Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-05 23:25
Ook hier een tevreden Pro-Assist klant!

Heb mijn iPhone nu 3x maal naar ze verzonden, de eerste keer kreeg ik een refurb terug (was binnen garantie, backcover gescheurd). De refurb ging terug omdat er iets raars mee was, in goede staat retour.

3 weken geleden weer verzonden ivm scheuren backcover, krassen op scherm en beschadiging bezel.

In alle 3 de gevallen (!) had ik hem binnen 2 tot 2,5 weken retour!
Alles via webcare afgehandeld, komen hun afspraken prima na!

Mensen die een toestel sturen welke gerepareerd kan worden kunnen de status welicht volgen via: http://www.thefoneclinic.com/?p=track

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Misschien een beetje dom, maar ik heb zo een jaar geleden een verzekering afgesloten in de t-mobile winkel, pro-assist dus. Maar ik heb hier verder geen papieren van, hoe kunnen ze mij identificeren als klant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171618

Na het lezen van alle slechte ervaringen was ik bevreesd voor wat er allemaal mis zou gaan met mijn ingeleverde Iphone. Scheur in de backcover, aan/uit knop, muteknop en microfoon defect van mijn bijna 2 jaar oude 3GS 16GB.

Hoe groot is mijn verassing dat ik na slechts 2 weken een splinternieuwe Iphone heb gekregen.

Hulde aan ProAssist wat mij betreft _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-04 14:34
Na 2 weken!! wow ! :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-05 11:28
Jackson6 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:20:
Misschien een beetje dom, maar ik heb zo een jaar geleden een verzekering afgesloten in de t-mobile winkel, pro-assist dus. Maar ik heb hier verder geen papieren van, hoe kunnen ze mij identificeren als klant?
als het goed is hebben ze het geregistreerd, als jij naar de winkel gaat vragen zij naar je imei nummer en je id en dan zou het goed moeten zijn, kunnen hun een nieuwe uitdraai maken.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:28
Dat is niet eens nodig. Gewoon bellen met 0344636363 optie 1. Aan de hand van je telefoonnummer kunnen ze je verzekering opzoeken. Eventueel IMEI nummer toestel even noteren voordat je belt, maar heel T-Mobile staat hier los van.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
grannymark schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:11:
Dat is niet eens nodig. Gewoon bellen met 0344636363 optie 1. Aan de hand van je telefoonnummer kunnen ze je verzekering opzoeken. Eventueel IMEI nummer toestel even noteren voordat je belt, maar heel T-Mobile staat hier los van.
Oke thanks voor je reactie! Martin0 ook bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 411798

heb mn iphone 4weken geleden afgeleverd en hoorde maar niks.. toch maar eens gebelt want die nokia heb je niks aan. :-( nadat ik gebelt had zei eerst een medewerker dat het nog 2 tot 4weken ging duren en toen hing ze op. daarna nog eens gebelt en die medewerker zei als u morgen belt om 10uur maken we een afspraak om uw iphone af te leveren, dus ik de dag daarna gebeld krijg ik het nieuws: neenee uw iphone is nog niet klaar en zal nog zeker een week duren :? daarna nog een keer boos gebelt omdat ik het er toch niet mee eens was en toen zei een medewerker dat ik een iphone 4 krijg want de iphone 3gs is niet meer verkrijgbaar. oke fijn maar dat duurt me weer 4-6weken terwijl ik hier met die k*t nokia zit waar je niks mee kan... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 414747

Niet alleen mensen met een IPhone die problemen ondervinden. Mijn eerste gesprek om mijn bb Torch te laten ophalen verliep ook niet bepaald soepel. Diegene gaf al aan dat de verbinding weg kon vallen, waarbij diegene opnieuw contact opnam als dat zou gebeuren. Zoals aangegeven viel het contact weg maar er werd geen contact meer opgenomen. Na ongeveer 30 min heb ik maar weer terug gebeld, waarbij iemand anders mij vriendelijk te woord stond.. Bleek dus gewoon dat die ander weg was gegaan.

Net als de meeste personen vind ik het vervelend dat ik geen gegevens heb, zodat er een mogelijkheid bestaat om je telefoon te tracen. En net zoals velen heb ik nu een leentoestel (nokia 2700) waar ik totaal niets mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-05 08:43
Mijn 3GS 32GB is nu net 3 weekjes weg en ik werd zojuist gebeld voor een afspraak. Krijg een "nieuwe" terug. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten mocht het een refurb zijn? Serienummer is anders, maar daar kan ik dan nog wel mee leven.

XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 06:34
Vanavond wordt mijn oude iPhone 3G opgehaald.. bleek nog verzekerd! Weet iemand of de 3G nog uitgeleverd wordt? (16GB White)

[ Voor 96% gewijzigd door Mrk87 op 15-08-2011 17:45 ]

Anoniem: 104562

Mrk87 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 17:44:
Vanavond wordt mijn oude iPhone 3G opgehaald.. bleek nog verzekerd! Weet iemand of de 3G nog uitgeleverd wordt? (16GB White)
Ja hier ben ik ook heel benieuwd naar, heb een flinke barst in het scherm dus wil hem morgen ook op laten halen, maar ik ben bang dat ik dadelijk geen iPhone maar iets anders terug krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104562 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 22:02:
[...]

Ja hier ben ik ook heel benieuwd naar, heb een flinke barst in het scherm dus wil hem morgen ook op laten halen, maar ik ben bang dat ik dadelijk geen iPhone maar iets anders terug krijg...
Niemand?

Net gebeld om mijn toestel op te laten halen, normaliter wordt de telefoon vervangen met het zelfde model. Is dat niet voorhanden, dan met een upgrade. Ik vraag me alleen af of ik een refurb krijg omdat er ook nog wat garantiewerk aan zit, of dat de barst in het scherm er voor zorgt dat hij gewoon een keer gerepareerd wordt.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 104562 op 19-08-2011 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.D.R
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-05 10:25
Vandaag is mijn 3GS 16GB opgehaald door PA (vrolijk meegewassen in de wasmachine :( ). Mijn vraag is of de 3GS nog wel leverbaar is?

Volgens mij is dit topic dood. Slotje dan maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.D.R
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-05 10:25
Op dinsdag 13 september wordt mijn nieuwe iphone 3gs 16gb geleverd! Dat is precies 3 weken! Klasse gedaan door proassist

D.D.R schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 18:34:
Op dinsdag 13 september wordt mijn nieuwe iphone 3gs 16gb geleverd! Dat is precies 3 weken! Klasse gedaan door proassist
Geen 4 dus?
Ik ben intussen al 3 weken aan het wachten, en bijna 4 aankomende donderdag. Zijn aan het wachten op een onderdeel... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-05 19:22
Wat een waardeloze service! Wacht nu al drie weken op mijn iPhone. Vandaag maar is gebeld met ProAssist vertellen ze mij dood leuk dat het wel 6!!! weken kan duren.

Hoe moeilijk kan het zijn? Als ik op internet een beetje rond kijk dan vind ik met gemak de ene iPhone reparatieservice na de andere die je telefoon fixen terwijl je wacht.

Als het vervangende toestel nou een relaxt ding was geweest dan had ik misschien vrede met de lange wachttijd. Maar met zo'n oude en trage Windows Mobile 6.5 die om de haverklap vastloopt is gewoon niet te werken. Gebruik nu een oude Nokia die ik nog had liggen. Met S60 dus WhatsApp kon ik er ook op zetten in tegenstelling tot de WM6.5.

Waarvoor betaal ik ProAssist nou elke maand? Iemand ervaring met een andere verzekeringen? Of juist niet verzekeren en ervaring met een iPhone reparatieservices? Ik zou het graag willen weten want bij mijn volgende telefoon ga ik dit zeker niet nog een keer afsluiten bij ProAssist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julos
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:41
Hier zit ik met hetzelfde probleem. Bijna drie weken geleden werd mijn iPhone 3Gs opgehaald door Pro Assist. Afgelopen maandag heb ik gebeld met Pro Assist. Toen kreeg ik te horen dat ik rekening moest houden met een reparatie van 4 tot 6 weken, oftewel nu nog 2 tot 4 weken. Indien het reparatiecentrum mijn telefoon niet zou kunnen repareren, kon dit verder oplopen. Dus in dat geval bestaat de mogelijkheid dat Pro Assist meer dan 6 weken bezig is met mijn nieuwe danwel vervangende iPhone.

Het is dan ook de laatste keer dat ik een verzekering neem voor m'n telefoon. Dit komt mede door het feit dat je privé een iPhone kan laten repareren voor 50 tot 150 euro. Dit bedrag komt overeen met de totale premie van Pro Assist. (Er vanuit gaande dat de telefoon eens in de twee jaar aan een reparatie toe is.) Het voordeel met privé repareren is alleen dat je de iPhone slechts enkele uurtjes kwijt bent. Daarnaast maakt het leentoestel van Pro Assist de gebruiker ook niet bijzonder blij. Zelf heb ik een Samsung Galaxy Mini gekregen als leentoestel. Een toestel dat eigenlijk best te gebruiken is (voor één of twee weken), maar deze haalt het bij verre niet bij de kwaliteit die een iPhone de gebruiker geeft.

Een slechte service over het algemeen gezien van Pro Assist, maar ik moet wel zeggen dat de vrouw aan de telefoon ontzettend aardig was. Helaas heeft zij verder geen invloed op de snelheid waarmee Pro Assist iPhone's laat repareren, ook mocht ze mij niet vertellen bij welk reparatiecentre mijn iPhone gemaakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimvH
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-05 13:31

TimvH

Kletsmajoor

Ik weet niet hoe duur een iPhone verzekering is bij Dixons, maar voor 4,95 pm wordt mijn iPod Touch verzekerd tegen alles behalve diefstal. Een vriend van mij heeft ook een iPod Touch met verzekering bij Dixons, het glas was gebroken en binnen 1 week had hij zijn iPod weer terug :)
Ik heb zelf wat krasjes op het glas en het chroom is aan de zijkanten beschadigd omdat hij een keer uit mijn zak is gevallen, ik moet toch alles backuppen als ik naar iOS 5 wil upgraden dus een reparatie kan dan ook meteen zodat gelijk weer een onbeschadigde iPod heb met iOS 5 :D

Als deze post hier echt niet tussen kan dan kan een mod hem verwijderen en anders raad ik je hiermee aan om bij de Dixons je iPhone te kopen en een verzekering af te sluiten. Bij de Dixons kon je er volgensmij ook een abbo erbij nemen dus dat is geen probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iasix
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-05 13:48
Afgelopen zaterdag belde ik om mijn telefoon aan te melden; gevallen en sindsdien doet de home-knop vervelend, gaat het scherm niet uit als ik bel en de achterkant is kapot. 10 minuten in de wacht gestaan. Mevrouw kon me niet beloven dat ik een iPhone zou krijgen. Ik heb aangegeven dat ik echt een iPhone wil (dan kan ik een backup maken via iTunes en gewoon verder gaan met mijn huidige gegevens).
Kon geregeld worden: moest ik maandag even terugbellen.

Zojuist heb ik gebeld. 24 minuten in de wacht gestaan. Vervolgens hoor ik van een (overigens wel aardige) meneer dat hij me niets kan beloven. Als de iPhones niet meer op voorraad zijn in de auto dan hoopt hij dat de chauffeur me afbelt. Ik vroeg hoezo "hoopt hij", de chauffeur kan gewoon afbellen. Geeft hij aan dat het vaak voorkomt dat de chauffeurs zich niet aan de afspraken houden en niet bellen.
Ik hou vier uur vrij voor deze service en heb afspraken afgezegd. Ze weten niet of ik een iPhone kan krijgen en als dat niet zo blijkt te zijn is het maar de vraag of de chauffeur even afbelt.
Morgen even afwachten.

[ Voor 8% gewijzigd door iasix op 19-10-2011 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iasix
Ik had voor vandaag een afspraak. Ze zouden langs komen tussen 15.00 en 19.00. Ik heb hiervoor vrijgenomen van mijn werk en alleen dat al kost me dik 100 euro.
Ik zag dit al aankomen toen er om 18.45 nog niemand langs was geweest en heb toen gebeld. Ik sta nu inmiddels alweer 17 minuten in de wacht.
Naast dat ik vrij heb genomen voor niets, heb ik in totaal nu al bijna een uur aan belkosten terwijl mijn telefoon nog niet eens is opgehaald. Ben en nu een beetje klaar mee en ga het proberen netjes op te lossen met de webcare. Om verdrietig van te worden, de hele middag voor niets thuis gezeten.

[ Voor 5% gewijzigd door iasix op 19-10-2011 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
@VerbalForce: Je bent gewoon een mauwbal. Als je persé een iPhone als leentoestel wil hebben moet je een duurdere verzekering afsluiten. Je krijgt bij een standaard iPhone verzekering een vrij gelijkwaardig toestel, a la Nokia N79 (dat is althans eentje waar je blij mee mag zijn). Als je een leen-toestel krijgt wat je echt niet bevalt staan ze zo weer voor je op de stoep om je een andere te geven. Echter ken ik het probleem dat tegenwoordig elk ander toestel dan een iPhone ronduit kudt is, maar dan is hun zaak niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iasix
Het kan zo zijn dat jij vindt dat ik zeur omdat ik een iPhone wil, de manier waarop je dat zegt vind ik niet zo netjes. Wat je zegt klopt overigens ook niet: mij is ten tijde van afsluiten van verzekering gezegd dat ik een iPhone zou krijgen. Ook de jongeman die ik gister heb gesproken van de klantenservice zei dat ze tekortschieten in iPhones ondanks dat ze dat wel beloven aan de leden.
Niet eens afbellen terwijl ik vrij neem van werk etc. kan natuurlijk niet, maar daar hoef ik jou natuurlijk niet van te overtuigen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Ik lees ook gelijk je probleem. Je neemt teveel aan van wat mensen je vertellen. Je moet lezen waar je voor tekent, en er staat nergens in dat ze je een iPhone moeten leveren. Echter wel een gelijkwaardig toestel zoals ik in mijn eerdere post zei.

Off: Ik neem alles wat je als niet netjes beschouwd terug, maar gezien je 2 posts moest vullen over het probleem dat je maar geen iPhone krijgt vind ik wat too-much.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iasix
Je leest dus niet mijn probleem. Het gaat niet zozeer om die iPhone, het gaat er om dat ik vandaag thuis ben geweest en dat er niet eens het fatsoen is geweest om af te bellen. Doet er verder ook niet toe hoe je het interpreteert en wat jij hiervan vindt. Je voorgaande flame beschouw ik dan maar als iets dat bij je leeftijd hoort.

Zullen we maar weer gewoon on-topic onze ervaringen met pro-assist delen?

[ Voor 0% gewijzigd door iasix op 18-10-2011 19:50 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik lees hier best kansloze verhalen, maar ook verhalen die gewoon onder Apple garantie vallen en dus niet per definitie naar de verzekering hoeven. Scheurtjes achterin, defecte knoppen worden gewoon onder garantie vervangen. Bij mij tenminste wel, en ik kreeg binnen 2 weken :P een gloednieuwe 3GS van T-mobile.

Het is dan wrang te lezen dat T-mobile garantieclaims sneller afhandelt dat een bedrijf waar je extra betaalt om je telefoon te verzekeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iasix
Ik heb hem zelf laten vallen.. Van echt hooguit 40 cm hoog maar toch. Is dit dan ook garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:09
VerbalForce schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:28:
Ik heb hem zelf laten vallen.. Van echt hooguit 40 cm hoog maar toch. Is dit dan ook garantie?
Is er iets kapot? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iasix
Achterkant glas, home-knop reageert soms niet meer en touchscreen gaat soms niet uit tijdens het bellen waardoor ik telkens de microfoon op mute zet haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iasix
Zojuist webcare aan de telefoon gehad. Er was een miscommunicatie; de afspraak was schijnbaar vandaag en niet gisteren. Ik weet zeker dat we gisteren hadden afgesproken; heb het direct in mijn agenda gezet. Maar foutje kan gebeuren. Vandaar dus ook dat ze gisteren niet afgebeld hadden: er stond geen afspraak.

Morgen tussen 10 en 14 komen ze hem ophalen en krijg ik een 3Gs. Aan de andere kant van het land, vind ik erg attent. Ben best wel onder de indruk van die webcare moet ik zeggen, attente mensen en denken in oplossingen ipv dat ze je opzadelen met nog meer problemen zoals de klantenservice. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan_el
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-01 17:55
2 september iPhone aangemeld als defect, werd de volgende dag volgens afspraak opgehaald. Reparatie zou 3 tot 6 weken duren. Omdat deze tijd erop zit en ik niks hoorde heb ik vorige week gebeld. 'Ja het is erg druk dus het gaat 2 weken langer duren'. Op mijn antwoord dat ze dat waarschijnlijk van te voren ook wel wisten gaven ze geen of iig een vaag antwoord. Ik weet bijna zeker dat hij volgende week ook niet klaar is, het is een zoethoudertje. Als ik volgende week bel is het vermoedelijk weer een lulsmoesje. Ik wed dat er nog geen monteur naar gekeken heeft.

In de tussentijd maar weer verder bellen met het leentoestel, een Nokia E71, waar een niet passend usb-kabel bij is geleverd.

Ze wilden overigens dezelfde dag het toestel al ophalen toen ik belde. Leuke service hoor, maar dat ze in plaats van chauffeurs eens een paar monteurs aannemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iasix
Geleverde 3GS bleek niet te werken.. Moet nu weer wachten tot ze een nieuwe 3GS hebben gevonden.
Ondanks het vriendelijke webcare personeel begint het nu wel vervelend te worden. Ze hadden ook de telefoon even kunnen testen vóór ze gaan uitleveren.
Ben nu al bijna een week bezig. Wachten even af nog denk ik dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Vandaag maar opgezegd. Nieuw abonnement afgesloten bij een Hi en heeft weer haar eigen verzekering service. Toch heb ik in augustus wel nog een nieuwe 3GS 32GB gekregen, dus die gaat waarschijnlijk nu weer de verkoop in. :)

Mochten meer mensen er opeens aan denken om op te zeggen. Ga niet bellen (niet nodig), ze geven je door dat je een mail moet sturen naar verzekering@proassist.nl met daarin je telefoonnummer, type toestel, IMEI nummer, polisnummer, bank-/gironummer en evt. reden van opzegging. Onderwerp gewoon "Opzegging" noemen. Dan krijg je een bevestigingsmail zodat je weet dat die bij hun is aangekomen en krijg je binnen 2 weken te horen dat je verzekering is opgezegd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
VerbalForce schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:28:
Nee natuurlijk is dat geen garantie, het is gedekt onder je verzekering maar garantie is het natuurlijk niet.

"Ik rij tegen een paaltje met mijn auto dat is toch zeker wel garantie 8)7 "?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iasix
Donstil schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:03:
[...]

Nee natuurlijk is dat geen garantie, het is gedekt onder je verzekering maar garantie is het natuurlijk niet.

"Ik rij tegen een paaltje met mijn auto dat is toch zeker wel garantie 8)7 "?
Leek mij ook al niet aannemelijk. Maar hij viel van een zeer geringe hoogte en je zou eigenlijk verwachten dat een telefoon dat wel kan hebben, vandaar mijn vraag. Heb het ook niet voor niets aan ProAssist gegeven i.p.v. aan Apple.

Moet zeggen dat er genoeg gevallen zijn waarbij Apple kosteloos de achterkant heeft vervangen omdat die gebarsten is. Google is your friend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
VerbalForce schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:27:
[...]

Leek mij ook al niet aannemelijk. Maar hij viel van een zeer geringe hoogte en je zou eigenlijk verwachten dat een telefoon dat wel kan hebben, vandaar mijn vraag. Heb het ook niet voor niets aan ProAssist gegeven i.p.v. aan Apple.

Moet zeggen dat er genoeg gevallen zijn waarbij Apple kosteloos de achterkant heeft vervangen omdat die gebarsten is. Google is your friend.
Ja maar de achterkant die ging barsten was in sommige gevallen een productie fout. Laten vallen is simpelweg iemands eigen schuld. Er staat nergens op de product pagina van de iPhone (welke versie dan ook) dat je hem kan laten vallen vanaf een bepaalde hoogte en dat de iPhone dan zou moeten "overleven".

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iasix
Donstil schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 00:39:
[...]

Ja maar de achterkant die ging barsten was in sommige gevallen een productie fout. Laten vallen is simpelweg iemands eigen schuld. Er staat nergens op de product pagina van de iPhone (welke versie dan ook) dat je hem kan laten vallen vanaf een bepaalde hoogte en dat de iPhone dan zou moeten "overleven".
True. Daarom maar goed dat ik een verzekering heb afgesloten denk ik zo :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 427669

Hey!

Ik heb ongeveer 2 jaar geleden een iPhone 3gs 8GB gekocht bij Mobistar en daarbij een verzekering genomen van 9euro/maand.
Nu is mijn iPhone gisteren gestolen en ik vroeg me af of ik nog dezelfde iPhone krijg of deze niet meer wordt geleverd.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250904

Mijn berichtje aan T-Mobile Pro-Assist:

5 september 2011 heb ik mijn iPhone 3GS 32gb op laten halen door T-Mobile pro-assist, omdat hij waterschade had opgelopen. Als leentoestel kreeg ik een Nokia 2323 (geen camera, geen internet etc.). Er werd mij verteld dat het 4-6 weken ging duren. Na 4 weken heb ik direct gebeld (aangezien ik eerder slechte ervaring heb gehad met afhandeling van T-Mobile Pro-Assist.). Toen kreeg ik te horen dat ik nog even geduld moest hebben. Na week 6 heb ik weer gebeld en bleek dat de telefoon binnen was gekomen bij jullie en dat hij niet meer te repareren was. De telefoon werd weer opgestuurd naar een ander reparatie centrum (wat ik al raar vindt want hij is niet meer te repareren). Er werd nu spoed aan mijn reparatie mee gegeven. Een week later weer gebeld of ze al wisten wanneer mijn telefoon gerepareerd was. Uiteraard wisten ze helemaal niets, maar de medewerker zou er achteraan gaan en mij bellen als hij iets wist. Dat doet hij natuurlijk niet. Een week later, bel ik weer of ze me nog eens gingen terug bellen. Ja dat doen ze, maar ze wisten nog niet wanneer. Dus ik vraag kan je inschatten wanneer jullie meer informatie hebben over mijn telefoon. Dat kon waarschijnlijk meer dan een week duren. Ik vraag mij af waarom de klanten"service" van T-Mobile Pro-assist niet actief opzoek gaat naar de informatie, of beter zelfs gewoon bij de reparateur kan kijken wanneer mijn telefoon aan de beurt is voor reparatie. Mijn geduld begint op dit moment een beetje op te raken, aangezien ik nu al 2 maanden geen gebruik kan maken van mijn internet (en daar wel voor betaal).

Ik zit ondertussen al 10 weken te wachten op mijn iPhone 3GS. Heeft iemand al een keer zijn rechtsbijstand verzekering ingeschakeld? Een mondelinge afspraak 4-6 weken reparatietijd is namelijk net zo rechtsgeldig als een getekende afspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 427669 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 00:13:
Hey!

Ik heb ongeveer 2 jaar geleden een iPhone 3gs 8GB gekocht bij Mobistar en daarbij een verzekering genomen van 9euro/maand.
Nu is mijn iPhone gisteren gestolen en ik vroeg me af of ik nog dezelfde iPhone krijg of deze niet meer wordt geleverd.

Alvast bedankt
iPhone 3GS 8GB wordt nog wel degelijk geproduceerd door Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, dat begint goed. Al 7 minuten in de wachtrij aan de telefoon. Wil mijn 3G inleveren welke Wifi stuk heeft (heb nu toch een 4S) en deze gaat dan gerepareerd (als het goed is) naar mijn Pa.

edit: Werkt er maar één persoon ofzo? Nog niemand aan de lijn.

edit2: Na een kwartier iemand aan de lijn. Klonk best aardig, maar weer de "standaard" 4-6 week reparatietijd. Wat langer uit kan vallen ben ik bang als ik dit topic zo lees.

[ Voor 39% gewijzigd door ZpAz op 05-11-2011 10:09 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146100

Froggle schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:31:
Vandaag maar opgezegd. Nieuw abonnement afgesloten bij een Hi en heeft weer haar eigen verzekering service. Toch heb ik in augustus wel nog een nieuwe 3GS 32GB gekregen, dus die gaat waarschijnlijk nu weer de verkoop in. :)

Mochten meer mensen er opeens aan denken om op te zeggen. Ga niet bellen (niet nodig), ze geven je door dat je een mail moet sturen naar verzekering@proassist.nl met daarin je telefoonnummer, type toestel, IMEI nummer, polisnummer, bank-/gironummer en evt. reden van opzegging. Onderwerp gewoon "Opzegging" noemen. Dan krijg je een bevestigingsmail zodat je weet dat die bij hun is aangekomen en krijg je binnen 2 weken te horen dat je verzekering is opgezegd. ;)
Dan heb je het een paar posts daarboven over voorwaarden lezen en dan sluit je een verzekering af bij KPN. Ik ben nu 2 weken aan het zoeken naar een degelijke iPhone verzekering en bij KPN ben je qua voorwaarden/prijs het allerslechtste uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daar gaan we weer! Na klagen bij t-mobile facebook pagina (zie vorige post) werd ik later gebeld door pro assist. Ze konden mijn iPhone woensdag tussen 12-16uur brengen. Nu is het vandaag die woensdag en ik wordt vanochtend opgebeld en ze hebben mijn iPhone nog niet terug uit het reparatiecentrum, wat al raar is want ik zou een nieuwe krijgen. Dus ik heb ze heel vriendelijk verteld dat dat niet mijn probleem is en dat als ik mijn iPhone niet tussen 12-16 uur binnen heb mijn rechtsbijstand inschakel.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 250904 op 09-11-2011 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 432412

Anoniem: 250904 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:14:
5 september 2011 heb ik mijn iPhone 3GS 32gb op laten halen door T-Mobile pro-assist, omdat hij waterschade had opgelopen. Als leentoestel kreeg ik een Nokia 2323 (geen camera, geen internet etc.).
Hmm, wat mij opvalt is dat je er ook niet aan hebt gedacht om Pro Assist te bellen voor een ander leentoestel waar wel een camera en internet op zit? Ik heb bijna hetzelfde gehad ik kreeg een leentoestel (HTC smart) waar geen internet op zat, echter wel een camera, maar kon deze telefoon niet aansluiten op een pc dus aan foto's maken had ik niks. Ik heb het toestel een week gebruikt en vervolgens gebeld dat dit niet zou gaan werken. Volgende dag kreeg ik een ander leentoestel (Samsung omnia II) met een goed camera en internet was ook te gebruiken op dat leentoestel.

Nu snap ik dat je probleem niet zo zeer bij het leentoestel ligt maar het kan het gemis van je huidige iPhone misschien iets verzachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolzerox
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-05 21:50
Heb ook mijn mobiel 4 weken opgestuurd ( Sony Ericsson Xperia X10 )
Heb vanochtend dan een berichtje gehad dat hij gerepareerd was, en dan ik hem vrijdag terug krijg :D.

Dus dat is wel netjes geregeld.

Echter zijn de wachttijden als je belt wel dramatisch ( zo tussen 20-30 minuten telkens )
Leen toestel was ook een drama, had een HTC met WM erop. maar het stokje om het te bedienen had ik niet. Dus WM bedienen met je vingers is ook een ramp :O

heb gevraagd of ik een ander leentoestel kon gebruiken, echter werd mij verteld dat als je kan bellen en sms'en ze voldoen aan de eisen van een leentoestel :/

Al met al is de reparatie wel snel gebeurd, maar de leentoestellen/wachttijden zijn een drama.

[ Voor 22% gewijzigd door coolzerox op 21-12-2011 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 426665

EDIT. Verkeerde account.

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 426665 op 26-12-2011 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324663

Mijn iPhone 4 3 weken geleden opgestuurd. Hij zag er zo uit na een val.
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/1zocehs.jpg
Maar, de man die hem ophaalde, vertelde dat het waars. een nieuwe zal worden. Krijg ik de 4 dan terug, of wordt het de 4S? Wil er best voor bijbetalen als dat mogelijk zou zijn.

Anoniem: 395578

Hoi Mensen,

Mijn tel (3gs 32gb) begint weer raar te doen, als ik naar mijn telefoon app ga dan komen de nummers die ik heb gebeld niet te voorschijn en krijg ik alleen maar een wit scherm. Heeft hier ook iemand ervaring mee ?? Ik heb hem al regelmatig geupdate en op nieuw opgestart maar niets helpt?? En weet iemand hoe het nu gaat met de 3gs serrie boven de 8gb ?? want ik was begin dit jaar mijn tel ook al ruim 6 weken kwijd ;(. Of kan webcare (carla) mij daar meer over zeggen ???

Groeten Manfred

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:59
Anoniem: 324663 schreef op maandag 26 december 2011 @ 19:25:
Mijn iPhone 4 3 weken geleden opgestuurd. Hij zag er zo uit na een val.
[afbeelding]
Maar, de man die hem ophaalde, vertelde dat het waars. een nieuwe zal worden. Krijg ik de 4 dan terug, of wordt het de 4S? Wil er best voor bijbetalen als dat mogelijk zou zijn.
Ondertussen al een nieuwe? Ik verwacht in ieder geval gewoon een 4, deze produceren ze gewoon nog met 8GB geheugen. Ze zullen vast ook een extra productie lijn hebben welke in beperkte mate 16GB en 32GB produceren.

Ergens in de 2e week van december heb ik mijn 3GS opgestuurd, was vrijwel alles aan kapot wat kapot kan zijn:
  • Glas gebarsten
  • WiFi stuk, vermoedelijk antenne gebarsten
  • Accu duur dramatisch kort, wanneer er veel energie van de accu gevraagd werd viel deze uit. Bijvoorbeeld 5 minuten gamen met 90% accu en de iPhone viel uit. Interne weerstand waarschijnlijk zo hoog dat de spanning helemaal inzakt wanneer er veel gevraagd wordt.
  • Volume knop afgebroken
  • Microfoon verstopt
  • Luidspreker verstopt
  • Tril motor stuk
  • Haarscheuren
Maar inmiddels ben ik gisteren gebeld nadat ik vorige week om een status update gevraagd heb, en morgen komen ze een nieuwe afleveren :). Ben benieuwd wat ik krijg. Ik ga er maar even van uit dat het sowieso een nieuwe is gezien de lijst met defecten, met een heel erg beetje hoop op een 4 :). Ik ben in ieder geval tevreden met het reparatie termijn, had een stuk langer verwacht met al deze doemverhalen hier. Al moet ik hem natuurlijk eerst nog eens binnen krijgen en verder inspecteren.. ;)

Update:
zoals verwacht een 3GS 32GB ontvangen vandaag :). Wordt dus gewoon nog volop geproduceerd.

Edit: Bij nader inzien lijkt het wel om een refurbished model te gaan. Op alle chromen delen is duidelijk te zien dat deze niet nieuw zijn aan de vele klein haarkrasjes. Ook zit er op sommige plekken meer stof dan wat je zou verwachten bij een nieuwe telefoon en lijkt simkaart adaptertje al redelijk beschadigd. Zelfde geld voor de 3.5mm aansluiting voor je hoofdtelefoon.

--------------------------------------------------------
Part 2...

Zoals vermeld ging het wel om een refurbished model, maar zag deze er nog prima uit verder. Alleen de chromen delen waren niet meer als nieuw, de rest was nog in nieuwstaat. Helaas lijkt de accu ook refurbished te zijn.. Dit is alleen wat minder goed gelukt, met als resultaat dat de accu gigantisch snel leeg loopt en bij de minste belasting alweer uitvalt.
Tot zover mijn positief oordeel over Pro-Assist..

[ Voor 28% gewijzigd door wesleytjuh op 12-01-2012 14:46 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368144

Hier een tevreden klant! Na het lezen van alle verhalen hier had ik me op het ergste voorbereid.

14 januari ProAssist gebeld om een afspraak te maken. Telefoon was gevallen en het scherm was stuk. Door een miscommunicatie stond maandagochtend de man van ProAssist voor een dichte deur. Ik dacht dat we dinsdag hadden afgesproken. Foutje, kan gebeuren.

18 januari werd het toestel opgehaald.

31 januari (twee weken later) gebeld om te vragen wat de status was. "in het reparatiecentrum". Kon nog wel 2 tot 4 weken duren. :'(

1 februari kreeg ik een mailtje dat het toestel gerepareerd was en dat ik een afspraak kon plannen om het toestel te laten afleveren. Jammer genoeg kon dat op z'n vroegst pas een week later.

Net (7 februari) mijn eigen toestel gerepareerd teruggekregen. Er zat een stickertje op met "Q.a. Pass Date 25/1" Het lijkt erop dat het toestel 25 januari al gerepareerd was. Jammer dat het dan toch nog 2 weken heeft geduurd voordat ik 'm terugkreeg maar ik mag niet klagen. Ben 'm nog geen 3 weken kwijt geweest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3dJ3
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03-09-2024
Mijn Oude 3G 16GB is verzekerd bij Proassist, telefoon heeft het altijd perfect gedaan.
in het weekend van 12 mei was ik mijn telefoon kwijt. na het uithangen van de was viel deze uit mijn broek... telefoon niet meer aan te krijgen en overal zat vocht achter.

13-05-2012: Gebelt om afspraak te maken over ophalen toestel.
14-05-2012: Toestel is opgehaald.
19-05-2012: Email van Pro-assist dat mijn telefoon was ontvangen en deze door is gestuurd naar het Reparatie centrum
31-05-2012: Melding telefoon wordt vervangen
31-05-2012: Via de Email een afspraak gemaakt om telefoon te laten bezorgen op 5-06-2012.

05-06-2012: Bezorger belt netjes of hij wat eerder kan komen: geen probleem.

nieuw 3GS 16GB toestel gekregen.

Pro-assist heeft volgens mij super service geleverd. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-05 22:36
Heeft iemand ervaringen mee met het inleveren van een iPhone 4 32GB?

Aangezien dit model niet meer gemaakt wordt, vraag ik mij af of ik een nieuw toestel ga krijgen als mijn iPhone 4 niet gerepareerd kan worden..

Mijn scherm is gebarsten en is in een plas met water gekomen, hij begon erg raar te doen, dus op laten halen door de verzekering. Ben benieuwd of hij te repareren is..

Hopelijk duurt het niet al te lang..

Vandaag 04-10-2012 Toestel opgehaald door Pro-assist.

[ Voor 38% gewijzigd door Kuhr89 op 04-10-2012 20:00 ]

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:59
Nadat ik na 2,5 jaar mijn 3GS 32GB opstuurde kreeg ik weer gewoon een 3GS 32GB terug, mooi gerecycled uit andere kapotte iPhones inclusief de nodige defecten* elke keer :). Inmiddels heb ik(mijn vriendin gebruikt hem) nu alweer 3 maanden mijn 3e "reparatie" en ook deze valt letterlijk uit elkaar inmiddels...
Voor mij nooit meer pro-assist, dat weet ik wel.

Waaronder:

• Enorm veel beschadigingen waaronder hele happen uit de chromen rand
• Accu die het nog geen paar uur uithoudt
• Rubberen ring die rondom het beeldscherm zit die gelijk loskomt
• LCD wat steeds slechter gaat werken, vermoedelijk kabelbreuk/slecht contact
• Haarscheuren bij levering
• Slecht werkende aan/uit en mute knop
• En ga zo maar door..

[ Voor 38% gewijzigd door wesleytjuh op 06-10-2012 08:59 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Nou vandaag maar eens gebeld naar Pro Assist..

Mijn status bleef namelijk sinds 05-10-2012 op Verzending naar Reparatiecentrum
Aangezien het vandaag de 12e is, vond ik het wel lang genoeg eigenlijk.
Blijk dat je de eerste twee weken niks kunt zien van de status en deze na twee weken dus weer een update krijgt.. Ben ik benieuwd volgende week vrijdag/zaterdag of maandag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteFly
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-05 15:56
2 maanden geleden een iPhone 3GS 16GB ingeleverd met val- en waterschade, maand later een nieuwe iPhone 4 16GB ontvangen.

Prima service dus wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Hier gaat het ook lekker hoor met Pro-assist.. Mijn telefoon is nu in de 6e week en heb nog geen enkele informatie over mijn telefoon gekregen sinds 5 oktober.. Ga ze nu weer even bellen. Vrees weer voor hetzelfde verhaal: Sorry maar hij ligt in het reparatiecentrum en kunnen ook niet achterhalen hoe of wat..

Zoals ik al voorspelde, ik heb ze net weer gebeld, aangezien nu de 6e week is ingegaan.

Dit zijn mijn genoteerde klachten vanuit Pro-assist:

1:Toestel laten vallen
2: In contact geweest met vloeistof
3: Audio diversen
4: Display beschadigd gebroken
5: Diverse problemen Software

Dit is de status op de site:

05-10-2012 10:41: Uw toestel is verzonden naar het reparatiecentrum
04-10-2012 21:53: Uw toestel is ontvangen door ProAssist
04-10-2012 21:52: Uw toestel is verzonden naar ProAssist
04-10-2012 21:52: Uw toestel is aangemeld voor reparatie

Dit willen ze gaan maken? Repareren? Nu weeeer hetzelfde antwoord, we weten pas iets als we wat gehoord hebben van het centrum. Hij ligt daar nu al meer dan een maand!!

Dit duurt me echt te lang hoor, maar ik kan gewoon niks doen. Zij kunnen helemaal niks zien (vind ik al vreemd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 123coen123
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-05 19:03
Misschien een leuke tip. Bij KPN heb ik mijn telefoon altijd binnen 1 a 2 weken terug. Laat hem vaak vallen en staat zelf zwart op wit dat hij binnen 2 weken weer in de winkel ligt.

Tmobile is goedkoop dus het geld moet ergens vandaan komen toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Mijn eerste indruk van Pro-assist is ook gelijk weggevaagd.

Mijn iPhone 3GS was kapot dus ik heb Pro-Assist gebeld begin februari. Ging allemaal prima, de telefoon werd opgehaald op 5 februari en op 14 februari zag ik dat hij terug was en opgestuurd zou worden naar me, ik had ervoor gekozen dat ze hem vandaag 23 februari bij me thuis zouden afgeven.

Ik dacht nou dat ging allemaal vlot, ik word net dus gebeld met het bericht dat de chauffeur heeft gezien dat het toestel niet is gerepareerd en hij dus weer terug gaat naar Pro-Assist.

Wat is dit in godsnaam voor gang van zaken?? VRE-SE-LIJK bedrijf zoals velen hier al hebben gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-05 23:16
Haha mooie verhalen hier. Ik heb zelf een tijd gewerkt bij PA. En ik herken alle frustraties hier van jullie. Ik zat alleen niet op de mobiele tel afdeling maar kon wel alle stappen zien die zo'n telefoon volgt. Het ding komt bij hun binnen en wordt dan gechecked op mankementen doorgegeven van de klant.

Hierna worden deze verzonden naar het reparatie centrum, voornamelijk dynafix. Hierna komt het terug en controleren medewerkers van PA of het toestel gerepareerd/geswapped is. Mocht hij gerepareerd zijn wordt deze getest (simpel aan/uit en klaar) en weer terug gestuurd naar het reparatie centrum als er nog steeds wat mankeert of naar de klant als deze goed is bevonden.

Alleen weet niet zeker of de klant te horen krijgt dat er nog steeds mankementen zijn aangetroffen en deze weer wordt terug gestuurd naar de reparatie centra.

Hopelijk hebben jullie er wat aan.
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste