Zo, ik heb al een tijdje niet meer gereageerd, maar er is veel gebeurd.
Ik was behoorlijk teleurgesteld, ik had veel geld uitgegeven, veel gebeld maar nooit iemand aan de telefoon gekregen (enkele keren 20 minuten zitten wachten), toen mijn toevlucht tot mail support gezocht, alles gedaan wat ze zeiden, maar geen oplossing. Een sample met n=1, maar in mijn geval is die ene sample de volle 100%...
BenEco schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 19:48:
Jaren met volle tevredenheid de 1000 serie gebruikt, nu een Ultimate.
Meerwaarde van de hub is dat je Hue kan aansturen. (bv. licht aan in een activiteit tv kijken.)
Via Logitech AB JB Media Light Manager pro aansturen voor KaKu bediening..
Dat is mooi, maar dat gebruik ik (nog) niet...
Dank! Heeft mij geholpen met m'n keus voor een nieuwe AB.
Dat is ook mijn grootste probleem, ze zijn niet doorgegaan totdat er een oplossing was, ze hebben het op een gegeven moment opgegeven.
Klopt...
@Allen
Ik had een Companion die mijn One moest vervangen. Dat ging niet geheel vlekkeloos: mijn tv was de eerste minuut niet te bedienen, terwijl m'n oude One er geen problemen mee had. En met de oorspronkelijke AB (met verse batterijen, want hij was jaren niet gebruikt) ging het ook goed.
Scroll even naar boven voor het hele verhaal. Na weken met de helpdesk te hebben gemaild de Companion ingeruild (kreeg gelukkig mijn geld terug) en wilde ik een Ultimate One kopen. Omdat deze niet meer goed beschikbaar was, en ik hem eerst live wilde zien en voelen, en ik gewoon een moderne en erg goede AB wilde hebben, ben ik voor de Elite gegaan.
Elite ingesteld, en alles deed het, ook de tv.
De dag erop: tv was de eerste minuten niet te bedienen, met de One (die ik uit de troepbak had gevist) werkte alles wel meteen.
Maar de dag erop had ik de oorspronkelijke AB (met een maand oude batterijen) eens geprobeerd, en hier reageerde de tv de eerste minuut ook niet op!
Met andere woorden: de eerste minuut is de tv waarschijnlijk ergens druk mee, waardoor het IR signaal wordt genegeerd als dit niet sterk genoeg is ofzo. De 8 jaar oude Samsung tv is dus de schuldige, niet de Harmony AB!
De Elite komt met 2 IR blasters. Het staat niet erg mooi, maar één blaster ligt nu onder de tv, en sindsdien werkt het als een zonnetje.
Nu zou ik de Elite weer terug kunnen ruilen naar een Companion, maar ik ben eigenlijk wel blij met de Elite, ik miste de verlichte toetsen meer dan ik had verwacht. Het heeft me veel geduld gekost, en meer geld dan ik had gewild, maar het werkt allemaal weer. Gelukkig!