Het kleine-mismoderatietopic deel XIX Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste
Acties:
  • 39.639 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

sleeplift schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 15:03:
Mastermind in 'nieuws: Geldstroom Tevatron-deeltjesversneller droogt op'

Deze reactie komt door de aanzienlijke hoeveelheid onzin nogal trollerig over. Stond eerst op -1, maar door een aantal serieuze mismods nu op 0. Kan dus nog wel wat tikjes gebruiken :)
Deze "onzin" zoals jij het noemt is heel normaal voor iedere scheikunde student. Heb zelf meegemaakt dat er een jongedame tijdens een college bijna begon te flippen juist vanwege wat er in die post staat over dat iets pas zou bestaan zodra het wordt waargenomen.
Dat trollerige zie ik er dus ook totaal niet in. dat het enigszins off-topic is hetzij irrelevant kan ik wel inkomen. Een 0 is dus voldoende maar een -1 is te scherp gesteld imho!

ps: als je interesse hebt kan ik je er via de DM wel wat meer over vertellen!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:41

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

k1n8fisher schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 20:20:
[...]

Deze "onzin" zoals jij het noemt is heel normaal voor iedere scheikunde student. Heb zelf meegemaakt dat er een jongedame tijdens een college bijna begon te flippen juist vanwege wat er in die post staat over dat iets pas zou bestaan zodra het wordt waargenomen.
Dat trollerige zie ik er dus ook totaal niet in. dat het enigszins off-topic is hetzij irrelevant kan ik wel inkomen. Een 0 is dus voldoende maar een -1 is te scherp gesteld imho!

ps: als je interesse hebt kan ik je er via de DM wel wat meer over vertellen!
Ik ga gek doen en zeggen dat ik het een interessante post vind.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-08-2024
Bor de Wollef schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 21:32:
[...]

Ik ga gek doen en zeggen dat ik het een interessante post vind.
ik geef hem zonder gek doen een +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:27

Matis

Rubber Rocket

Wat moet ik hier nu mee: Anoniem: 375123 in 'meuk: Wireshark 1.4.3'

Is het een cynische sneer richting de redactie of is het positief bedoelt? Wie helpt me uit de brand O-)

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:37

botoo

💀 too old to die young

Ik lees dat gewoon als commentaar op de redactie en dat kan prima in GR maar niet op de FP.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-05 12:04
SinergyX in 'nieuws: Ontwikkelaars porten Windows Phone 7 naar HTC HD2' - Het is ontopic maar wat er in staat dat klopt niet. Voor alle mensen die zo'n WP7 telefoon importeren is het zo dat ze hiervan op de hoogte zijn, wat heeft het voor nut om het bij elk nieuwsbericht weer te vermelden.

Er worden daar in het topic veel +1'en gegeven terwijl ze niet meer dan een 0 verdienen, simpelweg omdat de informatie niet klopt of dat het er niets aan heeft toe te voegen. Even in de gaten houden dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384399

Manuel schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:07:
SinergyX in 'nieuws: Ontwikkelaars porten Windows Phone 7 naar HTC HD2' - Het is ontopic maar wat er in staat dat klopt niet. Voor alle mensen die zo'n WP7 telefoon importeren is het zo dat ze hiervan op de hoogte zijn, wat heeft het voor nut om het bij elk nieuwsbericht weer te vermelden.

Er worden daar in het topic veel +1'en gegeven terwijl ze niet meer dan een 0 verdienen, simpelweg omdat de informatie niet klopt of dat het er niets aan heeft toe te voegen. Even in de gaten houden dus. :)
Heb even moeten onderzoeken waar je nu precies op doelde, maar het gaat er dus om dat WP7 in NL (nog) geen marketplace heeft? Best grappig, dankzij jouw bericht ben ik hier nu ook van op de hoogte. Ik wist dit echt nog niet, vermoedelijk steeds overheen gelezen in al het telefoongeweld. En ja, ik ben zo'n gek die wel eens in een impulsieve bui zo'n telefoon kon importeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-05 12:04
Anoniem: 384399 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:53:
[...]

Heb even moeten onderzoeken waar je nu precies op doelde, maar het gaat er dus om dat WP7 in NL (nog) geen marketplace heeft? Best grappig, dankzij jouw bericht ben ik hier nu ook van op de hoogte. Ik wist dit echt nog niet, vermoedelijk steeds overheen gelezen in al het telefoongeweld. En ja, ik ben zo'n gek die wel eens in een impulsieve bui zo'n telefoon kon importeren ;)
Windows Phone 7 heeft in Nederland inderdaad nog geen Marketplace maar het wordt telkens in elk topic weer herhaalt. Ik vind zijn bericht daarin tegen eerder iets van 'Windows Phone 7 heeft helemaal geen Marketplace' terwijl dat niet correct is. Als hij had gezegd 'Windows Phone 7 heeft in Nederland nog helemaal geen Marketplace' was het echter wel correct. Daarom ben ik van mening dat het een 0 moet zijn omdat het simpelweg incorrect is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
Manuel schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:07:

Moet inderdaad een 0 zijn. heeft wel nog heel veel 0'tjes nodig daarvoor. een -1 is voor die reactie natuurlijk ook niet nodig. imo is 0 de enige juiste score en kan er niet over gediscussieerd worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:54

Herman

FP ProMod
Deze reactie is m.i. best ontopic en heeft m.i. een valide bijdrage aan het nieuwsitem, anderzijds is het wel een beetje een uitgemolken discussie. Toch, gezien de veelheid aan antennes op die GTX 460, vind ik de post legitiem en dus ontopic. Oordeel zelf ;)
Anoniem: 64607 in 'KFA2 brengt singleslot-GTX 460 en whdi-versie uit'

Waar het mij echter om gaat is de reactie hierop. Ik zie steeds vaker spotten met aluminium hoedjes. Mijn vraag is of dit binnen de grenzen van een scherpe discussie is of dat het echt als een flame gezien moet worden:
TrekDr0p in 'KFA2 brengt singleslot-GTX 460 en whdi-versie uit'

Edit:
Verkeerde link

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Herman87 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:00:
Waar het mij echter om gaat is de reactie hierop. Ik zie steeds vaker spotten met aluminium hoedjes. Mijn vraag is of dit binnen de grenzen van een scherpe discussie is of dat het echt als een flame gezien moet worden:
TrekDr0p in 'KFA2 brengt singleslot-GTX 460 en whdi-versie uit'
Of het als flame gezien moet worden weer ik niet, het komt op mij meer over als een poging tot grappig doen. Inhoudelijk voegt hij verder niets toe en wmb is het een dikke * botoo

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Manuel schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:36:
[...]

Windows Phone 7 heeft in Nederland inderdaad nog geen Marketplace maar het wordt telkens in elk topic weer herhaalt. Ik vind zijn bericht daarin tegen eerder iets van 'Windows Phone 7 heeft helemaal geen Marketplace' terwijl dat niet correct is. Als hij had gezegd 'Windows Phone 7 heeft in Nederland nog helemaal geen Marketplace' was het echter wel correct. Daarom ben ik van mening dat het een 0 moet zijn omdat het simpelweg incorrect is. :)
Dat had ik begrepen. Sterker nog, ik vind dat zoiets dan ook zo snel mogelijk verbeterd mag worden, wat gelukkig ook (steeds) weer gebeurt door een andere user die daarop reageert. Maar dat er in NL nog geen marketplace is, mag van mij best herhaald worden, zonder herhaling was ik daar nu nog niet achter, en nu heb ik zonder al te veel moeite tóch al nuttige info. Maar dat hoort erbij als je je op het ongebruikelijke pad begeeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-08-2024
Is deze nu zo off-topic? vgroenewold in 'nieuws: Groei pc-markt gehinderd door interesse in tablets'

ps. de edit is vanwege een paar taalfouten.

[ Voor 11% gewijzigd door vgroenewold op 13-01-2011 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 31-05 10:39
Ik vind iig van niet. Staat nu nipt op +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Nu wat steviger op +1. Toch vind ik die reactie wel wat kort door de bocht. Ondanks dat mensen hun baan nog wel hebben, worden zij wel beinvloed door onzekerheid. Mensen stelllen grote aanschaffen uit naar tijden van meer zekerheid. Dus 'het slaat nergens op' is wellicht wat stellig dus ik zou een '0' ook nog wel begrijpen.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-08-2024
Herman87 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:58:
[...]

Nu wat steviger op +1. Toch vind ik die reactie wel wat kort door de bocht. Ondanks dat mensen hun baan nog wel hebben, worden zij wel beinvloed door onzekerheid. Mensen stelllen grote aanschaffen uit naar tijden van meer zekerheid. Dus 'het slaat nergens op' is wellicht wat stellig dus ik zou een '0' ook nog wel begrijpen.
Dat is wat kort door de bocht ja, maar in het algemeen wachten mensen met het kopen van een huis of auto, een computertje van 500 Euro lijkt mij niet echt een probleem dan. Anyway, dat is hier vrij off-topic. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Maar kan je dat onderbouwen met cijfers? Zomaar wat roepen is simpel, en zeggen dat het jou niet een probleem lijkt ook, maar is dat ook echt ergens op gebaseerd of op een gevoel? En daarom krijgt het van mij een 0.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tsurany schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 15:31:
Maar kan je dat onderbouwen met cijfers? Zomaar wat roepen is simpel, en zeggen dat het jou niet een probleem lijkt ook, maar is dat ook echt ergens op gebaseerd of op een gevoel? En daarom krijgt het van mij een 0.
Ik vind het moeilijk. Ondanks dat ik jouw mening deel, is de reactie op zich wel degelijk on-topic. Alleen heeft-ie daar niets aan, aangezien ik niet modereer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
Tsurany schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 15:31:
nou dan mogen er veel dingen op 0, als hij er cijfers bij haalde was het imo meer een +2 dus is deze een +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In dat opzicht heb ik een vraag: Als je van te voren al weet dat een reactie waarschijnlijk als offtopic gemodereerd zal worden, kun je die reactie dan beter achterwege laten, of is zo'n reactie toch gewenst, ware het niet dat het slechts indirect met het onderwerp te maken heeft (een reactie op een reactie van een reactie bijv.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:36
tweak_dude in 'nieuws: TNO: ipv6-uitrol komt op gang, modemvervanging nodig'
Lijkt me gewoon 0 of +1?

[ Voor 17% gewijzigd door EDIT op 13-01-2011 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
EDIT schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 16:53:
tweak_dude in 'nieuws: TNO: ipv6-uitrol komt op gang, modemvervanging nodig'
Wellicht inhoudelijk verkeerd, maar om daar dan een -1 aan te geven? Lijkt me gewoon +1?
Hoort daar niet thuis maar op GR, daarom een -1 dus.
edit: heb hem toch een 0 gegeven. had het nogal uit de context bekeken (een +1 is echter zeker niet waard imo)
@jvx: -1 is ongewenst: dus reacties waarvan je weet dat ze een -1 opleveren zet je beter niet
0: mag dus wel (je krijgt er zelf karma voor)

[ Voor 9% gewijzigd door PietrKempy op 13-01-2011 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik wil dat net melden hier, is een 0 waard in mijn ogen (foutieve info maar zijn strekking is wel logisch).

13x -1 is belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Sowieso een 0 wegens incorrect, en dan nog een puntje aftrek omdat de redactie zich volgens deze reactie schuldig maakt aan misleiding (wat wegens dat incorrect ook nog een onterecht is). Nee, -1 vind ik niet raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
dcm360 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 17:09:
Sowieso een 0 wegens incorrect, en dan nog een puntje aftrek omdat de redactie zich volgens deze reactie schuldig maakt aan misleiding (wat wegens dat incorrect ook nog een onterecht is). Nee, -1 vind ik niet raar.
Dan vat je de misleidend op als een aanval op de redactie. Wat ik dus ook eerst gedaan had, ik kan nu natuurlijk opnieuw van mening veranderen maar ik wacht nog eventjes de mening van een pro/powermod en geef hem nu nog het voordeel van de twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Denni in 'nieuws: 'Gebaren vervangen Home-knop op iPhone en iPad''
Elke linux of windows addict zou Apple dankbaar mogen zijn want zonder Apple zouden linux en windows nooit zijn geweest wat ze vandaag zijn. Andersom geldt dit ook wel hoor, dankzij de dominante positie van Microsoft werd Apple gedwongen om veel te gaan innoveren..
Dit is niet alleen hersenloos fanboy-geblaat, het is bovendien nog onjuist ook. Wat met zo'n zinsnede te doen? Want als ik hierop wil gaan reageren zal waarschijnlijk een zeer ongewenste situatie ontstaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
Anoniem: 384399 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 17:44:
Denni in 'nieuws: 'Gebaren vervangen Home-knop op iPhone en iPad''

[...]

Dit is niet alleen hersenloos fanboy-geblaat, het is bovendien nog onjuist ook. Wat met zo'n zinsnede te doen? Want als ik hierop wil gaan reageren zal waarschijnlijk een zeer ongewenste situatie ontstaan ;)
Ik heb hem hier -1 gegeven. Gewoon duidelijk fanboy-geblaat. Dat gaat ie maar ergens anders lopen doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PietrKempy schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 17:17:
[...]

Dan vat je de misleidend op als een aanval op de redactie. Wat ik dus ook eerst gedaan had, ik kan nu natuurlijk opnieuw van mening veranderen maar ik wacht nog eventjes de mening van een pro/powermod en geef hem nu nog het voordeel van de twijfel.
Volgens mij is zijn reactie ook niet als een aanval bedoeld. Hij verkeert m.i. slechts in een onjuiste veronderstelling over het begrip 'modem' (MOdulator-DEModulator). Een 0 lijkt mij voldoende, en hij zou wellicht even op Wikipedia moeten kijken voor een duidelijke uitleg. Maar die link of uitleg aan hem geven zou waarschijnlijk óók weer offtopic zijn ;)

Edit: Ah, tnx voor de uitleg over die 0-reactie. Het is nl wel van invloed op je gemiddelde reactiescore, maar dat je er karma voor kreeg wist ik niet :)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 384399 op 13-01-2011 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
Lars93 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 17:52:
[...]

Ik heb hem hier -1 gegeven. Gewoon duidelijk fanboy-geblaat. Dat gaat ie maar ergens anders lopen doen...
Naar die +2 mag wel eens gekeken worden, voor mij ligt het fanboy gehalte ook te hoog en dus ook een -1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deze thread dreigt te ontsporen ;)

Edit: @bobwarley: Ik mis een aantal spaties en een onderbouwing :+

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 384399 op 13-01-2011 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh, oh.. :+
(Hm... heeft zich geloof ik enigszins hersteld na de edit)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 384399 op 13-01-2011 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
Pul in 'nieuws: Brein haalt megatopsite Swan offline' modbreak?
@ jvx die staat toch gewoon op -1? wat is er daar mis mee?

NMe in 'nieuws: 'PSP2 net zo krachtig als PS3'' is zeker geen +2 volgens mij gewoon een 0

[ Voor 29% gewijzigd door PietrKempy op 13-01-2011 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PietrKempy schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 19:38:
@ jvx die staat toch gewoon op -1? wat is er daar mis mee?
Hmm.. ik zou toch zweren dat ik daar eerst een geel balkje zag staan. Naja die is nu rood ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Waarom een 0? Lijkt me een prima reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
RoD schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 20:08:
[...]

Waarom een 0? Lijkt me een prima reactie.
Omdat het volledig off-topic is? net zoals een groot deel van de reacties voor die reactie. Hij haalt zelf aan dat hij niet weet waar die discussie vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Maar de informatie die hij geeft is binnen die draad heel erg off-topic, sterker nog: hij komt met zeer valide argumenten waarom iets wel of niet zo is. Dat zouden we vaker moeten zien!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
k1n8fisher schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 20:41:
Maar de informatie die hij geeft is binnen die draad heel erg off-topic, sterker nog: hij komt met zeer valide argumenten waarom iets wel of niet zo is. Dat zouden we vaker moeten zien!
ja maar voor mij blijft het off-topic. en al zeker geen +2. Ik denk dat we het daar wel over eens zijn en ik kan wel volgen waarom je er een +1 voor zou geven, maar geen +2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Hier (alweer) :P een post waarvan ik niet snap dat er zo makkelijk een +1 aan word gehangen. Na het lezen van het artikel heb ik zoiets van: Ja dat snap ik zelf ook wel. Hoop dat ik nu niet de enige ben die dat heeft ;)
ajakkes in 'nieuws: KFA2 brengt singleslot-GTX 460 en whdi-versie uit'

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
pcgek schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 20:51:
Hier (alweer) :P een post waarvan ik niet snap dat er zo makkelijk een +1 aan word gehangen. Na het lezen van het artikel heb ik zoiets van: Ja dat snap ik zelf ook wel. Hoop dat ik nu niet de enige ben die dat heeft ;)
ajakkes in 'nieuws: KFA2 brengt singleslot-GTX 460 en whdi-versie uit'
je bent niet de enige :p heeft echter nog 19 x 0 nodig om daar op te geraken.

Dit lijkt me ook zo'n geval Anoniem: 151407 in 'nieuws: GTX 560 krijgt Ti-aanduiding en komt op 25 januari'

[ Voor 13% gewijzigd door PietrKempy op 13-01-2011 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Inderdaad, meer dan een 0 kan ik er ook niet niet van maken.

Deze mag ook naar de 0,de poster geeft zelf al aan waarom.
Anoniem: 265515 in 'nieuws: KFA2 brengt singleslot-GTX 460 en whdi-versie uit'

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
3DDude in 'nieuws: Brein haalt megatopsite Swan offline'
Het is weer zover. De +3 is weer gegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
Vind het nogal een heel onsamenhangende post en twijfel of hij zelf die +1 waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-05 11:19
PietrKempy schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 07:50:
[...]

Vind het nogal een heel onsamenhangende post en twijfel of hij zelf die +1 waard is.
Ik vind het idd. eerder een 0.

Het herhalen van woorden uit de titel of het artikel maakt misschien dat het om hetzelfde onderwerp gaat, maar voor een +1 mag het van mij inhoudelijk wel wat meer toevoegen.

offtopic:
Ik erger me ook rot aan het overvloedige ge-enter, waardoor (bij veel posts, zeker niet alleen deze) een alinea vaak uit precies 1 zin bestaat. Dat zou natuurlijk eigenlijk geen invloed moeten hebben op de score, maar voor goed geschreven posts geef ik bewust of onbewust toch sneller een +1

[ Voor 50% gewijzigd door Spheroid op 14-01-2011 08:45 ]

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstam
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-04-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Anoniem: 162616 in 'nieuws: Brein haalt megatopsite Swan offline - update'

Die +1 gever wil ook zijn modrechten inleveren, want dit is een schoolvoorbeeld van iets wat never nooit meer dan een -1 waard is.

Kevinp in 'nieuws: Brein haalt megatopsite Swan offline - update'

Daarvoor geld hetzelfde... 13x +1??????? Die heeft nog een paar tikjes nodig voor hij op de verdiende -1 staat...

Tout in 'nieuws: Brein haalt megatopsite Swan offline - update'

+3 wil van zijn modrechten af??? Niet meer dan een 0.

aval0ne in 'nieuws: Brein haalt megatopsite Swan offline - update'

Ook die +1 en +3 mogen onderzocht worden. Duidelijke -1, kan nog wel wat zetjes gebruiken!

[ Voor 59% gewijzigd door wildhagen op 14-01-2011 20:44 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Die je als -1 aangeeft mogen nog wel een paar zetjes hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Staan nu allemaal goed gelukkig.

De laatste over deze draad dan: CobraVE in 'nieuws: Brein haalt megatopsite Swan offline - update'

Die +1 gever mag imho een onderzoek hebben (en de poster een kalmeringspilletje), want alles meer dan een -1 is gewoon meningmodden natuurlijk.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
Vanwege die laatste zin mag die reactie wel verwijderd worden lijkt me. Zoiets kan imho niet geaccepteerd worden...

Edit:
En nog een reactie gevonden waar zo nodig een +3 voor gegeven moest worden. tweaker2010 in 'nieuws: Engadget: Apple maakt van volgende iPhone 'world phone''
En het gaat natuurlijk weer over Apple...

[ Voor 55% gewijzigd door Capacitor op 15-01-2011 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
Lars93 schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 11:01:
Vanwege die laatste zin mag die reactie wel verwijderd worden lijkt me. Zoiets kan imho niet geaccepteerd worden...

Edit:
En nog een reactie gevonden waar zo nodig een +3 voor gegeven moest worden. tweaker2010 in 'nieuws: Engadget: Apple maakt van volgende iPhone 'world phone''
En het gaat natuurlijk weer over Apple...
Is dat trouwens ook geen kritiek op de redatie en daarom een -1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Volgens mij een meningmodder die hier +2 voor heeft gegeven:
mstam 'Amerikaan maakt 'dj-helm' van oude Macintosh en iPad'

Is mijn -1 trouwens te zwaar? Ik geef -1 omdat ik zie dat dit soort reacties flamewars uitlokt... Of ben ik te streng?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Herman87 schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 14:54:
Is mijn -1 trouwens te zwaar? Ik geef -1 omdat ik zie dat dit soort reacties flamewars uitlokt... Of ben ik te streng?
Nee hoor. Ik heb dit ook een -1 gegeven. Ik zie er ook een flame uitlokkende post in.

[ Voor 24% gewijzigd door Bor op 15-01-2011 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Idd, is een pure -1, combinatie van een grove flame plus een troll.

Niet alleen die +2 is een modmisbruiker, ook die +1 is imho als zodanig te kwalificeren.

[ Voor 40% gewijzigd door wildhagen op 15-01-2011 15:01 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstam

Ja veel te streng 8)

Er wordt de laatste tijd trouwens wel erg veel mis-gemod.

Keypunchie in 'nieuws: Engadget: Apple maakt van volgende iPhone 'global phone''

+2 en de informatie is niet eens correct.

En zo'n beetje alle eerste posts in deze thread zijn trouwens off-topic, echter door een pro/power/6x weging mod op +1 gezet.

[ Voor 8% gewijzigd door mstam op 15-01-2011 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
  • Laatst online: 22-05 12:51
Hmm.. deze reactie heb ik op -1 gemod mkools24 in 'nieuws: 'BlackBerry Storm 3 heeft 3,7" touchscreen en komt in september'' maar toch wil ik jullie mening hierbij. Opzich is het toch een troll omdat hij weer met Apple aankomt zeilen. Ik ben zelf ook een Blackberry fan dus ik geef hem enerzijds wel gelijk, maar toch is het een troll imo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-04-2021
De laatste tijd erger ik me hoe posts die puur meningen zijn of bijna niets te maken hebben met de thread ontopic of zelfs informatief worden beoordeeld.

Ik neem dit als voorbeeld: QuiCk01 in 'nieuws: Amerikaan maakt 'dj-helm' van oude Macintosh en iPad'
1x informatief zelfs op dat terwijl zijn comment nergens op slaat behalve dat het een mening is, het gaat over een helm en hij gaat zeggen dat een andere dj helemaal niet relevant beter is en mods gaan het ontopic beoordelen?
Sorry hoor maar ik begin dit een beetje zat te worden iedere keer maar weer dit te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

AsoT in 'nieuws: Onderzoekers kunnen game-vaardigheden voorspellen met mri-scan'

Die +3 gever wil graag van zijn modrechten af. Iemand die hem daarbij kan en wil helpen? Ook die +1 is al op het randje natuurlijk.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

wildhagen schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 17:04:
Die +3 gever wil graag van zijn modrechten af. Iemand die hem daarbij kan en wil helpen? Ook die +1 is al op het randje natuurlijk.
ik zie erg veel +3 mods op waardeloze posts aangemeld worden. Zijn dit min of meer op zichzelf staande gevallen of gaat het steeds om dezelfde of om nieuwe mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 22:56

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Meestal mensen die maar 20 moderaties per maand doen of nog minder en daar dan 1 mismod tussen hebben zitten. Daar kan ik helaas heel weinig mee.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee hoor absoluut niet, je bent allerminst te streng. Want je slaat hier de spijker op z'n kop. Het is namelijk ook mij al geruime tijd opgevallen dat mstam zeer vaak reacties plaatst met als enige doel om flame(war)s uit te lokken. Helaas zijn zijn reacties niet altijd eenvoudig op -1 te modereren, aangezien de *individuele* posts vaak vlak rond de grens van onwenselijkheid balanceren. En door relatief snelle positieve moderaties van meningmodders komt hij er ook vaak mee weg. Maar bekijk je zijn reacties echter als geheel, dan wordt duidelijk een 'rode draad' zichtbaar, die aantoont dat opruien of uitlokken vaak de achterliggende gedachte is. Bovendien bewijst zijn, weliswaar (misplaatst) grappig bedoelde, doch laconieke antwoord ("Ja veel te streng 8) ") op een ontdekte flame van hem, dat hij zich wel dégelijk bewust is van zijn ongewenste gedrag, en zich van waarschuwingen niets aantrekt. Hij weet heel goed dat je in zo'n geval niet moet reageren, maar de moderators hun werk moet laten doen. Desondanks kan hij het telkens niet laten om dan tóch weer een flame te posten, waardoor menig topic ontspoort.

In mijn ogen is hij één van de grootste schuldigen aan het steeds weer veroorzaken van flamewars. En ik sta niet alleen in die mening, maar word hierin o.a. gesterkt door een FP Promod. Het is spijtig te moeten aanzien dat door het gedrag van users als mstam, de mogelijkheid en het ontstaan van goede, fatsoenlijke discussies zo vaak verpest wordt. Ik hoop dan ook dat er in de toekomst (bv. bij de invoering van het nieuwe moderatiesysteem), eindelijk voldoende maatregelen voor handen zullen zijn om dit soort onwenselijk gedrag tegen te gaan. Want er is momenteel vrijwel geen Apple/Android/Windows topic meer te vinden die uiteindelijk niet verzandt in nutteloos geflame over en weer, waardoor het voor steeds meer goedwillende users onvoldoende interessant wordt om er nog regelmatig te komen of te reageren, wat er m.i. toe bijdraagt dat het niveau van de FP als geheel steeds verder achteruitgaat.

Ook voor mij is dit mijn laatste bericht hier. Ik wil graag op de hoogte blijven van Apple-nieuws, maar zoals ik al eerder schreef, is het mij de moeite en mijn tijd niet meer waard om telkens weer door flamewars en trolls heen te moeten worstelen. Zoals voor velen hier, is ook mijn tijd kostbaar: Iedere seconde dat ik nutteloos hiermee bezig ben, kan ik met gemak ook aan interessantere activiteiten besteden, en ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat dit voor de meeste flamewar-veroorzakers hier óók niet geldt, zeker niet wanneer je ook nog in zo'n prachtig land als Spanje woont 8)

Tot slot nog een laatste greep uit recente reacties van hem (de oogst van slechts één dag):
Alsof iOS het enige platform voor kwaltiteit is. Op het randje, had flames kunnen uitlokken.
Alsof er voor een 'open' OS geen 'professionele' updates beschikbaar zouden zijn. Op het randje.
Is (bewust?) onjuist, en de opzettelijke keuze van het woordje 'brak' maakt de reactie flamegevoelig. (ook is hij vast in de war met Flash onder iOS, voor zover dat daar kan :P )
Een peroonlijke mening wordt hier ten onrechte als feit gepresenteerd, en het opzettelijk denigrerend gebruik in de laatste zinsnede maakt de reactie flamegevoelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstam
Gee, het zit je wel hoog he :) Mss een speciaal topic aan wijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
@jvx: er is al een modbreak geweest op julie 'geruzie' hier. Het is niet aan jou om mstam aan te pakken op welke manier dan ook.
@mstam: hij heeft wel een klein beetje gelijk (bv. 2 3 keer die ene dj vermelden op hetzelfde topic is niet echt leuk en al zeker niet als je 2 keer dezelfde link gaat delen) andere reacties voegen dan weer wel wat toe, mischien proberen van i.p.v. 5 reacties te plaatsen er 2 te plaatsen?
en nee het is niet aan mij dit te zeggen O-)

Kebabkever in 'nieuws: Amerikaan maakt 'dj-helm' van oude Macintosh en iPad' is in mijn ogen FP vervuiling of ben ik dan te streng en mag die op 0?

[ Voor 4% gewijzigd door PietrKempy op 15-01-2011 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
@jvx, jammer dat je niet inziet dat als je steeds een bepaalde persoon onderuit haalt om een punt te maken je zelf ook het flamen bent. Wij proberen als moderators zo goed mogelijk de sfeer te bewaken, wat best lastig is, en mano a mano flamewars helpen daar niet bij :)

@PietKempry, naar mijn mening wel, maar een 0 is geen mismod wat mij betreft.

[ Voor 13% gewijzigd door Kixtart op 15-01-2011 21:37 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstam
PietrKempy schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 21:34:

@mstam: hij heeft wel een klein beetje gelijk (bv. 2 3 keer die ene dj vermelden op hetzelfde topic is niet echt leuk en al zeker niet als je 2 keer dezelfde link gaat delen) andere reacties voegen dan weer wel wat toe, mischien proberen van i.p.v. 5 reacties te plaatsen er 2 te plaatsen?
Tsja, zo help je de discussie ook niet natuurlijk :) Joris Voorn is het beste voorbeeld als het om modern mixen gaat en sommige mensen lezen niet de hele thread of het duurt wat langer voordat ze het begrijpen. Niks mis mee dus om een keertje iets een paar keer te herhalen wat ik normaalgesproken altijd probeer te vermijden.

Voor de rest houd ik m'n mond dicht... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:29
Hoe kan deze reactie:

josttie in 'nieuws: Engadget: Apple maakt van volgende iPhone 'global phone''

Nou in godsnaam een +2 van iemand hebben gekregen? En daarnaast +1 (8x) Volgens mij willen hier ook mensen van hun moderatierechten af!?

Heb hem zelf een -1 gegeven, het is uitlokkend en totaal vervelend aangezien mensen het als nieuwe trend beschouwen om te gaan zeuren dat iets niet nieuwswaardig is? Lijkt me nog altijd zaak voor de redactie om dat te bepalen en het is al helemaal niet nodig om dat te gaan bespreken in de comments.

Zelfde verhaal met deze reactie: Oeroeg in 'nieuws: Engadget: Apple maakt van volgende iPhone 'global phone''
Hoe zouden jullie dit modereren? Ik vind dit echt een -1.

En voor de duidelijkheid, door de bovenste reactie hier in mijn post, is er weer een hele discussie op gang gekomen of het nou wel of niet nieuwswaardig is, met een hoop geflame er in.

[ Voor 76% gewijzigd door timwijn op 15-01-2011 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Laatst online: 12-05 15:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
timwijn schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 22:12:
Hoe kan deze reactie:

josttie in 'nieuws: Engadget: Apple maakt van volgende iPhone 'global phone''

Nou in godsnaam een +2 van iemand hebben gekregen? En daarnaast +1 (8x) Volgens mij willen hier ook mensen van hun moderatierechten af!?

Heb hem zelf een -1 gegeven, het is uitlokkend en totaal vervelend aangezien mensen het als nieuwe trend beschouwen om te gaan zeuren dat iets niet nieuwswaardig is? Lijkt me nog altijd zaak voor de redactie om dat te bepalen en het is al helemaal niet nodig om dat te gaan bespreken in de comments.
De eerste moet inderdaad op -1 en heeft wel nog wat tikjes nodig.
@filenox: zijn inderdaad alle twee een 0 niet minder en zeker niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Laatst online: 12-05 15:43
Meer dan een 0 is het niet nee maar een -1 leek me wat overdreven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:23
Ik was heeeeeel blij met mijn (zoveelste :P) +3 reactie, maar nu heb ik van iemand een zeer onterechte -1 gekregen, waardoor ik zo te zien net onder de 2.5 uitkom :(.

Het is gewoon jammer als je veel tijd en moeite in een reactie stopt in de hoop een +3 te krijgen om daarna een lager cijfer te krijgen dan verwacht. In het oude moderatiesysteem was het namelijk een stuk makkelijker om een +3 te krijgen en zou ik dus minder snel gaan zeuren, maar nu vind ik het echt onterecht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
De reactie maar weer teruggezet op +3 en de -1-gever aangesproken. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
alex3305 schreef op zondag 16 januari 2011 @ 00:02:
Ik was heeeeeel blij met mijn (zoveelste :P) +3 reactie, maar nu heb ik van iemand een zeer onterechte -1 gekregen, waardoor ik zo te zien net onder de 2.5 uitkom :(.
Ik heb 'm destijds inderdaad als 'must read' gewaardeerd. :) Geeft mooi een stuk achtergrond en geschiedenis achter het nieuwsitem. Nu kan deze helaas niet meer door gemiddelde users gemodereerd worden omdat deze ouder is dan 24 uur. Wellicht dat een PowerMod deze reactie kan taxeren?

Edit:
Dirk was me weer eens te snel af! :P Vliegensvlug die Dirk... >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Herman op 16-01-2011 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Deze post is echt geen +2: Gamebuster in 'nieuws: 'Jailbreakapplicatie unlockt trophies PlayStation 3''

Mensen die een +2 geven doelen waarschijnlijk op "mee eens" wat gewoon een mismod is.

[ Voor 19% gewijzigd door Bor op 16-01-2011 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ontopic, niet meer dan dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Dirk schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 20:32:
Meestal mensen die maar 20 moderaties per maand doen of nog minder en daar dan 1 mismod tussen hebben zitten. Daar kan ik helaas heel weinig mee.
Als iemand maar heel weing moderaties doet dan is er ook niet veel aan verloren als 'ie niet meer kan modereren. Als zo'n user wel dergelijke mismoderaties doet dan lijkt een mailtje (zodat het gelijk geadministreerd is) wel de moeite, en bij herhaling kan je 'm uitzetten.

Eén handeling resulteert mss in een betere moderator (kan altijd een vergissing of foutje zijn natuurlijk), en zonodig 2 handelingen resulteren in één mismodder minder.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Tja, op een enkele fout ga ik mensen nog niet aanspreken, dan blijf ik bezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Dirk schreef op zondag 16 januari 2011 @ 13:59:
Waardoor de ''probleemgevallen'' -al dan niet moedwillig- gewoon kunnen doen wat ze willen en zo houden we het mismoderatietopic actief. Ik ben van mening dat bijsturen meer positief effect heeft op de lange duur dan slechts de zware rotte appels op non-actief zetten.

En ja, ik weet als geen ander dat je daar een behoorlijke taak aan hebt.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

-2 @ masterrobo in 'nieuws: VMware neemt NeoAccel over' voor het uit de hand loopt (zie de 1e reply erop...)?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik wilde hem net aandragen. Hier mag zeker wel wat aan gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

En.. weg is ie zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Wel nee. Was als humor bedoeld. Aangezien de mainthread is verdwenen kan die losse reply van mij nu ook weg (was foutje; bedoeld voor mainthread).

En kunnen we eens kappen met gelijk flamebait/troll/fanboy te schreeuwen als iets je niet aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Anoniem: 69767 schreef op zondag 16 januari 2011 @ 16:17:
[...]

Wel nee. Wat als humor bedoeld.
Tsja, kan wel zo bedoeld zijn, maar het was toch écht een flamebait, en dus -1... na de edit is het overigens nog steeds een -1, zei het om andere redenen (in dit geval: FP-vervuiling).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Wat doen jullie hiermee: alexrins in 'meuk: McAfee Stinger 10.1.0.1327'

De post staat weliswaar in het meuk gedeelte maar meer dan een oninteressante FIPO kan ik er niet echt van maken. Ik heb dus een -1 gegeven.

Dit is ook niet meer dan een -1 waard imho: woekele in 'meuk: McAfee Stinger 10.1.0.1327'

[ Voor 22% gewijzigd door Bor op 16-01-2011 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Anoniem: 69767 schreef op zondag 16 januari 2011 @ 16:17:
[...]

Wel nee. Was als humor bedoeld. Aangezien de mainthread is verdwenen kan die losse reply van mij nu ook weg (was foutje; bedoeld voor mainthread).

En kunnen we eens kappen met gelijk flamebait/troll/fanboy te schreeuwen als iets je niet aanstaat.
Een reactie als Anoniem: 69767 in 'nieuws: VMware neemt NeoAccel over' is een doelbewuste en daarmee ongewenste vorm van fp-vervuiling en wil ik dus niet weer zien, flame of niet. Dat een ander een fout maakt betekend nog niet dat jij er nog eens dubbel overheen mag gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Bor de Wollef schreef op zondag 16 januari 2011 @ 16:19:
Wat doen jullie hiermee: alexrins in 'meuk: McAfee Stinger 10.1.0.1327'

De post staat weliswaar in het meuk gedeelte maar meer dan een oninteressante FIPO kan ik er niet echt van maken. Ik heb dus een -1 gegeven.

Dit is ook niet meer dan een -1 waard imho: woekele in 'meuk: McAfee Stinger 10.1.0.1327'
Zulke reacties kunnen ook nog wel op 0, zo slecht zijn ze nou ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dirk schreef op zondag 16 januari 2011 @ 16:27:
[...]

Zulke reacties kunnen ook nog wel op 0, zo slecht zijn ze nou ook weer niet.
De posts zijn werkelijk voor niemand interessant en daarmee volledig overbodig vind ik. Het zijn juist dit soort reacties die threads onder meuk niet meer interessant maken om te lezen. Vanwege deze redenen pleit ik voor -1; zeker in het laatste geval waarbij de poster zelf al aangeeft:
Voegt eigenlijk weinig toe dus.

Waarom post ik dit eigenlijk?
Voegt eigenlijk weinig toe dus... doe dat dan ook niet zou ik zeggen.

[ Voor 20% gewijzigd door Bor op 16-01-2011 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Anoniem: 171291 in 'nieuws: Wikileaks krijgt data over belastingontduikers van oud-bankdirecteur'

Ik weet niet hoor, maar als je het aanpakken van wetsovertreders gelijkstelt met de praktijken van de Stasi, zie ik maar twee mogelijkheden:

- Je weet niet wat de Stasi was voor organisatie
- Je ziet niet in dat die vergelijking niet een béétje onzinnig is, maar niet eens een béétje wél zinnig is...

Nogal smakeloos, om het maar mild uit te drukken. Ik kies voor de -1. Ben ik nou te streng?

Sowieso vind ik die +1 om bovengenoemde reden te hoog, ik zou er nooit meer dan een 0 in zien in deze vorm met die Stasi-vergelijking.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-05 22:14

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Terechte -1 in mijn ogen.

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Dirk schreef op zondag 16 januari 2011 @ 13:59:
Ook mijn mening ja. Een enkele mismoderatie duw ik meestal richting de misklik-uitleg en zal haast geen invloed hebben. Wanneer iemand meerdere mismoderaties heeft gaat er wel een mail de deur uit.

[ Voor 32% gewijzigd door Kixtart op 16-01-2011 17:30 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Wat doen jullie met deze: GebakkePizza in 'nieuws: 'Jailbreakapplicatie unlockt trophies PlayStation 3''

Voor de helft is het commentaar op de nieuwswaarde en de andere helft is ontopic en interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

2 posts van mijzelf welke slechts 1 x gemod zijn maar waarvan ik toch graag wil weten hoe jullie deze zouden scoren:

Bor in 'nieuws: VMware neemt NeoAccel over'

(ontopic op de post ervoor)

Bor in 'nieuws: 'Jailbreakapplicatie unlockt trophies PlayStation 3''

(ontopic reactie op de post / stelling ervoor)

Er wordt vandaag sowieso weinig gemod heb ik het idee, ik zie een hele rij posts lange tijd ongemod blijven.

[ Voor 10% gewijzigd door Bor op 16-01-2011 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

De eerste ga ik maar niets over zeggen (en modereer ik ook maar niet) omdat ik geen idee heb waar het over gaat, maar die 2e heb ik wegens een wat aanvallende toon een 0 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:23
Beiden vind ik het +1 gemodt. Het lijkt mij namelijk beide on-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op zondag 16 januari 2011 @ 18:48:
Wat doen jullie met deze: GebakkePizza in 'nieuws: 'Jailbreakapplicatie unlockt trophies PlayStation 3''

Voor de helft is het commentaar op de nieuwswaarde en de andere helft is ontopic en interessant.
Ik heb geen echte diepgang met deze post. De claim dat het er eerder was zal best, maar met de kennis van nu

Een +1 is trouwens een knappe score. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Hoe zouden jullie deze reactie modereren?

Anoniem: 614 in 'nieuws: Notion Ink begint komende week met uitlevering Adam-tablet'

Hij is 17x +1, maar persoonlijk vind ik de reactie nou niets met het artikel te maken hebben, dus off-topic.

Wat zeggen jullie?

* en deze is 1x op +2 gemod, dat is hij toch bij lange na niet waard?!
smokalot in 'nieuws: Notion Ink begint komende week met uitlevering Adam-tablet'

[ Voor 26% gewijzigd door timwijn op 16-01-2011 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstam
timwijn schreef op zondag 16 januari 2011 @ 21:39:
Hoe zouden jullie deze reactie modereren?

Anoniem: 614 in 'nieuws: Notion Ink begint komende week met uitlevering Adam-tablet'

Hij is 17x +1, maar persoonlijk vind ik de reactie nou niets met het artikel te maken hebben, dus off-topic.

Wat zeggen jullie?

* en deze is 1x op +2 gemod, dat is hij toch bij lange na niet waard?!
Die er boven ook op 0 gemod. Zie laatste 2 alinea's.

wheez50 in 'nieuws: Notion Ink begint komende week met uitlevering Adam-tablet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Sorry had bij mijn onderste in mijn post nog geen link gezet.
Maar kan je die nog bekijken, dat kan toch echt niet dat deze met +2 is gemod?

smokalot in 'nieuws: Notion Ink begint komende week met uitlevering Adam-tablet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Een +1 hoeft mijn post hier echt niet te hebben:
Skinkie in 'nieuws: Voetbalklassieker Ajax-Feyenoord zal niet in 3d worden uitgezonden'

Maar ongewenst? Parent stipt aan dat 3D tv verspilling van bandbreedte is, technische discussie op enig niveau vindt plaats...

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Die hele discussie kan nog wel op 0. :)

En dan verder in Het kleine-mismoderatietopic deel XX, dit topic is alweer bijna een half jaar oud. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Zie ^^

☻/
/▌
/ \