Dag heren, ik schijn de gemoederen nogal bezig te houden hier.
Ik check graag en regelmatig de nieuwsberichten maar was niet op de hoogte van deze zijtakken van de discussies.
Ehm, ja wat moet ik er nog van zeggen.
Ja, natuurlijk was het een grap, als ik een grap nog moet gaan uitleggen.
Zo zie je maar, de een pikt het direct op waar de ander er totaal overheen leest.
Niks persoonlijks ofcourse, ik ken de beste jongen niet maar ik kon het niet laten om
een leuke reactie te plaatsen n.a.v. het foeteren van Michiel op zijn kennis.
Die kon ik echt niet laten liggen.
Sorry als ik hiermee iemand heb beledigd, was totaal niet de intentie.
Integendeel, hiermee wilde ik juist die discussie verlichten met een absurditeit.
Voor hen die het gemist hebben en hun mening nog willen vormen, hier volgt de tekst:
-----
Door MicGlou, zaterdag 23 oktober 2010 14:27
Ik ken nog 1 persoon die nog steeds een 'echte' walkman gebruikt, ook in de auto heeft die gast nog een cassette-radio... is ook de grootste krent die ik ken!
-----
Door itsalwaysme, zaterdag 23 oktober 2010 14:58
Ik heb ook nog steeds een cassette-autoradio. Deze is helemaal geintegreerd in mijn auto, dus om een nieuwe erin te zetten kost het me veel geld en het is nog lelijk ook.
Daarom laat ik hem er lekker in zitten en heb een FM transmittertje gekocht voor mijn mp3's. Daarbij heb ik ook een paar cassettes in mijn auto liggen die er wel eens in gaan.
Dus waarom zou hij een krent zijn?
-----
Door MicGlou, zaterdag 23 oktober 2010 15:17
Omdat ik em ken?... Ik weet redelijk hoe hij inelkaar steekt? Het type wat de allergoedkoopste camping opzoekt, voor €200,- 2 weken in een vouwcaravan gaat staan en dan nog allerlei klachten heeft over de slechte service omdat de toiletten maar 1x per dag schoongemaakt werden. Of gaat lopen klagen omdat zijn 'comfort' schoenen van €20,- van de Scapino al versleten zijn... Ennuh niet omdat hij het geld niet heeft, de beste man heeft toch een schaaltje 18 als ingenieur zijnde.
Jij hebt het over een uitzonderingsgeval, bij jou is het dan toevallig wat moeilijker, maar als het kon had je het gedaan gezien je nu daarvoor een omweg gebruikt... dat is dan toch wel enigszins erg flauw opgemerkt.
-----
Door wndwlckr, zaterdag 23 oktober 2010 15:46
Michiel, ik vind het wel heel erg laag om mij hier publiekelijk te kakke te zetten. Dat je er na 7 jaar nog niet overheen bent dat Jeanet voor mij heeft gekozen is tragisch. Wat wij met onze centen doen is bovendien helemaal jouw zaak niet. Overigens dat van die toiletten is ook schandalig en jij mag jezelf verantwoordelijk stellen voor mijn hygienefetish. Ja want zal ik hier dan ook maar eens een boekje opendoen over jouw toiletpraktijken en met name die keer op mijn verjaardag in 2003 waar jij je met Tinie van Kleine Hans op mijn toilet terugtrok en je er met je dronken kop niets van bakte, dat ze je uitlachte en je vervolgens wel van achteren de boel loos liet gaan. Tot anderhalve meter hoog Michiel.
Vriendschap stinkt.
-----
Met vriendelijke groet,
Marcus a.k.a. wndwlckr