Het kleine-mismoderatietopic deel XIX Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 18 Laatste
Acties:
  • 39.930 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waking_The_Dead
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07-2024
Hmm, tja, als je het zo bekijkt :)
Eigenlijk had ik mijn on-topic al klaar maar waren die dt-fouten de aanleiding om op die post te reageren en niet op de initiële post van banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Waking_The_Dead schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 20:37:
Ik ben hier relatief nieuw en heb de mod-FAQ doorgenomen, maar volgens mij is deze post toch echt geen -1 waard: Google scrambelt 244.000 huizen van Duitse Street View-klagers

Ik wijs iemand op een ludieke wijze op twee dt-fouten in dezelfde zin en vervolgens ga ik volledig on-topic in op zijn post. Volgens de FAQ zijn opmerkingen over schrijffouten in het artikel ongewenst maar er staat niets over posts; of heb ik dat nu volledig verkeerd begrepen?

Nadien heeft die persoon die fouten gecorrigeerd, dus zo onzinnig is dit toch niet?
Schoolmeesteren heet het als je iemand op schrijffouten wijst. Dit wordt als storend ervaren en vaak met een -1 afgestraft. Dat je daarna een aantal regels on-topic wegzet zorgt ervoor dat het uiteindelijk jou 1 punt aftrek kan opleveren i.p.v. een -1 als het alleen schoolmeesteren was geweest.
Persoonlijk vind ik het hier niet zodanig storend dat ik er aftrek voor heb gegeven.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Iemand wijzen op schrijffouten valt onder ongewenst gedrag(of je het nou storend vindt of niet), in welke vorm dan ook. Daarom is een 1 punt aftrek hier sowieso wel op zijn plaats.

Vooral hier kun je natuurlijk geen signalen gaan afgeven dat het onder bepaalde omstandigheden wel toegestaan is,want 'iedereen' leest mee. Die -1 is trouwens van mij, was de bedoeling om duidelijk te maken dat dit niet de bedoeling is. Juist omdat de poster vrij nieuw is heb ik dat direkt duidelijk willen maken.

@Waking_The_Dead:

Zie dat je inmiddels je post hebt aangepast, mijn moderatie dan ook gelijk maar veranderd in een +1 :)

Voor de rest was mijn reactie meer voor k1n8fisher bedoeld, zoals je ziet staat hij daar direkt onder.

[ Voor 18% gewijzigd door pcgek op 21-10-2010 22:27 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waking_The_Dead
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07-2024
OK, got it. Persoonlijk vind ik dergelijke schrijffouten enorm storend maar ik zal proberen mijn 'correctiedrang' te bedwingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 10:45

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Soldaatje in 'nieuws: TU Eindhoven werkt aan standaardisatie optische-chipfabricage'
0. Niets meer, niets minder.

elley in 'nieuws: 'Frankrijk pleit bij EU-landen voor three-strikeswetgeving''
Voor deze zware beschuldigingen van corruptie en hebzucht geef ik echt hoogstens 0.

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleeplift
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-08-2022
Voor deze zware beschuldigingen van corruptie en hebzucht geef ik echt hoogstens 0.
Vreemd dan dat er tot voor kort nog geen enkele 0 gegeven was ;)

Vengeful in 'reviews: Fallout: New Vegas' lijkt mij overigens gewoon ontopic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Eens, staat ie nu ook op :)
Ik vind het eigenlijk wel een -1 waard. In de reactie staan niets anders dan beschuldigingen zonder onderbouwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:27

Matis

Rubber Rocket

RoD schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 00:24:
Ik vind het eigenlijk wel een -1 waard. In de reactie staan niets anders dan beschuldigingen zonder onderbouwing.
Volgens mij zitten er een behoorlijk aantal papegaai-modders bij. 16 x +1 voor een flame.
Something's not right.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

aomlives schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 00:19:
[...]

Vreemd dan dat er tot voor kort nog geen enkele 0 gegeven was ;)
Van mij had hij -1. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik vind een 0 nog te hoog, is een regelrechte -1...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik kom niet verder dan een 0, dit is gewoon simpelweg bijdehand willen doen, terwijl je dondersgoed weet wat er wordt bedoeld...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:06:
Ik kom niet verder dan een 0, dit is gewoon simpelweg bijdehand willen doen
Ik dacht dat mening modden verboden was?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2010 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:09:
[...]

Ik dacht dat mening modden verboden was?
Correct. Het is dan ook geen meningmodden.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 22:33

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Meningmodden is inderdaad niet de bedoeling nee. :) Maar dat doet wildhagen ook niet, want je reactie ís gewoon bijdehand. Jij begrijpt echt het verschil tussen een iPad, iPhone enerzijds en een Netbook/Laptop/Desktop anderzijds wel.

edit:
Om eerlijk te zijn begrijp ik de -1's ook nog wel zelfs. Je zou het zelfs als een troll kunnen zien om de discussie wéér in Apple vs de Rest te laten verzanden.

[ Voor 27% gewijzigd door Cloud op 22-10-2010 09:17 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-08 23:46

Redneckerz

A place to be.

wildhagen schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:06:
Ik kom niet verder dan een 0, dit is gewoon simpelweg bijdehand willen doen, terwijl je dondersgoed weet wat er wordt bedoeld...
gezien zijn verleden zou je dat wel kunnen stellen. en inderdaad zie ik er ook wel een uitnodiging voor een flame in.

maar dat het offtopic is, mwah.. beetje onschuldig vermaak. het is dat het bobwarley is, anders zou hij gewoon ontopic geweest zijn

offtopic:
ja bobwarley, je hebt het er zelf naar gemaakt.

Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:13:
Meningmodden is inderdaad niet de bedoeling nee. :) Maar dat doet wildhagen ook niet, want je reactie ís gewoon bijdehand. Jij begrijpt echt het verschil tussen een iPad, iPhone enerzijds en een Netbook/Laptop/Desktop anderzijds wel.

edit:
Om eerlijk te zijn begrijp ik de -1's ook nog wel zelfs. Je zou het zelfs als een troll kunnen zien om de discussie wéér in Apple vs de Rest te laten verzanden.
Microsoft: 25 procent computergebruikers draait Windows 7
Een kwart van de computergebruikers in Nederland, zowel zakelijk als particulier, zou 'over' zijn op het nieuwe OS
Het is gewoon een smokescreen van Microsoft. Het hangt er maar vanaf welke definitie je van computer gebruikt. Terecht dat ik een nuance op hun stelling aanbreng. Tel iPads mee en de cijfers worden in eens heel anders. Dat de meeste hier nog een oudbollige opvatting van personal computers hebben: zo was het al jaren dus dat is een computer en niks anders. Kom eens onder die steen vandaan.Een iPhone is zeker ook geen portable gamecomputer, omdat het net eventjes anders is dan een DS of PSP. In de VS spelen waarschijnlijk meer mensen games op hun iPhone dan de DS/PSP.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2010 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Er is een verschil tussen 'nuance' en 'bijdehand willen doen'. Je hebt heus wel in de gaten dat in het geval van jouw reactie, het duidelijk over 'bijdehand willen doen' gaat.

Tel cpu's in wasmachines mee, en de cijfers worden wéér heel anders (dat is immers ook een computer), tel cpu's van automotoren (boordcomputer is ook een computer!) mee, en het word wéér heel anders. Dat is hetzelfde soort redenering als jij gebruikt, en ik hoop dat je ziet dat die redening dus nogal raar is, omdat iedereen weet wat er bedoeld word? Daarom kom ik dus echt niet verder dan een 0 als maximum.

[ Voor 3% gewijzigd door wildhagen op 22-10-2010 09:30 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:29:
Er is een verschil tussen 'nuance' en 'bijdehand willen doen'. Je hebt heus wel in de gaten dat in het geval van jouw reactie, het duidelijk over 'bijdehand willen doen' gaat.

Tel cpu's in wasmachines mee, en de cijfers worden wéér heel anders (dat is immers ook een computer), tel cpu's van automotoren (boordcomputer is ook een computer!) mee, en het word wéér heel anders. Dat is hetzelfde soort redenering als jij gebruikt, en ik hoop dat je ziet dat die redening dus nogal raar is, omdat iedereen weet wat er bedoeld word? Daarom kom ik dus echt niet verder dan een 0 als maximum.
Je kan er applicaties op installeren, je kan de functionaliteit uitbreiden, je kan er mee webbrowsen, je kan er mee e-mailen, je kan er mee video's bewerken, je kan er op gamen, je kan er boeken op lezen, documenten mee maken, je kan er mee chatten - hoezo is dat geen persoonlijke computer? Overigens kun je gewoon een keyboard en een stand kopen voor je iPad.

Het is geen exacte woordbattle: maar ik breng enkel een terechte nuance aan op de stelling van Microsoft/het artikel. En dat lijkt me zeker wel on-topic.
Microsoft: 25 procent computergebruikers draait Windows 7
Dat is zeker gewoon een bold claim, die nuance verdient. Jammer dat jullie dat niet kunnen inzien.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2010 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:27:
Het is gewoon een smokescreen van Microsoft. Het hangt er maar vanaf welke definitie je van computer gebruikt. Terecht dat ik een nuance op hun stelling aanbreng. Tel iPads mee en de cijfers worden in eens heel anders. Dat de meeste hier nog een oudbollige opvatting van personal computers hebben: zo was het al jaren dus dat is een computer en niks anders. Kom eens onder die steen vandaan.Een iPhone is zeker ook geen portable gamecomputer, omdat het net eventjes anders is dan een DS of PSP. In de VS spelen waarschijnlijk meer mensen games op hun iPhone dan de DS/PSP.
je vergeet 1 ding (en dat is waarom Wildhagen het bijdehand noemt):

alles omtrant Apple op Tweakers zorgt voor een gegarandeerde flame. zelfs als je het ook maar in 1 enkele post benoemt op de manier die jij nu doet, krijg je onnodige offtopic reacties. dan kan het nog zulke nuance zijn, door het benoemen van Ipads en dus het merk Apple lok je een reactie uit. dat hoeft nog niet eens perse met jou als user te maken hebben, maar eerder dat er veel Apple Trolls zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 00:31

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Deze reactie is inderdaad wel ontopic, maar volledig irrelevant: de gebruikte definitie is overduidelijk en dat jij het er niet mee eens bent is jouw probleem. De gebruikte definitie is een veel gebruikte definitie en niks mis mee. Dat je het ook anders kunt definiëren is niet belangrijk.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Het zijn allebei kreten zonder onderbouwing. Als je zoiets toch best wel stevigs beweert (er word immers corruptie of op zijn minst sterke belangenverstrengeling geimpliceerd) mag je daar imho ook wel een (betrouwbare!) bron bij leveren.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:34:
[...]

Je kan er applicaties op installeren, je kan de functionaliteit uitbreiden, je kan er mee webbrowsen, je kan er mee e-mailen, je kan er mee video's bewerken, je kan er op gamen, je kan er boeken op lezen, documenten mee maken, je kan er mee chatten - hoezo is dat geen persoonlijke computer? Overigens kun je gewoon een keyboard en een stand kopen voor je iPad.

Het is geen exacte woordbattle: maar ik breng enkel een terechte nuance aan op de stelling van Microsoft/het artikel. En dat lijkt me zeker wel on-topic.

[...]

Dat is zeker gewoon een bold claim, die nuance verdient. Jammer dat jullie dat niet kunnen inzien.
Je vergeet dat het artikel dat je aanhaalt heet: If the iPad were a Pc. Dat geeft al aan dat ook die site inziet dat het geen PC is.
Het conditionele If duidt namelijk een niet bestaande situatie aan en dus is het onzin om de iPad mee te gaan tellen laat staan de iPhone. In dat geval moet je ook alle windows phone apparaten mee gaan tellen en dat doen we ook niet want dan zou Apple toch weer lager uit komen! Ook moeten we dan andere Tablets mee gaan tellen wat ook het aandeel van Apple doet zakken.

Al met al is jouw reactie totaal niet op zijn plaats en kan als flame worden gezien. Een 0 er voor geven is dus mild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Waarom is dit offtopic (net als m'n andere post in het artikel)? vgroenewold in 'nieuws: Barnes & Noble lanceert Nook Color op 26 oktober'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Bij deze wat controversiële stelling zou ik toch wel graag een bron zien, aangezien ik tot zover alleen het tegenovergestelde heb gelezen en ook ervaar. Heb je een bron dan zet ik de reactie graag op +1 of dan misschien wel +2, nu houd ik het bij feitelijk onjuist: 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik vind het niet feitelijk onjuist, maar gewoon een mening. Mag van mij nog wel op +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

@vgroenewold: persoonlijk had ik het beter gevonden als je ipv iPad tablet had weggezet opdat je niet weer flamewars krijgt maar ik snap dat jij vanuit jouw ervaring met dat apparaat spreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Snap eigenlijk niet goed waarom deze posts relevant zouden zijn,hebben toch weinig met videokaarten te maken.

Zie er eigenlijk geen waarde in, en dacht zelf meer aan een 0. Of zie ik iets over het hoofd?(zou je wel zeggen als je de scores ziet)
Sunny in 'reviews: AMD HD 6000-serie: bang for the buck'
humbug in 'reviews: AMD HD 6000-serie: bang for the buck'
CreativeS in 'reviews: AMD HD 6000-serie: bang for the buck'

edit:
Lijkt me eerder een sneer naar de auteur.En buiten dat ook niet veelzeggend,dus 0 waardig
Jeoh in 'reviews: AMD HD 6000-serie: bang for the buck'

[ Voor 15% gewijzigd door pcgek op 22-10-2010 19:52 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

RoD schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 18:23:
Ik vind het niet feitelijk onjuist, maar gewoon een mening. Mag van mij nog wel op +1.
Ik lees er anders een feit in dat mijn ervaring en opgedane kennis een broodje aap is, dat vind ik dan weer geen mening... Meningen oké, maar presenteer ze dan niet als feiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie-P
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Zouden alle reacties op Verwijderd in 'nieuws: Microsoft: 25 procent computergebruikers draait Windows 7' niet off-topic moeten zijn? Gezien de hele discussie daar gaat over wat wel een computer is en wat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dirk schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:28:
Die heeft een virtueel pak slaag gehad. :)
Dat mag je de roe nog een keer onder het stof vandaan halen, want hij blijft het gewoon doen.

Flink hardleers blijkbaar.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2010 03:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:39

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

[Verwijderde gebruiker]

Misschien eens tijd voor een PM aan deze persoon, gezien zijn nutteloze "2e post", "5e post" (etc) reacties op de FP?

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
KillerBee schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:31:
[Verwijderde gebruiker]

Misschien eens tijd voor een PM aan deze persoon, gezien zijn nutteloze "2e post", "5e post" (etc) reacties op de FP?
Gespot. Versie BTF wordt dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-06 22:10
MicGlou en wndwlckr vechten in "Sony stopt productie Walkman met cassettebandjes" een persoonlijke ruzie uit. Stonden beiden op 0, heb ze -1 gemod, maar misschien een -2? Tenslotte horen dit soort dingen niet echt op de frontpage thuis.

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

KillerBee schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:31:
[Verwijderde gebruiker]

Super dat dit zo snel opgepikt is _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Spheroid schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:05:
MicGlou en wndwlckr vechten in "Sony stopt productie Walkman met cassettebandjes" een persoonlijke ruzie uit. Stonden beiden op 0, heb ze -1 gemod, maar misschien een -2? Tenslotte horen dit soort dingen niet echt op de frontpage thuis.
Lol, die post van wndwclkr heeft wel klasse :P

Maar idd, op de FP heeft het niks te zoeken, -1 dus :P

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-06 22:10
wildhagen schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:12:
[...]

Het zou ook een ingenieuze grap kunnen zijn waar ik ingestonken ben natuurlijk :?

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

wildhagen schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:12:

Ik heb me werkenlijkwaar bescheurd van het lachen _O-

Alhoewel het natuurlijk zwaar offtopic is, is het wel een van de beste FP-posts van dit jaar _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Zeer offtopic, maar wel erg grappig. -1 is prima, maar -2 hoeft echt niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Zelfs op de FP heb je geen privacy :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

Matis schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:30:
[...]

Ik heb me werkenlijkwaar bescheurd van het lachen _O-

Alhoewel het natuurlijk zwaar offtopic is, is het wel een van de beste FP-posts van dit jaar _/-\o_
schandalig dat ik em gemist heb. ;(
iemand in voor een DMtje met het stukje?

*schaamteloze vraag anyway :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wie heeft ,m eigenlijk getrashed? Van mij hoefde dat ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 10:25

boesOne

meuh

Noob vraag denk ik: Waarom is de briljante post van wndwlckr eigenlijk verwijderd? Is -1 niet voldoende?
Dit is imho nu echt humor die moet kunnen.

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Ik heb 'm niet eens kunnen lezen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Ik heb hem nog als afbeelding opgeslagen (voorzienende geest), ik neem aan dat ik hem wel mag posten hier; Aangezien de modders het wel geinig vonden.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/HARmaV1iiYxAmaGxJcERJMm9/thumb.png

[ Voor 3% gewijzigd door Matis op 23-10-2010 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Lol! Ik kan er niets aan doen maar ik moet er om lachen. -2 vind ik persoonlijk een wat te harde straf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Hilarisch, kan niet anders zeggen. _o- -2 is ook wat mij betreft wel wat aan de harde kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Delerium schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:37:
Wie heeft ,m eigenlijk getrashed? Van mij hoefde dat ook weer niet.
Was toch wel erg persoonlijk met al die details,wmb terecht verwijderd. Maar leuk was ie wel :)
Matis schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:49:
Ik heb hem nog als afbeelding opgeslagen (voorzienende geest), ik neem aan dat ik hem wel mag posten hier; Aangezien de modders het wel geinig vonden.
Ze hebben hem niet voor niets verwijderd,dus lijkt me beter dat jij je post ff aanpast. Iedereen kan hier namelijk meekijken. Tis maar een suggestie ;)

[ Voor 44% gewijzigd door pcgek op 23-10-2010 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matis schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:09:
Super dat dit zo snel opgepikt is _O_
Verwijderd schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 03:46:
Dat mag je de roe nog een keer onder het stof vandaan halen, want hij blijft het gewoon doen.

Flink hardleers blijkbaar.
Dank u :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boesOne

boesOne

meuh

pcgek schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 23:08:
[...]

Was toch wel erg persoonlijk met al die details,wmb terecht verwijderd. Maar leuk was ie wel :)

[...]

Ze hebben hem niet voor niets verwijderd,dus lijkt me beter dat jij je post ff aanpast. Iedereen kan hier namelijk meekijken. Tis maar een suggestie ;)
U denkt toch niet dat het *echt* persoonlijk was?

Ik bedoel, de ironie lag er lagen dik bovenop.. Als je dat mist, hoe kan je de post dan nog leuk vinden?

Vroegah kreeg een post als dit +3 grappig.. nu wordt ie getrashed.. Dat vind ik echt jammer..

[ Voor 9% gewijzigd door boesOne op 23-10-2010 23:38 ]

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Maakt niet uit hoe ik er over denk, gaat erom dat ie getrashed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boesOne schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 23:34:
U denkt toch niet dat het *echt* persoonlijk was?

Ik bedoel, de ironie lag er lagen dik bovenop.. Als je dat mist, hoe kan je de post dan nog leuk vinden?
Ik had dat er niet van gemaakt en ja, dan is hij nog steeds leuk. Niet op zijn plek hier, maar leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boesOne

boesOne

meuh

Verwijderd schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 23:38:
[...]

Ik had dat er niet van gemaakt en ja, dan is hij nog steeds leuk. Niet op zijn plek hier, maar leuk.
''Met Tinie van Kleine Hans''... sorry hoor, maar dat is natuurlijk niet echt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Dit brengt licht in de duisternis ;)

wndwlckr in 'nieuws: Sony stopt productie Walkman met cassettebandjes'

@boesOne:

Moet toegeven dat ik de grap niet herkende,ben veeeeeeel te serieus bezig met modden. Maargoed,zoals deze komen ze dan ook maar zelden voorbij.

[ Voor 29% gewijzigd door pcgek op 24-10-2010 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boesOne

boesOne

meuh

En hij heeft ergens wel gelijk. Ik weet dat de discussie al een paar keer gevoerd is, en dat T.net niet zit te wachten op flauwe grappen en het nivo moet niet fok of GS worden, maar een community moet ook een echt hilarisch goede post kunnen waarderen. Ook op de FP.
Blijkbaar kan dit nu niet en dat is imho gewoon heel erg jammer en doet afbreuk aan de community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boesOne schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 23:42:
''Met Tinie van Kleine Hans''... sorry hoor, maar dat is natuurlijk niet echt :D
Hier in de buurt zou dat zomaar kunnen, dus waarom op internet dan niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Zo'n post er achteraan vind ik dan wel weer jammer en -1. De grap zelf blijft leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wndwlckr
  • Laatst online: 18-03-2022
Dag heren, ik schijn de gemoederen nogal bezig te houden hier.
Ik check graag en regelmatig de nieuwsberichten maar was niet op de hoogte van deze zijtakken van de discussies.

Ehm, ja wat moet ik er nog van zeggen.

Ja, natuurlijk was het een grap, als ik een grap nog moet gaan uitleggen.
Zo zie je maar, de een pikt het direct op waar de ander er totaal overheen leest.
Niks persoonlijks ofcourse, ik ken de beste jongen niet maar ik kon het niet laten om
een leuke reactie te plaatsen n.a.v. het foeteren van Michiel op zijn kennis.

Die kon ik echt niet laten liggen.

Sorry als ik hiermee iemand heb beledigd, was totaal niet de intentie.
Integendeel, hiermee wilde ik juist die discussie verlichten met een absurditeit.

Voor hen die het gemist hebben en hun mening nog willen vormen, hier volgt de tekst:

-----

Door MicGlou, zaterdag 23 oktober 2010 14:27

Ik ken nog 1 persoon die nog steeds een 'echte' walkman gebruikt, ook in de auto heeft die gast nog een cassette-radio... is ook de grootste krent die ik ken!

-----

Door itsalwaysme, zaterdag 23 oktober 2010 14:58

Ik heb ook nog steeds een cassette-autoradio. Deze is helemaal geintegreerd in mijn auto, dus om een nieuwe erin te zetten kost het me veel geld en het is nog lelijk ook.
Daarom laat ik hem er lekker in zitten en heb een FM transmittertje gekocht voor mijn mp3's. Daarbij heb ik ook een paar cassettes in mijn auto liggen die er wel eens in gaan.

Dus waarom zou hij een krent zijn?

-----

Door MicGlou, zaterdag 23 oktober 2010 15:17

Omdat ik em ken?... Ik weet redelijk hoe hij inelkaar steekt? Het type wat de allergoedkoopste camping opzoekt, voor €200,- 2 weken in een vouwcaravan gaat staan en dan nog allerlei klachten heeft over de slechte service omdat de toiletten maar 1x per dag schoongemaakt werden. Of gaat lopen klagen omdat zijn 'comfort' schoenen van €20,- van de Scapino al versleten zijn... Ennuh niet omdat hij het geld niet heeft, de beste man heeft toch een schaaltje 18 als ingenieur zijnde.

Jij hebt het over een uitzonderingsgeval, bij jou is het dan toevallig wat moeilijker, maar als het kon had je het gedaan gezien je nu daarvoor een omweg gebruikt... dat is dan toch wel enigszins erg flauw opgemerkt.

-----

Door wndwlckr, zaterdag 23 oktober 2010 15:46

Michiel, ik vind het wel heel erg laag om mij hier publiekelijk te kakke te zetten. Dat je er na 7 jaar nog niet overheen bent dat Jeanet voor mij heeft gekozen is tragisch. Wat wij met onze centen doen is bovendien helemaal jouw zaak niet. Overigens dat van die toiletten is ook schandalig en jij mag jezelf verantwoordelijk stellen voor mijn hygienefetish. Ja want zal ik hier dan ook maar eens een boekje opendoen over jouw toiletpraktijken en met name die keer op mijn verjaardag in 2003 waar jij je met Tinie van Kleine Hans op mijn toilet terugtrok en je er met je dronken kop niets van bakte, dat ze je uitlachte en je vervolgens wel van achteren de boel loos liet gaan. Tot anderhalve meter hoog Michiel.

Vriendschap stinkt.

-----

Met vriendelijke groet,

Marcus a.k.a. wndwlckr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prOnorama2
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-09 23:57
Ik lag echt in een deuk om die hele discussie, nep of niet, die laatste comment is echt een pareltje. Nu is die ineens verwijderd ik vind dat echt slappe censuur. Dan zie ik weer een of ander VNUMedia logo in de onderhoek en dan denk ik, ja logisch: "The content does not match the purpose of the website, it does not compute within our business strategy". Je bent geacht robot te zijn en alleen over technische zaken te kibbelen i.p.v. dat het ineens menselijk mag lijken.

En weghalen alsof 't nooit gebeurd is, slappe zooi mensen. Nou ja prettig weekend allen.

Gegroet, Rinie van Frans (niet de Kleine) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trashen van dat antwoord vind ik eigenlijk ook een soort mismoderatie. Bij gebrek aan "+1 grappig" (zo gek was dat vroeger nog niet, ook al snap ik best dat het toen al te vaak voor flauwe onzinreacties werd misbruikt) zou een "0 offtopic" hier wel een passende score zijn. Jammer dat zo'n grap kennelijk niet meer kan.

Ik heb er in elk geval hard om moeten lachen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2010 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prOnorama2
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-09 23:57
Voor mij-als non-intimus-was die reply zoiets van wordt ik nou in 't ootje genomen of niet? Zoiets verzin je bijna niet dus het moet wel waar zijn. Goed gedaan. Het niveau van detail vooral, dat maakt de grap/'t verhaal erg sterk. Als 't schering en inslag is ja, maar zo'n niveau vind je zelden hier dus dat was al een hint. Super gelachen dus ik kan alleen m'n hoed maar afnemen.

Echte "Tweakers spelling" -nou ja van de gemiddelde poster hier- zou "jou zaak" en "jou toiletpraktijken" zijn geweest, 't viel wat door de mand door 't correcte gebruik van grammatica, had ik eerder moeten zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boesOne

boesOne

meuh

Verwijderd schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 23:58:
[...]

Hier in de buurt zou dat zomaar kunnen, dus waarom op internet dan niet? :P
Bij jou in de buurt schijten ze plee tot anderhalve meter hoog onder op verjaardagsfeestjes? :D

[ Voor 4% gewijzigd door boesOne op 24-10-2010 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boesOne schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 12:24:
Bij jou in de buurt schijten ze plee tot anderhalve meter hoog onder? :D
Bij wijze van spreken, ja :Y

Ik ben daar nog nooit gaan ruiken, maar het zou zomaar kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:34

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

wndwlckr schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 00:56:
Dag heren, ik schijn de gemoederen nogal bezig te houden hier.
Ik check graag en regelmatig de nieuwsberichten maar was niet op de hoogte van deze zijtakken van de discussies.
Ik heb die post getrashed. Ik ken geen voorgeschiedenis van die post of van de personen, ik lees alleen een volkomen off-topic rant van iemand die zich blijkbaar te kakken voelt gezet terwijl dat als ik de voorgaande posts doorlees onterecht is. Want er worden nergens namen genoemd.

Dan is off-topic voor mij niet voldoende, dan trash ik die reactie. Ik zag er geen grap in en geloof me, er zijn hier op GoT genoeg mensen die zoiets aux-serieus schrijven.

Misschien dat je er volgende keer een smiley bij zet zodat we weten dat het alleen maar off-topic is.

Vooralsnog laat ik hem getrashed staan. Als ik er de humor al niet van in zie dan vrees ik voor de reacties van de rest van de community :P

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boesOne

boesOne

meuh

Het is geen offtopic rant. De post van wndwlckr laat zien dat de argumenten die MicGlou aanhaalt niet relevant en op de man zijn. Het gaat in de draad over iemand die nog een radio cassette speler heeft en vervolgens ''maakt'' MicGlou diegene ''en public'' uit voor krent.
wndwlckr geeft MicGlou vervolgens op uiterst humoristische wijze een koekje van eigen deeg. Daarbij schiet hij zover uit de bocht dat de post absurdistisch wordt en hij elke band met de realiteit verliest.

De post lijkt een rant te zijn, echter op een tweede nivo is het een bal die gekaatst wordt. Dus als de post van wndwlckr ongepast is dan is de post van MicGlou net zo goed ongepast en zou je die ook moeten trashen.

Ik geloof er niks van dat er ''genoeg mensen zijn'' die deze post serieus nemen. Ik denk dat in dit forum vooral fp-modders reageren die met een hyperserieuze bril naar posts kijken. De doorsnee T.net bezoeker heeft van mijlenver door dat het hier een grap betreft. Je slaat de plank hier behoorlijk mis imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:34

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

boesOne schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 14:03:

Ik geloof er niks van dat er ''genoeg mensen zijn'' die deze post serieus nemen.
Ik postte: serieus schrijven. Dus echt op die manier zitten te trollen of off-topic rants plaatsen.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boesOne

boesOne

meuh

Ah ok, maar dat verandert verder niks. Er is een groot verschil tussen een troll en humor zolas ik boven uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:45

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Zou iemand nog eens naar Verwijderd in 'Handelaren in illegale cd's en dvd's opgepakt' willen kijken? +3 is me een klein tikje veel, dat riekt naar iemand die z'n rechten kwijt wil, en ook +2 vind ik persoonlijk overgewaardeerd, aangezien het een uitnodiging tot een flamedraad is, die daarnaast de plank misslaat (zoals eronder al aangegeven wordt).

ps. Maasluip : jammer dat je het nodig vond hem te trashen, ik heb dubbel gelegen hier :) +2 grappig lijkt me hiervoor uitgevonden.

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-09 23:22
FreezeXJ schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 15:10:
Zou iemand nog eens naar Verwijderd in 'Handelaren in illegale cd's en dvd's opgepakt' willen kijken? +3 is me een klein tikje veel, dat riekt naar iemand die z'n rechten kwijt wil, en ook +2 vind ik persoonlijk overgewaardeerd, aangezien het een uitnodiging tot een flamedraad is, die daarnaast de plank misslaat (zoals eronder al aangegeven wordt).

ps. Maasluip : jammer dat je het nodig vond hem te trashen, ik heb dubbel gelegen hier :) +2 grappig lijkt me hiervoor uitgevonden.
van mij een +1, vind ik genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in 'nieuws: Angelbird introduceert modulaire pci-express-ssd'

Een 1+ hoeft van mij niet, al vind ik het een legitime vraag en opmerking,
maar ongewenst -1?
What`s wrong (wat is er verkeerd? )

@cloud :) ,dat kan .Ik vroeg mij meteen af waarom dat dan via pci ex is?
En ik weet uit mijn hoofd niet de snelheid van de nieuwe usb 3 .
Is verwarrend,en misschien niet relevant genoeg?
Maar als het Ongewenst is,dan wil ik weten wat.
Dan kan ik dat voortaan weglaten

@Dirk .En dat haal je allemaal uit mijn 1ne reactie,knap hoor :)

vandaar dat je ook moderator bent,natuurlijk :)
Hoe het ook zij,zelf kan ik nooit objectief zijn,in deze.
Ik heb het aangepast,dan wel verhelderd, wat ik bedoelde.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2010 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Ik denk dat het probleem is dat nog maar één persoon die reactie gemodereerd heeft ;) En dat hij nog maar iet smeer dan een uurtje online staat.

Heb de reactie een 0 gegeven. Op zich een legitieme vraag/opmerking maar de reactie komt wel wat verwarrend over.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:44:
Verwijderd in 'nieuws: Angelbird introduceert modulaire pci-express-ssd'

Een 1+ hoeft van mij niet, al vind ik het een legitime vraag en opmerking,
maar ongewenst ?
What`s wrong (wat is er verkeerd? )

@cloud :) ,dat kan .Ik vroeg mij meteen af waarom dat dan via pci ex is?
En ik weet uit mijn hoofd niet de snelheid van de nieuwe usb 3 .
Is verwarrend,en misschien niet relevant genoeg?
Maar als het Ongewenst is,dan wil ik weten wat.
Dan kan ik dat voortaan weglaten
Je vraag is verwarrend gesteld omdat je zinsopbouw erg slecht is. Je zinnen zijn kort, lopen slecht in elkaar over en vormen daardoor geen geheel. Doe daar nog een aantal spellings- en grammaticafouten bij en je hebt een lastig te begrijpen reactie.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:17

Herman

FP ProMod
Degene die deze reactie +3 heeft gemod, laat zien dat hij/zij niet zo goed de FAQ kent. Wellicht verdient die een onderzoekje? De reactie staat nu gemiddeld op '0' maar mag wat mij betreft op -1.

Verwijderd in 'Ontwikkelaar maakt sessie-steler voor Firefox'

* Herman merkt op dat deze user vrij weinig constructieve reacties plaatst

[ Voor 10% gewijzigd door Herman op 25-10-2010 18:30 ]

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Plus een hele zwik spelfouten in zijn post. Eigenlijk wel knap, zoveel fouten in zo weinig woorden :+

Een -1 is idd op zijn plaats. Er zijn genoeg betrouwbare Oost-Europeanen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
waarom is dit een 0, en die eronder allemaal +1's?
yannickie111 in 'nieuws: Nationale Recherche haalt Bredolab-botnet uit de lucht'

@ hierboven: ja, een -1, al heeft hij wel wat geedit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramBo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:31
Wat te doen met Verwijderd in 'reviews: HTC 7 Trophy, Samsung Omnia 7 en LG Optimus 7'
Zoals ik hem lees is het een post waarin enkele ongefundeerde meningen staan die de "superioriteit" van apple moeten bevestigen. Dit icm andere reacties van dezelfde poster doet mij vermoeden dat het als doel heeft een apple vs wm te starten. een -1 is het dan ook van mijn kant. Alhoewel ik een 0 ook nog wel zou kunnen begrijpen.
Maar een +1 of +2 vind ik wel erg veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:11
Verwijderd in 'nieuws: Nationale Recherche haalt Bredolab-botnet uit de lucht'

Waarom krijgt deze een 1 ? Vind dit gewoon het afzeiken van je mede-Tweaker. De vraag die door maarten12100 wordt gesteld vind ik eigenlijk wel terecht.

Edit:
En nog een flame erachter aan. Er is zelfs een grapjas die het als een +3 heeft gemod.
Zer0 in 'nieuws: Iphone-lock te omzeilen via noodoproep'

[ Voor 27% gewijzigd door MuddyMagical op 26-10-2010 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:45

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

fdv99 in 'Politie moet computers cybercriminelen kunnen hacken' - update... Ik snap dat het interessant is, maar ik zie dit als linkdumpen, en geen +3... +1 van mij, en da's alleen omdat het heeeeeel relevant is.

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

sowieso staan er rond die reacties nog wat andere raar gemodereerd, onder andere reacties over het gebrek aan modereren (volgens de plaatsers ervan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Er zijn een paar mailtjes de deur uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-06-2022

Cheetah

Try to live without WWW ;)

Verwijderd in 'reviews: AMD HD 6000-serie: bang for the buck'
[...]AMD schaalt zijn prestaties dus op t.o.v. Nvidia en kiest daarom voor een andere naamgeving. Een aantal mensen kan daar kennelijk niet tegen, maar dat komt door de licht autistische kenmerken die sommige tweakers hebben (Niet negatief bedoeld, Je kunt er niks aan doen. Het is slechts een constatering mijnerzijds).
Snoeiharde fanboy-flame van jewelste uiteraard, in reactie op een redelijk stuk argumentatie.
Zag m net toen ik de reacties nog eens doorbladerde. Staat nu op +0,2.

[ Voor 4% gewijzigd door Cheetah op 27-10-2010 12:08 ]

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Cheetah schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 12:05:
Verwijderd in 'reviews: AMD HD 6000-serie: bang for the buck'

[...]
Snoeiharde fanboy-flame van jewelste uiteraard, in reactie op een redelijk stuk argumentatie.
Zag m net toen ik de reacties nog eens doorbladerde. Staat nu op +0,2.
De gewone modder (m.i.) kan er niets meer aan wijzigen, aangezien het al meer dan 48 uur geleden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Ik wel, en RoD ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Is dit (en dan vooral 51 keer) -1 waard? Kijk, m'n reactie blinkt niet uit in tact of toevoeging, maar ik troll, bash of spam niet.

CodeCaster in 'nieuws: Apple stelt witte iPhone opnieuw uit'

En áls mijn reactie het al verdient, dan de reactie waar ik op reageer al helemaal.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Op zo'n manier ingaan op een troll vind ik inderdaad ongewenst. Dat neemt niet weg dat ook Motion-m in 'nieuws: Apple stelt witte iPhone opnieuw uit' op -1 thuishoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:55

RvL

Wim-Bart in 'nieuws: 'Phantom DSL'-koperlijnen bereiken snelheid van 825Mbps'

Wat Wim-Bart hier voorstelt is het moedwillig vernielen van zaken. Het lijkt me dat dit toch niet geheel gewenst is op T.net?

Het is sowieso gewoon vandalisme maar kan ook nog eens een hoop andere mensen duperen want zo'n telefoonkabel bevat meestal meerdere aansluiting. Daarnaast zal niet iedereen een telefoonkabel herkennen als ze 'm zien, dus wie weet wat iemand door gaat steken als ze dit plan gaan volgen.

Daarnaast zijn de kosten van dergelijke geintjes niet mis.

[ Voor 5% gewijzigd door RvL op 28-10-2010 09:27 ]

Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-05 17:34
Hey allen,

Ik heb in het topic met het uitstel van de witte apple iphone een reactie geplaatst, met dit als voorlopige mod.
+2 Informatief 2
+1 On-topic 23
0 Off-topic / Irrelevant 38
-1 Ongewenst 6
Hoe kan je nog meer verschillende mods krijgen? Niet dat het zo'n post is met verschrikkelijk toegevoegde waarde, maar ik reageerde gewoon op de reply van iemand boven mij, en ging daarna ontopic. Het is toch al lang geweten dacht ik dat Apple heer en meester is in reclame, en dat zij via uitstel, toch lekker in het nieuws komen, zodat ook deze phones weer als zoete broodjes over de bank zullen gaan. Als jullie kunnen zeggen wat ik verkeerd gedaan heb, kan ik voorkomen dat ik dezelfde fout nog eens maak ;)

Als je het perse wilt bekijken:
Yoshi in 'nieuws: Apple stelt witte iPhone opnieuw uit'

[ Voor 10% gewijzigd door Yoshi op 28-10-2010 10:08 ]

if it is not broken, don't fix it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Het ontopic deel van jouw reactie stelt weinig voor, daarmee bepaald het offtopic deel ervan de score van jouw reactie. Beter kun je helemaal niet reageren op het offtopic deel, en gewoon een ontopic reactie plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:03

botoo

💀 too old to die young

Hoe kan je nog meer verschillende mods krijgen?
Meer posts in Apple items plaatsen, daar loopt een keur aan mismodders rond :+ .
Als jullie kunnen zeggen wat ik verkeerd gedaan heb, kan ik voorkomen dat ik dezelfde fout nog eens maak ;)
De reactie waar je op reageert is OT, dus jouw toevoeging daarop ook (maar dat weet je zelf ook al). Het 'inhoudelijke' deel van je reactie voegt niet echt iets toe en is als zodanig prima beoordeeld met een 0.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
botoo schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 11:29:

[...]
De reactie waar je op reageert is OT, dus jouw toevoeging daarop ook (maar dat weet je zelf ook al). Het 'inhoudelijke' deel van je reactie voegt niet echt iets toe en is als zodanig prima beoordeeld met een 0.
:+ OT:
altijd handig, blijft een raadsel wanneer OT nu Offtopic of Ontopic is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstam
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 21:56
Zou een Pro/Powermod even zo vriendelijk willen zijn de persoon die mij continue direct -1 mod even aan te spreken?

Ik heb de laatste tijd niet zo veel tijd om te posten maar merk toch een duidelijk patroon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Zal er naar kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

DutchFLC in 'nieuws: 'Biometrisch paspoort schendt mensenrechten''

Domme vergelijking met WO2 (de SS), dat hij express juist die twee letters met hoofdletters tikt geeft aan dat hij wel degelijk op de SS doelt.

Zéér onsmakelijk dit, dat hij een (ex-)minister met de SS vergelijkt.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Done.

Pagina: 1 ... 6 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.