![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 20% gewijzigd door Angeloonie op 20-08-2010 19:27 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 20% gewijzigd door Angeloonie op 20-08-2010 19:27 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Hoe kan je nou 9 matches winnen ~90 punten en 1 lose al je punten kwijt zijn? Raar dat je 18 punten verliest. Misschien zit je er tegenaan om te promoten, dan krijg je dus verschillende tegenstanders...ShadowBumble schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 20:51:
nou het is nog steeds klote hoor dit punten systeem
ik begon gister me 0 punten ( 9 match win streak 1 lose ) en in die ene loss al me punten weg
dus ik gister avond vol goede moed er weer tegen aan
Win een match mooi de eerste 10 punten zijn er weer, ik win vanavond nog een potje weer 8 punten erbij ik verlies het volgende potje -18 punten.
Kortom ik heb er vrede mee gesloten dat ik nooit hoger zal komen dan de bronze league en nooit hoger dan 50 points kortom voor mij voorlopig geen SC2 meer.
En voor de moraal ridders eraan komen nee het intresseerd me weinig maar het zou wel leuk zijn als ik na 70 matches ( waarvan 33 gewonnen en 37 verloren ) ik toch iets meer had dan 0 punten zeker als ik het af zet tegen de meeste andere speler in mijn league met 5-23 die dik 200 punten hebben.
[ Voor 23% gewijzigd door MrVegeta op 18-08-2010 20:55 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Je kan het ook op een normale manier verwoorden.ShadowBumble schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 20:51:
Kortom ik heb er vrede mee gesloten dat ik nooit hoger zal komen dan de bronze league en nooit hoger dan 50 points kortom voor mij voorlopig geen SC2 meer.
[ Voor 102% gewijzigd door psychoclown op 18-08-2010 21:36 ]
Facts don't care about your feelings
You wish dat ik 10 punten per match krijg ik krijg er meestal tussen de +3 en +6 heel soms hoger maar meestal ook +2.MrVegeta schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 20:53:
Hoe kan je nou 9 matches winnen ~90 punten en 1 lose al je punten kwijt zijn? Raar dat je 18 punten verliest. Misschien zit je er tegenaan om te promoten, dan krijg je dus verschillende tegenstanders...
En hebben spelers met 5 wins en 23 losses 200 punten? Daar gaat wel iets mis dan...
[ Voor 12% gewijzigd door MrVegeta op 18-08-2010 21:04 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
ik sta al 12 uur ingelogt op het scorescherm maar nog steeds geen promotieMaldred schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 18:07:
[...]
2 wins tegen gold is echt niet genoeg om te promoveren. Je moet er meer voor winnen.
Een promotie krijg je tijdens het scorescherm.
Wat maken die punten uit? Je hebt blijkbaar ongeveer evenveel gewonnen als verloren (Als je aan de onderkant van de bell curve zit zal je waarschijnlijk nou eenmaal iets meer verliezen dan winnen), dus dan ga ik ervan uit dat je daar ook redelijk wat spannende potjes tussen had zitten. Zolang dat toch maar leuk was is het toch prima?ShadowBumble schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 20:51:
ik begon gister me 0 punten ( 9 match win streak 1 lose ) en in die ene loss al me punten weg
Win een match mooi de eerste 10 punten zijn er weer, ik win vanavond nog een potje weer 8 punten erbij ik verlies het volgende potje -18 punten.
En voor de moraal ridders eraan komen nee het intresseerd me weinig maar het zou wel leuk zijn als ik na 70 matches ( waarvan 33 gewonnen en 37 verloren ) ik toch iets meer had dan 0 punten zeker als ik het af zet tegen de meeste andere speler in mijn league met 5-23 die dik 200 punten hebben.
[ Voor 4% gewijzigd door Sissors op 18-08-2010 21:13 ]
Dat komt omdat jij wint van mensen die evengoed of slechter zijn als jouw. Dan krijg je nml weinig punten. Win je van personen die beter zijn, dan krijg je al snel 20+ punten. Analoog met verliezen, alleen andersom. Verlies je van mensen die veel beter zijn, dan ga je max -10 krijgen. Verlies je van mensen die slechter zijn, dan ga je erg snel naar meer dan -10 aankijken. Dus om het kort te maken, meer winnen van betere mensenShadowBumble schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 20:58:
[...]
You wish dat ik 10 punten per match krijg ik krijg er meestal tussen de +3 en +6 heel soms hoger maar meestal ook +2.
Die die 9 win streak gaf me ongeveer 22 points ofzo.
