Het kleine-mismoderatietopic deel XIX Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 18 Laatste
Acties:
  • 39.928 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Tussen de -1 en 0 in voor mij. eigenlijk -1, maar het is ook weer niet heel erg. Zeker niet hoger dan 0.

Het is ook nog een first post zie ik, 3 minuten na plaatsing. Toch voor mij een -1 dan...

[ Voor 10% gewijzigd door Zoijar op 01-10-2010 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

wildhagen schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 16:12:
lethalnl in 'nieuws: Turkije blokkeert videosite Vimeo'

Wat doet dat op een +1? :?

En de vergelijking met de maffia is me ook een paar bruggen te verder.
Ik lees toch echt ''maffe'' in die post :P Vind hem nog wel kunnen,kan wmb op 0

edit
@Wildhagen: Hij is van de +1 af,dat was ie iig niet waard :)

[ Voor 7% gewijzigd door pcgek op 01-10-2010 19:31 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

pcgek schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 18:59:
[...]

Ik lees toch echt ''maffe'' in die post :P Vind hem nog wel kunnen,kan wmb op 0
LOL, hoe kom ik nou weer bij maffia? :? Zal wel door het lage niveau van zijn post komen :P

Anyway, ik heb mijn 0 veranderd in een -1 wegens het, zoals Zoijar al aangeeft, redelijk hoge FiPo-gehalte.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstam
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 21:56
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft brengt in Spanje 'Office Phone' uit'

Deze zal wel een -1 hebben vanwege het volgende:
Wie koopt er nou überhaupt Windows Mobile danwel Windows Phone?
en
Maar gezien Microsoft met Windows Phone een iPhone v0.9 probeert te maken.
Gezien de reputatie van Windows Mobile; wie koopt er idd een Windows Mobile telefoon met spelers op de markt als Android en iOS? Is een persoonlijke mening.

En het klopt dat Microsoft met Windows Phone 7 dezelfde strategie toepast als Apple dat al enkele jaren met de iPhone doet.

Dus ik vind deze reactie geen -1 waard, eerder een +1, alhoewel ik 'm een 0 heb gegeven (om niet te veel af te wijken voor de modbot ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Vind het wat trollerig, zeker die eerste en laatste alinea, een -1 is imho zeer zeker wel te verdedigen, een 0 ook. Een +1 zou wel modmisbruik zijn (specifiek: meningmodden).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstam
Elke moderatie is een mening van de moderator...
Als een moderator modereert maar geen mening heeft, heet het papegaaimodden.

Maar goed, een 0 is beter voor deze reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Mwah, ik neig gezien het wat trollerige karakter toch iets eerder naar de -1 eerlijk gezegd.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:27

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Die troll zie ik niet echt, eerlijk gezegd. Een +1 zou ik dan ook geen probleem mee hebben, al heb ik zelf een 0 gegeven.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:39

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

wildhagen schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 21:02:
Mwah, ik neig gezien het wat trollerige karakter toch iets eerder naar de -1 eerlijk gezegd.
Ik heb ook een -1 gegeven vanwege het trollerige karakter.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dirk schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 21:15:
Die troll zie ik niet echt, eerlijk gezegd.
De eerste zin/alinea is sowieso één grote troll, en ook dat geleuter over 'iPhone 0.9' (als in: minderwaardig aan iPhone) is natuurlijk een troll, iig in deze vorm.

[ Voor 4% gewijzigd door wildhagen op 01-10-2010 21:39 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramBo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:31
In het kader van de pol, en gezien alle antwoorden denk ik dat FitTiv in 'poll: Kabinet?' een +2 of van mij zelfs een +3 mag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Een +2 is idd prima verdedigbaar, bij een poll mag idd wat soepeler gemod worden. Maar een +3 vind ik toch echt wel wat overdreven eigenlijk, zoveel is het imho nu ook weer niet waard.

[ Voor 3% gewijzigd door wildhagen op 01-10-2010 21:46 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstam
Die politieke topics hebben me wel eens een ban opgeleverd ;) Heb me vandaag maar ingehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:33

arnoudwokke

Redacteur
Niet echt een mismoderatie - of misschien toch wel: deze reactie mag wmb in zijn geheel offline worden getrokken (vanwege schelden en verwijzing naar Nazi-Duitsland - althans, dat is wat hij bedoelt vrees ik): superaki in 'poll: Kabinet?'

En ja, het is in binary, dus gelukkig kan niet iedereen het gelijk lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dat is inderdaad een forse troll ja, een -1 lijkt me dan ook wel verdiend.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Voor dit soort gedrag vind ik -2 ook wel op zijn plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:24

Herman

FP ProMod
arnoudwokke schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 10:04:
Niet echt een mismoderatie - of misschien toch wel: deze reactie mag wmb in zijn geheel offline worden getrokken (vanwege schelden en verwijzing naar Nazi-Duitsland - althans, dat is wat hij bedoelt vrees ik): superaki in 'poll: Kabinet?'

En ja, het is in binary, dus gelukkig kan niet iedereen het gelijk lezen.
Poeh, ik heb het binaire gedeelte vertaald... :N
Wat een flame! -2 lijkt me haast nog te soft.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

mstam schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 20:59:
Elke moderatie is een mening van de moderator...
Als een moderator modereert maar geen mening heeft, heet het papegaaimodden.
Als een moderator modt volgens de FAQ dan doet hij dit zonder zijn eigen mening erbij te betrekken en is hij ook niet aan het papagaaimodden. Dat is ook de manier waarop er gemod hoort te worden

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:33

arnoudwokke

Redacteur
En hij gaat gewoon vrolijk door: Verwijderd in 'poll: Kabinet?'

[ Voor 27% gewijzigd door arnoudwokke op 02-10-2010 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Yup, had hem al een -1 gegeven voor die 2e reactie.

mstam in 'poll: Kabinet?'

Degene die dat een +1 gaf mag imho zijn modrechten ook inleveren, een klassiek voorbeeld van een -1. Een combinatie van veel, héél veel, trolls en flames.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Ik heb die reacties van superaki maar opgeruimd, daar verliezen we verder toch niets mee in de discussie.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstam
wildhagen schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 12:06:
Yup, had hem al een -1 gegeven voor die 2e reactie.

mstam in 'poll: Kabinet?'

Degene die dat een +1 gaf mag imho zijn modrechten ook inleveren, een klassiek voorbeeld van een -1. Een combinatie van veel, héél veel, trolls en flames.
Owh dank je :)

Misschien moet je de definitie van "een troll" even lezen?

A troll is someone who posts inflammatory, extraneous, or off-topic messages in an online community, such as an online discussion forum, chat room, or blog, with the primary intent of provoking other users into a desired emotional response.

Een Job Cohen een Judas Cohen noemen is natuurlijk een persoonlijke mening. Om dit naar beneden te modden zegt meer over het t.net publiek (erg links) dan over het niveau van mijn reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Een Job Cohen een Judas Cohen noemen is natuurlijk een persoonlijke mening.
Nee, het is een provocatie, en dat is een troll, zoals je nota bene zelf al quote. Lees je je eigen quotes überhaupt wel?
Om dit naar beneden te modden zegt meer over het t.net publiek (erg links) dan over het niveau van mijn reactie.
Dat hij naar beneden is gemod, is volledig te wijten aan de zeer slechte kwaliteit van de reactie (eigenlijk alleen maar trolls en flames), niet aan de politieke voorkeur van de mods. Dat is een stevige beschuldiging namelijk, die totaal elke grond (en onderbouwing) mist.

BTW: t.net publiek is over het algemeen erg rechts, niet links.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstam
wildhagen schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 17:41:
[...]

Nee, het is een provocatie, en dat is een troll, zoals je nota bene zelf al quote. Lees je je eigen quotes überhaupt wel?
Met veel genoegen!

Is gewoon een politieke mening in een reactie op een politiek-georiënteerd artikel dat niet op t.net thuishoort en het omlaag modden is dus navernant incorrect.

Dat er een aantal moderators gepikeerd zijn omdat ze met de komst (nu definitief) van deze regering op hun subsidies worden gekort, is mij niet te verwijten natuurlijk. Schakel dan simpelweg de mogelijkheid tot modereren uit voor dit soort artikelen of publiceer ze ergens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dat er een aantal moderators gepikeerd zijn omdat ze met de komst (nu definitief) van deze regering op hun subsidies worden gekort, is mij niet te verwijten natuurlijk. Schakel dan simpelweg de mogelijkheid tot modereren uit voor dit soort artikelen of publiceer ze ergens anders.
Dit is wéér een grove troll.

Met alle respect, maar kan je niet beter meer volwassen reageren, zonder in al je reacties trolls en/of flames te verwerken? Dan kom je iig wat serieuzer over, en zonder trolls krijg je ook moderaties die stukken hoger liggen.

Trolls worden namelijk, conform de FAQ waar je zélf mee hebt ingestemd (!), afgestraft.

Anoniem: 323539 in 'nieuws: Turkije blokkeert videosite Vimeo'

Duidelijke -1 wegens flamen. Die +3-gever mag imho zijn modrechten inleveren.

[ Voor 15% gewijzigd door wildhagen op 02-10-2010 18:12 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
@mstam, naamsverhaspelingen als 'Judas Cohen' zijn net als bijvoorbeeld 'Microschoft' en zijn dus ongewenst. De verdere beschuldigingen die jij hier uit zijn al helemaal ongewenst. Je politieke mening mag je best uiten, maar dat moet wel in nette termen en zonder loze beschuldigingen gebeuren.

@wilhagen, afgehandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 22:33

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
wildhagen schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 18:05:
[...]
Anoniem: 323539 in 'nieuws: Turkije blokkeert videosite Vimeo'

Duidelijke -1 wegens flamen. Die +3-gever mag imho zijn modrechten inleveren.
Die reactie heb ik maar op -2 gezet, want zulke flames gaan me echt te ver. :X

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-06 22:10
Ligt het nu aan mij, of zijn veel reacties in Nederlandse animatiefilm Sintel vrijgegeven op internet overgewaaardeerd?

Een hoop op +1 staande reacties stellen simpelweg "goede film, mooi gemaakt", of spoilers over de het verhaal. Ik vind dat hoogstens een 0 waard eigenlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Spheroid op 03-10-2010 23:57 ]

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Dat was mij ook al opgevallen. Zoveel reacties waren er nog niet toen ik er doorheen gefietst ben, maar hier een aantal waar ik gister een 0 voor heb gegeven:
Darkshifty in 'nieuws: Nederlandse animatiefilm Sintel vrijgegeven op internet'
zozamis in 'nieuws: Nederlandse animatiefilm Sintel vrijgegeven op internet'
dier in 'nieuws: Nederlandse animatiefilm Sintel vrijgegeven op internet'
TimeVortex in 'nieuws: Nederlandse animatiefilm Sintel vrijgegeven op internet'

edit: Deze kan er ook nog bij
Verwijderd in 'nieuws: Nederlandse animatiefilm Sintel vrijgegeven op internet'

@Dirk
Dan was het iid een ander verhaal :) Maargoed, ben nu ook wel vrij soepel geweest met het geven van een +1

[ Voor 16% gewijzigd door pcgek op 04-10-2010 10:16 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Stuk voor stuk reacties die ik als compliment op een eigen werk van tweakers.net wel als +1 had beoordeeld, maar nu is een 0 wel genoeg wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

p0st in 'nieuws: FBI rolt Zeus-bende op mede dankzij Nederlandse hulp' een -1 voor een toch redelijk racistisch stukje, of valt het wel mee en is het een 0? Misschien een beetje zeurderig, en het stoort me ook verder niet heel erg, maar het lijkt me toch een vorm van reactie die hier niet echt gewenst is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:45

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Zoijar schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 13:29:
p0st in 'nieuws: FBI rolt Zeus-bende op mede dankzij Nederlandse hulp' een -1 voor een toch redelijk racistisch stukje, of valt het wel mee en is het een 0? Misschien een beetje zeurderig, en het stoort me ook verder niet heel erg, maar het lijkt me toch een vorm van reactie die hier niet echt gewenst is...
Die mag van mij ook wel -1 inderdaad.

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Twee users mogen wel eens worden nagekeken. Deze reactie is geen +2 of +3. Puur meningmodden.
lowg in 'MSI en Sparkle introduceren overgeklokte GTX 460-videokaarten'

Jammer trouwens van die FiPo. Nu gaan er 20 reacties over een PS3. Totaal irrelevant.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Zoijar schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 13:29:
Kan er de 0 ook nog wel van inzien. Als hij nou ''De oost-europeanen worden steeds slimmer!'' had geschreven was het een ander verhaal geweest. Maar door het gebruik van ''die'' wijst hij alleen naar de groep skimmers :)

[ Voor 57% gewijzigd door pcgek op 04-10-2010 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

pcgek schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 17:09:
[...]

Kan er de 0 ook nog wel van inzien. Als hij nou ''De oost-europeanen worden steeds slimmer!'' had geschreven was het een ander verhaal geweest. Maar door het gebruik van ''die'' wijst hij alleen naar de groep skimmers :)
Gezien het gebruik hier in de zin is het verschil tussen 'de' en 'die' eigenlijk afwezig. Van mij heeft ie een -1 gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Van mij ook een -1 ja :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Is het nodig om de 3de reactie van deze user ook af te straffen met een -1? lijkt me nu niet helemaal terecht
lowg in 'nieuws: MSI en Sparkle introduceren overgeklokte GTX 460-videokaarten'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

pcgek schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 18:39:
Is het nodig om de 3de reactie van deze user ook af te straffen met een -1? lijkt me nu niet helemaal terecht
lowg in 'nieuws: MSI en Sparkle introduceren overgeklokte GTX 460-videokaarten'
Dat is koste wat het kost je fipo goedpraten. Misschien dat een Powermod hem daar even over aan kan spreken? Ik geef er echt niet meer dan een -1 aan omdat het nog steeds heel erg off-topic EN ongewenst is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Verwijderd in 'nieuws: EU en VS kibbelen over laatste puntjes ACTA'

staat al op 0, maar de persoon die daar een +3 voor gegeven heeft mag wel even nagekeken worden.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

k1n8fisher schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 20:20:
[...]

Dat is koste wat het kost je fipo goedpraten. Misschien dat een Powermod hem daar even over aan kan spreken? Ik geef er echt niet meer dan een -1 aan omdat het nog steeds heel erg off-topic EN ongewenst is!
Als reactie op is het niet heel erg offtopic,ook al heeft het weinig met het artikel te maken. Hij probeert zijn fipo toe te lichten maar word daar keihard op afgestraft,en dat is nmm modden op user en/of zijn verleden. Er staat niets in zijn post wat ongewenst is,daarom vind ik die -1 zwaar overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

k1n8fisher schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 20:20:
[...]

Helemaal mee eens. -1 uitgedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Wat vinden jullie van deze?
Verwijderd in 'nieuws: EU en VS kibbelen over laatste puntjes ACTA'
Ik denk dat hij grappig bedoelt is, maar dan nog lijkt het mij niet helemaal de bedoeling om te gaan roepen dat je dan een bloedbad aan gaat richten.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

-1 it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Een -2 zou ik zeggen, dit kan echt niet. Ook al moet je het wellicht anders lezen. De reactie daarop kan ook wel naar een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Moeilijk, maar ik vind het geen -2 waard. Het is inderdaad een behoorlijk grof en over the top verhaal. Maar hij heeft wel een punt. Het klinkt overdreven en dat is het misschien ook wel wat, maar er zit zeker een kern van waarheid in. Ik verbaas me er ook wel eens over dat de straffen op economische delicten zo verschrikkelijk hoog uitvallen, terwijl mensen met bijvoorbeeld moord met veel minder wegkomen.

Ik denk inderdaad dat, zoals vgroenewold ook zegt, je de reactie anders moet lezen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:03

botoo

💀 too old to die young

Initieel zou je idd denken dat het een opgeblazen dapper-doen verhaaltje van een puber is, maar ik denk meer dat Athalon1951 het absurde van FreezeXJ's genoemde 20 jaar in de schijnwerpers wilt zetten.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Het ontopicgedeelte heeft wmb te weinig waarde om het offtopicgedeelte nog enigzins te compenseren. Afvalputwaardige reactie volgens mij highmastdon in 'nieuws: Eerste GeForce GT 430-kaarten duiken op'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

pcgek schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 18:24:
Het ontopicgedeelte heeft wmb te weinig waarde om het offtopicgedeelte nog enigzins te compenseren. Afvalputwaardige reactie volgens mij highmastdon in 'nieuws: Eerste GeForce GT 430-kaarten duiken op'
Wat mij betreft -1. Ik vind het sowieso irritant wanneer mensen willens en wetens offtopic posten (zelfs de titel ervoor zetten) om af te sluiten met een oninteressante nog enigszins ontopic reactie (zelfs de titel ervoor zetten) om toch nog op 0 of +1 uit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Dit is niet echt een bijster goede post maar geen -1: vgroenewold in 'nieuws: Galaxy Tab-tablet krijgt Gorilla Glass'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Stond ie op -1 dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gvdh
  • Nu online
TimMer in 'nieuws: Brein eist bij rechter verbod op FTD' verdient w.m.b. geen +2, eerder +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Zou een Powermod de +3 modder op deze post eens willen controleren?
Gleighton in 'nieuws: Brein eist bij rechter verbod op FTD'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragontje124
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 17:50
@gvdh
ik wilde m net hier gaan posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Done. Die leek er nog niet heel veel van te begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Is dit nu echt een 0? Dit soort one liners zijn niet meer dan vervuiling imho.

Mr. Awesome in 'nieuws: Brein eist bij rechter verbod op FTD'

En wat te doen met deze:

G_Dragon in 'nieuws: Brein eist bij rechter verbod op FTD'

of deze:

Verwijderd in 'nieuws: Brein eist bij rechter verbod op FTD'

[ Voor 43% gewijzigd door Bor op 06-10-2010 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in 'nieuws: Brit opgepakt voor het niet overhandigen van encryptiesleutel'

Waarom verdient deze een +1? :p

Met 64+ replies vind ik hem wel een +2 verdienen eigenlijk,

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2010 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Ben meestal wel een beetje soepel met reacties op dit soort nieuwsartikelen,anders blijft er maar weinig over. Daarom een 0 voor de eerste. Maar problemen met een -1 heb ik ook niet.
Voor de 2de zou ik een 0 gegeven hebben als hij het eerste zinnetje niet had geschreven,nu een -1.

De laatste is een overduidelijke -1 :)
Nou je het zegt,ik zou het niet weten. Heb eigenlijk geen idee waarom 'de poster' privacy aanhaalt,want het was de brit er om te doen dat ze het (eventuele)bewijsmateriaal niet konden inzien. Zie sowieso al weinig raakvlak tussen de reactie en de inhoud van het artikel,want er word geen woord gerept over privacy of eventuele rechten waarop de verdachte zich zou beroepen. Kan er daarom de 0 wel van inzien,en ook gegeven >:)

edit:
Vreemd om te zien dat de meerderheid er een +1 in ziet, het gaat hier niet eens om een veroordeling wegens kindermisbruik.

[ Voor 29% gewijzigd door pcgek op 06-10-2010 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
AP3X in 'nieuws: Microsoft wil interface Windows 7 verbeteren voor tablets'

+1?

Stoney3K in 'nieuws: Microsoft wil interface Windows 7 verbeteren voor tablets'

Het is alweer duidelijk hoe er gemod wordt.

Tevens is het een stuk over Windows, en meneer post iPad specs en voordelen. Ik zie even niet hoe dat informatief is en on-topic. Maar goed.

[ Voor 51% gewijzigd door Dakreal op 07-10-2010 12:32 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Mwja, wel on-topic toch? Geen geweldige reactie, maar dat hoeft ook niet. Geen flame oid, geen troll imho, en toch wel een punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Zoijar schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 12:18:
[...]

Mwja, wel on-topic toch? Geen geweldige reactie, maar dat hoeft ook niet. Geen flame oid, geen troll imho, en toch wel een punt.
Ik vind de reactie eigenlijk nauwelijks inhoud hebben. Dus niet op 0 vanwege offtopic, maar vanwege irrelevant.
Stoney3K in 'nieuws: Microsoft wil interface Windows 7 verbeteren voor tablets'

Het is alweer duidelijk hoe er gemod wordt.

Tevens is het een stuk over Windows, en meneer post iPad specs en voordelen. Ik zie even niet hoe dat informatief is en on-topic. Maar goed.
Dat is 1 mod met een weging van 1x die een fout maakt, daar hoef je je niet druk om te maken. De manier waarop de iPad erbij wordt gehaald vind ik op zich prima kunnen, dat is door de vergelijking die hij maakt gewoon ontopic, maar alsnog vind ik de reactie geen meerwaarde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Dirk schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 12:50:
Ik vind de reactie eigenlijk nauwelijks inhoud hebben. Dus niet op 0 vanwege offtopic, maar vanwege irrelevant.
Nou, naar mijn idee zegt hij hetzelfde als veel andere mensen die op +1 staan. Waarom bouwen ze w7 om dat niet bedoeld is voor tablets etc. Of het nou waar is of niet, het is een legitieme vraag/mening (imho). (zie bv de eerste zes reacties, die zijn echt niet beter dan deze ;) ) Naja, maakt ook verder niet zo veel uit...

[ Voor 11% gewijzigd door Zoijar op 07-10-2010 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in 'reviews: Samsung Omnia 735: de laatste der Mohikanen?'

Hoi , Beste Mods , :) vraag;
,is dit echt zo irrelevant en /of offtopic :?

@ Dirk ,thankyou :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2010 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Dat ziet eruit als gewoon een nette reactie en dubbel is hij zo te zien ook niet, dus die hoort op +1. :)

offtopic:
Je icon is heel irritant trouwens, dat geknipper gaat veel te snel. Let ook even op Het algemeen beleid #icons

[ Voor 41% gewijzigd door Dirk op 07-10-2010 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
En waarom heb ik -1?

Dakreal in 'nieuws: Microsoft wil interface Windows 7 verbeteren voor tablets'

Het verhaal van de persoon waar ik op reageer is off-topic, en die krijgt + 1 terwijl mijn verhaal een reactie op het zijne is waardoor het minimaal +0 zou moeten zijn.

mstam in 'nieuws: Microsoft wil interface Windows 7 verbeteren voor tablets'

Is niet eens op waarheden berust, maar toch +1.

Volgens mij heeft de moderering weer helemaal niets met de FAQ te maken.

[ Voor 28% gewijzigd door Dakreal op 07-10-2010 14:57 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Jouw reactie leest als een flame, daarom staat hij op -1. Daarbij val ik over de volgende alinea's:
Misschien is het dan eens tijd om nieuwe versies te downloaden en je floppy's de deur uit te doen.
Het is natuurlijk ook veel makkerlijker om te bashen dan is met een nuttige bijdrage te komen als Apple-fanaat.
En dat andere reacties wel op +1 terechtkomen (alhoewel je een inhoudelijk onjuiste reactie ook op 0 mag modden) ligt meer aan jouw reactiestijl dan aan die reacties. Jouw reacties zijn gewoon lomp en onvriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Dirk schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 15:04:
Jouw reactie leest als een flame, daarom staat hij op -1. Daarbij val ik over de volgende alinea's:

[...]

[...]

En dat andere reacties wel op +1 terechtkomen (alhoewel je een inhoudelijk onjuiste reactie ook op 0 mag modden) ligt meer aan jouw reactiestijl dan aan die reacties. Jouw reacties zijn gewoon lomp en onvriendelijk.
Als dat al flames zijn kunnen er wel een hoop reacties op -1. Maar goed, ik zal de volgende keer niet meer "flamen" want zeggen dat iemand de floppy's de deur uit moet doen, dat kan natuurlijk niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Darkreal ,het enigste wat ik kan bedenken ,is de toon waarop en dit
qoute;

"Het is natuurlijk ook veel makkerlijker om te bashen dan is met een nuttige bijdrage te komen als Apple-fanaat."
?????maar dat is een gok.
Wat de werkelijke overweging was?
Het ziet er wel als zijnde relevant uit. :)

edit; dus toch voor de flame .Dat had je zo onderhand wel kunnen weten :) .
En "lomp en onvriendelijk" is dan eigenlijk wat ik met toon bedoel.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2010 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajakkes
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 22:32

ajakkes

👑

Je opmerking over floppy's vind ik inderdaad ongepast.

En als je de zin met bashen en apple-fanaat ook uit je post had gelaten was het waarschijnlijk wel een +1 geweest.

Maar het is vooral de opmerking over floppy's die kant nog wal slaat.

👑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Verwijderd in 'nieuws: Sony komt met cmos-sensor van 16,41MP voor mobieltjes'
Degene die hieraan +3 heeft gegeven mag wel even een notificatie krijgen, want dat is echt modmisbruik.
Deze reactie verdient hoogstens 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstam
Is wel op waarheden berust. Check maar eens recente exploits na van Windows. Velen treffen 3.11+ omdat Microsoft gewoon nog code van 15 jaar oud in Win 7 gebruikt.

En deze is ook vreemd gemod. 6 on-topic, 1 off-topic en 13 ongewenst. Lijkt me er op dat er wat Windows-zieltjes op de lange tenen zijn getrapt.
En Windows 7 een uitstekend OS?
En wel om deze zin. Dat is gewoon een persoonlijke mening en die mening komt voort uit 27 jaar computerervaring vanaf de ZX-81, tot de C64, tot PC-DOS en vanaf de allereerste Windows NT versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

mstam schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 19:57:
[...]

En deze is ook vreemd gemod. 6 on-topic, 1 off-topic en 13 ongewenst. Lijkt me er op dat er wat Windows-zieltjes op de lange tenen zijn getrapt.
Nope, dat is imho een troll (laatste alinea). Als je denkt dat dat het enige verschil is tussen Win7 en Win2000 dan zie ik maar twee mogelijkheden:

1) Je hebt er wérkelijk niets van begrepen (van de verschillen)
2) Het is bedoeld als ordinaire troll

Daarnaast is Vista niet geflopt, en termen als "meuk" helpen ook niet echt mee.

Gezien je verleden van trolls in posts die over Windows gaan, slaat de balans bij een reactie die toch al een tikje op het randje balanceert, bij mij dan ook eerder door naar de negatieve kant van die balans.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstam
wildhagen schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 20:01:
[...]

Nope, dat is imho een troll (laatste alinea). Als je denkt dat dat het enige verschil is tussen Win7 en Win2000 dan zie ik maar twee mogelijkheden:

1) Je hebt er wérkelijk niets van begrepen (van de verschillen)
2) Het is bedoeld als ordinaire troll
Tuurlijk zijn er verschillen tussen win2000 en win7, echter is win7 nog steeds grotendeels op win2000 dus eigenlijk NT gebaseerd. En daar ging mijn reactie over, niks trollerigs aan.

Misschien zelf een cursusje volgen alvorens te oordelen? Leg de bestanden uit de system32 directory van win2000 en win7 eens naast elkaar en er gaat een wereld voor je open ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Sjonge, dat je daar +1 voor kunt geven. Wellicht verdienen die een klein onderzoekje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Allebei maar even geedit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
d:)b

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Absoluut niets toevoegende opmerking, mag van mij wel -1:
Djmaddox in 'nieuws: 'Acer voorziet dualcore-netbooks van Windows en Android''
Reageer dan niet ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Misschien een overbodige opmerking,maar dat maakt hem nog niet ongewenst. Van mij een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Totaal overbodig en wat mij betreft de offtopic voorbij. Ik heb een -1 gegeven. Als je niets te melden hebt kun je beter niet reageren imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 16:35
Ik weet dat dit eigenlijk ongeoorloofd is, maar gezien de herhalende discussie over wat nou "het EPD" is vind ik dat mijn reactie wat meer in het voetlicht mag staan :)

Robino in 'nieuws: Spieken in EPD kan arts baan gaan kosten'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Rave17 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 11:57:
Ik weet dat dit eigenlijk ongeoorloofd is, maar gezien de herhalende discussie over wat nou "het EPD" is vind ik dat mijn reactie wat meer in het voetlicht mag staan :)

Robino in 'nieuws: Spieken in EPD kan arts baan gaan kosten'
Je hebt al een +2 wat ik genoeg vind voor bekende info welke ook al bij eerdere discussies over het EPD naar voren is gekomen. Prima score toch?

Deze mag wel omlaag overigens: wankel in 'nieuws: Spieken in EPD kan arts baan gaan kosten'

[ Voor 14% gewijzigd door Bor op 08-10-2010 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 16:35
Bor de Wollef schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 13:06:
[...]

Je hebt al een +2 wat ik genoeg vind voor bekende info welke ook al bij eerdere discussies over het EPD naar voren is gekomen. Prima score toch?

Deze mag wel omlaag overigens: wankel in 'nieuws: Spieken in EPD kan arts baan gaan kosten'
Onderhand wel ja :) Bij mijn vorige post stond hij nog op een +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Rave17 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 13:09:
[...]

Onderhand wel ja :) Bij mijn vorige post stond hij nog op een +1.
Je hebt 20x+2 nu. Daar sta je redelijk stevig :)

Deze krijgt +2 maar bevat feitelijk onjuiste info: Noxa in 'nieuws: Spieken in EPD kan arts baan gaan kosten'

namelijk:
Wat mij dus zo verbaasd is dat er eigenlijk een systeem is gekomen wat met de moderne techniek beter beveiligd kan worden. Ik noem een persoonsgebonden inlog code, security ID pas/USB stick whatever. Maar dat al die maatregelen niet genomen zijn of op zijn minst overdacht zijn voor dat het systeem de lucht in ging/gaat.
Wat mij betreft te hoog.

Wat vinden jullie van deze:

EdRandom in 'nieuws: Spieken in EPD kan arts baan gaan kosten'

Ik heb +2 gegeven gezien de post een interessante vraag stelt. Iedereen gaat er namelijk maar van uit dat er een goede rechtvaardiging is maar een business case is nergens te vinden. Wat mij betreft een +2 gezien de post een interessante vraag stelt die aanzet tot nadenken.

[ Voor 76% gewijzigd door Bor op 08-10-2010 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Zo'n vraag mag zeker op +2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

KPN == maffia? Altijd popiejopie om een bedrijf voor maffia uit te maken |:(
bbob in 'nieuws: KPN zadelt bellers met extra kosten op door voicemail-melding'
Verwijderd in 'nieuws: KPN zadelt bellers met extra kosten op door voicemail-melding'

* botoo draagt twee -1 kandidaten aan.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Hier vind ik +2 weer te hoog eigenlijk: Robino in 'nieuws: Spieken in EPD kan arts baan gaan kosten'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Deze reactie is natuurlijk een -1. Degene die +2 gaf kent zeer waarschijnlijk de FAQ niet.

Verwijderd in ''Apple is bang dat hoesjes iPhone 4-achterkant beschadigen''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Jrz in 'nieuws: KPN zadelt bellers met extra kosten op door voicemail-melding'

Deze mag imho wel op -2, ik vind een -1 nog erg licht hiervoor.

En die +3 gever kan imho acuut zijn modrechten levenslang inleveren (of zijn het er meer dan één?)...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

wildhagen schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 16:11:
Jrz in 'nieuws: KPN zadelt bellers met extra kosten op door voicemail-melding'

Deze mag imho wel op -2, ik vind een -1 nog erg licht hiervoor.

En die +3 gever kan imho acuut zijn modrechten levenslang inleveren (of zijn het er meer dan één?)...
Die +3 gever(s) mogen wat mij betreft hun rechten idd inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
De -2 is gegeven, +3 ga ik even een mailtje sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

KompjoeFriek in 'nieuws: NFI kan binnen zes uur een dna-onderzoek doen' lijkt me een -1 wegens op de man en gebrek aan verdere inhoud. Die +1 die er ook aan gegeven wordt begrijp ik dus niet helemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Idd -1 ja, dit is puur flamen.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

tehsojiro in 'nieuws: Tweede Kamer wil geen centrale opslag vingerafdrukken'

Lijkt me geen +2 (en zeker niet 10x +2!), maar een -1.

Gepetto in 'nieuws: Tweede Kamer wil geen centrale opslag vingerafdrukken'

En dit is geen +3 (en zeker geen 6x!), maar (imho) een -1.

Onderzoekje voor +2 en +3 gevers wellicht?

Ithaca81 in 'nieuws: OWC werkt aan pci-e ssd's op basis van SF2000-controllers'

Lijkt me ook geen +3 waard....

[ Voor 27% gewijzigd door wildhagen op 08-10-2010 18:45 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

De 2de reactie zijn toch nog behoorlijk -1s voor nodig om hem daar effectief op te krijgen, kun je nagaan welk gewicht die 6x+3 heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auke121
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-05-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

C&P van je eigen tekst (*hier*) mag je toch echt onder de nutteloze dubbelposts scharen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1 ... 4 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.