Ruim 11 weken aan het wachten............... en blijf geduldig
wachten!

Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2010 10:55 ]
Verwijderd
Verwijderd
welke heb je gekregenIsengrim schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 14:34:
Dinsdag krijg ik dan eindelijk mijn iPhone, hoefde er maar 13 weken op te wachten.....
Verwijderd
Ik maandag, werd zaterdag gebeld...RDaas schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 20:33:
ik ook dinsdag, misschien hebben ze het door. Ga wel nog voor de schadevergoeding
Verwijderd
Nice... tx voor de tipRoyalMess schreef op zondag 07 november 2010 @ 12:20:
Kijk of het serienummer van je iPhone begint met 5K zo ja dan is ie refurbished.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Allemaal leuk, maar in diezelfde voorwaarde staat volgens mij dat je een MINIMAAL GELIJKWAARDIG toestel zou moeten krijgen..Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 10:12:
Helaas voor alle mensen die morgen of vandaag een toestel krijgen....... alle Iphones zijn REFURBISHED toestellen.
Bianca vertelde mij dat in de voorwaarden staat dat je een 'vervangend' toestel krijgt en niet een nieuwe. Dus gaan we morgen eens kijken naar het Refurbished exemplaar!
Maar in ieder geval allemaal een 3g 16GB.
Accepteren en dan de juiste instanties erbij halen. Of andersom.Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 10:43:
[...]
Allemaal leuk, maar in diezelfde voorwaarde staat volgens mij dat je een MINIMAAL GELIJKWAARDIG toestel zou moeten krijgen..
Hij word bij mij morgen ook verzonden en zou er dan op achteruit gaan gezien ik een 3gs 16gb had..
Wat is nu verstandig? Accepteren?
Hier staat wat
Verwijderd
Verwijderd
Oke, dan hopen we daar maar op :)!Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:05:
@ Stown12
Als je een 3gs ingeleverd hebt dan krijg je neem ik aan ook een 3gs terug. Ging meer om de mensen die een 3g hebben ingeleverd en ervan uit gingen dat zij geen 3g terug zouden krijgen maar een 3gs of 4g. Maar helaas alleen refubished toestellen.
Dus Stown12 maak je geen zorgen. En mocht het een 3g zijn dan zou ik hem bij de chauffeur weigeren.
Verwijderd
Dat is wel een heel zure aanname die je maakt. Sommige mensen zijn zuinig op hun spullen. Dus het hoeft niet berkast te zijn. Nogal kort door de bocht die opmerking.Twylight schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:51:
Je hebt toch ook een bekrast oud toestel ingeleverd.
*empty*
MR_VIPER schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:59:
[...]
Dat is wel een heel zure aanname die je maakt. Sommige mensen zijn zuinig op hun spullen. Dus het hoeft niet berkast te zijn. Nogal kort door de bocht die opmerking.
Hoe voorzichtig je ook bent, op elke telefoon zit wel een kras. Hij hoeft mij echt niet te vertellen dat de telefoon die hij ingeleverd heeft helemaal puntgaaf was, zonder enkele kras.en er zit ook maar één enkele kras of beschadiging op het toestel
Verwijderd
1. je mag de inhoud van je pakketje officieel niet bekijken, voordat je het accepteert.Agaron schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:49:
Ik ga niet akkoord met gebruikers sporen, heb meteen een email naar Bianca gestuurd om haar op de hoogte te stellen hiervan.
Mocht de chauffeur hier straks zijn, en er zit ook maar één enkele kras of beschadiging op het toestel, ik dit toestel niet accepteer en per direct laat terug sturen naar ProAssist.
Dit is toch geen manier van doen? mensen maanden laten wachten en dan een 2e hands in elkaar geknutselde iPhone afleveren.
Durf je niet alleen?RDaas schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:16:
Maar nog steeds, als je een nieuwe iphone (bij aankoop nieuw) inlevert en je hetzelfde of een beter toestel terug moet krijgen, indien reparatie niet mogelijk is. Dan kunnen ze niet aankomen met een refurbished model. Mocht dit morgen het geval zijn, en er inderdaad maar 1 enkel krasje/deukje/dingetje opzit, dan neem ik hem niet aan. Iemand intresse om dan even langs pro assist te gaan, en niet weg te gaan tot ze service bieden?
Ze moeten een gelijkwaardig product inleveren. Refurbished exemplaren hebben in 99% van de gevallen een nieuwe behuizing etc. Je hebt geen recht op een gloednieuwe iphone. Hoewel dus blijkt dat sommige refurbished exemplaren in de praktijk niet 100% functioneren is dat pech en zal je hem weer op moeten sturen. Op papier doet pro assist niks fout.RDaas schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:16:
Maar nog steeds, als je een nieuwe iphone (bij aankoop nieuw) inlevert en je hetzelfde of een beter toestel terug moet krijgen, indien reparatie niet mogelijk is. Dan kunnen ze niet aankomen met een refurbished model. Mocht dit morgen het geval zijn, en er inderdaad maar 1 enkel krasje/deukje/dingetje opzit, dan neem ik hem niet aan. Iemand intresse om dan even langs pro assist te gaan, en niet weg te gaan tot ze service bieden?
[ Voor 12% gewijzigd door T7D_Sneezy op 08-11-2010 14:27 ]
ja dat weet ik ook, zelf meegemaakt!Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:36:
Natuurlijk pro assist doet niets fout! (OP PAPIER!)
Het is gewoon een %@#$&^%$ bedrijf!
FYI, met het simpele mailtje heb ik gewoon zonder problemen m'n verzekering opgezegd. Kreeg netjes een bevestingsbrief per mail binnen.T7D_Sneezy schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 10:51:
[...]
Ik heb het gisteren gedaan, mailtje gestuurd naar verzekering@proassist.nl...
Moest je ook documenten meesturen?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Agaron op 08-11-2010 17:16 ]
klote! zo lang wachten is die er dan BAM weer teleurgesteld!Agaron schreef op maandag 08 november 2010 @ 17:14:
Het toestel zag er heel goed uit, net nieuw. Daar was echt niets op aan te merken. Toen ik het plastic eraf haalde zag ik het 8GB tekentje op de achterkant. Dus snel de chauffeur geroepen, en hem deze iPhone weer mee terug gegeven.
Heb meteen ProAssist weer opgebeld, Bianca heeft me net terug gebeld hierover. Ze gaat nu iets regelen met de betreffende afdelingen en wordt hier morgen vroeg over terug gebeld.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Zed_no1 op 09-11-2010 12:11 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Agaron op 09-11-2010 17:29 ]
Hoe weet je dat ie helemaal nieuw is?RDaas schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:59:
Nou, de 3Gs is binnen, helemaal nieuw, geen refurbished.
Hij heef in ieder geval weer een heerlijk glad schermpje.
Die 30 euro eigen risico en 30 euro kosten voor verzekering wil ik nog wel vergoed krijgen, kijken of dat nog gaat lukken.
nou das iig positief! Al met al is 12 weken wel erg lang!Agaron schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:25:
Gisteren stond na 12 weken eindelijk de chauffeur met een iphone bij me voor de deur, alleen het was een 3G 8GB ipv een 3G 16GB. Heb deze dus ook weer mee terug gestuurd en niet aangenomen.
Vandaag ben ik weer gebeld door webcare en is dit netjes opgelost. Helaas () hadden ze geen 3G 16GB meer op voorraad, zijn allemaal al uitgeleverd.
Krijg morgen dus een 3GS 16GB geleverd.![]()
Mooie oplossing van proassist
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Ik wist dat van het serienummer. Daardoor wist ik dat ie nieuw is. Zat geen doos bij ofzo helaas (kapotte oordopjes), maar geen 5K te vindenRoyalMess schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 23:27:
[...]
Hoe weet je dat ie helemaal nieuw is?
Zat er doos etc. bij?
Zo ja dan hoeft ie niet nieuw te zijn.
Mijn vader dacht namelijk ook dat ie een nieuwe iPhone 3G had zo'n half jaar terug maar was gewoon refurbished. (Zat ook in nieuwe verpakking etc.)
Die iPhone 3G van hem heeft laatste tijd telkens meer kuren, accu geeft vaak aan dat ie 100% is en dan is ie ineens leeg of hij laad hem op en 15 minuut later is ie weer leeg, stof onder scherm, regelmatige crashes en haperingen etc.
Je kan zien of ie nieuwe is door naar je Instellingen>Algemeen>Info te gaan en dan zien of het serienummer met 5K begint zo ja dan is ie refurbished, staat er geen 5K aan het begin dan is ie niet refurbished
Verwijderd
Bel dan stomme onozele hondenGeachte heer/mevrouw,
Graag ontvangen wij meer informatie om de juiste verzekeringspolis te achterhalen om uw email te kunnen behandelen.
Graag het rekeningnummer doorgeven waar de verzekeringspremie van geïncasseerd wordt en de naw gegevens van de rekeninghouder.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Zal wel refurbished zijn omdat een 3G allang niet meer gemaakt wordnheinemans schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:48:
Begin november een iPhone 3G 16GB op laten halen voor reparatie door ProAssist. Vandaag, nog geen drie weken later, een splinternieuwe simlock-vrije 3G 16GB terug gekregen. Ziet er niet refurbished uit, het is in ieder geval niet te zien. Al met al tevreden over de afhandeling.
Elect a clown, expect a circus.
Klets niet! Ik ben het levende bewijs. 3g kapot en iphone 4 terug gekregenVerwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:07:
Ik hoor hier en daar indianen verhalen over mensen die een 3G inleveren en een 4G terug krijgen. Ook in dit topic heb ik iemand daar vragen over zien stellen. Als je logisch nadenkt snapt iedereen denk ik wel dat dit onzin verhalen zijn.
[ Voor 49% gewijzigd door KaiseRRuby op 24-11-2010 13:46 ]
Verwijderd
wat moet ik met deze post?Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 12:50:
Gegarandeerd goed verzekerd
Voor verzekeringen bent u bij ProAssist aan het juiste adres. Onze dienst is zeer uitgebreid. Zo verzekeren we mobiele telefoons en laptops tegen diefstal, defect en alle vormen van schade. Denk hierbij aan vocht-, val- en stootschade. De bij het product aangeschafte accessoireskan de klant direct meeverzekeren. ProAssist is gelicenseerd om in geheel Europa verzekeringen voor mobiele telefoons en laptops af te sluiten. De claims kunnen afgehandeld worden vanuit de winkel, zodat u meer tevreden en loyale klanten krijgt. Wist u dat 30% van de klanten verandert van dienstverlener als een defect niet op de juiste manier wordt afgehandeld? Dankzij onze service vermindert u de kans op churns.
Verwijderd
Echt? Dus als je 3G niet te repareren is dan leveren ze gewoon een 3GS (zie eerdere posts) of een Iphone 4????T7D_Sneezy schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:46:
[...]
Klets niet! Ik ben het levende bewijs. 3g kapot en iphone 4 terug gekregen
En daarom hebben ze de premie dan weer omhoog gegooid (voor de nieuwe aanmelders).KingKoning schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 15:30:
[...]
Dat is natuurlijk vragen om mensen die hun telefoon "hebben laten vallen" en wij maar netjes premie betalen.....
Verwijderd
Nee. Er is weer een blik met refurbished 3G opengetrokken. Dus als vanouds krijg je weer een 3G.KingKoning schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 15:30:
[...]
Echt? Dus als je 3G niet te repareren is dan leveren ze gewoon een 3GS (zie eerdere posts) of een Iphone 4????
Ja,Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 20:51:
Grappig dit wou ik tegen jullie zeggen!
Nou als je zo overtuigt ben van je zelf dat je hem niet nooit never laat vallen of,
Altijd netjes je broek opruimt zodat moederlief je broek niet met je iphone in de was gooit
Nou dan snap ik niet waarom je je zo drukt maakt
Want je hebt deze verzekering helemaal niet nodig
Ja en dan is elke cent teveel
Je had beter een paar aandeeltjes Aegon van kunnen kopen
Geloof mij nou verzekeringen is nog steeds big bisness
Voorbeeld: T-mobil had op 5 feb 2010 300.000 iphones aangeloten
Zeg de helft heeft hier voor een verzekering dus 150.000 maal € 8,-
Is dus € 1.200.000 per maand daarvan gaat de helft weer terug naar t-moble
En dit weer maal 12 maanden is € 7.200.000 inkomsten voor proassist alleen voor de iphone
Stel dat 12.5 % van de verzekerde iphones per jaar vergoed gaat worden a €350,- inkoop is dat
OePS € 6.562.500,00![]()
Dus nog 6 ton over !
Sterkte proassist
Hou vol
Ik wacht nog wel een weekje.
Verwijderd
350 inkoop voor een iPhone? Volgens mij heb je geen idee waar je het over hebt.Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 20:51:
Grappig dit wou ik tegen jullie zeggen!
Nou als je zo overtuigt ben van je zelf dat je hem niet nooit never laat vallen of,
Altijd netjes je broek opruimt zodat moederlief je broek niet met je iphone in de was gooit
Nou dan snap ik niet waarom je je zo drukt maakt
Want je hebt deze verzekering helemaal niet nodig
Ja en dan is elke cent teveel
Je had beter een paar aandeeltjes Aegon van kunnen kopen
Geloof mij nou verzekeringen is nog steeds big bisness
Voorbeeld: T-mobil had op 5 feb 2010 300.000 iphones aangeloten
Zeg de helft heeft hier voor een verzekering dus 150.000 maal € 8,-
Is dus € 1.200.000 per maand daarvan gaat de helft weer terug naar t-moble
En dit weer maal 12 maanden is € 7.200.000 inkomsten voor proassist alleen voor de iphone
Stel dat 12.5 % van de verzekerde iphones per jaar vergoed gaat worden a €350,- inkoop is dat
OePS € 6.562.500,00![]()
Dus nog 6 ton over !
Sterkte proassist
Hou vol
Ik wacht nog wel een weekje.
Voor mensen die onachtzaam zijn zoals jij zou het verboden moeten worden zo een verzekering af te sluiten. Je zorgt in je eentje al voor dat een prijsstijging te verantwoorden valt als je binnen zo een korte periode al zoveel kapot hebt. Telefoon in wasmachine vind ik toch een fout die makkelijk te voorkomen is met wat achtzaamheid. Even je zakken voelen voor je iets in de was gooit lijkt me een kleine moeite.Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 23:54:
Ik bedoelde te zeggen
dat een verzekeringsmaatschapij uiteindelijk altijd winst maakt
dat was mijn eerste punt
maar achteraf gezien is deze verzekering nog niet winstgevend
die 6 ton moet alles nog van af personeel enz
Maar dit is dan ook één van de raarste verzekeringen die ik heb meegemaakt
Toen ik mijn iphone kocht vroegen ze mij of ik er een verzekering bij wilde ,
Ik zij daarop ook als ie in de wasmachine terecht kom ja hoor meneer ook voor in de wasmachine
Doen dacht ik bij mezelf dit is heaven dit kan niet waar zijn.
Mijn telefoons worden nooit ouder dan een jaar er gebeurd altijd wel wat
En dit keer was het na zes weken ,inderdaad de wasmachine
De volgende dag loop ik langs de wasmachine en ja hoor,bonk bonk bonk
De reserve telefoon van mijn dochter ,had ik even geleend.(niet verzekerd)
En je geloof het niet het leen toestel is ondertussen ook al een keer gevallen
Dus deze verzekering is voor mij althans de beste belegging
Ondanks dat ik zo lang moet wachten
Ander was ik nu al weer met mijn 3é telefoon bezig
*empty*
Verwijderd
Verwijderd
Hehe, ik ben nu eindelijk ook gebeld, morgen word mijn nieuwe Iphone uitgeleverd.Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 22:04:
Ook ik heb slechte ervaringen met Pro-assist..
Heb een iphone 3G 16GB
Wacht al sinds 3september op een nieuwe iphone.
Ondertussen vaak gebeld, en de laatste weken steeds de mededeling gekregen dat ze nu bezig zijn iphone's uit te leveren voor de mensen die hun iphone eind augustus ingeleverd hebben.
Dit hebben ze me nu al 3 weken achter elkaar verteld.. en hier geloof ik dus ook geen snars van als ik de verhalen hier zo lees.
Een klacht indienen kan nooit, en je word zo snel mogelijk afgescheept met de mededeling"we bellen u direct als we uw iphone uitleveren"
Ik heb ook gevraagd naar korting/tegemoetkoming van de premie, aangezien ik nu al een kwartaal premie betaal voor een telefoon die ik niet heb, dit zou ik volgens de telefoniste aan kunnen kaarten als ze me zouden bellen voor uitlevering, hier ben ik erg benieuwd naar.
Ook las ik, dat je t-mobile aansprakelijk kan stellen, omdat hun de verzekering aan jou verkocht hebben, en dus hoofdaansprakelijke zijn, weet iemand hier iets meer van?
En is hier ook een tegemoetkoming van de abbonementspremie aan te vragen, aangezien ik nu een al een kwartaal betaal voor iphone abbonement, zonder dat ik een iphone heb.
Iemand hier nog tips om mijn iphone zo snel mogelijk terug te krijgen?
Ben het wachten onderhand echt beu, want hiervoor heb ik geen verzekering afgesloten bij mijn telefoon.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2010 09:16 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2011 22:21 ]
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq