Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salandur
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:42

Salandur

Software Engineer

Yohsoog schreef op woensdag 08 september 2010 @ 12:43:
Heb zelf ook een vraag: een tijd terug heb ik gezocht naar een oplossing om mijn verjaardagen uit facebook in mijn google agenda te krijgen. Daarvoor heb ik ebobirthday gebruikt met de plugin om te exporteren.Werkt perfect. Maar nu zag ik net dat alle verjaardagen dubbel staan doordat er nu ook een facebook-agenda is toegevoegd. Ik denk dat dit met de update naar 2.2 gebeurd is. Heeft nog iemand dit? Op zich geen probleem, en zou ik de oude agenda kunnen verwijderen (deze nieuwe is nauwkeuriger) echter komt deze agenda niet terug als ik mijn google calendar online bekijk via pc. Deze bestaat dus enkel op de telefoon zelf.
Heeft nog iemand dit probleem en een eventuele oplossing? Ik kan de nieuwe facebook-agenda blijkbaar ook niet wissen van de telefoon...
De nieuwe facebook verjaardagen agenda is toegevoegd door de nieuwe Facebook for Android 1.3(.1) applicatie, niet door de update naar Froyo. Misschien dat je de verkeerde agenda kan verwijderen door die EboBirthday te verwijderen of daarvan de instellingen te veranderen.

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-05 23:21
Ik heb een Opel Astra (model 2010) met ingebouwde carkit. Deze kan prima een verbinding leggen met de Desire. Maar na een aantal minuten / seconden verliest de carkit (of de desire) de verbinding. Er staat dan op het display van de carkit "Geen telefoon aangesloten".
Met mn Hero ging dit altijd vlekkeloos.
Nu heb ik mijn Desire wel geroot. Ik heb verschillende ROM's en radio's geprobeerd, maar allen geven dit probleem.
Mn Hero had ik ook geroot. Maar daar werkte het dus altijd perfect.

Heeft iemand een idee wat ik hieraan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:52
stavast schreef op woensdag 08 september 2010 @ 12:22:
weet iemand of er ook een optie is dat wanneer de telefoon oplaadt, het scherm niet uitgaat. sinds kort heb ik een brodit houder in mijn auto en het lijkt me nogal gemakkelijk als ik niet steeds dat ding uit standby moet halen wanneer ik bijvoorbeeld naar het volgende muziek nummer wil in spotify. heb al wat zitten zoeken op Internet, maar daar krijg ik niet echt duidelijke antwoorden.
Ik gebruik daarvoor Extended Controls, een widget die je op je homescreen kan zetten. Er zit daar een icoontje in "Always screen on" die dat doet. Een andere optie heet "Stay Awake" die datzelfde lijkt te doen voor als je telefoon aan de lader hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-05 16:57

Balachmar

The truth is out there

knights16 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 12:23:
[...]

Dit is toch niet een applicatie die serieus moet worden genomen ?

"This application measures ocygen saturnation changes in your blood. On every heart beat your blood becomes richer with oxygen which causes a slight change in the color of your skin
Camera in our mobile tracks that changes and calculates its heart rate."
Nou ja, het kan in principe wel. Het zuurstofrijke bloed is roder, dus waarschijnlijk probeert hij een sinusoide te fitten op het rode signaal in de tijd. Verwacht geen uitterst nauwkeurige hartslag, maar hij zit er zeker wel in de buurt.
Ik heb ook gekeken of de hartslag omhoog gaat na activiteit (trap lopen) en ook dat wordt met een kleine vertraging geregistreerd. Maar verwacht geen echte vervanging van een hartslagmeter natuurlijk :)

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:45
@knights16: In ziekenhuizen meten ze zo ook de hartslag via de vinger. Gesatureerd bloed is roder en je kan met de juiste filtering en sampling een redelijke nauwkeurigheid halen met de telefoon. Het werkt op zich best goed en klopt aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
MRoyal schreef op woensdag 08 september 2010 @ 12:07:
Het scherm van mijn Desire is minder fel en heeft een blauwe gloed vergeleken met andere Desire toestellen, met name bij de weergave van wit zie je dus duidelijke verschillen (zie ook foto's: 1, 2 -- beide toestellen hebben dezelfde brightness instellingen).Daarnaast verzamelt zich ook steeds meer stof onder de glaslaag van het scherm, linksbeneden in de hoek!

Is dit iets waar ik mee terug kan naar Vodafone danwel HTC voor reparatie of vervanging? Ik heb hier al gelezen dat dit proces namelijk wel een tijdje in beslag kan nemen en eerlijk gezegd weet ik niet of ik mijn telefoon daar een aantal weken voor wil missen :X
Die ander heeft juist paarse gloed en dat is veel erger. Heb ik mijne voor omgeruild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Iemand al gelukt om met de built in app (Mail) zijn hotmail te syncen (Hotmail ondersteund nu Exchange)? Op mijn N1 gaat het perfect, maar op m'n meid haar Desire wil het maar niet lukken. Ik krijg steeds een fout bij het aanmaken van de account...

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-03 23:17
Snake schreef op woensdag 08 september 2010 @ 14:08:
Iemand al gelukt om met de built in app (Mail) zijn hotmail te syncen (Hotmail ondersteund nu Exchange)? Op mijn N1 gaat het perfect, maar op m'n meid haar Desire wil het maar niet lukken. Ik krijg steeds een fout bij het aanmaken van de account...
Dat komt omdat het niet (goed) werkt met de mail app die HTC erop heeft gezet en wel met de standaard mail app van Android (wat dus op de Nexus zit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:45
[...]

Dit kan mijn inziens wel. Als je je gmail enkel in de Desire mail- app toevoegt. Daar kan je wel een interval instellen. De gmail app daarentegen werkt enkel met push-mail.

Heb zelf ook een vraag: een tijd terug heb ik gezocht naar een oplossing om mijn verjaardagen uit facebook in mijn google agenda te krijgen. Daarvoor heb ik ebobirthday gebruikt met de plugin om te exporteren.Werkt perfect. Maar nu zag ik net dat alle verjaardagen dubbel staan doordat er nu ook een facebook-agenda is toegevoegd. Ik denk dat dit met de update naar 2.2 gebeurd is. Heeft nog iemand dit? Op zich geen probleem, en zou ik de oude agenda kunnen verwijderen (deze nieuwe is nauwkeuriger) echter komt deze agenda niet terug als ik mijn google calendar online bekijk via pc. Deze bestaat dus enkel op de telefoon zelf.
Heeft nog iemand dit probleem en een eventuele oplossing? Ik kan de nieuwe facebook-agenda blijkbaar ook niet wissen van de telefoon...
zonder dat programma kan je ook verjaardagen automatisch laten importeren in android. Als je naar de htc calendar gaat, MENU -> MORE -> CALENDARS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:06
Op mijn werk draaien we een Exchange omgeving waarbij iedereen zijn agenda gedeeld heeft. Is het mogelijk om deze middels mijn Desire in te zien ?

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

knights16 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 15:39:
Op mijn werk draaien we een Exchange omgeving waarbij iedereen zijn agenda gedeeld heeft. Is het mogelijk om deze middels mijn Desire in te zien ?
Ik kan in ieder geval gewoon mijn agenda van de exchange server zien. En de secretaresse (van de prof, niet van mij) kan er ook gewoon afspraken in zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Laatst online: 23:32
Luuk1983 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 12:25:
[...]

Push betekent in de praktijk: constant pollen over de verbinding, wat dus veel batterij kost. Sinds ik mijn exchange van mijn Nokia E66 heb ingesteld van 'push' naar eens in de 15 minuten gaat de batterij aanzienlijk langer mee. Ik wilde ook iets dergelijks instellen op de Desire voor GMail. Maar dat kan dus blijkbaar niet? Jammer :'(
Juist niet, als je om de 15 minuten zet moet ie elke 15 minuten pollen, bij push 'polt' ie juist helemaal nooit. Dat wordt van de server naar je telefoon 'gepusht'. Vraag me niet hoe het werkt, maar theoretisch gezien zou push juist minder batterij moeten gebruiken.

Zoals ik het begrijp iig O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

Balachmar schreef op woensdag 08 september 2010 @ 15:41:
[...]

Ik kan in ieder geval gewoon mijn agenda van de exchange server zien. En de secretaresse (van de prof, niet van mij) kan er ook gewoon afspraken in zetten.
geen probleem, je kunt alles syncen: agenda, contactpersonen en mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Anoniem: 111759 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 15:48:
[...]

geen probleem, je kunt alles syncen: agenda, contactpersonen en mail
Nou die contactpersonen heb ik maar overgeslagen, ik had zelf niets in outlook staan, en wilde toch echt niet heel de universiteits catalogus op mijn telefoon hebben staan. (Hoewel die dat volgens mij niet zou moeten doen hoor :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salandur

Salandur

Software Engineer

pina schreef op woensdag 08 september 2010 @ 15:25:
[...]

zonder dat programma kan je ook verjaardagen automatisch laten importeren in android. Als je naar de htc calendar gaat, MENU -> MORE -> CALENDARS
Waar dan? Ik kan alleen verwijderen en een google agenda toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151391

Ik heb waarschijnlijk een hele naïeve vraag maar ik heb 2.2 handmatig geïnstalleerd omdat t-mobile de update nog tegenhoudt. Ik heb dus via een link hier ergens in een voorgaand deel van dit topic 2.2 gedownload en geïnstalleerd. Heb ik mijn telefoon dan geroot? Ik weet niet of dit valt onder een custom rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-05 12:53
Anoniem: 151391 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 17:38:
Ik heb waarschijnlijk een hele naïeve vraag maar ik heb 2.2 handmatig geïnstalleerd omdat t-mobile de update nog tegenhoudt. Ik heb dus via een link hier ergens in een voorgaand deel van dit topic 2.2 gedownload en geïnstalleerd. Heb ik mijn telefoon dan geroot? Ik weet niet of dit valt onder een custom rom.
Als je alleen een update.zip oid hebt geinstalleerd is deze niet geroot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:22

MeNTaL_TO

The future is not set

Whatsapp is beta uit voor de android (en nu een jaar geldig, daarna 2 dollar per jaar) ook voor de nokia.
http://www.whatsapp.com/download/

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-05 00:31
Weet iemand of er al een oplossing is voor het probleem dat de accu zich ontlaadt nadat het volledig is opgeladen? Ik heb hier wel diverse klachten al langs zien komen, maar nog geen oplossing ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-04 10:46
kenkreutzer schreef op woensdag 08 september 2010 @ 19:21:
Weet iemand of er al een oplossing is voor het probleem dat de accu zich ontlaadt nadat het volledig is opgeladen? Ik heb hier wel diverse klachten al langs zien komen, maar nog geen oplossing ervoor.
Je bedoeld de ontlading terwijl hij aan de lader hangt tot 90%?
Volgens mij is hier geen oplossing voor. Dit zit in de software. Dan zou je een custom rom moeten installeren.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Dat ontladen tijgdens het laden is mij ook opgevallen. Wat is het nut daarvan?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-01 17:40

SpaceK33z

Webdeveloper

MRoyal schreef op woensdag 08 september 2010 @ 12:07:
Het scherm van mijn Desire is minder fel en heeft een blauwe gloed vergeleken met andere Desire toestellen, met name bij de weergave van wit zie je dus duidelijke verschillen (zie ook foto's: 1, 2 -- beide toestellen hebben dezelfde brightness instellingen).Daarnaast verzamelt zich ook steeds meer stof onder de glaslaag van het scherm, linksbeneden in de hoek!

Is dit iets waar ik mee terug kan naar Vodafone danwel HTC voor reparatie of vervanging? Ik heb hier al gelezen dat dit proces namelijk wel een tijdje in beslag kan nemen en eerlijk gezegd weet ik niet of ik mijn telefoon daar een aantal weken voor wil missen :X
Het kleurverschil heeft niets met jouw toestel te maken. Ik heb zelf een Desire met een Super LCD scherm en mijn broertje en vader allebei eentje met AMOLED. Hierbij zie je dat de schermen met AMOLED een blauwe 'gloed' hebben en de Super LCD schermen meer gelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124265

Is er een browser die een scroll functie heeft? Ik scroll me suf. Ik bedoel dus bijv net als in Gallery of adres boek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
MeNTaL_TO schreef op woensdag 08 september 2010 @ 19:01:
Whatsapp is beta uit voor de android (en nu een jaar geldig, daarna 2 dollar per jaar) ook voor de nokia.
http://www.whatsapp.com/download/
WhatsApp voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:01
Aangezien mijn HTC desire morgen word opgehaald voor reparatie, vroeg ik mij af hoe ik het makkelijkst alles kan back-uppen. Het gaat dan voornamelijk om sms'jes, contacten en alle apps.

Toen ik een HTC medewerker aan de lijn had wist hij me te vertellen dat het toestel inderdaad een volledige reset krijgt, en ik de apps in ieder geval gewoon terug vind bij de downloads als ik dus opnieuw inlog op m'n google account. Nou dat is alvast 1 zorg minder, maar nu nog al mijn smsjes en contacten.

HTC Sync kan alleen mijn contacten met outlook express syncen, laat dat nou net een probleem zijn, want ik gebruik alleen hotmail... Om de een of andere gare reden is er _geen_ mogelijkheid voor mij om de contacten naar de sim-kaart te verplaatsen (sim is leeg maar m'n desire weigert, maakt niet uit welke app ik gebruik). Heeft een van jullie hier toevallig ervaring met een appje die dit voor mij kan doen?

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wackoz schreef op woensdag 08 september 2010 @ 20:45:
Aangezien mijn HTC desire morgen word opgehaald voor reparatie, vroeg ik mij af hoe ik het makkelijkst alles kan back-uppen. Het gaat dan voornamelijk om sms'jes, contacten en alle apps.

Toen ik een HTC medewerker aan de lijn had wist hij me te vertellen dat het toestel inderdaad een volledige reset krijgt, en ik de apps in ieder geval gewoon terug vind bij de downloads als ik dus opnieuw inlog op m'n google account. Nou dat is alvast 1 zorg minder, maar nu nog al mijn smsjes en contacten.

HTC Sync kan alleen mijn contacten met outlook express syncen, laat dat nou net een probleem zijn, want ik gebruik alleen hotmail... Om de een of andere gare reden is er _geen_ mogelijkheid voor mij om de contacten naar de sim-kaart te verplaatsen (sim is leeg maar m'n desire weigert, maakt niet uit welke app ik gebruik). Heeft een van jullie hier toevallig ervaring met een appje die dit voor mij kan doen?
Mybackup pro downloaden. Die backuped al je gegevens waaronder settings, smsjes etc naar je SD kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cyleo schreef op woensdag 08 september 2010 @ 17:47:
[...]

Als je alleen een update.zip oid hebt geinstalleerd is deze niet geroot :)
Ok, bedankt. Ik wist het niet zeker. Ik heb idd gewoon een update.zip file gedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:48
Wackoz schreef op woensdag 08 september 2010 @ 20:45:
Om de een of andere gare reden is er _geen_ mogelijkheid voor mij om de contacten naar de sim-kaart te verplaatsen (sim is leeg maar m'n desire weigert, maakt niet uit welke app ik gebruik). Heeft een van jullie hier toevallig ervaring met een appje die dit voor mij kan doen?
Volgens mij is de simkaart veel 'simpeler' dan de telefoon. Vroegah was het in ieder geval zo dat je op de simkaart maar één telefoonnummer bij één naam kan opslaan en niet zoals de telefoon dat doet meerdere telefoonnummers en contactgegevens etc bij een naam. Je zou dan dus veel gegevens kwijt raken op het moment dat je je contacten op de simkaart zou willen zetten.

Is het niet mogelijk outlook (of express) op te starten zonder een account? Ik gebruik outlook voor het synchroniseren van contacten. Gaat prima, ook als je geen mail account hebt. En je kan in outlook eventueel de hotmail connector downloaden, waarmee je je hotmail mail ook in outlook kan beheren. Of beter, neem een gmail account die volledige ondersteuning voor IMAP heeft ;)

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69949

Doet mijn notebook trouwens ook. Volgens mij heel normaal dat wanneer hij vol zit hij ontlaadt tot 90% (Desire) 95%(mijn notebook) en weer oplaad. Continue een druppel lading op 100% aanhouden is volgens mij slechter voor de levensduur van de batterij.

• Maarteh90
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-04 11:27
Hallo mede Tweakers..

Vraagje..

Ik was voorheen Hi gebruiker, en ben in Mei dit jaar overgestapt op vodafone, met daarbij een direct al unbranded HTC Desire die ik tot heden kon gebruiken met mijn Hi simkaart.
Mijn vodafone abbo is nu 6 september ingegaan, dus ben ik van simkaart gewisselt.

Nu heb ik verbinding, en kan internetten met mijn vodafone simkaart, allemaal geen probleem.

Echter vraagt de telefoon bij het opnieuw opstarten het volgende:

Sim-kaart gewijzigd!
je hebt een nieuwe SIM-kaart geplaatst. De telefoon verandert de volgende instellingen op grond van de SIM-kaart: Bladwijzers, snelkoppelingen, achtergrond, beltonen, taalkeuzes en invoerinstellingen. Weet je zeker dat je deze instellingen wilt vervangen op de telefoon.
Mogelijke opties: ja/nee, later/nee

Nu heb ik tot heden altijd Nee, later aangegeven, want ik weet niet wat nou eigenlijk de verandering zal zijn, wordt mijn toestel niet "vodafone Branded" wanneer ik op ja klik? Want dan zit ik natuurlijk met het gezeik met updaten ( wachten op vodafone)

Heeft iemand vn jullie hier al ervaring mee toevallig?

Laturs _/-\o_

• madmaus
Maarteh90 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 00:01:
Hallo mede Tweakers..

Vraagje..

Ik was voorheen Hi gebruiker, en ben in Mei dit jaar overgestapt op vodafone, met daarbij een direct al unbranded HTC Desire die ik tot heden kon gebruiken met mijn Hi simkaart.
Mijn vodafone abbo is nu 6 september ingegaan, dus ben ik van simkaart gewisselt.

Nu heb ik verbinding, en kan internetten met mijn vodafone simkaart, allemaal geen probleem.

Echter vraagt de telefoon bij het opnieuw opstarten het volgende:

Sim-kaart gewijzigd!
je hebt een nieuwe SIM-kaart geplaatst. De telefoon verandert de volgende instellingen op grond van de SIM-kaart: Bladwijzers, snelkoppelingen, achtergrond, beltonen, taalkeuzes en invoerinstellingen. Weet je zeker dat je deze instellingen wilt vervangen op de telefoon.
Mogelijke opties: ja/nee, later/nee

Nu heb ik tot heden altijd Nee, later aangegeven, want ik weet niet wat nou eigenlijk de verandering zal zijn, wordt mijn toestel niet "vodafone Branded" wanneer ik op ja klik? Want dan zit ik natuurlijk met het gezeik met updaten ( wachten op vodafone)

Heeft iemand vn jullie hier al ervaring mee toevallig?

Laturs _/-\o_
Wat het precies inhoud weet ik niet, maar het lijken me gewoon standaard dingetjes.
Je telefoon wordt niet ineens vodafone branded als je een vodafone simkaart invoerd. Zou wat zijn trouwens :P

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Ik ben wel Vodafone branded, en, paranoia als ik was, wilde ik dat absoluut niet. Maar ik moet bekennen, tot nu ben ik alleen een Vodafone Scene tegen gekomen (is zoiets als een omgevingsprofiel) maar verder niets.

Ook de update naar 2.2 ging buiten verwachting goed, en nog steeds geen Vodafone spul erbij.

Dat je later een update dan de rest kan binnen halen, is het enige, en hoeft niet persé een nadeel te zijn.

Overigens heeft Vodafone zich wel onsterfelijk gemaakt door een 360 Update als Android update aan te bieden in augustus, maar dat lijkt nu hersteld te zijn en niet meer te gebeuren.

Kortom, branded hoeft niet het einde van de wereld te zijn,...

(Knock on wood....)

Anoniem: 167272

FabianNL schreef op woensdag 08 september 2010 @ 15:43:
[...]

Juist niet, als je om de 15 minuten zet moet ie elke 15 minuten pollen, bij push 'polt' ie juist helemaal nooit. Dat wordt van de server naar je telefoon 'gepusht'. Vraag me niet hoe het werkt, maar theoretisch gezien zou push juist minder batterij moeten gebruiken.

Zoals ik het begrijp iig O-)
Juice defender ;)

• Maarteh90
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-04 11:27
Anoniem: 124265 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 08:26:
Ik ben wel Vodafone branded, en, paranoia als ik was, wilde ik dat absoluut niet. Maar ik moet bekennen, tot nu ben ik alleen een Vodafone Scene tegen gekomen (is zoiets als een omgevingsprofiel) maar verder niets.

Ook de update naar 2.2 ging buiten verwachting goed, en nog steeds geen Vodafone spul erbij.

Dat je later een update dan de rest kan binnen halen, is het enige, en hoeft niet persé een nadeel te zijn.

Overigens heeft Vodafone zich wel onsterfelijk gemaakt door een 360 Update als Android update aan te bieden in augustus, maar dat lijkt nu hersteld te zijn en niet meer te gebeuren.

Kortom, branded hoeft niet het einde van de wereld te zijn,...

(Knock on wood....)
Maar kan het uberhoubt wel dat er om het maar even zo te zeggen "instellingen op de Sim kaart staan om een toestel te branden" t is een unbranded toestel, en de simkaart is gewoon los aangeschaft, die simkaart wist niet van tevore dat hij ooit in een Desire geduwt werd :P
Of wordt dat dan allemaal opgehaald via internet?

weet niet, dan denk ik dat ik het annuleer.. heb liever direct de updates van HTC dan via vodafone.. Idd door dat wat ze geflikt hebben met dat 360 gebreuren, en omdat ik gwoon altijd meteen t nieuwste wil hebbe:P
vond t nu al erg dat mijn vriendin met haar N1 android 2.2 al een week eerder als mij had:P

k wacht nog even met wijgeren, miss heeft nog iemand eigen ervaring ermee, miss is t helemaal nix 8)7

• knights16
  • Laatst online: 22:06
Er is een zeer interessant onderwerp dat wordt besproken op XDA. Het gaat hier om de accuduur met de Desire.

De zin en onzin van programma's als Juice Defender, het onderklokken van je CPU enz.

PVoutput

Nee natuurlijk kan een unbranded toestel niet branded raken van een sim.
Dus speciaal voor jou: Nee, je hoeft je telefoon niet te 'wijgeren'.

[ Voor 174% gewijzigd door Anoniem: 124265 op 09-09-2010 11:45 ]

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

knights16 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 10:58:
Er is een zeer interessant onderwerp dat wordt besproken op XDA. Het gaat hier om de accuduur met de Desire.

De zin en onzin van programma's als Juice Defender, het onderklokken van je CPU enz.
He, das interessant leesvoer. Heb nogsteeds dat mijn batterij in een mum van tijd leeg is (mag blij zijn als hij 12u draait :?) . Draait AuraxtSense (7.6.1 nu, vooraf gewiped/fact reset), met ondervolt, setcpu geinstalleerd, zonder wifi-n. Heb al verschillende radio's geprobeerd. Calibratie gedaan door volledig op te laden terwijl hij aanstaat, nogmaals laden, uitzetten, nogmaals laden, en dan in recovery de batterij stats gereset.

4015Wp west (Dordrecht)

• Port187
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Maarteh90 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 09:58:
[...]

Maar kan het uberhoubt wel dat er om het maar even zo te zeggen "instellingen op de Sim kaart staan om een toestel te branden" t is een unbranded toestel, en de simkaart is gewoon los aangeschaft, die simkaart wist niet van tevore dat hij ooit in een Desire geduwt werd :P
Of wordt dat dan allemaal opgehaald via internet?

weet niet, dan denk ik dat ik het annuleer.. heb liever direct de updates van HTC dan via vodafone.. Idd door dat wat ze geflikt hebben met dat 360 gebreuren, en omdat ik gwoon altijd meteen t nieuwste wil hebbe:P
vond t nu al erg dat mijn vriendin met haar N1 android 2.2 al een week eerder als mij had:P

k wacht nog even met wijgeren, miss heeft nog iemand eigen ervaring ermee, miss is t helemaal nix 8)7
Het zal je toestel echt niet vodafone branden hoor geen zorgen.
Het gaat puur om het opvragen van alle configs van je nieuwe provider, echter zal je telefoon daarna wel een soort factory reset doen en de nieuwe provider configgen (APN's etc) veel instellingen/widgets etc zul je dus even opnieuw moeten doen.
Zelfde bij mij gebeurt van T-mob naar KPN.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:42
Tutti-frutti schreef op donderdag 09 september 2010 @ 12:36:
[...]

He, das interessant leesvoer. Heb nogsteeds dat mijn batterij in een mum van tijd leeg is (mag blij zijn als hij 12u draait :?) . Draait AuraxtSense (7.6.1 nu, vooraf gewiped/fact reset), met ondervolt, setcpu geinstalleerd, zonder wifi-n. Heb al verschillende radio's geprobeerd. Calibratie gedaan door volledig op te laden terwijl hij aanstaat, nogmaals laden, uitzetten, nogmaals laden, en dan in recovery de batterij stats gereset.
Zit eigenlijk in het verkeerde topic hiervoor, maar had bij jou ROM ook hetzelfde, mooie ROM, slechte batterijduur. Pays, Leedroid en nu DeFrost hebben bij mij een betere batterijduur. Geen Juicedefender (helpt imo niet), geen setCPU (kan ook extra batterij drain veroorzaken lees ik op XDA), gewoon de laatste radio geflashed en nu dus DeFrost. Kan nu met gemak 2 dagen mee.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-04 17:50
Ik krijg zojuist een systeemupdate binnen op mijn Desire. Genaamd OTA_Bravo_HTC_EU_2.10.405.2-2.09.405.9_releaseol2djq7rqarka2ka
Iemand deze update ook al gekregen? Aan de bestandsnaam te zien lijkt het wel een upgrade van 2.09 naar 2.10? Maar mijn huidige versie is 2.09.405.8 en in de bestandsnaam staat 2.09.405.9. Ik heb al Android 2.2. Zou het een fix zijn van Android 2.2?

De update is trouwens 25MB groot.

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-05 14:15
Bij de update staat dit:

- Update Andoird (nee geen typfout, staat er echt zo xD) besturingssysteem
- versterkte multi Gmail inbox
- Verbeterde RUS toetsenbord layout

[ Voor 6% gewijzigd door Joost1991 op 09-09-2010 13:50 ]

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-05 15:44
Ben hem ook aan het binnenhengelen. HTC raadt aan een volledige backup te maken, maar dat doe ik toch altijd al met exchange... :) Dus jullie horen het hier wel of ik alles opnieuw in mag stellen :P

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:13
update geinstalleerd...
alles doet het nog.

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:58

Rhapsody

In Metal We Trust

Bij mij staat er wel gewoon 'Update Android' :-)

typo snel gefixed :P

🇪🇺 pro Europa! | Dit is niet mijn regering

• tijntjethf
  • Laatst online: 06-05 22:32
Kreeg hier inderdaad ook de melding.. ging er van uit dat ik geen OTA update mee zou krijgen nadat ik mijn telefoon ge-debrand heb na de vodafone update, maar blijkbaar toch wel :P

• jinxer71
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-11-2023
Ik heb hem ook gekregen, o.a. Multi account Gmail fix (eindelijk!)

Net geinstalleerd, eerste bevindingen:

- opstartgeluid is weer hard :(
- het synchroniseren van de niet-primaire Gmail accounts moet blijken de komende dagen, op dit moment zijn ze wel allemaal in sync.

• FabianNL
  • Laatst online: 23:32
Rhapsody schreef op donderdag 09 september 2010 @ 13:56:
Bij mij staat er wel gewoon 'Update Android' :-)

typo snel gefixed :P
Bij mij staat nog steeds 'netjes' Andoird. Redelijk stomme fout... Ben benieuwd wat de daadwerkelijke veranderingen zijn, want met deze changelog kan je ook niet echt veel.

• Laguna
  • Laatst online: 01:42

Laguna

Connaisseur

Ook gemerkt inderdaad toen ik het toestel 's nachts aan de lader liet hangen waarna de accu 's morgens op 91% zat, maar toevallig gisteren weer gedaan alleen had ik nu WIFI aanstaan en nu zat de accu 's morgens wel op 100%. Ik kan alleen nog niet met zekerheid zeggen of dit direct met elkaar te maken heeft.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• Henk
Laguna schreef op donderdag 09 september 2010 @ 14:07:
[...]

Ook gemerkt inderdaad toen ik het toestel 's nachts aan de lader liet hangen waarna de accu 's morgens op 91% zat, maar toevallig gisteren weer gedaan alleen had ik nu WIFI aanstaan en nu zat de accu 's morgens wel op 100%. Ik kan alleen nog niet met zekerheid zeggen of dit direct met elkaar te maken heeft.
Zou wel verklaren waarom ik die bug nooit gezien heb, ik heb hem thuis, waar ik hem oplaad, eigenlijk altijd aan de wifi hangen :)

Update gedraaid btw, geen issues.

• Salandur

Salandur

Software Engineer

Laguna schreef op donderdag 09 september 2010 @ 14:07:
[...]

De 'laaddip' die optreed zal iets sneller verlopen of het laden zelf zal langer duren, aangezien je WIFI aanstaat. De laatste zorgt ervoor dat hij niet aan het ontladen toekomt.

Tutti-frutti schreef op donderdag 09 september 2010 @ 12:36:
[...]

Of anders koop een nieuwe batterij ;)

• OxyDrokz
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:29
De mijne is ook "geüdatet" zoals er stond bij de bevestiging.
2.10.405.2

• bluppfisk
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Salandur schreef op woensdag 08 september 2010 @ 15:59:
[...]

Waar dan? Ik kan alleen verwijderen en een google agenda toevoegen
Enkel met de Froyo-versie heb je ook Facebookverjaardagen in je kalender. Jammer dat ik het kleur ervan niet kan veranderen, want heeft nu dezelfde kleur als mijn eigen, persoonlijke kalender. Ook begint het een beetje overdreven te raken dat de verjaardagen overal ophopen en mij van het belangrijke in mijn agenda afhouden (>800 facebookvrienden).

Anoniem: 374272

Heb de update ook binnen, en ook bij mij stond er nog steeds Andoird! :P

Maarja!

- LevzZ

• Upbeat
bluppfisk schreef op donderdag 09 september 2010 @ 14:56:
[...]

Jammer dat ik het kleur ervan niet kan veranderen, want heeft nu dezelfde kleur als mijn eigen, persoonlijke kalender. Ook begint het een beetje overdreven te raken dat de verjaardagen overal ophopen en mij van het belangrijke in mijn agenda afhouden (>800 facebookvrienden).
Bij mij heeft de Facebook agenda een andere kleur als mijn PC Sync, Windows Live en Google agenda.

• Pimpam
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-05 16:46
Er is trouwens ook een nieuwe apk voor de gmail-app beschikbaar (via xda)
waarbij er een 'werkbalk' mee scrollt in het bericht. Ik heb hem geïnstalleerd, en hij werkt fijn:)

http://www.androidworld.n...-verbeteringen-gmail-app/

• vogelaarke135
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-03 18:43
Pimpam schreef op donderdag 09 september 2010 @ 15:32:
Er is trouwens ook een nieuwe apk voor de gmail-app beschikbaar (via xda)
waarbij er een 'werkbalk' mee scrollt in het bericht. Ik heb hem geïnstalleerd, en hij werkt fijn:)

http://www.androidworld.n...-verbeteringen-gmail-app/
Veel mensen dachten dat de huidige update deze Gmail update met zich mee zou brengen, maar helaas heb ik geen verschil kunnen zien (dus alleen multi-inbox sync in Gmail is verbeterd?).

vogelaarke135

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-05 18:49
Heb ook de update uitgevoerd. Zonder problemen overigens dus ging weer keurig zoals het hoort.

Geen merkbare veranderingen of toevoegingen gevonden tot dusver. Denk dat het een performance upgrade is ofzo want kan niks "nieuws" vinden.

Heb wel lichtelijk het gevoel dat het bereik hier in huis wel IETSJE is verbeterd. Heb voorheen soms hier het "probleem" dat ik maar 1 streepje bereik had, sta nu continue op 2.

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Ondervind zelf ook geen problemen met de update noch vooruitgang. Maar tijd zal het leren denk ik

• MRoyal
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Sj44k13 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 13:44:
[...]

Die ander heeft juist paarse gloed en dat is veel erger. Heb ik mijne voor omgeruild
Oke, bedankt. Ik zal eens goed overleggen wat ik ga doen!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Na de upgrade heb ik weer 9 MB extra intern geheugen vrij. Het lijkt erop dat o.a. de nieuwe Google Maps in de firmware zit (tenminste ik kan de versie niet meer verwidjeren via de market).

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• Pimpam
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-05 16:46
Kan het ook zijn dat er sinds de update 'twitter accounts' gekoppeld worden aan contacten in de contactenlijst, incl het tonen van die updates?

of had ik dat tot nu toe over het hoofd gezien?

ps. Is er ook een mogelijkheid om alle gesuggereerde koppelingen samen te zien, ipv elk contact langs gaan?

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
ook ik heb na de update 9MB meer intern geheugen vrij gekregen!
Echter wel een probleem met mn HTC peep widget. Deze laat geen enkele twitter berichten meer zien? Heb al gereboot, widget verwijderen en opnieuw geplaatst maar niks helpt?

De twitter for android app (widget) werkt nog wel..

EDIT:
Account even verwijdered en opnieuw aangemeld, synchroniseren en het werkt weer! :)

[ Voor 13% gewijzigd door Johantjuuh op 09-09-2010 18:26 ]

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:58

Rhapsody

In Metal We Trust

Pimpam schreef op donderdag 09 september 2010 @ 17:05:
Kan het ook zijn dat er sinds de update 'twitter accounts' gekoppeld worden aan contacten in de contactenlijst, incl het tonen van die updates?

of had ik dat tot nu toe over het hoofd gezien?

ps. Is er ook een mogelijkheid om alle gesuggereerde koppelingen samen te zien, ipv elk contact langs gaan?
Volgens mij was dat al langer het geval.

Tot zover ik weet moet je toch elk contact langs gaan. Laat ik het anders zeggen; een andere mogelijkheid ben ik nog niet tegengekomen ;-)

[ Voor 13% gewijzigd door Rhapsody op 09-09-2010 17:14 ]

🇪🇺 pro Europa! | Dit is niet mijn regering

Anoniem: 336216

[...]

Dit kan mijn inziens wel. Als je je gmail enkel in de Desire mail- app toevoegt. Daar kan je wel een interval instellen. De gmail app daarentegen werkt enkel met push-mail.

Met het risico iets heel stoms te zeggen: de Facebook agenda uitzetten?

• Salandur

Salandur

Software Engineer

Anoniem: 336216 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 17:36:
[...]

Met het risico iets heel stoms te zeggen: de Facebook agenda uitzetten?
Helaas biedt de Facebook applicatie die optie niet.

• jra2k
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-05 15:23
update staat er hier ook zonder problemen op, vond het wel lang duren, ben een minuut of 10 bezig geweest

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-05 12:53
Hier ook update opnieuw geinstalleerd, wel even opnieuw opgestart, na installatie liep deze nog niet helemaal snel. Hopelijk gaat met deze update de batterij ook weer nog wat langer mee (maar ik denk het niet :P)

Salandur schreef op donderdag 09 september 2010 @ 19:31:
[...]

Helaas biedt de Facebook applicatie die optie niet.
Agenda openen -> menu -> 'meer' -> 'agenda's' -> vinkje weghalen bij Facebook. Zo heb ik het gedaan, had ook alles dubbel, hierna niet meer.

Update binnen een paar minuten binnen, toestel startte zelf opnieuw op, werkt op dit moment goed. Heb het idee dat batterij het al iets beter doet, want heb even lopen klooien en batterij indicator leek eerder al sneller leeg te lopen, blijft nu gewoon staan. Kan natuurlijk ook betekenen dat indicator naar de haaien is ;-)

• Salandur

Salandur

Software Engineer

Anoniem: 336216 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 19:49:
[...]

Agenda openen -> menu -> 'meer' -> 'agenda's' -> vinkje weghalen bij Facebook. Zo heb ik het gedaan, had ook alles dubbel, hierna niet meer.
Dat bedacht ik me ook net :X

Net de update uitgevoerd. Ziet er goed uit, geen problemen. Het opstartgeluid is net zo zacht gebleven, maar wel afhankelijk van de instelling van je ringtone.
Wel viel me gelijk op dat de officiële Twitter app nu het aantal nieuwe tweets toont in de statusbalk :)

• Wouter06
  • Laatst online: 27-03 12:36
Ik heb gemerkt, dat na de update HandsentSMS ineens het aantal nieuwe berichten toont vanboven in de statusbalk. Eerst toonde ie alleen als er een nieuw bericht was, ongeacht hoeveel :)

Het kan ook zijn dat handsentSMS zich ondertussen ook geupdate heeft waar ik geen melding van heb gekregen, maar ik vind het wel een aangename update :)

Op androidCentral.com zijn er veel mensen die melden dat hun WiFi niet meer werkt na de update.
HTC Europe zou hiervan op de hoogte zijn en we mogen ons dan ook aan een nieuwe update 'binnenkort' verwachten. Zelf heb ik geen last van deze bug.

[ Voor 26% gewijzigd door Wouter06 op 09-09-2010 20:16 ]

• zonoskar
  • Laatst online: 21:28

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik heb mijn Desire sinds dag1 en ik merkte een paar weken geleden dat ik geen barcodes meer kon scannen. De camera bleef maar proberen scherp te stellen. Ik: WTF?? Dus ik probeer het glaasje schoon te maken wat voor de camera zit, maar het wil niet schoon, het blijft een beetje mat. Zonder achterkantje lukt het wel een barcode te scannen. Pfff, heb ik weer. Foto's zonder achterkantje zijn ook veeeeeel scherper, het scheelt echt een slok op een borrel.

100% view met achterkantje:
Afbeeldingslocatie: http://www.zonoskar.nl/Desire/IMAG0024.jpg

100% view zonder achterkantje:
Afbeeldingslocatie: http://www.zonoskar.nl/Desire/IMAG0025.jpg

Het toestel is nu terug naar HTC voor reparatie (menu knop doet het niet meer), hopelijk fixen ze het cameraglaasje ook meteen. Hebben meerdere mensen hier last van?

[ Voor 102% gewijzigd door zonoskar op 09-09-2010 20:38 ]

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:38

pinda powerrr

Slow down...

Ik had gehoopt met de update van mijn mail probleem af te zijn, maar helaas ;(

Start net Outlook op en *floep* alle mail weer weg van mijn telefoon |:(
Heeft iemand ondertussen wél een oplossing kunnen vinden? Google is in dit geval niet mijn vriend :-(

Waiting on the world to change

• Wouter06
zonoskar schreef op donderdag 09 september 2010 @ 20:27:
Ik heb mijn Desire sinds dag1 en ik merkte een paar weken geleden dat ik geen barcodes meer kon scannen. De camera bleef maar proberen scherp te stellen. Ik: WTF?? Dus ik probeer het glaasje schoon te maken wat voor de camera zit, maar het wil niet schoon, het blijft een beetje mat. Zonder achterkantje lukt het wel een barcode te scannen. Pfff, heb ik weer. Foto's zonder achterkantje zijn ook veeeeeel scherper, het scheelt echt een slok op een borrel.

100% view met achterkantje:
[afbeelding]

100% view zonder achterkantje:
[afbeelding]

Het toestel is nu terug naar HTC voor reparatie (menu knop doet het niet meer), hopelijk fixen ze het cameraglaasje ook meteen. Hebben meerdere mensen hier last van?
Heb je toevallig een product (buiten droog of met water) gebruikt om je lens proper te maken?
(grof voorbeeld) acceton kan dat effect wel eens hebben dat het alles troebel maakt kwa kunstof..

• Thieudebeu
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-04 14:54
zonoskar schreef op donderdag 09 september 2010 @ 20:27:
Tevens zou ik dit gewoon even doorspelen aan HTC. Hun hebben nieuwe achterkantjes genoeg. En anders is er de mogelijkheid om zelf een nieuwe te bestellen. Maar eerst zou ik het even aankaarten bij HTC zelf.

• bluppfisk
  • Niet online
Wouter06 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 20:54:
[...]

Heb je toevallig een product (buiten droog of met water) gebruikt om je lens proper te maken?
(grof voorbeeld) acceton kan dat effect wel eens hebben dat het alles troebel maakt kwa kunstof..
Is mij ook gebeurd. Glaasje er gewoon uitgeflikkerd. :)

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

[message=,noline]Wouter06 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 20:54[/message]:
Ik heb wel eens speeksel gebruikt, maar verder niks. Ik heb de telefoon altijd in mijn broekzak.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• madmaus
Hmm na handmatig updaten van google maps in de market ben ik mijn extra 9 mb weer kwijt.
Meer mensen hier last van?

• Wouter06
madmaus schreef op donderdag 09 september 2010 @ 21:21:
Hmm na handmatig updaten van google maps in de market ben ik mijn extra 9 mb weer kwijt.
Meer mensen hier last van?
Idem, 8Mb minder.

• RZor
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

Zo. De mijne is binnen! Hoorde dat dit wel de laatste serie was die ze bij de T-Mobile shop zouden krijgen. Ben dus precies op tijd geweest.

Nu alles gaan uitvogelen over hoe en wat t precies werkt.

Gruwelijk gejatte Icoon!

• Henk
Wat de update veranderd... sneller starten van apps, sneller / vloeiender typen, en naar het schijnt nieuwe twitter client :) Los van wat hierboven gezegd is :P

Ow, en van bootloader 0.92 nogwat naar 0.93...

[ Voor 13% gewijzigd door Henk op 09-09-2010 23:34 ]

• RielN
  • Laatst online: 03-05 16:35
Irritant van de cameraglaasje, heb precies hetzelfde.

Wil eigenlijk een setje van die glaasjes hebben of een open-dicht klepje oid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter06
Wat je kan doen, is een potje plastic polisch halen en dan met een oorstokje je lens oppoetsen (de cover! niet de camera zelfs!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Niet online
Wouter06 schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 00:06:
Wat je kan doen, is een potje plastic polisch halen en dan met een oorstokje je lens oppoetsen (de cover! niet de camera zelfs!)
haalde bij mij geen moer uit. Nix aan te doen, glaasje eruit was het enigste. Maar een setje zou wel leuk zijn, denk je dat het makkelijk/goedkoop is om zo'n stukje plastic te laten snijden? En waar zou je daarvoor naartoe gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Polijsten heb ik aan gedacht, maar de telefoon moest toch terug, dus heb ik ook een klacht gemaakt van het glaasje. HTC had er gewoon een echt glaasje (van glas dus) in moeten lijmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als we het toch over de camera hebben. Ik vind de kwaliteit van de foto's (laat staan de video) van bedroevende kwaliteit. De 2mp camera zonder autofocus of iets van mijn iphone maakte mooiere, natuurlijkere foto's. Ik heb geen super hoge eisen van een telefoon camera maar ik had toch wel minimaal betere foto's verwacht van een toestel dat 2 jaar nieuwer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-05 17:02
Ik kreeg gisteravond melding van de update maar, omdat ik het erg druk had, drukte ik hem weg. Nu dacht ik net even de update te downloaden, maar de telefoon geeft aan dat alles up-to-date is.. hoe kan dat? versie 2.09.405.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:56

GVR

Ik heb softwareversie 2.10.405.2 na de update (unbranded)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:24
Ik kon hem wel binnenhalen nadat ik hem ook weggedrukt had. Zit nu op v2.10.405.2
Verder nog niet gekeken wat er nieuw is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-05 20:33
Anoniem: 151391 schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 00:41:
Als we het toch over de camera hebben. Ik vind de kwaliteit van de foto's (laat staan de video) van bedroevende kwaliteit. De 2mp camera zonder autofocus of iets van mijn iphone maakte mooiere, natuurlijkere foto's. Ik heb geen super hoge eisen van een telefoon camera maar ik had toch wel minimaal betere foto's verwacht van een toestel dat 2 jaar nieuwer is.
Same here...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
Ach ja, als je een camerafoon wil hebben moet je voor Sony Ericsson gaan.
Maar je hebt er gelijk in dat het voor 2010 een bedroevend slechte camera is. Gelukkig gebruik ik hem niet / nauwelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-05 17:02
coob schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 08:21:
Ik kon hem wel binnenhalen nadat ik hem ook weggedrukt had. Zit nu op v2.10.405.2
Verder nog niet gekeken wat er nieuw is.
Ik krijg m dus niet meer te pakken... Heeft iemand er misschien een zip van?
Edit: Is dit dezelfde? http://www.bestblog.de/

[ Voor 6% gewijzigd door Wombat13 op 10-09-2010 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-05 22:44
Ik kreeg ook een melding van de nieuwe update. Na hem eerst gedeeltelijk via 3g gedownload te hebben (1%) vond ik dit te lang duren en heb WiFi aangezet. Toen bleef hij hangen op die 1%. Ik heb toen de download van de update maar geannuleerd, maar nu denkt hij dat hij up-to-date is. Is er een manier om de update-cache ofzo te legen?

Edit: hetzelfde verhaal als de mensen hierboven dus.
Edit 2: .zip van Wombat13 geïnstalleerd en ben nu weer up-to-date. Thnx _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door mac1987 op 10-09-2010 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-05 13:39
hmm ik heb de update nu al wel binnen, enige wat anders is het het mailen, bij mail bekijken blijft de werkbalk mee scrollen en de radio app is lichtelijk aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Kan het zijn dat de update per provider wisselend wordt uitgeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Hier merk ik dat internetten in standaard browser stuk vloeiender gaat. Wel zonder flash standaard aan. Nu gaat het even vloeiend als in Opera Mini end at is toch echt wel een verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Laatst online: 10-05 16:21
Wombat13 schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 09:13:
[...]

Ik krijg m dus niet meer te pakken... Heeft iemand er misschien een zip van?
Edit: Is dit dezelfde? http://www.bestblog.de/
Net met de hand installatie uitgevoerd, werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
Bij mij begint mijn glaasje van de camera ook flink te slijten. Lijkt echt wel op een productiefoutje aangezien het glaasje iets naar binnen staat en de verder is er geen kras te bekennen op mijn telefoon.
Het lijkt wel op een klein beschermlaagje wat eraf slijt ofzo.

Mail gestuurd naar HTC omtrent dit onderwerp. Ben benieuwd wat ze aangeven of dit onder garantie of coulance valt. Anders een nieuw achterkantje aanschaffen maar dan ben ik bang dat ik na 3 maanden hetzelfde probleem heb.

[ Voor 29% gewijzigd door madmaus op 10-09-2010 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin1988
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-04 17:00
meer mensen met t-mobile en de desire dat hij niet kan internetten?
en klopt het dat er vandaag een update is gepusht?
Pagina: 1 ... 3 ... 61 Laatste