Dan ben je er bijnabatsma schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 21:08:
[...]
ik sta al 12 uur ingelogt op het scorescherm maar nog steeds geen promotie
![]()
![]()
[ Voor 15% gewijzigd door SuX DeLuXe op 18-08-2010 21:25 ]
Das grappig mijn Charactername en ID staat in de TS add me eens en kijk naar mijn matches ik ben ALTIJD favourite zelfs tegen sommige silver players waartegen ik speelde.Maldred schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 21:15:
Dat komt omdat jij wint van mensen die evengoed of slechter zijn als jouw. Dan krijg je nml weinig punten. Win je van personen die beter zijn, dan krijg je al snel 20+ punten. Analoog met verliezen, alleen andersom. Verlies je van mensen die veel beter zijn, dan ga je max -10 krijgen. Verlies je van mensen die slechter zijn, dan ga je erg snel naar meer dan -10 aankijken. Dus om het kort te maken, meer winnen van betere mensen
![]() | |
| |
![]() |
Burp
Ik heb wel interesse in tutorial videos, vooral voor de campain omdat sommige toch niet altijd even makkelijk zijn!
[ Voor 102% gewijzigd door Flesdop op 18-08-2010 21:56 ]
Anoniem: 291856
Klopt, de mensen uit hogere 1v1 leagues spelen vooral 1v1. De lagere league spelers (bronze, silver, gold) spelen vaker team. Ik zit in 1v1 diamond en 3v3 bronzeYoshiBignose schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 21:06:
MrVegeta, is ook wel zo, maar ik ben veel beter met meerdere mensen en ik vind het ook leuker dan 1v1maar goed het zal wel wat zeggen als ik silver ben in 1v1 en diamond in 3v3
Eenzelfde overzicht, maar met alleen maar Brutal videos. Veel video's op YouTube zijn of prut, of op verkeerde moeilijkheidsgraden. Ik kan sowieso gewoon voor elke missie op Brutal een walk-through maken, is altijd handig om dat in-house te hebben (ipv afhankelijk te zijn van anderen).Flesdop schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 21:49:
[...]
Ik heb wel interesse in tutorial videos, vooral voor de campain omdat sommige toch niet altijd even makkelijk zijn!
Maar zijn er geen tutorials op YouTube?
Edit:
Net even naar campaign's op YouTube gezocht en ik denk dat ze allemaal wel online staan, wat is jouw plan dan?
[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 18-08-2010 22:08 ]
Meer mensen hier last van?Hello,
Since the new patch I have been encountering crashes. A black screen will appear, and the fan of my gpu (ATi HD4890) will turn to 100%. I still hear sound for a couple of seconds before it completes freezes up. A hard boot is needed afterwards.
It is not overheating. I have been monitoring the temperature (dual screen ftw!), and it stays below 70 degrees celcius. I even made a fan profile so it didn't raise above 65 degrees, that didn't help either. Tried the latest drivers, both beta and stable ones.
I have also added the framecap lines in the variable files (I checked if that worked with fraps; it did - 30fps in the menu, and 60 in the game), but this didn't stop the crashes.
My system specs are as followed:
Windows 7 Premium 64-bit
Intel i920 @ 3.2ghz (it still crashes with standard clocks)
6,0GB RAM
ATI Radeon HD4890
I like to emphasize the fact that it only starting occuring after the new patch, I have been playing since the beta and never had any problems before.
Any help is greatly appreciated, cheers.
[ Voor 48% gewijzigd door Wii4all op 18-08-2010 22:56 ]
Burp
[ Voor 45% gewijzigd door YoshiBignose op 18-08-2010 22:32 ]
Grappig, die heb ik gisteren nog gehad. Easy win, gewoon entrance blokken, en toen kwam hij nog binnen doordat ik dacht dat een supply depot niet nodig was, maar bleek toch net een pad naar binnen te geven. Waar ze dood liepen bij hun pogingen mijn bunker te slopen (wat niet zo heel slim was gezien dat er ook nog buiten bunker waren, maar dan nog).MrVegeta schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 22:29:
Hm, 3 gate proxy rush, doe je ook _niets_ tegen hé. 2 bunkers met marines er in. Gaan gewoon allemaal stuk en marines v zealots is kansloos. Ik weet niet welke SC pro hier zei dat je met marines zealots kan kiten, maar die is vast vergeten dat marines moeten stoppen met lopen om te schieten...
Atm, heb ik 4 gebouwen naar 4 hoeken gestuurd en ben ik alt tab. "Happy hunting brah".
als je echt een micro master bent, kun je met 2 marines 1 zealot killen zonder geraakt te worden. begin met schieten uiteraard, en kijk welke marine hij target. met deze ga je rondlopen, terwijl de andere blijft schieten.MrVegeta schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 22:29:
Hm, 3 gate proxy rush, doe je ook _niets_ tegen hé. 2 bunkers met marines er in. Gaan gewoon allemaal stuk en marines v zealots is kansloos. Ik weet niet welke SC pro hier zei dat je met marines zealots kan kiten, maar die is vast vergeten dat marines moeten stoppen met lopen om te schieten...
Atm, heb ik 4 gebouwen naar 4 hoeken gestuurd en ben ik alt tab. "Happy hunting brah".
[ Voor 0% gewijzigd door GeleFles op 18-08-2010 22:39 . Reden: ik ben traaag... ]
Oe, op brutal zou ik wel missie filmpjes willen zien. Ben laatst op brutal opnieuw begonnen, en heb met sommige missies toch meer moeite gehad dan ik had verwachtAngeloonie schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 22:07:
[...]
Eenzelfde overzicht, maar met alleen maar Brutal videos. Veel video's op YouTube zijn of prut, of op verkeerde moeilijkheidsgraden. Ik kan sowieso gewoon voor elke missie op Brutal een walk-through maken, is altijd handig om dat in-house te hebben (ipv afhankelijk te zijn van anderen).
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Dat er iets fout zit lijkt me duidelijk als je sommige verhalen leest, ook op andere fora.Sfinx- schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 22:58:
Vandaag slechts 2 potjes gespeeld, na de 1e gepromoveerd naar Silver en na de 2e 25 random wins / 10 terran wins achievement + plaats 15 in m'n nieuwe league. Gaat vlotjesIk heb nog steeds 20/30+ bij wins en veel minder bij verlies eraf. Die zijn dan wel tegen Gold players, verloren heb ik al een tijdje niet meer van Silver.
Ik heb zo het vermoeden dat dit leuker speelt dan dat je na de placement matches al dan niet terecht in een hoge league gedropt wordt en dan telkens minimale punten krijgt bij wins tegen lager geklasseerde spelers omdat je eigenlijk iets te hoog staat voor je niveau (waarom zou je anders zo vaak tegen lager gerankte moeten spelen...), althans volgens het systeem van B.net. Wat uiteraard ook niet heilig is.
Maar als ik zo de verhalen lees van mensen in met amper bonuspunten na het winnen van spelletjes, en zwaar puntenverlies bij 1 loss, dat lijkt me wel heel vreemd. Misschien zit er toch nog iets fundamenteel fout.
[ Voor 4% gewijzigd door Y3LLoW op 18-08-2010 23:24 ]
Geen flauwekulletjes
Wederom een kwaliteitspost van je kerel. Ga zo door.
Prima, doen wij een 1v1, ga ik zealots met chorno pompen en mag jij proberen met marines ze neer te halenRonnieB82 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 22:38:
[...]
als je echt een micro master bent, kun je met 2 marines 1 zealot killen zonder geraakt te worden. begin met schieten uiteraard, en kijk welke marine hij target. met deze ga je rondlopen, terwijl de andere blijft schieten.
het word wat lastiger als hij dan de andere marine target, dan moet je natuurlijk met die marine gaan kiten
het kan dus, maar zelf kan ik het ook niet hoor
andere taktiek om wat te doen tegen een 3gate zealot rush; je choke dichtbouwen, en zorgen dat je er scv's bijhebt om de bunkers/supply depots up te houden, terwijl je marines de zealots afknallen.
[ Voor 51% gewijzigd door MrVegeta op 18-08-2010 23:37 ]
Is volgens mij een bug. Ben nml zelf ook altijd favored of het is even matched. Nooit in een disadvantage.ShadowBumble schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 21:28:
[...]
Das grappig mijn Charactername en ID staat in de TS add me eens en kijk naar mijn matches ik ben ALTIJD favourite zelfs tegen sommige silver players waartegen ik speelde.
Hoe dan ook ik ben richting woonkamer filmpie kijken ik less morgen wel de reacties
Dat kan zeker, maar als hij mass zealots gaat, pak dan helions(als je tijd hebt om die te bouwen). Die zijn echt goed tegen zealots(zeker met die burn upgrade) en sneller(als die zealots tenminste geen charge hebben).MrVegeta schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 22:29:
Het kan helemaal niet. Als je 2 á 3 marines hebt vs 2 zealots ga je dat echt nooit winnen. Ondertussen gaat hij lekker zealots chrnonoboosten en dan maakt hij ze sneller dan jij marines kan maken. Daarbij hoeft een zealot maar een paar keer te hitten en het is klaar.Maldred schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 23:35:
[...]
Is volgens mij een bug. Ben nml zelf ook altijd favored of het is even matched. Nooit in een disadvantage.
[...]
Dat kan zeker, maar als hij mass zealots gaat, pak dan helions(als je tijd hebt om die te bouwen). Die zijn echt goed tegen zealots(zeker met die burn upgrade) en sneller(als die zealots tenminste geen charge hebben).
En yeey, net naar diamond verplaatst. Kijken hoe het daar gaat
Hm, klinkt als iets wat ik ook had. Op 98% ofzo kreeg ik ook een error met iets van die strekking geloof ik. Uiteindelijk heb ik een image van de dvd gemaakt en op die manier geïnstalleerd, toen werkte het wel.Wii4all schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 22:21:
grrrr installeer ik de game zegt ie als tie klaar is dat hij een file niet kan hernoemen breekt de hele fucking installatie af.
windows 7
Bij installeren zo'n stomme fout hij wilde een file die hij bij het aanmaken van de installatie had neergezet op de desktop verwijderen en dat kon die niet.
Waarom kan zoiets niet voor de installatie gebeuren zodat je niet voor niks 30 minuten zit te wachten
Ik heb weinig ervaring met het spelen van Terran, dat voorop gesteld. Maar Protoss heeft chronoboost, jij hebt MULEs. Heb je door dat ie mass Zealot gaat, pomp als een bezetene Marines er uit. Ook als dat betekent dat je dus wellicht vier barracks moet maken. Misschien wat SCVs simultaan laten bouwen? Als je je ramp opbouwt moet je iig wat tijd kunnen vinden om ook na een tijdje met helions te komen. Oder nicht?MrVegeta schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 23:39:
[...]
Het kan helemaal niet. Als je 2 á 3 marines hebt vs 2 zealots ga je dat echt nooit winnen. Ondertussen gaat hij lekker zealots chrnonoboosten en dan maakt hij ze sneller dan jij marines kan maken. Daarbij hoeft een zealot maar een paar keer te hitten en het is klaar.
Als jij je marines zo kan micro'en, ondertussen nieuwe kan maken en zorgen dat zealots niet in je min line terecht komen ben je echt baas der bazen hier.
En hellions zijn wel "okay". Echt niet fabeltastisch aangezien je ze in een rechte lijn moet raken. Beter ga je voor marauders + grenades.
[ Voor 45% gewijzigd door apNia op 18-08-2010 23:48 ]
Ik zou het niet kunnen. Zo veel geklik kan ik niet. Mss kunnen de beste pro's dat wel, maar een normale speler niet. Ik ben dus geen baasMrVegeta schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 23:39:
[...]
Het kan helemaal niet. Als je 2 á 3 marines hebt vs 2 zealots ga je dat echt nooit winnen. Ondertussen gaat hij lekker zealots chrnonoboosten en dan maakt hij ze sneller dan jij marines kan maken. Daarbij hoeft een zealot maar een paar keer te hitten en het is klaar.
Als jij je marines zo kan micro'en, ondertussen nieuwe kan maken en zorgen dat zealots niet in je min line terecht komen ben je echt baas der bazen hier.
En hellions zijn wel "okay". Echt niet fabeltastisch aangezien je ze in een rechte lijn moet raken. Beter ga je voor marauders + grenades.
Lekkere momma burnMrVegeta schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 23:33:
[...]Net een potje vs Zerg, dat eindigde in _drama_. Natuurlijk Broodlols, en fuck it.
"Broodlords are so OP"
"^^ but high in tech, don't let Zerg get to the 15min marker lol"
"godamn it, they're range is over 9000?!!!?!"
"yea but they are expensive..."
"so is your mom, gg"
/me Alt F4.
For fuck sake zeg. Marines met 3/2 upgrades, met een aantal vikings en _helemaal_ niets hé. Kom op zeg. Voor iedere Zergspelert die T OP vindt, LTP.
[ Voor 19% gewijzigd door Maldred op 18-08-2010 23:53 ]
[ Voor 28% gewijzigd door Pindamann op 18-08-2010 23:52 ]
9800X3D | 3070
Anoniem: 155599
Ervan uitgaande dat je de gateways voor je ramp gescout hebt. stuur vast 2 scv's naar je depot en rightclick op de repareer knopMrVegeta schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 23:39:
[...]
Idd Broodlords zijn pokkeduur als je beseft wat je als Zerg speler moet bereiken om ze zelfs maar te kunnen morphen. Eerst Lair, dan Spire, Hive, Greater Spire, dan nog Corruptors om te morphen. Die dingen zijn echt quasi onmogelijk om te builden binnen een kwartier, zelfs met een fast expo - tenzij je tegenstander wat bloemetjes zit te plukken ondertussen. Tegen dan heb je als Terran al een leger van Vikings als je niet liggen slapen hebt.Pindamann schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 23:51:
Vegeta je kunt ook je ramp blocken met een barrack en bunker inplaats van een supply depot. Die gaan snel plat ja. Is lastiger met een brede ramp.
En broodlords is een ontzettend lange weg om daar te komen. Ze zijn retesterk maar ook retetraag. Totaal niet OP.
O-M-G!Anoniem: 358430 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 01:30:
Heb echt dubbel gelegen van deze game!!![]()
YouTube: HD Starcraft 2 TT1 v MasterAsia p1/4
geweldig!Anoniem: 358430 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 01:30:
[ Voor 43% gewijzigd door Wussie op 19-08-2010 03:34 . Reden: kan niet kwooten ]
Het enige waar ik behoefte aan heb is een walkthrough voor de campaign op brutal. Op Youtube posten ze alleen hardAngeloonie schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 21:42:
Is er interesse in video tutorials voor de achievements in de StarCraft II Campaign? Sowieso hulp bij specifieke missies? Graag ontvang ik jullie input hierover.
Hmmm hier hielp het om na de melding dat je moet inloggen (als je offline mode gekozen had) weer even online te gaan, in te loggen, vervolgens weer de internet verbinding te verbreken en toen kon ik wel weer offline mode kiezen.Type-R schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 01:26:
Lekker die nieuwe patch, de hele offline guest mode is eruit gesloopt. met die nieuwe patch moet je inloggen om te spelen, en vanaf daar kan je niet als guest kiezen. Log je uit om offline te selecteren, vraagt ie om in te loggen?
Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor
Anoniem: 274511
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
Anoniem: 317689
Anoniem: 357023
NUB!!ImdaMned schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 23:57:
Vegeta staat bekend om z'n nerdrages, niet teveel aandacht besteden aan z'n "whine" : D
Vandaag 5 potjes gedaan met 4vs4 \o/
Laagste speler die we tegenover ons hadden had 1 !!! 3vs3 gold, rest zaten ze allemaal in 1vs1, 2vs2, 3vs3, 4vs4 in platina of hoger. Denk je het leuk te doen enzo en opeens, hmmm, een rollend tapijt, wtf, 200 banelings : D
Uiteraard 5 x kansloos afgemaakt, I loooove bronze 4vs4 met rank 70 en 0 punten : P
Ik begrijp shadowbrumble hierin wel, deze gasten zijn gewoon te hoog gegrepen. Zal wel komen omdat er zo weinig 4vs4 teams zijn. In mijn 1vs4 matches daarentegen is het vaak wel gelijkwaardig.
Wat toevallig! Ik heb gisteren (eergisteren?) 3vs3 gespeeld (placements) en daarbij heb ik ook een tapijt aan die mooie groene rollers gemaakt. We moesten tegen 3 Terran spelers. Jammer genoeg maakte geen van deze Terrans een MMM bal, was wel leuk geweest met die 120 banelings die ik had. Naja, uiteindelijk maar SCVs gesloopt, commandcenters, starports, barracks etc etc. Damn die dingen ontploffen hard.ImdaMned schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 23:57:
Laagste speler die we tegenover ons hadden had 1 !!! 3vs3 gold, rest zaten ze allemaal in 1vs1, 2vs2, 3vs3, 4vs4 in platina of hoger. Denk je het leuk te doen enzo en opeens, hmmm, een rollend tapijt, wtf, 200 banelings : D
Study everything, You'll find something you can use
Ik heb gisteren nog even de blizzard site afgestruind en daar stond dat je administrator rechten moest hebben.Wmm schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 23:44:
[...]
Hm, klinkt als iets wat ik ook had. Op 98% ofzo kreeg ik ook een error met iets van die strekking geloof ik. Uiteindelijk heb ik een image van de dvd gemaakt en op die manier geïnstalleerd, toen werkte het wel.
Burp
Daarmee gooi je dus zo ongeveer je complete voordeel dat je hebt als terran weg, en dan ga je klagen dat je niet kan winnen.Tegenwoordig block ik ook niet meer aangezien er maar een probe/drone hoeft bij te komen en je moet weer een scv van de min line te halen, probe regen is erg hoog dus dat maakt ook niet uit. Nee, tegenwoordig bouw ik alles lekker in mijn basis.
Wat een meesterlijke gameAnoniem: 358430 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 01:30:
StabGuy is inderdaad een hacker, maar die heeft sinds begin augustus al geen game meer gespeeld. Men gaat er dus vanuit dat hij geband isAnoniem: 357023 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 08:54:
[...]
Kleine aanpassing hierop is een gerucht (jaja je moet het ergens vandaan halen), http://sc2ranks.com/eu/859756/StabGuy 90% win kans like wtf. Schijnt een "hacker" te zijn en hij gaf aan dat om promotie naar diamond te maken dat er gecontroleerd wordt op tijdsdoorloop van je games (dus niet alleen rushes) en APM. Wat hier van waar is geen idee.
[...]
