Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 19:48:
hallo
na carla van webcare 2 keer gesproken te hebben via de telefoon beloofde ze me een ander leentoestel en er is volgens mij erg goed naar de telefoon gesprekken geluisterd!!! met mijn vorige leentoestel (nokia e71) had ik problemen met twitter dat hij vast liep! en GPS deed niet erg goed! Carla beloofde me een smartphone! en die heb ik gekregen gelukkig hij doet perfect! alleen is dit een HTC smart waar geen GPS opzit! en mij twitter moet ik me elke keer helemaal afmelden en daarna weer aanmelden om 1 nieuwe tweet te ontvangen! dus tja ik zeg maar zo ze luisteren daar goed bij webcare!
heb er direct een mailtje heen gestuurd dus dat wordt weer afwachten!
hoop nu echt dat er beetje druk achter wordt gezet (wat ik niet verwacht)
groeten,
offtopic:
Je hebt je geluk alvast niet te danken aan je afschuwelijke leestekengebruik. Of werken enkel de toetsen met de komma en het uitroepteken nog op je toetsenbord?
(En dan hebben we het nog niet over het gebrek aan hoofdletters en de overbodige spaties…)
Je hebt je geluk alvast niet te danken aan je afschuwelijke leestekengebruik. Of werken enkel de toetsen met de komma en het uitroepteken nog op je toetsenbord?
(En dan hebben we het nog niet over het gebrek aan hoofdletters en de overbodige spaties…)