Volgens mij is het zo dat dat je de subwoofer zoveel mogelijk moet inregelen naar de 0(nul). Dit doe je door 1 meting te doen, calculate en bekijk de uitkomst van je sub. Zet hierna achter op de sub het volume harder of zachter. Voer wederom 1 meting uit, todat je op 0 uitkomt. Als je de sub meting op 0 hebt dan kun je een volledige Audyssey meting uitvoeren.harley2009 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 20:09:
ik heb pas gelede een SR7011 gekocht, ik heb alle stappen door gelopen qua instellingen ( Audyssey MultEQ XT32). Maar na de audyssey staan bij mij de speakers op groot. Ik heb zelf 2x front speakers klipsch r28f en ook nog een subwoofer JBL 250P. Nou heb ik ergens gelezen dat de front speakers op klein moeten staan als je een subwoofer gebruikt.
Heeft de Audyssey MultEQ XT32 het dan toch fout gedaan?, en moet ik de speakers op klein zetten. of moet je na de stappen met de audessey niet meer rommelen met de speaker grootte?? Wat is in mijn geval het beste om te doen..
Edit: Ik heb de speakers op klein gezet, en nu voel/hoor ik wel mijn subwoofer. als deze op groot staan mis ik kracht van de subwoofer. Zijn daar nog instellingen voor?? Hoor graag wat bevindingen van jullie
De reden is dat er in films door Audyssey een aansturing wordt gedaan naar je sub (LFE)
De -12 tot +12 is een buffer waarin gewerkt kan worden door Audyssey.
Als je van -12 tot +12 kunt werken en je meting sub staat op -11 kan het zo zijn dat je te weinig output krijgt zoals dat bedoeld is vanuit je sub, v.v. als deze op +11 zou staan.
Als dit niet zo is dan laat het gerust horen, dit is zoals ik het destijds heb begrepen van een heel uitgebreide handleiding...