Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
Upquark schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:19:
De gewone WhatsApp negeert de Cyanogenmod-optie 'Quiet Hours'. Weet iemand of dat wel werkt met de +-versie?
Hm, net zelf maar geprobeerd, en helaas: ook met WhatsApp+ werkt het niet. Wat een irritante bug is dat toch. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard_AFC
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 22:14
mark66031 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 15:21:
ik heb het niet over mijn status maar over die van andere. ze mogen mijn status niet zien maar ik die van hun wel
[...]
Als jij je status uitzet, kun je die van andere ook niet zien inderdaad. (of alleen als ze online zijn, dat je online ziet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

reaL_G

G

heeft er niemand problemen met het verzenden van fotos?
naar een ander toestel met whatsapp+ geen problemen, gewoon te openen.
naar een ander toestel met whatsapp, wel preview maar niet te openen.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een nieuwe toestel en blijft mijn whatsapp op oude toestel ontvangen. Hoe kan ik dit rechtzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 23:07

H.Boss

Hugo Boss

Nu heeft eergisteren de originele whatsapp weer whatsapp+ overschreven met de meest recente update. En dit zelfs automatisch, want auto updates staat aan via wifi.

Ik laat het zo totdat het probleem een keer is opgelost.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 01:06:
Heb een nieuwe toestel en blijft mijn whatsapp op oude toestel ontvangen. Hoe kan ik dit rechtzetten?
Je account afmelden op je oude toestel. Kan in de instellingen ergens.
H.Boss schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 08:18:
Nu heeft eergisteren de originele whatsapp weer whatsapp+ overschreven met de meest recente update. En dit zelfs automatisch, want auto updates staat aan via wifi.

Ik laat het zo totdat het probleem een keer is opgelost.
Ik heb hiervan nog nooit last gehad. Krijg de updates van Whatsapp ook niet aangeboden via de play store. Heb je whatsapp wel gedeinstalleerd voordat je WA+ installeerde?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sretlow
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:05
In de originele whatsapp krijg ik bij groepsgesprekken waar personen bij staan die niet in mijn contactenlijst staan niet alleen het telefoonnummer te zien maar ook de door hunzelf ingestelde naam. Bij whatsapp+ zie ik dat niet meer en zie ik alleen de naam. Is dat een optie die ik ergens aan moet zetten of komt dit misschien doordat whatsapp+ iets achter loopt tov de originele versie?

Wat is de huidige originele versie? En welke wordt nu gebruikt voor whatsapp+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Heb ik wel hoor, altijd gehad ook...
Welke versies? Bekijk de Playstore en WhatsApp+ pagina? 2.11.93 vs 2.11.86

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sretlow
Welke skin gebruik je dan? Misschien kun je mij je instellingen mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

De thema's veranderen aan de functionaliteit van WA+ helemaal niets.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sretlow
Is het ergens een instelling dan? Want ik heb dit er echt niet bij staan. Er staat alleen een telefoonnummer maar geen naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:31

bdu

Zijn er ook mogelijkheden voor een dual sim telefoon, twee keer WA bijvoorbeeld? Ofwel de originele naast WA+? Of twee keer WA+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
reaL_G schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 00:51:
heeft er niemand problemen met het verzenden van fotos?
naar een ander toestel met whatsapp+ geen problemen, gewoon te openen.
naar een ander toestel met whatsapp, wel preview maar niet te openen.
Ik had dit gisteren met het downloaden van foto's, maar vandaag lukte het weer wel met een filmpje. Bij jou al opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• princeownt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-08 11:24
Kan er iemand de laatste update mirrorren, ik kan het niet downloaden :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

ilhanko schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:55:
Ik had dit gisteren met het downloaden van foto's, maar vandaag lukte het weer wel met een filmpje.
Ik ook, via de WiFi lukte het niet, even WiFi uit, 4G aan en hop kwamen zo binnen... Nu werkt 't weer!
princeownt schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:38:
Kan er iemand de laatste update mirrorren, ik kan het niet downloaden :(.
https://plus.google.com/u/0/106835584552493309776/posts met http://uploaded.net/file/rpwise1i?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:29
bdu schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 09:48:
Zijn er ook mogelijkheden voor een dual sim telefoon, twee keer WA bijvoorbeeld? Ofwel de originele naast WA+? Of twee keer WA+?
Google Play: 2Lines for WhatsApp ★ ROOT

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:31

bdu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
bdu schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:17:
Top! Ga ik proberen. Ervaring mee?
Nul, wist alleen het bestaan er van omdat ik "wel eens" op XDA rondstruin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
sretlow schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 08:38:
In de originele whatsapp krijg ik bij groepsgesprekken waar personen bij staan die niet in mijn contactenlijst staan niet alleen het telefoonnummer te zien maar ook de door hunzelf ingestelde naam. Bij whatsapp+ zie ik dat niet meer en zie ik alleen de naam. Is dat een optie die ik ergens aan moet zetten of komt dit misschien doordat whatsapp+ iets achter loopt tov de originele versie?

Wat is de huidige originele versie? En welke wordt nu gebruikt voor whatsapp+?
Ik heb dit ook ondervonden in de originele whatsapp 2 versies terug ofzo dat je inderdaad alleen telefoonnummers zag (maar ook niet bij iedereen). Ik heb geen flauw idee waar dit aan ligt/lag. Of het onderhand altijd goed werkt weet ik overigens ook niet.

[ Voor 6% gewijzigd door ToFast op 09-10-2013 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Brad Pitt schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:20:
[...]
omdat ik "wel eens" op XDA rondstruin :)
Joh, doe jij dat "wel eens"?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

reaL_G

G

ilhanko schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:55:
[...]

Ik had dit gisteren met het downloaden van foto's, maar vandaag lukte het weer wel met een filmpje. Bij jou al opgelost?
ik had zelf geen problemen, maar bij iemand die ik had gezegd om de plus versie te installeren werkte het niet, blijkbaar werkt het nu wel goed.

Mis is het echt wel ff wifi disconnecten reconnecten/ ff wisselen van datastroom, maar ik had ook gezegd om ff toestel te rebooten na installatie wat toen ook niet hielp.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
reaL_G schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:36:
Mis is het echt wel ff wifi disconnecten reconnecten/ ff wisselen van datastroom, maar ik had ook gezegd om ff toestel te rebooten na installatie wat toen ook niet hielp.
Hier ook vaak zat met Wifi (i.c.m. Ziggo, bekende kwaal) connectie gedoe. Berichten die héél laat binnen komen en zo. Op een normale data-verbinding eigenlijk zelden last van. Heel irritant is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4-systeembeheer
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-10-2021
Werkt deze wel op "alle" android tablets? Bij whatsapp kreeg ik op mijn niet gerootte Archos tablet de melding dat het niet op tablets draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:58

TommieW

Numa numa.

How do I use Whatsapp on my tablet? [Answers from one of the forum replies]
Backup your Whatsapp+ using Titanium Backup or any app backup services. Then transfer the whole backup data to your tablet and restore them.

Uit de veelgestelde vragen van WhatsApp+.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 13:11
CLB schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:42:
Jups, doesn't work, zie 'm altijd, en als ik ga typen verdwijnt hij pas...
Ik speel vals door hem dezelfde kleur te geven als het invoervak. Dan zié je het microfoontje niet. Als ik ga typen popt heel hip de verzendknop op omdat die wél een zichtbare kleur heeft.

Verandert werkelijk niks aan het annoying erop drukken als je te snel bent. But toch, het oogt net wat leuker omdat je nu kan zién wanneer je wel mag drukken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Goede :p (welk menu / instelling is dat?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CLB schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:48:
Goede :p (welk menu / instelling is dat?)
1.2.11 M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 13:11
Die kleur moet dan gelijk zijn aan 1.2.12, voor de volledigheid :) Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4-systeembeheer
TommieW schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 08:40:
How do I use Whatsapp on my tablet? [Answers from one of the forum replies]
Backup your Whatsapp+ using Titanium Backup or any app backup services. Then transfer the whole backup data to your tablet and restore them.

Uit de veelgestelde vragen van WhatsApp+.
Dit zal dan ook wel bij de officiële whatsapp werken dan denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Niet te moeilijk denken, gewoon 'n 06 waar je 'n activerings-sms op kunt ontvangen, met je tablet surfen naar whatsapp.com/android of de laatste + versie downloaden en de code invullen. Klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Eric_Cantona schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 23:58:
Niet te moeilijk denken, gewoon 'n 06 waar je 'n activerings-sms op kunt ontvangen, met je tablet surfen naar whatsapp.com/android of de laatste + versie downloaden en de code invullen. Klaar.
Als je denkt dat dat gaat werken, wens ik je heel veel succes met het instellen. :P
Net als je WhatsApp hebt geïnstalleerd en je opent WhatsApp, krijg je namelijk een melding dat het niet oo tabkets werkt. Als je het vja de back-up methode doet, krijg je die installatiewizard niet te zien op je tablet, dus ook de melding dat het niet op tablets werkt die in de installatiewizard zit, krijg je dan niet te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Zo heb ik laatst nog 2x whatsapp geinstalleerd op tablets, vreemd dat ik die melding niet heb gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Eric_Cantona schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 00:17:
Zo heb ik laatst nog 2x whatsapp geinstalleerd op tablets, vreemd dat ik die melding niet heb gekregen?
En dan een ander 06-nummer hebben dan de telefoon die je ook gebruikt voor WA+? Dus twee accounts, mensen die dan óf naar je mobiel óf naar je tablet moeten sturen. Nee, vond ik niet écht handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4-systeembeheer
Eric_Cantona schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 00:17:
Ja dat is vreemd... wellicht een geroote tablet? Dat Whatsapp niet kan zien dat het een tablet is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit verkeerde topic

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2013 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Meer mensen last van dat de WA+ contacten zonder naam in de personenlijst staan? Allemaal naamloze contacten met 'n WA+-nummer bovenin de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ergens een link voor de download van de laatste versie van WA+? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:24:
Heeft iemand ergens een link voor de download van de laatste versie van WA+? Alvast bedankt.
Heb je zelf al gezocht? We zijn hier geen helpdesk, en verwachten ook wel wat eigen inzet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxLagerwey
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-04-2022
Heb sinds een week de note 3. Hier voor een iphone gehad en ik kreeg de meldingen van een bericht altijd keurig op tijd. Nu is het mij met de note 3 opgevallen dat soms er een vertraging in zit en dat ik de notificatie niet meer direct krijg. Is het een optie om whatsapp+ te instaleren of is het dan nog niet weg? Heel irritant ik wil gewoon zoals met mijn iphone vrijwel direct de notificatie hebben anders kan ik net zo goed weer gaan smsen. Hoop dat jullie me kunnen helpen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:33

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Je zou het eens kunnen proberen, kost niets :)

FF Whatsapp een back-up laten maken, deinstalleren en op Google+ even de nieuwe WA+ versie downloaden en installeren. Bevalt het niet dan zet je whatsapp gewoon weer terug.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

MaxLagerwey schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:08:
Heb sinds een week de note 3. Hier voor een iphone gehad en ik kreeg de meldingen van een bericht altijd keurig op tijd. Nu is het mij met de note 3 opgevallen dat soms er een vertraging in zit en dat ik de notificatie niet meer direct krijg. Is het een optie om whatsapp+ te instaleren of is het dan nog niet weg? Heel irritant ik wil gewoon zoals met mijn iphone vrijwel direct de notificatie hebben anders kan ik net zo goed weer gaan smsen. Hoop dat jullie me kunnen helpen. :*)
janvanduschoten schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:19:
Je zou het eens kunnen proberen, kost niets :)

FF Whatsapp een back-up laten maken, deinstalleren en op Google+ even de nieuwe WA+ versie downloaden en installeren. Bevalt het niet dan zet je whatsapp gewoon weer terug.
WA+ is alleen een andere UI, he, dus het zal niets uitmaken. Heb je het probleem toevallig op een Ziggo wifi? Zo ja, dan is het een bekend probleem en kan je er niets aan doen.
Zo nee, indien je geroot bent, is er mogelijk een fix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxLagerwey
Klopt heb het probleem met wifi via de ziggo modem. Alleen niet zo mooi dat er niks aan te doen is...
Misschien een wifi route aan de modem hangen en de wifi van de modem uitzetten ?
AllSeeyinEye schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:23:
[...]

[...]

WA+ is alleen een andere UI, he, dus het zal niets uitmaken. Heb je het probleem toevallig op een Ziggo wifi? Zo ja, dan is het een bekend probleem en kan je er niets aan doen.
Zo nee, indien je geroot bent, is er mogelijk een fix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MaxLagerwey schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:35:
Misschien een wifi route aan de modem hangen en de wifi van de modem uitzetten ?
Done that.

Didn't solve it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxLagerwey
Ik lees ook dingen over ziggo bellen en de modem in bridge modus laten zetten... en dan je eigen route gebruiken.
Brad Pitt schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:14:
[...]

Done that.

Didn't solve it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MaxLagerwey schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:17:
Ik lees ook dingen over ziggo bellen en de modem in bridge modus laten zetten... en dan je eigen route gebruiken.
Yes yes... Bridged, losse router, scheelt (hier) niets. Werkt vaak prima, soms berichten pas na 20min binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxLagerwey
Brad Pitt schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:19:
[...]

Yes yes... Bridged, losse router, scheelt (hier) niets. Werkt vaak prima, soms berichten pas na 20min binnen.
Oh.. zonde ik vind het echt irritant ik wil mijn notificaties direct krijgen.:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MaxLagerwey schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:28:
Oh.. zonde ik vind het echt irritant ik wil mijn notificaties direct krijgen.:(
Je kan eventueel je telefoon op tetheren zetten en "daar op" inloggen met je tablet. Gaat niet ten goede van de accuduur van je telefoon uiteraard, maar het is, als die notificaties echt zo belangrijk zijn, een optie wellicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxLagerwey
Ik heb geen tablet haha heb aan een note 3 genoeg plus dat was sowieso geen optie haha. Ik ga bbm maar is proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MaxLagerwey schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:35:
Ik heb geen tablet haha heb aan een note 3 genoeg plus dat was sowieso geen optie haha. Ik ga bbm maar is proberen.
En in die Note3 zit geen sim en je hebt geen enkel ander apparaat met data dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Waarom zet je wifi niet gewoon uit en gebruik je het alleen maar als je veel data wilt gebruiken? Niet ideaal uiteraard maar het werkt wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
janvanduschoten schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:49:
Waarom zet je wifi niet gewoon uit en gebruik je het alleen maar als je veel data wilt gebruiken? Niet ideaal uiteraard maar het werkt wel :)
Dat was dus de strekking van mijn vraag ja. Dacht dat hij een Wifi-only apparaat had namelijk. Blijkbaar niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxLagerwey
Ik ga denk ik sowieso nog de modem in bridge laten zetten, wifi uitzetten kan ik wel doen maar goed echt fijn is dat ook niet haha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
MaxLagerwey schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:50:
Ik ga denk ik sowieso nog de modem in bridge laten zetten, wifi uitzetten kan ik wel doen maar goed echt fijn is dat ook niet haha..
Je kunt toch ook gewoon je wifi op je telefoon uitzetten? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxLagerwey
Dat klopt dat gaf ik ook al aan. Maar echt fijn is het niet om dat steeds aan en uit te zetten. Dan kan ik het net zo goed uit laten staan maar dan ga ik weer over mijn data bundel. Maar goed er komt vast wel een oplossing hoop ik.
dutchgio schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:51:
[...]

Je kunt toch ook gewoon je wifi op je telefoon uitzetten? |:(

[ Voor 6% gewijzigd door MaxLagerwey op 06-01-2014 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
MaxLagerwey schreef op maandag 06 januari 2014 @ 21:54:
Dat klopt dat gaf ik ook al aan. Maar echt fijn is het niet om dat steeds aan en uit te zetten. Dan kan ik het net zo goed uit laten staan maar dan ga ik weer over mijn data bundel. Maar goed er komt vast wel een oplossing hoop ik.

[...]
Ik merk het zelf ook wel hoor, maar heb nog niet uit kunnen sluiten of het aan de telefoon die zich in slaapmodus bevindt en daardoor later berichten binnen komen of dst het aan wifi ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxLagerwey
En als je wifi altijd aan laat staan in slaapstand? Heb je dat al is geprobeerd?
dutchgio schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:05:
[...]

Ik merk het zelf ook wel hoor, maar heb nog niet uit kunnen sluiten of het aan de telefoon die zich in slaapmodus bevindt en daardoor later berichten binnen komen of dst het aan wifi ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MaxLagerwey schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 13:24:
En als je wifi altijd aan laat staan in slaapstand? Heb je dat al is geprobeerd?
Dat heeft geen enkele invloed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
In versie 5.00 duiken nieuwe smilies op. Komen deze ook in de 'echte' Whatsapp? Als ik er nu eentje stuur naar een normale whatsapp, dan komt er een leeg berichtje aan. Ik kan er verder nog niets over vinden, of ik zoek niet goed. :P

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

pven schreef op maandag 10 februari 2014 @ 10:45:
In versie 5.00 duiken nieuwe smilies op. Komen deze ook in de 'echte' Whatsapp? Als ik er nu eentje stuur naar een normale whatsapp, dan komt er een leeg berichtje aan. Ik kan er verder nog niets over vinden, of ik zoek niet goed. :P
Staat toch gewoon in het changelog?! Werkt alleen als de ontvanger ook WA+ heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Dat vind ik teleurstellend, want dan gaat WA+ dus afwijken van de normale WA. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hmm, komt het hele bericht dan niet aan? Ik heb ook WA+ maar weet niet of degene waar ik ze eventueel naartoe stuur dat ook gebruikt. Leuke toevoeging maar alleen als het werkt zoals verwacht -O-
Nu is het wel leuk maar voegt het voor 95% van de gebruikers niets toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Het bericht komt wel aan, maar de smiley wordt niet getoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Niemand die ik ken heeft überhaupt gehoord van de + versie, dus hier ook no luck :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 19:21

_Christiaan_

Master of SOG

Gaat een beetje de kant op van Messenger Plus :P

Edit: Overigens lijken ze bij mij niet te bewegen?

[ Voor 36% gewijzigd door _Christiaan_ op 10-02-2014 12:24 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Vaag: ik start net Whatsapp+ op en krijg de melding dat ik Whatsapp moet upgraden binnen 14 dagen, met verwijzing naar een Play Store linkje van 'de echte' Whatsapp. Wat is dit !? :?

[ Voor 7% gewijzigd door pven op 07-03-2014 07:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:16
pven schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 07:01:
Vaag: ik start net Whatsapp+ op en krijg de melding dat ik Whatsapp moet upgraden binnen 14 dagen, met verwijzing naar een Play Store linkje van 'de echte' Whatsapp. Wat is dit !? :?
Net ook dezelfde medeling gehad maar gebruik de gewone versie van Whatsapp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Dan zal er vast een nieuwe versie met gewijzigde gebruiksvoorwaarden komen.... En bedankt Facebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
ChiMan schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 07:41:
[...]

Net ook dezelfde medeling gehad maar gebruik de gewone versie van Whatsapp!
Die kreeg ik ook, maar er was geen update?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Bij de google+ community zeg de moderator niet op upgrade te klikken, omdat je dan Whatsapp+ kwijt raakt. Even wachten op een fix dus.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 08:12:
Dan zal er vast een nieuwe versie met gewijzigde gebruiksvoorwaarden komen.... En bedankt Facebook.
En dit gebaseerd op.....?
Zo'n melding lijkt mij eerder iets ivm een betaling of een foutje of zoiets.Facebook heeft hier zo te zien niets mee te maken, ik lees het ook nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

janvanduschoten schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 09:43:
[...]

En dit gebaseerd op.....?
Zo'n melding lijkt mij eerder iets ivm een betaling of een foutje of zoiets.Facebook heeft hier zo te zien niets mee te maken, ik lees het ook nergens.
Als er en masse gestuurd wordt naar een update ligt het voor de hand dat de voorwaarden wijzigen. Zou niet de eerste keer zijn. Het ligt dan voor de hand dat dit te maken kan hebben met de overgang naar Facebook. True, het staat nergens, maar enige speculatie hoeft niet perse verkeerd te zijn, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Na de laatste update heb ik een 'maak-een-foto-icoon' naast mn verzendknop...
Alles al doorgespit, maar iemand die weet hoe ik die kan verbergen? Welk menu-nummer?

1.2.25 dus :p

[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 15-05-2014 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
CLB schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 00:30:
Na de laatste update heb ik een 'maak-een-foto-icoon' naast mn verzendknop...
Alles al doorgespit, maar iemand die weet hoe ik die kan verbergen? Welk menu-nummer?

1.2.25 dus :p
Dank u _/-\o_ Hier was ik ook al naar op zoek.

-edit- Bij mij was het 1.2.23 :?

[ Voor 4% gewijzigd door Ikkuh84 op 15-05-2014 09:40 ]

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/1400141865_picsay-1400141865_kimsgs420140515_101752s.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Nu online
Ja ik zag ook bericht van CLB, maar bij mij staat ie toch echt bij 1.2.23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:59

Yucko

One clown to rule them all !

Afbeeldingslocatie: http://www.jajoah.nl/images/waplus.png

hier toch echt 1.2.25 :? Sterker nog, ik zie heel die knop niet eens verschijnen terwijl ik hem niet eens hide :P

[ Voor 59% gewijzigd door Yucko op 15-05-2014 11:17 ]

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Timocos schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:47:
Ja ik zag ook bericht van CLB, maar bij mij staat ie toch echt bij 1.2.23
Ging mij om het feit dat er mensen "naar op zoek" waren terwijl duidelijk wordt aangegeven waar het staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Nu online
Brad Pitt schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 11:16:
[...]

Ging mij om het feit dat er mensen "naar op zoek" waren terwijl duidelijk wordt aangegeven waar het staat.
Kwam er net achter dat ik mijn whatsapp+ nog niet naar de aller laatste versie had geüpdatet. Nu is het inderdaad bij 1.2.25. Bij vorige versie lukte het ook met 1.2.23

maar inderdaad, het werd nu ook aangegeven in de changelog. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4WardNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 23:35
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 09:48:
[...]

Als er en masse gestuurd wordt naar een update ligt het voor de hand dat de voorwaarden wijzigen. Zou niet de eerste keer zijn. Het ligt dan voor de hand dat dit te maken kan hebben met de overgang naar Facebook. True, het staat nergens, maar enige speculatie hoeft niet perse verkeerd te zijn, toch?
Een tijd geleden was het zo dat mensen deze melding kregen terwijl er in de Play Store nog helemaal geen update beschikbaar was. Toen werd echter gezegd dat dit een automatische melding is die je ontvangt zodra je WhatsApp versie een bepaald aantal maanden oud is.

Zal dat dit keer niet gewoon weer het geval zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik heb sinds de laatste update gok ik, dat bijvoorbeeld duimpjes tonen als een oranje WhatsApp-icoontje.

Dat duimpje was daarvoor al een lelijk en groot animated icoontje, dus ik gok dat daar iets mee is?
Ik draai op versie 2.11.238, volgens mij nu de laatste versie die er beschikbaar is... Hebben jullie dit ook? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Same here (over dat duimpje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
1.2.26.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Is even koekeloeren, dank Brad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Iemand enig idee waarom WA+ mijn "backup" niet terug kan zetten? Als ik whatsapp een backup laat maken en dan verwijder en vervolgens de + versie installeer en instel komt er geen herstellen optie...

Installeer ik de gewone weer dan komt die optie wel langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
24 uurtjes zijn voorbij dus een bumpje.. Iemand een oplossing? Want het werkt gewoon niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dat is dus niet helemaal de oplossing, want dat is compleet uitzetten...
En beantwoordt niet de vraag waarom ik oranje WhatsApp-icoontjes zie ipv duimpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
WK thema? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 19:02
Waar kan je WA+ tegenwoordig vandaan downloaden?

[ Voor 8% gewijzigd door Ryan_ op 02-10-2014 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:21

Rubman

Retarded or just overjoyed!

WA+ wordt al tijden niet meer gedevelopped ivm klachten en sommaties van WA. De laatste versie die vast nog wel ergens te vinden is, is zeer waarschijnlijk zwaar outdated.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Oh, ik dacht dat WA+ nog steeds door ontwikkeld werd (onder de grond weliswaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 11:45
Rubman schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:55:
WA+ wordt al tijden niet meer gedevelopped ivm klachten en sommaties van WA. De laatste versie die vast nog wel ergens te vinden is, is zeer waarschijnlijk zwaar outdated.
Ik krijg nog steeds updates, dus er gebeurt wel nog iets, toch? Misschien geen heel nieuwe versies....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Nu online
Rubman schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:55:
Whatsapp+ wordt wel degelijk nog door ontwikkeld. Ben toevallig nu weer nieuwe update aan het downloaden. Elke maand wel 1 of 2 updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:21

Rubman

Retarded or just overjoyed!

My bad, was in de veronderstelling dat ze echt opgelegd was te stoppen vanuit Whatsapp zelf.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Maar waar kan ik de core vandaan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Even op Google+ zoeken naar Whatsapp+, dan kom je vanzelf de downloadlink tegen :)
Updates worden daarna vanzelf aangeboden (tenzij je dat uitzet natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Ah, Google+. Dankje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Het schijnt dat deze developer in de laatste versies van WhatsApp+ een exploit heeft ingebouwd dat hem toegang geeft tot bepaalde bestanden. Bij mensen die een gekraakte versie van deze app gebruikten heeft hij de gehele map gewist, dus alle gesprekken/foto's en dergelijke.

Natuurlijk is het kut van al die mensen die zonder te betalen jouw app gebruiken, maar dat geeft je nog niet het recht om zo'n streek uit te halen. Wat een dwaas. De app die je 'verkoopt' is nota bene zo goed als een gekraakte versie van een andere gratis app.

[ Voor 30% gewijzigd door Franco10 op 23-11-2014 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Bedoel je de app waarmee je een donatie geeft aan de ontwikkelaar en daardoor 'last seen' kunt uitschakelen (die ook standaard in WA uitgezet kan worden)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
H92! schreef op zondag 23 november 2014 @ 15:30:
Bedoel je de app waarmee je een donatie geeft aan de ontwikkelaar en daardoor 'last seen' kunt uitschakelen (die ook standaard in WA uitgezet kan worden)?
Het gaat inderdaad om het uitzetten van de 'last seen' maar weet niet hoe het precies werkt. Ik gebruik + voor de UI (mooie thema's van 'onze' Thijs Oost :+), maar op de Google+ pagina stonden een paar klachten. En dat blijken dus trucjes te zijn die deze meneer bewust heeft uitgehaald.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste