Nee zulke irritante opmerkingen zorgen voor meer reacties.
Als je hulp wilde had je ook kunnen vragen van: Had het al eerder gevraagd, maar geen antwoord gekregen en ik zou toch wel graag hulp willen: Wat kan ik doen tegen xyz.
Na mijn makkelijke winst tegen een bronze dacht het rating systeem grappig te zijn door mij 3x achter elkaar tegen hoog platinum te laten spelen, waarbij tegenstanders 'slightly' favored was. 3x verloren dus, ergens tussen gewoon verloren en keihard ingemaakt (wtf archon aanval met 4-5 archons en beetje support).
Daarna een even op scrapyard tegen een protos, die achteraf hoog gold bleek te zijn. Dat was wel eindelijk weer een spannend potje met bijna gelijke sterkte. Na een hoop grond oorlogje gespeeld te hebben ging hij carriers + void rays, en ik had vespene teveel dus ging battlecruisers + wat vikings. Eerste gevecht schakelde hij mijn natural uit (wat pijnlijk was), en bij mij ging mijn yamato kanon niet vuren, dus zal wel verkeerd aan het klikken zijn geweest ofzo. Uiteindelijk wel overwicht gekregen, maar carriers hebben meer range + kunnen aanvallen terwijl ze wegrennen, dus ik kon weinig doen met battlecruisers behalve verdedigen.
Uiteindelijk had ik iets van 5 battlecruisers + 3-4 vikings, en hij paar void rays en carriers. Maar had nu wel wat opgeladen battlecruisers, dus toen maakte yamato het makkelijk af. En daarmee eindelijk promotie naar gold league gemaakt.
Tot nu toe kreeg ik voor win tegen even tegenstander altijd 20-30 punten, nu kreeg ik er echter maar 13, zal wel komen door de hogere league ofzo, minder verschil met tegenstanders. En ik ben 9'de in mijn gold division...
Ik dacht dat dat hele division systeem de bedoeling was dat je duidelijker je vooruitgang zag, maar nu zijn het dus enorme sprongen en zit ik of weer vast aan de bovenkant goud of ik ga onnodig naarbeneden zakken, aangezien hij me ook laag goud had kunnen plaatsen dat ik langzaam omhoog zou gaan.
Sowieso heb ik nu wel het idee dat hoog zilver veel beter is dan laag goud. Zou me zelfs niet verbazen als hoog zilver gelijk is aan laag platinum.