Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gersomvg
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 16:59
Zelf nog geen update gezien.. Wel goed dat HTC nu zoveel updates stuurt! Heb dat wel anders gekent met m'n Hero..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-09 12:51

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

Benjamin1988 schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 13:08:
meer mensen met t-mobile en de desire dat hij niet kan internetten?
en klopt het dat er vandaag een update is gepusht?
Hier ook. Krijg je ineens een popup dat je geen verbinding kunt maken, met iets van wifi aanzetten of instellingen bekijken. Is me de laatste paar dagen al meerdere keren gebeurt. T-mobile (Rotterdam e.o.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin1988
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-07 20:58
-BaJo- schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 13:44:
[...]

Hier ook. Krijg je ineens een popup dat je geen verbinding kunt maken, met iets van wifi aanzetten of instellingen bekijken. Is me de laatste paar dagen al meerdere keren gebeurt. T-mobile (Rotterdam e.o.)
misschien toch nog dat UMTS probleem van t-mobile? of dr zijn alweer te veel iphones/galaxy's/desire' etc..
maar hoe krijg je opnieuw die update? want heb hem geannuleerd.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Benjamin1988 schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 13:08:
meer mensen met t-mobile en de desire dat hij niet kan internetten?
en klopt het dat er vandaag een update is gepusht?
Doet het hier (in Amsterdam) prima anders. Vannacht geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 10:28
Kent iemand een programma waarmee ik met mijn desire vanaf de pc kan smsen ? Bij al mijn andere telefoons had ik dit en dat is toch wel erg handig. Ofwel :
Ik sluit mijn telefoon aan op de pc en vervolgens typ ik smsjes vanaf mijn pc.
Zou je dan de naam van het programma willen mail naar erwinvdw(ed)live.nl

Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:33

Hoite

Goed verhaal

Xenophoben schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 14:15:
Kent iemand een programma waarmee ik met mijn desire vanaf de pc kan smsen ? Bij al mijn andere telefoons had ik dit en dat is toch wel erg handig. Ofwel :

Alvast bedankt!!
Of post ze gewoon in dit topic, dan hebben andere mensen er ook nog wat aan.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alvast bedankt!!
MobiWee?! Aanmelden, client installen/starten en es em essen maar. Je hoeft m niet eens aan je pc te hangen.. ;)

http://www.mobiwee.com/
http://www.mobiwee.com/downloads/index.jsp
http://www.mobiwee.com/sms/index.jsp

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2010 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53
Friendstream alwéér kapot. :(

[ Voor 10% gewijzigd door Gabliboeba op 10-09-2010 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimpam
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-09 17:22
Na de update moet je volgens mij je twitter account verwijderen, en opnieuw aanmelden...
(als je bedoelt dat er geen twitter updates meer in staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CvB
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-04 01:37

CvB

Benjamin1988 schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 13:48:
[...]

misschien toch nog dat UMTS probleem van t-mobile? of dr zijn alweer te veel iphones/galaxy's/desire' etc..
maar hoe krijg je opnieuw die update? want heb hem geannuleerd.. :(
Ik heb uberhaubt nog geen update aangeboden gekregen, en de telefoon zegt up-to-date te zijn (2.09.405.8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Huh, hier totaal geen problemen (twitter of facebook). Wel update geïnstalleerd gisteren.

[ Voor 7% gewijzigd door jelmervos op 10-09-2010 15:44 ]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 07:46
Ik kan mijn exchange kalendar van werk prima synchroniseren en ik kan ook prima nieuwe items toe voegen aan deze agenda. Deze worden dan gesynchroniseerd. Alleen kan ik nergens instellen of een afspraak 'personal' is of niet. Is dat mogelijk?

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
CvB schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 15:43:
[...]

Ik heb uberhaubt nog geen update aangeboden gekregen, en de telefoon zegt up-to-date te zijn (2.09.405.8)
Ik kreeg hem via mobiel internet niet aangeboden maar via WiFi meteen.
Wellicht moet je dat proberen?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Porto_IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-09 12:20
madmaus schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 13:04:
Anders een nieuw achterkantje aanschaffen maar dan ben ik bang dat ik na 3 maanden hetzelfde probleem heb.
Weet iemand waar je een nieuw achterkantje kunt aanschaffen?

Mijn achterkant (zilver) is door zo'n "trek" pouch/cover de verf gaan slijten en ben nu opzoek naar een nieuwe achterkant (kleur maakt niet uit)

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4103/4977003942_fe59d84fb7.jpg

Kan alleen op ebay de gehele behuizing vinden voor 40 euro, wat wel erg veel is voor iemand die alleen de achterkant nodig heeft.

Waarschuwing dus voor de desire zilver eigenaren die bij belcompany zo'n trek pouch/cover ding aanschappen:

Afbeeldingslocatie: http://www.d2onderdelen.nl/images/product_images/Bugatti%20SlimCase%20Leather%20black%20size%20L.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Porto_IA op 10-09-2010 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Voor degenen die Swype in het Nederlands willen, heb ik de volgende link gevonden. Klik hier.
Eindelijk weer vlot teksten schrijven/slepen zonder dat er Engelse woorden als suggestie tussendoor komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Porto_IA schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 16:19:
[...]

Zie ik nou goed dat je ook alle 3 de letters kwijt bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Porto_IA
Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 16:44:
[...]

Zie ik nou goed dat je ook alle 3 de letters kwijt bent?
Nee lijkt maar zo.

Alleen die zwarte vierkant en de zijkanten zijn versleten, ik dacht eerst dat de pouch inkt afgaf maar achteraf bleek gewoon de verf van de desire zelf versleten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
zonoskar schreef op donderdag 09 september 2010 @ 20:27:
Ik heb mijn Desire sinds dag1 en ik merkte een paar weken geleden dat ik geen barcodes meer kon scannen. De camera bleef maar proberen scherp te stellen. Ik: WTF?? Dus ik probeer het glaasje schoon te maken wat voor de camera zit, maar het wil niet schoon, het blijft een beetje mat. Zonder achterkantje lukt het wel een barcode te scannen. Pfff, heb ik weer. Foto's zonder achterkantje zijn ook veeeeeel scherper, het scheelt echt een slok op een borrel.

100% view met achterkantje:
[afbeelding]

100% view zonder achterkantje:
[afbeelding]

Het toestel is nu terug naar HTC voor reparatie (menu knop doet het niet meer), hopelijk fixen ze het cameraglaasje ook meteen. Hebben meerdere mensen hier last van?
eindelijk mensen die dit ook hebben. Ik heb hiet ook last van. Heb contact met HTC gehad en die zeiden dat ik hem maar moest opsturen... Ja sorry, maar ik ga niet mijn goedwerkende telefoon opsturen omdat het cameraglasje mat is geworden(door een onbekende reden... )

edit: net glaasje er maar afgehaald en hij maakt echt meteen goede foto's! waardeloze kwaliteit zeg :)

[ Voor 4% gewijzigd door Ewivis op 10-09-2010 17:16 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10-2022
Porto_IA schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 16:47:
[...]

Nee lijkt maar zo.

Alleen die zwarte vierkant en de zijkanten zijn versleten, ik dacht eerst dat de pouch inkt afgaf maar achteraf bleek gewoon de verf van de desire zelf versleten.
heb dit ook al een beetje, ik gebruik geen zakje maar een zwart kuisdoekje, en dit zorgt er ook voor dat de verf afgaat, kwalijke zaak als je het mij vraagt (had ik dit geweten had ik de bruine versie wel genomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:24

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

[message=,noline]Porto_IA schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 16:19[/message]:
[...]

Mijn achterkant (zilver) is door zo'n "trek" pouch/cover de verf gaan slijten en ben nu opzoek naar een nieuwe achterkant
Ik hoorde bij de belcompany dat dit een veel voorkomend probleem van de zilveren desire is en dat achterkantjes onder garantie vervangen worden. Probeer dus even of je dat geregeld krijgt voordat je geld gaat uitgeven.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Porto_IA
zonoskar schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 17:04:
[...]

Ik hoorde bij de belcompany dat dit een veel voorkomend probleem van de zilveren desire is en dat achterkantjes onder garantie vervangen worden. Probeer dus even of je dat geregeld krijgt voordat je geld gaat uitgeven.
Bedankt voor je tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-08 23:16
heutsm schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 16:43:
Voor degenen die Swype in het Nederlands willen, heb ik de volgende link gevonden. Klik hier.
Eindelijk weer vlot teksten schrijven/slepen zonder dat er Engelse woorden als suggestie tussendoor komen.
Thanks, werkt prima op m'n Desire.
Grappig dat Swype, ik bak er nog niks van maar je kan gelukkig altijd nog typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:25

Laguna

Connaisseur

Apart dat sommige mensen nu pas een update krijgen aangeboden. Sinds ik 2 weken geleden mijn Desire van 2.1 naar 2.2 had geupdate zit ik al op software versie 2.10.161.2 (tussendoor ook geen nieuwe software meldingen gehad).

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dat is niet zo apart als je bedenkt dat dit een andere update is. We zitten namelijk al bij 2.10.405.2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapitein Prozac schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 17:30:
[...]

Thanks, werkt prima op m'n Desire.
Grappig dat Swype, ik bak er nog niks van maar je kan gelukkig altijd nog typen.
Ik vond swype eigenlijk meteen al veel makkelijker dan gewoon typen. Je moet hem hier en daar wat woorden leren maar ik vind het super intuïtief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZe
  • Laatst online: 12-09 18:27
Wat een heerlijke telefoon! Ik heb facebook geïnstalleerd alleen heb ik liever niet dat er verjaardagen vanuit facebook worden geïmporteerd naar mijn agenda. Iemand een idee hoe je dit kan voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
Ik heb even een foto gemaakt van mijn cameraglaasje. Daaraan zie je toch echt wel dat het geen krassen zijn oid.
Dit lijkt eerder op een productie fout. Het beschermend folie laat gewoon los.

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4148/4977335032_ba4b8504fc_o.jpg

Wellicht als je alles eraf weet te poetsen het probleem over is

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 18:42:
[...]

Ik vond swype eigenlijk meteen al veel makkelijker dan gewoon typen. Je moet hem hier en daar wat woorden leren maar ik vind het super intuïtief.
Ik ben sinds kort ook aan de Swype, maar baal er wel van dat 'ie ~18MB in beslag neemt. Ik hoef al die talen helemaal niet. Alleen NL en ENG (US) ;(

[ Voor 48% gewijzigd door Ken. op 10-09-2010 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04
Ik heb een vaag probleem met de htc mail app.

Soms krijk ik een mail van iemand met een linkje er in. Op de pc gaat alles goed, maar als ik hem in de mail app open gaat ie naar "www.3d.com/%22(echte link)"

Heeft iemand dezelfde problemen en/of een een opsloosing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
Ik zie wel het nut in van Swype maar ik heb niet echt een vaste hand/vaste vingers dus het is een aardige opgave :P

Ik heb btw. de genoemde update ook nog niet voorbij zien komen met 3G en/of WiFi aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04
Ken. schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 19:30:
[...]

Ik ben sinds kort ook aan de Swype, maar baal er wel van dat 'ie ~18MB in beslag neemt. Ik hoef al die talen helemaal niet. Alleen NL en ENG (US) ;(
de nl+en(uk) versie

http://www.megaupload.com/?d=YU8HI1XB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Ik vind swype NIET fijn, het is een geweldige manier, maar het toetsenbord is echt lang niet zo goed als het HTC toetsenbord, daar kan ik (in landscape) echt heel snel mee typen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
Granted, het HTC toetsenbord is erg prettig in landscape mode en ik mis bij het typen met het Swype toetsenbord dat je ziet welke letters je raakt wat je wel bij het HTC toetsenbord hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:00
Ik heb sinds de 2.2 update problemen met de automatische schermrotatie: als ik een programma open dan draait het scherm in landscape, ondanks dat ik mijn telefoon recht (portrait) hou. Het lijkt niet echt uit te maken welke applicatie: vrijwel allemaal schieten ze eerst in landscape om daarna terug te komen naar portrait. Het probleem had ik hiervoor niet.

Ik heb mijn G-sensor al geijkt via de software, maar dit lijkt geen verschil te maken (overigens geven de waterpasjes netjes "waterpas" aan, voor het ijken al...). Iemand die hetzelfde probleem heeft?

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 21:27
natasdiamon schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 19:52:
Ik vind swype NIET fijn, het is een geweldige manier, maar het toetsenbord is echt lang niet zo goed als het HTC toetsenbord, daar kan ik (in landscape) echt heel snel mee typen :)
Landscape is voor swype niet fijn inderdaad, portrait gaat bij mij 10 keer zo snel als bij HTC Ime of better keyboard of welk tobo dan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

~3MB :D
Thanks!

EDIT:
Groentenboer schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 20:12:
Ik heb sinds de 2.2 update problemen met de automatische schermrotatie: als ik een programma open dan draait het scherm in landscape, ondanks dat ik mijn telefoon recht (portrait) hou. Het lijkt niet echt uit te maken welke applicatie: vrijwel allemaal schieten ze eerst in landscape om daarna terug te komen naar portrait. Het probleem had ik hiervoor niet.

Ik heb mijn G-sensor al geijkt via de software, maar dit lijkt geen verschil te maken (overigens geven de waterpasjes netjes "waterpas" aan, voor het ijken al...). Iemand die hetzelfde probleem heeft?
Ja, same here.
Sinds de update naar 2.2, die de extra schermrotatie naar rechts met zich meebracht heb ik heel vaak een draaiend scherm zonder dat ik het wil. Heb schermrotatie dan ook standaard uit staan sinds die update. Elke keer handmatig aanzetten begint wel irritant te worden helaas.

[ Voor 69% gewijzigd door Ken. op 10-09-2010 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baviaan
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

Wow, dank! Je weet niet half hoe blij ik daar van word. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Ken. schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 18:28:
Dat is niet zo apart als je bedenkt dat dit een andere update is. We zitten namelijk al bij 2.10.405.2 :P
Dat kan wel zo zijn, maar als ik controleer op updates krijg ik toch de melding dat er geen updates beschikbaar zijn.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazymonkey
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 10:46

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

Heb sinds de laatste update, last dat de telefoon niet meer trilt als je gebeld word.
Meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjw-001
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-09 13:36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Laguna schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 21:26:
[...]

Dat kan wel zo zijn, maar als ik controleer op updates krijg ik toch de melding dat er geen updates beschikbaar zijn.
Ik snap niet helemaal waar je nou precies heen wilt, maar goed:
Branded toestel toevallig? Probeer je het wel via WLAN?

• Kapitein Prozac

Ik zie dat ook vaker gebeuren maar gelukkig nog niet zo vaak dat ik er last van heb. Ik heb er wel meer last van bij gebruik van LauncherPro dan bij het standaard Sense.

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Ken. schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 23:22:
[...]

Ik snap niet helemaal waar je nou precies heen wilt, maar goed:
Branded toestel toevallig? Probeer je het wel via WLAN?
Niet branded en ja via WLAN..

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
Great. Vanmiddag op een bijna lege accu een melding gekregen van een software update. Uiteraard niet gedaan. Thuis gekomen aan de lader gelegd, maar nu claimt 'ie dat 'ie gewoon up-to-date is, maar de software is nog gewoon de 'oude' 2.09.405.8. Kennlijk komt de push ergens anders vandaan dan de handmatige download.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Verwijderd

Laguna schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 00:21:
[...]

Bij mij idem dito 8)7 8)7

• Breaker
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:03
Ken. schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 18:28:
Nee hoor, de 405 zegt alleen dat het een "unbranded/stock" rom is. De 161 staat voor "branded" rom. Namelijk Vodafone. Ik heb deze update ook inmiddels al sinds 2 september op mijn vodafone Desire :)

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Ik heb óók een lager getal dan hierboven genoemd, ik heb een unbranded toestel, ik heb thuis wifi, en de accu is 100 procent geladen....

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Breaker schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 08:53:
[...]

Nee hoor, de 405 zegt alleen dat het een "unbranded/stock" rom is. De 161 staat voor "branded" rom. Namelijk Vodafone. Ik heb deze update ook inmiddels al sinds 2 september op mijn vodafone Desire :)
Laguna schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 18:10:
[...]
ik al op software versie 2.10.161b.2 (tussendoor ook geen nieuwe software meldingen gehad).
Laguna schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 00:21:
[...]

Wel branded dan blijkbaar.
En dat verklaart ook gelijk waarom je achter loopt met de updates.

EDIT: Tenzij Vodafone eerder was met deze update, maar dat lijkt me vrij sterk.

[ Voor 5% gewijzigd door Ken. op 11-09-2010 11:08 ]

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Breaker schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 08:53:
[...]

Ik heb mijn Desire los bij de Mediamarkt gekocht, dus daarmee moet ik helaas jouw theorie ontkrachten. Ik heb dan wel een Vodafone simkaart erin zitten, maar dat maakt 'm niet gelijk branded ;)

• _Calvin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 09:56

Alvast bedankt!!
Niet helemaal wat je vraagt maar wellicht is het een idee...
Als ik lange sms berichten wil typen op de pc dan doe ik dat als volgt:
Ik heb een simpele html-pagina gemaakt met alleen een groot tekstinvoerveld, in dat veld tik ik mijn bericht.
Het gehele selecteer ik en met behulp van chrome2phone verzend ik dat naar de telefoon (rechter muisknop in firefox).

Op de telefoon hoef ik dat vervolgens alleen maar te plakken in een sms.
HTH

• ParaNoiMia
  • Laatst online: 13:18
ijdod schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 00:32:
Great. Vanmiddag op een bijna lege accu een melding gekregen van een software update. Uiteraard niet gedaan. Thuis gekomen aan de lader gelegd, maar nu claimt 'ie dat 'ie gewoon up-to-date is, maar de software is nog gewoon de 'oude' 2.09.405.8. Kennlijk komt de push ergens anders vandaan dan de handmatige download.
Hier hetzelfde, donderdagavond kreeg ik de updatemelding bij een handmatige controle, maar die had ik geannuleerd omdat ik op het punt stond om weg te gaan. Gisteravond en vanmorgen weer handmatig gechecked (wifi, vol opgeladen), telefoon is up-to-date melding, dus geen update meer. Ik heb een unbranded toestel via Hi, laatste update was Froyo

• Pinin
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Ik was wel benieuwd naar swipe, maar omdat ik niet zo'n sms verslaafde ben dacht ik dat het niets voor mij zou zijn, maar het werkt eigenlijk wel heel erg goed, 1e keer een hele zin foutloos. bij mij gaat het beter dan tappen.

www.casarodriguillo.com

Verwijderd

natasdiamon schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 19:52:
Als je een beetje kunt swypen heb je landscape niet meer nodig.
Het toetsenbord is idd niet zo fijn om mee te typen maar daar is het ook niet voor bedoelt.

[ Voor 195% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2010 13:31 ]

Verwijderd

Krijgen jullie deze .apk aan de praat? Astro geeft bij mij aan dat de file niet gelezen kan worden.

• Pinin

Pinin

^ ook via astro en geen probleem.

www.casarodriguillo.com

• Pinin

Pinin

Op mijn sd-card is het nogal een zooi, dus ik was van plan om hem te formateren.
Ik gebruik apps2sd en ik ga even alles terug zetten naar de telefoon.
verder gaat alles via google

Staan er belangrijke dingen op de sd-card dat de desire gebruikt? oftewel, kan dit straffeloos?

p.s. natuurlijk snap ik dat de foto's en muziek enz. weg is

www.casarodriguillo.com

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:29
Ik heb het idee dat de nieuwste update mijn batterij wel erg aantrekkelijk vind :s

Vannacht toen ik wakker werd zag ik dat mijn telefoon aan de lader klaar was met laden, en dus er maar even vanaf gehaald. Dat was geloof ik rond een uur of 4 vannacht. Nu is het zeg 10 uur verder en mijn batterij staat op 69%. Dat vind ik wel erg maf.

Heb er namelijk sinds het ontkoppelen van de lader niet veel mee gedaan. 2-3 smsjes gestuurd en ontvangen. Internet staat gewoon aan en controleerd om het half uur op mails. Verder wellicht 1 minuutje op facebook applicatie gezeten. Helderheid van scherm staat op automatisch.

Ben hier niet blij mee, 31% eraf in 10 uur tijd. Voor mijn gevoel zou hij voor de update "slechts" een procent of 20% zijn afgenomen. Maar goed even afwachten hoe het zich verder ontwikkeld...

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:59
Pinin schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 13:42:
Op mijn sd-card is het nogal een zooi, dus ik was van plan om hem te formateren.
Ik gebruik apps2sd en ik ga even alles terug zetten naar de telefoon.
verder gaat alles via google

Staan er belangrijke dingen op de sd-card dat de desire gebruikt? oftewel, kan dit straffeloos?

p.s. natuurlijk snap ik dat de foto's en muziek enz. weg is
Jup, backupje maken van je foto's etc, en formateren maar, het kan geen kwaad.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Pinin

Pinin

o.k, das mooi

www.casarodriguillo.com

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-09 11:09
Weet iemand hoe je met de standaard toetsenbord je de hele woordenboek (die je zelf hebt toegevoegd) kunt wissen? In de loop van de tijd voegt de desire eigenlijk zonder dat je wilt woorden toe, die je maar eenmalig wilt gebruiken. Het zijn er inmiddels al een paar honderd dus 1 voor 1 wissen is gekkenwerk...

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09 18:42

Mark_640

In my memory

Ik heb dit topic al doorgespit op 'exchange' en deel 6 en 5 ook, maar ik heb geen antwoord op mijn vraag kunnen vinden.

Ik heb op mijn Desire een exchange account van m'n werk ingesteld. Ik sync mail en agenda, werkt allemaal prima.

We gebruiken met een aantal andere collega's ook nog een andere 'algemene' mailbox. Daar kan ik op het werk via Outlook gewoon bij, en ook via Outlook Web Acces.

Kan ik dit ook instellen op m'n Desire? Ik kan in de standaard HTC Mailapp geen 2e account toevoegen, dus ik heb de standaard Android Mail app ook geïnstalleerd.

Echter heb ik natuurlijk alleen m'n logingegevens van m'n 'eigen' exchange account, en niet van de algemene mailbox.

Iemand enig idee?

• hvdhoeven
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-08 12:12
Ik zie hier nergens langskomen dat sinds de update naar Froyo het scherm zo verschrikkelijk vaak en snel 'omkantelt' naar landscape, terwijl je het toestel toch redelijk recht houdt.
Ik heb al een keer gecalibreerd, maar dat heeft er niet veel mee te maken, denk ik.

Ik ken zo al 3 Desire eigenaren die hier last van hebben, maar op het forum lees ik er vrijwel niets over.

Iemand de gouden tip?
Alvast bedankt!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

kenkreutzer schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 19:29:
Weet iemand hoe je met de standaard toetsenbord je de hele woordenboek (die je zelf hebt toegevoegd) kunt wissen? In de loop van de tijd voegt de desire eigenlijk zonder dat je wilt woorden toe, die je maar eenmalig wilt gebruiken. Het zijn er inmiddels al een paar honderd dus 1 voor 1 wissen is gekkenwerk...
Bij de instellingen kun je bij het toetsenbord je eigen woordenlijst bewerken.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• Bigf00t
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:50

hvdhoeven schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 19:41:
Ik zie hier nergens langskomen dat sinds de update naar Froyo het scherm zo verschrikkelijk vaak en snel 'omkantelt' naar landscape, terwijl je het toestel toch redelijk recht houdt.
Ik heb al een keer gecalibreerd, maar dat heeft er niet veel mee te maken, denk ik.

Ik ken zo al 3 Desire eigenaren die hier last van hebben, maar op het forum lees ik er vrijwel niets over.

Iemand de gouden tip?
Alvast bedankt!
Is gisteren nog voorbij gekomen ;)

Ik heb er ook last van.

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
Bigf00t schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 20:20:
[...]

[...]

Is gisteren nog voorbij gekomen ;)

Ik heb er ook last van.
Dacht al dat het aan mij lag... hier dus ook.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

• Wekkel
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb last van mijn foto camera waar de kleuren in het scherm ineens paars worden en raar verspringt met een lijn. Het lijkt zich alleen voor te doen met buitenlucht. Zo zijn er meer dingetjes die sinds 2.2 niet helemaal lekker meer doen.

Verwijderd

Dat er soms gekke kleuren worden weergeven bij je camera is waarschijnlijk een bug of zoiets dergelijks. Je moet maar eens op Youtube kijken, daar zie je meer HTC Desires die dit verschijnsel vertonen. Overigens als je een foto maakt ziet die er wel normaal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TereZz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:21
Ben ik de enige die de nieuwe update niet gekregen heeft? Ik zit nog bij softwarenummer 2.09.405.8.
Telly komt van Belnu met vodafone, ik meen unbranded.Zoeken naar updates is via vodafone maar ook via wifi mislukt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
  • Laatst online: 09-09 20:33
ijdod schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 20:57:
[...]

Dacht al dat het aan mij lag... hier dus ook.
Bij mij helemaal niet. Hij draait gewoon ongeveer rond 45 graden. Desire @ 2.10.405.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-09 15:38
Sleehond schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 13:51:
Ik heb het idee dat de nieuwste update mijn batterij wel erg aantrekkelijk vind :s
...........
Dat idee had ik ook al....
gisteravaond telefoon opgeladen...alle gekke synchronisatie dingen staan uit geloof ik.. (weer/nieuws etc..)
Vanmorgen om kwart voor 6 opgestaan heb ik nog 48% over...

Toen ik keek bij instellingen/accu waar de telefoon de meeste tijd mee bezig is geweest stonden daar maar 4 dingen. ik geloof:

mobiel standby 48%
telefoon inactief 46%
en dan nog 2 dingen met een paar %..

Nu maar een harde reset gedaan (ik weet niet of een of andere app dit veroorzaakt...maar die stonden er ook niet zoveel op) en straks maar eens mijn batterij calibreren...kijken of dit wil helpen. :?

tot vorige week was het ook niet overdreven..maar 1 dag haalde ik toch makkelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TereZz schreef op zondag 12 september 2010 @ 00:52:
Ben ik de enige die de nieuwe update niet gekregen heeft? Ik zit nog bij softwarenummer 2.09.405.8.
Telly komt van Belnu met vodafone, ik meen unbranded.Zoeken naar updates is via vodafone maar ook via wifi mislukt :(
Ik heb hem ook nog niet. Handmatig lukt ook niet. Vodafone, unbranded, PDAshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de update ook nog steeds niet ontvangen, heb een unbranded Desire. Wel vreemd dat niet iedereen hem krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerrKauwer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-09 10:47
Ik had ook problemen met de Hotmail activesync en de email app van Sense. En zag wel een apk'tje voorbij komen maar die vertrouwde ik niet helemaal. Dus heb ik Android zelf even gebouwd en de email.apk geïnstalleerd. Hotmail werkt nu perfect :). Als er mensen zijn met interesse in de email.apk gebouwd door een tweaker dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-09 15:38
Verwijderd schreef op zondag 12 september 2010 @ 10:03:
Ik heb de update ook nog steeds niet ontvangen, heb een unbranded Desire. Wel vreemd dat niet iedereen hem krijgt.
Ik wou dat ik hem NIET ontvangen had......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
HerrKauwer schreef op zondag 12 september 2010 @ 10:19:
Ik had ook problemen met de Hotmail activesync en de email app van Sense. En zag wel een apk'tje voorbij komen maar die vertrouwde ik niet helemaal. Dus heb ik Android zelf even gebouwd en de email.apk geïnstalleerd. Hotmail werkt nu perfect :). Als er mensen zijn met interesse in de email.apk gebouwd door een tweaker dan hoor ik het graag.
Ben wel benieuwd naar je app. het je screenshots? waar kan ik hem eventueel downlaoden om te testen?

Ga mezelf ook maar eens verdiepen in het maken van apktjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

tiesvts schreef op zondag 12 september 2010 @ 11:21:
[...]

Ik wou dat ik hem NIET ontvangen had......
why?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

Hele rare melding hier, wou kijken of er updates beschikbaar zijn:
De telefoon is up-to-date
met daaronder: er zijn updates beschikbaar op de telefoon.

Kan dan alleen op ok klikken en er gebeurd dus verder niks dan :S

Enig idee?
Firmwareversie is 2.1-update1

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 20:38

Len

Leeg

Dat is een bekende vertaalfout.. Komt er op neer dat er nog geen updates zijn ;)

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Anders lees je even zijn vorige post..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
  • Laatst online: 09-09 20:33
ja mij viel het pas ook op dat de batterij 's ochtends leeg was. Maar dat was eigenlijk alleen die ene keer, verder kan hij wel 2 dagen mee(niet te veel gebruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Laguna schreef op zondag 12 september 2010 @ 12:09:
[...]

Anders lees je even zijn vorige post..
Oeps gemist, zal morgen wel eens kijken hoe de Desire met zijn batterij om gaat tijdens mijn werk. Moet zeggen dat ik 's nachts alle wireless connecties uitschakel en afhankelijk van de plek wifi of mobile netwerk inschakel.

[ Voor 19% gewijzigd door MegaTronics op 12-09-2010 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMystery
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:07
HerrKauwer schreef op zondag 12 september 2010 @ 10:19:
Ondersteund deze email app ook html email?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
madmaus schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 18:48:
Ik heb even een foto gemaakt van mijn cameraglaasje. Daaraan zie je toch echt wel dat het geen krassen zijn oid.
Dit lijkt eerder op een productie fout. Het beschermend folie laat gewoon los.

[afbeelding]

Wellicht als je alles eraf weet te poetsen het probleem over is
Ik had exact hetzelfde... HTC doet er niks aan... thats for sure... Terugsturen van de volledige telefoon voor een glaasje is beetje onzin vind je niet? Ik heb het glaasje er gewoon uitgesloopt... Kan nu weer goede foto's maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
hvdhoeven schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 19:41:

Iemand de gouden tip?
Alvast bedankt!
Daar heb ik dus ook last van... irritant soms ja! Geen idee hoe je et oplost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
tiesvts schreef op zondag 12 september 2010 @ 08:38:
[...]

Dat idee had ik ook al....
gisteravaond telefoon opgeladen...alle gekke synchronisatie dingen staan uit geloof ik.. (weer/nieuws etc..)
Vanmorgen om kwart voor 6 opgestaan heb ik nog 48% over...

Toen ik keek bij instellingen/accu waar de telefoon de meeste tijd mee bezig is geweest stonden daar maar 4 dingen. ik geloof:

mobiel standby 48%
telefoon inactief 46%
en dan nog 2 dingen met een paar %..

Nu maar een harde reset gedaan (ik weet niet of een of andere app dit veroorzaakt...maar die stonden er ook niet zoveel op) en straks maar eens mijn batterij calibreren...kijken of dit wil helpen. :?

tot vorige week was het ook niet overdreven..maar 1 dag haalde ik toch makkelijk..
Komt waarschijnlijk door die radio. Toen ik die flashte ging m'n batterij ook een stuk sneller leeg. Ik heb .20 weer geflasht ipv die .30_2, maar ik snap dat niet iedereen root heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Laatst online: 00:24

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ewivis schreef op zondag 12 september 2010 @ 14:49:
[...]

Ik had exact hetzelfde... HTC doet er niks aan... thats for sure... Terugsturen van de volledige telefoon voor een glaasje is beetje onzin vind je niet? Ik heb het glaasje er gewoon uitgesloopt... Kan nu weer goede foto's maken.
Waarom niet? Als niemand de telefoon terug stuurt zullen ze ook niet snel weten dat er problemen zijn. Als mensen massaal de foon terug sturen, moeten ze wel iets doen om het te verhelpen anders kost het veel te veel geld. De mijne is terug naar HTC voor iets anders, maar ik heb erbij laten zetten dat het glaasje stuk is. Ik doe het nu even met mijn 1st gen iPhone. Man, dat ding is een partij traag zeg ;)

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter06
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 22:48
Ewivis schreef op zondag 12 september 2010 @ 14:52:
[...]

Daar heb ik dus ook last van... irritant soms ja! Geen idee hoe je et oplost...
Ik heb dit opgelost door een widget te gebruiken dat het kantelen van je scherm in- of uischakeld..

Meestal gebruik in mijn phone rechtop, enkel bij het surfen hou ik hem wel eens horizontaal. Even op de widget tikken en ik ben vertrokken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 23:46
Wouter06 schreef op zondag 12 september 2010 @ 17:28:
[...]

Ik heb dit opgelost door een widget te gebruiken dat het kantelen van je scherm in- of uischakelT..

Meestal gebruik in mijn phone rechtop, enkel bij het surfen hou ik hem wel eens horizontaal. Even op de widget tikken en ik ben vertrokken :)
Dit zit in SwitchPro, kan je et makkelijk mee doen. Anders moet je dat elke keer via de settings instellen.

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter06
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 22:48
Welja, de widget bij mij is "extended controls" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
zonoskar schreef op zondag 12 september 2010 @ 15:57:
[...]

Waarom niet? Als niemand de telefoon terug stuurt zullen ze ook niet snel weten dat er problemen zijn. Als mensen massaal de foon terug sturen, moeten ze wel iets doen om het te verhelpen anders kost het veel te veel geld. De mijne is terug naar HTC voor iets anders, maar ik heb erbij laten zetten dat het glaasje stuk is. Ik doe het nu even met mijn 1st gen iPhone. Man, dat ding is een partij traag zeg ;)
ik ga mijn telefoon niet 2 weken missen omdat dat glaasje 'kapot' is. De telefoon werkt verder uitstekend... Ik heb ze gemaild, en enige wat je kan doen is telefoon opsturen. Dat ga ik dus niet doen, ik heb er wel een melding van gemaakt, als iedereen dat doet kunnen ze misschien erover gaan nadenken om gratis backcovers te versturen oid, of ze iig stuk goedkoper te maken dan 40 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:00
Wouter06 schreef op zondag 12 september 2010 @ 18:50:
Welja, de widget bij mij is "extended controls" :)
Maar het blijft symptoombestrijding...

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet er eigenlijk hoe je internet kan afsluiten, want je hebt niet echt een knop van afsluiten zoals bij een pc, meestal moet ik dan meerdere keren op het terug knop gaan drukken maar dit zou toch anders moeten kunnen denk ik dan, als er meerdere mensen zijn die dit hebben laat het dan weten..=)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 12 september 2010 @ 19:53:
Wie weet er eigenlijk hoe je internet kan afsluiten, want je hebt niet echt een knop van afsluiten zoals bij een pc, meestal moet ik dan meerdere keren op het terug knop gaan drukken maar dit zou toch anders moeten kunnen denk ik dan, als er meerdere mensen zijn die dit hebben laat het dan weten..=)
Je kan de gegevensverbinding uit doen, zodat je geen internet meer gebruikt, dus dataverkeer. Internet browser kan uit met een taskkiller oid, maar is helemaal niet nodig...

- Weet iemand waarom ik met de zoek knop, je weet wel rechts onder niet meer op google kan zoeken? Hij blijft gewoon hangen met laden en er gebeurt niets. Ook niet als ik zoeken instel op alleen het web zoeken. Als ik gewoon naar google.nl ga heb ik geen problemen... Ben ik de enige die dit heeft?

edit: hij zegt dus dat de pagina niet beschikbaar is. Volgens mij gebruikt hij een verkeerd adres oid door de toevoegingen van device enzo in het url balkje

[ Voor 58% gewijzigd door Cobiwan op 12-09-2010 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Verwijderd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 22:49:
Dat er soms gekke kleuren worden weergeven bij je camera is waarschijnlijk een bug of zoiets dergelijks. Je moet maar eens op Youtube kijken, daar zie je meer HTC Desires die dit verschijnsel vertonen. Overigens als je een foto maakt ziet die er wel normaal uit.
Meestal is de foto wel normaal, maar af en toe krijg ik de bug met kleuren er gratis bij :P
Misschien toch maar eens rooten (maar heb geen zin om dingen aan mijn SD kaart te veranderen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
Verwijderd schreef op zondag 12 september 2010 @ 19:53:
de home knop?
Je begint dan de volgende keer wel weer waar je bent geëindigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stockbaard
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 10:04
Ik krijg woensdag mijn Desire, alleen in twijfel nog tussen een 8GB en een 16GB microSD kaart. Kosten de 720p opnames veel ruimte en zo ja, hoeveel ongeveer per minuut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:24
SonnSikk schreef op zondag 12 september 2010 @ 21:09:
Ik krijg woensdag mijn Desire, alleen in twijfel nog tussen een 8GB en een 16GB microSD kaart. Kosten de 720p opnames veel ruimte en zo ja, hoeveel ongeveer per minuut?
150 Mb per minuut dacht ik. (niet geprobeerd). Er zit een 4Gb kaartje bij dus je kan het uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surfing john
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:34
BasBeer schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 11:07:
[...]

Heb gisteravond een harde reset gedaan. Sindsdien is hij nog maar 1 keer uitgevallen. Accu heb ik er al een paar keer uit gehad dus daar ligt het niet aan. Hij gaat maandag gewoon terug naar HTC. Mag ik weer fijn op een Samsung zonder internet en functies :(
bij mij heb ik ook een dergelijk probleem, Desire schakelt zichzelf uit en start vanzelf opnieuw op 2x het opstartscherm en schakelt zichzelf weer uit en dan begint het zich te herhalen, aan/uit knop werkt ook niet meer, het enige is de accu eruit halen terugzetten telefoon niet aan zetten (anders volgt dezelfde riedel weer) aan de lader en als de accu volledig is opgeladen dan kan ik het toestel weer aanzetten en is er niets meer aan de hand, ik heb dit gisteren in de auto gehad (opladen via de USB aansluiting) toestel weer in de loop was wel heel erg warm geworden en diverse malen gehad als de accu bijna leeg is, zijn er meer bezitters van de Desire met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigf00t
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:50
SonnSikk schreef op zondag 12 september 2010 @ 21:09:
Ik kom op 45 tot 50MB per minuut (MPEG4).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
Hmm..ik had vorige week m'n Desire retour gestuurd naar HTC voor een reparatie van m'n WIFI en Bluetooth pair probleem (wat ik sinds Froyo heb). Nu belde ik afgelopen vrijdag om te informeren waarom de status niet veranderde. Werd me doodleuk verteld dat er een nieuw moederbord in moet en het niet (zoals afgesproken) 1 tot 2 wkn gaat duren, maar dat ik gerust nog 3 weken langer zonder m'n Desire moet :-(

pffff.......erg jammer.....da's al de 2e keer nu dat hij opgestuurd is en de 2e keer dat hij weken langer weg is dan verwacht/afgesproken..
Pagina: 1 ... 4 ... 61 Laatste