Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-05 22:06

Mark_640

In my memory

Topicstarter
Mede-auteur:
  • Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-05 21:24

Henk

Whatsapp voor Android

Afbeeldingslocatie: http://regerregeltechniek.nl/got/whatsapp/whatsapp_logo.jpg

Wat is Whatsapp?

WhatsApp is net zoals PingChat een Instant Messenger (IM) voor android telefoons vanaf versie 2.1, waarmee je met andere personen kunt chatten, of foto's / video's kunt versturen. Een soort mix tussen SMS en MSN Messenger, maar dan uitgebreider, en natuurlijk goedkoper :) Het lijkt een beetje op de Blackberry Messenger, wat door veel mensen 'pingen' wordt genoemd. Alleen dan voor meer platformen dan alleen de Blackberry. Whatsapp ondersteunt op dit moment de Iphone, Blackberry, Nokia's Symbian S60, en is nu dus ook in ontwikkeling voor android :)

Hét grote verschil met MSN Messenger, is de manier waarop berichten aan je telefoon geleverd worden. Dit gaat bij Whatsapp via een zogenaamde 'push' service. Dit houdt in dat Whatsapp een server verzorgt die de whatsapp service op je telefoon een notificatie stuurt (pushed) en de whatsapp service activeert op het moment dat je een berichtje krijgt. MSN Messenger is 'pull', wat inhoudt dat je telefoon de verbinding met de server constant actief moet houden. Dit verbruikt meer data, en is ook belastender voor je accu.

Whatsapp loopt dus puur en alleen via de internetverbinding van je telefoon. Niet alleen kun je daardoor de kosten laaghouden (want face it, er zullen niet veel mensen zijn met een android device en geen data abbo), ook kun je hierdoor in bijvoorbeeld het buitenland gratis pingen als je een open wifi vindt. Best leuk :)

Hoe werkt het?

Eigenlijk best simpel. Je installeert het programma op je telefoon, activeert de app, waarbij je je telefoonnummer verifieert, en vervolgens ben je klaar om te pingen. Mensen toevoegen is niet nodig, omdat deze applicatie puur telefoonnummer gebaseerd is. Anders dan BBM of Pingchat, heb je géén uniek/ custom userid. Het programma kijkt gewoon in je telefoonboek, en als een persoon whatsapp heeft, kun je starten met pingen. Easy as pie :)

Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://regerregeltechniek.nl/got/whatsapp/screen_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://regerregeltechniek.nl/got/whatsapp/screen_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://regerregeltechniek.nl/got/whatsapp/screen_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://regerregeltechniek.nl/got/whatsapp/screen_4.jpg

Screenshots dankzij DennusB

Hoeveel kost het?

Los van je data abonnement, 2 dollar per jaar. Verder is de licentie gekoppeld aan je telefoonnummer. Heb je eerst een Blackberry met Whatsapp gehad, en switch je nu naar de Android-variant, hoef je dus niet opnieuw te betalen. Switch je vaak van telefoonnummers... dan kost het wat meer dan 2 dollar per jaar... :P

Betalen kan trouwens met creditcard of PayPal.

Waarom Whatsapp? Wat zijn de alternatieven?

Whatsapp is op het moment een van de breedst gedragen 'ping' clients die er is. Doordat Whatsapp op de iphone en blackberry al een brede userbase had verworven, zul je zien dat zodra je de app installeert, je contactenlijst al best groot is. Door de nokia S60 support zal die userbase alleen maar gaan groeien, omdat dat ook nog een erg groot deel van de smartphone community beslaat.

Er zijn opzich genoeg alternatieven, maar deze zijn vaak veel minder gedragen door de community. Wil je niet aan de whatsapp vanwége de telefoon link (en dus een uniek user id zoals de BBM dat wel heeft, dan kun je eens een kijkje nemen bij de volgende clients:

- Pingchat (Topic) (Site) (AndroLib)
Pingchat (voorheen Ping!) is in feite de directe concurrent van Whatsapp, ook al op de BB. Het grote verschil is dat je hier ook kunt kiezen alleen op uniek userid te werken, waardoor je niet aan iedereen je telefoonnummer hoeft te geven. Ook deze app is er voor de Iphone en de BB. Deze app is in tegenstelling tot whatsapp wél gratis, en support ook Android versies onder 2.1, wat met name voor de oudere android devices en de sony ericsson gebruikers prettig is. Opzich is deze app in concept net zo capabel als whatsapp, maar doordat veel minder gebruikers hem gebruiken, zie je hem in het wild toch niet heel veel.

- Hanashi (site) (AndroLib)
Een gelijksoortige, gratis client ontwikkeld door Sony Ericsson. Ook deze is op lagere androidversies te draaien, maar ook hier is eigenlijk het grootste nadeel dat er amper userbase is. Ook ondersteunt Hanashi alleen android en een handjevol Sony Ericsson devices.

- (Google) Talk. (site)
Standaard meegeleverd op alle Android devices, en gekoppeld aan je gmail account(s). Grootste nadeel hiervan is dat er geen écht lekkere iPhone client is.

Activatie?

Omdat Whatsapp je natuurlijk niet zomaar elk telefoonnummer laat claimen, moet bij de eerste start je nummer even geverifieerd worden. Whatsapp vraagt je om je telefoonnummer in te voeren, en vervolgens stuurt whatsapp vanaf je eigen telefoon, naar het ingevoerde nummer, een sms. Whatsapp leest zélf die SMS uit, en zal vervolgens verder gaan met de registratie/activatie. Na het invoeren van je nummer, wordt namelijk nog even om een naam gevraagd zoals die weergegeven zal worden voor de Iphone gebruikers. Maar je hoeft dus nooit bang te zijn dat een ander persoon op jouw telefoonnummer kan gaan zitten whatsappen :)

Hoe kom ik eraan? En wat is dat voor gezeur met die Beta?

Voorlopig is Whatsapp nog in Beta. Dit houdt in; vroege versie, en nog zwaar in ontwikkeling. Wat dus weer kan betekenen dat de app niet altijd vloeiend werkt, er ontzettend vaak updates zijn, en er wat gemieter is met de activatie. Ook staat het ding niet in de market, maar kun je de beta downloaden vanaf de site van Whatsapp

De activatie is in de beta meestal nog het naarste probleem. Doordat Whatsapp maar mondjesmaat users toelaat, kan het even duren voor je er door komt. Eigenlijk gaat die procedure, zoals omschreven door Henk in deze post.
Henk schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 15:58:
De registratie zoals hij, áls het lukt, gaat, is als volgt:

1) je installeert die apk
2) je start whatsapp
3) whatsapp vraagt om je telefoonnummer
4) whatsapp stuurt vanaf je eigen telefoonnummer naar je eigen telefoonnummer een sms met een verificatiecode. De SMS kun je verder negeren.
5) whatsapp vraagt om een nickname zoals iphonegebruikers die zien.

Maar, als je niet kán registreren, krijg je na het invullen van die nick in stap 5 een fout, en een knop met retry. Die alleen dus niet werkt :P

Hier begint het 'proberen', gewoon om de zoveel uur proberen het ding te activeren, vanwege bovengenoemde beta-gedoe. En niet alleen op retry drukken, maar echt het opnieuw invoeren van je eigen telefoonnummer...
Het ziet er naar uit dat WhatsApp zeer binnenkort als final gaat verschijnen voor Android, zie deze tweet van @WhatsAppInc;
Whatsapp is per 1-9-2010 sowieso 'open' beta voor alle android 2.2 devices, zie daarvoor
deze tweet;
if you have Android OS 2.2, you can now get WhatsApp beta from http://www.whatsapp.com/android/ (only Android 2.2 for now, 2.1 soon-ish)
Als minimum requirements staat nu Android 2.1, dus 2.2 is niet meer noodzakelijk! :)

[ Voor 139% gewijzigd door Mark_640 op 04-09-2011 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Een speciaal topic hiervoor kan best, maar leg dan op zijn minst in je topicstart even uit wat de app precies inhoudt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenshu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Jammer dat het nog closed beta is het heeft dus geen zin om dit te installeren.

[ Voor 71% gewijzigd door Tenshu op 29-07-2010 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-05 22:22

Jer0entjeh88

display: grid;

Heb sinds vandaag de public-beta voor Symbian geinstalleerd. Werkt prima alleen mist veel functies die de iPhone versie wel heeft. Ben benieuwd of de Android versie deze functies wel heeft.

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:38

d0s

sssst

Jer0entjeh88 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 20:10:
Heb sinds vandaag de public-beta voor Symbian geinstalleerd. Werkt prima alleen mist veel functies die de iPhone versie wel heeft. Ben benieuwd of de Android versie deze functies wel heeft.
Ideaal dat het ook cross platform is ±'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-05 11:55
Ze zoeken nog Android Java Developers: http://www.whatsapp.com/join/

Ik ga waarschijnlijk volgende week de Desire halen. Lijkt mij gaaf om WhatsApp daarop te hebben.

Zie http://twitter.com/Jweetje/status/19812608473
@dim kreeg net een mailtje. Of ik een beta wilde testen van #whatsapp ;)
en http://twitter.com/Jweetje/status/19813852931
We are now ready to start electronic distribution of the android beta in a limited fashion.#whatsapp #iseenvandegelukkigen
Lijkt deze tweaker te zijn: Anoniem: 91724

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295195

Ik heb de Beta gedownload en geinstalleerd maar ik zie nergens dat ik iets moet activeren of zo iets. alleen ik kan niks testen omdat geen van mijn contacten whatsapp hebben.

Edit:

Ook vreemd bij Account info, Account status: Paid
Expiration: okt. 2010

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 295195 op 29-07-2010 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Anoniem: 295195 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 21:26:
Ik heb de Beta gedownload en geinstalleerd maar ik zie nergens dat ik iets moet activeren of zo iets. alleen ik kan niks testen omdat geen van mijn contacten whatsapp hebben.
Als het goed is, gebeurt er bij het whatsapp installeren het volgende;

1) installeer whatsapp met de apk
2) start whatsapp, er komt een scherm dat vraagt om je telefoonnummer in te voeren
3) ontvang sms met een activatie nummer, copy dat nummer
4) ga naar whatsapp, en paste dat activatienummer
5) wordt geblokt, omdat je telefoonnummer niet in de database met toegestane telefoonnummers staat :P
5) Enjoy Whatsapp :P

Edit: Whut?! hier activeert hij nu ook :o

[ Voor 5% gewijzigd door Henk op 29-07-2010 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Henk schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 21:28:
[...]

Als het goed is, gebeurt er bij het whatsapp installeren het volgende;

1) installeer whatsapp met de apk
2) start whatsapp, er komt een scherm dat vraagt om je telefoonnummer in te voeren
3) ontvang sms met een activatie nummer, copy dat nummer
4) ga naar whatsapp, en paste dat activatienummer
5) wordt geblokt, omdat je telefoonnummer niet in de database met toegestane telefoonnummers staat :P

Edit: Whut?! hier activeert hij nu ook :O
dat zeg ik.. what the !? :P.. maar werkt het nu ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Anoniem: 295195 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 21:33:
[...]

dat zeg ik.. what the !? :P.. maar werkt het nu ook?
Als een trein... iphone, BB, andere androids... het is echt razendsnel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_640

Mark_640

In my memory

Topicstarter
Hier activeert ie nu ook, license tot 27-10-2010 :)

Werkt idd als een trein! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-04 07:05

Swaptor

Java Apprentice

* Swaptor heeft het ook staan
En gewoon werken!

Android 2.1 op een ongelockte Hero

[ Voor 25% gewijzigd door Swaptor op 29-07-2010 21:58 . Reden: Foongegevens ]

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:57

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Jup! et werkt!

Als ik het voor de 1e keer opstart, na het invoeren van mijn telnummer:
Phone verification complete.

[ Voor 62% gewijzigd door DNA_Saint op 29-07-2010 22:02 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-05 22:33
Haha hoe vet! Het werkt. Ik wist niet dat het met telefoonnummers werkt. Zie opeens dat behoorlijk wat contactpersonen ook Whatsapp hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:26
echt jammer dat hij t met 1.6 niet doet :(:(:(:(
las net al dat se pas in q4 een 2.1 update geeft voor mn tel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
bij 'verify your phone number' staat er al +31, moet je dan 6xxxxxxxx of alsnog 06xxxxxxxx doen...

alvast bedankt ;)

edit: gewoon 06xxxxxxx hij haalt de 0 zelf weg.

[ Voor 17% gewijzigd door The_Double op 29-07-2010 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:57

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

ik heb 6xxxx gedaan.
Werkt perfect. Zit al druk te pingen met vrienden die op iphone hebben.
Genoeg images en tekst verstuurd.
Alles werkt goed.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Laatst online: 16:10
Het feit dat er een licence/expiration aan vast zit belooft al niet veel goeds. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Betekent die expiration niet dat de beta eindigt in oktober?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Sypher schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 22:11:
Het feit dat er een licence/expiration aan vast zit belooft al niet veel goeds. :F
Op de apple iphone, en de BB, is het een paid app, dus heel vreemd vind ik het niet :) Dit is waarschijnlijk ook om te voorkomen dat mensen eindeloos de beta-app blijven draaien als er al finals zijn.

Ik vind 27-10 nog vrij ruim genomen, maar dat is waarschijnlijk zodat de devs zelf niet al te krap zitten in hun tijd en in de tussentijd een nieuwe beta moeten prijsgeven met een verlengde expiration date.

Edit: Owja, zullen we ons er een beetje van weerhouden om continu te typen van:"Hij doet het bij mij ook!111" ? :) Als hij níet werkt is dat op dit moment wat meer nieuws, maar ik denk dat elke telefoon die volgens spec is (android 2.1 en werkend telefoonnummer + dataverbinding) op dit moment wel op whatsapp kan rekenen, op de iphone is het ook al lange tijd een stabiele speler wat betreft snelheid en betrouwbaarheid :)

Edit: ik kreeg daarnet al een update :o Versie 1.0.5574 hier, Expiration staat nu op oktober 2010, ipv 27 oktober. Verder kan ik weinig ontdekken :P

Verder is het aan te raden om bij 'settings' dat nummer voor iphone users even te veranderen naar je gewone naam/nickname, want anders zien iphone users inderdaad rare getallen in hun push notificaties als ze je een bericht sturen :)

[ Voor 41% gewijzigd door Henk op 29-07-2010 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81768

hey ik raadde iemand met een blackberry whatsapp aan. Echter vertelde diegene mij dat BB gebruikers moeten betalen hiervoor. Ik kon er niets over vinden op de site. Is dit werkelijk zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Henk schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 22:14:
[...]

Op de apple iphone, en de BB, is het een paid app, dus heel vreemd vind ik het niet :)
Ben niet bekend met WhatsApp op die devices, dus tsjah.
In dat geval is het wel logisch. ;)

Verdorie, hier authenticate hij niet. Unauthorized beta users blah blah.

Trouwens wel minder netjes van ze dat ze niet vermelden dat de verificatie SMS die hij stuurt vanaf je eigen NR verstuurd wordt, en dus je eigen prepaid/belbundel gebruikt. Weet niet of er nog meer van dat soort geintjes in verstopt zitten.

Zit nu in het buitenland dus goedkoop zijn die smsjes niet :(

[ Voor 40% gewijzigd door Sypher op 29-07-2010 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Anoniem: 81768 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 22:33:
hey ik raadde iemand met een blackberry whatsapp aan. Echter vertelde diegene mij dat BB gebruikers moeten betalen hiervoor. Ik kon er niets over vinden op de site. Is dit werkelijk zo?
Klopt, kost een euro of wat. Gewoon vertellen dat ze daarmee uit hun blackberry-PIN-isolement kunnen komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-05 09:48
Ik kree net dat mijn telefoon niet geindentificeerd kon worden (HTC Desire). Ik moet de telefoon uit doen en de batterij uitnemen en daarna weer opnieuw proberen... nu werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-05 23:42

Denko

|{ing Øf ßlitz

Sypher schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 22:36:
[...]

Trouwens wel minder netjes van ze dat ze niet vermelden dat de verificatie SMS die hij stuurt vanaf je eigen NR verstuurd wordt, en dus je eigen prepaid/belbundel gebruikt. Weet niet of er nog meer van dat soort geintjes in verstopt zitten.

op iphone was het geloof ik 2 euro ofzo

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-05 09:48
Sypher schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 22:36:
[...]

Ahhh het voordeel die je nu behaald weegt niet op tegen het feit dat jij 1x een smsje vanuit het buitenland verstuurd. Je zit toch wel via wifi verbonden heh en niet je databundel van je mobiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Binnetie schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 22:53:
[...]

Ahhh het voordeel die je nu behaald weegt niet op tegen het feit dat jij 1x een smsje vanuit het buitenland verstuurd. Je zit toch wel via wifi verbonden heh en niet je databundel van je mobiel?
Zit inderdaad gewoon met wifi. Het gaat er niet om dat hij een SMSje verstuurt (en een ellenlange lijst permissions nodig heeft), maar het feit dat dat niet duidelijk naar voren komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-05 22:22

Jer0entjeh88

display: grid;

What's app is een tijd gratis geweest op de iPhone. Sinds een aantal maanden moet je er een paar euro voor betalen, maar dat is de app dubbel en dwars waard. De symbian open-beta is 8 maanden gratis, daarna moet je ook betalen. (Waarschijnlijk ook een paar euro) Voor BB heb ik geen prijs kunnen vinden, lijkt er sterk op dat dit gratis is, zonder de sms meegerekend.

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:14

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik moet toch eens naar een tweakersmeet. Bij mij maar 3 van de 150+ mensen die het hebben en die zijn geen van alle online LOL. Zijn niet zo gadget gevoelig als ik.

Edit: net bij purchase gekeken en daar staat 2 dollar per jaar.

[ Voor 18% gewijzigd door AndereKoekoek op 30-07-2010 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08-2024
Zo, ff geinstalleerd op mijn Desire. Werkt goed zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145867

blehh niemand heeft whatsapp in me lijst :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:50
Ik snap nog steeds het nut niet, wat voegt dit toe aan email/sms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Laatst online: 06-05 21:20
Dr. Horrible schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 03:50:
Het opstellen van een snel berichtje gaat sneller dan e-mail en is in tegenstelling tot sms gratis.
WhatsApp lijkt mij ook ideaal, maar ik ken maar 1 persoon met een Android-telefoon en die heeft geen internet-abo :'), en de anderen die wel internet-abo's hebben hebben geen telefoon waar WhatsApp op kan :').

[ Voor 3% gewijzigd door MacorgaZ op 30-07-2010 05:35 ]

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07:55
Blij dat 'ie het nu doet. Ben vorige week overgestapt van een iphone 3g naar de desire. Gebruikte whatsapp continue met mn vriendin. als je hieraan gewend bent en ineens weer sms moet gebruiken ga je vlot door je tegoed heen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Het is op zich eigenlijk wel jammer dat je mensen alleen kan toevoegen voor je telefoonnummer te geven.
Aan de andere kant... met echte vrienden werkt het weer een stuk beter dat ze automatisch worden opgezocht

Zo blijft er altijd wat voor een Hollander om over te zeiken haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:03

m0nk

16-09-2003 15.15

Ben ook overgestapt van mijn iphone naar een android (galaxy). Miste alleen WhatsApp nog. Ben echt blij dat de beta nu uit is en hopelijk snel de full version.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Laatst online: 18-05 22:33
Leuk om te zien dat er updates zijn. Helaas is een changelog niet te vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Dr. Horrible schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 03:50:
Tja, het is gratis :)

Verder kun je ook plaatsjes, locatiegegevens en andere dingen doorsturen. Direct bij de ontvanger... ben er persoonlijk heel blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Is er iemand anders waarbij het authenticeren gewoon niet lukt? Telefoon uitzetten, batterij eruithalen etc. werkt bij mij allemaal niet, hij blijft mij weigeren. Of zijn jullie allemaal uitgenodigd voor de beta en heb ik iets gemist? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Laatst online: 16:01
Nee niet uitgenodigd, werkt wel. Miss dat je dar nr uit je sms niet juist overtypt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandertenty
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-08-2018
Probleem van activeren heb ik ook, zwaar irritant. Kopieren, plakken met mijn legend :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenRew
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-04 20:03
hemiparo schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:10:
[...]

Tja, het is gratis :)

Verder kun je ook plaatsjes, locatiegegevens en andere dingen doorsturen. Direct bij de ontvanger... ben er persoonlijk heel blij mee!
Bijna-gratis dan. Op de iPhone & Blackberry kost het iets van 1 á 2 euro per jaar. Dat heb je er natuurlijk al snel uit, want een SMS'je kost een paar cent per bericht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

De kosten zullen $1.99 worden en kan middels Paypal en Google Checkout worden betaald.

Dat staat iig in het menu (Account info -> Purchase now)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

De blokkade zit er weer op, kom er niet in helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-05 14:38
Hier evenmin. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
RenRew schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:28:
[...]
Bijna-gratis dan. Op de iPhone & Blackberry kost het iets van 1 á 2 euro per jaar. Dat heb je er natuurlijk al snel uit, want een SMS'je kost een paar cent per bericht ;)
BB idd per jaar, iPhone éénmalig... of is het veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedywhee
  • Laatst online: 28-04-2024
Anoniem: 145867 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 03:20:
blehh niemand heeft whatsapp in me lijst :'(
Dit komt misschien ook doordat WhatsApp alleen nummers zonder +31 herkent uit je contactpersonenlijst...

Edit: Tenminste, daar lijkt het bij mij op. Mijn broer herkende mij wel, terwijl ik bij hem +31 sta, en ik herkende hem pas nadat ik zijn +31 weg had gehaald op mijn telefoon.
gebruikershaes schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:19:
Nee niet uitgenodigd, werkt wel. Miss dat je dar nr uit je sms niet juist overtypt?
Ik heb geen nummer hoeven overtypen? Ik krijg na het invullen van mijn 06 nummer een smsje maar dan komt gelijk het scherm om mijn nickname te kiezen, zonder dat ik moet authenticaten oid...
d0s schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:34:
Vreemd, ik zit nog volop te chatten met mijn broer. Kun je je niet aanmelden (voor de 1e keer) of werkt het programma na eerder gebruik ineens niet meer?

[ Voor 8% gewijzigd door Speedywhee op 30-07-2010 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325161

d0s schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:34:
Ik ook helaas.. :'( :'( snap dan niet hoe het bij andere mensen lukt zonder invite :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:00
En dat is email toch ook? Aangezien iedereen een flat-fee data-abo heeft?
Ik zie de toegevoegde waarde niet, maar ik ben dan ook al bejaard in Tweaker termen ;)
Ook dat kan ik al met mijn Desire.

Maar wel mooi dit, deze cross platform compatibiliteit.

[ Voor 39% gewijzigd door bas-r op 30-07-2010 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vreemd, ik zit nog volop te chatten met mijn broer. Kun je je niet aanmelden (voor de 1e keer) of werkt het programma na eerder gebruik ineens niet meer?
[/quote]

Het werkt gewoon niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redinox
  • Laatst online: 14:58
Is toch apart... Toen ik gisteravond dit topic las, heb ik meteen de APK gedownload en geinstalleerd. Kreeg keurig een SMS-je met de code erin. Heb vervolgens met die code niets gedaan en alles werkt nu nog steeds als een zonnetje... (Account Status: Paid; Expiration; okt. 2010). Snap er geen barst van maar ja, als het werkt, werkt het :)

(Hero met FroydVilain 1.1.1.trouwens..misschien dat her per telefoon/android version anders werkt?)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speedywhee schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:42:
[...]

Dit komt misschien ook doordat WhatsApp alleen nummers zonder +31 herkent uit je contactpersonenlijst...

Edit: Tenminste, daar lijkt het bij mij op. Mijn broer herkende mij wel, terwijl ik bij hem +31 sta, en ik herkende hem pas nadat ik zijn +31 weg had gehaald op mijn telefoon.

[...]

Ik heb geen nummer hoeven overtypen? Ik krijg na het invullen van mijn 06 nummer een smsje maar dan komt gelijk het scherm om mijn nickname te kiezen, zonder dat ik moet authenticaten oid...

[...]

WhatsApp was unable to complete initialization.
Unauthorized beta users will be unable to complete this step. Do not email us. 8)7

Dit krijg ik op mijn scherm. Help :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-05 20:25
Anoniem: 325161 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:47:
[...]

Unauthorized beta users will be unable to complete this step. Do not email us. 8)7

Dit krijg ik ook, misschien dat er ergens een lek was dat ze nu weer hebben gedicht, of zo iets.

EDIT: ik heb een minuut of 15 geleden ik denk de nieuwste versie gedownload vanaf de link in de openingspost
EDIT 2: Ik gebruik een HTC Desire met Android 2.1 voor alle duidelijkheid.

[ Voor 21% gewijzigd door marijni12 op 30-07-2010 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedywhee
Redinox schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:46:
Is toch apart... Toen ik gisteravond dit topic las, heb ik meteen de APK gedownload en geinstalleerd. Kreeg keurig een SMS-je met de code erin. Heb vervolgens met die code niets gedaan en alles werkt nu nog steeds als een zonnetje... (Account Status: Paid; Expiration; okt. 2010). Snap er geen barst van maar ja, als het werkt, werkt het :)

(Hero met FroydVilain 1.1.1.trouwens..misschien dat her per telefoon/android version anders werkt?)
Ik heb ook gisteren de nog-niet-werkende versie gedownload; toen kom ik ook nog niet inloggen omdat ik een unauthorized beta user was. Vanochtend kon ik ineens updaten naar nieuwe versie, en kon ik zonder het nummer uit de nieuwe sms inderdaad inloggen en gebruik maken. Op dit moment heb ik dan ook nog steeds toegang tot WhatsApp.

Maybe is de toegang geblokkeerd alleen voor mensen die direct de nieuwste versie hebben gedownload?

Als iedereen die bericht dat hij niet kan inloggen wil vermelden welke versie van WhatsApp zij gebruiken (die van gisteren + update vandaag, of de nieuwste van vandaag) en of zij ubarhaupt al eens succesvol zijn ingelogd of niet.
bas-r schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:44:
[...]

En dat is email toch ook? Aangezien iedereen een flat-fee data-abo heeft?
Ik zie de toegevoegde waarde niet, maar ik ben dan ook al bejaard in Tweaker termen ;)
Probleempje met e-mail is dat je niet real-time je mailserver up-to-date kunt houden. Ik geloof dat de minimale interval 5 minuten is. Hierdoor wordt het "chatten" via email een tijdrovend klusje. In het algemeen kun je wel zeggen dat dit programma (en SMS) handiger is om even vlug een kort berichtje te sturen, vooral als je wil dat de ontvanger het snel kan lezen en je ook snel antwoord terug kunt verwachten.

Klein voorbeeldje; ik ga mijn vriendin om 16:50 niet een e-mail sturen met "Wat eten we" want ik weet dat ik het antwoord waarschijnlijk pas rond 17:15 kan verwachten (eer zij het heeft ontvangen, geantwoord, en ik het weer ontvang). Via SMS/WhatsApp los ik dit binnen 1 minuut op.

[ Voor 38% gewijzigd door Speedywhee op 30-07-2010 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandertenty
:'( Nadat ik mijn nick heb ingevuld krijg ik een error, dat ik geen officiele testen ben en dat ik geen mail hoef te sturen. Jammerrrrrrrrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-05 11:20
Anoniem: 325161 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:47:
[...]

Helaas hier hetzelfde probleem bij mijn collega's die het op Android 2.1 installeren. Verder echt een geweldige tool die nu gebruik met vrienden en collega's die Nokia, BB en Apple gebruiken. Nu de grote groep Android nog.

Ik hoop dat dit een tijdelijk probleem is.

[ Voor 29% gewijzigd door GAEvakYD op 30-07-2010 12:06 ]

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandertenty
Ik heb dus de apk van vandaag geinstalleerd en bij die kan ik niet inloggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit krijg ik ook, misschien dat er ergens een lek was dat ze nu weer hebben gedicht, of zo iets.

EDIT: ik heb een minuut of 15 geleden ik denk de nieuwste versie gedownload vanaf de link in de openingspost
EDIT 2: Ik gebruik een HTC Desire met Android 2.1 voor alle duidelijkheid.
[/quote]

Ik zal het ook proberen. Laat het wel weten hoehet afgelopen is.

Ik gebruik de Pulse met 2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedywhee
Zijn er ook mensen die al succesvol ingelogd zijn geweest en nu geen gebruik meer kunnen maken van WhatsApp?

Want ik heb zelf gisteren de versie gedownload en vanochtend geupdate, en hij werkt hier nog altijd.

Mijn broer heeft vanochtend gelijk de nieuwste versie gedownload en hij moest wel sms code invullen. Daarna werkte het meteen, en nu werkt het nog altijd, zelfs na een reboot.

Wellicht heeft WhatsApp de mogelijkheid om nieuwe users te laten authenticaten dichtgegooid? Maybe zit er een limiet aan het aantal 'beta testers' of zijn ze erachter gekomen dat er veel onuitgenodigde mensen zijn aangemeld en is dit hun oplossing om dat tegen te gaan. Vergeet niet dat dit de allereerste beta versie is welke ze willen testen op een select groepje beta testers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368152

Heeft iemand het al werkend gekregen op een Wildfire? of een ander toestel met een QVGA schermpje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Speedywhee schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:49:
[...]
Als iedereen die bericht dat hij niet kan inloggen wil vermelden welke versie van WhatsApp zij gebruiken (die van gisteren + update vandaag, of de nieuwste van vandaag) en of zij ubarhaupt al eens succesvol zijn ingelogd of niet.
Vanochtend de APK van de eerste pagina afgehaald, daarna op mijn ongeroote Hero op 2.1 geïnstalleerd, telefoonnummer ingevoerd, smsje gekregen, screenname ingevuld, authenticatie gefaald. Heb niet met de sms code hoeven doen. Het heeft bij mij dus überhaupt nog niet gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ook vanochtend gedownload, maar krijg zoals vele niet de kans om een code in te vullen. Wel krijg ik elke keer opnieuw een sms met code als ik steeds probeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik heb versie 1.0.5574 2.1 Desire

Gisteren gedownload en kan nog wel mijn status enz aanpassen.
Heb alleen niemand om een bericht heen te sturen lol :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud
  • Laatst online: 15:59
De software ziet toch zelf dat er een SMS binnenkomt en gebruikt die code dan vanzelf?

Althans zo is het op mijn Blackberry en op mijn Galaxy S. Deze laatste heb ik vanochtend voorzien van de nieuwe versie van Whatsapp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125609

Ruud schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:48:
De software ziet toch zelf dat er een SMS binnenkomt en gebruikt die code dan vanzelf?

Althans zo is het op mijn Blackberry en op mijn Galaxy S. Deze laatste heb ik vanochtend voorzien van de nieuwe versie van Whatsapp...
Dat lijkt mij inderdaad ook, ik heb de sms code ook niet in hoeven vullen. Bij mij werkt alles (nog) perfect. Hero 2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Geen idee, kom zelf niet verder dan mijn naam invullen. Heeft iemand misschien nog een apk van gister, misschien dat wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
xileS schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:52:
Geen idee, kom zelf niet verder dan mijn naam invullen. Heeft iemand misschien nog een apk van gister, misschien dat wel werkt.
Ik heb de apk van gister nog. DM je email adres maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Helaas, dezelfde melding :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
Bij mij activeert hij helaas niet. Is dit random? Wel jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Ik denk, dat we helaas te laat zijn, voor de beta :(. Dat wordt dan dus weer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-05 19:24

Freshnezz

Why so serious?

Vanochtend geinstalleerd en hij werkt gewoon bij mij!! VET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:43

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Hij doet het bij mij ook gewoon nog goed... Hopelijk blijft ie dat voorlopig ook doen, want vind het wel lekker werken zo.

Maar jammer dat weinig vrienden van me Google Talk gebruiken, want dat vind ik ook lekker werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud
  • Laatst online: 15:59
majoh schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:34:
Hij doet het bij mij ook gewoon nog goed... Hopelijk blijft ie dat voorlopig ook doen, want vind het wel lekker werken zo.

Maar jammer dat weinig vrienden van me Google Talk gebruiken, want dat vind ik ook lekker werken.
Gtalk werkt wel oke inderdaad, maar ik moet mezelf aanmelden met dat programma. Dat vind ik minder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:08

m-buurman

hmmm...coffee!!

Net gedownload...no go, unauthorized blabla

versie 5611, Desire 2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
Ik heb de versie van gisteren naar 4 mensen gestuurd. Krijg te horen dat die het ook niet meer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Zal de WhatsApp folder of iets dergelijke vervangen met een versie van iemand waarvan die wel werkt iets uitmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
xileS schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:59:
Zal de WhatsApp folder of iets dergelijke vervangen met een versie van iemand waarvan die wel werkt iets uitmaken?
Je kan ook stiekem wel mailen naar WhatsApp, zeggen dat hier een berg technische mensen zitten die de bugs er zo uit vissen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Volgens de melding die we krijgen mogen we niet e-mailen, staat er zelfs in hoofdletters ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-05 19:24

Freshnezz

Why so serious?

Bizar, zo te zien heb ik dus geluk gehad aangezien het installeren bij velen hiero mislukt is...

Ik heb de link in de 1e post denk ik rond 10-11u vanochtend geïnstalleerd op mijn HTC Desire... so far so good Ben er al de hele dag mee aan het klooien (goede compensatie voor de 2.2 update die er nog niet is :P)..

Volgens mij vreet ie btw wel erg veel juice van mn batterij zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedywhee
Ik heb vanochtend even na 9 uur mijn broer de apk laten downloaden, en toen werkte het. Echter, mijn vriendin was rond 11 uur al te laat. Dus, tussen 9 en 11 hebben ze bij WhatsAppInc ervoor gezorgd dat er geen nieuwe mensen meer kunnen aanmelden voor de beta.

Ik vraag mij alleen af of ze nog een stap verder gaan om de 'onterechte' beta gebruikers er alsnog af te knikkeren, of dat ze het laten zoals het is (misschien was het zelfs een bewuste actie om een X aantal mensen toe te laten tot de beta om het zo te testen...).
Freshnezz schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:41:
Ben er al de hele dag mee aan het klooien
Volgens mij vreet ie btw wel erg veel juice van mn batterij zeg...
Vergeet niet dat je beeldscherm nog altijd de allergrootste bron van energieverbruik is... Ik ben ook al de hele dag aan het WhatsAppen en daarnaast ook nog aan het klooien met gmail sync. Batterij is inmiddels erg ver (13%) leeg, maar ik heb dan ook het beeldscherm in totaal meer dan 3 uur aan gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Dat activeren had ik btw nog een leuke workaround voor verzonnen... wat nou als ik gewoon mijn simkaart in een oude Nokia 6600 met Symbian 60 die ik hier nog heb liggen stop, daar whatsapp beta voor nokia op installeer, nummer activeer en daarna sim terug in android device, whatsapp installeren... dan zou mijn nummer al geactiveerd moeten zijn...

Leuke is alleen dat voordat ik dat goed en wel kon testen, ik de android versie sowieso kon activeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Henk schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 17:03:
Dat activeren had ik btw nog een leuke workaround voor verzonnen... wat nou als ik gewoon mijn simkaart in een oude Nokia 6600 met Symbian 60 die ik hier nog heb liggen stop, daar whatsapp beta voor nokia op installeer, nummer activeer en daarna sim terug in android device, whatsapp installeren... dan zou mijn nummer al geactiveerd moeten zijn...

Leuke is alleen dat voordat ik dat goed en wel kon testen, ik de android versie sowieso kon activeren :P
Werkt niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-05 10:48
Kon het even snel niet vinden maar gebruikt dit net zoveel batterij als EBuddy? Of werkt het een beetje zoals Blackberry messenger. Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_640

Mark_640

In my memory

Topicstarter
Werkt met Push, dus zou niet zoveel batterij mogen slurpen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
En je sim eerst in een iPhone of BlackBerry stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
JackPoint schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 19:10:
[...]

En je sim eerst in een iPhone of BlackBerry stoppen?
Ik had me simkaart in mijn Nokia e71 gedaan en daarop WhatsApp beta geïnstalleerd. Ik kon gewoon mijn tel. nr activeren. Daarna simkaart opnieuw in mijn Android phone gestopt en opnieuw proberen te activeren, maar krijg nog steeds dezelfde melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Hij doet het weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-07-2024
Zojuist geïnstalleerd op mijn telefoon en die van m'n vrouw en het werkt prima!
Waar Pingchat faalde (na een tijd mijn telefoon in standby kwam er niks meer binnen en moest de app opnieuw gestart worden) doet WhatsApp het tot nu toe perfect.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Laatst online: 09:30
Cool hier ook geinstalleerd. Effe kijken of ik reactie terug krijg van iemand xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-05 20:49

Creesch

bla bla!

yup same here, gewoon de link uit de startpost. Zit nu met wat iphone gebruikers te pingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowtiger
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-05 19:56
Net gedownload en geinstalleerd - werkt als een trein ;-)
HTC Desire - Android 2.1 .

[ Voor 19% gewijzigd door Snowtiger op 30-07-2010 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Hey nu kom ik er ook doorheen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 22:08
Ik heb het geïnstalleerd, lijkt allemaal prima te werken, ik kreeg een smsje toen ik mijn nr ging activeren dus so far so good lijkt het...

Maar ik druk op het plusje om een chat te starten, dan krijg ik een scherm met " choose a contact" maar ik zie helemaal geen contacten, als ik op menu druk kan ik alleen refresh doen en dan geeft ie aan dat de contacts up to date zijn. Terwijl mijn vriendin naast me zit met haar iphone en ook whatsapp erop en ik weet dat een paar vrienden van me het ook gebruiken. Moet ik ze eerst toevoegen op de een of andere manier?
Mijn vriendin zei dat dat vanzelf ging bij haar.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Laatst online: 16:01
Dat hoort vanzelf te gaan ja via je contacten waarvan je de tel nrs in je tel hebt staan. Heeft jouw vriendin jou et wel in staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sector51
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-06-2022
ElayZ schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 01:12:
Ik heb het geïnstalleerd, lijkt allemaal prima te werken, ik kreeg een smsje toen ik mijn nr ging activeren dus so far so good lijkt het...

Maar ik druk op het plusje om een chat te starten, dan krijg ik een scherm met " choose a contact" maar ik zie helemaal geen contacten, als ik op menu druk kan ik alleen refresh doen en dan geeft ie aan dat de contacts up to date zijn. Terwijl mijn vriendin naast me zit met haar iphone en ook whatsapp erop en ik weet dat een paar vrienden van me het ook gebruiken. Moet ik ze eerst toevoegen op de een of andere manier?
Mijn vriendin zei dat dat vanzelf ging bij haar.. ?
De eerste keer dat ik whatsapp starte werd gevraagd om contacten te importeren....ben je dat misschien vergeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:40

Tim Schuhmacher

abasios

naar mijn idee mis ik ook een vriend met een iphone en WhatsApp, maar er staan wel contactpersonen dus het werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Het werkt wel echt vlekkeloos zeg tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Inderdaad, ik ben er nu ook gewoon doorheen gekomen! Dus, iedereen die het gisteren niet is gelukt vandaag nog een keer proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Werkt als een zonnetje. Meteen maar een licentie genomen. Vervalt 27-10-2011. Kost $1,99 [€1,57]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08-2024
Enige probleem wat ik ben tegen gekomen is dat je nog niet op hyperlinks kunt klikken! Hoop dat dit in een latere versie wel het geval is. Voor de rest werkt het goed, foto's, video verzenden werkt perfect!
Pagina: 1 2 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor Whatsapp, andere onderwerpen horen in:
- WhatsApp +: WhatsApp+ voor Android