Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 388266

Mijn toestel is laatst gerepareerd. Defect scherm. Is ook vervangen, maar tewwe andere opgegegeven mankementen hebben ze niets mee gedaan. Dus toestel opnieuw op laten halen en hoef nu ook geen eigen risico meer te betalen, aangezien zij in gebreke zijn gebleven bij de reparatie.
Toestel is op 24 december opgehaald. Net gebeld over de status.... In behandeling. Tja, daar kun je als klant dus niets mee. Verder kunnen ze niets zeggen. Pro Assist kan gewoon zijn gang gaan. Hoeft niets te zeggen over lever tijden of reparatietijden. Die gasten leven gewoon in hun eigen wereldje. Als het nog 6 weken duurt heb je als klant geen poot om op te staan. Ik hoop dat er binnenkort een nieuwe verzekeringsmaatschappij opstaat die zegt, gegarandeeerd binnen 6 weken gerepareerd en anders wordt het toestel vervangen. Dan kun je als klant tenminste nog iets. Dit zuigt!!!

Gaat bij mij om een 3G 16 Gb

Robert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Zijn er al mensen die een iPhone 4 hebben teruggekregen voor een 3GS? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:41
@Talentelink: Want? Je hebt toch ingestemd met een reparatieduur van gemiddeld vier weken? Je bent hem nu drie weken kwijt, dus dit wist je van tevoren.

@Twylight: Ja, lees maar eens een bladzijde of drie terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Niet iedereen krijgt een iPhone4 (logisch ook) begrijp ik.
Collega van me had een barst in zijn scherm, slechte accu en scheurtjes in zijn witte achterkant.

Toestel viel onder de verzekering bij ProAssist en is gewoon gerepareerd.

Ging om een 16gb 3g van bijna 2jaar oud.

(2weken kwijt geweest)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artfuldodger
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-01 19:35
Zelfde verhaal als bij Masterant.

Mijn 3G is 25 november opgehaald. Tot op de dag van vandaag nog niets gehoord van Pro-assist. Heb zelf inmiddels 3 keer gebeld, maar steeds hetzelfde verhaal: Ligt bij reparatiecentrum, maar status onbekend. Zeer slechte zaak, zeer slechte service. Zodra ik mijn telefoon terug heb is het eerste wat ik doe die verzekering opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het gaat me er niet om dat ik het toestel in 4 weken terug heb, het gaat er om dat ze qua tijd kunnen doen wat ze willen. Ze informeren niets, en iedereen die belt om te vragen naar de ststus (wat ik hier ook zo lees) krijgt te horen: is onbekend ligt bij reparatiecentrum. Terwijl mij expliciet is gezegd dat ik na 3 weken kon bellen voor een status update. Dat is dus een wassen neus als je iedereen hetzelfde antwoord geeft. Geef dan aan: kan wel / niet gerepareerd. Onderdeel moet besteld of weet ik veel. Hele toestel wordt vervangen o.i.d.

Met een gedwongen termijn (verplicht binnen 6 weken bijv.) kan en moet pro-assist zelf de druk erop houden. Ik lees hier verhalen van mensen die hun toestel driekwart jaar of meer kwijt zijn. De abokosten met internet gaan wel door. Mijn leentoestel was een nokia 6300. Als die mensen dat ook hebben, heb je niet veel aan internet. Maar je betaald wel. Wie compenseerd dat? Niemand.

Ik krijg het idee, dat het makkelijk innen is bij hun, maar wanneer er echt service verleend moet worden, dat ze alleen hun eigen normen en waarden hanteren, want de klant heeft toch geen wettelijke poot om op te staan.

BTW: bedankt voor de verwijzing naar een aantal bladzijden terug, ik ga het zeker eens bekijken
KaiseRRuby schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 10:45:
@Talentelink: Want? Je hebt toch ingestemd met een reparatieduur van gemiddeld vier weken? Je bent hem nu drie weken kwijt, dus dit wist je van tevoren.

@Twylight: Ja, lees maar eens een bladzijde of drie terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Twylight schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 08:54:
Zijn er al mensen die een iPhone 4 hebben teruggekregen voor een 3GS? :P
ik kreeg een 4 terug voor mijn 3g.....

Raar dat pro-assist nog steeds niet alles op de rail heeft zegt. het drama bij mijn iphone heeft me ook doen besluiten om te stoppen met deze firma.... voor het geld/tijd/eigen risico kan je zelf een hoop fixen en doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wanneer heb je jouw 3g ingeleverd dan?
T7D_Sneezy schreef op maandag 17 januari 2011 @ 12:47:
[...]

ik kreeg een 4 terug voor mijn 3g.....

Raar dat pro-assist nog steeds niet alles op de rail heeft zegt. het drama bij mijn iphone heeft me ook doen besluiten om te stoppen met deze firma.... voor het geld/tijd/eigen risico kan je zelf een hoop fixen en doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agaron
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-05 23:06
Ik heb toen ook 4 maanden moeten wachten op mijn vervangend toestel. Heb wel een 3GS gekregen voor mn 3G maar de wachttijd was echt veel te lang.

Mocht je het wachten meer dan zat zijn, adviseer ik contact op te nemen met hun webcare afdeling of op twitter directeur "Wilfried Gradus" te tweete.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Heeft er iemand ervaring met Pro Assist en een gestolen toestel? Is dit bij iemand al eens vergoed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb mijn toestel net teruggekregen. Heb gister nog wel voor de zekerheid gebeld naar Pro-Assist over de afspraak dat ik geen eigen risico hoefde te betalen vanwege gebrekkige reparatie (zoals was afgesproken). Dat was ze niet bekend. Maar na overleg zag ze daar de redelijkheid wel van in.
Ziet er naar uit dat de reparatie nu goed is. Even wachten op de levensduur van de batterij wachten, maar bij het aanzetten van de iphone was de batterij al bijna leeg, dus dat lijkt me te duiden op een nieuwe accu.
We shall see
Anoniem: 388266 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 08:52:
Mijn toestel is laatst gerepareerd. Defect scherm. Is ook vervangen, maar tewwe andere opgegegeven mankementen hebben ze niets mee gedaan. Dus toestel opnieuw op laten halen en hoef nu ook geen eigen risico meer te betalen, aangezien zij in gebreke zijn gebleven bij de reparatie.
Toestel is op 24 december opgehaald. Net gebeld over de status.... In behandeling. Tja, daar kun je als klant dus niets mee. Verder kunnen ze niets zeggen. Pro Assist kan gewoon zijn gang gaan. Hoeft niets te zeggen over lever tijden of reparatietijden. Die gasten leven gewoon in hun eigen wereldje. Als het nog 6 weken duurt heb je als klant geen poot om op te staan. Ik hoop dat er binnenkort een nieuwe verzekeringsmaatschappij opstaat die zegt, gegarandeeerd binnen 6 weken gerepareerd en anders wordt het toestel vervangen. Dan kun je als klant tenminste nog iets. Dit zuigt!!!

Gaat bij mij om een 3G 16 Gb

Robert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:13
Anoniem: 391406 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 23:09:
Beste mensen,

Heb mijn Iphone 3GS 16GB Augustus 2010 ingeleverd binnen 4 weken een refurb terug gekregen! Perfect dus.
maar ik heb nu het probleem dat hij precies het zelfde weer niet doet.
Mijn aan en uit knop blijft hangen. De mute knop trilt de hele tijd in mijn broekzak en
er komt veel ruis uit mijn speakers. Ook is de batterij erg zwak geworden.
Nou is de vraag is het slimmer om mijn telefoon in te leveren bij pro assist
of gewoon bij een lokale T-Mobile punt?

Aangezien het toch binnen de garantie moet vallen.

Al vast bedankt :)
Met die muteknop heb ik nu ook constant hij kan niet meer op stil blijven constant trilt ie zo irritant ik ga zo maar eens bellen heb hier geen zin in constant denken dat ik een sms/telefoontje krijg terwijl dit niet zo is. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En ja hoor.... reparatie niet goed. Batterij laadt niet op. Toestel doet nu niets meer omdat accu blijvend leeg is. Als je het toestel aansluit zegt hij dat hij oplaadt en ook het synchroniseren ging goed. Maar nu is het dus weer ruk.

Weer Pro-Assist bellen
Anoniem: 388266 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 08:47:
Heb mijn toestel net teruggekregen. Heb gister nog wel voor de zekerheid gebeld naar Pro-Assist over de afspraak dat ik geen eigen risico hoefde te betalen vanwege gebrekkige reparatie (zoals was afgesproken). Dat was ze niet bekend. Maar na overleg zag ze daar de redelijkheid wel van in.
Ziet er naar uit dat de reparatie nu goed is. Even wachten op de levensduur van de batterij wachten, maar bij het aanzetten van de iphone was de batterij al bijna leeg, dus dat lijkt me te duiden op een nieuwe accu.
We shall see

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blijft een eeuwige strijd met Pro-Assist.
Ze kunnen me niets vertellen. Ligt bij reparatiecentrum.
Heb nu rechtsbijstand ingeschakeld. Zo ga je niet met klanten om.
Anoniem: 388266 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 10:31:
En ja hoor.... reparatie niet goed. Batterij laadt niet op. Toestel doet nu niets meer omdat accu blijvend leeg is. Als je het toestel aansluit zegt hij dat hij oplaadt en ook het synchroniseren ging goed. Maar nu is het dus weer ruk.

Weer Pro-Assist bellen

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-05 20:08
[verwijderd]

[ Voor 89% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 395520

Ik had mijn iPhone 3GS Wit 16GB 4 weken geleden meegeven aan Pro Assist. Heb hem nu gelukkig terug.
De achterkant ervan was gescheurd en er zat een dode pixel op het scherm.

Nu is de achterkant vervangen door een dikkere witte achterkant met een andere kleur wit. De simkaart houder is namelijk nog wel de oude kleur wit. Ook lijkt deze wel doorzichtig, want ik zie 2 zwarte strepen lopen, door de behuizing heen.

Ik zelf vind dit niet mooi en ga straks dan ook maar eens even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-05 18:14
Pro assist maakt ze niet eens zelf! zij sturen ze op naar een erkende reparateur voor iphones.
en zij zijn geen erkend reparatie centrum voor iphones.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 395578

Mijn 3gs is vanmorgen op gehaald. Hij was mij gevallen en nu is het glas gebroken en ook de microfoon werkt soms niet, weet iemand wat er nu gaat gebeuren en hoe lang het ongeveer duurt voor ik hem terug heb

Bekijk het forum hier eens en je komt erachter dat je lichtelijk depressief ervan wordt. Succes.nl
Anoniem: 395578 schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 18:26:
Mijn 3gs is vanmorgen op gehaald. Hij was mij gevallen en nu is het glas gebroken en ook de microfoon werkt soms niet, weet iemand wat er nu gaat gebeuren en hoe lang het ongeveer duurt voor ik hem terug heb

Mijn tactiek is nu Pro-assist elke dag bellen. Daar reageren ze wel op. Meer zo van "Maar meneer u heeft gisteren ook gebeld" "Ja, klopt. En morgen bel ik weer, net zo lang tot ik een bevredigend antwoord krijg". Het lijkt iets te werken, want daar waar ik (uiteindelijk) altijd genoegen moest nemen met: "Nee, we kunnen geen contact opnemen met het reparatiecentrum" is het nu "we gaan contact leggen met het reparatiecenturm en bellen u dan terug"
Grappig dat het nu dan ineens wel kan. Daarnaast realiseren ze zich bij Pro-assist ook niet hoeveel anti-reclame iemand inmiddels via social-media kan maken. Je zou toch denken dat ze na het hele Youp van 't Hek verhaal wel iets geleerd hebben.

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-04-2021
Je kan beter met Solid Vison contact opnemen. daar ging de mijne (via Por-Assist als transporteur) ook heen en werd ik wel snel en goed geholpen.

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.

Ja ik las al dat er mensen zijn die er wel heel lang op moesten wachten en nog wachten :( en ik vind ook dat hier iets aan gedaan moet worden want ik ben hem nu 2 dagen kwijt maar mis hem nu ook al, ik heb een HTC te leen gekregen waar ik eingelijk geen recht op heb maar na wat door zeuren toch gekregen maar dit is ook niks echt een waardelos ding. Ik heb besloten om vanaf volgende week maar eens te gaan bellen (of moet ik ze eerder bellen) en kijken of ze al iets weten. Is er al nieuws over de nieuwe 3gs 3gb die ze straks weer kunnen leveren (wat zij beweren). Ze mogen mij wel een nieuwe sturen maar dan wel minimaal een 3gs 32gb

En mag ik vragen waar jullie naar toe bellen of mailen ???

bellen naar 0344-636363. optie 3 Weet het nummer uit mijn hoofd.
Ik mail niet. Ik retweet wel een en ander en dat is vaak niet positief. Twitter is een krachtig medium, want vandaag zochten ze via @proassistwbcare contact of ik mijn klacht wil mailen naar webcare@proassist.nl.
Doe het niet. Heb ze mijn naam gegeven en dan mogen ze hun eigen medewerkers eens bevragen. Ik heb daar mijn klacht inmiddels al 10x neergelegd.
Anoniem: 395578 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 19:23:
En mag ik vragen waar jullie naar toe bellen of mailen ???

Oke dankje Talentelink, wat zeg jij moet ik deze week nog bellen of zal ik wachten tot ze hem een week hebben ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zou ze, (ondanks mijn negatieve ervaring), wel eerlijk de kans geven en na 2 weken er eens een telefoontje aan wagen. Las net op Twitter het verhaal van iemand waarbij het binnen twee weken wel helemaal goed was opgelost. Dus het kan wel....

Hou in ieder geval rekening met minimaal 2 weken (wat in mijn ogen ook redelijk is)
Mijn kritiek op Pro Assist zit hem vooral in het feit dat ze zo gebrekkig zijn in de communicatie. Als ze willen kunnen ze 8 weken over jouw reparatie doen. En jij hebt geen poot om op te staan en ze vertellen je niets. Hooguit dat het toestel bij het reparatiecentrum ligt.

Maar ik hoop voor jou dat je ook een succesverhaal wordt met de ervaringen omtrent ProAssist.
Voor mij gaat dat niet meer lukken. Te veel fout gegaan. Het enige wat ik nog zou willen zien is een verandering in beleid.
Anoniem: 395578 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 23:27:
Oke dankje Talentelink, wat zeg jij moet ik deze week nog bellen of zal ik wachten tot ze hem een week hebben ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoezee hoezee, Mijn Iphone schijnt gemaakt te zijn, maar nog niet te vroeg juichen... eerst zien dan geloven. De dames en heren van proAssist gaan hem nog wel even extra testen, wat mij niet geheel onverstandig lijkt gezien de geschiedenis van het toestel. We shall see......keep you informed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368321

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben uw reactie gelezen en willen u vriendelijk verzoeken om uw contactgegevens te mailen naar webcare@proassist.nl ovv Mannie3GS. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. Indien u niet wenst dat wij contact met u opnemen dat kunt u bellen naar ons algemene telefoonnummer; 0344- 63 63 63. Zie voor overige contactgegevens van ProAssist; www.proassist.nl
Alvast vriendelijk bedankt, met vriendelijke groet, ProAssist Webcare, Carla
Anoniem: 395578 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 23:27:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo die doen hun best ineens via WebCare. Nu hopen dat het helpt.... en dat het niet alleen is om het klagen te onderdrukken
Anoniem: 368321 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 15:44:
Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben uw reactie gelezen en willen u vriendelijk verzoeken om uw contactgegevens te mailen naar webcare@proassist.nl ovv Mannie3GS. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. Indien u niet wenst dat wij contact met u opnemen dat kunt u bellen naar ons algemene telefoonnummer; 0344- 63 63 63. Zie voor overige contactgegevens van ProAssist; www.proassist.nl
Alvast vriendelijk bedankt, met vriendelijke groet, ProAssist Webcare, Carla

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je even terugleest in het forum, zie je dat webcare vrij actief kan zijn, maar dat velen daarna nog steeds met hetzelfde zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja hoor. Weer failure door Pro assist. Toestel blijkt, ondanks eerdere toezeggingen nog niet binnen en gaat waarschijnlijk toch niet deze week geleverd worden. Pro Assist STOP ERMEE. Geef alle klanten hun geld terug en STOP ERMEE. Ben er zo klaar mee. Word er moedeloos van. Ik zal iedereen die het mij vraagt afraden om klant bij jullie te worden en zal geen moment en gelegenheid onbenut laten om mijn mening over jullie bedrijf te verkondigen. Deze zal niet positief zijn. Dat lijkt me duidelijk. Zo ga je niet met klanten om!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Webcare gaat me morgen bellen. Hopen dat het net zo'n fijn gesprek wordt als met Judith Brink vanochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 391406

Nou ik heb mijn telefoon 29 Januari op laten halen door Pro Assist
voor de 2e keer al met weer de zelfde klachten! ;(
Ik heb een leen telefoon van ze gekregen een Nokia E71 redelijke telefoon maar niet
gelijk waardig. Jongens ik vind toch echt als we een contractje opstellen dat je dan
naar je klanten ook na moet komen dat je een 'gelijke waardige' telefoon geeft!
Nou daar heb ik dan maar vrede mee gehouden. Begeeft die telefoon het na 2 weken. Opent menu
niet valt uit en kon geen smsjes meer ontvagen. Ik Pro Assist gebeld en kwamen binnen 4 uur
een vervangende leen telefoon brengen. Nou wat ik toen voor een telefoon kreeg
sloeg echt alles volgens mij was dit een van de aller eerste Nokia's een 6021. Nou vind ik dat je
toch wel redelijk mag zijn en als een leen telefoon dan defect gaat dat je het voor je klant
mooi oplost door een betere telefoon tegeven. Maar nee hoor ik moet het nu doen met
smsen en telefoneren. Je kan er niet eens mee op internet. Daar betaal ik dan wel mijn abonnement voor.
Ik hoop dat ze me ergens in te gemoet gaan komen wacht nu al bijna 3 weken op mijn Iphone de stap
van een Iphone naar zo'n eerste nokia is echt ontzettend groot. Ik vind niet dat je
dit als bedrijf kan maken. Kom op jongens doe toch eens je best om je
klanten te vreden te houden.

En volgens mij krijgen wij de telefoons die de mensen bij Dixons inleveren voor Cash4Mobiel. En die daar dan geld voor terug krijgen :(

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 391406 op 17-02-2011 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mij is alles opgelost. Ik hoop dat Pro Assist wat met mijn commentaar doet. Webcare geeft wel aan er wat mee te willen doen. In ieder geval een afdeling die luistert. Het begin is er.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het moet niet eens zo ver komen dat ze iemand inschakelen om alle slechte reviews te beantwoorden vind ik als bedrijf! Maar ik heb ze nog gebeld en vroeg hoe het was met mijn reparatie. Het antwoord van de onverschilligen damen aan de telefoon was. Uhm ik zie dat hij in het reparatie centrum ligt. Waarschijnlijk moeten we hem vervangen maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Ik zal even voor u kijken bij het reparatie centrum. Nee hier is het precies het zelfde waarschijnlijk vervanging. Toen vroeg ik dan zal het wel weer langer duren he. Ja meneer ik denk het wel.

Ik vind toch dat ze er wel eens mee op mogen schieten en als het zoveel langer gaat duren kunnen ze me niet opzadelen met een NOKIA 6021 ALS VERVANGENDE GELIJKWAARDIGE TELEFOON:@

Slechte zaak hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geachte heer/mevrouw, Wij hebben uw klacht gelezen en vragen u vriendelijk om uw contactgegevens te mailen naar webcare@proassist.nl. ovv. roffelb. met vriendelijke groet Webcare Proassist, Carla
Anoniem: 391406 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 17:29:
Nou ik heb mijn telefoon 29 Januari op laten halen door Pro Assist
voor de 2e keer al met weer de zelfde klachten! ;(
Ik heb een leen telefoon van ze gekregen een Nokia E71 redelijke telefoon maar niet
gelijk waardig. Jongens ik vind toch echt als we een contractje opstellen dat je dan
naar je klanten ook na moet komen dat je een 'gelijke waardige' telefoon geeft!
Nou daar heb ik dan maar vrede mee gehouden. Begeeft die telefoon het na 2 weken. Opent menu
niet valt uit en kon geen smsjes meer ontvagen. Ik Pro Assist gebeld en kwamen binnen 4 uur
een vervangende leen telefoon brengen. Nou wat ik toen voor een telefoon kreeg
sloeg echt alles volgens mij was dit een van de aller eerste Nokia's een 6021. Nou vind ik dat je
toch wel redelijk mag zijn en als een leen telefoon dan defect gaat dat je het voor je klant
mooi oplost door een betere telefoon tegeven. Maar nee hoor ik moet het nu doen met
smsen en telefoneren. Je kan er niet eens mee op internet. Daar betaal ik dan wel mijn abonnement voor.
Ik hoop dat ze me ergens in te gemoet gaan komen wacht nu al bijna 3 weken op mijn Iphone de stap
van een Iphone naar zo'n eerste nokia is echt ontzettend groot. Ik vind niet dat je
dit als bedrijf kan maken. Kom op jongens doe toch eens je best om je
klanten te vreden te houden.

En volgens mij krijgen wij de telefoons die de mensen bij Dixons inleveren voor Cash4Mobiel. En die daar dan geld voor terug krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag contact gehad met Carla van Pro Assist,

Ze heeft mij gebeld en vertelden dat ze mij ook niet meer
kon vertellen over de reparatie van mijn toestel. Daarbij
zou ze een mail naar de Helpdesk sturen en daar vragen hoe het met mijn reparatie
zou gaan verlopen. Ook is mij een nieuw leen toestel voor gesteld wat ik een goede
gang van zaken vind om sowieso al een probleem op te lossen maar dit heb ik maar even geweigerd.
Want om nu weer van 3 verschillende telefoons om te schakelen naar een 4e hoeft voor mij niet
ik zou het fijner vinden als er een beetje vaart achter de reparatie gezet kan worden. Heb
nu een telefoon gebruikt die ik nog thuis had liggen waar ik iets meer mee kan.
Ook ben ik tevreden dat ze snel op je klacht reageren. Dat zie je niet bij veel
bedrijven. Ik wacht nog even af en hoop maar op het beste!
Als ik meer weet laat ik hier nog iets weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zo ik heb vandaag weer gebelt en nu zeggen ze dat hij niet meer klaar kan en er een in bestelling staat voor mij en dat dat zo´n 2 weken duurt. Maar iedereen zegt dat de 3gs 32 gb niet meer te krijgen is en die mevrouw zegt O ja hoor die s wel te krijgen want we halen de telefoons overal vandaan, dus nu weet ik het niet meer. wie heeft hier ervaring mee en wat voor een telefoon hebben jullie terug gekregen en wat voor een telefoon denken jullie dat ik weer krijg, want ik wil alleen mijn eigen of een nieuwe dus geen klaar gemaakt ding of een die minder geheugen heeft als 32 gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geachte heer/mevrouw, Wij hebben uw klacht gelezen en willen u vriendelijk verzoeken om uw contactgegevens te mailen naar webcare@proassist.nl ovv "Mannie3gs". Alvast vriendelijk bedankt, Met vriendelijke groet, Carla ProAssist Webcare
Anoniem: 395578 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 20:04:
zo ik heb vandaag weer gebelt en nu zeggen ze dat hij niet meer klaar kan en er een in bestelling staat voor mij en dat dat zo´n 2 weken duurt. Maar iedereen zegt dat de 3gs 32 gb niet meer te krijgen is en die mevrouw zegt O ja hoor die s wel te krijgen want we halen de telefoons overal vandaan, dus nu weet ik het niet meer. wie heeft hier ervaring mee en wat voor een telefoon hebben jullie terug gekregen en wat voor een telefoon denken jullie dat ik weer krijg, want ik wil alleen mijn eigen of een nieuwe dus geen klaar gemaakt ding of een die minder geheugen heeft als 32 gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zo ik heb carla even gebelt en ze zij dat mijn nieuwe in bestelling staat maar wat het word weet ik niet maar minimaal de 3gs 32gb want die konden ze gewoon leveren ??? maar verder vind ik het tot nu toe nog goed gaan tussen proassist en mij en het gaat nog vrij snel al duurt het voor mijn werk veelte lang want daar gebruik ik de telefoon ook voor en loop heel wat bestellingen mis omdat ik de mail niet kan op halen. dus ik hoop dat ze er voor mij nog meer druk achter kunnen zetten want het kost mik anders aardig wat geld, ik ben er voor verzekerd dus normaal kost het 30 euro maar ik wil best nog wel 20 bij leggen a ik eind deze week mijn tel terug heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoi carla ik heb u gisteren aan de telefoon gehad en weet u al meer over de levering van mijn telefoon en heeft u al iets op de mail staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Nu online
Anoniem: 395578 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 10:58:
hoi carla ik heb u gisteren aan de telefoon gehad en weet u al meer over de levering van mijn telefoon en heeft u al iets op de mail staan
communiceer via webcare@pro-assist , dat gaat sneller dan hier via het forum en zorgt voor minder vervuiling hier. En gebruik ook leestekens in je tekst, dat maakt het een stuk beter te begrijpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

o sorry hoor. ik zal mijn best. doen. maar met dislectie kan het soms gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Hee wat leuk, een Pro Assist account. Goede service! Bedankt trouwens voor de goede service, een maandje of twee gelden Pro Assist!
Anoniem: 395578 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 12:25:
zo ik heb carla even gebelt en ze zij dat mijn nieuwe in bestelling staat maar wat het word weet ik niet maar minimaal de 3gs 32gb want die konden ze gewoon leveren ??? maar verder vind ik het tot nu toe nog goed gaan tussen proassist en mij en het gaat nog vrij snel al duurt het voor mijn werk veelte lang want daar gebruik ik de telefoon ook voor en loop heel wat bestellingen mis omdat ik de mail niet kan op halen. dus ik hoop dat ze er voor mij nog meer druk achter kunnen zetten want het kost mik anders aardig wat geld, ik ben er voor verzekerd dus normaal kost het 30 euro maar ik wil best nog wel 20 bij leggen a ik eind deze week mijn tel terug heb
Ik hoop oprecht dat je dan voor je werk wat beter spelt dan je hier doet. Jemig, een foutje kan gebeuren maar dit is toch echt huilen met de pet op zeg.

[ Voor 78% gewijzigd door KaiseRRuby op 23-02-2011 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou sorry maar op mijn werk accepteren ze het maar er zijn mensen die mensen zo als ons niks gunnen, sorry maar hier kan ik boos over worden terwijl wij er niet om gevraagt hebben, maar ja er zijn mensen die niemand iets gunnen en alleen maar aan hun zelf denken. We leven in een vrij land maar zulke uitspraken kan ik niet tegen en ik hoop dat ik niet de eenigste ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry maar dit vind ik het laagste van het laagste om mensen die met zo'n probleem zitten hen ook nog op hun vingers te tikken, ze zullen er iets aan moeten doen

Anoniem: 397541

hallo,

heb mijn iphone 3gs 32gb wit aan geboden ter reparatie op maandag 31 januari en vanqaf de 2de week elke maandag gebeld maandag 14 feb zijden ze dat er nix bekend was af gelopen maandag zijden ze dat 15 feb een vervangend toestel besteld is maar levertijd onbekend! dus lekker dan zal mij benieuwen wat ze maandag zeggen! ga alleen weer voor een 3gs 32 gb wit of zwart! of iphone 4 maar dat zal er wel niet in zitten (ga ik ook niet vanuit) maar wil zeker niet minder dan een 3gs 32 gb!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Anoniem: 395578 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 23:47:
nou sorry maar op mijn werk accepteren ze het maar er zijn mensen die mensen zo als ons niks gunnen, sorry maar hier kan ik boos over worden terwijl wij er niet om gevraagt hebben, maar ja er zijn mensen die niemand iets gunnen en alleen maar aan hun zelf denken. We leven in een vrij land maar zulke uitspraken kan ik niet tegen en ik hoop dat ik niet de eenigste ben.
Iedereen die fouten maakt met spelling heeft tegenwoordig dyslexie. Ik word er een beetje moe van, 90% van de zogenaamde 'dyslexie' gevallen is in my humble opinion slechts het product van een slechte vooropleiding en heeft daarnaast een grote desinteresse in de Nederlandse taal. Ik erger me ontzettend aan de verloedering van de Nederlandse taal, zeker op fora als Tweakers.net etc. Wat ze op MSN, Twitter etc. doen moeten ze zelf maar weten, maar ik hoopte dat het de wat serieuzere fora voorbij zou gaan.

Als jij nou net tot die andere 10% behoort bied ik mijn oprechte excuses aan. Al was mijn bericht totaal niet aanvallend bedoeld, maar meer een verwondering.

Ontopic maar weer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zo het is nu bijna 4 weken geleden dat mijn telefoon is opgehaald. en tot op de dag van vandaag nog niets gehoord, alleen dát er een nieuwe in bestelling staan maar het kon nog wel een paar weken duren voor dat mijn nieuwe er is. ze denken nog steeds dat de 3gs 32gb te krijgen is maar ik vraag het me af. heeft hier iemand ervaring mee ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyalMess
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-05 17:22
Heb nu mijn iPhone 3G bijna 2 jaar en hij zit zowat onder de haarscheuren, stuk of 3-4 bij de dockconnector (waarvan 1tje zelfs bijna bij het woordje iPhone achterop zit), dockconnecter zit ook lichtelijk los, nog 2 bij de volumeknop/muteknop.
Maar ik had er niet echt last van behalve dat me iPhone soms niet goed aansluit op mijn Logitech Pure Fi Anywhere 2 maar hier hoefde ik iets zo dik als een USB stickje achter te doen en dan deed ie het wel goed.
Maar ik ben afgelopen zaterdag dus zeiknat geregend en me iPhone zat dus in me broekzak en die heeft dus volgens mij aardig wat water binnen gekregen want hij deed het na een paar uur amper/helemaal niet meer.
Nu heb ik me iPhone 2 dagen aan het laten drogen en ik wil ProAssist bellen ondanks alle horrorverhalen waardoor ik me iPhone niet liet ophalen desondanks de haarscheuren.
Maar tot hoe laat kan ik ze mijn iPhone laten ophalen en welk nummer moet ik bellen die site van hun vind ik beetje een "kut met dt" layout hebben.

EDIT: Telefoonnummer gevonden en ze kunnen hem morgen ophalen tussen 10:00 en 14:00.
Hopelijk is dit niet een begin van zo'n horrorverhaal die je wel is leest :p

[ Voor 10% gewijzigd door RoyalMess op 28-02-2011 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou ik ben er bang voor dat het dat wel gaat worden, al hoop ik dat niet voor jou. mijn tel is vandaag precies 4 weken weg en ze kunnen mij nog steeds niks zeggen, ja meneer u oude toestel is niet meer te maken en er staat een nieuwe in bestelling en dat roepen ze al 2,5 week. ik vind dit schandalig want ze betalen er goed voor en dan word je zo behandelt en waarschijnlijk duurt het ook nog een paar weken voor de nieuwe er is. ik zal ook niemand aanraden om hier nog een verzekering af te sluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivokenevil
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07-2021
Hier mijn eerste post over mijn horor pro assist verhaal..
3 Januari 2011 oplaten halen omdat de boxjes het niet goed deden(alleen 1 kant maar via de koptelefoon)
En er zat een klein barstje in het scherm..niks ergs dus.
Na 4 weken kreeg pro assist hem terug maar waren de boxjes nog niet gemaakt dus werd hij weer weggestuurd (Als ik er zelf niet naartoe had gebeld had ik het niet geweten want pro assist belt je toch niet terug)
2 weken later kreeg ik mijn iphone terug.. glasplaat mooi gemaakt maar de boxxjes deden het nog steeds niet.
En nu was de microfoon ook kapot dus kon er niks mee. Kreeg hem gewoon slechter terug dan ik hem had opgstuurd. 2 uur nadat ik hem terug had heb ik hem weer oplaten halen door ProAssist.
Nu in totaal 9 weken later weet niemand waar mijn iphone is of hoelang het nog gaat duren.

Morgen word ik als het goed is gebeld door Carla over hoe en wat.

Ik heb gehoord dat T-Mobile iphones alleen maar naar Solid Vision mogen gaan? Klopt dat?
Want ik heb een tmobile iphone en die ligt niet bij Solid Vision(Heb er naartoe gebeld en hij is daar nog nooit geweest)

Ik hoor het wel,
Zou iig wel een keer tijd worden dat ik mijn telefoon terug krijg.. die Nokia E71 waarvan je de helft van de tijd niet naar het menu kan is ook niet alles..

Ivo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:12
En daarom verzeker ik mijn iPhone niet. Walgelijke boevenbende!

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 395578 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 12:30:
zo het is nu bijna 4 weken geleden dat mijn telefoon is opgehaald. en tot op de dag van vandaag nog niets gehoord, alleen dát er een nieuwe in bestelling staan maar het kon nog wel een paar weken duren voor dat mijn nieuwe er is. ze denken nog steeds dat de 3gs 32gb te krijgen is maar ik vraag het me af. heeft hier iemand ervaring mee ????
mijn iphone is op 31 jan opgehaald en net van carla te horen gekregen dat 15 feb mij nieuwe iphone 3gs 32gb in bestelling is gegaan en dat ik morgen wordt gebeld over het ruilen van mijn leen toestel Nokia E71 voor een smartphone want een nokia E71 is het niet loopt elke keer vast! en dat het vanaf 15 feb wel 4 tot 5 weken kan duren voor dat er nieuwe 3gs 32 gb is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tmow
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-05 08:20
- 17 februari mijn iPhone 3GS 16GB oplaten halen door ProAssist.
- 25 februari heb ik zelf gebeld wat de status was. Telefoon was niet te repareren en nieuwe zou geleverd worden, wanneer konden ze niet zeggen.
- Vandaag werd ik gebeld dat mijn telefoon binnen is en morgen bezorgt kan worden, een iPhone 3GS 16GB, niks geen leveringsproblemen.

Buiten het feit dat ik vind dat ProAssist een betere voortgangsbewaking kan houden en de status door geven aan de klant, ben ik erg tevreden over de service en de snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat is dan heel netjes dat het bij jou zo snel is gegaan. maar ik ben hem al kwijt vanaf 9 feb en tot de dag van vandaag weten ze nog niet wanneer ik mijn vervangende tel krijg, een hele slechte vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivokenevil
Mensen, mijn iphone die ik sinds 3jan kwijt ben omdat de speakers het niet deden. word vervangen
Krijg een "nieuw" toestel. Welke het word weten ze nog niet.

Als je een probleem hebt stuur een mail naar webcare proassist dan komt er iig een beetje vaart in!
Op die manier krijg je alleen goede service heb ik gemerkt!

Nu wachten tot ik mijn vervangende toestel binnen heb en hopen dat die het wel goed doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
tmow schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 19:22:
- 25 februari heb ik zelf gebeld wat de status was. Telefoon was niet te repareren en nieuwe zou geleverd worden, wanneer konden ze niet zeggen.
- Vandaag werd ik gebeld dat mijn telefoon binnen is en morgen bezorgt kan worden, een iPhone 3GS 16GB, niks geen leveringsproblemen.

Buiten het feit dat ik vind dat ProAssist een betere voortgangsbewaking kan houden en de status door geven aan de klant, ben ik erg tevreden over de service en de snelheid.
Exact hetzelfde heb ik gehad met een 3GS 32GB. Goede service, jammer van al die andere negatieve verhalen.
Anoniem: 395578 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 20:06:
dat is dan heel netjes dat het bij jou zo snel is gegaan. maar ik ben hem al kwijt vanaf 9 feb en tot de dag van vandaag weten ze nog niet wanneer ik mijn vervangende tel krijg, een hele slechte vind ik
Vanaf 9 februari? En je hebt ingestemd met een gemiddelde reparatieduur van 4 weken?

[ Voor 21% gewijzigd door KaiseRRuby op 02-03-2011 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hallo

na carla van webcare 2 keer gesproken te hebben via de telefoon beloofde ze me een ander leentoestel en er is volgens mij erg goed naar de telefoon gesprekken geluisterd!!! met mijn vorige leentoestel (nokia e71) had ik problemen met twitter dat hij vast liep! en GPS deed niet erg goed! Carla beloofde me een smartphone! en die heb ik gekregen gelukkig hij doet perfect! alleen is dit een HTC smart waar geen GPS opzit! en mij twitter moet ik me elke keer helemaal afmelden en daarna weer aanmelden om 1 nieuwe tweet te ontvangen! dus tja ik zeg maar zo ze luisteren daar goed bij webcare!

heb er direct een mailtje heen gestuurd dus dat wordt weer afwachten!

hoop nu echt dat er beetje druk achter wordt gezet (wat ik niet verwacht)

groeten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awg
  • Laatst online: 13-10-2024

awg

hey all,

Gisteren mijn iPhone 3GS 32G meegegeven aan Pro Assist omdat het geen wifi signalen meer kan waarnemen. Fijn dat ze ook buiten kantooruren gewoon naar je toe komen om het toestel op te halen.

Heb een zeer oude Nokia als leentoestel gekregen, met een barstje in het scherm. In principe geen bezwaar, mits het niet te lang duurt, maar gelijkwaardig is het zeker niet :D

Ik zal het hele proces hier bijhouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim Leers
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-05 11:35
Anoniem: 397541 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 19:48:
hallo

na carla van webcare 2 keer gesproken te hebben via de telefoon beloofde ze me een ander leentoestel en er is volgens mij erg goed naar de telefoon gesprekken geluisterd!!! met mijn vorige leentoestel (nokia e71) had ik problemen met twitter dat hij vast liep! en GPS deed niet erg goed! Carla beloofde me een smartphone! en die heb ik gekregen gelukkig hij doet perfect! alleen is dit een HTC smart waar geen GPS opzit! en mij twitter moet ik me elke keer helemaal afmelden en daarna weer aanmelden om 1 nieuwe tweet te ontvangen! dus tja ik zeg maar zo ze luisteren daar goed bij webcare!

heb er direct een mailtje heen gestuurd dus dat wordt weer afwachten!

hoop nu echt dat er beetje druk achter wordt gezet (wat ik niet verwacht)

groeten,
offtopic:
Je hebt je geluk alvast niet te danken aan je afschuwelijke leestekengebruik. Of werken enkel de toetsen met de komma en het uitroepteken nog op je toetsenbord?

(En dan hebben we het nog niet over het gebrek aan hoofdletters en de overbodige spaties…)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Wim Leers schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 18:17:
[...]

offtopic:
Je hebt je geluk alvast niet te danken aan je afschuwelijke leestekengebruik. Of werken enkel de toetsen met de komma en het uitroepteken nog op je toetsenbord?

(En dan hebben we het nog niet over het gebrek aan hoofdletters en de overbodige spaties…)
Nee joh, dat is dyslexie. (zie een paar posts hier boven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hallo,

Proassist kan me nog steedts niks melden over de levertijd van mijn Iphone 3gs 32gb.
En ze mailen mij niet meer terug na mijn laatste mailtje, over mijn 2de leentoestel dat ik gekregen heb. Vindt toch een 24/7 bedrijf als proassist toch vrij vlot moet terug mailen.

En ff over die gene die lopen te zeiken over spel en typ fouten. Is daar dit topic wel voor?

groeten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivokenevil
ballenspotten,

Ik heb ook nog niks gehoord, word wel een keer tijd. Zit nu al 10 weken zonder iPhone. Als ze nu niet heel rap aanmaken met die telefoon hoeft het niet meer..
Ik hou jullie weer op de hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ivopoel schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 11:57:
ballenspotten,

Ik heb ook nog niks gehoord, word wel een keer tijd. Zit nu al 10 weken zonder iPhone. Als ze nu niet heel rap aanmaken met die telefoon hoeft het niet meer..
Ik hou jullie weer op de hoogte
Welke Iphone had je dan Iphone 3GS 32GB? of een andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivokenevil
Nee ik had een iphone 3GS 16GB..vandaag een mailtje gekregen van Carla van proassist.
Ze kunnen me nog steeds niks vertellen.. een iPhone 4 is binnen een week leverbaar maar
een 3GS moet je 120938120938weken op wachten?

Beetje jammer dat er geen vaart achter gezet word.
Krijg een beetje de indruk dat proassist zoiets heeft van "Wat kan mij het schelen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:22
tmow schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 19:22:

Vorige week maandag opgestuurd (3GS 16gb) en gister een telefoontje gehad dat ze donderdag een nieuwe komen brengen. Tot op dit moment dus nog geen problemen met ProAssist.

Vorige keer duurde het ongeveer 3 weken. Mijn abbo loopt nog tot juli en hier dus ook nog weinig problemen met ProAssist....

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjnirk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-03 13:42

Sjnirk

Hie vrieve

Ik word serieus verdrietig van de mensen daar bij ProAssist. Al sinds 26 januari moet ik het stellen met een HTC met windows mobile 6.5.

Vandaag voor de 5e keer gebeld, ik krijg steeds PRECIES dezelfde respons: "Meneer, we hebben een nieuwe 3G besteld, maar we kunnen helaas niets vertellen over de wachttijden." Alleen vandaag werd er mij er ook op gewezen dat ik een klacht kon indienen.

Nadat ik vroeg wat mij dat zou kunnen opleveren, kwam doodleuk het antwoord "helemaal niets meneer". Dit verzin je toch niet? Het wordt tijd dat dit bedrijf eens wordt doorgelicht door Kassa. Het mailtje is al in de maak, ik roep iedereen op hetzelfde te doen.

Bikkelen gebeurt pas na 2:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Hoezo door Kassa? Ze doen niks wat tegen de regels is hoor. De 3G is gewoon moeilijk leverbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou ik ben mijn tel ook al meer dan 5 weken kwijt en ze roepen ook steeds dat er een nieuwe in bestelling staat maar daar blijft het ook bij. En nee sorry de levertijd is onbekendt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivokenevil
Is toch onvoorstelbaar?
Ben mijn telefoon al 10weken kwijt (sinds 3jan)

En iemand stuurt zn telefoon vorige week op en krijgt een week later een nieuwe...
beetje jammer proassist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou ik heb vandaag een mail gestuurd en ze gaan nu proberen om mij volgende week een nieuwe te leveren. Af wachten dan maar weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb een reactie op mijn mail gekregen van Carla. Wel na dat ik er gister nog maar is achter aan heb gemaild waarom een 24/7 bedrijf niet een mail kan beantwoorden binnen een week!

Maar ik had een mail gestuurd naar aanleiding dat ik een leen smartphone kreeg omdat mijn gps op de nokia niet werkte, dit was besproken in een telefoon gesprek. Maar ik kreeg een smartphone zonder gps bleek dus tja! Ik was ff pissig. maar moest er gister eerst achter aan mailen waar de reactie bleef. En gevraagd hoelang het nog duurde voordat ik de Iphone weer had.

kreeg dit als reactie op mijn mail.

Geachte heer Bartels,

Allereerst mijn excuus voor de late reactie.

U heeft een gegarandeerd verzekering en daar hoort officieel een eenvoudig leentoestel bij.

Om de reparatietijd van uw toestel door te komen heb ik heb mijn collegas van de afdeling leentoestellen gevraagd, uit coulance, een smartphone voor u te reserveren.

Hierbij kan ik niet alle wensen van de klant aangeven, dus wordt er een toestel wat op dat moment voorhanden is geleverd.

Het spijt me u hiermee niet verder van dienst te kunnen zijn.

Met vriendelijke groet,

Carla Webcare ProAssist.

Dus tja nog niks opgeschoten! weet nog niet wanneer mijn Iphone terug komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Krijg net positeif mailtje terug en direct gebeld is dit toeval?? Maandag middag wordt mijn Iphone bezorgd! nu hopen dat het de goeie is. dan heeft het precies 6 weken geduurt vordat mijn Iphone 3gs 32 gb terug is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oké dat is een goed bericht. Mag ik vragen hoelang jij je tel al kwijt bent. Ik ben hem komende dinsdag al 6 weken kwijt en ze hebben nog geen 32gb voor mij en daar betalen wij wel voor en ook nu nog al is hij weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

O sorry ik lees net 6 weken. Nou dan zal de mijne er ook zo wel zijn. Maar hou ons even op de hoogte wat voor type je gekregen hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 395578 schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 22:49:
O sorry ik lees net 6 weken. Nou dan zal de mijne er ook zo wel zijn. Maar hou ons even op de hoogte wat voor type je gekregen hebt
Als ik jou was zou ik veel mailen want als die van mijn maandag geleverd kan worden na 6 weken moet die van jou toch dinsdag gebracht kunnen worden na 6 weken! dus zou gewoon bij proassist vol de druk erop laten staan door minsten 2 keer per week te mailen en te bellen! als je mailt zet ff in je onderwerp TWEAKERS dat wil nog wel is helpen! Ga nu afwachten of ik dus morgen middag tussen 12 en 16 uur mijn iphone 3gs 32gb krijg! ze leveren hem af op mijn werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivokenevil
Ik heb voor de 2e x een mail gestuurd en heb inmiddels 19x gebeld naar proassist over hoe het zit. Ze kunnen niks vertellen. Heb nu deze mail gestuurd en kijken wat ik nu terug krijg;

este Carla,

Bijdeze mail ik u omdat ik wederom op internet heb gelezen dat iemand een vervangende iPhone heeft gekregen.
Hij was hem 6 weken kwijt.

Weet u inmiddels al meer over mijn iPhone?

Ook heb ik een mail gestuurd naar proassist via de site, inmiddels alweer een week geleden maar daar heb ik
nog steeds niks over gehoord, wat ik ook schandalig vind omdat pro assist een 24/7 bedrijf is. Dan is een mail
beantwoorden niet zo moeilijk binnen een week toch?

Op de site lees ik ook "Als verlengstuk van uw organisatie bieden wij uw klanten de hoogste mate van service"
Ik weet niet wat proassist onder service verstaat maar die is helaas heel ver te zoeken.

Als een bedrijf nog niet eens het leveranciers bedrijf wilt bellen om te vragen hoe het staat met de
bestelling van de iphones 3gs 16/32 GB vind ik dat er zulke citaten niet getoond mogen worden.

U kunt hier niks aan doen en ik neem u ook niks kwalijk. Maar het zou misschien wel duidelijk gemaakt
worden aan een manager dat de callcenter medewerkers best een beetje hun best mogen doen om
geld te willen verdienen i.p.v. er bij elke klant makkelijk van af te willen komen met "U word nog gebeld"
"Nee meneer we kunnen helaas niks doen je moet gewoon nog even wachten"

Sorry maar met zulke antwoorden neem ik geen genoegen. Helemaal niet als ik nu al 11weken wacht op
een telefoon. Een iphone leveren MOET makkelijk binnen 3 weken kunnen. Een iPhone 4 is zelfs nog eerder te leveren.

Als ik deze week nog niks heb gehoord wil ik dat mij een andere telefoon word geleverd! Dit is echt schandalig!

Kunt u deze mail ook doorsturen naar iemand die verantwoordelijk is. Ik wil diegenes mening hier wel over horen.
Kijken of hij/zij het normaal vind dat iemand 11 weken moet wachten op reparatie/levering van een ander toestel!

Mvg,

Ivo Poel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awg

awg

hey all,

Net van Pro Assist een nieuwe (of refurbished, maar ziet eruit en voelt als nieuw) iPhone 3GS 32Gb gekregen. Koerier zei dat het een nieuwe was, maar collega hier zegt dat het dan alsnog om een refurbished model gaat.

Ik heb op 4 maart een melding gemaakt van mijn iPhone, de wifi antenne deed het niet meer. Diezelfde avond kwam een koerier van Pro Assist 'm ophalen, in ruil voor een Nokia leentoestel (oud, geen e-mail, barst in het scherm). Heb nog met ze gebeld om te zien of ik een ander leentoestel kon krijgen, omdat ik anticipeerde dat het lang zou duren met mijn iPhone. Dat kon niet, omdat ik een €6 p/m contract heb, en daar staat in dat ik een simpel leentoestel krijg. Prima.

Vrijdag, precies een week na het inleveren van mijn defecte iPhone, kreeg ik al een belletje voor een aflever afspraak. Vandaag, om 12:45 stond de koerier bij mijn werk voor de deur: Nieuwe iPhone 3GS 32 Gb.

Kortom: Heeft maar een weekje geduurd; nieuw toestel; ik ben blij.

Als ik de tijden en verhalen hier lees, kan het ook anders lopen, maar voor mij is het echt heel soepel gegaan allemaal, dus ik ben dik tevreden met de service van ze.

Cheers! Succes aan diegene die nog aan het wachten zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door awg op 14-03-2011 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivokenevil
Leuk dat er dan tegen mij gezegd word "We houden rekening met de mensen hoelang ze de telefoon kwijt zijn" Dat blijkt wel weer..binnen en week kan het afgehandeld zijn maar ik moet wel weer 11weken wachten..

@#(&$#&@#)++_)(#(_&^$ Is het enige dat ik nog kan zeggen tegen proassist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou ik ga morgen ook bellen want hier word ik ook poep flauw van. Iemand die zijn tel net een week kwijt is krijgt al een andere en wij zijn hem nu al meer dan 6 weken kwijt en we horen niets en zien niks. Ik ga morgen ook direct bellen wat dit slaat alles. En ik ga ook geen genoegen meer nemen met een Refurbished.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivokenevil
Anoniem: 395578 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 16:35:
Nou ik ga morgen ook bellen want hier word ik ook poep flauw van. Iemand die zijn tel net een week kwijt is krijgt al een andere en wij zijn hem nu al meer dan 6 weken kwijt en we horen niets en zien niks. Ik ga morgen ook direct bellen wat dit slaat alles. En ik ga ook geen genoegen meer nemen met een Refurbished.
Ik dus ook niet ...Alleen een helemaal nieuw toestel en meer niet..
11 weken is teveel van het goede..vandaag een mail gestuurd naar Webcare carla... proassist zelf en kassa..nu wachten op reactie..

Alleen een nieuw toestel 3GS (word niet meer gemaakt maar laat ze maar met een goed vervangend idee komen) geen refurb voor mij!

Als ze met dit aanbod nu 6weken eerder aangekomen waren oke..maar nu 11 weken verder ...echt niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben heel erg benieuwd wat ze daar op gaan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivokenevil
Ik heb van de 24uur service van proassist na 2 dagen nog geen enkele reactie op mn
2 emails... net maar weer gemaild..maar zou wel weer tot niets uitkomen..

Goed bezig proassist.. rock on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:35

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Maar alleen ranten heeft weinig zin voor de rest van ons om te lezen. Tuurlijk is het balen als je lang op je telefoon moet wachten, maar post hier alleen als je iets te melden hebt.
De "ik wacht op antwoord' "wacht nog steeds " en "ik heb noooog niets gehoord" posts helpen jou zelf niets en ons ook niet.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivokenevil
doe dat dan ook? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noskill
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-05 14:21

noskill

1*1=2.

Dit is opzich opmerkelijk. Een vriend van mij heeft toen de iPod Touch g1 pas uit was deze gelijk gekocht bij een Apple Store, 8gb variant. Ook deze was verzekerd, ik denk dat Apple dit verzorgde? Anyhow, pasgeleden heeft hij hem opgestuurd omdat zijn Home knop niet meer naar behoren functioneerde. Na 3 dagen kreeg hij bericht dat zijn iPod Touch g1 niet meer leverbaar was, maar dat hij een vergelijkbaar model kon ophalen bij de Store. Toen hij daar kwam lag er een g4 voor hem klaar. Dit is hoe het zou moeten gaan, en het is jammer dat er bij jou weer strikt op de centen gelet moet worden. Wat er op een van de eerste paginas staat, jij bent gedekt en dat het model niet meer leverbaar is (of slecht leverbaar), is niet jou probleem. Jij moet een vervangend toestel krijgen en snel, en je hoeft er sowieso niet op achteruit te gaan. Anders melding maken bij Consumentenbond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo ik heb net een afspraak gemaakt en morgen tussen 13 en 17 uur komen ze hem afleveren. Ik heb er wel direct bij gezegt dat als die tel een refrub is, dat ik hem dan niet zou aan nemen en gewoon weer mee terug laat nemen. Ze hebben in het begin al gezegd dat de mijne niet meer klaar kon dus hoef ik nu ook niet de rommel van een ander. Dus ik ga gewoon voor nieuw en dat is ook wat ze mij belooft hebben vanaf het begin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Rommel van een ander? Hoe kom je daar bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awg

awg

Sorry hoor, jongens. Maar als ik jullie zo hoor "ik neem geen genoegen met een refurbished..."

Een gereviseerd, goed werkend toestel, dat eruit ziet als gloednieuw, omdat de casing en glasplaat nieuw zijn, is een prima vervanging, waar je gewoon genoegen mee zult moeten nemen.

Natuurlijk willen we allemaal een iPhone 4 als vervanging van onze kapotte 3GS, maar hoe realistisch is het om te denken dat een verzekeraar op die manier met polissen om gaat?

Wel echt vervelend dat jullie zo lang moeten wachten, en dat de 24-service niet gerespecteerd word, hoewel je misschien ipv mailen even zou moeten bellen, als het echt om een 24-uur spoedgeval gaat.

Hoop dat jullie allemaal een iPhone 4 krijgen, zoals jullie ook hopen, maar hou er rekening mee dat dit misschien niet zo realistisch is om te verwachten.

cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
In my humble opinion mag je zelfs blij zijn als je een refurbished 3GS krijgt. Je weet dan tenminste zeker dat er naar gekeken is, dat het toestel werkt en dat het getest is. Het is zeer zeker geen rommel van een ander, vaak zijn het omgeruilde of gerepareerde toestellen. Als ze zijn gerepareerd is dit gebeurd met nieuwe onderdelen. Mijn refurbished 3GS was in topconditie. Nieuwstaat.

Hoe denken jullie trouwens te gaan herkennen of het een refurbished of een nieuwe is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:13
KaiseRRuby schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 10:57:
In my humble opinion mag je zelfs blij zijn als je een refurbished 3GS krijgt. Je weet dan tenminste zeker dat er naar gekeken is, dat het toestel werkt en dat het getest is. Het is zeer zeker geen rommel van een ander, vaak zijn het omgeruilde of gerepareerde toestellen. Als ze zijn gerepareerd is dit gebeurd met nieuwe onderdelen. Mijn refurbished 3GS was in topconditie. Nieuwstaat.

Hoe denken jullie trouwens te gaan herkennen of het een refurbished of een nieuwe is?
Door het serienummer op een website weet zo snel niet hoe die heet in te voeren en dan staat het het er gewoon. En volgensmij zover ik herinner is een serienummer met vooraan 5K ook refurbished. Ik kan wel voort roepen dat die toestellen troep van een ander is zo praat ik dus dat ik al 5 keer een nieuwe gekregen heb doordat er altijd na even gebruiken iets mis is.

De ene keer doet het hele bereik het plotseling niet meer. 2x
De andere keer ging het om grote hoeveelheid dode pixels.
Andere keer was het stil knopje al slecht/kapot doordat hij niet fatsoenlijk meer stil kon.

En de laatste weet ik niet meer doordat het al even geleden is 8)7 Nu heb ik ook weer problemen met stil knopje en dode pixels en stof onder scherm. Word er beetje ziek van blijf maar elke keer die telefoon opsturen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivokenevil
Ik verwacht echt geen iphone4 ... dat is onmogelijk.. maar die refurb toestellen zijn niet zo goed als
gezegd word.. en ik heb geen zin wanneer ik zo'n toestel krijg om hem na een week op te moeten sturen omdat er iets kapot is en ik weer 11 weken moet wachten...dat doe ik gewoon niet..

Ik voel me al als stront behandeld en dan ook nog een 2e hands telefoon krijgen hoeft ook niet van mij.. Het enige wat ik wou dat mn oude iphone gerepareerd werd.. alleen een speaker moest vervangen worden maar dat kon niet..en alleen daarom 11 weken wachten is insane..

Gewoon een nieuwe iPhone sealed in een doos..dat is wat ik wil.
En geen toestel in bubbeltjesfolie..

Dannybevers..miss moet jij ook maar eens vragen naar een nieuwe en niet naar een refurb..

Ik krijg trouwens morgen mijn "nieuwe iphone" als die met 5K begint kan de chauffeur hem gelijk weer
meenemen..ik neem er na 11 weken geen genoegen mee.. helaas voor pro assist..hadden ze deze quote maar niet op hun site moeten plaatse "Als verlengstuk van uw organisatie bieden wij uw klanten de hoogste mate van service. Uw klant is immers koning. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awg

awg

Het is niet ongewoon dat mensen een iPhone 4 als vervanging krijgen, dus erop hopen kan geen kwaad. Een 'nieuw in doos' iPhone 3GS 32Gb lijkt me namelijk minder haalbaar.

Succes iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivokenevil
Heb mn iPhone terug.. "nieuwe" geen sealed of in een doos..
maar serie nummer begint niet met 5K dus wellicht toch een nieuwe?

waar kan ik dat checken?

[ Voor 9% gewijzigd door ivokenevil op 18-03-2011 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Nu online
ivopoel schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 16:28:
Ik verwacht echt geen iphone4 ... dat is onmogelijk.. maar die refurb toestellen zijn niet zo goed als
gezegd word.. en ik heb geen zin wanneer ik zo'n toestel krijg om hem na een week op te moeten sturen omdat er iets kapot is en ik weer 11 weken moet wachten...dat doe ik gewoon niet..

Ik voel me al als stront behandeld en dan ook nog een 2e hands telefoon krijgen hoeft ook niet van mij.. Het enige wat ik wou dat mn oude iphone gerepareerd werd.. alleen een speaker moest vervangen worden maar dat kon niet..en alleen daarom 11 weken wachten is insane..

Dannybevers..miss moet jij ook maar eens vragen naar een nieuwe en niet naar een refurb..

Ik krijg trouwens morgen mijn "nieuwe iphone" als die met 5K begint kan de chauffeur hem gelijk weer
meenemen..ik neem er na 11 weken geen genoegen mee.. helaas voor pro assist..hadden ze deze quote maar niet op hun site moeten plaatse "Als verlengstuk van uw organisatie bieden wij uw klanten de hoogste mate van service. Uw klant is immers koning. "
je hebt niks te willen, het enige wat pro assist verplicht is om te doen is om jou een gelijkwaardig of beter toestel terug te geven. Krijg je een refurb dan heb je niks te willen.......
Ik had het geluk dat ik een 4 kreeg voor mijn 3G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:57
ivopoel schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 16:28:

Ze zijn gewoon verplicht om je een vervangend toestel te leveren, en als dat een refurb is dan heb jij helemaal niks te willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awg

awg

Ivo, ik zou gewoon blij zijn met een mooi, glimmend, werkend toestel. Met de wetenschap dat, mocht er iets mee gebeuren, je deze gewoon weer kunt inleveren, en dat het dan niet per se 11 weken zal duren, gezien ik maar een weekje heb moeten wachten.

Ik heb een refurbished model, serienummer is niet 5K. lekker loslaten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-05 20:08
[verwijderd]

[ Voor 95% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-05 15:37
Dan toch ook maar even mijn ervaringen met ProAssist hier delen!

Mijn iPhone 3GS 32GB was wat aan het aftakelen, de koptelefoon-aansluiting deed het niet meer en de backcover was gescheurd. Heb hem 21 april op laten halen en heb hem zojuist terug gekregen. (3,5 week)

Overigens géén refurbished, gewoon hetzelfde serienummer en IMEI-nummer. Nieuw kapje eromheen, helemaal krasvrij dus ben dik tevreden :)
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste