Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:09:
[...]

Wat raar! Daar stonden serieus de tijden die ik hier net plaatste :P

[...]

De stream die ik bekijk (freestream @ http://tv.esl.eu/de/esltv_stream/stream/55-flv-free) staat gericht op wat lopende mensen en heeft ambient muziek. Welke stream kijk jij naar? :P
De andere ;) zijn er 2 tegelijk, en bij die andere zijn de stream commentators er al.

(http://www.glhf.tv/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Bulls schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 21:45:
Nee ik reageerde in een beetje geirriteerde bui, en ik had het al vaker meegemaakt hier op T.net dat het lijkt alsof je genegeerd word, maar zal wel aan mij liggen.
Het is nogal een duh vraag. Je valt terug als je genoeg verliest. Hoeveel dat is weet niemand omdat de exacte scores verborgen zijn. En als je een vraag stelt waar niemand echt antwoord op kan of wil geven, krijg je geen antwoord.
Maar ik ben zelf niet zo'n gevorderde RTS speler dus ik denk dat ik uberhaupt niet thuis hoor in de platinum league. Was misschien leuker geweest dat je gewoon onderaan begon aan de leagues zonder placement matches.
Hoeveel leagues zijn er eigenlijk?
Bronze, Silver, Gold, Platinum, Diamond en dan een paar invite-only leagues.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Okay ik weet niet wát ze daar aan het doen zijn, maar nu ik de stream opnieuw opstart krijg ik wel Dennis te zien 8)7
Ikke_Niels schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:09:
[...]

Nu is de campaign heb uitgespeeld kom ik (zover ik het kon zien) alleen nog in het mission archives scherm, betekend dat ik geen upgrades meer kan kopen en daardoor die archiements alleen nog kan halen als ik de campaign opnieuw ga doen?
Dat vroeg ik me ook af en volgens mij is het dat laatste. Campaign opnieuw starten :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:13
Het begint nu toch 'live' zo te zien op deze stream!
http://www.teamliquid.net/video/userstream.php?user=Nadroj :D

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Slashdotter schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 01:37:
Leuke tip voor de mensen die mission 3 op hard moeten halen, voor de "destroy 4 hatcheries" achievement.
De truc is om de makkelijke 2 te pakken en de workers nog eens 2 laten maken. Tijdens het maken knal je ze makkelijk kapot :)

YouTube: [Hard] Starcraft 2 : WOL - Mission 3 - Zero Hour - Pt 2/3 Walkthrough
Fucking hell, ik kom er nu pas achter dat je build orders ook kunt queuen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn ook 2 official streams (eerdergenoemde ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 15:03
Ikke_Niels schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:09:
Ik heb een vraagje waar waarschijnlijk iemand wel gemakkelijk een reactie op kan geven.

Ik heb nu de campaign uitgespeeld maar ik vroeg me het volgende af: er zijn archievements voor bv het kopen van alle upgrades van infantry of alle mercenary upgrade e.d..

Nu is de campaign heb uitgespeeld kom ik (zover ik het kon zien) alleen nog in het mission archives scherm, betekend dat ik geen upgrades meer kan kopen en daardoor die archiements alleen nog kan halen als ik de campaign opnieuw ga doen?

Alvast bedankt voor de inzichten :)
wat je kan doen is een savegame laden voordat je naar Char gaat. als je alle zerg/protoss upgrades al hebt kun je extra punten die je krijgt verkopen in je lab. ik weet niet of het een bug is maar elke keer als je vanaf de bridge een missie opnieuw speelt kun je je protoss/zerg research weer verkopen (makkelijkst is volgens mij die 1e missie met Zeratul). elke keer als je em speelt ff naar het lab spul verkopen. als je de missie 2 of 3x hebt gedaan heb je genoeg geld om alles een keer te kopen. save ff voordat je wat koopt en doe dan bv alle infantry upgrades, je krijgt dan meteen de archievement. als je dan weer laad kun je een andere lijst doen.

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax
  • Laatst online: 04-06-2024
Bulls schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 03:06:
[...]

Maar ik wil demoten, ik ben perongeluk te hoog geplaatst met lucky rush wins in de placement matches. :+
Om het antwoord op je vraag aan te vullen, als je naar een lage league wil, bijvoorbeeld bronze, moet je veel verliezen van een speler die in die league zit en daar al even rondhangt. Blizzard heeft het systeem express zo opgebouwd dat je niet 1-2-3 demote, zodat je niet ineens uit je league dondert zodra je een slechte dag hebt.

Er zit dus niets anders op dan gewoon doorploeteren, als je express gaat verliezen heeft dat niet veel zin, dus je kan je het beste gewoon beginnen in te lezen en replays en video's beginnen kijken, om je eigen niveau een beetje op te krikken, want je zal niet snel meerdere leagues dalen en het is altijd leuk om beter te worden, niet? :)

Ik zou persoonlijk beginnen met aflevering 132 van de daily cast van Day[9] waarin hij de basispunten van goed SCII spelen uitlegt en verder op www.teamliquid.net naar de Wiki gaan kijken, waar je basisstrategiën kan vinden om vervolgens op verder te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
waarom heb je steeds zo'n suffe plugin nodig voor die streams? bloedje irritant...
Hydra schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:13:
[...]

build orders queuen? wat bedoel je daarmee?

waar ik overigens ook net achter ben is dat nicknames niet unique zijn.. grrrr
maw ik had gewoon IdrA kunnen nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 11:07

TheNephilim

Wtfuzzle

Die tijd van die streams is sowieso maar vaag. Ik gister wachten op een game PvZ ... nee hoor :S Afgelopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Mijn god wat speelt die Morrow goed voor iemand die oorspronkelijk niet eens bij de masters zou zijn!
apNia schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:43:
[...]

Je vroeg je niet eerder af waar die gekke driecijferige character code voor was? ;)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

waarom heb je steeds zo'n suffe plugin nodig voor die streams? bloedje irritant...

[...]

als je bijvoorbeeld een supply depot bouwt, kun je deze met shift-click neerzetten, en er nog een 2e supply depot achteraan laten bouwen (ook weer shift-click). (en eventueel daarna weer terug laten gaan naar je mineral line via shift-click)
Nadeel hiervan is dat je die 2e supply depot wel gelijk moet betalen.

een leuke variant hierop is het selecteren van meerdere workers, en dan met shift-click meerdere gebouwen neerzetten. Dan gaat elke worker met een gebouw aan de slag. (op deze manier doe ik meestal de refineries bij een expand, of als ik snel een sloot missile turrets moet hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Cloud schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:00:
9:50 CET is toch onze tijdzone? Volgens mij kloppen die tijden niet, of ben ik nu gek :P

Als ik hier kijk zie ik de volgende tijden:

17:20h - TheLittleOne vs. MorroW
17:20h - DIMAGA vs. DeMusliM
19:30h - IdrA vs. SarenS
19:30h - Tarson vs. MaDFroG
Weet je ook of er ergens replays staan ( met commentaar zou leuk zijn ) die ik later kan bekijken. Ik moet werken en dan wordt het kijken een beetje lastig.
Replays zijn goed om van te leren merk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 19:00
hier staan ze volgens mij allemaal tussen (behalve degene die vandaag nog gespeeld moeten worden natuurlijk)

http://tv.esl.eu/de/vod_search/?q=blizzardtv&page=1

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cloud schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:57:
Mijn god wat speelt die Morrow goed voor iemand die oorspronkelijk niet eens bij de masters zou zijn!

[...]

Je vroeg je niet eerder af waar die gekke driecijferige character code voor was? ;)
Ik dacht dat die was zodat je niet zomaar iemand kon toevoegen, een soort pin-code, niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb

[...]

mja zou je dat ook echt willen? volgens mij is dat 3x leuk maar dan houdt het wel op :P gewoon zelf een unieke nick uitzoeken, zoals raziel bijvoorbeeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 04:26:
[...]

[...]

/care. Je weet nu hoe het werkt. gl hf stay gone
Juist we verwachten hier op tweakers wel meer inzet van jezelf, en al helemaal niet dat je zelf gaan verlagen.
Dus in vervolg doe verstandig en reageer liever helemaal niet.

Ik weet dat dat je bewust zo reageerd, maar juist zulke mensen als jou daar sloeg mijn reactie ook op.
Je weet wel van die: "Ja ik weet het wel, maar voordat ik moeite ga nemen om het op te schrijven ga ik liever de les wijzen wat nog meer moeite kost dan gewoon simpel even antwoord te geven" reacties. :w

edit:

Ohja nog vergeten een paar belangrijke veel voorkomende woorden op T.net zijn:
Wees constructief en behulpzaam. Val mensen niet persoonlijk aan, en reageer volwassen en verstandig.

[ Voor 12% gewijzigd door Bulls op 20-08-2010 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
daanteb schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:11:
[...]

mja zou je dat ook echt willen? volgens mij is dat 3x leuk maar dan houdt het wel op :P gewoon zelf een unieke nick uitzoeken, zoals raziel bijvoorbeeld :D
Nou, volgens die site is IdrA unieker dan raziel? :P

[ Voor 76% gewijzigd door Chester op 20-08-2010 11:15 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Hmm, bij mij laden de achievements op dit moment niet, en volgens mij kan ik op dit moment ook geen achievements meer halen. Internetverbinding is er wel want ik typ dit en profiel laad ook deels. Iemand anders ook hier last van of ben ik de enige?

/Ook naar de kwartfinale's kijken. Gisteren keken er ook collega's mee die niets van Starcraft wisten. Hopelijk haal ik ze over dat ze toch nog het spel aanschaffen :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zow, gisteren maar even de normal campaign uitgespeeld, voor mezelf nog best pittig gezien ik meer van het turtelen ben (ook in campaign) dan van de rushes... heb ook een hekel aan missies zonder basis...

Nu komt er wel even een enorme Uber noob vraag:

Hoe kan ik in hemelsnaam een gebouw salvagen? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:22:
Zow, gisteren maar even de normal campaign uitgespeeld, voor mezelf nog best pittig gezien ik meer van het turtelen ben (ook in campaign) dan van de rushes... heb ook een hekel aan missies zonder basis...

Nu komt er wel even een enorme Uber noob vraag:

Hoe kan ik in hemelsnaam een gebouw salvagen? :S
Je kan alleen bunkers salvagen, andere gebouwen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

@SythAdmin
Alleen bunkers kunnen dat, dat is gewoon een actie van het gebouw :) Kan zijn dat die actie nog niet beschikbaar is aan het begin van de campaign.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Bulls schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:15:
[...]

Juist we verwachten hier op tweakers wel meer inzet van jezelf, en al helemaal niet dat je zelf gaan verlagen.
Dus in vervolg doe verstandig en reageer liever helemaal niet.

Ik weet dat dat je bewust zo reageerd, maar juist zulke mensen als jou daar sloeg mijn reactie ook op.
Je weet wel van die: "Ja ik weet het wel, maar voordat ik moeite ga nemen om het op te schrijven ga ik liever de les wijzen wat nog meer moeite kost dan gewoon simpel even antwoord te geven" reacties. :w
ik weet niet hoor maar als je zelf ff nadacht is er maar 1 manier om te demoten en dat is veel verliezen, dat lijkt me logisch. en als je rare opmerkingen gaat maken kun je die ook terug verwachten :)

spoiler:
wow, MorroW heeft TLO verslagen? :o unextecped!

[ Voor 3% gewijzigd door daanteb op 20-08-2010 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
daanteb schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:23:
[...]

ik weet niet hoor maar als je zelf ff nadacht is er maar 1 manier om te demoten en dat is veel verliezen, dat lijkt me logisch. en als je rare opmerkingen gaat maken kun je die ook terug verwachten :)
Och ik ben in een sarcastische bui, ik loop al een aantal jaar hier mee op GoT en ben al vaker van zulke reacties tegen gekomen dat ik op een gegeven moment er gewoon wat van moet zeggen.

Maar ok ik zou wel "niet" mn best doen misschien dat ik dan in een lagere league kan komen, anders maar een supportcase naar Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ESL spoiler!
spoiler:
OMG Dimaga Demuslim baneling superactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je maar genoeg verliest kom je in een lagere league, en dat is gelukkig ook de enige methode. Anders zouden mensen continue naar een lagere league een tijdje gaan voor easy wins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 22:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

Hydra schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:13:
[...]

Lol. Jij had toch ook WC3 ervaring? :P
Op dezelfde manier kun je ook move orders queuen. Je kunt dus je drone met shift-click eerst naar een Xel'naga laten lopen, daarna naar base 1 (waar je tegenstander zou kunnen zitten), daarna naar base 2 en daarna weer naar huis (of naar de toren of naar een mogelijke exp).

Met je SCV of probe X gebouwen tegelijk queuen. (X>1)

Waarom denk je dat ze een identifier gebruiken? 8)7
Een vriend van me heeft Crimson als nick. Zijn we een keer tegen een andere Crimson in een game gekomen. Dat was best grappig. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Bulls schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:28:
[...]

Och ik ben in een sarcastische bui, ik loop al een aantal jaar hier mee op GoT en ben al vaker van zulke reacties tegen gekomen dat ik op een gegeven moment er gewoon wat van moet zeggen.

Maar ok ik zou wel "niet" mn best doen misschien dat ik dan in een lagere league kan komen, anders maar een supportcase naar Blizzard.
als je gewoon kan meekomen in platinum als je wel je best doet begrijp ik niet wat het probleem is. en waarom zou je een support ticket aanmaken, het ranking system werkt toch naar behoren? ze gaan echt niet mensen handmatig lager plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:19:
Hmm, bij mij laden de achievements op dit moment niet, en volgens mij kan ik op dit moment ook geen achievements meer halen. Internetverbinding is er wel want ik typ dit en profiel laad ook deels. Iemand anders ook hier last van of ben ik de enige?

/Ook naar de kwartfinale's kijken. Gisteren keken er ook collega's mee die niets van Starcraft wisten. Hopelijk haal ik ze over dat ze toch nog het spel aanschaffen :P
Bij mij laden de achievements ook niet inderdaad, ik dacht eerst dat het aan mijn verbinding lag maar als jij er ook last van hebt zal het wel aan iets anders liggen. Nog meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Blizzard zal wel aan het prutsen zijn :P

Zojuist op battle.net gekeken, en de achievements die ik probeerde te halen zijn wel unlocked. Dus hoewel je niet een popup in het spel krijgt en de achievements niet laden, doen ze het wel!

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
daanteb schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:47:
[...]

als je gewoon kan meekomen in platinum als je wel je best doet begrijp ik niet wat het probleem is. en waarom zou je een support ticket aanmaken, het ranking system werkt toch naar behoren? ze gaan echt niet mensen handmatig lager plaatsen.
We hebben die placement matches gewoon te goed gedaan en zijn nu eigenlijk boven ons niveau geplaatst door lucky wins. Ok de 1e 3 waren to easy, maar placement 4 en 5 waren aardig pittig en zelfs met een goed gecoordineerde marine rush hadden we ze snel verslaan. Maar vervolgens proberen we dus de matches in de platinum league en worden we gewoon murdered. Ik denk dat ik beter gold of silver kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Bulls schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:31:
[...]

We hebben die placement matches gewoon te goed gedaan en zijn nu eigenlijk boven ons niveau geplaatst door lucky wins. Ok de 1e 3 waren to easy, maar placement 4 en 5 waren aardig pittig en zelfs met een goed gecoordineerde marine rush hadden we ze snel verslaan. Maar vervolgens proberen we dus de matches in de platinum league en worden we gewoon murdered. Ik denk dat ik beter gold of silver kan doen.
En als je zo blijft spelen, ga je van zelf naar gold/silver. Ik zie dus geen probleem :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
[...]

Gewoon doorgaan je leert er meer van dan op lager niveau en misschien kan je jezelf handhaven.
Soms verlies je een paar keer achter elkaar soms win je een paar keer achter elkaar. En anders kom je vanzelf wel goed uit na een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wiebbe schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 09:07:
[...]

Jawel hoor, deze worden geplaatst in de unsaved map in de replay directory oid?
Ok, dan ga ik daar even kijken :) In het spel zelf zijn ze in ieder geval niet te vinden, daarom ging ik er van uit dat ze dan niet bestonden. Hopelijk kan ik ze daar vandaan plukken, dan kan ik inderdaad sommige stukjes even wat sneller afspelen, of even pauzeren oid. :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Laatst online: 13-07 01:14
RonnieB82 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:57:
een leuke variant hierop is het selecteren van meerdere workers, en dan met shift-click meerdere gebouwen neerzetten. Dan gaat elke worker met een gebouw aan de slag. (op deze manier doe ik meestal de refineries bij een expand, of als ik snel een sloot missile turrets moet hebben)
Hey, die wist ik nog niet, slim :+. Ik doe nu iets te vaak als ik een supply block heb óf één worker meerdere depots neer laten zetten, óf handmatig twee workers aparte build orders geven.

is er ook een lijst / database met dit soort tips & trucs?
quote: Prom
Op dezelfde manier kun je ook move orders queuen. Je kunt dus je drone met shift-click eerst naar een Xel'naga laten lopen, daarna naar base 1 (waar je tegenstander zou kunnen zitten), daarna naar base 2 en daarna weer naar huis (of naar de toren of naar een mogelijke exp).
:+ heb ik wel vaker gezien / gedaan: je kunt ook je drone rondjes laten lopen door de basis van de vijand. Krijg je Benny Hill taferelen mee (en als het een niet al te goeie speler is leid je hem ook af als hij veel gaat microen om je drone te onderscheppen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is idd wel handig met supply block, gezien dat ik dat ook te vaak heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sup depo's blocken is niet zo'n tof idee hoor. Iig niet meer dan 2.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
RonnieB82 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:57:
als je bijvoorbeeld een supply depot bouwt, kun je deze met shift-click neerzetten, en er nog een 2e supply depot achteraan laten bouwen (ook weer shift-click). (en eventueel daarna weer terug laten gaan naar je mineral line via shift-click)
Oooh! Smart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Je kunt zelfs je rally point queuen, zodat je units zich niet doodlopen via de kortste weg, maar bv via een omweg je tegenstander flanken.

Off topic: Wat een indrukwekkende verschijning is die Idra zeg (net op dat podium van ESL)

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
lol, tijdens de match bnet problemen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
zag het ook net

dacht me stream blijft hangen, maar de persoon onderin bewoog nog wel :P

goeie reclame altijd

overigens had ik de indruk dat Idra ietsjes achterliep.

[ Voor 20% gewijzigd door Viper® op 20-08-2010 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:40
Dit is niet iets wat blizzard graag ziet : D

Laat die LAN patch maar komen. (niet dat ik daar ooit zal komen met m'n silver silver divison)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Betekent dit overigens ook dat als je SC2 single player wil spelen dat dat nu ook niet gaat omdat je altijd eerst voor b.net moet inloggen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Wel grappig dat Day9 en Apollo allebei alles zitten te vertellen over wat hij zou moeten doen. Terwijl Idra alles hoort :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PromWarMachine schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:40:
[...]

Met je SCV of probe X gebouwen tegelijk queuen. (X>1)

Waarom denk je dat ze een identifier gebruiken? 8)7
Een vriend van me heeft Crimson als nick. Zijn we een keer tegen een andere Crimson in een game gekomen. Dat was best grappig. :)
Ja vond de naam 'build orders queuen' een beetje vaag. De term 'build order' is imo wat anders. Maar multi inzetbaar natuurlijk ;)
Jerry schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:42:
Wel grappig dat Day9 en Apollo allebei alles zitten te vertellen over wat hij zou moeten doen. Terwijl Idra alles hoort :P.
mag toch hopen dat spelers NIET horen wat commentators zeggen?

[ Voor 23% gewijzigd door apNia op 20-08-2010 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Viper® schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:41:
Betekent dit overigens ook dat als je SC2 single player wil spelen dat dat nu ook niet gaat omdat je altijd eerst voor b.net moet inloggen ?
Nee, als je al een keer ingelogd bent, kun je met de SP verder door op 'Guest' te klikken. Je achievements zullen echter niet geregistreerd worden. Ik weet overigens niet of die achteraf dan gesynchroniseerd worden met Battle.net.
apNia schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:42:
[...]

mag toch hopen dat spelers NIET horen wat commentators zeggen?
Zolang ze de hoofdtelefoon ophouden, horen ze niets nee. ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Cloud op 20-08-2010 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jerry schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:42:
Volgens mij zitten die spelers met dikke oordoppen op hun hoofd :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09 14:07
Zijn hier mensen in Gold die regelmatig Favored zijn in de matchups? In mijn afgelopen 20 a 30 games op gold (26-15 oid nu) ben ik geen enkele keer Favored geweest. Opponent is bijna altijd favored of slightly favored. 'Even' komt heel af en toe voor (5% ofzo).
MrVegeta schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:44:
[...]

Nah, Idra zat net met die gast van SK te praten... Hij hoort het wel degelijk.

[ Voor 34% gewijzigd door danslo op 20-08-2010 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

MrVegeta schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:44:
[...]

Klopt, maar net tijdens de pauze zat Idra zonder koptelefoon ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax
[...]

Als je trouwens de lectuur had gelezen waar je naar gelinkt werd zou je weten dat de league waar je in zit compleet oninteressant is, als je in brons thuis hoort zal je overwegend tegenstanders krijgen uit brons, zelfs al zit je in Diamond, en omgekeerd trouwens ook. De rating die jij ziet is niet de rating die intern word gebruikt om voor jou een tegenstander te vinden.
cls schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:45:
Zijn hier mensen in Gold die regelmatig Favored zijn in de matchups? In mijn afgelopen 20 a 30 games op gold (26-15 oid nu) ben ik geen enkele keer Favored geweest. Opponent is bijna altijd favored of slightly favored. 'Even' komt heel af en toe voor (5% ofzo).
Dit heeft alles te maken met de verborgen rating VS zichtbare rating, eerder in dit topic werd er al gelinkt naar pagina's op de TeamLiquid website waar het systeem uitgelegd wordt.
Het komt er op neer dat het mogelijk is dat zowel jij als je tegenstander te zien krijgen dat je opponent favored is, jij krijgt pas 'even' te zien als jouw zichtbare rating gelijk is aan de verborgen rating van je tegenstander en dan komt er nog een bepaald getal in het spel wat bepaald hoe zeker het spel is van die verborgen rating.

Klinkt best ingewikkeld, is het ook, maar als je die links op de eerdere pagina volgt wordt het een stuk duidelijker uitgelegd ^^

[ Voor 36% gewijzigd door Cronax op 20-08-2010 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Cloud schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:42:
[...]

Nee, als je al een keer ingelogd bent, kun je met de SP verder door op 'Guest' te klikken. Je achievements zullen echter niet geregistreerd worden. Ik weet overigens niet of die achteraf dan gesynchroniseerd worden met Battle.net.

[...]

Zolang ze de hoofdtelefoon ophouden, horen ze niets nee. ;)
voor guest mode moet je volgens mij ook online zijn.

Je krijgt echter wel als je geen internet hebt de keuze om offline te spelen, achievements worden dan niet gesynched, campaign progress wel als je de volgende keer weer online komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-08 08:24
Cronax schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:48:
[...]

Als je trouwens de lectuur had gelezen waar je naar gelinkt werd zou je weten dat de league waar je in zit compleet oninteressant is, als je in brons thuis hoort zal je overwegend tegenstanders krijgen uit brons, zelfs al zit je in Diamond, en omgekeerd trouwens ook. De rating die jij ziet is niet de rating die intern word gebruikt om voor jou een tegenstander te vinden.
Wait, dus als je in Bronze zit, dan kan je alsnog Plat of Diamond spelers vooreschoteld krijgen? Of is het alleen spelers onder of op je gelijke niveau? Heb die docs nog niet kunnen lezen, dus vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 21:11
cls schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:45:

[...]

Nah, Idra zat net met die gast van SK te praten... Hij hoort het wel degelijk.
Ik ben zelf altijd unfavored :( het systeem heeft de pik op mij.,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax
Flowmo schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:51:
[...]

Wait, dus als je in Bronze zit, dan kan je alsnog Plat of Diamond spelers vooreschoteld krijgen? Of is het alleen spelers onder of op je gelijke niveau? Heb die docs nog niet kunnen lezen, dus vandaar mijn vraag.
Je krijgt een verborgen rating, die word gebruikt om je andere spelers voor te schotelen. Je matches worden opgesteld aan de hand van die verborgen rating. Je kan een hele hoge verborgen rating hebben maar toch nog niet promoveren als het systeem nog niet zeker genoeg is of je rating ongeveer klopt.

Het feit dat jij in Bronze zit en iemand anders in Diamond wil dus betrekkelijk weinig zeggen, eigenlijk geldt alleen die interne rating. Blizzard heeft die leagues en zichtbare rating gemaakt om mensen het gevoel te geven dat ze meer zijn dan een druppel in een oceaan en dat ze vooruitgang of achteruitgang boeken :P

[ Voor 37% gewijzigd door Cronax op 20-08-2010 13:58 . Reden: herformulering, anders is het nog niet duidelijk voor de vrager ^^ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Laatst online: 19-09 09:58
Angeloonie heeft in de FAQ van de topicstart 2 linkjes toegevoegd waar de werking (vermoedelijke, maar waarschijnlijk werkelijke) werking van de ladders uitgelegd wordt. Voor iedereen die er vragen over heeft, lees dat ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28
Cloud schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:42:
[...]

Lijkt me niet, anders was het wel heel makkelijk achievements hacken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ja sorry ik was wat in de war met offline mode enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is toch debiel als IdrA of Sarens nu kunnen horen wat de commentators zeggen?
"X is being researched"
"Oh no he shouldn't do X because Y"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09 14:07
apNia schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:31:
Het is toch debiel als IdrA of Sarens nu kunnen horen wat de commentators zeggen?
"X is being researched"
"Oh no he shouldn't do X because Y"
Nu horen ze het niet :) Alleen net tijdens lagpauze toen ze headset af hadden gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou dan m'n volume een beetje laag houden, of niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
apNia schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:39:
Ik zou dan m'n volume een beetje laag houden, of niet? :P
Tja dat lijkt me inderdaad nogal een makkelijke manier van cheaten iemand die het je voorzegt. En wees reeel ze kunnen niet verwachten dat je je oren verloot.
In korea zag ik dat ze in een glazen doosje zitten misschien is dat ook om geluid tegen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shadowhawk00 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:20:
[...]

Tja dat lijkt me inderdaad nogal een makkelijke manier van cheaten iemand die het je voorzegt. En wees reeel ze kunnen niet verwachten dat je je oren verloot.
In korea zag ik dat ze in een glazen doosje zitten misschien is dat ook om geluid tegen te gaan.
Ja maar als er dan nog flink gecheesed word dan merk je wel dat het publiek gek word. Beste zou zijn in twee aparte afgesloten kamers. Maar dit is zo duf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
Normaal zitten de spelers toch ook in glazen kubussen die het geluid niet doorlaten? Ik heb nog niets gezien van deze cup, maar als het een beetje professioneel is geregeld neem ik aan dat ze wel voorkomen dat de spelers het commentaar horen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
doen er nog mensen mee aan de craftcup vanavond? ik heb jammer genoeg geen tijd maar ga maandag wel proberen aan het King of ScrapStation toernooi mee te doen, alhoewel het een schijtmap is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
wie weet wat je als Protoss eigelijk moet om Banelings te counteren? Air bouwen duurt meestal vrij lang, ik kan me wel bedenken dat Force Field moet helpen maar dit vereist toch wel redelijk wat skills om goed uit te voeren, zeker als je in de aanval bent. Die Banelings zijn best wel lame moet ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Stalkers/immortals/collosi, alles wat ranged is eigenlijk. En dan wat sentries met forcefields om ze af te remmen. Eventueel een paar High Templar met een storm? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet er maar opkomen. Moeten jullie Tweakers ook eens proberen en posten op youtube, lijkt me leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 11:07

TheNephilim

Wtfuzzle

Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:55:
Je moet er maar opkomen. Moeten jullie Tweakers ook eens proberen en posten op youtube, lijkt me leuk!
[video]
Dus:
spoiler:
hij plaatst zelf die error :P Verplaatst z'n Command center ... andere speler denkt ... hey hijs weg, dus leaven maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsiaan
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 15:25
Haha. ja die kwam hier eerder ook al voorbij. Wel slim opzich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 22:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

SuX DeLuXe schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:51:
wie weet wat je als Protoss eigelijk moet om Banelings te counteren? Air bouwen duurt meestal vrij lang, ik kan me wel bedenken dat Force Field moet helpen maar dit vereist toch wel redelijk wat skills om goed uit te voeren, zeker als je in de aanval bent. Die Banelings zijn best wel lame moet ik zeggen
Cloud schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:52:
Stalkers/immortals/collosi, alles wat ranged is eigenlijk. En dan wat sentries met forcefields om ze af te remmen. Eventueel een paar High Templar met een storm? :)
Leuk idee natuurlijk, maar ik heb binnen 10 minuten een stel banelings opgetrommeld, terwijl het jou behoorlijk langer gaat duren om colossi en HTs te hebben. :P

In een PvZ maak ik me meer zorgen om muta's dan over banelings, maar als je er dan toch iets aan wilt doen, bouw dan in ieder geval je ramp dicht met een Zealot. Dan kan hij (+de gateway die er bij staat) de eerste klap opvangen, wat jou genoeg tijd zou moeten geven voor 2 forcefields op je ramp en je stalkers die het af kunnen maken.

Als je in een battle banelings tegenkomt, moet je proberen je units te verspreiden. Een groepje zealots / stalkers naar links en een groepje naar rechts. Dat vereist echter meer micro dan je ramp verdedigen.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromWarMachine schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 16:22:
[...]

[...]

Leuk idee natuurlijk, maar ik heb binnen 10 minuten een stel banelings opgetrommeld, terwijl het jou behoorlijk langer gaat duren om colossi en HTs te hebben. :P
Stalkers zijn toch groot en armored die kunnen toch niet al te veel last hebben van banelings. Plus een deel dat aan komt rollen red het niet eens.
Dan heb je nog immortals die zijn ook armored, groot en de schilden verkleinen de damage per baneling tot 10.
Zealots een klein beetje verspreiden zou ook moeten werken. Aangezien ze echt veel health hebben.
Je moet alleen niet als een malle enkel zealots maken en in een grote groep bewegen. Maar dan vraag je er ook om, om gecountered te worden.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2010 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
[video]
Denk niet dat is zo snel zou weggaan. Als die andere player zou dc'en of dergelijke, dan zou jij automatisch winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-09 11:26

Bob

Maldred schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 16:36:
[...]

Denk niet dat is zo snel zou weggaan. Als die andere player zou dc'en of dergelijke, dan zou jij automatisch winnen.
Idd, vrij stom van die andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Bob schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 16:40:
Idd, vrij stom van die andere.
Nogal, ik vond 'em hilarisch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietzegger
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als je altijd tegen favored opponents speelt dan is dat een teken dat je nog flink aan het klimmen bent in de ratings en dat je eigenlijk sterker bent dan je huidige score. Daarom krijg je net zolang sterkere tegenstanders voorgeschoteld totdat je winrate weer richting de 50/50. Alleen top diamonds winnen meer dan 60% van hun games volgens mij. Plats zo rond de 55% en gold zou dan richting de 50/50 moeten gaan?

Zoals veel mensen al aangeven maakt je eigen league geen zak uit. Als jij als silver regelmatig tegen gold en hoger speelt en ook wel wat games wint dan kom je vanzelf wel een keer in een hogere league terecht. Het gaat erom dat je tegenstanders van een vergelijkbaar niveau krijgt voorgeschoteld en dat lijkt toch het geval te zijn. Ik ben persoonlijk wel flink onder de druk van de match making zeker vergeleken met games als dawn of war 2.

Over PvZ (of ZvP afhankelijk van je perspectief ;)) banelings zijn wel geinig en sterk tegen zealots en probes natuurlijk maar niet zo interessant tegen een gemiddeld gateway leger. Stalkers en sentries doen het goed tegen alle tier 1 zerg units als je er maar genoeg hebt. Ook mutas zijn niet zo heel erg geweldig omdat protoss prima anti air heeft normaal gesproken. Erg map afhankelijk lijkt me dus.

De unit die er echt uitspringt is de hydra. Zodra zerg genoeg hydras gemassed heeft dan verdampt letterlijk elk protoss leger. Sterk tegen zealot/sentry/stalker maar ook immortal/phoenix/void ray/carrier. Protoss moet dan echt collossus of high templars hebben of jammerlijk verliezen. In lagere leagues is dat ook wel een probleem denk ik dat mensen hun tech wat minder vooruit plannen. Als protoss weet je dat zerg graag naar hydra teched en als zerg weet je dat hij dan reageert met collossus of HTs en dat je je dus niet moet laten verrassen maar voorbereiden met vast een spire. HTs zijn lastiger direct te counteren maar goede movement dankzij veel creep en burrow lijken mij wel de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[video]
Net geprobeerd. Na 8 min en 13 sec kreeg ik een victory in mijn scherm. Het is alleen niet een leuke manier van winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 17:45:
[...]

Net geprobeerd. Na 8 min en 13 sec kreeg ik een victory in mijn scherm. Het is alleen niet een leuke manier van winnen.
spoiler:
[sarcasm]

Ben je gek, het is een mogelijkheid bij Starcraft 2 and therefore legitiem en leuk! :+
spoiler:
[/sarcasm]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat mensen daar in trappen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Je zou eigenlijk de tegenstander je base moeten laten scouten en pas daarna vertrekken, dan is het nog wat geloofwaardiger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kom dr net achter dat ik een unieke nick heb:P lang leve de originaliteit!!

nick: Barrytjuh:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frietzegger schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 17:14:
. HTs zijn lastiger direct te counteren maar goede movement dankzij veel creep en burrow lijken mij wel de moeite waard.
Countered burrow storm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Regeneration is wel hoger (of is dat alleen met roach..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 18:16:
[...]

Regeneration is wel hoger (of is dat alleen met roach..)
Roach, die hebben een plaatje met bubbels dat staat voor regen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daanteb schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:44:
doen er nog mensen mee aan de craftcup vanavond? ik heb jammer genoeg geen tijd maar ga maandag wel proberen aan het King of ScrapStation toernooi mee te doen, alhoewel het een schijtmap is :D
Error establishing a database connection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietzegger
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb het niet genoeg getest maar ik denk dat je flink moet stormen om burrowed roaches met regen te killen. Belangrijker is dat burrow sterk is tegen protoss omdat de enige mobiele detection observer is. Sommige mensen skippen robo bay en anders leven observers ook niet erg lang tegen een groep hydras met een overseer.
Positie is ook heel belangrijk om battles te winnen en burrow helpt daarbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frietzegger schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 18:33:
Ik heb het niet genoeg getest maar ik denk dat je flink moet stormen om burrowed roaches met regen te killen. Belangrijker is dat burrow sterk is tegen protoss omdat de enige mobiele detection observer is. Sommige mensen skippen robo bay en anders leven observers ook niet erg lang tegen een groep hydras met een overseer.
Well grappig om te zien dat zoveel aspecten van de rassen hetzelfde zijn maar toch ook totaal anders.

De detector van toss enkel te zien met een detector. Genius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wiebbe schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 09:07:
[...]

Jawel hoor, deze worden geplaatst in de unsaved map in de replay directory oid?
Heb even gekeken, maar nope: geen campaign replays. :(

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frietzegger schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 18:33:
Liever dat dan enige mobiele detector een overseer is (of raven, maar daar helpt scan wel een hoop).

Zorg gewoon dat je observer ergens boven je leger hangt en je ziet burrowed units. En elke overseer kan je zo neerknallen met jouw leger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ugh, StarCraft met een kater dat wil niet echt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

MrVegeta schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 19:51:
Lijkt mij ook vrij onpraktisch ;)

Ik vond een paar leuke games van een erg onbekende Terran speler genaamd Masq, tegen wat semi-pro/pro spelers.
YouTube: HD Starcraft 2 IdrA v Masq g1 p1/1
YouTube: HD Starcraft 2 IdrA v Masq g2 p1/1

Deze game tegen WhiteRa is echt prachtig :)
YouTube: HD Starcraft 2 WhiteRa v Masq p1/2
YouTube: HD Starcraft 2 WhiteRa v Masq p2/2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik deed even mee aan de craftcup. Werd meteen tegen een diamond speler gezet maar okay... Masq is niet heel erg onbekend trouwens, heb wel een paar games van hem gezien (volgens mij zelfs in de beta).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Hij is inderdaad wel een beta speler, maar speelt niet veel grote tournaments. :) Nog drie leuke tegen WhiteRa, Strelok en Tester:

YouTube: Starcraft 2 - WhiteRa vs Masq - PvT
YouTube: Starcraft 2 - Masq vs Strelok - TvT
YouTube: Starcraft 2 - Masq vs Tester - TvP - Part 1/2
YouTube: Starcraft 2 - Masq vs Tester - TvP - Part 2/2

[ Voor 31% gewijzigd door Cloud op 20-08-2010 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-08 00:48
Ik heb ook meegedaan aan de Craftcup. Ik heb het volgehouden tot de 3e ronde.

Replays,

Ronde 1: http://rts-sanctuary.com/replay.php?188825
Ronde 2: Tegenstander kwam niet opdagen
Ronde 3: http://rts-sanctuary.com/replay.php?188827

Niet m'n beste spel, dus genoeg om van te leren voor volgende week :)

En Masq heb ik wel vaker gezien. Volgens mij ben ik die een keer tegengekomen in een Day[9] Daily

"The greatest harm can result from the best intentions"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, Tweakers :P

Ik ben ''Endorsed'' een Starcraft 2 speler, ik speel ook andere games waaronder Halo 3 op de Xbox360. Starcraft 2 is mijn eerste RTS en ik ben sinds de beta phase 2 ongeveer bezig :) Ik zit nu in de Diamond league als Terran speler zijnde met ongeveer 600 punten met een record van 36-26 en ik zocht eigenlijk andere Nederlandse Starcraft 2 spelers om mee te practicen :)

Weet iemand eigenlijk of er nog toegankelijke toernooien zijn? Ik heb wel is van de craftcup gehoord, wat is dat eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abominabilis
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-05-2019
Net Starcraft 2 uitgespeeld.
Damn wat een mooi spel ook echt die verhaal lijn is fantastisch.
Morgen even met mijn broer wat co-op matche's doen en zo langzamerhand maar beginnen met online matche's

Man o man echt een mooi einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Laatst online: 22-09-2024
Shadrin schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:36:
Ik heb ook meegedaan aan de Craftcup. Ik heb het volgehouden tot de 3e ronde.

Replays,

Ronde 1: http://rts-sanctuary.com/replay.php?188825
Ronde 2: Tegenstander kwam niet opdagen
Ronde 3: http://rts-sanctuary.com/replay.php?188827

Niet m'n beste spel, dus genoeg om van te leren voor volgende week :)

En Masq heb ik wel vaker gezien. Volgens mij ben ik die een keer tegengekomen in een Day\[9] Daily
Ik heb die ronde 3 game bekeken :). Vond het wel vreemd dat je een lair maakte heeeel vroeg en er 7 min. lang niets mee deed. Verder was die eerste burrow op zijn siege tanks de game winner denk ik. Ik vond de tegenstander niet echt goed, ik speel zelf slechts silver maar als dit het niveau van diamond is. Die tegenstander maakt geen air units terwijl jij 20 min. lang alleen maar units maakt die geen anti-air zijn (roaches, lings en ultralisks), verder had hij natuurlijk veel eerder die raven moeten maken en dropped hij auto turrets als jij met mutas zijn workers harassed lol... Mja commentaar geven is altijd makkelijker dan zelf spelen eh ;). Ik denk dat jij vaak wint op macro, ik verlies met zerg meestal tegen mmm terran play... roaches zuigen hard tegen marauders en als ik dan hydras ga maken dan worden ze geowned door marines+marauders. Ook healen die medivacs fucking snel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Abominabilis schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 22:40:
Net Starcraft 2 uitgespeeld.
Damn wat een mooi spel ook echt die verhaal lijn is fantastisch.
Morgen even met mijn broer wat co-op matche's doen en zo langzamerhand maar beginnen met online matche's

Man o man echt een mooi einde.
Helemaal mee eens, de Blizzard heeft met Starcraft 2 weer pijnlijk duidelijk gemaakt hoe amateuristisch EA bezig is met de C&C serie. d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2010 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tappone
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-08 13:35
Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 22:49:
[...]

Helemaal mee eens, de Blizzard heeft met Starcraft 2 weer pijnlijk duidelijk gemaakt hoe amateuristisch EA bezig is met de C&C serie. d:)b
Dat gezegd hebbende, is RA2 toch ook echt een goede RTS, en Generals mocht er op zich ook zijn, al heb ik dat niet zo veel gespeeld. Maar SC2 is toch wel weer aan een ander kaliber als je het zo ziet :)

I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-08 00:48
Blue_Fear schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 22:45:
[...]

Ik heb die ronde 3 game bekeken :). Vond het wel vreemd dat je een lair maakte heeeel vroeg en er 7 min. lang niets mee deed. Verder was die eerste burrow op zijn siege tanks de game winner denk ik. Ik vond de tegenstander niet echt goed, ik speel zelf slechts silver maar als dit het niveau van diamond is. Die tegenstander maakt geen air units terwijl jij 20 min. lang alleen maar units maakt die geen anti-air zijn (roaches, lings en ultralisks), verder had hij natuurlijk veel eerder die raven moeten maken en dropped hij auto turrets als jij met mutas zijn workers harassed lol... Mja commentaar geven is altijd makkelijker dan zelf spelen eh ;). Ik denk dat jij vaak wint op macro, ik verlies met zerg meestal tegen mmm terran play... roaches zuigen hard tegen marauders en als ik dan hydras ga maken dan worden ze geowned door marines+marauders. Ook healen die medivacs fucking snel...
Ik dacht dat het wel duidelijk zou zijn aangezien ik hier op GoT en in SC2 dezelfde naam gebruik, maar ik ben dus de Terran, niet de Zerg.

Edit: En bedankt voor de opbouwende kritiek :)

"The greatest harm can result from the best intentions"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrVegeta schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 19:51:
Speel voor de lol eens stoned. Laatst geprobeerd, slaat echt helemaal nergens op (voor hetzelfde geld pakt het heel goed uit). Zat ik maar beetje stom te staren naar m'n heen-en-weer pendelende probes, constant vergeten door te bouwen :(
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  1. Houd het nuttig + ontopic
  2. Bedelen om trialkeys valt onder spam
  3. Posten van je account + id nummer valt daar eveneens onder
  4. Wil je in de spelerslijst komen te staan, stuur een DM naar Angeloonie