Ik heb vanaf begin dit jaar een Desire en nog nooit reboot problemen gehad, terwijl ik toch bij vodafone zit

Tot vanochtend...
Internetten, via 3G (of hspda), met elektriek kabeltje erin. Opeens valt ie uit, ik denk nog "ha, een reboot, dat heeft nog even geduurt"
Steeds opnieuw opstarten en zodra hij verbinding met het netwerk wou maken, reboot.
Toen ik het zonder kabeltje probeerde kwam het telefoontje niet eens bij het "quietly briliant scherm met het geluidje", al daarvoor knalde die eruit. Met sim, zonder sim, met sd zonder sd.
Een keer wel geluk, zonder sim en met kabeltje. Toen heb ik naar aanleiding van alle vodafone-htc perikelen van de laatste tijd mijn netwerk op "alleen GSM" gezet, en jawel, met een kabeltje erin start ie nu weer op met de sim-kaart erin, maar zodra ik het kabeltje eruit trek valt ie weer uit (en probeert ie opnieuw op te starten, maar dat lukt dus niet).
Het lampje was de hele tijd groen en de batterij volgens de desire zelf 100%.
Mijn theorie is dat de batterij eigenlijk helemaal geen 100% is, maar leger dan 100.000 soldaten.
(heel flauw woordgrapje)
Nu staat ie uit, en hangt ie aan het kabeltje (waar ik voor de zekerheid ook het "oprolbare usb-verlengsnoertje" tussenuit heb gehaald) en jawel, het lampje is voorlopig nog oranje.
Ik hoop dus dat ie straks groen wordt en weer helemaal als vanouds is.
Mocht dat niet zo zijn... hebben jullie nog ideeën of associaties met wat ik ook nog eens zou kunnen proberen? Of nog beter: iets van "ja dat klopt heb ik ook een keer gehad er is niks aan de hand straks doet alles het weer..."
Ik heb geen Custom Rom, geen root, geen rare apps (op tasker na natuurlijk

)
----------------
Update, vanalles geprobeerd, en nog steeds niks. Gaat toch een gevalletje garantie worden.
[
Voor 3% gewijzigd door
MaffeMaarten op 06-06-2011 10:50
]