Het kleine-mismoderatietopic deel XIX Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 18 Laatste
Acties:
  • 39.924 views

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:27

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Dat was inderdaad geen promod.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• mstam
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 21:56
Dan was het iemand met een weging van 6. Zal wel weer wat posten als ik wat zie. Vind het altijd moeizaam om deze thread snel te vinden maar heb 'm nu maar gebookmarked ;)

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

mstam schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 13:35:
Dan was het iemand met een weging van 6.
Ook dat kun je niet zomaar weten, het kunnen ook 2 mods van 4x en 2x zijn, of 3 van 2x etc.

Jij hebt namelijk geen inzage in de moderaties, en zonder die inzage weet je dus niet wat voor mods het zijn.

Virussen? Scan ze hier!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Ik weet zeker dat de mods die jouw reactie omlaag hebben gemod geen andere vreemde mods hebben gedaan, want dat heb ik al gecontroleerd.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• mstam
Dirk schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 13:38:
Ik weet zeker dat de mods die jouw reactie omlaag hebben gemod geen andere vreemde mods hebben gedaan, want dat heb ik al gecontroleerd.
Was niet mijn reactie hoor :)
Ben door de posts aan het lezen en aan het modereren en kwam deze afwijking tegen. Hoe ik weet dat het iemand met een weging van x6 is? Omdat ik kan tellen :) 6+0 = 6. Deze is 2x off-topic gemodereerd en 2x ongewenst.

Ik merk namelijk dat modders met een x6 weging vaak willekeurig te werk gaan en hier en daar een post modden. Ik klik na gemodereerd te hebben regelmatig op de moderatie en kan zien of iemand achter mij aan heeft gemodereerd.

Het was een paar dagen geleden dat in een lange thread veel posts als on-topic werden gemodereerd met een x6 weging terwijl deze posts duidelijk off-topic waren. Wel informatief trouwens maar simpelweg niet gerelateerd aan het artikel.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik merk namelijk dat modders met een x6 weging vaak willekeurig te werk gaan en hier en daar een post modden.
Nogmaals: hoe weet jij dat het dan één mod betreft, en niet meerdere (papegaaien werken immers ook volgens dit principe)?

Met het laatste, het hier en daar een post modden, is verder helemaal niets mis lijkt me. Het is immers niet verplicht alle posts te modden. Ik heb ook wel een posts waar ik niet goed de waarde kan beoordelen, vaak laat ik die dan ook ongemod.

RielN in 'nieuws: Waarschuwingssysteem NL-Alert werkt niet op nieuwe smartphones'

Lijkt me geen +2 waard overigens.

[ Voor 16% gewijzigd door wildhagen op 25-09-2010 13:59 ]

Virussen? Scan ze hier!

• mstam
wildhagen schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 13:57:
[...]

Nogmaals: hoe weet jij dat het dan één mod betreft, en niet meerdere (papegaaien werken immers ook volgens dit principe)?
Dat kan ik bepalen aan de snelheid en regelmaat van het modden en een stukje logisch redeneren. De kans dat 2 moderators met een +3 weging kort na elkaar modereren is veel lager dan dat een moderator met een +6 weging langskomt. 3x +2 weging nog minder waarschijnlijk etc.

Als ik een post tegenkom die niet gemodereerd is, kan ik al aan de hand van de leeftijd van het artikel en aan de populariteit en het tijdstip bepalen of en wanneer de post gemodereerd gaat worden; een artikel van ruim een dag oud wordt niet meer met grote regelmaat gemodereerd, 's nachts wordt er amper gemodereerd, recente populaire artikelen m.n. m.b.t. Android, HTC, Apple, Windows etc. worden snel gemodereerd.

Dus als ik een aantal posts van een populair recent artikel tegenkom die niet zijn gemodereerd, kun je er vergif op innemen dat deze binnen de minuut worden gemodereerd en zodoende kan ik dus vrijwel real-time volgen wat de weging van een moderator is.

Ook komt het regelmatig voor dat een moderator met een zwaardere weging op een iets later tijdstip door een thread heenloopt. Dus ik zie een aantal posts zonder moderatie en opeens zijn ze met een +6 weging gemodereerd. En laatst dus een thread waar die mods naar mijn mening niet geheel correct waren. Veels te veel +1 waar dat 0 had moeten zijn. Dat kan mij m'n modstatus kosten aangezien ik ze gewoon 0 heb gemodereerd.
Nee is zeker geen +2 waard :)

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Dan nog weet je niet of het een promod was. Behalve promods hebben ook powermods een 6x weging, diverse andere crew heeft om verschillende redenen een 6x weging, en, wat veruit het meest voorkomt, heel wat gewone users hebben van de modbot een 6x weging gekregen. Dat je iemand met 6x weging ziet modden zegt dus niets.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Gone.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wie wil deze even rechtzetten: killerdemon in 'meuk: VMware Workstation 7.1.2'

Die post is niet informatief of inzichtvol maar gewoon een +1.

[ Voor 10% gewijzigd door Bor op 25-09-2010 18:33 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Lijkt me idd wel een modbreakje waard ja...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Ik wilde hem net submitten. Goed dat ie weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:17

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd in 'nieuws: Sony blokkeert 'niet-officiële' randapparatuur in firmware 3.50'
Ik zie niets wat daar on-topic aan is. Een nieuwspost over de PS3 en dan begint ie te zeuren over de Xbox 360.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Yup, maximaal een 0 imho.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

.oisyn schreef op zondag 26 september 2010 @ 16:05:
Verwijderd in 'nieuws: Sony blokkeert 'niet-officiële' randapparatuur in firmware 3.50'
Ik zie niets wat daar on-topic aan is. Een nieuwspost over de PS3 en dan begint ie te zeuren over de Xbox 360.
Die is idd niet geheel ontopic. De post krijgt zelfs een +2 en staat nu redelijk stevig op +1. Hier is nog wel wat werk nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Mwah, 1x +2, 28x +1, 29x 0, nog één ProMod is voldoende voor een 0 denk ik, gaat wel goedkomen :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstam
wildhagen schreef op zondag 26 september 2010 @ 16:09:
Mwah, 1x +2, 28x +1, 29x 0, nog één ProMod is voldoende voor een 0 denk ik, gaat wel goedkomen :)
Hee, zie ik hier een aanmoediging tot papegaaien van een promod? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

mstam schreef op zondag 26 september 2010 @ 17:10:
[...]

Hee, zie ik hier een aanmoediging tot papegaaien van een promod? ;)
Nee. En van dit soort insinuaties ben ik ook niet gediend.

mrmartijn in 'nieuws: Maildatabase van berucht Brits advocatenkantoor ligt op straat'

Kunnen FPA/Powermods hier eens naar kijken, 2 posts van dit kaliber van iemand niet eerder gepost heeft lijkt me toch niet heel erg gewenst. Bijsturing is misschien wel handig.

[ Voor 56% gewijzigd door wildhagen op 26-09-2010 17:15 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op zondag 26 september 2010 @ 16:05:
Lijkt me duidelijk relevant. Microsoft, een andere consolebakker, ging al eerder over tot het blokkeren van niet-officiele randapparatuur (i.c. opslagmedia). Wat is daar mis mee om te melden? Je kunt wel zeggen dat mijn opmerking niet zo past in het kader van een 1st post, dat ben ik wel eens. In een iets latere post of in het oude modsysteem had ie opzeker wel een +1 informatie gekregen.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2010 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op zondag 26 september 2010 @ 17:53:
[...]

Lijkt me duidelijk relevant. Microsoft ging al eerder over tot het blokkeren van niet-officiele randapparatuur (i.c. opslagmedia). Wat is daar mis mee om te melden?
Wat er mis mee is, is dat het helemaal offtopic is. De newspost ging immers niet over Microsoft en haar Xbox, maar over de PS3 van Sony.

Sony en Microsoft zijn afaik twee compleet van elkaar losstaande bedrijven.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op zondag 26 september 2010 @ 17:55:
[...]

Wat er mis mee is, is dat het helemaal offtopic is. De newspost ging immers niet over Microsoft en haar Xbox, maar over de PS3 van Sony.

Sony en Microsoft zijn afaik twee compleet van elkaar losstaande bedrijven.
Tja, en als AMD een nieuwe processor introduceert mag je die zeker ook niet gaan vergelijken met Intel. Je bekijkt het allemaal te gedetailleerd. Het gaat er om dat een consolebakker (Sony) overgaat tot het blokkeren van een aantal randapparaten. Dan mag je best wel zeggen dat zoiets niet voor het eerst is gebeurd bij consoles. Microsoft ging al eerder over tot het blokkeren onofficiele opslagmedia (=ook randapparatuur). Als jij dat niet informatief vindt maar off-topic vind ik dat erg jammer.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2010 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Dat mag je ook best wel melden,maar dat wil nog niet zeggen dat het relevant is. Is het ook niet ,daarom een 0. Het vergelijken van cpu's is een heel ander verhaal. :)

Waarom word deze opmerking zo hard afgestraft? kan toch ook best op 0?
Travelan in 'nieuws: Sony blokkeert 'niet-officiële' randapparatuur in PS3-firmware 3.50'

[ Voor 7% gewijzigd door pcgek op 26-09-2010 18:13 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Deze 2 posts zijn van hetzelfde caliber echter worden ze toch anders gemod lijkt het:

Verwijderd in 'nieuws: Google maakt winnaars van 10^100-verkiezing bekend'
calvinturbo in 'nieuws: Google maakt winnaars van 10^100-verkiezing bekend'

De 2e zal als flame worden beschouwd denk ik echter geeft deze ook een mening weer van de poster net als de eerste post die ik aanhaal. Ik stem ervoor beide gelijk te beoordelen. Een 0 gezien de posts totaal niets toevoegen of een -1 wegens het posten van totaal nutteloze kreten.
Je kunt er een 0 van maken wegens ontzettende open deur wellicht. De post op zich is totaal overbodig.

[ Voor 29% gewijzigd door Bor op 26-09-2010 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
2x -1 wat mij betreft, gewoon te zinloos. En die van pcgek mag nog wel op een 0 van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Nee, het is totaal niet relevant voor het nieuwsbericht, en je reactie heeft (wellicht onbedoeld) een beetje een PS3-is-beter-dan-360 gehalte, wat ook weer de nodige flamewars met zich mee kan brengen.
Microsoft, een andere consolebakker, ging al eerder over tot het blokkeren van niet-officiele randapparatuur (i.c. opslagmedia). Wat is daar mis mee om te melden?
Niets. Een 0 betekent niet "deze post is niet gewenst". Daar is de -1 voor.
Je kunt wel zeggen dat mijn opmerking niet zo past in het kader van een 1st post, dat ben ik wel eens. In een iets latere post of in het oude modsysteem had ie opzeker wel een +1 informatie gekregen.
Dat slaat natuurlijk nergens op. Een eerdere reactie hoort niet anders gemodereerd te worden dan een reactie die later geplaatst is. De hele toekenning "first post" bestaat wat dat betreft ook niet meer. Het is niet zo dat aan een eerdere post meer aandacht besteed hoeft te worden dan een post die later is geplaatst. De reden dat een FiPo op -1 belandt is omdat hij meestal inhoudsloos is. Maar feitelijk maakt het niet uit op welke plek een inhoudsloze post onder het artikel staat.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Heren en dames, wat vinden jullie van deze:

GENETX in 'nieuws: Oracle-ceo: We willen een chipfabrikant overnemen'

Is dit echt een +3 of +2 waard?
Het hele relaas over AMD is niet eens zo heel erg ontopic in het artikel over Oracle. Een relatie is er wel maar deze is niet zo heel erg sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op zondag 26 september 2010 @ 19:06:
[...]

Nee, het is totaal niet relevant voor het nieuwsbericht, en je reactie heeft (wellicht onbedoeld) een beetje een PS3-is-beter-dan-360 gehalte, wat ook weer de nodige flamewars met zich mee kan brengen.
Tot dat de promodjes langskwamen heeft hij lange tijd op +1 gestaan. 34 mensen hebben 'm +1 ontopic beoordeeld, een behoorlijk aantal. Dus totaal niet relevant is wellicht een overstatement.

En met 20 (!) reacties vond men het kennelijk relevant genoeg om te bediscussiëren.
Niets. Een 0 betekent niet "deze post is niet gewenst". Daar is de -1 voor.
We gaan er niet uitkomen. Ik vind het +1 informatief, dus geen 0/-1.
Dat slaat natuurlijk nergens op. Een eerdere reactie hoort niet anders gemodereerd te worden dan een reactie die later geplaatst is. De hele toekenning "first post" bestaat wat dat betreft ook niet meer. Het is niet zo dat aan een eerdere post meer aandacht besteed hoeft te worden dan een post die later is geplaatst. De reden dat een FiPo op -1 belandt is omdat hij meestal inhoudsloos is. Maar feitelijk maakt het niet uit op welke plek een inhoudsloze post onder het artikel staat.
Ik begrijp je punt, maar in sommige nieuwsitem (denk bv aan Apple) kan een 'verkeerde' first post wel direct de toon zetten (en dus ongewenst meestal) terwijl die verderop in een draadje minder gewicht kent (dus wat minder ongewenst imho).

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2010 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Bor de Wollef schreef op zondag 26 september 2010 @ 19:41:

Het hele relaas over AMD is niet eens zo heel erg ontopic in het artikel over Oracle. Een relatie is er wel maar deze is niet zo heel erg sterk.
Omdat het offtopic is wil ik inderdaad wel 1 punt aftrekken, maar dan blijft het voor mij een +2...
Verwijderd schreef op zondag 26 september 2010 @ 19:52:
Tot dat de promodjes langskwamen heeft hij lange tijd op +1 gestaan.[...]
En dat is precies de reden dat er promods zijn. Laten we er verder over ophouden, wij kunnen jou niet overtuigen en jij krijgt van ons geen gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Dirk schreef op zondag 26 september 2010 @ 20:31:
[...]

Omdat het offtopic is wil ik inderdaad wel 1 punt aftrekken, maar dan blijft het voor mij een +2...

[...]
Ik begrijp dat je anders een +3 had gegeven? Wat is de relatie tussen het hele stuk over AMD, de verwachting mbt AMD en de wens van Oracle waar het bericht over gaat? Ik kan er echt geen must read in zien als ik de post in de context van het nieuwsitem plaats. In die context vind ik de post geen must read maar een +2. Gezien de post niet over AMD gaat en de poster de wens van Oracle ook niet echt aanhaalt kan ik er max een +1 voor geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Voor die combinatie van factoren trek ik dus 1 punt af, geen 2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Dat snap ik Dirk. Wat ik niet helemaal begrijp is waarom je er een +3 voor wilde geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Omdat het een mooi stukje analyse is dat bij een geschikt artikel over amd wel ontopic was geweest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Dirk schreef op zondag 26 september 2010 @ 20:55:
Omdat het een mooi stukje analyse is dat bij een geschikt artikel over amd wel ontopic was geweest. :)
Smaken verschillen merk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

De volgende inbreng:

Van hetzelfde laken een pak. Ook die post gaat offtopic en alleen over AMD. Toch geeft een enkeling +3 en het gros +2 wat echt te hoog is.

[ Voor 21% gewijzigd door Bor op 26-09-2010 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Ok een onzinnige uitspraak, maar zeker geen -1: catjebomber in 'meuk: Amiga Forever 2010.1'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Ik heb er ook een -1 aan gegeven. Het is een totaal nutteloze oneliner als FIPO en niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Bor de Wollef schreef op zondag 26 september 2010 @ 21:04:
De volgende inbreng:

Van hetzelfde laken een pak. Ook die post gaat offtopic en alleen over AMD. Toch geeft een enkeling +3 en het gros +2 wat echt te hoog is.
Die heeft inderdaad minder inhoud dan de voorgaande post en heb ik daarom een +1 gegeven.
Zo zinloos hoort het gewoon op -1. Fipo of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Bor de Wollef schreef op zondag 26 september 2010 @ 19:41:

Volgens mij is de reactie van Genetx ontopic zat als antwoord op de reactie van Wildhagen. In relatie met het artikel is het iets minder,maar dat mag toch niets uitmaken? +3 geef ik in dit soort gevallen nooit,maar een +2 is wel op zijn plaats lijkt me. Wil gewoon aantonen dat AMD er beter voorstaat dan Wildhagen doet overkomen,en op een manier die goed onderbouwd is :)
Bor de Wollef schreef op zondag 26 september 2010 @ 21:04:
De volgende inbreng:

Die is nmm wel +1 waardig,heeft weinig raakvlak met het artikel. Het is nu niet meer dan een onderlinge discussie over AMD.

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:28

botoo

💀 too old to die young

Ik kan de koppeling tussen beide consoles en de blokkering van randapparatuur wel zien, Bobwarley geeft aan dat Sony niet alleen staat in dit blokkeren.
* botoo doet +1

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op zondag 26 september 2010 @ 19:52:
Tot dat de promodjes langskwamen heeft hij lange tijd op +1 gestaan. 34 mensen hebben 'm +1 ontopic beoordeeld, een behoorlijk aantal. Dus totaal niet relevant is wellicht een overstatement.
En nu staat ie op 0, blijkbaar dus toch niet zo relevant. Beetje een suffe opmerking van mij natuurlijk, maar net zo goed kun je geen waarde hechten aan een tussentijdse score. Het is echt niet zo dat je door hier iets te posten een reactie op een willekeurige score kunt krijgen. Mensen moeten het er mee eens zijn, en dat waren ze blijkbaar, anders was ie gewoon op 1 blijven staan.
En met 20 (!) reacties vond men het kennelijk relevant genoeg om te bediscussiëren.
Je kunt in elke thread wel een complete offtopic discussie beginnen waar mensen op ingaan. Dat wil niet zeggen dat hij ook relevant is binnen de context van het onderwerp.
We gaan er niet uitkomen. Ik vind het +1 informatief, dus geen 0/-1.
Ik vind het ook absoluut geen -1. Maar ook geen +1. En idd, meningen verschillen :)

[ Voor 17% gewijzigd door .oisyn op 26-09-2010 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Dirk schreef op zondag 26 september 2010 @ 21:13:
[...]

Die heeft inderdaad minder inhoud dan de voorgaande post en heb ik daarom een +1 gegeven.

[...]

Zo zinloos hoort het gewoon op -1. Fipo of niet.
Ja, op de fp ben ik het daar natuurlijk mee eens, maar bij een emulatie programma-itempje? Daar is het logisch dat oude sentimenten naarboven komen. Maar een -1 begrijp ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wraldpyk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-08 22:13
Ik heb toch wel mijn vraagtekens bij de moderatie op mijn post.
Ik krijg vrij veel off-topic en zelfs een ongewenst, terwijl het heel duidelijk on-topic is:
Zie ik hier nou iets verkeerd, of zijn het gewoon verkeerde moderaties?

Wraldpyk in 'nieuws: Man krijgt 10 jaar cel voor hacken van voip-aanbieders'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

vgroenewold schreef op maandag 27 september 2010 @ 14:07:
[...]

Ja, op de fp ben ik het daar natuurlijk mee eens, maar bij een emulatie programma-itempje? Daar is het logisch dat oude sentimenten naarboven komen. Maar een -1 begrijp ik ook.
Wanneer oude sentimenten boven komen kun je juist een leuke post maken over de goede herinneringen toch? Dit is echt alleen een FIPO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:42
ZpAz in 'nieuws: RIM introduceert 7"-tablet genaamd Blackberry PlayBook'
Dit is toch gewoon ontopic? Wel jammer dat hij vindt dat hij dan in de reactie op de moderatie moet reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Die is inderdaad gewoon ontopic. Die moderatieopmerking kan ik me niet al te erg aan storen, al heb ik hem wel even een schop hierheen gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:19

watercoolertje

Untertitel

Ben ik weer:
Kan iemand me niet even het adres achterhalen van de mod die me bewust door de hele thread heen (elke post) 0 heeft gegeven? (nu zeg ik niet dat alles ontopic is maar kommop er is gewoon iemand van boven naar beneden naar me naam gaan zoeken)

nieuws: RIM introduceert 7"-tablet genaamd Blackberry PlayBook

Zal ik hem is een +3 geven op ze kaak :) Ja ik raak hier gefrustreerd van, heeft die knul toch nog ze zin!

Edit: of gewoon ze rechten ontnemen zoals het hoort bij zulke figuren ;) Dan zal ik me inhouden en niemand +3 geven...

[ Voor 22% gewijzigd door watercoolertje op 28-09-2010 11:19 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstam
Storm in een glas water :)

Ten eerste heeft iemand met een +1 weging je reacties gemod dus je bent een beetje voorbarig, ten tweede zijn je meeste reacties gewoon off-topic:
Door watercoolertje, dinsdag 28 september 2010 11:09
Uiteraard gaat het over Android ;)

Door watercoolertje, dinsdag 28 september 2010 09:31
Off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Er is maar 1 persoon (behalve ik nu dan) die al jouw reacties heeft gemod, en die heeft de hele draad op dezelfde manier gemod als jouw reacties die daar tussenin staan, daar zit dus niets persoonlijks aan. Verder valt het me op dat jij vaak reageert op zaken die maar half relevant zijn en als een discussie dan ook nog eens te lang voortduurt, dan zit je al gauw op een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstam
Ik vind deze trouwens geen +1 waard. Is gewoon een domme Apple rant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Die reactie heb ik zo te zien iets te snel gelezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Volgens mij wil deze user van zijn modrechten af,misschien iemand die hem daar even bij kan helpen?
Anoniem: 80673 in 'nieuws: EA maakt systeemeisen Medal of Honor bekend'

Met deze erbij valt er weinig meer aan toe te voegen

[ Voor 29% gewijzigd door pcgek op 28-09-2010 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-08 23:46

Redneckerz

A place to be.

watercoolertje schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:15:
Ben ik weer:
Kan iemand me niet even het adres achterhalen van de mod die me bewust door de hele thread heen (elke post) 0 heeft gegeven? (nu zeg ik niet dat alles ontopic is maar kommop er is gewoon iemand van boven naar beneden naar me naam gaan zoeken)

nieuws: RIM introduceert 7"-tablet genaamd Blackberry PlayBook

Zal ik hem is een +3 geven op ze kaak :) Ja ik raak hier gefrustreerd van, heeft die knul toch nog ze zin!

Edit: of gewoon ze rechten ontnemen zoals het hoort bij zulke figuren ;) Dan zal ik me inhouden en niemand +3 geven...
vraagje: vind je het raar dat je lager wordt gemod? je hele houding bewijst het al namelijk.
overigens ben je nogal een Android-fan (ik kreeg je in het oog toen ik wel in elk FP draadje langs zag komen) en kan ik mij wel voorstellen dat dat als een trol wordt ervaren.

bovenstaande reactie geeft precies weer waarom je lager wordt gemod. nu zul je wel denken: ''oh jee, een moraalridder, 111einz!!'' of zoiets, maar volgens mij snap je mijn punt wel.

Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:42
Siebelouis in 'nieuws: RIM introduceert 7"-tablet genaamd Blackberry PlayBook'
SidewalkSuper in 'nieuws: RIM introduceert 7"-tablet genaamd Blackberry PlayBook'

Deze reacties zijn mijns inziens ontopic (stonden eerst ook op ontopic).
Siebelouis doet een prijsschatting voor de Playbook en ik voeg daar nog even een linkje aan toe.

Lijkt me niks mis mee toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airell
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 12:30
Het was voor het eerst dat ik vond dat ik onterecht een moderatie had gehad... Dit topic zal me wel ontschoten zijn...

Ik wilde mijn post verder toe lichten, sorry dat ik daar bij het woord 'ongewenst' heb gebruikt en verder wilde geen discussie: "zodat er gediscussieerd kan worden of deze rechtgezet moeten worden".

crizyz in 'nieuws: Microsoft stopt met Windows Live Spaces en verhuist naar Wordpress'

[ Voor 14% gewijzigd door airell op 28-09-2010 16:12 . Reden: Uitleg ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Ongewenst is jouw reactie inderdaad niet, wel nogal zinloos, vooral in zijn oorspronkelijke vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een off-topic reactie op een off-topic post. 0 tot -1 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:24

Herman

FP ProMod
De volgende reactie is wellicht goed bedoeld, maar wel off topic. Als de user het artikel had gelezen, zou die hebben gezien dat de link waar naar verwezen wordt, al in het artikel staat. Dat maakt diens reactie behoorlijk inrelevant. Dus deze reactie is absoluut niet informatief en m.i. ook niet 'ontopic' maar gewoon off topic.

damaster 'Mips kondigt nieuwe cpu-kern aan voor multicore-soc's'

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Die reactie ziet eruit als een fipo. Een waardeloos linkje, want die is in het artikel genoemd en die klacht over de weinige informatie snap ik ook niet echt... Meer dan een 0 ga ik er iig niet voor geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

@ airell hoezo link je nu naar mijn post? Ik heb die post van jou nog niet eens gemoddereerd :D (volgens mij dan toch) en die van mij heeft alleen maar offtopics/ongewenst gekregen, of wou je dat die net wel ontopic was? _/-\o_
Dat mijn reactie op die van jou off-topic is weet ik ook wel, maar dat heeft toch niks te maken met het feit of die van jou off-/on-topic/ongewenst is of niet?
Maar zoals ik het had begrepen in de moderatie faq was het net niet de bedoeling om in de posts zelf reacties op moderaties te geven maar dat dus net hier te doen. Vandaar ook even mijn linkje, die ook voor jou bedoeld was, maar zeker ook voor andere mensen die op de FP rondhangen, zodat ze kunnen zien dat ze beter hier terecht kunnen dan in de reacties zelf het erover te gaan hebben. Het was dus met de beste bedoeling, en aangezien je al sinds 2001 hier rondhuppelt dacht ik dat je dat ook wel zou begrijpen. Hopelijk begrijp je het nu ook, dat het niet persoonlijk was.
Maar een off-topic is het zeker (mijn reactie in ieder geval, die van jou vind ik persoonlijk ook, al valt daarover te twisten. Ongewenst is ie zeker niet, de FiPo is dat eerder ja)

Overigens bekruipt me het gevoel een beetje van op de man te spelen door vervolgens een reactie met de link naar je reactie hier in dit forum te geven, maar ik kan het ook mis hebben natuurlijk.

Hoort misschien niet echt in dit topic thuis, maar wou me toch even verduidelijken.

Edit: de reactie van damaster ook maar een nulletje gegeven, is niet echt toegevoegde waarde nee.

Edit2: heb je reactie nu toch maar gemodereerd naar wat ik passend vind airell, een 0, zou je reactie een net iets stabielere 0 moeten geven en minder -1erig ;)

[ Voor 7% gewijzigd door crizyz op 28-09-2010 21:58 . Reden: tiepvoutje ]

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 22:24
De volgende twee reacties steken wat mij betreft boven de rest uit en mogen dan ook wel op +2:
Zoijar in 'nieuws: Browsersynchronisatie Xmarks stopt in januari 2011'
filenox in 'nieuws: Browsersynchronisatie Xmarks stopt in januari 2011'

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
pcgek schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:26:
Volgens mij wil deze user van zijn modrechten af,misschien iemand die hem daar even bij kan helpen?

Met deze erbij valt er weinig meer aan toe te voegen
Die maakt het ons wel gemakkelijk :)

• BramBo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:31
Dit zijn idd 2 reacties die informatie over alternatieven toevoegen, en wat mij betreft boven het maaiveld uitsteken. Heb ze dan ook beide een +2 gegeven, alleen de 1e heeft nog enkele tikjes nodig.

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Inderdaad 2 mooie reacties. De 1e nog 1 schop en dan is hij er ook.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Bejit in 'meuk: AVG Anti-Virus Free Edition 10.0.1120'

Lijkt me een -1 wegens trollen ("Mickeysoft").

Virussen? Scan ze hier!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Ondanks dat is ie niet negatief over Microsoft,daarom toch maar een 0 aan gegeven.

Deze reactie is geen +1 waard. Het eerste gedeelte kun je als lezer al weinig mee,en het laatse zinnetje is ongewenst. Van mij een -1, maar een 0 zou eventueel ook nog kunnen.
Nyarlathotep in 'nieuws: Point of View introduceert overgeklokte GTS 450'

Dit zal wel een reactie op iemand zijn ,maar 'los' kan ik er niks mee. Heb er een nulletje voor gegeven.
HesRuud in 'nieuws: Point of View introduceert overgeklokte GTS 450'

edit: @Wildhagen
Heb ook geen problemen met een -1,alleen geef ik het er niet voor. Met een negatieve term en een posieve uitlating richting MS zit ie weer in het midden,wmb dan. :)

[ Voor 90% gewijzigd door pcgek op 29-09-2010 19:20 ]

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

De term zélf is al erg negatief, en imho gewoon een troll. Imho is een 0 dus te hoog, ik vind het niet meer dan een -1 waard

Dit is namelijk gewoon hetzelfde kleuterniveau als M$, Linsux, €ppl€ etc etc

[ Voor 24% gewijzigd door wildhagen op 29-09-2010 19:05 ]

Virussen? Scan ze hier!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Meer dan een 0 kan ik van deze post niet maken,er zit amper een bodem in. ;)
Jeffrey0416 in 'nieuws: Intel brengt nog vier nieuwe mobiele cpu's uit'

[ Voor 3% gewijzigd door pcgek op 29-09-2010 19:33 ]

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Idd, max een 0.

Virussen? Scan ze hier!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
boe2 in 'poll: Psst, tabletje kopen?'

Die mag van mij op -2 eigenlijk

Desktop | Server | Laptop

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Mwah, debiele reactie idd, maar een -1 lijkt me wel voldoende op zich?

Virussen? Scan ze hier!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Laat ik het er op houden dat ik het persoonlijk echt niet vind kunnen om zo'n opmerking te maken tegen iemand die een autistisch kind heeft. Voor mij is het in ieder geval een hele ruime -1 ;)

Desktop | Server | Laptop

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Verwijderd in 'nieuws: Foxconn neemt Poolse assemblagefabriek Dell over' -> -1
NLCJ in 'nieuws: Foxconn neemt Poolse assemblagefabriek Dell over' -> 0, staat letterlijk in het artikel

[ Voor 36% gewijzigd door dcm360 op 29-09-2010 20:36 ]

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik denk dat je mijn punt gi-gan-tisch hard mist. Een autistisch kind erbij sleuren zorgt ervoor dat ik zijn argumenten niet meer kan/mag in vraag stellen? Dat is pas gemeen. Het gaat erom dat je niet echt geloofwaardig overkomt wanneer je beweert dat je kind geen letter A op een blad kan tekenen maar dat op een ipad plots WEL kan omdat het toch zo'n fantastisch ding is. Dit is geen meningmodden meer, dit is emotiemodden 8)7

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Bor
  • Nu online

Bor

Boeboe schreef op woensdag 29 september 2010 @ 21:11:
[...]

Ik denk dat je mijn punt gi-gan-tisch hard mist. Een autistisch kind erbij sleuren zorgt ervoor dat ik zijn argumenten niet meer kan/mag in vraag stellen?
Je stelt niet iets op een normale manier als ik dit zo lees. Wat mij betreft een -1 of -2.

• vgroenewold
[...]

Ik denk dat je mijn punt gi-gan-tisch hard mist. Een autistisch kind erbij sleuren zorgt ervoor dat ik zijn argumenten niet meer kan/mag in vraag stellen? Dat is pas gemeen. Het gaat erom dat je niet echt geloofwaardig overkomt wanneer je beweert dat je kind geen letter A op een blad kan tekenen maar dat op een ipad plots WEL kan omdat het toch zo'n fantastisch ding is. Dit is geen meningmodden meer, dit is emotiemodden 8)7
Je smiley en toon geeft toch duidelijk aan dat je twijfelt aan de ervaring van wat een kind kan hebben en de intelligentie van mijn kind in die tweede reactie. Tsja, dat is geen discussie lijkt mij maar puur trollen. Interactie is iets complex en het kan heel goed dat een tablet, een programma, een emotie bij iemand oproept waardoor dit idd wel lukt, dat jij dat persoonlijk dan totaal niet in kan zien en meteen als belachelijk weg gaat zetten is simpelweg een terechte -1

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Wmb is een +1 voor deze reactie genoeg,kan er niet iets interessants in ontdekken. De +3 gevers waren al helemaal in een gulle bui vandaag ;)
Lawwie in 'nieuws: Co-op Call of Duty: Black Ops bevat zombies'

Heb er de ballen verstand van maar deze post riekt naar minimaal een +2
koraks243 in 'nieuws: Mapper krijgt overheidsgeld voor lithografietechniek'

• Dirk

Dirk

Topicstarter
2x helemaal eens :)

• Bor
  • Nu online

Bor

Deze mag van mij naar 0:

Joostdegrote in 'meuk: mIRC 7.12 bèta'

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:45

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

[...]

Tja, autisme (of uberhaupt een afwijking) triggert nogal eens... Volgens mij ben jij daar nu ook slachtoffer van. Laat ik het zo zeggen, je reageert op iets wat al heel hard richting een vlammentrekker gaat, waar overigens het woord autisme nergens in staat, en op een wat korte manier. Niet handig, maar inderdaad geen trol. Eerder een 0.
Als je dan echt iemand op trollen / autisme veroordelen wilt afrekenen, pak dan Sleepzor een paar posts ervoor. Die is aanvallend, maar ook hij noemt autisme nergens negatief.

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 22:33

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Een 0 is daar inderdaad wel genoeg voor ja :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:45

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Gezeik mag wel op 0:
DeComponeur in 'nieuws: Corsair brengt nieuwe budgetvoedingen uit'

Bij dit artikel wat mij betreft +3:
-The_Mask- in 'nieuws: Corsair brengt nieuwe budgetvoedingen uit'

En echt maar +1? (Ik weet dat het gedeelte na 'Voor de mensen die het niet geloven [...]' licht offtopic is, maar de rest toch niet?)
Ghost Dog in 'nieuws: Corsair brengt nieuwe budgetvoedingen uit'

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Dat is geen gezeik, dat is op een nette manier negatief commentaar leveren.
Zeker :)
En echt maar +1? (Ik weet dat het gedeelte na 'Voor de mensen die het niet geloven [...]' licht offtopic is, maar de rest toch niet?)
Ghost Dog in 'nieuws: Corsair brengt nieuwe budgetvoedingen uit'
Die mag best op +2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:45

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Dirk schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 00:47:
[...]

Dat is geen gezeik, dat is op een nette manier negatief commentaar leveren.
Ik vind het niets toevoegen aan de discussie, en bovendien is het nergens op gebaseerd.
Nu wordt, omdat niet in het artikel staat dat de voedingen 80 Plus zijn, meteen aangenomen dat ze dat ook daadwerkelijk niet zijn.

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Ik vermoed dat een paar gebruikers de reactie daadwerkelijk grappig vonden :P

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan nog is het een zeer off-topic, noninformatieve reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 13:48:
Dan nog is het een zeer off-topic, noninformatieve reactie.
Dat zal ik niet ontkennen, maar het was wel duidelijk bedoeld als humor. Als sommige mensen er dan de lol van inzien ga ik ze daar niet voor straffen. Humor blijft nu eenmaal lastig te modereren (eigenlijk kan het gewoon niet echt).

Wat mij betreft zijn -1 en 0 beide valide scores voor de reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Humor zou ik als een 0 bestempelen. Maar +3 voor zo'n reactie gaat wel een beetje ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Als sommige mensen er de lol van inzien dan is +1 te rechtvaardigen, +3 is zuiver mismodden. Iemand die er een +3 aan verbind is gewoon bezig het modsysteem te ondermijnen of heeft er geen benul van wat de bedoeling ervan is , zulke users zijn het best af zonder moderatiemogelijkheden.

sim-pel

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Begrijp me niet verkeerd; +3 voor zo'n reactie zeker teveel van het goede :) Maar als de rest van de moderaties van die gebruikers niet of nauwelijks fout zijn ga ik niet op basis van één mismoderatie, op een humoristisch bedoelde reactie, iemands moderatierechten afnemen. Van zulke gebruikers hebben we eigenlijk geen last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

lethalnl in 'nieuws: Turkije blokkeert videosite Vimeo'

Wat doet dat op een +1? :?

Imho is het maximaal een 0, en een -1 is ook niet onverdedigbaar. Als je dan al moelijke woorden als 'censuur' wil gebruiken zou je op zijn minst de moeite kunnen nemen om het goed te spellen, kom je iig wat serieuzer over...

En de vergelijking met de maffia is me ook een paar bruggen te verder.

Hele reactie slaat gewoon als de spreekwoordelijke tang op het nog meer spreekwoordelijke varken.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Cloud schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 15:58:
Begrijp me niet verkeerd; +3 voor zo'n reactie zeker teveel van het goede :) Maar als de rest van de moderaties van die gebruikers niet of nauwelijks fout zijn ga ik niet op basis van één mismoderatie, op een humoristisch bedoelde reactie, iemands moderatierechten afnemen. Van zulke gebruikers hebben we eigenlijk geen last.
Mijn mening ook altijd ^^

[ Voor 89% gewijzigd door Kixtart op 01-10-2010 16:30 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Vroegâh, toen ik de mismodders zelf nog tegen het licht hield, was er met dergelijke +3'ers vrij makkelijk een patroon te zien, redelijk veel papegaaimods en zo nu en dan een onbenullige uitschieter. Papegaaien willen we niet en mismodders ook niet.

Misschien is een kort mailtje wel zo zinvol, als iemand weet dat 'ie gecontroleerd word dan is 'ie doorgaans veel meer in bereid om wel te modden zoals het hoort.

Zie het een beetje als vandalisme, als je denkt dat je dat anoniem kan doen dan is er ook geen stimulans om het te laten, maar zodra iemand daarvoor ter verantwoording geroepen word dan is de anonimiteit weg en dan zal bij vervolgsituaties wel eerst een risicoafweging gemaakt worden.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

elchiki in 'nieuws: Turkije blokkeert videosite Vimeo' is toch gewoon een -1? Dit is toch geen normale toon? Of ben ik te zeurderig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoijar schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 17:49:
elchiki in 'nieuws: Turkije blokkeert videosite Vimeo' is toch gewoon een -1? Dit is toch geen normale toon? Of ben ik te zeurderig?
Mwah die is op het randje, maar een -1 vind ik het nog net niet omdat het inhoudelijk wel wat goede punten nog naar voren brengt.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2010 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zoijar schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 17:49:
Gezien het toontje vind ik het een vrij duidelijke -1 idd!

Mag ik overigens aandacht vragen voor mijn vorige post? Die heeft er heel veel +1's en zelfs een +2 bijgekregen, lijkt me een beetje foute boel, die misschien wel ff nagekeken zouden mogen worden!

[ Voor 26% gewijzigd door wildhagen op 01-10-2010 18:03 ]

Virussen? Scan ze hier!

Pagina: 1 ... 3 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.