De nieuwe facebook verjaardagen agenda is toegevoegd door de nieuwe Facebook for Android 1.3(.1) applicatie, niet door de update naar Froyo. Misschien dat je de verkeerde agenda kan verwijderen door die EboBirthday te verwijderen of daarvan de instellingen te veranderen.Yohsoog schreef op woensdag 08 september 2010 @ 12:43:
Heb zelf ook een vraag: een tijd terug heb ik gezocht naar een oplossing om mijn verjaardagen uit facebook in mijn google agenda te krijgen. Daarvoor heb ik ebobirthday gebruikt met de plugin om te exporteren.Werkt perfect. Maar nu zag ik net dat alle verjaardagen dubbel staan doordat er nu ook een facebook-agenda is toegevoegd. Ik denk dat dit met de update naar 2.2 gebeurd is. Heeft nog iemand dit? Op zich geen probleem, en zou ik de oude agenda kunnen verwijderen (deze nieuwe is nauwkeuriger) echter komt deze agenda niet terug als ik mijn google calendar online bekijk via pc. Deze bestaat dus enkel op de telefoon zelf.
Heeft nog iemand dit probleem en een eventuele oplossing? Ik kan de nieuwe facebook-agenda blijkbaar ook niet wissen van de telefoon...
Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel