Tussen de -1 en 0 in voor mij. eigenlijk -1, maar het is ook weer niet heel erg. Zeker niet hoger dan 0.
Het is ook nog een first post zie ik, 3 minuten na plaatsing. Toch voor mij een -1 dan...
[ Voor 10% gewijzigd door Zoijar op 01-10-2010 18:21 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Tussen de -1 en 0 in voor mij. eigenlijk -1, maar het is ook weer niet heel erg. Zeker niet hoger dan 0.
[ Voor 10% gewijzigd door Zoijar op 01-10-2010 18:21 ]
Ik lees toch echt ''maffe'' in die postwildhagen schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 16:12:
lethalnl in 'nieuws: Turkije blokkeert videosite Vimeo'
Wat doet dat op een +1?
En de vergelijking met de maffia is me ook een paar bruggen te verder.
[ Voor 7% gewijzigd door pcgek op 01-10-2010 19:31 ]
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
LOL, hoe kom ik nou weer bij maffia?pcgek schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 18:59:
[...]
Ik lees toch echt ''maffe'' in die postVind hem nog wel kunnen,kan wmb op 0
Virussen? Scan ze hier!
enWie koopt er nou überhaupt Windows Mobile danwel Windows Phone?
Gezien de reputatie van Windows Mobile; wie koopt er idd een Windows Mobile telefoon met spelers op de markt als Android en iOS? Is een persoonlijke mening.Maar gezien Microsoft met Windows Phone een iPhone v0.9 probeert te maken.
Virussen? Scan ze hier!
Elke moderatie is een mening van de moderator...wildhagen schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 20:54:
(specifiek: meningmodden).
Virussen? Scan ze hier!
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Ik heb ook een -1 gegeven vanwege het trollerige karakter.wildhagen schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 21:02:
Mwah, ik neig gezien het wat trollerige karakter toch iets eerder naar de -1 eerlijk gezegd.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
De eerste zin/alinea is sowieso één grote troll, en ook dat geleuter over 'iPhone 0.9' (als in: minderwaardig aan iPhone) is natuurlijk een troll, iig in deze vorm.Dirk schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 21:15:
Die troll zie ik niet echt, eerlijk gezegd.
[ Voor 4% gewijzigd door wildhagen op 01-10-2010 21:39 ]
Virussen? Scan ze hier!
Virussen? Scan ze hier!
Poeh, ik heb het binaire gedeelte vertaald...arnoudwokke schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 10:04:
Niet echt een mismoderatie - of misschien toch wel: deze reactie mag wmb in zijn geheel offline worden getrokken (vanwege schelden en verwijzing naar Nazi-Duitsland - althans, dat is wat hij bedoelt vrees ik): superaki in 'poll: Kabinet?'
En ja, het is in binary, dus gelukkig kan niet iedereen het gelijk lezen.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Als een moderator modt volgens de FAQ dan doet hij dit zonder zijn eigen mening erbij te betrekken en is hij ook niet aan het papagaaimodden. Dat is ook de manier waarop er gemod hoort te wordenmstam schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 20:59:
Elke moderatie is een mening van de moderator...
Als een moderator modereert maar geen mening heeft, heet het papegaaimodden.
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
[ Voor 27% gewijzigd door arnoudwokke op 02-10-2010 12:04 ]
Virussen? Scan ze hier!
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Owh dank jewildhagen schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 12:06:
Yup, had hem al een -1 gegeven voor die 2e reactie.
mstam in 'poll: Kabinet?'
Degene die dat een +1 gaf mag imho zijn modrechten ook inleveren, een klassiek voorbeeld van een -1. Een combinatie van veel, héél veel, trolls en flames.
Nee, het is een provocatie, en dat is een troll, zoals je nota bene zelf al quote. Lees je je eigen quotes überhaupt wel?Een Job Cohen een Judas Cohen noemen is natuurlijk een persoonlijke mening.
Dat hij naar beneden is gemod, is volledig te wijten aan de zeer slechte kwaliteit van de reactie (eigenlijk alleen maar trolls en flames), niet aan de politieke voorkeur van de mods. Dat is een stevige beschuldiging namelijk, die totaal elke grond (en onderbouwing) mist.Om dit naar beneden te modden zegt meer over het t.net publiek (erg links) dan over het niveau van mijn reactie.
Virussen? Scan ze hier!
Met veel genoegen!wildhagen schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 17:41:
[...]
Nee, het is een provocatie, en dat is een troll, zoals je nota bene zelf al quote. Lees je je eigen quotes überhaupt wel?
Dit is wéér een grove troll.Dat er een aantal moderators gepikeerd zijn omdat ze met de komst (nu definitief) van deze regering op hun subsidies worden gekort, is mij niet te verwijten natuurlijk. Schakel dan simpelweg de mogelijkheid tot modereren uit voor dit soort artikelen of publiceer ze ergens anders.
[ Voor 15% gewijzigd door wildhagen op 02-10-2010 18:12 ]
Virussen? Scan ze hier!
Die reactie heb ik maar op -2 gezet, want zulke flames gaan me echt te ver.wildhagen schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 18:05:
[...]
Anoniem: 323539 in 'nieuws: Turkije blokkeert videosite Vimeo'
Duidelijke -1 wegens flamen. Die +3-gever mag imho zijn modrechten inleveren.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
[ Voor 4% gewijzigd door Spheroid op 03-10-2010 23:57 ]
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
[ Voor 16% gewijzigd door pcgek op 04-10-2010 10:16 ]
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Die mag van mij ook wel -1 inderdaad.Zoijar schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 13:29:
p0st in 'nieuws: FBI rolt Zeus-bende op mede dankzij Nederlandse hulp' een -1 voor een toch redelijk racistisch stukje, of valt het wel mee en is het een 0? Misschien een beetje zeurderig, en het stoort me ook verder niet heel erg, maar het lijkt me toch een vorm van reactie die hier niet echt gewenst is...
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Kan er de 0 ook nog wel van inzien. Als hij nou ''De oost-europeanen worden steeds slimmer!'' had geschreven was het een ander verhaal geweest. Maar door het gebruik van ''die'' wijst hij alleen naar de groep skimmersZoijar schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 13:29:
p0st in 'nieuws: FBI rolt Zeus-bende op mede dankzij Nederlandse hulp' een -1 voor een toch redelijk racistisch stukje, of valt het wel mee en is het een 0? Misschien een beetje zeurderig, en het stoort me ook verder niet heel erg, maar het lijkt me toch een vorm van reactie die hier niet echt gewenst is...
[ Voor 57% gewijzigd door pcgek op 04-10-2010 17:12 ]
Gezien het gebruik hier in de zin is het verschil tussen 'de' en 'die' eigenlijk afwezig. Van mij heeft ie een -1 gekregen!pcgek schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 17:09:
[...]
Kan er de 0 ook nog wel van inzien. Als hij nou ''De oost-europeanen worden steeds slimmer!'' had geschreven was het een ander verhaal geweest. Maar door het gebruik van ''die'' wijst hij alleen naar de groep skimmers
Virussen? Scan ze hier!
Dat is koste wat het kost je fipo goedpraten. Misschien dat een Powermod hem daar even over aan kan spreken? Ik geef er echt niet meer dan een -1 aan omdat het nog steeds heel erg off-topic EN ongewenst is!pcgek schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 18:39:
Is het nodig om de 3de reactie van deze user ook af te straffen met een -1? lijkt me nu niet helemaal terecht
lowg in 'nieuws: MSI en Sparkle introduceren overgeklokte GTX 460-videokaarten'
Als reactie op is het niet heel erg offtopic,ook al heeft het weinig met het artikel te maken. Hij probeert zijn fipo toe te lichten maar word daar keihard op afgestraft,en dat is nmm modden op user en/of zijn verleden. Er staat niets in zijn post wat ongewenst is,daarom vind ik die -1 zwaar overdreven.k1n8fisher schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 20:20:
[...]
Dat is koste wat het kost je fipo goedpraten. Misschien dat een Powermod hem daar even over aan kan spreken? Ik geef er echt niet meer dan een -1 aan omdat het nog steeds heel erg off-topic EN ongewenst is!
Helemaal mee eens. -1 uitgedeeld.k1n8fisher schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 20:20:
[...]
Dat is koste wat het kost je fipo goedpraten. Misschien dat een Powermod hem daar even over aan kan spreken? Ik geef er echt niet meer dan een -1 aan omdat het nog steeds heel erg off-topic EN ongewenst is!
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Wat mij betreft -1. Ik vind het sowieso irritant wanneer mensen willens en wetens offtopic posten (zelfs de titel ervoor zetten) om af te sluiten met een oninteressante nog enigszins ontopic reactie (zelfs de titel ervoor zetten) om toch nog op 0 of +1 uit te komen.pcgek schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 18:24:
Het ontopicgedeelte heeft wmb te weinig waarde om het offtopicgedeelte nog enigzins te compenseren. Afvalputwaardige reactie volgens mij highmastdon in 'nieuws: Eerste GeForce GT 430-kaarten duiken op'
Done. Die leek er nog niet heel veel van te begrijpen.Bor de Wollef schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 22:45:
Zou een Powermod de +3 modder op deze post eens willen controleren?
Gleighton in 'nieuws: Brein eist bij rechter verbod op FTD'
[ Voor 43% gewijzigd door Bor op 06-10-2010 18:39 ]
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2010 20:04 ]
Ben meestal wel een beetje soepel met reacties op dit soort nieuwsartikelen,anders blijft er maar weinig over. Daarom een 0 voor de eerste. Maar problemen met een -1 heb ik ook niet.Bor de Wollef schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 18:34:
Is dit nu echt een 0? Dit soort one liners zijn niet meer dan vervuiling imho.
Mr. Awesome in 'nieuws: Brein eist bij rechter verbod op FTD'
En wat te doen met deze:
G_Dragon in 'nieuws: Brein eist bij rechter verbod op FTD'
of deze:
Verwijderd in 'nieuws: Brein eist bij rechter verbod op FTD'
Nou je het zegt,ik zou het niet weten. Heb eigenlijk geen idee waarom 'de poster' privacy aanhaalt,want het was de brit er om te doen dat ze het (eventuele)bewijsmateriaal niet konden inzien. Zie sowieso al weinig raakvlak tussen de reactie en de inhoud van het artikel,want er word geen woord gerept over privacy of eventuele rechten waarop de verdachte zich zou beroepen. Kan er daarom de 0 wel van inzien,en ook gegeven
[ Voor 29% gewijzigd door pcgek op 06-10-2010 21:56 ]
[ Voor 51% gewijzigd door Dakreal op 07-10-2010 12:32 ]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Mwja, wel on-topic toch? Geen geweldige reactie, maar dat hoeft ook niet. Geen flame oid, geen troll imho, en toch wel een punt.
Ik vind de reactie eigenlijk nauwelijks inhoud hebben. Dus niet op 0 vanwege offtopic, maar vanwege irrelevant.Zoijar schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 12:18:
[...]
Mwja, wel on-topic toch? Geen geweldige reactie, maar dat hoeft ook niet. Geen flame oid, geen troll imho, en toch wel een punt.
Dat is 1 mod met een weging van 1x die een fout maakt, daar hoef je je niet druk om te maken. De manier waarop de iPad erbij wordt gehaald vind ik op zich prima kunnen, dat is door de vergelijking die hij maakt gewoon ontopic, maar alsnog vind ik de reactie geen meerwaarde hebben.Stoney3K in 'nieuws: Microsoft wil interface Windows 7 verbeteren voor tablets'
Het is alweer duidelijk hoe er gemod wordt.
Tevens is het een stuk over Windows, en meneer post iPad specs en voordelen. Ik zie even niet hoe dat informatief is en on-topic. Maar goed.
Nou, naar mijn idee zegt hij hetzelfde als veel andere mensen die op +1 staan. Waarom bouwen ze w7 om dat niet bedoeld is voor tablets etc. Of het nou waar is of niet, het is een legitieme vraag/mening (imho). (zie bv de eerste zes reacties, die zijn echt niet beter dan dezeDirk schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 12:50:
Ik vind de reactie eigenlijk nauwelijks inhoud hebben. Dus niet op 0 vanwege offtopic, maar vanwege irrelevant.
[ Voor 11% gewijzigd door Zoijar op 07-10-2010 12:56 ]
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2010 15:02 ]
[ Voor 41% gewijzigd door Dirk op 07-10-2010 14:55 ]
[ Voor 28% gewijzigd door Dakreal op 07-10-2010 14:57 ]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Misschien is het dan eens tijd om nieuwe versies te downloaden en je floppy's de deur uit te doen.
En dat andere reacties wel op +1 terechtkomen (alhoewel je een inhoudelijk onjuiste reactie ook op 0 mag modden) ligt meer aan jouw reactiestijl dan aan die reacties. Jouw reacties zijn gewoon lomp en onvriendelijk.Het is natuurlijk ook veel makkerlijker om te bashen dan is met een nuttige bijdrage te komen als Apple-fanaat.
Als dat al flames zijn kunnen er wel een hoop reacties op -1. Maar goed, ik zal de volgende keer niet meer "flamen" want zeggen dat iemand de floppy's de deur uit moet doen, dat kan natuurlijk niet!Dirk schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 15:04:
Jouw reactie leest als een flame, daarom staat hij op -1. Daarbij val ik over de volgende alinea's:
[...]
[...]
En dat andere reacties wel op +1 terechtkomen (alhoewel je een inhoudelijk onjuiste reactie ook op 0 mag modden) ligt meer aan jouw reactiestijl dan aan die reacties. Jouw reacties zijn gewoon lomp en onvriendelijk.
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2010 15:17 ]
👑
Is wel op waarheden berust. Check maar eens recente exploits na van Windows. Velen treffen 3.11+ omdat Microsoft gewoon nog code van 15 jaar oud in Win 7 gebruikt.Dakreal schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 14:56:
mstam in 'nieuws: Microsoft wil interface Windows 7 verbeteren voor tablets'
Is niet eens op waarheden berust, maar toch +1.
En wel om deze zin. Dat is gewoon een persoonlijke mening en die mening komt voort uit 27 jaar computerervaring vanaf de ZX-81, tot de C64, tot PC-DOS en vanaf de allereerste Windows NT versie.En Windows 7 een uitstekend OS?
Nope, dat is imho een troll (laatste alinea). Als je denkt dat dat het enige verschil is tussen Win7 en Win2000 dan zie ik maar twee mogelijkheden:mstam schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 19:57:
[...]
En deze is ook vreemd gemod. 6 on-topic, 1 off-topic en 13 ongewenst. Lijkt me er op dat er wat Windows-zieltjes op de lange tenen zijn getrapt.
Virussen? Scan ze hier!
Tuurlijk zijn er verschillen tussen win2000 en win7, echter is win7 nog steeds grotendeels op win2000 dus eigenlijk NT gebaseerd. En daar ging mijn reactie over, niks trollerigs aan.wildhagen schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 20:01:
[...]
Nope, dat is imho een troll (laatste alinea). Als je denkt dat dat het enige verschil is tussen Win7 en Win2000 dan zie ik maar twee mogelijkheden:
1) Je hebt er wérkelijk niets van begrepen (van de verschillen)
2) Het is bedoeld als ordinaire troll
Sjonge, dat je daar +1 voor kunt geven. Wellicht verdienen die een klein onderzoekje?dcm360 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 22:50:
Ik wil deze 2 reacties even speciaal onder de aandacht brengen:
Ecomonist in 'nieuws: Tweede Kamer wil geen centrale opslag vingerafdrukken'
Verwijderd in 'nieuws: Tweede Kamer wil geen centrale opslag vingerafdrukken'
Je hebt al een +2 wat ik genoeg vind voor bekende info welke ook al bij eerdere discussies over het EPD naar voren is gekomen. Prima score toch?Rave17 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 11:57:
Ik weet dat dit eigenlijk ongeoorloofd is, maar gezien de herhalende discussie over wat nou "het EPD" is vind ik dat mijn reactie wat meer in het voetlicht mag staan
Robino in 'nieuws: Spieken in EPD kan arts baan gaan kosten'
[ Voor 14% gewijzigd door Bor op 08-10-2010 13:07 ]
Onderhand wel jaBor de Wollef schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 13:06:
[...]
Je hebt al een +2 wat ik genoeg vind voor bekende info welke ook al bij eerdere discussies over het EPD naar voren is gekomen. Prima score toch?
Deze mag wel omlaag overigens: wankel in 'nieuws: Spieken in EPD kan arts baan gaan kosten'
Je hebt 20x+2 nu. Daar sta je redelijk stevigRave17 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 13:09:
[...]
Onderhand wel jaBij mijn vorige post stond hij nog op een +1.
Wat mij betreft te hoog.Wat mij dus zo verbaasd is dat er eigenlijk een systeem is gekomen wat met de moderne techniek beter beveiligd kan worden. Ik noem een persoonsgebonden inlog code, security ID pas/USB stick whatever. Maar dat al die maatregelen niet genomen zijn of op zijn minst overdacht zijn voor dat het systeem de lucht in ging/gaat.
[ Voor 76% gewijzigd door Bor op 08-10-2010 13:26 ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Virussen? Scan ze hier!
Die +3 gever(s) mogen wat mij betreft hun rechten idd inleveren.wildhagen schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 16:11:
Jrz in 'nieuws: KPN zadelt bellers met extra kosten op door voicemail-melding'
Deze mag imho wel op -2, ik vind een -1 nog erg licht hiervoor.
En die +3 gever kan imho acuut zijn modrechten levenslang inleveren (of zijn het er meer dan één?)...
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 27% gewijzigd door wildhagen op 08-10-2010 18:45 ]
Virussen? Scan ze hier!
Virussen? Scan ze hier!
C&P van je eigen tekst (*hier*) mag je toch echt onder de nutteloze dubbelposts scharen.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq