Ik heb precies hetzelfde gehad. mijn toestel is toen opgehaald door een koerier in opdracht van HTC. Helaas toen ik hem na 2 weken terug kreeg nog steeds hetzelfde probleem, ze hadden alleen de software er weer opnieuw erop gezet. Toen maar weer met HTC gebeld en weer de telefoon door een koerier laten ophalen en na een week of 4 had ik mijn telefoon weer terug met een nieuw mainbord en waren de problemen opgelost. Je kunt er zelf weinig aan doen dus de enige optie is contact opnemen met HTC en zeg erbij dat je zelf alles er aan gedaan hebt en je tot de conclusie bent gekomen dat het een hardware probleem is. Geef ook aan dat je al een 'nieuw' simkaartje hebt anders geven ze dat de schuld en ben je weer een paar dagen verder:DIkWilbert schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 13:40:
Ik heb een probleem met mijn Desire... kan niet meer bellen en gebeld worden.
Het begon gisteravond... zag opeens dat ik een kruisje had staan bij de antenne ontvangst.
Toen ik vanmorgen in de stad was had ik na een tijdje weer bereik en kon ik bellen en gebeld worden. Eenmaal thuis weer geen ontvangst ondanks dat ik nu wel opeens vijf streepjes hebt.
Ik heb de sim (vodafone) van mijn vriendin in de desire gedaan, kan bellen en gebeld worden.
Mijn sim in haar nokia, kan bellen en gebeld worden.
Plaats mijn HI sim weer in de desire, bereik! Kan 1x bellen en dan weer het kruisje dat ik geen bereik heb.
Volgens de KS van HI is er niets aan de hand en kunnen ze mij niet helpen. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? Snap er niets van!
dat durf ik nog niet aanjanvanduschoten schreef op zondag 05 september 2010 @ 13:26:
[...]
Ik weet niet exact hoe het zit met een Goldcard, maar je kun je toestel denk ik het beste rooten, en dan kun je elke rom flashen die je maar wilt.
dus mocht iemand het wel weten hoor ik het graag
Kijk! Dit zijn wel handige tips. Ik ken die omvormers wel maar je moet er maar net bij stil staan als je net je Desire binnen hebt.Anoniem: 247292 schreef op zondag 05 september 2010 @ 09:14:
Een paar jaar geleden heb ik voor een paar eurotientjes een 12 V/220 V-omvormertje gekocht. Deze gebruik ik voor de Desire (ook navigatie) in de auto. Je kunt dan het originele snoer gebruiken. En als je een paar uur moet rijden, is de accu van de Desire (vrijwel) opgeladen.
Bijkomend voordeel is dat je de omvormer ook voor andere telefoons (en apparaten) kunt gebruiken. Je hoeft dan geen aparte autoladers meer te kopen.
Ik ben zelf op zoek gegaan naar een autolader waar twee usb-aansluitingen op zitten. Ook al ivm een iPod die ook wel eens aan de lader moet. Dit gevonden: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.37464 (alleen aan die US plug heb ik niets
)
is het bij iedereen zo dat de autolader veel trager oplaadt dan dat hij energie verbruikt bij het gps'en? Ik vind het vreemd dat de desire de autolader niet herkent als een echte oplader. Mijn autolader kan nochtans een stroom leveren van 6,5A.
Hier vindt je ook dual-laders..en een micro usb lader die 2A levert.rutgerw schreef op zondag 05 september 2010 @ 18:21:
Ik ben zelf op zoek gegaan naar een autolader waar twee usb-aansluitingen op zitten. Ook al ivm een iPod die ook wel eens aan de lader moet. Dit gevonden: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.37464 (alleen aan die US plug heb ik niets)
Anoniem: 362737
wie kan me van advies/tips voorzien?
mijn beeldscherm van de desire is kapot gegaan, door een valpartij op mijn werk,
de desire is pas 2 maanden oud en niet hiervoor verzekerd,
heb bij een vorige toestel wat jaren geleden wel een verzekering maar telefoon werd niet vergoed,
de desire start gewoon op maar is rechts van het beeld een grote zwarte vlek en wat kleuren erom heen,,,verder is er behalve een gele beige kleur niks meer op de telefoon te zien,
wat kan ik nu doen, het geval op mijn werk neerleggen en proberen te vergoeden via bedrijfsverzekering?
of contact opnemen met HTC en kijken wat hun adviseren ivm reparatie?
heeft er iemand anders nog evt tips/suggesties.
abbonnement is op jaarbasis verlenging en toestel sinds 2 maanden in gebruik,
alvast heel erg bedankt
mijn beeldscherm van de desire is kapot gegaan, door een valpartij op mijn werk,
heb bij een vorige toestel wat jaren geleden wel een verzekering maar telefoon werd niet vergoed,
de desire start gewoon op maar is rechts van het beeld een grote zwarte vlek en wat kleuren erom heen,,,verder is er behalve een gele beige kleur niks meer op de telefoon te zien,
wat kan ik nu doen, het geval op mijn werk neerleggen en proberen te vergoeden via bedrijfsverzekering?
alvast heel erg bedankt
Ben je zelf gevallen? of heb je alleen maar je telefoon laten vallen? In dat laatste geval geef ik je weinig kans.Anoniem: 362737 schreef op zondag 05 september 2010 @ 22:03:
alvast heel erg bedankt
Het vervangen van een scherm is in de vorige delen al een aantal keer aan de orde gekomen. Kosten liggen rond de 150 euro iirc.
Ligt beetje aan de reden. Heb je hem (tijdens je werk) laten vallen dan zou je het kunnen proberen via je bedrijfsverzekering. Heeft 'een collega' hem laten vallen, tja...hij is neem ik aan ook gewoon WA verzekerd is? Ik zou hem/haar dan aansprakelijk stellen en dan vergoed zijn verzekering neem ik aan gewoon de schade.Anoniem: 362737 schreef op zondag 05 september 2010 @ 22:03:
alvast heel erg bedankt
Als laatste kun je het natuurlijk nog via je eigen inboedelverzekering proberen (als je hem zelf hebt laten vallen), tenminste als je verzekering die schade dekt. Dit was namelijk bij mij wel het geval.
HTC zal je sowieso moeten bellen aangezien je hem (neem ik aan) hoe dan ook wilt laten repareren, zij halen hem dan op en laten hem repareren. Je zult dan een factuur krijgen (en deze moeten betalen), deze heb je sowieso ook voor een eventuele claim bij een verzekeringsmaatschappij nodig. Succes!
L0we schreef op zondag 05 september 2010 @ 22:43:
[...]
Ben je zelf gevallen? of heb je alleen maar je telefoon laten vallen? In dat laatste geval geef ik je weinig kans.
Het vervangen van een scherm is in de vorige delen al een aantal keer aan de orde gekomen. Kosten liggen rond de 150 euro iirc.
CoolIkWilbert schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 16:43:
Voor de mensen die dit interessant vinden: De beta van AngryBirds staat in de market.
Ik heb hem net binnengehaald en het werkt als een trein.
Ik heb hem gedownload en zojuist de beta aan één stuk uitgespeeld. Erg verslavend
Same hereBigf00t schreef op maandag 06 september 2010 @ 01:49:
[...]
Cool
Ik heb hem gedownload en zojuist de beta aan één stuk uitgespeeld. Erg verslavend
Heerlijk spel inderdaad, maarre, software graag in het software-topic, of een eigen topic openen
Als ik de (standaard) mediaplayer gebruik dan werkt ie niet goed met de remote/oordopjes. Vanuit standby reageert hij niet, en als ik hem uit stand-by haal gaat ie bellen met laatst gebelde. 

- Is dit een bekend probleem?
- is het op te lossen (andere player)
- Waarom gaat dit met de legend probleemloos, zo is de desire toch niet als player/walkman te gebruiken
www.casarodriguillo.com
Ik heb de zoekfunctier op deze site kan er niks overvinden batterij kaliberenChaoss schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 16:33:
@swoutr, persoonlijk heb ik totaal geen problemen met de browser... maar er zijn in de market wel alternateiven te downloaden, bv Dolphin browser
@Pinin, dan klopt er iets niet.... met normaal gebruik doe ik zo'n 2 dagen, Kheb de mijne woensdag avond om 19:30 van de lader gehaald en hij zit nu nog op 42% Controleer eens of er batterij zuipende apps draaien, en anders eens je batterij kalibreren (zie zoekfunctie)
Aub, scheelt je weer wat moeite:323 schreef op maandag 06 september 2010 @ 10:08:
[...]
Ik heb de zoekfunctier op deze site kan er niks overvinden batterij kaliberen
janvanduschoten in "HTC Desire - Deel 6"
Anoniem: 362737
ik ben uitgegleden op mijn werk terwijl de desire in mijn achterbroekzak zat.TheVMaster schreef op zondag 05 september 2010 @ 22:49:
[...]
Ligt beetje aan de reden. Heb je hem (tijdens je werk) laten vallen dan zou je het kunnen proberen via je bedrijfsverzekering. Heeft 'een collega' hem laten vallen, tja...hij is neem ik aan ook gewoon WA verzekerd is? Ik zou hem/haar dan aansprakelijk stellen en dan vergoed zijn verzekering neem ik aan gewoon de schade.
Als laatste kun je het natuurlijk nog via je eigen inboedelverzekering proberen (als je hem zelf hebt laten vallen), tenminste als je verzekering die schade dekt. Dit was namelijk bij mij wel het geval.
HTC zal je sowieso moeten bellen aangezien je hem (neem ik aan) hoe dan ook wilt laten repareren, zij halen hem dan op en laten hem repareren. Je zult dan een factuur krijgen (en deze moeten betalen), deze heb je sowieso ook voor een eventuele claim bij een verzekeringsmaatschappij nodig. Succes!
[...]
Klopt....het heeft mij 130 euro gekost, maar wel vergoed door m'n inboedelverzekering overigens...
heb vanochtend contact gehad met HTC en hun geven een prijsopgaven van +- 250 euro
heb het voorval op mijn werk neergelegd en nu afwachten,
zou ik het op een 'collega' gooien en op zijn aansprakelijkheid gooien, zodat zijn verzekering het hopelijk zou dekken, ziu het dan die collega wat kosten? ivm evt eigen risico of verhoging van verzekeringskosten of dergelijke ?,,,
iedereen alvast heel erg bedankt voor het advies en de tips
Tja...ik zou de verzekering niet proberen te flessen (maar ja..dat ben ik), maar eh...250 euro!? Dan is er meer kaput dan alleen het schermpje. Ze hebben mij doorverwezen naar Dynafix, da's de firma die hun reparaties doet. Daar kwamen ze toen met een bedrag van rond de 130-150 euro. Maar eh...je bent uitgegleden op het werk...hmm...ligt er beetje aan hoe je bent uitgegleden, maar volgens mij zou je dat dan op je werk kunnen verhalen. Stel je zou daardoor jezelf bezeren en in het ziekenhuis terecht komen dan zou je werkgever's verzekering er volgens mij ook voor opdraaien. Ik had btw bij m'n verzekering geen eigen risico en ook geen verhoging etc. van premies...pff..dat zou wat zijn zegAnoniem: 362737 schreef op maandag 06 september 2010 @ 10:22:
[...]
ik ben uitgegleden op mijn werk terwijl de desire in mijn achterbroekzak zat.
heb vanochtend contact gehad met HTC en hun geven een prijsopgaven van +- 250 euro
zou ik het op een 'collega' gooien en op zijn aansprakelijkheid gooien, zodat zijn verzekering het hopelijk zou dekken, ziu het dan die collega wat kosten? ivm evt eigen risico of verhoging van verzekeringskosten of dergelijke ?,,,
Dat is eigenlijk 'not done' als je dat zou doen en naar mijn weten verzekeringsfraude en dus strafbaar. Gewoon zelf betalen want het is immers je eigen schuld.Anoniem: 362737 schreef op maandag 06 september 2010 @ 10:22:
[...]
ik ben uitgegleden op mijn werk terwijl de desire in mijn achterbroekzak zat.
"May our framerates be high and our temperatures low."
Tip: Draag NOOIT telefoons of andere elektronica in je achterbroekzak of kontzak! Mocht je vallen of onverwacht moeten zitten of het gewoon vergeten dan is het gewoon krak.
oeps. dubbel
oeps. dubbel
[ Voor 46% gewijzigd door Deem op 06-09-2010 10:37 ]
"May our framerates be high and our temperatures low."
Aangezien m'n post alweer ondergesneeuwd is na 5 pagina's, quote ik 'm even 
thamm schreef op donderdag 02 september 2010 @ 16:50:
Op Hogeschool Zuyd gebruiken we een infonet, waarop je kunt inloggen en vervolgens dingen als rooster etc kunt checken. Het vervelende is alleen dat dit niet werkt op m'n desire. Op de computer komt er een promptvenstertje dat vraagt om gebruikersnaam en wachtwoord. Als je dit annuleert kom je terecht op de bekende 'You're not authorised to view this page'-pagina. Op mn desire kom ik echter meteen op die pagina, vermoedelijk omdat de browser niet aan promptvenstertjes doet. Heeft iemand enig idee hoe dit te voorkomen is? Heb verschillende browsers geprobeerd, en op een iphone doet hij het wel.
[ Voor 7% gewijzigd door thamm op 06-09-2010 11:22 ]
Zoals ik al zei, heb verschillende browsers geprobeerd. Zal eens Dolphin HD browser proberen, misschien werkt dat wel.
Edit: nope, werkt niet, zelfs niet na met wat instellingen te hebben gekloot. Nouja, denk dat ik het er maar bij laat.
Edit: nope, werkt niet, zelfs niet na met wat instellingen te hebben gekloot. Nouja, denk dat ik het er maar bij laat.
[ Voor 34% gewijzigd door thamm op 06-09-2010 11:44 ]
Ik heb sinds Froyo soms een crash van de applicatie. Ik denk dat dit door de protector app komt (waarmee ik sms en mail afscherm welke dus regelmatig crashen), meer mensen deze ervaring?
Afhankelijk van de gebruikte Authenticatie techniek zou je het volgende kunnen proberen:thamm schreef op maandag 06 september 2010 @ 11:21:
[...]
http://USERNAME:PASSWORD@urlnaarinfonetvanjeschool
/dev/null
Nog steeds dezelfde melding, maar toch bedankt
En als je in je browser bij instellingen " Openen op de achtergrond " aanvinkt, krijg je dan misschien wel het popup scherm, of de mobiele weergave uitzetten, misschien helpt dat?
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Weet iemand hoe ik de naam van mn mail account kan aanpassen? Er staat nu exchange ActiveSync, maar kan hem zo snel nergens veranderen?
Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me
*weg* daar hebben we http://tweakers.net/aanbod voor
[ Voor 89% gewijzigd door pven op 06-09-2010 19:58 ]
Anoniem: 124265
*weg* dit mag in het levertijden-topic in Telecomproviders
[ Voor 110% gewijzigd door pven op 06-09-2010 20:00 ]
Anoniem: 51061
Heb sinds vorige week een nieuwe (voorloop) leaseauto, en daar zit standaard een Bury CC9060 bluetooth carkit in. Helaas is het me nog niet gelukt om deze lekker te laten pairen met een Desire. Hij geeft wel aan dat ze gepaired zijn, maar bellen via de carkit is niet mogelijk. Vanaf het scherm van de carkit komt standaard de foutmelding 'verbinding niet tot stand gekomen' en bij bellen vanaf de telefoon wordt de gewone telefoonspeaker gebruikt, en niet de carkit. Tevens valt de verbinding om de haverklap weg.
Op
http://www.androidworld.n...goed-na-update-2-2-a.html wordt ook melding gemaakt van dit probleem, maar niemand heeft daar nog een oplossing gepost. Iemand hier misschien een idee? Is bijzonder vervelend moet ik zeggen. Overigens, fout lijkt niet te liggen bij de carkit want met E71 (Nokia) of SonyEricsson X1 werkt seamless...
Thx!
Op
http://www.androidworld.n...goed-na-update-2-2-a.html wordt ook melding gemaakt van dit probleem, maar niemand heeft daar nog een oplossing gepost. Iemand hier misschien een idee? Is bijzonder vervelend moet ik zeggen. Overigens, fout lijkt niet te liggen bij de carkit want met E71 (Nokia) of SonyEricsson X1 werkt seamless...
Thx!
Vandaag meldde de vrouw dat ze toch last had van een echo: ze hoorde zichzelf erg dubbel.Groentenboer schreef op woensdag 01 september 2010 @ 12:47:
[...]
Volgens mijn gesprekspartners ben ik ook goed te verstaan met de CK-7W in onze auto... raar verhaal zo...
De CK-7w is niet te updaten, is t wel?
Sometimes you need to plan for coincidence
Sinds een tijdje geen gegevensverbinding meer. Komt even in bovenste balkje en verdwijnt dan weer.
Wat er aan vooraf ging:
Laatst wilde mijn zwager eens laten zien wat de Desire allemaal kan, kreeg ik geen verbinding, later thuis deed ie het wel.Dus er niet meer over nagedacht.Totdat ik een week later, nu dus, nergens meer een gegevensverbinding krijg.
Dit topic doorgespit (zoekfunctie)maar de oplossingen die daar in stonden hadden niet het gewenste resultaat.
Handleiding bracht ook geen soelaas. En de gesuggereerde apps, die het mogelijk veroorzaken heb ik er niet opstaan.Ook mis ik de widget gegevensverbinding.
En mijn Usb-tethering is ineens grijs.Kan dus niet selecteren.(heb ik wat gemist?Hebben ze het onmogelijk gemaakt om te tetheren?)Ook instellen via namen toegangspunten enz. Zoals voorgesteld in forum Androidworld, geeft aan :verbinding mislukt.
Heb android 2.2.
Mijn provider is Vodafone.(simonly met internet)
Desire is in webwinkel gekocht.Mobiel netwerk of wifi is ingeschakeld.
Ligt dit euvel soms aan/bij vodafone?
.
Wat er aan vooraf ging:
Laatst wilde mijn zwager eens laten zien wat de Desire allemaal kan, kreeg ik geen verbinding, later thuis deed ie het wel.Dus er niet meer over nagedacht.Totdat ik een week later, nu dus, nergens meer een gegevensverbinding krijg.
Dit topic doorgespit (zoekfunctie)maar de oplossingen die daar in stonden hadden niet het gewenste resultaat.
Handleiding bracht ook geen soelaas. En de gesuggereerde apps, die het mogelijk veroorzaken heb ik er niet opstaan.Ook mis ik de widget gegevensverbinding.
En mijn Usb-tethering is ineens grijs.Kan dus niet selecteren.(heb ik wat gemist?Hebben ze het onmogelijk gemaakt om te tetheren?)Ook instellen via namen toegangspunten enz. Zoals voorgesteld in forum Androidworld, geeft aan :verbinding mislukt.
Heb android 2.2.
.
[ Voor 21% gewijzigd door kraonkel op 06-09-2010 21:14 ]
Clevonotebook, Geekom 11t Oneplus Nord2 5G
Daar hebben we een mooi knopje voor uitgevonden:
. Dit soort meldingen willen we niet in een topic zien.

[ Voor 79% gewijzigd door BastiaanN op 06-09-2010 21:17 ]
Als eerst zou ik eens kijken of je dataverbindinginstellingen overeenkomen met die van je provider..kraonkel schreef op maandag 06 september 2010 @ 20:48:
Sinds een tijdje geen gegevensverbinding meer. Komt even in bovenste balkje en verdwijnt dan weer.
Wat er aan vooraf ging:
Heb android 2.2.
.
Moest je vroeger ooit een APN widget gebruikt hebben en dan verwijderd, kan het zijn dat de aanpassingen (om APN uit te schakelen) er nog in staan.
Anders kan je even je contacts en sms'en backuppen en je phone eens swipen
Waar kan ik kijken hoeveel MB ik heb gedownload?
Nergens, even NetCounter downloaden of een ander vergelijkbaar programma.Joostje123 schreef op maandag 06 september 2010 @ 22:02:
Callmeter NG vind ik een super programma:)Joostje123 schreef op maandag 06 september 2010 @ 22:02:
Weet iemand hoe ik de naam van mn mail account kan aanpassen? Er staat nu exchange ActiveSync, maar kan hem zo snel nergens veranderen? Bij instellingen kan ik alleen mn adres, wachtwoord etc vernaderen...
Nog iets, als ik een foto wil uploaden via HTC peep krijg ik een foutmelding tijdens oploaden. (verbindingsfout).
De andere twitter app werkt wel, hoe kan dit en hoe los ik dit op?
Nog iets, als ik een foto wil uploaden via HTC peep krijg ik een foutmelding tijdens oploaden. (verbindingsfout).
De andere twitter app werkt wel, hoe kan dit en hoe los ik dit op?
Zelfde bij de Hogeschool Utrecht roosters website. Komt doordat ze NTLM authenticatie gebruiken, welke nog niet is ondersteund door de standaard browser.thamm schreef op maandag 06 september 2010 @ 11:21:
[...]
Zie ook: http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=4962
Ik heb een ^$# probleem met mijn kalender. Ik heb al gezocht, maar kon er niet heel veel over vinden. Althans, wel wat er deels op leek.
Het probleem... Mijn vriendin heeft ook een Desire. Wij syncen onze agenda's. Dat werkt ook allemaal prima. Zij ziet mijn items en ik de hare. Het probleem is de tijd van events. Als zij een event aanmaakt op haar telefoon, dan is dat event op mijn telefoon soms 2 uur verschoven. Dat wil zeggen, als zij iets aanmaakt voor 12.00 tot 13.00u, dan komt dat event altijd in mijn kalender, maar dan soms op 10.00u tot 11.00u. Dus 2u vroeger.
Als ik de google kalender via de browser open, dan staat het daar wel goed. Maw, in google kalender gaat het wel goed. Alleen op mijn telefoon gaat het fout (het syncen).
Wat ik op internet kan vinden is dat mensen met oudere versies van Android daar ook problemen mee hadden. Althans, als ze iets aanmaken in de web-kalender, dan was dat ook in tijd verschoven met wat de telefoon aangaf.
Wie kan ons helpen met dit vervelende probleem? Het is zo natuurlijk niet betrouwbaar
.
O ja, beide telefoons zijn hebben Froyo en auto tijd aanpassen (op dit moment GMT +2).
Het probleem... Mijn vriendin heeft ook een Desire. Wij syncen onze agenda's. Dat werkt ook allemaal prima. Zij ziet mijn items en ik de hare. Het probleem is de tijd van events. Als zij een event aanmaakt op haar telefoon, dan is dat event op mijn telefoon soms 2 uur verschoven. Dat wil zeggen, als zij iets aanmaakt voor 12.00 tot 13.00u, dan komt dat event altijd in mijn kalender, maar dan soms op 10.00u tot 11.00u. Dus 2u vroeger.
Als ik de google kalender via de browser open, dan staat het daar wel goed. Maw, in google kalender gaat het wel goed. Alleen op mijn telefoon gaat het fout (het syncen).
Wat ik op internet kan vinden is dat mensen met oudere versies van Android daar ook problemen mee hadden. Althans, als ze iets aanmaken in de web-kalender, dan was dat ook in tijd verschoven met wat de telefoon aangaf.
Wie kan ons helpen met dit vervelende probleem? Het is zo natuurlijk niet betrouwbaar
O ja, beide telefoons zijn hebben Froyo en auto tijd aanpassen (op dit moment GMT +2).
Staat je kalender dan ook op GMT +2?
Aangezien het 2 uur verschuift, lijkt mij de oorzaak daar te liggen..
Aangezien het 2 uur verschuift, lijkt mij de oorzaak daar te liggen..
[ Voor 49% gewijzigd door PerfectLight op 07-09-2010 10:04 ]
Dat zou ik ook verwachten. Probleem is dat niet elk event wat ze toevoegt 2u verschoven is. Verder staat google kalender via web ingesteld op GMT+1 (Land Nederland). Je kan voor tijdzone niks anders kiezen (en GMT +1 is ook goed, behalve dat er nu 1u extra bijgeteld wordt ivm zomertijd).
Ik heb hetzelde probleem met de 2 uur, maar dan als ik mijn outlook agenda sync met de google agenda. En idd worden de afspraken allemaal 2 uur naar achter geschoven. Heb gegoogled, iedereen suggereerd dat de tijdschema's verkeerd staan maar ze staan allemaal goed:/ Raar euvel.Anteros schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 09:44:
....
Wie kan ons helpen met dit vervelende probleem? Het is zo natuurlijk niet betrouwbaar.
Ik gebruik Mozilla Sunbird/Thunderbird met extensie voor mijn agenda op mijn PC en daar gaat het allemaal goed. Alle afspraken staan er in en allemaal met de goede tijden van mijn vriendin. Op google web kalender dus ook.
Behalve op mijn Desire. Daar gaat het echt goed fout. Zie nu namelijk net dat een bepaald event van haar als "All day" aangegeven wordt terwijl ze dit heeft ingegeven als 11.00u-16.00u. Dit wordt dan ook goed weergegeven bij Sunbird en op google web kalender, maar dus niet op mijn telefoon.
Wat heb je nu aan een half gare implementatie? Het is nu niet betrouwbaar en ik kan het dus net zo goed weggooien. Iemand nog goede ideeen/tips?
Behalve op mijn Desire. Daar gaat het echt goed fout. Zie nu namelijk net dat een bepaald event van haar als "All day" aangegeven wordt terwijl ze dit heeft ingegeven als 11.00u-16.00u. Dit wordt dan ook goed weergegeven bij Sunbird en op google web kalender, maar dus niet op mijn telefoon.
Wat heb je nu aan een half gare implementatie? Het is nu niet betrouwbaar en ik kan het dus net zo goed weggooien. Iemand nog goede ideeen/tips?
Maar sync je je Google Agenda met je Desire of Thunderbird met je Desire? Google Agenda > Desire zou toch goed moeten werken.Anteros schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 10:25:
Ik gebruik Mozilla Sunbird/Thunderbird met extensie voor mijn agenda op mijn PC en daar gaat het allemaal goed. Alle afspraken staan er in en allemaal met de goede tijden van mijn vriendin. Op google web kalender dus ook.
Ik sync mijn desire met google kalender alsmede met Thunderbird. Google Kalender -> Desire gaat dus niet altijd goed als je een agenda van iemand anders toevoegd (in mijn geval, die van mijn vriendin). Mijn entries zijn altijd goed (zowel gemaakt in Thunderbird, Google Kalender als Desire). Alles sync'd goed met de goede tijden. Echter haar entries syncen niet altijd goed met de Desire. Thunderbird/Sunbird en Google Kalender laten haar entries wel altijd goed zien, maar mijn Desire niet (soms 2u te vroeg, soms "All Day" ipv een tijdsegment en soms ook gewoon goed, zoals het hoort).
welke app. hebben jullie om (word) documenten en xls bestanden te openen en te bewerken?
Ik kreeg die vraag van iemand, ik heb alleen een link gevonden om doc / pdf files te bekijken maar niet om te bewerken.
Ik kreeg die vraag van iemand, ik heb alleen een link gevonden om doc / pdf files te bekijken maar niet om te bewerken.
Burp
Anoniem: 226204
Ik kan gewoon standaard excel en word doc openen en bewerken, geen app voor nodig volgens mij.
Quickoffice. Bij mij deze app er standaard op volgens mij.Wii4all schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 11:08:
welke app. hebben jullie om (word) documenten en xls bestanden te openen en te bewerken?
Dan zou ik het probleem toch zoeken bij een programma wat jouw vriendin gebruikt. Aangezien het bij jou allemaal goed gaat. Volgens mij gaf je zelf ook aan, dat de afspraken die ze via haar telefoon of google Calendar (web) had ingevoerd ook altijd goed gingen of niet?Anteros schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 10:59:
Ik sync mijn desire met google kalender alsmede met Thunderbird. Google Kalender -> Desire gaat dus niet altijd goed als je een agenda van iemand anders toevoegd (in mijn geval, die van mijn vriendin). Mijn entries zijn altijd goed (zowel gemaakt in Thunderbird, Google Kalender als Desire). Alles sync'd goed met de goede tijden. Echter haar entries syncen niet altijd goed met de Desire. Thunderbird/Sunbird en Google Kalender laten haar entries wel altijd goed zien, maar mijn Desire niet (soms 2u te vroeg, soms "All Day" ipv een tijdsegment en soms ook gewoon goed, zoals het hoort).
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Nee, mijn vriendin voert het gewoon in met haar telefoon (Desire) of via Thunderbird/Sunbird. En zoals ik al zei, haar entries syncen goed met google web kalender. Ook zijn de entries op haar telefoon goed.
Maar ik heb een workaround gevonden
. Google Kalender werkt mooi, maar ik lees genoeg sync problemen op internet. Verjaardagen die niet opgenomen worden in je Phone kalender (sommige wel, sommige niet). Afspraken niet niet of verkeerd verschijnen, enz. Oplossing: Clear je "Calendar storage'-cache. Daar wordt alle sync data opgeslagen. Het clearen kan gewoon en zorgt er niet voor dat je afspraken verwijderd worden. Je kan het vinden in: [menu]->settings->Applications->Manage applications->Running->Calendar storage. Deze cache clearen en hij gaat alles opnieuw syncen. En zie daar, alle problemen verdwijnen zoals sneeuw voor de zon.
Haar entries kloppen weer (tijd, correcte "All day", enz) en tevens verschijnen alle verjaardagen weer zoals het hoort.
Ik houd het in de gaten, anders clear ik die cache om de zoveel tijd.
Maar ik heb een workaround gevonden
Haar entries kloppen weer (tijd, correcte "All day", enz) en tevens verschijnen alle verjaardagen weer zoals het hoort.
Ik houd het in de gaten, anders clear ik die cache om de zoveel tijd.
Opgelost, nou ja, niet echt. Telefoon teruggezet naar fabrieksinstelling. M.b.v. Mybackup-pro had ik al een backup gemaakt en teruggezet. Was half uur werk, daarna kon ik wel de gegevensverbinding gebruiken.kraonkel schreef op maandag 06 september 2010 @ 20:48:
Wat er aan vooraf ging:
Heb android 2.2.
.
Alleen dat ik de Tethering niet kan gebruiken, vind ik beetje vreemd, want direct na de upgrade naar 2.2 kon het wel. Ik heb nergens gelezen dat het op aandringen van 'hogerhand' is teruggedraaid.
Clevonotebook, Geekom 11t Oneplus Nord2 5G
Zover ik weet niet.Groentenboer schreef op maandag 06 september 2010 @ 20:37:
[...]
Vandaag meldde de vrouw dat ze toch last had van een echo: ze hoorde zichzelf erg dubbel.![]()
De CK-7w is niet te updaten, is t wel?
De echo komt omdat Nokia "echo cancellation" in de telefoon heeft zitten ipv de carkit. Alle andere merken doen dat precies andersom

Waiting on the world to change
Okay, eindelijk mijn Desire in handen. (Lang verhaal dat ik hier niet mag vertellen.)
Maar nu: het is een Vodafone branded en met 2.1 android.
Nu zijn er allerlei problemen met updates, opgedrongen 360/vodafone zut, geweest. Dat kon je weer ongedaan maken, of je moest vooral helemaal niet updaten. Dit speelde in augustus.
Hoe zit het nu? De desire geeft een 2.2 android en htc sense update aan. 90mb groot.
Als ik dit doe... kan ik dan nog 'downgraden' als ik issues tegen komen of niet?
Ik weet over unbranden/rooten, maar dat wil ik liever niet ivm evt. garantieclaims.
Nu zijn er allerlei problemen met updates, opgedrongen 360/vodafone zut, geweest. Dat kon je weer ongedaan maken, of je moest vooral helemaal niet updaten. Dit speelde in augustus.
Hoe zit het nu? De desire geeft een 2.2 android en htc sense update aan. 90mb groot.
Als ik dit doe... kan ik dan nog 'downgraden' als ik issues tegen komen of niet?
Ik weet over unbranden/rooten, maar dat wil ik liever niet ivm evt. garantieclaims.
Gewoon installeren. Die 360-zut komt niet mee. En wanneer je die 360update er al op had staan, wordt 'ie ongedaan gemaakt door de 2.2update.Anoniem: 124265 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 13:08:
Okay, eindelijk mijn Desire in handen. (Lang verhaal dat ik hier niet mag vertellen.)
Als je hem root en unbrand, en je wilt weer terug naar de originele branded software, dan kun je hem altijd weer unrooten door de originele ROM (eenvoudig te vinden op XDA) erop te zetten. Dan heb je dus nog gewoon je garantie. Klinkt allemaal erg ingewikkeld, maar het terug flashen van de originele software is circa 5 minuten werk. Heb je er geen zin in of durf je het niet, dan zou ik het zo laten. Ben je ietsiepietsie geïnteresseerd, dan zou je even op deze link kunnen klikken.Anoniem: 124265 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 13:08:
*Knip*
Anoniem: 335933
ik had wat rondgekeken en vroeg me af of de verschillen tussen de amoled en slcd echt groot is? zijn er misschien mensen die beide hebben kunnen testen?
Even zoeken zit er niet in?Anoniem: 335933 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 15:11:
ik had wat rondgekeken en vroeg me af of de verschillen tussen de amoled en slcd echt groot is? zijn er misschien mensen die beide hebben kunnen testen?
Maar terug branden gaat wel pas, als je ook aan de branded Rom kunt raken. En die zijn voor T-Mobile bijvoorbeeld nog niet verkrijgbaar. Althans niet in Duitsland. Ik heb het toch gedaan, fuck die garantiejanvanduschoten schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 13:54:
[...]
Als je hem root en unbrand, en je wilt weer terug naar de originele branded software, dan kun je hem altijd weer unrooten door de originele ROM (eenvoudig te vinden op XDA) erop te zetten. Dan heb je dus nog gewoon je garantie. Klinkt allemaal erg ingewikkeld, maar het terug flashen van de originele software is circa 5 minuten werk. Heb je er geen zin in of durf je het niet, dan zou ik het zo laten. Ben je ietsiepietsie geïnteresseerd, dan zou je even op deze link kunnen klikken.
Ik heb quickoffice maar daar kan ik niet mee bewerken.Anoniem: 226204 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 11:11:
Ik kan gewoon standaard excel en word doc openen en bewerken, geen app voor nodig volgens mij.
Jij kan dus standaard word/excel documenten bewerken op je Desire?
Ik kan alleen enkel lezen en dus niet bewerken. Volgens mij heb je daar een aparte app voor nodig zoals documents 2 go.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Ik heb de volgende vraag, welke ik ook al eerder in het navigatieforum heb gesteld, maar daar kwam geen reactie. Ik heb bij mijn desire een Jabra BT150 headset. Op mijn vorige tel, N95 8Gb, kreeg ik het geluid van Sygic nav ook over de headset te horen. Nu op de desire is dit niet het geval. Ik heb me al helemaal kapot gezocht naar een mogelijke oplossing, maar heb die niet kunnen vinden. Weet iemand hier een oplossing voor of heb ik pech.
Zoek aub dit topic eens door, De zoekfunctie is niet zo moelijkAnoniem: 335933 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 15:11:
Er zijn al meerdere filmpjes(met bijbehorende uitleg) langgekomen, en heb je hier geen zin voor, youtube, google... onder andere heb ik zelf ook 1gemaakt. staat op het einde van het topic hiervoor. Maar hier gewoon je vraag neerplempen zonder zelf iets of wat van zoekwerk te verrichten wordt hier niet verwelkomt (is wat vervelend aan het worden als iedereen dit zomaar doet terwijl het al echt meermaals behandelt is)
Vanmiddag nog even aan T-Mobile (op twitter) gevraagd wanneer de mensen met branded Desires hun update kunnen verwachten..
"T-Mobile heeft de FroYo update nog niet goedgekeurd omdat een aantal bugs nog niet is verholpen. Helaas is hierdoor de releasedatum van de update nog niet bekend. ^AdW"
In Duitsland is vandaag bekend geworden dat T-Mobile daar Froyo halverwege september uitbrengt.. Ook vaag..
Wellicht voor NL dus ook halverwege september..
Vraag me af hoeveel T-Mobile-klanten er zijn die hun toestel nog niet geroot hebben..
"T-Mobile heeft de FroYo update nog niet goedgekeurd omdat een aantal bugs nog niet is verholpen. Helaas is hierdoor de releasedatum van de update nog niet bekend. ^AdW"
In Duitsland is vandaag bekend geworden dat T-Mobile daar Froyo halverwege september uitbrengt.. Ook vaag..
Wellicht voor NL dus ook halverwege september..
Vraag me af hoeveel T-Mobile-klanten er zijn die hun toestel nog niet geroot hebben..
98% gok ik...Nevorna schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 18:46:
Beste mensen,
Ik wil graag mijn Desire updaten. Nu geeft hij het volgende weer:
Er is een systeemupdate beschikbaar.
Wil je de volgende systeemsoftwareüpdate downloaden?
Systeemupgrade 1.21.405.2 (27.07MB)
Nu ik deze gedownload heb start hij het toestel opnieuw op en gaat hij het toestel updaten... Als de statusbar op +/- 50 % is dan veranderd het icoontje van (tel + sync logo) naar (tel + rood vraagteken). Hij maakt het niet af en start het toestel weer opnieuw op.
Iemand enige ervaring met dit probleem? En is het niet mogelijk te updaten naar 2.2 ?
**edit** Actuele systeemfirmware: 1.15.405.4
Alvast bedankt. Gr Nick
Ik wil graag mijn Desire updaten. Nu geeft hij het volgende weer:
Er is een systeemupdate beschikbaar.
Wil je de volgende systeemsoftwareüpdate downloaden?
Systeemupgrade 1.21.405.2 (27.07MB)
Nu ik deze gedownload heb start hij het toestel opnieuw op en gaat hij het toestel updaten... Als de statusbar op +/- 50 % is dan veranderd het icoontje van (tel + sync logo) naar (tel + rood vraagteken). Hij maakt het niet af en start het toestel weer opnieuw op.
Iemand enige ervaring met dit probleem? En is het niet mogelijk te updaten naar 2.2 ?
**edit** Actuele systeemfirmware: 1.15.405.4
Alvast bedankt. Gr Nick
[ Voor 3% gewijzigd door Nickkie55 op 07-09-2010 20:00 ]
18.090 Wp | 60Heatpipes | Auer Edel eau 270ltr | Panasonic J 9kW | Mitsubishi HI 5kW | 3 x Fujitsu General 2,5kW
Ok, update er op geknald en ik moet zeggen, ik had het niet verwacht maar het is veel en veel sneller.
[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 124265 op 07-09-2010 20:58 ]
Gewoon duidelijk maken dat je geen branded toestel wilt... Heb ik met mijn Touch Diamond gedaan, zo ook met mijn nieuwe Desire. Dus nee, heb hem niet geroot
Ik heb vorige week een Vodafone-Desire gekregen. Het eerste wat ik deed was updaten, die 360 update staat er nog steeds op. Updaten naar 2.2 was verder geen probleem.heutsm schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 13:13:
[...]
Gewoon installeren. Die 360-zut komt niet mee. En wanneer je die 360update er al op had staan, wordt 'ie ongedaan gemaakt door de 2.2update.
Nog een bug gevonden in de galerie. Zodra je door je foto's bladert en een foto bijvoorbeeld liggend is gemaakt, waarbij je het toestel in staande positie vast hebt en het dan naar een liggende positie draait, dan wordt de foto alleen vergroot waardoor de foto onscherp lijkt. Zodra je dan je toestel in liggende positie houdt en teruggaat naar het overzicht van alle foto's en dezelfde foto opnieuw selecteert, dan wordt de foto vervolgens wel correct weergegeven.
Afgelopen zondag ook voor het eerst de camera glitch ervaren, toch vreemd dat zoiets niet gelijk gefixt wordt in 2.2 aangezien het probleem ook al in 2.1 aanwezig was.
Afgelopen zondag ook voor het eerst de camera glitch ervaren, toch vreemd dat zoiets niet gelijk gefixt wordt in 2.2 aangezien het probleem ook al in 2.1 aanwezig was.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Volgens mij heb ik buiten de scène geen andere nodige vodafone apps meegekregen. Stond o ook bij dat het een android update betrof, en senserutgerw schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 21:42:
[...]
Ik heb vorige week een Vodafone-Desire gekregen. Het eerste wat ik deed was updaten, die 360 update staat er nog steeds op. Updaten naar 2.2 was verder geen probleem.
Anoniem: 154383
Vandaag mn Desire opgehaald
Wél een AMOLED.
Alleen zit er Spaans, Engels en nog wat talen in, maar geen NL..
Is dit toe te voegen op een of andere manier?
Wél een AMOLED.
Veel. Ik gok dat 90% van de klanten geen idee heeft welke versie ze hebben. En ikzelf wacht ook rustig de 2.2 release van T-Mobile af. Waarom zou je je druk maken om het nog niet hebben van de laatste versie, als de daadwerkelijke verschillen niet opmerkelijk groot zijn?Nevorna schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 18:46:
Ik kijk ondanks de verschillende berichten best uit naar Froyo maar ik kan nog best een paar weekjes wachten.

Beetje bijdehand misschien, maar vraag het toch nog maar een keer.
Ik heb sinds kort een Desire en zou graag naar Froyo willen updaten/upgraden. Alleen ik heb nog geen popup mogen verwachten en als ik via instellingen zoeken naar updates afdwing dan vindt hij niets en is de telefoon zogenaamd up to date..
Heeft er iemand een idee waarom dit zo is?
Netwerk: Telfort/kpn
Simlockvrij voor zover ik dat kan bepalen.
firmware versie: 2.1- update 1
EDIT:
Laat maar, Wifi aangezet en boem! meteen melding
waarschijnlijk omdat ik aan het "roamen" ben volgens het toestel.. maar eigenlijk met Telfort SIM-kaart op KPN netwerk...
Ik heb sinds kort een Desire en zou graag naar Froyo willen updaten/upgraden. Alleen ik heb nog geen popup mogen verwachten en als ik via instellingen zoeken naar updates afdwing dan vindt hij niets en is de telefoon zogenaamd up to date..
Heeft er iemand een idee waarom dit zo is?
Netwerk: Telfort/kpn
Simlockvrij voor zover ik dat kan bepalen.
firmware versie: 2.1- update 1
EDIT:
Laat maar, Wifi aangezet en boem! meteen melding
waarschijnlijk omdat ik aan het "roamen" ben volgens het toestel.. maar eigenlijk met Telfort SIM-kaart op KPN netwerk...
[ Voor 28% gewijzigd door skaars op 08-09-2010 00:49 ]
het internet is als een neus, je moet eruit halen wat erin zit
Lijkt erop dat je een exemplaar uit de grijze import te pakken hebtAnoniem: 154383 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 00:05:
Vandaag mn Desire opgehaald![]()
Wél een AMOLED.
Ik heb een ander probleempje: als ik een email wil verzenden en ik heb alleen het 3g netwerk tot m'n beschikking, dan lukt dat niet. Ik krijg enkel een foutmelding dat de serverinstellingen niet correct zijn. Het gekke is dat dit met dezelfde instellingen over wifi of over hsdpa allemaal geen problemen geeft... Herkent iemand dit? Ter info: mijn Desire is unbranded, met Android 2.2 erop. Dit probleem deed zich ook al voor onder 2.1 en ik had eerlijk gezegd de stille hoop dat de update dit zou oplossen.
Een mening presenteren als feit is geen garantie voor de waarheid
Jup, je kunt het proberen met de app morelocale of gewoon je toestel rooten, dan kun je er elke gewenste rom (= aangepaste Android 2.2 versie) op flashen, en die kun je (voor zover ik weet) allemaal in het Nederlands instellen. Je kunt het zo basic houden als je wilt, dus de normale (geroote) Android 2.2 versie met Sense op je toestel zetten, verder niets.Anoniem: 154383 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 00:05:
Vandaag mn Desire opgehaald![]()
Wél een AMOLED.
Ik heb gisteravond de hele avond zitten spelen met mijn nieuwe desire.
Deze is trouwens met SLCD(via vodafeun).
Eerst was hij met android 2.1 branded(vodafeun) maar na een uurtje of zo spelen kreeg ik op eens de melding dat er een update was.
Nu heeft hij dus android 2.2 en is unbranded.
Prachtig toestel.
Deze is trouwens met SLCD(via vodafeun).
Eerst was hij met android 2.1 branded(vodafeun) maar na een uurtje of zo spelen kreeg ik op eens de melding dat er een update was.
Nu heeft hij dus android 2.2 en is unbranded.
Prachtig toestel.
Anoniem: 154383
Ik woon in SpanjeRRRobert schreef op woensdag 08 september 2010 @ 01:04:[...]
Lijkt erop dat je een exemplaar uit de grijze import te pakken hebtUpgraden naar 2.2 misschien, of is dat al gebeurd?
Het is wel een branded Orange toestel, zijn daar problemen met het rooten?janvanduschoten schreef op woensdag 08 september 2010 @ 08:47:
[...]
Jup, je kunt het proberen met de app morelocale of gewoon je toestel rooten, dan kun je er elke gewenste rom (= aangepaste Android 2.2 versie) op flashen, en die kun je (voor zover ik weet) allemaal in het Nederlands instellen. Je kunt het zo basic houden als je wilt, dus de normale (geroote) Android 2.2 versie met Sense op je toestel zetten, verder niets.
Zal eens naar dat morelocale kijken, bedankt voor de tip
Gister de Desire binnen gekregen via smartphonestunts.nl. Die hadden 'm op voorraad. 2.2 stond er al op en het betreft een toestel met een SLCD scherm (er staat in ieder geval geen AMOLED op de doos). Heb tot nu toe niet het idee dat ik echt wat mis met een SLCD en wat ik erover gelezen heb denk ik dat ik met een SLCD eigenlijk nog wel meer tevreden ben vanwege een betere kleurechtheid. Alleen in het pikke donker kan je zien dat er een backlight aan het werk is.
Snel toestel, met leuke apps in de appstore moet ik zeggen. Ik zou 'm direct nog een keer kopen als ik het opnieuw moest doen!
Snel toestel, met leuke apps in de appstore moet ik zeggen. Ik zou 'm direct nog een keer kopen als ik het opnieuw moest doen!
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Waar ik naar uitkijk is in ieder geval Apps2SD en de versnelling van alles.. Ik heb begrepen dat het toch zeker wel erg merkbaar is.. Ik wacht in ieder geval vol verwachting af..Victorio schreef op woensdag 08 september 2010 @ 00:23:
[...]
Veel. Ik gok dat 90% van de klanten geen idee heeft welke versie ze hebben. En ikzelf wacht ook rustig de 2.2 release van T-Mobile af. Waarom zou je je druk maken om het nog niet hebben van de laatste versie, als de daadwerkelijke verschillen niet opmerkelijk groot zijn?
Ik kijk ondanks de verschillende berichten best uit naar Froyo maar ik kan nog best een paar weekjes wachten.
Ik zou van dat Apps2SD niet teveel verwachten. Het valt tegen hoeveel apps je op je SD kan overzetten.Nevorna schreef op woensdag 08 september 2010 @ 10:12:
[...]
Waar ik naar uitkijk is in ieder geval Apps2SD en de versnelling van alles.. Ik heb begrepen dat het toch zeker wel erg merkbaar is.. Ik wacht in ieder geval vol verwachting af..
Ligt er maar net aan welke je gebruikt I guess.. Ik ben er iig érg blij mee en veel van de apps die ik gebruik ondersteunen het, en goed ook.. 3+MB -> ~300KB..Upbeat schreef op woensdag 08 september 2010 @ 10:40:
[...]
Ik zou van dat Apps2SD niet teveel verwachten. Het valt tegen hoeveel apps je op je SD kan overzetten.
Zowiezo is het wel fijn om spellen, die al snel een hoop ruimte innemen op de SD te kunnen planten... Voor de rest gaan steeds meer applicaties die mogelijkheid bieden, dus dat komt in de loop van de tijd ook wel goed..
Inmiddels al enkele maanden in bezit van de Desire maar toch nog een vraag. Hoe kan ik zoekopdrachten hergebruiken? Bijvoorbeeld:
Ik zoek in youtube naar een filmpje met de zoekopdracht: review htc
Omdat ik het resultaat te groot vind, veel resultaten voor de droid enzo, wil ik een nieuwe zoekopdracht doen. Op het scherm zie ik de opdracht review htc nog staan en deze wil ik hergebruiken om daar desire aan toe te voegen.
Hoe doe ik dit?
Ik zoek in youtube naar een filmpje met de zoekopdracht: review htc
Omdat ik het resultaat te groot vind, veel resultaten voor de droid enzo, wil ik een nieuwe zoekopdracht doen. Op het scherm zie ik de opdracht review htc nog staan en deze wil ik hergebruiken om daar desire aan toe te voegen.
Hoe doe ik dit?
Volgens mij is er geen progressive search in de youtube app (als dat is wat je bedoelt)
PSN & XBL: Denkoyugo
Weet iemand waar je kan zien en instellen hoe vaak de Desire je gmail account checkt op nieuwe mail? Ik heb volgens mij alle instellingen nagelopen, maar ik kan het niet vinden. Ik zal het vast wel over het hoofd zijn, maar bij mijn werk mailaccount (exchange) had ik het binnen 2 minuten gevonden.
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Anoniem: 151391
Ik heb 2.2 er allang opstaan, Als ik op t-mobile moet wachten dan duurt het volgens mij nog wel even. Het apps overzetten naar je SD valt inderdaad nogal tegen, de meeste apps ondersteunen dat nog niet.Nevorna schreef op woensdag 08 september 2010 @ 10:12:
[...]
Waar ik naar uitkijk is in ieder geval Apps2SD en de versnelling van alles.. Ik heb begrepen dat het toch zeker wel erg merkbaar is.. Ik wacht in ieder geval vol verwachting af..
Ook vind ik de upgrade naar 720p video erg tegenvallen. Ik vind de video kwaliteit van de desire nog steeds erg matig.
Weet iemand dit?
Als ik thuis op wifi zit, kan ik connecten met mijn voip-programma en voip calls doen. Werkt ook als ik op 3G zit overal. Maar als ik op de wifi van mijn werk zit, kan ik laar niet connecten bij mijn voip-provider. Weet iemand hoe dit zou komen?
Als ik thuis op wifi zit, kan ik connecten met mijn voip-programma en voip calls doen. Werkt ook als ik op 3G zit overal. Maar als ik op de wifi van mijn werk zit, kan ik laar niet connecten bij mijn voip-provider. Weet iemand hoe dit zou komen?
Dat zal aan het netwerk (instellingen/proxy/etc) van je baas liggen. Praat eens met systeembeheer zou ik zeggen
Hier staat tekst
Gmail is push mail, dus Google neemt contact met je op zodra er mail is, niet andersom. Je ander mail is waarschijnlijk POP3, deze moet idd gaan syncen om te kijken of er nog mail is, Gmail komt het brengenLuuk1983 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 11:23:
Weet iemand waar je kan zien en instellen hoe vaak de Desire je gmail account checkt op nieuwe mail? Ik heb volgens mij alle instellingen nagelopen, maar ik kan het niet vinden. Ik zal het vast wel over het hoofd zijn, maar bij mijn werk mailaccount (exchange) had ik het binnen 2 minuten gevonden.
Dit kan en hoef je niet in te stellen, aangezien dat via push gaat.Luuk1983 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 11:23:
Kan iemand nog mijn bug verhaal betreft de galerie bevestigen?
Ben ik net even een appel aan het eten en dus met 1 hand aan het typen en janvanduschoten is me voor..
[ Voor 11% gewijzigd door Laguna op 08-09-2010 11:59 ]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Ik heb dat ook steeds vaker. Daardoor werkt mijn Instant heart rate app niet goed en heb ik soms ineens een hele hoge of lage hartslag.Laguna schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 21:52:
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Het scherm van mijn Desire is minder fel en heeft een blauwe gloed vergeleken met andere Desire toestellen, met name bij de weergave van wit zie je dus duidelijke verschillen (zie ook foto's: 1, 2 -- beide toestellen hebben dezelfde brightness instellingen).Daarnaast verzamelt zich ook steeds meer stof onder de glaslaag van het scherm, linksbeneden in de hoek!
Is dit iets waar ik mee terug kan naar Vodafone danwel HTC voor reparatie of vervanging? Ik heb hier al gelezen dat dit proces namelijk wel een tijdje in beslag kan nemen en eerlijk gezegd weet ik niet of ik mijn telefoon daar een aantal weken voor wil missen
Is dit iets waar ik mee terug kan naar Vodafone danwel HTC voor reparatie of vervanging? Ik heb hier al gelezen dat dit proces namelijk wel een tijdje in beslag kan nemen en eerlijk gezegd weet ik niet of ik mijn telefoon daar een aantal weken voor wil missen

weet iemand of er ook een optie is dat wanneer de telefoon oplaadt, het scherm niet uitgaat. sinds kort heb ik een brodit houder in mijn auto en het lijkt me nogal gemakkelijk als ik niet steeds dat ding uit standby moet halen wanneer ik bijvoorbeeld naar het volgende muziek nummer wil in spotify. heb al wat zitten zoeken op Internet, maar daar krijg ik niet echt duidelijke antwoorden.
Dit is toch niet een applicatie die serieus moet worden genomen ?jelmervos schreef op woensdag 08 september 2010 @ 11:52:
[...]
Ik heb dat ook steeds vaker. Daardoor werkt mijn Instant heart rate app niet goed en heb ik soms ineens een hele hoge of lage hartslag.
"This application measures ocygen saturnation changes in your blood. On every heart beat your blood becomes richer with oxygen which causes a slight change in the color of your skin
Camera in our mobile tracks that changes and calculates its heart rate."
Push betekent in de praktijk: constant pollen over de verbinding, wat dus veel batterij kost. Sinds ik mijn exchange van mijn Nokia E66 heb ingesteld van 'push' naar eens in de 15 minuten gaat de batterij aanzienlijk langer mee. Ik wilde ook iets dergelijks instellen op de Desire voor GMail. Maar dat kan dus blijkbaar niet? JammerLaguna schreef op woensdag 08 september 2010 @ 11:42:
Dit kan en hoef je niet in te stellen, aangezien dat via push gaat.
Dit kan mijn inziens wel. Als je je gmail enkel in de Desire mail- app toevoegt. Daar kan je wel een interval instellen. De gmail app daarentegen werkt enkel met push-mail.Luuk1983 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 12:25:
[...]
Push betekent in de praktijk: constant pollen over de verbinding, wat dus veel batterij kost. Sinds ik mijn exchange van mijn Nokia E66 heb ingesteld van 'push' naar eens in de 15 minuten gaat de batterij aanzienlijk langer mee. Ik wilde ook iets dergelijks instellen op de Desire voor GMail. Maar dat kan dus blijkbaar niet? Jammer
Heb zelf ook een vraag: een tijd terug heb ik gezocht naar een oplossing om mijn verjaardagen uit facebook in mijn google agenda te krijgen. Daarvoor heb ik ebobirthday gebruikt met de plugin om te exporteren.Werkt perfect. Maar nu zag ik net dat alle verjaardagen dubbel staan doordat er nu ook een facebook-agenda is toegevoegd. Ik denk dat dit met de update naar 2.2 gebeurd is. Heeft nog iemand dit? Op zich geen probleem, en zou ik de oude agenda kunnen verwijderen (deze nieuwe is nauwkeuriger) echter komt deze agenda niet terug als ik mijn google calendar online bekijk via pc. Deze bestaat dus enkel op de telefoon zelf.
Heeft nog iemand dit probleem en een eventuele oplossing? Ik kan de nieuwe facebook-agenda blijkbaar ook niet wissen van de telefoon...
Nou, ik heb het geprobeerd en gecontroleerd met een goedkope hartslag meter. Het lijkt er op dat dat programma echt werkt.knights16 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 12:23:
[...]
Dit is toch niet een applicatie die serieus moet worden genomen ?
"This application measures ocygen saturnation changes in your blood. On every heart beat your blood becomes richer with oxygen which causes a slight change in the color of your skin
Camera in our mobile tracks that changes and calculates its heart rate."
Thanks, er zijn meerdere bronnen die de werking hiervan bevestigen. Stoer hoor : )The Anarchist schreef op woensdag 08 september 2010 @ 13:15:
[...]
Nou, ik heb het geprobeerd en gecontroleerd met een goedkope hartslag meter. Het lijkt er op dat dat programma echt werkt.