Tja je hoeft ook niet te klagen met zon lange winning streak. Maar je kan kiezen ervoor om meer in je natural te scouten (ik neem aan dat hij daar bezig was). En ik weet niet wat hij precies deed, maar je kan altijd nog met die scout SCV barracks maken en hem terug cheesen door zijn probes te vermoorden. Jij met command center stukje vliegen naar afgesloten stuk dan/eiland waar hij niet zomaar kan komen.
Trouwens net potje tegen platinum zerg gedaan (ik ben gold terran), en na wat heen en weer was gegaan had ik uiteindelijk marines + thors + wat vikings (en siege tanks, maar die waren niet heel handig geplaatst) tegen zijn hydras, infestors, broods en corruptors. Maar ondanks de horror verhalen had ik niet heel veel problemen met uitschakelen van broods. Misschien was het wel handig dat mijn sieges niet bij mijn leger waren, anders had die splash damage weleens tegen me kunnen werken als die broodlings waren gaan aanvallen.
Infestors waren beetje irritant, elke keer dat ze een thor overnamen kreeg die weer zooi damage van friendlies, deed wat damage tegen mijn units, maar uiteindelijk ook niet heel veel bijzonders aangezien ik zat range had om dan gewoon de bijbehorende infestor uit te schakelen.
Edit: serieus als jij nou gewoon eens gaat baseblocken hoef je niet zoveel te klagen over dat alles van andere civ OP is

Ligt eraan hoe snel hij precies was, maar als jij maar je basis dicht hebt op tijd kan je daarna gewoon repareren tegen die 1-2 zealots die hij zal hebben voordat jij marines hebt. Normaal laat ik mijn SCV die eerste barracks maakt ook de supply depot maken die block moet afmaken, maar als tegenstander snel zal aanvallen gebruik ik gewoon andere SCV om zo snel mogelijk die block af te hebben.
[
Voor 17% gewijzigd door
Sissors op 23-08-2010 23:15
]