Heb een SR7013 en draai nu 5.1 + zone2 (voorkamer) en zone3 (keuken)
Over een tijdje wil k naar 5.1.4 door 4 atmos speakers toe te voegen,
Dan gebruik ik alle 9 de versterkers voor main en heb ik alleen nog pre-out voor zone2/3.
Ik zat eraan te denken om een NR1509 te kopen en daar dan zone2/3 op te combineren door de pre-out van de ST7013 door te lussen en de NR1509 in 4.0 modus te zetten, als ik dan multichannel stereo kies heb ik 2x stereo en kan ik per kanaal het level compenseren aangezien ik 2 verschillende sets speakers heb.
Mocht ik dan alleen in de keuken muziek willen dan kan ik 'm stereo zetten waardoor de 2e set die op de surround terminals aangesloten is niet meer meedoet.
Beren die ik op de weg zie: zijn beide versterkers nog wel te bedienen aangezien ik verhalen lees dat de afstandsbedieningen allemaal dezelfde codes gebruiken wat zal betekenen dat beide receivers tegelijk reageren.
Ik zie in de handleiding de volgende optie waarmee je het IR oog uit kan zetten en het IR signaal kan doorlussen naar andere Marantz producten maar ik kan nergens vinden hoe dit in werking gaat en of ik dan met 1 remote beide apperataten onafhankelijk van elkaar kan bedienen.
SR7013 manual page 91
Remotely connecting Marantz devices
When you are using a Marantz device other than this unit that supports
remote connection, you can transmit remote control signals just by
connecting the device to the REMOTE CONTROL IN/OUT connector
with a monaural cable.
Set the remote control switch located on the rear panel of the
connected audio component to “EXTERNAL” or “EXT.” to use this
feature.
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben of de luxe van 2 reveivers met deze functie die wat kunnen/willen testen?
[
Voor 3% gewijzigd door
Lennart_1337 op 02-07-2019 18:47
]