Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJBanthum
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-07 17:55
Co-op: je moet een party maken met vrienden, en dan een coop vs ai starten, dan kan je samen met maten vs de AI spelen :)

@IEM: Wat verschrikkelijk goed zijn die mensen zeg... Fouten worden direct afgestraft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-04-2023
haha, de tering, dimaga staat er redelijk vrolijk bij, en dan zie je idra emotieloos voor zich uitstaren ;D
Wat een wereld van verschil tussen die twee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
Douw3rd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 16:30:
haha, de tering, dimaga staat er redelijk vrolijk bij, en dan zie je idra emotieloos voor zich uitstaren ;D
Wat een wereld van verschil tussen die twee
Inderdaad heb die idra ook niet eens die ander een hand zien geven of iets.
Ja ofc pist dat je verliest ;).

Maar dimaga vertoond nog respect en gewoon vrolijk en ook niet verlegen onder de dames haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-09 15:21

VP.

Afbeeldingslocatie: http://img828.imageshack.us/img828/2388/reaperp.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-07 00:33
waar kan ik die replays zien van die finales enz?

ben nu mooi aan het klimmen in de ladder, vrijdag stond ik 52ste nu 24ste, begin het redelijk door te hebben met zerg. (alleen nog ma zerg geprobeerd).

30 games 1vs1 gespeeld en nu sta ik 15 win. Vooral dankzij de laatste games, heb nu een winstreak van 9 games, dus dat heeft de balans goed gemaakt :)

het is best leuk tegen de terrans/toss, ze builden altijd hun base dicht vanvoor, wel handig tegen lings rushes, maar die gebruik ik niet, ik ga snel voor roaches en parkeer ik voor hun deur. zo probeer ik de mapcontrol in mijn voordeel te krijgen. met zerg is dit een noodzaak om te kunnen winnen.

goed druk zetten door te attacken helpt me ook veel, ik heb geen defense zoals hun dus moet het van de druk en mapcontrol hebben.

1 mooi potje gehad dat 1h heeft geduurd, continue de expansions aanvallen van elkaar, was lastig :)
uiteindelijk heeft hij gedrawed omdat zijn gas op was en ik zijn expansions onder vuur had liggen.

bronze player nog maar wel, mss dat ik in silver hard geowned wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
BitchCrew schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 16:51:

ben nu mooi aan het klimmen in de ladder, vrijdag stond ik 52ste nu 24ste, begin het redelijk door te hebben met zerg. (alleen nog ma zerg geprobeerd).

30 games 1vs1 gespeeld en nu sta ik 15 win. Vooral dankzij de laatste games, heb nu een winstreak van 9 games, dus dat heeft de balans goed gemaakt :)

het is best leuk tegen de terrans/toss, ze builden altijd hun base dicht vanvoor, wel handig tegen lings rushes, maar die gebruik ik niet, ik ga snel voor roaches en parkeer ik voor hun deur. zo probeer ik de mapcontrol in mijn voordeel te krijgen. met zerg is dit een noodzaak om te kunnen winnen.

goed druk zetten door te attacken helpt me ook veel, ik heb geen defense zoals hun dus moet het van de druk en mapcontrol hebben.

1 mooi potje gehad dat 1h heeft geduurd, continue de expansions aanvallen van elkaar, was lastig :)
uiteindelijk heeft hij gedrawed omdat zijn gas op was en ik zijn expansions onder vuur had liggen.

bronze player nog maar wel, mss dat ik in silver hard geowned wordt?
geen idee, was net live namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hmm, ik begin wat zelfverzekerder te worden in 1v1. Heb voornamelijk wat 2v2AI en 3v3AI gedaan om te oefenen en vorige week heb ik me toch maar aan mijn eerste league placement match gewaagd. Die won ik omdat ik tegen een of andere idioot gematcht werd die na een eerste wave van Immortals en Stalkers eigenlijk alleen nog maar Void Rays aan het bouwen was. Toen ik dat zag heb ik gewoon gefocust op het bouwen van missile turrets en heb ik mijn Thors en Vikings vanuit de tegenstander gezien achter mijn basis gestald, terwijl ik vooraan juist voornamelijk units neerzette die heel slecht zijn tegen air units. Intussen mijn basis uitgebreid naar 3 andere plekken en uiteindelijk met een gigantisch leger van Thors en Vikings naar zijn basis gerusht. Dat was snel voorbij. :+

Gisteren weer zoiets. Eerst wat simpele grondunits gebouwd, aantal marines wat Reapers, wat tanks ter verdediging en daarnaast wat bunkers. Just in case maar wat missile turrets in mijn basis verspreid ondanks dat mijn Orbital Sweep liet zie dat hij zich puur op het bouwen van Thors aan het focussen was. Toen mijn verdediging klaar was heb ik de helft van mijn eigen Thors en een aantal tanks gepakt en ben ik naar zijn basis gegaan waar ik zijn verdediging compleet aan gort sloeg terwijl ik intussen nog wat units bouwde voor een tweede strike. Die heb ik er meteen heen gestuurd maar hij sloeg die aanval vrij snel neer aangezien hij blijkbaar geïnvesteerd had in vehicle weapons. Nadat hij mijn tweede aanval neer had geslagen dacht hij waarschijnlijk dat ik mijn complete leger op hem afgestuurd had en dus pakte hij alle units die hij had om naar mijn basis te komen; niet slim, want daar stond dus nog een groot leger van tanks en Thors klaar, en nog wat bunkers. Ik heb zijn aanval dan ook makkelijk afgeslagen en de helft van zijn units de vernieling in geholpen.

Vervolgens nog wat battlecruisers gemaakt en mijn leger van Thors weer wat aangevuld, en mijn basis met nog twee command centers uitgebreid. Net toen ik dat wilde gaan doen verplaatste ik mijn leger een stuk naar voren; bleek dat ik uitgerekend op dat moment net aangevallen werd. Omdat ik voornamelijk ingezet had op defense (volledige vehicle armor for the win :P) en mijn battlecruisers had uitgerust met Yamato Cannons en mijn Thors met die barrage, was het snel voorbij. Zijn complete leger neergeslagen nog voor ik bij zijn basis was. :+ Vervolgens even snel mijn legertje wat aangevuld met nog meer Thors en battlecruisers en hem gerusht. Hij was binnen no time weg. :+

Uiteindelijk bleek in de replay dat hij pas vrij laat aan zijn tweede basis begon; ik was al bijna toe aan mijn derde toen hij zijn tweede neerzette; en toen ik zijn tweede basis met de grond gelijk maakte had hij nog heel wat minerals en gas over. :P

Hoe doen jullie dat? Ik ga meestal na het opzetten van mijn meest basale defenses direct over tot het bouwen van een tweede command center. Je gaat er in het begin wat langzamer door maar uiteindelijk kun je zoveel sneller aan resources komen dat je makkelijk een overmacht krijgt, zolang je de eerste aanval af kan slaan of voorkomen door zelf eerst aan te vallen. Overigens gebruik ik wel in het begin vaak die Orbital Sweep om te zien of mijn tegenstander offensief of defensief speelt en waar hij zich op focust, en daar pas ik mijn strategie op aan.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Ik ga niet voor defense maar voor de attack.

en als je zegt ik heb met thors en battlecruisers aangevallen dan is dat niet snel vindik hoor.
1vs1 is meestal bij mij op 20 min gedaan. max 30 min.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

BitchCrew schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 16:59:
Ik ga niet voor defense maar voor de attack.

en als je zegt ik heb met thors en battlecruisers aangevallen dan is dat niet snel vindik hoor.
1vs1 is meestal bij mij op 20 min gedaan. max 30 min.

:)
Thors en Battlecruisers gaan vrij snel als je maar genoeg factories en starports bouwt. ;) En met 3-4 command centers ook best bij te houden. ;) Wel is het een strategie die ik alleen tegen langzame, defensieve players aanhoud. Mijn match duurde 50 minuten, maar ik had het sneller kunnen beëindigen als ik iets agressiever gespeeld had. I'm a base builder at heart. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:52

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

BitchCrew schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 16:51:
Alhier kun je de replays van alle 4 de finale potjes tussen Marrow en Idra downloaden (onder het kopje Media): http://www.esl-world.net/.../playoffs/match/19512467/

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik na een lange tijd bezig ben met een potje dan stottert de game heel erg, ook geld dit voor als je de zelfde safe game opstart.

Snow leopard
Processorsnelheid: 2,66 GHz
Geheugen: 4 GB
Chipsetmodel: NVIDIA GeForce 9600M GT
VRAM (totaal): 256 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 10:48

Megalodon86

Enzyme X

Net m'n eerste 2vs2 match gewonnen, was nog gewoon zo'n unranked match (heb er nog 49 :P). Helaas was het niet erg spannend want die gasten waren allebei disconnected :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fucking hell. 5 rax reaper into expand is echt te sterk. Reaper speed moet ASAP uit het spel gehaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 17:19:
Als ik na een lange tijd bezig ben met een potje dan stottert de game heel erg, ook geld dit voor als je de zelfde safe game opstart.

Snow leopard
Processorsnelheid: 2,66 GHz
Geheugen: 4 GB
Chipsetmodel: NVIDIA GeForce 9600M GT
VRAM (totaal): 256 MB
Vind je het gek met een onboard videokaart.. Staan je instellingen niet te hoog?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Dricus schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 17:09:
[...]

Alhier kun je de replays van alle 4 de finale potjes tussen Marrow en Idra downloaden (onder het kopje Media): http://www.esl-world.net/.../playoffs/match/19512467/
Ik dacht dat het MorroW was ;)

In ieder geval heel vette final, ik zat op het puntje van m'n stoel! Als je dan zelf terug wat speelt voel je je zo enorm noob :') Zolang het maar leuk blijft hé... ik spartel wat rond in silver league zonder echt veel vooruit te geraken tot nu toe - blijf wel top 20.

Al komt dat eerder door m'n gebrek aan kennis van strategies en counters, zo had ik laatst een TvT (die ik usually eenvoudig win met fast banshee harass) maar hij had overal turrets neergepland en had ineens 4 Thors. Die dingen rapen mijn air (ik had MMM/tanks en dus enkele banshees), en de rest van m'n leger ook.

Ik sla 'm nog terug als hij overmoedig m'n base binnenvalt + heb een secret 2e expo up maar m'n main expo gaat wel down. Doe ik stomweg verder met MMM/tanks - was dit een slecht idee? Ik werd in het 2e gevecht zwaar geowned door z'n inmiddels 6 Thors (dat was zowat alles dat ie had trouwens). Vraag me af hoe ik die Thors moet counteren - ik had enkele ghosts & nukes klaar maar die kwamen veel te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 12:41

xos

Dricus schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 17:09:
[...]

Ik krijg een permission denied, misschien moet je ingelogd zijn?
Ze staan ook hier http://www.gosugamers.net/starcraft2/replays/ mocht je hetzelfde probleem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 17:39:
Fucking hell. 5 rax reaper into expand is echt te sterk. Reaper speed moet ASAP uit het spel gehaald worden.
ik denk het ook, ze zijn te snel + cliffjumping, je kan ze amper pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:52

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

xos schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 18:07:
Ik krijg een permission denied, misschien moet je ingelogd zijn?
Ze staan ook hier http://www.gosugamers.net/starcraft2/replays/ mocht je hetzelfde probleem hebben.
Ik krijg geen permission denied en ik ben niet ingelogd (heb geen account daar).

@Sfinx-: Blegh, Morrow idd :F.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 18:00:
[...]

Vind je het gek met een onboard videokaart.. Staan je instellingen niet te hoog?
Speel het gewoon op mid en dat speelt gewoon goed.
Ook als ik het op low zet dan stottert die nog steeds.

Het gebeurt na ruim 40 min als ik een ander potje begin dan heb ik er geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
IK ben van plan om SCII te kopen. Nu ga ik binnenkort naar Duitsland en hoop hem daar een beetje cheap te kopen, maar ik heb gelezen dat de duitse versie minder gore heeft (alsof SCII dat veel heeft...?). Nu wil ik dus de gewone (uncut) versie. Als ik een key in Duitsland koop en vervolgens de game download van Battle.net, krijg ik dan de cut versie omdat hij de key kan herkennen als een Duitse, of krijg ik dan een cut versie?

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigma30
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 08:06
Waarom koop je hem dan niet gewoon hier in nederland?

Buy small units/bits of Bitcoin a day to keep poverty away

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online
Omdat hij in duitsland misschien wel een stukje goedkoper is? Ik weet het niet, maar ik wil dit van te voren weten, anders dan zit ik met een cut versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigma30
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 08:06
Hij is in duitsland net zo duur, dus ik zal niet moeilijk doen ;)

http://www.preissuchmasch...ings-of-Liberty-PC-2.html

Buy small units/bits of Bitcoin a day to keep poverty away

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online
Ok, dan haal ik hem wel in nederland als ik terug ben. Bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

:X Ik heb me na 2 bliksemverliezen (na 10 minuutjes was ik history :P) en een game waarin ik de overhand had maar die we niet uitgespeeld hebben omdat mijn tegenstander weg moest weten te plaatsen voor de gold league. Ik heb het idee dat ik daar niet goed zit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Gropah schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 18:39:
En in Duitsland is alles nagesynchroniseerd, Jim Raynor die guten tag leute zegt is echt niet leuk hoor ;(

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
NMe schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 18:57:
[...]

:X Ik heb me na 2 bliksemverliezen (na 10 minuutjes was ik history :P) en een game waarin ik de overhand had maar die we niet uitgespeeld hebben omdat mijn tegenstander weg moest weten te plaatsen voor de gold league. Ik heb het idee dat ik daar niet goed zit. :+
Ik ben ook gold, wil best wat oefenpotjes tegen je spelen :). Add Peacemaker (619).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijgt iemand het voor elkaar om Terran tegen Protoss AI Very Hard met een MMM strategie te winnen...? of zelfs maar de eerste rush af te slaan? Ik heb echt alles geprobeerd maar de eerste protoss rush kan ik maar niet tegenhouden, ze hakken dwars door de blokkade heen en mijn bescheiden legertje van marines and marauders is altijd te weinig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Laatst online: 20:46
Prutzer80 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 11:28:
Ben van plan om deze game ook aan te gaan schaffen maar ik las laatst de systeemeisen en die zijn best zwaar.

Gaat mijn Core 2 Duo E6600 met 2gb ram en een 8800 GTS 320mb het trekken @ 1920 x 1200?
Bij m'n ouders speel ik het op de onboard videokaart (een ati 3200), m'n huisgenoot speelt het op een 1.8Ghz, core2duo en een 7600gs. Dat moet dus makkelijk lukken met jouw systeem zo lang je de settings maar aanpast. Als je eventueel naar een lagere resolutie moet is het ook niet zo erg, je zit toch overal vrij dicht op in starcraft 2.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 19:49:
Krijgt iemand het voor elkaar om Terran tegen Protoss AI Very Hard met een MMM strategie te winnen...? of zelfs maar de eerste rush af te slaan? Ik heb echt alles geprobeerd maar de eerste protoss rush kan ik maar niet tegenhouden, ze hakken dwars door de blokkade heen en mijn bescheiden legertje van marines and marauders is altijd te weinig...
Probeer eens te micro'n, maak gebruik van je maurader upgrade, vergeet stimpack niet, en als je bij je blokkade wilt blijven verdedigen: de ranged units eerst targeten, en met MSV's je wall repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46
Hmpf, zelfs al maak ik 0 siege tanks en 0 marauders/ghosts heb ik nog protoss lui die whinen dat T OP is :'). Hij ging voor void rays en ik was van plan wat thorships te doen... nou doen Thors het gelukkig ook goede tegen VR's. Maar goed, ik heb een reactor, switch met een starport en begin vikings te pompen. Hij verliest ondertussen 4 VR's en ik kan zijn mothership snipen... "bs, you got like 6 vikings in the time I got 3 VR's..." ja gast, je had die eerste niet zo dom moeten verliezen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gropah schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 18:39:
Gewoon kopen daar, dan registreer je de key met battle.net en download je de engelse client :)
(<-- heeft ook duitse key gekocht )

IEM op gamescom was erg leuk, vandaag finale en 3de plaats wedstrijden gezien daar. Errug leuk om live mee te maken. Tijdens de finale zat alles vol en langs de randen stond ook alles dicht. En nog handtekening van TLO en Day[9] *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:09
Met een beetje micro gaan ook 4 void ray's niks doen tegen x vikings. Range 9 vs range 6, ik weet het wel. T heeft binnen notime volledige air dominance, puur en alleen door vikings met die insane range. Daarnaast, winnen van T blijkt gewoon moeilijk en daar zal vast een reden voor zijn. Misschien is het omdat de metagame van andere rassen dat op dit moment moeilijk maakt, misschien is er een balance issue. Dat wordt vanzelf wel duidelijk, maar tot die tijd is het, blijkbaar, moeilijk om van T te winnen zonder overduidelijk de betere speler te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Die kerel had gewoon een observer moeten maken en mij moeten aanvallen met Zealots ipv voor VR's te gaan... dat heeft niets te maken met dat T makkelijker is om te spelen maar meer omdat het een slechte spelert was.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het zo leuk om die matches te bekijken en ik heb het spel niet eens xD. Je ziet wel dat Zerg het ontzettend moeilijk heeft in early-mid tegen Terran hoor. Zerg kan in principe alles counteren maar dan moet het wel gescout worden / Terran heeft initiatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 11:07

TheNephilim

Wtfuzzle

Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 20:55:
Ik vind het zo leuk om die matches te bekijken en ik heb het spel niet eens xD. Je ziet wel dat Zerg het ontzettend moeilijk heeft in early-mid tegen Terran hoor. Zerg kan in principe alles counteren maar dan moet het wel gescout worden / Terran heeft initiatief.
Hahaha, ja ik heb ook echt heul veel matches gezien voordat ik het spel uiteindelijk gekocht had :P

Omg, ik denk ... tegen terran: Collosus, maar ga ik net scouten heeft hij al 10 banshees... daar ga ik nooit wat tegen beginnen met m'n 6 stalkers. Het is echt lastig, ik kon pas laat scouten, wachten op observers (practice leaque). Ga ik scouten, gaat ie mass banshee. Je kunt nooit 1 kant op, dat is fijn aan de Terrans, je bent al snel veelzijdig.

Nog maar eens een paar potjes doen, heb trouwens de save games van alle potjes nog opgeslagen :P Misschien ooit eens leuk om terug te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Hoezo vonden jullie de finale tussen Idra en Morrow slecht, hij was echt mega goed (op game 4 na dan).

Game 3 was nog wel de ziekste, echt super gespeeld door terran. Continue actie vanaf minuut 4... Zerg heeft geen tijd om te eco-en en dan snelle switch naar MMM, maar Idra weet snel ter expanden en begint zelfs ultras te pompen :D

Link: http://rts-sanctuary.com/...opic=188992&#entry2078765

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonsaiboom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 11:35
Mektheb schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 15:44:
[...]

nagaan dat straks zerg & protos campaign ook nog uitkomen voor 39,95 ;)
Maar online is inderdaad totaal anders hehe
Ach, so be it :) Van al t geld dat ik aan computerspellen heb uitgegeven is 80% aan Activision/Blizzard geweest, en tegelijkertijd zijn dat ook de spellen geweest waar ik het meeste waar voor mijn geld heb gekregen tot nu toe.

Ik leer wel snel online, maar merk dat het nog niet echt mijn ding is. Turtlen totdat je een leger hebt waar je niet mee kan verliezen past toch meer bij hoe ik dit spel speel, helaas werkt dat online voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online
Mektheb schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 15:44:
[...]

nagaan dat straks zerg & protos campaign ook nog uitkomen voor 39,95 ;)
Maar online is inderdaad totaal anders hehe
Als ik het goed heb gelezen worden ze geprijsd als addons, a 30 euro per stuk? Maar ja, ben fan van Blizz (ik schaam me bijna dat ik SCII nog niet heb) dus heb het er echt wel voor over!

BTW voor de mensen die de replays willen van marrow vs. idra... http://www.sc2win.com!

[ Voor 10% gewijzigd door Gropah op 22-08-2010 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
Wel grappig, hoor constant dat T OP zou zijn, merk er weinig van. Heb eerst zelf alleen T gespeeld, maar ben nu compleet geswitcht naar zerg, en heb helemaal niet meer moeite tegen T dan P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-12-2024
Spel is geweldig. Maar ik zit met het volgende. Bij het spelen met Zerg en als er veel creep op de grond ligt begint mijn video kaart raar te doen. Witte vlakken, flikkerent beeld en allerlij artefacts worden getoond. Naar een willekeurig tijd is het onspeelbaar geworden :(

Dit zijn de specs.

#ProductPrijsSubtotaal
1Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB€ 54,65€ 54,65
1Sony Optiarc AD-7241S Zwart€ 22,50€ 22,50
1Cooler Master CM 690 II Advanced€ 79,-€ 79,-
1Intel Core i7 930€ 249,-€ 249,-
1OCZ ModXStream Pro 500W€ 57,21€ 57,21
1OCZ Gold Low-Voltage OCZ3G1333LV6GK€ 111,69€ 111,69
1Asrock X58 Deluxe3€ 166,21€ 166,21
1Gigabyte GV-N460OC-1GI€ 199,90€ 199,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 940,16

en ja ik heb de 2 lines
frameratecap=60
frameratecapGlue=30
geadded in mijn variables.txt

Meerde mensen met soortgelijke problemen. Ik zelf denk dat het of de vga of de triple channel memory is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Northy schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 21:51:
Spel is geweldig. Maar ik zit met het volgende. Bij het spelen met Zerg en als er veel creep op de grond ligt begint mijn video kaart raar te doen. Witte vlakken, flikkerent beeld en allerlij artefacts worden getoond. Naar een willekeurig tijd is het onspeelbaar geworden :(

Dit zijn de specs.

#ProductPrijsSubtotaal
1Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB€ 54,65€ 54,65
1Sony Optiarc AD-7241S Zwart€ 22,50€ 22,50
1Cooler Master CM 690 II Advanced€ 79,-€ 79,-
1Intel Core i7 930€ 249,-€ 249,-
1OCZ ModXStream Pro 500W€ 57,21€ 57,21
1OCZ Gold Low-Voltage OCZ3G1333LV6GK€ 111,69€ 111,69
1Asrock X58 Deluxe3€ 166,21€ 166,21
1Gigabyte GV-N460OC-1GI€ 199,90€ 199,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 940,16

en ja ik heb de 2 lines
frameratecap=60
frameratecapGlue=30
geadded in mijn variables.txt

Meerde mensen met soortgelijke problemen. Ik zelf denk dat het of de vga of de triple channel memory is
die twee lines is alleen voor het menu, het spel zelf is wel gecapped, verder denk ik dat het misschien wel aan een kapotte videokaart ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Douw3rd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 21:49:
Wel grappig, hoor constant dat T OP zou zijn, merk er weinig van. Heb eerst zelf alleen T gespeeld, maar ben nu compleet geswitcht naar zerg, en heb helemaal niet meer moeite tegen T dan P.
Het is een beetje de eeuwige discussie, net als APM :'). Wij op tweakers kunnen heel weinig zeggen over wat er fundamenteel mis is in de game. Daar missen wij simpelweg de skills voor. De pro's die alles uit hun ras halen wat er te halen valt die kunnen er een beter oordeel over geven dat bijvoorbeeld siege tank splash dmg te hoog is, of de fire rate etc.

