense.com ook kunnen gebruiken?
Voorlopig waarschijnlijk nog niet.

De Desire HD en Z hebben een andere, nieuwere versie van HTC Sense. Een versie die wel samenwerkt met deze website. De versie die wij (voorlopig?) nog hebben, doet dit niet. En zelfs dan nog.. Misschien vereist die site wel dat je in het bezit bent van een Desire HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-10 23:34
lijkt me dat dit neit gaat werken, of er moet nog een update voor de desire inzitten, al vind ik wel dat htc oudere toestellen snel laat vallen helaas (gelukkig dan weer niet zo snel als de concurrent(en))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Verwijderd schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 21:32:
Had even een heel ?dom? vraagje? Was eergisteren wat aan het spelen met mijn Desire, en kwam opeens een optie tegen om het volume van de headphone te kunnen regelen met de "schakelaar" op de standaard headphone. Wilde dat meteen aanvinken (was een vinkje ergens), maar toen moest de Desire iets downloaden. Omdat ik toen in Amsterdam was, en toen Telfort problemen had in de regio Amsterdam, kon ik het niet downloaden...
Nu probeerde ik vandaag die optie weer te vinden, maar, hoe ik ook heb gezocht, ik zag hem nergens meer.... Ik heb er vast overheen gekeken.... Heeft iemand die optie ook wel eens gezien, en kan me vertellen waar die ook al weer zat?
en weet je het al? maar ik vraag me wel af hoe je het volume zou kunnen regelen met de headset.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje tussendoor, gisteren met maken van een filmpje, kwam ik er achter dat de led ook aan kan tijdens filmen, en niet alleen als flits alleen werkt bij foto's maken, was dit bij 2.1 ook al? want ik heb ook nog eens 's morgens om 10.00 uur ge-update naar 2.2. Is dit een aanpassing? of was dat al dat bijlichten dmv de led?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:26
Pinin schreef op zondag 19 september 2010 @ 13:24:
en weet je het al? maar ik vraag me wel af hoe je het volume zou kunnen regelen met de headset.
Bedoel je dit misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Gisterenavond en vanmorgen had mijn Desire moeite om een GPS fix te krijgen. Uiteindelijk via de app Speedview gezien dat die op dat moment maar 2 satelieten kon zien. Even later zag ik ineens dat er weer meerdere satelieten te zien waren en toen werkte de GPS ook weer. Dacht eerst dat mijn Desire stuk was, maar dat bleek gelukkig niet zo. Nu heb ik trouwens de app GPS status geinstallerd voor de GPS controle.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoeperKees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-10 21:05
Jup...straks is kijken wat ik kan vinden wat er anders is. Denk zelf niet veel.
Volgens het info scherm wat ik kreeg, was het Gmail inbox en overall performance en nog wat andere dingen maar ben die al weer vergeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Heb sinds gisteren de Desire in mijn bezit, met standaard FroYo erop. Nou heb ik dus een tijdje terug een youtube filmpje gezien waarop stond uitgelegd hoe je de sense launcher uit kon zetten, en de standaard launcher krijgt. (YouTube: Turning an HTC Desire into a Nexus One) maar dit lijkt niet te werken.
Komt dat gewoon doordat het filmpje outdated is, en het niet meer werkt sinds Froyo, of doe ik het niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoeperKees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-10 21:05
rob1n schreef op zondag 19 september 2010 @ 14:48:
Heb sinds gisteren de Desire in mijn bezit, met standaard FroYo erop. Nou heb ik dus een tijdje terug een youtube filmpje gezien waarop stond uitgelegd hoe je de sense launcher uit kon zetten, en de standaard launcher krijgt. (YouTube: Turning an HTC Desire into a Nexus One) maar dit lijkt niet te werken.
Komt dat gewoon doordat het filmpje outdated is, en het niet meer werkt sinds Froyo, of doe ik het niet goed?
http://www.androidplanet....droid-toestellen-van-htc/ deze is proberen.

Edit:

Zie dat dat het zelfde is.

Edit2

Ik kan hem ook niet op die manier uitzetten

[ Voor 5% gewijzigd door SoeperKees op 19-09-2010 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Laatst online: 09:35
Installeer even launcherPro. Als je dan op de home button drukt krijg je de keuze uit sence, lancherpro of de standaard android launcher. Zo is het mij gelukt iig.
Pagina: 1 ... 7 ... 61 Laatste