Het kleine-mismoderatietopic deel XIX Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 18 Laatste
Acties:
  • 39.933 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auke121
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-05-2023
botoo schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 19:54:
[...]

C&P van je eigen tekst (*hier*) mag je toch echt onder de nutteloze dubbelposts scharen.
bovendien was de eerste reactie gelijk op -1 dus ziet niemand hem , daarom post ik hem gewoon weer, vandaar

[ Voor 13% gewijzigd door auke121 op 09-10-2010 20:10 . Reden: onvoledig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:31

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Tja, dat helpt je dus overduidelijk niet. Hier melden is de enige optie die kan werken. :)

Beide posts zijn een grote zeurderige rant, en zeker die lsd afsluiting bij de eerste post helpt je echt niet, terwijl de tweede post als een dubbelpost ook echt niet van zijn -1 afkomt.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auke121
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-05-2023
Dirk schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 20:19:
Tja, dat helpt je dus overduidelijk niet. Hier melden is de enige optie die kan werken. :)

Beide posts zijn een grote zeurderige rant, en zeker die lsd afsluiting bij de eerste post helpt je echt niet, terwijl de tweede post als een dubbelpost ook echt niet van zijn -1 afkomt.
Zeurderig , ik geef toch argumentatie , lees alle reacties maar eens door en je zult zien dat er een grote onvrede is bij vele.
Ik mag mijn mening daar over geven zeker als ik argumentatie gebruik die totaal legitiem is.
Nogmaals ik ben niet de enige die problemen heeft met de uitslag van deze prijsvraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Seraphus-Y in 'reviews: Enslaved: Odyssey to the West'

iemand die deze een +3 gegeven heeft, lijkt mij niet echt de bedoeling.

Edit:
dit vind ik ook een bijzondere reactie trouwens:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=4215342

[ Voor 23% gewijzigd door Rupie op 09-10-2010 20:59 ]

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
auke121 schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 20:35:
[...]

Zeurderig , ik geef toch argumentatie , lees alle reacties maar eens door en je zult zien dat er een grote onvrede is bij vele.
Ik mag mijn mening daar over geven zeker als ik argumentatie gebruik die totaal legitiem is.
Nogmaals ik ben niet de enige die problemen heeft met de uitslag van deze prijsvraag.
Tja, zoals ik al zei, die lsd afsluiting maakt het geheel een -1, van de dubbelpost snap je hopelijk zelf wel waarom hij op -1 staat.
Rupie schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 20:56:
Seraphus-Y in 'reviews: Enslaved: Odyssey to the West'

iemand die deze een +3 gegeven heeft, lijkt mij niet echt de bedoeling.
done.
Edit:
dit vind ik ook een bijzondere reactie trouwens:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=4215342
Trashed.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:58

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik moet zeggen dat ik het wel eens ben met auke (Even afgezien van alle posts na z'n eerste, die zijn gewoon een -1 wegens report en zeuren om moderaties). Blijkbaar is een verder compleet nutteloze reactie als "terechte winnaar, gefeliciteerd" een +1 waard, maar krijgt een negatieve opmerking met argumentatie een -1. Dat riekt toch wel heel erg naar meningmodden. Dat hij daarbij wat rant vind ik niets mis mee, 't is niet alsof hij niet door de beugel kunnende vergelijkingen maakt oid.

.edit: centr1no in 'plan: Sony 3d-prijsvraag - De uitslag' krijgt wel een 0. Terecht, wegens de "middelvinger omhoog" opmerking, anders was het imho een 1. Maar da's imho erger dan auke's opmerking.
auke121 schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 20:35:
Al was je dat wel, dat zou totaal niets met je score te maken moeten hebben.

[ Voor 70% gewijzigd door .oisyn op 10-10-2010 00:43 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Windows7Lover in 'nieuws: FTD: Brein plaatste bestanden op Usenet voor rechtszaak'

Oproepen tot het plegen van een bomaanslag lijkt me méér dan een -1 eigenlijk...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

.oisyn schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 00:38:
Ik moet zeggen dat ik het wel eens ben met auke (Even afgezien van alle posts na z'n eerste, die zijn gewoon een -1 wegens report en zeuren om moderaties). Blijkbaar is een verder compleet nutteloze reactie als "terechte winnaar, gefeliciteerd" een +1 waard, maar krijgt een negatieve opmerking met argumentatie een -1.
Zulke nieuwsposts mogen losser gemodereerd worden. Dus dan heb je met een gefeliciteerd reactie makkelijk een +1. Van de 7 reacties van gallery: auke121 heb ik er 4 met -1 beoordeeld wegens zeuren (over de moderatie), dubbelposten en flamen.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Voor een stinkbom ga ik nog geen hardere maatregelen nemen.
PcDealer schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 10:27:
[...]

Zulke nieuwsposts mogen losser gemodereerd worden. Dus dan heb je met een gefeliciteerd reactie makkelijk een +1. Van de 7 reacties van gallery: auke121 heb ik er 4 met -1 beoordeeld wegens zeuren (over de moderatie), dubbelposten en flamen.
Dan heb je er nog een gemist, want ook auke121 in 'plan: Sony 3d-prijsvraag - De uitslag' is dubbel met auke121 in 'plan: Sony 3d-prijsvraag - De uitslag'.

Auke, pas gewoon de originele post aan, dubbelposten, om welke reden dan ook, is verboden. Als daar een nette post staat, krijgen wij hem met z'n allen nog wel weer op +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dirk schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 12:42:
[...]

Nee, let op de edit-tijd van zijn reactie: een halfuur na mijn post, toen heeft hij "stink" ervoor gezet ;)

Daarvoor werd er opgeroepen om een echte bomaanslag op het gebouw van Brein te plegen.

Nu gaat het idd wel, hoewel het nog steeds erg kinderachtig is uiteraard, is een -1 wel voldoende.

[ Voor 12% gewijzigd door wildhagen op 10-10-2010 12:44 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Vandaar. Zoiets had ik eigenlijk al verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Zelf vind ik dit nogal een karige post voor een +3: Verwijderd in 'reviews: Ubuntu 10.10 Maverick Meerkat'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Inderdaad, daar gaan we even naar kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik vind het idd eerder een -1

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Dirk schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 12:42:
[...]

[...]

Dan heb je er nog een gemist, want ook auke121 in 'plan: Sony 3d-prijsvraag - De uitslag' is dubbel met auke121 in 'plan: Sony 3d-prijsvraag - De uitslag'.
Nee hoor. De tweede vind ik een vrij nette post, hoewel het een tikkeltje flamerig karakter heeft. Ik zet hem op 0.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:16

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Kan iemand even naar deze moderatie kijken: Ruuddie in 'nieuws: Free-to-play Lord of the Rings Online verdubbelt omzet' , naar mijn idee lijkt mij dit een beetje vreemd het offtopic te modderen. Het is een reactie op mijn reply waarin mijn punt verduidelijkt wordt, wel eens waar aan de hand van een ander spel, maar volgt weldegelijk de discussie. Alleen wordt door mij en deze persoon de negatieve kant belicht, nogmaals naar mijn idee volgt het gewoon de discussie, dus zou het gewoon een ontopic score moeten zijn. :)

Nevermind, er is reeds iemand langs gewandeld. :z

[ Voor 4% gewijzigd door _Dune_ op 10-10-2010 16:09 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Jouw reactie stond er nog maar een half uurtje met 1 moderatie, dan kan hij ook nog alle kanten op. De volgende keer iets meer geduld hebben graag. :)
PcDealer schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 16:06:
[...]

Nee hoor. De tweede vind ik een vrij nette post, hoewel het een tikkeltje flamerig karakter heeft. Ik zet hem op 0.
Maar die had hij dus als edit in plaats van de eerste post moeten zetten, hij had niet weer moeten dubbelposten.

[ Voor 53% gewijzigd door Dirk op 10-10-2010 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:27

Matis

Rubber Rocket

Ik weet niet wie aan de volgende post een +3 toegekend heeft (misschien zelfs meerdere users), maar daar is iets niet helemaal in de haak.
Ikzelf zet hem op een 0.

[ Voor 7% gewijzigd door Matis op 10-10-2010 16:51 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Het zijn 3 users die +3 hebben gegeven en heb er twee van een email gestuurd.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Matis schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 16:51:
Ik weet niet wie aan de volgende post een +3 toegekend heeft (misschien zelfs meerdere users), maar daar is iets niet helemaal in de haak.
Ikzelf zet hem op een 0.
Was al gemeld: dcm360 in "Het kleine-mismoderatietopic deel XIX" ;)

Een +3 is idd wat te hoog, ik houd het op een -1. FiPo.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Hmm, had bij twee van de users even gekeken of ze al gemailed waren en nu heeft de 3e 2x een email gehad :P

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ach, beter 2x teveel dan 1x te weinig ;)

Zie wel dat er één modmisbruiker zijn mod heeft aangepast, want voor de eerste melding (die van dcm360) waren er 6 types die +3 gegeven hadden, nu nog 5.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

wildhagen schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 17:39:
Ach, beter 2x teveel dan 1x te weinig ;)

Zie wel dat er één modmisbruiker zijn mod heeft aangepast, want voor de eerste melding (die van dcm360) waren er 6 types die +3 gegeven hadden, nu nog 5.
Ik vind het vreemd dat zelfs een zwaardere modder (want kennelijk hebben de twee overigen x3 en x2 weging) zulke vreemde scores geven.

Enniehoe, sorry voor de dubbele melding en mooi dat het opgepikt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archiebald
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 02:09
Archiebald in 'nieuws: Google experimenteert met 'zelfrijdende' auto'

ik vraag me af, waarom offtopic/irrelevant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Laatst online: 07:27
Omdat op het moment dat jij deze vraag hier poste er nog maar een iemand jouw post had beoordeeld ;). Nu hebben wat meer mensen dat gedaan en staat hij wel goed op +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

PcDealer schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 10:27:
[...]

Zoals ik al zei in de post die jij quote, ik had het louter over auke's eerste post. Het feit dat ie daarna allemaal -1 posts post betekent niet dat zijn eerste daar ook op afgerekend dient te worden.

.edit: maar goed, het is inmiddels al meer dan 48 uur geleden.

[ Voor 14% gewijzigd door .oisyn op 10-10-2010 23:12 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Is er een pro-modder die vond dat dit een 0 was, en waarom?
.oisyn in 'nieuws: 'Eerste toestel met Windows Phone 7 komt 21 oktober uit''

(die ene +3 is overigens een grove mismod uiteraard ;))

.edit: wazig
.oisyn in 'nieuws: Google-topman: Android 3.0 is gericht op casual gaming'
.oisyn in 'nieuws: Noord-Korea opent website op eigen bodem'
allebei 2x -1. Toevallig dezelfde persoon? De eerste lijkt me een 1, de tweede een 0.

[ Voor 54% gewijzigd door .oisyn op 11-10-2010 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 22:33

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Allemaal verschillende modders en geen ervan is een ProMod :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Nu spijt het mij zeer dat ik blijkbaar de oorzaak ben geworden van gebash, maar dat was niet echt de bedoeling. Desalnietemin vind ik het vernoemen van de toestellen die naast die van Samsung zijn geintroduceerd niet echt off-topic: vgroenewold in 'nieuws: Samsung presenteert Omnia 7 met Windows Phone 7'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
De reactie leest wel een beetje als commentaar op de redactie, of begrijp ik je reactie verkeerd?

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Cloud schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 16:23:
De reactie leest wel een beetje als commentaar op de redactie, of begrijp ik je reactie verkeerd?
Klopt wel een beetje ja, maar een klein beetje kritiek mag toch wel? Althans, in deze vorm vind ik het vrij netjes. Ik zie nu dat we iets van 9 artikelen achter elkaar gaan krijgen, hetgeen mij nogal overdreven lijkt. Anyway, dat dat een reden is voor offtopic kan ik begrijpen, maar helemaal terecht vind ik dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 16:35
vgroenewold schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 16:29:
[...]

Klopt wel een beetje ja, maar een klein beetje kritiek mag toch wel? Althans, in deze vorm vind ik het vrij netjes. Ik zie nu dat we iets van 9 artikelen achter elkaar gaan krijgen, hetgeen mij nogal overdreven lijkt. Anyway, dat dat een reden is voor offtopic kan ik begrijpen, maar helemaal terecht vind ik dat niet.
Die discussie moet, soms helaas, in het daarvoor bestemde forum worden gevoerd en niet op de FP :)

Ik vind onderstaande reactie van SinergyX een beetje misplaatst. Door zo'n reactie worden fanboy flames snel uitgelokt.
SinergyX in 'nieuws: Samsung presenteert Omnia 7 met Windows Phone 7'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Overigens lijken deze 2 ook eerder voer voor gr:
SinergyX in 'nieuws: Samsung presenteert Omnia 7 met Windows Phone 7'
vgroenewold in 'nieuws: Samsung presenteert Omnia 7 met Windows Phone 7'
De 'vorm' van het nieuws heeft immers met het nieuws zelf maar weinig te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:15

AndereKoekoek

Ping! Pong?

nieuws: HTC kondigt Windows Phone 7-toestel Trophy aan

Volgens mij is er hier één nog punten aan het vergeven op de oude manier.
Alles wordt als off-topic irrelevant bestempeld. Terwijl mijn post bijv. over de plaatsing van de buttons wel degelijk over de telefoon gaat.

Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen off-topic en on-topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Floris-K schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 21:34:
nieuws: HTC kondigt Windows Phone 7-toestel Trophy aan

Volgens mij is er hier één nog punten aan het vergeven op de oude manier.
Alles wordt als off-topic irrelevant bestempeld. Terwijl mijn post bijv. over de plaatsing van de buttons wel degelijk over de telefoon gaat.

Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen off-topic en on-topic?
Je hebt pas één beoordeling gehad en dat door iemand met een weging van 1x. Dat is nog geen reden om aan te nemen dat jouw post offtopic is.
Wanneer er iemand komt met een zwaardere weging en die geeft een +1, dan wordt die 0 meteen omver geblazen.
Die 0 die je nu toegekend is, daar kan nog een hele hoop mee gebeuren.

Edit; linkje naar zijn post: AndereKoekoek in 'nieuws: HTC kondigt Windows Phone 7-toestel Trophy aan'

[ Voor 3% gewijzigd door Matis op 11-10-2010 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:15

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Gaat mij niet zo specifiek om mijn post maar over het algemeen(1e deel reacties) is alles geel.
Wist overigens niet iets van die wegingen enz.. Thx daarvoor :)

[ Voor 6% gewijzigd door AndereKoekoek op 11-10-2010 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 11:33
himlims_ in 'nieuws: IBM en Oracle sluiten Java-pact'
tjah java - had zo mooi kunnen zijn, maar geef toe, is toch geen grote puinhoop achter de schermen? en 1001 forks en varianten daarop. Op zich goed initiatief van IBM en Oracle ... maar we zien wel waar 't schip ten onder gaat
When you build software in Java and the JVM, you are being locked into only running it on a platform controlled by a single company — Oracle.
But frankly, Sun, now Oracle, have got away with murder.
Sorry dat de werkelijkheid negatief uitvalt maar het is wel zo.

Als je dan toch wilt programmeren pak dan python bijv. die kan ook onder ieder systeem draaien (nog aanzienlijk sneller ook) - goed het is niet altijd DE oplossing. Maar java, zeker in de huidige vorm, is toch niet om over na huis te schrijven? Heb je nu ook nog zo'n melkkoe als Oracle aan 't roer staan... het is een langzaam stervende taal
Lijkt me op zijn minst on topic. Maar staat op -1.

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Ik weet niet wat er voor zijn edit stond. Wat er nu staat is er minstens on-topic, maar misschien zijn de andere stemmen gebaseerd op het bericht voor zijn edit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Eerst stonden alleen de eerste 3 regels daar, dus goed mogelijk dat het de reden voor de -1's is.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Kixtart schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:32:
Eerst stonden alleen de eerste 3 regels daar, dus goed mogelijk dat het de reden voor de -1's is.
Idd, om die drie regels (die de hele reactie vormde) heb ik hem een -1 gegeven. Gezien de gekozen smiley was het namelijk overduidelijk als troll bedoeld.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Laatst online: 07:27
Verwijderd in 'nieuws: Apple krijgt merkrecht op 'There's an app for that''
Is in dezelfde minuut gepost als het artikel, verder totaal geen inhoud. Fipo --> -1. (Heeft ook 4 x +2 gekregen)

Edit:
ApexAlpha in 'nieuws: Apple krijgt merkrecht op 'There's an app for that''
Of het artikel wel of geen nieuwswaarde heeft hoort niet in de reacties. -1 gegeven, 0 kan ik mij nog voorstellen, maar ook deze heeft weer een aantal keer +2 gekregen.
En nog een die om dezelfde reden naar -1 mag: iMick in 'nieuws: Apple krijgt merkrecht op 'There's an app for that''

Verder is het niveau van veel reacties ook wel op een dieptepunt beland, maar dat geldt helaas voor wel vaker bij Apple en MS berichten.

[ Voor 68% gewijzigd door --Niels-- op 12-10-2010 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Alle aangedragen reacties een -1 gegeven,meer kon ik er niet van maken

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--Niels-- schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:25:

Verder is het niveau van veel reacties ook wel op een dieptepunt beland, maar dat geldt helaas voor wel vaker bij Apple en MS berichten.
Als zulke reacties ongewenst zijn (-1) waarom dan toch zo gemakkelijk zichtbaar op de FP maken, met slechts 1 muisklik?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2010 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Wat is je punt precies? Moeten we naar jouw mening dergelijke reacties helemaal verstoppen?

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kixtart schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:50:
Wat is je punt precies? Moeten we naar jouw mening dergelijke reacties helemaal verstoppen?
Als ze écht ongewenst zijn op de FP, dan moet je ze imho ook niet gemakkelijk wél laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Tussen ongewenst en tegen de regels zit nogal een groot verschil. We zijn niet van plan om zomaar reacties te gaan verwijderen, omdat ze wat onzinnig zijn. Het is wel mogelijk dat bij echte onzin iets verwijderd wordt, maar normaal alleen als het tegen de AV is. Gewoonlijk valt het verder wel mee met de -1's en/of nemen de posters de beoordeling ter harte. Mocht het ongewenst gedrag bij een bepaalde user vaker voorkomen, dan komen we daar vanzelf wel achter en kan er eventueel een sanctie volgen.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maddog McHare
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-01 00:38

Maddog McHare

ROCK AND STONE!

Kan iemand mij aangeven waarom ik hier negatief gemod word? offtopic is het ook niet. Denk dat het te maken heeft met reactie van arjankoole echter is zijn opmerking onterrecht.
http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=4222883

[ Voor 6% gewijzigd door Maddog McHare op 13-10-2010 10:42 ]

M@Dd09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Ik vind jouw reactiestijl niet echt netjes:
FP.......
Lees dan eerst voordat je iets typt
Dat had veel netter gekund, nu ben je gewoon op de man aan het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Maddog McHare schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 10:41:
Kan iemand mij aangeven waarom ik hier negatief gemod word? offtopic is het ook niet. Denk dat het te maken heeft met reactie van arjankoole echter is zijn opmerking onterrecht.
http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=4222883
Deze reactie staat inmiddels op +1. De reactie is aangepast, dus wellicht stond er iets in waarom deze op -1 is gemod? An sich is het mooiste bij fipo's om er vooral niet op te reageren (mijn mening). Maar ik geef een +1. :)
Anderzijds vind ik het wel vrij vroeg dat je het hier meld. Een moderatie is een gewogen gemiddelde. Als je iets langer wacht, heb je kans dat het 'systeem' zichzelf verbetert O-) .

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maddog McHare
  • Laatst online: 19-01 00:38

Maddog McHare

ROCK AND STONE!

@ hierboven
Dank voor jullie opvattingen. inderdaad het is wat vroeg maar ik vind het niet netjes om een reactie te plaatsen die niet op feiten is gebaseerd. De edits hebben alleen betrekking gehad op mijn reactie op mijn reageerders niet op de inhoud. Hoe dan ook wachten we af.

Grtz

M@Dd09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Waarom word ik hier als ongewenst (inmiddels off topic?) "bemod"?

Format-C in 'nieuws: Videokaartfabrikant Yeston ontwikkelt HD 5770 X2'

Zeg ik iets wat offtopic of onwaar is? :)

[ Voor 23% gewijzigd door Format-C op 13-10-2010 13:09 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Het corrigeren van kleine foutjes wordt niet echt gewaardeerd (zogenaamd schoolmeestergedrag), maar dit is meer dan een onbelangrijk spellingsfoutje, het verschil tussen CF en SLI is redelijk essentieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Lijkt me ook.

Nou ja, misschien zien sommige users het dan idd als schoolmeestersgedrag.

Mijn mening is dat iedereen die een multi GPU PC heeft, toch het verschil tussen SLi en CF wel zou moeten weten en zelfs moeten kunnen zien. Het staat notabene op de dozen van de VGA kaarten, op de Crossfire bridges die je zelf op de kaarten moet drukken, en op het moederbord. Dus persoonlijk vind ik dat je omlaag gemod moet worden als je zelf niet weet of je een CF of SLi hebt.

Het was ook geen incident, want de persoon waarop ik reageerde zei het 2x fout. :)

Maar goed, ik kan me er niet druk om maken, was echter wel even nieuwschierig naar wat jullie ervan vinden. :)

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Tja, zo belangrijk vind ik het verschil ook weer niet, het echte schoolmeestergedrag zou ik als een -1 hebben beoordeeld, dit kan dan op 0 (irrelevant, niet offtopic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Dan staat ie nu goed. :)

Boontje komt om zijn loontje, maar ik kon me niet beheersen. De schoolmeester in mij komt blijkbaar omhoog als ik zo iets lees. Of nVidea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Een 0 is geen straf hoor, dat is enkel het ontbreken van beloning. ;) (Al kan dat natuurlijk ook al als straf worden ervaren.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-09 23:22
de eerste ongeveer 20 reacties zijn wat mij betreft allemaal -1.
nieuws: Apple krijgt merkrecht op 'There's an app for that'
het is weer eens een Apple artikel hoor :O :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Forse puinhoop ja, maar echt niet alleen bij de eerste 20, maar overal...

Die +1, +2 en zelfs +3 gevers verdienen imho allemaal wel een onderzoek.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Ik heb zo links en rechts al wat onderzoekjes uitgevoerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
wildhagen schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 16:30:
Forse puinhoop ja, maar echt niet alleen bij de eerste 20, maar overal...

Die +1, +2 en zelfs +3 gevers verdienen imho allemaal wel een onderzoek.
ja, dat klopt, was nog niet echt verder gekomen.

al vind ik het ook een beetje uitlokken van de auteur, want 'There's an app for that' in combinatie met Aplle, tsja, dat is vragen om trolls en flames :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

yannickie111 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 18:24:
[...]

ja, dat klopt, was nog niet echt verder gekomen.

al vind ik het ook een beetje uitlokken van de auteur, want 'There's an app for that' in combinatie met Aplle, tsja, dat is vragen om trolls en flames :+
De auteur kan er niets aan doen dat Apple dat zinnetje vast heeft gelegd. Persoonlijk vindt ik het bel;achelijk dat je een complete zin kan vastleggen als merkrecht maar dat zal wel aan mij liggen! helaas kunnen we apple niet omlaag modden wegens deze actie! :?

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Het is inderdaad een lastig artikel omdat het gewoon een vrij controversieel onderwerp is. Ik vind het ook ronduit belachelijk dat je zoiets vast kan leggen als merkrecht. Op zich wel logisch dat de reacties op zoiets ook van een wat minder niveau zijn. Er zit denk ik wat meer mening/emotie in, zoals je dat ook vaak ziet bij artikelen omtrent afgesloten downloadsites en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Ik vind de volgende reactie tegen een -1 hangen. Flauw en denigrerend. Degene met 6-weging die daar +1 voor gaf mag wellicht onderzocht worden (want het is sowieso off topic).

Nande in nieuwsitem: Sony stelt Gran Turismo 5 weer uit

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Laatst online: 05:30
A Noniem in 'nieuws: Opera 11 krijgt extensies'

Deze kan nog wel een tikje omhoog gebruiken. Hoewel het slechts één zin is, is het IMO een zeker relevante vraag naar aanleiding van het nieuwsbericht en hoort daarom volgens mij op +1 thuis ipv 0.

[ Voor 7% gewijzigd door EDIT op 14-10-2010 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

_Thanatos_ in 'nieuws: Microsoft schakelt downloadbeveiliging IE9 in' -> op de man en niet meer dan dat, -1
en deze mag wmb om dezelfde reden ook naar de -1: Sissors in 'nieuws: Microsoft schakelt downloadbeveiliging IE9 in'
Die +1 gevers begrijp ik dan ook echt niet, hoewel de poster opzich wel gelijk heeft is het alsnog op de man.

[ Voor 45% gewijzigd door dcm360 op 14-10-2010 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Die eerste is duidelijk -1.
De tweede vind ik lastig want die gaat vooral inhoudelijk in op zijn parent. Nu is de vraag hoe zwaar je de term 'kinderachtige rant' laat meewegen. Ik denk dat ik op een '0' uit kom. (Tenzij andere argumenten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Ik kan veel mods in dit nieuwsitem niet begrijpen: 'Piraterij is de oorzaak van uitstel Gran Turismo 5'

Puur uitlokken van flames: MaestroMaus in ''Piraterij is de oorzaak van uitstel Gran Turismo 5'' Duidelijk -1.
Iemand die daar nog op in gaat: Prototype666 in ''Piraterij is de oorzaak van uitstel Gran Turismo 5'' Ook -1?
Beide krijgen veel hogere moderaties.

En waarom heeft deze +1 gekregen. (Iemand met 6-weging)
timag in ''Piraterij is de oorzaak van uitstel Gran Turismo 5''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

dcm360 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 22:08:
_Thanatos_ in 'nieuws: Microsoft schakelt downloadbeveiliging IE9 in' -> op de man en niet meer dan dat, -1
en deze mag wmb om dezelfde reden ook naar de -1: Sissors in 'nieuws: Microsoft schakelt downloadbeveiliging IE9 in'
Die +1 gevers begrijp ik dan ook echt niet, hoewel de poster opzich wel gelijk heeft is het alsnog op de man.
Die eerste is duidelijk een -1 maar ik snap wel waarom er mensen dit een +1 geven. Hij reageert op een keiharde flame, weliswaar direct op de man, maar hij blijft wel netjes en dat op iets waar een hoop mensen zich aan ergeren. Het is dat het totaal off-topic is maar anders zou je er bijna voor applaudisseren!
Die tweede is gewoon een nette reactie waarin de infantiel gestelde vraag toch netjes wordt beantwoord. Die mag dus best wel een +1 hebben wmb!

[ Voor 7% gewijzigd door TheCapK op 15-10-2010 15:44 ]

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 10:45

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Beetje vreemd dat Thirteened in 'nieuws: MSI onthult nieuwe 17,3"-laptop met GT425M' +1 krijgt voor dat ene ontopic zinnetje dat eigenlijk niets toevoegt, terwijl de wat mij betreft veel aan de discussie bijdragende (relevante vraag) reactie chronoz in 'nieuws: MSI onthult nieuwe 17,3"-laptop met GT425M' 0 krijgt.

Een standaardreactie als:
Ziet er goed uit.
mag wat mij betreft regelrecht naar 0, dus ook deze:
Brummetje in 'nieuws: MSI onthult nieuwe 17,3"-laptop met GT425M'
Bovendien zou je hem ook nog als op de man kunnen opvatten met:
Met zo`n opmerking kun je net zo goed geen reactie achterlaten natuurlijk :)

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:47

Slapstick

Me, myself or I

Een behoorlijke flame, deze mag wel eens op -2 gezet worden:

RV in 'nieuws: Wii-afstandsbediening Plus is vanaf 5 november te koop'

:TweakBlog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Dit soort reacties hoeven niet verwijderd te worden :) Voor flames is de -1 bedoeld. Alleen voor "erge" reacties zetten we een -2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Eens, best wel duidelijk dat het geen -2 is ook.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Daar is idd -1 voldoende voor. Laat iedereen maar zien dat het ongewenst is. (was het persoonlijker, dan was er een extra edit bijgezet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajakkes
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 22:32

ajakkes

👑

👑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Op zo'n manier op de man spelen zal ongetwijfeld grappig bedoeld zijn, maar ik zie er de lol niet van in. Bij deze een -2 wegens flamen/trollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Deze is hooguit grappig , dus +1 is de max.. Die 5x+2 en de 2x+3 horen daar echt niet.
OddesE in 'nieuws: Onderzoekers verbeteren het oor'

[ Voor 3% gewijzigd door pcgek op 18-10-2010 18:53 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Lisadr in 'nieuws: Helft Nederlandse internetters wil nog geen 50+Mbps-verbinding'

+2/+3? Als ik heel eerlijk ben, vind ik het een +1. Heel veel meer info biedt het niet dat ontopic is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:03

botoo

💀 too old to die young

+3 is idd wat al te ruim beoordeeld, maar een +2 is verdedigbaar. Het geeft aan dat een dergelijk onderzoek uiterst discutabel is en in het kader van het betreffende nieuwsitem zelfs waarschijnlijk een onjuist voorspellend resultaat.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Ik ben het ook wel eens met de +2 ervoor. Het is misschien wel niet allemaal onderbouwd (geen links e.d.) maar het idee is duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-08 23:46

Redneckerz

A place to be.

het gaat overigens weer aardig fout bij het laatste Apple nieuwtje:

Rosto in 'nieuws: Apple-topman Steve Jobs haalt uit naar Android' - niks op +1, op 0.
Verwijderd in 'nieuws: Apple-topman Steve Jobs haalt uit naar Android' - ook op de 0. 'hij is ook zo lelijk'' kan ook als flamebait worden gezien.
Xtremegamer in 'nieuws: Apple-topman Steve Jobs haalt uit naar Android' - en ook op de 0.
mddd in 'nieuws: Apple-topman Steve Jobs haalt uit naar Android' - hoezo +2? eerder gewoon +1 of 0. blijkbaar wat modjes die van hun rechten af willen.
Verwijderd in 'nieuws: Apple-topman Steve Jobs haalt uit naar Android' - 0, geen +1.
Anoniem: 282646 in 'nieuws: Apple-topman Steve Jobs haalt uit naar Android' - ongewenste meuk, -1, of weg.
Daejji in 'nieuws: Apple-topman Steve Jobs haalt uit naar Android' - reactie op ongewenste meuk, -1.
DBrunings in 'nieuws: Apple-topman Steve Jobs haalt uit naar Android' - mag naar +1 of 0. ontzettend veel tekst, leest niet prettig.
Nibbz in 'nieuws: Apple-topman Steve Jobs haalt uit naar Android' - onnodige spam, -1
watercoolertje in 'nieuws: Apple-topman Steve Jobs haalt uit naar Android' - 1, refereren naar redacteurs. logisch dat we zijn posts anders bekijken met zulke onzin posts.

tot zoverre. er zal wel meer meuk komen. de Modfixers kunnen weer aan de gang. :)

Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Inderdaad, een mooie serie mismods. Toch heb ik er twee anders beoordeeld:
Deze kan volgens mij nog wel op +1:
DBrunings in 'nieuws: Apple-topman Steve Jobs haalt uit naar Android' - mag naar +1 of 0. ontzettend veel tekst, leest niet prettig.
Dit vind ik wel een mooie reactie. Persoonlijk vind ik deze ook nog wel leesbaar en er zitten zeker wel wat informatieve kantjes. Ook zit er een grappige zin in:
Ik geef geen waardeoordeel over welke insteek beter is. Ik kan enkel opmerken dat de insteek van standaardisatie eigenlijk niet van deze tijd is
Ik moest wel even lachen :+
Gezien die informatieve aspecten en het netjes weergeven van diens mening, heb ik deze op +2 gemod.
tot zoverre. er zal wel meer meuk komen. de Modfixers kunnen weer aan de gang. :)
De meeste zijn inmiddels al op hun juiste moderatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Ik vind het meeste nog wel redelijk staan opmerkelijk genoeg. Maar het is hoog tijd voor het nieuwe mod-systeem, kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien moet een modje even naar [Verwijderde gebruiker] kijken. Hij maakt niet alleen meerdere FIPO's, maar hij geeft ook nog aan dat hij er trots op is ook.

Dat lijkt mij reden genoeg om iemand even vermanend toe te spreken o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:20:
Misschien moet een modje even naar [Verwijderde gebruiker] kijken. Hij maakt niet alleen meerdere FIPO's, maar hij geeft ook nog aan dat hij er trots op is ook.

Dat lijkt mij reden genoeg om iemand even vermanend toe te spreken o.i.d.
ja, zit geen 1 fatsoenlijke post tussen, niet bij de reacties, maar ook niet tussen zijn forumposts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

OMG, die user kan idd wel de nodige tikken op zijn kont gebruiken ja...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Die heeft een virtueel pak slaag gehad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Ik zie nog vaak harde reacties onder productreviews. Het lijkt alsof er een hoge drempel ligt voor een productreview. De enige drempel die er echter ligt is 125 woorden en het algemene beleid. Het is dus de vrijheid van een user om een review te deponeren van enkel 125 woorden. Natuurlijk mag je altijd tips geven hoe een review te verbeteren, maar dit mag je m.i. nooit van een user eisen.

Steeds vaker zie ik echter dat gebruikers ronduit eisen dat een review verbeterd wordt. Het gevaar is dat de gastvrijheid van de site minder wordt, of dat gebruikers zich opgedrongen voelen. Dit terwijl zij gewoon conform de FAQ handelen.
De Productreviews zijn erg flexibel en uitgebreid van opzet.
FAQ productreview

In dit geval doel ik op deze reactie: westlym in 'XFX HD 5830 1GB GDDR5 PCI-E'
Mij lijkt dit ongewenst. Het lijkt me goed als er een signaal uit gaat dat men wat vriendelijker moet reageren onder productreview. Vaak vind ik de toon niet opbouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Aan zo'n reactie kan ik me eigenlijk nauwelijks storen. Nuttig is hij absoluut niet, maar ongewenst vind ik hem ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Dirk schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 11:16:
Aan zo'n reactie kan ik me eigenlijk nauwelijks storen. Nuttig is hij absoluut niet, maar ongewenst vind ik hem ook niet.
Ik baseer mijn verhaal op de volgende quote uit de mod-faq over ongewenste reacties:
(...) en allerlei andere reacties die een onvriendelijk karakter hebben (...)
Wellicht dat ik het te zwaar beoordeel of de FAQ verkeerd lees. Toch vind ik dat die reactie best onvriendelijk en onnodig hard verwoord is. Ook is, zoals ik al uitgelegd heb, de 'claim' niet juist.

Edit:
Okey, met '0' kan ik mij ook vinden. Bedankt Dirk, voor je reactie. Toch mogen sommige users m.i. iets constructiever en vriendelijker reageren onder productreviews.

[ Voor 14% gewijzigd door Herman op 20-10-2010 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
De reactie is wat kortaf, maar verder niet echt onvriendelijk. Dat zijn reactie niet overeenkomt met de 'officiële' verwachting van een review, kan ik me al helemaal niet druk om maken.

[ Voor 49% gewijzigd door Dirk op 20-10-2010 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 10:45

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Inzichtvolle reactie die wat mij betreft daarom best +2 mag:
mddd in 'nieuws: Google scrambelt 244.000 huizen van Duitse Street View-klagers'

Geen +2 waard:
TVL in 'nieuws: Google scrambelt 244.000 huizen van Duitse Street View-klagers'
mddd in 'nieuws: Google scrambelt 244.000 huizen van Duitse Street View-klagers'
edit:
Ik zie dat deze 2 allebei door een +1-modje +3 hebben gekregen, dat lijkt me niet helemaal de bedoeling. Berichtje naar de user?

Deze kan misschien nog net op +2, maar verdient wat mij betreft toch eerder +1, want ondanks het redelijk heldere voorbeeld biedt hij geen nieuw inzicht en is hij volgens mij vooral op mening gemod (net als bovenstaande +2's):
Banaan000 in 'nieuws: Google scrambelt 244.000 huizen van Duitse Street View-klagers'

[ Voor 6% gewijzigd door Ghost Dog op 21-10-2010 15:00 ]

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Laatst online: 07:34
Hoe kan deze reactie ooit op +2 staan...
Informatief is ie niet bepaald..
stewie in 'nieuws: Microsoft geeft Xbox Live Silver nieuwe naam - update'

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Daar geef ik niet meer dan een 0 voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Laatst online: 07:34
Dirk schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 16:35:
Daar geef ik niet meer dan een 0 voor...
Ik vind het eerlijk gezegd bijna een MS bash :). Aangezien er wel degelijk functionaliteiten in Live Silver/Free zitten.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Ik zal het je dan ook niet kwalijk nemen als je een -1 geeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:39

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Deze kortzichtige oneliner is echt geen 0 maar gewoon een -1: Soldaatje in 'nieuws: Google scrambelt 244.000 huizen van Duitse Street View-klagers'

Hetzelfde geldt voor deze user die erg goed op weg is: Verwijderd in 'nieuws: Google scrambelt 244.000 huizen van Duitse Street View-klagers' (reactiekarma -1200% oid).

[ Voor 36% gewijzigd door Bor op 21-10-2010 17:39 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd in 'nieuws: Ziekenhuis Hoorn besmet met computervirus'

Lijkt me niet echt een +1 waard, om het over die +2 nog maar niet te hebben, dat is gewoon modmisbruik.

watercoolertje in 'nieuws: Facebook klaagt opnieuw spammers aan'

+2 lijkt me een beetje aan de hoge kant, die +3 al helemaal, is gewoon een +1 imho...

[ Voor 31% gewijzigd door wildhagen op 21-10-2010 19:12 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nouw idd dat is wel hoog. (8>
Voor 1 zinnetje ,waar ik geen info( toegevoegde waarde/informatief) in zie.
watercoolertje in 'nieuws: Facebook klaagt opnieuw spammers aan'
Heb die iets lager gezet.

:)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2010 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waking_The_Dead
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07-2024
Ik ben hier relatief nieuw en heb de mod-FAQ doorgenomen, maar volgens mij is deze post toch echt geen -1 waard: Google scrambelt 244.000 huizen van Duitse Street View-klagers

Ik wijs iemand op een ludieke wijze op twee dt-fouten in dezelfde zin en vervolgens ga ik volledig on-topic in op zijn post. Volgens de FAQ zijn opmerkingen over schrijffouten in het artikel ongewenst maar er staat niets over posts; of heb ik dat nu volledig verkeerd begrepen?

Nadien heeft die persoon die fouten gecorrigeerd, dus zo onzinnig is dit toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 16:45

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Tja, schoolmeestergedrag is niet echt populair, en ik had zelf de boel omgedraaid, eerst on-topic reageren, en daarna als een ps. je verbeteringen toevoegen. Nu lijkt het alsof je voornaamste punt je verbetering is, en je er om een -1 te voorkomen nog even een on-topic aan toevoegt. Desondanks +1, maar hij heeft nog een duwtje nodig... (of nog een second opinion ;) )

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Pagina: 1 ... 5 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.