Op lagere skill niveaus is het vaak een gebrek aan skills om van een ander ras te winnen. Dat Terran vrij makkelijk te spelen is ontken ik niet, iedere speler kan turtelen met siege tanks en turrets. Het is aan de tegenstander om daarmee om te gaan en dat mist er vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northy
  • Laatst online: 30-12-2024
Izealia,
thnx voor de snelle respons. Andere games hebben geen artefacts en de singleplayer mode van sc2 of een skirmisch game lukt wel.

Ik zal nog even wat benchmarks runnen. (heaven2.1 werkt bijvoorbeeld ook gewoon zonder problemen)

Wat me wel opviel was de boodschap van sc2, dat deze de videokaart niet herkende.

[ Voor 40% gewijzigd door Northy op 22-08-2010 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:59
Blue_Fear schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 21:15:
Hoezo vonden jullie de finale tussen Idra en Morrow slecht, hij was echt mega goed (op game 4 na dan).

Game 3 was nog wel de ziekste, echt super gespeeld door terran. Continue actie vanaf minuut 4... Zerg heeft geen tijd om te eco-en en dan snelle switch naar MMM, maar Idra weet snel ter expanden en begint zelfs ultras te pompen :D

Link: http://rts-sanctuary.com/...opic=188992&#entry2078765
Net als de kwartfinale en halve finale TvZ's is het alleen maar Terran die aanvalt en aanvalt, Zerg die niks kan doen behalve verdedigen en hopen dat zijn tegenstander niet goed microed en dat hij dan een gelijk middenspel overhoudt. Als dat lukt (g2 en g3) dan wordt het wel redelijk leuk maar het is zo eentonig.

G3 was eerder zwak spel van de Zerg, slechte keus 2e expo (moeilijker te verdedigen en geen goud), te trage 3e expo, domme aanval die hem een half leger kostte, matige macro overall (te veel min/gas, slechte plaatsing ultracavern etc.).

Dimaga vs Tarson vond ik een stuk interessanter, daar Dimaga wat makkelijker de midgame haalde.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

YoshiBignose schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 19:05:
[...]

En in Duitsland is alles nagesynchroniseerd, Jim Raynor die guten tag leute zegt is echt niet leuk hoor ;(
Is emperor Mensk dan ook ineens Fuhrer Mensk? :+

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Northy schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 21:51:

Doe eens een paar uur stress testen met ATITool dan kom je er gauw genoeg achter of je gpu brak geheugen heeft of gewoonweg naar de knoppen is. Overigens kunnen dit soort problemen beter in een los SPV topic.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Laatst online: 17-09 11:07

TheNephilim

Wtfuzzle

Omg, het word er zo niet leuker op... tegen een Terran ... helemaal walled in. AA & Tanks in base. Constant herassen met Banshees + Raven + Vikings. Nou daar is weinig tegen te doen, hij killed meteen m'n observer. Dus kon vrij weinig doen dan aanvallen, maar z'n siege tanks maken er gehakt van dus helaas.

Volgens mij is er geen andere unit bij de protoss die units revealed of wel? Die observers zijn grappig maar je voor je ze eens hebt ben je al zo'n eind. Ga ook eens wat photon cannons bouwen, helpt misschien toch wel maar die revealen geen units.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Een cannon is net als een Missle Turret en een Spine Crawler een observer. Gebruik een warp prims voor drops of ga met DT's spelen. Wat je _niet_ wilt doen is door de voordeur proberen te gaan, dan ben je gewoon dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:30
Met een Collossus op een onbeschermde plek de high ground van de base oplopen en je stalkers erbij blinken wil ook nog wel eens lukken. Afhankelijk van de map natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y3LLoW
  • Laatst online: 12-09 15:49
Snappie88 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 22:06:
[...]

Is emperor Mensk dan ook ineens Fuhrer Mensk? :+
Jahwohl mein fuhrer, zag het toevallig laats op youtube :P

Geen flauwekulletjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
MrVegeta schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 22:23:
Een cannon is net als een Missle Turret en een Spine Crawler een observer. Gebruik een warp prims voor drops of ga met DT's spelen. Wat je _niet_ wilt doen is door de voordeur proberen te gaan, dan ben je gewoon dood.
Spore Crawler :P

Trouwens, ik ontdekte laatst dat dit ding 400 hp had. Best veel, ziet er namelijk altijd zo miezerig uit, maar is stukken steviger dan photon cannon en missile turret.

[ Voor 19% gewijzigd door YoshiBignose op 22-08-2010 22:30 ]

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:09
MrVegeta schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 21:57:
[...]

Het is een beetje de eeuwige discussie, net als APM :'). Wij op tweakers kunnen heel weinig zeggen over wat er fundamenteel mis is in de game. Daar missen wij simpelweg de skills voor. De pro's die alles uit hun ras halen wat er te halen valt die kunnen er een beter oordeel over geven dat bijvoorbeeld siege tank splash dmg te hoog is, of de fire rate etc.

Op lagere skill niveaus is het vaak een gebrek aan skills om van een ander ras te winnen. Dat Terran vrij makkelijk te spelen is ontken ik niet, iedere speler kan turtelen met siege tanks en turrets. Het is aan de tegenstander om daarmee om te gaan en dat mist er vaak.
Tweakers kunnen ook prima aangeven wat er volgens hun mis is met de game, net zoals pro's dat (kunnen) doen. Het gaat immers om een mening, niet om een feit. Het is imho op dit moment niet aan te geven of er iets fundamenteel mis is met de game, omdat er niet perse iets overduidelijk mis is met de balance (wat bewijst dat sc2 in ieder geval goed in elkaar zit).
Een pro kan bijvoorbeeld aangeven dat 'ie de viking te sterk vindt, maar dat blijft nog steeds een mening. Misschien microed 'ie z'n units verkeerd of gebruikt 'ie zelfs helemaal de verkeerde units, misschien is er zelfs op dit moment nog geen oplossing gevonden, maar blijkt die uiteindelijk wel in de game te zitten. Het is allemaal persoonlijk en verschilt daarin dus niet in wat een random tweaker over de game kan zeggen. Een pro wordt uiteraard wel eerder gelooft dan een willekeurige silver player, maar als vanuit de hele diamond league wordt aangegeven dat veel mensen T te sterk vinden (uit de lucht gegrepen), dan is dat niet zomaar iets om te negeren, alleen omdat het geen pro's zijn.

En:
Using sc2ranks.com and sorting by the top 100 players in Diamond lists 51 Terran. Now only about 30% of players play Terran, 35% Protoss, and 25% Zerg, and 10% Random so if we assume Terran players are not naturally better at the game it's twice as easy to become one of the top 100 players in the world if you play Terran.
http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=145944

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bernardo schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 22:17:
Omg, het word er zo niet leuker op... tegen een Terran ... helemaal walled in. AA & Tanks in base. Constant herassen met Banshees + Raven + Vikings. Nou daar is weinig tegen te doen, hij killed meteen m'n observer. Dus kon vrij weinig doen dan aanvallen, maar z'n siege tanks maken er gehakt van dus helaas.

Volgens mij is er geen andere unit bij de protoss die units revealed of wel? Die observers zijn grappig maar je voor je ze eens hebt ben je al zo'n eind. Ga ook eens wat photon cannons bouwen, helpt misschien toch wel maar die revealen geen units.
Weinig tegen te doen? Counter tegen mensen die hard turtelen is de hele map nemen. Ga maar geen photon cannons bouwen, voor elke 3 photon cannons van jouw gooi ik een expansion neer. Stalkers zijn ook bijzonder goed tegen banshee's/vikings. Mischien nog een paar phoenixen, gg :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2010 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrOleo schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 22:06:
[...]

Net als de kwartfinale en halve finale TvZ's is het alleen maar Terran die aanvalt en aanvalt, Zerg die niks kan doen behalve verdedigen en hopen dat zijn tegenstander niet goed microed en dat hij dan een gelijk middenspel overhoudt. Als dat lukt (g2 en g3) dan wordt het wel redelijk leuk maar het is zo eentonig.

G3 was eerder zwak spel van de Zerg, slechte keus 2e expo (moeilijker te verdedigen en geen goud), te trage 3e expo, domme aanval die hem een half leger kostte, matige macro overall (te veel min/gas, slechte plaatsing ultracavern etc.).

Dimaga vs Tarson vond ik een stuk interessanter, daar Dimaga wat makkelijker de midgame haalde.
Als zerg verdedig ik tegen terran ook tot ik of mass roach of ultralisk heb. En als ik deze defense vol kan houden tot ik een van de twee heb, win ik. Soms harass ik wel met mutalisks, maar dat ik echt de enige aanval die ik doe. Ik probeer ook wel de expo zo lang mogelijk uit te stellen door schijn druk te zetten. Dit doe ik dan door een aantal zerglings voor zn ramp, is altijd intimiderend.

Early en mid game zijn inderdaad meestal van de terran. Als je hier tegen weet te verdedigen kan je gewoon winnen. Je verliest alleen als de terran deze druk door kan zetten tot de late game, iets wat heel moeilijk is.

Ik snap echt niet waarom Idra in g1 opeens aanviel en quitte. Ik denk dat Idra nog best een kans had, ook al had ie een moeilijke harass achter de rug...
MrVegeta schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 22:23:
Een cannon is net als een Missle Turret en een Spine Crawler een observer.
Spine crawler is geen detector, spore crawler wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Tomato tomáto :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 18:37
Gebruiken jullie als Terran ook de Nuke veelvuldig ? Mijn online tegenstanders gebruiken er namelijk nooit 1 tegen mij :P. Maar ik Nuke ze zodra ik een build op van enemy troops zie haha altijd leuk !! Sommige vinden het ook wel lachen als ze geNuked worden door mij als ik daarna de match verlies heb ik tenminste wel lol gehad.

Die rushers snap ik niet zo goed ze bouwen meestal niet meer dan marines of andere infanterie units. Dan benut je de game toch niet in volle glorie lijkt mij :X het gaat hen echt puur om de winst lijkt wel in plaats van het plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Winnen = plezier. Winnen met nukes is nog leuker ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Pffft.. pittig spel blijft het hoor :P

Ben nu Plat met 500+ punten ofzo, en ik win ook eigenlijk al mijn games tegen andere plat spelers. Daarom moet ik nu veel tegen diamond spelers (die dan Slight favoured zijn) maar die blijf ik maar altijd weer verliezen..

Zit echt in zo'n tussen periode volgens mij. Maar ja, heb ook maar 50 games ofzo gespeeld tot nu toe, terwijl ik veel van die diamond spelers op 300+ games zie zitten :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:59
Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 22:43:
[...]

Ik snap echt niet waarom Idra in g1 opeens aanviel en quitte. Ik denk dat Idra nog best een kans had, ook al had ie een moeilijke harass achter de rug...
Drone count en hatchloss. Zijn economie was zoveel zwakker, dat Terran een army laten bouwen gg zou zijn geweest. Hij kon slechts all-in gaan en hopen.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 22:36:
[...]

Weinig tegen te doen? Counter tegen mensen die hard turtelen is de hele map nemen. Ga maar geen photon cannons bouwen, voor elke 3 photon cannons van jouw gooi ik een expansion neer. Stalkers zijn ook bijzonder goed tegen banshee's/vikings. Mischien nog een paar phoenixen, gg :)
Veel succes met stalkers tegen cloaked banshees. Een paar photons rond een expansion zorgt er gewoon voor dat hij niet continue jouw probes kan harassen. Sowieso als jij overal expansions neergooit, hoe was je dan van plan overal stalkers te hebben tegen banshees?

Als je kijkt naar stats is enkel in de absolute top diamond meer terrans. Verder is het nergens zo. En ik zeg nog steeds als een civ duidelijk OP is dat vanzelf iedereen daarnaar switched, dat dat niet gebeurd is betekend dus dat voor 99% van de mensen terrans niet OP zijn. Enkel voor de paar top spelers zou het kunnen.

Vandaag ook met terran tegen turtelende terran gespeeld. Gewoon paar expansions pakken (nog geen eens veel gepakt), zijn mineral line harassen met cloaked banshees, al counterde hij die redelijk. Eerste aanval was redelijk suicidal van mij, gewoon met (uncloaked, teveel detectors) banshees + marines zijn MMM+siege tanks aangevallen. Had wel uiteindelijk al zijn siege tanks te pakken, maar verder niet. Om mijn banshees te counteren had hij ondertussen iets van 10 vikings, toen ben ik thors + marines gegaan met betere eco, en waren zijn vikings in 1 klap nutteloos (in assault mode doen ze het niet zo lekker tegen thors).

En één van de slechtst uitgevoerde cheeses tegen mij ooit. Hij ging in mijn natural een barracks maken, maar dat was binnen LOS van mijn supply depot die begin van base block was. Ik snel twee barracks maken, gaat hij die ene mijn basis binnenvliegen. Wel ergens waar ik geen LOS had, maar had hem gewoon zien vliegen. Toen had ik twee barracks + bunker tegen zijn enkele barracks. Dus die vloog al snel weer weg, toen met mijn 4 marines zijn basis ingelopen, gg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Ik had vanmiddag ook een waardeloze cheese van een Zerg tegen mij. Ik begon met, "too 6pool or not too 6pool... that is the question" "naah I dont 6pool, but I'm evil!" waarop hij met 2 drones mijn basis inliep en constant mijn gas pakte.

Okay... 3 raxxes gebouwd en een slootje marines gemaakt en toen zijn basis ingelopen en toen was het klaar.

"hm, that was not the best idear I ever had" haha. Ik heb zelf een poos geleden zoiets doms gedaan, een command center gebouwd vlakbij zijn basis die ik wilde omzetten naar een PF in zijn basis alleen was ik vergeten dat ik een engineer bay moest bouwen :p.

Dus ik land dat ding. Gooi mijn SCV"s er uit om te repairen

"fuck, I forgot my engin bay..."
Dat was ook snel gg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
Leukste en meest succesvolle nuke die ik heb gebruikt was in een 2v2, waarbij ik 2 ghosts naast de Terrans command center plaatste, en 1 ghost bij zijn huge ass army. Ik nuke bij zijn army, hij scanned bij z'n probes/command center, molt m'n 2 ghosts, denkt ha! die heb ik mooi te pakken. bam. weg army. Wel leuk dat hij er zelf ook om moest lachen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 23:42:
Ik had vanmiddag ook een waardeloze cheese van een Zerg tegen mij. Ik begon met, "too 6pool or not too 6pool... that is the question" "naah I dont 6pool, but I'm evil!" waarop hij met 2 drones mijn basis inliep en constant mijn gas pakte.
Heb vandaag flink ge bm'd. TvZ hij komt met een vroege scouting drone en begint ook als een pro de hele tijd een gas te pakken. 1marine, niet voldoende, 2marines niet voldoende grmbl grmbl ik wil niet meer marines bouwen, 3 marines. Pauzeert hij het spel opeens.
CHANCE! unpause kill drone. Hij zo pissig dat hij leaved en me vervolgens na chat. Dat ik een jood ben. Kay i love jews, you have a problem with jews?
BM tot en met, maar goed de eerste keer dat ik het zo erg meemaak, constant cancel gas (kost 5 minerals oid en opnieuw bouwen). Mijn hele bo naar de maan. Als mijn fac klaar zou zijn dan zou ik echt niet uitkomen om een starport, siegetech en tank te bouwen.
Wat doe je tegen zoiets? Hoeveel marines heb je nodig om die drone neer te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 23:59:
[...]

Wat doe je tegen zoiets? Hoeveel marines heb je nodig om die drone neer te halen?
(minimaal) Vier stuks ernaast zetten, dan gaat het op den duur een keer fout. In de tussentijd kan je bijna net zo goed nog wat Raxen aanvullen of zelfs een FE doen, dan pak je dat gas toch elders? (makkelijk praten allemaal, maar toch, je hebt niet per definitie verloren.

Als P ben je er overigens met 3 zealots ook vanaf. Maar Marines zijn handiger, die zet je neer een laat je positie vasthouden en ze blijven toch wel schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

[...]

Heb vandaag flink ge bm'd. TvZ hij komt met een vroege scouting drone en begint ook als een pro de hele tijd een gas te pakken. 1marine, niet voldoende, 2marines niet voldoende grmbl grmbl ik wil niet meer marines bouwen, 3 marines. Pauzeert hij het spel opeens.
CHANCE! unpause kill drone. Hij zo pissig dat hij leaved en me vervolgens na chat. Dat ik een jood ben. Kay i love jews, you have a problem with jews?
BM tot en met, maar goed de eerste keer dat ik het zo erg meemaak, constant cancel gas (kost 5 minerals oid en opnieuw bouwen). Mijn hele bo naar de maan. Als mijn fac klaar zou zijn dan zou ik echt niet uitkomen om een starport, siegetech en tank te bouwen.
Wat ik TLO vaak zie doen is gewoon alvast de 2e gas neer plampen maar niet afbouwen. Dan delay je je orbital of 2e bunker/expansion/marine/scv maar iets, maar je kan wel gewoon lekker door lopen hierna.

Ik had er de straks ook een, alleen zat ik met een marine in zijn basis toen, en toen mistte hij net de 2e deploy en killde ik zijn drone :P

[edit] Ik denk dat je het beter kan voorkomen. Het is wel zo natuurlijk dat het hem veel macro tijd kost.

[ Voor 4% gewijzigd door Wiebbe op 23-08-2010 00:35 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-09 15:21

VP.

[...]
Pauzeert hij het spel opeens. CHANCE! unpause kill drone.
Bah, wat een lage actie weer. Dat je dat nodig hebt om te winnen zeg :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Wiebbe schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 00:33:
[...]

Wat ik TLO vaak zie doen is gewoon alvast de 2e gas neer plampen maar niet afbouwen. Dan delay je je orbital of 2e bunker/expansion/marine/scv maar iets, maar je kan wel gewoon lekker door lopen hierna.

Ik had er de straks ook een, alleen zat ik met een marine in zijn basis toen, en toen mistte hij net de 2e deploy en killde ik zijn drone :P

[edit] Ik denk dat je het beter kan voorkomen. Het is wel zo natuurlijk dat het hem veel macro tijd kost.
Mjah, die 75 gas die je mist is wel wat vervelend in je BO. Goed, ik heb het zo nog nooit gehad maar okay... ik ben wel aardig aan het spelen op het moment. Net wel een beetje een jammerlijk potje, giga marauder ball vs protoss. Met upgrades en medivacs, doe je heel weinig tegen zeg...

Oh ja en een potje vs een Terran...
Afbeeldingslocatie: http://www.no-illusions.nl/random/Screenshot2010-08-23%2000_08_49.jpg

Goooo siege tanks. Deze heb ik uiteindelijk gewonnen met nukes :). Geweldige macro van mij trouwens :'(

[ Voor 3% gewijzigd door MrVegeta op 23-08-2010 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 09:58
[...]

Tjonge jonge man, wat ben jij echt een *piep*. Hij doet iets wat gewoon normaal is maar jij kunt het niet hebben en naait hem dan maar? Kun je het niet hebben dat je je af en toe aan moet passen aan de tegenstander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
All is fair in love and war :> . Waarom swtichde je niet naar lolmarines?

[ Voor 65% gewijzigd door MrVegeta op 23-08-2010 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 18:37
Wat ik nu weer online heb mee gemaakt ongelofelijk dit was het 2de potje van de placement test ...

Het spel start en binnen 5 sec word ik aangevallen door vijandelijke SCV's... OMG hele game duurde 10 sec en natuurlijk had ik verloren omdat ik dit nooit had verwacht echt zwaar waardeloos zo een aanval ...

Geen geld meer om een nieuwe SCV te bouwen dus tja einde spel vage mensen echt ...

[ Voor 11% gewijzigd door JT888 op 23-08-2010 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-09 04:30

Kingpinda

Citizenship is earned.

JT888 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 03:38:
Wat ik nu weer online heb mee gemaakt ongelofelijk dit was het 2de potje van de placement test ...

Het spel start en binnen 5 sec word ik aangevallen door vijandelijke RCV's... OMG hele game duurde 10 sec en natuurlijk had ik verloren omdat ik dit nooit had verwacht echt zwaar waardeloos zo een aanval ...

Geen geld meer om een nieuwe RCV te bouwen dus tja einde spel vage mensen echt ...
hehe dit heb ik eerder gezien ja. Op youtube. hey man coole way om je panda portrait of weet ik het te halen. Schijnt dat je van AI binnen 5 minuten moet winnen voor een achievement. Zo'n gast op youtube doet dit door probe rush op terrans scv's. Hij zegt er nog wel bij dat het een beetje cheesy zou zijn als je dit online zou proberen :p

Net zoals dat eerdere filmpje hier. Cast van fastest game ever waar die terran 1 scv doodmaakt en overige 5 in CC stopt en in een hoekje van de map verstopt en een fake out of sync berichtje typed lol die is pas wazig :p

Life is like living only without the peaches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nou nou.. Ik dacht dat je een marine fan was, wat is het probleem? xD
Je kan natuurlijk ook gewoon fe gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]Pauzeert hij het spel opeens.
CHANCE! unpause kill drone.
Lame! leer spelen, wordt volwassen of ga eens kijken naar The Sims. Het is een wargame, zoek naar een oplossing die binnen de regels van het spel ligt en binnen ethische grenzen, een snelle unpauze is echt extreem lame en is geen onderdeel van het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
Even een vraagje.
Wie van jullie moet de game na op "Quit" geklikt te hebben, forceren om het spel te stoppen? (CA DEL)

Na mate ik dit forum volg en lees, zover ik kan, zie ik dat negative kritiek groeit?

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 07:54:
[...]

Lame! leer spelen, wordt volwassen of ga eens kijken naar The Sims. Het is een wargame, zoek naar een oplossing die binnen de regels van het spel ligt en binnen ethische grenzen, een snelle unpauze is echt extreem lame en is geen onderdeel van het spel
Tenzij de speler die paused deed ook niet vertelde waarom. Een pauze zomaar nemen zonder reden is ook best lame, aangezien het spel van de ander ook onderbroken wordt.
Niet dat ik de actie van de kill-drone goedkeur, maar het hoeft niet zwart-wit te zijn.
Net zoals dat eerdere filmpje hier. Cast van fastest game ever waar die terran 1 scv doodmaakt en overige 5 in CC stopt en in een hoekje van de map verstopt en een fake out of sync berichtje typed lol die is pas wazig
Die was echt briljant...
De speler gaat zelf weg, ik zou het nog even hebben aangekeken en ten minste met 1 flyer op attack/move de map zijn nageplozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:16

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Modest71 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 08:31:
Even een vraagje.
Wie van jullie moet de game na op "Quit" geklikt te hebben, forceren om het spel te stoppen? (CA DEL)
Nee daar heb ik niemand nog over gehoort
Na mate ik dit forum volg en lees, zover ik kan, zie ik dat negative kritiek groeit?
Mwa negatieve kritiek is ook niet geheel waar als je leest wat OP is of wat niet zou ik eerder zeggen dat het een discussie is tussen favo gamestijlen.

Je moet bekijken dat het een beetje in de trant is van Mijn Alpha Romeo is beter dan jouw Lancia, terwijl beide auto's uit dezelfde fabriek van Fiat komen rollen ;)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Is het nog wat om openingen te posten in de OP?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 08:34:

Tenzij de speler die paused deed ook niet vertelde waarom. Een pauze zomaar nemen zonder reden is ook best lame, aangezien het spel van de ander ook onderbroken wordt.
Niet dat ik de actie van de kill-drone goedkeur, maar het hoeft niet zwart-wit te zijn.
ok, da's waar, dat stond er inderdaad ook niet bij. Toch vind ik een ongecommuniceerde unpause wat rigoreuzer dan een ongecommuniceerde pause...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Modest71 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 08:31:
Even een vraagje.

Gebeurd soms wel ja, heb ook al andere gelezen met hetzelfde probleem (ook blijkbaar in beta al). Al heb ik tegenwoordig dat als ik lang genoeg wacht hij meestal zelf wel er overheen komt. Maar een mogelijke oplossing is eerst log out te doen en daarna quit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

jeej eindelijk van de week mijn lose streak in het begin weggewerkt, ik sta nu rank 60 in mijn division met 43 wins tegen 42 losses. en zoals veel al hadden voorspelt is mijn punten win/loss per game eindelijk fatsoenlijk game win krijg ik nu de laatste 3 games 10+ points per win verlies kan ik helaas nog niet zeggen.

Maar eindelijk begint het ergens op te lijken, nu zorgen dat ik meer blijf winnen dan verliezen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 08:34:
[...]

Mss wel, maar omdat hij je bo wat verprutst, meteen unpauze is ook maar een zwakke actie. Dat is gewoon de bedoeling van harassen, iemand gaan kloten. Je kon ook gewoon ff vragen waarom dat die ging pauzeren. Na zoveel tijd geen antwoord --> k, unpauze dan maar.
furby-killer schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 09:19:
[...]

Gebeurd soms wel ja, heb ook al andere gelezen met hetzelfde probleem (ook blijkbaar in beta al). Al heb ik tegenwoordig dat als ik lang genoeg wacht hij meestal zelf wel er overheen komt. Maar een mogelijke oplossing is eerst log out te doen en daarna quit.
1 keer gehad. Tja, kan gebeuren zeker. Maak me er niet echt druk om.

[ Voor 26% gewijzigd door Maldred op 23-08-2010 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-09 11:26

Bob

Als ik het spel zomaar pauzeer is daar wel een reden voor hoor, er staat bvb iemand onverwacht aan de deur. Natuurlijk laat ik zo snel mogelijk weten hoe het zit, maar je hebt altijd randdebielen die na 3 seconden weer unpauzen ... Geduld hebben ze niet, een easy win is wat ze willen. Die krijgen ze dan ook meestal, tegen dat ik even van de telefoon ben of de deur heb opengedaan is het spel meestal om zeep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
  • Laatst online: 11-05-2024
Kingpinda schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 03:53:
[...]

hehe dit heb ik eerder gezien ja. Op youtube. hey man coole way om je panda portrait of weet ik het te halen. Schijnt dat je van AI binnen 5 minuten moet winnen voor een achievement. Zo'n gast op youtube doet dit door probe rush op terrans scv's. Hij zegt er nog wel bij dat het een beetje cheesy zou zijn als je dit online zou proberen :p

Net zoals dat eerdere filmpje hier. Cast van fastest game ever waar die terran 1 scv doodmaakt en overige 5 in CC stopt en in een hoekje van de map verstopt en een fake out of sync berichtje typed lol die is pas wazig :p
Ach er zijn makkelijkere manieren om te verliezen in het begin lijkt me. Maar als je snel wilt verliezen is dit wel de manier :P. Dit leg je af tegen een human spelers, tegen de tijd dat je bij zijn basis bent met je 5 probes heeft hij er minimaal 9. 5 vs 9 leg je af.

Er is een achievement om binnen 4:10 20 zerglings te maken ( of 5 marines/zealots ) Als je dat kan en meteen zijn basis rushed win je binne 5 min en heb je allebij de achievements.

Helaas mijn muis heeft het donderdag begeven en ik heb nu een andere muis waar ik aan moet wennen :( Dus voorlopig alleen custom games tegen de AI of wat custom games unranked. Niet om te leren spelen maar om aan de muis te wennen elke muis is toch net weer iets anders :(

Toch grappig muis stoorde elke 5 seconden 3 seconden niet werken, tijdens een game, en dan nog winnen.
Netjes gezegt van momentje ( pauze gebruikt ) reserve muis, gewaarschuwed, unpauzed en uitgelegt, viel me mee dat hij niet unpauzed had omdat het toch een ranked match was.

[ Voor 19% gewijzigd door Shadowhawk00 op 23-08-2010 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
Bedankt voor jullie reacties.
Even getest met een 'niet' gekochte versie en het geacepteerde, maar beiden moeten echt altijd afsluiten met CAD.

Ik ben hier al dagen mee bezig en zelfs alles op stock qua hardware, maar 1 ding nog niet. Clean install OS.

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 16:45
Ben nu weer bezig met de missies op brutal, gaat op zich wel lekker, af en toe een missie opnieuw doen omdat ik ergens een verkeerde keuze heb gemaakt maar het is te doen. Totdat ik in de laatste Protoss missie kwam "In utter darkness". Damn, die is bijna niet te doen man. Je moet 2500 kills maken maar ik sneuvel meestal al bij de 1400 ofzo. Je moet zoveel bijhouden en er is altijd wel kant die doorbreekt. Zeker omdat je met alle typen armor en attack te maken hebt. En dan let je even niet op en dan wordt er weer een leger geslacht door die verrekte Broodlords.

Zie nu bij de tips dat je het beste carriers kunt bouwen, eens kijken of dat iets uithaalt.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben meerdere mensen last dat ze heel afwisselend spelen? Ik weet niet wat het is maar ik heb dagen dat ik echt 80-90% ratio van me games win en andere dagen is dat 10-20%. Ik dacht eerst dat het kwam doordat ik soms 1-2 weken niet speelde, maar het gebeurde me afgelopen weekend weer. Zaterdag ging super goed, alleen alles wat ik zaterdag had gewonnen verloor ik zondag weer.

Het is ook niet dat de tegenstander beter of slechter waren in die 2 dagen want zaterdag won ik bijna alles ook tegen medium diamond terwijl zondag ik het moest afleggen tegen silver/gold. Snap er echt niks van. Heb mijn replays bekeken en scouten etc is nog goed alleen timings lijken off te zijn. Vraag me af of ik de enige ben? (dan moet ik meer gaan slapen hehehhe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 08:59:
[...]
ok, da's waar, dat stond er inderdaad ook niet bij. Toch vind ik een ongecommuniceerde unpause wat rigoreuzer dan een ongecommuniceerde pause...
idd het stond er niet bij, dus hoeft je niet ineens moord en brand te schreeuwen he...
I
k heb dat ook al eens gehad dat iemand dat deed in midden van een game, ik heb direct resume gedaan.
die heeft de hele game geen woord gezegd dus dan is pauze drukken gewoon een manier om je verlies slecht op te nemen ?

even hold of brb typen is snel gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:00
Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 10:12:
Hebben meerdere mensen last dat ze heel afwisselend spelen? Ik weet niet wat het is maar ik heb dagen dat ik echt 80-90% ratio van me games win en andere dagen is dat 10-20%. Ik dacht eerst dat het kwam doordat ik soms 1-2 weken niet speelde, maar het gebeurde me afgelopen weekend weer. Zaterdag ging super goed, alleen alles wat ik zaterdag had gewonnen verloor ik zondag weer.

Het is ook niet dat de tegenstander beter of slechter waren in die 2 dagen want zaterdag won ik bijna alles ook tegen medium diamond terwijl zondag ik het moest afleggen tegen silver/gold. Snap er echt niks van. Heb mijn replays bekeken en scouten etc is nog goed alleen timings lijken off te zijn. Vraag me af of ik de enige ben? (dan moet ik meer gaan slapen hehehhe)
Nee dit ken ik wel, dat je verliest van silver/gold en wint van diamond kan kloppen he, die gold/silver spelers kunnen namelijk met hun interne rating beter zijn dan die diamond spelers ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VP. schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 00:58:
[...]

Bah, wat een lage actie weer. Dat je dat nodig hebt om te winnen zeg :F
Wmm schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 01:16:
[...]

Tjonge jonge man, wat ben jij echt een *piep*. Hij doet iets wat gewoon normaal is maar jij kunt het niet hebben en naait hem dan maar? Kun je het niet hebben dat je je af en toe aan moet passen aan de tegenstander?
Hehe ja dat had ik idd nodig om te winnen. Ik zeg zelf toch al BM tot en met. Anyways wat doe je er tegen?
Moet je echt je b.o. aanpassen tegen zoiets. Of kun je die drone ook target firen met 3 marines?

Voor een zerg kost die gas steal eigenlijk helemaal niks. Terwijl het mijn gas toevoer met de helft vermindert.
Als hij mij hiermee kan forceren om een f.e. te gaan / mass marines. Dan kan hij daar makkelijker op anticiperen.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2010 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel succes met stalkers tegen cloaked banshees.
Observers.

Het spel start en binnen 5 sec word ik aangevallen door vijandelijke SCV's... OMG hele game duurde 10 sec en natuurlijk had ik verloren omdat ik dit nooit had verwacht echt zwaar waardeloos zo een aanval ...

Geen geld meer om een nieuwe SCV te bouwen dus tja einde spel vage mensen echt ...
Aangezien hij niet meer kan minen heb jij gewoon meer scv's op het moment dat hij je basis inkomt. Dat kan je dan toch niet verliezen :P

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2010 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 10:14:
[...]

[...]

Hehe ja dat had ik idd nodig om te winnen. Ik zeg zelf toch al BM tot en met. Anyways wat doe je er tegen?
Moet je echt je b.o. aanpassen tegen zoiets. Of kun je die drone ook target firen met 3 marines?

Voor een zerg kost die gas steal eigenlijk helemaal niks. Terwijl het mijn gas toevoer met de helft vermindert.
Als hij mij hiermee kan forceren om een f.e. te gaan / mass marines. Dan kan hij daar makkelijker op anticiperen.
Natuurlijk moet je je BO aanpassen. Het gaat er juist om dat je uit zoekt wat je vijand doet en dat jij je daar op aan past. Dat hij het makkelijk maakt door voor je neus te gaan zitten bouwen is alleen maar mooi meegenomen? :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chester schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 10:24:
[...]

Natuurlijk moet je je BO aanpassen. Het gaat er juist om dat je uit zoekt wat je vijand doet en dat jij je daar op aan past. Dat hij het makkelijk maakt door voor je neus te gaan zitten bouwen is alleen maar mooi meegenomen? :P
Hij bouwt niet echt he. Hij bouwt en vervolgens als je hem bijna hebt kapot geschoten of hij is bijna gereed canceled hij hem weer. Kortom aan zijn BO verandert helemaal niks enige is jij kan geen gas meer nemen. Maar is het een dubbele steal of een enkele steal. Dubbele is kloten omdat je dan idd geen gas meer hebt maar dat komt echt bijna niet voor omdat normaal de eerste scout te laat daarvoor komt. Ook is hij 2 workers kwijt. Dat is best veel inkomen.

Ik verander me BO iets als dit gebeurt(op enkele gas steal) en probeer zo snel mogelijk die gas terug te pakken het gaat bijna altijd om 1 gas en daar kan je je BO iets op aanpassen. Wel helemaal mee eens dat het zwaar ... is wanneer ze dit doen. Je timing is well off dan en het is ook erg fustrerend

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bob schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 10:00:
Als ik het spel zomaar pauzeer is daar wel een reden voor hoor, er staat bvb iemand onverwacht aan de deur. Natuurlijk laat ik zo snel mogelijk weten hoe het zit, maar je hebt altijd randdebielen die na 3 seconden weer unpauzen ... Geduld hebben ze niet, een easy win is wat ze willen. Die krijgen ze dan ook meestal, tegen dat ik even van de telefoon ben of de deur heb opengedaan is het spel meestal om zeep.
Dat is imo gewoon jouw eigen schuld. Is het echt teveel gevraagd even te zeggen waarom je paused? Iemand die aan de deur staat overleeft het vast ook wel de 3 seconde langer te wachten die het jouw kost om iets van: "brb, door" te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

furby-killer schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 10:38:
[...]

Dat is imo gewoon jouw eigen schuld. Is het echt teveel gevraagd even te zeggen waarom je paused? Iemand die aan de deur staat overleeft het vast ook wel de 3 seconde langer te wachten die het jouw kost om iets van: "brb, door" te schrijven.
Om heel eerlijk te zijn ik heb het ook wel gehad dat ik netjes gezegt had dat mijn zoontje wakker werd en ik hem even de fles moest brengen of hij okay ging om te pauzeren, hij gaat okay ik loop weg en hij unpaused en vernietigt met ( early game ) zootije lings mijn workers en CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Bob schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 10:00:
Yup, maar ik vind pauzeren zonder iets te melden ook niet erg aardig. Beetje als in WoW dat iemand gewoon zonder iets te zeggen 5 minuten AFK gaat.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-09 11:26

Bob

Hydra schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 10:47:
[...]

Yup, maar ik vind pauzeren zonder iets te melden ook niet erg aardig. Beetje als in WoW dat iemand gewoon zonder iets te zeggen 5 minuten AFK gaat.
Tegenwoordig zeg ik het, helemaal in het begin had ik niet door dat de chat ook werkte als je pauzeerde. Vrij logisch, maar het drong niet tot me door omdat er bij het 'enter duwen' niets veranderde. Alleszins, zoals hierboven, het maakt dikwijls niet uit dat je iets zegt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:01

Pelle

🚴‍♂️

Gisteren na 6 keer opnieuw beginnen eindelijk Zero Hour op hard uitgespeeld. De winnende taktiek blijkt te zijn om gewoon goed te weten waar wanneer welke attack wave plaatsvindt. Als je marines en medics op tijd op de goede plek staan, sla je de meeste aanvallen wel af. En dan is het -voor die laatste achievement- een kwestie van 2 hatcheries slopen, even wachten, force opnieuw opbouwen, en dezelfde twee hatcheries (die inmiddels weer zijn opgebouwd) weer slopen.

[ Voor 3% gewijzigd door Pelle op 23-08-2010 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bob schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:06:
[...]

Tegenwoordig zeg ik het, helemaal in het begin had ik niet door dat de chat ook werkte als je pauzeerde. Vrij logisch, maar het drong niet tot me door omdat er bij het 'enter duwen' niets veranderde. Alleszins, zoals hierboven, het maakt dikwijls niet uit dat je iets zegt ...
Wat het uitmaakt is dat als jij zegt waarom je even een korte! pauze nodig hebt met een goede reden (rookpauze hoort daar dus niet bij), en je tegenstander unpauzed hij een eikel is.

Als jij zomaar pauzed zonder te melden waarom ben jij de eikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben er ook voor dat iemand het wel meldt. Maar ik ga niet unpausen. Tenzij hij zonder te melden echt lang weg blijft, dus aprox 1-2 minuten. Dan vind ik het gewoonweg asociaal.

Ooit wel eens gehad, duurde onwijs lang. Dus ik "hello?"
Nou geen antwoord, ik geduldig wachten, in spaarstand. Unpaused die lul ineens, dus ik schiet omhoog, terug achter het keyboard. Hellalame.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  1. Houd het nuttig + ontopic
  2. Bedelen om trialkeys valt onder spam
  3. Posten van je account + id nummer valt daar eveneens onder
  4. Wil je in de spelerslijst komen te staan, stuur een DM naar Angeloonie