Het kleine-mismoderatietopic deel XIX Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 18 Laatste
Acties:
  • 39.935 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-08 23:46

Redneckerz

A place to be.

wildhagen schreef op donderdag 09 december 2010 @ 06:24:
d5stick in 'nieuws: 'Ddos-aanval op Mastercard.com werd vanuit Nederland opgezet''

Die eerste link is een handleiding hoe je een DDoS-attack kan doen, lijkt me wel een modbreak waard?
toevalligerwijs vond ik laatst ook zoiets. wordt aangeprezen als een ''network stressing tool'', maar is in wezen gewoon een specifiek programma om heel makkelijk mee te Ddossen.

dat niet alleen: het staat ook nog eens op Wikipedia met een verwijzing :/
handig voor stresstests, jaja...
/me Redneckerz realiseert zich overigens wel dat hij meerdere tools en websites kent die het digitale leven niet bepaald makkelijker maken

Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roel Broersma in 'nieuws: 'Ddos-aanval op Mastercard.com werd vanuit Nederland opgezet''

En deze heeft een link naar een document van gestolen credit card nummers.

Opzich wel een ontopic reactie,maar die link naar een document die gestolen credit card nummers laat zien,is volgens mij ,niet in lijn met T.net regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:00
Die creditcardgegevens zijn fake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:45

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Dan nog mogen ze niet gepost worden.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:41

botoo

💀 too old to die young

hahah mod dit maar weg maar ik moest echt hard lachen om deze opmerking hahaha
Junia in 'nieuws: NASA verkocht Space Shuttle-pc's zonder data te wissen' inmiddels al 10 maal +1 on-topic? :|

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Domme mods idd... hij vraagt nota bene zelf om weggemod te worden, waarom zouden we hem dan zijn zin niet geven?

Een -1 dus, ik ben de kwaadste niet :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

wildhagen schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:28:
Domme mods idd... hij vraagt nota bene zelf om weggemod te worden, waarom zouden we hem dan zijn zin niet geven?

Een -1 dus, ik ben de kwaadste niet :)
Zelfde hier.

Er staat weer behoorlijk veel inhoudsloze slowchat op de FP vandaag trouwens.

Deze is overigens absoluut geen +2 waard: Verwijderd in 'nieuws: Politie arresteert 16-jarige jongen voor ddos-aanval op MasterCard'

[ Voor 22% gewijzigd door Bor op 09-12-2010 19:17 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

city17 in 'nieuws: Politie arresteert 16-jarige jongen voor ddos-aanval op MasterCard'

Schoolmeester, -1 dus

Die +1, en zeker die +3, mag imho wel ff nagekeken worden?

Brian1454 in 'nieuws: Politie arresteert 16-jarige jongen voor ddos-aanval op MasterCard'

Ook die +3 kan een onderzoek gebruiken, niet meer dan een 0 imho.

actionInvoke in 'nieuws: Politie arresteert 16-jarige jongen voor ddos-aanval op MasterCard'

Ook die +3 is foute boel, ik vind het niet meer dan een troll (met name door het laatste deel), en dus -1.

cariolive23 in 'nieuws: Politie arresteert 16-jarige jongen voor ddos-aanval op MasterCard'

Niet echt een +2 waard... eerder een 0.

[ Voor 65% gewijzigd door wildhagen op 09-12-2010 19:39 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Door het ''of is dat een aparte term die ik niet ken?'' zou de eerste ook nog wel op 0 kunnen,voor de rest ben ik het wel eens met de voorgestelde scores.

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Die laatste krijgt net 6x +2 erbij, kan ook wel een onderzoek gebruiken ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Wie mod deze nog even omlaag: ikt in 'nieuws: Politie arresteert 16-jarige jongen voor ddos-aanval op MasterCard' Onnodig vloeken, geklaag over moderatie etc.

[ Voor 10% gewijzigd door Bor op 09-12-2010 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in 'nieuws: Politie arresteert 16-jarige jongen voor ddos-aanval op MasterCard'
wat is hier een -1 aan waard ? ik lach om iemand zjin grap en word downgemod..

offtopic = nog altijd 0 bij mijn weten..

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2010 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Te zinloos is -1.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Je maakt een grapje zeker? Als je altijd een 0 gewend was,dan maak je borst maar nat. Gaat in het vervolg toch echt een -1 worden :P . Is gewoon vervuiling,meer niet.

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan slaat het mod systeem als een tang op een varken.. off topic = ruis = vervuiling... dan zou offtopic bij -1 moeten staan ;)
Zinlozer dan zinloos kan niet .. het heeft of enigzins in gradaties een toegevoegde waarde of helemaal niet.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2010 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Niets is zwart-wit, dit ook niet. Dit is offtopic én onzinnig, dat is gewoon vervuiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nullen en enen wel. maarja onzinnig = soms nodig voor de nodige humor op deze site waar het nogal aan schort vaak (te zien aan het starre moderatiestelsel)waardoor het toch weer zinnig wordt.. maarja argumenteren is er niet bij dus dan laat ik het hierbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Amerika'' bron van het kwaad en chanteren van bedrijven'' Lijkt me een behoorlijke beschuldiging zonder onderbouwing?
Had er al een -1 aan gehangen,maar zijn er tot nu toe niet veel met me eens.
Verwijderd in 'nieuws: Politie arresteert 16-jarige jongen voor ddos-aanval op MasterCard'

Deze net zo Verwijderd in 'nieuws: Politie arresteert 16-jarige jongen voor ddos-aanval op MasterCard'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Herman

FP ProMod
pcgek schreef op donderdag 09 december 2010 @ 21:56:
Amerika'' bron van het kwaad en chanteren van bedrijven'' Lijkt me een behoorlijke beschuldiging zonder onderbouwing?

Deze net zo Verwijderd in 'nieuws: Politie arresteert 16-jarige jongen voor ddos-aanval op MasterCard'
Beiden eensch!!

Die bovenste heeft zelfs een lading +2 en +3 gekregen. Allen grote mismoderaties en meningmodden...

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 10:45

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Ik vind voor zowel 0 als -1 wel wat te zeggen. Het 'chanteren van bedrijven' vind ik bijvoorbeeld nog wel kunnen, omdat als bekend verondersteld mag worden dat de VS aardig wat druk hebben gezet op bijv. Amazon en Paypal.

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige dingen hoef je gewoon niet te onderbouwen omdat het algemeen bekend is dat het (vrijwel) zeker is dat dat waar is.
net zoiets als onderbouwen dat 1+1 2 is.. overbodig dus.

+ dit is geen wetenschappelijke debatclub.. als iemand mij argumenten geeft waarom ik ongelijk zou hebben breek ik ze graag af. Ik ga van een bepaalde basiskennis uit.. doen jullie ook in de forums, als je bepaalde dingen niet uitzoekt gelijk slotje..

En oh ja dat meningmodden.. Gebeurt net zogoed in het andere uiterste... rechtsch+pvv + politiek correct pretenderend te zijn gespuis alom :X

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2010 22:54 . Reden: even reageren op het 'meningmodden' :') ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is absoluut geen -1, dát is pas meningmodden. Het is gewoon een mening die redelijk te verdedigen valt dus wat mij betreft een +1.

'De bron van het kwaad' slaat hier op het feit dat Amerika met de onplezierigheden en smerige spelletjes begonnen is in deze zaak (dus de aanstichter > bron). Het chanteren van bedrijven is evident: er wordt zware druk uitgeoefend om Assange en consorten niet meer te helpen.

Dat jij het er niet mee eens bent is één ding, maar loze of kwetsende beschuldigingen zijn het hoe dan ook niet. -1 is alleen voor flames, trolls of zeer overduidelijk ononderbouwde zaken bedoeld en dat is het allemaal niet. -1 is net zo goed meningmodden als +3 in dezen.
Zelfde laken een pak; je kan het er niet mee eens zijn en je kan het een 0 of een +1 vinden, maar -1 lijkt me toch niet op zijn plaats. Je zou kunnen zeggen dat hij herhaalt wat eerder wordt gezegd dus daarom 0, dat is een prima redenatie, offtopic is het sowieso niet.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2010 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doh.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2010 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
De beschuldigingen die in deze reacties staan kan ik ook niet echt over vallen, maar zonder verdere argumentatie voegen deze reacties ook totaal niets toe aan het vele soortgelijke geschreeuw dat al onder dit nieuwsartikel staat. De reacties staan dus prima op hun plek met een 0/irrelevant (en dus niet offtopic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

tinzarian in 'nieuws: Politie arresteert 16-jarige jongen voor ddos-aanval op MasterCard'

Oproepen tot het plegen van een DDoS-attack lijk me wel een -2 of op zijn allerminst een modbreakje waard?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
We blijven werk hebben met zo'n nieuwsartikelen :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

wildhagen schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 07:10:
tinzarian in 'nieuws: Politie arresteert 16-jarige jongen voor ddos-aanval op MasterCard'

Oproepen tot het plegen van een DDoS-attack lijk me wel een -2 of op zijn allerminst een modbreakje waard?
het helpt natuurlijk niet als vervolgens savonds op DWDD vrolijk wordt uitgelegd in beeld en geluid welke tools Anonymous gebruikt voor zn DDOS aanvallen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:05

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Dat helpt niet nee, maar dan nog is het de redactie van DWDD die dat (en tevens het risico) op zich neemt. De redactie van T.net zou iets soortgelijks kunnen doen, maar dan moeten ze daar wel achter staan (juridisch ook).

Van gebruikers nemen we dat soort dingen echter niet en modden we alles weg. Dat klinkt scheef, maar zo is het nu eenmaal. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 22:53:
[...]

Dat is absoluut geen -1, dát is pas meningmodden. Het is gewoon een mening die redelijk te verdedigen valt dus wat mij betreft een +1.
Het blijft een ongenuanceerde beschuldiging van strafbare feiten die ik in deze vorm 99 keer van de 100 gevallen in de vuilnisbak heb zien verdwijnen. Dus mensen die er nu een 0 of meer voor hebben gegeven zou je dan net zo goed kunnen betichten van meningmodden. ;)
'De bron van het kwaad' slaat hier op het feit dat Amerika met de onplezierigheden en smerige spelletjes begonnen is in deze zaak (dus de aanstichter > bron). Het chanteren van bedrijven is evident: er wordt zware druk uitgeoefend om Assange en consorten niet meer te helpen.

Dat jij het er niet mee eens bent is één ding, maar loze of kwetsende beschuldigingen zijn het hoe dan ook niet. -1 is alleen voor flames, trolls of zeer overduidelijk ononderbouwde zaken bedoeld en dat is het allemaal niet. -1 is net zo goed meningmodden als +3 in dezen.
Wat weten wij nou van de vorm van druk die er is uitgeoefend? chantage is strafbaar en niet te vergelijken met druk uitoefenen. Dus zie ik helemaal geen valide reden om de ameriken te beschuldigen van criminaliteit en chantage.
[...]
Zelfde laken een pak; je kan het er niet mee eens zijn en je kan het een 0 of een +1 vinden, maar -1 lijkt me toch niet op zijn plaats. Je zou kunnen zeggen dat hij herhaalt wat eerder wordt gezegd dus daarom 0, dat is een prima redenatie, offtopic is het sowieso niet.
En daar heb ik dan dezelfde redenen voor om die reactie ook op -1 te zetten. En waar de redenatie nu in moet zitten is mij verder een raadsel. Ik lees niet meer dan 'mee eens' + 'amerikanen zijn criminelen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-06 22:10
Ashween S in Anonymous legt site Openbaar Ministerie plat na arrestatie doet imho een halve oproep tot ddos'en. Misschien een modbreakje? Natuurlijk is de info gemakkelijk te vinden als je erin geinteresseerd bent, maar om het nog eens te posten op tweakers.net is misschien wat veel van het goede.

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:44

watercoolertje

Untertitel

Danny in 'nieuws: Stichting Brein en Mininova schikken rechtszaak'
Dit is toch geen -1? Hij heeft een heel goed punt er worden gewoon conclusies/uitspraken gedaan ten nadele van mininova terwijl dat nou juist is wat mensen ZELF moeten bedenken/beslissen aan de hand van een objectief artikel... Dit is gewoon speculatief, maar daardoor leest de helft het waarschijnlijk wel als DE rede...

Hoeft ook geen +2 te zijn ofso, maar 0/1 is prima...

[ Voor 5% gewijzigd door watercoolertje op 10-12-2010 10:57 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Is wel een -1, vind het gewoon een troll, vooral door die opmerking over 'terreur van Kuik' etc. Plus commentaar op de newspost, wat in GR hoort, niet op de FP.

[ Voor 28% gewijzigd door wildhagen op 10-12-2010 11:03 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

Cloud schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 09:40:
Dat helpt niet nee, maar dan nog is het de redactie van DWDD die dat (en tevens het risico) op zich neemt. De redactie van T.net zou iets soortgelijks kunnen doen, maar dan moeten ze daar wel achter staan (juridisch ook).

Van gebruikers nemen we dat soort dingen echter niet en modden we alles weg. Dat klinkt scheef, maar zo is het nu eenmaal. :)
och, ik ben het wel met je eens hoor :) ik denk ook echter dat het niet benoemen van de tool in kwestie ook weinig nut meer heeft, zolang er maar geen links worden gepost natuurlijk.
het is overigens wel intressant dat er meerdere varianten van deze tool bestaan.
Spheroid schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:50:
Ashween S in Anonymous legt site Openbaar Ministerie plat na arrestatie doet imho een halve oproep tot ddos'en. Misschien een modbreakje? Natuurlijk is de info gemakkelijk te vinden als je erin geinteresseerd bent, maar om het nog eens te posten op tweakers.net is misschien wat veel van het goede.
ik kwam het net ook al tegen op Twitter. vraag mij echter af wat deze site nu met Wikileaks te maken heeft.
mijn angst is dat ze nu gewoon ''fire at will'' gaan lopen spelen.
watercoolertje schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:57:
Dit is toch geen -1? Hij heeft een heel goed punt er worden gewoon conclusies/uitspraken gedaan ten nadele van mininova terwijl dat nou juist is wat mensen ZELF moeten bedenken/beslissen aan de hand van een objectief artikel... Dit is gewoon speculatief, maar daardoor leest de helft het waarschijnlijk wel als DE rede...

het is absoluut geen +1 waard. een 0 zou kunnen, maar dan ben ik nog genereus. het probleem is namelijk dat hij Tim Kuik beticht van ''terreur'' en aangezien Dhr Kuik geen gebouwen opblaast, heeft hij niks met een terrorist te maken. dus daarom hoort het een -1 te krijgen.

overigens snap ik heel goed wat hij bedoelt, ik heb het ook niet zo op Brein en Kuik in het algemeen. maar je kan het ook anders vertellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

barfieldmv in 'nieuws: Anonymous legt site Openbaar Ministerie plat na arrestatie'

Die +3 mag wel nagekeken worden imho, is maximaal een 0.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Ah ondanks een mail van mijn collega Dirk eerder deze week, modereert die gebruiker nog steeds alles op -1 óf +3. Die doet voorlopig niet meer mee, want zo hebben we er niets aan.

@hieronder: fixed.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:33
AnarkhiA in 'nieuws: Stichting Brein en Mininova schikken rechtszaak' mag van mij wel een -2 worden. Er wordt namelijk gelinkt naar eventueel copyright beschermt materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
watercoolertje schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:57:

Beetje onderbuik-reactie. Hij heeft misschien wel het gelijk aan zijn zijde maar mij overtuigd deze reactie niet waarom ik dat ook zou moeten vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Zie eerste zin van de reactie,dat lijkt me toch niet de manier om met iemand een gesprek aan te gaan,ik vind hem daardoor -1 waardig.
Verwijderd in 'nieuws: Stichting Brein en Mininova schikken rechtszaak - update'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Michaelm in 'Politie arresteert 16-jarige jongen voor ddos-aanval op MasterCard'

Hoewel ie al op -1 staat zou ik toch graag zien dat hier nog een admin naar kijkt. Dit soort nonsense heeft m.i. totaal geen plaats op deze site, ook niet standaard ingeklapt. Eigenlijk meer een verzoek tot -2 / admin-break dus.

geen modje geschopt omdat 't niet heel urgent is, hij staat al op -1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Dat is inderdaad niet echt gepast nee. -2 it is, bedankt voor het melden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
pcgek schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:11:
Zie eerste zin van de reactie,dat lijkt me toch niet de manier om met iemand een gesprek aan te gaan,ik vind hem daardoor -1 waardig.
Verwijderd in 'nieuws: Stichting Brein en Mininova schikken rechtszaak - update'
Alhoewel misschien niet netjes vind ik het op -1 modereren van die reactie wel erg zwaar. Zo erg is het nou ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

exia in 'nieuws: Anonymous legt site Openbaar Ministerie plat na arrestatie'

Een vraag om hoe mee te doen aan een DDoS lijkt me toch niet echt heel erg wenselijk... zeker niet met als reden 'ik heb geen zin om de reacties door te nemen'....

Ik heb in zoveel dingen geen zin, maar dan moet ik ze toch doen...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Toch lijkt een -1 mij wel voldoende voor die reactie. Wel even in de gaten houden of er niet een handige harry langskomt die hem het uit gaat leggen. Want dat wil ik niet zien op de FP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Of gewoon een pro-actieve modbreak erbij, zoals nu net gedaan is :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Mjah, hopelijk helpt dat. Kan natuurlijk ook de andere kant op werken, de kat op het spek binden enzo ;)

Ik houd het wel ff in de gaten of er niet-zo-slimme harries langskomen...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Ashween S in 'nieuws: Anonymous legt site Openbaar Ministerie plat na arrestatie'

Ronselen voor verdere aanvallen wordt hier zeker niet gedoogd? =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
wildhagen schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:52:
Mjah, hopelijk helpt dat. Kan natuurlijk ook de andere kant op werken, de kat op het spek binden enzo ;)

Ik houd het wel ff in de gaten of er niet-zo-slimme harries langskomen...
Dan hebben we iig niet de mensen die het per ongeluk doen, maar bewust ;)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

RoD schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:59:
[...]

Alhoewel misschien niet netjes vind ik het op -1 modereren van die reactie wel erg zwaar. Zo erg is het nou ook weer niet.
''Tuurlijk jochie, moet toch heerlijk zijn met zo'n wereldbeeld te leven''. :P ;) Ik accepteer het iig niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Alleen op dezelfde dag dat het opeens omhoog gaat regenen. Nu niet dus.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Waarez in 'nieuws: Ex-medewerkers WikiLeaks beginnen eigen site'

Kan degene die dit een +3 gaf worden nagekeken? Fipo -> -1.

himlims_ in 'nieuws: Ex-medewerkers WikiLeaks beginnen eigen site'

Ook die +3's kunnen gechecked worden, idem voor die +2's imho. Een 0, meer niet denk ik.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 14:56:

himlims_ in 'nieuws: Ex-medewerkers WikiLeaks beginnen eigen site'

Ook die +3's kunnen gechecked worden, idem voor die +2's imho. Een 0, meer niet denk ik.
Ik vind het een terechte opmerking: dus wel een +1 on-topic imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 15:00:
[...]

Ik vind het een terechte opmerking: dus +1 on-topic imho.
- Gezeik over nieuwswaarde (1e regel)
- Denigrerende termen als ' meneertje' etc.
- Editslet (stond eerst alleen de 1e regel, hij is minimaal 4x ge-edit)

Alles bij elkaar een punt aftrek, en dus een 0 imho.

Ricmaniac in 'nieuws: Stichting Brein en Mininova schikken rechtszaak - update'

Die +3 kan gecontroleerd worden, is een -1.

[ Voor 21% gewijzigd door wildhagen op 10-12-2010 15:37 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Als je dit zeiken over de nieuwswaarde wilt noemen,dan is dit de meest milde vorm die ik ooit tegen ben gekomen.

Het gebruik van 'meneertje' vind ik niet eens zo storend ,hij heeft het niet over een medetweaker. En iemand die de reactie nu tegenkomt hoeft geen rekening te houden met een eventuele edit,maar kan de reactie modden zo als ie nu is.

[ Voor 19% gewijzigd door pcgek op 10-12-2010 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Patriot

Fulltime #whatpulsert

MrRobot in 'nieuws: Amerikaanse militaire top verbiedt draagbare opslagmedia' en
Verwijderd in 'nieuws: Amerikaanse militaire top verbiedt draagbare opslagmedia'

Daar klopt natuurlijk iets niet. De reactie op de fipo is minstens zo irrelevant als de fipo zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rimco
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:05

Rimco

Lekker duurzaam, denk ik

Mag deze thread ook wat moderaties? Kan het zelf natuurlijk niet. ;)

PV: 49 kWp | ZB: 8kWp | WPs: 3x Pana 7J + Pana 5J + Nibe Savent + Vaillant aroSTOR + Samsung DVM S (L/L) | ESS: 90kWh/24kW + 30kWh/12kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd in 'nieuws: Gearresteerde Anonymous-ddos'er blijft langer in cel'

Die +3 kan wel onderzocht worden lijkt me? Gewoon een -1, maximaal een 0 (hoewel ik voor -1 ga).

regmaster in 'nieuws: Ex-medewerkers WikiLeaks beginnen eigen site'

Imho een -1, geen 0 waar hij nu staat. Flame, met termen als 'hufters', 'backstabbers' etc etc.

[ Voor 32% gewijzigd door wildhagen op 10-12-2010 19:22 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Meh, ik blijf aan het mailen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

Dirk schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 19:31:
Meh, ik blijf aan het mailen... :P
dan heb je toch echt pech vandaag Dirk, want hier heb ik er nog 1 :> :

Cyw00d in 'nieuws: Gearresteerde Anonymous-ddos'er blijft langer in cel'

linkt naar een Java variant van bewuste DDOS tool. mag dus op -2 en dus een modbreak. mensen blijven dit maar posten ondanks de waarschuwingen.

daar gaat je avondje Dirk... :+

Edit:
Shammah in 'nieuws: Gearresteerde Anonymous-ddos'er blijft langer in cel'

staat al op een 0, maar linkt nog wel naar een IRC log van Anonops met LOIC log snippers. mag dat?

verder kan het hele draadje wel een extra loep (lees mod) gebruiken... jammer dat mensen toch zichzelf verlagen naar dit soort posts.

[ Voor 26% gewijzigd door Redneckerz op 10-12-2010 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
vgroenewold in 'nieuws: Gearresteerde Anonymous-ddos'er blijft langer in cel' super offtopic ja, maar ongewenst? Evenals de reactie van mij erboven, vind ik ook die zeker niet offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:34
nieuws: Gearresteerde Anonymous-ddos'er blijft langer in cel

hier staan, in ieder geval tot de helft, maar zeer weinig posts tussen die misschien een +1 kunnen krijgen imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Snap niet goed waarom mijn reacties als offtopic en zelfs als ongewenst gemodt worden. Het artikel gaat in principe toch over een jeugdige van 16 die na het afleggen van een bekentenis nog langer vastgehouden word? Ik reageer gewoon netjes op posts van anderen,en aan de tijden kan het ook niet liggen.

pcgek in 'nieuws: Gearresteerde Anonymous-ddos'er blijft langer in cel'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

BramBo schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 10:03:
sfc1971 in 'nieuws: Gearresteerde Anonymous-ddos'er blijft langer in cel'
Gewoon een discussie over democratie. Aangezien toch wel offtopic kom ik op max +1 uit (wat ik hem ook gegeven heb)
Ik lees er er niet meer in dan wat loos gereutel wat wmb niet meer dan een 0 waard is.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom worden deze reacties nou omlaag gemod?
Verwijderd in 'nieuws: OM arresteert 19-jarige jongen na ddos-aanval op om.nl'

Mijn reactie is niet eens off-topic?. In mijn eigen reactie geef ik gewoon mijn mening dat ik het gek vindt dat er twee mensen opgepakt worden van de 9000 die er meededen. De vergelijking die ik daar bij maak vindt ik ook nog niet eens zo gek?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2010 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpkossen
  • Laatst online: 15-11-2022

Deze +3s zijn volgensmij puur om de reactie zichtbaarder te maken. Het is een post die sterke mening uitspreekt en vrij forse uittingen plaatst, zonder dat hierbij bronnen worden vermeld. Absoluut geen +3, IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Meh... Ik blijf ook bezig met dat wikileaks-gezeur... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik vind de beoordeling van de volgende twee reacties ronduit belachelijk:

Altaphista in 'nieuws: Gebruikers kunnen Android-app nog maar kwartier kostenloos uitproberen' en de reactie van 'ChevyVan79' daar op.

Ten eerste is de eerste opmerking absoluut niet te waarderen als "Ongewenst", ik zou hem zelf een +1 geven want het heeft wel degelijk met het onderwerp te maken, maar een 0 is het zeker. en geen -1.

(Zoals trouwens ook in de mod faq staat)
Het niveau -1 is het afvalputje voor reacties waarvan je liever had gezien dat zij niet geplaatst waren. In deze categorie vallen de flamebaits, trolls, doelloze first posts, zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde, misplaatste grappen, onnodig kwetsende reacties en allerlei andere reacties die een onvriendelijk karakter hebben of op andere wijze zijn bedoeld om irritatie of overlast te veroorzaken.
Wat dan nog opmerkelijker en typerend is is dat de "fan boys" van Android die overduidelijk in de thread los zijn gegaan met hun modrechten de reactie van ChevyVan79 wel als een +1 waarderen, een reactie die ten eerste meer off-topic is dan de eerste, en ten tweede het punt compleet mist.

Graag zie ik dit rechtgezet worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Van zijn lang zal ze leven niet, +3 is modmisbruik.

De eerste is een +1 of een 0 (door de laatste zin, ik ga toch voor de +1), de tweede is een +1 of max +2.

Sowieso flink veel gemismod in die newspost, heb al het nodige recht kunnen zetten, maar ik denk dat er nog wat mensen overheen moeten...

Is al eerder genoemd hierboven, maar hij heeft er nog minimaal 7x +3 bijgekregen, die kunnen denk ik ook nog wel even nagekeken worden.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

wildhagen schreef op zondag 12 december 2010 @ 08:50:

Is al eerder genoemd hierboven, maar hij heeft er nog minimaal 7x +3 bijgekregen, die kunnen denk ik ook nog wel even nagekeken worden.
Wat ie waard is zal ik in het midden laten,want zo makkelijk om te beoordelen is hij niet. Ik vind hem trouwens best interessant om te lezen, volgens mij heeft hij wel een punt. Het lijkt mij iig geen reactie die je moet aangrijpen om mensen hun modrechten af te nemen :)

@Matis:

Een -1 kan ik niet begrijpen,alles daarboven heb ik in dit geval niet zoveel problemen mee.

[ Voor 7% gewijzigd door pcgek op 12-12-2010 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 20:27

Matis

Rubber Rocket

Ik vind hem nu met een +1 wel goed staan. Echt bijster interessant is het niet, maar offtopic ook niet. De +1 zit wel snor. Wat betreft de +3's die vind ik in dat geval net zo kwalijk als de -1's.
Waarschijnlijk beide meningsmodders.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Twylight schreef op zondag 12 december 2010 @ 01:25:
Ik vind de beoordeling van de volgende twee reacties ronduit belachelijk:

Altaphista in 'nieuws: Gebruikers kunnen Android-app nog maar kwartier kostenloos uitproberen' en de reactie van 'ChevyVan79' daar op.

Ten eerste is de eerste opmerking absoluut niet te waarderen als "Ongewenst", ik zou hem zelf een +1 geven want het heeft wel degelijk met het onderwerp te maken, maar een 0 is het zeker. en geen -1.

(Zoals trouwens ook in de mod faq staat)

[...]

Wat dan nog opmerkelijker en typerend is is dat de "fan boys" van Android die overduidelijk in de thread los zijn gegaan met hun modrechten de reactie van ChevyVan79 wel als een +1 waarderen, een reactie die ten eerste meer off-topic is dan de eerste, en ten tweede het punt compleet mist.

Graag zie ik dit rechtgezet worden
Jouw Post kan worden uitgelegd als een flamebait. Het artikel gaat over Android applicaties en jij gaat een vergelijking trekken met Apple applicaties. Dit lokt vaak een complete flame-war uit en is daarom ongewenst en dus is die -1 heel goed te verdedigen. Je punt is op zich wel valide, misschien zou Google ook moeten controleren voor het vrijgeven maar wie zegt dat ze dat sowieso niet doen? Ook door deze aanname wordt een moderatie hoger dan -1 moeilijk verdedigbaar.
Een +1 en +2 geven aan jouw reactie is gewoon mismodden!
Degene die op jou reageert verdient daarentegen ook geen schoonheidsprijs en zou wel lager mogen staan!

De hele draad vanaf Relief2009 is een mooi voorbeeld van een flame-war dankzij jouw opmerking. Die hele draad mag ook wel naar beneden gemod worden trouwens!

[ Voor 4% gewijzigd door TheCapK op 12-12-2010 10:32 ]

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Vioo in 'nieuws: Universiteit Twente: Anonymous-ddos'ers helemaal niet anoniem' is letterlijk een repost van een quote van iemand er (ver) voor. Toch krijgt deze +1? Een 0 is beter imho.

Dit is in mijn ogen ook niet de +3 waar hij nu op staat: Tarabass in 'nieuws: Politie arresteert twee internetoplichters' . Een nette post maar zeker geen `must read´.

Nutteloze oneliner: theblindman in 'nieuws: Politie arresteert twee internetoplichters'

[ Voor 46% gewijzigd door Bor op 12-12-2010 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dutch[NL] in 'nieuws: Website van MasterCard opnieuw offline door ddos-aanval'

Vragen hoe je een DDoS-attack kan plegen lijken me een beetje ongewenst, en wel een modbreakje waard?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpkossen
wildhagen schreef op zondag 12 december 2010 @ 13:30:

Vragen hoe je een DDoS-attack kan plegen lijken me een beetje ongewenst, en wel een modbreakje waard?
Ja, helemaal mee eens. Er was dacht ik eerder ook al wat kritiek over links naar de tool, e.d.

[ Voor 8% gewijzigd door mpkossen op 12-12-2010 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

wildhagen schreef op zondag 12 december 2010 @ 13:30:

Ik geef gewoon een -1 en zie het meer als nutteloze troep. Een modbreak vind ik persoonlijk niet nodig in dit geval als ik eerlijk ben. Linken naar tools etc vind ik schadelijker.

[ Voor 4% gewijzigd door Bor op 12-12-2010 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Om te voorkomen dat ie de instructies krijgt waar hij om vraag heb ik hem maar gewoon op -2 gezet. Dergelijke instructies wil ik absoluut niet via t.net verspreid zien worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

448191 in 'nieuws: Website van MasterCard opnieuw offline door ddos-aanval'

Als dat een +2 is, dan is wildhagen in 'nieuws: Website van MasterCard opnieuw offline door ddos-aanval' op zijn minst ook een +1, want ze gaan over het zelfde.... dit klinkt een beetje als meningmodden imho.

Volgens mij zijn het beiden gewoon +1's in de context van de subdraad.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Misschien niet eens zo'n slechte zaak... als die figuren nu hun modrechten kwijt zijn, hebben we er na WikiLeaks-gate weer wat minder.

Maar dat zal vrees ik wel een utopische droom zijn. Maar ach, dromen mag... ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
k1n8fisher schreef op zondag 12 december 2010 @ 10:29:
[...]

Jouw Post kan worden uitgelegd als een flamebait. Het artikel gaat over Android applicaties en jij gaat een vergelijking trekken met Apple applicaties. Dit lokt vaak een complete flame-war uit en is daarom ongewenst en dus is die -1 heel goed te verdedigen. Je punt is op zich wel valide, misschien zou Google ook moeten controleren voor het vrijgeven maar wie zegt dat ze dat sowieso niet doen? Ook door deze aanname wordt een moderatie hoger dan -1 moeilijk verdedigbaar.
Een +1 en +2 geven aan jouw reactie is gewoon mismodden!
Degene die op jou reageert verdient daarentegen ook geen schoonheidsprijs en zou wel lager mogen staan!

De hele draad vanaf Relief2009 is een mooi voorbeeld van een flame-war dankzij jouw opmerking. Die hele draad mag ook wel naar beneden gemod worden trouwens!
Ten eerste: ik heb niet in die thread gepost ;)

ten tweede:

Als Android fanboy is die reactie inderdaad flamebait ja, dan is alles flamebait als er Apple in staat. persoonlijk vind ik de reactie gewoon ontopic, het gaat over het zelfde onderwerp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpkossen
Dirk schreef op zondag 12 december 2010 @ 15:50:
[...]

Het hele wikileaks-gebeuren laat de mismodders ook uit alle hoekjes en gaten kruipen, ik heb nog nooit zoveel mails moeten verzenden...
Ik denk dat we nu alles wel gehad hebben. Er staan nog steeds wel wat rare tussen, maar 100% clean krijg je het toch nooit. Thanks voor de aandacht, trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Twylight schreef op zondag 12 december 2010 @ 15:59:
[...]
Ten eerste: ik heb niet in die thread gepost ;)

ten tweede:

Als Android fanboy is die reactie inderdaad flamebait ja, dan is alles flamebait als er Apple in staat. persoonlijk vind ik de reactie gewoon ontopic, het gaat over het zelfde onderwerp
Excuses, My bad! Ik dacht even dat je altaphista was. Rest van het commentaar blijft trouwens wel staan!

Er is weer een nieuwe versie in de wikileaks-gate:
nieuws: Verdachte van ddos-aanval op website OM vrijgelaten
Valt nu nog mee maar dat zal heus niet zo blijven!

[ Voor 22% gewijzigd door TheCapK op 12-12-2010 20:26 ]

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

svdplas in 'nieuws: Verdachte van ddos-aanval op website OM vrijgelaten'

+3 -> exit modrechten? :?

Is gewoon een rant van links naar rechts en van voor naar achter, een hoop geschreeuw (bold), en als toetje nog wat moderatiegezeik... -1 dus.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Niet dat het al nodig is om onder de aandacht te brengen ,maar meer als voorbeeld: Dit is toch niets meer dan een 'met de wet mee praatreactie' zonder enige inhoud? Dat heeft toch geen meerwaarde? Ik kan daar niet meer van maken dan een 0
Verwijderd in 'nieuws: Verdachte van ddos-aanval op website OM vrijgelaten'

edit:

Volgens mij heeft er iemand zijn dag niet vandaag :P
svdplas in 'nieuws: Verdachte van ddos-aanval op website OM vrijgelaten'

@ wildhagen:

Het is mijn dag vandaag ook niet 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door pcgek op 13-12-2010 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Of je kijkt ff in de post boven je :P

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

MrHarry in 'nieuws: Hoofdverdachte in kinderpornozaak zou encryptie-expert zijn'

"Stel negers met enge ziektes"... ik weet niet, lijkt me niet helemaal fris?

Sowieso een hoop populistisch gedoe over lijfstraffen in die hele newspost...

jqv in 'nieuws: Hoofdverdachte in kinderpornozaak zou encryptie-expert zijn'

Geeft toe dat hij modmisbruik pleegt (zijn parent, Xardas in 'nieuws: Hoofdverdachte in kinderpornozaak zou encryptie-expert zijn', is natuurlijk een -1). Misschien ff nakijken en/of bijsturen?

[ Voor 40% gewijzigd door wildhagen op 13-12-2010 11:16 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Veel reacties die lijfstraffen promoten op de FP. De één nog extremer dan de ander. Zie 'Hoofdverdachte in kinderpornozaak zou encryptie-expert zijn'

Wat mij betreft steekt de volgende reactie er bovenuit (in negatieve zin) en is hier -1 nog wat coulant. Wellicht dat een PowerMod deze kan taxeren?
MrHarry in nieuwsitem: 'Hoofdverdachte in kinderpornozaak zou encryptie-expert zijn'

* Herman controleerde de adresbalk of hij niet op de site van de Telegraaf was aanbeland

Wie heeft deze +1 gegeven? Lijkt me eerder-1 of maximaal 0...
Verwijderd in 'Hoofdverdachte in kinderpornozaak zou encryptie-expert zijn'

[ Voor 14% gewijzigd door Herman op 13-12-2010 11:51 ]

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Telegraaf heeft een veel hoger niveau... dit soort onzin associeer ik meer met Stormfront, FOK, en dat soort sites...

Is idd weer een drama qua reacties... allemaal teveel bonen gegeten gisrteren, dat de onderbuik zo goed spreekt?

[ Voor 33% gewijzigd door wildhagen op 13-12-2010 11:51 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Duidelijke -1 idd... +1 maar ff nakijken?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpkossen
Ik hoop dat dit de goede plaats hiervoor is, maar kan iemand me uitleggen waarom 19x +2 hier verdedigbaar is? Ik zou er namelijk gewoon een +1 voor geven.

Patriot in 'nieuws: Hoofdverdachte in kinderpornozaak zou encryptie-expert zijn'

Hier staat al iets soortgelijks:

Paul C in 'nieuws: Hoofdverdachte in kinderpornozaak zou encryptie-expert zijn'

Overigens sowieso echt veel +2s in dit topic (waar ik mijn vraagtekens bij zet).

[ Voor 7% gewijzigd door mpkossen op 13-12-2010 12:24 . Reden: Opmerking over +2s toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
mpkossen schreef op maandag 13 december 2010 @ 12:21:
Ik hoop dat dit de goede plaats hiervoor is, maar kan iemand me uitleggen waarom 19x +2 hier verdedigbaar is? Ik zou er namelijk gewoon een +1 voor geven.

Patriot in 'nieuws: Hoofdverdachte in kinderpornozaak zou encryptie-expert zijn'

Hier staat al iets soortgelijks:

Paul C in 'nieuws: Hoofdverdachte in kinderpornozaak zou encryptie-expert zijn'

Overigens sowieso echt veel +2s in dit topic (waar ik mijn vraagtekens bij zet).
Beide posts zijn ongeveer op dezelfde tijd gepost. Verder vind ik die reactie best aardig, er staat best wat informatie in. Het kan vast beter, maar de door jou aangehaalde reactie vind ik beter dan een "simpele" +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Dit soort artikelen zijn inderdaad een ramp in die zin dat als er érgens op mening gemodereerd wordt, het in dit artikel zal zijn. Combineer dat met de flinke onderbuikgevoelens die iedereen wel zal hebben bij de vermoedelijke daden van de verdachte, tsja. Ik vind het wat dat aangaat belangrijker dat we zorgen dat de reacties op juiste scores belanden dan om nu iedere losstaande mismoderatie op reacties na te gaan kijken.

Ik heb dit al vaker gezegd, maar laten we geen heksenjacht openen op losse +2's en +3's hier en daar. Fouten worden gemaakt en dit artikel nodigt daar nog eens extra voor uit. We kijken de extremen wel na, dus het is niet nodig om elke foutieve moderatie hier ook nog eens te melden. Laten we er eerst maar voor zorgen dat we de reacties op de juiste scores krijgen, want dat is waar we hier voor zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:46

timovd

Voorsprong door techniek

timovd in 'nieuws: Verdachte ddos-aanval Om.nl 'handelde voor vrijheid op internet''
Zoals PolarBear al aangeeft. Een staking is niet het zelfde als een ddos-aanval. -1 Gaat mij te ver.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Het benoemen naar Geert Wilders 2.0 lees ik als een troll.
* botoo al eerder -1 gedaan heeft

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1 ... 12 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.