Het kleine-mismoderatietopic deel XIX Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 18 Laatste
Acties:
  • 39.937 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar waarom krijgt de hoofdreactie dan wel een + score?

musje83 in 'nieuws: Microsoft: 1,5 miljoen WP7-toestellen verkocht in zes weken'

Inhoudelijk onjuiste punten, overmatig vraagteken gebruik, verwijzen naar trollen etc. Beetje raar die ander krijgt gelijk -1 aan z'n broek terwijl musje +1 (en niet 0 bv) krijgt.

Hier ook een opsomlijstje, die krijgt wel een +1 graey in 'nieuws: Microsoft: 1,5 miljoen WP7-toestellen verkocht in zes weken'

Zelfs mijn reactie krijgt -1 Verwijderd in 'nieuws: Microsoft: 1,5 miljoen WP7-toestellen verkocht in zes weken'; in plaats van een 0

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat positieve reacties op WP7 gemiddeld genomen hoger scoren dan negatieve reacties. Er bestaat op de FP al langer haat tegen Apple / iPhone. Het is toch aan jullie om te zorgen dat er eerlijk gemodereerd wordt?

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2010 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:31

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:59:
Maar waarom krijgt de hoofdreactie dan wel een + score?

musje83 in 'nieuws: Microsoft: 1,5 miljoen WP7-toestellen verkocht in zes weken'

Inhoudelijk onjuiste punten, overmatig vraagteken gebruik, verwijzen naar trollen etc. Beetje raar die ander krijgt gelijk -1 aan z'n broek terwijl musje +1 (en niet 0 bv) krijgt.
Je bedoelt waarom krijgt die reactie ondanks zijn lijstje wel een positieve score? Daar zou je over kunnen dubben ja. :)

Ik zie echter hooguit twee mogelijk (en niet per definitie) onjuiste argumenten; koptelefoontjes, ontvangstproblemen. Ben zelf niet in to iPhones, dus de waarheid laat ik even in het midden. De inleiding is echter, t.o.v. de ander, van een stuk hoger niveau. Nette inhoudelijke alinea's, sowieso is de hele reactie vrij van fanboy praat. Wat betreft het trollen, dat ís gewoon waar. De reactie waarop hij uiteindelijk reageert, de jouwe, is niets meer dan een troll.
Het enige waar je nog over kunt vallen is dat hij ook een lijstje gebruikt, alwaar ik eerder zei er een hekel aan te hebben. Aan de andere kant heb jij dat met jouw lijstje natuurlijk uitgelokt, dus daar til ik ook niet zo zwaar aan.

Uiteindelijk zou ik zeggen dat zowel een 0 als een +1 valide scores zijn. Zelf weet ik het nog niet maar ik vermoed een +1.
Die beide reacties kunnen inderdaad een 0 krijgen.

Wat betreft haat richting Apple / iPhone, die mening deel ik niet met je. Er zijn fanboys aan beide zijden van de lijn, dat is alles. En beide zijden plaatsen reacties die niet gewenst zijn. Dat dat bij een pro-MS artikel nu toevallig meer Apple- dan Microsoft-fanboys zijn komt door het onderwerp. Bij Apple artikelen zie je wel eens het tegenovergestelde. Al heb ik over het algemeen het idee dat er meer Apple fanboys zijn dan andere, maar dat kan ook het verschil in fanatisme zijn. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Cloud op 22-12-2010 12:11 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:41

botoo

💀 too old to die young

Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:44:
Ik wil even mijn zorg uiten dat de moderatie mogelijk is ontspoord over het WP7-nieuws. De volgende reactie kan toch nooit een -1 zijn? Zo uitgebreid en onderbouwd. Hooguit een +0 (off-topic), maar liever nog wat hoger.

rmpel in 'nieuws: Microsoft: 1,5 miljoen WP7-toestellen verkocht in zes weken'
* botoo -1 doet
Fanboy gedrag :w

[ Voor 85% gewijzigd door botoo op 22-12-2010 12:43 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 20:27

Matis

Rubber Rocket

CopyCatz in 'nieuws: Google Maps plaatst Tilburg in ingepolderd Markermeer - update'

Ik vind dit een goede grap, heb er hartelijk om kunnen lachen. Een geslaagde grap, mag van mij op +1. Wat jullie?

Zijn child (wat mooi inspeelt op de fout van Google en de gemaakte grap), mag daarom wat mij betreft ook op +1

Jullie mening?

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:22
Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2010 @ 01:47:
Sorry, Manuel, maar, nee... niet alles is een trolling post. Iedereen heeft zo zijn eigen mening over WP7. Dat jij je niet kan vinden in de dingen die bobwarley heeft te zeggen over WP7 en iOS is nog niet per se hetzelfde als trolling aan zijn kant.

Eerlijk gezegd begint dit een beetje te ruiken als counter-trolling en het misbruiken van dit topic.

Diverse van de voorbeelden die je geeft zijn gewoon niets meer en minder dan uitingen van een mening over WP7, on-topic en correct verwoord. Misschien niet altijd uitentreuren onderbouwd, maar zondermeer wel correct verwoord, in relatief keurig Nederlands, zonder mensen te flamen, etc. Je kunt het zondermeer oneens zijn met bobwarley, maar om daar meteen een issue van te maken in het Mismoderatie-topic? Sorry, maar, persoonlijk vind ik die vlieger niet opgaan.

Dan misbruik je toch echt het systeem.
Iedereen mag wat mij betreft een eigen mening hebben over de zaken maar laat ze het dan wel goed verwoorden dus niet zoals bobwarley nu al de hele tijd zit te doen elke keer hetzelfde toontje gebruiken om gal te spugen over iets wat Microsoft maakt. Dan is het voor mij enigzins logisch dat het 'grapje' er nu wel vanaf is, niet?

Ik post hier inmiddels al een hele poos (zie ook de voorgaande delen) en ik ga dus ook geen misbruik maken van dit topic. Het enige wat ik doe is dit soort fanboy gedrag onder de menigte brengen, that's all. (Verder vind ik het woord 'misbruik' aardig groot om in deze context te gebruiken).

Mij is geleerd dat een mening in 99/100 gevallen begint met 'ik vind' of dat het duidelijk moet zijn dat het echt een mening is, uit zijn reacties kan ik niet uit opmaken dat het een mening is vandaar dat ik het als 'troll' beoordeel. Als er nou eens een aantal goede argumenten bij hadden gestaan dan wou ik mij stilhouden maar in geen enkele post van bobwarley draagt hij argumenten aan of iets wat daar op lijkt, alleen zijn fanboy-mening.

PS: Ik ben trouwens niet de enige die vind dat bobwarley aan het trollen is, zie ook: Hyperik in 'nieuws: Microsoft: 1,5 miljoen WP7-toestellen verkocht in zes weken'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

@Matis: +1 is verdedigbaar, humor is immers erg persoonlijk. Ik vind het suffe en flauwe opmerkingen dus ik doe beide op 0, maar zowel 0 als +1 is niet fout te noemen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Manuel schreef op woensdag 22 december 2010 @ 14:03:
Dan is het voor mij enigzins logisch dat het 'grapje' er nu wel vanaf is, niet?
http://woordenlijst.org/z...=Mozilla-search&q=negeren
Mijn punt - het is soms veel gemakkelijker (en effectiever) om mensen te negeren dan om de boel tot (nog) grotere hoogte op te drijven door anderen erbij te betrekken (via mismoderatie topics, etc).
(Verder vind ik het woord 'misbruik' aardig groot om in deze context te gebruiken).
Zoals het voor mij erg ver gaat om het via de moderators te gaan spelen op deze manier. Zo hebben we allemaal onze eigen kijk op dergelijke zaken.
Mij is geleerd dat een mening in 99/100 gevallen begint met 'ik vind' of dat het duidelijk moet zijn dat het echt een mening is
Wat jou geleerd is is niet hetzelfde als wat anderen geleerd is.
, uit zijn reacties kan ik niet uit opmaken dat het een mening is vandaar dat ik het als 'troll' beoordeel.
Zie wat ik heb onderstreept.
PS: Ik ben trouwens niet de enige die vind dat bobwarley aan het trollen is
Ik ga ervan uit dat ik niet de enige ben die dit hele verhaal een storm in een glas water vindt. Mocht dat wel zo zijn: :F

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2010 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2010 @ 15:50:
http://woordenlijst.org/z...=Mozilla-search&q=negeren
Mijn punt - het is soms veel gemakkelijker (en effectiever) om mensen te negeren dan om de boel tot (nog) grotere hoogte op te drijven door anderen erbij te betrekken (via mismoderatie topics, etc).
Waarom zouden we dan nog een topic als deze aanmaken als we het net zo goed kunnen negeren? Jij zegt dat het niet correct is dat hij een -1 heeft en daar ga ik op in dat het wel correct is.
Zoals het voor mij erg ver gaat om het via de moderators te gaan spelen op deze manier. Zo hebben we allemaal onze eigen kijk op dergelijke zaken.
Als ik nou de moderatoren zelf een bericht had gestuurd met het verzoek dan was het op de moderators spelen. Zoals ik al eerder zei, ik breng het onder de aandacht, simpeler kan ik het niet verwoorden.
Ik ga ervan uit dat ik niet de enige ben die dit hele verhaal een storm in een glas water vindt. Mocht dat wel zo zijn: :F
Eens, dit is dan ook echt mijn laatste bericht hierover. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:13
Qweridee in 'nieuws: Koreaanse ontwikkelaar maakt pc-game die Kinect gebruikt'
+2 kan nagekeken worden. Is niks meer dan een 0 dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Herman87 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 18:53:

Je eigen reacties copieëren en elders plakken lijkt me nogal ongewenst gedrag... :N
Een aantal staan al op -1 dus op het door jou 'ongewenste' niveau. Het is trouwens een reactie op verschillende reacties van verschillende users.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2010 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:18

Herman

FP ProMod
Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2010 @ 18:56:
[...]

Het is een reactie op verschillende reacties van verschillende users.
Oftewel: dubbelpost. Die zijn ook ongewenst ;).

Edit voor hieronder:
Twee redenen:
-Ze stonden nog niet op -1 toen ik het nieuwsitem modde :P
-Misschien wel goed als dit onder de aandacht van de Pro's komt. Copy/paste vind ik persoonlijk behoorlijk storend. (En ik ben blijkbaar niet de enige)

[ Voor 43% gewijzigd door Herman op 22-12-2010 19:06 ]

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Herman87 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 18:57:
[...]

Oftewel: dubbelpost. Die zijn ook ongewenst ;).
De 2e staat toch al op -1? Dit is het mismoderatie-topic maar ze zijn goed gemodereerd toch.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2010 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:44

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
JanW schreef op woensdag 22 december 2010 @ 10:52:
Verwijderd in 'nieuws: Activision eist 400 miljoen dollar van EA'

Dit mag in mijn ogen wel naar een 0 toe. Totaal geen interpunctie, spelfouten door de hele post heen en ontzettend kromme zinnen.
Zulke troep geef ik zelfs een -1.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-08 23:46

Redneckerz

A place to be.

wat betreft de laatste 2 kan ik nog wel wat voor zeggen, maar de eerste 2 zijn gewoon regelrechte copypasta, waarbij de latere reactie, in beter nederlands is geschreven (komma's, puntjes erbij etc..)

neemt overigens niet weg dat ik de mening van Cloud (als ik mij niet vergis) en Manuel deel. het is niet zo dat bobwarley constant loopt te poken, maar zodra er iemand iets negatiefs meldt kan je er donder op zeggen dat bobwarley ook aanwezig zal zijn om zijn duit in het zakje te doen. niet voor niks zie ik zijn comments meestal tussen -1 en 0 schommelen.. dat moet je toch als user iets doen.
offtopic:
tenzij je gewoon op deze manier verkapt aan het trollen bent, dan boeit het je niks natuurlijk :)
Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2010 @ 18:56:
[...]
Een aantal staan al op -1 dus op het door jou 'ongewenste' niveau. Het is trouwens een reactie op verschillende reacties van verschillende users.
dan nog is copypasta geen lekkere smaak op de boterham (en chocoladepasta is dat dan weer wel) oftewel: is niet bepaald gewenst.
Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2010 @ 18:59:
[...]
De 2e staat toch al op -1? Dit is het mismoderatie-topic maar ze zijn goed gemodereerd toch.
ik krijg niet het idee dat je het probleem wilt inzien. dat ze goed gemodereerd staan laat ik maar even in het midden, maar tevens proberen meerdere mensen je te vertellen dat je posts trollerige eigenschappen hebben. en in plaats dat je daar op reageert, maak je het jezelf makkelijk met een reactie als de bovenstaande.

Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redneckerz schreef op woensdag 22 december 2010 @ 20:04:

ik krijg niet het idee dat je het probleem wilt inzien. dat ze goed gemodereerd staan laat ik maar even in het midden, maar tevens proberen meerdere mensen je te vertellen dat je posts trollerige eigenschappen hebben. en in plaats dat je daar op reageert, maak je het jezelf makkelijk met een reactie als de bovenstaande.
Prima, dat ontken ik niet. Ik zeg alleen dit is het mismoderatie topic:
In dit topic worden mis-moderaties aangedragen
Als de posts niet verkeerd zijn gemodereerd (ze staan op -1) maar je een ander probleem ziet maak er dan even een apart topic over.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2010 20:15 ]

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:13

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Om eens een post van mijzelf aan te dragen: Ik vind dit geen 0 eigenlijk: Bor in 'meuk: Squeezebox Server 7.5.2'

Het is geen briljante post maar het is ontopic en bij de meuk waar soepeler gemod kan worden.

Het alom bekende nightly builds linkje vind ik dan weer een +1 ipv +2: SED in 'meuk: Squeezebox Server 7.5.2'

[ Voor 55% gewijzigd door Bor op 23-12-2010 10:49 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Heb geen problemen met een +1 voor jouw post,maar waarom dan geen +2 voor de post van SED? Lijkt me toch best wel interessant .Als je het dan toch over er mag daar wat soepeler gemodt worden hebt?

edit
@Bor:

Ik lees net dat je er soort van waarschuwing onder gezet hebt, nu moeten ze zelf maar beslissen of ze er gebruik van maken. :)

edit2:
Ik reageer op iemand die van mening is dat Tim Kuik vaak persoonlijk word aangevallen. Is er zoveel mis met die post dat ie niet meer dan een 0 verdiend?
pcgek in 'nieuws: Rechter acht Brein-onderzoek onvoldoende voor vervolging'

[ Voor 58% gewijzigd door pcgek op 23-12-2010 12:08 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

• Bor

Bor

Je kunt er een +2 voor geven hoor. Ik heb een 1 gegeven omdat het een heel bekend linkje is die veel vaker voorbij komt waar unstables zijn te vinden (dat had er imho wel bij gemogen).

• Bor

Bor

pcgek schreef op donderdag 23 december 2010 @ 11:08:
Ik reageer op iemand die van mening is dat Tim Kuik vaak persoonlijk word aangevallen. Is er zoveel mis met die post dat ie niet meer dan een 0 verdiend?
pcgek in 'nieuws: Rechter acht Brein-onderzoek onvoldoende voor vervolging'
Mjtdevries geeft onder jouw post de reden waarom (denk ik) je een 0 krijgt van de meeste mensen.

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Een erg volwassen manier van reageren houdt 'Mjt' er op na trouwens. :P Ontvangt daar zelfs een +1 voor van iemand met een weging van 6 .

Tim Kuik is niet alleen woordvoerder,hij is tevens de directeur. In die functie mag je hem best verantwoordelijk stellen voor de acties van stichting Brein.

[ Voor 38% gewijzigd door pcgek op 23-12-2010 17:32 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

• Bor

Bor

Kan deze naar +2 of vinden jullie dat te hoog?

Eagle Creek in 'nieuws: Vrijwilligers testen routers die internetverkeer anonimiseren'

Deze +2 voelt weer aan als "mee eens" moderatie:

Spacecowboy in 'nieuws: Vrijwilligers testen routers die internetverkeer anonimiseren'

[ Voor 33% gewijzigd door Bor op 23-12-2010 13:16 ]

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Check, ik vind hem +2 waardig :)
Voelt idd als meningmodden, een +1 van mij :)

• Bor

Bor

Deze fipo mag naar -1: yonathan in 'nieuws: Samsung verkoopt 30 miljoen Star-touchscreentelefoons'

En deze: Elmo_nl in 'nieuws: Vrijwilligers testen routers die internetverkeer anonimiseren'

De post krijgt +3 en +2 maar is een normale +1 waard.

[ Voor 39% gewijzigd door Bor op 23-12-2010 13:46 ]

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:19
Kweenie wat ik hier nou van moet vinden... heb vooralsnog -1 gedaan
alvv in 'reviews: 2010: Android, van dreumes tot marktleider'
alvv in 'reviews: 2010: Android, van dreumes tot marktleider'

[ Voor 76% gewijzigd door SidewalkSuper op 23-12-2010 13:48 ]

• Bor

Bor

Beide gewoon -1 waard, niets meer. Beide posts heb ik daarom net naar -1 gedrukt maar kunnen om ze er te houden nog wel wat puntjes gebruiken.

• Bor

Bor

Wie nog wat modpoints over heeft: nieuws: Nederlanders blijken toch veelgebruikers sociale media

Werkelijk geen enkele goede reactie te vinden op dit moment :'(

• Matis

Matis

Rubber Rocket

DaViDoViTsCh in 'nieuws: Nederlanders blijken toch veelgebruikers sociale media' ==> Verwijderd in 'nieuws: Nederlanders blijken toch veelgebruikers sociale media'
Een +3 geven en het nog vol trots vermelden in een bericht 8)7

De parent vind ik 0, aangezien het een verkondiging als feit is, zonder ook maar één vorm van onderbouwing en/of bronvermelding.

Zijn child, dat laat ik aan de pooiermodjes over O+

• Dirk

Dirk

Topicstarter
:N

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Een +2 vind ik eerlijk gezegd helemaal niet zo gek voor deze reactie.

• Capacitor
Deze: DaViDoViTsCh in 'nieuws: Nederlanders blijken toch veelgebruikers sociale media'
Heeft een +3 gekregen, vind het op z'n hoogst een 0 maar misschien wel een -1. Is gewoon heel Nederland over een kam scheren.

Ik hou hem op 0, maar misschien bedenk ik me nog :)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Ja die staat hier vlak boven ook :P Een -1 vind ik trouwens veel te zwaar.

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
Eagle Creek in 'nieuws: Vrijwilligers testen routers die internetverkeer anonimiseren'
Deze vond ik eigenlijk toch wel een +2 waard. Het geeft inzicht in de manier hoe TOR erover denkt hoe het met de wet zit. Extra informatie voor het artikel dus in mijn ogen een +2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dirk schreef op donderdag 23 december 2010 @ 19:50:
[...]

Een +2 vind ik eerlijk gezegd helemaal niet zo gek voor deze reactie.
Ik wel, het is een slechte vergelijking namelijk. De vergelijking zelf heb ik er onder al ontkracht. Een nette reactie maar imho gewoon +1.

[ Voor 6% gewijzigd door Bor op 24-12-2010 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Sorry, maar jouw antwoord vind ik zijn argumentatie niet onderuit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Jejking in 'nieuws: Kingmax ontwikkelt 2400MHz-dram zonder heatsink'

Offtopic. Tuuuuuuuuurlijk. Bronvermelding, eigen ervaring, enige algemene visie. Dat motiveert ook goed om lekkere posts te maken op Tnet. Meningmodden anyones? Beetje jammer dit :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
Jejking schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 13:40:
Jejking in 'nieuws: Kingmax ontwikkelt 2400MHz-dram zonder heatsink'

Offtopic. Tuuuuuuuuurlijk. Bronvermelding, eigen ervaring, enige algemene visie. Dat motiveert ook goed om lekkere posts te maken op Tnet. Meningmodden anyones? Beetje jammer dit :')
Je had ook gewoon kunnen zeggen dat de moderaties fout zijn in plaats van meteen zo te reageren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dirk schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 12:14:
Sorry, maar jouw antwoord vind ik zijn argumentatie niet onderuit halen.
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor :P

Punt is dat je het besmetten met een trojan absoluut niet kunt vergelijken met het zelf installeren van TOR. Die vergelijking raakt geen doel. Maakt ook niet uit hoor, +2 kan natuurlijk ook. Ik geef een +1. De +3 die er voor gegeven is kan imho niet verantwoord worden.

In dezelfde categorie: TigerMooD in 'nieuws: Vrijwilligers testen routers die internetverkeer anonimiseren'

Deze verdient een hoge score, wat mij betreft must read. De post is van hoge waarde voor de discussie en levert zeer waardevolle inzichten.

[ Voor 34% gewijzigd door Bor op 24-12-2010 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Er ontbreekt maar 1 ding aan de reactie: De conclusie van het gelinkte artikel, zodat ik de belangrijkste informatie direct heb. Voor het waarom lees je het artikel dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Manuel schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 14:24:
[...]

Je had ook gewoon kunnen zeggen dat de moderaties fout zijn in plaats van meteen zo te reageren. ;)
Normaal gesproken doe ik niet heel erg m'n best op een reactie, meestal een +1. Als je ziet dat er dan op een uitgebreidere reply zo vaag wordt gemod als ik iets zeg wat niet positief uitpakt voor AMD, dahag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Normaal communiceren is moeilijk nietwaar Jejking?

Als je nog eens komt:
dahag ;)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
  • Laatst online: 11-09 15:04
Dit topic is ook om te huilen qua niveau nieuws: Apple wil antennes achter logo iPhone en MacBook plaatsen :(. Denk dat we daar ook nog wel een slag kunnen slaan wat betreft moderatie.

Zoals bijvoorbeeld: 6129(15) in 'nieuws: Apple wil antennes achter logo iPhone en MacBook plaatsen'

Ik zie hier geen +1 of 0 in, want degene waar je op reageert een n00b noemen vind ik niet gepast.

[ Voor 32% gewijzigd door __1337__ op 25-12-2010 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:34
Nee, er heeft ook niemand op -1 gestemd, of die heeft hem snel aangepast naar 0 of +1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
yannickie111 schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 17:45:
[...]

Nee, er heeft ook niemand op -1 gestemd, of die heeft hem snel aangepast naar 0 of +1 ;)
Die heeft hem snel aangepast. Er was iemand (ben even het rechtensysteem vergeten) die had een -6 gegeven binnen een minuut.;)

[ Voor 8% gewijzigd door Manuel op 25-12-2010 19:02 . Reden: Wat een irritante smilie is ;) ook ... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

__1337__ schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 13:36:
Dit topic is ook om te huilen qua niveau nieuws: Apple wil antennes achter logo iPhone en MacBook plaatsen :(. Denk dat we daar ook nog wel een slag kunnen slaan wat betreft moderatie.

Zoals bijvoorbeeld: 6129(15) in 'nieuws: Apple wil antennes achter logo iPhone en MacBook plaatsen'

Ik zie hier geen +1 of 0 in, want degene waar je op reageert een n00b noemen vind ik niet gepast.
Daar kan je een punt voor aftrekken en dan kom je uit op een 0 als eindresultaat!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Deze is voor iemand die denkt dat er nog iets meer mee gedaan moet worden dan ik al gedaan heb ;)

FluoDude in 'nieuws: MegaUpload ageert tegen acties RIAA en MPAA'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
  • Laatst online: 11-09 15:04
Verwijderd in 'nieuws: 'Providers verwachten forse groei mobiel dataverkeer door tablets''

Vind ik opzich een +1 qua reactie, alleen dan de verwijzing naar illegale activiteiten door een licentie op google te zoeken maakt het m.i. dan weer -1..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Deze is nog vers: vgroenewold in 'nieuws: Kindle 3 is Amazons meest verkochte product tot nu toe' maar ik krijg de indruk dat er iemand de hele tijd aan het 0-modden is, al bij meerdere reacties de afgelopen dagen krijg ik en reacties eromheen meteen een 0, random. Kan iemand zien of dat dezelfde persoon is?

[ Voor 13% gewijzigd door vgroenewold op 28-12-2010 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Heb je wat voorbeelden, want ik heb random wat reacties van jou eruit gepakt en zie alleen +1's in die gevallen :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Kixtart schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 13:47:
Heb je wat voorbeelden, want ik heb random wat reacties van jou eruit gepakt en zie alleen +1's in die gevallen :)
Zal ze zo uitzoeken, uiteindelijk staan ze vaak goed hoor maar ik zie vaak (mogelijk dezelfde) mods op 0 staan, dat lijkt er dan vaak maar 1 of 2 te zijn maar als dat consequent is dan lijkt me dat niet gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Moet dat nou zo? Erg ongepast, van mij een -1
Jeoh in 'nieuws: Onderzoek: verbergen ip-adres is verdachte handeling'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Idd, duidelijk -1.

Die +1's, +2's en +3's mogen imho wel nagekeken worden, een nog grovere modmisbruik is haast ondenkbaar.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

wildhagen schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:31:
Idd, duidelijk -1.

Die +1's, +2's en +3's mogen imho wel nagekeken worden, een nog grovere modmisbruik is haast ondenkbaar.
Die +2 en +3 mogen van mij direct hun modrechten inleveren. Wat mij betreft geen second chance en hopelijk krijgt de poster ook een serieuze e-mail met waarschuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Idd, en voor die +2 geld mijns inziens hetzelfde... als je zoiets een +2 geeft ben je óf zo dronken als een tor, óf je probeert actief en doelbewust het modsysteem te misbruiken.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Pff. Even de reactie genormaliseerd. :X

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom krijgt mijn reactie hier een 0
Verwijderd in 'nieuws: Petitie voor wereldwijde Windows Phone-applicatiewinkel'

Overigens zie ik bij dat artikel een heleboel reacties met 0.
Net alsof iemand bijna alle reacties in dat topic een 0 heeft gegeven ongeacht de inhoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
Dat viel mij dus ook al op. Jammer genoeg is het al 48 uur geweest en kunnen wij ze niet meer bewerken. Ik snap ook niet waarom kegeltje26 in 'nieuws: Petitie voor wereldwijde Windows Phone-applicatiewinkel' een 0 heeft gekregen i.p.v. een -1. (Trollen met M$ is 1990 like)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En er een punt van maken al helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Manuel schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 18:24:
Dat viel mij dus ook al op. Jammer genoeg is het al 48 uur geweest en kunnen wij ze niet meer bewerken. Ik snap ook niet waarom kegeltje26 in 'nieuws: Petitie voor wereldwijde Windows Phone-applicatiewinkel' een 0 heeft gekregen i.p.v. een -1. (Trollen met M$ is 1990 like)
Dat had idd een -1 moeten zijn zoals gewoonlijk. Niet meer dan een troll.

[ Voor 4% gewijzigd door Bor op 28-12-2010 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
nieuws: LG toont 72"-3d-lcd-tv op de CES

Die +3's zijn nogal mismods.
Ik heb hem een 0 gegeven, een +1 zou misschien nog kunnen voor de (geslaagde) grap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yannickie111 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 19:53:
nieuws: LG toont 72"-3d-lcd-tv op de CES

Die +3's zijn nogal mismods.
Ik heb hem een 0 gegeven, een +1 zou misschien nog kunnen voor de (geslaagde) grap.
Voor het plaatje zelf mag er echter zondermeer wel een +3 worden gegeven. Must-see!

OK, genoeg over de grap. En over de mooie Aziatische dame. Enfin, 0 is veel meer op z'n plaats inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 18:26:
[...]

Reageer dan niet op mijn post als je toch niets hebt toe te voegen, gooi het dan in de huiskamer neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Manuel schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 20:40:
[...]

Reageer dan niet op mijn post als je toch niets hebt toe te voegen, gooi het dan in de huiskamer neer.
Dat was mijn toevoeging - dat ik dergelijke artikels (het M$ artikel, onder andere) in het algemeen beleid zwaar overdreven vind. Daarover ben ik al eens zachtjes in discussie gegaan met het management, niet tot een geheel wederzijds genoegen.

Verder dan dat ga ik er niet op in in dit topic en al helemaal niet met jou, Manuel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 20:52:
[...]

Dat was mijn toevoeging - dat ik dergelijke artikels (het M$ artikel, onder andere) in het algemeen beleid zwaar overdreven vind. Daarover ben ik al eens zachtjes in discussie gegaan met het management, niet tot een geheel wederzijds genoegen.

Verder dan dat ga ik er niet op in in dit topic en al helemaal niet met jou, Manuel.
Waarom ben je dan te beroerd om fatsoenlijk op mijn reactie te reageren dat is dus iets wat er bij mij niet in gaat (figuurlijk). Als je toch alleen wilt snauwen ga dan alsjeblieft naar Fok!, daar lopen heel wat van dat soort figuren rond die trollen leuk vinden.
offtopic:
Dom van mij, was de regel 'don't feed the troll' vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Wolfos in 'nieuws: Blizzard licht class-changes uit komende WoW-patch toe'

+3 mustread? dit is gewoon vervuiling en hoort -1 te zijn imo.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Inderdaad, heeft niks met het artikel te maken. -1 van mij dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
[...]
Binnen z'n contekst valt er wat voor M$ ipv MS te zeggen, maar als je dat achterloos tussen je regels doorplempt dan is het gewoon not-done. Niemand zit te wachten op losse flodders tussen leesvoer, als je M$ neerzet heb je een duidelijk doel en was dat al in de rest van de post opgevallen.

Doormekkeren is trouwens kinderachtig a la 1950

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 18:26:
[...]

[...]

Dat is jouw mening, die mag je hebben, maar hoef je in topic niet te verkondigen. En al helemaal niet op de bovenstaande wijze. :) Wil je zoiets echt aankaarten dan kun je een nieuw topic openen in /TMF (mocht het je om de Frontpage gaan) of in /LA als je site-wide wilt gaan.

Plus, op de FP wordt men in principe niet door crew aangesproken op dat soort kinderachtige verbasteringen/trolls. Je moet alleen niet verwachten dat je een hoge score op je reactie krijgt van je mede-gebruikers :) Met het algemeen beleid heeft het wat dat aangaat niet zoveel te doen. Althans niet zoveel als op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

IStealYourGun in 'meuk: SaveGameBackup.net 1.0.1.0' bevat een referral link, reactie heb ik nu wel op -1 gezet, maar een edit is misschien gewenst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Of hij het nu over zijn eigen post heeft of de rest van de reacties is me niet duidelijk. Maakt ook niet zo veel uit,na de edit is het wmb vragen om een -1, en die heb ik dan ook gegeven :P
MartijnAbel in 'nieuws: MSI demonstreert AMD Zacate-laptop'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

dcm360 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 16:39:
IStealYourGun in 'meuk: SaveGameBackup.net 1.0.1.0' bevat een referral link, reactie heb ik nu wel op -1 gezet, maar een edit is misschien gewenst
Ik wilde hem net aankaarten. Die hele post is niet meer dan spam om zijn / haar eigen dropbox te vergroten. Een edit is gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Brian1454 in 'nieuws: Honderdduizend three strikes-waarschuwingen verstuurd in Frankrijk'

Die +1 lijkt me erg overdreven.
-1 of hooguit een 0, al vind ik dat al veel te hoog gewaardeerd

[ Voor 8% gewijzigd door crizyz op 29-12-2010 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

crizyz schreef op woensdag 29 december 2010 @ 17:21:
Brian1454 in 'nieuws: Honderdduizend three strikes-waarschuwingen verstuurd in Frankrijk'

Die +1 lijkt me erg overdreven.
-1 of hooguit een 0, al vind ik dat al veel te hoog gewaardeerd
Staat nu al redelijk stevig op -1 (20x).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
dcm360 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 16:39:
referral is gone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Bij deze thread posten 3 mensen een link naar de ondersteunde games en ontvangen daar alledrie +2 voor. Dat lijkt me een beetje te veel van het goede:

meuk: SaveGameBackup.net 1.0.1.0

Wie heeft nog wat punten over om het geheel wat meer recht te trekken?

Deze krijgt zelfs +3 wat echt onterecht is: gillegun in 'meuk: SaveGameBackup.net 1.0.1.0'

[ Voor 19% gewijzigd door Bor op 29-12-2010 22:27 ]

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:31

watercoolertje

Untertitel

Toch knap als er z'n grote fout in een artikel staat en als je je dan af vraagt of het klopt (wat duidelijk niet zo is) wordt je weggemod?
DogEatsDog in 'nieuws: DICE: Battlefield-stats gaan niet verloren'

Wat hij zegt klopt met 100% maar goed ik zal het weer is niet snappen ofso waarom dat niet +1 verdient (ik snap dat een opmerking over taalfouten in een apart topic moeten maar dit gaat om bepaalde info die fout in eht artikel staat) :P

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Daarom juist, zodra het is doorgegeven op de juiste plaats en vervolgens verbeterd is, heeft deze post geen waarde meer. De reden waarom het wel een +1 zou moeten krijgen ben ik dan wel benieuwd naar ;)

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Bor de Wollef schreef op woensdag 29 december 2010 @ 22:26:
Bij deze thread posten 3 mensen een link naar de ondersteunde games en ontvangen daar alledrie +2 voor. Dat lijkt me een beetje te veel van het goede:

meuk: SaveGameBackup.net 1.0.1.0

Wie heeft nog wat punten over om het geheel wat meer recht te trekken?

Deze krijgt zelfs +3 wat echt onterecht is: gillegun in 'meuk: SaveGameBackup.net 1.0.1.0'
Een +2 vind ik anders geen verkeerde score, en aangezien ze alledrie binnen een minuut zijn geplaatst mogen ze allen van mij wel een +2. Nu staan ze alledrie op +1, en dat vind ik dan weer behoorlijk magertjes.

• Herman

Herman

FP ProMod
Hmm.... lijkt me dat iemand even gewezen moet worden op de mod-FAQ, want dit is natuurlijk geen +2:
coretx in nieuwsitem: 'PSP meest verkochte console van 2010 in Japan'

Een offtopic brainfart:
Zou het wellicht wenselijk zijn als er een apart topic wordt aangemaakt waar opmerkelijke afwijkende moderaties (zonder verdere toelichting) kan worden gemeld zodat een modje daar kort naar kan kijken?

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
@Herman87

Nee dat hoeft niet hoor. Sowieso heeft het geen prioriteit, het is veel belangrijker dat reacties op de juiste eindscore belanden. Dat is primair het doel van dit topic. :) Mocht je nu af en toe afwijkende moderaties tegenkomen dan kun je deze hier ook melden, máár dat moet geen doel op zich worden. Ik wil niet de indruk wekken dat we hier actief jagen op eenieder die een foutieve moderatie doet. Dat is namelijk helemaal niet zo, iedereen mag fouten maken natuurlijk :)

• Herman

Herman

FP ProMod
@Cloud,

Ok, is goed.
Een klopjacht is overigens ook niet mijn bedoeling. Fouten mogen inderdaad gemaakt worden! Het is niet mijn intentie dat iedereen gelijk moderatierechten verliest bij een mismod. Het was meer een idee om een systeem te bedenken waar meer feedback is. Maar het topic wat ik voorstel, kan inderdaad tot een klopjacht worden.

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Ik begrijp dat dat niet de bedoeling was. :) Het probleem is echter de incidentele modder (of nieuwe gebruiker) die af en toe in /TMF komt en het hier niet zo goed kent. Zo'n topic zal behoorlijk afschrikwekkend zijn, terwijl het zo helemaal niet bedoeld is.

Daarom houden we het dus liever binnen dit topic en ook op de achtergrond. Het uitgangspunt in dit topic moet dus de eindscore van een reactie blijven en niet zozeer de weg ernaar toe.

• Bor

Bor

dcm360 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:51:
[...]

Een +2 vind ik anders geen verkeerde score, en aangezien ze alledrie binnen een minuut zijn geplaatst mogen ze allen van mij wel een +2. Nu staan ze alledrie op +1, en dat vind ik dan weer behoorlijk magertjes.
Het is een lijstje welke gewoon direct op de website staat. Daar ga ik geen 3x +2 voor uitdelen. Het lijstje staat gewoon onder "supported assets" op de website die al gelinked is bij het artikel. +1 is imho een prima score.

[ Voor 12% gewijzigd door Bor op 30-12-2010 17:15 ]

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Mja, zo staat het direct bij het artikel. Een +2 vind ik niet te hoog.

• Bor

Bor

Dirk schreef op donderdag 30 december 2010 @ 17:28:
Mja, zo staat het direct bij het artikel. Een +2 vind ik niet te hoog.
Tja, als je er voor moest zoeken wilde ik er best punten voor geven maar dit is gewoon knip en plakwerk x3. Ik blijf bij de +1.

• Dirk

Dirk

Topicstarter
AltWouss in 'poll: Mag het een onsje meer zijn?'

Bij een poll als deze vind ik deze reactie geen -1 waard, een 0 is prima.

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Eensch Dirk, normaliter zou ik iets als '+1' al gauw als volstrekt nutteloos en/of vervuiling zien, maar in feite staat er niets anders dan de parent die 'Helemaal mee eens :) ' en die mag wmb in zo'n poll ook wel op 0.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Bor

Bor

Ik vind het max een 0 maar kan een -1 mij ook goed voorstellen. Niemand heeft er iets aan "+1" te lezen.

offtopic:
Erg onhandige poll trouwens als je kijkt naar de reacties van mensen die per ongeluk Apple hebben gekozen omdat ze dachten tegen de vorige poll aan te kijken

[ Voor 46% gewijzigd door Bor op 30-12-2010 20:07 ]

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Juist bij deze poll heeft het dus wel nut: laten zien dat je ook een andere optie dan die in de poll geboden wordt wil kiezen en dat de ts daar niet alleen in staat.

• Herman

Herman

FP ProMod
In een poll mod ik altijd soepeler. Een '0' is een prima score! :)

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Bor de Wollef schreef op donderdag 30 december 2010 @ 17:35:
[...]

Tja, als je er voor moest zoeken wilde ik er best punten voor geven maar dit is gewoon knip en plakwerk x3. Ik blijf bij de +1.
Ik vind het dus jammer dat er weer zo snel naar de +1 teruggevallen wordt. Er wordt een vraag gesteld over iets dat niet in het artikel zelf staat (althans, ik kan het er echt niet in vinden), en vervolgens doen er enkele mensen de moeite om op te zoeken waar dat staat en een link te geven. Persoonlijk vind ik dat dus informatief (hee, is dat niet toevallig wat er bij +2 staat?). Dat het geen juweeltjes van reacties zijn begrijp ik ook wel, maar daar hebben we dan ook de +3 voor. Om deze redenen vind ik dus dat de reacties wel degelijk boven het maaiveld uitsteken in positieve zin, wat naar mijn idee een hogere score dan de 'gewone' +1 rechtvaardigt. (dat het 3 posts zijn, tja, het tijdsverschil is nogal klein: de kans is groot dat de posters de posts van de anderen niet eerst gezien hebben)

• Bor

Bor

Hoewel de posts wel behulpzaam is vind ik het knippen en plakken van iets wat direct via de link te vinden is gewoon te makkelijk. Het is antwoord op een vraag die niet gestelde hoefde te worden. Hoewel ik ook twijfelde tussen +2 en +1 ben ik uiteindelijk voor de +1 gegaan omdat ik het normale reacties vind. Men spreekt niet over bv ervaringen of andere zaken die niet direct (met 1 klik) op te zoeken zijn waardoor het iets minder waardevol is dan in andere gevallen. Zowel +2 als +1 zijn imho goede en verdedigbare beoordelingen. Ik ga mijn score in ieder geval niet aanpassen.

[ Voor 10% gewijzigd door Bor op 30-12-2010 22:08 ]

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Ik ga er van uit dat een geïnteresseerde het artikel goed heeft gelezen, en dan kom ik niet hoger uit dan een +1. Want voor die mensen heeft het geen waarde meer.(zelfs de 0 is daarom al heel dichtbij) Tja,je zou er ook vanuit kunnen gaan dat er een hoop luie lezers zijn,en hem daarvoor als informatief te bestempelen. Maar die zijn dan toch al niet zo geïnteresseerd? ;)

+1 lijkt me een mooie oplossing in dit geval :)
botoo schreef op donderdag 30 december 2010 @ 20:04:
Eensch Dirk, normaliter zou ik iets als '+1' al gauw als volstrekt nutteloos en/of vervuiling zien, maar in feite staat er niets anders dan de parent die 'Helemaal mee eens :) ' en die mag wmb in zo'n poll ook wel op 0.
Met alleen '+1' kun je maar weinig kanten op. Ik interpreteer hem zo: Kan je nou echt niets originelers bedenken dan ''helemaal mee eens''? Daarom heb ik er eerder al een -1 voor gegeven.

[ Voor 39% gewijzigd door pcgek op 30-12-2010 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:31

watercoolertje

Untertitel

Verwijderd in 'nieuws: Activision, Apple en Sony grote winnaars Gouden Steeksleutel 2010'
Verwijderd in 'nieuws: Activision, Apple en Sony grote winnaars Gouden Steeksleutel 2010'

Bakman is weer wakker :) (ik ga er ook niet op reageren zoals ik voorheen WEL zou doen! MIJN goede voornemen is minder op dat soort berichten reageren en meer hier te melden :D)

Fijne jaarwissleing allemaal!

[ Voor 63% gewijzigd door watercoolertje op 31-12-2010 10:31 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Pagina: 1 ... 14 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.