[ Voor 42% gewijzigd door Cloud op 19-08-2010 09:53 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Of slim genoeg is geworden om een ander account te nemen en ook eens te verliezen desnoods door F10+nCloud schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 09:51:
StabGuy is inderdaad een hacker, maar die heeft sinds begin augustus al geen game meer gespeeld. Men gaat er dus vanuit dat hij geband is
[ Voor 23% gewijzigd door ShadowBumble op 19-08-2010 10:00 ]
Via link uit eerste google resultaat:ShadowBumble schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 09:58:
[...]
Of slim genoeg is geworden om een ander account te nemen en ook eens te verliezen desnoods door F10+n
Weet iemand eigenlijk waar je met je CE die downloadable content vandaan haalt want ik hoor regelmatig dat er bevoorbeeld een andere Thor CE model is maar ik zie alleen de " normale versie " terwijl ik toch de ce heb
Issue:
Thor Collectors edition model is not appearing in (Multiplayer only) games.
Solution:
This is currently being investigated.
Ik vind het een dikke prestatie, binnenkort ga ik mijn Campaign ook resetten om ook die extra missie ff te scoren voor achiev! blijft uitdagendGoUdViS schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 08:38:
Yey! Gisteren de laatste missie op brutal gehaald. Die was toch wel lastig maar na paar keer proberen toch maar even op youtube gespiekt en met een andere taktiek ging het eigenlijk relatief makkelijk.
Vanavond nog even de 3 keuze missies op Brutal uitspelen voor de achievement en het Sarah Kerrigan portrait en dan kan ik me weer focussen op MP.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Misschien is het ook handig om te vertellen welke race jij speelt ;-)Crysania schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 10:50:
iemand nog tips voor 2v2 met tegen je 2x zerg met beide een 6 pool?
ik speelde random 2v2 en zaten op een map waarbij je samen 1 grote ramp hebt. deze hadden we net te laat dicht. (teammate's supply depot was nog in aanbouw..) deze nog in aanbouw zijnde depots kun je nog niet reparaeren en met 2 6pools zijn er nog geen units van onze kant.
het was ook een random speler + zerg dus echt aan zien komen kon ook niet. mijn scout (die ik wegstuurde rond 10 supply) scoutte dus 2x zerg maar toen waren ze al onderweg..
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Niet te gelovenAnoniem: 358430 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 01:30:
oopsDakreal schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 10:56:
[...]
Misschien is het ook handig om te vertellen welke race jij speelt ;-)
Ik scout vroeg, komt er een 6 pool dan gooi ik snel een bunker en move ik mijn raxx naar de block. Dus rushes heb ik nooit echt last van, tenminste niet van zerg. Ik had ook een aantal vikings maar ding gingen vrij snel neer vs de Corrupters. Dus meestal GG ik gewoon.furby-killer schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 09:32:
[...]
Daarmee gooi je dus zo ongeveer je complete voordeel dat je hebt als terran weg, en dan ga je klagen dat je niet kan winnen.
Een probe die jouw scv aanvalt is ook van zijn mineral line af, dus kan jij probleemloos je eigen SCV eropaf sturen. Je wilt sowieso weten wat die probe aan het doen is zodat je cheeses ziet aankomen.
Bunker/barracks kan sterker zijn dan supply depot om de handel af te sluiten, maar supply depot is sneller klaar en daarna kan je makkeljk hem de grond in laten gaan, toch stukje minder micro intensief dan gaan vliegen met gebouwen, en die tijd kan je weer besteden aan micro'en van andere dingen.
Als jij gewoon een SCV erbij hebt zodra te zealots aanvallen kan hij echt niet zomaar door je blokkade heen komen, daarvoor moet hij wel een groepje zealots hebben, en dan heb jij genoeg marines om te voorkomen dat hij gewoon met zealot kan weglopen als hij dood dreigt te gaan.
Maar wat doe jij dan als je tegen zerg speelt? Met baseblock heb ik vaak genoeg dat ik net 1 marine af heb zodra eerste groepje zerglings komen, die kunnen geen drol doen dan, zonder block kan hij leuk je SCVs gaan afslachten.
En als je broodlords tegenover je krijgt, wat dacht je van de counters gebruiken? Zooi vikings en wat battlecruisers. Die kunnen ook nog mooi ground targets aanvallen, en yamato is ideaal tegen broodlords.
mischien heb ik het verkeerd, maar als jij 50% wint, en 50% verliest (even ruw genomen) dan zit jij toch perfect in je huidige league? Het is niet te makkelijk en het is niet te moeilijk.ShadowBumble schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 20:51:
blup
Hm, vreemd. Misschien had ik dan toch een ander probleem (hoewel de jouwe me erg bekend in de oren klinkt). Wat ik precies had weet ik niet meer omdat het intussen alweer ruim 3 weken geleden isWii4all schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 09:02:
[...]
Ik heb gisteren nog even de blizzard site afgestruind en daar stond dat je administrator rechten moest hebben.
Die heb ik volgens mij.
Ik heb daarna de installer.exe admin rechten gegeven en daarna verliep het helemaal goed. Toen was het inmiddels zo laat dat ik naar bed ben gegaan
Ik weet nu ook hoe het fout is gegaan. Smiddags heb ik de download aangezet, normaal begint het installatieproces dan meteen vanuit de temp dir van windows. Ik heb de installer nadat deze gedownload was verplaatst naar een andere map op mijn pc en vervolgens de installatie gestart.
Dat kost je dus minstens 1 marine aan tijd die jouw bunker aan het vliegen is, kan je hem beter direct op de goede plek gooien. Combineer dat met dat je een bunker pas kan maken als je rax hebt, en je bent niet erg snel met de handel te blokken.MrVegeta schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 11:54:
[...]
Ik scout vroeg, komt er een 6 pool dan gooi ik snel een bunker en move ik mijn raxx naar de block. Dus rushes heb ik nooit echt last van, tenminste niet van zerg. Ik had ook een aantal vikings maar ding gingen vrij snel neer vs de Corrupters. Dus meestal GG ik gewoon.
Inderdaad, dat is juist de kracht van Starcraft II: alles is ergens goed tegen, en tegen alles is iets anders weer goed. Het bekende rock-paper-scissors principe.furby-killer schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:06:
[...]
Dat kost je dus minstens 1 marine aan tijd die jouw bunker aan het vliegen is, kan je hem beter direct op de goede plek gooien. Combineer dat met dat je een bunker pas kan maken als je rax hebt, en je bent niet erg snel met de handel te blokken.
En blijkbaar had het er dus niks mee te maken dat je verloor van broodlords dat die zo OP zijn, maar dat je gewoon te weinig counters had.
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
youtube.com/@hisrep
Ik kan me van warcraft 3 herinneren dat er een soort blijf-bij-elkaar-en-beweeg-daarheen commando was, ik geloof Q+muisklik ofzo. Erg handig, maar in SC2 heb ik die tot dusver niet gevonden.Morphix schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:49:
Voor dat 2e probleem: gebruik shift. Je kunt dan commands achter elkaar laten uitvoeren. Eerst naar het midden van de map bijvoorbeeld en daarna richting de base van je enemy (of waar je ook naar toe wil).
youtube.com/@hisrep
Dat klinkt alsof de proc gewoon te warm wordt. Zorg dat er geen andere apps draaien als je SC2 speelt, zet de kast open aan de zijkant en zet wat grafische instellingen lager. Zou al een hoop moeten schelen!hulkie schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:49:
Ik heb de eerste 2 weken van het spel helemaal geen problemen gehad met deze zaken. Aan mijn computer is niks veranderd, ook heb ik geen nieuwe programmatuur geïnstalleerd. Ik snap er niks van. Wel zie ik dat mijn CPU voor de volle 100% aan de bak is tijdens SC2. Daar zal dan ook het probleem liggen
youtube.com/@hisrep
Geweldige game. Net zoals de anderen had ik echt niet verwacht dat t zo zou eindigen. Slim welAnoniem: 358430 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 01:30:
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Herinner ik me ook iets van, ik gebruikte toen amper hotkeys en toch gebeurde het bij mij. Misschien was het gewoon een instelling. Alleszins, in SC2 zorg ik ervoor dat ik m'n leger vlak voor de feestplek verzamel, uit het zicht van de andere feestneus. Op die manier kan er al heel wat minder misgaan.DeNachtwacht schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:54:
[...]
Ik kan me van warcraft 3 herinneren dat er een soort blijf-bij-elkaar-en-beweeg-daarheen commando was, ik geloof Q+muisklik ofzo. Erg handig, maar in SC2 heb ik die tot dusver niet gevonden.
Uitleg macro/micro:Goldman schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 13:16:
ik lees veel over macro's maar, hoe config je macro's voor SC2? (heb een normaal toetsenbord) En iemand nog leuke ideeen voor een killing assault met protoss, heb nu een paar keer warpgate + pylon naast zijn basis, werkt erg grappig
Macro and Micro are two concepts that define Strategy gaming. Briefly put, Macro is the name of all the actions during a strategy game relating to the mindset of the player, the economy of the match, and the overall strategy that a player has. Micro, on the other hand, relates to the small details within a game, such as selecting units, deselecting units, giving a group of units actions to move and attack, using abilities etc. etc. Basically, Macro defines the overall strategy that a player has while Micro defines the itsy-bitsy details within that plan. Having both strong Macro and strong Micro is essential for a good game player.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Burp
dat is toch juist stratWii4all schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 13:23:
Geweldig zit nu een paar bladzijden mee te lezen en ik begrijp nog geen ruk van die units
ik heb vroeger dune / CC / red alert / warcraft 2/3 gespeeld / dark reign
het is toch een beetje allemaal volgens het zelfde principe.
Je harvest krijgt geld en bouwt je basis vervolgens kies je of om veel units te maken om aan te vallen, of je steekt eerst wat credits in de verdediging en gaat daarna de units maken
[ Voor 28% gewijzigd door Goldman op 19-08-2010 13:31 ]
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Bij sc gaat het er juist om de juiste units te maken en dat hoeven er niet veel te zijn.Wii4all schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 13:23:
Geweldig zit nu een paar bladzijden mee te lezen en ik begrijp nog geen ruk van die units
Je harvest krijgt geld en bouwt je basis vervolgens kies je of om veel units te maken om aan te vallen, of je steekt eerst wat credits in de verdediging en gaat daarna de units maken
Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe
Ik krijg de Zero achievement op hard niet voormekaarSlashdotter schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 05:42:
Het enige waar ik behoefte aan heb is een walkthrough voor de campaign op brutal. Op Youtube posten ze alleen hard
Vind het wel grappig dat de AI er echt geen hol van snapt. Als je tegen terran speelt en aanvalt met Broodlords zie je dat de AI z'n vikings gewoon naar landbased morphed om zo die minilords af te kunnen schietenPindamann schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 23:51:
En broodlords is een ontzettend lange weg om daar te komen. Ze zijn retesterk maar ook retetraag. Totaal niet OP.
In SC2 werken statische verdedigingen niet erg goed. Sowieso outrangen de beste 'flyers' van elk ras alle bunkers en towers enzo, dus met een basis vol AA ben je niet veilig voor vliegers.Wii4all schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 13:23:
[ Voor 75% gewijzigd door Hydra op 19-08-2010 13:49 ]
https://niels.nu
[ Voor 97% gewijzigd door Hydra op 19-08-2010 13:42 ]
https://niels.nu
Anoniem: 371799
[ Voor 60% gewijzigd door MrVegeta op 19-08-2010 13:54 ]
Anoniem: 155599
Als terran zijnde spam ik mid game als ik muta's/voidray zie / ...voel, Turrets. Als ze daarmee je basis in komen dan zijn de verliezen aan hun kant groot, en aan mijn kant wat minerals. Plus het geeft me de tijd om thors/meer vikings te bouwen waardoor hun air weer een stuk minder waardevol is.Hydra schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 13:40:
[...]
In SC2 werken statische verdedigingen niet erg goed. Sowieso outrangen de beste 'flyers' van elk ras alle bunkers en towers enzo, dus met een basis vol AA ben je niet veilig voor vliegers.
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 19-08-2010 14:15 ]
9800X3D | 3070
Anoniem: 33272
Begin met single player is echt de moeite waard !! Bovendien leer je ook zo de units kennen.Wii4all schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 13:23:
Ben benieuwd...
Met cc speelde ik altijd via seriele kabel tegen mn buurjongen altijd lachuh.
Ik was nogal van de wisselende taktieken
Keer heel snel een heli gamaakt me engineers en dan vervolgens heel slinks op de rand van de kaart naar zijn basis vliegen, daarna zn gebouwtjes overnemen. Ook gebeurde het weleens dat zo'n dure heli ineens uit de lucht werd geschoten dan was het minder.
[ Voor 7% gewijzigd door JT888 op 19-08-2010 14:36 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 357023 op 19-08-2010 14:35 ]
Anoniem: 33272
Dit dus niet doen, er zitten units upgrades etc in die niet in de multiplayer zitten en dat kan confusing zijn. Beter eerst multiplayeren tot je alle buildings en units kent, daarna pas gaan singlenJT888 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 14:32:
[...]
Begin met single player is echt de moeite waard !! Bovendien leer je ook zo de units kennen.
Ik kom ook van C&C af en dit is ook mijn eerste ervaring met de Starcraft universum en het valt me zeker niet tegen.
Anoniem: 358309
Klopt daar staat Zerg bekend om, zwakke en goedkope units maar in grote getallen erg gevaarlijk.JT888 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 14:32:
[...]
Die Zerks komen onderhand me strot wel uit (door de single player) heb het gevoel dat dat meer een ras is dat het vooral moet hebben van massale aanvallen in grote groepen en niet van krachtige single units.
Onzin, de volgorde maakt niks uit, beide hebben een apart leer proces.Anoniem: 33272 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 14:34:
[...]
Dit dus niet doen, er zitten units upgrades etc in die niet in de multiplayer zitten en dat kan confusing zijn. Beter eerst multiplayeren tot je alle buildings en units kent, daarna pas gaan singlen
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 358309 op 19-08-2010 14:38 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq