Verwijderd

Topicstarter
mijn Desire loopt continue vast.

Tijdens mijn vakantie zat de telefoon ineens vast. Accu eruit, kreeg ik een bootloop. Heb ik een factory reset gedaan, toen deed hij het een uurtje weer. Nu loopt hij continue vast. Telkens accu eruit, dan start hij [soms] wel weer op, maar na 10 minuten loopt hij tijdens de installatie alweer vast.

Heb nu al 5 x een factory reset gedaan, maar mag niet baten.

Weet iemand wat dit kan zijn?

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 23:03
Heb je nog garantie?

Verwijderd

Als je al een paar keer een factory-reset hebt gedaan, hou het dan maar op een hardware probleem. Ergo retour afzender en laten repareren. Je hebt een jaar garantie en het toestel is er pas een half jaar, dus het valt onder de garantie

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 10:34:
Als je al een paar keer een factory-reset hebt gedaan, hou het dan maar op een hardware probleem. Ergo retour afzender en laten repareren. Je hebt een jaar garantie en het toestel is er pas een half jaar, dus het valt onder de garantie
Ík was er al bang voor. Heb nog maar eens verder gezocht, en kom er achter dat ik niet de enige ben met dit probleem.

• addinjo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-03-2021
Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 10:58:
[...]

Ík was er al bang voor. Heb nog maar eens verder gezocht, en kom er achter dat ik niet de enige ben met dit probleem.
Ik heb precies hetzelfde probleem. Internet loopt constant vast en ook na een aantal factory resets. De market zelf zorgt ook voor vastlopers.

Ik ben nu met de HTC klantenservice aan het bellen en waarschijnlijk de telefoon maar opsturen dan.

swing when you're winning!

• Dissi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:33
Ik hoop voor je dat je je telefoon terug kan sturen, Als hij vast blijft lopen zijn ze toch wel verplicht om hem terug te nemen (mits je nog garantie hebt)
Pagina: 1