een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd
Wat heb jij aangegeven bij de ingangsinstellingen ? Dat LG altijd bij dezelfde ingang terugkomt? Heb jij ook een 'home' ingang, en heb je die meegenomen wel of niet in de lijst van actieve ingangen?
sandor
Ik heb wel home.Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2014 @ 15:59:
Ik lees echter op het harmony forum dat iemand op de LG 'HX553 een direct commando heeft gekregen voor InputArc. Hij vraagt ze nu ook voor BT, HDMI1,2, iPod, FM en aux. Kennelijk is dit hetzelfde probleem maar weet logitech door een aanpassing het wel te realiseren (http://forums.logitech.co...-on-LG-HX553/td-p/1270772).
Wat heb jij aangegeven bij de ingangsinstellingen ? Dat LG altijd bij dezelfde ingang terugkomt? Heb jij ook een 'home' ingang, en heb je die meegenomen wel of niet in de lijst van actieve ingangen?
sandor
Maar hij start altijd op met hetzelfde kanaal als waar ik mee afsluit.
Dus dat is onbegonnen werk, want dan gaat ie alle kanalen af ook diegene die niet aangesloten zijn.
Heb het toen opgegeven en alles staat nu apart op me tv aangeslote., gelukkig had ik 4 hdmi ingangen op me tv
De rest gaat gelijk naar mijn tv (tv kastje, wii u, en mediaplayer )
Verwijderd
Maar ik geef het nog niet op. Want zoals je in de post hierboven zag, iemand heeft het voor elkaar dat het kennelijk toch kan. Lukt het niet dan zal ik hem retour sturen naar Logitech. Zij claimen immers de LG BH9540tw te ondersteunen. En daar heb ik hem wel voor gekocht..
Verwijderd
Sandor
Een aankoop retourneren mag natuurlijk altijd als je ontevreden bent.Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2014 @ 19:10:
...
Lukt het niet dan zal ik hem retour sturen naar Logitech. Zij claimen immers de LG BH9540tw te ondersteunen. En daar heb ik hem wel voor gekocht..
Maar heel flauw gezegd: de ondersteuning voor de LG kan prima in orde zijn, als de LG de juiste commando's niet ondersteunt dan kan Logitech daar niks aan doen (ofwel: met de afstandbediening van LG heb je hetzelfde probleem).
WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.
Denk dat het aan de afstandsbediening zelf ligt. Binnenkort maar eens resetten.
Prima dingetje, welke mijn Harmony525 met kuren moet opvolgen.
Beetje jammer alleen dat ze overstappen van de lokale Harmony software naar MyHarmony.
Zou op zich niet erg zijn, maar de oude ab's worden niet ondersteund.
Had mooi geweest als al m'n afstandsbedieningen eindelijk in één applicatie zouden kunnen werken.
Configuratie lijkt wel goed overgenomen, behalve de ingangen van m'n cheap-ass panasonic LCD.
dan moet je de tijden (vertraging) veranderen. langer maken.Arunia schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 10:46:
Ik heb de harmony touch en die zet niet altijd alles aan. De ene keer wel, de andere keer niet. Het is ook niet altijd hetzelfde apparaat. Soms de versterker en soms de UPC box.
Denk dat het aan de afstandsbediening zelf ligt. Binnenkort maar eens resetten.
Verwijderd
Da's inderdaad een beetje flauw..fmb schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 10:12:
[...]
Een aankoop retourneren mag natuurlijk altijd als je ontevreden bent.
Maar heel flauw gezegd: de ondersteuning voor de LG kan prima in orde zijn, als de LG de juiste commando's niet ondersteunt dan kan Logitech daar niks aan doen (ofwel: met de afstandbediening van LG heb je hetzelfde probleem).

Maar niet getreurd. De LG afstandsbediening werkt vlekkenloos. Probleem ligt dus bij Logitech.
Ik heb via het int. Forum kontakt met een medewerker en die heeft het 1 en ander aangepast. In eerste instantie werkte het toen. De medewerker vroeg of ik een nieuwe activiteit wilde invoeren om daarna terug te rapporteren. Ik heb viacde android app toen radio luisteren toegevoegd. Maar in de app kan je geen ingangen uitzetten en daarom keek hub standaard naar meer ingangen dan in gebruik zijn bij alleen radio luisteren. kreeg het dus niet aan de praat.
Ik heb toen de activiteit gewist. En wat blijkt? Nu werkt tv kijken ook niet meer want hij schakelt verkeerd aan en uit.
Je kunt op de pc met de myharmony wel degelijk per activiteit ingangen op een apparaat aan en uitzetten. Daar moest ikwel zelf achterkomen. Waarom kan ik dat nergens in een handleiding duidelijk verteld krijgen? Afijn, morgen maar eens kijken of ik nu wel radio kan luisteren. En kijken waarom de tv kijken activiteit niet goed apparaten schakelt.
Tip: ook al herkent the app/software de k400 (logitech toetsenbord), hy connect niet aan een usb poort. En vervolgens is de pairing tussen toetsenbord en usb receiver pleitte. Niet doen dus!
Sandor
Het is alweer jaren geleden (echt geen idee meer, ding is niet stuk te krijgen) dat ik mijn 885 kocht en iets niet voor elkaar kreeg. Ik heb toen hun helpdesk gemaild en uitgelegd wat niet lukte. Een paar dagen later werd ik gebeld door een Nederlandse medewerker, vanuit Amerika. Ze hadden op mijn account een activiteit gemaakt die precies deed wat mij niet lukte. Telefonisch kreeg ik uitleg wat ik waarom zo in moest stellen. Geen idee of ze dat nog steeds doen, maar ik zou het zeker proberen.Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2014 @ 19:10:
Ah. Ik wil dat niet want ik wil de cinema set volledig benutten voor de audio van de tv.
Maar ik geef het nog niet op. Want zoals je in de post hierboven zag, iemand heeft het voor elkaar dat het kennelijk toch kan. Lukt het niet dan zal ik hem retour sturen naar Logitech. Zij claimen immers de LG BH9540tw te ondersteunen. En daar heb ik hem wel voor gekocht..
Wat betreft de (bouw)kwaliteit, het zal wel het 'vroeger was alles beter' cliché zijn maar mijn 885 wordt na al die tijd inmiddels een paar maanden fysiek misbruikt door mijn zoontje die net kan staan (ik laat hem maar) en valt dagelijks wel een keer op het laminaat. De batterijklep zit hierdoor nu vast met tape. Door de leeftijd een keer de batterij vervangen omdat hij te snel leeg ging, en verder de volume en kanaal + en - verplaatst naar het display omdat die versleten zijn. Maar ik durf gewoon geen nieuwe te kopen omdat die 100% zeker tegen gaat vallen..en los van de knoppen werkt hij gewoon nog prima.
Ik ga zo eens kijken wanneer hij uitkwam, Harmony was dacht ik net overgenomen..
Edit: juni 2005 volgens de Pricewatch. Dus ruim 9 jaar..netjes!
Dat maakt het een stuk duidelijker; wat met de originele afstandbediening kan moet ook met logitech werken. Als de logitech software een commando niet kent, kun je die altijd zelf leren aan de afstandbediening. Vervolgens kun je deze zelf aan knoppen en activiteiten toekennen.Verwijderd schreef op zondag 28 december 2014 @ 00:11:
[...]
Da's inderdaad een beetje flauw..![]()
Maar niet getreurd. De LG afstandsbediening werkt vlekkenloos. Probleem ligt dus bij Logitech.
Ik heb via het int. Forum kontakt met een medewerker en die heeft het 1 en ander aangepast. In eerste ....
Instellen gaat niet altijd even makkelijk, maar als het daarna werkt dan ben je dat zo weer vergeten
WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.
Ook is het volgens mij niet mogelijk om één van de PowerOn commando's zelf te vertragen. Ik zie alleen opties om extra commando's met vertraging toe te voegen.
Of kan ik hiervoor een andere setup tool gebruiken van deze pagina?
Ook irritant dat ik nu aan het maximum aantal devices zit met mijn Harmony 600..
Ik heb bij het ingeven van het apparaat gekozen voor mediacenter-pc (of zoiets dergelijks) en merk Minix. Het type heb ik zelf getypt. (Dus precies zo: Neo X8-H Plus)
Nu moet ik er wel bij zeggen dat de Neo A2 afstandsbediening ook niet kan verder-/terugspoelen en die AB is van Minix zelf...
Is er iemand die dit goed werkend heeft gekregen en in elk geval de standaard Android en XBMC handelingen kan uitvoeren met zijn Harmony One?
Your Friendly Neighborhood Moderator
http://support.myharmony.com/en/compatibility
Geef daar even aan wat er niet naar wens werkt.
Voor XBMC zijn er aparte settings te vinden via het forum. Kijk hier eens: http://forum.kodi.tv/showthread.php?tid=187289
Copyright and left by SED...
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Verwijderd
Gisterenavond nog wat gefinetuned met de tijden omdat de tv niet altijd aanging, maar om 02.00 vannacht leek het dan toch te werken. Op een incidenteel niet starten na... Nadeel hiervan is dat je de app nodig hebt omdat je op de remote niks kunt herstellen. Zolang dat niet perfect gaat heeft het systeem weinig meerwaarde. Nu gebruik ik twee afstandbiedeningen voor 99% van de activiteiten. Straks een remote en een tablet of telefoon...
Maar voor Chucky: het ziet er naar uit dat het wel degelijk kan! Tis alleen nachtwerk met die medewerker.

Sandor
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2014 11:29 ]
Dankjewel! De compatibilitycheck heb ik gedaan: daar wordt hij meteen door Logitech herkend en volledig ondersteund. Ik heb aangegeven wat er bij mij niet / niet goed werkt. Het topic dat je beschreef, ben ik nu aan het lezen.SED schreef op maandag 29 december 2014 @ 19:52:
Jorgen, deze heb je al aangevuld?
Voor XBMC zijn er aparte settings te vinden via het forum. Kijk hier eens: http://forum.kodi.tv/showthread.php?tid=187289
Definieer niet goed werkt?Jorgen schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 14:35:
[...]
Dankjewel! De compatibilitycheck heb ik gedaan: daar wordt hij meteen door Logitech herkend en volledig ondersteund. Ik heb aangegeven wat er bij mij niet / niet goed werkt. Het topic dat je beschreef, ben ik nu aan het lezen.
Als de originele remote al kuren heeft dan kun je dit Logitech niet kwalijk nemen, deze nemen hem as-is over en soms als je mazzel heb zelfs hidden funties zoals ik met mijn TV waar ik direct naar een input channel kan springen waar de originele remote ze stap voor stap afloopt.
En mocht de orignele remote wel werken dan kun je de commando's prima zelf inleren.
[ Voor 6% gewijzigd door schumi2004 op 30-12-2014 15:11 ]
Aan/uit: Soms wel in 1 x uit, soms niet in 1 x uit. In het laatste geval, moet ik de TV weer aanzetten, om dan uit de 3 uit-opties te kiezen met mijn Neo A2. (Wat niet de originele remote is, want die gebruik ik niet; maar wel een remote van Minix zelf.) Bij aan net zo: soms moet ik 3 of 4 x de helpfunctie van mijn Harmony One gebruiken, alvorens ik daadwerkelijk beeld heb op mijn TV. Dat kan een kwestie van handshake zijn en op te lossen met een vertraging/verlating/verandering van de (volgorde) van de commando's. Echter, gaat lang niet altijd de blauwe led van de Minix aan.
Verder in XBMC werken gewoon de normale PLAY, Pauze, Stop, Forward, Rewind, Info, enz. niet.
Het inleren met de originele remote is inderdaad een optie, mits die remote geen problemen heeft natuurlijk...
[ Voor 3% gewijzigd door Jorgen op 30-12-2014 15:16 ]
Verwijderd
Er zijn een drietal problemen welke in het begin niet voorkwamen.
- Het niet aan zetten van de versterker en af en toe het niet aan/uit zetten van de UPC mediabox.
- Het aan blijven van de verlichting van de toetsen wanneer deze in de lader staat, dit was nooit en de laatste tijd ineens.
- Tijdens het uitzetten/gebruiken van de afstandsbediening geeft het scherm allemaal garbage qua kleuren, maar reageert nog wel. Dit gebeurt af en toe.
Lijkt me dat de afstandsbediening niet helemaal fris is.
Als dit geregeld is, dan maar eens bekijken hoe ik het beste Harmony support de schakeltijd van de UPC box aan kan passen, want wanneer je van een andere activiteit tv wil gaan kijken, dan ziet de tv hem niet meer. Ofwel een handshake probleem waarbij de tv eerst op dat kanaal moet staan.
Kan het niet zo zijn dat je Onkyo receiver op "ALTIJD AAN" staatTackleberry schreef op maandag 29 december 2014 @ 14:27:
Heb last van het probleem dat mijn Onkyo receiver niet aan gaat bij het starten van een activiteit. De losse commando's PowerToggle en PowerOn werken gewoon, maar in combinatie met het starten van een activiteit lijkt dat niet te werken. Nu zie in MyHarmony niet de optie om een dergelijk commando toe te voegen. Bijvoorbeeld een paar seconden later alsnog een PowerOn doen. Ik kan alle commando's van de Onkyo toevoegen, behalve PowerOn, PowerToggle en PowerOff...
Ook is het volgens mij niet mogelijk om één van de PowerOn commando's zelf te vertragen. Ik zie alleen opties om extra commando's met vertraging toe te voegen.
Of kan ik hiervoor een andere setup tool gebruiken van deze pagina?
Ook irritant dat ik nu aan het maximum aantal devices zit met mijn Harmony 600..
Dan wordt er namelijk geen power toggle verstuurt door de harmony
Verwijderd
Welke mediabox heb jij? Ik kan eventueel checken welke instelling ik bij mijn box gebruik. Je kunt dit namelijk makkelijk zelf aanpassen.Arunia schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:51:
Net een case aangemaakt bij Logitech voor mijn Harmony Touch.
.
- Het niet aan zetten van de versterker en af en toe het niet aan/uit zetten van de UPC mediabox.
Als dit geregeld is, dan maar eens bekijken hoe ik het beste Harmony support de schakeltijd van de UPC box aan kan passen, want wanneer je van een andere activiteit tv wil gaan kijken, dan ziet de tv hem niet meer. Ofwel een handshake probleem waarbij de tv eerst op dat kanaal moet staan.
Dat heb ik ook sinds ik een firmware update op mijn Harmony Touch gezet heb. Bug or feature?Arunia schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:51:
- Het aan blijven van de verlichting van de toetsen wanneer deze in de lader staat, dit was nooit en de laatste tijd ineens.
Blijkbaar bug --> http://forums.logitech.co...rging-cradle/td-p/1239214
Blijkbaar ook al gefixed in de firmware update 31st July 2014 --> http://forums.logitech.co...-January-12th/m-p/1042729
Binnenkort dus maar weer eens de firmware updaten.
Dat verklaard iig 1 van mijn problemen.Secretaris schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:52:
[...]
Dat heb ik ook sinds ik een firmware update op mijn Harmony Touch gezet heb. Bug or feature?
Blijkbaar bug --> http://forums.logitech.co...rging-cradle/td-p/1239214
Blijkbaar ook al gefixed in de firmware update 31st July 2014 --> http://forums.logitech.co...-January-12th/m-p/1042729
Binnenkort dus maar weer eens de firmware updaten.
Maar voor zover ik weet heb ik laatst nog een update gedaan. Maar wie weet.
Ik heb die zwarte HD box. Volgens mij ook veranderd toen ik van de zilveren gewone kwam. En zeker toen ik overstapte naar de touch.Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 08:36:
[...]
Welke mediabox heb jij? Ik kan eventueel checken welke instelling ik bij mijn box gebruik. Je kunt dit namelijk makkelijk zelf aanpassen.
Het gaat om het overzetten van een activiteit waarbij de TV dan al aan staat. Blijkbaar moet eerst de box aan staan en dan de TV anders vinden ze elkaar niet. Samsung TV trouwens. Dat is wel een bekend euvel overigens.
Alleen op de site kun je geen vertraging instellen zoals dat met de software wel kon.
Maar na contact met logitech snappen ze het schijnbaar niet. Toen maar even laten zitten.
Verwijderd
De zwarte box, dat is lastig. Ik neem dat het de Cisco is. Dat is oveigens wel appart, want de originele Cisco AB schakelt niet goed. Ik gebruik hiervoor een Philips versie.
Bij mij is het overigens trouwens andersom: de tv moet eerst aanstaan voordat de data uit de cinema set goed wordt geinterpreteerd. Maar dat is een kwestie van volgorde.
Ik denk dat jij de inter-toets vertraging bedoelt. Ik zal eens kijken bij mij.
Volgens mij staat alles goed ingesteld. Het vreemde is dat het niet consequent gebeurt. Soms gaat de Onkyo wel aan, soms niet. Jammer dat de opties die de Harmony software biedt tekortschieten. Anders had ik er zelf wel een PowerOn activiteit achteraan gegooid...Grolsch schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:59:
[...]
Kan het niet zo zijn dat je Onkyo receiver op "ALTIJD AAN" staat
Dan wordt er namelijk geen power toggle verstuurt door de harmony
[ Voor 106% gewijzigd door Pierre op 16-01-2015 20:53 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Logitech Harmony Smart Control | € 73,21 | € 73,21 |
1 | Logitech Harmony Ultimate Hub | € 90,50 | € 90,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 163,71 |
Hoe komt het dat de Hub alleen duurder is dan de Hub met afstandsbediening? Of is de Hub die los wordt verkocht anders dan de Hub die bij de afstandsbediening wordt geleverd. Ik heb het verschil in ieder geval niet kunnen ontdekken?
(Als je in ieder geval dan naar de webshops kijkt die beide artikelen verkopen, is de Hub alleen vaak iets van €5,= duurder).
[ Voor 4% gewijzigd door Remco2001 op 21-01-2015 22:49 ]
Dat vroeg ik me ook al af, gister de smart control besteld voor bij mijn harmony touch bij logitech zelf.Remco2001 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 22:45:
# Product Prijs Subtotaal 1 Logitech Harmony Smart Control € 73,21 € 73,21 1 Logitech Harmony Ultimate Hub € 90,50 € 90,50 Bekijk collectie
Importeer productenTotaal € 163,71
Hoe komt het dat de Hub alleen duurder is dan de Hub met afstandsbediening? Of is de Hub die los wordt verkocht anders dan de Hub die bij de afstandsbediening wordt geleverd. Ik heb het verschil in ieder geval niet kunnen ontdekken?
(Als je in ieder geval dan naar de webshops kijkt die beide artikelen verkopen, is de Hub alleen vaak iets van €5,= duurder).
Daar is ie nu 89 euro maar er loopt een leuk kortingscode topic waardoor je daar nog 30% extra korting kan scoren: [Kortingscode] Logitech kortingscodes dan is ie nog maar 62,30 euro inclusief verzenden!
Hier staan alle mogelijkheden geloof ik: http://support.myharmony....upgrades-and-combinations
Verder staat er: If you currently own a Harmony Ultimate One or Harmony Touch remote then you may add either a Harmony Ultimate Hub or Harmony Smart Control to your Harmony system.
Nothing to see here
Dank je voor de tips. Ben voor de smart control gegaan. De ultimate vond ik toch iets te duur, voor wat je met je telefoon ook kan doen uiteindelijk. Afstandsbediening erbij is dan wel weer een pré, voor snel gebruik. En inderdaad, met kortingscode een fijn prijsje. Op de ultimate was de kortingscode ook bruikbaar, enkel scheelt het dan nog maar €5,= met de goedkoopste webshop in de pricewatch en kost ie nog €195,=.itsme schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:46:
[...]
Dat vroeg ik me ook al af, gister de smart control besteld voor bij mijn harmony touch bij logitech zelf.
Daar is ie nu 89 euro maar er loopt een leuk kortingscode topic waardoor je daar nog 30% extra korting kan scoren: [Kortingscode] Logitech kortingscodes dan is ie nog maar 62,30 euro inclusief verzenden!
Hier staan alle mogelijkheden geloof ik: http://support.myharmony....upgrades-and-combinations
Verder staat er: If you currently own a Harmony Ultimate One or Harmony Touch remote then you may add either a Harmony Ultimate Hub or Harmony Smart Control to your Harmony system.
Logitech heeft wel "homecontrol" ontworpen met een afstandsbediening wat erg op de ultimate-afstandsbediening lijkt, alleen met wat andere knoppen. En de hub van de "homecontrol" is ook anders schijnbaar of ik heb het verkeerd gezien, dat kan ook.
Overigens heb ik nog wel een groot iritatiepunt aan mijn Smart Control of beter gezegd, de beperktheid van de instelsoftware tov. de 'oude' software die bij m'n 555 zat:
Sinds enige weken ben ik eigenaar van een Sony STR-DN1050 receiver. Nou heeft deze de onhebbelijkheid dat de "tuner" ingangsknop op de afstandsbediening een 'toggle' is tussen FM en AM. Als ik nou als laatste de receiver aan heb gehad op FM radio en ik wil later dus de radio weer aanzetten, dan switched hij dus vrolijk naar AM

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Kan je dan niet de activiteit starten met "Tuner-select" en daarna altijd als volgend commando "input-select-fm-tuner". Dan schiet hij misschien even heen en weer van FM naar AM en weer terug, maar zo weet je zeker dat je altijd in de goede band uitkomt. Als dat ook niet kan, dan wordt het tijd om Logitech aan het werk te zetten. Die kunnen dat heus wel toevoegen.eymey schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:55:
Heeft er iemand eigenlijk al ergens weten te achterhalen of en wanneer dat mediacenter keyboard van Logitech, dat op de hub werkt en dus ook activiteitknoppen e.d. heeft, in Nederland beschikbaar komt?
Overigens heb ik nog wel een groot iritatiepunt aan mijn Smart Control of beter gezegd, de beperktheid van de instelsoftware tov. de 'oude' software die bij m'n 555 zat:
Sinds enige weken ben ik eigenaar van een Sony STR-DN1050 receiver. Nou heeft deze de onhebbelijkheid dat de "tuner" ingangsknop op de afstandsbediening een 'toggle' is tussen FM en AM. Als ik nou als laatste de receiver aan heb gehad op FM radio en ik wil later dus de radio weer aanzetten, dan switched hij dus vrolijk naar AM. Nou blijkt volgens de Logitech database er wel degelijk een input selector voor "FM radio" te zijn en die werkt ook, maar ik kan hem alleen aan een knop toewijzen BINNEN een activiteit. Als input voor het aanzetten van een activiteit is deze niet beschikbaar
.
[ Voor 3% gewijzigd door Vorlon op 30-01-2015 11:07 ]
"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek
In het andere geval, want je kan ook bij de nieuwe software nog steeds wel 'nieuwe' inputs (dmv. aanleren) definieren, ga ik m'n oude 555 er gewoon nog ff bij pakken om daar de direct fm tuner select uit te trekken
Maar ik blijf het gewoon jammer vinden dat Logitech zulke beperkingen in de software stopt waardoor je naar dit soort oplossingen moet grijpen. Terwijl je bij de oudere series (en software) gewoon wel veel meer mogelijkheden had.
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Zelfs de oude software vond ik soms beperkend/niet handig genoeg en als dat nog erger is geworden dan weet ik niet of ik daar blij van word.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
De ulitmate one start de koppeling, dan moet ik in mijn PS 3 de BD registreren, maar dan gebeurt er niets. Na een tijd krijg ik een timeout op mijn ultimate one.
Iemand een gedacht hoe dit moet?
Ik heb laatste gekeken, maar daar stond geen mogelijkheid op om vertragingen in onderdelen die tijdens het aanmaken van de activiteit toegevoegd zijn te koppelen. Kan alleen als je eronder iets toevoegd.MikeyMan schreef op zondag 01 februari 2015 @ 10:28:
Dat kan met de nieuwe software wel.
Vorige week hier nog naar gekeken namelijk.
Ofwel, tv kijken:
Tv aan
UPC mediabox aan
Ik wil een vertraging toevoegen aan de UPC mediabox waardoor deze later aan gaat en dus wel een handshake kan doen.
Ik krijg hier met geen mogelijkheid een vertraging of iets anders tussen.
Dus:
TV Aan
1500ms wachten
UPC box aan
zou volgens mij moeten lukken.
Thanks!
Met de versie die ik gebruik (My Harmony desktop app) kan ik dat soort zaken nog steeds niet instellen?MikeyMan schreef op maandag 02 februari 2015 @ 10:51:
Je kunt volgens mij gewoon bij elke activiteit aangeven wanneer deze aan moet gaan. Tussen de volgordes kun je nog wachttijden instellen.
Dus:
TV Aan
1500ms wachten
UPC box aan
Dit was exact iets wat ik mij zelf ook afvroeg! bedankt. Was bij Hifiklubben (Rotterdam) en daar verkopen ze het ook. winkel manager wist niet eens het verschil. erg slecht! btw. In het algemeen erg slechte service in die winkelitsme schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:46:
[...]
Dat vroeg ik me ook al af, gister de smart control besteld voor bij mijn harmony touch bij logitech zelf.
Be Awesome Instead
Nu ik de upgrade gedaan heb kan ik het iedereen aanraden, door de hub komt het veel minder voor dat een signaal gemist is door een van de apparaten.mdoe schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 07:33:
[...]
Dit was exact iets wat ik mij zelf ook afvroeg! bedankt. Was bij Hifiklubben (Rotterdam) en daar verkopen ze het ook. winkel manager wist niet eens het verschil. erg slecht! btw. In het algemeen erg slechte service in die winkel
Ook leuk, ik kan m'n nest en philips hue nu bedienen met de remote
Nothing to see here
Ik krijg jammer genoeg mijn PS3 niet gekoppeld aan de hub. Terwijl overal staat dat dit wel moet kunnen.itsme schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 07:39:
[...]
Nu ik de upgrade gedaan heb kan ik het iedereen aanraden, door de hub komt het veel minder voor dat een signaal gemist is door een van de apparaten.Werkt daarmee net nog iets beter. Daarnaast kan ik nu op een knop duwen (bijvoorbeeld tv kijken) en de remote meteen wegleggen, richten hoeft niet meer
Ook leuk, ik kan m'n nest en philips hue nu bedienen met de remote
Zal ik toch maar even de hotline moeten inschakelen.
Dit is dan ook wederom exact de reden waarom ik het wil hebbenitsme schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 07:39:
[...]
Door de hub komt het veel minder voor dat een signaal gemist is door een van de apparaten.Werkt daarmee net nog iets beter. Daarnaast kan ik nu op een knop duwen (bijvoorbeeld tv kijken) en de remote meteen wegleggen, richten hoeft niet meer.
Be Awesome Instead
N.a.v. mijn vraag van een tijdje geleden over mijn Minix Neo X8-H Plus i.c.m. een Logitech Harmony en XBMC / Kodi, heb ik de topics op de forums van kodi.tv gelezen. Ik heb nu voor mijn AB 2 extra apparaten toegevoegd, t.w. "Microsoft" "MCE Keyboard" en "Microsoft" "Windows Media Center SE". Ik kon daardoor nu zonder problemen alle letters en symbolen toewijzen die XBMC gebruikt, dus dat ging goed. Echter, de Minix wil er niet op reageren.SED schreef op maandag 29 december 2014 @ 19:52:
Jorgen, deze heb je al aangevuld?
Daarna ben ik bezig geweest met IR-learning. Dat leek een goede optie, aangezien de Minix wel reageert op sommige opdrachten van de Harmony One. IR-learning wilde helaas niet lukken, omdat de Minix A2 afstandsbediening kennelijk geen infraroodsignaal uitzendt.
Vervolgens heb ik mijn PS3-bluetooth-ontvanger van Logitech geprobeerd; helaas ook zonder succes. Het lijkt erop dat de Minix-afstandsbedieningen heel beperkt IR-signalen verzenden (links, rechts, op, neer, aan, uit, ok) en verder met RF werken. Daar kan de Harmony One dus verder niets mee.
Heeft iemand dit probleem voor zichzelf kunnen tackelen? Dan hoor ik heel graag, hoe dat gelukt is.
[ Voor 53% gewijzigd door Jorgen op 07-02-2015 13:54 ]
http://www.minixforum.com...y-full-support.449/page-5 r(ondom die pagina)
Daar worden tips gegeven waar je misschien nog iets aan hebt.
Copyright and left by SED...
Nogmaals dezelfde vraag: in welke versie van de software kan dat dan? In de My Harmony desktop app kan dit niet. Of ik zie echt iets over het hoofd.MikeyMan schreef op maandag 02 februari 2015 @ 10:51:
Je kunt volgens mij gewoon bij elke activiteit aangeven wanneer deze aan moet gaan. Tussen de volgordes kun je nog wachttijden instellen.
Dus:
TV Aan
1500ms wachten
UPC box aan
Als ik het goed gelezen heb in dat topic, dan lukt het alleen met rooten en dat wil ik liever niet.SED schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 15:00:
kijk nog eens hier:
http://www.minixforum.com...y-full-support.449/page-5 r(ondom die pagina)
Daar worden tips gegeven waar je misschien nog iets aan hebt.
Nu zag ik dat er ook IR > RF converters zijn en dat Logitech ook AB's heeft met een RF signaal. (Die zenden dan naar een Ultimate Hub die er weer IR van maakt.)
In principe zou je dus met een AB toch ook je Minix moeten kunnen bedienen. Ik vind het ook raar dat Minix dat niet in zijn firmware heeft zitten, aangezien je wel de meest basic opdrachten met een infraroodafstandsbediening kunt doen.
Smartphone gebruikte ik toch al voornamelijk als remote voor mijn Onkyo. Nu is het fijne dat ik mijn cd speler kan bedienen terwijl ik in een andere kamer ben.
Instellen was even wat tricky. AC Ryan, Sony BD, Horizonbox deden het plug en play. Onkyo ook maar die ging uit als ik bijvoorbeeld alleen TV wilde kijken, dus niet via de Onkyo aangesloten speakers. Powercommand aan toegevoegd en hij gaat nu alleen maar uit als ik op off druk. Bij switchen van activiteit blijft hij aan, precies wat ik wil.
Xbox had een extra ir blaster nodig. TV was even wat lastiger, source selecteren lukte steeds niet goed (andere source dan gewenst). Kwam er achter dat ik tegen de hub verkeerd had ingesteld dat je direct op source kan drukken om te bladeren. Nee bij mijn tv eerste keer source en daarna nog een keer alvorens hij gaat bladeren, op die manier ingesteld en werkt perfect. Wel nog even overbodige source kanalen uitgeschakeld op de tv.
Perfect! Alleen 1x gehad dat hij tijdens een activiteit ging updaten/rebooten en daarna vergat DAF er dingen aan stonden.
11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S
5x op plus drukken van volume en dan worden de commando's gequeued. Terwijl met een originele ab dit instant is.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Ik krijg het inderdaad ook niet voor elkaar om de vertraging tussen twee inschakelactiviteiten te slepen.Tackleberry schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 19:46:
[...]
Nogmaals dezelfde vraag: in welke versie van de software kan dat dan? In de My Harmony desktop app kan dit niet. Of ik zie echt iets over het hoofd.
Wellicht zou je bij de apparaatinstellingen de inschakelvertraging in kunnen verlengen?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik heb er gisteren een bij de MM gehaald, en het viel me op dat het ding een hele hoge pieptoon geeft. Blijkt dat de toetsverlichting dit veroorzaakt, als ik die uit zet is het weg. Naar mijn idee onacceptabel, heb ook een 700 en die geeft geen enkel geluid. Met gevoelige oren erg irritant...
Nu vandaag met veel pijn en moeite omgeruild voor een andere (gelet op andere batch), maar die doet het ook. In iets mindere mate, maar toch. Op internet kom ik dit euvel wel tegen maar de reacties zijn daar ook van 'omruilen die hap, zou niet zo moeten zijn'.
Iemand hier ervaringen mee? Kan toch niet normaal zijn? Hou je oor maar eens tegen de onderkant aan. Ik hoor het al zonder dat te doen, maar op deze manier hoor je bij mij een duidelijke snerpende piep/buzz...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik wist dat ik nu ook bluetooth apparaten zou kunnen bedienen met mijn Touch, maar ik kan nu ook mijn Sonos speakers en Philips Hue bedienen, dat was wel een leuke verrassing.
Al met al super tevreden en voor 90 euro een hele mooie aanvulling op mijn Touch en de apps zijn ook handig.
Welke harmony gebruik je? Want normaal reageert alles direct op een commando.Tylen schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 11:23:
Na een tijdje nu met de nieuwe Harmony te werken heb ik nog steeds dezelfde irritatie. Ik kan gewoon niet snel zappen met het apparaat. De originele ab's doen het veel sneller.
5x op plus drukken van volume en dan worden de commando's gequeued. Terwijl met een originele ab dit instant is.
Verbinding verbroken
Kan geen verbinding maken met MyHarmony-servers. Sluit de app, controleer de internetverbinding en probeer het dan opnieuw.
Of MyHarmony start maar blijft steken op 75%. Lees op het harmony forum wat recente posts dat er problemen zijn met de laatste silverlight?
Als ik wil synchronyseren stopt ie meteen met eeen CE1002 communicatiefout.
Sinds gisteren doet m'n Harmony Ultimate gek. Hij trikt niet meer bij het starten van een activiteit, hij zend dan ook geen signaal uit. Het afsluiten van een activiteit (alles uitzetten) zorgt ervoor dat ie in een loop blijft hangen.
Dacht even alles te resetten en opnieuw te synchroniseren maar helaas...
[ Voor 17% gewijzigd door catchingfire op 15-02-2015 18:55 ]
Hij lijkt geregeld 'vast' te zitten: niet alleen weigert hij iedere verbinding met de app, hij reageert ook totaal niet op de RF afstandsbediening.
Nou zijn er sinds gisteren wel problemen (wrs routering gerelateerd)bij mijn provider (telfort, kpn itns)
M'n Ultimate is nu volledig gereset blijkbaar, hij vraagt om verbinding met MyHarmony dus daar kan ik niks mee totdat het weer een keer lukt om 'm opnieuw te programmeren.
Gelukkig heb ik nog een Harmony One liggen die redelijk up-to-date was anders had het thuisfront een fijne uitdaging gehad in de carnavalsvakantie
Yep, hier nog eentje. Mijn inschatting was direct na aankoop ook al dat omruilen geen zin zou hebben, dus ik heb de mijn gewoon gehouden.Martijn schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 21:28:
Iemand hier met een Ultimate?
Ik heb er gisteren een bij de MM gehaald, en het viel me op dat het ding een hele hoge pieptoon geeft. Blijkt dat de toetsverlichting dit veroorzaakt, als ik die uit zet is het weg. Naar mijn idee onacceptabel, heb ook een 700 en die geeft geen enkel geluid. Met gevoelige oren erg irritant...
Ik heb er geen last van (lees: het is echt vrijwel onhoorbaar) als ik de toetsenbordverlichting op zijn aller, allerlaagst zet.
Die stand is wat lastig te bewerkstelligen omdat die on-screen sliders niet zo nauwkeurig werken, maar met wat kantelen van de vingers is het te doen.
Sowieso varieert die pieptoon met de helderheid. Experimenteer dus. En leer er helaas mee te leven.
Dit is m'n derde Harmony in zo'n 6 jaar tijd (895, 900 en nu Ultimate) maar ze hebben het nog steeds niet 100% onder de knie. Vooral die software die ze meeleveren steeds. Waanzin. Alsof ze niks leren van eerdere pogingen/versies.
Maar goed, alles nog steeds 100x praktischer dan 10 afstandbedieningen.
OK, technisch gesproken is dat hetzelfde netwerk ( ISPFabriek / KPN ITNS ) als waar ik op zit.catchingfire schreef op maandag 16 februari 2015 @ 09:39:
Lijbrandt glasvezel, en ga deze week om naar Telfort vanwege de overname van Lijbrandt door Telfort.
M'n Ultimate is nu volledig gereset blijkbaar, hij vraagt om verbinding met MyHarmony dus daar kan ik niks mee totdat het weer een keer lukt om 'm opnieuw te programmeren.
Gelukkig heb ik nog een Harmony One liggen die redelijk up-to-date was anders had het thuisfront een fijne uitdaging gehad in de carnavalsvakantie
En dat doet me dus nóg sterker vermoeden dat die hub wel heel erg afhankelijk is van verbinding met een server buitenaf, ook als je bv. (zoals in mijn geval) met een RF afstandsbediening bedient. Dat vind ik eigenlijk wel heel slecht

Zet je die normaal in het kastje bij de TV o.i.d., of onder de bank?

[ Voor 31% gewijzigd door Garyu op 16-02-2015 15:49 ]
It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
Harmony Ultimate One.felder schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 13:48:
[...]
Welke harmony gebruik je? Want normaal reageert alles direct op een commando.
Ik heb de tijd tussen de commando´s al op 0 gezet.
Ik heb deze ook, en deze werkt zonder problemen, en reageert ogenblikkelijk. Ik heb geen tijden moeten instellen. Werk je met of zonder de hub?Tylen schreef op maandag 16 februari 2015 @ 15:53:
[...]
Harmony Ultimate One.
Ik heb de tijd tussen de commando´s al op 0 gezet.
Normaal in het tv-meubel met al je toestellen. Want de draad van de miniblasters is maar ongeveer een metertje. Indien je wilt gebruik maken van de miniblasters natuurlijk.Garyu schreef op maandag 16 februari 2015 @ 15:47:
Misschien een heel erg domme vraag, maar waar zet je die 'smart hub' eigenlijk neer? Ik heb weinig plaats in mijn woonkamer..
Zet je die normaal in het kastje bij de TV o.i.d., of onder de bank?
[afbeelding]
Haha, damn - ik dacht dat dat ding zelf gewoon IR licht uitstraalde, als er IR-blasters aan zitten is dat natuurlijk wel zo makkelijkfelder schreef op maandag 16 februari 2015 @ 18:47:
[...]
Normaal in het tv-meubel met al je toestellen. Want de draad van de miniblasters is maar ongeveer een metertje. Indien je wilt gebruik maken van de miniblasters natuurlijk.

Je kan deze ook gebruiken zonder blasters. Maar dan moeten alle toestellen wel in line of sight van de hub staan. Ik gebruik de hub ook zonder blasters.Garyu schreef op maandag 16 februari 2015 @ 19:05:
[...]
Haha, damn - ik dacht dat dat ding zelf gewoon IR licht uitstraalde, als er IR-blasters aan zitten is dat natuurlijk wel zo makkelijk, die staan niet op de fotootjes
[ Voor 24% gewijzigd door felder op 16-02-2015 20:03 ]
Die losse blasters van Logitech zijn veel te duur
Heb geen hub. Had dit ook met mijn oude harmony.felder schreef op maandag 16 februari 2015 @ 18:45:
[...]
Ik heb deze ook, en deze werkt zonder problemen, en reageert ogenblikkelijk. Ik heb geen tijden moeten instellen. Werk je met of zonder de hub?
Het went wel, maar toch is het af en toe irritant
Kan ik in dat geval beter de Ultimate One kopen (zonder hub en dus goedkoper) omdat ik zal zo'n hub geval heb? Of toch voor de Ultimate gaan en de PS3 hub verkopen op bv Marktplaats?
Ik kan er niet duidelijkheid over vinden op de website van Harmony.
Dus de PS3 Harmony Adapter is inderdaad in feite hetzelfde als zo'n nieuwe Hub die bij de Ultimate zit?felder schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 15:02:
Je kan beter de ultimate one kopen. Je hebt immers al een hub, en deze is goedkoper dan de ultimate.
Ik denk dat je 2 dingen door elkaar ziet. Je hebt de ps3 adapter en je hebt de hub. Dit zijn totaal 2 verschillende toestelen.mattazing schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:12:
[...]
Dus de PS3 Harmony Adapter is inderdaad in feite hetzelfde als zo'n nieuwe Hub die bij de Ultimate zit?
De PS3 adapter is enkel los te kopen. Zie link: http://www.conrad.be/ce/n...0150219101211:s&WT.srch=1
De hub zit standaard bij de ultimate (niet de ultimate one) en smart control, of je kan hem ook los kopen.
Zie link: http://www.logitech.com/n...mony-ultimate-hub?crid=60
ik heb sinds een aantal dagen een harmony 350, werkt uitstekend moet ik zeggen.
enige probleem is dat op het moment dat ik op watch tv druk, dan gaat mijn samsung tv direct aan, alleen blijft mijn horizon box van UPC nog uit staan, die moet ik apart aanzetten.
Vervolgens is de box wel prima te bedienen met de harmony.
heb al zitten kijken bij de instellingen met opstart vertraging, maar die staat al op 0,0 voor de horizon box.
iemand een idee??
Zo ja, dan zou je de vertraging in dit geval op een (halve) seconde zetten of de volgorde kunnen aanpassen.
Heb je het juiste type voor de UPC box gekozen? Welke is het, met HDD? Het type is dan de UPC 8485DVB. Bij mij was ook de aan/uit functie niet goed met een ander type in de setup. Zet ook de UPC box als eerste in de start volgorde, hij start wat "trager" op....Scorpio861 schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 09:40:
enige probleem is dat op het moment dat ik op watch tv druk, dan gaat mijn samsung tv direct aan, alleen blijft mijn horizon box van UPC nog uit staan, die moet ik apart aanzetten.
Vervolgens is de box wel prima te bedienen met de harmony.
[ Voor 6% gewijzigd door keeszondag op 28-02-2015 23:56 ]
Aha vandaar dat het niet goed werkt, heb inderdaad een ander type ingevuld namelijk de SMT-G7400, die is dan waarschijnlijk zonder de hdd.keeszondag schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 23:54:
[...]
Heb je het juiste type voor de UPC box gekozen? Welke is het, met HDD? Het type is dan de UPC 8485DVB. Bij mij was ook de aan/uit functie niet goed met een ander type in de setup.
super bedankt voor je reactie en tevens oplossing van mijn probleem.
Lezen op sommige fora dat er slechte batches van 895 met losse contact punten...
Logitech maar bellen en dan krijg ik denk ik weer 50% korting, maar vind dat zo'n ding toch langer mee moet kunnen bij normaal gebruik!
De 895 zal niet meer te krijgen zijn en dan wordt het een Ultimate? Liefst heb ik wel losse cijfers toetsen en niet alles touchscreen...
- zet media player aan
- schakel automatisch naar HDMI3
Mijn media player ondersteunt geen HDMI-CEC, dus ik moet nu iedere keer handmatig het juiste HDMI-poort kiezen met de AB van de TV.
Dat ligt aan jouw tv. Kun je direct kiezen voor HDMI3, of is er één SOURCE knop, die alle bronnen (TV, HDMI1/2/3, SCART, TV, …) cyclisch langsloopt?Jayblue schreef op maandag 02 maart 2015 @ 20:34:
Kun je dan met de Harmony 350 het volgende doen, wanneer je op de knop "Media" drukt (wanneer TV al aanstaat):
- zet media player aan
Mijn laatste Harmony (885) hield het toch ruim 8 jaar uit. Het laden ging echt niet meer tenzij je hem schuin onder een hoek hield en de laag over de toetsen sleet er op sommige plekken vanaf. Heb een 650 gekocht omdat ik geen touchgeneuzel wil. Verwachtte dat het een stuk minder fijn zou zijn dan de vorige, maar hij bevalt goed: knoppen zijn fijner en AA's erin is stiekem ook wel fijn. De looks zijn wat minder, maar uiteindelijk doet ie wat ie moet doen en ligt hij best fijn in de hand. Wel even pielen met de config via de oude software naar de nieuwe overzetten (en blijft wat bloated meuk), maar all is welltrekker22 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 13:21:
na 2,5 jaar is mijn Harmony 895 al stuk!! reboot om de haverklap of blijft hangen.
Lezen op sommige fora dat er slechte batches van 895 met losse contact punten...
Logitech maar bellen en dan krijg ik denk ik weer 50% korting, maar vind dat zo'n ding toch langer mee moet kunnen bij normaal gebruik!
De 895 zal niet meer te krijgen zijn en dan wordt het een Ultimate? Liefst heb ik wel losse cijfers toetsen en niet alles touchscreen...
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Dat mag geen probleem zijn. Bij het inprogrammeren wordt gevraagd welke HDMI-ingangen in gebruik zijn en hoe die worden gekozen. Aan de hand daarvan worden de benodigde commando's bepaald.Jayblue schreef op maandag 02 maart 2015 @ 20:34:
Ik heb interesse in de Harmony 350, maar je kunt maar 1 activiteit aanmaken? Kun je dan met de Harmony 350 het volgende doen, wanneer je op de knop "Media" drukt (wanneer TV al aanstaat):
- zet media player aan
vind die touch zelf wel fijn, en ik heb alles in tv kastje en daar heb je dus ir blaster functie van nodig die op de 895 zit...2Dutch schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 09:16:
[...]
Mijn laatste Harmony (885) hield het toch ruim 8 jaar uit. Het laden ging echt niet meer tenzij je hem schuin onder een hoek hield en de laag over de toetsen sleet er op sommige plekken vanaf. Heb een 650 gekocht omdat ik geen touchgeneuzel wil. Verwachtte dat het een stuk minder fijn zou zijn dan de vorige, maar hij bevalt goed: knoppen zijn fijner en AA's erin is stiekem ook wel fijn. De looks zijn wat minder, maar uiteindelijk doet ie wat ie moet doen en ligt hij best fijn in de hand. Wel even pielen met de config via de oude software naar de nieuwe overzetten (en blijft wat bloated meuk), maar all is well
nou gister startte die toch weer... kijken hoe lang nog
Er is 1 source knop, die alle bronnen langsloopt.ikweethetbeter schreef op maandag 02 maart 2015 @ 23:01:
[...]
Dat ligt aan jouw tv. Kun je direct kiezen voor HDMI3, of is er één SOURCE knop, die alle bronnen (TV, HDMI1/2/3, SCART, TV, …) cyclisch langsloopt?
Dat maakt het lastiger, maar niet onmogelijk.Jayblue schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 19:51:
Er is 1 source knop, die alle bronnen langsloopt.
Soms zijn er IR commando's die niet op de oorspronkelijke AB staan. Download anders de Logitech software eens, maak een account aan en voer de gegevens van je apparatuur in. Dan zie je of je tv toevallig ook direct te kiezen ingangen heeft.
de afstandbediening is helemaal aan te passen naar je eigen wensen, ziet er netjes uit allemaal
maar de App voor op je telefoon is eigenlijk om te huilen of kijk ik overal overheen ? :-)
bijvoorbeeld de LightManager daar zie je onder apparaten L001 tm een paar L100 verder
deze kan ik niet van naam veranderen en ik hoef ook niet tot L200 zoveel te zien
onder activiteiten zie je ook alleen de vaste hardware knoppen maar bijvoorbeeld verlichting aan de activiteit toevoegen zoals op de afstandbediening op het display of aan de knoppen kan dat is in een activiteit in de App niet mogelijk ?
klopt dit allemaal of kijk ik ergens overheen ?
BarryMel
Wacht maar eens totdat je het op een tablet hebt gezien. Dan springen je gelijk de tranen in de ogen!barrymel schreef op zondag 08 maart 2015 @ 18:49:
maar de App voor op je telefoon is eigenlijk om te huilen of kijk ik overal overheen ? :-)
Ik snap niet dat mensen zo enthousiast kunnen doen over de ultimate. Je zou verwachten dat Logitech met al zijn ervaringen een stuk software zou moeten kunnen opleveren dat de beta fase voorbij is.
Ik heb me bij Kickstarter voor een NEEO ingeschreven. Zodra deze binnen is gaat mijn ultimate Marktplaats op
Mijn stuff -> http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/43289117
nou ik ben een beetje bijgedraaidjanser01 schreef op zondag 08 maart 2015 @ 20:48:
[...]
Wacht maar eens totdat je het op een tablet hebt gezien. Dan springen je gelijk de tranen in de ogen!
Ik snap niet dat mensen zo enthousiast kunnen doen over de ultimate. Je zou verwachten dat Logitech met al zijn ervaringen een stuk software zou moeten kunnen opleveren dat de beta fase voorbij is.
Ik heb me bij Kickstarter voor een NEEO ingeschreven. Zodra deze binnen is gaat mijn ultimate Marktplaats op
BarryMel
Dit topic is voor de afstandsbedieningen van Logitech Harmony.
Voor Cantata Haptique is er Cantata Haptique RS90 en RS90x smart afstandsbediening
Voor Unfolded Circle is er Universele opensource afstandsbediening Unfolded Circle
Voor andere alternatieven voor de Logitech Harmony, zoals Philips, One For All en Sofabaton is er [AB] Alternatieven voor Logitech Harmony