RogerSch schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 05:19:
Ik gebruik op dit moment naar alle tevredenheid een Harmony 900. Vooral de RF functionaliteit is geweldig. Echter om ook de mogelijkheid te hebben de apparatuur ook via een tablet of telefoon te bedienen wil ik eigenlijk de Harmony Ultimate Hub bestellen.
Mijn vraag is nu: Kan de Harmony Ultimate Hub samenwerken met de RF van de 900? Ik voel er niet veel voor om de Harmony Ultimate set te kopen die 200 euro duurder is..
Ik zou nog even wachten....
Recent heeft mijn nog géén half jaar oude Harmony 900 spontaan de geest gegeven. Had al vier keer een wit scherm gehad, maar dat was steeds op te lossen door de batterij er even uit te halen. Van de week vond mijn vrouw de AB met een scherm met wat rare vegen enzo.... daarna een wit scherm. Zelfs de batterij wisselen hielp niet meer.
Schijnt een bekend probleem (google maar eens op die 900 problemen). De 900 wordt overigens niet meer geproduceerd.

Ik krijg nu van Logitech een Harmony Ultimate opgestuurd ter vervanging.
Edit:
Vandaag de Ultimate ontvangen in een twee keer zo grote doos dan de Harmony 900. Mooi verpakt, installatie via de website. Dus helaas alles weer handmatig inkloppen. Maar gelukkig kon ik de oude Harmony software nog gewoon benaderen, dus meer copy & paste.
Twee punten van kritiek:
1) De stroomadapters passen niet in de kindveilige stekkerdoos die ik normaliter voor de tv / audio installatie gebruik. De pinnetjes lijken een fractie dikker en puntiger. Opgelost door een 1 Euro adaptertje voor 2 stekkers erop te zetten.
2) Leuk die favorieten. Maar helaas kun je niet vanuit zowel sat receiver als IPtv receiver kanalen selecteren. Als provider kun je maar één provider (lees receiver) selecteren. Voor Satelliet is zelfs alleen Astra 1 te programmeren - Astra 2 is niet te vinden, en iedere sat kanalen lijst is één provider.
Maar als gratis vervanger voor de Harmony 900 mag ik niet klagen. Hij zapt in ieder geval soepeler dan mijn oude 900, en ligt beter in de hand.
[
Voor 31% gewijzigd door
Flozem op 31-10-2013 20:58
]