Hoedje schreef op donderdag 09 september 2010 @ 17:48:
Dat is inderdaad vervelend. Ik heb een abo bij Vodafone en dan is er weinig aan te doen. Je kan met
alle doorschakelingen uitschakelen. Dan zie je ook de melding niet meer. Maar dat is natuurlijk niet ideaal. Je voicemail werkt dan immers ook niet meer. Over het algemeen vind ik het maar een onding. Maar soms is het toch wel handig, dan kan je hem evt. handmatig weer aanzetten door:
Ik was er zo klaar mee dat ik voicemail heb uitgezet en alle opties, zoals 2e gesprek enzo, aangezet heb (Telfort). Zie hier mijn frustratie (
iphoneclub forum):
Alles geprobeerd, van de ipcc truc tot ##002#, ##004#, ook de 61,62,63 varianten, voicemail zetten naar +31 naar gewoon 1233, etc, etc, etc. In totaal 4 uur gegoogled.
Dit is het enige dat werkt (bij mij) met Telfort en de iPhone 4 (zonder jailbreak): " Home »Zakelijk»Mijn Telfort» Voicemail en oproepinstellingen » Voicemail en doorschakelingen": Inkomende gesprekken: Nooit doorschakelen.
Maar ja, nu staat mijn voicemail dus uit.
Wel Wissel- en groepsgesprek aangezet, dus al ik in gesprek ben zie ik wel wie belt en kan nog opnemen als ik wil.
Ik heb dit persoonlijk liever dan die irritante pop-up . Mensen sturen maar een SMS of mail als het erg belangrijk is.