Het kleine-mismoderatietopic deel XIX Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 18 Laatste
Acties:
  • 39.930 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemeijer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-04 08:43
Een heel vreemde moderatie over mijn opmerking over 7zip.. :?

Waarom worden kritische reacties vaak 'Off-topic' gemodereerd en lyrische ophemelende maar verder vaak inhoudelijk weinig er toe doende reacties 'Informatief' of 'On-topic'? :(

Dat komt op mij over als een bekrompen en bijzonder selectieve vorm van censuur.. :7
Waarmee het nivo van Tweakers.net helaas naar mijn gevoel wat beneden peil dreigt te raken.

Het zou volgens mij bijzonder zinvol zijn om persoonlijke voorkeurmoderaties zo veel mogelijk uit te bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstam
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 21:56
Gemeijer schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 14:04:
Het zou volgens mij bijzonder zinvol zijn om persoonlijke voorkeurmoderaties zo veel mogelijk uit te bannen.
Waarom denk je dat de power mods hier altijd aanwezig zijn?

En kun je een link naar je post plaatsen SVP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

kozue in 'nieuws: Windows bestaat 25 jaar'

Is dat niet gewoon een troll? Sowieso is een +1 veel te hoog, en over die +3 zal ik maar niet beginnen?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:39

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

wildhagen schreef op zondag 21 november 2010 @ 10:55:
kozue in 'nieuws: Windows bestaat 25 jaar'

Is dat niet gewoon een troll? Sowieso is een +1 veel te hoog, en over die +3 zal ik maar niet beginnen?
Dat is idd gewoon een troll en dus -1. De post heeft nog wel aardig wat moderatie nodig om hem daar te krijgen. De +3 is een duidelijke mismod.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Sowieso zie ik de laatste paar dagen enorm veel +3's bij reacties die eigenlijk niet meer dan een +1, 0 of zelfs een -1 zijn. Kan toeval zijn, maar het lijkt haast wel een trend de afgelopen dagen.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

wildhagen schreef op zondag 21 november 2010 @ 11:39:
Sowieso zie ik de laatste paar dagen enorm veel +3's bij reacties die eigenlijk niet meer dan een +1, 0 of zelfs een -1 zijn. Kan toeval zijn, maar het lijkt haast wel een trend de afgelopen dagen.
Dat valt mij ook op. Ik moet wel zeggen dat het vooral lijkt te gebeuren bij posts waarin een scherpe, on- onderbouwde mening word verkondigd. Het lijken dus vooral 'mee eens' mods te zijn. Wat mij betreft een onderzoekje waard.

[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 21-11-2010 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In een reactie bij een review geef ik aan waardoor het specifieke probleem van deze fancontroller veroorzaakt wordt. Toch wordt deze reactie op 0 gemodereerd. Het lijkt me bijzonder waardevol voor mensen om te weten dat de geluiden die uit de fan komen door de fancontroller worden veroorzaakt en niet door de fans zelf. Offtopic is het sowieso niet.

Verwijderd in 'productreview: NZXT Sentry 2 review door Chris_NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

PannenkoekenNL in 'nieuws: Microsoft: Geen probleem met opensource Kinect-drivers'

"eerste" lijkt me een kandidaat voor de -2 wegens kansloos fipoen?

Edit: en zojuist krijgt hij een +3... hier wil iemand zijn modrechten graag kwijt denk ik!

Mathijs in 'nieuws: Microsoft: Geen probleem met opensource Kinect-drivers'

Die eerste zin maakt het imho tot een flamebait en dus -1.

De +1, en zeker die +3, zijn imho puur modmisbruik.

[ Voor 47% gewijzigd door wildhagen op 21-11-2010 17:06 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam de 1st post toevallig tegen ook & trashed. Leren we glijk mensen af er toch een hele draad onder te bouwen...

[edit] Die +3 zowaar ook een ban gegeven... Als je 312 moderaties doet met een gemiddelde afwijking van 4, dan ben je bewust de boel aan het ondermijnen.

Cloud: kan jij bij dat heerschap ook nog even de moderatiemogelijkheden uitzetten? Geen overbodige luxe in deze :P

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2010 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

-1 idd, de +3 is echt niet uit te leggen. Het gaat echt de verkeerde kant op met de +3 mods van de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op zondag 21 november 2010 @ 17:43:

[edit] Die +3 zowaar ook een ban gegeven... Als je 312 moderaties doet met een gemiddelde afwijking van 4, dan ben je bewust de boel aan het ondermijnen.
ROFLOL, da's idd wel heel triest... de enige manier waarop je een gemiddelde afwijking van 4 kan krijgen, is volgens mij het geven van +3's aan -1 reacties?

En dan nog 312x ook.... hoog tijd om naar de Aldi of de Lidl te gaan om een leven te kopen ;) :P

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

wildhagen schreef op zondag 21 november 2010 @ 18:55:
[...]
En dan nog 312x ook.... hoog tijd om naar de Aldi of de Lidl te gaan om een leven te kopen ;) :P
Dat scheelt, deze week in de aanbieding. Ik heb er ook een aantal ingeslagen. Jammer genoeg dat ze, zelfs in de diepvries, niet zo lang houdbaar zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 21 november 2010 @ 17:43:
...Cloud: kan jij bij dat heerschap ook nog even de moderatiemogelijkheden uitzetten? Geen overbodige luxe in deze :P
Mijn nick is geen Cloud, maar wel done :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah right :) Het beheren van modrechten is uitgebreid - geen idee of ik het zelf gekund zou hebben eigenlijk :+ Maakt ook niet uit, beter van knopjes af te blijven die je niet kent :+
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-06 10:55
reablom in 'nieuws: 'Nvidia werkt aan videokaart met twee GF110-gpu's''

wie deze een +3/+2/+1 gegeven heeft moet toch ook eens bekeken worden moet toch echt wel -1 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

PietrKempy schreef op zondag 21 november 2010 @ 20:02:

wie deze een +3/+2/+1 gegeven heeft moet toch ook eens bekeken worden moet toch echt wel -1 zijn.
Typische schoolmeester reactie idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

*Ploink*

Hij raakt net de bodem.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Dus omdat de meeste Nederlanders 1) de taalregels aan hun vette reet kunnen roesten, en 2) absoluut niet tegen de thans terechte kritiek over het feit dat ze dat doen kunnen, moet de boodschapper maar de grond in geboord worden? Ik wist wel dat hier zulke negatieve reacties zouden komen te staan over zo'n post. Voor mij is dat direct +2, maar ja, ik mag niet zomaar mijn regels toepassen op het modereren van reacties.

Dus, ik vind dat het systeem eerlijk genoeg moet zijn: ofwel dulden we zowel schrijffouten als gezaag daarover, ofwel dulden we geen "schoolmeester reacties", maar dan EVENMIN schrijffouten. Want tjemig, waarom wordt het wel ten volle getolereerd dat mensen niet eens kunnen schrijven zoals 12-jarigen dat horen te kunnen, maar worden de flippin ion-cannon klaargemaakt om iedereen die daar nog maar commentaar op durft te geven direct te verdampen? Wat is dat voor een degoutante houding. Hou je eer, Nederlanders, wees trots op je taal en pas die correct toe.

Groet,
Een belg die gelooft dat God voor elke schrijffout een puppy vermoordt.

edit: en heb ik al gezegd dat ik zeer (maar dan ook zéér) misnoegd ben over jullie houding tegenover taal? Ik voel me triest dat ik met zo'n bende je-m'en-foutisten mijn taal moet delen.

[ Voor 8% gewijzigd door RuddyMysterious op 21-11-2010 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:31

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Correct taalgebruik is niet de primaire doelstelling van het forum, of van van de frontpage, dus inderdaad, schoolmeestergedrag is ongewenst. Het is hier geen taalkundigenforum, dus een enkele d- of t-fout kan gewoon genegeerd worden. Dat neemt niet weg dat bij een reactie die slecht leesbaar wordt door alle taalfouten, gerust een punt afgetrokken mag worden van de score die hij puur op inhoud waard is. Reacties die compleet onbegrijpelijk worden door alle taalfouten mogen zelfs op -1 gezet.

Dus ja, we accepteren (incidentele) spelfouten, en nee, tolereren absoluut geen schoolmeesters. We richten ons op computers, software, telefoons, gadgets en allerlei aanverwante zaken en hoewel correct Nederlands gewenst is, is het absoluut geen vereiste om mee te kunnen doen in de discussies.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Waarom wordt er hier gedaan alsof het normaal is dat mensen niet kunnen schrijven? =) Daar kan ik echt niet bij. Bij ons wordt (of althans werd) taal er in gedrild, en zelfs bij niet-taalkundige vakken durfde de leerkrachten bij ons punten aftrekken voor dt-fouten. Ja, zo is het gekomen dat de lichting waartoe ik behoor in België nog goed om kan met taal.

Het lijk mij alsof Nederlands vinden dat hun eigen taal deftig kunnen precies teveel moeite lijkt. Drommels nog aan toe! Dat is helemaal niet. Net omdat ik zo strikt ben opgevoed qua taal zie ik ook direct waar de fouten staan, en dat stoort dus enorm, want bij elke fout moet ik even knarsetanden, en bij het lezen van een gemiddelde reactie op tweakers zijn mijn tanden dus enkele millimeters korter geworden. Ja ja, je kan best zeggen dat het _mijn_ probleem is, maar ik zie echt niet in waarom het overbodig zou zijn mensen te wijzen op het feit dat ze hun taal niet eens deftig kunnen schrijven. Hoe erg is het gekomen dat zoiets gebeurt én wordt getolereerd tot in het oneindige? Ja, het is hier geen taalforum, maar het is hier wél een forum voor volwassenen. Wordt van hen niet geacht dat zij hun taal kunnen? Wat _is_ hier dan eigenlijk de norm?

Drogredenen als "als de boodschap maar verstaanbaar is" zijn voor mij loos, aangezien ze eigenlijk een excuus zijn om niet te moeten letten op taalcorrectheid. Wat is er fout met taalcorrectheid? Het kan nu en later alleen nog maar in jullie voordeel spelen, zowel hier op tweakers als in de professionele wereld. Engagement op gebied van taal toont een zekere vorm van inzet en doorzettingsvermogen (lol ja, dat van een goeie student van 12 jaar, maar dan nog) en wordt, volgens mij althans, bij nog steeds veel mensen in dank afgenomen. Een andere drogreden dat de meeste fouten incidenteel gebeuren is natuurlijk helemaal voor de gekke, want wat zijn zulke fouten anders dan incidenteel? Ja, laks zijn ze zeker ook, maar incidenteel natuurlijk ook altijd, want ze zijn er gewoon omdat de schrijver in kwestie lak heeft aan taalregels of niet eens de moeite wil nemen om zijn bericht eens te overlopen.

Taalgevoel moet je aanleren, daar wordt je niet meteen mee geboren. Dus als niemand zich ooit zal voornemen om dat goed te kunnen, dan zal dat er ook nooit van komen. Dan blijven de fouten zich "incidenteel" voordoen, en blijft hier iedereen maar vinden dat ze het niet moeten kunnen, en wordt dus elke reactie die daarop commentaar geeft genadeloos de grond in geboord, terwijl het eigenlijk volledig omgekeerd zou moeten zijn.

Correct Nederlands is dus inderdaad zeer erg gewenst, en geen vereiste, maar ik zou er toch voor opteren om de commentaar op terechte vormen van laksheid jegens onze eigen taal niet zomaar af te doen als schoolmeesterig. Als er hier een discussie gebeurt over fysica of wiskunde, dan gaat toch niet elke jan met de pet die overduidelijk foute vergelijkingen of bewerkingen neertypen wegkomen met zijn fout met het idee dat we hier tolerant moeten zijn? En dan nog, zulke stof is tig keer moeilijker dan onze eigen taal juist toepassen, zeker de dt-regels.

Of het moest zijn dat de gemiddelde Nederlander enorm veel lak heeft aan taalregels, en omdat dat jullie primaire doelgroep is, willen jullie zeker geen houding aannemen die de meerderheid van dat volk wegjaagt. Wel, als dat zo zou zijn, jammer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:17

Herman

FP ProMod
DevilsProphet schreef op maandag 22 november 2010 @ 08:06:
Ja, het is hier geen taalforum, maar het is hier wél een forum voor volwassenen.
Dat denk ik niet. Ik denk niet dat dit forum enkel voor volwassenen is. Er is best een grote groep jongeren die super geïntresseerd zijn in techniek en best veel talent hebben. Als zij dan een aandeel hebben in een discussie en iets van toegevoegde waarde kunnen hebben, dan zou ik het vreemd vinden om over spelfouten te vallen als de reactie wél leesbaar én van toegevoegde waarde is.

Daarnaast denk ik dat onder ICT'ers een procentueel groot deel last heeft van dyslexie. Moet je hen de toegang tot Tweakers ontnemen? Inhoud behoort m.i. centraal te staan maar wanneer er een reactie niet leesbaar is, dan wordt daar wel degelijk punten voor afgetrokken.

Ook zie ik vaak een correctie op reacties. Dan staat er als reden 'typo'. Er wordt dus door vele Tweakers wel aandacht gegeven op leesbaarheid en taalcorrectheid.
Drogredenen als "als de boodschap maar verstaanbaar is" zijn voor mij loos, aangezien ze eigenlijk een excuus zijn om niet te moeten letten op taalcorrectheid. Wat is er fout met taalcorrectheid?
Deze zin vind ik best opmerkelijk. Is een argumentatie waar je het niet mee eens bent per definitie een drogreden? Of je het er mee eens bent of niet, het is een legitiem punt welke Dirk inbrengt. Ik kan mij dan ook geheel vinden in zijn reactie.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een irritant boeltje is Tweakers seg! Je moet modereren zoals de moderators dat willen?! Ik zal toch zelf wel weten wat ik relevant vind en wat ik onintressant vind?! Moderators hoeven me niet te vertellen hoe ik moet denken en wat ik goed moet vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Wel, ik doe namelijk ook een ICT opleiding, en in al mijn jaren op school heb ik nog maar 1 persoon geweten met dyslexie. Volgens mij is het de plaag dat men bij mensen met taalluiheid te makkelijk dyslexie diagnoseert, net zoals bij kinderen die zich iets te fel gedragen direct het label ADHD opgeplakt krijgen. Allemaal leuk en wel, en nee taal hoort niet puur uit zichzelf uit je duim te vloeien alsof het een mysterie is. Er hoort moeite en last bij, maar uiteindelijk zal het beter worden. Ik heb het gevoel dat mensen hier te snel opgeven als het op vlak van taal aankomt.

Daarnaast vind ik dat kinderen vanaf 12 jaar geen dt-fouten meer mogen maken, en mensen met een leeftijd daar onder zijn schaars hier.

Mensen corrigeren inderdaad vaak, maar ik durf zelfs te wedden dat in minstens de helft van alle reacties op de frontpage en het forum nog dt-fouten staan, de meest stomme vorm van taalfouten, omdat zij berusten op heel weinig, simpele regeltjes. Dat kan toch niet? Is echt de helft van dit forum dyslectisch? Of is dat gewoon het resultaat van het Nederlands onderwijs dat de laatste tien jaar de foute toer is opgegaan? =)

[ Voor 3% gewijzigd door RuddyMysterious op 22-11-2010 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:44:
Wat een irritant boeltje is Tweakers seg! Je moet modereren zoals de moderators dat willen?! Ik zal toch zelf wel weten wat ik relevant vind en wat ik onintressant vind?! Moderators hoeven me niet te vertellen hoe ik moet denken en wat ik goed moet vinden!
Modereren doe je volgens de richtlijnen van de modfaq, die ook nog eens behoorlijk wat ruimte laat voor interpretatie.Er is dus helemaal niemand die jou vertelt wat je moet doen . Alleen als je te veel afwijkt van hetgene wat er van je verwacht wordt, komt er iemand jou vertellen dat je verkeerd bezig bent. Lijkt me vrij logisch als je je niet aan de richtlijnen houd.

Zie dat je modstatus op dit moment nog op inactief staat, mooi houden zo als je niet van plan bent om je aan de regels te houden . :P
Mocht je wel van plan zijn om je met het moderatiegebeuren te gaan bezighouden,raad ik je aan de FAQ eerst eens aandachtig door te lezen. :)
reviews: Tweakers.net moderatie faq
TMF miniFAQ

[ Voor 5% gewijzigd door pcgek op 22-11-2010 11:50 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-08 23:46

Redneckerz

A place to be.

als iedereen maar zijn eigen gang zou gaan zou T.net binnen de kortste keren niet meer te controleren zijn. doe je dit op grote schaal en je zit al gauw tegen een oorlog aan.

dus zijn er regels, richtlijnen nodig. bij modereren mag je best wel wat afwijken heb ik zo het idee, als je maar binnen de MARGE blijft. doe je dat niet, dan is de kans groot dat:

- of je wordt opgemerkt door de Modbot (bestaat die nog?)
- of je wordt opgemerkt door een Mod met hoge rechten die je erop zal wijzen dat je buiten de marges werkt.

als je nu denkt: ''maar ik wil niet dat ik beperkt wordt in mijn modereren'' dan is mijn antwoord nog een tikkeltje simpeler: activeer dan je rechten niet en surf dan gewoon over de site heen.

ik weet niet of dit de correcte Mod-Faq is, maar dan toch: reviews: Tweakers.net moderatie faq
DevilsProphet schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:46:
Daarnaast vind ik dat kinderen vanaf 12 jaar geen dt-fouten meer mogen maken
tja, dat vindt ik ook, maar dat houdt 12 jarigen niet tegen om taal nu ineens leuker te vinden. gelukkig heb ik wel een beetje opgelet (maak toch nog steeds fouten, niemand is immers heersend in zn taal) maar er zijn zat mensen die er gewoon meer moeite mee hebben. een paar taalfouten moet dan kunnen, al zegt het natuurlijk wel wat als je op een bepaalde leeftijd nog steeds niet redelijk Nederlands kent, maar dat terzijde.

complete straat-taal reacties die niemand snapt worden natuurlijk op -1 gezet, als niemand ze snapt tenminste.
Mensen corrigeren inderdaad vaak, maar ik durf zelfs te wedden dat in minstens de helft van alle reacties op de frontpage en het forum nog dt-fouten staan, de meest stomme vorm van taalfouten, omdat zij berusten op heel weinig, simpele regeltjes. Dat kan toch niet? Is echt de helft van dit forum dyslectisch? Of is dat gewoon het resultaat van het Nederlands onderwijs dat de laatste tien jaar de foute toer is opgegaan? =)
tja, ik maak ze ook regelmatig, de dt-fouten. je kan je afvragen wie daar de schuldige van is. ik zou ook graag willen zeggen dat Het Nieuwe Leren het grotendeels heeft verpest voor alle scholieren, maar ik kan er ook niet onderuit dat de jongeren van nu steeds meer lak hebben aan gezag en orde. ergo, de meeste willen graag lijken op een rolmodel, en iedereen die dat niet doet, of het gewoonweg niet wilt doen omdat er nog enige vorm van verstand aanwezig is, wordt gezien als ''raar'.

dus imo is het een combinatie van factoren.

/me Redneckerz zal overigens iedereen DMen die klaagt op taalfouten in deze post >:) :+

[ Voor 0% gewijzigd door Redneckerz op 22-11-2010 11:52 . Reden: Typo galore ]

Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 22:33

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
DevilsProphet schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:46:
[...]

Mensen corrigeren inderdaad vaak, maar ik durf zelfs te wedden dat in minstens de helft van alle reacties op de frontpage en het forum nog dt-fouten staan, de meest stomme vorm van taalfouten, omdat zij berusten op heel weinig, simpele regeltjes. Dat kan toch niet?
Als je daadwerkelijk denkt dat in de helft van alle reacties op de FP en op het forum dat soort fouten zijn, dan ben ik dolgelukkig dat wij niet toestaan dat men erop reageert. Wat zou er dan nog van onze technische discussies overblijven :?

Maar even serieus, ongeacht de aantallen, willen we het hier gewoon niet zien. Als jij graag tot in detail wil ingaan op spelfouten of grammaticale fouten, dan zoek je simpelweg maar een andere site om dat te doen. Het verknoeit elke inhoudelijke discussie simpelweg omdat iemand hier en daar een foutje maakt in een anderszins informatieve reactie. We zijn hier om te discussiëren over technologie, of wat het onderwerp ook is, maar niet om elkaar te leren spellen.

Verder sluit ik me geheel aan bij Dirk zijn reactie omtrent dit alles.
Nee hoor, je hoeft helemaal niet te modereren zoals wij dat willen. Er is alleen een richtlijn waar je volgens dient te werken. Zelfs daar mag vanaf geweken worden, tot op een bepaalde hoogte. Wijk je teveel af, dan kan het zijn dat je rechten qua modereren ingetrokken worden. Modereren is een extraatje dat we aanbieden aan onze gebruikers en als je daar niet goed mee omgaat dan kunnen we dat extraatje ook weer intrekken.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Redneckerz schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:50:
dat vindt ik ook
[...]
(maak toch nog steeds fouten, niemand is immers heersend in zn taal)
Wat is dat toch met jullie, de hele tijd excuses zoeken om je taal niet goed te hoeven kunnen. Ik wordt is fout, want het regeltje gaat zo:
Ik drink nooit thee
Gij drinkt altijd thee
Hij drinkt thee als hij tegenwoordig is
met dit als eventuele uitbreiding:
Jij drinkt alleen t(hee) als je tegenwoordig bent en voorafgaat
U drinkt enkel t(hee) als u tegenwoordig is (sic)
En dan is er nog het voltooid deelwoord, dat op een t moet eindigen als de eind-klank van de stam (dat is de infinitief min de uitgang) voorkomt in het ezelsbruggetje 't fokschaap of 't kofschip. Zoniet eindigt die op een d.

Toegepast:
infinitief: worden
stam: word
persoonsvorm: 1e persoon enkelvoud. Wat weten we? Ik drink nooit thee.
Conclusie: ik word, zonder t.

Dat is toch heus zo moeilijk niet?

Ik vind het jammer dat iedereen er zo fatalistisch en teneergeslagen tegen aan kijkt, alsof het een groots doel is dat een simpele ziel nooit zal kunnen bereiken. Maar tjemig, zoals ik al zei: het zijn simpele regels en er zijn geen uitzonderingen, dus het is van het school-niveau waarbij een 12 jarige het moet kunnen. Wat is nu de reden dat jullie het niet (willen) kunnen? Allergisch aan deftig kunnen schrijven? Gaan ze je ineens minder cool vinden?

Soit, ik ben hier tegen de bierkaai aan het vechten blijkbaar. Natuurlijk kan iedereen wel eens fouten maken, maar het grote doel is toch ervoor te zorgen dat uiteindelijk iedereen de taal goed beheerst, zodat die kan worden gebruikt zoals het hoort, en overgeleverd aan de toekomstige jeugd, nietwaar? En dan niet voorbehouden aan een select groepje "experts", want de dt-regels zijn zo simpel als een sommetje oplossen. Het is niet alsof ik hier verwacht dat elke tweaker een integraal kan oplossen door goniometrische substitutie te gaan toepassen. Serieus, doe eens niet zo lamzakkerig. Dit is natuurlijk gericht aan de mensen die het verdienen zo'n kritiek te krijgen, wie dat allemaal kan zijn weet ik niet direct. Maar ik heb toch het gevoel dat er genoeg zijn.

Dat taal hier niet het doel op zich is, daar kan ik best mee leven, maar dit is dan ook een bericht dat dit lokale forum zou moeten kunnen overstijgen. Niemand zou ooit dt-fouten moeten maken, behalve als het buiten hun kunnen ligt, en dan bedoel ik niet dat ze ocharme teveel moeite moeten doen om geen fouten te maken, maar dat ze het echt niet kunnen omdat ze volkomen woordblind zijn. Maar daar ben ik eerder sceptisch over, aangezien hier met het label wordt gegooid dat het niet schoon is in de defensie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

DevilsProphet schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:44:

Wat is dat toch met jullie, de hele tijd excuses zoeken om je taal niet goed te hoeven kunnen. Ik wordt is fout
ik maak geen excuses. ik weet van mezelf dat ik d en dt nog wel eens door elkaar wil halen, en dat geef ik dan ook aan in mijn post.
en wie wordt bedoeld met ''jullie''?
Soit, ik ben hier tegen de bierkaai aan het vechten blijkbaar. Natuurlijk kan iedereen wel eens fouten maken, maar het grote doel is toch ervoor te zorgen dat uiteindelijk iedereen de taal goed beheerst, zodat die kan worden gebruikt zoals het hoort, en overgeleverd aan de toekomstige jeugd, nietwaar?
je zegt het nu zelf: iedereen kan wel eens een foutje maken. so why the rush?
overigens hoop ik natuurlijk ook dat iedereen zijn taal redelijkerwijs kan uittikken, maar ik ben wel van mening dat dit geen taak van Tweakers.net is. immers, ze zijn geen college waar je je les volgt. :)
En dan niet voorbehouden aan een select groepje "experts", want de dt-regels zijn zo simpel als een sommetje oplossen.
en dus mag niemand van ons daar een fout meer mee maken? :? die vergelijking gaat een beetje krom, vindt je niet?
Het is niet alsof ik hier verwacht dat elke tweaker een integraal kan oplossen door goniometrische substitutie te gaan toepassen. Serieus, doe eens niet zo lamzakkerig. Dit is natuurlijk gericht aan de mensen die het verdienen zo'n kritiek te krijgen, wie dat allemaal kan zijn weet ik niet direct. Maar ik heb toch het gevoel dat er genoeg zijn.
met onderbuik gevoelens heeft nog niemand iets gepresteerd, of je moet Nostradamus mee rekenen :+
Dat taal hier niet het doel op zich is, daar kan ik best mee leven, maar dit is dan ook een bericht dat dit lokale forum zou moeten kunnen overstijgen.
als het echt zon groot probleem is als jij van mening bent dat het is, dan kan je beter even contact opnemen met iemand van HQ, of een hoog geplaatste mod DMen hierover.
Niemand zou ooit dt-fouten moeten maken, behalve als het buiten hun kunnen ligt, en dan bedoel ik niet dat ze ocharme teveel moeite moeten doen om geen fouten te maken, maar dat ze het echt niet kunnen omdat ze volkomen woordblind zijn. Maar daar ben ik eerder sceptisch over, aangezien hier met het label wordt gegooid dat het niet schoon is in de defensie.
[flauw-modus]niemand zou ook kernwapens moeten maken. toch gebeurt het.[/flauw-modus]

even zonder grollen, je verwacht dat iedereen zijn taal maar perfect moet kunnen beheersen. dat gegeven is echter geheel afhankelijk van ieder individu. de een is nu eenmaal beter in zijn moerstaal dan de ander. om dat nu af te straffen in reacties op de FP gaat mij wat te ver, imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Er is een verschil tussen perfect beheersen, en de simpelste regeltjes zoals dt toepassen. Zoals ik net zei: zeker geen opoffering van jewelste. En zowat iedereen kan het. Mijn vader heeft in zijn tijd mechanica gestudeerd aan een technische school. Zie ik hem dt-fouten maken? Nooit of te nimmer. Het ligt dus niet aan het opleidingsniveau, maar puur aan de houding. Als niemand het erg vindt dat er dt-fouten worden gemaakt, dan blijven die gemaakt worden. En zo zal onze taal stilletjesaan tenonder gaan aan de laksheid en onverschilligheid van de meerderheid van de Nederlands, in zoverre dat ik jullie als betrouwbare steekproef mag nemen van de gehele Nederlandse populatie. Want wie anders dan Tweakers, die lichtjes autistische trekken vertonen omdat ze zo'n interesse hebben in de wereld van het pure en correcte zoals wetenschappen, zullen hun zin voor correctheid doorvoeren in hun taalgebruik?

Dus waarom zou ik niet mogen vinden dat mensen hun dt-regels moeten kennen en moeten kunnen toepassen? Is dat echt teveel gevraagd? En als men dat kan, dan is dat nog altijd verre van de taal perfect onder de knie hebben, en dat is niet direct iets waar ik op wil aandringen, ook al lijk je dat te denken.

Voor de rest geef je niet echt blijk dat je moeite hebt gedaan om de regeltjes even door te nemen (cf. "vindt je") Foei. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
DevilsProphet schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:41:
[...]

Dus waarom zou ik niet mogen vinden dat mensen hun dt-regels moeten kennen en moeten kunnen toepassen? Is dat echt teveel gevraagd? En als men dat kan, dan is dat nog altijd verre van de taal perfect onder de knie hebben, en dat is niet direct iets waar ik op wil aandringen, ook al lijk je dat te denken.

[...]
Je mag dat prima vinden hoor. Verwacht alleen niet dat Tweakers.net dat óók vindt. :)

Voor de rest vind ik de discussie over het wel of niet mogen aanspreken van mensen op hun spelling of grammatica wel lang genoeg duren. We willen het hier nu eenmaal niet zien, punt uit. Mocht je toch nog verder willen gaan dan kan dat per DM met mij, maar hou het buiten dit topic.

Terug naar foutieve moderaties mensen :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

DevilsProphet schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:41:
Er is een verschil tussen perfect beheersen, en de simpelste regeltjes zoals dt toepassen. Zoals ik net zei: zeker geen opoffering van jewelste. En zowat iedereen kan het.
het helpt zeker niet dat mijn leeftijd ook niet in mijn voordeel is, he? (20)
Mijn vader heeft in zijn tijd mechanica gestudeerd aan een technische school. Zie ik hem dt-fouten maken? Nooit of te nimmer. Het ligt dus niet aan het opleidingsniveau, maar puur aan de houding.
maar als jij de vergelijking gaat maken tussen je vader, en de rest van Nederland, dan kan het dus gebeuren dat niemand aan je vader kan tornen.
Als niemand het erg vindt dat er dt-fouten worden gemaakt, dan blijven die gemaakt worden.
dat heb ik niet gezegd. ik vindt het zeker storend, maar het is - again - niet de taak van T.net om voor leraar te spelen. users weten best zelf dat een bepaalde schrijfstijl puntenmindering oplevert. dat is echter nog steeds geheel hun eigen keuze, en niet eentje die iemand voor ze moet bepalen.
Want wie anders dan Tweakers, die lichtjes autistische trekken vertonen omdat ze zo'n interesse hebben in de wereld van het pure en correcte zoals wetenschappen, zullen hun zin voor correctheid doorvoeren in hun taalgebruik?
voor zover ik weet is Tweakers niet autistisch, daar het geen persoon betreft, en is het eerder een gespecialiseerde site op het gebied van Computertechnologie en verwante onderwerpen.
Dus waarom zou ik niet mogen vinden dat mensen hun dt-regels moeten kennen en moeten kunnen toepassen? Is dat echt teveel gevraagd?
je mag het vinden. daar is een mening immers voor. of deze door iedereen wordt gedeeld is weer een ander verhaal, en dat weet je zelf ook wel. :)
Voor de rest geef je niet echt blijk dat je moeite hebt gedaan om de regeltjes even door te nemen (cf. "vindt je") Foei. =)
dat is - nogmaals - helemaal aan mijzelf. ik veronderstel dat in bovenstaand stukje ook genoeg fouten staan om je zorgen over te maken, maar ik doe het niet. en waarom niet? omdat 99% van alle users mij toch wel snapt, ook al is het met dt of zonder dt. ;)

Edit: hetzelfde als Cloud dus - alleen is mijn reply wat uitgebreider :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:03

botoo

💀 too old to die young

Cloud schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:46:
Voor de rest vind ik de discussie over het wel of niet mogen aanspreken van mensen op hun spelling of grammatica wel lang genoeg duren.
* botoo toch nog ff een nabrandertje doet :o
Mooi voorbeeld waarom we grammatica problemen liever niet zien :)

Overigens kan ik me DevilsProphet's irritatie best voorstellen, wat nu wel of geen aanvaardbare spelfouten zijn is weliswaar arbitrair maar soms is de leesbaarheid met daaraan gekoppeld de waarde van een reactie uiterst droevig. Gelukkig hebben we daar het moderatiesysteem voor die de reacties op de toegevoegde waarde beoordeeld :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
botoo schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:03:
[...]

* botoo toch nog ff een nabrandertje doet :o
Mooi voorbeeld waarom we grammatica problemen liever niet zien :)
Dat is inderdaad _exact_ de reden dat we dat soort dingen niet willen zien. Mooi voorbeeld ;)
Overigens kan ik me DevilsProphet's irritatie best voorstellen, wat nu wel of geen aanvaardbare spelfouten zijn is weliswaar arbitrair maar soms is de leesbaarheid met daaraan gekoppeld de waarde van een reactie uiterst droevig. Gelukkig hebben we daar het moderatiesysteem voor die de reacties op de toegevoegde waarde beoordeeld :)
Ik ben het eens met DevilsProphet in die zin, dat het met de spelling en grammatica van 'de jeugd van tegenwoordig' (als ik zo vrij mag zijn), niet best gesteld is. Maar het moderatiesysteem zorgt er al voor dat echt onleesbare reacties uit het zicht blijven van de lezers. Om dan ook nog eens bij elke reactie een subdiscussie over de spelling en grammatica ervan te gaan voeren, is gewoon niet fijn. Daar zitten we hier niet voor.

Goed, dat is alles wat ik erover wil zien! Kom op met die mismoderaties. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Welke moderatie past bij deze reactie?
SYQ in ''Apple zwicht voor bezwaren tegen geïntegreerde iPhone-sim''

Ik zit te dubben tussen +2 (mooie weergave van gebeurtenissen) en -1 (hoort in GR) :P

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Wanneer je een antwoord geeft welke vol zit met taalfouten, waar leestekens worden vergeten e.d. Ja, dan is dat irritant. Maar wanneer mensen d's en t's verwarren of ergens een teken verkeerd plaatsen, dan is het uitgebreidt analyzeren van die fouten in een antwoord, juist een zeer vervelende onderbreking van een mogelijk goede discussie. Stel je eens voor dat je een voordracht houdt voor een zaal over een zeer interessant onderwerp en de eerste die richting de microfoon gaat, begint een verhaal op te houden over mijn manier van presenteren en "dat we het zo niet geleerd hebben"... wat denk je dat dan de reactie is van de zaal? Natuurlijk, mensen zullen bij zichzelf wel denken "wat praat die gast apart" of "wat presenteert hij vreemd", maar de boodschap kan verder prima overkomen.

Op een forum of FP is dat van belang, de boodschap. Met enigzins een goed taalgebruik, maar zolang ik het prima begrijp en het niet overdreven vol met fouten staat, prima. Als die persoon een sollicitatie gaat versturen of veel moet schrijven in het dagelijkse leven, dan zal hij wel een probleem hebben, hier niet. Juist het spelen van schoolmeester stoort dan vreselijk in een discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Op zich zou dat in GR horen, maar in deze situatie vind ik de meerwaarde zo hoog dat het wat mij betreft wel een +1 mag zijn. +2 vind ik wel wat veel van het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

vgroenewold schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:14:
Wanneer je een antwoord geeft welke vol zit met taalfouten, waar leestekens worden vergeten e.d. Ja, dan is dat irritant. Maar wanneer mensen d's en t's verwarren of ergens een teken verkeerd plaatsen, dan is het uitgebreidt analyzeren van die fouten in een antwoord, juist een zeer vervelende onderbreking van een mogelijk goede discussie. Stel je eens voor dat je een voordracht houdt voor een zaal over een zeer interessant onderwerp en de eerste die richting de microfoon gaat, begint een verhaal op te houden over mijn manier van presenteren en "dat we het zo niet geleerd hebben"... wat denk je dat dan de reactie is van de zaal? Natuurlijk, mensen zullen bij zichzelf wel denken "wat praat die gast apart" of "wat presenteert hij vreemd", maar de boodschap kan verder prima overkomen.

Op een forum of FP is dat van belang, de boodschap. Met enigzins een goed taalgebruik, maar zolang ik het prima begrijp en het niet overdreven vol met fouten staat, prima. Als die persoon een sollicitatie gaat versturen of veel moet schrijven in het dagelijkse leven, dan zal hij wel een probleem hebben, hier niet. Juist het spelen van schoolmeester stoort dan vreselijk in een discussie.
Jah, en die houding begrijp ik dus niet. =)

Maar goed, deze discussie is waarschijnlijk al genoeg gebeurd.

Wat ik raar vind is dat men dt-fouten vermijden een "persoonlijke preferentie" vindt, zoals ieder zijn eigen lievelingskleur heeft. Dat is infeite fout, hier gaat het weldegelijk om juist en fout. Niet ieder's mening is hier evenveel waard, want het gaat over regels, niet over iets willekeurig. "Regels, shmegels" zou je dan denken, maar die zijn er enkel om je en anderen het makkelijker te maken om tekst correct te overlezen, niet om simpelweg moeilijk te doen zoals zovelen blijkbaar denken.

Ahja en vgroenewold, uitbreiden heeft als stam uitbreid, eindigt op een d, die klank zit niet in 't kofschip en zodus moet het voltooid deelwoord worden geschreven met een d op het einde, dus "uitgebreid". Magie? Doctoraatskennis? Niet echt. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
DevilsProphet schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:23:
[...]

Jah, en die houding begrijp ik dus niet. =)
En de houding van die persoon die de microfoon pakt en dat soort opmerkingen plaatst begrijp je dan wel?
Wat ik raar vind is dat men dt-fouten vermijden een "persoonlijke preferentie" vindt
Dat zeg ik niet, niemand vindt dat denk ik. Zoals ik aangaf, iedereen denkt bij zichzelf vast weleens "hee, foutje", maar niemand die daar over valt aangezien de boodschap verder dat soort details overschaduwt (mm, twijfelgeval d of t). Ga je juist echt in op die details, dan ben je eerder niet geinteresseerd in wat iemand te vertellen heeft, vind ik dan. En dat lijkt mij vervelender voor iedereen.
Ahja en vgroenewold, uitbreiden heeft als stam uitbreid, eindigt op een d, die klank zit niet in 't kofschip en zodus moet het voltooid deelwoord worden geschreven met een d op het einde, dus "uitgebreid". Magie? Doctoraatskennis? Niet echt. =)
Niet iedereen vindt dat zo gemakkelijk blijkbaar, dat blijkt wel lijkt mij? Ik word echter toch altijd meteen aangenomen en doe onderzoek naar celdeling en mogelijke oorzaken van kanker. Hoe zou dat dan toch komen? :) Ik snap best dat je daarover kan vallen, maar volgens mij maak je met de d en t-kwestie toch echt van een mug een olifant. Er zijn veel duidelijkere en vervelendere fouten die mensen in reacties maken, maar gek genoeg lees je daar dan nooit schoolmeester-reacties op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Kunnen we nu de spellingscontrole-discussie achterwege laten?

En DevilsProphet, als je blijkbaar zelfs binnen dit topic anderen gaat aanspreken op hun spelling; dan zou ik je eigen reacties ook nog even goed langslopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Herman87 schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:08:
Welke moderatie past bij deze reactie?
SYQ in ''Apple zwicht voor bezwaren tegen geïntegreerde iPhone-sim''

Ik zit te dubben tussen +2 (mooie weergave van gebeurtenissen) en -1 (hoort in GR) :P
Zat ik ook een beetje mee.Maar uiteindelijk vind ik het niet zoveel toevoegen,en heb er een 0 aan gegeven :)

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Seriously, nieuws: Europa krijgt centrum tegen computercriminaliteit. Bijna heel die thread heb ik op -1 gezet. De grote massa stemt alles naar omhoog terwijl 75% van die reacties goedkope flames zijn. 't Voelt even als De Telegraaf modereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Gaat idd weer nergens over, allerlei complottheorien etc...

TimMer in 'nieuws: Europa krijgt centrum tegen computercriminaliteit'

Maximaal een 0, is gewoon een complottheorie zonder enige onderbouwing

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pcgek schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:46:
[...]

Modereren doe je volgens de richtlijnen van de modfaq, die ook nog eens behoorlijk wat ruimte laat voor interpretatie.Er is dus helemaal niemand die jou vertelt wat je moet doen . Alleen als je te veel afwijkt van hetgene wat er van je verwacht wordt, komt er iemand jou vertellen dat je verkeerd bezig bent. Lijkt me vrij logisch als je je niet aan de richtlijnen houd.

Zie dat je modstatus op dit moment nog op inactief staat, mooi houden zo als je niet van plan bent om je aan de regels te houden . :P
Mocht je wel van plan zijn om je met het moderatiegebeuren te gaan bezighouden,raad ik je aan de FAQ eerst eens aandachtig door te lezen. :)
reviews: Tweakers.net moderatie faq
TMF miniFAQ
Regels? heeft niets met regels te maken. Heeft gewoon te maken met het feit dat jullie willen beslissen wat iemand moet denken en wat hij naar boven en naar beneden moet modden!

Ik beslis toch voor mezelf zeker wat relevant is en irrelevant, dat moet niemand in mijn plaats beslissen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:05:
[...]

Regels? heeft niets met regels te maken. Heeft gewoon te maken met het feit dat jullie willen beslissen wat iemand moet denken en wat hij naar boven en naar beneden moet modden!
Niemand beslist wat jij moet denken, maar er is wel middels de FAQ besloten wat de criteria zijn om iemand naar boven of beneden te modden.

En laten we wel zijn... daar heb je zelf mee ingestemd hoor, toen je je modrechten activeerde.

Dus waarom kom je dan nu pas klagen? Als je dat niet wil, had je je modrechten niet moeten activeren, want daarin kon je al lezen wat de bedoeling was van modereren.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dit soort reacties (totaal oninteressant voor de lezers); niet meer dan een "ik ook" mod ik naar -1:

kwallebal in 'nieuws: Europa krijgt centrum tegen computercriminaliteit'

Deze mag ook naar -1: Verwijderd in 'nieuws: Europa krijgt centrum tegen computercriminaliteit'

[ Voor 25% gewijzigd door Bor op 22-11-2010 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
[...]

Ik beslis toch voor mezelf zeker wat relevant is en irrelevant, dat moet niemand in mijn plaats beslissen!
Het verschil tussen relevant en irrelevant is 1 punt, dat onderscheid laten we je gerust zelf maken. Wat niet mag is voor een inhoudelijk weinig bijzondere reactie waar je het schijnbaar mee eens bent (zoals bijvoorbeeld Mellow Jack in 'nieuws: Microsoft gaat Kin-telefoons opnieuw verkopen') een +3 geven. (Of, zoals je vaker doet, dergelijke reacties een +2 geven.) De +2 en de +3 zijn gereserveerd voor reacties die inhoud toevoegen aan het artikel of de bijbehorende discussie, niet voor reacties waar je het toevallig mee eens bent, maar qua inhoud weinig bijzonders zijn.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Je kan hier nu wel de relnicht uit gaan hangen en lekker dwars willen doen, maar als je je een klein beetje in het moderatiesysteem zou verdiepen zou je begrijpen wat het doel er van is. In een notendop: het waarderen van nuttige/zinvolle reacties boven de onzin/flauwekul reacties.

Als jij je opgesloten voelt in iets wat jouw gevoel voor rechtvaardigheid stoort (de moderatierichtlijnen) dan zou je waarschijnlijk jezelf en zeker het overgrote deel van T.net een plezier doen om niet te modereren en je er ook niet mee te bemoeien.

Als je hier alleen maar komt om te rellen dan heb je het goed gedaan want dan heb je iig een deel van mijn tijd verspild.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleesjus
  • Laatst online: 10-09 08:05

vleesjus

echte vleesjus!

Bosmonster in 'nieuws: Blizzard organiseert nachtelijke lancering WoW: Cataclysm'

Waarom kan hier überhaupt ooit +3 op gemod zijn? daarnaast is 0 naar mij mening ook nog te hoog...

i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Die +3 is idd een prima kandidaat voor "delete modrechten". Die +1's zijn ook aardig modmisbruik te noemen overigens.

Is gewoon een troll, en dus -1. Heeft nog wel een paar zetjes nodig, though.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

@DevilsProphet: ik ben het inhoudelijk wel eens (zie oa. YellowOnline in "De dt-regel definitief uitgelegd voor Tw..."), maar noch de FP, noch deze thread zijn de juiste plekken om dat te bediscussiëren.

Edit: oei, ik zat op de verkeerde pagina - deze discussie was al afgelopen :X

[ Voor 15% gewijzigd door YellowOnline op 23-11-2010 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Gohja inderdaad, infeite zou ik ieder persoon die het te bont maakt persoonlijk via DM moeten adresseren, maar dat is zoveel moeite en ik kan mij waarschijnlijk amper voorstellen hoeveel haatreacties ik mag verwachten. Maargoed, die discussie was hier inderdaad al afgesloten. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Ik heb deze reactie +1 gegeven: Guru Evi in 'Onderzoekers ontwikkelen plastic processor'

Toch wordt in deze (korte) reactie heel relevant weergegeven welke toepassingen een plastic processor kan hebben. Zou deze ook +2 verdienen?

@ Ghost Dog, Thanks voor je antwoord. :) Ik had ook die op +2 gezet maar niet gekeken naar de tijd... Dat is een goede tip :9

[ Voor 17% gewijzigd door Herman op 24-11-2010 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 10:45

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Herman87 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 01:18:
Ik heb deze reactie +1 gegeven: Guru Evi in 'Onderzoekers ontwikkelen plastic processor'

Toch wordt in deze (korte) reactie heel relevant weergegeven welke toepassingen een plastic processor kan hebben. Zou deze ook +2 verdienen?
Hij is later gepost dan deze +2: koraks243 in 'nieuws: Onderzoekers ontwikkelen plastic processor', waarin grotendeels hetzelfde gezegd wordt, en nog meer. Het is wel een ruime +1.

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 10:45

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Beide op +1.
Sowieso weinig moderaties in dat nieuwsitem.
* Herman zal vanavond (laat) nog wat moderaties geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Die eerste 0-gever heeft hem nu aangepast naar een -1. Dat lijkt me toch wel modmisbruik :P

Ja, idd weinig moderaties. Heb er zelf de laatste paar dagen ook niet zoveel gedaan, beetje druk met andere zaken etc.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rimco
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:43

Rimco

Lekker duurzaam, denk ik

Volgende reactie is naar mijn mening volledig off-topic, maar is door de eerste mod op +3 gezet. Met mijn 0 blijft hij zelfs nog op +2 hangen.

Luno in 'nieuws: Weg vrijgemaakt voor elektronisch 'wegwerppapier''

PV: 49 kWp | ZB: 8kWp | WPs: 3x Pana 7J + Pana 5J + Nibe Savent + Vaillant aroSTOR + Samsung DVM S (L/L) | ESS: 90kWh/24kW + 30kWh/12kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
Heb je volledig gelijk in. Staat nu op 0. Die +3 moet toch ook eens nadenken of hij zo moet blijven door doen. Ligt het aan mij of zijn er de laatste tijd veel gevallen van mod misbruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Het is redelijk constant. :)
En ik ben nog maar 1 persoon opnieuw tegen gekomen nadat ik hem gewaarschuwd had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Haha :9 mooie casus:
Terw_Dan in Adata Nobility N004 128GB review door Terw_Dan

Welke mod hoort hier bij? In feite is deze reactie dus een onderdeel van de review.

* Herman denkt er nog een nachtje over na :z

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Herman87 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 23:56:
Haha :9 mooie casus:
Terw_Dan in Adata Nobility N004 128GB review door Terw_Dan

Welke mod hoort hier bij? In feite is deze reactie dus een onderdeel van de review.

* Kixtart denkt er nog een nachtje over na :z
Maar het is wel een interessante aanvulling op het bericht :) +3 is imho niet te hoog.

☻/
/▌
/ \

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Onderdeel van de review idd, maar:
bovenstaande paste niet meer in de review, dus vandaar even als reactie.
dat mag wmb best gewaardeerd worden d:)b
* botoo gaat mee met *Kix, +3 :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Mismodders actief: Deze reactie krijgt moderaties van +3 t/m -1 dat terwijl alleen -1 de juiste score is. De reactie erop krijgt ook nog +1 mods terwijl ook die niet meer dan -1 waard is!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

• PietrKempy
De reactie erop krijgt ook nog +3? Inderdaad beide -1. Had ze zelf ook al zo gemod. (toen stonden ze trouwens beide op -1 volgens mij, nadat ik ze gemod had)

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:33

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Op het eerste gezicht een op de man reactie,maar dat is het niet. Geeft aan dat mensen niet geinteresseert zijn in de technische details van een storing , dat lijkt me niet ongewenst. Volgens mij kan ie best op 0
Dark_man in 'nieuws: Performance Gran Turismo 5 lijdt onder onlinedrukte'

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:19

watercoolertje

Untertitel

Kan iemand hier is naar kijken:

Er wordt beweerd dat Android gesloten is zoals Apple en ik beargumenteer dat het niet zo is:
watercoolertje in 'nieuws: Android Market krijgt leeftijdsrating voor apps'

Niks negatiefs verder gewoon uitleg waarom ik denk/vind dat het niet zo is? Waarom is dat ongewenst? Dat dat voor sommigen (apple-fanaten) ongewenst is snap ik wel, maar op die manier moet er dan toch niet gemod worden?

edit zie nu dat het 'maar' 2x -1 is maar graag zie ik hem 0 en liever nog op +1 maar dat is aan jullie als die maar niet meer ongewenst is want dat kan ik me echt niet voorstellen!

[ Voor 15% gewijzigd door watercoolertje op 25-11-2010 11:36 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

• Herman

Herman

FP ProMod
Staat nu stevig op +1. Degene die -1 gaf, mag wat mij betreft een onderzoekje krijgen.
@ Watercoolertje: Als je iets meer geduld hebt, kunnen deze foutjes ook uit zichzelf gecorrigeerd worden. ;)

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:19

watercoolertje

Untertitel

Herman87 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 11:43:
[...]

Staat nu stevig op +1. Degene die -1 gaf, mag wat mij betreft een onderzoekje krijgen.
@ Watercoolertje: Als je iets meer geduld hebt, kunnen deze foutjes ook uit zichzelf gecorrigeerd worden. ;)
Zoals ik aangaf in me edit hierboven zag ik zelf ook in dat er nog 'maar' 2 votes had gehad, maar dat is nu natuurlijk ook hard gegaan ineens omdat ik hier poste denk ik zo maar ;)

THANK you all! Met uitzondering van de 2 mods die me -1 gaven natuurlijk :P

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

• Herman

Herman

FP ProMod

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dat is een behoorlijke troll idd.

[ Voor 12% gewijzigd door wildhagen op 25-11-2010 12:13 ]

Virussen? Scan ze hier!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Waar? :+

☻/
/▌
/ \

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Kennelijk zijn de -1gevers wel erg gevoelig :P Is wmb gewoon een valide vraag/opmerking, niks mis mee,ik heb er een +1 voor gegeven.
Verwijderd in 'nieuws: Laagopgeleiden internetten voor het eerst meer dan hoogopgeleiden'

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Dat mag inderdaad wel op +1.

• Herman

Herman

FP ProMod
pcgek schreef op donderdag 25 november 2010 @ 12:35:
Kennelijk zijn de -1gevers wel erg gevoelig :P Is wmb gewoon een valide vraag/opmerking, niks mis mee,ik heb er een +1 voor gegeven.
Verwijderd in 'nieuws: Laagopgeleiden internetten voor het eerst meer dan hoogopgeleiden'
Zou die user een heel artikel kunnen lezen, statistieken doornemen, een mening kunnen vormen en een reactie schrijven binnen één minuut? :+
Volgens mij is het dus gewoon een FiPo. ;)

Edit:
Ik zie vaak dat men enkel de titel leest en dan een reactie plaatst. Dat lijkt me hier ook het geval. Daarnaast is de gedachtegang ook vreemd: Lageropgeleiden zouden langzamer lezen, dus langer op het internet zitten? Ik zou niet meer dan '0' geven voor deze generaliserende first post.

[ Voor 19% gewijzigd door Herman op 25-11-2010 13:37 ]

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Herman87 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 12:44:
[...]

Zou die user een heel artikel kunnen lezen, statistieken doornemen, een mening kunnen vormen en een reactie schrijven binnen één minuut? :+
Ja,want het is een hoog opgeleide ;) Post is gewoon niks mis mee,dus heb ik de tijd (in dit geval)niet mee laten tellen. :)

[ Voor 51% gewijzigd door pcgek op 25-11-2010 13:06 ]

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

datzelfde heb ik ook in dit nieuwsbericht:
nieuws: SAP moet Oracle 1,3 miljard dollar betalen
Nu gaat dit over een materie waar ik erg in bekend ben, en heb dus mijn inziens veel ontopic antwoorden gegeven... moderatie is alleen meer 0.. komt dit omdat er geen waardering is gegeven en dus default 0 blijft of heeft men me een 0 waardering gegeven?
(eigen reacties zijn greyed out, dus is me niet helemaal duidelijk hoe dat werkt)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• PietrKempy
vind hem geen +1 noch -1. Ik geef hem daarom dus een 0. Ik kan verstaan waarom je hem een +1 zou geven maar ik vind het hem niet waard. (Anders moeten we bijna alles op +1 beginnen modden.)

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:58

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Troll of niet, I lol'd :P

Verder wel eens hoor ;)

[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 25-11-2010 16:53 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Dirk

Dirk

Topicstarter

• Bor

Bor

Dit is niet de +2 die de post krijgt maar gewoon een 0 max. Nutteloze oneliner onder een artikel waar wat soepeler gemod kan worden; normaal -1 nu een 0.

Cayenne in 'nieuws: Tweakers.net verkozen tot Beste Prijsvergelijker en Beste Community'

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Mwoa, hoe is "vet" anders dan "gefeliciteerd"? Reacties in die laatste trant krijgen allemaal +1.

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Ga daar zelf niet zo moeilijk over doen, zolang het geen echt ongepaste reacties zijn geef ik een +1. Een +1 voor een reactie mag op dit soort artikelen best wel een keer bijna gratis zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

.oisyn schreef op donderdag 25 november 2010 @ 22:41:
Mwoa, hoe is "vet" anders dan "gefeliciteerd"? Reacties in die laatste trant krijgen allemaal +1.
Als je soepel mod is het idd een +1 maar niet de +2 die er in het begin op stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Klopt. Dat is gewoon een mismodder!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:57
DutchSjors in 'nieuws: Tele2 dient klacht in tegen KPN vanwege 'misleiding''

Kan er niet wat gedaan worden aan al die achterlijke fipo's :X Ieder nieuwsbericht wat je opent wordt verpest door zo'n domme gast die zo nodig een fipo wil hebben ipv inhoudelijk te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

In dit geval is het ook nog eens een zware troll ook... een beschuldiging van een strafbaar feit zonder enige onderbouwing.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

PietrKempy schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:49:
vind hem geen +1 noch -1. Ik geef hem daarom dus een 0. Ik kan verstaan waarom je hem een +1 zou geven maar ik vind het hem niet waard. (Anders moeten we bijna alles op +1 beginnen modden.)
Was toch on topic en gaf extra info/verduidelijking?
Of mis is wat?

Iedereen mod op zijn eigen manier natuurlijk, en dat is een goed recht, maar je redenatie volg ik niet in deze ?

Gelukkig waren er wel anderen die de posts een +1 of een +2 vonden, waarvoor dank :)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

leuk natuurlijk dat Tweakers wat prijzen wint (en iedereen verdient m, behalve Wildhagen :+ ) maar sommige mensen kunnen het toch niet laten om treurig gedrag te vertonen.

Glabbeek in 'nieuws: Tweakers.net verkozen tot Beste Prijsvergelijker en Beste Community' - bevat een reclame link. mag hij dat, of is dit gewoon reclame maken voor IBOOD? voor minder dan -1 gaat deze niet gewaardeerd worden.

i-chat in 'nieuws: Tweakers.net verkozen tot Beste Prijsvergelijker en Beste Community' - offtopic/ongefundeerde kritiek leverend, 0, of -1.

Patriot in 'nieuws: Tweakers.net verkozen tot Beste Prijsvergelijker en Beste Community' - reageert helaas op bovenstaande, maar anders gewoon 0.

Verwijderd in 'nieuws: Tweakers.net verkozen tot Beste Prijsvergelijker en Beste Community' - user vindt een andere vergelijker beter, mag dus gewoon op +1.

pim in 'nieuws: Tweakers.net verkozen tot Beste Prijsvergelijker en Beste Community' - hoezo is deze nu ontopic? user beweert erotische categorie te missen, en verwijst naar youporn. geen idee of dit nu +1 waardig is.

Redneckerz in 'nieuws: Tweakers.net verkozen tot Beste Prijsvergelijker en Beste Community' - ikzelf wil graag mijn karma hiervoor :+ dus een +1 (al zeg ik het zelf >:) )

de paar daaronder mogen ook op +1.

deze natuurlijk niet: Bender in 'nieuws: Tweakers.net verkozen tot Beste Prijsvergelijker en Beste Community' - een 0. als de verkiezingen niks voor zouden stellen zou Tweakers ook zn best niet doen :)

Verwijderd in 'nieuws: Tweakers.net verkozen tot Beste Prijsvergelijker en Beste Community' - en deze snap ik niet :? kan aan taal gebruik liggen, maar ik zie zijn kritiek niet en lees vooral dat het zonde is dat de beste websites met de prijzen aan de haal gaan. 8)7

en dat waren ze weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
ToolkiT schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 12:55:
[...]

Was toch on topic en gaf extra info/verduidelijking?
Of mis is wat?

Iedereen mod op zijn eigen manier natuurlijk, en dat is een goed recht, maar je redenatie volg ik niet in deze ?

Gelukkig waren er wel anderen die de posts een +1 of een +2 vonden, waarvoor dank :)
Merk zonet dat ik de meeste van je reacties een +1 gegeven heb of een +2 en 1tje een 0. Denk trouwens dat ik het over een andere reactie had maar ben het niet meer zeker. Ik mod zelf de laatste tijd wat meer op +2, dus zou wel eens kunnen dat je wat vaker een +2 krijgt en der wat van mij tussen zitten.
Redneckerz schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 13:50:
leuk natuurlijk dat Tweakers wat prijzen wint (en iedereen verdient m, behalve Wildhagen :+ ) maar sommige mensen kunnen het toch niet laten om treurig gedrag te vertonen.

...

en dat waren ze weer :)
1e is naar mijn mening een +1, oké hij geeft de reclame link maar dit kan ook als bronvermelding dienen.

2e is dan weer een moeilijk geval. Hij valt enigszins wel mensen aan, maar op een andere manier moet er wel weer kritiek kunnen geleverd worden. Ik zet hem op 0 aan de andere om hem op -1 te zetten als ze dit nodig achten.

3e mag dan dus ook op 0

4e staat al op + 1 ondertussen en nu wat vaster

5e is een -1. Lijstjes horen niet thuis op nieuws berichten (oké lijstjes van 5 dingen natuurlijk wel maar 60 kan al tellen)

6e is een duidelijke +1 in dit topic.

7e kan misschien +1 zijn maar naar mijn gevoel is dat gewoon een 0.

8e verdient naar mijn gevoel meer dan een 0. Is voor mij nog net leesbaar :p dus een +1

[ Voor 43% gewijzigd door PietrKempy op 26-11-2010 14:37 . Reden: 2e stuk toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:27

Matis

Rubber Rocket

Verwijderd in 'redactieblog: Tweakers, gefeliciteerd!' wat is hier +3 aan?

Zo erg springt hij er volgens mij niet bovenuit. Ik heb hem een +1 gegeven, maar verdient denk ik niets meer?

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Dat was een enkele mismodder met een weging van 1. Maar inderdaad, het lijkt me gewoon een +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
nieuws: 'Apples iPad 2 krijgt vijf verbeteringen, waaronder usb' - update

Vrij mooi nieuws eigenlijk. Zo rond 12:45 druppelen erg veel reacties binnen die allemaal stellen dat Jobs nog geen maand terug een betoog hield dat 7"DOA is. Links en wel, dermate overtuigend dat het nieuwsbericht zelf een dikke update kreeg. Deze reacties horen uiteraard op een hoog niveau. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

PietrKempy schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 14:24:
1e is naar mijn mening een +1, oké hij geeft de reclame link maar dit kan ook als bronvermelding dienen.
zijn eerste alinea is inderdaad een +1 waard. maar het is totaal niet te tracen waarom hij er een reclamelink in zet naar een Samsung 3d TV via Facebook. dat kan als bron worden gezien, maar de reclame weegt imo toch wat zwaar. dan maximaal een 0, uiteraard imo.
2e is dan weer een moeilijk geval. Hij valt enigszins wel mensen aan, maar op een andere manier moet er wel weer kritiek kunnen geleverd worden. Ik zet hem op 0 aan de andere om hem op -1 te zetten als ze dit nodig achten.
true. maar dat kan ook op een andere (en betere!) manier dan de zijne. voor de rest dus eensch.
5e is een -1. Lijstjes horen niet thuis op nieuws berichten (oké lijstjes van 5 dingen natuurlijk wel maar 60 kan al tellen)
kan ik mee in komen. :)
6e is een duidelijke +1 in dit topic.
offtopic:
schamteloze karmahoer actie. >:)
7e kan misschien +1 zijn maar naar mijn gevoel is dat gewoon een 0.
same here. user maakt de verkiezingen enigzins belachelijk door te stellen dat het niks voorstelt.
8e verdient naar mijn gevoel meer dan een 0. Is voor mij nog net leesbaar :p dus een +1
kan je deze uitleggen? ik zie niet waarom deze een +1 moet krijgen daar ik zijn taalgebruik niet snap en het doel van zijn reactie ook niet. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:27

Matis

Rubber Rocket

mkools24 in 'nieuws: Regionale tv-zender AT5 krijgt subsidie voor tafelcomputer'
-2
Daarnaast een berisping (als ik het voor het zeggen had :P)

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik pleur 'm inderdaad op -2 en die gozert krijgt vanavond inderdaad een mailtje. Niet spannend trouwens, daar zijn FiPO-templates voor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Delerium schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 16:10:
Niet spannend trouwens, daar zijn FiPO-templates voor. :)
Oh wat leuk, laat die eens zien. Wel benieuwd eigenlijk.

Beter post je die van te voren, zodat mensen het niet hoeven te gaan uitproberen en voor de rest gelijk de FP vervuilen om het te krijgen zien. Dus hoe ziet het er uit...

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2010 16:29 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.