Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:30
Ik heb nu zwart op wit gekregen dat ik een iphone 4 16gb krijg.
Al met al valt het me nog goed mee. 7 weken van inlevering 3g tot uitlevering iphone 4.
Als je bij t-mobile een nieuwe besteld heb je hem niet sneller.
Pro-assist zat natuurlijk ook in een lastig parket, zij konden immers ook niet aan iphone's komen.
Neemt natuurlijk niet weg dat de informatiestroom en communicatie beter had kunnen zijn, hoop dat ze dit verbeteren in de toekomst.
Ik laat in ieder geval mijn verzekering gewoon doorlopen, want wil niet met een onverzekerde iphone 4 rondlopen.
Sinds ik contact heb opgenomen met Francis van de webcare is het allemaal duidelijker en beter geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb om half 8 vanochtend een reactie van Francis gehad met daarin dat hij z.s.m contact met me opneemt :)

Ik hoop overigens nogsteeds op een 4 natuurlijk! :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2010 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
Het viel me op dat de mensen die een 3G inleveren een iPhone 4 krijgen terwijl de mensen die een 3GS inleveren (weer) een iPhone 3GS krijgen of op zijn minst aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
RRCreations schreef op woensdag 08 september 2010 @ 08:32:
Het viel me op dat de mensen die een 3G inleveren een iPhone 4 krijgen terwijl de mensen die een 3GS inleveren (weer) een iPhone 3GS krijgen of op zijn minst aangeboden.
Lijkt er wel op inderdaad, maar de mensen met een 3g hebben immer al een stuk langer premie betaald ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Wel raar dat mensen met een 3g een 4 krijgen.
Straks gaat iedereen met een 3g "per ongeluk" hun telefoon laten vallen voor een 4
RRCreations schreef op woensdag 08 september 2010 @ 08:32:
terwijl de mensen die een 3GS inleveren (weer) een iPhone 3GS krijgen of op zijn minst aangeboden.
Opzich niet raar want je hebt recht op een gerepareerd/vervangend model.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Vrijdag zelf naar Tiel gereden, en een Iphone 4 16GB zwart gekregen met micro sim!

had zelf een 3GS 16 gb Wit, en nu 7 maanden verzekerd! en moest 6 weken wachten!

gewoon goed doorzeiken!!!

gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist 30 minuten met Francis gebeld.
Het bleek een dame te zijn i.p.v een man (wat ik dacht :'))
Ze vertelde me dat ze erg veel moeite hebben om iPhones binnen te krijgen, zelfs 3GS modellen.
Men had daar allang een grote shipment aan 3GS'en moeten hebben maar krijgt die maar niet binnen.
Ze zijn zelfs winkels aan het benaderen om iPhones voor hun klanten te krijgen. Daardoor hebben ze oneveer 20 iPhones 4 binnen gekregen die inmiddels allemaal zijn uitgeleverd. Het gaat er bij hun niet meer om wélke iPhone de klant ontvangt, maar dát men een iPhone ontvangt. Dat kan dus een 3GS of een 4 zijn. De volgorde van binnenkomst maakt daarin dus niet meer uit. Mijn 3GS zit volgens hen in de test fase, wat wil zeggen dat ik die terug terug krijg op waarschijnlijk korte termijn. Francis doet erg haar best om me te helpen!
Ze zitten zelf natuurlijk ook met een probleem: we kunnen de klant geen ander type toestel geven, omdat dat niet toereikend is. Maar we kunnen ook geen iPhones uitleveren omdat die simpelweg niet beschikbaar zijn.

Daarnaast: voor diegene hier die een BB aangeboden heeft gekregen: ProAssist heeft daarover contact gehad met T-Mobile of dat men zijn/haar abonnement dan om kon laten zetten naar een zogenaamd BB abonnement. Voor sommige abonnementhouders is hier positief op gereageerd, voor anderen weer niet. Wellicht dat hier ergens iets fout is gegaan.

Al met al begrijp ik nu dat ProAssist erg haar best doet om haar klanten te helpen, de communicatie kan (stukken) beter. Maar één ding is duidelijk: ProAssist is hard haar best aan het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 17:52:
.......................

Daarnaast: voor diegene hier die een BB aangeboden heeft gekregen: ProAssist heeft daarover contact gehad met T-Mobile of dat men zijn/haar abonnement dan om kon laten zetten naar een zogenaamd BB abonnement. Voor sommige abonnementhouders is hier positief op gereageerd, voor anderen weer niet. Wellicht dat hier ergens iets fout is gegaan.

........................
Ik denk dat het wel meer dan 20 iphone 4's zijn.....

Ik heb ook een blackberry aangeboden gekregen. Je kan inderdaad het abonnement omzetten, maar dat wilde ik niet, meer nadelen dan voordelen, ivm met verlengen van mijn abonnement over 3 maanden.

[ Voor 3% gewijzigd door T7D_Sneezy op 08-09-2010 18:07 ]

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:25

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Ben atm ProAssist aan het bellen. Gister is mijn iPhone 4 geleverd (verlenging), dus ik heb nog verzekering op mijn iPhone 3G. Daar wil ik nog even gebruik van maken. Scheur in backcover en veel krassen.

Hoe lang 't duurt zal mij dus worst zijn!

If it aint fixed, it's broken.

• dpatty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-07-2023
Zojuist mijn iphone 4 16GB ter vervanging van mijn iphone 3G 16GB gekregen. Met micro sim.
Ga er alleen niks mee doen, ik heb al een week een 4 32GB. :). Dat verhaal hierboven dat proassist maar 20 stuks van de iphone 4 had binnen gekeregen kan niet waar zijn denk ik.

Maaruh, alle lof voor de bezorgers. Tot nu toe altijd erg vriendelijke mensen geweest. De bezorger van zonet hield me zelfs even voor de gek, hij zei dat hij me een 3g kwam leveren ;).

@Bakkert,

Het wachten is het idd waard. Of zouden ze toch nog een lading 3GS 'en binnen krijgen...... >:)

[ Voor 0% gewijzigd door dpatty op 09-09-2010 18:03 . Reden: typo ]

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:45
't Lijkt erop dat ik de enige ben met een 3GS :P Rotzakken!

• dpatty
@ Pinjataaa....je hebt toch niet je verzekering afgezegt? Je nieuwe 3GS kan toch ook weer kapot gaan >:) !?!

Ik heb trouwens een mirco sim erbij gekregen welke volgens de bijhorende brief via My T-mobile geactiveerd kan worden. Betekent dat dat dit door iedereen gedaan kan worden? Oftewel, kan ik het toestel met de sim kaart erbij verkopen? Dan kan ik toch wel meer vragen dan de 550 euro wat ik van plan was.

Verwijderd

dpatty schreef op donderdag 09 september 2010 @ 18:16:
@ Pinjataaa....je hebt toch niet je verzekering afgezegt? Je nieuwe 3GS kan toch ook weer kapot gaan >:) !?!
Goed vaak claimen in een paar jaar tijd, (4x in 4 jaar is volgens mij ruim, ruim voldoende) dan krijg je vanzelf een briefje waarin staat dat je een gewaardeerde klant was en dat het ze spijt dat je geroyeerd wordt / je verzekering niet verlengd krijgt.
Als je dan een paar maanden later je iphone 4 stuk maakt, ben je pas écht blij.
Ik heb trouwens een mirco sim erbij gekregen welke volgens de bijhorende brief via My T-mobile geactiveerd kan worden. Betekent dat dat dit door iedereen gedaan kan worden? Oftewel, kan ik het toestel met de sim kaart erbij verkopen? Dan kan ik toch wel meer vragen dan de 550 euro wat ik van plan was.
Als je het niet erg vind dat jij iemand anders z'n abbo betaalt, kun je dit inderdaad prima doen.
Die SIM zit toch echt wel aan je bankrekening, mag ik aannemen?

• T7D_Sneezy
Pinjataaa schreef op donderdag 09 september 2010 @ 18:08:
't Lijkt erop dat ik de enige ben met een 3GS :P Rotzakken!
jij had hem wel als eerste ;-)

• dpatty
Als je het niet erg vind dat jij iemand anders z'n abbo betaalt, kun je dit inderdaad prima doen.
Die SIM zit toch echt wel aan je bankrekening, mag ik aannemen?
Mother of all fuckups...
Volgens mij niet, neem mijn abbo verlenging als voorbeeld. Ik had een nieuwe micro sim nodig voor mijn 4 32GB. De kerel bij Telefoonkopen pakte een random mirco sim uit de kast...tikte wat in op de computer. Telefoontje naar T-Mobile en 2 minuten later deed mijn originele sim het niet meer.

Verwijderd

dpatty schreef op donderdag 09 september 2010 @ 17:34:
Zojuist mijn iphone 4 16GB ter vervanging van mijn iphone 3G 16GB gekregen. Met micro sim.
Ga er alleen niks mee doen, ik heb al een week een 4 32GB. :). Dat verhaal hierboven dat proassist maar 20 stuks van de iphone 4 had binnen gekeregen kan niet waar zijn denk ik.

Maaruh, alle lof voor de bezorgers. Tot nu toe altijd erg vriendelijke mensen geweest. De bezorger van zonet hield me zelfs even voor de gek, hij zei dat hij me een 3g kwam leveren ;).

@Bakkert,

Het wachten is het idd waard. Of zouden ze toch nog een lading 3GS 'en binnen krijgen...... >:)
Ik wil eigenlijk toch wel erg graag de 4 van je overnemen :) kunnen we dit anders bespreken? (via e-mail ofzo)

• dpatty
Om 20.30 op marktplaats advertentie geplaatst, sindsdien 77 hits en 5 reacties gekregen. Hoogste bieder nu 650 euro. Ik vraag me af of je echt hoger wilt gaan. Ik heb iig mijn email zichtbaar gemaakt als je nog interesse hebt.

[ Voor 17% gewijzigd door dpatty op 09-09-2010 22:51 . Reden: mail ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:17
Ik ben dit topic aan het lezen omdat ik nogal wat schade heb aan mijn Iphone 3GS (wit).
De backcover zit namelijk vol met haarscheuren (bij de jackplug, simkaart, button, muteknop én aan de onderkant) en ik heb nogal wat diepe krassen op mijn scherm.

Nu staat in de voorwaarden dat "krassen, schrammen deuken welke de normale gebruiksmogelijkheden niet beïnvloeden" niet vergoed worden.

Maar toch lees ik dat hier aardig wat mensen een gerepareerd danwel nieuw toestel krijgen met dit soort schades? Ik heb de gegarandeerd verzekering (6.95 p/m)
Volgens mij sta ik toch met die haarscheuren alleen al in mijn recht om hem op te sturen aangezien dit een bekend probleem is, toch?

[ Voor 16% gewijzigd door smoken op 10-09-2010 14:57 ]

Verwijderd

Na drie weken ben ik dan gebeld, mijn telefoon is terug van het reparatiecentrum en wordt de 20e gebracht (helaas wel een week wachten nog).

Al met al dus mooi binnen de vier weken, nu hoop ik alleen erop dat ze mijn verzoek hebben gehonoreerd, dat was om geen nieuwe firmware te installeren, anders zal hij (helaas) toch weer terug moeten.

Ik wacht af, service is al met al toch vrij goed te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Laatst online: 28-03 13:37
Ik heb een Iphone 3G 8GB en betaal 20 euro per maand voor de ProAssist verzekering. Klopt dit met wat jullie betalen? Zit er over te denken om het stop te zetten want is toch wel aardig bedrag steeds.

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Flyduck schreef op zondag 12 september 2010 @ 16:39:
Ik heb een Iphone 3G 8GB en betaal 20 euro per maand voor de ProAssist verzekering. Klopt dit met wat jullie betalen? Zit er over te denken om het stop te zetten want is toch wel aardig bedrag steeds.
Dat is denk ik 20 euro per kwartaal toch?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
Ik betaalde 21 euro per kwartaal, dus denk dat jij dat ook doet!

[ Voor 1% gewijzigd door Pinjataaa op 12-09-2010 18:50 . Reden: er stond betaald ipv betaalde ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogsteeds niet ge-emailed of gebeld hier :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist een mail van Francis gehad, ik krijg een nieuwe iPhone schijnbaar, welke weet ik niet. Ik had een iPhone 3G 16gb (wit dus) ingeleverd.

Ik had Francis gemaild met de vraag of er asjeblieft geen iOS 4 op geïnstalleerd zou worden, en die vraag heb ik door moeten sturen naar een andere dienst. En in het laatste mailtje zegt Francis dat ik dus een nieuwe telefoon krijg, maar niet weet welke firmware erop staat.

Ben nu wel benieuwd waar ze mee aankomen, weet niet of er al refurbished 3G 16gb telefoons zijn... Hoop niet op een zwarte, dat plastic ziet er veel te snel te lelijk uit, en voor sommigen misschien een kleinigheid, maar heb hem juist op de witte kleur gekocht daarvoor. Nu zal het met glas (in geval van een iPhone 4) in het zwart vast niet zo erg zijn. Maar ik denk niet dat ik zoveel geluk heb ;)

Ik ben blij als het de 20e is, eindelijk weer iPhone! Of de 3G 16gb wit, of de iPhone 4. Anderen mogen ze houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Verwijderd schreef op zondag 12 september 2010 @ 20:26:
Zojuist een mail van Francis gehad, ik krijg een nieuwe iPhone schijnbaar, welke weet ik niet. Ik had een iPhone 3G 16gb (wit dus) ingeleverd.

Ik had Francis gemaild met de vraag of er asjeblieft geen iOS 4 op geïnstalleerd zou worden, en die vraag heb ik door moeten sturen naar een andere dienst. En in het laatste mailtje zegt Francis dat ik dus een nieuwe telefoon krijg, maar niet weet welke firmware erop staat.

Ben nu wel benieuwd waar ze mee aankomen, weet niet of er al refurbished 3G 16gb telefoons zijn... Hoop niet op een zwarte, dat plastic ziet er veel te snel te lelijk uit, en voor sommigen misschien een kleinigheid, maar heb hem juist op de witte kleur gekocht daarvoor. Nu zal het met glas (in geval van een iPhone 4) in het zwart vast niet zo erg zijn. Maar ik denk niet dat ik zoveel geluk heb ;)

Ik ben blij als het de 20e is, eindelijk weer iPhone! Of de 3G 16gb wit, of de iPhone 4. Anderen mogen ze houden ;)
ik heb ook een 3g ingeleverd, en ik schijn een 4 te krijgen as dinsdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou wel heel gunstig zijn, ik hoop het. Altijd leuk natuurlijk. Maar ik wacht rustig af ;) elke iPhone is beter dan de leentoestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Als het zo doorgaat met jullie die je oude 3g gewoon kapotsmijten om maar een 4 te bemachtigen, is het binnenkort helemaal over met de service van ProAssist ben ik bang omdat het faillissement aanvraagt.

En ga nou niet zeggen dat hij bij iedereen per ongeluk is stukgegaan, ik wed dat minimaal een kwart hier gewoon expres de boel besodemieterd om maar de nieuwe te scoren.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Als de scammers hier nou ff stoppen, wordt mijn legaal verworven iPhone 4 misschien wat sneller geleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Wat een onzin hier weer zeg......

Niemand wist vooraf dat hij een iphone 4 zou krijgen.
Er zullen er heus wel een paar tussen zitten die de boel belazeren, maargoed dan nog ben je gewoon verzekerd en moet pro-assist daar maar rekening mee houden in hun bedrijfsvoering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
T7D_Sneezy schreef op maandag 13 september 2010 @ 09:14:
Wat een onzin hier weer zeg......

Niemand wist vooraf dat hij een iphone 4 zou krijgen.
Er zullen er heus wel een paar tussen zitten die de boel belazeren, maargoed dan nog ben je gewoon verzekerd en moet pro-assist daar maar rekening mee houden in hun bedrijfsvoering.
Ik zeg ook niet dat iedereen hier spontaan z'n iphone laat verdrinken, maar als mensen massaal een 'beroep' doen op hun verzekering zal het bedrijf zeker geen lang leven hebben. En nu de eerste iphone 4 de afgelopen 2 weken binnen is gekomen voor de mensen die eerst een 3G hadden, gaat het storm lopen. Waarom denk je dat je voorrang krijg als je Tweakers noemt in je mails? Ze willen het liefst dat dit topic zo snel mogelijk gesloten wordt om te voorkomen dat nog meer mensen op dit idee komen.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:39
Ik ben blij!! ook ik een mooie iphone 4 gekregen ipv m'n 3G. En die was ook echt stuk :9

Toestel komt alleen standaard niet simlock vrij.... Moest even naar t-mobile bellen die controleerde bij Proassist of ik ook echt een nieuw toestel gekregen had....Nu dus vrolijk simlockvrij met voldafone >:)

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoelang duurt het momenteel voordat het toestel teruggeleverd wordt, of er een nieuw toestel geleverd wordt? Heb eigenlijk weinig zin om een maand zonder iPhone te zitten.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeck
  • Laatst online: 13:39
ZpAz schreef op maandag 13 september 2010 @ 16:40:
Hoelang duurt het momenteel voordat het toestel teruggeleverd wordt, of er een nieuw toestel geleverd wordt? Heb eigenlijk weinig zin om een maand zonder iPhone te zitten.
Een maand gaat het echt niet duren hoor, reken maar op minimaal 2 :P

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin84
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06:07
Lander schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 06:33:
[...]

Een maand gaat het echt niet duren hoor, reken maar op minimaal 2 :P
of 6 tot 7 weken, vanmiddag maar weer bellen waar dat ding eens blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
Royeboi schreef op maandag 13 september 2010 @ 11:31:
[...]
Ik zeg ook niet dat iedereen hier spontaan z'n iphone laat verdrinken, maar als mensen massaal een 'beroep' doen op hun verzekering zal het bedrijf zeker geen lang leven hebben. En nu de eerste iphone 4 de afgelopen 2 weken binnen is gekomen voor de mensen die eerst een 3G hadden, gaat het storm lopen. Waarom denk je dat je voorrang krijg als je Tweakers noemt in je mails? Ze willen het liefst dat dit topic zo snel mogelijk gesloten wordt om te voorkomen dat nog meer mensen op dit idee komen.
Ach man, stel je niet aan. Mensen sluiten zo'n verzekering af om hun toestel vroeg of laat expres te laten verdrinken en weer een nieuwe te krijgen. Dat het ding tot die tijd verzekerd wordt, is mooi meegenomen. Dat is ook de reden dat die verzekering zo belachelijk duur is, elders kan je kostbaarheden voor ettelijke malen minder ook verzekeren alleen gokken die er niet op dat ze een stormloop houden van expres gesloopte telefoons.

ProAssist zal uiteraard proberen het te ontmoedigen, maar zo snel zullen ze niet over de kop gaan van een hoos gesloopte telefoons hoor. Dit gebeurt al jaren.

En nee, ik heb zelf geen ProAssist verzekering aangezien ik m'n iPhones uit het buitenland haal en ze dus niet eens kan verzekeren. Gewoon voorzichtig met je telefoon omgaan, en maandelijks wat geld in je eigen verzekeringsfonds storten bij wijze van spreken ;)

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
zojuist mijn iphone 4 ontvangen ter vervanging van mijn kapotte 3g..... geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agaron
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 16:13
Dacht dat mijn Pro-assist verhaal eindelijk ten einde kwam, telefoon op 17 aug ingeleverd, 10 september terug gekregen. zondag 12 september kreeg ik al enkele raare errors op mijn scherm die ik nog nooit gezien had. Maandag morgen 13 september, ik word wakker en iPhone 3G doet helemaal niks meer. Tevens zitten er enkele krassen op het scherm die er niet op zaten toen ik de iPhone 3G heb ingeleverd

Eerst contact gehad met het webcare team hierover, ze komen em maar weer eens ophalen voor de 3e keer!
Krijg ik ook nog erbij te horen dat ie weer opnieuw naar het reparatie centrum gaat en ik weer 4 weken kan wachten. Heb gevraagd om een goede smartphone want ik ga niet weer akkoord met een brakke htc smart.

Heb mn iPhone net 1 dag goed kunnen gebruiken en nu ben ik em weer 4 weken kwijt.
Wat een service....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazzz-E
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 23:58

Hazzz-E

Que?

Mijn Pro-Assist ellende tot nu toe...

Vrijdag 28 mei: Toestel opgehaald. Dit ivm met barst in scherm omdat toestel was gevallen.
Vrijdag 11 juni: Toestel afgeleverd.

Zaterdag 19 juni: Melding dat mute-knopje kapot is. Dit was voor reparatie van het scherm niet zo.
Maandag 21 juni: Toestel opgehaald
Woensdag 07 juli: 1520 Toestel weer afgeleverd. Accu leeg, hierdoor niet kunnen testen. Na toestel geladen te hebben bleek knop nog steeds niet proper te werken. Probleem zit duidelijk aan binnenkant van toestel. Op knop was een druppel lijn aangebracht. Dit loste het probleem duidelijk niet op. (Tevens wilde ze 30 euro rekenen voor eigen risico, dit kon er na nogmaals de klacht voorleggen wel vanaf)

Woensdag 07 juli: 1900 Toestel opgehaald.
Vrijdag 23 juli: 0845 Toestel afgeleverd. Gelijk getest, knop bleek nog steeds niet goed te werken. Door telefoniste op maandag verteld dat onderdelen waren vervangen. Bij eerst inspectie zag ik de druppel lijm nog zitten. Na aanzetten van toestel bleek probleem met de mute knop nog steeds aanwezig. Toestel meteen weer mee terug gestuurd met koerier.

Vrijdag 23 juli: 0845 Toestel opgehaald.
Vrijdag 23 juli: Klantenservice Pro-Assist gebeld > Melding gemaakt, ik word terug gebeld met informatie
Dinsdag 27 juli: Klantenservice Pro-Assist gebeld > Wederom melding gemaakt > word teruggebeld als toestel binnen is. (??)
Vrijdag 30 juli: Klantenservice Pro-Assist gebeld > Toestel is al bij reparatiecentrum
Dinsdag 3 augustus: Aftersales T-Mobile gebeld > Wilde Klachtmelding maken, mevr. ging afdeling bellen voor meer info, kwam terug met melding dat ik deze reparatie moest afwachten, als het weer fout is, via hun bellen dan kom ik gelijk bij klacht afdeling uit van Pro-Assist.

Maandag 9 augustus: Klantenservice Pro-Assist gebeld > Status navraag. Telefoon bleek stuk teruggekomen te zijn van reparatiecentrum. Hadden nieuw toestel besteld voor mij. Alleen probleem: Onbekende levertijd op alle iPhone producten. Konden me wel een 3GS 8GB aanbieden als vervangend toestel. Hier moest ik over nadenken. Mocht terugbellen. Bij het terugbellen om in te gaan op het aanbod bleken ze ook al voor hun voorraad 3GS-en te zijn. Ik mocht ter compensatie een willekeurig ander toestel uitzoeken. Deze zou dat voor mij besteld worden. Heb hierop een HTC Desire besteld. Deze is besteld.

Dinsdag 24 augustus: Klantenservice Pro-Assist gebeld > Navraag levertijd HTC Desire. Dit ivm met persberichten over slechte levertijden. Persoon wist van niets, maar ging navragen. Mijn verhaal klopte, ik kon mijn Desire in oktober (!!) verwachten. Besloot hierop om een Blackberry Bold 9700 te bestellen, mits te levertijd geen probleem was. Konden ze mijn niet vertellen. Zouden mij terugbellen. Dit is niet gebeurd.

Woensdag 25 augustus: Klantenservice Pro-Assist gebeld > Navraag levertijd BB Bold 9700. In systeem was hij blijkbaar besteld. Mij is toegezegd dat er geen leverproblemen waren. Binnen een week zou ik het toestel hebben.

In weken tot 5 september: Klantenservice Pro-Assist meedere malen gebeld > Navraag levering: Konden ze mij iedere keer niet melden.

Dinsdag 7 september: Klantenservice Pro-Assist gebeld > Navraag levertijd. Ze konden mij melden dat er nu ook een onbekende levertijd is voor de Blackberry Bold 9700.

Maandag 13 september: Klantenservice Pro-Assist gebeld > Navraag. Nog steeds onbekende levertijd.

Ondertussen via twitter ook @proassistwbcare proberen te benaderen... Maar daar komt ook niet goeds vandaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
pas op met een blackberry!
Die werkt namelijk niet goed met een i-150/300 etc abo van Tmob..... Hiervoor is een speciaal BB abo nodig.
Trouwens raar, toen ik aan had gegeven dat ik een BB 9700 wilde werd ik de volgende dag meteen gebeld voor een afspraak, maar vanaf gezien door de elende met dat abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazzz-E

Hazzz-E

Que?

Klopt... Ben ik van op de hoogte, maar paar maanden relax met BB abo is niet erg... Verleng mn abo toch weer met een iPhone4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:23

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

hazzz-E wat een ellende zeg. Pro-assist heeft toch iets teveel hooi op hen vorkje genomen met al die iphones etc...dit gaat nergens over. 28 mei tot vandaag 14 september, dat is 3,5 maand.
Misschien is een aangetekende brief sturen waarin je aangeeft dat je ze in gebreke stelt als je binnen 14 dagen geen correct werkende vervanger hebt. Met in die brief een lijstje van telefoons die je accepteert.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Hazzz-E schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 13:18:
Klopt... Ben ik van op de hoogte, maar paar maanden relax met BB abo is niet erg... Verleng mn abo toch weer met een iPhone4
ja maar als jij 4 maanden voor einde abo wil verlengen, dan loop je nog 4 maanden met je bb abo in je iphone rond totdat je iphone abo begint. Of je moet voor die 4 maanden weer naar een duurder iphone abo switchen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazzz-E

Hazzz-E

Que?

Het zou dan een relax met BB abo zijn. Kwam ik 2 euro per maand meer uit als iPhone abo. T-Mobile zou mij dan 2 euro korting geven. Qua kosten maakt het me ook niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
..... tekst niet van toepassing, excuses! PC stuurde een oud bericht opnieuw.

[ Voor 81% gewijzigd door smoken op 14-09-2010 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
smoken schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 18:09:
Ok, dat Sennheiser ook (zeer) goede in-ears heeft had ik al gevonden. De IE7 en IE8 blijken inderdaad super te zijn.

Maar tussen de CX-500 en de UE Super.Fi 5 zit dus wel écht een duidelijk merkbaar verschil?!
Verkeerd topic ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Jij bent snel!!!!
Mijn pc logt automatisch in en poste een oud bericht .... excuus ....

Wat ik wou posten is:

Ik heb vandaag een ophaal afspraak gemaakt met Proassist.
Haarscheuren backcover en krassen scherm.
Tmobile en Apple gaven aan dat de haarscheuren binnen de garantie vallen, maar dat ik het beste aanspraak op de verzekering kan doen ivm vervangend toestel, dus dat heb ik dan ook gedaan!

30 minuten in de wacht gehangen, maar toen wel een prettig gesprek gehad met de medewerker van Proassist. Ik kreeg duidelijke info en er werd tevens aangegeven dat ik 99% kans heb dat ik een zwart toestel retour ontvang, omdat de witte nauwelijks leverbaar zijn. Netjes dat ze het aangegeven.
Op mijn vraag of mijn toestel gerepareerd zou worden of dat ik een nieuwe krijg kon ze geen antwoord geven, begrijpelijk.

Ze gaf aan dat het tussen de 2-4 weken zou gaan duren, ben benieuwd.
Ik reken erop dat het langer duurt.
Morgen komen ze hem halen. Ik zet hem voor de zekerheid terug op fabrieksinstellingen, dan kunnen ze tenminste niet in mijn data.

Ik update jullie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zo allemaal z.s.m (op korte termijn later nogmaals gemeld) opgelost worden voor mij.
Maar tot op heden nog geen e-mail, noch een belletje ontvangen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koploper
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:38
Mijn iPhone 3GS kwam vandaag terug van reparatie (scherm was gebroken en een haarscheur in de backcover), maar nu heb ik totaal geen bereik meer met m'n iPhone (ook niet als ik buiten sta), en de trilmotor maakt een hard geluid.
Dus heeft een van jullie toevallig het nummer van die ophaaldienst van Proassist? M'n brief met dat nummer ligt momenteel bij m'n ouderlijk huis, dus daar kan ik niet bij. :)

Edit: inmiddels heb ik het nummer van iemand gekregen. Morgen komen ze hem weer ophalen, dus ik ben benieuwd of hij nu wel volledig gerepareerd wordt. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Koploper op 14-09-2010 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koploper schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 19:55:
Mijn iPhone 3GS kwam vandaag terug van reparatie (scherm was gebroken en een haarscheur in de backcover), maar nu heb ik totaal geen bereik meer met m'n iPhone (ook niet als ik buiten sta), en de trilmotor maakt een hard geluid.
Dus heeft een van jullie toevallig het nummer van die ophaaldienst van Proassist? M'n brief met dat nummer ligt momenteel bij m'n ouderlijk huis, dus daar kan ik niet bij. :)

Edit: inmiddels heb ik het nummer van iemand gekregen. Morgen komen ze hem weer ophalen, dus ik ben benieuwd of hij nu wel volledig gerepareerd wordt. :)
Bij jou dus ook maar halfbakken gerepareerd?

• Koploper
Ja daar komt het eigenlijk wel op neer. Want voordat ik hem inleverde had ik perfect bereik en m'n trilmotor maakte ook geen geluid. En ik moet zeggen dat hij nu ook wel heel erg moeilijk in m'n dock ging, terwijl het daarvoor wel perfect paste.
Mijn iPhone is overigens net opgehaald en ik heb nu een Nokia 2323 als leentoestel gekregen, dus ik hoop dat ik hem weer snel terug krijg! :P

• smoken
Nou, hij is opgehaald.
Als leen toestel een nokia 2700 gekregen .... whoehoe....

Nu ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren; hij is opgestuurd voor haarscheuren, schade scherm en bezel.
Wordt ie gerepareerd of krijg ik een nieuwe/refubished?
Apple/T-Mobile zeggen dat ik recht heb op een vervanging vanwege de garantie.

• Koploper
Ik had dezelfde problemen. En bij mij werd hij dus "gerepareerd".

• smoken
Koploper schreef op woensdag 15 september 2010 @ 12:49:
Ik had dezelfde problemen. En bij mij werd hij dus "gerepareerd".
Hmz, dat stemt me dan weer minder positief.

Kan ik op de een of andere manier stimuleren dat ik een vervanger krijg ipv een reparatie?
Of moet ik maar gewoon geduldig afwachten.

Had jij ook een witte? En weer een witte terug?
Omdat die mw. van Proassist aangaf dat ik er voor 99% vanuit mag gaan at er een zwarte terugkomt.
Of zetten ze dan gewoon een zwarte cover op mijn iphone?

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Mijn idee is; geen verzekering meer en gewoon zelf proberen te maken via iFixit.com. Daar heb je natuurlijk de kans dat je toestel echt kapot gaat, maar als ik het hier zo lees hebben de mensen daar er net zoveel verstand van als ik die een online guide volgt. Lukt het dan nog steeds niet, kan je altijd nog naar hun toe, maar 9 vd 10 keer heb ik nu met verschillende apparatuur alles zelf binnen een middagje weten te fixen (Mac mini, espresso-apparaat, iPhone 3G scherm).

Verwijderd

ProAssist heeft net mij iPhone gebracht.
Ook bij mij ging niet alles vlekkeloos, maar binnen 4 weken.
En ze brachten een nieuwe 3G 16 GB.
Enne ik ben erg blij met mijn nieuwe, maar oude model iPhone!

• T7D_Sneezy
Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 16:04:
ProAssist heeft net mij iPhone gebracht.
Ook bij mij ging niet alles vlekkeloos, maar binnen 4 weken.
En ze brachten een nieuwe 3G 16 GB.
Enne ik ben erg blij met mijn nieuwe, maar oude model iPhone!
4 weken is wel snel....

wel raar dat ze nog naar 3g kunnen komen, ben je zeker dat het geen 3gs is?
Ik kreeg een 4 terug voor mijn 3g

Verwijderd

Refurbished iPhones zijn denk ik binnengekomen, ik kreeg er ook een.
Helaas had ik dus een iPhone die spontaan over de kook ging, de iPhone is terug, en de lader is weggegooid, ik had geluk dat ik hem niet onbeheerd achterliet in huis, want ik vermoed dat er dan nog weinig was geweest om naar terug te komen (met een beetje pech).

Nu moet ik dus sowieso een nieuwe lader kopen, en de iPhone is m.i. 100% onbruikbaar geworden, was het niet van de oververhitting dan wel van het feit dat ik genoodzaakt was het apparaat buiten te leggen. De telefoon startte al niet eens meer op, en was niet lang vast te houden.

Nu heb ik een leentoestel, een Nokia E63, en ben daar voorlopig wel tevreden mee, alleen kon het niet anders of ik kreeg er een kapotte lader bij, maar heel netjes van ProAssist, sturen ze een nieuwe lader voor de Nokia op.

Ik hoop wel dat ik geen vier weken hoef te wachten.

Verwijderd

Het is zeker weten een 3G.
Nu maar hopen dat het apparaatje niet over de kook gaat.
Voor alsnog werkt het en ziet de iPhone er een stuk beter uit dan die ik heb ingeleverd.
Mocht er nog iets geks gebeuren dan horen jullie het wel..

4 weken is misschien snel; ik heb iedere week ff gebeld of zal iets gehoord hadden. Misschien heeft dat nog iets geholpen?

@Kiefler: Ik neem toch aan dat die lader vergoed gaat worden? Al een klacht ingediend?

Verwijderd

Mijn telefoon was na precies vier weken ook terug.

Vanmiddag via mailwisseling te horen gekregen dat de lader niet verzekerd is, maar goed, als de lader dus kapot gegaan is door de telefoon, dan zou je mogen verwachten dat ik een nieuwe hoor te krijgen.

Ik ga geduldig afwachten, kan toch geen lader kopen op dit moment, eerst duidelijkheid over de te ontvangen telefoon uiteraard. Al ga ik er gewoon vanuit dat het dezelfde is.

Verwijderd

Een dag zonder iPhone, een dag niet geleefd ..

Verwijderd

:') !! Heb net maar eens omdat ik deze week gebeld zou worden om mijn iPhone te retourneren. Staat het hele apparaat niet meer in het systeem :') !
Dit meeeeen je toch niet?

• T7D_Sneezy
pff als ik dit hoor ben ik nog extra blij dat ik een 4 heb gekregen van pro assist!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 19:39:
:') !! Heb net maar eens omdat ik deze week gebeld zou worden om mijn iPhone te retourneren. Staat het hele apparaat niet meer in het systeem :') !
Dit meeeeen je toch niet?
Meneer, wie bent u? We kennen u helemaal niet ;)

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 21:01
T7D_Sneezy schreef op woensdag 15 september 2010 @ 19:51:
pff als ik dit hoor ben ik nog extra blij dat ik een 4 heb gekregen van pro assist!
Als ik dit hoor ben ik zo blij dat ik geen goed geld heb weggesmeten aan deze tent.

• Koploper
smoken schreef op woensdag 15 september 2010 @ 12:56:
[...]
Kan ik op de een of andere manier stimuleren dat ik een vervanger krijg ipv een reparatie?
Of moet ik maar gewoon geduldig afwachten.

Had jij ook een witte? En weer een witte terug?
Omdat die mw. van Proassist aangaf dat ik er voor 99% vanuit mag gaan at er een zwarte terugkomt.
Of zetten ze dan gewoon een zwarte cover op mijn iphone?
Ik denk dat je beter gewoon geduldig moet wachten.
Ik had zelf een zwarte en ik kreeg ook een zwarte terug. Alleen was die zwarte backcover dus niet heel netjes er op geplaatst, aangezien hij met heel veel moeite in m'n dock paste. :/
En je mag er inderdaad wel vanuit gaan dat je een zwarte terug krijgt. Maar dat zal ook wel van de voorraadbestand afhangen lijkt me. :)

Verwijderd

Nadat ik gisteren had gebeld zouden ze mij vandaag terugbellen met uitsluitsel.
Ik had aangegeven ná 19:00u gebeld te willen worden, maar vandaag ben ik tijdens mijn werkzaamheden iedere 30 minuten gebeld door PA :') Toen ik hier melding van maakte na 1x opgenomen te hebben, kreeg ik te horen dat er helemaal geen melding was van na 19:00u bellen en ook niet waarom ze mijn in de eerste plaats moesten bellen. :') Ik heb ze maar uit de shit geholpen en aangegeven waar het op staat. Nu krijg ik ineens mijn telefoon terug, morgen nog. Terwijl ze hem gisteren nog kwijt waren.
W
T
F
:') !

• T7D_Sneezy
dcl! schreef op woensdag 15 september 2010 @ 23:23:
[...]

Als ik dit hoor ben ik zo blij dat ik geen goed geld heb weggesmeten aan deze tent.
dan had ik nu uit eigen zak een iphone moeten kopen.... dan is verzekeren toch een betere optie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word net gebeld, mijn iPhone komt vandaag niet :(
Hij is WEER terug naar het reparatiecentrum...
Ik word niet goed van die achterlijke mongolen daar...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2010 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
Mijn iPhone is 2 weken geleden kapot gegaan en is alweer gerepareerd! Volgende week vrijdag krijg het alweer terug, (iPhone 3GS)

Verwijderd

Iedereen is hem ineens uit dit topic gesmeerd?
Iedereen heeft zijn 4 al binnen ;)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

• Isengrim
  • Laatst online: 19:03
Ik wacht nog steeds op een nieuwe iPhone......

• Agaron
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 16:13
Enkele dagen geleden had ik een medewerker van het webcare team aan de telefoon. Deze heeft me medegedeeld dat mijn dossier nu in behandeling is door webcare, mijn telefoon is maandag opgehaald en ook meteen met spoed naar het reparatie centrum gebracht.

Ik krijg snel iets krijg te horen over de status hiervan. In mijn vorige post had ik het niet zo op de service.
Maar het webcare team ben ik tot nu toe tevreden over.
Ik hoef geen contact meer te leggen met hun, webcare zorgt voor de terug koppeling naar mij persoonlijk via email en telefoon.

Mag ook wel na al die problemen die ik heb ondervonden.
3e keer reparatie voor hetzelfde probleem ;w

Verwijderd

Ik wacht nu bijna acht weken en begin echt gek te worden van m'n leentoestel. Ik denk niet dat ik het nog lang ga volhouden zonder iphone. Sta al bijna op het punt om maar een iphon 4 erbij te kopen |:(

• Pinjataaa
Verwijderd schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 13:11:
Iedereen is hem ineens uit dit topic gesmeerd?
Ik heb mijn iPhone terug en heb geen ProAssist meer, dus ik mag niet meer meepraten ;)
Ik kan je alleen sterkte wensen }:O

• T7D_Sneezy
ik heb vandaag mijn iphone 4 laten vallen (die ik van proassist gehad heb) meteen heel de achterkant kapot....
Oftewel, proassist mag weer aan de bak

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Hahah je gebruikt de verzekering dus nuttig.

• T7D_Sneezy
Tc-Chub schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 20:52:
Hahah je gebruikt de verzekering dus nuttig.
ja klote..... toch weer geintje van 30e.

• vgroenewold
Krijg je gezellig weer de 3GS. Lol Echt, ik ben heel blij ze nooit te hebben gebruikt, kapot is gewoon pech wat mij betreft, zelf repareren, inboedel wellicht, meer niet.

Verwijderd

Had ook een 3GS 8gb besteld bij Studentmobiel, was hij ook niet meer leverbaar. Heb nu kosteloos een 16gb gekregen. Echt top service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is niet de huiskamer.

[ Voor 87% gewijzigd door Hoedje op 19-09-2010 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
*knip*

[ Voor 90% gewijzigd door Hoedje op 19-09-2010 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
die achterkant is ook veel te breekbaar.. helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Klopt ja, het is nog steeds gewoon glas. Ik vind dat verder erg veel voordelen hebben, andere telefoons kunnen ook met een ongelukkige val stuk vallen, op het scherm bijv. Het is gewoon pech en goed opletten in het vervolg, daar heb ik een calamiteiten-spaarrekening voor. En wellicht kan je een andere verzekering nog proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Mijn 4 is nu al een paar keer hard gevallen (en elke keer slaat mijn hart een tikje over), maar ding blijft er als nieuw uit zien.
Dat is meteen het voor en nadeel van glas denk ik. Het is erg hard, zodat je niet snel kleine beschadigingen krijgt, maar als die beschadigt, dan ligt het glas ook meteen in 10.000 stukjes.

Wat ik wel storend ervaar is dat ik gem. 2 a 3 streepjes minder bereik heb met de 4 in verhouding tot mijn oude 3g.
Met mijn 3g had ik in huis op slaapkamer e.d. max bereik en in de keuken/woonkamer 3 streepjes.
Huidige 4 heeft 1 streepje in de woonkamer en soms geen bereik zelfs en op de slaapkamer slechts 2 streepjes waar ik voorheen max had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Volgens mij ligt de weergave van het bereik meer aan de laatste software update van IOS

[ Voor 9% gewijzigd door Slasher op 19-09-2010 18:54 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn email aan de werbcare:
Beste Francis,

U heeft mij vorige week een e-mail gestuurd waarin u aangeeft dat ik diezelfde week nog zou worden gebeld voor een afleverafspraak. Ik citeer: ,,We hopen u via deze mail voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u verder nog vragen hebben, horen wij natuurlijk graag van u.
Verder zullen wij binnen enkele dagen opnieuw contact met u opnemen om een retour afspraak te maken om de gerepareerde I-Phone aan u terug te bezorgen.''

Die week werd ik niet gebeld en heb ik zelf maar het initiatief genomen door jullie zelf maar te bellen (dit was woensdag 15 september). Moniek van jullie serviceteam wist mij toen te vertellen dat mijn telefoon helemaal niet klaar was om verzonden te worden. Hierop heb ik verzocht met u doorverbonden te worden, echter was dat toen niet mogelijk. Wel heeft Moniek u een e-mail gestuurd met daarin wat tijdens dat gesprek is besproken, namelijk: Dat ik gebeld zou worden voor een afleverafspraak, maar niet gebeld was. In diezelfde e-mail staat ook dat ik donderdag (16 september dus) NA 19:00u teruggebeld zou worden, en dan uitsluitsel zou krijgen over wat er ging gebeuren. Echter, donderdag werd ik tussen 10:00u en 14:00u meerdere malen gebeld, terwijl ik toen niet instaat was om de telefoon aan te nemen. Hierop heb ik na mijn werkzaamheden, rond 15:00u jullie zelf nog maar een keer gebeld. Ik kreeg te horen dat ik zelf een terugbelverzoek had ingediend, waarvoor wist uw servicemedewerker mij echter niet te vertellen. Mijn antwoord hierop was bovenstaand verhaal. Toen viel het kwartje en kon ik ineens een afleverafspraak maken voor vrijdag 17 september tussen 11:00u en 15:00u.
Erg prettig natuurlijk, ware het niet dat het volgende gebeurde. Vrijdag 19 september, 9:30u: Pro Assist belt mij met de mededeling dat mijn toestel alwéér terug is naar het reparatiecentrum. De persoon die mij heeft gebeld kon mij niet vertellen waarom, noch hoe lang dit weer zou gaan duren. U begrijpt natuurlijk mijn enigszins boze reactie: ,,Waar zijn jullie nou allemaal mee bezig!?'' Maar deze reactie heeft natuurlijk totaal geen nut, gezien de servicemedewerkster er ook niets aan kan doen. Na dit gesprek ontving ik een voicemail van donderdag, waarin Pro Assist mij belt met de mededeling dat mijn toestel klaar is voor verzending, en dat het scherm gerepareerd is. Maar dit was de eerste keer al gebeurd. Deze keer moesten gerepareerd worden: de speaker, de profielknop(die is lam namelijk), de achterzijde moet vervangen worden en de chromen rand is gescheurd.

U begrijpt natuurlijk dat dit allemaal erg frustrerend voor mij is en u zult natuurlijk uw welgemeende excuses nogmaals aanbieden. Maar, wat heb ik daar aan? Ik wil gewoon mijn toestel gerepareerd en wel terug! Daarnaast is het door Pro Assist geleverde leentoestel zoals eerder vermeld, ondermaats en mocht de reparatie nog langer dan 7 dagen in beslag nemen, verzoek ik u mij een ander type leentoestel te leveren wat net als dit toestel een smartphone is. Hopelijk kunt u iets voor mij betekenen, daar ik ons voorgaande contact hierover als prettig heb ervaren gezien ik snel geholpen werd!

Mvg,
(Na dit voorval hoogstwaarschijnlijk ex-klant Pro Assist!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
nette mail, maar zonde van het zinnetje onder je naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Nomad schreef op zondag 19 september 2010 @ 18:53:
Wat ik wel storend ervaar is dat ik gem. 2 a 3 streepjes minder bereik heb met de 4 in verhouding tot mijn oude 3g.
Met mijn 3g had ik in huis op slaapkamer e.d. max bereik en in de keuken/woonkamer 3 streepjes.
Huidige 4 heeft 1 streepje in de woonkamer en soms geen bereik zelfs en op de slaapkamer slechts 2 streepjes waar ik voorheen max had.
Kan deels liggen aan die zogenaamde death-grip, maar ook aan de andere manier van streepjes tonen... of had je ios4 ook op je 3G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
T7D_Sneezy schreef op zondag 19 september 2010 @ 22:26:
nette mail, maar zonde van het zinnetje onder je naam.
Dat hij ex-klant is straks? Ben je gek, hij had er ook Tweakers nog bij mogen vermelden. Bovendien zou ik als follow-up officieel gaan dreigen met een officiele, aangetekende klacht wellicht middels de rechts-bijstand alsmede ook melding van deze toestanden maken bij populaire sites als Tweakers. Hun manier van werken kan gewoonweg niet, ze houden zich niet aan afspraken, schepen je af, etc. etc. kom dan gewoon eerlijk uit voor problemen en voor eventuele tekorten van iPhones. Zo'n follow-up zorgt heel vaak dat er plots niets aan de hand is en je je toestel zo weer hebt... ik blijf het apart vinden dat mensen dit willen verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vgroenewold schreef op zondag 19 september 2010 @ 22:53:
[...]

Dat hij ex-klant is straks? Ben je gek, hij had er ook Tweakers nog bij mogen vermelden. Bovendien zou ik als follow-up officieel gaan dreigen met een officiele, aangetekende klacht wellicht middels de rechts-bijstand alsmede ook melding van deze toestanden maken bij populaire sites als Tweakers. Hun manier van werken kan gewoonweg niet, ze houden zich niet aan afspraken, schepen je af, etc. etc. kom dan gewoon eerlijk uit voor problemen en voor eventuele tekorten van iPhones. Zo'n follow-up zorgt heel vaak dat er plots niets aan de hand is en je je toestel zo weer hebt... ik blijf het apart vinden dat mensen dit willen verdedigen.
Ik weet niet of je weet wat voor een gelazer ik al heb gehad met PA? Een hele hoop kan ik je vertellen.
Daarnaast doe ik Tweakers.net tegenwoordig standaar in het onderwerp bij een mail naar PA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

ik ben bewust van het anders weergeven van de streepjes met iOS4, maar 3 streepjes verschil is raar en sowieso is ineens "geen service" hebben niet onderdeel van het streepjes anders weergeven.
De 3g heeft met het nieuwe iOS4 meestal 2 streepjes in de woonkamer en 4/5 op slaapkamer (dus 2 streepjes algeheel meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werd gebeld door ProAssist, een vriendelijke vrouw aan de andere kant vertelde mij dat het serieus behandeld werd en dat er met enige spoed aan gewerkt zou worden.

Gisteren belde ik zelf naar ProAssist om te vragen of er iets bekend was, het toestel zou dus nu zijn teruggestuurd naar het repaircenter en ik moest rekenen op 4 tot 6 weken behandeltijd.

Nu heb ik een mail gestuurd met de vraag waar de spoed in zit, want volgens mij sluit mijn telefoon gewoon weer achteraan in het rijtje van defecte telefoons, terwijl ik nog niet één dag gebruik heb kunnen maken van mijn telefoon nadat ik een nieuwe kreeg.

Als ik nou de telefoon had laten vallen of anderszins door eigen schuld kapot was gegaan, dan had ik het begrepen, maar mijn telefoon had gewoon een ernstig defect, en dat is geen tekortkoming van mijn kant, en ik beschuldig ook ProAssist niet van het leveren van een slecht exemplaar, maar bij wijze van coulance zouden ze wel mijn zaak serieus aan kunnen pakken en met prioriteit behandelen (natuurlijk naar alle redelijkheid) en niet weer helemaal achteraan in de rij aan laten sluiten.

Ik wacht even af wat ik als reactie krijg op mijn mail. Want mocht ik verkeerd geinformeerd zijn aan de telefoon dan slik ik mijn woorden in. Tot nu toe proberen ze in ieder geval wel hun best te doen. Alleen sommigen meer dan anderen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Afgelopen woensdag heb ik mijn iPhone door Proassist laten ophalen en donderdag een mailt gestuurd naar webcare. Puur en alleen met de vraag of ze me konden vertellen of het toestel gerepareerd gaat worden of dat ik een vervangend toestel krijg. Ik heb deze vraag gesteld omdat T-mobile en Apple aangaven dat ik een vervangend toestel zou moeten krijgen, garantie.

Vandaag een reactie gekregen van webcare, hadden contact opgenomen met het reparatiecentrum en deze gaf aan dat er een vervangend toestel voor me in bestelling staat. Hoe en wat verder weet ik niet, merk ik vanzelf wel. Ze hebben me aangegeven dat ik over 10 dagen contact met ze op moet nemen om mijn leentoestel te vervangen, indien Proassist niet al eerder contact met me heeft opgenomen.

Al met al is mijn positieve ervaring met Proassist onveranderd!
Ik ben van mening dat ze duidelijk en snel communiceren.

Hoop dat ik snel weer mag genieten van een iPhone .... eigelijk belachelijk hoe erg je zo'n ding kunt missen ..... :D

[ Voor 179% gewijzigd door smoken op 21-09-2010 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag weer gebeld met Pro Assist.
Bleek dat ze een vergissing hadden begaan met mijn telefoon en dat deze heulemaal niet terug naar het repaircentrum is. Ze hadden het verkeerde dossier nummer gebruikt. :')
Anyway, morgen heb ik hem als het goed is weer! :D

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:19
Ik heb dit topic net even doorgelezen. Wat toevallig dat er zoveel mensen spontaan hun iPhone te water hebben gelaten. "Hij glipte net uit m'n hand, oeps!" :') Er zullen vast mensen bijzitten die geen misbruik van deze verzekering maken, maar het kan er bij mij niet in dat er ineens zoveel iPhone's te water gaan . |:(

Ik ben benieuwd of Pro Assist in hun systemen ook kunnen zien waar de piek met meldingen zit. Wat mij betreft mogen mensen die te vaak claimen gewoon geroyeerd worden en ook op een of andere blacklist. Kunnen ze in het vervolg gewoon geen verzekering meer afsluiten. :w

Mensen die nu gaan roepen: "Ja, moeten ze zelf de zaakjes maar beter regelen" moeten eens ophouden. Een verzekering is er voor schadegevallen, niet om af te sluiten zodat je zodra de nieuwe iPhone uit is je oude iPhone in de gracht kunt gooien om zo een nieuwe te bemachtigen. 8)7

Dat is met meer verzekeringen zo, en ik ben het eigenlijk een beetje zat om voor al die malloten te betalen. Want zo is het dan ook wel weer, de premie is inmiddels torenhoog. En alle idioten maar klagen over de hoge premie. Begin eerst even bij jezelf zou ik zeggen.

Iedereen die zich hiertoe aangesproken voelt: "Bedankt!". d:)b -O-

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• vgroenewold
LuPo schreef op woensdag 22 september 2010 @ 09:49:
Begin eerst even bij jezelf zou ik zeggen.

Iedereen die zich hiertoe aangesproken voelt: "Bedankt!". d:)b -O-
Ben het helemaal met je eens, maar aangezien je hier niets van kan bewijzen heeft het weinig zin zo te preken, ik ga er maar vanuit dat de meeste eerlijk zijn, het is een algemeen probleem bij verzekeringen, ik betaal de premie die ik normaal vind en als dat omhoog gaat ben ik weg, simpel. Waar dat door komt vind ik dan weinig interessant, ik kan er toch niks mee.

• T7D_Sneezy
@lupo

Wat een ongefundeerde onzin zeg. Zet je telefoon in een vitrinekast en sluit geen verzekering af.
Feit bliift gewoon dat pro assist hun dienstverlening op een aantal vlakken gewoon sterk dient te verbeteren

• zer0l
  • Laatst online: 01:58
T7D_Sneezy schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:52:
@lupo

Wat een ongefundeerde onzin zeg. Zet je telefoon in een vitrinekast en sluit geen verzekering af.
Feit bliift gewoon dat pro assist hun dienstverlening op een aantal vlakken gewoon sterk dient te verbeteren
Dat mag misschien zo wezen maar wat Lupo zegt is zeker geen ongefundeerde onzin.. Als je dat zo gaat roepen zal ik me er niet over verbazen dat je zelf ook zo gehandeld hebt!! Niet dat ik zeg dat het zo is, maar het moge toch duidelijk zijn dat deze verzekeringen (niet alleen proassist) duidelijk misbruikt worden..

In retrospect, it was inevitable

Verwijderd

Beste ZpAz, Wij willen graag uw vraag in behandeling nemen. U kunt uw contactgegevensmailen naar webcare@proassist.nl onder vermelding van ZpAz. Met vriendelijke groet, Bianca Webcare ProAssist
ZpAz schreef op maandag 13 september 2010 @ 16:40:
Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste