Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 14:53
Whatsapp+ voor Android

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2gt7vba.png

Wat is WhatsApp?

Voor algemene informatie en vragen over Whatsapp kun je hier terecht.

Wat is WhatsApp+?

WhatsApp+ is een initiatief van Rafalense op htcmania. Het werd veel bekender toen er op XDA ook een topic over WhatsApp+ kwam. Het staat dus geheel los van de ontwikkelaars van WhatsApp, WhatsApp Inc.

Het mooie aan WhatsApp+ is dat het veel meer mogelijkheden heeft dan de reguliere WhatsApp-applicatie. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk het hele uiterlijk, volledig naar wens qua indeling en kleur aan te passen. Dit is niet alleen voor bijvoorbeeld het berichtenscherm, maar ook de overzichtspagina en andere pagina's binnen de app. Ook is het mogelijk een groot aantal thema's te installeren die door gebruikers gemaakt zijn. Daarnaast zijn er mogelijkheden om bijvoorbeeld het notificatie-icoontje aan te passen en de media-uploads verder in te stellen qua formaat en kwaliteit. Ook is het mogelijk om grotere bestanden (video's) te delen dan met de originele applicatie. Het is ook mogelijk om de 'laatst gezien' status te verbergen met WhatsApp+. Hier dien je echter de Donation versie van Whatsapp+ voor te kopen. De reguliere WhatsApp-applicatie wordt vervangen door Whatsapp+.

Screenshots

Screenshots komen nog!

Hoeveel kost het?

De prijzen van Whatsapp+ zijn hetzelfde als de gewone versie van Whatsapp. Je kunt echter ook doneren, hierdoor krijg je dus de mogelijkheid om de 'laatst gezien' status te verbergen. Dit is wel te downloaden via de Google Play Store. Plus Donation kost €2,59 en is hier te downloaden.

Waar kan ik Whatsapp+ downloaden en hoe moet ik dit installeren?

Al met al brengt WhatsApp+ meer mogelijkheden met zich mee, maar moeten wel de kanttekening maken dat er een aangepaste versie van WhatsApp geïnstalleerd dient te worden, die niet in de Play Store te vinden is, maar alleen op een Google+ pagina. Deze vind je hier.

Het .apk bestand zet je op je SD kaart of ergens anders waar je hem terug kan vinden en open je op je telefoon. Hiervoor dien je wel 'onbekende bronnen' aangevinkt te hebben op je telefoon.

[ Voor 44% gewijzigd door Daiov97 op 08-09-2013 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felixious
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-07 14:36
Vervangt hij Whatsapp, of draait het er naast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
Hij vervangt de originele Whatsapp versie. Heb dit ook toegevoegd, lijkt me wel nuttige informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:10

TommieW

Numa numa.

Ik had al eerder van deze app gehoord, dus nu maar eens proberen. :D

Edit:
Aai... WhatsApp+ heeft een copyright claim gekregen van WhatsApp. (bron)

[ Voor 53% gewijzigd door TommieW op 07-09-2013 21:09 ]

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:49
TommieW schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 21:06:
Ik had al eerder van deze app gehoord, dus nu maar eens proberen. :D

Edit:
Aai... WhatsApp+ heeft een copyright claim gekregen van WhatsApp. (bron)
En dat vind ik heel raar, Whatsapp+ is gestopt op xda, door die copyright problemen waarom gaan ze dan wel door op google+, mag het dan opeens wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Was al bekend, tot dusver niks aan de hand, updates lopen gewoon door, love WhatsApp+
Gebruik eigenlijk weinig aanpassingen behalve full content foto's doorsturen en 'voice-recorder' optie weg.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Wa+ heeft die cease and desist niet gehad, alleen xda.

Ik gebruik wa+ vanaf de eerste versie. Altijd ook een aangepaste skin gebruikt. De kasstelsel maanden met een skin in Hangouts stijl

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

@ts

Rafalense, de dev, is er niet mee begonnen op xda maar op htcmania, een Spaans Android forum. Daar is het topic dan ook nooit weggeweest, in tegenstelling tot xda.

Daarnaast is de download niet op Hangouts, maar op Google+ te vinden ;)

Ps, sorry voor de dubbelpost.

[ Voor 23% gewijzigd door AllSeeyinEye op 08-09-2013 00:36 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
  • Laatst online: 07:49
AllSeeyinEye schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 22:55:
Wa+ heeft die cease and desist niet gehad, alleen xda.

Ik gebruik wa+ vanaf de eerste versie. Altijd ook een aangepaste skin gebruikt. De kasstelsel maanden met een skin in Hangouts stijl
Dus vandaar dat hij gewoon door kan gaan. Dat is goed om te horen.
Maar omdat ik dacht dat WA+ geen updates meer kreeg was ik vanaf versie 4.00 overgestapt naar de echte WA en het grootste verschil is wel de snelheidsverschil. Ik gebruikte voor een hele lange tijd WA+ en ik vind al die opties erg prettig, maar het is duidelijk een stuk trager dan de echte WA. Ik hoop dat ze de snelheid ook verbeteren, als dat nog niet is gebeurd in de tussentijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
yeth3119 schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 23:20:
[...]

Dus vandaar dat hij gewoon door kan gaan. Dat is goed om te horen.
Maar omdat ik dacht dat WA+ geen updates meer kreeg was ik vanaf versie 4.00 overgestapt naar de echte WA en het grootste verschil is wel de snelheidsverschil. Ik gebruikte voor een hele lange tijd WA+ en ik vind al die opties erg prettig, maar het is duidelijk een stuk trager dan de echte WA. Ik hoop dat ze de snelheid ook verbeteren, als dat nog niet is gebeurd in de tussentijd.
Klopt, Whatsapp plus is een stuk trager dan de standaard Whatsapp app. Ik heb het er wel voor over, lang leve online status verbergen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik gebruik Whatswidget (root vereist!), waarbij je een widget met berichten van Whatsapp op je scherm kunt zetten, en dan kun je ook berichten lezen en versturen zonder dat je on-line-status wordt geüpdate. Daarnaast houd je gewoon Whatsapp geïnstalleerd (wat ik wel een voordeel vind), maar dat hoef je dus niet te openen om berichten te lezen en versturen. De gratis versie heeft extreem grote advertenties maar verbergt wel je on-line-status.
Google Play: Widgets for Whatsapp™ (ROOT!)

Is voor Whatsapp+ eigenlijk root vereist?

[ Voor 15% gewijzigd door Cerberus_tm op 08-09-2013 04:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:07

H.Boss

Hugo Boss

Cerberus_tm schreef op zondag 08 september 2013 @ 04:05:
Ik gebruik Whatswidget (root vereist!), waarbij je een widget met berichten van Whatsapp op je scherm kunt zetten, en dan kun je ook berichten lezen en versturen zonder dat je on-line-status wordt geüpdate. Daarnaast houd je gewoon Whatsapp geïnstalleerd (wat ik wel een voordeel vind), maar dat hoef je dus niet te openen om berichten te lezen en versturen. De gratis versie heeft extreem grote advertenties maar verbergt wel je on-line-status.
Google Play: Widgets for Whatsapp™ (ROOT!)

Is voor Whatsapp+ eigenlijk root vereist?
Nee, daar is geen root voor vereist.

Maar als je van de offline functie gebruik wilt maken dan moet je doneren. Bedrag van € 2,59.

Het is meer dat die de laatst gezien status freezed.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
AllSeeyinEye schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 22:59:
@ts

Rafalense, de dev, is er niet mee begonnen op xda maar op htcmania, een Spaans Android forum. Daar is het topic dan ook nooit weggeweest, in tegenstelling tot xda.

Daarnaast is de download niet op Hangouts, maar op Google+ te vinden ;)

Ps, sorry voor de dubbelpost.
Bedankt voor de correcties ;) Veranderd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:28

dbzfan

Nee.

Moet je de normale WA eerst uninstallen en daarna WA+ installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Yes :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwabbernoot
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 20:47
Zijn er nog een beetje coole themes te verkregen? Die op XDA zijn hopeloos.

[edit] Ander topic gevonden. Met een leuke theme.

[ Voor 50% gewijzigd door Kwabbernoot op 08-09-2013 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Oh? Ik heb hem gewoon over Whatsapp heen geïnstalleerd, ging prima.... Waarom zou dit overigens niet kunnen?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Net geinstalleerd.. veel opties tot modificatie! Ik heb ook de donate aangeschaft.. hoe kan ik nu controleren dat m'n "hide last seen" enabled is? Kan dit optie nergens vinden..

edit.. al gevonden onder de menuknop..

[ Voor 10% gewijzigd door dbzfan op 08-09-2013 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ik gebruik de applicatie ook dagelijks. Is een fijne toevoeging al die modificaties en thema's. Jammer dat de app dan door Whatsapp zelf van XDA is gehaald omdat ze de applicatie wat hebben aangepast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
Bullet NL schreef op zondag 08 september 2013 @ 13:06:
[...]

Oh? Ik heb hem gewoon over Whatsapp heen geïnstalleerd, ging prima.... Waarom zou dit overigens niet kunnen?
Hij geeft ook aan op mijn Galaxy Note dat hij de app WhatsApp vervangt, echter wil hij er niet overheen installeren omdat de app een andere handtekening oid heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hoe zit het met je privacy? Whatsapp zelf is al een hork, maar hoe gaat deze 3e-partij ermee om?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Laatst online: 12-09 20:59
Heb 1 vraagje: Stel dat wapp een update doorvoert (voor beveiliging bijv.), update deze app dan automatisch mee? Of heeft deze app totaal andere eigenschappen qua beveiliging etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Het is gewoon op basis van de normale WhatsApp-versie gebaseerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
tobitronics schreef op zondag 08 september 2013 @ 21:03:
Heb 1 vraagje: Stel dat wapp een update doorvoert (voor beveiliging bijv.), update deze app dan automatisch mee?
Nee, je moet wachten tot de dev van de + versie de nieuwe basis ook gaat gebruiken. Je loopt dus altijd achter.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 18:35
Brad Pitt schreef op zondag 08 september 2013 @ 21:46:
[...]

Nee, je moet wachten tot de dev van de + versie de nieuwe basis ook gaat gebruiken. Je loopt dus altijd achter.
Zit er wel een auto update optie op dan? Of moet je iedere keer de nieuwste versie handmatig downloaden?

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Auto-update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
SgtElPotato schreef op zondag 08 september 2013 @ 21:47:
Zit er wel een auto update optie op dan? Of moet je iedere keer de nieuwste versie handmatig downloaden?
Je krijgt een melding maar updates komen way minder regelmatig voor dan van de officiële versie waardoor je vrijwel al de tijd nogal achter de feiten aanloopt. Zal geen ramp zijn maar echt up to date ben je eigenlijk nooit.

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 08-09-2013 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 18:35
Vroeger het topic op XDA gezien, later ook gezien dat ze het topic moesten sluiten.
Ik dacht dat het toen einde verhaal was, maar dat is dus niet zo!

Eigenlijk nooit geinstalleerd gehad, maar meteen eens proberen!

Dat je achterloopt is logisch, maar fijn dat ze wel automatisch binnen komen dat je ze niet handmatig hoeft te downloaden. Veel vertrouwen heb ik op dit moment ook niet qua veiligheid met de normale Whatsapp dusja..

[ Voor 33% gewijzigd door SgtElPotato op 08-09-2013 21:53 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ennn er is weer een nieuwere versie uit :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/Screenshot_2013-09-09-15-17-06_oxwsgs42013-09-09_15-17-26s.png Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/Screenshot_2013-09-09-15-19-17_dczsgs42013-09-09_15-19-31s.png

Helaas nog steeds met een absurd oude Whatsapp-base (8 augustus). Grootste nadeel van deze app imho :(

[ Voor 39% gewijzigd door Brad Pitt op 09-09-2013 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:59

Yucko

One clown to rule them all !

De meeste mensen (zoals ikzelf) gaan voor whatsapp + ivm de vele visuele aanpassingen die je kunt doen.

Dat hij wat trager is en een paar versies tov de officiele wa achterloopt (rafalense is nog niet zolang terug van vakantie) vind ik persoonlijk minder van belang :)

[ Voor 10% gewijzigd door Yucko op 09-09-2013 17:35 ]

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Yucko schreef op maandag 09 september 2013 @ 17:34:
De meeste mensen (zoals ikzelf) gaan voor whatsapp + ivm de vele visuele aanpassingen die je kunt doen.
Klopt, maar denk dat er ook veel mensen voor gaan vanwege het schijnbaar-offline-zijn eigenlijk...
Dat hij wat trager is en een paar versies tov de officiele wa achterloopt vind ik persoonlijk minder van belang :)
Snap niet waarom er zoveel tijd tussen de base-updates zitten. Zie niet helemaal het verschil tussen het aanpassen van build X en build Y. Pak dan, zoals vandaag, "gewoon" weer even de nieuwste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Het probleem als ze de base versie aanpassen is dat ze alle mods moeten controleren of ze werken. Iedere base update kan er voor zorgen dat er dingen kapot gaan. En als ze kapot gaan, moet het weer gemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
TommieW schreef op maandag 09 september 2013 @ 17:43:
Het probleem als ze de base versie aanpassen is dat ze alle mods moeten controleren of ze werken. Iedere base update kan er voor zorgen dat er dingen kapot gaan. En als ze kapot gaan, moet het weer gemaakt worden.
Ja da's waar... En da's met de huidige hoeveelheid mods ook niet echt een succes. Duurt wel "even" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 08:49
Brad Pitt schreef op maandag 09 september 2013 @ 17:46:
[...]

Ja da's waar... En da's met de huidige hoeveelheid mods ook niet echt een succes. Duurt wel "even" :P
Ach, hij blijft in ieder geval stabiel. Dat ie er 3 sec over doet om op te starten neem ik dan voor lief.
En het modden van deze app blijft geweldig.

Mijn eigen creatie 8) :

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/25827428/Screenshot_2013-09-09-21-35-46.png
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/25827428/Screenshot_2013-09-09-21-35-58.png

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Timocos schreef op maandag 09 september 2013 @ 21:41:
Ach, hij blijft in ieder geval stabiel. Dat ie er 3 sec over doet om op te starten neem ik dan voor lief.
Dit lees ik vaker ja, heb daar echter geen last van. De app start gewoon "normaal" op, zonder vertragingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Het themen is voor mij ook de reden om WA+ te gebruiken.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LkB2Qi9BFdKJyXYE0ISgX6Ok/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yVoWLAsrEmEfiTAwJI4NDiLt/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Brad Pitt schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 11:30:
[...]

Dit lees ik vaker ja, heb daar echter geen last van. De app start gewoon "normaal" op, zonder vertragingen.
Ik heb een HTC Desire, die tjokvol is met apps, dus dan vind ik het niet zo gek dat ie iets langer laadt. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Bij mij start WA+ overigens ook niet langzamer op dan de reguliere versie. Galaxy SII.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:48

Quad

Doof

Hier staat WA+ niet langzamer op als standaard WhatsApp, let wel dat je de online status van contacten niet in gesprekken overzicht weergeeft, dat maakt het wel erg langzamer. :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• AOC
  • Niet online

AOC

Eigen topic fijn :) Zal deze iig volgen. meteen een vraag: kan ik wanneer ik overstap van wa naar wa+ de berichten meenemen? en hoe doe ik dat

• Quad

Quad

Doof

WhatsApp verwijderen en WhatsApp+ installeren. Hij vindt dan een backup en voegt hij toe.

PVOutput☀️

• Daiov97
Wel opletten, Whatsapp maakt om 3 uur 's nachts altijd een backup. Ikzelf zet mijn phone altijd uit 's nachts, waardoor die geen backup maakt. Dus als je zeker wil weten dat je geen enkel bericht mist, maak een handmatig een backup bij berichten instellingen.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik gebruik nu Whatsapp, maar heb dualsim. Kun je met Whatsapp+ 2 telefoonnummers verifieren of een ander nummer als wat je al gebruikt in Whatsapp?

[ Voor 23% gewijzigd door Marzman op 13-09-2013 17:44 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 19:21

_Christiaan_

Master of SOG

Als ik het goed begrijp, zorgt de 'hide last seen' optie ervoor dat je 'last seen' status niet bijwerkt. Maar op de iPhone werkt het volgens mij anders: als je daar je status verbergt, ziet je gesprekspartner volgens mij helemaal niets in het 'last seen' veld?

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwabbernoot
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 20:47
Klopt, die is dan blanco. Helaas lijkt het erop dat dat nog steeds niet mogelijk is in Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
_Christiaan_ schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 00:00:
Als ik het goed begrijp, zorgt de 'hide last seen' optie ervoor dat je 'last seen' status niet bijwerkt. Maar op de iPhone werkt het volgens mij anders: als je daar je status verbergt, ziet je gesprekspartner volgens mij helemaal niets in het 'last seen' veld?
Wat wel fijn is in tegenstelling tot IOS dat je niet kan zien in Whatsapp plus als je online bent, bij IOS zie je dan toch nog de persoon online... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Nadeel is dat je ook niet kan zien dat je gesprekspartner online is..

• Roald1965
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-06 20:32
Via google play zie ik dat Whatsapp is bijgewerkt. Er staat 13 september bij. Maar als ik dit controleer met de versie die ik op mijn s3 heb staat er 2.11.23. Updates zijn er niet via Googleplay
Als je gaat kijken op de website van Whatsapp staat er reeds versie 2.11.74.
Hoe kan dit? Loopt Googleplay dan zo ver achter?

• Roald1965
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-06 20:32
Sorry verkeerde post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Ashen Shugar schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 11:12:
Klopt, die is dan blanco. Helaas lijkt het erop dat dat nog steeds niet mogelijk is in Android.
Ik ben benieuwd wat er dan gebeurd als ik eerst op iPhone de online status uitzet. En vervolgens overstap op Android met Whatsapp+, en direct bij het aanzetten van de app ook daar de online status uitzet. Als m'n telefoon volgende week binnen is gaan we het zien. Hopelijk kan ik de online status uitzetten zonder dat whatsapp+ eerst op het internet moet :)

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Welkom bij Android!! Gelieve Uw aangebeten vruchten achter te laten in de vuilnisbak bij de ingang. Dank U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

_Christiaan_ schreef op zondag 15 september 2013 @ 16:16:
[...]

Ik ben benieuwd wat er dan gebeurd als ik eerst op iPhone de online status uitzet. En vervolgens overstap op Android met Whatsapp+, en direct bij het aanzetten van de app ook daar de online status uitzet. Als m'n telefoon volgende week binnen is gaan we het zien. Hopelijk kan ik de online status uitzetten zonder dat whatsapp+ eerst op het internet moet :)
Anyway, dit is dus niet gelukt omdat ik Whatsapp+ voor het eerst moest instellen.

Wat je wel kan proberen is een Android met whatsapp+ en een iPhone met whatsapp, allebei ingesteld. Je status op de iPhone uitzetten, dan de iPhone uitzetten en dan op de Android Whatsapp+ gaan gebruiken met de status hidden :P Ben benieuwd of het 'last seen' balkje dan leeg blijft :P

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Krijg net versie 4.20 gepushed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 19:02
v4.20D available

What's new:
*Added more time options to mute: '1hour' and 'Always'
*Added option to Theme Downloader to show 'total' or 'today' downloads
*Added 'Close' option to Theme Downloader
*Changed MOD 2.2.19, now with 3 options: Disabled, Only with Wifi or Always
*Added MOD 2.2.20 to add different color for 'online', 'typing'... text to MOD 2.2.19
*Other bugs solved

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

En 4.22 alweer...

• Bug with offline MOD fixed
• Solved problem in Theme Chooser, menu key missing on devices with soft keys (Nexus 4...)
• Other bugs applying and sorting themes solved

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:30

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hoe verwijder ik individuele berichten in gesprekken? In de gewone wa houd ik dat bericht even vast ( en selecteer dan eventueel een aantal berichten) en druk dan op de prullenbak. Ik kan het in WA+ niet vinden.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Volgens mij moet je naast het 'gesprekswolkje' ingedrukt houden, dan drukken op het prullenbakje rechtsboven.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
_Christiaan_ schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 13:46:
Volgens mij moet je naast het 'gesprekswolkje' ingedrukt houden, dan drukken op het prullenbakje rechtsboven.
Ideaal systeem nu aangezien je ook meerdere berichten in één keer kunt verwijderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
janvanduschoten schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 13:22:
Hoe verwijder ik individuele berichten in gesprekken? In de gewone wa houd ik dat bericht even vast ( en selecteer dan eventueel een aantal berichten) en druk dan op de prullenbak. Ik kan het in WA+ niet vinden.
Bij mij is het gewoon hetzelfde als op de gewone WhatsApp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Je kan select text uitschakelen, waarmee je weer overal in een textvak kan drukken om te selecteren. Persoonlijk vind ik select text wel een fijne functie, zeker in langere berichten waaruit je iets wilt kopieren.

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53
Ryan_ schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 10:51:
*Added more time options to mute: '1hour' and 'Always'
Eindelijk zeg. Onbegrijpelijk dat dit in de gewone Whatsapp nog niet mogelijk is. Met name erg nuttig bij groepsgesprekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Laatst online: 12-09 20:59
Weet iemand hoe ik Wapp+ gewoon op de normale wapp kan laten lijken? Dus groen ipv blauw (zowel in de app als het icoontje in mijn homescreen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Menu 6.1, in-app weet ik niet, zie daar nooit kleurtjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
De gewone WhatsApp negeert de Cyanogenmod-optie 'Quiet Hours'. Weet iemand of dat wel werkt met de +-versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

tobitronics schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:04:
Weet iemand hoe ik Wapp+ gewoon op de normale wapp kan laten lijken? Dus groen ipv blauw (zowel in de app als het icoontje in mijn homescreen)?
Hier heb ik hem voor je geupload, officiele look van WA.

Alvaro_Spain_Official_UI.XML

http://www.speedyshare.co...aro-Spain-Official-UI.xml

Op je telefoon zetten en dan naar het PLUS menu en dan "meer" kiezen en via daar kiezen voor "laden" en dan de alvaro theme inladen.

Icoon kan je aanpassen via het PLUS menu en dan " 6 Andere Aanpassingen". Daar kan je kiezen uit welke kleur het icoon moet hebben op je homescreen en tevens die in je statusbalk.

[ Voor 32% gewijzigd door H.Boss op 02-10-2013 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

v4.32 is here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ja.. Mn tekst is ineens wit in de typebox. :(

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Quad schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 08:50:
Ja.. Mn tekst is ineens wit in de typebox. :(
Dan pas je dat aan. Dat is nou net het mooie van WA+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 19:02
New update v4.32D, fixes some bugs

*Solved FC with 2.3.6 and devices with arabic language
*Solved issue with notifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

AllSeeyinEye schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:04:
[...]

Dan pas je dat aan. Dat is nou net het mooie van WA+
Dat weet ik alleen welke us het nou. :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Quad schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 10:02:
Dat weet ik alleen welke us het nou. :+
1.2.13 lijkt mij, na ongeveer drie seconden te hebben gezocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Na de update krijg ik continu een update voor de originele WA. Als ik die dan accepteer, installeert die de meest recente (originele) WA over WA+ heen.

Heb WA+ al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

Nog iemand hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

De originele wa ook verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Heb alles wat maar met whatsapp te maken heeft verwijderd. En daarna WA+ opnieuw geïnstalleerd, helaas heeft dat niet mogen baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Je kan niet de originele én + tegelijk installen, wordt overschreven en is dus "weg".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Deze versie heb ik er nu op staan, de meest recente:

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2aaiskm.png

Dit scherm krijg ik elke keer als ik WA+ opstart:

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2lk4plf.png

En als ik op wijzigingen druk kom ik op de originele whatsapp pagina:

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/m2gcz.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Misschien een bug... Kan je reporten aan de developer. Normaal gesproken hoor je dat niet te zien; volgens mij kan het ermee te maken hebben dat de nieuwe versie van WA+ op een nieuwe base van WA zit.

Edit. Was idd een bug. Versie 4.35 van WA+ staat klaar waar die bug gefixt is :)

[ Voor 17% gewijzigd door _Christiaan_ op 03-10-2013 13:49 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Klopt zie hem net staan de update. Zo die developer is echt snel met zijn updates alsof die continu aan het ontwikkelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Was blijkbaar een bug vanmorgen, na de update zojuist is het witte tekstinvoer weer in zwart gewijzigd.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WayLikeMark
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-09 19:34
Sinds de update kan ik de online status van andere niet meer zien, er staat laatst gezien om:(en dan de tijd die het op het moment is) is dit een bug of is dit altijd zo als je je eigen status blokkeert want dat heb ik wel gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

mark66031 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 15:14:
Sinds de update kan ik de online status van andere niet meer zien, er staat laatst gezien om:(en dan de tijd die het op het moment is) is dit een bug of is dit altijd zo als je je eigen status blokkeert want dat heb ik wel gedaan
feature :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WayLikeMark
nou ik zou toch graag willen weten of andere wel online zijn of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

mark66031 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 15:18:
nou ik zou toch graag willen weten of andere wel online zijn of niet
[...]
Dan zet je je status weer op zichtbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WayLikeMark
ik heb het niet over mijn status maar over die van andere. ze mogen mijn status niet zien maar ik die van hun wel
AllSeeyinEye schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 15:20:
[...]

Dan zet je je status weer op zichtbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdevos13
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 10:04
Wat is het voordeel van WhatsApp+ ten opzichte van de normale WhatsApp?
Ik heb een beetje rondgezocht maar nergens staat echt duidelijk wat de mogelijkheden zijn, op het installeren van thema's na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Iemand die mij (weer) kan vertellen hoe ik die audio-opname knop verander in 'zend'?

Kan het gewoon niet meer vinden :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 22:01

Joostk

Barkrukprofeet

Dit ziet er wel zeer leuk uit om mee te spelen en al.
Nu heb ik paar vraagjes.
Hoe zit het met je abonnement aangezien ik sinds 3,5 jaar al Whatsapp gebruik ofzo en dat om de zoveel tijd gratis verlengd wordt. Wordt door het gebruik van Whatsapp+ dit aangepast of blijft dit zo "normaal"? Ik weet dat het niet normaal is maar ik ben 1 van de gelukkige gebruikers waarvan zijn abonnement automatisch verlengd wordt. (nooit een reden hiervoor kunnen vinden maarja don't fix what ain't broken).
Andere vraag.
Kan je ook weer terug van WA+ naar de normale WA? Als het mij bijvoorbeeld niet bevalt. Gewoon WA+ verwijderen en dan WA weer installeren?
Je mist dan niks qua gesprekken en geschiedenis en al.
Andere vraag.
Kan je ook net zoals in WA automatisch downloaden van media uitzetten? En zijn alle normale functies van WA ook beschikbaar in WA+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WayLikeMark
zodra je begint te type zou het automatisch moeten veranderen maar je kunt de audio knop ook volledig uitzetten bij PLUS>CHAT SCHERM > GESPREKKEN mic_audio_mod
CLB schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 21:44:
Iemand die mij (weer) kan vertellen hoe ik die audio-opname knop verander in 'zend'?

Kan het gewoon niet meer vinden :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WayLikeMark
op elke vraag is het antwoord ja
Joostk schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 22:42:
Nu heb ik paar vraagjes.
Hoe zit het met je abonnement aangezien ik sinds 3,5 jaar al Whatsapp gebruik ofzo en dat om de zoveel tijd gratis verlengd wordt. Wordt door het gebruik van Whatsapp+ dit aangepast of blijft dit zo "normaal"? Ik weet dat het niet normaal is maar ik ben 1 van de gelukkige gebruikers waarvan zijn abonnement automatisch verlengd wordt. (nooit een reden hiervoor kunnen vinden maarja don't fix what ain't broken).
Andere vraag.
Kan je ook weer terug van WA+ naar de normale WA? Als het mij bijvoorbeeld niet bevalt. Gewoon WA+ verwijderen en dan WA weer installeren?
Andere vraag.
Kan je ook net zoals in WA automatisch downloaden van media uitzetten? En zijn alle normale functies van WA ook beschikbaar in WA+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WayLikeMark
Sorry mijn vorige post was een beetje onduidelijk. Je abbo blijft gewoon hetzelfde wa+ is eigenlijk gewoon een aangepaste versie van wa dus alle opties die in wa beschikbaar zijn, zijn hier ook beschikbaar. Je kunt idd gewoon terug naar wa door wa+ te verwijderen en wa te downloaden

Edit typo
Joostk schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 22:42:
Nu heb ik paar vraagjes.
Andere vraag.
Andere vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

mark66031 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 22:43:
zodra je begint te type zou het automatisch moeten veranderen maar je kunt de audio knop
ook volledig uitzetten bij PLUS>CHAT SCHERM > GESPREKKEN mic_audio_mod
Hmm ik krijg het toch echt niet voor elkaar, de knop staat op disabled en ik zweer toch echt dat ik bij vorige versies dat ding nooit meer te zien kreeg... Nu staat die er dus standaard, ga ik typen wordt het 'zend' idd...

Wat jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Achilles
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-08 22:59

Achilles

Koning van de Myrmidonen

@CLB

Dat bij de gewone app pas veranderd in "altijd de audio knop". Kreeg deze week ook allemaal per ongeluk gestuurde geluidsberichten :+ .
Ik denk dat het een insectje is. Ik heb t zelfde

[ Voor 4% gewijzigd door Achilles op 04-10-2013 00:57 ]

| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hmm ik vind het annoying, wil daar gewoon NOOIT een audio-button :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WayLikeMark
Een reboot al geprobeeerd want ik heb er geen last van
CLB schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 00:59:
Hmm ik vind het annoying, wil daar gewoon NOOIT een audio-button :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Jups, doesn't work, zie 'm altijd, en als ik ga typen verdwijnt hij pas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53
Is er ook een manier om de donation versie van Whatsapp+ te krijgen buiten de Play Store om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Gabliboeba schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 13:47:
Is er ook een manier om de donation versie van Whatsapp+ te krijgen buiten de Play Store om?
Legaal niet volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

CLB schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:42:
Jups, doesn't work, zie 'm altijd, en als ik ga typen verdwijnt hij pas...
Sinds de laatste update heb ik hem ook weer, weg wil hij niet. Ach kkomt vast wel weer een update .

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denuz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:35
@CLB; Er stond in de change dat deze optie er uit gesloopt is omdat het niet meer werkte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Ik heb een tijdje met WA+ gespeeld om een (vind ik) mooi thema te maken. Het resultaat: (Klik voor groter.)
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/4427084/Tweakers%20Public/WAPthema/WAt1.jpg Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/4427084/Tweakers%20Public/WAPthema/WAt2.jpg Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/4427084/Tweakers%20Public/WAPthema/WAt3.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/4427084/Tweakers%20Public/WAPthema/WAt4.jpg Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/4427084/Tweakers%20Public/WAPthema/WAt5.jpg
Klik voor de achtergrond.
Klik voor de .xml van het thema.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste