Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Hebben de heren hierboven wel een beetje door dat de Desire gewoon *echt* te weinig intern geheugen heeft?

Als ik hier zo kijk dan heb ik zo'n beetje standaard 15 MB over om te gebruiken voor apps, terwijl al bijna alles op de SD-kaart staat. Nouja, eigenlijk komt daar nog minstens zo'n 20 a 30 MB bij, maar dan kan je je telefoon niet meer updaten. Jullie kennen vast wel de melding na een update dat je geheugen moet vrijmaken omdat de update er anders niet op wil.

Gingerbread met Sense hoeft maar een klein beetje groter te zijn om daar al problemen mee te geven...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas M
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-09 16:29
@stukfruit: de htc desire heeft evenveel ROM geheugen als de htc wildfire s met gingerbread. Dus te weinig geheugen is een slap excuus. Ze willen gewoon dat je een nieuwe telefoon koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Lizard schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 00:30:
[...]
Als je je Desire eenmaal geroot hebt, heb je geen goldcard meer nodig. Alleen de 1e keer is de goldcard nodig.
Wat is precies een goldcard? Ik heb mijn Desire afgelopen weekend geroot, vrij simpel hoor. Was in een halfuurtje gebeurt (nadat ik door had hoe je de SD moest formatteren). Draai nu mooi Gingerbread (Cyanomodgen 7) :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Stukfruit schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 00:39:
Hebben de heren hierboven wel een beetje door dat de Desire gewoon *echt* te weinig intern geheugen heeft?

Als ik hier zo kijk dan heb ik zo'n beetje standaard 15 MB over om te gebruiken voor apps, terwijl al bijna alles op de SD-kaart staat. Nouja, eigenlijk komt daar nog minstens zo'n 20 a 30 MB bij, maar dan kan je je telefoon niet meer updaten. Jullie kennen vast wel de melding na een update dat je geheugen moet vrijmaken omdat de update er anders niet op wil.

Gingerbread met Sense hoeft maar een klein beetje groter te zijn om daar al problemen mee te geven...
Te weinig geheugen heeft de Desire zeker, maar dat was al duidelijk toen hij op de markt kwam.
Toch is het mogelijk, kijk naar SE met de X10. Die brengen nu ook 2.3 uit in afgeslankte vorm*. HTC kan prima een oudere of afgeslankte versie van Sense met 2.3 op de Desire zetten. Eventueel een andere partitie layout en er is meer ruimte voor apps dan met 2.2 nu.

* SE doet dit niet vanwege ruimtegebrek maar volgens mij om niet alle apps te moeten aanpassen/testen. Hulde hiervoor!

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

HTC verkoopt gewoon geen telefoons zonder Sense. En dat willen ze nu ook niet doen. Ook niet met updates. En dat is waarschijnlijk hun doodsteek.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:19

Die melding heb ik nog nooit gehad.
Op een AOSP rom heb ik 320mb~ aan vrije ruimte, en momenteel op een Sense 2.1/3.0 heb ik 170mb + ext partitie :)

Maar ik ben het wel met je eens dat het interne geheugen te klein is. Als ze nou gewoon 16GB flash geheugen erin stoppen, is altijd sneller dan een sd-kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 11:07
@markmoons tweet net: Heb notie genomen van berichtgeving op Facebook met betrekking tot HTC Desire upgrade. We hebben hier later deze week meer over....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

agoNITE schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 09:57:
@markmoons tweet net: Heb notie genomen van berichtgeving op Facebook met betrekking tot HTC Desire upgrade. We hebben hier later deze week meer over....
Hij wil nog wat tijd om het slechte nieuws goed te kunnen brengen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halima
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-05-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Ben ik blij dat ik al lang MIUI draai :P

de desire heeft zeker weinig geheugen, maar ik zie nog steeds geen redenen om up te graden naar een nieuwe telefoon, omdat ik geen samsung wil, maar wel een oled scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staringgg
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Thomas M schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 07:49:
@stukfruit: de htc desire heeft evenveel ROM geheugen als de htc wildfire s met gingerbread. Dus te weinig geheugen is een slap excuus. Ze willen gewoon dat je een nieuwe telefoon koopt.
Dit is niet helemaal waar denk ik. De wildfire S heeft een lagere resolutie dan de desire en dat scheelt wel. En ik weet niet hoeveel extra apps op de wildfire S staan.. maar als ik naar de desire S kijk, dan staan daar een ton aan apps op meegeleverd door HTC, en aangezien ze als deze apps ook op de desire waarschijnlijk willen zetten.. kan ik mij best voorstellen dat er te weinig geheugen vrij is!

Gewoon doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:40
Waar een wil is is een weg. Als ze Sense wat uitkleden en een upgrade app erin zetten waar je extra widgets e.d. kunt downloaden dan moet het m.i. kunnen. Er zijn m.i. geen gebruikers die alle HTC widgets en apps gebruiken. Dus een "kale" Sense met een upgrade app voor apps en widgets moet zeker kunnen, maar dat wil waarschijnlijk HTC niet.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

WTF :?
Na een factory reset / full wipe heb ik rond de 100MB over hoor. Na het installeren van de meeste apps heb ik nog een MB of 60 over. En dan heb ik het over standaard gebruik voor de duidelijkheid.

EDIT:
Lizard schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 00:30:
[...]
Als je je Desire eenmaal geroot hebt, heb je geen goldcard meer nodig. Alleen de 1e keer is de goldcard nodig.
Eerste keer heb je ook geen goldcard nodig :) Unrevoked FTW..

[ Voor 14% gewijzigd door Ken. op 15-06-2011 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
janvanduschoten schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 13:48:
Waar een wil is is een weg. Als ze Sense wat uitkleden en een upgrade app erin zetten waar je extra widgets e.d. kunt downloaden dan moet het m.i. kunnen. Er zijn m.i. geen gebruikers die alle HTC widgets en apps gebruiken. Dus een "kale" Sense met een upgrade app voor apps en widgets moet zeker kunnen, maar dat wil waarschijnlijk HTC niet.
Een HTC hub en bijvoorbeeld friendstream, aandelen, en meegeleverde zooi daarin aanbieden zou al flink schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F41R
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-01 13:03
Nu staat op de officiele facebook pagina van HTC dat de update er toch aan zit te komen....

http://www.facebook.com/htcuk/posts/225857300777092

[ Voor 23% gewijzigd door F41R op 15-06-2011 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [MAUS]
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:11
haha misschien krijgen ze nu al zoveel commentaar dat ze het toch doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update 14:45: HTC zal de Gingerbread-update voor de Desire toch uitbrengen, zegt HTC Rusland. "In tegenstelling tot onze eerdere verklaring komt er toch een Gingerbread-update voor de Desire", laat HTC weten. HTC UK heeft dat bevestigd. (Tweakers.net Frontpage)

HTC is wel heel snel teruggekomen op hun besluit. Ze zijn zich denk ik rot geschrokken van de grote negatieve feedback op het terugtrekken van de aangekondigde update.

Heb ik net vanmorgen mijn Desire geroot en er LeeDroid met 2.3.3. opgezet... ach ja, die draait lekker en ik zie vanzelf de HTC update wel verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 15:14:
Update 14:45:

Heb ik net vanmorgen mijn Desire geroot en er LeeDroid met 2.3.3. opgezet... ach ja, die draait lekker en ik zie vanzelf de HTC update wel verschijnen.
Als je de officiële update wilt hebben moet je wel eerst je toestel weer unrooten, alhoewel ik nu geen reden meer voor je kan bedenken waarom je dat zou doen, jij bepaald nu wat er op je toestel draait ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepkever
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-09 15:06
Apart dat ze er zo snel al weer op terug komen. Volgende vraag is natuurlijk nu hoelang het nog gaat duren voordat ze hem uitbrengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

HTC is een bedrijf dat (gelukkig) heel goed luistert naar de markt en hun klanten dus dat zou heel goed kunnen. Kijk bijvoorbeeld naar hun recente besluit om de bootloader in toekomstige toestellen open te houden en die van de Sensation bijvoorbeeld te unlocken dmv een update. Fijn bedrijfje dat HTC IMO :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik vraag me af of het echt terug komen is op een besluit of gewoon een vergissing. Hoe kan het dat ze eerst maanden hebben onderzocht of 2.3 op de Desire kon, besluiten dat het niet lukt en binnen een dag toch maar zeggen dat het wel kan. Gaat me allemaal wat te snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

WAT IS DIT?

http://www.engadget.com/2...rbreads-coming-to-desire/

Komt die alsnog naar de Desire>?!?!?
Ik neem mijn woorden terug.
_/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door iPodKiller op 15-06-2011 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepkever
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-09 15:06
jelmervos schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 15:53:
Ik vraag me af of het echt terug komen is op een besluit of gewoon een vergissing. Hoe kan het dat ze eerst maanden hebben onderzocht of 2.3 op de Desire kon, besluiten dat het niet lukt en binnen een dag toch maar zeggen dat het wel kan. Gaat me allemaal wat te snel.
Hier ben ik inderdaad een beetje bezorgd om. Als ze nu zo snel al toegeven dat het er toch nog komt terwijl ze in een eerder stadium al hebben aangegeven dat het niet kan. Waar zitten ze nu dan? Moeten ze nog beginnen met het maken van de update voor de Desire of staat het grotendeels allemaal al klaar? Het gaat in ieder geval nog wel even duren denk ik...

[ Voor 16% gewijzigd door Sleepkever op 15-06-2011 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Sleepkever schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 16:01:
[...]

Hier ben ik inderdaad een beetje bezorgd om. Als ze nu zo snel al toegeven dat het er toch nog komt terwijl ze in een eerder stadium al hebben aangegeven dat het niet kan. Waar zitten ze nu dan? Moeten ze nog beginnen met het maken van de update voor de Desire of staat het grotendeels allemaal al klaar? Het gaat in ieder geval nog wel even duren denk ik...
Het lijkt op een grote miscommunicatie als je het mij vraagt, maar dat zullen we nooit weten vrees ik.

Probleem met krap geheugen blijft, ben benieuwd hoe ze het oplossen. Een Desire met 2.3 en 60 MB vrij voor apps wil niemand!

Ik ben er wel blij mee, geeft misschien wat betere custom ROM's, ook in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-06 18:24
Ik weet dat iedereen het graag over de nieuwe aanbieding wil hebben, maar toch even een ander vraagje: heeft nog iemand last van het return-knopje (pijltje) wat minder goed reageert?

Ik heb dit probleem namelijk wel. Het werkt nog wel, maar moet het heel wat nadrukkelijker indrukken dan vroeger/de andere knopjes (home, menu, search).
Omdat het mogelijk naar de toekomst toe alleen nog maar erger wordt en het toch wel een veel gebruikt knopje is, vroeg ik mij af of hier een workaround voor zou zijn. Is het mogelijk dmv een app die op de achtergrond loopt deze functie door een ander knopje (search, gebruik ik toch nooit) te laten uitvoeren? Of is dit mogelijk door een custom rom zelf te customizen (en hoe moeilijk zou dat dan weer zijn)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
Yohsoog schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 16:03:
Ik weet dat iedereen het graag over de nieuwe aanbieding wil hebben, maar toch even een ander vraagje: heeft nog iemand last van het return-knopje (pijltje) wat minder goed reageert?

Ik heb dit probleem namelijk wel. Het werkt nog wel, maar moet het heel wat nadrukkelijker indrukken dan vroeger/de andere knopjes (home, menu, search).
Omdat het mogelijk naar de toekomst toe alleen nog maar erger wordt en het toch wel een veel gebruikt knopje is, vroeg ik mij af of hier een workaround voor zou zijn. Is het mogelijk dmv een app die op de achtergrond loopt deze functie door een ander knopje (search, gebruik ik toch nooit) te laten uitvoeren? Of is dit mogelijk door een custom rom zelf te customizen (en hoe moeilijk zou dat dan weer zijn)?
Je kunt het proberen met de app zMooth, dan kun je met een veeg van je vinger terug( = gelijk aan back button) of met Button Remapper, dan kun je een andere knop de functie laten overnemen. Voor allebei de apps is root vereist, dat dan weer wel. Heb je geen root, dan moet je hem ff rooten en kun je het over een paar minuten al proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

En dit hebben we te danken aan Twitter/Facebook. 1 punt waar we samen kunnen vloeken op HTC. Zondere deze webpagina's was dat nooit gelukt. Want dan stond er op tig forums enkele klachten, maar daarmee houd het dan ook op.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:38

Laguna

Connaisseur

Ken. schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 14:28:
[...]
Eerste keer heb je ook geen goldcard nodig :) Unrevoked FTW..
Een goldcard is wel degelijk nodig bij het rooten van een branded toestel en daar ging het hier over..

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:17
[ROM][AOSP][Stock 2.3.4] F1 Gingerbread V3 [Multi Language|4 Builds|48MB][6 June]

http://forum.xda-develope...p?p=14754299#post14754299

Deze ROM gebruik ik momenteel. Geen andere kernal of iets dergelijks genomen. Wel de nieuwste radio heb ik in gebruik. 5.17.05.23. Vind deze ROM echt perfect qua batterijverloop. Heb vandaag in 8 uur tijd eens bekeken hoeveel % ik verloor met deze bovenstaande ROM en Radio.

Belangrijke info:

• Helderheid scherm laag (+/- 25%)
• Geen animaties weergeven
• Geen enkele sync aan (weer, facebook, twitter, mail etc.)
• GSM/CMDA Auto (PRL)
• Geen WiFi & BT
• Whatsapp staat continue aan
• Timeout van scherm op 30 seconden
• Google Latitude geactiveerd op telefoon
• LauncherPro als launcher in gebruik

Gebruik sinds loskoppeling van opladen (12:15)

• 3 Telefoongesprekken van totaal 6 á 7 minuten
• 1 update uitgevoerd in market
• 2 keer een applicatie gedownload en geinstalleerd
• 3 sms ontvangen
• 3 sms gestuurd
• 2 whatsapp ontvangen
• 2 whatsapp verstuurd
• 1 keer mail geupdate en bekeken

Batterijverloop tot dusver:

100% om 12:15
94% om 15:35
88% om 18:44
86% om 20:15
84% om 21:45

Ik kan deze ROM overigens heel erg aanraden in combinatie met LauncherPro. Heerlijk soepel (écht snel) en ruimte zat. Voelt heel stabiel en goed aan. En de batterij gaat naar mijn idee dus prima mee!

[ Voor 10% gewijzigd door Sleehond op 15-06-2011 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:06

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
janvanduschoten schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 16:30:
[...]

Je kunt het proberen met de app zMooth, dan kun je met een veeg van je vinger terug( = gelijk aan back button) of met Button Remapper, dan kun je een andere knop de functie laten overnemen. Voor allebei de apps is root vereist, dat dan weer wel. Heb je geen root, dan moet je hem ff rooten en kun je het over een paar minuten al proberen :)
Bedankt! Had zelf eigenlijk eerst in de market moeten kijken natuurlijk :s
In ieder geval al een hele geruststelling dat dit bestaat (vooral die 2e, ik verkies toch nog steeds een knopje hiervoor boven een swipe).
Root zal ik dan wel eens proberen tegen dat de nood wat hoger wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Laatst online: 00:38

Laguna

Connaisseur

Nu er weer gezegd wordt dat Gingerbread toch wel naar de Desire komt, hoop ik dat ze er gelijk maar versie 2.3.4 van maken ipv 2.3.3 die inmiddels ook al voor de Galaxy S in de pijplijn zit (aangezien er bij 2.3.3 de battery drain bug nog wel eens voor wil komen en de al eerder genoemde WIFI problemen).

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-09 09:57
Argh, wat heb ik nu weer aan mn broek hangen! Rustig aan het browsen op het 'kreng', loopt de boel opeens vast. Ik gefrustreerd volume down, power en trackpad ingedrukt, valt het scherm uit. Ik verwacht een reboot, maar nu doet het toestel helemaal niets meer! Geen enkel teken van leven kan ik eruit krijgen. Batterij er al uit gehaald, in de oplader gestoken, maar geen LED gaat branden en geen knop kan hem meer opstarten. Hoe kan dit nou weer opeens! Het ding is verdorie al 2x eerder teruggeweest bij reparatie, ik begin dit mijn slechtste aankoop ooit te vinden.... En dan ook net voor een periode waarin ik het 'kreng' juist veel wilde / moest gaan gebruiken... Als dit nou 3 weken eerder gebeurd was!

Hopeloos dit apparaat. Nu heb ik niet eens meer een wekker :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefangrp
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:32
Van HTC's Facebook:
"To resolve Desire's memory issue and enable the upgrade to Gingerbread, we will cut select apps from the release.
Look for status updates starting next week. We apologize for any confusion."
http://www.facebook.com/HTC/posts/10150328348008084

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MoiZie schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 23:33:
Argh, wat heb ik nu weer aan mn broek hangen! Rustig aan het browsen op het 'kreng', loopt de boel opeens vast. Ik gefrustreerd volume down, power en trackpad ingedrukt, valt het scherm uit. Ik verwacht een reboot, maar nu doet het toestel helemaal niets meer! Geen enkel teken van leven kan ik eruit krijgen. Batterij er al uit gehaald, in de oplader gestoken, maar geen LED gaat branden en geen knop kan hem meer opstarten. Hoe kan dit nou weer opeens! Het ding is verdorie al 2x eerder teruggeweest bij reparatie, ik begin dit mijn slechtste aankoop ooit te vinden.... En dan ook net voor een periode waarin ik het 'kreng' juist veel wilde / moest gaan gebruiken... Als dit nou 3 weken eerder gebeurd was!

Hopeloos dit apparaat. Nu heb ik niet eens meer een wekker :')
Terug naar de leverancier en een nieuw toestel eisen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:38
Ik heb op mijn Desire regelmatig dat twee van mijn contacten hun standaard widget-handeling 'kwijt' raken.

In de contact-widget heb ik alle favoriete contacten staan met als handeling 'contactpersoon weergeven'.
Echter, bij twee contacten is deze instelling af en toe ineens weg en moet ik het weer opnieuw instellen. Het zijn ook altijd dezelfde twee contacten.

Iemand een idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thamm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-09 13:11
Omdat m'n sd-kaartje vol begon te raken, heb ik laatst eens 1.5GB oid aan navigatiekaarten eraf gehaald. Ik heb gewoon via m'n pc gedaan, gekoppeld via USB. Gek genoeg is er geen extra ruimte vrijgekomen op m'n sd-kaart. Ik heb nu dan maar wat mp3-tjes verwijderd (dit keer via OS X), wéér hetzelfde probleem. Vervolgens als test een fotootje en mp3tje verwijdert via de telefoon, en ja hoor, dan komt er wel weer ruimte vrij.

Blijkbaar is er dus iets mis met de manier van verwijderen via een computer. Wat nu? Formatteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Athius
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-06 01:00
Ik heb dat ook wel eens gehad, uiteindelijk bleken mijn "weggegooide" bestanden in een andere map (op de sd) te worden opgeslagen. De naam van de map weet ik niet meer, maar door zijn GB's aan inhoud zou hij niet moeilijk te vinden moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:03

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Nog nooit meegemaakt, maar hoe delete je? Misschien dat Windows een Prullenbak-map aanmaakt op de SD-kaart en de bestanden daarheen verplaatst?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:12

Fiber

Beaches are for storming.

Stefangrp schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 07:16:
Van HTC's Facebook:
"To resolve Desire's memory issue and enable the upgrade to Gingerbread, we will cut select apps from the release.
Look for status updates starting next week. We apologize for any confusion."
http://www.facebook.com/HTC/posts/10150328348008084
Erg goed nieuws!

Bijvoorbeeld de Stocks app heb ik nog nooit gebruikt, maar die kan ik er helaas ook niet afgooien.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:02
Allemaal opgepast dat je niet upgrade tenzij je heel zeker weet dat tethering (WIFI hotspot) nog steeds mogelijk is. Hoop dat die toepassing er in ieder geval NIET afgekukeld wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Dat lijkt me een persoonlijke keuze? Het lijkt me juist een optie die lang niet iedereen gebruikt... Dus om nu stellig te beweren dat je niet moet updaten is wat kort door de bocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
Groentenboer schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 13:03:
Dat lijkt me een persoonlijke keuze? Het lijkt me juist een optie die lang niet iedereen gebruikt... Dus om nu stellig te beweren dat je niet moet updaten is wat kort door de bocht.
Eens, goed punt. Wellicht te veel laten leiden door persoonlijke angst dat ik de functie niet meer zou kunnen herstellen. Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 22-09 11:07
Roost schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 13:32:
[...]

Eens, goed punt. Wellicht te veel laten leiden door persoonlijke angst dat ik de functie niet meer zou kunnen herstellen. Dank.
Misschien zijn de meeste ontbrekende apps straks via HTC Hub alsnog wel te installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Of op dezelfde wijze als je nu een dobbelsteen widget kan downloaden. Ze kunnen btw gewoon twitter/ facebook clients er standaard uithalen. Kan je toch los downloaden als je ze interessant vindt. Een game als Teeter mag van mijn part ook er standaard uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovaal
  • Laatst online: 28-08 12:17

ovaal

Een balletje kan vreemd rollen

Fiber schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 12:22:
[...]

Erg goed nieuws!

Bijvoorbeeld de Stocks app heb ik nog nooit gebruikt, maar die kan ik er helaas ook niet afgooien.
Ook weer een ander nieuwtje op facebook:

HTC UK
Contrary to what we said earlier, we are going to bring Gingerbread to HTC Desire.

Ik ben benieuwd wat we nu echt kunnen verwachten 8)7

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
ovaal schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 13:56:
Ook weer een ander nieuwtje op facebook:

HTC UK
Contrary to what we said earlier, we are going to bring Gingerbread to HTC Desire.
Wel een oud nieuwtje dan:
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 15:14:
Update 14:45: HTC zal de Gingerbread-update voor de Desire toch uitbrengen, zegt HTC Rusland. "In tegenstelling tot onze eerdere verklaring komt er toch een Gingerbread-update voor de Desire", laat HTC weten. HTC UK heeft dat bevestigd. (Tweakers.net Frontpage)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Ik merk de laatste tijd dat mijn tril stand steeds minder hard wordt.
Zeker als ik mijn telefoon over laat gaan hoor ik hem steeds minder hard trillen.

Hebben meer mensen dit (gehad)? Opsturen naar HTC?
Hij is wel geroot en S-Off, dan moet ik dat uiteraard weer terug brengen naar origineel.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ook gehad, maakte meer herrie dan hij trilde. Is een paar maanden terug naar HTC retour geweest en is toen gemaakt maar begint nu alweer zwakker te worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Hmmm bekend probleem dus.
Ik zit ook net over de 1 jaar heen zie ik (10 dagen).

toch maar binnenkort even contact opnemen met HTC.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Het scheelt dat je 2 jaar garantie hebt en je hem binnen een week weer terug hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02:06

pinda powerrr

Slow down...

Yohsoog schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 16:03:
Ik heb het ook, sinds kort pas overigens.
nieuwe bug icm Vodafone? :+

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
J0YR1D3R schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 18:34:
Ook gehad, maakte meer herrie dan hij trilde. Is een paar maanden terug naar HTC retour geweest en is toen gemaakt maar begint nu alweer zwakker te worden..
Ja, dat herken ik. Die van mij is nog niet terug geweest, maar mijn trilstand is niet erg krachtig meer. Nu maar preventief trillen bij typen uitgezet. Heb nu ook het idee dat ik sneller typ xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Cyleo schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 20:35:
[...]

Ja, dat herken ik. Die van mij is nog niet terug geweest, maar mijn trilstand is niet erg krachtig meer. Nu maar preventief trillen bij typen uitgezet. Heb nu ook het idee dat ik sneller typ xD
Keertje terugsturen doet wonderen, zeker aan het begin. Denk alleen dat terugsturen voor mij niet meer gaat werken aangezien hij wel eens gevallen is (ook duidelijk te zien). Overigens heb ik trillen tijdens het typen altijd al uit, maakt hem ook voor mijn gevoel trager en is ook nog eens irritant. Dit paneel is zo goed dat hij al je aanrakingen wel registreert, dat was bij eerdere toestellen wel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn HTC Desire nu 1 jaar en ben er zeer tevreden mee en hoop ook dat ik tot 01-02-2013 nog plezier mee kan hebben omdat mijn contract loopt tot deze datum .
Alleen baal ik dat intern geheugen van 512 MB veels te weinig is voor een smartphone van huidige tijd en android 2.3 daar problemen mee heeft .
Ook de nieuwere modellen van HTC beschikken maar 1 GB geugen terwijl de een jaar oude Samsung Galaxy s 8 GB intern geheugen heeft en de Galaxy 2 32 GB intern geheugen heeft .
Waarom hebben de HTC smartphones maar zo weinig intern geheugen , dat wilde ik heel graag weten .
Ik lees graag jouw antwoord .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
Je kunt er een andere ROM op zetten, Custom roms hebben vaak dingen getweakt zodat je meer ruimte hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

pinda powerrr schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 20:26:
[...]

Nummer 3 hier, dacht al dat het knopje gewoon niet meer goed werkte. Vraag me toch af hoe dit alles komt, knop werkt minder, accu oververhit bij opladen aan usb (aan auto oplader ook als ie aan het navigeren is, bij officiele oplader weet ik het niet, dan slaap ik) en dat alles zonder updates, waarom dan opeens iedereen problemen?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 21:10:
Ik heb mijn HTC Desire nu 1 jaar en ben er zeer tevreden mee en hoop ook dat ik tot 01-02-2013 nog plezier mee kan hebben omdat mijn contract loopt tot deze datum .
Alleen baal ik dat intern geheugen van 512 MB veels te weinig is voor een smartphone van huidige tijd en android 2.3 daar problemen mee heeft .
Ook de nieuwere modellen van HTC beschikken maar 1 GB geugen terwijl de een jaar oude Samsung Galaxy s 8 GB intern geheugen heeft en de Galaxy 2 32 GB intern geheugen heeft .
Waarom hebben de HTC smartphones maar zo weinig intern geheugen , dat wilde ik heel graag weten .
Neem hier eens een kijkje: [HTC Desire] Rooten & Custom ROM's - Deel 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
pinda powerrr schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 20:26:
[...]

MeNTaL_TO schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:18:
[...]

Nummer 3 hier, dacht al dat het knopje gewoon niet meer goed werkte. Vraag me toch af hoe dit alles komt, knop werkt minder, accu oververhit bij opladen aan usb (aan auto oplader ook als ie aan het navigeren is, bij officiele oplader weet ik het niet, dan slaap ik) en dat alles zonder updates, waarom dan opeens iedereen problemen?
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar bij mij is het toch gewoon overduidelijk een hardware probleem door slijtage. Dat terug-knopje gebruik je zowat continu (tenzij ik mijn toestel verkeerd gebruik). De andere knopjes werken dan ook nog perfect, ook dat zoek-knopje dat aan het terug-knopje gekoppeld is. Niets met vodafone of updates te maken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkt het knopje home vaker niet en moet ik meer malen op drukken , met mijn vinger werkt hij vaker niet en moet dan mijn nagel gebruiken .
Irritant vind ik dat wel dat deze belangrijke home knop al niet meer direct werkt .
Daarom zijn die optische toetsen ook ouderwets aan het worden want tegenwoordig hebben de huidige modellen digitale toetsen die veel nauwkeuriger werken .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-08 08:01
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 21:10:
Heel simpel: omdat fabrikanten van smartphones willen dat je na een jaar (of, off-topic, in jouw geval 4 jaar :)) weer een nieuwe smartphone koopt met betere specs. Dat geldt dus ook voor de HTC Desire. Ook het al dan niet updaten van een toestel naar de volgende Android-versie is een manier om consumenten te verleiden sneller opnieuw in de buidel te tasten voor een nieuw apparaat met betere specs. Google werkt dat ook enorm in de hand door aan de lopende band updates uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:28

IkWilbert

Het is mij!

Zojuist op twitter:

@markmoons Mark Moons
We doen momenteel onze uiterste best om HTC Desire-owners op een passende manier een upgrade aan te bieden. Volgende week meer…

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

nightcrow schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 11:08:
... Google werkt dat ook enorm in de hand door aan de lopende band updates uit te brengen.
Ze hadden dan ook best wel een stevige inhaalslag te maken tov Apple. Ik denk dat het na Ice Cream Sandwich wel wat rustiger zal worden met bijvoorbeeld vaste (half) jaarkijkse updates.
IkWilbert schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 13:43:
Zojuist op twitter:

@markmoons Mark Moons
We doen momenteel onze uiterste best om HTC Desire-owners op een passende manier een upgrade aan te bieden. Volgende week meer…
Ik ben echt heel benieuwd. Toch netjes van HTC. En als we echt op de eerste rang hadden willen zitten, dan hadden we natuurlijk een Nexus moeten nemen, ipv een Desire.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:52
Ze zouden natuurlijk kunnen beginnen met het versprijden van een update die de bootloader unlocked (als het tenminste technisch mogelijk is dat OTA te doen). Zodat je iig al een heel stuk van het proces om te rooten niet meer hoeft te doorlopen.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:29

sphere

Debian abuser

Of ze sturen gewoon een link naar XDA _O-

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Op de frontpage meer duiding:
nieuws: 'Update HTC Desire begint volgende week'
De update van de HTC Desire naar Android Gingerbread begint waarschijnlijk eind volgende week. In de update worden applicaties als Facebook verwijderd om hem passend te maken. De systeempartitie is te klein voor een volledige update.

De partitie die in de Desire is gereserveerd voor Android en de schil Sense is te klein, zegt een insider tegen Tweakers.net. Bij recentere smartphones is de partitie groter gemaakt, zodat die wel met gemak Android Gingerbread, Sense en alle bijbehorende applicaties kan bevatten.

[ Voor 5% gewijzigd door Hmmbob op 17-06-2011 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furbydenooij
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-05 11:17
Moet je voor deze OTA je telefoon un-rooten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:36
furbydenooij schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 16:27:
Moet je voor deze OTA je telefoon un-rooten?
Ja. Ik zou gewoon wachten tot die gasten van XDA de OTA update onderschept en aangepast hebben. Want waarschijnlijk zal HTC de HBOOT weer aanpassen en kan je niet meer rooten met UnreVoked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:20

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Ik heb de laatste tijd een raar probleem met mijn Desire. Sinds een tijdje werkt mijn gps niet meer in combo met Sygic (elke variant) of elk ander navigatie programma behalve google maps. Hierbij werkt de gps zonder problemen.

Wat gebeurt is dat ik een normale fix krijg en dan na een 10 sec valt de fix weg dat er geen sats te vinden meer zijn. Dan na een 10 tot 20sec krijg ik weer een fix en weer na 10 sec ofzo valt die weg. Dit gaat zo de hele tijd door. Ik heb al geprobeerd om een andere firmware erop te zetten (laatste Oxygen) maar ook hier is dit probleem. Hiervoor had ik Miui draaien waarbij het sinds de Gingerbread variant mis is.

Heeft iemand anders ook dit probleem en een mogelijke oplossing?

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 11:24
Yagermeister schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 21:05:
Ik heb de laatste tijd een raar probleem met mijn Desire. Sinds een tijdje werkt mijn gps niet meer in combo met Sygic (elke variant) of elk ander navigatie programma behalve google maps. Hierbij werkt de gps zonder problemen.

Wat gebeurt is dat ik een normale fix krijg en dan na een 10 sec valt de fix weg dat er geen sats te vinden meer zijn. Dan na een 10 tot 20sec krijg ik weer een fix en weer na 10 sec ofzo valt die weg. Dit gaat zo de hele tijd door. Ik heb al geprobeerd om een andere firmware erop te zetten (laatste Oxygen) maar ook hier is dit probleem. Hiervoor had ik Miui draaien waarbij het sinds de Gingerbread variant mis is.

Heeft iemand anders ook dit probleem en een mogelijke oplossing?
Ik heb geen oplossing maar als je hier even het sterretje wil afvinken.....

http://code.google.com/p/oxygen-rom/issues/detail?id=685

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:20

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Bedankt, ik zal het eens nalezen en de logs posten als ik ze kan pakken.

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-09 13:16
MeNTaL_TO schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:18:
[...]

Nummer 4 hier..

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 10:24:
Bij mij werkt het knopje home vaker niet en moet ik meer malen op drukken , met mijn vinger werkt hij vaker niet en moet dan mijn nagel gebruiken .
Irritant vind ik dat wel dat deze belangrijke home knop al niet meer direct werkt .
Daarom zijn die optische toetsen ook ouderwets aan het worden want tegenwoordig hebben de huidige modellen digitale toetsen die veel nauwkeuriger werken .
Hier nog iemand.
Mijn "back button" werkt echt voor geen meter meer. Ik moet soms wel 3 keer indrukken wil hij reageren. Super irritant, want soms moet je in een applicatie een paar paginas terug, dan kan je helaas niet de home knop gebruiken. Ik heb gemerkt dat als je "back button" maar matig werkt, dit echt super irritant is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-09 09:57
Telefoon net opgehaald door Dynafix. Meneer aan de deur stond verbaasd te kijken toen ik aangaf dat dit de 3e keer is dat hij gerepareerd gaat worden. Hij gaf (in tegenstelling tot wat HTC aangaf) de mededeling dat het dan waarschijnlijk gewoon een nieuw toestel zou gaan worden. Rare communicatie weer, maar ik zie wel wat ik over een week of 2 in huis heb. Hopelijk dan al meteen de nieuwste update erop van HTC.

Net ook maar gelijk een 8 GB class 10 micro SDHC en adapter gekocht, en een haicom hi 104 autohouder. Totaal; 28 euro. Hopelijk geeft dat de telefoon weer een mooi gebruiksdoel; navigatie op een handige en veilige manier! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis56686
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
MoiZie schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 11:05:
Telefoon net opgehaald door Dynafix. Meneer aan de deur stond verbaasd te kijken toen ik aangaf dat dit de 3e keer is dat hij gerepareerd gaat worden. Hij gaf (in tegenstelling tot wat HTC aangaf) de mededeling dat het dan waarschijnlijk gewoon een nieuw toestel zou gaan worden. Rare communicatie weer, maar ik zie wel wat ik over een week of 2 in huis heb. Hopelijk dan al meteen de nieuwste update erop van HTC.

Net ook maar gelijk een 8 GB class 10 micro SDHC en adapter gekocht, en een haicom hi 104 autohouder. Totaal; 28 euro. Hopelijk geeft dat de telefoon weer een mooi gebruiksdoel; navigatie op een handige en veilige manier! :P
Ik neem aan dat het onder garantie valt als je dynafix laat komen. Wellicht een handige tip voor mensen die reparaties uit willen laten voeren, Spark electronics Vorig jaar was het scherm van mijn desire stuk gegaan na een val van pak hem beet 30 cm hoogte en vodafone en htc wilden qua garantie niets doen. Geschatte reparatiekosten ruim 200 euro en 2 a 3 weken telefoon kwijt. Bij spark was het voor ongeveer 100 euro gerepareerd en in 2 dagen had ik mijn telefoon weer werkend terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stokmeister
  • Laatst online: 21:53
ik heb een backup van mijn sd kaart gemaakt omdat ik nu een andere rom draai, ik heb een aantal items nu weer terug gezet op de sd kaart maar ik krijg ze niet aan de praat. ik heb het geprobeerd met es file explorer, ik zie de items wel staan maar ik kan er weinig mee doen.
heb ik een andere app nodig of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Wat voor 'items' hebben we het over dan?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai
  • Laatst online: 14-09 21:45

lawaai

www.oldskoolnl.nl

HTC Desire, unrooted en wachtend op de laatste update.

Probleem is als volgt, zodra ik RIO en Whatsapp probeer bij te werken krijg ik de foutmelding: Installeren op USB-opslag of SD-kaart is mislukt.... de laaste angry birds update (paar dagen terug) ging nog wel goed.

Ik kan overigens wel iets nieuws installeren, geen gebrek aan ruimte ... 80% is bezet. op beide apparaten.

Iemand een idee?

Fabrieksinstellingen heb ik geen zin in... maar als het niet anders kan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Keertje RIO en Whatsapp er helemaal afgooien en opnieuw er op zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn toestel begint ook kuren te tonen, mijn MENU knop doet vaak niks meer.
Nou schijnt het dat Vodafone 2 jaar garantie geeft ( bij 2 jarige contracten), weet iemand hier wat meer over?
Zit echt net op 13/14 maand ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stokmeister
Mad Marty schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 17:15:
Wat voor 'items' hebben we het over dan?
items zoals whatsapp en wat andere apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Fiber schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 17:57:
Keertje RIO en Whatsapp er helemaal afgooien en opnieuw er op zetten?
Ben ik mijn voortgang dan kwijt? Of slaat ie dat gewoon op... is echt pas sinds vandaag... heb er alleen niks ermee gedaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
lawaai schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 19:26:
[...]

Ben ik mijn voortgang dan kwijt? Of slaat ie dat gewoon op... is echt pas sinds vandaag... heb er alleen niks ermee gedaan :(
Je bent dan je voortgang kwijt ja. Maar er zijn geloof ik wel apps om een backup te maken van je angry birds voortgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:14

t!mP

is inflatie gevoelig

Ik wil graag mijn Facebook en whatsapp koppelen aan mijn contacten. Kan dit automatisch? Anders moet ik alle 'suggesties voor koppelen' handmatig doen. Dat lijkt mij niet nodig.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:25

jerry_a

doei

t!mP schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 19:57:
Ik wil graag mijn Hyves en whatsapp koppelen aan mijn contacten. Kan dit automatisch? Anders moet ik alle 'suggesties voor koppelen' handmatig doen. Dat lijkt mij niet nodig.

Iemand?
Whatsapp doen het automatisch.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:14

t!mP

is inflatie gevoelig

jerry_a schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 21:54:
[...]

Whatsapp doen het automatisch.
Foutje ik bedoel facebook!
Ik krijg wel mijn contacten die whatsapp hebben te zien in whatsapp zelf. Echter zie ik bij HTC contacten bij elk contact een groen bolletje bij 'Link'. Daar staan suggesties voor facebook & whatsapp. Prima, maar kan ik dat ook automatisch voor alle contacten accepteren?? Dat is mijn vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Backup van Angry birds gedaan, eraf gehaald en toen opnieuw geinstalleerd en het werkt weer. Maar ja dat het uberhaubt gebeurd mag toch niet.
Trouwens nog wat anders, mijn telefoon herstart zich wel erg snel de laatste tijd... Voorbeeld:
Zodra deze in lader zit en ik 5 a 10 minuten iets speel komt ie in een herstart loop.
Als ik een half uurtje een spel speel ... herstart.
Soms gewoon als ik 2 dingen achter elkaar opstart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
ben nog nieuw in android en heb vraagje over de nieuwe update voor de desire Gingerbread
heb even gegoold maar wat ik mij afvraag veranderd er iets aan het besturingssysteem?
gaat die sneller werken of wat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lawaai schreef op zondag 19 juni 2011 @ 08:02:
Trouwens nog wat anders, mijn telefoon herstart zich wel erg snel de laatste tijd... Voorbeeld:
Zodra deze in lader zit en ik 5 a 10 minuten iets speel komt ie in een herstart loop.
Als ik een half uurtje een spel speel ... herstart.
Soms gewoon als ik 2 dingen achter elkaar opstart...
Wat heb je zelf gedaan om het probleem op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

stokmeister schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 18:19:
[...]

items zoals whatsapp en wat andere apps
Je moet echt wat meer informatie geven. Heb je nu apps gebackupt met één of ander programma? Of zomaar gewoon gekopieerd naar je SD-kaart? Het is allemaal zeer onduidelijk.

Geef duidelijk aan wat je gedaan hebt en wat je nu probeert, want zo kan niemand je van goede informatie voorzien.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
J0YR1D3R schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 21:04:
[...]

Keertje terugsturen doet wonderen, zeker aan het begin. Denk alleen dat terugsturen voor mij niet meer gaat werken aangezien hij wel eens gevallen is (ook duidelijk te zien). Overigens heb ik trillen tijdens het typen altijd al uit, maakt hem ook voor mijn gevoel trager en is ook nog eens irritant. Dit paneel is zo goed dat hij al je aanrakingen wel registreert, dat was bij eerdere toestellen wel anders.
bij mij was ie ook gevallen, maar had het netjes aangegeven op dat formulier dat je aan de koerier moest meegeven, "krasjes in linkerbovenhoek toestel"
ik heb ze er niet over gehoord.

overigens heb ik er GingerVillian op staan, en daarbij werkt de "houd-de-min-knop ingedrukt" methode niet meer om te kijken of de trilfunctie nog goed werkt.
heb daarom de app Good Vibrations geinstalleerd. :X

[ Voor 18% gewijzigd door Shanquish op 19-06-2011 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stokmeister
Je hebt gelijk.
ik heb voordat ik ging rooten een kopie van mijn sd kaart gemaakt en die op mijn laptop gezet.
daarna heb ik mijn Mob geroot en met titanium backups een backup gemaakt nu draai ik gingervillain 2.5.
Maar als ik nu via titanium backup alles wil terug zetten geeft hij aan dan ik niet meer geroot ben.
Nu dacht ik dat ik dan gewoon alles weer terug kon zetten via de backup die ik had gemaakt van mijn sd kaart
ik wilde daar es file Explorer voor gebruiken maar dat lukt dus niet. Ik kan de apps wel zien maar kan er verder niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 09:31:
[...]
Wat heb je zelf gedaan om het probleem op te lossen?
Goeie...zou niet weten wat er gedaan kan worden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

stokmeister schreef op zondag 19 juni 2011 @ 11:07:
Je hebt gelijk.
ik heb voordat ik ging rooten een kopie van mijn sd kaart gemaakt en die op mijn laptop gezet.
daarna heb ik mijn Mob geroot en met titanium backups een backup gemaakt nu draai ik gingervillain 2.5.
Maar als ik nu via titanium backup alles wil terug zetten geeft hij aan dan ik niet meer geroot ben.
Nu dacht ik dat ik dan gewoon alles weer terug kon zetten via de backup die ik had gemaakt van mijn sd kaart
ik wilde daar es file Explorer voor gebruiken maar dat lukt dus niet. Ik kan de apps wel zien maar kan er verder niks mee.
Daar zit je probleem dat je op moet lossen, zorg eerst dat je weer root hebt, dan kun je de backups terugplaatsen met Titanium.

Titanium slaat de apps gecomprimeerd op, de .tar.gz bevat de data, de .apk.gz de apk. De apk zou je eventueel gewoon moeten kunnen installeren vermoed ik. Maar ik zou eerst via Titanium proberen.
lawaai schreef op zondag 19 juni 2011 @ 11:33:
[...]

Goeie...zou niet weten wat er gedaan kan worden :X
Het is anders een regelmatig terugkerend probleem, welke in deze topicreeks aardig vaak terug komt.

[ Voor 12% gewijzigd door Mad Marty op 19-06-2011 13:11 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad Marty schreef op zondag 19 juni 2011 @ 13:09:
Het is anders een regelmatig terugkerend probleem, welke in deze topicreeks aardig vaak terug komt.
Dat bedoelde ik dus ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:30
stokmeister schreef op zondag 19 juni 2011 @ 11:07:
Probeer het eens in het topic wat speciaal voor rooten en custom roms is, hier dus. Die gasten weten veel van dit soort problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP-tjuh
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-08 08:08
Dit topic is niet bedoeld voor vragen over software.

[ Voor 83% gewijzigd door RoD op 19-06-2011 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 16:42
Sleehond schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 10:39:
[...]

Hier nog iemand.
Mijn "back button" werkt echt voor geen meter meer. Ik moet soms wel 3 keer indrukken wil hij reageren. Super irritant, want soms moet je in een applicatie een paar paginas terug, dan kan je helaas niet de home knop gebruiken. Ik heb gemerkt dat als je "back button" maar matig werkt, dit echt super irritant is :(
Dan ben ik dus toch niet de enige. Bij mij werkt de back knop ook heel erg slecht. Je moet inderdaad meerdere keren drukken voordat je terug gaat naar een vorig scherm. Als je hem goed met aardig wat kracht indrukt reageert de knop meestal wel goed. Maar eigenlijk is dat niet hoe het hoort.

Wat is nou verstandig in zo'n geval? Terug sturen onder garantie? Ik heb daar eigenlijk niet zo veel zin in.

Bestaan er geen apps zodat je onderaan je scherm de home toets, back toets en zoek toets krijgt. Dat lijkt me ook wel subtiel, en dat werkt dat precies hetzelfde als die nieuwe tiptoetsen die je tegenwoordig ziet.
Vraag me alleen af of het technisch mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 19:24

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

t!mP schreef op zondag 19 juni 2011 @ 01:44:
[...]

Foutje ik bedoel facebook!
Ik krijg wel mijn contacten die whatsapp hebben te zien in whatsapp zelf. Echter zie ik bij HTC contacten bij elk contact een groen bolletje bij 'Link'. Daar staan suggesties voor facebook & whatsapp. Prima, maar kan ik dat ook automatisch voor alle contacten accepteren?? Dat is mijn vraag :)
Vvia gingerbread kan je het met 1 druk op de knop doen.
Je krijgt dan suggesties voor koppelingen. Kan je in 1x alles selecteren en laten koppelen.

ff wachten nog dus.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:30
Buffalo schreef op zondag 19 juni 2011 @ 14:59:
Bestaan er geen apps zodat je onderaan je scherm de home toets, back toets en zoek toets krijgt. Dat lijkt me ook wel subtiel, en dat werkt dat precies hetzelfde als die nieuwe tiptoetsen die je tegenwoordig ziet. Vraag me alleen af of het technisch mogelijk is?
Ja, dat kan met deze app. Je moet alleen wel een geroote phone hebben.
Pagina: 1 ... 45 ... 61 Laatste