[AB] Logitech Harmony Advanced Universal Remotes [deel 3] Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 31 ... 44 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 32 producten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BenEco
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
ikweethetbeter schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 19:24:
[...]

Je kunt altijd 4 toetsen per scherm programmeren, dat is geen enkel probleem, maar een numeriek blok bestaat uit (ten minste) 10 toetsen...

Maar TRaSH heeft me overtuigd dat het numerieke deel gewoon bestaat!

Dus als de Hub gebaseerde Harmony's het niet doen, dan moet ik maar een ouderwetse IR-only AB nemen, zoals de Ultimate One.

Toch hoop ik nog op een oplossing, maar de Logitech servicedesk, die ik 8 jaar geleden hoog had zitten, is erg gedaald in mijn achting...
Jaren met volle tevredenheid de 1000 serie gebruikt, nu een Ultimate.
Meerwaarde van de hub is dat je Hue kan aansturen. (bv. licht aan in een activiteit tv kijken.)
Via Logitech AB JB Media Light Manager pro aansturen voor KaKu bediening..

[ Voor 5% gewijzigd door BenEco op 01-10-2017 19:52 ]

2x L/L MHI 35ZS-W, L/W Panasonic 5 kW WC05H3E5, ZB Q-Solar 380L 10m2 & OEG 150L 3kW, 3330/3470/2660Wp Zuid, Gasloos 2016, MG Cyberster GT, Waterluxe Duo 7, Bluetti 200Max + 2x B230, SigenStor 17kW+32kWh+11kW AC lader.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:24
Voor mij is de meerwaarde van de hub ( + in mijn geval de companion ) dat ik de afstandsbediening in mijn hand nooit meer hoef te richten! Companion praat via RF signalen met de hub, en de hub doet (vanaf zijn vaste plek) de IR signalen versturen.

Als je de hub, plus eventuele extra blasters, goed plaatst, dan werkt hij voortreffelijk en komen je IR commando's altijd aan. Veel beter dan bij de oudere Harmony modellen waarbij de IR gewoon door de afstandsbediening zelf werd verstuurd en waar je dus alsnog moest richten.

Ik heb hier jaren een set top box gehad van mijn provider, waarbij het erg nauw kwam hoe je de afstandsbediening richt. Met de originele afstandsbediening van de box een ramp, maar ook met m'n oude 525 niet altijd 'raak'. Nu met de hub nooit meer problemen, gewoon simpelweg omdat die nu zo geplaatst staat (en ook niet van z'n plek gaat) dat de STB bereikt wordt :)

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-09 16:53

TRaSH

koffie ?

ikweethetbeter schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 15:24:
[...]

Hartelijk dank! Ik heb dit gezocht maar tot nu toe niet gevonden, maar dankzij jou nu wel!

Is dit de Harmony Ultimate One?
Hmm Ultimate met een Harmony Ultimate Hub als complete set gekocht

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aziraphale
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:57
ikweethetbeter schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 19:24:
[...]

Toch hoop ik nog op een oplossing, maar de Logitech servicedesk, die ik 8 jaar geleden hoog had zitten, is erg gedaald in mijn achting...
Moet zeggen dat ik andere ervaring met ze heb, bij mij zijn ze net zo lang doorgegaan tot mijn Spectral BRA2 op de Touch reageerde.

Los daarvan: Volgens mij is die Ultimate gewoon een nieuwere variant van de Touch en doe heeft ook gewoon een nummeriek toetsenbord op het touchscreen. Werkt hetzelfde als wat TRaSH noemt.

3120WP Solax, 4825WP SolarEdge, Nibe S2125-8 met een VVMS320, 7680Wh Zendure Hyper 2000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICT Consultant
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-08-2024
Als je ruim €100 hebt uitgegeven, dan snap ik dat het je niet boeit dat de meeste mensen geen problemen hebben. Dan geldt voor jou de n=1 steekproef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenEco
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
TRaSH schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 20:07:
[...]

134 euro bij Bol.com, tijdelijk als Bulk deal. https://www.bol.com/nl/p/...MW#product_specifications

2x L/L MHI 35ZS-W, L/W Panasonic 5 kW WC05H3E5, ZB Q-Solar 380L 10m2 & OEG 150L 3kW, 3330/3470/2660Wp Zuid, Gasloos 2016, MG Cyberster GT, Waterluxe Duo 7, Bluetti 200Max + 2x B230, SigenStor 17kW+32kWh+11kW AC lader.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:03
Sinds gisteren in het bezit van de Logitech Harmony Elite, geswitched vanaf de Touch, maar mij was van te voren niet duidelijk hoe de hub een verbetering zou zijn in mijn situatie. Maar wat een verschil zeg!

Mijn HTPC is een Mac Mini, welke in een kastje staat. Hier gebruikte ik eerste een apart IR blaster constructie voor (weet niet meer welk merk). Die IR blaster heb ik geheel verwijderd.

Met mijn Touch had ik ALTIJD last van input lag, oftewel je drukt 'Pijltje omhoog' en Kodi reageerde 0.5 tot 1 seconde later. Je went er na een paar jaar wel aan dat Logitech daar geen oplossing voor gaat geven, maar dat probleem is met de hub helemaal opgelost.

Wat ik wel raar vond is dat wanneer je de Hub paired met de Mac (als Bluetooth keyboard) dan werken sommige knoppen gewoon niet zoals je gewend bent. Je zou denken dat de Hub elke key naar de Mac kan sturen, maar dat is dus niet zo.

Deze knoppen moest ik remappen:
  • Stop, deze knop werkte gewoon niet op de AB. Kodi gebruikt daar X voor, maar heb dat geremapped naar F1
  • Page Up, deze was ook gewoon gekoppeld aan Up. Nu geremapped naar F2
  • Page Down, deze was ook gewoon gekoppeld aan Down. Nu geremapped naar F3
Verder nog wat toetsen toegewezen aan het downloaden van Subs, Full screen on/off en het starten van Kodi gekoppeld (die wil nog wel eens crashen op 1 of andere manier).

Daarna met de Keymap editor binnen Kodi die toetsen gewijzigd en het werkt als een trein, zonder input lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th-son
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-11-2021
Ik ben in het bezit van een harmony touch inclusief een hub.
Ik bedien er op dit moment mijn receiver, tv, NVidia shield en hue mee.

Nou heb ik sinds een tijdje ook de Echo dot 2, wat voorheen goed werkte. Maar sinds de update van afgelopen september (geloof ik), kan ik mijn echo dot niet meer koppelen aan mijn harmony.
Op de website word aangegeven dat het nu alleen nog maar kan in engeland, duitsland, en amerika.
Is hier een manier voor om dit weer werkend te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:16

Wildfire

Joy to the world!

M'n vader en ik hebben vandaag beide een Harmony 650 gekocht. Beide hebben we problemen met de MyHarmony software. Regelmatig gaat bij 99% het synchroniseren fout en dan komt er een melding dat er een communicatiefout is opgetreden.

Het gaat hier dus om twee exemplaren van de 650 waarbij het probleem dus op twee verschillende computers optreedt.

Iemand enig idee?

(beide systemen Windows 10 Pro 64-bit, volledig up-to-date)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:18
Probeer eens een ander (of nieuw, Action) kabeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ikweethetbeter
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-09 04:18
Zo, ik heb al een tijdje niet meer gereageerd, maar er is veel gebeurd.
Gonadan schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 19:33:
Ga nu niet je n=1 ervaringen als maatstaf nemen om hele productseries te beoordelen. De nieuwe series werken voor de meeste mensen ook gewoon goed en bieden dan simpelweg veel meerwaarde. :)
Ik was behoorlijk teleurgesteld, ik had veel geld uitgegeven, veel gebeld maar nooit iemand aan de telefoon gekregen (enkele keren 20 minuten zitten wachten), toen mijn toevlucht tot mail support gezocht, alles gedaan wat ze zeiden, maar geen oplossing. Een sample met n=1, maar in mijn geval is die ene sample de volle 100%...
BenEco schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 19:48:
Jaren met volle tevredenheid de 1000 serie gebruikt, nu een Ultimate.
Meerwaarde van de hub is dat je Hue kan aansturen. (bv. licht aan in een activiteit tv kijken.)
Via Logitech AB JB Media Light Manager pro aansturen voor KaKu bediening..
Dat is mooi, maar dat gebruik ik (nog) niet...
TRaSH schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 20:07:
Dank! Heeft mij geholpen met m'n keus voor een nieuwe AB.
Aziraphale schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 21:07:
Moet zeggen dat ik andere ervaring met ze heb, bij mij zijn ze net zo lang doorgegaan tot mijn Spectral BRA2 op de Touch reageerde.
Dat is ook mijn grootste probleem, ze zijn niet doorgegaan totdat er een oplossing was, ze hebben het op een gegeven moment opgegeven.
ICT Consultant schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 21:23:
Als je ruim €100 hebt uitgegeven, dan snap ik dat het je niet boeit dat de meeste mensen geen problemen hebben. Dan geldt voor jou de n=1 steekproef.
Klopt...

@Allen

Ik had een Companion die mijn One moest vervangen. Dat ging niet geheel vlekkeloos: mijn tv was de eerste minuut niet te bedienen, terwijl m'n oude One er geen problemen mee had. En met de oorspronkelijke AB (met verse batterijen, want hij was jaren niet gebruikt) ging het ook goed.

Scroll even naar boven voor het hele verhaal. Na weken met de helpdesk te hebben gemaild de Companion ingeruild (kreeg gelukkig mijn geld terug) en wilde ik een Ultimate One kopen. Omdat deze niet meer goed beschikbaar was, en ik hem eerst live wilde zien en voelen, en ik gewoon een moderne en erg goede AB wilde hebben, ben ik voor de Elite gegaan.

Elite ingesteld, en alles deed het, ook de tv.

De dag erop: tv was de eerste minuten niet te bedienen, met de One (die ik uit de troepbak had gevist) werkte alles wel meteen.

Maar de dag erop had ik de oorspronkelijke AB (met een maand oude batterijen) eens geprobeerd, en hier reageerde de tv de eerste minuut ook niet op!

Met andere woorden: de eerste minuut is de tv waarschijnlijk ergens druk mee, waardoor het IR signaal wordt genegeerd als dit niet sterk genoeg is ofzo. De 8 jaar oude Samsung tv is dus de schuldige, niet de Harmony AB!

De Elite komt met 2 IR blasters. Het staat niet erg mooi, maar één blaster ligt nu onder de tv, en sindsdien werkt het als een zonnetje.

Nu zou ik de Elite weer terug kunnen ruilen naar een Companion, maar ik ben eigenlijk wel blij met de Elite, ik miste de verlichte toetsen meer dan ik had verwacht. Het heeft me veel geduld gekost, en meer geld dan ik had gewild, maar het werkt allemaal weer. Gelukkig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ik heb een Harmony 650 en daar was ik best wel content mee. Tot ik dus een nVidia shield heb gekocht aangezien die via bluetooth werkt. Nu wist ik dat voor ik hem kocht maar heb ervoor gekozen omdat het toch de beste media speler zou zijn. Ik ben er dan ook erg lovend over.

Nou heb ik weleens ergens gelezen/gehoord dat je bij Logitech wel deals kan krijgen en ben benieuwd of er hier iemand is die hier ervaring mee heeft?

ik zou graag naar de Harmony Ultimate gaan omdat het bedienen van apparaten via telefoon me niet heel fijn lijkt. Maar ook hierover hoor ik graag ervaringen. want het is niet mogelijk om naar de HUB te gaan en er later losse remote van ultimate bij te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweethetbeter
Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 13:28:
ik zou graag naar de Harmony Ultimate gaan omdat het bedienen van apparaten via telefoon me niet heel fijn lijkt. Maar ook hierover hoor ik graag ervaringen. want het is niet mogelijk om naar de HUB te gaan en er later losse remote van ultimate bij te kopen?
Ik heb geen idee hoe het zit met het later koppelen van extra ab's aan een Hub. Het lijkt me dat dat mogelijk moet zijn, misschien even bij Logitech navragen (service parts ofzo???).

De Logitech afstandsbedieningen met Hub zijn:
* Hub
* Companion
* Ultimate
* Elite

De Hub (106 euro) heeft altijd een telefoon of tablet nodig. Persoonlijk vind ik dat niet handig. De Companion (109 euro) heeft een ab zonder schermpje. Prachtig, als je het niet erg vindt dat hij geen verlichte toetsen heeft. En volgens mij heeft deze een (kunstmatige) limiet van 8 apparaten, wat voor bijna niemand een probleem is. De Hub en de Companion krijgen 1 IR blaster meegeleverd.

De Ultimate lijkt op een klassieke Harmony, maar heeft de play / pause knoppen op de verkeerde plek. Toch is-ie prima als je daarmee kunt leven. De Elite is de beste maar ook de duurste. De Ultimate en Elite krijgen 2 IR blasters meegeleverd.

Mijn advies: koop altijd minstens een Companion, en nooit gewoon een Hub...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:17
Ik ben momenteel in de markt om mijn oude One te vervangen. Ik wil graag de Elite, maar deze is momenteel overal 270 euro. Bij Coolblue is hij in NL 269 en in BE 239. Een reden daarvoor hebben ze niet, maar kan helaas niet bij de BE bestellen.

De Ultimate is er al een hele tijd, vindt het dan ook zonde om die te gaan nemen. Is er kijk op of ze binnenkort vervangen gaan worden voor nieuwe? Dan wacht ik helemaal wat langer namelijk.

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Ik heb ook de Elite sinds kort. Zou er nooit de volle Nederlandse prijs voor betalen.
Heb hem met een korting via Duitsland gekocht voor €150,-.

Je hebt er nu niks meer aan, maar als je niet per direct nodig heb, zou ik gewoon prijzen/kortingen afwachten/zoeken.

Nu kan ik zo'n "simpele" afstandsbediening ook iets beter verantwoorden richting mijn vriendin :D
(en mijzelf uiteraard, €270,- is gewoon een absurde prijs, al helemaal nu ik hem voor €150,- heb kunnen krijgen)

[ Voor 30% gewijzigd door NeutraleTeun op 22-10-2017 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweethetbeter
Ophidian schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:27:
Ik ben momenteel in de markt om mijn oude One te vervangen. Ik wil graag de Elite, maar deze is momenteel overal 270 euro. Bij Coolblue is hij in NL 269 en in BE 239. Een reden daarvoor hebben ze niet, maar kan helaas niet bij de BE bestellen.
€200 bij de MediaMarkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:17
Ik kan hem op de MM website niet terugvinden. Welk filiaal?

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het prijs verschil tussen de ultimate en elite wel heel groot. tenzij je hem voor 150€ kan kopen maar dat lijkt wel een deal die te mooi is om voor te stellen :/ voor zover ik zie is het enige verschil de remote zelf en beiden hebben een display

de companion vind ik dan weer net te min en de hub wil ik helemaal niet omdat ik dan perse alles met tablet of telefoon moet bedienen denk niet dat ik dat fijn ga vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
De mogelijkheid hebben om je spul met je telefoon te bedienen vind ik wel zeer fijn.

Heel even schermpje naar beneden trekken en je kunt volume aanpassen (bv), maar dan hoef je niet op zoek of op staan voor de afstandsbediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeutraleTeun schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:08:
De mogelijkheid hebben om je spul met je telefoon te bedienen vind ik wel zeer fijn.

Heel even schermpje naar beneden trekken en je kunt volume aanpassen (bv), maar dan hoef je niet op zoek of op staan voor de afstandsbediening.
ja als extra is het leuk, maar zou niet alles altijd op mijn telefoon of tablet willen doen

edit: bedenk me nu ineens als die hub alles regelt is het dan niet mogelijk om mijn shield te bedienen met de 650 als ik er een hub bij koop?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2017 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsiegmund
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:49
Weet iemand hier het volgende? Ik heb een Harmony hub en nog een oude 'domme' harmony ab. Als ik nu met mijn telefoon via de hub een scene start, dan heeft de ab dat niet door. Gevolg: probeer je daarna iets met de ab te doen dan staat ie in de verkeerde modus en doet dus niet wat je zou verwachten. Als ik de ab nu vervang door een harmony touch, gaat die dat dan wel snappen of blijft dit probleem dan bestaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweethetbeter
Ophidian schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:00:
Ik kan hem op de MM website niet terugvinden. Welk filiaal?
Eindhoven (Son) Ekkersrijt. Alleen zie ik 'm niet op de site. Wel de Harmony 950 voor €199. Dat is de Elite zonder hub. Dat lijkt me niet zo'n slimme keuze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikweethetbeter
jsiegmund schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:59:
Weet iemand hier het volgende? Ik heb een Harmony hub en nog een oude 'domme' harmony ab. Als ik nu met mijn telefoon via de hub een scene start, dan heeft de ab dat niet door. Gevolg: probeer je daarna iets met de ab te doen dan staat ie in de verkeerde modus en doet dus niet wat je zou verwachten. Als ik de ab nu vervang door een harmony touch, gaat die dat dan wel snappen of blijft dit probleem dan bestaan?
Je moet een AB kopen die aan de hub te koppelen is. Als je deze tabel bekijkt:
https://support.myharmony.com/nl-us/harmony-add-on

Dan zie je dat de Touch aan de Hub te koppelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok toch nog even iets dat ik wil weten over de hub en de IR blasters die meegeleverd worden ik denk dat ik het wel weet maar toch ben ik niet helemaal zeker dus mocht ik het fout zien hoor ik het graag.

je krijgt dus de hub en 2 IR blasters en mogelijkheid om je tablet of telefoon te gebruiken als afstandsbediening en eventueel een afstandsbediening (companion, ultimate of elite) de hub plaats je bij je apparatuur en hierin zit het hele wifi, RF, IR en bluetooth in vermoed ik de 2 IR blasters plaats je ergens anders en is optioneel deze repeaten de IR signalen om groot bereik te krijgen of in gesloten kast bereik te krijgen.

dus de meegeleverde remote of je tablet of telefoon kan zowel via IR dingen sturen als ook via bluetooth en de hub zet die signalen weer door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
De hub legt inderdaad de Bluetooth verbinding met apparaten en stuurt de IR commando's.

Je companion/ultimate/elite praat altijd alleen maar "RF" met de hub (en je smartphone uiteraard via WIFI). De app doet zelf dus niets met Bluetooth ofzo

[ Voor 10% gewijzigd door eymey op 23-10-2017 10:49 ]

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eymey schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:44:
De hub legt inderdaad de Bluetooth verbinding met apparaten en stuurt de IR commando's.

Je companion/ultimate/elite praat altijd alleen maar "RF" met de hub (en je smartphone uiteraard via WIFI). De app doet zelf dus niets met Bluetooth ofzo
hoe zit dat met lag ? want kan me voorstellen dat als de remote via RF praat met hub en de hub het weer moet doorsturen via bluetooth, wifi, of naar de IR blaster dat daar een vertraging inzit als die (te) groot is ervaar ik dat wel als vervelend

ps mijn smartphone heeft ook IR en bluetooth kan me voorstellen dat IR minder lag geeft maar dat is sowieso niet mogelijk?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2017 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Ik zelf ervaar weinig lag,
is volgens mij ook afhankelijk welke apparaten je gebruikt en wat de vertragings tijd is zodat het werkt.
1 ding is zeker het werkt sneller en makkelijker dan verschillende remotes te pakken voor je doel.
Zeker sinds het gebruik van de HUB zodat je niet echt hoeft te mikken scheelt het een hoop,
Klik op activiteit TV en leg me AB weg.
In de tussentijd gaat me TV aan, Receiver aan (daarvoor ook mijn Humax),
En het zelfde geld voor bv film kijken met mijn mediaspeler.

De enigste merkbare LAG die ik heb is als ik mijn telefoon gebruik ipv de AB

[ Voor 7% gewijzigd door TRaSH op 23-10-2017 11:34 . Reden: LAG toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweethetbeter
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:21:
hoe zit dat met lag ? want kan me voorstellen dat als de remote via RF praat met hub en de hub het weer moet doorsturen via bluetooth, wifi, of naar de IR blaster dat daar een vertraging inzit als die (te) groot is ervaar ik dat wel als vervelend
Ik heb nu met de Elite (maar ook met de Comanion) met Hub minder last van lag dan vroeger met de hubloze One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:21:
[...]

ps mijn smartphone heeft ook IR en bluetooth kan me voorstellen dat IR minder lag geeft maar dat is sowieso niet mogelijk?
Zie ook de reacties boven mij.

Ik ervaar de lag als minder dan met mijn 'oude' 525/555 die alles zelf zond. Misschien ervaar ik de lag zelfs wel als "0" :P.

In ieder geval reageert alles, zowel IR als mijn media center die via Bluetooth gekoppeld staat, zo snel als dat ik kan drukken op de companion.

Ook nog de IR en Bluetooth van je smartphone gebruiken is totaal zinloos, Logitech dan sowieso alles dubbel zou moeten implementeren en onderhouden (namelijk, de hub moet Bluetooth en IR sowieso ondersteunen om het met de companion en zo te laten werken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de companion is mooi qua prijs maar mis dan toch wel display (heb ik nu ook op mijn 650 en vind dat wel fijn) en met de ultimate lijkt het me lastig dat media toetsen boven zitten en scherm in midden. de elite vind ik echt te duur. toch maar eens in de winkel kijken

kan ook echt het 112€ prijsverschil niet plaatsen tussen de ultimate en elite...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2017 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweethetbeter
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:51:
de companion is mooi qua prijs maar mis dan toch wel display (heb ik nu ook op mijn 650 en vind dat wel fijn) en met de ultimate lijkt het me lastig dat media toetsen boven zitten en scherm in midden. de elite vind ik echt te duur. toch maar eens in de winkel kijken
Ik heb even een Companion gehad, en ik moet zeggen dat ik het scherm niet heel erg heb gemist. Echter, wat ik wel enorm heb gemist zijn de verlichte toetsen. Het gros van de toetsen vind je binnen een week op de tast, maar toetsen die je niet veel gebruikt wil je graag verlicht hebben. En dat kan niet met de Companion...
kan ook echt het 112€ prijsverschil niet plaatsen tussen de ultimate en elite...
Ik snap dat verschil ook niet. Ik heb er €199 voor betaald, maar het zou kunnen dat ze me de Elite voor de prijs van de 950 hebben verkocht. Op dit moment kost de Elite €216 bij de MediaMarkt (alleen dat staat niet op internet).

De Elite heeft z'n play/pauze knoppen verkeerd staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:51:

Logitech moet gewoon weer de 555 gaan produceren!

Ik heb nu de 650, maar doe mij maar de strakke "clicky" knoppen van de 555 i.p.v. de "sponzige" knoppen van de 650 :'(
De 555 had er ook een paar die net als die van de 650 waren, maar het belangrijkste gedeelte voor mij had gewoon een strakke feedback :
Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/i/1224751469.jpg
Dus de knoppen OK/D-pad/Volume Up+Down/Channel Up+Down/Glow : Zo mag van mij de hele remote zijn! d:)b

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen van de hub packages hebben support voor Spraak opdrachten hé ben benieuwd of dat nog komt. Zou wel een mooie toevoeging zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:18

Ethirty

Who...me?

nero355 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 22:17:
[...]

Ik heb nu de 650, maar doe mij maar de strakke "clicky" knoppen van de 555 i.p.v. de "sponzige" knoppen van de 650 :'(
De 555 had er ook een paar die net als die van de 650 waren, maar het belangrijkste gedeelte voor mij had gewoon een strakke feedback :
[afbeelding]
Dus de knoppen OK/D-pad/Volume Up+Down/Channel Up+Down/Glow : Zo mag van mij de hele remote zijn! d:)b
Als we dan toch terug in de tijd gaan:
Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/4181N3SSQ9L.jpg

Mijn eerste Harmony en wat mij betreft nog steeds de beste formfactor O+

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
nero355 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 22:17:
[...]

[afbeelding]
De 555 heb ik van 2008 tot 2014 gehad en ik was er altijd super blij mee. En zeker de "help" functie en de programmeerbare knoppen naast het display mis ik.

Maar toch zitten er aan m'n companion+hub wat mij betreft zo veel voordelen (veel minder lag, afstandsbediening handzamer, Bluetooth support, support voor smart-keyboard + apparaten zoals PC's via HID device (unifying-achtige receiver) bedienen, etc. dat ik eigenlijk niet meer terugverlang naar de 555 :)

Maar als er een afstandsbediening zou komen die (via RF) met de hub kan communiceren maar ook weer zo'n monochrome display heeft met 4 toetsen er omheen zoals de 555, dan koop ik 'm :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

ikweethetbeter schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:06:
[...]
De Ultimate lijkt op een klassieke Harmony, maar heeft de play / pause knoppen op de verkeerde plek.
ikweethetbeter schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:15:
[...]
De Elite heeft z'n play/pauze knoppen verkeerd staan...
Want ?
Die van de Ultimate kan ik enigszins begrijpen,
sowieso knoppen boven het scherm en zo hoog vind ik niet makkelijk.
buiten de off knop.
Juist bij de Elite hebben ze dat juist weer goed gedaan.
Vind hem bij de 555 verkeerd zitten,
de play knop behoort in het midden van de REW en FF te zitten zodat je blind vooruit of terug kan spoellen
eymey schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 23:06:
[...]
De 555 heb ik van 2008 tot 2014 gehad en ik was er altijd super blij mee. En zeker de "help" functie en de programmeerbare knoppen naast het display mis ik.
Gebruik je die zo vaak ?

[ Voor 26% gewijzigd door TRaSH op 23-10-2017 23:56 . Reden: Elite knoppen wel juist ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TRaSH schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 23:52:
Want ?
buiten de off knop.
helemaal mee eens en daarom baal ik ook dat die 112 euro duurder is al zou het verschil kleiner kunnen zijn als je weet waar je zoeken moet

wat betreft programmeerbare toetsen naast display die heb ik ook op mijn 650 en ik vind dat heerlijk daarom lijkt de companion me ook niks

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2017 23:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikweethetbeter
TRaSH schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 23:52:
Want ?
buiten de off knop.
Excuses... Mijn eerste statement klopte, de Ultimate heeft de knoppen verkeerd gepositioneerd, bij de Elite zitten ze goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Ik gebruik nog steeds de 555 (denk nu toch zeker vanaf 2009) en vind het inderdaad ook nog steeds een erg fijne afstandbediening. Inmiddels beginnen wel enkele numerieke knoppen wat minder goed te reageren, maar ach daar leer je mee leven.

Mocht ik hem gaan vervangen, ik vind de 650 maar een raar lelijk ding en zou dan vermoedelijk het eerstvolgende model qua prijs aanschaffen de Ultimate One. Vind 100 euro echter nog steeds een behoorlijke prijs, het is tenslotte maar een afstandsbediening.

Vind het wel jammer dat Logitech de onderkant van de markt eigenlijk niet echt vernieuwt, bijvoorbeeld met een simpele afstandbediening zonder display, gewoon losse batterijen, maar wel met 4 vaste activiteitenknoppen oid. Of inderdaad, maak weer een 555 variant en gooi hem voor 50 euro in de verkoop and I'm in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Ik heb zelf de 850 volgens mij gehad en die had ook van die knoppen naast de display,
Wat ik juist jammer vind is dat je daar zo weinig info op kwijt kon.
Om duidelijk te omschrijven wat de activiteit inhield.
Dan vind ik de 4 regel display duidelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweethetbeter
Harmony's komen er in verschillende soorten en prijzen, met hub en zonder hub. Die zonder hub zijn het goedkoopst / minst duur.

Er is één goedkope Harmony, dat is de 350. Die is voor velen te beperkt.
Dan heb je de Harmony 650, die heeft een schermpje maar geen touch. Er zitten 4 knoppen naast het schermpje. Deze kan bijna alles.
Tot slot heb je de Harmony Ultimate One, een echte touch ab, voor zo rond de 90 euro (niet meer echt goedkoop).

De Harmony 950 kan stand alone werken, maar werkt ook met de hub. En deze 950 is vrij duur, voor een paar euro extra heb je de Elite, wat feitelijk een 950 met hub en IR blasters is.

Welke hubloze ab het beste is weet ik niet, maar mijn gevoel zegt dat je beter 2 tientjes meer uit kunt geven voor een Ultimate One dan een 650 te nemen. Alhoewel die wel fysieke numerieke toetsen heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Met de huidige set aan apparatuur die we hebben staan gaat het niet heel vaak mis. Maar er is wel een tijd geweest met een set top box bij Telfort dat de help nogal eens nodig was.

De knoppen rondom het display gebruikte ik op de 555 echter veelvuldig, vooral om snel bij bepaalde sound field instellingen van de AVR te kunnen.

Nu heb ik zulke dingen gewoon onder een long press op de companion gehangen maar dat is niet altijd even gebruiksvriendelijk, zeker niet voor m'n vriendin of 'oppassen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net gebeld met Logitech of ze iets aan korting doen voor mijn situatie het antwoord was helaas nee, wel wist hij me te vertellen dat de feestdagen eraan kwamen en er dan wel kortingen gaan komen ik ga dat maar eens afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

@Verwijderd
De kortingen van Logitech zijn niet echt boeiend aangezien het geld over hun verkoop advies prijzen op hun website/shop.
En dat is al gauw 100 euro meer dan in de winkel of ander webshop
Goed de prijzen in de gaten houden of een alert aanmaken in de Pricewatch krijg je van zelf een melding als de prijs gezakt is.

@eymey
Ja dat is een nadeel van de Companion dat het geen scherm heeft,
Voor mij dus een redenen om die nooit aan te schaffen.

Ik heb bewust voor een Harmony met scherm altijd gekozen,
omdat icoontjes vaak duidelijker dan text zijn.
zeker toen mijn dochter nog een jaar of 4 was wist ze gewoon precies hoe ze de AB kon gebruiken door het gebruik te maken van het scherm.
Popcorn was een film kijken ;)

[ Voor 40% gewijzigd door TRaSH op 24-10-2017 12:10 . Reden: extra reactie toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja het probleem dat ik heb is:
1. hub alleen is het niet omdat je dan alles met telefoon of tablet moet doen en dat laggy is en me sowieso niet fijn lijkt
2. hub companion ga ik de verlichte toetsen en het display missen (en maar 3 activiteiten?)
3. ultimate vind ik duur maar nog wel haalbaar echter zitten de media toetsen boven display en dat is irritant daar wil ik eigenlijk alleen de uitknop en activiteiten knoppen zoals op mijn 650
4. elite dat is wat ik wil maar vind hem gewoon echt te duur

kans bestaat dat ik bij hele goeie deal de elite een keer haal en anders waarschijnlijk toch de companion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Denk zelf dat je spijt krijgt van de companion wegens het missen van de verlichte toetsen en het display.
Dan kan je beter door sparen of dan toch maar voor de Ultimate gaan.
Ik heb zelf ook de Ultimate (De elite bestond toen niet en heb de Ultimate gekregen als compensatie voor de uitgezette accu van mijn 900)
Heeft onder het toestel een extra grip dat je hem redelijk prima kan vasthouden om de media toetsen te gebruiken zonder het display te raken.
En om eerlijk te zijn zo vaak gebruik ik de media toetsen niet,
merendeels play, pauze en stop.

zeker omdat de ultimate met hub voor 139.95 te verkrijgen is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eymey
Het is allemaal inderdaad nogal persoonlijk.

Persoonlijk heb ik van de Companion tot nu toe nog nooit spijt gehad Ik kan de toetsen tegenwoordib lind vinden en voor 90% van het dagelijks gebruik mis ik het scherm niet.

Overigens, je kan 6 activiteiten doen. De 3 activiteitknoppen hebben ook een long press variant, net zoals bijna alle knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

hars73 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:43:
Ik gebruik nog steeds de 555 (denk nu toch zeker vanaf 2009) en vind het inderdaad ook nog steeds een erg fijne afstandbediening. Inmiddels beginnen wel enkele numerieke knoppen wat minder goed te reageren, maar ach daar leer je mee leven.
Ik heb die van mij helemaal uit elkaar gehaald en schoongemaakt en het heeft een beetje geholpen, maar niet genoeg helaas.
Ook die ranzige coating die Logitech onder andere ook voor hun muizen gebruikt gelijk eraf gehaald en nu kan de onderkant niet meer plakkerig worden :)
Mocht ik hem gaan vervangen, ik vind de 650 maar een raar lelijk ding en zou dan vermoedelijk het eerstvolgende model qua prijs aanschaffen de Ultimate One.
Zo dacht ik er ook over, maar de duurdere modellen vind ik echt onzin dus toch maar de 650 gekocht en tot nu toe ben ik eigenlijk wel tevreden ondanks dat ik steeds elke keer denk "Maar het kan nog beter!" als ik dat gekke ding gebruik :D
Vind het wel jammer dat Logitech de onderkant van de markt eigenlijk niet echt vernieuwt, bijvoorbeeld met een simpele afstandbediening zonder display, gewoon losse batterijen, maar wel met 4 vaste activiteitenknoppen oid. Of inderdaad, maak weer een 555 variant en gooi hem voor 50 euro in de verkoop and I'm in!
Helemaal mee eens!
Ethirty schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 23:04:
Als we dan toch terug in de tijd gaan:
[afbeelding]

Mijn eerste Harmony en wat mij betreft nog steeds de beste formfactor O+
Dat is de 525 met twee knoppen extra bij het scherm in feite dus voeg daar nog de "teletext" knoppen aan toe (die ik nodig heb voor twee apparaten hier, vanwege andere functies) en je hebt een soort über 555 : Ook niet verkeerd! :D

[ Voor 16% gewijzigd door nero355 op 24-10-2017 15:51 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:18

Ethirty

Who...me?

nero355 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:47:
Dat is de 525 met twee knoppen extra bij het scherm in feite dus voeg daar nog de "teletext" knoppen aan toe (die ik nodig heb voor twee apparaten hier, vanwege andere functies) en je hebt een soort über 555 : Ook niet verkeerd! :D
Én oplaadbaar met dock én met kleurenscherm en de RGGB knopjes (al staan die niet op het plaatje). Eigenlijk was het een 555 Pro :)

Nadat hij stuk ging overgestapt naar de 700, wat in feite een oplaadbare 650 is. Deze heb ik nog een paar maanden extra gegeven door hem open te maken en te reinigen, maar ik gok dat het geen jaar meer duurt. Dure krengen, maar er is niks beters.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweethetbeter
Ethirty schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 18:53:
Dure krengen, maar er is niks beters.
Inderdaad! One For All, andere goedkope zooi: je zit te klooien met 4-cijferige codes, en het werkt zelden soepel. Alles inschakelen en op de juiste ingang zetten kun je wel vergeten.

Ooit had Philips een leuke afstandsbediening. Maar dat was ooit helaas...

Met andere woorden: Logitech heeft op dit gebied een monopolie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Zo een Philips Pronto heb ik van iemand een paar maanden mogen lenen om te testen,
Hij was namelijk overgestapt naar een logitech.
Het opzetten van de Philips was echt een hoop werk en je moest redelijk creatief wezen.
maar je kon wel je oude AB nabootsen met dat ding que uiterlijk etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweethetbeter
Hebben jullie ook problemen met de MyHarmony site via de app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tevens is de HUB companion, ultimate en elite al zon 2 jaar op de markt dus verwacht eigenlijk een nieuwe versie op korte termijn zou tof zijn als spraak wordt toegevoegd.

ik heb nu een Samsung Q7 en die heeft een remote die je spraak opdrachten kan geven ook heb ik een nVidia shield en die kan dit ook.

zijn er ingewijden hier die misschien al meer weten?

@ikweethetbeter er is een nieuwe update van de MyHarmony software

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2017 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweethetbeter
Verwijderd schreef op zondag 5 november 2017 @ 22:34:
@ikweethetbeter er is een nieuwe update van de MyHarmony software
Dank, ik had 'm geïnstalleerd toen de site weer reageerde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Heb nu een paar dagen de Harmony Hub incl de app en ook nog in samenwerking met de Amazon Echo Dot. Meeste heb ik allemaal ingesteld, maar een paar dingen willen nog niet lukken.

Ik heb het nu allemaal zo aangesloten:
  • LG OLED55C7V TV
  • [ul]
  • Pioneer VSX-831 versterker
  • [/ul] [ul][ul]
  • Xbox One
  • PS4
  • Intel NUC
  • KPN TV
  • [/ul][/ul]
- Is het mogelijk om een Playstation 4 aan/uit te zetten via de hub? Ik kan hem alleen besturen met de app namelijk.

- Ik heb geprobeerd om mijn Intel NUC via een activiteit te laten starten (of afsluiten), maar ook dit lukt niet. In de BIOS staat ook alles al goed en hij start alleen maar de TV en de versterker.

- Ik heb een Pioneer VSX-831 versterker en ik vroeg mij af of het mogelijk is om deze uit te schakelen nadat een activiteit is gestart? Bijvoorbeeld als ik alleen geluid over de TV wil hebben en de versterker niet nodig heb. Nu gaat eerst de TV aan > KPN decoder aan > Versterker op goede input maar wil eigenlijk daarna dat de versterker weer uit gaat zodat alleen de TV en KPN decoder aan staan

Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.

[ Voor 4% gewijzigd door Motabeatz op 06-11-2017 11:54 ]

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:26
NickySantoro schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:52:
Heb nu een paar dagen de Harmony Hub incl de app en ook nog in samenwerking met de Amazon Echo Dot. Meeste heb ik allemaal ingesteld, maar een paar dingen willen nog niet lukken.

Ik heb het nu allemaal zo aangesloten:
  • LG OLED55C7V TV
  • [ul]
  • Pioneer VSX-831 versterker
  • [/ul] [ul][ul]
  • Xbox One
  • PS4
  • Intel NUC
  • KPN TV
  • [/ul][/ul]
- Is het mogelijk om een Playstation 4 aan/uit te zetten via de hub? Ik kan hem alleen besturen met de app namelijk.

- Ik heb geprobeerd om mijn Intel NUC via een activiteit te laten starten (of afsluiten), maar ook dit lukt niet. In de BIOS staat ook alles al goed en hij start alleen maar de TV en de versterker.

- Ik heb een Pioneer VSX-831 versterker en ik vroeg mij af of het mogelijk is om deze uit te schakelen nadat een activiteit is gestart? Bijvoorbeeld als ik alleen geluid over de TV wil hebben en de versterker niet nodig heb. Nu gaat eerst de TV aan > KPN decoder aan > Versterker op goede input maar wil eigenlijk daarna dat de versterker weer uit gaat zodat alleen de TV en KPN decoder aan staan

Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.
Ik kan mijn ps4 uitzetten via de hub. Aanzetten kan niet.

als je dat wilt, moet je een extra activiteit maken, zonder de versterker.
OF even kijken of je de activiteit uit kan breiden met een extra commando. Dit kan wel, ik weet niet of uit ook kan.

over je NUC. zover ik weet doet de hub alleen IR/BT. kan je NUC dit?

Ik heb echter ook de companion remote, daarmee kan ik de ps4 dan bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:55

De app stuurt zijn commando's via de hub. Dit zou dus moeten werken. Aanzetten kan volgens mij niet, heeft Sony volgens mij dichtgetimmerd en dat zou alleen via de controller of PS4 zelf moeten kunnen. Uitzetten moet wel kunnen als je dit specificeert in een activity.
Als je model NUC ondersteund is zou dit moeten werken wanneer IR aan staat in de bios en de bijbehorende wakeup states via IR geconfiureerd zijn in de bios (uit mijn hoofd S4/S5). Wel kunnen zaken afhankelijk zijn van het OS en verdere configuratie vereisen. Ik heb niet veel ervaring met NUC's en Harmony, maar weet bijv. wel dat je in Linux en afgeleiden vaak zaken in het OS moet configureren voordat bepaalde zaken werken via IR.
Via devices zou je hem handmatig uit moeten kunnen zetten, of gewoon niet opnemen in de betreffende activity. Wel moet je versterker waarschijnlijk passtrough ondersteunen in standby en moet je dit ingesteld hebben staan. Anders verwacht ik niet dat je nog TV kan kijken, daar volgens je schema de KPN decoder op de versterker aangesloten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Thanks voor de reacties!

- Ik heb het in ieder geval voor elkaar gekregen om de NUC (NUC6i5SYK met Windows 10) uit te krijgen via de End Sequence dmv 2 stappen toe te voegen die het 'afsluiten' scherm opent en dat er dan vervolgens op Enter wordt gedrukt, maar het opstarten wil nog niet lukken. Ik heb in mijn BIOS ook 'Wake from S3 via CIR' en 'Wake from S4 and S5 via CIR' al aan staan.

- De PS4 laat ik dan maar even zo, ga nog wat knutselen met de commando's bij het afsluiten. Bij de Xbox One werkt alles prima met IR. @DaTimMan Hoe heb je het afsluiten werkend gekregen?

- Via devices kan ik hem inderdaad handmatig uit zetten, maar best teleurstellend dat dit niet alsnog via een extra stap kan bij de Start Sequence. Ik heb het nu wel via 'HDMI Standby through' op mijn versterker voor elkaar gekregen. Als de versterker standby staat pakt hij nu elke keer het kanaal waar mijn KPN decoder op zit. Heb nu gewoon een activiteit aangemaakt met alleen de TV + KPN decoder

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:26
NickySantoro schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:28:
Thanks voor de reacties!

- Ik heb het in ieder geval voor elkaar gekregen om de NUC (NUC6i5SYK met Windows 10) uit te krijgen via de End Sequence dmv 2 stappen toe te voegen die het 'afsluiten' scherm opent en dat er dan vervolgens op Enter wordt gedrukt, maar het opstarten wil nog niet lukken. Ik heb in mijn BIOS ook 'Wake from S3 via CIR' en 'Wake from S4 and S5 via CIR' al aan staan.

- De PS4 laat ik dan maar even zo, ga nog wat knutselen met de commando's bij het afsluiten. Bij de Xbox One werkt alles prima met IR. @DaTimMan Hoe heb je het afsluiten werkend gekregen?

- Via devices kan ik hem inderdaad handmatig uit zetten, maar best teleurstellend dat dit niet alsnog via een extra stap kan bij de Start Sequence. Ik heb het nu wel via 'HDMI Standby through' op mijn versterker voor elkaar gekregen. Als de versterker standby staat pakt hij nu elke keer het kanaal waar mijn KPN decoder op zit. Heb nu gewoon een activiteit aangemaakt met alleen de TV + KPN decoder
Ik heb gekozen dat ik een ps4 heb. Enige wat ik heb ingesteld is dat die uit moet als ik op de off knop druk. De hub heeft zelf al een afsluit sequence voor de ps4. Ik heb de setting dat het apparaat alleen uit moet bij alles uit. Maar dat kan ook bij een activiteit. Die vraag krijg je bij het toevoegen van een apparaat.

Dus voeg de ps4 toe als apparaat. En zet hem in de activity. Ga je naar een andere activity dan gaat hij vanzelf uit.

Harmony is activity based. Zo moet je dus ook werken. Anders dan een normale universeel remote kent hij niet een knop voor apparaat uit.

Het niet goed kunnen aanpassen van de start sequence is wel jammer. Al kan je wel dingen toevoegen na de basis sequence.

Vergeet trouwens de hub niet te pairen als Bluetooth keyboard. Staat uitgelegd bij het toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm nu heb problemen met de MyHarmony app als ik hem open krijg ik update ik kies ervoor om update uit te voeren en dan opent de app als ik kijk bij versie komt er versie 1.0.1.302 en als ik hem sluit en weer open krijg ik weer update. soms moet ik ook opnieuw inloggen. versie blijft echter hetzelfde.

ben ik de enige?

wauw moest echt de software verwijderen en de nieuwe installeren maar nu zit ik op 1.0.1.308

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2017 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Grolsch schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 21:05:
[...]

Helaas nog geen oplossing gevonden voor dit probleem.
De support is alleen 's avonds tot 1900 bereikbaar helaas :(

Iemand nog ideeën :?
Is het uiteindelijk gelukt? Ik zit in dezelfde regio maar die Entone van Caiway werkt voor geen meter samen met de Harmony.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik weet niet of er hier gebruikers zijn van die Harmony Link (dat ding dat per maart niet meer zou werken), vraag me überhaupt af of het in Europa verkocht werd, maar na alle ophef dat ze de service gaan uitschakelen, hebben ze zich bedacht en geven alle gebruikers een gratis Harmony Hub. Jammer van de manier waarop het ging, maar uiteindelijk wel weer een gebruiksvriendelijke oplossing.

https://www.theverge.com/...y-hub-upgrade-link-owners

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

vraag wat is nu Harmony link ? dat is toch die kasje of wel die hub ? wand ik bel net naar logitech en die zeggen dat alleen geld voor america wand dit is nooit in EU verkocht.

of haal ik nu iets door elkaar

[ Voor 9% gewijzigd door Motaro op 10-11-2017 13:49 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Ik krijg het niet gegoogled, maar hoe kan ik een lamp/groep toewijzen aan een knop op de AB van de Elite?

NVM, Engels zoeken werkt beter.
Heb alleen een update staan en geen pc beschikbaar, dus moet sowieso wachten.

[ Voor 36% gewijzigd door NeutraleTeun op 11-11-2017 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Vrouw lief is helaas op onze Harmony One gestaan en nu is het scherm gescheurd... Touch functioneert nog wel, maar de extra custom knoppen zijn lastig te zien. Nu heb ik even snel gekeken naar een nieuwe Harmony, maar een normale prijsklasse als de One bestaat niet meer?

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweethetbeter
JerX schreef op maandag 13 november 2017 @ 07:49:
Vrouw lief is helaas op onze Harmony One gestaan en nu is het scherm gescheurd... Touch functioneert nog wel, maar de extra custom knoppen zijn lastig te zien. Nu heb ik even snel gekeken naar een nieuwe Harmony, maar een normale prijsklasse als de One bestaat niet meer?
De oude One is een klassieke Harmony, zonder Hub. De nieuwe Ultimate One is dat ook:
Ultimate One bij Cool Blue

Voor 2 tientjes meer, ongeveer het bedrag van de oude One, heb je een Companion: met Hub, zonder schermpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
ikweethetbeter schreef op maandag 13 november 2017 @ 08:05:
[...]

De oude One is een klassieke Harmony, zonder Hub. De nieuwe Ultimate One is dat ook:
Ultimate One bij Cool Blue

Voor 2 tientjes meer, ongeveer het bedrag van de oude One, heb je een Companion: met Hub, zonder schermpje.
Ah bedankt, jammer dat deze niet liggend kan opladen. Ik kon hem nu mooi wegwerken in de TV Meubel :P Goed als dat alles is waar ik mee moet leven. Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikweethetbeter
@JerX
De Companion hoef je niet te laden, maar die heeft dan ook geen display (en, erger, geen verlichte toetsen), de 650 ook niet, maar is misschien te simpel qua mogellijkheden, alle andere Harmony's moeten staand laden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Klopt. Ik heb mijn Companion-afstandsbediening in de afgelopen 2,5 jaar maar 1x een nieuwe batterij gegeven. (Zo'n knoopcelbatterijtje van een 50 cent oid.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:38

Garyu

WW

Maar je hebt ook maar drie activities of zo als ik het goed zie op de Companion?

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Garyu schreef op maandag 13 november 2017 @ 18:04:
Maar je hebt ook maar drie activities of zo als ik het goed zie op de Companion?
Ja en nee... 3 activiteiten knoppen maar ze hebben met lang druk extra activiteit dus 6 totaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweethetbeter
De Companion werkt erg fijn, het scherm heb ik niet echt gemist, maar in het donker mis je de verlichte knoppen wel! De Elite is fijner, maar 2 keer zo duur. De Ultimate (zonder One erachter) zit er tussenin, maar die is door de indeling niet zo verfijnd als de Elite. De Ultimate One is zo ongeveer de Ultimate, maar dan zonder Hub; het is zo ongeveer de vervanger van de oude One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demon326
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:30
Hallo allemaal,

Sinds gisteren heb ik een vreemd probleem met mijn Harmony One+. Het is zo dat hij in kodi voor de navigatie toetsen(+ok) de toets aanslag als dubbel telt, waardoor het bijna onmogelijk is om te navigeren. Op het eerste zicht lijkt dit enkel in kodi(librelec) te gebeuren, maar buiten een update heb ik niets aangepast gehad en nadat ik de oude versie had teruggezet, bleef het probleem aanhouden.

Als ik met toetsenbord navigeer(fysiek), dan is er geen probleem, waardoor het aan de remote moet liggen, waar niets is aangepaqt geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Gebruik je wel de laatste versie van Kodi ?
Had er iets over gelezen eerder.
Of hier of het Kodi gedeelte hier of op het officiële forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
demon326 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:46:
Hallo allemaal,

Sinds gisteren heb ik een vreemd probleem met mijn Harmony One+. Het is zo dat hij in kodi voor de navigatie toetsen(+ok) de toets aanslag als dubbel telt, waardoor het bijna onmogelijk is om te navigeren. Op het eerste zicht lijkt dit enkel in kodi(librelec) te gebeuren, maar buiten een update heb ik niets aangepast gehad en nadat ik de oude versie had teruggezet, bleef het probleem aanhouden.

Als ik met toetsenbord navigeer(fysiek), dan is er geen probleem, waardoor het aan de remote moet liggen, waar niets is aangepaqt geweest.
Ik weet niet welke software je gebruikt om de Harmony aan te sturen? Maar ik moet na elke Kodi update / installatie Kodi.exe weer herladen in het programma iMon.

[ Voor 67% gewijzigd door JerX op 15-11-2017 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweethetbeter
demon326 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:46:
Hallo allemaal,

Heb je gisteren iets met je mediaspeler gedaan? Bijvoorbeeld een update geïnstalleerd?

Je toetsenbord werkt met BT, en de Harmony One + werkt met IR. Dat jouw toetsenbord probleemloos werkt en je One + niet, zegt niet dat de oorzaak bij je ab ligt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demon326
ikweethetbeter schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:06:
[...]

Heb je gisteren iets met je mediaspeler gedaan? Bijvoorbeeld een update geïnstalleerd?

Je toetsenbord werkt met BT, en de Harmony One + werkt met IR. Dat jouw toetsenbord probleemloos werkt en je One + niet, zegt niet dat de oorzaak bij je ab ligt!
Ik had librElec een update gegeven, ik merkte daarna het probleem op.. even een downgrade gedaan, maar het probleem bleef hetzelfde. Daarna nachtje laten rusten en vanochtend leek het even te werken, maar nu niet meer, ongeacht de versie :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweethetbeter
@demon326
Met de update weet je nu wel zeker dat de oorzaak bij LibreElec ligt, en niet bij je One + . Dat lost je probleem nu niet op, maar geeft je wel duidelijkheid waar je je oplossing moet zoeken!

Met de Hub-gebaseerde Harmony's kun je overigens je apparaten ook met BT bedienen. Misschien een tip voor in de (nabije) toekomst, voor als je One + kapot gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demon326
ikweethetbeter schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:41:

Met de Hub-gebaseerde Harmony's kun je overigens je apparaten ook met BT bedienen. Misschien een tip voor in de (nabije) toekomst, voor als je One + kapot gaat...
Ik moet zeggen, de one+ is robuster dan ik zou denken! Meermaals met scherm naar beneden gevallen, op gaan liggen en buiten een nieuwe batterij werkt hij goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweethetbeter
@demon326
Mooi, zolang hij het nog goed doet, moet je 'm gewoon houden!

Bij mijn oude One (dus zonder +) gingen er toetsen haperen, totdat er verschillende het helemaal niet meer deden. En er kwam elke week wel een (fysieke) toets bij die het niet meer deed. Dat was na ongeveer 8 jaar probleemloos gebruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

demon326 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:24:
[...]

Ik had librElec een update gegeven, ik merkte daarna het probleem op.. even een downgrade gedaan, maar het probleem bleef hetzelfde. Daarna nachtje laten rusten en vanochtend leek het even te werken, maar nu niet meer, ongeacht de versie :'(
Ik heb dit ook gehad met een apparaat. Je moet even spelen met de timings

https://support.myharmony...a-devices-command-repeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demon326
cky schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:09:
[...]

Ik heb dit ook gehad met een apparaat. Je moet even spelen met de timings

https://support.myharmony...a-devices-command-repeats
Dit heeft het inderdaad opgelost! +500ms en hij reageer weer vanouds... Wel vreemd dat het ineens 'broken' was... ah well, het werkt :)

• Fluo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-09 11:33
Wij hebben een Logitech Harmony Elite + hub en die gebruiken we om alle AV toestellen, Hue verlichting en Nest verwarming te sturen.
Nu vroeg ik me af hoe makkelijk/moeilijk het zou zijn onze bestaande elektrische rolluiken ook te gaan automatiseren? Momenteel worden ze allemaal gestuurd door bTicino "omhoog/niets/omlaag" schakelmateriaal.
Kunnen we iets toevoegen dat er voor zorgt dat de bestaande knoppen blijven werken maar dat ook automatisering mogelijk wordt?

Fluo

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Kijken of de rolluiken in hun database staan.
Anders word het lastig.
Werken ze op Wi-Fi of rf ?

• Fluo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-09 11:33
TRaSH schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:01:
Kijken of de rolluiken in hun database staan.
Anders word het lastig.
Werken ze op Wi-Fi of rf ?
Momenteel werken ze gewoon met de fysieke knoppen, dus voorlopig geen wifi of rf of iets dergelijks

Fluo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mereco
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:20
Klikasn Klikuit heeft ook zonwering/rolluikschakelaars die met de Elite bedienbaar moeten zijn.

Edit...blijkt dus niet zo te zijn. De hub zendt geen signaal uit wat klikaan klikuit kan bedienen.
Wel evt met een lightmanager e.d.

[ Voor 41% gewijzigd door Mereco op 19-11-2017 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
Ik heb Een Harmony Ultimate met hub. Echter alles is al lang en breed opgestart voordat de afstandbediening denkt dat het is (bijna 20 seconde heb ik gemeten). Zit hier ergens een optie voor of hoort dit? Best vervelend als je het geluid gelijk zachter wil zetten bv maar dat dat nog niet kan doordat de afstandbediening bezig is met opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

een van je apparaten heeft een te lange delay.
moet je alleen even opzoeken welke het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweethetbeter
bvbal79 schreef op zondag 19 november 2017 @ 16:14:
Ik heb Een Harmony Ultimate met hub. Echter alles is al lang en breed opgestart voordat de afstandbediening denkt dat het is (bijna 20 seconde heb ik gemeten). Zit hier ergens een optie voor of hoort dit? Best vervelend als je het geluid gelijk zachter wil zetten bv maar dat dat nog niet kan doordat de afstandbediening bezig is met opstarten.
Heb je toevallig een al wat oudere Samsung tv? Zet de Hub of een IR Blaster eens pal voor de IR sensor van je tv, en probeer het dan nog eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Komt omdat de MCE Remote commando's in de nieuwe software om de een of ander reden niet kunnen worden toegevoegd op dezelfde plek waar je instelt welke apparaten aan of uit moeten worden gezet en in welke volgorde.

Ik heb maar een "Power Toggle" commando op het display laten weergeven als de activiteit gestart is die ik dan zelf indruk als alles eenmaal aan staat : De NUC start dan gewoon op zonder enig probleem.
Dit model trouwens : pricewatch: Intel NUC DN2820FYKH :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
TRaSH schreef op zondag 19 november 2017 @ 18:28:
een van je apparaten heeft een te lange delay.
moet je alleen even opzoeken welke het is.
noob vraag....maar hoe zie ik dat in de software van myharmony?
Maar is dat niet raar dat er een delay in zit? De apparaten staan gewoon aan.

@ikweethetbeter Nee, dat moet het probleem niet zijn toch. De TV gaat direct aan, echter de afstandbediening heeft een delay dat het weet dat het aanstaat.Eigenlijk moet het opstarten op de afstandbediening korter duren zeg maar.

[ Voor 37% gewijzigd door bvbal79 op 20-11-2017 00:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikweethetbeter
bvbal79 schreef op maandag 20 november 2017 @ 00:16:
Nee, dat moet het probleem niet zijn toch. De TV gaat direct aan, echter de afstandbediening heeft een delay dat het weet dat het aanstaat.Eigenlijk moet het opstarten op de afstandbediening korter duren zeg maar.
Het lijkt heel gek, maar bij mij was dat wel het probleem! Kijk hier maar een paar pagina's terug.

De Harmony software heeft voor mijn tv een standaard delay van 8,5 s. Dat heeft het opstarten van de tv met CAM CI+ ook wel nodig.

Met mijn oude Harmony One kon ik al volume en kanalen wijzigen voordat de opstart sequence klaar was. Met mijn nieuwe (Hub-gebaseerde, eerst Companion en later Elite) moest ik daarna nog een halve minuut wachten voordat de tv ergens op reageerde. Ik gaf de nieuwe Hub de schuld, dacht dat daar ergens een vertraging in zat, want na dat lange wachten werkte alles gewoon goed (waarbij de Hub IR signalen via reflectie bij de tv komen), want de oude One (zonder Hub, IR gaat rechtstreeks van AB naar tv) werkte wel meteen. En de originele afstandsbediening (speciaal voor de test van nieuwe batterijen voorzien) deed het ook.

Echter, het was anders. Na een paar weken reageerde de tv ook niet meer direct op de signalen van de originele afstandsbediening. De batterijen waren niet meer nieuw. Maar na een halve tot een hele minuut werkte het wel allemaal.

Conclusie: mijn oude Samsung tv is om één of andere reden de eerste halve minuut zo druk bezig met andere zaken, dat dat invloed heeft op de gevoeligheid van de IR ontvanger. Alleen sterke signalen komen door.

Mijn probleem werd opgelost door een IR Blaster onder de tv IR ontvanger te leggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

bvbal79 schreef op maandag 20 november 2017 @ 00:16:
[...]

noob vraag....maar hoe zie ik dat in de software van myharmony?
Maar is dat niet raar dat er een delay in zit? De apparaten staan gewoon aan.
Start MyHarmony.
kies je remote
kies apparaten.
kies het apparaat dat je denkt dat te lang doet over opstarten.
kies Apparaat instellingen wijzigen.
Dan opent er een schermen kies je waar de pijl bij staat
Afbeeldingslocatie: http://my.jetscreenshot.com/13737/m_20171120-tvjx-48kb.png
Gevolgd door op verder te drukken.
nieuw scherm
Afbeeldingslocatie: http://my.jetscreenshot.com/13737/m_20171120-bsv7-68kb.png
1 van deze 2 opties kan je aanpassen of beide.
daarna druk je op voltooien

alles stug op 1000 milliseconde of 1 seconde zetten heeft geen nut en is per apparaat verschillend.
en kan tot resultaat hebben dat een apparaat gemist kan worden.

Zelf kan je het ook testen.
zet alle uit pak de originele afstandsbediening en druk op aan, en wacht net zo lang tot je beeld hebt en alles echt aan staat inclusief aanmelden CI+ module of wat dan ook.
dan weet je je eventuele vertragingstijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Thks, ik ga het even bekijken. Heb een OLED LG, merk niks van vertragingen bij opstarten met de eigen afstandbediening trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Je weet zeker dat het alleen de TV is die hij nog aan het aanzetten is ?
of evt je receiver voor het geluid of wat anders ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:53

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
bvbal79 schreef op maandag 20 november 2017 @ 12:11:
Thks, ik ga het even bekijken. Heb een OLED LG, merk niks van vertragingen bij opstarten met de eigen afstandbediening trouwens.
Probeer dit eens. In MyHarmony staan mijn vertragingen ook allemaal zo laag mogelijk (100 en 1000ms), maar toch duurde het enorm lang. Bleek mijn TV een vertraging te hebben van 10 seconden. Ik kreeg dat alleen gewijzigd via dat stappenplan. (Heb een Harmony 600)

Via MyHarmony had ik namelijk alleen "Vertraging tussen toetsen" en "Invoervertraging".

[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 20-11-2017 21:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
rens-br schreef op maandag 20 november 2017 @ 21:55:
[...]

Probeer dit eens. In MyHarmony staan mijn vertragingen ook allemaal zo laag mogelijk (100 en 1000ms), maar toch duurde het enorm lang. Bleek mijn TV een vertraging te hebben van 10 seconden. Ik kreeg dat alleen gewijzigd via dat stappenplan. (Heb een Harmony 600)

Via MyHarmony had ik namelijk alleen "Vertraging tussen toetsen" en "Invoervertraging".
Dat is hem! De TV stond inderdaad gewoon op 20 seconde, thks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:53

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
bvbal79 schreef op maandag 20 november 2017 @ 22:06:
[...]
Dat is hem! De TV stond inderdaad gewoon op 20 seconde, thks!
Graag gedaan! Vond het zelf ook vreselijk dat het bij mij zo lang duurde. Dankzij jou post toch maar een keer uitgezocht dus jij ook bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:55
Nog meer mensen aan het azen op Black Friday / Cyber Monday koopjes voor de Elite? Ik zag dat ie op amazon.it blijkbaar even € 162,17 heeft gekost, maar daar was ik kennelijk te laat voor :(

omniscale.nl

Pagina: 1 ... 31 ... 44 Laatste

Let op:
Dit topic is voor de afstandsbedieningen van Logitech Harmony.

Voor Cantata Haptique is er Cantata Haptique RS90 en RS90x smart afstandsbediening
Voor Unfolded Circle is er Universele opensource afstandsbediening Unfolded Circle
Voor andere alternatieven voor de Logitech Harmony, zoals Philips, One For All en Sofabaton is er [AB] Alternatieven voor Logitech Harmony