[iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 76.551 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

World Citizen

FreeReef.nl

Hoedje schreef op maandag 13 september 2010 @ 17:11:
[...]

Het is wel de vraag of je wil zoomen. De kwaliteit wordt zeker bij een 3G dan wel heel mager. Dan kun je nog beter op de computer later croppen.

[...]

Laten we het hier maar hebben over de iPhone ;)
inderdaad het steld niets voor, maar vroeger kon dat nooit. En nu ineens wel. vaag..

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:29

Licko

ZVDK

ik krijg op de meest random momenten de melding "no service" in beeld. Tijdsduur dat het blijft is ook verschillend.
ik raak de iPhone niet aan op de bekende plekken.

vreemde is dat het vanzelf weer goed komt, maar dit kan een uur duren of een halve dag.

vandaag een nieuwe microsim gehaald bij Vodafone maar mocht niet baten. nog steeds hetzelfde probleem.

toch maar even na laten kijken? moet haast wel een hardware defect zijn toch?

nog even vermelden dat de combinatie iPhone 4 en vodafone microsim maanden goed hebbeb gewerkt en dat dit probleem zich sinds een week of 2-3 voor doet.

[ Voor 14% gewijzigd door Licko op 13-09-2010 19:02 ]

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:26
Licko schreef op maandag 13 september 2010 @ 18:21:
ik krijg op de meest random momenten de melding "no service" in beeld. Tijdsduur dat het blijft is ook verschillend.

vreemde is dat het vanzelf weer goed komt, maar dit kan een uur duren of een halve dag.

vandaag een nieuwe microsim gehaald bij Vodafone maar mocht niet baten. nog steeds hetzelfde probleem.

Je kan het proberen met een andere telefoon. Of misschien heeft iemand anders een telefoon die gebruik maakt van Vodafone in de buurt? Dan kun je in ieder geval achterhalen of het aan het netwerk of de telefoon ligt. Vodafone is namelijk wel bezig met het upgraden van het netwerk, wat kan leiden tot dit soort problemen: http://help.vodafone.nl/c...r/std_adp.php?p_faqid=773.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:29

Licko

ZVDK

Hoedje schreef op maandag 13 september 2010 @ 18:24:
[...]

Je kan het proberen met een andere telefoon. Of misschien heeft iemand anders een telefoon die gebruik maakt van Vodafone in de buurt? Dan kun je in ieder geval achterhalen of het aan het netwerk of de telefoon ligt. Vodafone is namelijk wel bezig met het upgraden van het netwerk, wat kan leiden tot dit soort problemen: http://help.vodafone.nl/c...r/std_adp.php?p_faqid=773.
geen iPhone 4's in de buurt, dus ook geen microsims :(
zit al bijna 2 jaar bij vodafone en nooit problemen gehad dat hij geen netwerk kon vinden.

omgeving eindhoven heeft ook geen onderhoud aan het netwerk binnenkort

[ Voor 5% gewijzigd door Licko op 13-09-2010 19:00 ]

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:50

justifire

Shut up and squat !!

funk-e schreef op maandag 13 september 2010 @ 14:35:
[...]

Hoe bedoel je? Hij voegt dan toch wel een spatie in? De cursor blijft alleen vlak achter de laatste letter staan die je als laatst getypt hebt. Als je verder typt gaat dan alles weer goed toch?

Of bedoel je wat anders?
Hij voegt die spatie dus niet in :(
Probeer maar eens een nieuw bericht te schrijven in verticale stand en typ dan : Alternatives@hotmail.com
En probeer daar dan maar eens een spatie achter te krijgen :P

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 11:06

Crusader

Arc Nature

justifire schreef op maandag 13 september 2010 @ 20:26:
[...]

Probeer maar eens een nieuw bericht te schrijven in verticale stand en typ dan : <adres>@hotmail.com
Geen probleem op mijn 4. De regel is in de verticale stand dan ook nog lang niet vol. Ik begrijp het niet helemaal geloof ik :+

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ropniko
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-03-2021
Krijg constant de melding dat de download van de 4.1 update corrupt is geraakt tijdens het downloaden. Denk dat dat ook de oorzaak is geweest van de eerdere problemen. Draai Windows 7 met iTunes 10. Is er ergens een site waar de update behalve te downloaden ook te checken is op volledigheid?

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Licko schreef op maandag 13 september 2010 @ 18:21:

nog even vermelden dat de combinatie iPhone 4 en vodafone microsim maanden goed hebbeb gewerkt en dat dit probleem zich sinds een week of 2-3 voor doet.
Hier heb ik ook last van. Alleen is dit met T-mobile. Bij mij is het bereik aanzienlijk verslechterd sinds in iOS 4.1 heb. Op school had ik normaliter gewoon goed bereik en 3G, alleen na de update heb ik er constant 'no service'. Vrienden met een iPhone 4 en iOS 4.0.2 hebben gewoon bereik en 3G. Erg vervelend dit, omdat er niet een directe oplossing voor is.

Hoop dat er snel wat voor komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09 18:13
Ropniko schreef op maandag 13 september 2010 @ 20:43:
Krijg constant de melding dat de download van de 4.1 update corrupt is geraakt tijdens het downloaden. Denk dat dat ook de oorzaak is geweest van de eerdere problemen. Draai Windows 7 met iTunes 10. Is er ergens een site waar de update behalve te downloaden ook te checken is op volledigheid?
http://ios.e-lite.org/

Als je zegt welke je download, wil ik hem ook wel even downloaden en een MD5'je trekken?

4.1 voor de iPhone 3,1 (4 dus) krijg ik:
ac3031a7b5c013d6a09952b691985878

[ Voor 6% gewijzigd door thaan op 13-09-2010 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:38
justifire schreef op maandag 13 september 2010 @ 20:26:
[...]

Probeer maar eens een nieuw bericht te schrijven in verticale stand en typ dan : Alternatives@hotmail.com
en als je daarna nog een woord typt?

"billgates@hotmail.com lalala lalala"

[ Voor 3% gewijzigd door funk-e op 14-09-2010 09:18 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

funk-e schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 09:17:
[...]

en als je daarna nog een woord typt?

"billgates@hotmail.com lalala lalala"
Zo slim ben ik dan ook wel weer om na een spatie een woord neer te zetten ;)
Bij jouw voorbeeld is een spatie geen probleem, dan zit je nog niet aan het eind van de regel, bij Alternatives@hotmail.com geen spatie hier.
Even voor de duidelijkheid, heb het over een bericht / sms schrijven.

[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 14-09-2010 09:49 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Crusader schreef op maandag 13 september 2010 @ 20:29:
[...]

Geen probleem op mijn 4. De regel is in de verticale stand dan ook nog lang niet vol. Ik begrijp het niet helemaal geloof ik :+
Verticaal is speaker boven, horizontaal is speaker links of rechts :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

justifire schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 09:48:
[...]

Verticaal is speaker boven, horizontaal is speaker links of rechts :+
ehmm.. fuk... had het vlak voordat ik jouw bericht las in de gaten :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeRtjh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-07-2023
justifire schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 09:47:
[...]

Bij jouw voorbeeld is een spatie geen probleem, dan zit je nog niet aan het eind van de regel, bij Alternatives@hotmail.com geen spatie hier.
Volgens mij hebben alle iPhones hier last van hoor? Mij irriteert het in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
justifire schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 09:47:
[...]

Hij gaat dan toch gewoon door op de volgende regel? Er zit wel een spatie, maar die zie je niet:

iPhone screenshot

[ Voor 5% gewijzigd door funk-e op 14-09-2010 10:22 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

funk-e schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 10:21:
[...]

Hij gaat dan toch gewoon door op de volgende regel? Er zit wel een spatie, maar die zie je niet:

[afbeelding]
De spellingcontrole zal heus het woord "geen" wel kennen, dus waarom onderstreept ie dan "hotmail.comgeen"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
Net mijn iphone 4 binnen! wat een geweldig apparaat! Echt grote stappen vooruit tov van mijn oude 3g en de 3gs van mijn vriendin. Bouwkwaliteit lijkt een stuk meer solide... en het scherm... wow!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Crusader schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 10:30:
[...]

De spellingcontrole zal heus het woord "geen" wel kennen, dus waarom onderstreept ie dan "hotmail.comgeen"?
Hehe, nu begrijp ik het :o. Het is dus een bug. :F
Als je achteraf een spatie invoegt lukt het wel trouwens, maar dat werkt natuurlijk niet echt relaxed.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Volgens de character count zit daar geen spatie tussen.

Even geprobeerd, dat is idd een bug. De character count pakt trailing whitespace niet op (voer eens een spatie in zonder letter erachter en zie de character count niet omhoog gaan, plak er daarna een letter achter en hij gaat met 2 omhoog). Dat is op zich prima maar hij ziet blijkbaar die regels als twee verschillende entiteiten en telt dus niet goed.

En die spatie verdwijnt nog echt, ook :X

* CyBeR heeft een bugreport ingediend bij Apple.

[ Voor 87% gewijzigd door CyBeR op 14-09-2010 11:36 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Benieuwd of het verholpen word met een volgend ios.
Kans is vrij klein dat je dit overkomt, daarom is het ook nog niemand opgevallen denk ik.
Toevallig dat mijn mailadres dezelfde lengte heeft als het adres wat ik hier als voorbeeld heb gegeven, daardoor dat ik er last van had.

Even een ander vraagje:
Als je in een mailtje een link aanklikt en dan naar desbetreffende pagina gaat, is er dan een mogenlijkheid om direct terug te gaan naar dat mailtje ?
Of is de enige manier om de browser af te sluiten (homeknop) en dan mailapp weer te openen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 21:08
Als je een 3GS of iPhone 4 hebt met iOS 4.0 of hoger dan kun je natuurlijk ook gebruik maken van multitasken.
2 keer homeknop en dan mail weer aanklikken..zit je zo weer in je mail. Of bedoel je dit niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:17
Ik heb een heleboel iPhone 4 Bumper Cases (de officiele) in alle kleuren, van elke kleur 10. Heeft iemand een idee wat de waarde hiervan is voor tweedehands verkoop ?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-07 01:10
SanderPS3 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 15:57:
Ik heb een heleboel iPhone 4 Bumper Cases (de officiele) in alle kleuren, van elke kleur 10. Heeft iemand een idee wat de waarde hiervan is voor tweedehands verkoop ?
Dat ligt natuurlijk aan de inkoop prijs en de officiele verkoop prijs, daar daar lekker tussen zitten. Zo ingewikkeld is dat niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 08:25

911GT2

en blazen maar!

Ik heb een beetje een n00b vraagje. Ik heb een iphone 3 gekregen van mijn baas. Ik ben geen echte iPhone kenner maar ik weet dat hij unlocked is dus dat ik zelf niet de update ga draaien naar IOS 4.1. Ik zit dus op versie 3.1.3 kan ik daar nou wel of niet mee mms-en? Ik krijg het namelijk niet voor elkaar!

Ik heb gezocht hier op MMS en duidelijk dat je dan zoveel hits tegenkomt dat je door de bomen het bos niet meer ziet.

Als het niet kan is er misschien een app die het wel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Over die bug: Als je dubbelspatie maakt wordt bij mij de ".com" achter dat emailadres een ".co. " Heel apartdeze bug :+

[ Voor 5% gewijzigd door Wilf op 14-09-2010 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Wilf schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 16:13:
Over die bug: Als je dubbelspatie maakt wordt bij mij de ".com" achter dat emailadres een ".co. " Heel apartdeze bug :+
Dat had ik ook opgemerkt en heb ik er in m'n bug report meteen bijgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
911GT2 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 16:10:
Ik heb een beetje een n00b vraagje. Ik heb een iphone 3 gekregen van mijn baas. Ik ben geen echte iPhone kenner maar ik weet dat hij unlocked is dus dat ik zelf niet de update ga draaien naar IOS 4.1. Ik zit dus op versie 3.1.3 kan ik daar nou wel of niet mee mms-en? Ik krijg het namelijk niet voor elkaar!

Ik heb gezocht hier op MMS en duidelijk dat je dan zoveel hits tegenkomt dat je door de bomen het bos niet meer ziet.

Als het niet kan is er misschien een app die het wel kan?
Met iPhoneOS 3 kun je MMS'en ja, maar je moet wel de goede instellingen erin hebben staan. Met Vodafone kun je mijn IPCC gebruiken: http://www.cyberhq.nl/201...ngs-for-iphoneos-313.html

Oh perongeluk gedubbelpost. Oh well.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 08:25

911GT2

en blazen maar!

Hmm ik heb KPN zijn daar ander instellingen voor?
KPN opnemen in de zoekterm werkte. Hier staan de instellingen :)

[ Voor 60% gewijzigd door 911GT2 op 14-09-2010 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Daejji schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 13:09:
Als je een 3GS of iPhone 4 hebt met iOS 4.0 of hoger dan kun je natuurlijk ook gebruik maken van multitasken.
2 keer homeknop en dan mail weer aanklikken..zit je zo weer in je mail. Of bedoel je dit niet?
Thanx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 10:53
Garantie problemen met een iPhone uit het buitenland (Belgie, Engeland, Frankrijk, Zweden, etc.)?
Eén van de prettige bijkomstigheden van een Apple-product is dat je overal ter wereld een officiële Apple Store kunt binnenstappen als je product kapot is gegaan. Als je tijdens je vakantie in de VS een MacBook koopt (omdat dat flink goedkoper is) en hij gaat in het eerste jaar stuk, dan kun je voor de garantie gewoon bij Apple Nederland terecht. Dit gold tot nu toe voor alle producten, behalve de iPhone. Kocht je die in het buitenland en was er iets mis mee, dan werd je doorverwezen naar T-Mobile of moest je terug naar het land van aankoop. Dit beleid is echter veranderd.

Dat blijkt uit meerdere tips die iPhoneclub heeft binnengekregen. Onze tipgevers melden dat ze na contact met Apple Nederland aanvankelijk van het kastje naar de muur werden gestuurd. Maar de buitenlandse vestigingen van Apple hebben een lijst met adressen van officieel aangewezen reparatiediensten, waar je terecht kunt als je iPhone kapot is gegaan. Voor Nederland zijn er twee reparatiediensten waar je met een buitenlandse iPhone terecht kunt. Apple Support in Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk verwezen onze tipgevers door naar de volgende twee Apple Authorised Service Providers:

Van Leliveld Services BV
Zandweg 69B
3454 JW De Meern
Tel. +31 (0)30-2441299

Electronic Repair-Logistics BV
Pearyweg 1
4462 GT Goes
Tel. +31 (0)113 240700
Bron: http://www.iphoneclub.nl/...dse-iphones-zo-werkt-het/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
EN-IS schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 20:19:
Garantie problemen met een iPhone uit het buitenland (Belgie, Engeland, Frankrijk, Zweden, etc.)?

[...]

Bron: http://www.iphoneclub.nl/...dse-iphones-zo-werkt-het/
Misschien handig om die juist in het "iPhone importeren topic" te plaatsen? Kijken of hij direct in de startpost kan want je leest er nogal eens wat vragen over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 10:53
D-Ed schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 20:45:
[...]

Misschien handig om die juist in het "iPhone importeren topic" te plaatsen? Kijken of hij direct in de startpost kan want je leest er nogal eens wat vragen over ;)
Je hebt gelijk, zal ik even doen, niet aan gedacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ropniko
thaan schreef op maandag 13 september 2010 @ 23:36:
[...]

http://ios.e-lite.org/

Als je zegt welke je download, wil ik hem ook wel even downloaden en een MD5'je trekken?

4.1 voor de iPhone 3,1 (4 dus) krijg ik:
ac3031a7b5c013d6a09952b691985878
Slaat echt nergens op maar ik krijg het niet voor elkaar. Download het op een Vista Laptop en ik krijg een foutmelding dat het is beschadigd. Zojuist geprobeerd met Windows 7, idem. Firewall uit, Virusscanner uit, idem. Downloaden via iTunes, beschadigd. Direct downloaden vanaf ios.e-lite.org, ook daar klopt de MD5 code niet. Moedeloos aan het worden.. :(

Edit: Ook nog geprobeerd: Internet Cache geleegd en nu ook het *.ipsw bestand renamed naar *.zip en proberen uit te pakken maar ook dat is niet gelukt. Krijgt een CRC fout bij het *.dmg bestand. En krijg een 1403 fout in iTunes met het downloaden.

[ Voor 14% gewijzigd door Ropniko op 14-09-2010 22:08 ]

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
EN-IS schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 21:03:
[...]

Je hebt gelijk, zal ik even doen, niet aan gedacht :)
You're welcome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebelouis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-06-2022
Ropniko schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 21:07:
[...]
Slaat echt nergens op maar ik krijg het niet voor elkaar. Download het op een Vista Laptop en ik krijg een foutmelding dat het is beschadigd. Zojuist geprobeerd met Windows 7, idem. Firewall uit, Virusscanner uit, idem. Downloaden via iTunes, beschadigd. Direct downloaden vanaf ios.e-lite.org, ook daar klopt de MD5 code niet. Moedeloos aan het worden.. :(

Edit: Ook nog geprobeerd: Internet Cache geleegd en nu ook het *.ipsw bestand renamed naar *.zip en proberen uit te pakken maar ook dat is niet gelukt. Krijgt een CRC fout bij het *.dmg bestand. En krijg een 1403 fout in iTunes met het downloaden.
Je moet hem ook juist niet uitpakken he, gewoon de ipsw in itunes laden..

• Ropniko
Siebelouis schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 23:18:
[...]

Je moet hem ook juist niet uitpakken he, gewoon de ipsw in itunes laden..
Kom niet helemaal uit een ei ;) Maar het hernoemen naar een zip en proberen uit te pakken was een tip die ik tegenkwam op een andere website. Bij fouten in het bestand zou het bestand corrupt zijn. Moet toch van alles proberen!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32
Ik heb mijn iphone 4 sinds, vrijdag, uit engeland, er stond standaard al 4.0.2 op, natuurlijk naar 4.1 geupdate. Maar nu heeft een vriend van mijn ook een iphone 4 (al een tijdje), deze gewoon uit Nederland met tmobile, toen hij hem kreeg stond er standaard 4.0.1 op, een "ouder" toestel dus. Maar nu hebben we gisteren de iphones even naast elkaar gelegd, maar over mijn scherm ligt een hele gele waas, dat van hem is gewoon stukken witter, baal er best van, wat kan hier de reden van zijn? Kan die gele waas nog wegtrekken? Denk het niet of...? Het is niet alleen in de hoekjes, het hele scherm zelf is gewoon wat gelig.

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:46
swoutr schreef op woensdag 15 september 2010 @ 09:19:
Ik heb mijn iphone 4 sinds, vrijdag, uit engeland, er stond standaard al 4.0.2 op, natuurlijk naar 4.1 geupdate. Maar nu heeft een vriend van mijn ook een iphone 4 (al een tijdje), deze gewoon uit Nederland met tmobile, toen hij hem kreeg stond er standaard 4.0.1 op, een "ouder" toestel dus. Maar nu hebben we gisteren de iphones even naast elkaar gelegd, maar over mijn scherm ligt een hele gele waas, dat van hem is gewoon stukken witter, baal er best van, wat kan hier de reden van zijn? Kan die gele waas nog wegtrekken? Denk het niet of...? Het is niet alleen in de hoekjes, het hele scherm zelf is gewoon wat gelig.
ik heb dit ook met mijn 3G en een 3G van een vriend van mij. als je ze naast elkaar legt zie je duidelijk verschil, maar zolang je ze niet vergelijkt merk je echt helemaal niets. Uiteindelijk vind ik die gele waas rustiger voor mijn ogen. Mijn computer beeldscherm heeft dat ook ivm mijn oude tft scherm. misschien hoort het?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Verwijderd

Heeft het niet te maken met de 'lijm' die nog moet drogen? Of is het wat anders?

• jpbosk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-09 18:10
Ik heb een aantal mensen in mijn omgeving met een iPhone 3GS, en als ik die naast elkaar leg is elk scherm anders qua kleur. De ene is helderder, de ander is wat geliger (die van mij), en weer een ander is zelfs iets blauwig. Zal te maken hebben met verschillende productielijnen ofzo. Niks om je druk om te maken :)

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32
hmm nouja, thnx voor de snelle reacties, je merkt er idd geen h*l van als ze niet naast elkaar liggen :)

• rockmanz
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Nou lekker, vanochtend voor ik vertrok mijn iphone(4) gesync'd. Eenmaal in de trein wil ik wat muziek aanzetten->no content melding :/ Als je hem dan aansluit op itunes en een sync doet is je muziek automagisch weer terug, hoewel ik de muziek handmatig beheer :P Helaas heb ik overdag geen itunes bij me. Dit heb ik dus ook meerdere malen gehad op mijn 3G maar aangezien ik de iphone 4 als nieuw had ingesteld hoopte ik dat dat probleem verdwenen zou zijn. Dit is mij met itunes 9 en dus nu 10 overkomen, iemand enig idee wat de oorzaak is?

• Fd1sk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:34
Mijn 3G 16 GB net gupdate naar ios 4.1

Draait prima, alleen 3G dekking is wat minder, en de batterijmeter actualiseert zichzelf niet bij het opladen. Bij een reboot geeft de batterijmeter wel weer 100% aan.

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
rockmanz schreef op woensdag 15 september 2010 @ 14:05:
Nou lekker, vanochtend voor ik vertrok mijn iphone(4) gesync'd. Eenmaal in de trein wil ik wat muziek aanzetten->no content melding :/ Als je hem dan aansluit op itunes en een sync doet is je muziek automagisch weer terug, hoewel ik de muziek handmatig beheer :P Helaas heb ik overdag geen itunes bij me. Dit heb ik dus ook meerdere malen gehad op mijn 3G maar aangezien ik de iphone 4 als nieuw had ingesteld hoopte ik dat dat probleem verdwenen zou zijn. Dit is mij met itunes 9 en dus nu 10 overkomen, iemand enig idee wat de oorzaak is?
Ik had dit ook. Bij mij kwam het door het feit dat ik muziek en video handmatig beheren had aangezet als je dan op sync klinkt in het muziek tabje dan gebeurd dit dus dan haalt hij alles leeg. Ik heb nu dat vinkje bij muziek syncen maar aangezet en handmatig beheren uit. En nou heb ik nergens last meer van.

• Jeffstyle
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 14:14
Hoi allemaal,
ik ben van plan om een iPhone4 16g aan te schaffen i.c.m. T-Mobile. Werk betaalt.. yay :)
Anyway, ik weet het nog niet helemaal zeker.. Ik twijfel nog tussen een nieuwe smartphone en een "normale" mobiel, vanwege de omvang en de batterij levensduur. Omvang is natuurlijk een persoonlijke keuze, over de batterijduur wil ik wel wat ervaringen weten. Overal op internet lees je weer wat anders, en ik vind persoonlijk dat de officiele tijden niet zoveel zeggen.

Op het moment heb ik een Xperia (eerste model) en daarbij is het me gelukt om tot zo'n 3 dagen op de standaard batterij te doen. Beetje power saving aanpassen, wifi uit, data uit, bluetooth blijft wel aan. En dat terwijl over deze telefoon ook veel mensen zeiden dat hij na 1 dagje leeg is.
Ik gebruik hem voor gewoon af en toe bellen en smsen, soms beetje internet, soms een spelletje, soms eens een foto, ik gebruik hem nooit als mp3 speler of voor msn ofzo.
Mn iPhone zal ik voor ongeveer hetzelfde gebruiken, misschien wel eens als mp3 speler maar ik snap dat dit extra batterij kost maar aangezien dat heel incidenteel is reken ik dat niet mee. Hetzelfde geldt voor dingen als surfen en foto's uploaden, allemaal incidenteel.

Dus mijn vraag is aan jullie... denken jullie dat ik hetzelfde kan bereiken met mijn iPhone? Dus met standaard gebruik en dan wat tweaken en finetunen van de instellingen dat ik dan tot een dag of 3 kan doen met de batterij?
Het liefst graag reacties van gebruikers :)

Thnx alvast ! :)

• jpbosk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-09 18:10
Ik heb een 3GS, maar hetzelfde zal ook wel voor de 4 gelden. De 4 heeft een iets zwaardere accu, geloof ik.

Het grappige is eigenlijk dat MP3'tjes luisteren helemaal niet zoveel batterij lijkt te kosten. Ik haal op normale dagen overigens maximaal 1 dag, aan het eind van de dag staat de teller onder de 20%. Maar ik reis met de trein in een gebied met echt waardeloze t-mobile dekking, en dat zoeken en switchen van mast lijkt erg veel stroom te kosten.
Als ik alleen maar thuis ben kan ik sowieso wel 2 dagen met mijn iPhone doen.

Maar ik leg 'm elke nacht naast m'n bed aan de stroom. In het begin ff wennen, maar dat is prima te doen. Dus ik snap het batterijprobleem bij veel mensen sowieso niet zo goed :)

• Roorensu
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-07 23:58
Ik en een aantal collega's van mij zijn in bezit van een iPhone 4.
Voor de grap hebben we 3 iPhone 4's naast elkaar gelegd met full battery en helderheid op max.
Nu blijkt 1 iPhone (de mijne) het helderst te zijn en wat ook opviel zijn de kleurcontrasten. De mijne leek meer een rode boventoon te hebben terwijl de andere 2 een groene en blauwe boventoon hebben.

Is dit normaal en ervaren andere mensen dit ook?

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Tijdje niet in dit topic gekeken, maar hoe is het nu met de minuscule krasjes waar ik mensen eerder over hoorde klagen?

Is dit nog erger geworden? Heeft Apple hier al op gereageerd?

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-09 18:43

Hoite

Goed verhaal

http://twitter.com/MacRumors/status/24585835466

Nu al een beta voor iOS 4.2?
Gaat hard zo.

Lekker kort.

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
bram1984 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 17:16:
Tijdje niet in dit topic gekeken, maar hoe is het nu met de minuscule krasjes waar ik mensen eerder over hoorde klagen?

Is dit nog erger geworden? Heeft Apple hier al op gereageerd?
Heb ik iets verkeerd gevraagd, of zijn alle mensen met krasjes van de aardbodem verdwenen?

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
bram1984 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 22:27:
[...]

Heb ik iets verkeerd gevraagd, of zijn alle mensen met krasjes van de aardbodem verdwenen?
Nope.. Druk he.. :)
Gestopt met poetsen. Durf niet meer. Nog wel wat meer rare dingen, als "stofjes" onder het scherm, iets wat eigenlijk niet zou moeten kunnen omdat het verlijmd is, maar toch zijn ze er. Lijkt meer op metaalschilfers onder het scherm. Over een maand als ze er genoeg op voorraad hebben, ga ik eens proberen garantie te claimen.

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Hier nog geen last van krasjes. Ik gebruik wel een sleeve als bescherming en ben er ook uiterst voorzichtig mee.

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:36
UltraSub schreef op woensdag 15 september 2010 @ 22:33:
[...]

Gestopt met poetsen. Durf niet meer. Nog wel wat meer rare dingen, als "stofjes" onder het scherm, iets wat eigenlijk niet zou moeten kunnen omdat het verlijmd is, maar toch zijn ze er. Lijkt meer op metaalschilfers onder het scherm. Over een maand als ze er genoeg op voorraad hebben, ga ik eens proberen garantie te claimen.
Hier ook krasjes, Nu ook op het beeldscherm gedeelte.

Doe de iPhone vaak in mn broekzak. Zal binnen kort wel een sleefe kopen denk ik.

A Soldiers manual and a pair of boots.

• Crazyclaws
  • Laatst online: 21-08 13:26
Hier ook nog geen last van krasjes, heb hem nu een paar weekjes, geen sleeve en ben ook niet erg voorzichtig, sterker nog mijn zoontje ven twee speelt er mee :) Ach ja, tis en blijft een gebruiksvoorwerp he?

[ Voor 18% gewijzigd door Crazyclaws op 16-09-2010 10:29 ]

Onder de grote rots, naast die kleine

• renedis
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-07 10:05
Jeffstyle schreef op woensdag 15 september 2010 @ 16:12:
Hoi allemaal,
ik ben van plan om een iPhone4 16g aan te schaffen i.c.m. T-Mobile. Werk betaalt.. yay :)
Anyway, ik weet het nog niet helemaal zeker.. Ik twijfel nog tussen een nieuwe smartphone en een "normale" mobiel, vanwege de omvang en de batterij levensduur. Omvang is natuurlijk een persoonlijke keuze, over de batterijduur wil ik wel wat ervaringen weten. Overal op internet lees je weer wat anders, en ik vind persoonlijk dat de officiele tijden niet zoveel zeggen.

Op het moment heb ik een Xperia (eerste model) en daarbij is het me gelukt om tot zo'n 3 dagen op de standaard batterij te doen. Beetje power saving aanpassen, wifi uit, data uit, bluetooth blijft wel aan. En dat terwijl over deze telefoon ook veel mensen zeiden dat hij na 1 dagje leeg is.
Ik gebruik hem voor gewoon af en toe bellen en smsen, soms beetje internet, soms een spelletje, soms eens een foto, ik gebruik hem nooit als mp3 speler of voor msn ofzo.
Mn iPhone zal ik voor ongeveer hetzelfde gebruiken, misschien wel eens als mp3 speler maar ik snap dat dit extra batterij kost maar aangezien dat heel incidenteel is reken ik dat niet mee. Hetzelfde geldt voor dingen als surfen en foto's uploaden, allemaal incidenteel.

Dus mijn vraag is aan jullie... denken jullie dat ik hetzelfde kan bereiken met mijn iPhone? Dus met standaard gebruik en dan wat tweaken en finetunen van de instellingen dat ik dan tot een dag of 3 kan doen met de batterij?
Het liefst graag reacties van gebruikers :)

Thnx alvast ! :)
ik heb een Xperia gehad, een N900 en nu een iPhone 4.
De batterij duur is te vergelijken met een Xperia. Ik doe 2 dagen met de telefoon voordat ik hem oplaad.
In het begin laadde ik hem elke dag op omdat je dan van alles en nog wat aan het ontdekken bent.

Mijn bluetooth staat altijd aan, ontvang om de 30 min mijn mail, maak zo'n 10 telefoontjes per dag, een x aantal smsjes/whatsapp berichten, ochtend/eind middag file checken via safari en ontvang de nodige push notificaties.

Ik geloof dat dat wel een gemiddeld gebruik is van een telefoon. Met dat haal ik de 2 dagen.
Na 1 dag zit ik tussen de 60% en 70%. Op de tweede dag als ik hem dan in de avond oplaad heb ik bij het aansluiten nog +- 15% over.
Hij houdt het iig langer vol dan mijn oude 3GS en N900.

hoop dat je iets hebt aan deze info

• PaulBloem
  • Laatst online: 10:20
renedis schreef op donderdag 16 september 2010 @ 10:40:
[...]

De batterij duur is te vergelijken met een Xperia. Ik doe 2 dagen met de telefoon voordat ik hem oplaad.
In het begin laadde ik hem elke dag op omdat je dan van alles en nog wat aan het ontdekken bent.

Mijn bluetooth staat altijd aan, ontvang om de 30 min mijn mail, maak zo'n 10 telefoontjes per dag, een x aantal smsjes/whatsapp berichten, ochtend/eind middag file checken via safari en ontvang de nodige push notificaties.

Ik geloof dat dat wel een gemiddeld gebruik is van een telefoon. Met dat haal ik de 2 dagen.
Na 1 dag zit ik tussen de 60% en 70%. Op de tweede dag als ik hem dan in de avond oplaad heb ik bij het aansluiten nog +- 15% over.

Om het verhaal even te benadrukken, dit geldt voor mij ook. Ik red het ook 2 dagen met redelijk wat gebruik.
Anders gewoon een extra stekker bij kopen. 1 voor thuis en 1 voor in de tas.

• TMC
  • Laatst online: 10:32

TMC

Mijn iPhone 4 trilt erg zacht. Ik voel hem gewoon niet in mn broekzak als ik loop. :( Best bagger hoor.

• renedis
  • Laatst online: 22-07 10:05
TMC schreef op donderdag 16 september 2010 @ 12:47:
Mijn iPhone 4 trilt erg zacht. Ik voel hem gewoon niet in mn broekzak als ik loop. :( Best bagger hoor.
een sms voel ik ook niet altijd. maar als ik gebeld word dan merk ik het wel. Hier valt niets aan te doen.
Je kan hem niet harder laten trillen.

• Jeffstyle
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 14:14
[...]

Yep heb ik zeker, dit was de soort gebruikers info waar ik naar op zoek was :) Dus bedankt!
Jij ook bedankt PaulBloem

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
[...]Nope.. Druk he.. :)
Gestopt met poetsen. Durf niet meer.
Wel vreemd, het lijkt wel alsof het iPhone 4 scherm minder krasbestendig is dan dat van vorige iPhones.

Ik heb een iPhone 2G uit 2007, en heb er in het begin 3 maanden een screenprotector op gehad. Daarna jarenlang niet meer en ik poets hem zeker elke dag door hem ruw en met veel kracht over mijn t-shirt te wrijven.

Toch is er hierdoor nog nooit een kras op gekomen. Ook heb ik vaak ergere dingen meegemaakt, zoals 2 weken geleden toen ik hem liet vallen en hij met het scherm op asfalt viel en vervolgens een meter zijwaarts gleed (het was een hellend vlak). Ik schrok wel maar er was maar 1 heel miniem krasje naast het speaker gedeelte op gekomen, dus niet eens op het zichtbare deel.

Ik ben echt verbaasd hoeveel het ding kan hebben. Niettemin had een collega ook al wat problemen op zijn iPad, dus misschien wordt er minder goed glas gebruikt? Of de oleofobische coating krast sneller, die zit er bij mijn iPhone nog niet op. De accu gaat trouwens ook nog steeds meer dan 2 dagen mee met flink gebruik.

Edit: Ik heb hem wel altijd in een sleeve zitten (neopreen), maar ben dus altijd wel erg ruw met schoonmaken en gebruik. Bovendien haal ik hem altijd uit de sleeve als ik er iets mee doe. Moet ook wel want het is gewoon een soort 'zakje', dus geen uitsparing voor het scherm.

[ Voor 12% gewijzigd door GekkePrutser op 16-09-2010 13:14 ]

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:28

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Ik heb altijd wifi/bluetooth en push mail aan staan en ik laad hem 1x per 2 dagen op. Heb een eigen bedrijf dus bel ook nog wel regelmatig er mee. Mijn vorige iphone 3g moest echt elke dag opgeladen worden, deze 4 duidelijk niet :). Dus dat is erg fijn.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

• OnTheJazz
  • Laatst online: 26-06-2021
renedis schreef op donderdag 16 september 2010 @ 12:55:
[...]
een sms voel ik ook niet altijd. maar als ik gebeld word dan merk ik het wel. Hier valt niets aan te doen.
Je kan hem niet harder laten trillen.
Skinny jeans kopen? :P

• GekkePrutser
  • Niet online
Wilf schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 16:13:
Heb je misschien je taal op engels en daarbij je landinstelling op UK staan in plaats van US? Dat soort dingen werken vrij diep door in de Apple apps en zelfs sommige third-party apps. Zo heb je bijvoorbeeld met de UK instelling bedragen in ponden, terwijl je met de Ierland instelling wel Euro's hebt, maar weer een weekindeling in de Agenda die op zondag begint (yech). Ook heeft het gevolgen voor Safari, als je hem op Ierland hebt staan bijvoorbeeld, gebruikt hij standaard google.ie om te zoeken.

Ik wou dat er gewoon een Nederland-Engelstalig profiel was. Taal op Engels en dan Dutch->Netherlands als land werkt niet goed want dan zijn de dag-namen weer in het Nederlands ('maandag', enz). Dat ziet er zo raar uit.

[ Voor 49% gewijzigd door GekkePrutser op 16-09-2010 13:36 ]

• Fd1sk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:34
[...]
ochtend/eind middag file checken via safari en ontvang de nodige push notificaties.
dan kan ik je de gratis app file-flits adviseren! Kan je een route definiëren die je vaak rijdt, je ziet dan snel of er op deze route een file of een flitser staat.

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
[...]

Dit las ik ook bij de tweakers review van de Iphone 4. Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben?

Ik twijfel nog steeds of ik een Iphone 4 of een andere telefoon wil gaan kopen. Dingen als krasjes en stofjes/metaalsplinters zijn wel echt afknappers. Veel meer dan het antenneprobleem.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09 16:18
dit bericht kan weg (A)

[ Voor 95% gewijzigd door Rohit op 16-09-2010 17:15 . Reden: verkeerde topic :P ]

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

• Crusader

Crusader

Arc Nature

.

[ Voor 100% gewijzigd door Crusader op 16-09-2010 17:16 ]

Zijn er meer mensen die problemen hebben met hun home knop?

Ik heb een beetje een raar probleem ermee.
Het lijkt wel alsof hij de eerste keer drukken net niet zit op te letten en daardoor moet ik dan een 2de keer drukken.

Alsof (ik weet dat dit niet kan) de software nog moet booten die het knopje regelt. Druk ik dan nog 50x gaat het goed maar staat hij 1min in de lock dan is het weer drama de eerste keer.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Yay, iPhone binnen. Ik heb alleen een vraagje. Ik heb nu die iPhone + sim, maar mijn abbo gaat ivm nummerbehoud pas de 18e in. Kan ik dan wel alsnog nu erop gaan en die sim erin steken, of gaat dat me veel geld kosten oid?

• GekkePrutser
  • Niet online
The Great HooD schreef op donderdag 16 september 2010 @ 17:39:
Yay, iPhone binnen. Ik heb alleen een vraagje. Ik heb nu die iPhone + sim, maar mijn abbo gaat ivm nummerbehoud pas de 18e in. Kan ik dan wel alsnog nu erop gaan en die sim erin steken, of gaat dat me veel geld kosten oid?
Hangt van je provider af, vraag het ze zou ik zeggen.

Maar dat gaat je waarschijnlijk veel geld kosten. Als het abonnement nog niet ingegaan is betaal je meestal een soort standaard tarief (dus ook voor je data!!) voor de nieuwe sim en dat kan met een iPhone heel erg snel oplopen. Niet doen dus. Je kan de telefoon natuurlijk wel op de WiFi gebruiken als je er mee wil spelen, maar de SIM zou ik er zeker niet in doen.

• T7D_Sneezy
  • Laatst online: 18-09 18:04
nu 3 dagen een iphone 4, even wat ervaringen op een rijtje

-Solide bouw, wel best zwaar
-Wat een geweldig scherm!
-Snelheid is echt top
-Camera is goed
-Geluidskwaliteit van bellen is erg goed, ook voor de persoon aan de andere kant
-Accu gaat opzich nog wel steeds rap. nu nog 46% procent over na 11uur standby, 4:30 gebruik, geen wifi, scherm op de helft helderheid
-Deathgrip is zeker van toepassing

Toestel heeft echt een aantrekkingskracht op alles en iedereen, ze willen allemaal even kijken.

• Hoedje
Een kleine noot daarbij, wifi verbruikt in principe minder batterijduur dan 3G bij een dataverbinding. Dus je kan het eigenlijk net zo goed aan laten staan (tenzij je natuurlijk de hele dag geen wifi-netwerk tegenkomt) :).

[ Voor 16% gewijzigd door Hoedje op 16-09-2010 18:19 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:21

MsG

Forumzwerver

Nou ja, als je wifi gebruikt terwijl 3G aanstaat blijft die 3G ook gewoon aan en valt niet weg, dus het kost dan best veel stroom. Ik gebruik SBSettings en zet altijd of wifi aan en Edge en 3G uit, of Wifi uit en edge en 3G aan.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Hoedje
Natuurlijk maar zit natuurlijk ook een verschil tussen een verbinding idle houden en (veel) dataverkeer.

• The Great HooD
Nou kan niet wachten, ga gewoon die simkaart erin gooien zie wel wat gebeurt. Alleen hoe krijg ik in godsnaam dat ding erin. Heb al een paperclip gebprobeerd en een naald, punaise, het werkt niet... Hoe hebben jullie het gedaan?

• Hoedje
Er zit een SIM-ejection tool bijgeleverd, maar al die andere dingen moet ook werken. Gewoon voorzichtig, recht in het gaatje stoppen en zachtjes drukken:

Afbeeldingslocatie: http://www.youritpro.com.au/images/153121_090427173249_iphone_sim_eject_pin.jpg

• The Great HooD
Hier zit die er niet bij hoor...

Moet ik wat harder drukken misschien, ben wel bang dat ik er 'doorheen' ga oid...

• CyBeR
  • Niet online
Je moet redelijk wat druk zetten ja. En maak je daar maar geen zorgen om ;)

• The Great HooD
Gelukt, alleen me sim is gewoon nog niet actief gemaakt door T-Mobile. Kan er dus nu nog niks mee. Moet dan echt wachten tot de 18e jammer genoeg. Maar me BodyGaurdz komt ook pas morgen dus dat scheelt...

Verwijderd

hoe krijg ik het voor elkaar om me iphone aan pc te hangen zonder dat hij gaat opladen?

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:53
Dat gaat niet.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Grote kans van wel, maar hij valt totaal niet op. Zit ergens achter een flapje o.i.d. verborgen.

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:56
Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 19:57:
hoe krijg ik het voor elkaar om me iphone aan pc te hangen zonder dat hij gaat opladen?
Aan een usb poort met "te weinig" spanning hangen :+

• The Great HooD
Ram0n schreef op donderdag 16 september 2010 @ 22:36:
[...]

Grote kans van wel, maar hij valt totaal niet op. Zit ergens achter een flapje o.i.d. verborgen.
Aha, viel inderdaad niet op, had hem ook wat groter verwacht, vandaar. Werkt in 1x perfect!

Vinden jullie trouwens ook niet de verpakking van de iPhone 4 geweldig?
Ik bedoel de MBP was top, maar dit, ongelooflijk!

• TMC
  • Laatst online: 10:32

TMC

Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 19:57:
Waarom zou je dat willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou omdat het niet goed is voor de batterijen om tussendoor op te laden,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Aargh vanwaar altijd die misinformatie over de hedendaagse batterijen. Dat is júist goed. Helemaal leeg laten lopen is extreem slecht voor hedendaagse laptop/mobiele batterijen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tot 20% ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Dan nog is het beter hem weer eerder aan te vullen dan een laadcyclus te verspillen als je in die tijd wel had kunnen opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Laptopaccu te sparen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Laatst online: 18-09 21:08
Hij laad bij mij alleen op als de laptop ook aan de kabels hangt..
Als ik de laptop niet oplaad dan laad hij bij mij automatisch de iPhone ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Ik zit met het volgende (probleem):

Ik ben nu 2 weken in het bezit van mijn iPhone 4. Deze is afkomstig van Belcompany. Het toestel bevalt uitermate goed, alleen vind ik dat het geluid niet echt luid is. De Samsung Jet van mijn vrouw maakt veel meer geluid dan de iPhone. Nu heb ik gisteren wat getest door mijn ene vinger op de rechter luidspreker te leggen. Gevolg is dat er dan alleen geluid komt uit de linker luidspeker, maar dit is enorm zacht! Leg ik mijn vinger op de linker luidspreker dan hoor ik een vol geluid uit de rechter luidspreker..

Mijn vraag is of iemand dit zou kunnen testen bij zijn of haar iPhone 4.

Ik draai IOS 4.1 en vraag me af of het zo hoort, of het een softwarematig/hardwarematig probleem is?

Graag zie ik een reactie tegemoet van iemand die dit ook getest heeft.

Bedankt!

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockmanz
  • Niet online
Een van de twee onderste "speakers" is een microfoon... En wat betreft het volume, misschien eerst kijken of het volume op max staat en anders vergelijken met een andere iPhone. Met volume max bedoel ik niet alleen je volume level maar ook de limit die ergens in de settings iPod staat. Zelf ervaar ik het geluid niet echt als zacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Ah, oké, dat wist ik niet (dat de ene speaker een microfoon is). Conclusie is dus dat het zo hoort?

Ik zal eens bij de settings kijken van de iPod functie.

Edit: die limit staat op zijn hoogst.

Mocht iemand nog ervaringen hebben dan hoor ik dat graag!

[ Voor 8% gewijzigd door cv8x op 17-09-2010 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Gewoon van de Appel-site zelf:

Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/nl/iphone/images/specs_connectors_20100607.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

MsG schreef op donderdag 16 september 2010 @ 18:42:
Nou ja, als je wifi gebruikt terwijl 3G aanstaat blijft die 3G ook gewoon aan en valt niet weg, dus het kost dan best veel stroom. Ik gebruik SBSettings en zet altijd of wifi aan en Edge en 3G uit, of Wifi uit en edge en 3G aan.
Daar heb je toch niet perse SBSettings voor nodig? Sinds IOS4 kan je mobiele data en/of 3G handmatig uitzetten of begrijp ik je niet helemaal? ;)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Ik heb even ene vraagje:

Ik heb sinds een aantal dagen een iPhone 4, en ik vraag me het volgende af:

Als ik mijn belvolume op 100% zet, wil het speakertje soms wel eens kraken. Het is dan geen kraken als in: "Ik kan totaal niet verstaan wat er gezegd wordt", maar meer van: Het geluid is eigenlijk NET ietsje te hard voor de oorspeaker. Alles is echter wel goed te verstaan. Alls ik bijvoorbeeld de vodafone klantenservice bel om te testen, heb ik het probleem eigenlijk maar een HEEL klein beetje met sommige tonen in de stem van de robot.

Wanneer ik echt met iemand bel valt het iets meer op. Ook hoor ik de soort "kraak" soms als de telefoon overgaat (dus op de piep).

Even voor de duidelijkheid: Het is niet dat het allemaal niet meer verstaanbaar is, maar het valt me gewoon op dat het geluid soms net iets te hard lijkt voor het speakertje ofzo. Ik vind het een beetje moeilijk uit te leggen. Als je de telefoon wat van je oor af houdt tijdens het bellen, met 100% belvolume, zal het je wel op moeten vallen.

Is dit (probleem?) normaal, en hebben misschien meer mensen hier last van?

Wanneer ik mijn belvolume wat omlaag zet heb ik helemaal geen problemen, en het lijkt me dus ook onlogisch dat de oorspeaker kapot zou zijn.

ik hoop dat jullie me wat meer informatie kunnen geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Thanks, duidelijk verhaal. Ik blijf erbij dat het geluid niet hard is, zeker in vergelijking met andere telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
cv8x schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 08:45:
Ah, oké, dat wist ik niet (dat de ene speaker een microfoon is). Conclusie is dus dat het zo hoort?

Ik zal eens bij de settings kijken van de iPod functie.

Edit: die limit staat op zijn hoogst.

Mocht iemand nog ervaringen hebben dan hoor ik dat graag!
Ik zelf heb een 3GS en daar kan de luidspreker ook niet echt hard vergeleken met sommige LG, Nokia en Samsung toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Thanks. Hoef ik me dus nergens druk om te maken :)

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone 4] Discussie over de antenne

[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.