Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 21:45

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 13:16:
[...]
Dat bedoelde ik dus ook...
Net 38 pagina's doorgelopen met de zoekterm verhitting en niks kunnen vinden wat ik zelf zou kunnen doen, behalve 3g uitzetten zodra wifi aanstaat. Maar thuis heb ik wifi en dan gaat 3g vanzelf uit. Op me werk zet ik wifi uit... en daar gebeurd het ook.

Ik heb contact opgenomen met HTC, alleen is mijn telefoon reeds ter reparatie geweest bij een andere partij (scherm kaduk) en dan geven ze aan, ja je kan het opsturen, maar kans is groot dat we hem niet repareren omdat ie al open is geweest.
Verder haal ik de batterij eruit zodra hij begint met herstarten want soms loopt ie in een restart na een restart.

Kan natuurlijk wachten op de nieuwe update... denk dat opsturen gewoon zonde van mijn geld gaat worden (40 euro) dus daarom wacht ik ermee.

Verder is laden + spelen zeker weten een reboot (voelt ook warm aan) en na 20 minuten spelen vaak ook. Maar laatst zelfs met een normaal programma zoals endomondo opstarten.

[ Voor 28% gewijzigd door lawaai op 19-06-2011 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis56686
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
lawaai schreef op zondag 19 juni 2011 @ 21:40:
[...]

Ik heb contact opgenomen met HTC, alleen is mijn telefoon reeds ter reparatie geweest bij een andere partij (scherm kaduk) en dan geven ze aan, ja je kan het opsturen, maar kans is groot dat we hem niet repareren omdat ie al open is geweest.
Verder haal ik de batterij eruit zodra hij begint met herstarten want soms loopt ie in een restart na een restart.

Verder is laden + spelen zeker weten een reboot (voelt ook warm aan) en na 20 minuten spelen vaak ook. Maar laatst zelfs met een normaal programma zoals endomondo opstarten.

Kan natuurlijk wachten op de nieuwe update... denk dat opsturen gewoon zonde van mijn geld gaat worden (40 euro) dus daarom wacht ik ermee.
Ik ga mezelf even quoten, spark electronics heeft volgens mij ook geen onderzoekskosten:

Ik neem aan dat het onder garantie valt als je dynafix laat komen. Wellicht een handige tip voor mensen die reparaties uit willen laten voeren, Spark electronics Vorig jaar was het scherm van mijn desire stuk gegaan na een val van pak hem beet 30 cm hoogte en vodafone en htc wilden qua garantie niets doen. Geschatte reparatiekosten ruim 200 euro en 2 a 3 weken telefoon kwijt. Bij spark was het voor ongeveer 100 euro gerepareerd en in 2 dagen had ik mijn telefoon weer werkend terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:52

t!mP

is inflatie gevoelig

DNA_Saint schreef op zondag 19 juni 2011 @ 20:02:
[...]

Vvia gingerbread kan je het met 1 druk op de knop doen.
Je krijgt dan suggesties voor koppelingen. Kan je in 1x alles selecteren en laten koppelen.

ff wachten nog dus.
Bedankt, dan hoef ik niet verder te zoeken :). Nog maar even geduld hebben dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stokmeister
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07:53
[quote]Mad Marty schreef op zondag 19 juni 2011 @ 13:09:
[...]

Daar zit je probleem dat je op moet lossen, zorg eerst dat je weer root hebt, dan kun je de backups terugplaatsen met Titanium.

Titanium slaat de apps gecomprimeerd op, de .tar.gz bevat de data, de .apk.gz de apk. De apk zou je eventueel gewoon moeten kunnen installeren vermoed ik. Maar ik zou eerst via Titanium proberen.

ik had nog root bleek uit de android terminal emulator app
eindelijk opgelost: busybox geinstalleerd en natuurlijk toegang geven via de superuser app. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Laatst online: 22:00

dbzfan

Nee.

edit, nvm

[ Voor 96% gewijzigd door dbzfan op 20-06-2011 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-07-2022

SebaZ

High Tech!

Ik zit nu ook een week in Duitsland en krijg ook alleen cijfers gesmst van 221. Heb nu uit ellende meestal mijn telefoon uitstaan omdat ik het niet wil.

Weet iemand onderhand hoe ik van de ongewilde cijfertjes van 221 af kom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1of6Billion
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 07:53
lawaai schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 17:47:
HTC Desire, unrooted en wachtend op de laatste update.

Probleem is als volgt, zodra ik RIO en Whatsapp probeer bij te werken krijg ik de foutmelding: Installeren op USB-opslag of SD-kaart is mislukt.... de laaste angry birds update (paar dagen terug) ging nog wel goed.

Ik kan overigens wel iets nieuws installeren, geen gebrek aan ruimte ... 80% is bezet. op beide apparaten.

Iemand een idee?

Fabrieksinstellingen heb ik geen zin in... maar als het niet anders kan :(
Ik heb hetzelfde. Er update niks meer wat op de SD-kaart staat. "Installatie Mislukt"
App naar de telefoon kopiëren en dan updaten werkt wel. 't wordt er wel omslachtig van.... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Hier update alles normaal wat op de SD kaart staat. Lijkt erop dat het dan toch aan de SD kaart ligt lijkt mij.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:45
Ik ben juist van de rooted / custom roms afgegaan omdat ik altijd het idee had dat het wifi / GPS gedeelte zwakker leek te zijn.

Ik zag vaak dat endomondo niet goed registreerde of dat Sygic tijdens navigeren even 'de weg kwijt was'.
Nu ik weer origineel draai zie ik dit niet meer gebeuren.

Zie ik ze nu vliegen of is dit iets wat andere Desire gebruikers ook hebben gemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:31

Len

Leeg

Je moet bij die rom's ook de juiste RIL en bijbehorende radio flashen. Als je van 2.1 naar 2.3 gaat moet je niet vergeten ook een nieuwere radio te flashen bijvoorbeeld. De RIL die meegeleverd wordt met een nieuwere rom hoeft niet goed te werken bij een oude radio.

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

b.o.n.s schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:38:
Ik ben juist van de rooted / custom roms afgegaan omdat ik altijd het idee had dat het wifi / GPS gedeelte zwakker leek te zijn.

Ik zag vaak dat endomondo niet goed registreerde of dat Sygic tijdens navigeren even 'de weg kwijt was'.
Nu ik weer origineel draai zie ik dit niet meer gebeuren.

Zie ik ze nu vliegen of is dit iets wat andere Desire gebruikers ook hebben gemerkt?
Bekend probleem: http://code.google.com/p/oxygen-rom/issues/detail?id=685

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 19:28
Ik heb een vraagje over de bluetooth mogelijkheden van dit toestel.
Zou het mogelijk zijn om zowel met een carkit te verbinden voor de telefoon. En daarnaast, tegelijk een verbinding met een a2dp adapter voor muziek streaming.
Belangrijke toevoeging is dat dit 2 fysiek aparte apparaten zijn, het is niet een auto radio die zowel a2dp als carkit is.

Iemand een idee of dit kan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
heb een vraagje
heb al gek geggold en zoek een app om mijn desire te rebooten maar jet moet een geroot toestel hebben ,waar vind ik dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Volume knop down + optisch track ding + powerknop tegelijk indrukken, dan reboot hij;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai

lawaai

www.oldskoolnl.nl

1of6Billion schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 11:52:
[...]

Ik heb hetzelfde. Er update niks meer wat op de SD-kaart staat. "Installatie Mislukt"
App naar de telefoon kopiëren en dan updaten werkt wel. 't wordt er wel omslachtig van.... ;(
Deinstalleren en weer installeren is hetzelfde, want dan gaat het naar het telefoon geheugen. Maar eens een andere sd kaart erin knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgeert
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-09 10:24
*nevermind*

[ Voor 88% gewijzigd door hgeert op 22-06-2011 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim168
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-11-2023
Vraagje, goeie vriend van mij wil de Desire kopen.
Ik had hem aangeraden om het toestel te rooten, maar heb ook gehoord dat FroYo rooten niet meer toelaat...
Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

wim168 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 20:03:
Vraagje, goeie vriend van mij wil de Desire kopen.
Ik had hem aangeraden om het toestel te rooten, maar heb ook gehoord dat FroYo rooten niet meer toelaat...
Iemand hier ervaring mee?
Rooten is geen probleem: [HTC Desire] Rooten & Custom ROM's - Deel 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim168
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-11-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

wim168 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 20:11:
[...]

Dus custom rom's ook niet? :)
Custom ROM is geen probleem: [HTC Desire] Rooten & Custom ROM's - Deel 3

[ Voor 5% gewijzigd door jelmervos op 22-06-2011 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:03

P-ter

...

Heb de topics al doorzocht maar kan het zo één twee drie niet vinden:

Zijn er meer mensen waarbij de letters op de achterkant van de Desire loslaten?
Ik ben inmiddels de T kwijtgeraakt :/

Valt zoiets onder de garantie van HTC? Desire is 14 maanden oud.
Vind het namelijk niet zo mooi staan (is natuurlijk een luxeprobleem :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Geen problemen hier, maar mijn Desire is ook wat minder oud. Ik ben bang dat dit gewoon onder gebruikssporen oid valt en dat je daar geen garantie op gaat krijgen :)

Kun je niet ergens een kapotte Desire scoren, daar de T uitprutsen en in de jouwe plakken?

...of gewoon een nieuw achterklepje bestellen (dat is misschien minder gedoe...) :P

[ Voor 5% gewijzigd door Mad Marty op 23-06-2011 15:21 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter
  • Laatst online: 21:03

P-ter

...

Mad Marty schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:21:
Kun je niet ergens een kapotte Desire scoren, daar de T uitprutsen en in de jouwe plakken?

...of gewoon een nieuw achterklepje bestellen (dat is misschien minder gedoe...) :P
Zou kunnen, ben alleen benieuwd hoe HTC met dit soort gevallen omgaat, vandaar de vraag.
Het lijkt er op dat de letter gewoon losgelaten is (misschien door warmte van de batterij), de lijmresten zitten nog wel in de inkeping.

Ik heb inmiddels bij HTC een support ticket aangemaakt. Mochten ze niet gaan vervangen dan kan ik uiteraard altijd een los klepje bestellen. Wordt vervolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P-ter schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:16:
Heb de topics al doorzocht maar kan het zo één twee drie niet vinden:

Valt zoiets onder de garantie van HTC? Desire is 14 maanden oud.
Vind het namelijk niet zo mooi staan (is natuurlijk een luxeprobleem :)).
Mij is 2 weken geleden exact hetzelfde gebeurd.. ik heb erachteraan gebeld (misschien triest maar boeie).. het klepje valt onder gebruikersschade.. ze wilden me geen nieuw klepje toesturen.. maar wel nieuwe letter.. ik heb zowel de h de t en de c toegestuurd gekregen, terwijl alleen de t eraf was.. enig minpunt was dat ik het zelf moest vastlijmen maar inmiddels ziet het er weer uit als vanouds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 22:27
Al mensen hier die de Gingerbird update binnenkrijgen? Ben erg benieuwd, HTC zei namelijk dat het deze week zou gebeuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

kenkreutzer schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 19:30:
Al mensen hier die de Gingerbird update binnenkrijgen? Ben erg benieuwd, HTC zei namelijk dat het deze week zou gebeuren!
Waar hebben ze dat gezegd dan? Link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-09 21:36

JW1

@lawaai & 1of6Billion
Het mislukken van het installeren van updates of nieuwe apps vanuit de Market heb ik ook gehad. Ik heb het opgelost door:
- telefoon met USB aan pc koppelen als diskdrive.
- Op de SD-kaart het bestand smdl2tmp1.asec in de map .android_secure verwijderen of verplaatsen naar andere map.

Na het loskoppelen kon ik weer van alles updaten / installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stamgastje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02-2020
P-ter schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:16:
Precies hetzelfde hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
jelmervos schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 19:50:
[...]

Waar hebben ze dat gezegd dan? Link?
http://www.facebook.com/htcuk/posts/226147870748035

Kortom, ben benieuwd of het inmiddels al is begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

HTC UK: To resolve Desire's memory issue and enable the upgrade to Gingerbread, we will cut select apps from the release. Look for status updates starting next week. We apologize for any confusion.
Staat alleen dat er status updates komen. Op XDA zei iemand dit ook al, wat mensen hier lezen:
bla bla bla Desire bla bla bla upgrade Gingerbread bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla next week bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
"To resolve Desire's memory issue and enable the upgrade to Gingerbread, we will cut select apps from the release. Look for status updates starting next week. We apologize for any confusion."

Dit lijkt mij gewoon de full update naar 2.3, maar dan met een aantal apps minder dan er normaliter inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ja, maar nergens staat dat de update dus deze week volgt :) Enkel informatie rondom de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje tussendoor... ik zoek me wezeloos op internet en heb dit topic ook al doorgespit, maar kom er niet achter:
Sinds een tijdje heb ik een probleem met syncen van mijn desire met excahnge. Mail en contacten gaan prima, maar agenda geeft melding: "Time-out bij verbindingssocket". Account al meerdere keren veriwjderd, agenda gegevens gewist, en account opnieuw aangemnaakt. mag allemaal niet helpen, blijft fout geven. Iemand enig idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 19:24

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

hahha, ik heb sinds mijn wintersport ook een HC Desire.
Vind het wel awesome :p

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai

lawaai

www.oldskoolnl.nl

JW1 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 19:52:
@lawaai & 1of6Billion
Het mislukken van het installeren van updates of nieuwe apps vanuit de Market heb ik ook gehad. Ik heb het opgelost door:
- telefoon met USB aan pc koppelen als diskdrive.
- Op de SD-kaart het bestand smdl2tmp1.asec in de map .android_secure verwijderen of verplaatsen naar andere map.

Na het loskoppelen kon ik weer van alles updaten / installeren.
Bedankt voor de informatie, ik heb het bestand even verplaatst en nu wachten op een update. Heb wel wat anders verprutst zo lijkt het. Voordat ik dit bericht las was ik seasons aan het verplaatsen van telefoon naar sdcard en weer terug, soms reageert telefoon wat traag en heb je perongeluk alweer gedrukt... anyway in het process kreeg ik een foutmelding dat het verplaatsen niet meer goed ging. Daarna verwijderd en opnieuw opgehaald, maar nu krijg ik een mooie foutmelding voor mijn kiezen: Fout bij downloaden; Downloaden is mislukt. Probeer het opnieuw. Rebooten ... en al tig x opnieuw geprobeerd maar helaas.
Ik heb het gevoel dat er iets ergens corrupt is geraakt door het verwijderen en verplaatsen. Iemand een idee waar ik alles van Seasons kan weghalen? of een ander idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

J0YR1D3R schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 22:27:
Ja, maar nergens staat dat de update dus deze week volgt :) Enkel informatie rondom de update.
Precies, het kan zo nog een paar weken/maanden duren. Ik zal lachen als de X10 nog eerder 2.3 krijgt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 20:57
Ik was er na

'Update HTC Desire begint volgende week'
De update van de HTC Desire naar Android Gingerbread begint waarschijnlijk eind volgende week.

Gelezen te hebben toch wel vanuit gegaan dat de update deze week zou komen.. niet dat hij vanaf deze week gemaakt zou worden :|
Kunnen we weer een paar weken wachten zeker :F

[ Voor 9% gewijzigd door SmiGueL op 24-06-2011 13:15 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Laatst online: 14-08 09:13
FroYo update duurde destijds ook lang. Ik heb mijn heil al lang elders gezocht (custom roms) en zou nu niet meer terug willen naar Sense, maar alsnog is het beter dat ze er eerst voor zorgen dat ze hun zaakjes voor elkaar hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
lawaai schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 07:25:
[...]

Bedankt voor de informatie, ik heb het bestand even verplaatst en nu wachten op een update. Heb wel wat anders verprutst zo lijkt het. Voordat ik dit bericht las was ik seasons aan het verplaatsen van telefoon naar sdcard en weer terug, soms reageert telefoon wat traag en heb je perongeluk alweer gedrukt... anyway in het process kreeg ik een foutmelding dat het verplaatsen niet meer goed ging. Daarna verwijderd en opnieuw opgehaald, maar nu krijg ik een mooie foutmelding voor mijn kiezen: Fout bij downloaden; Downloaden is mislukt. Probeer het opnieuw. Rebooten ... en al tig x opnieuw geprobeerd maar helaas.
Ik heb het gevoel dat er iets ergens corrupt is geraakt door het verwijderen en verplaatsen. Iemand een idee waar ik alles van Seasons kan weghalen? of een ander idee.
Ik had het ook dat ik bepaalde apps niet meer kon downloaden. Elke keer mislukt en dan pats verdwijnt hij uit me download balk.
Het waren allemaal apps van rond de 20mb of meer. Niets heeft gewerkt, market cache leeg halen, gegevens verwijderen. Helemaal verwijderen en opnieuw installeren ook niet.
Uiteindelijk heb ik mijn telefoon naar fabrieksinstellingen teruggebracht en dmv een backup alles weer teruggezet. Toen werkte het wel ineens weer.

Let op ik ben wel rooted. Dus volledige backups maken gaat wat makkelijker.
Ik gebruik altijd MybackupPRO.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepkever
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-09 15:48
Afgezien van het feit dat de update niet komt deze week. We zijn inmiddels ruim een week verder en heeft iemand uberhaupt nieuwe informatie gezien? Of gaat dat gewoon weer maanden duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Laatst online: 11-09 23:53
Toch wel geinig om te zien dat op een website als Tweakers.net mensen klagen over het uitblijven van een officiele 2.3 update. Kom op. Als je zo graag een update naar 2.3.4 wilt, kun je binnen een kwartier geregeld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 20:57
Maar je weet zelf ook wel dat daar ook nadelen aan zitten ;)

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

SmiGueL schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 14:30:
Maar je weet zelf ook wel dat daar ook nadelen aan zitten ;)
Ik draai nu al een tijdje Oxygen (is Android 2.3.4) en alles werkt nagenoeg perfect. ROM is prima geschikt voor dagelijks gebruik.

Welke nadelen doel jij op?

[ Voor 4% gewijzigd door jelmervos op 24-06-2011 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:28
Ik draai ook al een tijdje CyanogenMOD 7 (ook Android 2.3.4) naar volle tevredenheid en zonder klachten dus. Ik ben ook benieuwd welke nadelen er aan zouden zijn. Door het rooten is het helemaal mijn toestel geworden, ik kan zelf bepalen wat ik er op zet en dat bevalt mij prima ;) .

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelmervos schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 14:54:
[...]

Ik draai nu al een tijdje Oxygen (is Android 2.3.4) en alles werkt nagenoeg perfect. ROM is prima geschikt voor dagelijks gebruik.

Welke nadelen doel jij op?
Zwakke wifi signaal misschien... Verder heb zelf geen problemen mee. Zeker met hboot van Oxygen erbij kom ik zo op 300 mb geheugen.

Nog wat nieuws over de update naar 2.3.3, er wordt beweerd over een versie zonder sense ui en komt uit in augustus.
http://www.engadget.com/2...m-for-gingerbread-on-the/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepkever
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-09 15:48
janvanduschoten schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:06:
Ik draai ook al een tijdje CyanogenMOD 7 (ook Android 2.3.4) naar volle tevredenheid en zonder klachten dus. Ik ben ook benieuwd welke nadelen er aan zouden zijn. Door het rooten is het helemaal mijn toestel geworden, ik kan zelf bepalen wat ik er op zet en dat bevalt mij prima ;) .
Naast de vermelde problemen met GPS die niet werkt is er nog een groot nadeel wat mij te binnen schiet: Fabrieksgarantie. Voor mij toch wel een grote reden om hem voorlopig nog even niet te rooten. En je kan wel zeggen dat je hem dan terug flashed voordat je hem op stuurt, maar er zijn genoeg situaties te bedenken waarbij dit niet meer gaat. Persoonlijk vindt ik het het risico niet waard totdat de garantie verloopt ;)

En als HTC zegt dat er na een week informatie komt en ik dan niets zie maak ik inderdaad een nieuwschierige post naar of iemand toevallig toch wat mee gekregen had. Misschien iets te voorbarig.:X

[ Voor 4% gewijzigd door Sleepkever op 24-06-2011 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

Zewatanejo

Fine Thanks!

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:25:
[...]

Zwakke wifi signaal misschien... Verder heb zelf geen problemen mee. Zeker met hboot van Oxygen erbij kom ik zo op 300 mb geheugen.

Nog wat nieuws over de update naar 2.3.3, er wordt beweerd over een versie zonder sense ui en komt uit in augustus.
http://www.engadget.com/2...m-for-gingerbread-on-the/
Ik denk dat we er toch wel vanuit kunnen gaan dat HTC echt geen nieuwe Android versie gaat brengen zonder Sense, gezien de krampachtige manier HTC altijd heeft vastgehouden aan Sense. Daar gaan ze bij een "oud" toestel als de Desire echt geen uitzondering op maken. Hoogstens uitgekleed, zoals eerder aangekondigd door HTC zelf. Die bewering van Telstra is in mijn ogen dan ook echt onzin.

Voor mij is de update ook wel belangrijk. Ik heb een Desire via mijn werk en daarom ga ik hem niet rooten, hoe graag ik dat ook zou willen doen. Ik wacht dus rustig op de update. :)

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Laatst online: 21-09 19:32

jerry_a

doei

HTC UK
A quick update for you - we're planning to release the rollout timeframe for the new Gingerbread ROM for Desire (GSM) early next week. Thanks for your patience.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

A quick update for you - we're planning to release the rollout timeframe for the new Gingerbread ROM for Desire (GSM) early next week. Thanks for your patience.

Desire and Gingerbread Update
Our engineering teams have been working hard for the past few months to find a way to bring Gingerbread to the HTC Desire without compromising the HTC Sense experience you’ve come to expect from our phones. However, we’re sorry to announce that we’ve been forced to accept there isn’t enough memory to allow us both to bring Gingerbread and keep the HTC Sense experience on the HTC Desire. We’re sincerely sorry for the disappointment that this news may bring to some of you. Update: 16.06.11 To resolve Desire's memory issue and enable the upgrade to Gingerbread, we will cut select apps from the release. Look for status updates starting next week. We apologize for any confusion. Update: 24.06.11 A quick update on this, we're planning to release the rollout timeframe for the new Gingerbread ROM for Desire (GSM) early next week. Thanks for your patience.
door: HTC UK
http://www.facebook.com/htcuk/posts/232270456792349

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p_buk
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:28
HTC UK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark-knight
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-05 13:24
Wow. Service zoals het hoort.....

Sinds 2,5 maand heb ik last van het Reboot probleem, maar ik kon hem steeds niet missen. Totdat het vorige week onhoudbaar werd. Ik moest tijdelijk afscheid nemen van mijn Desire. Vorige week donderdag heb ik 'm met lede ogen uit staan zwaaien. ;w

Hoe lang zou het duren......

Precies 1 week. Gisteren kreeg ik 'm terug. Mijn Desire, maar dan beter.

Precies een week weg geweest. HTC / Dynafix mijn complimenten. _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FortyOne
  • Laatst online: 06-09 14:11
Ik heb afgelopen nacht iets vreemds meegemaakt en ben benieuwd of iemand hier dezelfde ervaring heeft (gehad). Voor ik naar bed ging had ik de Desire aan de oplader gelegd en hij was netjes aan het opladen. Midden in de nacht werd ik plotseling wakker omdat de Desire flink aan het trillen was, non-stop. Geen van de knoppen reageerden en het scherm bleef uit staan, wat ik ook deed. Ik heb toen maar de batterij eruit gehaald. Nadat ik de batterij er weer in had gedaan, wou de Desire echter niet meer aan gaan. Heel vreemd. Vanochtend de Desire maar aan de PC gekoppeld en na een paar seconden kreeg ik hem weer aan de praat. Wat bleek: de batterij was helemaal leeg. Hoe kan dat in godsnaam? Hij lag immers aan de oplader. Misschien een brakke batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 13:18
FortyOne schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 12:57:
Vanochtend de Desire maar aan de PC gekoppeld en na een paar seconden kreeg ik hem weer aan de praat. Wat bleek: de batterij was helemaal leeg. Hoe kan dat in godsnaam? Hij lag immers aan de oplader. Misschien een brakke batterij?
Of een defecte oplader aangezien hij met USB wel weer opgeladen werd ? Ik zou hem aan de USB laten hangen en kijken of hij zich vol laadt. Zo niet, dan zou het de batterij kunnen zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Laatst online: 14-08 09:13
Zewatanejo schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 17:50:
[...]

Ik denk dat we er toch wel vanuit kunnen gaan dat HTC echt geen nieuwe Android versie gaat brengen zonder Sense, gezien de krampachtige manier HTC altijd heeft vastgehouden aan Sense. Daar gaan ze bij een "oud" toestel als de Desire echt geen uitzondering op maken. Hoogstens uitgekleed, zoals eerder aangekondigd door HTC zelf. Die bewering van Telstra is in mijn ogen dan ook echt onzin.

Voor mij is de update ook wel belangrijk. Ik heb een Desire via mijn werk en daarom ga ik hem niet rooten, hoe graag ik dat ook zou willen doen. Ik wacht dus rustig op de update. :)
Ik verwacht ook niet dat ze dat gaan doen. Ik zou het echt kunnen waarderen als het een optie zou worden, maar ik zou voor mijn volgende telefoon geen Sense weer hoeven en daarmee valt HTC af (gelukkig is daar root)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:37
Ik heb mijn Desire tweemaal laten repareren. Zo had ik een niet nauwkeurige GPS, niet werkende hoofdtelefoonaansluiting, niet werkende LED en wilde mijn toestel niet opladen. Nu lijkt mijn flitser kapot; de zaklamp applicatie werkt niet en als ik foto's maak wordt er niet geflitst.

Voordat ik HTC weer bel, kan dit ook een software probleem zijn en zo ja, hoe los ik dat op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Misschien wat minder vaak je LED misbruiken als zaklamp? :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
musicfreak schreef op zondag 26 juni 2011 @ 21:38:
Ik heb mijn Desire tweemaal laten repareren. Zo had ik een niet nauwkeurige GPS, niet werkende hoofdtelefoonaansluiting, niet werkende LED en wilde mijn toestel niet opladen. Nu lijkt mijn flitser kapot; de zaklamp applicatie werkt niet en als ik foto's maak wordt er niet geflitst.

Voordat ik HTC weer bel, kan dit ook een software probleem zijn en zo ja, hoe los ik dat op?
Als t een software probleem is zou een fabrieksreset moeten werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-09 15:38
Mark Moons op twitter:

De komende weken planen wij een Gingerbread update voor de HTC Desire. Iets 'lichter' dan normaal, maar kent geen functionele beperkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Sj44k13 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 00:16:
[...]

Als t een software probleem is zou een fabrieksreset moeten werken...
O nog even een aanvulling: nu ik er zo over nadenk flitst de flitser af en toe op (zo lijkt het) willekeurige momenten sinds mijn telefoon terug is uit reparatie. Dat lijkt dan toch op een software-iets... Ik ga eens een fabrieksreset doen!

[ Voor 12% gewijzigd door musicfreak op 27-06-2011 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakoen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 14:10
Fijn, windows bleef maar zeuren dat mijn sd kaart niet in orde was en dat er een controle over gedaan moest worden. Nu krijg ik steeds de melding: "Kan het bestand niet opslaan op de sd-kaart vanwege onvoldoende bestandsrechten" en is de sd-kaart in read-only modus. Iemand anders dit probleem gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

tiesvts schreef op maandag 27 juni 2011 @ 07:05:
Mark Moons op twitter:

De komende weken planen wij een Gingerbread update voor de HTC Desire. Iets 'lichter' dan normaal, maar kent geen functionele beperkingen.
Weken.... zal wel weer lekker lang duren :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
Grudgie schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:06:
[...]

Weken.... zal wel weer lekker lang duren :S
Yep...komende weken wordt het gepland....staat niets over dat ie dan wordt uitgerold.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
musicfreak schreef op maandag 27 juni 2011 @ 08:02:
[...]
Ik ga eens een fabrieksreset doen!
Zojuist gedaan, maar het flitser probleem blijft bestaan. Is er nog iets anders wat ik kan proberen of zal ik 'm maar (weer) laten repareren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Je zou een regendans kunnen doen, maar ik denk dat het voor je telefoon beter is om hem op te sturen :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik had ergens gelezen dat je met een bepaald programmatje de systeemparitie kunt vergroten, maar dat HTC het dan via een desktop install moet doen, en dat ze daarvoor de serverinterface (?) niet meer hebben.

Kan ik dat zelf doen? En vanwaar haalt hij dan die space?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Snake schreef op maandag 27 juni 2011 @ 13:00:
Ik had ergens gelezen dat je met een bepaald programmatje de systeemparitie kunt vergroten, maar dat HTC het dan via een desktop install moet doen, en dat ze daarvoor de serverinterface (?) niet meer hebben.

Kan ik dat zelf doen? En vanwaar haalt hij dan die space?
Bedoel je HBOOT (partitie layout) aanpassen? Zie alpharev.nl en lees hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hberntsen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 19:33
musicfreak schreef op maandag 27 juni 2011 @ 12:23:
[...]

Zojuist gedaan, maar het flitser probleem blijft bestaan. Is er nog iets anders wat ik kan proberen of zal ik 'm maar (weer) laten repareren?
Hetzelfde probleem had ik ook incl nog wat meer uitgevallen functies, flitser werkt niet via de camera/zaklamp app en toch gaat ie op willekeurige momenten aan. 17 Juni is hij opgehaald, afgelopen vrijdag mailtje gekregen dat hij klaar lag om verzonden te worden dus zal ik hem binnenkort wel terug krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Stukfruit schreef op maandag 27 juni 2011 @ 12:54:
Je zou een regendans kunnen doen, maar ik denk dat het voor je telefoon beter is om hem op te sturen :Y
Voor dat laatste heb ik ook maar gekozen. Alleen telefonisch vergeten te melden dat de flitser af en to at random wel aangaat, heb het maar even op het papiertje geschreven, hopelijk lezen ze dat bij Dynafix...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
musicfreak schreef op maandag 27 juni 2011 @ 22:09:
[...]

Voor dat laatste heb ik ook maar gekozen. Alleen telefonisch vergeten te melden dat de flitser af en to at random wel aangaat, heb het maar even op het papiertje geschreven, hopelijk lezen ze dat bij Dynafix...
ff off topic...toevallig niet stiekem toch die regendans gedaan?? Wat een pokkeweer wordt het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Laatst online: 08:48
Hmm mijn uitgaande mail van Hotmail werkt niet meer. Kan ze wel ontvangen, maar niks verzenden.
De instellingen kloppen volgens mij gewoon:
  • gebruikersnaam & wachtwoord kloppen
  • smtp-server: smtp.live.com
  • beveiligings type: TLS
  • Poort: 587
Heeft iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen? Heb Hi als provider. Verder kwam ik ook al ergens tegen dat poort 25 soms werkt, maar ook dat helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Laatst online: 08:31

sphere

Debian abuser

Ik gebruik de Exchange server, maar dat kan niet met de standaard app.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryziek
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online

Kryziek

bb || !bb

De laatste tijd heb ik dat mijn home knop slecht werkt.
Sinds een paar dagen doen de menu, terug en zoeken ook al moeilijk.
Ik moet best hard duwen voordat hij reageert. Dat is vooral bij de home knop, de anderen moet ik vaak alleen een tweede keer drukken.
Soms als ik menu doe in de browser dan knippert het scherm een keer, bij tweede keer zie ik het menu maar die is dan ook weer weg. (knippert snel 1 keer ) bij de derde keer doet hij het wel gewoon.
Hoe duur zal het zijn als ik hem laat repareren?
Ik draai stock froyo met launcher pro plus. Toestel heb ik tweedehands dus wss geen garantie. Toen ik toestel kreeg deden de toetsen het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
Kryziek schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 14:51:
Ik moet best hard duwen voordat hij reageert. Dat is vooral bij de home knop, de anderen moet ik vaak alleen een tweede keer drukken.
Soms als ik menu doe in de browser dan knippert het scherm een keer, bij tweede keer zie ik het menu maar die is dan ook weer weg. (knippert snel 1 keer ) bij de derde keer doet hij het wel gewoon.
Hoe duur zal het zijn als ik hem laat repareren?
Ik draai stock froyo met launcher pro plus. Toestel heb ik tweedehands dus wss geen garantie. Toen ik toestel kreeg deden de toetsen het wel goed.
Ik zou contact opnemen met htc...waarschijnlijk heb je gewoon garantie...heb je ook nog de aankoopbon erbij gekregen toen je hem kocht??
Anders kunnen ze op serienummer geloof ik wel zien hoe oud die is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcv
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-02-2024

mcv

[quote]Kryziek schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 14:51:
/quote]

Ik heb exact hetzelfde :'( Mijn desire is 14maanden oud.
Ik zit te twijfelen of ik de Desire moet aanbieden ter reparatie

Computer says NO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:14
mcv schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 16:11:
[quote]Kryziek schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 14:51:
/quote]

Ik heb exact hetzelfde :'( Mijn desire is 14maanden oud.
Ik zit te twijfelen of ik de Desire moet aanbieden ter reparatie
ja mijn desire heet het bij de backknop...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-08 10:31
Ewivis schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 16:27:
[...]

ja mijn desire heet het bij de backknop...
En de mijne weer bij 'volume omlaag'. Ik hoop niet dat de andere knoppen er ook last van gaan krijgen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryziek
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online

Kryziek

bb || !bb

TheHolyCow schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 17:49:
[...]

En de mijne weer bij 'volume omlaag'. Ik hoop niet dat de andere knoppen er ook last van gaan krijgen :X
Reken er maar op want nu je het zegt heeft mijne dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:41

iChaos

It's Lupus.

Zo, ik geloof dat dit mijn eerste post is op dit forum, en het begint al slecht: ik heb het probleem ook. Een maand geleden (of iets langer) begon de 'volume-omlaag'-knop minder te reageren, na een aantal keer drukken deed hij het echter meestal weer. Inmiddels reageert die knop ongeveer even goed (of slecht..), maar ook de 'volume-omhoog'-knop is nu een ramp.

Morgen maar even opsturen voor reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
iChaos schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 21:15:
Zo, ik geloof dat dit mijn eerste post is op dit forum, en het begint al slecht: ik heb het probleem ook. Een maand geleden (of iets langer) begon de 'volume-omlaag'-knop minder te reageren, na een aantal keer drukken deed hij het echter meestal weer. Inmiddels reageert die knop ongeveer even goed (of slecht..), maar ook de 'volume-omhoog'-knop is nu een ramp.

Morgen maar even opsturen voor reparatie.
Ik heb er sinds een aantal dagen ook last van, maar alleen bij de volume down knop. Echt irritant, al doet hij het wel na een paar keer drukken. Heb sowieso geen zin om mijn Desire voor een aantal dagen kwijt te zijn voor alleen dit. Misschien als het erger wordt dat ik hem dan opstuur...

[ Voor 9% gewijzigd door Lee245 op 28-06-2011 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Ja, zo begon het ook bij mij. Inmiddels is het zo rampzalig dat de volume down-knop niet verbeterd is, en de volume up-knop er zelfs nog erger aan toe is.

Ik zou er echt even naar laten kijken, want het is een probleem wat denk ik alleen maar ernstiger wordt.
Ik ga morgen in ieder geval even langs, om te kijken wat ze kunnen doen. So far ben ik al wel zeer tevreden met hoe HTC omgaat met zijn klant qua communicatie! Nu nog maar hopen dat de daden ook zo goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
Zomaar even een tip voor mensen met een datalimiet; Ik schoot wel _erg_ snel door mijn 1GB per maand heen nadat ik de laatste insertcoin stable (1.0.8) had geflashed. Dacht in de eerste instantie dat het iets in de rom was, totdat ik met Watchdog 3G ging kijken welk proces eigenlijk zo heerlijk aan de data trok, bleek het 'iets' van HTC te zijn. Uiteindelijk bleek dat Facebook (en waarschijnlijk dus ook andere processen in gelijke orde) for HTC Sense de schuldige was. Deze ging elk uur mijn hele facebook lijst syncen met contactpersonen, inclusief afbeeldingen etc. Dat deed elk uur rond de 12,50MB 8)7

Tipje dus om dat even op '1x per dag' of handmatig te zetten, scheelt een hoop nare verrassingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
Toch geen Gingerbread op de HTC Desire? Let op, ik kon niet opmaken waar de schrijver van dit artikel zijn statement op baseert. Ben het bericht verder nog niet tegengekomen, dus hou 't maar op een gerucht.
HTC Failed to Provide Gingerbread with Sense UI on Desire

Posted by bhavesh on June 29, 2011 · Leave a Comment

The owners of HTC Desire are quite annoyed because HTC has failed to keep its promise. There was news from HTC that an up gradation of Gingerbread and Sense would be incorporated in HTC Desire. However, after long sessions of hard work and research, HTC has finally declared that they will be unable to keep their promise. The engineers of HTC have regretted for the fact that there is no option to incorporate Gingerbread in Desire along with Sense UI. The memory of Desire is so small that it cannot fit both Gingerbread and Sense UI together on HTC Desire to become Android 2.3.
Obviously, this failure will heavily affect the market of HTC. The users who were attracted to Sense UI possessed HTC Desire keeping in mind the promise of updating. However, they are really disappointed by the HTC, so the customers will no more opt to go for HTC products. Moreover, those customers, who want to experience the effect of Gingerbread, will move on to CyanogenMod or upload a Sense ROM based on Gingerbread.
bron
Overigens vind ik de vetgedrukte zin letterlijk en figuurlijk nogal een bold statement.

[ Voor 3% gewijzigd door mmedia op 29-06-2011 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Met zo'n hoog Google Translate-gehalte zou het me niets verbazen als de schrijver wat blijkt achter te lopen in zijn lokale nieuwsvoorziening :)

[ Voor 5% gewijzigd door Stukfruit op 29-06-2011 11:25 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Ja volgens mij is dit gewoon het 'oude' nieuws.. die man loopt een beetje achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Zojuist mijn telefoon naar de winkel gebracht, binnen 3 tot 5 weken zou ik hem terugkrijgen.

Dit wordt een hele zware vakantieperiode ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
iChaos schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 13:37:
Zojuist mijn telefoon naar de winkel gebracht, binnen 3 tot 5 weken zou ik hem terugkrijgen.

Dit wordt een hele zware vakantieperiode ;(
Waarom niet rechtstreeks contact opgenomen met htc?? gaat volgens mij veel sneller..
Of is het een branded toestel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Hij is wel unbranded, maar ik denk dat ik toch liever langs een winkel ga waar ik hem gekocht heb en waar ik hem ga ophalen, dan een vreemd busje wat voor de deur komt en mijn telefoon meeneemt.

Misschien ben ik iets te achterdochtig, maar ik gooi hem liever even af bij een zaak in de stad waar ik hem heb gehaald, voor HTC hem weigert oid. en de winkel waar ik hem kocht hem niet aanneemt omdat iemand anders er al aan gezeten heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 06:32
Heh? Dynafix komt het gewoon rechtstreeks bij een willekeurig adres ophalen? Je bent wel erg paranoide hoor..

Mijn reparatie tot nu toe; donderdag mail gehad 'wilt u de accu opsturen'. Mail teruggestuurd 'hoezo, ik heb al gezegd dat die in een ander toestel wel werkt, werkt mijn toestel met jullie accu wel dan?'. Deze mail ook gestuurd naar hun algemene support adres, omdat ik niet weet of het mailadres vanwaar ik de eerste mail kreeg een no-reply adres is. Van het support adres kreeg ik een dag later antwoord 'we hebben uw mail mbt tot toelichting op de accu doorgestuurd'. Nu maandag krijg ik een mail dat mijn toestel klaar ligt voor verzending??

Vraag me nou sterk af of ze daar niet zoiets hadden van 'lulkoek, hij moet z'n accu maar opsturen, we repareren niet'. Ook omdat ik geen reactie krijg op de mail...

Zucht, hopen dat ik deze week nog een werkende Desire op de mat vind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Naja, of die winkel het nou naar Dynafix stuurt of dat Dynafix het hier komt halen, maakt me ook niet heel veel uit. Maar ik heb toch liever dat ik het gewoon aflever bij de winkel, en gelijk een document krijg waarop staat dat het toestel van mij is enz., want ik weet niet hoe dat werkt met ophalen.

En als 15-jarige heb je ook niet even zomaar het geld voor een nieuw toestel, en als zakelijke gebruiker heb ik er ook geen zin in om m'n telefoon evt. nog langer kwijt te zijn als het daar misgaat oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
  • Laatst online: 08-09 20:31
Kan iemand niet even meneer Mark Moons twitteren over de Gingerbread update?
HTC UK zou vandaag begin deze week met een tijdschema komen voor de update, het is er alleen nog niet...misschien weet Moons wat meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 06:32
iChaos schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 18:04:
Naja, of die winkel het nou naar Dynafix stuurt of dat Dynafix het hier komt halen, maakt me ook niet heel veel uit. Maar ik heb toch liever dat ik het gewoon aflever bij de winkel, en gelijk een document krijg waarop staat dat het toestel van mij is enz., want ik weet niet hoe dat werkt met ophalen.

En als 15-jarige heb je ook niet even zomaar het geld voor een nieuw toestel, en als zakelijke gebruiker heb ik er ook geen zin in om m'n telefoon evt. nog langer kwijt te zijn als het daar misgaat oid.
Er komt iemand langs thuis, hij pakt je pakbon + toestel. Hij stopt het in een envelop. Hij geeft je een ontvangstbewijs. 2 weken later (of zo) komt de TNT aan je deur met een keurig verpakt pakje. Voila?

En zakelijk; je kan het overal op laten halen, ook op je werk. Hoef je dus niet eens voor tijdens werktijd naar de winkel toe om hem in te leveren (Waarna je hem langer kwijt bent, want die versturen echt niet elke dag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Ah, naja, ik wist niet dat dat zo probleemloos ging. Volgende keer maar in m'n achterhoofd houden dan :P

Inmiddels zit ik ca. 6 uur zonder telefoon, en nu merk ik pas hoe vaak ik dat ding gebruikte. Van een telefoon die ik altijd raadpleegde voor m'n agenda en 2 uur per dag aan de computer hing om in Eclipse te werken, naar een goedkope Samsung die je bij een pak cornflakes zou kunnen krijgen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gersomvg
  • Laatst online: 21-09 16:07
Open ik sinds lange tijd dit topic weer, zie ik stapels reacties van mensen die sinds korte tijd minder reactieve knoppen hebben. Laat ik me daar de laatste paar weken nou ook aan ergeren.. Ze deden het altijd prima, maar de laatste tijd werken m'n volume buttons en zoek+backbutton niet meer goed. Je zou bijna denken dat de levensduur precies een jaar is ofzo (vorig jaar juli was release desire toch? Nee, toen ging m'n abbo pas in) ;)

edit: Ik draai trouwens custom gingerbread rom, mocht iemand een softwaregerelateerde oorzaak vermoeden.

[ Voor 14% gewijzigd door Gersomvg op 29-06-2011 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Hayo schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 19:21:
Kan iemand niet even meneer Mark Moons twitteren over de Gingerbread update?
HTC UK zou vandaag begin deze week met een tijdschema komen voor de update, het is er alleen nog niet...misschien weet Moons wat meer...
Waarom lukt dat jezelf niet? Is Twitter bij jou geblokkeerd of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
  • Laatst online: 08-09 20:31
Ik heb een prive twitter account ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
.....iets van....ppffff...laat maar...

[ Voor 88% gewijzigd door tiesvts op 29-06-2011 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Laatst online: 21-09 20:50
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd ook merk dat de back knop minder goed reageert. Soms moet ik twee of drie keer klikken voordat ie reageert, en soms lijkt ie te blijven hangen en registreert hij twee klikken... Het is bij mij nog niet in die mate dat ik me eraan begin te irriteren, maar het moet niet erger worden!

Ik draai trouwens nog gewoon de stock rom (niet geroot), dus daar lijkt het niet per se mee te maken te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:09
ruurd v. schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 23:35:
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd ook merk dat de back knop minder goed reageert. Soms moet ik twee of drie keer klikken voordat ie reageert, en soms lijkt ie te blijven hangen en registreert hij twee klikken... Het is bij mij nog niet in die mate dat ik me eraan begin te irriteren, maar het moet niet erger worden!

Ik draai trouwens nog gewoon de stock rom (niet geroot), dus daar lijkt het niet per se mee te maken te hebben...
Frappant, ik heb exact hetzelfde probleem! Ook niet geroot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
Heb zelf nog geen last van haperende knoppen oid...maar het lijkt mij meer iets van slijtage..
En dat het niks te maken heeft met geroot of niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0wl
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-01 17:22
Damnit. Niet erg geruststellend hier, al die berichten over falende hardware knoppen :-( Sinds kort merk ik dat ik vaak twee keer op mijn back-knop moet drukken eer hij reageert.. Maar kan dit echt aan slijtage te wijten zijn? want vaak werkt ie nog wel zoals het moet, op een paar irritante keren na :?

Anyway, ik hoop dat mijn phone het nog een half jaartje uithoudt, dan kan ik gelijk overstappen naar de volgende nexus :P

btw, herstelt HTC zulke mankementen wel? Ze zullen vast redeneren dat het om slijtage gaat, en dat valt nu niet bepaald onder fabrieksgarantie.

[ Voor 21% gewijzigd door Pyr0wl op 30-06-2011 00:10 ]

Pagina: 1 ... 46 ... 61 Laatste