Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kreeg daarnet op mijn whatsapp+ opeens de melding dat ik het 24 uur niet meer mag gebruiken, omdat whatsapp+ niet door de originele whatsapp word ondersteund
moest maar gewoon de normale versie installeren van hen

nog iemand met deze melding/probleem?

edit: fototje erbij
http://s1126.photobucket....-01-20-19-44-161.png.html

edit 2:
zelfs al installeer ik de normale whatsapp moet ik nog 24 uur wachten voor ik het mag gebruiken

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2015 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13:12
De hele wereld heeft er last van :D haha
https://plus.google.com/communities/115581747781287569882

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, bij mij is het leuke dat ik geeneens normaal whatsapp kan gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
Bij niemand meer die whatsapp plus had..

[ Voor 4% gewijzigd door C6DL op 20-01-2015 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:29
Hmmm doet het hier, nog?, prima.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
Heeft te maken met de hide second thick .. :) ws heb je die nog gewoon aan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Nee uiteraard niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
dan weet ik het niet.. geniet maar even nog dan haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Misschien krijg je die push message bij het opstarten van de app, niet als je hem al open had staan? Geen idee verder, zal hier ook wel ophouden dan straks. Wel kaal, zonder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik de app vanuit me notificatie balk opstart, wanneer ik berichtjes heb dus kom ik er hooguit een seconde in, dan komt de melding weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Back to sms :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:44

TommieW

Numa numa.

Ik zit hier nog op versie 6.65 van WhatsApp plus en ik heb (nog) geen ban te pakken. Als ik wel een ban krijg, is het een mooie reden om over te gaan stappen op Telegram. :+ Verder heb ik opties als hide second tick en hide offline status niet aan staan.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Wordt aangeraden de normale versie te installeren, tot er een fix is. Anders zit je sowieso aan die 24 uur wachten vast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik ben gek, ze komen maar lekker...
Heb WA+ 6.6.5 / 2.11.476 draaien, werkt prima.

Vinkjes aan en uit geen idee...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Normale versie er op gezet nu, TB backup data restore, parima.

Wacht wel ff op fix, 24 uur offline is geen optie :)

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 20-01-2015 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor mij ook niet, maarja
ze hadden beter eerst een waarschuwing kunnen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Ik draai een nog oude versie van WA+ en heb de melding nog niet gehad. Hij krijgt er ook geen geld meer voor via de donations app dus misschien kapt hij er wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
In het verleden wel eens de Plus versie gedraait en er is ook een Marterial Design versie in omloop, maar daarbij wordt je dus ook tijdelijk geblokkeerd.
Ze hadden beter vooraf aan te kondigen met dergelijke stappen te komen, nu is het meteen 24 erg rustig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

WAMD, laatste versie, nog geen ban. Fix is al in laatste testfase, I'll take my chances.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ze zijn blijkbaar de banfunctie aan het testen. Over paar maanden ads in whatsapp, en even in voorwaarden zetten adblocker niet toegestaan -> winst >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik denk eerder het einde van Whatsapp, althans, dat hoop ik als het op bovenstaande manier toegepast gaat worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:05

pinda powerrr

Slow down...

Versie 6.72 hier en draait nog. (Heb nog geen appje gehad laatste vier uur ofzo) Wél heb ik alle mods qua verbergen van status, seconden tick, blauwe vinkjes etc aanstaan. Mensen zien dus niet of het gelezen heb, ff voor de duidelijkheid.

Ik zie het wel...

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4WardNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 23:35
pinda powerrr schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 23:09:
Versie 6.72 hier en draait nog. (Heb nog geen appje gehad laatste vier uur ofzo) Wél heb ik alle mods qua verbergen van status, seconden tick, blauwe vinkjes etc aanstaan. Mensen zien dus niet of het gelezen heb, ff voor de duidelijkheid.

Ik zie het wel...
Of je mods aan hebt staan of niet maakt wat betreft het geband worden voor zover ik weet helaas niet uit, aangezien ook bij WhatsAppMD (wat bijna alleen maar visuele tweaks zijn) mensen geband worden vanwege het gebruiken van een gemodificeerde client.

De ontwikkelaar van WhatsAppMD, Joaquin Cuitiño, heeft inmiddels echter gevonden waarmee WhatsApp precies detecteert of de client aangepast is of niet, en heeft hiervoor bovendien een fix gevonden, welke hij nu nog wat langer test. Ik ga er dus vanuit dat deze fix (mocht hij écht goed werken) ook vrij snel te vinden zal zijn in WhatsApp Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Bericht dat W+ nu echt gaat stoppen:

https://plus.google.com/1...9096128/posts/99mmV7RA7ne

Voor de zoveelste keer alweer..

Overigens ben ik nog niet gebanned en zit ik het uit tot het einde. Nu op versie 6.65d

[ Voor 24% gewijzigd door Mr.Nash op 21-01-2015 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Mr.Nash schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 11:31:

Overigens ben ik nog niet gebanned en zit ik het uit tot het einde. Nu op versie 6.65d
Pffffff, er zal heus wel weer een work-around komen, maar wat een gekut. Heb net WA+ gebackuped en de normale versie maar geïnstalleerd, just to be sure...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10

Jajaja. Heeft er eerder mee te maken dat hij er geen geld meer aan kan verdienen denk ik.

Eerst wist hij van sommigen de hele database van WhatsApp, vervolgens kan hij er geen geld mee verdienen omdat de donation key uit de store is gehaald en trekt hij de stekker er uit.

Jammer vond het altijd een prettige app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:59

Yucko

One clown to rule them all !

Franco10 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 18:30:
[...]

Eerst wist hij van sommigen de hele database van WhatsApp
[...]
was dat niet bij mensen die een illegale versie van de donation key app gebruikten?

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Hebben ze al eerder een 'cease and desist' gehad? Ik kan me dat niet herinneren.

Ik zit op versie 6.72, ik zie wel hoe lang deze het nog doet. Ik heb echt geen zin om naar de gewone Whatsapp over te stappen. De thema's van W+ vind ik echt prachtig, en dat spelen met het verbergen van 'de vinkjes' is uiteraard ook leuk, :P

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
WhatsappMD er maar even opgezet. Okay, het is geen + maar alsnog stukken beter dan de standaard versie en de dev zegt een ban-omzeil methode te hebben gevonden. Nou ja, merk het wel. Backup van data terug en gáán :)

Edit: En WA+ is er ook weer met een gefixte versie. Dan die er maar weer op. Versie 1.00. Story continues :P

[ Voor 23% gewijzigd door Brad Pitt op 25-01-2015 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

pven schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 07:28:
[...]

Hebben ze al eerder een 'cease and desist' gehad? Ik kan me dat niet herinneren.

Ik zit op versie 6.72, ik zie wel hoe lang deze het nog doet. Ik heb echt geen zin om naar de gewone Whatsapp over te stappen. De thema's van W+ vind ik echt prachtig, en dat spelen met het verbergen van 'de vinkjes' is uiteraard ook leuk, :P
Kan er niks over vinden meer. Ik denk dat ik mij heb vergist.

Inmiddels al wel een update voor W+ dus? Ik heb inmiddels de normale versie geïnstalleerd om web te proberen maar ga met alle liefde weer terug als deze de ban omzeilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Niet online
Brad Pitt schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 13:11:
WhatsappMD er maar even opgezet. Okay, het is geen + maar alsnog stukken beter dan de standaard versie en de dev zegt een ban-omzeil methode te hebben gevonden. Nou ja, merk het wel. Backup van data terug en gáán :)

Edit: En WA+ is er ook weer met een gefixte versie. Dan die er maar weer op. Versie 1.00. Story continues :P
I agree, MD is geen + maar wel beter dan het origineel. Waar haal je de nieuwe WA+ vandaan? Ik zie wel versie 6.76, maar niet van de originele maker.

Dat is inderdaad die v1.00. Heb 'm geïnstalleerd, ben benieuwd. Thanks voor de tip iig! :)

[ Voor 7% gewijzigd door ilhanko op 26-01-2015 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 13:11
Op basis van jullie posts, zie ik op internet wel een paar links van WA+ Reborn v1.00. Is er een 'officiële' download ergens, voordat ik rotzooi binnen haal?

Edit: Gevonden, maar ik ga er even vanuit dat er geen links mogen worden geplaatst omdat het ook niet meer mag van WhatsApp.

[ Voor 32% gewijzigd door Jason X op 27-01-2015 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-07 21:22
WhatsApp Reborn heeft zojuist een nieuwe build uitgebracht. zie; http://www.osmdroid.net/2...Seen-in-Offline-Mode.html

Schijnt dat je in die versie de 'Laatst gezien' van andere contacten kan zien, terwijl die van jou uit staat. Zoals vroeger in WhatsApp+.

Als ik installeer via de procedure zoals die staat weergegeven, blijft de app crashen bij mij. Iemand bij wie dit wel succesvol is gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Laatst online: 13:06
Reborn werkt hier niet. Na het invoeren van m'n nummer krijg ik de melding dat deze versie niet meer werkt na ergens in 2060... De datum op uw toestel is 27 januari 2015...
Welke kluns heeft dit in elkaar gezet? |:(

Edit...
Ik had de guide niet gelezen :)

Reborn werkt hier prima, de functie online status verbergen is echt geniaal. Nog beter dan de laatst gezien status _/-\o_

[ Voor 28% gewijzigd door mad-dog op 27-01-2015 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik draai nog steeds oude WhatsApp+, draait nog steeds prima...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
mad-dog schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 19:36:
Reborn werkt hier niet. Na het invoeren van m'n nummer krijg ik de melding dat deze versie niet meer werkt na ergens in 2060... De datum op uw toestel is 27 januari 2015...
Welke kluns heeft dit in elkaar gezet? |:(

Edit...
Ik had de guide niet gelezen :)

Reborn werkt hier prima, de functie online status verbergen is echt geniaal. Nog beter dan de laatst gezien status _/-\o_
Bij nader inzien werkt hij ook bij mij.

Helaas niet in de mogelijkheid mijn oude gesprekken te behouden als ik die versie installeer.. Toch maar weer terug gegaan dus naar de vorige build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Interessant die Reborn, alleen jammer dat je toestel geroot moet zijn als ik de beschrijving zo lees. Ik heb nu versie 1.0 geïnstalleerd. Is dat hetzelfde?

Jammer, was inmiddels gewend aan Whatsapp Web en deze zit nog niet ingebouwd in Reborn of Plus. Ben benieuwd of deze nog komt of niet.

Wat zijn de interessante functies die jullie gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Mr.Nash schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:29:
Uiterlijk, grotere mediabestanden kunnen sturen, geen zichtbare last online tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
En niet te vergeten foto's sturen via Google afbeeldingen. En voor de controlfreak die op hun privacy gesteld zijn: leesbevestiging zonder die van je eigen weg te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:44

TommieW

Numa numa.

Betere kwaliteit foto's, en alles wat donkerder maken. Ik gebruik momenteel de officiële WhatsApp, maar dat wit doet pijn aan m'n ogen. :+

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

TommieW schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:25:
[...]

Betere kwaliteit foto's, en alles wat donkerder maken. Ik gebruik momenteel de officiële WhatsApp, maar dat wit doet pijn aan m'n ogen. :+
precies. Dat is voor mij de hoofdreden.

Als men bij WhatsApp nu eens de keuze gaf in bv. een licht en een donker thema dan zou ik eigenlijk al geen reden hebben om over te stappen naar WA+ (reborn).

Dat ik aan de hand van de blauwe vinkjes wel kan zien dat mijn berichten gelezen zijn, maar dat het andersom voor anderen niet zichtbaar is dat ik die van hun gelezen heb is alleen maar mooi meegenomen :P

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 19:02
Interessant die Reborn, alleen jammer dat je toestel geroot moet zijn als ik de beschrijving zo lees.
Volgens mij alleen vanwege de Last Seen functie. Andere functies zijn dacht ik wel te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Last Seen kun je in de originele Whatsapp ook gewoon uitzetten. ;)
Maar is de kans niet groot dat deze ook binnen korte tijd weer wordt geforceerd te stoppen en je een ban riskeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 19:02
dutchgio schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:53:
Last Seen kun je in de originele Whatsapp ook gewoon uitzetten. ;)
Maar is de kans niet groot dat deze ook binnen korte tijd weer wordt geforceerd te stoppen en je een ban riskeerd?
Ik bedoelde de functie die de last seen van je contacten wel laat zien, terwijl de jouwe gewoon onzichtbaar blijft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ah zo, net als met de blauwe vinkjes dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Kan iemand mij vertellen waar je de last seen functie verandert? In de privacy instelling staat deze uit, maar kan die van anderen niet zien(terwijl dit normaal wel zichtbaar is)

Edit..
Is dit last seen aanzetten en online status uit?

[ Voor 14% gewijzigd door mad-dog op 28-01-2015 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
mad-dog schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:34:
Is dit last seen aanzetten en online status uit?
Yes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
Op osmdroid staat een nieuwe build van WhatsApp Reborn v0.10.
Voor deze build is geen root meer nodig & je oude chats blijven in originele staat.

In deze versie is echter nog niet 1/2/blauwe vinkjes uitschakelen verwerkt evenals de webversie van WhatsApp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Ik draai nog steeds de versie 6.26, nog geen problemen gehad. Je moet wel de xposed module installeren om op deze oudere base te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
Lees zojuist in een Twitter post van Osmdroid, dat de stekker uit WAReborn is getrokken nadat ze gezeur hebben gehad met Facebook. Helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MurtnR schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 11:25:
Lees zojuist in een Twitter post van Osmdroid
Hier nog duidelijker http://www.osmdroid.net/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Niet online
Zucht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Gewoon een oudere versie blijven gebruiken tot je iets mist qua nieuwe features dan wel gebanned wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:47

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik krijg net een melding dat er een OTA update is van WA+, was hij er niet mee gestopt?

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Idem dito. Afgelopen zaterdag een update van OSM binnen gehad. Whatsapp Web en bellen over Whatsapp worden nu ook ondersteund. Van Web maak ik nu gebruik. Bellen over Whatsapp nog niet, het is voor mij niet helemaal duidelijk hoe je iemand kan bellen.

Bij installatie van een nieuwe app met belmogelijkheden krijg je meestal de vraag met welke app je een gesprek wilt starten zodra je iemand belt. Nu is dat niet het geval nog. Achja, ben allang blij dat ik nog even van Web gebruik kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Niet online
Yup, hier ook zaterdag een update gekregen (v1.43). Bellen over Whatsapp is me ook nog niet gelukt.

Heb met deze versie wel wat performance issues; bij het openen laadt de gesprekkenlijst niet altijd en bij het switchen van keyboard naar smilies heeft 'ie een vage animatie. Vannacht is de app ook voor het eerst gecrashed. En ohja, het 'Nederlandse menu' van WA+ is nu in het Engels. Niet heel erg natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
ilhanko schreef op maandag 16 februari 2015 @ 10:11:
Heb met deze versie wel wat performance issues; bij het openen laadt de gesprekkenlijst niet altijd en bij het switchen van keyboard naar smilies heeft 'ie een vage animatie. Vannacht is de app ook voor het eerst gecrashed. En ohja, het 'Nederlandse menu' van WA+ is nu in het Engels. Niet heel erg natuurlijk...
1.43 is geen versie die aan te raden is nee. Gewoon terug naar de vorige en all is well :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Mr.Nash schreef op maandag 16 februari 2015 @ 09:57:
Idem dito. Afgelopen zaterdag een update van OSM binnen gehad. Whatsapp Web en bellen over Whatsapp worden nu ook ondersteund. Van Web maak ik nu gebruik. Bellen over Whatsapp nog niet, het is voor mij niet helemaal duidelijk hoe je iemand kan bellen.

Bij installatie van een nieuwe app met belmogelijkheden krijg je meestal de vraag met welke app je een gesprek wilt starten zodra je iemand belt. Nu is dat niet het geval nog. Achja, ben allang blij dat ik nog even van Web gebruik kan maken.
Hoe krijg je inderdaad bellen aan de gang, dat is de vraag. Een feature waar iedereen op wacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
alwaysleft schreef op maandag 16 februari 2015 @ 10:28:
Hoe krijg je inderdaad bellen aan de gang, dat is de vraag. Een feature waar iedereen op wacht :)
Da's server-side geregeld. Werkt nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

ilhanko schreef op maandag 16 februari 2015 @ 10:11:
Yup, hier ook zaterdag een update gekregen (v1.43). Bellen over Whatsapp is me ook nog niet gelukt.

Hier vanochtend ook 1x gecrasht maar dat is in het verleden wel meer dan 1x gebeurd. Ik wacht het nog even af. Als het vaker crasht ga ik ook terug naar de vorige versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
Is in die versie de laatst gezien, te zien van andere terwijl je je eigen hebt uitgeschakeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Mr.Nash schreef op maandag 16 februari 2015 @ 11:40:
Als het vaker crasht ga ik ook terug naar de vorige versie.
Of naar de nieuwe, 1.50 is ook uit :)
MurtnR schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 00:38:
Is in die versie de laatst gezien, te zien van andere terwijl je je eigen hebt uitgeschakeld?
Jazeker 8)

[ Voor 34% gewijzigd door Brad Pitt op 18-02-2015 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Niet online
Brad Pitt schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 00:44:
Of naar de nieuwe, 1.50 is ook uit :)
Thanks voor de heads up, gelijk 'Check for updates' gedaan en 1.50 geïnstalleerd, 1.43 was niet bepaald stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik zat even te kijken, ik kan iets niet vinden denk ik. Last seen zou je offline ook moeten kunnen zien, maar ik zie daar geen instelling voor. Iemand een idee waar ik dat moet zoeken?
Ik heb nu 1.50 erop staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Niet online
janvanduschoten schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 10:10:
Ik zat even te kijken, ik kan iets niet vinden denk ik. Last seen zou je offline ook moeten kunnen zien, maar ik zie daar geen instelling voor. Iemand een idee waar ik dat moet zoeken?
Ik heb nu 1.50 erop staan.
Ik weet ook niet precies hoe je dat doet eigenlijk...

Overigens ben ik weer terug naar versie 1.00. Versies 1.43 en 1.50 hadden bij mij wat issues:
- Soms laadt het scherm met alle gesprekken niet
- Rare (bug-achtige) animatie bij het switchen naar de smilies
- Elke nacht om 4 uur, wanneer WhatsApp een back-up maakt van mijn gesprekken, crashte de app.

Bij v1.00 had ik bovenstaande issues niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
ilhanko schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 09:52:
[...]
Bij v1.00 had ik bovenstaande issues niet. :)
Alle recente versies zijn brak. Het is niet meer dezelfde app als het ooit is geweest ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
Heeft iemand nog een apk van versie 0.10? Installeer namelijk het liefst deze weer maar kan hem niet vinden op mn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MurtnR schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:18:
Heeft iemand nog een apk van versie 0.10? Installeer namelijk het liefst deze weer maar kan hem niet vinden op mn telefoon.
You've got DM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Niet online
Brad Pitt schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:31:
[...]

Alle recente versies zijn brak. Het is niet meer dezelfde app als het ooit is geweest ;(
Helaas is dat zo inderdaad... voorlopig maar verder met v1.00 en hopen dat er nog een stabiele versie komt van geüpdate base versions. Ik vind Whatsapp MD niet echt een alternatief. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

WhatsApp MD was toch gestopt, of zijn die ook weer doorgegaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Heb je bij die versie 0.10 niet dat WhatsApp je vraagt om de base te updaten? Ik heb diezelfde base maar dan een oude WhatsApp+ versie, die update werd mij ook door de strot gedrukt tot ik een Xposed module ging draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Franco10 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 23:22:
Heb je bij die versie 0.10 niet dat WhatsApp je vraagt om de base te updaten? Ik heb diezelfde base maar dan een oude WhatsApp+ versie, die update werd mij ook door de strot gedrukt tot ik een Xposed module ging draaien.
Geen idee, draai 1.00 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Er duiken berichten op dat WhatsApp telefoonnummers van gebruikers permanent aan het bannen is...
Zo kun je nooit meer WhatsApp gebruiken, ook niet de originele app uit de Play Store en of ik daar zin in heb.

Gebruikte nog WhatsApp+, maar gisteren toch maar even de originele WhatsApp geinstalleerd...
Toch is heel die interface nu al weer helemaal naadje evenals de instellingen, maar hoe denken jullie hierover? Nu ben ik nooit zo 'bang', maar een permanente ban op telefoonnummer, klinkt dan weer erg lastig :-(

Tevens is WhatsApp+ niet meer hip volgens mij, maar dat bekijk ik later wel even...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Ik kwam hier net die link posten zie dat jij hem er al op hebt gezet.

Zo dat is wel even vervelend als je niet meer de originele kunt gebruiken. Dat wordt dan bye bye zwaai zwaai WhatsApp+ helaas :( Hoe waterdicht is dat antiban eigenlijk?

[ Voor 9% gewijzigd door Franco10 op 05-03-2015 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 10:48:
Nu ben ik nooit zo 'bang', maar een permanente ban op telefoonnummer, klinkt dan weer erg lastig :-(

Tevens is WhatsApp+ niet meer hip volgens mij, maar dat bekijk ik later wel even...
Ai, dat is wel heel nasty. Precies wat je zegt, 'iedereen' zit op WA dus een permanente ban is wel erg vervelend. Daarentegen is het niet super hip meer, maar vind de tweaks en extra instellingen wel fijn.

Twijfel twijfel... misschien ook maar tijdelijk op de originele, just to be sure..? :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Op de Google Plus pagina van de maker staat dat het kwam door een foutje in de 1.60 update, deze is inmiddels weer gerepareerd. Ik zit nog op 1.50 en blijf daar ook lekker zitten.
Deze versie is gewoon veilig als ik het zo bekijk. Niet zo bang zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
janvanduschoten schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 12:12:
Op de Google Plus pagina van de maker staat dat het kwam door een foutje in de 1.60 update, deze is inmiddels weer gerepareerd. Ik zit nog op 1.50 en blijf daar ook lekker zitten.
Deze versie is gewoon veilig als ik het zo bekijk. Niet zo bang zijn :)
Ik zou toch aannemen dat mochten ze daar echt werk van maken ze bij WhatsApp wel kunnen zien of je versie officieel is? Maar hopelijk heb je gelijk natuurlijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Volgens de discussie daar gaar het alleen om mensen met de nieuwe 1.60 versie die een ban te pakken hebben. De andere zijn nog steeds anti-ban. Dus alle versies buiten de 1.60 versie om zijn veilig, daarvan is blijkbaar niet te zien dat het geen officiële app is.

Edit: Het blijft altijd "use at own risk" ;)
Ik durf het wel aan :Y

[ Voor 12% gewijzigd door janvanduschoten op 05-03-2015 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
janvanduschoten schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 13:09:
Volgens de discussie daar gaar het alleen om mensen met de nieuwe 1.60 versie die een ban te pakken hebben. De andere zijn nog steeds anti-ban. Dus alle versies buiten de 1.60 versie om zijn veilig, daarvan is blijkbaar niet te zien dat het geen officiële app is.

Edit: Het blijft altijd "use at own risk" ;)
Ik durf het wel aan :Y
Dat is goed om te horen. Ik zit zelf op een heel oude base, heb ook nog niet de waarschuwing van 24hr gehad, dus dan durf ik het ook wel aan. Die google+ pagina is een beetje onoverzichtelijk met 5 talen die er door elkaar heen worden gesproken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Klopt, ik heb er gisterenavond even een studie van gemaakt, just to be sure.
Ik had al een keertje zitten prutsen met het flashen van ROM's en via TB de back-up teruggezet en zodoende een 24 uurs ban gahad :X
Op de 1.50 versie zit ik (voor mijn gevoel) helemaal safe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Niet online
Ik zit nog op v1.00 omdat 1.40 en 1.50 heel slecht draaiden bij mij, met v1.00 geen problemen. We vertrouwen op jouw gevoel Jan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Jullie hebben het niet over WhatsApp+ of?
Heb hier nog tientallen APK'tjes op m'n telefoon, hoogste versie is WhatsApp+v665...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
CLB schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 16:14:
Jullie hebben het niet over WhatsApp+ of?
Heb hier nog tientallen APK'tjes op m'n telefoon, hoogste versie is WhatsApp+v665...
De 'officiële' maker van WhatsApp+ is gestopt. Daarna hebben anderen zijn basis gebruikt om het verder op te pakken. Er zijn 2-3 vergelijkbare varianten in omloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik gebruik de versie van OSM, die werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 10:48:
Er duiken berichten op dat WhatsApp telefoonnummers van gebruikers permanent aan het bannen is...
Zo kun je nooit meer WhatsApp gebruiken, ook niet de originele app uit de Play Store en of ik daar zin in heb.

Gebruikte nog WhatsApp+, maar gisteren toch maar even de originele WhatsApp geinstalleerd...
Toch is heel die interface nu al weer helemaal naadje evenals de instellingen, maar hoe denken jullie hierover? Nu ben ik nooit zo 'bang', maar een permanente ban op telefoonnummer, klinkt dan weer erg lastig :-(

Hmmm jammer. Gebruikte WA+ met veel plezier. Sinds de berichten van 24uurs ban niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik heb een 24-uurs-ban opgelopen...
Gebruikte WhatsApp+, installeerde de Google Play-versie, toen weer + = ban...

Die loopt straks af, kan ik daarna nog WhatsApp+ gebruiken of? Iemand ervaring met dit scenario?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
CLB schreef op zondag 08 maart 2015 @ 12:01:
Ik heb een 24-uurs-ban opgelopen...
Gebruikte WhatsApp+, installeerde de Google Play-versie, toen weer + = ban...

Die loopt straks af, kan ik daarna nog WhatsApp+ gebruiken of? Iemand ervaring met dit scenario?
Welke versie gebruikte je? Bij een clean install (bijv na een full wipe) moet ik altijd eerst de officiële installeren, daarna kan ik pas + installeren. Dan zou ik bij het flashen van een nieuwe room ook zo'n ban krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik ben al te laat, WhatsApp+ v665 stond geinstalleerd, timer liep af... bam 72 uur ban :| >:)
Oftewel dat is tot en met woensdag, nu staat alvast wel de originele uit de Play Store geïnstalleerd }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
CLB schreef op maandag 09 maart 2015 @ 09:13:
Ik ben al te laat, WhatsApp+ v665 stond geinstalleerd, timer liep af... bam 72 uur ban :| >:)
Oftewel dat is tot en met woensdag, nu staat alvast wel de originele uit de Play Store geïnstalleerd }:|
Timer as in dat je een nieuwe versie moest installeren omdat je base te oud is? Daar heb ik een xposed module voor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Volgens mij, omdat ik nog + had geïnstalleerd in plaats van de originele WhatsApp uit de Play Store.

Over xposed-modules weet ik niks :9
Woensdag zal WhatsApp wel weer werken, of ik dan nog een keer WhatsApp+ installeer is nog de vraag..
Straks krijg ik een ban van een week, dat is echt niet handig meer, omdat helaas iedereen WA blijft gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
CLB schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:00:
Volgens mij, omdat ik nog + had geïnstalleerd in plaats van de originele WhatsApp uit de Play Store.

Over xposed-modules weet ik niks :9
Woensdag zal WhatsApp wel weer werken, of ik dan nog een keer WhatsApp+ installeer is nog de vraag..
Straks krijg ik een ban van een week, dat is echt niet handig meer, omdat helaas iedereen WA blijft gebruiken.
Probeer versie 6.26, die werkt ook nog eens op de oude manier, je kan als je offline bent nog steeds de 'laatst gezien' van anderen blijven zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik had ook een 24 uurs ban achter de rug pas geleden, draai nu de 1.50 versie van WA+. Geen problemen hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
De mensen die gebanned zijn/waren, kreeg je dan eerst een warning of ben je meteen poef zo offline? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

*poef*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

janvanduschoten schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:19:
Ik had ook een 24 uurs ban achter de rug pas geleden, draai nu de 1.50 versie van WA+.
Geen problemen hier :)
En wat heb je precies gedaan na die ban?
Eerst WhatsApp uit de PS geïnstalleerd, verwijderd, toen weer WhatsApp+ geïnstalleerd of? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Sowieso geen titanium backup meer terugzetten bij whatsapp :)

Uit voorzorg inderdaad eerste de gewone geïnstalleerd, aangemeld, verwijderd en daarna WA+ er weer op.
Hij vroeg om verificatie van het nummer en toe was het *poef* en een teller in beeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

*poef* == ban?

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

janvanduschoten schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:56:
Hij vroeg om verificatie van het nummer en toe was het *poef* en een teller in beeld...
Ja hier dus ook en nu voor 72 uur, maar hoe heb je WhatsApp+ weer werkend gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
janvanduschoten schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:56:
Sowieso geen titanium backup meer terugzetten bij whatsapp :)
Dit lijkt mij eigenlijk veiliger* dan de normale versie te installeren en daarna weer WA+ er op te gooien :)
*mits de backup een anti-ban versie is uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Bij mij ging het mis na het terugzetten van de backup, kan ook toeval zijn.

Gewoon weer WA geïnstalleerd en daarna WA+ antiban.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste