[AB] Logitech Harmony Advanced Universal Remotes [deel 3] Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 20 ... 44 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 32 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09 16:17
ebia schreef op zondag 29 september 2013 @ 20:14:
Ik heb al geruime tijd een Logitech Harmony 600 in huis, maar eigenlijk tot op heden nog weinig mee gedaan. Ik wil nu een nieuwe inpuls geven aan m'n 'home theater' met onder andere de bouw van een XBMC, etc.

Goed, nu heb ik dus die Harmony geprogrammeerd voor mijn televisie, een Philips 40PFL5606H. De meeste basisfuncties lijken goed te werken, echter als ik op de Guide knop druk gebeurt er niks. Ik had graag gezien dat ik daarmee de EPG in beeld kan toveren. Iemand ervaring hiermee? Voor alle duidelijkheid, ik gebruik dus de TV met een CI-module en Ziggo smartcard daarin, geen losse decoder.
Ondersteund de originele remote het wel, guide functie?
Dan de Harmony die laten leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebia
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-06 15:21
schumi2004 schreef op zondag 29 september 2013 @ 20:56:
[...]

Ondersteund de originele remote het wel, guide functie?
Dan de Harmony die laten leren.
Die heeft daar geen directe knop voor. Je moet eerst naar 'home' en dan één naar 'rechts' in het menu en dan 'selecteren'.

Zou zo'n sequence in de harmony ook te programmeren zijn of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 10:05
Ik heb de Harmony Touch nu al een paar maandjes, maar soms zou ik wel willen dat hij in het Nederlands was, ipv Engels. Dit vooral voor de kinderen die soms de "help" functie moeten gebruiken.

Zie ik iets over het hoofd?

Edit:
Blijkbaar is het in het nederlands zetten van de My Harmony site, voor dat je inlogt voldoende?

[ Voor 19% gewijzigd door sorted.bits op 16-10-2013 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
sorted.bits schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:56:
Ik heb de Harmony Touch nu al een paar maandjes, maar soms zou ik wel willen dat hij in het Nederlands was, ipv Engels. Dit vooral voor de kinderen die soms de "help" functie moeten gebruiken.

Zie ik iets over het hoofd?

Edit:
Blijkbaar is het in het nederlands zetten van de My Harmony site, voor dat je inlogt voldoende?
zoiets? http://logitech-en-amr.cu...e-on-my-harmony-remote%3F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
ebia schreef op zondag 29 september 2013 @ 21:11:
[...]

Die heeft daar geen directe knop voor. Je moet eerst naar 'home' en dan één naar 'rechts' in het menu en dan 'selecteren'.

Zou zo'n sequence in de harmony ook te programmeren zijn of niet?
Ik doe zelf wel zoiets om de juiste ingang van mijn TV te selecteren dus moet wel te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebia
Direct een button is er niet voor, ook niet op de originele afstandsbediening. Ik ga dus eerst weer naar zo'n homescherm en dan met cursor naar rechts. Op zich geen groot probleem.

Wat ik wel lastig vind is dat de afstandsbediening 'slim' probeert te zijn, en ook apparatuur gaat schakelen. Stel ik kijk al TV, en ik wil een filmpje kijken, dan begint ie met de tv 'aan' te zetten. Echter omdat de TV dan al aan staat, gaat hij dus uit.

Zo ook met het programmeren van een sequence om direct naar de EPG gaan mogelijk te maken. Als je toevallig niet in het juiste scherm staat, dan kun je wel de sequence uitvoeren, maar dan is het maar de vraag wat er terecht komt van je commando's.

Het zijn van die kleine dingen, waardoor je met de Harmony vaak juist extra door een menu moet gaan om bepaalde opties te selecteren die met de (erg beperkte) standaard afstandbediening bij de Philips tv weer geen enkel probleem zijn.

Ik zie het nog heel even aan, maar anders gaat het ding de prullenbak in of marktplaats op. Zo'n apparaat heb je immers om het je wat gemakkelijker te maken, niet moeilijker...

Ligt het aan mij of ben ik niet de enige tweaker die hier een beetje op af is geknapt? Of zijn de nieuwere/duurdere Harmony's weer zoveel beter dan het ding wat ik heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ondervind zelf geen problemen met de touch en switchen tussen activiteiten.

Stel ik ben tv aan het kijken dan staan: TV, versterker, Onvanger aan.
Switch ik dan naar film kijken. Blijft de tv aan maar schakeld naar ander hdmi ingang en versterker ook en ontvanger uit.

Stel ik switch dan weer meteen terug naar tv kijken gaat ontvanger weer aan.

Heb nooit last van dat de tv dan ook uitgaat. (alleen als ik hem in de tussentijd in de lader zet en dan weer een activiteit switch. Dan ooit kans dat de tv uitgaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
ebia schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:15:
Direct een button is er niet voor, ook niet op de originele afstandsbediening. Ik ga dus eerst weer naar zo'n homescherm en dan met cursor naar rechts. Op zich geen groot probleem.

Wat ik wel lastig vind is dat de afstandsbediening 'slim' probeert te zijn, en ook apparatuur gaat schakelen. Stel ik kijk al TV, en ik wil een filmpje kijken, dan begint ie met de tv 'aan' te zetten. Echter omdat de TV dan al aan staat, gaat hij dus uit.

Zo ook met het programmeren van een sequence om direct naar de EPG gaan mogelijk te maken. Als je toevallig niet in het juiste scherm staat, dan kun je wel de sequence uitvoeren, maar dan is het maar de vraag wat er terecht komt van je commando's.

Het zijn van die kleine dingen, waardoor je met de Harmony vaak juist extra door een menu moet gaan om bepaalde opties te selecteren die met de (erg beperkte) standaard afstandbediening bij de Philips tv weer geen enkel probleem zijn.

Ik zie het nog heel even aan, maar anders gaat het ding de prullenbak in of marktplaats op. Zo'n apparaat heb je immers om het je wat gemakkelijker te maken, niet moeilijker...

Ligt het aan mij of ben ik niet de enige tweaker die hier een beetje op af is geknapt? Of zijn de nieuwere/duurdere Harmony's weer zoveel beter dan het ding wat ik heb?
Wat TV aan en uit betreft moet je denk even met de stroom settings spelen (of iets in die trant) vermoed ik. Logitech zou namelijk moeten onthouden dat de TV al ingeschakeld is dus nogmaals inschakelen is inderdaad overbodig en moet vrij snel op te lossen zijn.

Wat EPG betreft is dat gewoon logisch toch, jij verwacht nu dat de Harmony klakeloos alles doet wat de originele remote niet eens kan. Lijkt mij eerder een user error. Als je manual let op in welk scherm je zit zul je dat met een sequence op je remote net zo goed moeten doen ;)

Zoals ik al eerder zei heb ik zelf zoiets om de input channel te kiezen dmv een sequence en ook daarbij gaat het wel eens niet goed omdat er iemand tussendoor loopt (lees huisdier bv) maar dat zijn dingen die ik accepteer omdat de originele remote het namelijk ook NIET kan, in 1x naar bepaalde input. Om daar nu de remote de schuld van te geven gaat mijn inziens toch wel ver maar kan aan mij liggen. Ben ook van mening dat geen enkele remote dit voor je af kan vangen tenzij je de direct IR code kunt achterhalen van je systeem.
Heb wel eens codes gezien in een Harmony profile die mijn originele remote niet eens kende maar wel werkte dus het kan z'n voordelen hebben ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebia
schumi2004 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:30:
[...]

Wat TV aan en uit betreft moet je denk even met de stroom settings spelen (of iets in die trant) vermoed ik. Logitech zou namelijk moeten onthouden dat de TV al ingeschakeld is dus nogmaals inschakelen is inderdaad overbodig en moet vrij snel op te lossen zijn.
Die settings zijn niet te vermijden. Want de logitech heeft in principe gelijk dat wanneer ik een film wil kijken, mijn tv ook moet aanstaan. Maar niet als hij al aanstaat.

Op één of andere manier wil het ding dat niet onthouden. Elke keer als de harmony even 'idle' is geweest, en ik pak hem op, dan krijg ik ook altijd weer zo'n help scherm voor m'n neus terwijl er niks aan de hand is. Misschien is het ding wel stuk?

Over de EPG heb je gelijk, dat is eerder een beperking van de TV dan van de Harmony. Ik had alleen gehoopt dat het daarmee makkelijker zou worden, maar in de praktijk blijkt dat het niet het geval: vind de knopjes (en dan met name het kleine 'home' knopje) erg klein en daardoor druk ik ze vaak verkeerd in. Ook de software vind ik niet echt om naar huis te schrijven.

Ik ga het eens met zo'n Philips ding proberen denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
ebia schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:42:
[...]

Die settings zijn niet te vermijden. Want de logitech heeft in principe gelijk dat wanneer ik een film wil kijken, mijn tv ook moet aanstaan. Maar niet als hij al aanstaat.

Op één of andere manier wil het ding dat niet onthouden. Elke keer als de harmony even 'idle' is geweest, en ik pak hem op, dan krijg ik ook altijd weer zo'n help scherm voor m'n neus terwijl er niks aan de hand is. Misschien is het ding wel stuk?

Over de EPG heb je gelijk, dat is eerder een beperking van de TV dan van de Harmony. Ik had alleen gehoopt dat het daarmee makkelijker zou worden, maar in de praktijk blijkt dat het niet het geval: vind de knopjes (en dan met name het kleine 'home' knopje) erg klein en daardoor druk ik ze vaak verkeerd in. Ook de software vind ik niet echt om naar huis te schrijven.

Ik ga het eens met zo'n Philips ding proberen denk ik...
Je kunt een issue aan maken bij Logitech, ze zijn uit ervaring altijd heel snel en correct in hun oplossingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:16
Ik ben op dit moment in bezit van een harmony remote en deze werkt gewoon naar wens. Maar ik was aan het kijken naar de smart control variant.
Wat ik mij dus afvroeg is het volgende.
Stel je wisselt van scene dmv je smartphone en daarna pak je de AB op. Werkt deze dan ook volgens ingesteld profiel van die scene.
Bijvoorbeeld van radio luisteren is zender up het wisselen van zender op de tuner en bij tv kijken op de setop box.
Ik kan niet zo 1 2 3 daar een echt antwoord op vinden :?

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medjai
  • Laatst online: 22:39
The-Source schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 21:11:
...
Stel je wisselt van scene dmv je smartphone en daarna pak je de AB op. Werkt deze dan ook volgens ingesteld profiel van die scene.
...
Ja dat werk inderdaad zo (en anders om ook, dus met AB van activiteit wisselen dan gaat je smartphone mee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogerSch
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05:16
Ik gebruik op dit moment naar alle tevredenheid een Harmony 900. Vooral de RF functionaliteit is geweldig. Echter om ook de mogelijkheid te hebben de apparatuur ook via een tablet of telefoon te bedienen wil ik eigenlijk de Harmony Ultimate Hub bestellen.
Mijn vraag is nu: Kan de Harmony Ultimate Hub samenwerken met de RF van de 900? Ik voel er niet veel voor om de Harmony Ultimate set te kopen die 200 euro duurder is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:22

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

The-Source schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 21:11:
Ik ben op dit moment in bezit van een harmony remote en deze werkt gewoon naar wens. Maar ik was aan het kijken naar de smart control variant.
Wat ik mij dus afvroeg is het volgende.
Bijvoorbeeld van radio luisteren is zender up het wisselen van zender op de tuner en bij tv kijken op de setop box.
Ik kan niet zo 1 2 3 daar een echt antwoord op vinden :?
Aanvullend: je hub is leidend. Ik gebruik 2 tablets, 2 iPhones en de ab door elkaar en dat werkt perfect. Ben echt heel blij met de eenvoud van dit systeem zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-09 08:04
RogerSch schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 05:19:
Ik gebruik op dit moment naar alle tevredenheid een Harmony 900. Vooral de RF functionaliteit is geweldig. Echter om ook de mogelijkheid te hebben de apparatuur ook via een tablet of telefoon te bedienen wil ik eigenlijk de Harmony Ultimate Hub bestellen.
Mijn vraag is nu: Kan de Harmony Ultimate Hub samenwerken met de RF van de 900? Ik voel er niet veel voor om de Harmony Ultimate set te kopen die 200 euro duurder is..
Ik zou nog even wachten....

Recent heeft mijn nog géén half jaar oude Harmony 900 spontaan de geest gegeven. Had al vier keer een wit scherm gehad, maar dat was steeds op te lossen door de batterij er even uit te halen. Van de week vond mijn vrouw de AB met een scherm met wat rare vegen enzo.... daarna een wit scherm. Zelfs de batterij wisselen hielp niet meer.

Schijnt een bekend probleem (google maar eens op die 900 problemen). De 900 wordt overigens niet meer geproduceerd. :+ Ik krijg nu van Logitech een Harmony Ultimate opgestuurd ter vervanging. _/-\o_

Edit:
Vandaag de Ultimate ontvangen in een twee keer zo grote doos dan de Harmony 900. Mooi verpakt, installatie via de website. Dus helaas alles weer handmatig inkloppen. Maar gelukkig kon ik de oude Harmony software nog gewoon benaderen, dus meer copy & paste.

Twee punten van kritiek:
1) De stroomadapters passen niet in de kindveilige stekkerdoos die ik normaliter voor de tv / audio installatie gebruik. De pinnetjes lijken een fractie dikker en puntiger. Opgelost door een 1 Euro adaptertje voor 2 stekkers erop te zetten.

2) Leuk die favorieten. Maar helaas kun je niet vanuit zowel sat receiver als IPtv receiver kanalen selecteren. Als provider kun je maar één provider (lees receiver) selecteren. Voor Satelliet is zelfs alleen Astra 1 te programmeren - Astra 2 is niet te vinden, en iedere sat kanalen lijst is één provider.

Maar als gratis vervanger voor de Harmony 900 mag ik niet klagen. Hij zapt in ieder geval soepeler dan mijn oude 900, en ligt beter in de hand.

[ Voor 31% gewijzigd door Flozem op 31-10-2013 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar vragen:

1: Weet iemand het verschil tussen:

- Harmony Ultimate (adviesprijs 279)
- Harmony Touch (adviesprijs 179) + Harmony Ultimate Hub (adviesprijs 79,99)

Het totaal van de losse producten is goedkoper van het Ultimate pakket.

2: Werkt mijn huidige Harmony One+ ook met de Ultimate Hub?

3: Mijn apparatuur staat in de buitenste 2 van 3 aparte kastjes. Deze kastjes zijn dicht! In de middelste staat de centerspeaker en sub. Gaat dit werken met 1 smart hub?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2013 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:05

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik weet het verschil niet precies. Ik heb zelf de Smart, daar zit zo'n hub bij. Die heb ik gewoon onder de bank gegooid, en die verspreidt het IR signaal zo breed dat het alle apparatuur in en om mijn audiomeubel bereikt (zo'n 3,5 - 4 meter afstand). En hij ligt mooi uit het zicht.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:46:
Ik weet het verschil niet precies. Ik heb zelf de Smart, daar zit zo'n hub bij. Die heb ik gewoon onder de bank gegooid, en die verspreidt het IR signaal zo breed dat het alle apparatuur in en om mijn audiomeubel bereikt (zo'n 3,5 - 4 meter afstand). En hij ligt mooi uit het zicht.
Zie aan je reactie dat ik wellicht niet specifief genoeg ben. Het zijn namelijk dichte kastjes waar mijn apparatuur in staat. Zal het aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

:| Mijn Harmony 555 is stuk zo te zien en al een tijdje uit de garantie : Pijltje naar beneden onder de OK knop moet ik heeeel hard indrukken om een reactie te krijgen :/

Iemand enig idee of ik iets zelf kan repareren of zal ik gewoon contact met Logitech opnemen en dan maar het beste hopen ??

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Als je contact opneemt krijg je waarschijnlijk te horen dat ze je niet kunnen helpen, en bieden ze je 35% korting op je volgende aankoop.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

pven schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:41:
Als je contact opneemt krijg je waarschijnlijk te horen dat ze je niet kunnen helpen, en bieden ze je 35% korting op je volgende aankoop.
Ik hoop op 50% maar 35% is ook goed ;)

Zo hebben een aantal bekenden heel goedkoop hun joystick en stuurtje buiten de garantie kunnen vervangen namelijk!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:28:
Paar vragen:

1: Weet iemand het verschil tussen:

- Harmony Ultimate (adviesprijs 279)
- Harmony Touch (adviesprijs 179) + Harmony Ultimate Hub (adviesprijs 79,99)

Het totaal van de losse producten is goedkoper van het Ultimate pakket.
Bij mijn weten is de Ultimate remote identiek aan de Touch. Bij die eerste wordt de hub er standaard met twee IR repeaters bijgeleverd.

De losse hub komt volgens de Logitech website met maar één IR repeater. Als jouw meubel uit drie gesloten kastjes bestaat, is dat één repeater te weinig.
2: Werkt mijn huidige Harmony One+ ook met de Ultimate Hub?
Geen idee.... kan er niets specifieks over vinden op de Logitech website, maar het lijkt erop dat alleen de Touch erop werkt. Misschien als je AB over RF functionaliteit beschikt... maar dat zou je dan moeten uitproberen.
3: Mijn apparatuur staat in de buitenste 2 van 3 aparte kastjes. Deze kastjes zijn dicht! In de middelste staat de centerspeaker en sub. Gaat dit werken met 1 smart hub?
Daar zijn de repeaters voor. Je kunt op de hub twee repeaters aansluiten. Dat zou in jouw geval voldoende moeten zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Flozem op 05-11-2013 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01:14
De Touch remote is niet identiek aan de Ultimate. De vorm van de Ultimate iets anders waardoor hij beter in de hand zou moeten liggen (extra rand aan de achterkant). Ook heeft de Ultimate haptische feedback zodra je op een knop drukt en een bewegingssensor zodat de toetsverlichting aangaat zodra je hem oppakt.

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibiben95
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-08 09:39
Ben van plan om een harmony 300(i) aan te schaffen voor mijn digitenne, schotel voor Marokkaanse tv (jaja daarbij hoort zo een lelijke schotel die uit je huis steekt haha), tv zelf en de imito mx2.

Digitenne en de tv zelf gaan wel lukken. Maar lukt dit nou ook met de imito. Kan ik door middel van het aanschaffen van een IR receiver de harmony gebruiken op mijn imito. Dit om te navigeren door xbmc. Rest doe ik gewoon met mijn airmouse. Of kan ik dit ook verwezenlijken zonder IR receiver. Want hoe minder kabels hoe beter.

En kan ik mijn harmony ook samen laten werken met mijn marokaanse schotel receiver van onbekende merk. Volgens mij wel toch?

En bij deze alle 4 de apparaten heb ik natuurlijk de 4puntdruktoets nodig om te navigeren door de menu's. Kan ik dit gedeelte voor alle 4 de apparaten gebruiken. Dus dat als ik op tv druk dat ik dan dmv van de 4drukpunttoets door de menus doorblader. En als ik op de xbmc knop druk door de menus van xbmc kan bladeren.

Want door sommige reviews krijg ik het idee dat elke knop voor één bepaalde apparaat werkt omdat ze zeggen dat ze knoppen tekort komen. Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel haha.

Is deze situatie dus te verwezenlijken met de Harmony 300? Dus Marokaanse tv (satteliet), imito mx2, samsung tv, digitenne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

nero355 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:40:
:| Mijn Harmony 555 is stuk zo te zien en al een tijdje uit de garantie : Pijltje naar beneden onder de OK knop moet ik heeeel hard indrukken om een reactie te krijgen :/

Iemand enig idee of ik iets zelf kan repareren of zal ik gewoon contact met Logitech opnemen en dan maar het beste hopen ??
Ik heb ditzelfde met de volume up op mijn 555. Hij klikt wel gewoon als ik het knopje normaal indruk, maar om een reactie te krijgen moet ik het knopje dieper/harder/langer indrukken. Hoor jij het klikje ook al wel eerder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01:15
De 885 van ons heeft dat ook. Maar mag ook wel na zoveel jaar.
Nu nog even geld voor de Touch. ;P

Maar de volume omhoog en de richting omhoog en rechts zijn aardig gaar waardoor je inderdaad erg hard moet duwen.

Tja, zo'n afstandsbediening voor alle apparaten gaat wat harder dan eentje die je voor 1 apparaat gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Tis alleen jammer dat er geen vergelijkbare vervanger meer is in dezelfde prijsklasse als de 555 zat.

Eventueel de Harmony 650, maar zie ik het nou goed dat je daar 5 vast gedefinieerde activiteiten hebt via vaste knopjes en er niet meer dan 5 kunt definiëren? Klopt dat?

Tja de eerstvolgende qua prijs is dan de Touch. Erg mooi qua uiterlijk, maar toch best een hoge prijs.

@Hieronder: Ja ik zie het ineens ook. Ik had verwacht dat ie helemaal niet meer leverbaar zou zijn, maar er is blijkbaar nog een webshop die hem op voorraad heeft! :)

[ Voor 18% gewijzigd door hars73 op 20-11-2013 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hageneis
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-12-2024
hars73 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 22:18:
Tis alleen jammer dat er geen vergelijkbare vervanger meer is in dezelfde prijsklasse als de 555 zat.

Eventueel de Harmony 650, maar zie ik het nou goed dat je daar 5 vast gedefinieerde activiteiten hebt via vaste knopjes en er niet meer dan 5 kunt definiëren? Klopt dat?

Tja de eerstvolgende qua prijs is dan de Touch. Erg mooi qua uiterlijk, maar toch best een hoge prijs.
Ik zie nog steeds een 555 in de pricewatch staan hier.
Ik moet zeggen dat ik de huidige beschikbare types ook een beetje teleurstellend vindt en dat terwijl de accu van mijn One bezig is met overlijden. Ondanks dat ik niet zo veel activiteiten gebruik (ik heb momenteel welgeteld 1 activiteit in de harmony zitten) zou ik eigenlijk niet vast willen zitten aan een aantal voorgedefinieerde knopjes voor activiteiten. Daarbij wil ik voor de voornaamste knoppen (volume, zappen en de zendernummertjes) geen touch hebben. Dan is de 900 volgens mij de enige echte optie die er nog is (okay, en die ene 555 die nog in de PW staat)

Desktop | Server | Laptop

• Arunia
De touch heeft ook gewoon vaste volume, zender en navigatie hoor.
Ik zei zendernummertjes ;) dus de 0 t/m 9. Die gebruik ik eigenlijk best veel en ook van die vind ik het best handig als ik ze blind kan vinden. De 1000 had ook volume, zappen en navigatie met een fysieke knop maar daar miste ik op een gegeven moment ook de cijfertjes op. Ik wil eigenlijk alleen het scherm voor activiteiten en custom knoppen die niet op een standaard ab zitten.

• Arunia
Je hebt gelijk. Daar had ik overheen gelezen. Inderdaad, cijfers zitten er niet op.

Nu is het zo dat wij daar natuurlijk ook lang over hebben nagedacht, maar voor tv kijken heb ik nergens problemen mee. Mijn vrouw is de zappert zeg maar. Maar ook degene die nu klaar is met de problemen met de 885 en niet reagerende knoppen. Serieus als ik nu bepaalde knoppen in moet drukken dan kraakt die hele afstandsbediening.

• Bas Post
  • Laatst online: 01:03
Misschien weet iemand of het mogelijk is, om alleen de Hub los te kopen en i.c.m. met mijn huidige Harmony 900 te gebruiken?
Ik kan niks vinden op het internet of dit mogelijk is. Ik zou heel graag de 900 blijven gebruiken en de Hub kunnen aansturen met de 900 en met de IOS app via mijn iDevices extra kunnen bedienen.

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc1982
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-06 19:35
Lees al even mee hier, kan zijn dat ik het gemist heb, maar is de 700 (vrijwel) niet meer te krijgen?
heb 'm zelf voor 65 a 70 gekocht, nu nog maar 1 vermelding in de pricewatch van ca 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

hars73 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 20:50:
Ik heb ditzelfde met de volume up op mijn 555. Hij klikt wel gewoon als ik het knopje normaal indruk, maar om een reactie te krijgen moet ik het knopje dieper/harder/langer indrukken. Hoor jij het klikje ook al wel eerder?
/Trage reactie : Helaas wel ja... moet dat ding echt helemaal naar beneden dooddrukken zowat om respons te krijgen :|
hars73 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 22:18:
Use the mighty Pricewatch : pricewatch: Logitech Harmony 555 Advanced Universal Remote :)

Maar er is wel zorgerlijk weinig aanbod inderdaad :X Misschien vanwege nieuws: Logitech gaat Harmony-lijn van de hand doen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibiben95
ibiben95 schreef op maandag 18 november 2013 @ 22:50:
Ben van plan om een harmony 300(i) aan te schaffen voor mijn digitenne, schotel voor Marokkaanse tv (jaja daarbij hoort zo een lelijke schotel die uit je huis steekt haha), tv zelf en de imito mx2.

Digitenne en de tv zelf gaan wel lukken. Maar lukt dit nou ook met de imito. Kan ik door middel van het aanschaffen van een IR receiver de harmony gebruiken op mijn imito. Dit om te navigeren door xbmc. Rest doe ik gewoon met mijn airmouse. Of kan ik dit ook verwezenlijken zonder IR receiver. Want hoe minder kabels hoe beter.

En kan ik mijn harmony ook samen laten werken met mijn marokaanse schotel receiver van onbekende merk. Volgens mij wel toch?

En bij deze alle 4 de apparaten heb ik natuurlijk de 4puntdruktoets nodig om te navigeren door de menu's. Kan ik dit gedeelte voor alle 4 de apparaten gebruiken. Dus dat als ik op tv druk dat ik dan dmv van de 4drukpunttoets door de menus doorblader. En als ik op de xbmc knop druk door de menus van xbmc kan bladeren.

Want door sommige reviews krijg ik het idee dat elke knop voor één bepaalde apparaat werkt omdat ze zeggen dat ze knoppen tekort komen. Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel haha.

Is deze situatie dus te verwezenlijken met de Harmony 300? Dus Marokaanse tv (satteliet), imito mx2, samsung tv, digitenne
No one? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:22

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

euh dat zijn behoorlijk wat vragen

1. je kan hier compatibility checken met je schote receiever: http://myremotesetup.com/...RelativePath=ProcSpice%2F

2. Ja je kan je harmony gebruiken om pc's aan te sturen met een ir receiver en zeker XBMC. Hoe precies hangt af van je receiver en je OS. Beste plek om te zoeken is hier: http://forum.xbmc.org/showthread.php?tid=95063

3. Uiteraard kan je XBMC op honderd andere manieren controllen, zie hier voor de xbmc website en wiki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Meer mensen last van een continue disconnectie van hun harmony ultimate ?

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:03
ibiben95 schreef op maandag 18 november 2013 @ 22:50:

Dat moet lukken. Je hebt sowieso de learn functie waarbij je toetsen aan kunt leren. En je kunt de klantenservice van Logitech altijd contacten als een apparaat niet in het bestand staat.
Dit werkt sowieso. Als ik op tv druk kan ik bladeren door het menu van mijn tv. Als ik op DVD druk dan blader ik met dezelfde toetsen door het menu van m'n blu-ray speler.
Alle knoppen zijn voor ieder apparaat weer opnieuw in te stellen. Ik denk dat ze in de reviews meer bedoelen dat ze graag nog wat meer knopjes op de AB hadden gezien. Ik red me prima met de 300. :)
Heb aangesloten: tv, receiver, mediaspeler en blu-ray speler.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 12:59
Zou iemand mij misschien kunnen voorzien van advies?
Ik wil mijn eerste universele afstandsbediening gaan bestellen, nu twijfel ik heel erg tussen Logitech en Philips.

Logitech Harmony 650
Philips Prestigo SRT8215/10

Nu vind ik het design van de Philips veel mooier dan de Logitech (Logitech gedateerd?)

Wat ik wil bedienen:

UPC Horizon Box
Intel NUC HTPC
Rapsberry Pi HTPC
Samsung TV
Playstation 3

Welke oplossing raden jullie mij aan, Philips of Logitech?
Is zo'n instapmodel een goede keuze, of kan ik beter gaan voor een duurdere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:16
dx5314 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:33:
Zou iemand mij misschien kunnen voorzien van advies?
Ik wil mijn eerste universele afstandsbediening gaan bestellen, nu twijfel ik heel erg tussen Logitech en Philips.

Logitech Harmony 650
Philips Prestigo SRT8215/10

Nu vind ik het design van de Philips veel mooier dan de Logitech (Logitech gedateerd?)

Wat ik wil bedienen:

Intel NUC HTPC
Rapsberry Pi HTPC
Samsung TV
Playstation 3

Welke oplossing raden jullie mij aan, Philips of Logitech?
Is zo'n instapmodel een goede keuze, of kan ik beter gaan voor een duurdere oplossing?
De afstandsbedieningen versturen een infrarood signaal en dus moeten de apparaten een ontvanger (oogje) hebben voor dat signaal.
De Raspberry Pi en Playstation 3 hebben geen ontvanger voor het infrarode signaal en mogelijk de Intel NUC ook niet. Dus daar zou je losse ontvangers voor moeten aanschaffen.
Voor de Raspberry Pi en (mogelijk) de Intel NUC HTPC heb je dan een USB receiver nodig; zoiets: ebay link.
Voor de playstation heeft Logitech een losse receiver: Logitech PS3 remote.
Zelf heb ik deze gekocht voor mijn Raspberry Pi, maar die heb ik nog niet geprogrammeerd in mijn Logitech Harmony. Bedenk ook dat je de universele afstandsbediening moet "programmeren" om te bepalen welke apparaten gebruikt worden en welke knoppen welke functie moeten versturen. De software helpt hierbij d.m.v. wizards, maar het kan toch nog best veel tijd kosten om alles helemaal naar wens in te stellen (natuurlijk afhankelijk hoe veeleisend je ben).

Het grote verschil tussen de Logitech en Philips universele afstandsbedieningen is dat de Logitech Harmony's "onthouden" welke apparaten aan of uit staan. Dus bij het wisselen tussen activiteit hoeft niet eerst alles te worden uitgeschakeld. Bijvoorbeeld bij het wisselen tussen playstation gamen en film kijken "weet" de Logitech Harmony dat de tv al aan staat, en zal die de tv niet eerst uitzetten.

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:21
Ik krijg echt met geen mogelijkheid mijn Harmony Touch meer gesynced, zoals ik lees een bekend probleem bij de Touch. Gisteravond de hele avond bezig geweest, maar de knop blijft maar grijs.

Toch maar even een mail gestuurd naar Logitech. Nog meer mensen die hier problemen mee hebben (gehad)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Welke melding krijg je?

De coating van mijn Touch liet wat los. Dit heb ik bij Logitech gemeld, en tot mijn verbazing krijg ik een paar dagen later een nieuwe Touch in de bus. Kan ik nu de oude wat beschadigde Touch verkopen, of wordt die door Logitech geblokkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-09 16:34
pven schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:08:
Welke melding krijg je?

De coating van mijn Touch liet wat los. Dit heb ik bij Logitech gemeld, en tot mijn verbazing krijg ik een paar dagen later een nieuwe Touch in de bus. Kan ik nu de oude wat beschadigde Touch verkopen, of wordt die door Logitech geblokkeerd?
Ik heb na problemen met mijn 600 een 650 gekregen, moest er hemel en aarde voor bewegen omdat Logitech dacht dat de afstandsbediening al eerder gebruikt was dan ik hem had aangeschaft. Was echt niet normaal hoe moeilijk ze er om deden, ik had de bon en alles. Maar wel blij dat hij is vervangen, een aantal knoppen reageerden bijna niet meer.

Toen heb ik de 600 uitelkaar gehaald en met contactspray de punten schoongemaakt en nu reageert hij weer beter, maar kan hem niet meer synchen omdat hij als defect is geregistreerd bij Logitech. Dat vind ik vrij logisch natuurlijk, dat ze hem blokkeren.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Duidelijk, dan gaat deze naar de milieustraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 14:25
Ik gebruik al jaren naar volle tevredenheid een 525, maar nu heb ik toch een vraagje.
Ik heb een receiver welke verschillende knoppen heeft voor de verschillende kanalen, maar naast dat deze knoppen de kanalen switchen schakelen ze de receiver ook in indien hij uit staat, en dan staat hij direct op het juiste kanaal.
Super handig, maar ik krijg mijn Harmony niet zover dat hij dat gebruikt. De Harmony wil altijd de Power knop gebruiken, en dan van kanaal switchen. Dat is onhandig, want tijdens het opstarten reageert de receiver een seconde of 5 niet, dus moet er een lange delay in...
Wat ik al had bedacht, is de Power On gewoon uitschakelen, daarna stuurt de Harmony het commando voor het juiste kanaal en dan gaat de receiver aan.
Dat gaat alleen mis op het moment dat de Harmony de boel aan wil zetten en hij stond al op het goede kanaal (van de vorige activity), dan volgt er geen kanaal-commando en gaat hij dus niet aan...
Hm, beetje warrig verwoord, maar hopelijk snappen jullie wat de bedoeling is. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Mijn ouders willen eind dit jaar een AV-receiver kopen en het tv-geluid via de receiver laten lopen. Daarnaast hebben ze van UPC zo'n settopbox, dus ik dacht: tijd voor een Harmony. Nu zijn ze niet zo gadgetgeil als mijn vriendin en ik, dus een Harmony One (of wat de opvolger daarvan ook maar is nu) van dik 100 euro is geen optie. In de PW vind ik nog een aanbieder van de "oude vertrouwde" Harmony 555.

Is zo'n oud model (introductie 2008) nog een beetje actueel? Aan de ene kant zou ik zeggen: ja, want hij wordt gewoon via internet geüpdatet met de nieuwste codes (toch?), aan de andere kant kan het zijn dat de laatste Harmony Software hem niet herkent omdat hij niet meer ondersteund wordt (hij staat niet meer bij de actuele modellen van Logitech).

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grrrrrene schreef op maandag 09 december 2013 @ 06:58:
Mijn ouders willen eind dit jaar een AV-receiver kopen en het tv-geluid via de receiver laten lopen. Daarnaast hebben ze van UPC zo'n settopbox, dus ik dacht: tijd voor een Harmony. Nu zijn ze niet zo gadgetgeil als mijn vriendin en ik, dus een Harmony One (of wat de opvolger daarvan ook maar is nu) van dik 100 euro is geen optie. In de PW vind ik nog een aanbieder van de "oude vertrouwde" Harmony 555.

Is zo'n oud model (introductie 2008) nog een beetje actueel? Aan de ene kant zou ik zeggen: ja, want hij wordt gewoon via internet geüpdatet met de nieuwste codes (toch?), aan de andere kant kan het zijn dat de laatste Harmony Software hem niet herkent omdat hij niet meer ondersteund wordt (hij staat niet meer bij de actuele modellen van Logitech).
De codes staan inderdaad bij Logitech, die zullen dus geen probleem geven. Ik neem ook aan dat de 555 nog "gewoon" ondersteund wordt, klanten die een 555 hebben zullen die mogelijk ook nog af en toe aan willen passen. Als ik jou was zou ik de helpdesk even mailen, die kunnen je dat zo vertellen en waarschijnlijk heb je met een paar dagen antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hageneis
  • Laatst online: 25-12-2024
Rupie schreef op maandag 09 december 2013 @ 08:32:
[...]

De codes staan inderdaad bij Logitech, die zullen dus geen probleem geven. Ik neem ook aan dat de 555 nog "gewoon" ondersteund wordt, klanten die een 555 hebben zullen die mogelijk ook nog af en toe aan willen passen. Als ik jou was zou ik de helpdesk even mailen, die kunnen je dat zo vertellen en waarschijnlijk heb je met een paar dagen antwoord.
Mijn 555 wordt nog steeds herkend door Logitech software, laatst weer wat aanpassingen gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik heb al reactie van Logitech. Een beetje een standaard antwoord, maar de support blijft gewoon bestaan. Wel waarschuwen ze voor een AB die je 2e hands koopt, waar dan geen garantie meer op zit, maar een die nog nooit gekoppeld is geweest zou geen probleem moeten zijn. Het wordt dus gewoon een Harmony 555 voor mijn ouders :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 14:44
Ik heb nog een One in de aanbieding. Zie V&A link in signature.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 16:40
Op dit moment heb ik een Harmony One met PS3 adapter. De PS3 adapter zou ik misschien willen vervangen door de Harmony Hub, maar ik kan er niet echt wijs uit worden of deze ook samenwerkt met de Harmony One.
Weet iemand dit toevallig?

Edit:
Toch kunnen vinden. Gaat niet werken, de hub verwacht een RF signaal en de one heeft dit niet. De hub kan alleen met de smart, touch of ultimate samenwerken. (Of smartphone)

[ Voor 28% gewijzigd door FireFly3k op 16-12-2013 21:09 ]

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accountant
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:11
Heb sinds een week of 3 een Touch gekregen na een garantieclaim, gebruik deze hoofdzakelijk op de slaapkamer. In de woonkamer gebruik ik nog steeds de one.

Moet zeggen dat ik de one veel fijner in het gebruik vind. Het is dat ik hem gratis kreeg maar geef de voorkeur nog steeds aan de One. De Touch heeft wel prettige afmetingen maar het groot aantal functies op het touchbord vind ik onprettig werken.

Weet iemand trouwens of de touch ook een sensor heeft dat hij vanzelf oplicht als je hem opppakt? Ik weet niet of ik een instelling over het hoofd zie maar ik vind het zwaar irritant dat ik eerst op het schermpje moet tikken.

Hiervoor had ik overigens een 555 of 525 die heeft het helaas begeven. Die was prijstechnisch en qua functionaliteiten top. Volgens mij 50 euro ofzo en daar kon ik alles mee. Vind de huidige prijs range wel aan de hoge kant. Maar goed het is wel top software zou echt niet meer zonder willen!

[ Voor 15% gewijzigd door Accountant op 17-12-2013 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Laatst online: 20:16
Accountant schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:12:
...
Hiervoor had ik overigens een 555 of 525 die heeft het helaas begeven. Die was prijstechnisch en qua functionaliteiten top. Volgens mij 50 euro ofzo en daar kon ik alles mee. Vind de huidige prijs range wel aan de hoge kant. Maar goed het is wel top software zou echt niet meer zonder willen!
Ik vind de huidige range ook duur.
Daarom was ik blij dat er nog een winkel een partij 555's op de kop heeft weten te tikken en ze verkoopt voor een leuk prijsje.
Dus toen mijn 525 het vorige week nauwelijks nog deed, heb ik zo'n 555 gekocht.
Gelukkig kon ik de 555 direct met de Harmony software updaten alsof het de 525 was.
Dus het koste totaal geen inspanning om de 555 in gebruik te nemen. :)

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:21
Ik vind de touch zelf vele malen beter dan de One. De one heeft veel te veel knoppen en mist dan ook nog belangrijke knoppen (rood/geel/blauw/groen). Eigenlijk alle knoppen die ik nodig heb zitten op de Touch en het touchscreen werkt naar mijn beleving ook veel beter dan op de One, dus goed te gebruiken voor de nummers (al gebruik ik eigenlijk altijd de CH+ en CH- om te switchen).

Vorige week een One+ gekocht voor de slaapkamer (en dan zit er ook nog een veel te fel ledje in de oplader), maar deze staat inmiddels alsweer te koop en is vervangen door een Touch.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accountant
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:11
Mr_Blobby schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:05:
[...]

Ik vind de huidige range ook duur.
Daarom was ik blij dat er nog een winkel een partij 555's op de kop heeft weten te tikken en ze verkoopt voor een leuk prijsje.
Goeie tip! Ondanks de ouderdom qua type zeker een toppertje! En kon 15 activiteiten onthouden de nieuwere goedkopere slechts 5 ofzo volgens mij.
M@cer schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:28:
Ik vind de touch zelf vele malen beter dan de One. De one heeft veel te veel knoppen en mist dan ook nog belangrijke knoppen (rood/geel/blauw/groen). Eigenlijk alle knoppen die ik nodig heb zitten op de Touch en het touchscreen werkt naar mijn beleving ook veel beter dan op de One, dus goed te gebruiken voor de nummers (al gebruik ik eigenlijk altijd de CH+ en CH- om te switchen).
Heb wel het idee dat de apparaten sneller en beter reageren met de touch. Misschien moet ik er gewoon nog ff aan wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
Mijn oude Harmony laad niet ''meer'' op. Hij heeft nooit lekker opgeladen.
Ondanks dit ben ik wel zeer tevreden over de logitech.

Nu wil ik hem gaan vervangen. Ik zit te kijken naar de:
Touch.

en naar de

Ultimate.

Als ik het goed begrijp is de ultimate de touch plus de smart hub?

Dat zou wel raar zijn omdat volgens de website http://www.logitech.com/nl-nl/harmony-remotes goedkoper uit zou zijn als je ze los van elkaar koopt.....

[ Voor 14% gewijzigd door 0Burner0 op 25-12-2013 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 15:37

PnD

like in Pinda ^_^

Ik zie dat de hub los verkocht gaat worden, kan mijn Harmony 555 deze aansturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivan4you
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 16:01
Vraagje aan de Belgische Telenet klanten.Hoe hebben jullie de rode knop geprogrameerd op de Harmony one/600/650/700 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier666
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-04 21:46
Ik gebruik al jaren een ONE tot volle tevredenheid en kan deze zeker aanraden.
Weet iemand hoe ik de volgorde van activiteiten in kan stellen via myharmony?

Via de remote software kan het, maar daarmee kan ik niet met mijn account inloggen, ander account wel, maar das dus verkeerde activiteiten en devices ;)

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

reinier666 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 17:33:
Ik gebruik al jaren een ONE tot volle tevredenheid en kan deze zeker aanraden.
Weet iemand hoe ik de volgorde van activiteiten in kan stellen via myharmony?

Via de remote software kan het, maar daarmee kan ik niet met mijn account inloggen, ander account wel, maar das dus verkeerde activiteiten en devices ;)

Alvast bedankt
Linkerkant menuitem "Knoppen" -> "Schermopties" -> "Activiteitenscherm" en dan kun je volgorde veranderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kavorka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05 10:53
0Burner0 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 12:28:

Nu wil ik hem gaan vervangen. Ik zit te kijken naar de:
Touch.

en naar de

Ultimate.

Als ik het goed begrijp is de ultimate de touch plus de smart hub?

Dat zou wel raar zijn omdat volgens de website http://www.logitech.com/nl-nl/harmony-remotes goedkoper uit zou zijn als je ze los van elkaar koopt.....
The Harmony Ultimate has haptic/ vibration feedback on button presses, an accelerator to activate the LCD display when it's picked up, and a more prominent nub on the back to better assist in reaching the transport controls above the screen. These points aside, the Harmony Touch will have the same capabilities as the Harmony Ultimate if the Harmony Ultimate Hub upgrade is connected with it.

Extra info:
http://nl.hardware.info/r...-review-ultiem-universeel

[ Voor 4% gewijzigd door kavorka op 28-01-2014 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0Burner0 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 12:28:
Koop gewoon een nieuwe accu op internet. Kost iets van 20 euro, en dan is alles weer perfect.

Sterker, ik heb het gevoel dat mijn nieuwe accu beter werkt dan de originele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 15:26
weet iemand of er iets te doen is als hij niet wil updaten ? Ik heb een harmony one en heb wat functies gewijzigd maar hij blijft hangen op 0% als ik hem wil updaten. Gister avond had ik dat ook al.

Edit: andere usb poort helpt :F heel apart

[ Voor 10% gewijzigd door Cyrus The Virus op 01-02-2014 10:03 ]

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Cyrus The Virus schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 09:56:
weet iemand of er iets te doen is als hij niet wil updaten ? Ik heb een harmony one en heb wat functies gewijzigd maar hij blijft hangen op 0% als ik hem wil updaten. Gister avond had ik dat ook al.

Edit: andere usb poort helpt :F heel apart
Nou - ik sta er eerlijk gezegd niet van te kijken. Zo moet ik mijn Canon HFS10 persé op de usb ingangen op het moederbord insteken. Sommige apparaten kunnen niet goed omgaan met usb hub drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 15:26
Flozem schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 10:40:
[...]

Nou - ik sta er eerlijk gezegd niet van te kijken. Zo moet ik mijn Canon HFS10 persé op de usb ingangen op het moederbord insteken. Sommige apparaten kunnen niet goed omgaan met usb hub drivers.
Ja dat had ik dus ook, direct op het moederbord is goed, via hub niet |:(

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:40
Ben ik nou gek, of zijn er bijna geen Harmony One+'s meer in de online shops te vinden? Ik wil er graag een aanschaffen voor mijn schoonouders, maar de enige die ik in de pricewatch zie staan is deze:
http://www.qplaza.nl/arti...1&utm_source=tweakers.net

De tekst "demo model" die erbij staat doet mij vermoeden dat het een showroommodel is of iets dergelijks, en daar zit ik niet op te wachten.

Edit: hmmm, ik kijk nu op de productpagina van Logitech zelf en daar staan nog maar heel weinig modellen (http://www.logitech.com/nl-nl/harmony-remotes). Hebben ze gesnoeid in het assortiment? Beetje jammer dit, want alles wat meer dan 5 apparaten ondersteunt is direct ook kneiterduur.

[ Voor 23% gewijzigd door posttoast op 02-02-2014 21:13 ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 10:46

Goner

What can I do you for ?

Dacht dat ze een tijdje terug inderdaad aankondigden om het AB gebeuren af te stoten.
Laatste die ik in de winkel zag was bij Handyman, een 650 voor nog geen 40 euro (afgeprijsd van 70, dus ze willen er blijkbaar van af).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Onze 525 was aan vervanging toe en uiteindelijk maar de Smart Control gekocht voor 130 euro. Moet zeggen dat het even wennen is maar het werkt wel goed.

(bezig met review tekst dus die knal ik deze week wel online)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:40
Goner schreef op zondag 02 februari 2014 @ 22:00:
Dacht dat ze een tijdje terug inderdaad aankondigden om het AB gebeuren af te stoten.
Laatste die ik in de winkel zag was bij Handyman, een 650 voor nog geen 40 euro (afgeprijsd van 70, dus ze willen er blijkbaar van af).
Dat bericht kan ik me ook herinneren, maar ondertussen brengt Logitech wel nieuwe modellen op de markt. Beetje mixed messages dus...

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Daar is Logitech op teruggekomen. Wel wordt het assortiment kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F55
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 13:51

F55

Mijn oude 555 van stal gehaald en aangesloten op de pc, software 7.7.0 geïnstalleerd, inlog werkt ook nog,
alleen als ik een Apparaat wil toevoegen, is dat scherm geheel leeg (wit).
Ik draai win 8 en heb het ook geprobeerd op win XP met het zelfde resultaat.
Weet iemand of hier een oplossing voor is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Hoeveel apparaten zijn al aan de 555 toegevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F55
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 13:51

F55

Flozem schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 06:37:
Hoeveel apparaten zijn al aan de 555 toegevoegd?
Flozem,
Als deze vraag voor mij is?
Op het moment nog maar 1 apparaat (tv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 16-09 12:04
Accountant schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:12:
Weet iemand trouwens of de touch ook een sensor heeft dat hij vanzelf oplicht als je hem opppakt? Ik weet niet of ik een instelling over het hoofd zie maar ik vind het zwaar irritant dat ik eerst op het schermpje moet tikken.
De Touch niet helaas. Deze feature is weer terug in de Ultimate.

Ik heb een Ultimate sinds een maand of 5, paar opmerkingen:

- De hub heeft af en toe kuren met Wifi. Je ziet dan ineens de activity LED rood oplichten na weken van ok gewerkt te hebben. Wat bij mij werkt is een firmware restore.

- Logitech heeft zowel op de Touch als de Ultimate nog steeds niet een fatsoenlijke battery low indicator uitgevonden. Low battery is vaak "plop" uit en in de lader.

- De IR blaster in de hub werkt best goed als je je HiFi spul in een kast hebt staan en de hub ook.

- Ze moeten die favorites fixes. Vreselijk itritant dat je maar een set favorites voor alle acitvties kan hebben.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 14:26
Wat betreft die favo's, ik kan er precies geen toevoegen... Ziet het favorietenscherm er bij jullie ook leeg uit?
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11252935/harmony_nofavo_r.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 16-09 14:22
jakob schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 17:18:
Wat betreft die favo's, ik kan er precies geen toevoegen... Ziet het favorietenscherm er bij jullie ook leeg uit?
[afbeelding]
Gekke vraag misschien, maar heb je wel een device toegevoegd waarmee je tv kijkt? Anders zal hij waarschijnlijk geen favorieten laten zien die je kan toevoegen.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Laatste tijd heeft mijn Harmony 600 last van spontane herstarts. In eerste instantie dacht ik aan de batterijen, maar voorheen gaf de 600 altijd aan dat ze (bijna) leeg waren. Vandaag toch maar eens de batterijen eruit gehaald en in een tester gestopt: nagenoeg leeg, ondanks het gebrek aan "batterij leeg" melding :S Hopelijk lossen nieuwe batterijen de herstarts op. Wel apart dat die melding niet meer gegeven wordt.

Zat trouwens net eens rond te kijken, ik zie helemaal geen goedkope Harmony's meer en ligt het aan mij of lijkt Logitech voorkeur te geven aan de Windows-only myharmony.com voor het herprogrammeren? De installeerbare software, dat ook nog eens veel meer opties heeft (of er moet wat verandert zijn), is al 4 jaar niet meer bijgewerkt :S

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Raven schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:04:
Zat trouwens net eens rond te kijken, ik zie helemaal geen goedkope Harmony's meer en ligt het aan mij of lijkt Logitech voorkeur te geven aan de Windows-only myharmony.com voor het herprogrammeren? De installeerbare software, dat ook nog eens veel meer opties heeft (of er moet wat verandert zijn), is al 4 jaar niet meer bijgewerkt :S
Dat probleem heb ik nu ook een beetje : Ik wil wel een nieuwe kopen, maar of ze zijn te duur of verschrikkelijk lelijk en onhandig :|

What happend to the good old 525 & 555 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

jakob schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 17:18:
[afbeelding]
Nee gevuld. Probeer het eens met IE of Chrome?
Of synchroniseer je AB eens. Heb je de hub al goed ingesteld en alle apparaten erin gezet?
Pas als de hub geconfigureerd is dan kun je de andere apparaten configureren.

Gisteren update gekregen van de app zodat je nu een volledige afstandsbediening krijgt op de iPad.
Alleen gaat bij ons standaard het volume van de TV telkens met 2 omhoog (deed de 525 ook al) maar nu dus weer. Is er nog een vertraging of signaallengte in te stellen zodat hij maar per 1 omhoog gaat?

Soms is zeg maar 18 net te zacht en 20 net te hard. :/

[ Voor 8% gewijzigd door Frostbite op 06-02-2014 14:18 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 14:26
Sc0rPi0N schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:16:
[...]

Nee gevuld. Probeer het eens met IE of Chrome?
Of synchroniseer je AB eens. Heb je de hub al goed ingesteld en alle apparaten erin gezet?
Pas als de hub geconfigureerd is dan kun je de andere apparaten configureren.
Firefox of IE maken geen verschil. Het is zelfs zo, als ik inlog op de account van een andere persoon bij wie ik wél favs heb kunnen maken, die ook niet meer verschijnen... Zéér bizar...

Edit: Het werkt wel op een andere computer. Ik zal het dus op mijn Thinkpad moeten zoeken... Silverlight heb ik al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, ik had eerder al problemen in het herkennen van de harmony zelf(eerste aansluiting met de pc)

[ Voor 18% gewijzigd door jakob op 11-02-2014 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Gisteren toch maar een vervanger gekocht voor mijn 885. De knoppen beginnen nu bij het drukken andere dingen te doen. Middelste crosspad ding. Druk ik naar rechts, dan schiet hij vaak naar links.
De andere knoppen zoals naar boven en volume moet ik indrukken tot krakens toe. Mag ook wel met de tijd dat ik hem heb.

Het is toch de Harmony Touch geworden. Redelijke prijs. De 900 zou dan een net wat meer gelijkende optie aan de 885 zijn, maar die is gewoon veel te duur.
De goedkopere modellen zijn gewoon niet interessant met de beperkte activiteiten knoppen.

Hoop dat de AB binnenkort binnen komt van Amazon.de.
Wellicht even wat voor werk gaan doen. Dan kan hij meteen in gebruik bij binnenkomst met wat finetunen.

Hmm, je moet dus je AB aansluiten voordat je uberhaupt iets kan doen. Balen, moet ik alsnog wachten.

[ Voor 6% gewijzigd door Arunia op 12-02-2014 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 08:23
Ik heb al een tijdje een One + liggen ( in de doos nog! ) maar gisteren toch maar even uitgepakt en ingesteld.

Dat was zó gepiept :D
Ook de xbox 360 kan ik hiermee aansturen, en heb hem zowel in de huiskamer ( met Tele2 decoder ) als slaapkamer ( met DVD speler ) geprobeerd, werkt allemaal prima.
Nu sleur ik dat ding overal in huis mee naartoe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibiben95
Misschien een domme vraag, maar is de receiver van mijn medion x10 universal remote te gebruiken voor de harmony 300. De x10 is een RF AB, dus ik neem aan dat het ook een RF ontvanger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-09 17:55
vraagje welke harmony??

ik heb nu een harmony 600(geen rf). en ben er zeer tevreden mee. maar ik ga binnen kort een nieuw tv/opberg meubel kopen. nu wil ik in de kast ook wat led lampjes verwerken. tevens wil ik mijn aparatuur netjes achter deurtjes verwerken. alleen zijn niet alle apparaten de bedienen met rf. het licht zal wel via een klik aan/uit systeem lopen of zijn er veel mooiere oplossingen die niet al te duur zijn?

iemand eventueel nog een site met veel info over dit onderwerp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-09 17:55
ibiben95 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 23:59:
Misschien een domme vraag, maar is de receiver van mijn medion x10 universal remote te gebruiken voor de harmony 300. De x10 is een RF AB, dus ik neem aan dat het ook een RF ontvanger is.
de harmony 300 heeft alleen ir. en geen rf. maar als je een harmony neemt met rf dat zie ik geen reden waroom het niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:57
Op de site van Logitech is inmiddels de Harmony Ultimate One leverbaar, een verbeterde versie van de Touch. Echter, geen enkel bedrijf heeft hem op de site staan en ook is er nergens een nieuwsbericht over te vinden. De afgelopen weken was deze AB te pre-orderen bij Logitech zelf. Ik heb contact gehad met Coolblue, maar ook daar weten ze van niets (niet eens of zij het artikel gaan leveren). Ik wil deze AB graag hebben. Vreemd allemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
pietr schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:06:
Op de site van Logitech is inmiddels de Harmony Ultimate One leverbaar, een verbeterde versie van de Touch. Echter, geen enkel bedrijf heeft hem op de site staan en ook is er nergens een nieuwsbericht over te vinden. De afgelopen weken was deze AB te pre-orderen bij Logitech zelf. Ik heb contact gehad met Coolblue, maar ook daar weten ze van niets (niet eens of zij het artikel gaan leveren). Ik wil deze AB graag hebben. Vreemd allemaal...
Interessant, even zitten googlen op die remote:
My Harmony Ultimate One came today direct from Logitech. The side of the box says "Upgradeable to Harmony Ultimate - Purchase Harmony Hub (sold separately) to add features like closed-cabinet access, control of Bluetooth game systems, and a powerful Harmony App for smartphones."

I was very surprised to see this but still scared to open it until someone else confirms.

Edit: I now see that a Harmony product rep has replied to the Amazon reviews that state that it will not operate via RF by adding the hub. According to the response, he says that it does work and to contact him for support.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:57
itsme schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:44:
[...]

Interessant, even zitten googlen op die remote:

[...]
Fysiek gezien is het model gelijk aan de Ultimate (met een extra welving aan de onderkant voor beter vasthouden).

Ben benieuwd of iemand er meer van weet, liefst waar en wanneer hij leverbaar wordt en dan bedoel ik niet bij Logitech zelf.

Edit:
Waarschijnlijk is er nog veel voorraad van het huidige model, dat magazijn zal eerst leeg moeten.

[ Voor 10% gewijzigd door pietr op 19-03-2014 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:01
Ik krijg mijn Harmony 900 niet meer geupdate :(

Hij wil nieuwe firmware installeren, en komt met de melding dat er een region 1 package niet gedownload kan worden :(

Ik heb ook al het geprobeerd met de losse package, maar dan krijg ik de melding dat de harmonyremote software niet gestart kan worden :(

Dit is de melding:
Downloading firmware region files : Error occured during download: Failed to download file Region_1.EzHex - The information was not sent. Check your USB cable and try again. If the problem persists, contact customer service.
Finished

[ Voor 29% gewijzigd door Grolsch op 01-04-2014 09:57 ]

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:41
Grolsch schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 09:56:
Ik krijg mijn Harmony 900 niet meer geupdate :(

Hij wil nieuwe firmware installeren, en komt met de melding dat er een region 1 package niet gedownload kan worden :(

Ik heb ook al het geprobeerd met de losse package, maar dan krijg ik de melding dat de harmonyremote software niet gestart kan worden :(

Dit is de melding:

[...]
Soms helpt het om even een andere USB-ingang te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:01
Rogar schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:47:
[...]

Soms helpt het om even een andere USB-ingang te proberen.
Dat heb ik ook al geprobeerd, maar helpt dus niet :(

Nog meer tips :?

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Grolsch schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:51:
[...]

Dat heb ik ook al geprobeerd, maar helpt dus niet :(

Nog meer tips :?
If the problem persists, contact customer service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Inderdaad, en grote kans dat je een nieuwe ab krijgt als de huidige nog geen jaar oud is. 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Inderdaad, en grote kans dat je een nieuwe ab krijgt als de huidige nog geen jaar oud is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 21:48

dlmh

Lo-Fi

Wat ik nergens kan vinden op de site van Logitech en in de handleiding van (bijvoorbeeld) de Harmony Touch/Ultimate of het mogelijk is om een on-screen toetsenbord te krijgen. Ik wil de ab namelijk gaan gebruiken icm XBMC en wil makkelijk kunnen zoeken naar een film.

Tevens vraag ik me af of het mogelijk is om een wachtwoord (toetsencombinatie) op te slaan onder een knop zodat je makkelijk in Windows kunt inloggen (indien deze vergrendeld is).

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddie X
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-10-2021
Ik ben van plan een Logitech Harmony 650 aan te schaffen.
Nu kom ik steeds het woord 'refresh' tegen, betekend dat er dan ook een oudere versie bestaat?
Heb een shop daar over gemaild en die weet niet waarover ik het heb, schiet lekker op.
Wie, wie, wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Je hebt de oudere en de 'nieuwere' refresh modellen.
Zit verder geen verschil in, alleen de manier om bem te programeren geloof ik.
Ik dacht dat bij die je kon kiezen of je het online deed of met een programma.
En de eerste was alleen met een programma.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddie X
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-10-2021
Het wordt nog verwarrender want er wordt aangegeven geschikt voor 5 apparaten en op de website van logitech staat geschikt voor 8 apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Dan zou de oudere wel 5 ondersteunen en de nieuwere 8.
Ik zou gewoon de website van logitech aanhouden.
Verwarrend is het wel ja, maar zoals ik het lees op de website van logitech ondersteund hij 5 apparaten, met een update ondersteund hij er 8 ?

[ Voor 40% gewijzigd door chucky666 op 12-04-2014 15:54 ]

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Pagina: 1 ... 20 ... 44 Laatste

Let op:
Dit topic is voor de afstandsbedieningen van Logitech Harmony.

Voor Cantata Haptique is er Cantata Haptique RS90 en RS90x smart afstandsbediening
Voor Unfolded Circle is er Universele opensource afstandsbediening Unfolded Circle
Voor andere alternatieven voor de Logitech Harmony, zoals Philips, One For All en Sofabaton is er [AB] Alternatieven voor Logitech Harmony