[iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 76.552 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Argh, sinds 4.1 krijg ik de melding dat mijn 12V-lader niet langer ondersteund wordt. Het is een Philips USB-lader en hij geeft een gele driehoek maar laad niet meer op. Echt, waarom gebruikers zo frustreren??

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 21:08
WeAreLegion schreef op donderdag 09 september 2010 @ 23:14:
[...]

Kijk dat verklaart het natuurlijk. Ik moet nog tot mei met deze telefoon en dan waarschijnlijjk een iphone 4. Deze begint nu toch wel aan einde van zijn leven te komen.
Dan zou ik die 2 maanden nog ff wachten..kun je gelijk voor de iPhone 5 gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een cursus IQ punten sprokkelen volgen misschien? De interpunctie mag dan wel niet optimaal zijn, het is wel leesbaar. Zeiksnor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Daejji schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 10:06:
[...]

Dan zou ik die 2 maanden nog ff wachten..kun je gelijk voor de iPhone 5 gaan ;)
Je bedoelt 10 maanden?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:24

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 09:50:
4.1 :')

Gisteren geinstalleerd op mijn 4G. Gamecenter werkt niet en HDR vind ik geen toevoeging. Had dan even gewacht met de release tot 4.2

Voor 3G users zal het wel wat zijn maar als 4G gebruiker vind ik het niet echt wat.
Ik vind de 4.1 op mijn 4 een hele verbetering. HDR is absoluut een topper, zie goed verschil. Gamecenter werkt hier prima.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stouten
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-06-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 09:50:
4.1 :')

Gisteren geinstalleerd op mijn 4G. Gamecenter werkt niet en HDR vind ik geen toevoeging. Had dan even gewacht met de release tot 4.2

Voor 3G users zal het wel wat zijn maar als 4G gebruiker vind ik het niet echt wat.
Gamecenter werkt niet? Explain? Start het niet op, kun je niet inloggen, wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

CyBeR schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 00:45:
[...]

Marketing, ja, maar ik denk niet op die manier. Ik bedoel, gamecengter is nou niet direct een Reden om een nieuwe telefoon te kopen imo. Wat wel zo is, is dat de iPod touches veel meer in de markt gezet worden als devices om spelletjes mee te spelen. Ik denk dat ze er daarom voor gekozen hebben. :P
Klopt inderdaad, maar als gamecenter op de 3G zou draaien hebben mensen minder snel de behoeft om een nieuwere telefoon te kopen. Want niet veel mensen nemen een touch en iphone mee.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op mijn IPhone 4 sinds de upgrade naar 4.1 problemen die ik hiervoor niet had:

- Proximity sensor probleem heb ik nu wel (voorheen niet)
- Microfoon valt soms weg (ook al staat hij niet op mute)
- 3G verbinding komt traag tot stand - e.g. duurt lang voor het "cirkeltje" verdwijnt en plaats maakt voor 3G
- Ondanks dat ik gamecenter games heb geinstalleerd zie ik ze niet in gamecenter
- Accu lijkt sneller leeg te lopen. Had op de 4.0.2. Mail fetch etc uitgezet en toen ging de accu lang mee.

Iemand anders hier last van ? Ik meen juist alleen maar te lezen dat mensen raporteren dat hun problemen opgelost zijn dus ik ben niet echt blij dat ik ze nu ineens wel heb. Zou een restore of een rest helpen?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2010 12:33 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Fietsbel schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 11:48:
[...]

Klopt inderdaad, maar als gamecenter op de 3G zou draaien hebben mensen minder snel de behoeft om een nieuwere telefoon te kopen. Want niet veel mensen nemen een touch en iphone mee.
Ik neem eigenlijk niet aan dat Game Center een dergelijke selling point is dat mensen er een nieuwe telefoon om kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:46
2 maanden na mei komt iphone 4GS? 5? uit oid!

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 12:30:
Ik heb op mijn IPhone 4 sinds de upgrade naar 4.1 problemen die ik hiervoor niet had:

- 3G verbinding komt traag tot stand - e.g. duurt lang voor het "cirkeltje" verdwijnt en plaats maakt voor 3G
- Ondanks dat ik gamecenter games heb geinstalleerd zie ik ze niet in gamecenter
- Accu lijkt sneller leeg te lopen. Had op de 4.0.2. Mail fetch etc uitgezet en toen ging de accu lang mee.

Iemand anders hier last van ? Ik meen juist alleen maar te lezen dat mensen raporteren dat hun problemen opgelost zijn dus ik ben niet echt blij dat ik ze nu ineens wel heb. Zou een restore of een rest helpen?
- geen ervaring mee
- geen ervaring mee
- zie mijn reactie van gistermiddag. Continu wegvallende verbinding en slecht bereik.
- Ik zie Flight Control in gamecenter sinds ik mijn eerste achievement daar behaald heb.
- geen ervaring mee

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij was de instelling "New Invitations Alerts = On" de oorzaak van het snel leeglopen van batterij, in combinatie met Google Sync en Fetch New Data = Push.

Deze optie was bij mij blijkbaar (op eens) aangezet, mogelijk bij upgrade naar iOS 4.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTheJazz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-06-2021
Hoedje schreef op donderdag 09 september 2010 @ 17:48:
Dat is inderdaad vervelend. Ik heb een abo bij Vodafone en dan is er weinig aan te doen. Je kan met

code:
1
##004#

alle doorschakelingen uitschakelen. Dan zie je ook de melding niet meer. Maar dat is natuurlijk niet ideaal. Je voicemail werkt dan immers ook niet meer. Over het algemeen vind ik het maar een onding. Maar soms is het toch wel handig, dan kan je hem evt. handmatig weer aanzetten door:

code:
1
12331
Ik was er zo klaar mee dat ik voicemail heb uitgezet en alle opties, zoals 2e gesprek enzo, aangezet heb (Telfort). Zie hier mijn frustratie (iphoneclub forum):

Alles geprobeerd, van de ipcc truc tot ##002#, ##004#, ook de 61,62,63 varianten, voicemail zetten naar +31 naar gewoon 1233, etc, etc, etc. In totaal 4 uur gegoogled.

Dit is het enige dat werkt (bij mij) met Telfort en de iPhone 4 (zonder jailbreak): " Home »Zakelijk»Mijn Telfort» Voicemail en oproepinstellingen » Voicemail en doorschakelingen": Inkomende gesprekken: Nooit doorschakelen.

Maar ja, nu staat mijn voicemail dus uit.

Wel Wissel- en groepsgesprek aangezet, dus al ik in gesprek ben zie ik wel wie belt en kan nog opnemen als ik wil.

Ik heb dit persoonlijk liever dan die irritante pop-up . Mensen sturen maar een SMS of mail als het erg belangrijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlahonda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2021
Shiver23 schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 10:03:
Argh, sinds 4.1 krijg ik de melding dat mijn 12V-lader niet langer ondersteund wordt. Het is een Philips USB-lader en hij geeft een gele driehoek maar laad niet meer op. Echt, waarom gebruikers zo frustreren??
Heb ook een philips lader (USB) voor in de auto, en ik krijg ook de melding dat hij niet ondersteund word. Moet ik nu dan een apple auto lader gaan aanschaffen ?? 8)7 Wat een onzin zeg. Das hetzelfde als dat microsoft alle apple apparatuur (inclusief de iphone) blokkeerd op windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-09 18:43

Hoite

Goed verhaal

Waar ik laatst achterkwam en wat toch bestwel een flaw is aan deze telefoon, als ik een stapel muziek erheen wil kopieeren en daar een nauwkeurige selectie van heb gemaakt, onderbreekt het kopieeren als je gebeld wordt en vergeet hij voor het gemak de hele que ook maar. Ik heb hier nu al 2 keer last van gehad en ben nu aan het kopieeren in de vliegtuigmodus, maar dat lijkt me ook niet echt de oplossing.

Is hier een oplossing voor?

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus ook last van een hele slechte verbinding. Heel irritant dit. Ik heb nu gewoon vaak geen verbinding, waar ik dat voorheen wel had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
Nee, ik bedoel 2 maanden..hij heeft het erover dat zijn abbo in mei afloopt en hij dan voor een iPhone 4 wil gaan...waarop ik zeg dat hij dan beter 2 maanden kan wachten en in juli voor de iPhone 5 kan gaan..hehe, maar ik snap wat je bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09 16:18
wie weet waarom mijn Hotmail nog niet met de Exchange sync werkt??
als ik de hostnaam op m.hotmail.com zet pakt hij hem niet..
emailadres is ..@hotmail.com

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:38
Hoite schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 15:25:
Waar ik laatst achterkwam en wat toch bestwel een flaw is aan deze telefoon, als ik een stapel muziek erheen wil kopieeren en daar een nauwkeurige selectie van heb gemaakt, onderbreekt het kopieeren als je gebeld wordt en vergeet hij voor het gemak de hele que ook maar. Ik heb hier nu al 2 keer last van gehad en ben nu aan het kopieeren in de vliegtuigmodus, maar dat lijkt me ook niet echt de oplossing.

Is hier een oplossing voor?
Kopieer jij de nummers handmatig naar je iPhone? Dan kun je beter een afspeellijst syncen.

Als je een afspeellijst zou synchroniseren, dan kun je gewoon het proces onderbreken.
Als je dan later weer verder gaat, dan zet hij de resterende bestanden over. Oftewel
dit gaat door totdat de afspeellijst volledig op je iPhone staat, hoe vaak je ook onderbreekt.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Daejji schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 15:50:
[...]

Nee, ik bedoel 2 maanden..hij heeft het erover dat zijn abbo in mei afloopt en hij dan voor een iPhone 4 wil gaan...waarop ik zeg dat hij dan beter 2 maanden kan wachten en in juli voor de iPhone 5 kan gaan..hehe, maar ik snap wat je bedoelt.
Ah excuseer. Dan had ik 't niet goed genoeg gelezen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Laatst online: 17-09 18:43

Hoite

Goed verhaal

funk-e schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 16:01:
[...]

Kopieer jij de nummers handmatig naar je iPhone? Dan kun je beter een afspeellijst syncen.

Als je een afspeellijst zou synchroniseren, dan kun je gewoon het proces onderbreken.
Als je dan later weer verder gaat, dan zet hij de resterende bestanden over. Oftewel
dit gaat door totdat de afspeellijst volledig op je iPhone staat, hoe vaak je ook onderbreekt.
Ah dat is een goeie tip.
Zijn er toevallig ook andere programma's die muziek op je iPhone kunnen zetten?
Ik weet dat je een iPod Classic gewoon vol kan gooien via WinAmp( O+ ) kan volgooien, maar een iPhone kan niet in externe schijf modus.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 15:43:
[...]

Ik heb dus ook last van een hele slechte verbinding. Heel irritant dit. Ik heb nu gewoon vaak geen verbinding, waar ik dat voorheen wel had.
Na een reset lijkt alles weer in orde te zijn ... die proximity sensor reageert nu goed, ook als ik dat bijv met mijn hand test. Moet alleen nog ff checken of de microfoon goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 06:43

Fjeze

AllesPerfect!

OnTheJazz schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 14:31:
[...]

Ik was er zo klaar mee dat ik voicemail heb uitgezet en alle opties, zoals 2e gesprek enzo, aangezet heb (Telfort). Zie hier mijn frustratie (iphoneclub forum):

Alles geprobeerd, van de ipcc truc tot ##002#, ##004#, ook de 61,62,63 varianten, voicemail zetten naar +31 naar gewoon 1233, etc, etc, etc. In totaal 4 uur gegoogled.

Dit is het enige dat werkt (bij mij) met Telfort en de iPhone 4 (zonder jailbreak): " Home »Zakelijk»Mijn Telfort» Voicemail en oproepinstellingen » Voicemail en doorschakelingen": Inkomende gesprekken: Nooit doorschakelen.

Maar ja, nu staat mijn voicemail dus uit.

Wel Wissel- en groepsgesprek aangezet, dus al ik in gesprek ben zie ik wel wie belt en kan nog opnemen als ik wil.

Ik heb dit persoonlijk liever dan die irritante pop-up . Mensen sturen maar een SMS of mail als het erg belangrijk is.
Dit is voor mij helaas geen oplossing, aangezien ik de telefoon zakelijk gebruik en de voicemail dus regelmatig gebruik.

Ik hoop dat er snel een oplossing komt voor dit "probleem".
Heb de melding gelukkig alleen bij uitgaande gesprekken en niet bij inkomende gesprekken.

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Veel mensen hebben een hekel aan iTunes en dat kan ik deels inkomen.
Als je je muziek goed (maar dan bedoel ik ECHT goed) getagged hebt,
dan werkt het programma echt zoo fijn!

Het is voornamelijk een kwestie van discipline:
Een nieuw album gedownload? Toevoegen aan iTunes en dan gelijk taggen.
Het liefst nog voor het importeren met Tag&Rename (win).

Afspeellijst aanmaken genaamd iPhone en alleen die afspeellijst laten syncen.
Nieuwe nummers op je iPhone? Voeg ze toe aan de afspeellijst. Nummers verwijderen
van je iPhone? Verwijder ze uit je afspeellijst. Simpel.

Doe us niet zo stom met van die tags. :/

[ Voor 9% gewijzigd door pven op 11-09-2010 19:23 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik ook last van sinds de update, niet heel erg maar ik krijg wat vaker geen verbinding op plekken dat ik 1 of 2 streepjes had.
rohit schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 15:52:
wie weet waarom mijn Hotmail nog niet met de Exchange sync werkt??
als ik de hostnaam op m.hotmail.com zet pakt hij hem niet..
emailadres is ..@hotmail.com
Ja voor onwetenden (net zoals ik was) is het even vogelen.
Je moet gewoon een nieuw emailaccount aanmaken bij instellingen.
Voeg account toe is dit geloof ik en dan kies je microsoft exchange dan je emailadres invullen, weer je emailadres bij gebruikersnaam invullen, je wachtwoord invullen.
Je klikt dan op volgende en dan vul je bij server m.hotmail.com in, klikt op opslaan en klaar is kees :)
Je kunt dan zelf aanvinken of je alleen mail gesynched wil hebben of ook contacten en calender.

Ik hoop hiermee wat meer onwetenden geholpen te hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 19:17
Ik kan van een collega een gesealde 3GS 16GB Neverlock kopen voor 450. Is dit een goede prijs? Of te duur met het oog op de iPhone 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 17:20:
[...]

Heb ik ook last van sinds de update, niet heel erg maar ik krijg wat vaker geen verbinding op plekken dat ik 1 of 2 streepjes had.

[...]

Ja voor onwetenden (net zoals ik was) is het even vogelen.
Je moet gewoon een nieuw emailaccount aanmaken bij instellingen.
Voeg account toe is dit geloof ik en dan kies je microsoft exchange dan je emailadres invullen, weer je emailadres bij gebruikersnaam invullen, je wachtwoord invullen.
Je klikt dan op volgende en dan vul je bij server m.hotmail.com in, klikt op opslaan en klaar is kees :)
Je kunt dan zelf aanvinken of je alleen mail gesynched wil hebben of ook contacten en calender.

Ik hoop hiermee wat meer onwetenden geholpen te hebben ;)
Thnx man!!
ik zat steeds mijn oude email instellinge te wijzigen..
weet iemand hoe ik mijn emailboxen omhoog kan verplaatsen? heb graag mijn hotmail bovenaan...

[ Voor 4% gewijzigd door Rohit op 10-09-2010 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M.C. schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 17:37:
Ik kan van een collega een gesealde 3GS 16GB Neverlock kopen voor 450. Is dit een goede prijs? Of te duur met het oog op de iPhone 4?
Een nieuwe kost in België 579,- dus die prijs lijkt mij Ok. Een nieuwe IPhone 4 16 GB is nog wat duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rohit schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 17:45:
[...]

Thnx man!!
ik zat steeds mijn oude email instellinge te wijzigen..
weet iemand hoe ik mijn emailboxen omhoog kan verplaatsen? heb graag mijn hotmail bovenaan...
Nouja ik heb die oude hotmail account van mij gewoon verwijderd. Ik weet niet of dat is wat je bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:56
funk-e schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 16:58:
[noob-tip]
Een nieuw album gedownload? Toevoegen aan iTunes en dan gelijk taggen.
Het liefst nog voor het importeren met Tag&Rename (win).

Afspeellijst aanmaken genaamd iPhone en alleen die afspeellijst laten syncen.
Nieuwe nummers op je iPhone? Voeg ze toe aan de afspeellijst. Nummers verwijderen
van je iPhone? Verwijder ze uit je afspeellijst. Simpel.
[/noob-tip]
dan een noob vraagje nog; taggen doe ik altijd netjes en direct (indien nodig). Wat is het voordeel dit dan eerst buiten iTunes om te doen? Sneller? Beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accesteam
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 08:35
Hmm, ik zit te twijfelen tussen de 16GB en 32GB versie. Ik zie dat veel mensen voor de 16GB kiezen, maar ben wel van plan films erop te gaan kijken... Maar dan weer niet 20GB aan muziek erop zetten :P

Wat merken de tweakers hier dat de 16GB hebben gekocht? Zit de iPhone snel vol met apps/films/muziek? Of is de 16GB ruim genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Bij mijn iPod Touch was ik wat dubbel: aan één kant was de 16gb genoeg, aan de andere kant had ik bij 32 of zelfs 64 gewoon klakkeloos "alle muziek" kunnen aanvinken en daar verder niet meer naar hoeven omkijken.

Ik heb nu bewust toch de 32gb genomen, omdat ik ook op de toekomst koop. Nu (heb de telefoon net 1 week 8) ) zou ik nog met 16 toekunnen, maar ik vind het prettig ruim in de jas te zitten zodat ik niet teveel hoef te gaan schuiven. Immers met een telefoon komen er ook nog andere zaken bij zoals foto's en filmpjes.

Ben erg blij dat ik voorlopig geen "ik wil toch upgraden" gevoel zal krijgen.

Ik heb ook zonder nadenken dat gratis Navigon erop gezet, ruimte zat. Had ik bij 16 toch nog wel even over getwijfeld, snoept behoorlijk wat ruimte op dan.

[ Voor 11% gewijzigd door dcl! op 10-09-2010 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accesteam
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 08:35
Yuh, daar zat ik ook al aan te denken. Het is inderdaad toch ook wel het gevoel van "genoeg ruimte hebben", maar aan de andere kant toch ook weer 100 euro voor 16GB extra... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er ervaring met Google Sync op de iphone 4? ( http://www.google.com/mobile/sync/ )

Een belangrijke voorwaarde voor mij om het toestel te nemen is het probleemloos syncen van Gmail, Calendar en Contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:52
Niet met de iPhone 4, maar wel met een 3G, en dat werkt prima.

Ik heb een programmaatje op m'n laptop staan die m'n Outlook naar Google synct, en van Google naar m'n iPhone (en omgekeerd). En contacten werkt ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 12:17
Accesteam schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 20:35:
Hmm, ik zit te twijfelen tussen de 16GB en 32GB versie. Ik zie dat veel mensen voor de 16GB kiezen, maar ben wel van plan films erop te gaan kijken... Maar dan weer niet 20GB aan muziek erop zetten :P

Wat merken de tweakers hier dat de 16GB hebben gekocht? Zit de iPhone snel vol met apps/films/muziek? Of is de 16GB ruim genoeg.
Ik ben voor de 32 gb gegaan, omdat de opslagruimte niet uitbreidbaar is en ik er toch 2 jaar mee moet doen. Voor nu is 16GB misschien wel genoeg, maar misschien over 1 jaar niet meer. Ook wil ik er mee gaan navigeren en zo'n europa kaart snoept soms als snel 2GB geheugen weg, tenminste op de PDA :)

Daarnaast zal een 32GB ook weer iets meer opleveren dan een 16GB als ik hem over 2 jaar weer verkoop :P

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 18:37:
[...]

Nouja ik heb die oude hotmail account van mij gewoon verwijderd. Ik weet niet of dat is wat je bedoelt?
nee,, ik heb 7 emailboxen erin.. en nu staat hotmail ergens int midden :S beetje vaag..
die wil ik dus bovenaan hebben, en ja dan kan je wel alles weghalen en opnieuw erin zetten, maar dan moet ik weer alle gegevens erbij gaan zoeken etc..

• dcl!
Heeft iemand inmiddels al xsphone aan de praat kunnen krijgen icm iOS4?

Ik krijg het nu helemaal niet voor elkaar, naam en/of wachtwoord worden geweigerd. Ik kan me herinneren dat ik hier 1.5 jaar geleden met de iPod Touch ook ontzettend problemen mee had maar uiteindelijk had ik 'm toch voor elkaar (jammer dat alle gesprekken dan weer na 30 seconden werden afgekapt :( ).

Ik had gehoopt dat het met de iPhone lekkerder zou werken maar het tegendeel is waar: xs4all geeft ook heel duidelijk aan dat deze app wel/niet werkt met iPhone4 cq iOS4? (Heb er al een mail heen gestuurd).

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:20
met 32gb zet of hou je er meer "troep"op (dus is beter als je wat lui bent) ;)

16Gb is ruim voldoende als je maandelijks eens een keertje je telofoonbestanden update, want 16GB luister of bekijk je echt niet in 1 maand

Verwijderd

rohit schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 23:07:
[...]

nee,, ik heb 7 emailboxen erin.. en nu staat hotmail ergens int midden :S beetje vaag..
die wil ik dus bovenaan hebben, en ja dan kan je wel alles weghalen en opnieuw erin zetten, maar dan moet ik weer alle gegevens erbij gaan zoeken etc..
Ah ok, sorry daar kan ik je niet mee helpen. Ik heb maar 1 emailbox :P

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:53
rohit schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 23:07:
[...]

Volgorde kun je niet veranderen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Kassad
  • Nu online
Accesteam schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 20:35:

Ik heb een 16GB en heb 9GB vrij. Ik heb er ook geen muziek op staan want gebruik Spotify, dan heb je altijd (bijna) alle muziek bij je, altijd goed getagged en ruimte plenty voor foto's en video's.

@Rotskibo, ik gebruik Google als Exchange server en dat werkt perfect.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 22:20:
Wie heeft er ervaring met Google Sync op de iphone 4? ( http://www.google.com/mobile/sync/ )

Een belangrijke voorwaarde voor mij om het toestel te nemen is het probleemloos syncen van Gmail, Calendar en Contacten.
Werkt prima :)

Verwijderd

Kan iemand uitleggen wat het verschil is tussen een exchange account met gmail en een gewoon gmail account op je iPhone? Wat zijn de voor- en nadelen van beide? BVD

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 19:24
Kassad schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 10:55:
[...]

Ik heb een 16GB en heb 9GB vrij. Ik heb er ook geen muziek op staan want gebruik Spotify, dan heb je altijd (bijna) alle muziek bij je, altijd goed getagged en ruimte plenty voor foto's en video's.

@Rotskibo, ik gebruik Google als Exchange server en dat werkt perfect.
Dat Spotify klinkt ook mooier dan dat het is. Die app trekt je iPhone leeg alsof je GPS aan hebt staan en daar komt nog bij dat de uitvoering van Spotify ook verre van perfect is. Hoe vaak is het wel niet voorgekomen dat er opeens nummers uit je playlists zijn verdwenen, gewoon omdat Spotify de rechten is kwijtgeraakt?

Dan nog, je hoeft niet al je muziek erop te gooien. Ik heb 10GB muziek (2 playlists), 10GB apps (260 apps), 5GB vrij en de rest zijn foto's, video's en andere meuk.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 19:01:
Kan iemand uitleggen wat het verschil is tussen een exchange account met gmail en een gewoon gmail account op je iPhone? Wat zijn de voor- en nadelen van beide? BVD
Ik heb dit toevallig net allemaal ingesteld dat hij exchange gebruikt en wat ik vooral een voordeel vind is dat je met google sync aan ook alle calanders kan syncen dat kan normaal niet. Tevens werkt het syncen van contacts veel beter (voor mij dan), je hoeft nu niet meer je contacts te syncen in itunes constant. Je kan ze updaten op je phone en hij zet het gelijk goed in je google account en anders om ook.

Verwijderd

Vandaag een iPhone 4 aangeschaft en dat is toch een hele flinke stap vooruit t.o.v. Een 3G! Ben zeer tevreden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de antwoorden op mijn vraag over Google Sync!
Dat gaat 'm dus worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 12 september 2010 @ 01:04:
Bedankt voor de antwoorden op mijn vraag over Google Sync!
Dat gaat 'm dus worden ;)
Houd er trouwens even rekening mee dat als je op gegeven moment naar m.google.com/sync gaat dat je telefoon wel op engels is ingesteld. Sync is nog steeds in beta en is niet beschikbaar voor nederland. Google sync heb je eigenlijk alleen nodig als je meerdere agenda's gebruikt als je gewoon 1 agenda heb en google mail en contacts dan heb je geen google sync nodig dat werkt allemaal out of the box. Mocht je dus meerdere agenda's hebben dan moet je even je phone op engels zetten :) en dan werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32
Ik heb sinds vrijdag een schatje van een iphone 4 en wat een mega vet toestel, maar nu heb ik wel regelmatig problemen met wifi of 3g vaak als ik even heb zitten surfen dan doet mijn wifi of 3g gewoon niks meer, dan blijft hij maar laden en laden, als ik 3g of wifi dan reset door het aan en uit te zetten werkt het weer gewoon, maar toch het zou niet moeten hoeven... Kan dit door de buitenste rand komen? En zal het zijn opgelost als ik straks mijn case ontvang? Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb zelf voor de 32GB gekozen.

Er staat voor ongeveer 16GB goed getagte muziek op. Voor 2GB foto's vanuit iPhoto. Alles netjes geordend.

Dan nog een hoop apps die ik ook allemaal echt gebruik, geen troep en geen apps die gratis zijn en niets toevoegen.

Navigon van T-Mobile er opgezet en via een tutorial op internet verkleint van 1,8GB naar 600MB (geen jailbreak nodig, doe ik niet aan).

Nu heb ik nog 10,3 GB over en daarmee kan ik makkelijk 2 jaar vooruit. Moet je wel de video's die je hebt geschoten op je Mac of PC zetten, maar die kun je weer makkelijk met Plex oproepen. :)

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben tot op heden niet onder de indruk van HDR foto's - foto's zien er onnatuurlijk uit of tonen vervormingen waardoor de originele foto's gewoon mooier zijn. Andere mensen ook die ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 22:01:
[...]

Ik heb dit toevallig net allemaal ingesteld dat hij exchange gebruikt en wat ik vooral een voordeel vind is dat je met google sync aan ook alle calanders kan syncen dat kan normaal niet. Tevens werkt het syncen van contacts veel beter (voor mij dan), je hoeft nu niet meer je contacts te syncen in itunes constant. Je kan ze updaten op je phone en hij zet het gelijk goed in je google account en anders om ook.
Ok dank je voor je antwoord, alleen weet ik niet of ik het helemaal begrijp. Laat ik het anders vragen. Ik zou graag mijn Gmail account (mail, agenda en contactpersonen) synchroniseren met Outlook en m'n iPhone. Het lijkt me dat ik dan een Echange account moet instellen op m'n iPhone. Maar eerst zal ik Outlook met Gmail moeten synchroniseren. Mail gaat prima, maar m'n agenda en contactpersonen bij Gmail krijg ik niet gesynchroniseerd met Outlook. Iemand een idee hoe dat te doen (wellicht ietwat offtopic..)? En moet ik vervolgens idd een Echange account instellen op m'n iPhone en die synchroniseren met Outlook? Het ideale plaatje is dus dat mail, agenda en contactpersonen worden gesynchroniseerd tussen Gmail (online), Outlook (laptop) en Exchange (iPhone).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieSD
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-02 14:31
Verwijderd schreef op zondag 12 september 2010 @ 13:44:
Ik ben tot op heden niet onder de indruk van HDR foto's - foto's zien er onnatuurlijk uit of tonen vervormingen waardoor de originele foto's gewoon mooier zijn. Andere mensen ook die ervaring?
Ik ben er juist heel tevreden over. Je moet de HDR ook niet altijd gebruiken, alleen als je met hoog contrast te maken hebt. bv je fotografeert vanuit je kamer en wilt ook het raam naar buiten er goed op hebben. En je hebt altijd de versie zonder HDR nog in je filmrol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op zondag 12 september 2010 @ 13:44:
Soms, bij binnenfoto's met weinig licht of juist sterke contrasten. Maar over het algemeen vind ik de HDR foto's een enorme verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crusader schreef op zondag 12 september 2010 @ 14:31:
[...]

Soms, bij binnenfoto's met weinig licht of juist sterke contrasten. Maar over het algemeen vind ik de HDR foto's een enorme verbetering.
Dat is idd waar maar ik heb ook regelmatig HDR foto's waar ineens 4 neusgaten of ogen opstaan (met 1 gezicht uiteraard) en dat zuigt :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 12 september 2010 @ 13:59:
[...]

Ok dank je voor je antwoord, alleen weet ik niet of ik het helemaal begrijp. Laat ik het anders vragen. Ik zou graag mijn Gmail account (mail, agenda en contactpersonen) synchroniseren met Outlook en m'n iPhone. Het lijkt me dat ik dan een Echange account moet instellen op m'n iPhone. Maar eerst zal ik Outlook met Gmail moeten synchroniseren. Mail gaat prima, maar m'n agenda en contactpersonen bij Gmail krijg ik niet gesynchroniseerd met Outlook. Iemand een idee hoe dat te doen (wellicht ietwat offtopic..)? En moet ik vervolgens idd een Echange account instellen op m'n iPhone en die synchroniseren met Outlook? Het ideale plaatje is dus dat mail, agenda en contactpersonen worden gesynchroniseerd tussen Gmail (online), Outlook (laptop) en Exchange (iPhone).
Dat kan volgens mij niet. Outlook werkt niet met de exchange van google zelf (kan wel maar moet je aanmelden bij google apps en dat kost 50$ per jaar.). makkelijkste manier is eignelijk om gewoon op je laptop webversie van google te gebruiken en dan de rest via exchange te doen (op je telefoon dus). En dan word alles netjes gesynchroniseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Laatst online: 08:21
Binnenkort verwacht ik mijn eigen iphone 4 uit België. Nu ben ik eens gaan kijken voor een verzekering.

Nu schijnt het lastig te zijn om een iphone 4 uit buiten land te verzekeren. Maar ik heb even rond gemaild met 2 bedrijven en daarbij blijkt dat het bij een bedrijf wel mogelijk is.

mail sessie:

Beste ..,

Dit is correct, wij vallen binnen een gedoog beleid.

Aangezien wij onmogelijk kunnen controleren of een toestel geimporteerd is zullen deze worden geaccepteerd door actua. Dit is ook de reden dat Actua het niet accepteerd als je belt/emailt naar Actua.

m.v.g.

..

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Geachte heer/mevrouw,

Ik las op jullie website dat jullie samenwerken met Actua. Nu heb ik ook gemaild met Actua en die zeiden dat ze ene buitenlandse iphone niet konden verzekeren. In hoeverre zijn jullie verschillend? Want een verzekering bij jullie lijkt met interessant, maar ik wil niet als er iets is dat ik dan niks vergoed krijg omdat de telefoon uit het buitenland is. Ik hoop dat u hier over iets meer kunt vertellen.

Met vriendelijke groet,

...

-------------------------------------------

Beste .,

Jazeker, deze kun je gewoon vezrekeren

Een iphone 4 valt altijd in het platinum pakket het is bij dat toestel dus niet mogelijk om hem te verzekeren binnen het silver/gold pakket.

Verlies is niet gedekt, bij diefstal krijgt u :

1e half jaar 95% van de waarde retour.

2e half jaar krijgt u 85% van de waarde retour

En het 2e en 3e jaar krijgt u 75% van de waarde retour.

Voor meer informatie kijkt u bij de voorwaarden op www.gsmverzekeren.nl

m.v.g.

..

-----------------------

Geachte heer/mevrouw,

Op gsmverzekeren zag ik verschillende soorten telefoon verzekeringen. Nu was ik benieuwd of ik mijn iphone 4 simlock-vrij uit België kan verzekeren? Zo ja, wat ik krijg ik dan uitgekeerd als ik mijn toestel dan kwijt raak, bij diefstal en verlies (vanuit gaande dat ik een gold pakket heb afgesloten)?

Met vriendelijke groet,

..

----

Tevens heb ik ook gemaild naar Actua, maar die konden mijn toestel inderdaad niet verzekeren.

Ik besloot dit even te delen met jullie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Al die telefoonverzekeringen zijn veel te duur in mijn ogen. Heb m'n iPhone 4 nu als mobiele apparatuur verzekerd voor nog geen 40 euro per jaar. Alles is verzekerd, ook mocht ik 'm zelf uit m'n handen laten kletteren.
Is dat niet gewoon een mega marketing truc, al die dure telefoonverzekeringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• typhoon1988
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-05 20:18
Ik ga ook een iphone kopen.
Zit nu nog met een oude samsung telefoon.
die bijna uit elkaar valt van ellende.
Dan ga ik er iig een mooi stuk op vooruit:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Crusader schreef op zondag 12 september 2010 @ 16:39:
Al die telefoonverzekeringen zijn veel te duur in mijn ogen. Heb m'n iPhone 4 nu als mobiele apparatuur verzekerd voor nog geen 40 euro per jaar. Alles is verzekerd, ook mocht ik 'm zelf uit m'n handen laten kletteren.
Mag ik vragen waar? Want ik heb daar ook naar gekeken en ik vond in de voorwaarden van de meeste bedrijven dat bijvoorbeeld als hij in het dashboardkastje ligt van je auto (op slot) en hij dan gestolen wordt, dat je er dan al niet goed op gelet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lejavh
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-09 15:16
Goedemiddag,

Ik zit met een probleem met mijn 3GS betreft opstarten.
Ik krijg met geen mogelijkheid mijn 3GS niet meer opgestart terwijl ik zeker weet dat de batterij vol zit omdat de telefoon de hele nacht in het stopcontact heeft gezeten.
Als ik het powerknopje ingedrukt houd komt er helemaal niks in beeld, zelfs het apple logo niet.
Ook als ik de powerbutton en de homebutton ingedrukt houd voor minimaal 30 sec komt er niks in beeld, en gaat de telefoon ook niet in DFU mode.

Wat kan er aan de hand zijn? Ik mis hem echt heel erg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Crusader schreef op zondag 12 september 2010 @ 16:39:
Ik zou zeggen kijk eens in de voorwaarden wat wel en niet gedekt is, en zet dat tegenover de proassist verzekering, die dekt echt alles (val/waterschade etc)

Ik denk dat het je tegenvalt wat er gedekt is.
MuVo schreef op zondag 12 september 2010 @ 15:57:
Binnenkort verwacht ik mijn eigen iphone 4 uit België. Nu ben ik eens gaan kijken voor een verzekering.

Nu schijnt het lastig te zijn om een iphone 4 uit buiten land te verzekeren. Maar ik heb even rond gemaild met 2 bedrijven en daarbij blijkt dat het bij een bedrijf wel mogelijk is.

mail sessie:

[i]Beste ..,

Dit is correct, wij vallen binnen een gedoog beleid.

Aangezien wij onmogelijk kunnen controleren of een toestel geimporteerd is zullen deze worden geaccepteerd door actua. Dit is ook de reden dat Actua het niet accepteerd als je belt/emailt naar Actua.

m.v.g.

..

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Geachte heer/mevrouw,

Ik las op jullie website dat jullie samenwerken met Actua. Nu heb ik ook gemaild met Actua en die zeiden dat ze ene buitenlandse iphone niet konden verzekeren. In hoeverre zijn jullie verschillend? Want een verzekering bij jullie lijkt met interessant, maar ik wil niet als er iets is dat ik dan niks vergoed krijg omdat de telefoon uit het buitenland is. Ik hoop dat u hier over iets meer kunt vertellen.

Met vriendelijke groet,

...

-------------------------------------------

Beste .,

Jazeker, deze kun je gewoon vezrekeren

Een iphone 4 valt altijd in het platinum pakket het is bij dat toestel dus niet mogelijk om hem te verzekeren binnen het silver/gold pakket.

Verlies is niet gedekt, bij diefstal krijgt u :

1e half jaar 95% van de waarde retour.

2e half jaar krijgt u 85% van de waarde retour

En het 2e en 3e jaar krijgt u 75% van de waarde retour.

Voor meer informatie kijkt u bij de voorwaarden op www.gsmverzekeren.nl
Bij welk bedrijf is het dan wel mogelijk? GSMverzekeren.nl? Als ik op hun site kijk dan zeggen ze dat het niet zo is.

[ Voor 60% gewijzigd door Slasher op 12-09-2010 17:47 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Tc-Chub schreef op zondag 12 september 2010 @ 16:50:
[...]

Mag ik vragen waar? Want ik heb daar ook naar gekeken en ik vond in de voorwaarden van de meeste bedrijven dat bijvoorbeeld als hij in het dashboardkastje ligt van je auto (op slot) en hij dan gestolen wordt, dat je er dan al niet goed op gelet hebt.
Via mijn verzekeringsagent, weet niet bij welke maatschappij, zal dat eens opzoeken.
Ik zou m'n waardevolle spullen ook nooit in de auto achterlaten, ook al is ie op slot. Vind het niet gek dat een verzekering dat uitsluit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Nu online
Froggle schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 19:22:
[...]

Dat Spotify klinkt ook mooier dan dat het is. Die app trekt je iPhone leeg alsof je GPS aan hebt staan en daar komt nog bij dat de uitvoering van Spotify ook verre van perfect is. Hoe vaak is het wel niet voorgekomen dat er opeens nummers uit je playlists zijn verdwenen, gewoon omdat Spotify de rechten is kwijtgeraakt?

Dan nog, je hoeft niet al je muziek erop te gooien. Ik heb 10GB muziek (2 playlists), 10GB apps (260 apps), 5GB vrij en de rest zijn foto's, video's en andere meuk.
Ik heb dat nog nooit meegemaakt, spotify werkt als een zonnetje op mijn iphone 4. Ook het batterijgebruik vind ik geen probleem, ik haal altijd een hele dag met intensief gebruik.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:21

MsG

Forumzwerver

Kijk sowieso uit met verzekeringen met diefstal. Wat ik voornamelijk lees bij ervaringen is dat je pas bij serieus letsel iets terugkrijgt. Gewoon beroofd onder druk is qua letsel niet bewijsbaar dus moeilijk.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

MsG schreef op zondag 12 september 2010 @ 18:39:
Kijk sowieso uit met verzekeringen met diefstal. Wat ik voornamelijk lees bij ervaringen is dat je pas bij serieus letsel iets terugkrijgt. Gewoon beroofd onder druk is qua letsel niet bewijsbaar dus moeilijk.
Wel belachelijk op zich dat je in het ziekenhuis moet liggen voordat de verzekering je geloofd :/

M'n broer is van de zomer met z'n iPhone 2G het zwembad in gesprongen |:(
Was gelukkig tijdens z'n vakantie dus via FBTO een aanvraag ingediend. Heeft ie (2.5 jaar oud dat ding) gewoon het hele aankoopbedrag terug gekregen 8)7 Ook van z'n horloge dat kapot was en al 5 jaar oud was.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MsG schreef op zondag 12 september 2010 @ 18:39:
Als dat het geval is, dan zit jij wel bij een erg slechte verzekeringsmaatschappij (no offence).
Ik ben volledig verzekerd onder het voorbeeld van diefstal, als ik bij m'n agent kom aankloppen met een aangifte van diefstal. En dat vind ik persoonlijk maar normaal ook, diefstal is diefstal, de fysieke schade die je daarbij al dan niet oploopt staat daar in mijn ogen volledig los van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Verwijderd schreef op zondag 12 september 2010 @ 18:59:
[...]

Als dat het geval is, dan zit jij wel bij een erg slechte verzekeringsmaatschappij (no offence).
Ik ben volledig verzekerd onder het voorbeeld van diefstal, als ik bij m'n agent kom aankloppen met een aangifte van diefstal. En dat vind ik persoonlijk maar normaal ook, diefstal is diefstal, de fysieke schade die je daarbij al dan niet oploopt staat daar in mijn ogen volledig los van ;)
Bij jou misschien, maar bij de verzekeraars niet hoor. Wees er maar niet te zeker van dat je zo goed verzekerd bent bij diefstal (zonder braaksporen in dit geval dan op je lichaam)

Want dan is het natuurlijk wel heel makkelijk om iets te claimen en daarom sluiten de verzekeraars dit ook uit meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Verwijderd schreef op zondag 12 september 2010 @ 18:59:
[...]

Ik verzeker dan ook niet iets als een telefoon, omdat ik hem ten eerste tweedehands koop altijd, ten tweede altijd meer geld kwijt bent dan je er in stopt, en ten derde altijd gezeur mee is. Bij die 10 euro p/m verzekeringen kan je vaak niet zomaar aankloppen, ehhh ja ben bestolen, graag een nieuwe. Dat kan iedereen wel zeggen. Hetzelfde zie je vaak bij huisinbraak, waar men inbraaksporen wil zien.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Tc-Chub schreef op zondag 12 september 2010 @ 16:50:
[...]

Bij deze een stukje uit de voorwaarden (en inderdaad, langer dan 24 uur in het dashboardkastje laten liggen is niet verzekerd):
Artikel 22.
Niet verzekerd is schade ten gevolg van:
1. Onvoldoende zorg
Indien u bij diefstal, vermissing of verduistering, niet aannemelijk kunt maken,
dat voldoende zorg is betracht met betrekking tot het beheer van de mobiele
apparatuur.
Als onvoldoende zorg wordt ondermeer beschouwd, het onbeheerd achterlaten
van de mobiele apparatuur in het personen-compartiment van een deugdelijk
afgesloten auto, alsmede het langer dan 24 uur achterlaten van deze
apparatuur in de afgedekte en deugdelijk afgesloten kofferruimte of het
dashboardkastje van de auto. Mobiele apparatuur opgeborgen in het interieur
van een kampeerauto, bestelbus/-auto of caravan moet van buitenaf aan het
zicht zijn onttrokken door een aangebrachte deugdelijke voorziening;
2. Weer en milieu
a. door geleidelijke inwerking van verontreinigde bodem, water en lucht, tenzij
de geleidelijke inwerking wordt ingezet door een plotselinge, hevige uiting
van verontreiniging en u de gevolgen daarvan redelijkerwijs niet kunt
voorkomen;
b. door geleidelijke inwerking van licht en vocht;
3. Krassen, schrammen
a. uitsluitend bestaande uit slijtage, krassen, schrammen, deuken en
soortgelijke oorzaken als gevolg van normaal gebruik;
b. voortvloeiende uit slijtage, indien het niet vervangen van het aan slijtage
onderhevige deel aan u is te wijten;
4. Verhuur
verhuur van de mobiele apparatuur;
5. Waardevermindering
bestaande uit waardevermindering, alsmede uit geldelijk nadeel wegens het
niet kunnen gebruiken van de mobiele apparatuur;
6. Eigen gebrek
door eigen gebrek;
7. Reiniging, bewerking, herstel
door of tijdens reiniging, bewerking of herstel, tenzij dit geschiedt na een
verzekerde schade;
8. Dieren
door insecten en knaagdieren.

Artikel 24. Schadevergoeding
1. Beschadiging
In geval van beschadiging van de verzekerde mobiele apparatuur worden de
herstelkosten vergoed tot ten hoogste de vastgestelde waarde onder aftrek van
de restanten. Zijn de herstelkosten hoger dan 50% van deze waarde dan is er
sprake van totaal verlies.
2. Totaal verlies
In geval van totaal verlies wordt de oorspronkelijke aankoopprijs vergoed, tenzij
de waarde van de mobiele apparatuur voor de gebeurtenis minder bedraagt
dan 50% van de oorspronkelijke aankoopprijs. In dat geval wordt de
dagwaarde vergoed. De waarde van de restanten wordt op het vastgestelde
schadebedrag in mindering gebracht.
Ik kan daar mee leven. In plaats van ca. 120 euro per jaar nu nog geen 40 euro per jaar. Ik begreep van mijn verzekeringsagent dat schade die thuis ontstaat ook niet is meeverzekerd, maar daar ligt ie toch meestal op een buro. Gebruiken doe ik 'm buitenshuis.

Verzekerd bij Unigarant overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Oftewel jouw situatie is ook al niet verzekerd bij een overval met bedreiging, want je kan niet "niet aannemelijk kunt maken, dat voldoende zorg is betracht met betrekking tot het beheer van de mobiele apparatuur"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

MsG schreef op zondag 12 september 2010 @ 23:45:
Oftewel jouw situatie is ook al niet verzekerd bij een overval met bedreiging, want je kan niet "niet aannemelijk kunt maken, dat voldoende zorg is betracht met betrekking tot het beheer van de mobiele apparatuur"
Vind ik wat te kort door de bocht. Als ik die iPhone open en bloot om m'n nek hang of zichtbaar uit m'n kontzak laat steken, dan is dat onvoldoende zorg ja. Maar gewoon onzichtbaar in m'n broek- of binnenzak valt niet onder "onvoldoende zorg". En dan zeg ik dat ik al het mogelijke heb gedaan om een overval te voorkomen. Wil ik nog een verklaring bij de politie voor afleggen ook. Laat de verzekering dan maar aantonen dat ik niet zorgvuldig ben geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Zo werkt het dus niet. Je bent akkoord gegaan met het feit dat daarvan de bewijslast bij jou ligt, die kan je niet zomaar doorkaatsen naar de verzekering. Reken maar dat verzekeringen moeilijk gaan doen bij dergelijke situaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 17:41

Maduth

Probeersel

Sinds vorige week, heb ik OS 4.1 geïnstalleerd op mijn Iphone 3GS

Nu valt mij op dat de batterijduur onwijs is ingekort... gisterenavond opgeladen... deze morgen..LEEG :s.

Dus zijn er meer mensen die dit probleem hebben nadat ze zijn overgestapt op 4.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
1. Onvoldoende zorg
Indien u bij diefstal, vermissing of verduistering, niet aannemelijk kunt maken,
apparatuur.

Dit regeltje is voor mij de reden om geen verzekering te nemen. En btw, in huis is hij sowieso verzekerd onder de inboedelverzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Tc-Chub schreef op maandag 13 september 2010 @ 08:45:
1. Onvoldoende zorg
apparatuur.

Dit regeltje is voor mij de reden om geen verzekering te nemen. En btw, in huis is hij sowieso verzekerd onder de inboedelverzekering.
Is dan toch gewoon een kwestie om je aangifte bij de politite te laten zien?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Volgens mij is het beter om voor discussies over verzekeringen een nieuw topic te starten en het hier bij de ervaringen met de iDevices te houden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 17:53:
[...]

Een nieuwe kost in België 579,- dus die prijs lijkt mij Ok. Een nieuwe IPhone 4 16 GB is nog wat duurder.
Ja, redelijke prijs..maar 3GS is nog 579 in Belgie?? Verschilt dan ook niet veel met een iPhone 4..heb ik voor 629 uit Frankrijk gehaald. Waarom zou je dan nog voor een 3GS gaan, paar tientjes meer en je hebt het nieuwste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-06 10:24
Oxigeon schreef op maandag 13 september 2010 @ 08:49:
[...]

Is dan toch gewoon een kwestie om je aangifte bij de politite te laten zien?
dat vraag ik mij ook wel af. Die verzekering ziet er verdacht goedkoop uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 20:48

BaT

Het is me opgevallen dat ik links en rechts boven op m'n iPhone 4 last heb van backlight bleeding, hebben meer mensen hier last van? Het is maar een heel klein beetje, en valt vooral op bij witte achtergronden, het is in die hoekjes dan net iets 'witter' als bij de rest. Als je hem scheef houd zie ik het aan beide kanten.

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 07:49
BaT schreef op maandag 13 september 2010 @ 09:58:
Het is me opgevallen dat ik links en rechts boven op m'n iPhone 4 last heb van backlight bleeding, hebben meer mensen hier last van? Het is maar een heel klein beetje, en valt vooral op bij witte achtergronden, het is in die hoekjes dan net iets 'witter' als bij de rest. Als je hem scheef houd zie ik het aan beide kanten.
Ik heb er een heel klein beetje last van aan de rechterkant, ik stoor er me er verder niet aan ofzo.

Ik probeerde de opt-out van Apple (oo.apple.com op je mobile Safari) maar ik kon me niet opt-outen via de mobile Safari, moest een andere browser uit de App-store downloaden (Droid Browser heel ironisch) waar het wel mee lukte. Iemand anders hier problemen mee gehad?

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:16

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik heb een haarscheurtje in mn 3gs, mee naar de T-Shop geweest.. Hebben ze geen leen toestellen, heb zelf geen ander toestel. Schiet lekker op dus.

Krijg overigens als reden te horen: Ja die toestellen werden nooit meer ingeleverd... Da`s dus iets wat ik niet begrijp, op het moment dat het toestel weer af te halen is laat je dat leending toch inleveren? Of zie ik dat verkeerd...

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Laatst online: 07:43

KroeT

[...]

BaT schreef op maandag 13 september 2010 @ 09:58:
Mijn iPhone 4 heeft hier geen last van, maar de recenter gekochte 4 van mijn vriendin wel. Het is dus exemplarisch denk ik. Ik overweeg nog om met die van haar terug te gaan naar de winkel, weet het nog niet zeker... Het is niet echt heel opvallend en haar boeit het niet, dus tja.

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Laatst online: 08:21
Nieuw mail gehad:

Geachte heer ..,

Het toestel moet aangeschaft zijn in het land waar u woonachtig bent.

Omdat u in Nederland woont en de iPhone in België is aangeschaft kan dit problemen opleveren wanneer er schade is aan het toestel.

U kunt de telefoon verzekeren via gsmverzekeren.nl maar wij kunnen u geen snelle afhandeling garanderen in geval het toestel opgestuurd moet worden voor reparatie.

Met vriendelijke groet,

Actua Groep

------------------------------------------------------

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb nog een tweede vraag, ik heb het toestel gekocht in media markt Antwerpen België. Nu lees ik dat de garantie ook onder een media markt Nederland valt. Is het dan wel mogelijk om het toestel te verzekeren?

Tevens las ik op gsmverzekeren dat u met hun samen werkt met pakketten. Zei zeggen dat het wel te verzekeren is met een platinum pakket. Wat is de reden waarom het bij jullie niet gaat?

Met vriendelijke groet,

...

------------------------------------------------------

Geachte heer ...,

Omdat de telefoon niet gekocht is in Nederland en u woonachtig bent in Nederland is het helaas niet mogelijk de apparatuur te verzekeren.

Het spijt ons u niet beter te kunnen berichten.

Met vriendelijke groet,

Actua Groep

-------------------------------------------------------------------------------

Geachte heer/mevrouw,

Op actua zag ik verschillende soorten telefoon verzekeringen. Nu was ik benieuwd of ik mijn iphone 4 simlock-vrij uit België kan verzekeren? Zo ja, wat ik krijg ik dan uitgekeerd als ik mijn toestel dan kwijt raak, bij diefstal en verlies (vanuit gaande dat ik een gold pakket heb afgesloten)? En hoelang zit ik aan deze verzekering vast?

Met vriendelijke groet,

.....

------------------------------------

Actua geeft nu zelf aan dat ze het zelf niet verzekeren, maar gsmverzekeren kan wel buitenlandse iphones verzekeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

volgens de site van gsm verzekeren doen ze geen buitenlandse gsms verzekeren :S. Ik snap het niet meer. Zelf ben ik ook op zoek naar een verzekering die ik wil afsluiten bij een in Belgie aangeschafte Iphone. ANWB verzekert wel gsm's die aangeschaft zijn in het buitenland.

EDIT:ff gemailt met gsmverzekeren. Het is idd mogelijk een buitenlandstoestel te verzekeren. Echter moet je wel de factuur opsturen.

EDIT2: De verzekering moet een platinum t/m 1350 euro zijn voor de iphone. En je krijgt een waardecheque waarvoor je een nieuw toestel waaronder bijvoorbeeld een iphone kunt uitzoeken indien je toestel etc kapot gaat

[ Voor 40% gewijzigd door Oxigeon op 13-09-2010 12:06 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 20:42
Maduth schreef op maandag 13 september 2010 @ 08:22:
Sinds vorige week, heb ik OS 4.1 geïnstalleerd op mijn Iphone 3GS

Nu valt mij op dat de batterijduur onwijs is ingekort... gisterenavond opgeladen... deze morgen..LEEG :s.

Dus zijn er meer mensen die dit probleem hebben nadat ze zijn overgestapt op 4.1?
Zeker weten dat er niet gewoon iets draait op de achtergrond, dat je batterij leeg trekt.

[ Voor 3% gewijzigd door Robino op 13-09-2010 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Oxigeon schreef op maandag 13 september 2010 @ 11:52:
volgens de site van gsm verzekeren doen ze geen buitenlandse gsms verzekeren :S. Ik snap het niet meer. Zelf ben ik ook op zoek naar een verzekering die ik wil afsluiten bij een in Belgie aangeschafte Iphone. ANWB verzekert wel gsm's die aangeschaft zijn in het buitenland.

EDIT:ff gemailt met gsmverzekeren. Het is idd mogelijk een buitenlandstoestel te verzekeren. Echter moet je wel de factuur opsturen.

EDIT2: De verzekering moet een platinum t/m 1350 euro zijn voor de iphone. En je krijgt een waardecheque waarvoor je een nieuw toestel waaronder bijvoorbeeld een iphone kunt uitzoeken indien je toestel etc kapot gaat
dat is wel intressant om te weten, kzal tegen die tijd nog eens mailen met GSM verzekeren om het door hun te laten bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Heeft er iemand ook problemen met Pingchat??
als ik berichte stuur komen ze vaak niet aan..
terwijl ik wel gewoon internet heb, 3g & Wifi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTheJazz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-06-2021
rohit schreef op maandag 13 september 2010 @ 14:09:
Heeft er iemand ook problemen met Pingchat??
als ik berichte stuur komen ze vaak niet aan..
terwijl ik wel gewoon internet heb, 3g & Wifi..
Om die reden ben ik overgestapt naar WhatsApp... werkt een stuk relaxter plus dat je gelijk ziet wie allemaal WhatsApps heeft geinstalleerd (op basis van hun 06 nummer vanuit je adressenlijst). Vinkje voor succesvolle verzending bij het bericht en een tweede vinkje wanneer gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:50

justifire

Shut up and squat !!

Wat ik vervelend vind op de 4 is met sms-en in de verticale stand als je precies de regel volschrijft, en je voert een spatie in, dan doet hij dat niet.
In horizontale stand geen problemen maar vind verticaal soms handiger om met 1 hand een bericht te typen.
Hopen dat dit met een update word verholpen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:50

justifire

Shut up and squat !!

OnTheJazz schreef op maandag 13 september 2010 @ 14:19:
[...]

Om die reden ben ik overgestapt naar WhatsApp... werkt een stuk relaxter plus dat je gelijk ziet wie allemaal WhatsApps heeft geinstalleerd (op basis van hun 06 nummer vanuit je adressenlijst). Vinkje voor succesvolle verzending bij het bericht en een tweede vinkje wanneer gelezen.
Kan je niet net zo makkelijk Palringo gebruiken ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
justifire schreef op maandag 13 september 2010 @ 14:24:
Wat ik vervelend vind op de 4 is met sms-en in de verticale stand als je precies de regel volschrijft, en je voert een spatie in, dan doet hij dat niet.
In horizontale stand geen problemen maar vind verticaal soms handiger om met 1 hand een bericht te typen.
Hopen dat dit met een update word verholpen.
Hoe bedoel je? Hij voegt dan toch wel een spatie in? De cursor blijft alleen vlak achter de laatste letter staan die je als laatst getypt hebt. Als je verder typt gaat dan alles weer goed toch?

Of bedoel je wat anders?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
funk-e schreef op maandag 13 september 2010 @ 14:35:
[...]

Hoe bedoel je? Hij voegt dan toch wel een spatie in? De cursor blijft alleen vlak achter de laatste letter staan die je als laatst getypt hebt. Als je verder typt gaat dan alles weer goed toch?
Idd. Hij voert de spatie wel in maar omdat 't whitespace is zie je dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
OnTheJazz schreef op maandag 13 september 2010 @ 14:19:
[...]

die gebruik ik ook ;) alleen die is betaald en voor android nog in beta versie..
niet iedereen wil er 1,79 voor betalen :P

pingchat geeft btw ook een vinkje als je het is ontvangen ;)
normaliter werkt pingchat altijd bij mij, alleen sinds een paar dagen is het zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whatsapp is echt maar 79 cent en zeker 1 van die apps die je gewoon MOET hebben.
Werkt echt beter dan PingChat (gebruik ik ook voor gebruik naar mensen die geen whatsapp hebben) en die vinkjes zijn gewoon handig.
Plus het werkt gewoon net ff wat sneller allemaal en je kan meer dingen aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
voor android is die US $1.99 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:13

World Citizen

FreeReef.nl

Ik kan ineens inzoomen met mijn iphone 3g. Als ik ergens op het scherm tik bij het makenv an een foto dan krijg ik een zoom balkje...

Is dit sinds 4.1? of was dat alteid al .....

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah excuus mijn fout, maar komop... 1,79.. serieus?

AAN POST HIERBOVEN: dat is al sinds de update van iOS 4.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2010 17:10 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:26
Decon Frost schreef op maandag 13 september 2010 @ 17:09:
Ik kan ineens inzoomen met mijn iphone 3g. Als ik ergens op het scherm tik bij het makenv an een foto dan krijg ik een zoom balkje...

Is dit sinds 4.1? of was dat alteid al .....
Het is wel de vraag of je wil zoomen. De kwaliteit wordt zeker bij een 3G dan wel heel mager. Dan kun je nog beter op de computer later croppen.
Verwijderd schreef op maandag 13 september 2010 @ 17:09:
ah excuus mijn fout, maar komop... 1,79.. serieus?
Laten we het hier maar hebben over de iPhone ;)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone 4] Discussie over de antenne

[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.