Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Mijn ervaring is dat ik WA+ niet clean kan installeren en mijn nummer kan activeren. Eerst altijd vanuit PS dan wel een apk van een oudere officiële versie er in zetten, verwijderen en daarna pas +

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:29
Franco10 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 15:46:
Mijn ervaring is dat ik WA+ niet clean kan installeren en mijn nummer kan activeren. Eerst altijd vanuit PS dan wel een apk van een oudere officiële versie er in zetten, verwijderen en daarna pas +
Vaag. Flash rom, zet WA+ terug met TB, done. Nooit anders gedaan eigenlijk :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaKaManG
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-08 02:19
Call servers zijn weer up. Ben half uur geleden door iemand op xda geactiveerd.
Heb net weer iemand geactiveerd.
Ik heb wel de laatste .561 versie geinstalleerd : *knip*
Straks maar weer terug naar WA Reborn. Kijken of het dan nog werkt.

[ Voor 9% gewijzigd door rens-br op 25-10-2016 14:58 ]

RealMe X2 Pro@XDA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-07 21:22
Goed, vanavond melding gekregen (zat op versie 0.10) dat deze niet meer beschikbaar is. Kreeg zo'n melding waarin staat dat de datum niet klopt en hij mijn telefoonnummer niet kan veriferen.

Het prettige aan deze versie vond ik dat je hierbij je laatst gezien kon uitzetten, terwijl je die van de andere mensen nog wel kon zien. Is er een andere versie die dit ook ondersteund?

Heb nu tijdelijk v1.70 in gebruik, maar mis dit toch echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Nee 0.10 was de laatste waarmee dat kon (volgens de osm site tenminste). Versie 0.15 is echter in aantocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
MurtnR schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 22:22:
Goed, vanavond melding gekregen (zat op versie 0.10) dat deze niet meer beschikbaar is. Kreeg zo'n melding waarin staat dat de datum niet klopt en hij mijn telefoonnummer niet kan veriferen.

Het prettige aan deze versie vond ik dat je hierbij je laatst gezien kon uitzetten, terwijl je die van de andere mensen nog wel kon zien. Is er een andere versie die dit ook ondersteund?

Heb nu tijdelijk v1.70 in gebruik, maar mis dit toch echt.
Argh dus het ligt niet aan mij. Idem dito hier.

Kreeg de melding dat ik mijn nummer opnieuw moest verifiëren maar dat lukte dus niet. Hele avond mee lopen knoeien maar kreeg het niet voor elkaar. Is 1.70 wel stabiel/antiban?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
Franco10 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 22:59:
[...]

Argh dus het ligt niet aan mij. Idem dito hier.

Kreeg de melding dat ik mijn nummer opnieuw moest verifiëren maar dat lukte dus niet. Hele avond mee lopen knoeien maar kreeg het niet voor elkaar. Is 1.70 wel stabiel/antiban?
Tot zo ver merk ik geen instabiliteit. Voor mijn idee juist stabieler als v0.10.

Hiernaast is die anti-ban, inderdaad. De ontwikkelaar geeft aan dat hij geen 100% zekerheid kan geven, maar we mogen er redelijkerwijs vanuit gaan dat het snor zit. :9

Meer informatie staat op https://plus.google.com/+OsmDroidNetT/posts

Hiernaast wordt er op die Google+-Pagina een poll weergegeven met de vraag of hij verder moet gaan met het ontwikkelen van versie 0.10. Een dikke 80% van de stemmen is het hiermee eens, dus is die er mee bezig.

To be continued.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
MurtnR schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 23:37:
[...]

Tot zo ver merk ik geen instabiliteit. Voor mijn idee juist stabieler als v0.10.

Hiernaast is die anti-ban, inderdaad. De ontwikkelaar geeft aan dat hij geen 100% zekerheid kan geven, maar we mogen er redelijkerwijs vanuit gaan dat het snor zit. :9

Meer informatie staat op https://plus.google.com/+OsmDroidNetT/posts

Hiernaast wordt er op die Google+-Pagina een poll weergegeven met de vraag of hij verder moet gaan met het ontwikkelen van versie 0.10. Een dikke 80% van de stemmen is het hiermee eens, dus is die er mee bezig.

To be continued.
Het grappige is dat ik vanmiddag een melding kreeg dat mijn WA met een jaar is verlengd. Iets daarna kwam deze issue. Dan zijn ze dus doelgericht oudere versies aan het uitschakelen? Die versie die dus op de 'oude manier' werken qua last seen is 2.11.378. Daarna was het niet meer mogelijk. Vraag me af hoe hij dan 0.10 werkend kan maken.

Wat wel jammer is dat ik (op kitkat) tijdens gesprekken niet meer een gekleurde statusbar zie. In het gesprekken scherm is deze nog wel gekleurd, in de chat zelf niet meer. Burn-in alert 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Franco10 op 12-03-2015 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Osmdroid blijkbaar ook een C&D letter gekregen, daarvan is de ontwikkeling nu ook stopgezet. Op zich niet heel erg, vond de laatste versies draken van apps. Na de initieële dev ermee was gestopt ging het snel bergafwaards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Eens, met name qua performance had ik wel wat issues met Reborn, maar al met al is WA+ wel beter dan de originele app. Ben benieuwd of en wie het stokje over gaat nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:33

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Zolang het werkt blijf ik het gebruiken iig. De laatste versie werkt ook niet helemaal 100%. Soms laden de gesprekken niet, moet ik uit de app, er weer in en dan werkt het.
Je leert er mee leven :p

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Niet online
janvanduschoten schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 12:04:
Zolang het werkt blijf ik het gebruiken iig. De laatste versie werkt ook niet helemaal 100%. Soms laden de gesprekken niet, moet ik uit de app, er weer in en dan werkt het.
Dat inderdaad... First world problems :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
janvanduschoten schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 12:04:
Geen last van met een nóg oudere versie waarschijnlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik heb versie 1.80 draaien hier. Met custom ROM (uiteraard) dus misschien dat het daar aan ligt.
Eigenlijk geen idee of het een bekend probleem is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
janvanduschoten schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 18:12:
Ik heb versie 1.80 draaien hier. Met custom ROM (uiteraard) dus misschien dat het daar aan ligt.
Versie 6.7.6 hier, custom Rom, no problems hmmm toch ook blijkbaar zelfde euvel inderdaad :P

[ Voor 9% gewijzigd door Brad Pitt op 04-04-2015 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
De gasten die het stokje hadden overgenomen van + zeggen ook te zijn gestopt na een onderhouden met WhatsApp.

Nu is er wel een nieuwe versie opgedoken, some say dat het eigenlijk dezelfde mensen zijn onder een andere naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:59

Yucko

One clown to rule them all !

Franco10 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:55:
De gasten die het stokje hadden overgenomen van + zeggen ook te zijn gestopt na een onderhouden met WhatsApp.

Nu is er wel een nieuwe versie opgedoken, some say dat het eigenlijk dezelfde mensen zijn onder een andere naam.
tja, maar zeker weten doe je het niet.

Kijk, bij de 'originele' WA+ van Rafalense moest je ook maar op zijn blauwe ogen geloven dat er geen rare dingen deed met de berichten en afbeeldingen e.d. die via dat programma verstuurd werden. Maar op dit moment weet je helemaal niets.

Daarnaast begon ik me behoorlijk te storen aan het feit dat de update-functie behoorlijk ruk was in de reborn versies. De laatste 3 versies kreeg ik er zo niet op en was ik dus genoodzaakt om de APK handmatig te installeren.

* Yucko is dan ook met enige tegenzin terug naar de originele WA gegaan ;(

[ Voor 13% gewijzigd door Yucko op 08-04-2015 12:12 ]

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Yucko schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:11:
[...]

tja, maar zeker weten doe je het niet.

Kijk, bij de 'originele' WA+ van Rafalense moest je ook maar op zijn blauwe ogen geloven dat er geen rare dingen deed met de berichten en afbeeldingen e.d. die via dat programma verstuurd werden. Maar op dit moment weet je helemaal niets.

Daarnaast begon ik me behoorlijk te storen aan het feit dat de update-functie behoorlijk ruk was in de reborn versies. De laatste 3 versies kreeg ik er zo niet op en was ik dus genoodzaakt om de APK handmatig te installeren.

* Yucko is dan ook met enige tegenzin terug naar de originele WA gegaan ;(
Klopt. Maar eerst moesten we ook een paar Oekraïners vertrouwen die in een donker pand zaten met de luxaflex altijd omlaag. Nu vertrouwen we mensen die het schijnbaar kunnen verantwoorden om miljarden uit te geven aan een product dat geen winst maakt. Dus in dat opzicht veranderd er weinig 8)7

Maar ik hou het ook bij de laatste 'officïele' reborn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:38
Ik schrok wel ff toen ik las over allerlei ban acties van whatsapp, maar heb t in mijn omgeving nog neit gehoord gelukkig. En zelf zit ik nog op versie 6.6 van +. Hoef me geen zorgen te maken voor een ban denk ik? Tot die zegt dat deze versie te oud is en ik moet update..

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
OSMdroid is dus er mee gestopt. Is er een andere ontwikkelaar die er aan werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Is er iemand die een van die vage nieuwe versies gebruikt? Er komen her en der een paar uit die de nieuwe base als basis hebben genomen, maar heel betrouwbaar lijkt het me allemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik gebruik versie 1.87, en die werkt volgens mij gewoon goed. :)

In mijn omgeving ken ik twee mensen die een 24-uurs-ban hebben gehad, daarna werkt alles weer. Permanent bannen lijkt niet het geval te zijn.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

HollovVpo1nt

I like gadgets

Musta schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:19:
Ik schrok wel ff toen ik las over allerlei ban acties van whatsapp, maar heb t in mijn omgeving nog neit gehoord gelukkig. En zelf zit ik nog op versie 6.6 van +. Hoef me geen zorgen te maken voor een ban denk ik? Tot die zegt dat deze versie te oud is en ik moet update..
Ik zit op v6.76, kreeg vanmorgen het bbericht: Deze versie van whatsapp werkt niet meer sinds 2060, download nieuwste versie uit play store :( moet ook maar geloven aan whatsapp reborn dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:38
Ik kreeg vanochtend een melding met kan niet geverifieerd worden, dus heb maar de gewone versie geinstalleerd. Zal de reborn ook maar uittesten als de lcd van mn s4 is vervangen. Vind de gewone versie zo lelijk en grote tekens hebben, whatsapp + was echt perfect om alles zelf in te stellen:(

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Heb op elke recente Reborn/Material/Whatever gehad dat berichten heel traag aankomen. Als in: soms na een paar uur. Als test de originele versie er op gezet en nog niet eenmaal dit gehad. Ben hier niet de enige in, vriendin van me draaide ook +, toen Reborn 1.80, toen Material, same issue. Nu met origineel ook weer perfect.

Geen idee of het bewust is (want ik begreep dat ze eigenlijk met antiban niet zouden kunnen zien of je een alternatieve versie draaide) maar opvallend is het wel. Nu dus origineel. Die trouwens veel en veel sneller is, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik draai versie 1.88 en ik herken deze klacht niet. Alles loopt prima, ben wel blij met deze versie. Alleen kant en klare thema's werken niet, maar dat maakt mij niet zo veel uit.

Ik ben er nog steeds tevreden over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Brad Pitt schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 08:12:
Heb op elke recente Reborn/Material/Whatever gehad dat berichten heel traag aankomen. Als in: soms na een paar uur.
Daar heb ik ook last van, sinds versie 1.87 (die eigenlijk 1.88 is :?). Hmz ...

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
pven schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:52:
[...]

Daar heb ik ook last van, sinds versie 1.87 (die eigenlijk 1.88 is :?). Hmz ...
Je bent niet de enige hoor. Lees bijv. net dit:

"I have been using Whatsapp+ for quiet sometime now and totally love it. But off late it has started giving problems as far as receiving messages are concerned esp I guess when the Privacy Setting are turned on to Hide “last seen”, “blue ticks”, second tick”. Kindly give us a work around for the same as I get message nearly 1 – 2 hours delayed.

Would appreciate if the developers can resolve this issue at the earliest."

Dus een test zou kunnen zijn, mochten die dingen ook bij jou aan staan, om deze even uit te zetten. Wat, voor mij, een van de grootste voordelen van WA+ teniet doet, maar het is wellicht wel leerzaam. Ben erg benieuwd. Blijf voorlopig zelf maar even op de originele vanwege het immense verschil in snelheid dus (hetgeen te maken zou kunnen hebben met de vele aanpassingen die ik had gedaan WA+, misschien dat een "kale" standaard WA+ ook gewoon dezelfde snelheid heeft :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Kun je trouwens bij de originele WA ook groepsgesprekken dempen voor onbepaalde tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Franco10 schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 09:49:
Kun je trouwens bij de originele WA ook groepsgesprekken dempen voor onbepaalde tijd?
Niet onbepaald, maar de keuze uit 8 uur, 1 week of 1 jaar met mogelijkheid om de notificatie ook te dempen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Nu online

HollovVpo1nt

I like gadgets

Iemand enig idee waar W+ themas gedownload kunnen worden? Themas downloaden via W+ zelf werk niet helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Nieuwe versie van Whatsapp+ gebaseerd op de splinternieuwe 2.12.84 van vandaag, enorm blij mee!
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/844F61A20BE7_LG%20G3_2_PORTRAITs.png Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/8BE8CF674082_LG%20G3_2_PORTRAITs.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 13:53:
Nieuwe versie van Whatsapp+ gebaseerd op de splinternieuwe 2.12.84 van vandaag, enorm blij mee!
[afbeelding] [afbeelding]
Kan je het nu gebruiken zonder geband te worden of niet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 13:56:
Kan je het nu gebruiken zonder geband te worden of niet? :?
Ben nog nooit gebanned, draai alleen maar WA+ achtige versies :) Hetgeen uiteraard geen garantie is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 13:57:
[...]

Ben nog nooit gebanned, draai alleen maar WA+ achtige versies :) Hetgeen uiteraard geen garantie is :P
Hm... ik wil eigenlijk wel heel graag blauwe vinkjes kunnen zien maar niet laten zien aan anderen, of de vinkjes voor anderen gewoon helemaal uitzetten }) Ook was WA+ altijd fijner dan gewoon Whatsapp... maar ik wil absoluut niet geband worden. Dilemma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Gewoon installeren man. Een permanente ban krijg je sowieso niet. Een ban überhaupt niet eigenlijk. Die anti-ban maatregelen werken prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik mis wel de widget waar je de zichtbaarheid aan/uit kunt zetten zonder de app te moeten openen of zie ik dat over het hoofd?
Ook geen mogelijkheid om de app zelf te modden qua kleur en dergelijke.
Verder weinig bijzonders tov de 1.87/1.88 wa+ versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
janvanduschoten schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 19:18:
Ik mis wel de widget waar je de zichtbaarheid aan/uit kunt zetten zonder de app te moeten openen of zie ik dat over het hoofd?
Ook geen mogelijkheid om de app zelf te modden qua kleur en dergelijke.
Verder weinig bijzonders tov de 1.87/1.88 wa+ versie.
Customization, qua looks, inderdaad voorlopig nul. Wel nieuwe uiterlijk, heerlijk snel en eindelijk gebaseerd op recente versie. De rest komt vanzelf zelf.

Al lang blij dat de vertragingen, voorlopig, hier weg zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Brad Pitt schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 00:59:
[...]

Customization, qua looks, inderdaad voorlopig nul. Wel nieuwe uiterlijk, heerlijk snel en eindelijk gebaseerd op recente versie. De rest komt vanzelf zelf.

Al lang blij dat de vertragingen, voorlopig, hier weg zijn :)
Idem.

De achtergrond voor de gesprekken kun je gewoon wijzigen en dat is voor mij al voldoende. Donker werkt toch iets fijner van licht (vooral als je AMOLED hebt).

Voor de rest gewoon lekker snel, en dat van eigen bodem. Als hij alleen nog de mod toevoegt om de kwaliteit van foto's aan te passen ben ik helemaal blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Niet online
Nice, thanks! Weet jij het verschil tussen 'GioMods Privacy' en 'WhatsApp PLUS'? Is die eerste 'gewoon' WA met Privacy mods en WA+ daadwerkelijk de editable WA?

Edit: heb het antwoord gevonden in de comments, zo maar de Privacy edition proberen. :)

Edit 2: op mijn S6 is WA standaard geïnstalleerd en niet te verwijderen, dus kan WA+ helaas niet installeren. Toestel is nog niet geroot (wil nu nog gebruik maken van MobileIron, wat geen geroot toestel toestaat en er is nog geen waterdichte 'hidemyroot'), dus nog even wachten of gebruik maken van WhatsMapp.

[ Voor 26% gewijzigd door ilhanko op 18-05-2015 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Franco10 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 08:33:
Voor de rest gewoon lekker snel, en dat van eigen bodem. Als hij alleen nog de mod toevoegt om de kwaliteit van foto's aan te passen ben ik helemaal blij.
Hier toch weer vertragingen bij het binnenkomen van gesprekken, waarschijnlijk door die privacy mod. Helaas vanwege die reden toch weer terug naar de normale versie. Blijf daar ook maar op, nu genoeg getest zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Brad Pitt schreef op maandag 18 mei 2015 @ 10:22:
[...]

Hier toch weer vertragingen bij het binnenkomen van gesprekken, waarschijnlijk door die privacy mod. Helaas vanwege die reden toch weer terug naar de normale versie. Blijf daar ook maar op, nu genoeg getest zo :)
Die vertragingen heb ik een paar keer gehad, maar vaker niet dan wel.

Wat betreft snelheid in het algemeen is dit wel de snelste Plus versie die ik ooit heb gebruikt. Die anderen wilden tijdens het ontvangen van meerdere foto's of het snel switchen tussen apps wel eens wat extra tijd nemen, dat merk ik bij deze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Franco10 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 10:39:
Die vertragingen heb ik een paar keer gehad, maar vaker niet dan wel.
Mja nu echt een keer of vijf getest. Normale WA, altijd meteen berichten binnen. WA+, vaak vertraging* ;(
* maar dan ook echt úren gewoon. denken wat een rustige dag en dan opeens tien berichten van twee uur terug krijgen
Wat betreft snelheid in het algemeen is dit wel de snelste Plus versie die ik ooit heb gebruikt. Die anderen wilden tijdens het ontvangen van meerdere foto's of het snel switchen tussen apps wel eens wat extra tijd nemen, dat merk ik bij deze niet.
Da's absoluut waar! Alles gaat nu snel. Wisselen, scrollen, tikken, alles. Enorme verbetering. Waarschijnlijk omdat je (nu nog) minder aan kan passen aan deze versie. Wellicht dat al die customization options snelheid kosten.

[ Voor 8% gewijzigd door Brad Pitt op 18-05-2015 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 16:28

shinchan03

Niels

Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is binnen whatsapp+ om 1 afzonderlijk chat gesprek te beveiligen met een wachtwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
Is er in deze versie de mogelijkheid om de Laats gezien van andere personen te zien, terwijl die van jou staat uitgeschakeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MurtnR schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:09:
Is er in deze versie de mogelijkheid om de Laats gezien van andere personen te zien, terwijl die van jou staat uitgeschakeld?
Hmmm dat weet ik eigenlijk niet meer, heb dat bij deze niet bekeken. Bij oudere versies kon dat wel maar aangezien ik mij dan toch weer irriteerde aan het feit dat mensen iets hadden gelezen maar niet meteen reageerden had ik de last seen kleur gelijk gemaakt aan de achtergrond zodat die onleesbaar werd. Sja :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
Tja dan werkt het ook niet echt mee en kun je het maar beter zoals in de officiële versie voor jezelf én de ander uitzetten, dan krijg je ook niet de ergenis dat het gelezen is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
dutchgio schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:18:
Tja dan werkt het ook niet echt mee en kun je het maar beter zoals in de officiële versie voor jezelf én de ander uitzetten, dan krijg je ook niet de ergenis dat het gelezen is. ;)
Inderdaad :) Daarom die maar weer er op en dagelijks een up-to-date versie draaien ipv wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
MurtnR schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:09:
[...]

Nee. Dat is niet meer mogelijk geweest na een oude base.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Gio Mods lijkt er ook mee gestopt te zijn, vond zijn versies (van Hollandsche bodem) best wel oke.

:|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MurtnR
Franco10 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:34:
Gio Mods lijkt er ook mee gestopt te zijn, vond zijn versies (van Hollandsche bodem) best wel oke.

:|
Ken hem toevallig persoonlijk, zal hem binnenkort eens vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Zijn er al meerdere die whatsapp AD 1.25 gebruiken? (ook wel WhatsFapp genoemd :') )
Werkt bij mij goed, blijft heel af en toe hangen bij het starten. Thema's moeten buiten de app worden gedownload en dan pas installeren, helaas niet in app. Verder prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Zijn er nog gebruikers hier van modded varianten? GioMods was wel een fijne maar is al een hele tijd niet meer geüpdatet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Nu online

HollovVpo1nt

I like gadgets

Franco10 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 10:04:
Zijn er nog gebruikers hier van modded varianten? GioMods was wel een fijne maar is al een hele tijd niet meer geüpdatet
Na vandaag is de GioMods mod ook niet meer te gebruiken vanwege de nieuwe update van WhatsApp.. voor zo ver ik weet is er nu geen werkende WhatsApp mod meer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HollovVpo1nt schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 22:28:
[...]

Na vandaag is de GioMods mod ook niet meer te gebruiken vanwege de nieuwe update van WhatsApp.. voor zo ver ik weet is er nu geen werkende WhatsApp mod meer :'(
GBWhatsApp werkt gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 13:11
^ He's right you know ;)

Gebruik ook nog naar tevredenheid GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Het fijne van de GioMods was dat er bijna geen extra baggage was. Heb het gevoel bij de 'plus' versies met megaveel extra opties dat het allemaal wat langzamer wordt. Welke GB gebruiken jullie? Op de Google+ pagina heeft echt elke beunhaas een eigen versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Franco10 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 13:43:
Het fijne van de GioMods was dat er bijna geen extra baggage was. Heb het gevoel bij de 'plus' versies met megaveel extra opties dat het allemaal wat langzamer wordt. Welke GB gebruiken jullie? Op de Google+ pagina heeft echt elke beunhaas een eigen versie.
http://www.gbmods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 19:02
Alles in het Arabisch. Nee dankjewel. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:27
Weet niet of het illegaal is (zo ja, verwijder deze reactie dan maar) maar ik gebruik de abo2sadam variant. Deze wordt regelmatig geüpdatet. Site is Arabisch, maar Whatsapp is gewoon Nederlands, alleen de More Options is Engels. Je kan van alles aanpassen en themes downloaden, maar vooral de optie om het contactenscherm terug te krijgen net zoals vroeger, is echt een verademing i.p.v. dat gebelde scherm.
Version 6.01
20-09-2017
* New Base Updated to 2.17.296 (PlayStore)
* ِEnable Recall feature(Now you can delete sent messages) (Select any message – open options and click recall)
* Exclusive Added Dialer FAB on Calls Tab using which You can send Msg and Call to unsaved Nos. (Go to Calls Tab and Press the FAB for Keypad)
* Super Exclusive Custom Media Auto-Download ( Now you can choose for which particular contact or group you want auto download)
* Exclusive Custom Privacy for Hide View Status.
* Exclusively Back Now You can Play Videos in your Favourite external app (MX or any other) (Mod 6.19)
* Added Option to send Original Images(5.5)
* Unlocked Album Feature when send more than 3 Images.
* Now you can upload Text Status
* Added option for GIF Tenor/Giphy (Mod 6.18)
* Updated Message Scheduler – Now you can Edit Scheduled Messages.
* Added Emoji Search.
* Added Option to Disable Message Counter (Mod 6.17)- If not show Message Counter open (mod 6.0) and change icon
* Fixed Auto-Backup chats at 2am
* Now you can Share apk directly through file manager and select WhatsApp
* Turkish Language Support
* Updated Spainish & Italian Translation
* Fixed Message Scheduler on KitKat Phones.
* Fixed Emoji Icon Color.
* Fixed WhatsApp.Log
* Other Fixes
Pagina: 1 2 3 4 Laatste