Hoi allemaal,
ik ben van plan om een iPhone4 16g aan te schaffen i.c.m. T-Mobile. Werk betaalt.. yay

Anyway, ik weet het nog niet helemaal zeker.. Ik twijfel nog tussen een nieuwe smartphone en een "normale" mobiel, vanwege de omvang en de batterij levensduur. Omvang is natuurlijk een persoonlijke keuze, over de batterijduur wil ik wel wat ervaringen weten. Overal op internet lees je weer wat anders, en ik vind persoonlijk dat de officiele tijden niet zoveel zeggen.
Op het moment heb ik een Xperia (eerste model) en daarbij is het me gelukt om tot zo'n 3 dagen op de standaard batterij te doen. Beetje power saving aanpassen, wifi uit, data uit, bluetooth blijft wel aan. En dat terwijl over deze telefoon ook veel mensen zeiden dat hij na 1 dagje leeg is.
Ik gebruik hem voor gewoon af en toe bellen en smsen, soms beetje internet, soms een spelletje, soms eens een foto, ik gebruik hem nooit als mp3 speler of voor msn ofzo.
Mn iPhone zal ik voor ongeveer hetzelfde gebruiken, misschien wel eens als mp3 speler maar ik snap dat dit extra batterij kost maar aangezien dat heel incidenteel is reken ik dat niet mee. Hetzelfde geldt voor dingen als surfen en foto's uploaden, allemaal incidenteel.
Dus mijn vraag is aan jullie... denken jullie dat ik hetzelfde kan bereiken met mijn iPhone? Dus met standaard gebruik en dan wat tweaken en finetunen van de instellingen dat ik dan tot een dag of 3 kan doen met de batterij?
Het liefst graag reacties van gebruikers
Thnx alvast !