• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-01 13:13
T-Mobile verkoopt zoals jullie weten een verzekering van ProAssist bij een iPhone abbo.
Ik heb een iPhone 3GS 16GB i-300 abbonement. Afgesloten in februari 2010.
Hier heb ik helaas na een paar maanden al gebruik vmoeten maken van mijn verzekering.
26 juni is mijn telefoon in de wasmachine mee gewassen.

Nu heb ik er vandaag nog maar even achteraan gebeld (ze bellen je nooit over de status) om te vragen wat de voortgang is, maar ik kreeg een heel vervelend antwoord.
Ze hebben een nieuwe in bestelling staan, echter de eerste persoon die in aanraking komt voor een nieuwe telefoon is van begin mei!
Verder lees ik overal op het internet dat de iPhone 3GS niet meer leverbaar is.
Alleen een iPhone 3G 8GB en een iPhone 4G.

Nu boden ze me aan om een iPhone 3G 8GB te nemen, of een ander toestel naar keuze, maar geen iPhone 4G.
Met een iPhone 3G ga ik flink achteruit, dus dat is geen optie. Ze willen me er ook geen geld of wat dan ook bij doen om de waarde verschillen te dekken.

Mijn vraag aan jullie is:
Wat kan ik heb beste doen?
Ik heb al een klacht ingediend bij T-mobile, omdat ik het verzekeringscontract bij de T-mobile winkel getekend heb, op advies van een T-mobile medewerker.

Het liefst blijf ik bij een Apple, ik ben er heel erg tevreden mee en ik kan er alles mee wat ik wil.

En zijn er mensen met hetzelfde probleem? Ik zag op internet meerdere berichten met soortgelijke problemen, maar daar stonden geen duidelijke antwoorden bij.

Bedankt.

PSN: Pinjataaa

• Physics
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-08-2020
Als ik jou was zou ik het er niet hierbij laten. Dus je sluit een verzekering af dus je bent gedekt. Dan vervolgens kunnen zij jou niet een nieuwe geven omdat het niet leverbaar is.
Dit is niet jouw probleem. Jij hebt een verzekering afgesloten dus jouw recht is op z'n minst een vervangbaar toestel of je geld terug. (dag waarde van het toestel)

En anders moeten ze je compenseren, waarde van Iphone 3GS en de Iphone 4G en resterend bedrag bij betalen. Ik zelf zou geen genoegen nemen van het antwoord waarop je kreeg. Jij bent verzekerd en je hebt daarvoor betaald (of betaalt nog steeds)

• Pinjataaa
Het is heel makkelijk om te zeggen dat je er niet mee akkoord gaat, maar als klant kan je vrij weinig.
Ik bood ook aan om een iPhone 4G met bijbetaling te nemen, maar dat willen ze niet eens overwegen.
Ze willen me een nieuw toestel bieden, een Samsung of wat dan ook, maar dat wil ik liever niet, niet direct in ieder geval. Ik wil er zoveel mogelijk uit halen.

Ik zit nu al 1,5 maand te wachten met een zwart/wit nokia leen telefoon en ik kan je zeggen dat een overgang van een iPhone naar een oude Nokia echt verschrikkelijk is.

• Helioss
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-08-2020
Waarom zou je in de eerste instantie je Iphone verzekeren?
Tuurlijk, om de reden als er iets mee gebeurd dat je een nieuwe krijgt! In de geval proberen ze je gewoon af te schepen met een oudere versie van de Iphone. Hier moet je natuurlijk nooit me akkoord gaan.

Je hebt recht op een nieuwe 3GS, omdat je je 3GS ook hebt verzekerd, je hebt toch geen 3G verzekerd.
Ik zou niet over mee heen laten lopen en met af laten schepen met een 3G of 1 of ander samsung toestel.

• oxoid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-03 17:05
Bedoelen ze niet dat je een een 3GS 8GB krijgt?
de 3GS is sinds de iPhone 4 uit is alleen nog maar verkrijgbaar in 8GB uitvoering.

Het enige waar je dan in achteruit gaat is in geheugen.

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-03 09:50
Ik zit in hetzelfde schuitje....

telefoon in het zwembad gevallen. Heb nog geen voorstel van pro assist gehad, maar van wat ik lees is de 8GB versie een 3gs, zoals nu nog steeds leverbaar is in de t-mobile winkels.

Ik kom van een 3g 16gig af, dus ik zou het opzich niet erg vinden om een 3gs 8gb te krijgen. maar een 3g 8gig hoef ik niet.... dan liever een htc desire ofzo....

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:48

Turismo

Clobberin' time!

Je moet ervoor waken dat ze van hun probleem niet jouw probleem maken.
Dit is voor hun de ideale manier om zo de verantwoordelijkheid van zich af te schuiven.

Het is heel simpel, je hebt recht op een vervangend of gelijkwaardig product met dezelfde voorwaarden waarvoor je het hebt aangeschaft.

Dat zij niet niet vervangend kunnen leveren is hun probleem dan maar de opvolger de 4G.

Dit is bij veel fabrikanten niet meer dan normaal, kijk bijv. naar digitale spiegelreflex camera's die zijn vaak ook niet meer leverbaar dan wordt vaak de opvolger geleverd.

Werkbak You know, I'm something of a tweaker myself

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-02 06:50
Ik zou ook zeggen dat je niet akkoord gaat.
Je kunt als klant een heleboel.
Jij hebt een verzekering afgesloten en die (als het goed is) gewoon netjes betaald elke maand.
Zolang die verzekering loopt _moeten_ zij jou gewoon een vervanging aanbieden.
Het is hun probleem.

Als zij je een 3G of 3GS 8GB proberen aan te praten moet je gewoon zeggen dat dat niet is waar jij verzekerd voor bent.
Als hun niet kunnen leveren, gewoon een iPhone4 16GB eisen.
Dat is immers het vervangende model van je 3GS 16GB.

Ik zou iig flink klagen bij Tmobile, misschien dat hun nog iets voor je kunnen betekenen.
Anders naar een advocaat zoeken en kijken wat die ervan zegt.

Een officieel (uitziende) brief doet wonderen.

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Wat zegt de polis?
rdgut schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 15:11:
Ik zou ook zeggen dat je niet akkoord gaat.
Een officieel (uitziende) brief doet wonderen.
Wanneer is een brief officieel?

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:52
Je hebt recht op een gelijkwaardig telefoon, punt!

Ik heb jaren geleden ooit eens een SPV M1000 van orange, deze liep om de haverklap vast en ik was absoluut niet tevreden. Na de derde keer dat ie door Pro Assist opgehaald werd, kreeg ik een belletje dat ik een nieuwe kreeg, maar het oude model was niet leverbaar. Toen kreeg ik ook de opvolger.\

Voet bij stuk houden en je niet laten afschepen!

Koop hier mijn P1 reader :)

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Mijn ervaring is ook dat Pro Assist helemaal niet moeilijk doet over het leveren van de opvolger. In dit geval ligt het probleem waarschijnlijk gewoon in de slechte beschikbaar heid van de iPhone 4. Ze proberen je niet af te schepen, maar ze zitten zelf ook met de afweging dat ze je aan de ene kant niet kunnen afschepen met een ouder of minder model maar aan de andere kant ook niet een paar maanden kunnen laten wachten op de iPhone 4.

Ik zou contact houden met de medewerker die je hebt gesproken, er is in overleg best wel een oplossing mogelijk.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• brsm
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07-03 12:41
Jongens.. Lees even de voorwaarden door van Pro-assist. Volgensmij staat daar in dat als het toestel niet meer leverbaar is dat ze je de opvolger moeten uitgeven. Ik heb namelijk in het verre verleden zo van een MDA vario 2 naar een Vario 3 gegaan. (heb nu alweer 4 jaar een iphone ;-) )

Ik ga even lezen of dat nog zo is.

Het is gewijzigd,

Nu staat er in punt 8.5:
Indien het merk en type toestel van de verzekerde definitief niet meer leverbaar is, zal in overleg met de verzekerde een in functie en kwaliteit gelijkwaardige mobiele telefoon worden verstrekt.

[Voor 29% gewijzigd door brsm op 06-08-2010 16:16]

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

iSneaker schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:12:
Jongens.. Lees even de voorwaarden door van Pro-assist. Volgensmij staat daar in dat als het toestel niet meer leverbaar is dat ze je de opvolger moeten uitgeven. Ik heb namelijk in het verre verleden zo van een MDA vario 2 naar een Vario 3 gegaan. (heb nu alweer 4 jaar een iphone ;-) )

Ik ga even lezen of dat nog zo is.
Nee dat is niet letterlijk zo gesteld. Pro Assist levert volgens de voorwaarden een gelijkwaardig toestel en volgens mij is die gelijkwaardigheid zelfs ook nog vast te stellen door Pro Assist.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• T7D_Sneezy
hmmm, dan probeer ik een HTC desire te krijgen..... ben best benieuwd naar Android, en kan mn abbo over 4 maanden verlengen met een iphone 4.....

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Canaria schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:15:
[...]

Nee dat is niet letterlijk zo gesteld. Pro Assist levert volgens de voorwaarden een gelijkwaardig toestel en volgens mij is die gelijkwaardigheid zelfs ook nog vast te stellen door Pro Assist.
Het lijkt me dan ook dat een 3G niet gelijkwaardig is aan een 3GS.

Wel vreemd dat een nieuwer toestel (3GS) niet leverbaar is maar een ouder toestel (de 3G) dan wel. Ik heb het idee dat de 3G al helemaal niet meer gemaakt wordt.

Je zult wellicht een 3GS 8gb krijgen, maar dan nog vind ik dat eigenlijk geen gelijkwaardig toestel t.o.v de 16GB

• Pinjataaa
Bedankt voor alle reacties.

ProAssist heeft niet letterlijk gezegd dat ze de iPhone 3GS 16GB niet meer kunnen krijgen, maar dat er sowieso nog een wachtrij is vanaf begin mei. Ze zijn nu bezig met het zoeken van een leverancier.
Dus zodra ze de telefoons binnen krijgen, is het voor deze wachtende personen.

Ik heb pas in eind juni bij PA aangeklopt dat mijn telefoon defect is.
Hieruit durf ik wel te concluderen dat er voor mij geen 3GS 16GB meer overblijft.

Echter moet ik wachten tot PA ook tot deze conclusie gekomen is, dus ik ben bang dat ik nog ruim een maand moet wachten om vervolgens te horen dat ze me niet van een 16GB kunnen voorzien.

En daar komt bij, een iPhone 16GB heeft een waarde van +/- €700,-
Een HTC desire is bijvoorbeeld 'maar' €400,-
Dus ik zou het geen goede oplossing vinden. Ik betaal immers nog steeds voor mijn iPhone en ik moet nog 1,5 jaar met mijn abonnement.

Ik heb een klacht mail naar T-mobile gestuurd op advies van de T-mobile helpdesk.
Hierin heb ik gevraagd of ze me tegemoet kunnen komen als ik een iPhone 3GS 8GB neem.
T-mobile is immers degene die me geadviseerd heeft om een verzekering te nemen en ik heb het in een T-mobile winkel getekend.

• T7D_Sneezy
ja dat denk ik ook. Op de T-mobile NL site (die leverancier is van pro-assist) staat wel de 3gs 8GB. Dus ik neem aan dat pro-assist die bedoeld wanneer ze het over de 3g 8gb hebben

• JunkieVirus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:53
Pinjataaa schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:47:
Bedankt voor alle reacties.

ProAssist heeft niet letterlijk gezegd dat ze de iPhone 3GS 16GB niet meer kunnen krijgen, maar dat er sowieso nog een wachtrij is vanaf begin mei. Ze zijn nu bezig met het zoeken van een leverancier.
Dus zodra ze de telefoons binnen krijgen, is het voor deze wachtende personen.

Ik heb pas in eind juni bij PA aangeklopt dat mijn telefoon defect is.
Hieruit durf ik wel te concluderen dat er voor mij geen 3GS 16GB meer overblijft.

Echter moet ik wachten tot PA ook tot deze conclusie gekomen is, dus ik ben bang dat ik nog ruim een maand moet wachten om vervolgens te horen dat ze me niet van een 16GB kunnen voorzien.

En daar komt bij, een iPhone 16GB heeft een waarde van +/- €700,-
Een HTC desire is bijvoorbeeld 'maar' €400,-
Dus ik zou het geen goede oplossing vinden. Ik betaal immers nog steeds voor mijn iPhone en ik moet nog 1,5 jaar met mijn abonnement.

Ik heb een klacht mail naar T-mobile gestuurd op advies van de T-mobile helpdesk.
Hierin heb ik gevraagd of ze me tegemoet kunnen komen als ik een iPhone 3GS 8GB neem.
T-mobile is immers degene die me geadviseerd heeft om een verzekering te nemen en ik heb het in een T-mobile winkel getekend.
de waarde van een Iphone 3GS 16 GB is 299 euro inkoop.
de desire kost inkoop 299 euro inkoop.

de iphone4 doen ze niet, omdat ze hem niet kunnen leveren.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• Pinjataaa
Ik heb ze gemaild via gsm@proassist.nl, hopelijk krijg ik dan een beter antwoord op mijn vragen.
Als je belt krijg je telkens van die jonge vrouwtjes aan de lijn (zo klinkt het).

Ik heb gevraagd wat er mogelijk is en hoelang ik nog zou moeten wachten als ik op de 16GB wacht.
Ook heb ik gevraagd of ze een regeling hebben bij het accepteren van de 3GS 8GB variant, een eventuele bijbetaling van hun kant (weinig kans maar ik vraag het toch).
En of ik, wanneer ik nog een maandje zou moet wachten, een iets slimmere telefoon kan lenen, op zijn minst een smartphone.
JunkieVirus schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 17:13:
[...]

Ik geloof best dat ze het niet kunnen regelen, maar als ik nog een maand moet wachten en ze komen dan tot de conclusie dat het niet gaat lukken met de 3GS 16GB, zou het wel moeten lukken om de 4G te eisen toch? dan moet ie toch al iets beter te verkrijgen zijn?

[Voor 5% gewijzigd door Pinjataaa op 06-08-2010 18:07]

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-02 23:39

Jasper Janssen

Socialmediaredacteur
JunkieVirus schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 17:13:
[...]

Heb je hiervoor een bronvermelding? Het klinkt eerlijk gezegd erg sterk dat de inkoopprijs van een 3gs 16 (voordat de 4 uitkwam) op 300 zat. Er was geen enkele winkel te vinden waar ze voor onder de 600 te krijgen waren, en desires waren en zijn prima leverbaar voor 300 plus btw plus een klein beetje marge (dus rond de 400-450).

• T7D_Sneezy
Dat lijkt mij idd ook!

ik ga maandag maar weer eens bellen met onze vrienden van pro-assist. en zodra ik een nieuwe telefoon heb zeg ik meteen de verzekering op....

• Pinjataaa
Wanneer heb je eigenlijk bij Proassist aangeklopt?

• T7D_Sneezy
3 weken geleden is mijn telefoon kapot gegaan, deze week wisten ze nog niks, maar naar alle waarschijnlijkheid (volgens telefoniste) is mijn iphone niet meer te maken (door het water)

• Pinjataaa
Ja dat had ik ook, ik heb vandaag nogmaals gebeld en ze zeiden nog steeds hetzelfde.
Misschien dat ik een Samsung Galaxy S ga nemen, het is een goede vervanger voor een iphone, want het is bijna hetzelfde ding :P Alleen een beter camera en hij kan flash sites afspelen! :D

• T7D_Sneezy
net gebeld met pro-assist.....

de opties zijn :

iPhone 3GS 8GB (wordt inmiddels uitgeleverd)
of elk ander toestel naar keuze

• Slasher
  • Niet online

Slasher

T7D_Sneezy schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 10:51:

de opties zijn :

de iphone 4 dus? >:)

• brsm
  • Laatst online: 07-03 12:41
Ik ben van mening dat je er heel slecht vanaf komt als je voor een 8GB 3GS gaat of een ander toestel. Ze zouden er geld bij moeten leggen als je het mij vraagt. Ik zou hier nooit mee akkoord gaan.

• T7D_Sneezy
nee die gaat ook niet...

ik heb een htc desire gekozen.... krijg over 4 maanden toch een iphone 4, dus leek me wel leuk om een keer android te proberen

• Pinjataaa
Ik had ook geen zin in wachten, ik krijg deze week mijn Samsung Galaxy S.
Als het niet wat is verkoop ik hem wel en koop ik een 2e handse 3GS.

Android lijkt me sowieso fijn, lekker veel vrijheid, dus het zal wel goedkomen!

• dpatty
  • Laatst online: 23-02 10:43
Vandaag voor de vijfde keer(in 5 weken) gebeld naar proassist en ze hebben me een 3GS 8GB aangeboden ter vervanging voor mijn 3G 16GB. Ik heb deze niet aangenomen (nog niet iig) omdat ze er mee eens waren dat een 8GB versie niet een volwaardige vervanger zou zijn voor een 16GB versie. Daarnaast konden ze me vertellen dat ze druk op zoek waren naar leveranciers (buiten apple) van de 3GS 16GB versies.

• Pinjataaa
Hebben ze je ook verteld dat ze als vanaf begin mei op zoek zijn naar een leverancier?

• T7D_Sneezy
die leverancier zullen ze ook niet meer vinden, want ze worden simpelweg niet meer gemaakt blijkbaar.....

ik heb het serieus overwogen een 3gs 8gb terug te nemen voor mijn 3g 16gb.... zo'n terugval vind ik het nou ook weer niet. de 3g was echt niet meer fijn met iOS4, 3gs is daar veel beter mee.

je kan nog langer wachten, en hopen dat je een iPhone 4 terug zal krijgen

• dpatty
Als ze geen 3GS 16GB kunnen regelen denk ik wel dat ik een 4G krijg. Het kan toch niet zo zijn dat iedereen met een 3GS 16GB die een verzekering heeft lopen bij proassist een 3GS 8GB of een toestel van een ander merk moet accepteren?

Als ze me een toestel willen aansmeren van een ander merk ga ik gewoon lekker flauw doen.
Is het een iPhone? 16GB? Is het een iPhone?

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Een 4G bestaat (nog) niet ;)

• Isengrim
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:10
Lekkere verhalen.
Mijn iPhone 3GS 16gb is vannacht overleden na een poging gedaan te hebben tot zwemmen.
Zou toch hetzelfde terug willen, aan die 8gb heb ik sowieso niet genoeg....
Afwachten maar...

• T7D_Sneezy
Isengrim schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 14:32:
Lekkere verhalen.
Mijn iPhone 3GS 16gb is vannacht overleden na een poging gedaan te hebben tot zwemmen.
Zou toch hetzelfde terug willen, aan die 8gb heb ik sowieso niet genoeg....
Afwachten maar...
ik had hetzelfde, krijg nu een HTC desire.... vind het wel leuk om wat anders te krijgen

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Heeft ProAssist verder nog wat laten horen?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Anoniem: 369951

Zit in hetzelfde schuitje. Heb mijn iphone ook ter reparatie aangeboden, helaas kan deze niet meer gerepareerd worden. Pro assist biedt mij dus nu aan, keuze uit alle telefoons op de iphone na.

Heb mijn rechtbijstandsverzekering ingeschakeld.

Wordt vervolgd.

• Pinjataaa
Gunner schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 10:16:
Heeft ProAssist verder nog wat laten horen?
Nee je moet er wel telkens zelf achteraan bellen, je krijgt geen status updates oid.

Mijn Samsung Galaxy S staat nu al een week in bestelling, vreselijk al dat wachten ;(

Anoniem: 292149

He, verdomme. Altijd zuinig geweest op mijn 3G S en nu laat ik hem net vallen. 2 weken geleden opgehaald. Maar ik wil wél een 16GB terug, geen 8GB! Anders maar een 4. Ik blijf m'n poot stijf houden!

Overigens hebben ze mij afgescheept met een HTC S740 als leentoestel. Wat een kutding, sorry voor het taalgebruik...

[Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 292149 op 13-08-2010 21:52]

• Pinjataaa
Anoniem: 292149 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 21:48:
He, verdomme. Altijd zuinig geweest op mijn 3G S en nu laat ik hem net vallen. 2 weken geleden opgehaald. Maar ik wil wél een 16GB terug, geen 8GB! Anders maar een 4. Ik blijf m'n poot stijf houden!

Overigens hebben ze mij afgescheept met een HTC S740 als leentoestel. Wat een kutding, sorry voor het taalgebruik...
Wees blij met je S740, ik heb een Nokia 6230 en hij is hartstikke ranzig!

• marti-n
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:03
Anoniem: 292149 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 21:48:

zolang als ie het nog wel deed krijg je gewoon dezelfde terug, alleen met (glas gebroken?) ander glas ervoor ;)

werk zelf op dit moment bij pro assist, en tsja, we krijgen een paar honderd telefoons per dag binnen (grootste deel Iphones btw) en dan kun je niet altijd alle toestellen op voorraad hebben, dus kan het zo zijn dat je een wat mindere telefoon terug krijgt, maar volgensmij als je belt naar de service desk, en zegt dat je met dit toestel niet kunt werken, dan krijg je een andere (proberen waard lijkt me)

overigens kan Pro Assist er helemaal niks aan doen als een toestel niet meer leverbaar is ;) daar zul je apple de schuld van moeten geven, wij repareren ze tenslotte ook niet, dat doen anderen voor ons, wij zijn alleen een doorgeefluik :P

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:33
marti-n schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 22:01:

overigens kan Pro Assist er helemaal niks aan doen als een toestel niet meer leverbaar is ;) daar zul je apple de schuld van moeten geven, wij repareren ze tenslotte ook niet, dat doen anderen voor ons, wij zijn alleen een doorgeefluik :P
Dat heet van het kastje naar de muur gestuurd worden. Daarnaast gaan mensen een contract aan met pro-assist en niet met Apple voor de verzekering. Ook al zijn jullie alleen een 'doorgeefluik'

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Een S740 is echt een klote apparaat, draait WM en is daardoor niet te gebruiken doordat WM steeds vastloopt.
En @ marti-n: Het glas was inderdaad gebroken, maar er zat ook een scheur in de back cover en het speakertje voor muziek deed het nog maar matig. Daarnaast was er ook schade aan de bezel..

En daarbij: Men had mij een iPhone als leentoestel gegarandeerd, ivm met het feit dat ik daaraan gewend ben ed. En een ander apparaat voor mij niet bruikbaar is. Wat blijkt? Men levert niet eens iPhones als leentoestellen...

[Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 292149 op 13-08-2010 22:25]

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:03
Anoniem: 292149 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 22:21:
Een S740 is echt een klote apparaat, draait WM en is daardoor niet te gebruiken doordat WM steeds vastloopt.
En @ marti-n: Het glas was inderdaad gebroken, maar er zat ook een scheur in de back cover en het speakertje voor muziek deed het nog maar matig. Daarnaast was er ook schade aan de bezel..

En daarbij: Men had mij een iPhone als leentoestel gegarandeerd, ivm met het feit dat ik daaraan gewend ben ed. En een ander apparaat voor mij niet bruikbaar is. Wat blijkt? Men levert niet eens iPhones als leentoestellen...
Je verwacht, voor 10e per maand, iPhones als leentoestellen? Lijkt me een beetje naief. Wees uberhaupt blij dat je nog een beetje degelijke smartphone hebt gekregen, mijn pa's HTC TyTn II was stuk en hij kon niet eens een smartphone als vervanging krijgen. Dat is nogal bagger hoor, al je contacten e.d. zijn dan niet te gebruiken (Exchange/POP sync kon dat ding niet eens).

LinkedIn
BlackIntel

EvilWhiteDragon schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 22:42:
[...]

Je verwacht, voor 10e per maand, iPhones als leentoestellen? Lijkt me een beetje naief. Wees uberhaupt blij dat je nog een beetje degelijke smartphone hebt gekregen, mijn pa's HTC TyTn II was stuk en hij kon niet eens een smartphone als vervanging krijgen. Dat is nogal bagger hoor, al je contacten e.d. zijn dan niet te gebruiken (Exchange/POP sync kon dat ding niet eens).
Daar heb ik verder geen rekening mee gehouden, maar men heeft mij toen beloofd een iPhone als leentoestel te ontvangen!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-03 14:59
[quote]T7D_Sneezy schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 10:51:

de opties zijn :

Moet onthouden om naar de laatste pagina te gaan ivm laatste update

Nee maar eind februari had mijn vriendin mijn telefoon(iPhone 16GB 3G) laten vallen en kreeg ik een nieuwe iPhone 16GB 3GS. Dus zou nog zeker een zaak van maken aangezien je 8 gigabyte verliest en daarvoor geen vergoeding krijgt!

[Voor 8% gewijzigd door RRCreations op 14-08-2010 01:02]

• T7D_Sneezy
RRCreations schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 01:00:
[quote]T7D_Sneezy schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 10:51:

de opties zijn :

Moet onthouden om naar de laatste pagina te gaan ivm laatste update

Nee maar eind februari had mijn vriendin mijn telefoon(iPhone 16GB 3G) laten vallen en kreeg ik een nieuwe iPhone 16GB 3GS. Dus zou nog zeker een zaak van maken aangezien je 8 gigabyte verliest en daarvoor geen vergoeding krijgt!
zoals hierboven te lezen... ik heb al een ander toestel uitgezocht ;)

Ik heb gebeld, en mij werd aangegeven dat er nogsteeds 16GB 3G S uitgeleverd worden. Ze wisten nog niet zeker wat er ging gebeuren mocht die voorraad op zijn, maar een iPhone 4 zat er niet echt in. Maar nogmaals: mocht de 3G S 16GB voor mij niet meer leverbaar zijn dan houd ik mijn poot stijf om een 16GB 4 te krijgen met eventueel maar een bijbetaling van mijn kant.

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-03 16:21
Interessant, mijn iPhone heeft een dikke barst (3GS 16GB) en wil hem eigenlijk ook omruilen. Ben benieuwd wat ze doen.

Anoniem: 368321

Geachte heer/ mevrouw, We hebben uw klacht vernomen en willen graag deze klacht in behandeling nemen. Graag ontvangen wij uw contactgegevens. Zodra wij de gegevens hebben ontvangen, nemen wij contact met u op. U kunt u gegevens mailen naar webcare @proassist.nl

Vriendelijke groet,

Bianca
ProAssist WebCare Team
Anoniem: 369951 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:11:
Zit in hetzelfde schuitje. Heb mijn iphone ook ter reparatie aangeboden, helaas kan deze niet meer gerepareerd worden. Pro assist biedt mij dus nu aan, keuze uit alle telefoons op de iphone na.

Heb mijn rechtbijstandsverzekering ingeschakeld.

Wordt vervolgd.

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 368321 op 16-08-2010 10:50]

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Anoniem: 368321 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 10:47:
Geachte heer/ mevrouw, We hebben uw klacht vernomen en willen graag deze klacht in behandeling nemen. Graag ontvangen wij uw contactgegevens. Zodra wij de gegevens hebben ontvangen, nemen wij contact met u op. U kunt u gegevens mailen naar webcare @proassist.nl

Vriendelijke groet,

Bianca
ProAssist WebCare Team

[...]
ProAssist Webcare, kan jij de problemen die hier in de topicstart zijn beschreven, bevestigen? Krijgen klanten die een defecte 3GS hebben verzekerd bij ProAssist een technisch minderwaardig toestel retour als reparatie niet meer mogelijk is?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Pinjataaa
Vandaag maar weer gebeld met ProAssist.
Ik wou weten of er al voortgang was met mijn bestelling (Samsung Galaxy S).
Krijg ik te horen dat het vertraging heeft en het nog een paar weken kan duren, kies ik $##@ een andere telefoon zodat ik niet lang hoef te wachten op mn iPhone, gaan ze het alsnog niet op tijd leveren.

Komt er ook nog bij dat ze mijn telefoonnummer nog steeds niet veranderd hebben ( welke ik vorige week al 2x heb laten wijzigen in mijn nieuwe nummer). Het is er echt een zooitje.

Misschien moet ik ook mijn rechtsbijstand maar inschakelen, dan krijg je in ieder geval een reactie (haha).

Als ik het geld had, had ik nu binnen 30 minuten een Galaxy S op kunnen halen in meerdere winkels.

[Voor 7% gewijzigd door Pinjataaa op 16-08-2010 18:21]

@PA Webcare: mochten jullie mij geen iPhone 3GS 16GB zwart meer kunnen leveren, dan begrijpen jullie toch ook wel dat dan de enige optie nog een iPhone 4 16GB is? En ik neem aan dat een hoop andere klanten het met mij eens zijn...

• T7D_Sneezy
nvm

[Voor 102% gewijzigd door T7D_Sneezy op 08-09-2010 08:19]

• Pinjataaa
Je moet er straks ook nog contant 30 euro voor betalen :)

Ik heb precies dezelfde ervaringen, ik heb vanmorgen met mijn bank gebeld en 't is mogelijk een BuitenDeDeur-verzekering af te sluiten voor 7 euro p/maand.
En dan is het niet alleen je mobiel, maar ook je zonnebril of tomtom e.d.

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
T7D_Sneezy schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 23:17:
als pro-assistwebcare hier toch meeleest:

ik ben ook zeer ontevreden. ik zal alles opsommen:

-leentoestel in zeer ouderwets en in slechte staat. alle smsjes van vorige persoon stonden er nog op
-ik moet zelf overal achteraan bellen. Pro-assist zegt steeds dat ze erop terugkomen, maar ik moet steeds zelf bellen wil ik iets te weten komen.
-iphone 3g 16gb ingeleverd. Is niet meer leverbaar volgens telefoniste. Kan echter wel een 8gb versie krijgen, maar dan had ik waarschijnlijk "maaaaaanden" moeten wachten.
- Elke andere telefoon zou snel opgestuurd kunnen worden volgens pro-assist. Ik geef aan dan wel een HTC desire te willen ontvangen. Ik zou snel teruggebeld worden en toestel zou snel in bezit zijn. Later blijkt dit ook weer weken te gaan duren.

kortom : zeer ontevreden. Zodra dit afgehandeld is zeg ik mijn verzekering op bij dit bedrijf
Het heeft geen nut om dat op een publiek forum te doen, beter is het om dat middels een klacht bij het betreffende bedrijf te doen, liefst via een aangetekende brief.
op het moment dat het via een rechtsbijstand oid. gaat lopen dan heb je bewijs van je klacht(en) en de daarbij horende correspondentie.

overigens zou ik persoonlijk nooit concessie's willen doen op het toestel, ze zijn je gewoon minimaal een 3GS 16GB schuldig, als ze die niet meer kunnen leveren dan moeten ze met een gelijkwaardig toestel komen. en in dit geval is dat dus de opvolger, een 4 16GB.
een Desire is de helft goedkoper als waar je je 3GS voor hebt gekocht, je hebt je verzekerd op basis van jouw aankoopbedrag, niet voor hun inkoopbedrag ;)

over die absurd lange levertijden, ik kan er niks van in de algemene voorwaarden over vinden, maar je kunt ze via diezelfde klachtenbrief 'dwingen' om binnen een bepaalde tijd (een redelijke termijn) tot levering over te gaan.

in de AV staat onder het kopje 'geschillen' hoe je kunt klagen en binnen welke termijn ze reageren, zie : http://www.algebeld.nl/do..._Algemene_Voorwaarden.pdf

succes ermee, ik heb ook wel 's in zo'n soort situatie gezeten en recht hebben is helaas wat anders als recht krijgen, je zult het dan dus moeten afdwingen.

• T7D_Sneezy
nou ik ben niet van plan met rechtsbijstand aan de haal te gaan ofzo hoor.

krijg over 2 maanden toch de iphone 4, dus 2 maanden android lijkt me juist wel leuk! dat het toestel en wat lagere waarde heeft maakt me niet uit.

ik wil gewoon mensen waarschuwen voor de slechte service van dit bedrijf.

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-03 14:04

SeatRider

Hips don't lie

Anoniem: 292149 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 21:57:
@PA Webcare: mochten jullie mij geen iPhone 3GS 16GB zwart meer kunnen leveren, dan begrijpen jullie toch ook wel dat dan de enige optie nog een iPhone 4 16GB is? En ik neem aan dat een hoop andere klanten het met mij eens zijn...
Ik neem aan dat jij ook wel begrijpt dat als dat gaat gebeuren, iedereen ineens massaal zijn 3G(S) stuk laat vallen?

Nederlands is makkelijker als je denkt

• T7D_Sneezy
Pinjataaa schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 23:22:
Je moet er straks ook nog contant 30 euro voor betalen :)

Ik heb precies dezelfde ervaringen, ik heb vanmorgen met mijn bank gebeld en 't is mogelijk een BuitenDeDeur-verzekering af te sluiten voor 7 euro p/maand.
En dan is het niet alleen je mobiel, maar ook je zonnebril of tomtom e.d.
ja, vaak is dat maar tot 250euro.... dus let goed op.
Dan nog heb je een probleem een nieuwe iphone te kunnen kopen. je bank heeft geen banden met t-mobile om zodoende een nieuwe telefoon voor je te regelen.

• Pinjataaa
Wat is verzekerd?Wat verzekert u met de Interpolis BuitenDeDeur® verzekering en tegen welke risico's?

Wat is verzekerd:
- uw particuliere eigendommen die u buitenshuis meeneemt tot maximaal € 2.500 per gebeurtenis.
- kosten van experts en deskundigen om de schade vast te stellen

Tegen welke risico's:
- beschadiging
- diefstal

Hier een lijst wat er allemaal onder valt: Lijst

[Voor 24% gewijzigd door Pinjataaa op 17-08-2010 11:53]

• Shanquish
  • Niet online
met daarbij:
Wij vergoeden de schade die onder deze verzekering is gedekt, alleen tegen overlegging van de originele
(herstel)nota's als wij daarom vragen. Wij hebben het recht om uit te betalen aan de verzekerde die de te
vergoeden nota's heeft ingezonden; uitbetaling geldt dan als kwijtschelding van ons aan alle verzekerden.
Wij hebben het recht om (een deel van) de schade in natura te vergoeden.
dus bij diefstal of totall los kun je een nieuwe kopen en het bonnetje kan naar de verzekering :)
mits ze 'm zelf kunnen leveren natuurlijk, maar daar gaat een maatschappij echt niet druk mee zijn.

maar:
Basis voor de berekening van de vergoeding die wij verlenen, is:
1 de nieuwwaarde voor zaken die niet ouder zijn dan één jaar en waarvan de verzekerde de oorspronkelijke
aankoopnota kan overleggen;
2 de dagwaarde voor zaken waarvan de verzekerde de oorspronkelijke aankoopnota niet kan overleggen en
voor zaken die ouder zijn dan één jaar;
3 de marktwaarde voor zaken die niet kunnen worden vervangen door nieuwe van dezelfde soort en
kwaliteit.
ik vraag me af wat ze doen als je een rekening overlegt van 40 euro omdat het icm. een abbonement is verkocht.

[Voor 32% gewijzigd door Shanquish op 17-08-2010 12:31]

• T7D_Sneezy
bij je abbo zit een bon van de waarde van je iphone... tenminste dat had ik....

Maar dan nog : hoe koop je een nieuwe iphone? ze zijn eigenlijk alleen via t-mobile te krijgen MET ABBO.....?

• Pinjataaa
Als je kijkt in de pricewatch zie je wel een paar iPhones staan die zonder abbo te koop zijn. Wel erg prijzig.. Maar niet de €999,- wat er op mijn t-mobile bonnetje staat.

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:09
Pinjataaa schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:29:
Als je kijkt in de pricewatch zie je wel een paar iPhones staan die zonder abbo te koop zijn. Wel erg prijzig.. Maar niet de €999,- wat er op mijn t-mobile bonnetje staat.
Als t-mobile dat als waarde rekend. dan dient de verzekering ook de 999 Euro uit te keren. Van dat geld kan je dan een nieuwe iPhone kopen wel is waar in het buitenland maar is wel mogenlijk.

A Soldiers manual and a pair of boots.

• griphin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:54
Pinjataaa schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:49:
Wat is verzekerd?Wat verzekert u met de Interpolis BuitenDeDeur® verzekering en tegen welke risico's?

Wat is verzekerd:
- uw particuliere eigendommen die u buitenshuis meeneemt tot maximaal € 2.500 per gebeurtenis.
- kosten van experts en deskundigen om de schade vast te stellen

Tegen welke risico's:
- beschadiging
- diefstal

Hier een lijst wat er allemaal onder valt: Lijst
En heb je de bijzondere voorwaarden (artikel 3) erbij gepakt? Hier staat namelijk in dat telecommunicatieapparatuurstaat gemaximeerd is tot 250 euro.

Lees wel alle voorwaarden door, want verzekeraars zijn ook niet gek!

[Voor 3% gewijzigd door griphin op 17-08-2010 16:49]

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Acht tja, de waarde op mijn bod staat op €1308,- (3G van twee jaar oud). Ik heb ook een kostbaarheden verzekering van Interpolis maar gelukkig nog niet nodig gehad!

Als ik zo bovenstaande verhalen lees dan moet je echt geluk hebben of ze wel of niet uitkeren (zelfde toestel ofzo..)

SeatRider schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:06:
[...]

Ik neem aan dat jij ook wel begrijpt dat als dat gaat gebeuren, iedereen ineens massaal zijn 3G(S) stuk laat vallen?
Ja, dat is dan hun probleem? (van PA dan)
Dat was toen ook toen de 3G S uit kwam, iedereen maakte ineens gebruik van de 'lost & stolen' regeling van T-Mobile. Iedereen kreeg een nieuwe iPhone...

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Anoniem: 292149 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:07:
[...]

Ja, dat is dan hun probleem? (van PA dan)
Dat was toen ook toen de 3G S uit kwam, iedereen maakte ineens gebruik van de 'lost & stolen' regeling van T-Mobile. Iedereen kreeg een nieuwe iPhone...
De lost & stolen regeling was een interne mogelijkheid voor T-Mobile om mensen toch een nieuwe iPhone te kunnen bieden en had weinig tot niets met verzekerings werk te maken. Als consument tekende je namelijk binnen je lopende contract een nieuw contract (van wederom twee jaar...). Veel mensen zaten hiermee dus dik drie jaar vast aan T-Mobile, deze mensen kunnen nu dus ook niet upgraden naar een iPhone 4 ;) je kon je oude telefoon dus verkopen en men wist dat deze niet echt "lost of stolen" was. Klant blij, Apple blij en T-MObile nog blijer :)

D-Ed schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:16:
[...]

De lost & stolen regeling was een interne mogelijkheid voor T-Mobile om mensen toch een nieuwe iPhone te kunnen bieden en had weinig tot niets met verzekerings werk te maken. Als consument tekende je namelijk binnen je lopende contract een nieuw contract (van wederom twee jaar...). Veel mensen zaten hiermee dus dik drie jaar vast aan T-Mobile, deze mensen kunnen nu dus ook niet upgraden naar een iPhone 4 ;) je kon je oude telefoon dus verkopen en men wist dat deze niet echt "lost of stolen" was. Klant blij, Apple blij en T-MObile nog blijer :)
Oh, zat dat zo :D

• Shanquish
  • Niet online
[message=,noline]T7D_Sneezy schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:13[/message]:
bij je abbo zit een bon van de waarde van je iphone... tenminste dat had ik....

Maar dan nog : hoe koop je een nieuwe iphone? ze zijn eigenlijk alleen via t-mobile te krijgen MET ABBO.....?
Welnee, die dingen zijn gewoon los te koop, en anders is een ritje naar belgie een oplossing.

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-01 11:26
Zal me even melden in dit topic.

Na ruim 10 weken mijn 3G 16GB bij ProAssist af gegeven te hebben lag er vandaag eindelijk een waardige vervanger in mijn handen: Een 16GB 3GS.

Zonder morren geleverd verder.

Heeft even geduurd maar ze leveren uiteindelijk wel uit :) .

• T7D_Sneezy
Whyte schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:32:
Zal me even melden in dit topic.

Na ruim 10 weken mijn 3G 16GB bij ProAssist af gegeven te hebben lag er vandaag eindelijk een waardige vervanger in mijn handen: Een 16GB 3GS.

Zonder morren geleverd verder.

Heeft even geduurd maar ze leveren uiteindelijk wel uit :) .
dus die hebben ze nog wel? vreemde vogels daar bij pro-assist......

• Pinjataaa
griphin schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:48:
[...]

En heb je de bijzondere voorwaarden (artikel 3) erbij gepakt? Hier staat namelijk in dat telecommunicatieapparatuurstaat gemaximeerd is tot 250 euro.

Lees wel alle voorwaarden door, want verzekeraars zijn ook niet gek!
Dat had k inderdaad niet gezien, 250 euro is niet veel..
T7D_Sneezy schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 08:25:
[...]

dus die hebben ze nog wel? vreemde vogels daar bij pro-assist......
Ze krijgen telkens een kleine voorraad binnen en deze gaan naar de voorste mensen in de wachtrij. Als je nog 6 weken had willen wachten had je ook wel een 16GB 3GS gekregen hoor.

[Voor 65% gewijzigd door Pinjataaa op 18-08-2010 12:09]

• T7D_Sneezy
Pinjataaa schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 12:08:

Ze krijgen telkens een kleine voorraad binnen en deze gaan naar de voorste mensen in de wachtrij. Als je nog 6 weken had willen wachten had je ook wel een 16GB 3GS gekregen hoor.
mij hebben ze letterlijk gezegd dat ze de 3gs 16gb nooit meer zouden kunnen leveren.

• Pinjataaa
T7D_Sneezy schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 13:47:
[...]

mij hebben ze letterlijk gezegd dat ze de 3gs 16gb nooit meer zouden kunnen leveren.
Ik heb zelfs dit nog in mijn mailbox staan:

-------
Geachte heer Warringa

Helaas hebben wij geen zicht op de levertijden van de Iphones, dit geldt ook voor de 3 GS 8 GB. Wij stellen verzekerden voor een alternief toestel uit te zoeken, alles is mogelijk in overleg.

Indien u toch besluit te wachten op een Iphone moeten wij u om geduld vragen.

Het leentoestel kunnen wij vervangen voor een goedwerkende smartphone. Dit toestel moeten wij echter reserveren voor de volgende dag.

Mocht u het leentoestel om willen ruilen kunt u contact opnemen met 0344-636326.
Wat trouwens ook leuk is, is dat dit een reactie is op een mail welke ik op 6 augustus verstuurd heb, ik heb pas op 17 augustus reactie gehad. Ze hebben dus 11 dagen nodig om een mail te beantwoorden.

• T7D_Sneezy
ik heb ze net gemaild hoe het met de bestelling van mijn desire staat.... benieuwd hoe lang het duurt voordat ik daar antwoord op heb......

heeft iemand btw een standaard opzegbrief voor de pro assist verzekering?

• Pinjataaa
T7D_Sneezy schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 14:06:
ik heb ze net gemaild hoe het met de bestelling van mijn desire staat.... benieuwd hoe lang het duurt voordat ik daar antwoord op heb......

heeft iemand btw een standaard opzegbrief voor de pro assist verzekering?
Heb je hem nog steeds niet?
Ik heb vanmiddag nog een keer gebeld, ze hadden nog steeds mijn nieuwe nummer niet ingevoerd.
(Dus ik moet blijven bellen, want mij kunnen ze niet bereiken).

Ik krijg mijn Galaxy S pas eind volgende week... Er zou een levering probleem zijn met deze toestellen (toevallig?).

[Voor 5% gewijzigd door Pinjataaa op 19-08-2010 17:13]

• Gediminas
  • Laatst online: 26-03 18:02

Gediminas

recovering stagiair marketing
Geachte,

Ik heb op 29 Juni 2010 mijn iPhone 3G 16GB (per ongeluk) laten vallen en precies op de zelfde dag laten ophalen door Pro Assist.
Als tijdelijk ( leen ) toestel kreeg ik de Nokia N71 in een matige staat.
Op 23 Juli 2010 werd ik toch een beetje nieuwsgierig over hoe het met de levering van mijn nieuwe Iphone zat. Ik kreeg een helpdesk medewerker aan de lijn, die mij vertelde dat het toestel momenteel niet leverbaar is en dat ik in de wachtrij stond.
Op 05 Augustus 2010 heb ik nog een keertje gebeld naar Pro Assist. Ik kreeg precies het zelfde verhaal te horen, namelijk dat de Iphones moeilijk leverbaar waren. Dat leverde wat frustraties op!
19 Augustus 2010 nog steeds niks gehoord van Pro Assist. Dus ik bel ze weer op. Ik krijg weer een vrouw aan de lijn die mij verteld dat het moeilijk zit met de levering van de Iphones, en dat mijn model nog steeds in de bestellijst staat. Dat leverde nog meer frustraties op!
Er werd me ook gelijk vertelt dat ik een ander gelijkwaardig telefoon kan uitkiezen wat hopelijk een kortere wachtlijst heeft. Helaas mocht het geen Iphone zijn, omdat geen een model direct leverbaar is en de momentele wachtlijst voor de iphone 4 8 weken betreft.

Dat is mijn ervaring met Pro Assist.
Kan iemand mij misschien helpen met het uitkiezen van een gelijkwaardig toestel? Waar ik nog wat van zou kunnen profiteren?

hartelijk bedankt

• T7D_Sneezy
ik stond voor dezelfde keuze....

uiteindelijk heb ik een HTC desire gekozen... schijnt echt een super ding te zijn! Samsung galaxy S sprak me niet aan.

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04:03

KoudeAardbei

Moderator

T7D_Sneezy schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 23:00:
ik stond voor dezelfde keuze....

uiteindelijk heb ik een HTC desire gekozen... schijnt echt een super ding te zijn! Samsung galaxy S sprak me niet aan.
Mocht iemand nog voor deze keuze staan, loop (een wat grotere) telefoon winkel binnen en test ze allebei even.
Zo te horen gaat proassist niet echt makkelijk doen als hij toch niet bevalt...

Iemand nog updates?

• dpatty
Alleen negatief, vorige week een mail gestuurd naar dat webcare email adres van proassist. Nog geen reply van gehad. Beetje dom dat ze dan hier een email adres gaan liggen spammen en dan niks van ze laten horen. Morgen maar weer eens bellen.

• Pinjataaa
dpatty schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 14:47:
Alleen negatief, vorige week een mail gestuurd naar dat webcare email adres van proassist. Nog geen reply van gehad. Beetje dom dat ze dan hier een email adres gaan liggen spammen en dan niks van ze laten horen. Morgen maar weer eens bellen.
Ik heb via de mail 10 dagen moeten wachten voor een reply.. En het was een kansloze reply want ik had er weinig aan (half antwoord).

Ik ben benieuwd of ik mijn telefoon deze week ga krijgen, ze hebben het al 2x vertraagd...

• T7D_Sneezy
wat een K%%$^ bedrijf is dat pro-assist ook.....

Net gebeld waar mn HTC desire bleef. Krijg ik een of ander lulverhaal te horen over een lijst. En dat ze niet wist of het toestel binnen was etc etc. En haar collega die daarover gaat die zou er niet zijn op het moment.....

• Pinjataaa
Ik heb net ook even gebeld, kreeg een vrouw aan te telefoon welke lekker kortaf was.
Ze wist niet wanneer mn telefoon zou komen, iedereen wou namelijk een Samsung Galaxy S.
Ik moest maar wachten.

Kl**en bedrijf..

Ik stel voor om gezamenlijk een claim in te dienen? Ik weet niet hoe het verder zit, maar ik zag dat sommige mensen ondersteund werden door hun rechtsbijstandverzekering? Misschien dat ProAssist dan wel met fatsoenlijke antwoorden komt. Misschien kunnen we ook RADAR wel inschakelen?

• T7D_Sneezy
ik heb wel een rechtbijstandverzekering.... maar ik denk dat het weinig uit zal halen.

Op papier doen ze weinig fout. Ze zullen leveringsproblemen kunnen aantonen en ze bieden alternatieven aan.
Precies zoals in de voorwaarden vermeld staat.

Houd dit topic een beetje actief: anders wordt er niets meer aan gedaan...

• T7D_Sneezy
nou....

ik heb een week geleden een mail gestuurd aan dat Webcare adres op de vorige pagina... hoor! blijft een vreemd bedrijf! ik ga ze zelf maar weer eens bellen vanmiddag.

[Voor 7% gewijzigd door T7D_Sneezy op 07-09-2010 17:27]

• dpatty
Vandaag gebeld omdat ik mijn verzekering wil beeindigen. Dit zou geen probleem moeten zijn omdat mijn toestel in juni al is opgestuurd. Dus ik krijg gewoon een nieuw toestel ook al verloopt mijn verzekering in oktober. Daarnaast vertelde ze me dat er weer een lading 3GS 16GB toestellen binnen was gekomen.
Het getal 100 was genoemd. Ze konden me alleen niet vertellen of ik op de lijst stond. Dus ik weet nog niks eigenlijk.

edit: fyi, ik wacht nu al 8 weken op een vervanger voor mijn 3G 16GB

[Voor 7% gewijzigd door dpatty op 26-08-2010 17:06]

• Pinjataaa
Ik heb dit mijn My Tnet staan:
quote: Door ProAssistWbcare, dinsdag 24 augustus 2010 23:44
Beste heer,mevrouw

Wij hebben u klacht vernomen en willen graag u klacht in behandeling nemen.
Graag ontvangen wij u klantgegevens via mailto:webcare@proassist.nl en zullen dan zo spoedig mogelijk met u contact opnemen.

Met vriendelijke groeten,

Francis
ProAssist Webcare Team
Mja, ze kunnen niets doen... Ze moeten alleen eens stoppen met het valse hoop geven...
Telkens zeggen dat hij komt, maar dan toch weer uitstellen. Bah..

• Pinjataaa
Ik heb nu al reactie op mijn mailtje, wel netjes.
Beste heer,

We betreuren het zeer hoe u op dit moment onze service ervaart. Onze oprechte excuses hiervoor.

Het leveren van I-Phone toestellen is landelijk een groot probleem. Deze toestellen zijn zeer schaars.
Hoewel we u graag van dienst willen zijn, proberen we u op verschillende mogelijke manieren te helpen.
Het toestel die u als alternatief aangeboden heeft gekregen, blijkt een zeer populair toestel te zijn en bij alle leveranciers te zijn uitverkocht.

Graag willen wij u vragen of u nog een ander toestel in overweging zou kunnen nemen die uw I-Phone zou kunnen vervangen.
Mocht u aangeven alleen een I-Phone verder te willen ontvangen, zullen wij onze uiterste best doen om dit te gaan realiseren.

We horen graag van u.

Met vriendelijke groet,

Francis
ProAssist Webcare Team

OMFG, wat een Nederlands in dat bericht zeg :')
Maargoed, ik wil gewoon of een 3GS 16GB of 4 16GB terug, heel simpel.
En binnen een redelijke termijn natuurlijk.
Ik ga van de week eens bellen, morgen kom ik terug naar Nederland en dan zijn de kosten niet zo belachelijk hoog om te bellen!
Wish me luck.

• Gediminas
  • Laatst online: 26-03 18:02

Gediminas

recovering stagiair marketing
goodluck

Ik ga de 29ste weer bellen, dan zijn er precies 2 maanden voorbij.
Net als Pinjataaa kreeg ik het volgende bericht op mijn Tweakers profielpagina :

Beste heer,mevrouw

Wij hebben u klacht vernomen en willen graag deze klacht in behandeling nemen.
Graag ontvangen wij uw klantgegevens waardoor wij contact met u op kunnen nemen.

Met vriendelijke groet,

Francis
ProAssist Webcare Team
--

• joeyverveer
  • Laatst online: 24-03 22:06
Owjee, ik heb gister me 3GS 32gb laten vallen. Gevolg scherm gebarsten en happerende audio.
Ik heb net eerst alle papieren opgezocht alvorens ik ga bellen.
Maar het lijkt mij dat scherm en audio toch te vervangen zijn, dan hoef ik geen nieuwe:). Ik internet er nu overigens ook nog op:)

• Pinjataaa
Reparatie is wel goed geregeld, 2 weken denk ik dat je hem kwijt bent.

Vandaag zou ik gebeld worden, ik ben benieuwd. Die Francis laat nu al niks meer van zich horen..
Hij heeft mijn mail nog niet beantwoord en ik heb niet het gevoel dat ik nu wél geholpen wordt.

Anoniem: 372790

Hallo,

ik ben ook mijn Iphone nou 8 weken kwijt. en natuurlijk nog helemaal niets ontvangen.

heb al paar keer manager gesproken! hij gaf aan dat ik 233ste ben op het lijst! en volgens hem duurt het nou ongeveer 10 weken voordat je een nieuwe krijgt! je kan geen Iphone 4 krijgen omdat het veel duurder kost.
maar je mag wel een goedkopere telefoon uitkiezen hahaha! naja ik val ze elke dag lastig! het wordt nog even 2 weekjes afwachten!

• dpatty
joeyverveer schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:29:
Owjee, ik heb gister me 3GS 32gb laten vallen. Gevolg scherm gebarsten en happerende audio.
Ik heb net eerst alle papieren opgezocht alvorens ik ga bellen.
Maar het lijkt mij dat scherm en audio toch te vervangen zijn, dan hoef ik geen nieuwe:). Ik internet er nu overigens ook nog op:)
Ik had een barst in de back cover....konden ze niet repareren........ik vrees het ergste voor je.

• Pinjataaa
Een collega van me had een defect speakertje in zijn iPhone, binnen 2 weken was ie weer gerepareerd terug gekomen.

Ik heb vandaag een mailtje ontvangen dat ik een iPhone 3GS 16GB ga ontvangen, echter ben ik er nu al vanuit gegaan dat ik een Galaxy S zou krijgen (heb al het een en ander aangeschaft zoals carkit e.d.)
Maar ik moet het sowieso nog met eigen ogen zien, ze hebben het me al meerdere keren beloofd.

Pagina: 1 2 3 ... 8 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee