Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruim 11 weken aan het wachten............... en blijf geduldig 8)7 wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok maar is er bij iemand deze of vorige week al een iphone afgeleverd.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-09-2024
dat is het probleem hier een beetje, als je eenmaal een iphone hebt heb je geen reden meer om hier terug te komen, dus ook geen duidelijkheid. Ik meld het dan wel hoor (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn iPhone is vorige week opgehaald, vandaag mailtje gestuurd naar WebCare. Ik hoop dat ze in elk geval geen 3 maanden nodig hebben voor ik mijn telefoon gerepareerd of vervangen terug zie komen.

Jullie hadden het over Solid Vision ofzo? Het repaircentrum? Ik kan daar ook naartoe bellen om te kijken hoever ze er mee zijn. Beetje druk op de ketel houden zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Druk zetten heeft niet zo heel veel zin. Bij pro Assist zeggen ze namelijk alleen maar dat ze niet weten wanneer de telefoon geleverd gaat worden. En dat ze daar ook niets aan kunnen doen. Heel vervelend, maakt je ook boos. Maar goed je kan eigenlijk niet heel veel doen. Ik bel bijna elke week en ik krijg steeds hetzelfde antwoord. Ik hoop in ieder geval deze weet iets te horen! Ik zal jullie op de hoogte houden. Ook als ik hem heb ontvangen! Dat beloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was van de week bij een apple store en die meldde mij dat het goed mogelijk was dat tmobile bewust toestellen achter uit hielden ivm nieuwe prijzen die ze gingen handteren. Nou hoop niet dat dit zo is want dan moeten we tot december wachten na horen. Lekker dan Hoor net dat de prijzen omhoog zijn gegaan in begin november. En dat klopt. Zie tmobile site

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2010 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou hier even een update.......

Zou deze week teruggebeld worden maar had niet zo heel veel geduld. Gewacht tot vrijdagmiddag 13.00 en maar zelf weer eens gebeld. Kreeg dit keer een redelijk vriendelijke dame aan de telefoon (zij nam ook op met T-mobile/pro assist, dit had ik nooit eerder gehoord).
Eigenlijk kon zij mij ook niet heel veel meer vertellen dan de vorige dames. Ik heb wel aangekaart dat er bepaalde zaken in het contract staan die zij nu niet nakomen. Waarop zij vertelde dat er inmiddels wel wijzigingen waren aangebracht, mijn antwoord was dat ik nooit getekend heb voor die gewijzigde voorwaarden. Maar goed ze gaf aan dat ik een vervangend toestel uit mocht zoeken behalve een Iphone........ dit wil ik dus niet. Er is geen ander toestel naar mijn idee dat zo fijn werkt als de Iphone. Dus ik heb dit aanbod afgeslagen.
De status: Pro assist is nu met de telefoons bezig die in augustus zijn opgehaald. Juli is volledig afgehandeld. Ik vroeg nog waar ze in augustus bezig waren maar dat kon natuurlijk niet verteld worden. Daar had ze geen idee van!

Al met al kan ik ervan uitgaan dat ik binnen nu en 3 weken wel een nieuwe iphone heb. Dan heb ik in totaal zo'n vijftien weken gewacht! Maar ik weet zeker als ik mijn telefoon straks weer heb dan gaat er een briefje naar Pro Assist voor een opzegging van mijn verzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:43
Dinsdag krijg ik dan eindelijk mijn iPhone, hoefde er maar 13 weken op te wachten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Isengrim schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 14:34:
Dinsdag krijg ik dan eindelijk mijn iPhone, hoefde er maar 13 weken op te wachten.....
welke heb je gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDaas
ik ook dinsdag, misschien hebben ze het door. Ga wel nog voor de schadevergoeding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
Geen idee, komen we dinsdag achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RDaas schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 20:33:
ik ook dinsdag, misschien hebben ze het door. Ga wel nog voor de schadevergoeding
Ik maandag, werd zaterdag gebeld...
Ik krijg een 3G 16GB... Helaas dus geen 3gs of 4 voor mij... Ik snap het niet, want dacht dat de 3g niet meer leverbaar was... Ik hoop niet dat het een of ander refurbished toestel is, waarvan ik hier lees dat ze veel klachten opleveren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyalMess
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-09 23:09
Kijk of het serienummer van je iPhone begint met 5K zo ja dan is ie refurbished.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoyalMess schreef op zondag 07 november 2010 @ 12:20:
Kijk of het serienummer van je iPhone begint met 5K zo ja dan is ie refurbished.
Nice... tx voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• munkel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-08-2023
Ik heb totaal geen nare ervaringen met Pro Assist, ik heb elke keer het ongeluk dat er wat gebeurd met mijn telefoon en deze word telkens vervangen. Ik begon met een 3G uiteindelijk kreeg ik een paar maanden geleden een 3GS terug van ze, dus dat vond ik heel goed :) helaas viel deze na een maand, en was het beeldscherm stuk. Deze hebben ze gemaakt, alleen nu is me telefoon gisteravond gevallen en ligt deze helemaal uit elkaar :S misschien hebben ze hem niet zo goed in elkaar gezet? in ieder geval ik heb gebeld en hij word voor 7 uur opgehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HALLELUJA

Morgen wordt dan eindelijk mijn Iphone geleverd. Raar dat ik' 's middags nog iemand aan de telefoon heb die mij helemaal niets kan vertellen en vervolgens word ik een paar uur later gebeld dat mijn Iphone dinsdag geleverd kan worden. Ook had de mevrouw die ik eerder sprak verteld dat er geen 3G meer worden uitgeleverd...... nu krijg ik morgen dan toch een 3G. Ik vind het op zich allemaal prima als ik hem maar terug krijg maar ik hoef serieus geen refurbished toestel.... mag je deze weigeren? Het is immers geen nieuw toestel waar je recht op hebt! (refurbished worden ook heel goedkoop aangeboden op internet)
Maar goed ben blij dat ik hem terugkrijg.

De enige allerlaatste klap op de vuurpijl was dat mevrouw nog even vertelde dat ik 30 euro aan de chauffeur kon betalen. WAT??????? bijna 13 weken wachten en dan doodleuk vertellen dat je wel nog even 30 euro moet betalen. Ik heb al meer dan 3 maanden betaald voor een Iphone die ik niet heb en voor een verzekering. Ga zo nog 1 maal bellen en dan ben ik er wel even klaar mee. Ik ga er in ieder geval voor om die 30 euro niet te betalen. Hoe halen ze het in hun hoofd....... compensatie voor het lange wachten..... neeeeeeeeeh natuurlijk niet. Dat is niet de policy van ProAssist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas voor alle mensen die morgen of vandaag een toestel krijgen....... alle Iphones zijn REFURBISHED toestellen.

Bianca vertelde mij dat in de voorwaarden staat dat je een 'vervangend' toestel krijgt en niet een nieuwe. Dus gaan we morgen eens kijken naar het Refurbished exemplaar!

Maar in ieder geval allemaal een 3g 16GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 10:12:
Helaas voor alle mensen die morgen of vandaag een toestel krijgen....... alle Iphones zijn REFURBISHED toestellen.

Bianca vertelde mij dat in de voorwaarden staat dat je een 'vervangend' toestel krijgt en niet een nieuwe. Dus gaan we morgen eens kijken naar het Refurbished exemplaar!

Maar in ieder geval allemaal een 3g 16GB.
Allemaal leuk, maar in diezelfde voorwaarde staat volgens mij dat je een MINIMAAL GELIJKWAARDIG toestel zou moeten krijgen..

Hij word bij mij morgen ook verzonden en zou er dan op achteruit gaan gezien ik een 3gs 16gb had..

Wat is nu verstandig? Accepteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 10:43:
[...]

Allemaal leuk, maar in diezelfde voorwaarde staat volgens mij dat je een MINIMAAL GELIJKWAARDIG toestel zou moeten krijgen..

Hij word bij mij morgen ook verzonden en zou er dan op achteruit gaan gezien ik een 3gs 16gb had..

Wat is nu verstandig? Accepteren?
Accepteren en dan de juiste instanties erbij halen. Of andersom.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Stown12

Als je een 3gs ingeleverd hebt dan krijg je neem ik aan ook een 3gs terug. Ging meer om de mensen die een 3g hebben ingeleverd en ervan uit gingen dat zij geen 3g terug zouden krijgen maar een 3gs of 4g. Maar helaas alleen refubished toestellen.

Dus Stown12 maak je geen zorgen. En mocht het een 3g zijn dan zou ik hem bij de chauffeur weigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:05:
@ Stown12

Als je een 3gs ingeleverd hebt dan krijg je neem ik aan ook een 3gs terug. Ging meer om de mensen die een 3g hebben ingeleverd en ervan uit gingen dat zij geen 3g terug zouden krijgen maar een 3gs of 4g. Maar helaas alleen refubished toestellen.

Dus Stown12 maak je geen zorgen. En mocht het een 3g zijn dan zou ik hem bij de chauffeur weigeren.
Oke, dan hopen we daar maar op :)!

Bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agaron
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 16:13
Nou wat een service, eerst laten ze je 3 maanden wachten, steeds met de melding "er staat een nieuwe voor u in bestelling meneer" en dan willen ze me een 3G 16GB refurb aansmeren?

Ik zit te denken om het te weigeren, ik wil niet weer volgende maand mijn iPhone inleveren, refurb modellen zijn over het algemeen troep vooral als ze door Solid Vision in elkaar zijn geknutseld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Agaron

Ik vraag me af wat er in de voorwaarden staat. Ik dacht namelijk dat als je toestel niet meer te repareren is je een nieuwe krijgt maar dit is dus niet het geval. Je krijgt gewoon een oude in een redelijk nieuw jasje. Bianca vertelde mij dat er op de behuizing (buitenkant) eventueel gebruikerskrasjes kunnen zitten! Dat is helemaal mooi. Heb ik een nette iphone ingeleverd. Altijd hoesjes omheen gehad en krijg ik een beschdigde terug. Ik kijk het morgen wel even aan.
Aan de ene kant stuur ik hem zo weer mee met de chauffeur maar aan de andere kant mis ik hem wel (maar goed heb nu al 13 weken zonder Iphone gedaan kan het best nog even volhouden)

Maar goed wat kunnen we hieraan doen? Moeten we genoegen nemen met de refurbished toestellen?? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agaron
Ik ga niet akkoord met gebruikers sporen, heb meteen een email naar Bianca gestuurd om haar op de hoogte te stellen hiervan.

Mocht de chauffeur hier straks zijn, en er zit ook maar één enkele kras of beschadiging op het toestel, ik dit toestel niet accepteer en per direct laat terug sturen naar ProAssist.

Dit is toch geen manier van doen? mensen maanden laten wachten en dan een 2e hands in elkaar geknutselde iPhone afleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Je hebt toch ook een bekrast oud toestel ingeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Twylight schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:51:
Je hebt toch ook een bekrast oud toestel ingeleverd.
Dat is wel een heel zure aanname die je maakt. Sommige mensen zijn zuinig op hun spullen. Dus het hoeft niet berkast te zijn. Nogal kort door de bocht die opmerking.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
MR_VIPER schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:59:
[...]

Dat is wel een heel zure aanname die je maakt. Sommige mensen zijn zuinig op hun spullen. Dus het hoeft niet berkast te zijn. Nogal kort door de bocht die opmerking.
en er zit ook maar één enkele kras of beschadiging op het toestel
Hoe voorzichtig je ook bent, op elke telefoon zit wel een kras. Hij hoeft mij echt niet te vertellen dat de telefoon die hij ingeleverd heeft helemaal puntgaaf was, zonder enkele kras.

Een verzekering is geen spektante om je elke keer een splinternieuwe telefoon te geven, dan heb je het principe een beetje verkeerd begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou je je telefoon dan voor veel geld verzekeren? Als je uiteindelijk toch een gaar inelkaar gezet toestel terugkrijgt.

Ja mijn telefoon was heel gaaf. Er heeft altijd een hoesje om gezeten......dus

Mensen maken hier inderdaad een aanname omdat zij veel geld betalen voor de verzekering. Als zij hier vervolgens gebruik van willen maken doet de verzekeringsmaatschappij dit..... tuurlijk zij vullen hun zakken wel met ons geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDaas
Maar nog steeds, als je een nieuwe iphone (bij aankoop nieuw) inlevert en je hetzelfde of een beter toestel terug moet krijgen, indien reparatie niet mogelijk is. Dan kunnen ze niet aankomen met een refurbished model. Mocht dit morgen het geval zijn, en er inderdaad maar 1 enkel krasje/deukje/dingetje opzit, dan neem ik hem niet aan. Iemand intresse om dan even langs pro assist te gaan, en niet weg te gaan tot ze service bieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:03
Agaron schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:49:
Ik ga niet akkoord met gebruikers sporen, heb meteen een email naar Bianca gestuurd om haar op de hoogte te stellen hiervan.

Mocht de chauffeur hier straks zijn, en er zit ook maar één enkele kras of beschadiging op het toestel, ik dit toestel niet accepteer en per direct laat terug sturen naar ProAssist.

Dit is toch geen manier van doen? mensen maanden laten wachten en dan een 2e hands in elkaar geknutselde iPhone afleveren.
1. je mag de inhoud van je pakketje officieel niet bekijken, voordat je het accepteert.
2. Alle refurbished toestellen hebben een nieuwe behuizing (ik zit al aan mijn 3e iPhone, waarvan 2 refurbished), en een nieuwe batterij. Alleen de elektronica kan al gebruikt zijn.

Die refurbished toestellen zijn erg goed, ik merk geen verschillen met een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
RDaas schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:16:
Maar nog steeds, als je een nieuwe iphone (bij aankoop nieuw) inlevert en je hetzelfde of een beter toestel terug moet krijgen, indien reparatie niet mogelijk is. Dan kunnen ze niet aankomen met een refurbished model. Mocht dit morgen het geval zijn, en er inderdaad maar 1 enkel krasje/deukje/dingetje opzit, dan neem ik hem niet aan. Iemand intresse om dan even langs pro assist te gaan, en niet weg te gaan tot ze service bieden?
Durf je niet alleen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 14:30
RDaas schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:16:
Ze moeten een gelijkwaardig product inleveren. Refurbished exemplaren hebben in 99% van de gevallen een nieuwe behuizing etc. Je hebt geen recht op een gloednieuwe iphone. Hoewel dus blijkt dat sommige refurbished exemplaren in de praktijk niet 100% functioneren is dat pech en zal je hem weer op moeten sturen. Op papier doet pro assist niks fout.

[ Voor 12% gewijzigd door T7D_Sneezy op 08-11-2010 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Natuurlijk pro assist doet niets fout! (OP PAPIER!)

Het is gewoon een %@#$&^%$ bedrijf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:36:
Natuurlijk pro assist doet niets fout! (OP PAPIER!)

Het is gewoon een %@#$&^%$ bedrijf!
ja dat weet ik ook, zelf meegemaakt!

Maar je hebt gewoon geen poot om op te staan...............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

T7D_Sneezy schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 10:51:
[...]

Ik heb het gisteren gedaan, mailtje gestuurd naar verzekering@proassist.nl...

Moest je ook documenten meesturen?
FYI, met het simpele mailtje heb ik gewoon zonder problemen m'n verzekering opgezegd. Kreeg netjes een bevestingsbrief per mail binnen.

Zoals ik het hier lees maar goed ook.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agaron
Het is toch niet te geloven.
Heb de chauffeur terug gestuurd met mijn nieuwe iPhone, het was een 3G 8GB ipv een 3G 16GB. -O-

Ik ga maar weer eens bellen met Bianca, ze heeft me net nog opgebeld voordat de chauffeur arriveerde en beloofde me dat het een nieuw 3G 16GB is. Nieuw was ie maar na het uitpakken kwam ik erachter dat het een 8GB is. Gelukkig was de chauffeur nog niet weg en heb ik dit toestel weer mee terug gegeven en mijn leentoestel terug in ontvangt genomen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDaas
ah balen gast, kon hij iets zeggen over wanneer er weer iets nieuws kwam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ agaron

Maar hoe zag het toestel eruit? Ik ben heel erg benieuwd wat voor toestel ik morgen ga krijgen!

En hoe reageert PA? Ze denken ons echt af te kunnen schepen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agaron
Het toestel zag er heel goed uit, net nieuw. Daar was echt niets op aan te merken. Toen ik het plastic eraf haalde zag ik het 8GB tekentje op de achterkant. Dus snel de chauffeur geroepen, en hem deze iPhone weer mee terug gegeven.

Heb meteen ProAssist weer opgebeld, Bianca heeft me net terug gebeld hierover. Ze gaat nu iets regelen met de betreffende afdelingen en wordt hier morgen vroeg over terug gebeld.

[ Voor 9% gewijzigd door Agaron op 08-11-2010 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:13
Agaron schreef op maandag 08 november 2010 @ 17:14:
Het toestel zag er heel goed uit, net nieuw. Daar was echt niets op aan te merken. Toen ik het plastic eraf haalde zag ik het 8GB tekentje op de achterkant. Dus snel de chauffeur geroepen, en hem deze iPhone weer mee terug gegeven.

Heb meteen ProAssist weer opgebeld, Bianca heeft me net terug gebeld hierover. Ze gaat nu iets regelen met de betreffende afdelingen en wordt hier morgen vroeg over terug gebeld.
klote! zo lang wachten is die er dan BAM weer teleurgesteld!

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi hoi!

Ik wacht nu zelf ook al 9 weken op een nieuwe iphone 3GS..
Heb net nog gebeld om te vragen wat de status is (natuurlijk bleef het weer bij 'hij is in bestelling') maar wat ik zo raar vind is dat ze me telkens vertellen, net zoals vandaag, dat er geen enkele Iphone wordt geleverd en dat de gehele levering volledig stil staat. Terwijl ik van jullie allemaal lees dat jullie worden gebeld dat jullie een nieuwe krijgen! Iemand enig idee hoe het kan??

Groetjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
Heb zojuist mijn iPhone mogen ontvangen refurbished 3GS 16gb. Ziet er als nieuw uit standaard met iOS4.1, nu maar afw3achten of het echt zo'n drama is met die refurbished toestellen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net mijn Iphone weer terug gekregen. Het is denk ik een gewone 3g 16GB maar hij ziet er netjes uit. Het is een refurbished toestel aangezien het nummer begint met 5K. Ik hoop dat het gewoon een prima toestel is en dat ik er verder weinig problemen mee zal hebben.

Hoe kan je trouwens zien of het een 3g of 3gs is?

Ik zit namelijk op mijn werk en heb Itunes nodig om hem aan te zetten. Dus kan de rest van de dag niet meer bellen en smsen! haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Maluliane

Wij wachten ook al 12 a 13 weken. Waarschijnlijk ben jij ook binnenkort aan de beurt. Dat hoop ik in ieder geval wel voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zed_no1
  • Laatst online: 15-09 17:07
Ik heb nu ruim 11 weken gewacht (vanaf 18 augustus) en ze komen vanmiddag langs..
ben benieuwd..

[ Voor 10% gewijzigd door Zed_no1 op 09-11-2010 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaa ik hoop het ook!

Vind het alleen zo vaag dat ze aan de telefoon zeggen dat de levering van iphone's helemaal stil staat (en dus ook voor mensen die al sinds juli wachten!) maar er ondertussen wel iphone's geleverd worden!

Raar toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDaas
Nou, de 3Gs is binnen, helemaal nieuw, geen refurbished.
Hij heef in ieder geval weer een heerlijk glad schermpje.

Die 30 euro eigen risico en 30 euro kosten voor verzekering wil ik nog wel vergoed krijgen, kijken of dat nog gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist gesproken met [ik hou het even anoniem voor iemand de info misbruikt] iemand van webcare en ze belde met goed nieuws in de zin dat mijn toestel deze week alweer terug is. Hij is vervangen door Apple zelf omdat het een garantiekwestie was dus ze kon me niet vertellen of het een refurb is of echt een splinternieuwe.

Dat boeit me verder ook niet heel erg, ik wil gewoon een toestel zonder de problemen die ik continue had. Had ook aangegeven dat mijn eerste iPhone altijd top werkte tot hij niet meer oplaadde. Ik hoop in elk geval dat het goed komt, want het zal voor PA ook vervelend zijn dat zij op hun flikker krijgen omdat Apple hun zaakjes niet goed op orde heeft.

Omdat ik een garantie geval had heeft Apple het intern opgelost, dan ben je dus binnen een paar weken klaar.

Is je toestel door eigen toedoen stuk gegaan en moet hij vervangen worden, dan zal je inderdaad langer moeten wachten omdat PA dan afhankelijk is van de inkoop van toestellen. Omdat een 4 sneller te leveren is dan een 3GS wil dat niet zeggen dat je daardoor direct aanspraak maakt op een 4, hoe graag je die ook zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

(bericht opnieuw geplaatst en vorig bericht verwijderd gezien de vele updates sinds de oorspronkelijke plaatsing)

Hierbij een overzicht van mijn huidige ervaring met Pro-Assist.

- 5 oktober is mijn iPhone 3GS opgehaald door de courier. Gezien de klacht die moeilijk te reproduceren was (het toestel reboot willekeurig en dan wel vooral tijdens telefoongesprekken) heb ik een A4tje met een uitgebreide 'aanvullende' klachtomschrijving bijgevoegd, wat door de courier op het ontvangst formulier vermeld is nadat hij gegarandeerd had dat de reparatie afdeling dit zou lezen.

- 13 oktober kreeg ik van 'Eliberto' van Webcare per email te horen dat mijn toestel terug was van het reparatie center met de omschrijving: Getest en Software update. Ik heb hierop laten weten dat er wel degelijk een defect in de hardware van het toestel zit, dat ik zelf de telefoon meerdere keren in 'fabriekstand' terug gezet heb en dat dit voor mij niet acceptabel was. Uiteindelijk heb ik s'avonds aan de telefoon met Eliberto gesproken die zei dat ze het wel terug konden sturen naar het reparatie center maar dat als je weer niks zouden vinden, dat de kosten bij mij in rekening gebracht zouden kunnen worden. Ik heb gezegd dat ik de volgende dag terug zou bellen om door te geven hoe verder te gaan.

- 14 oktober heb met Solid Vision gebeld (het reparatie center). Zij wisten mij te vertellen dat de telefoon 6 oktober is binnengekomen en op 9 oktober retour gezonden is naar Pro-Assist, maar dat ze de telefoon ontvangen hadden zonder enige vermelding van wat er met het toestel aan de hand zou zijn. Ik heb hierop telefonisch een klachtomschrijving gekoppeld aan het IMEI nummer van mijn telefoon bij hun in het systeem. Ook wist de persoon aan de telefoon te vermelden dat iets als een klachtomschrijving op papier bij hun nooit aan zal/kan komen vanuit Pro-Assist.

- 14 oktober ik heb weer contact opgenomen met Pro-Assist waarop ik hun aangegeven heb het toestel weer opnieuw op te sturen naar Solid Vision. Tevens heb ik hun er op aangesproken dat mij verteld is dat mijn klachtomschrijving niet bekend was bij Solid Vision. Dit werd op enigzins verwijtende/onthutsde toon onkent en er kwam een reaktie dat er wel degelijk een omschrijving (een gebrekkige omschrijving waar essentiele details in ontbreken) bij hun in het systeem zat en dat het niet kon kloppen wat Solid Vision mij verteld had. Ik vertelde dat ik alleen zei wat mij verteld is en dat mij de details niet interesseren zo lang mijn telefoon maar gerepareerd wordt. Daar mijn A4tje met uitgebreide klachtomschrijving duidelijk verloren gegaan was heb ik hierop Eliberto nog een mail gestuurd waarin ik vermeld heb dat ik telefonisch doorgegeven heb dat het toestel weer retour moet richting Solid Vision en daarbij gevraagd om de bijgevoegde uitgebreide omschrijving in dat mailtje te copy/pasten naar de klachtomschrijving die hun aan het toestel gekoppeld hebben. Hierop heb ik geen reactie terug gekregen.

- 23 oktober ik heb opnieuw contact opgenomen met Pro-Assist en naar de status gevraagd. Deze persoon bevestigde dat het toestel per 14-10-2010 opnieuw ter reparatie zou zijn maar dat daar nog geen nieuws van bekend was. Toen ik er specifiek naar vroeg werd bevestigd dat het toestel daadwerkelijk opgestuurd zou zijn naar het reparatie center. Ook zou er een mail gestuurd worden naar de afdeling die telefoons naar het reparatie centrum opstuurd of zij kunnen achterhalen hoe ver ze zijn. Zodra hij een reaktie zou krijgen zou ik door hem terug gebeld worden.

- 28 oktober heb ik een voicemail ontvangen van 'T-Mobile verzekeringen' (andere naam voor Pro-Assist schijnbaar) waarin ze me vroegen een afspraak te maken voor het terug leveren van mijn telefoon.

- 29 oktober heb ik opnieuw gebeld met Pro-Assist. Mij werd verteld dat de problemen met het toestel verholpen zouden zijn, maar dat het toestel nog niet terug was. Waarschijnlijk zou ik maandag of dinsdag gebeld worden voor een afspraak. Hierop heb ik de omschrijving die het reparatie centrum vermeld heeft opgevraagd waarop ik te horen kreeg 'het toestel getest is en er een software update is gedaan'. Ik heb hierop vermeld dat dit al gebeurd is, dat er een hardware probleem is en dat de telefoon dus niet gerepareerd is. Ze vermelde dat het enige wat hun nog rest is het eventueel zelf nog uitgebreid te testen waarbij het kan dat de telefoon alsnog niet door de test heen komt en daarom dus geswapped zou kunnen worden. Ik zou dat dan echter zelf aan moeten geven bij de persoon die mij komende maandag of dinsdag zou gaan bellen.

- 29 oktober heb ik na het telefoongesprek met Pro-Assist opnieuw contact op genomen met Solid Vision om uitleg te vragen waarom mijn toestel niet gerepareerd is. Mij werd verteld dat ze het toestel nooit een 2de keer aangeboden hebben gekregen !!

- 29 oktober opnieuw contact opgenomen met Pro-Assist. Het bovenstaande verhaal verteld waarop de persoon bevestigde dat het er op lijkt dat de telefoon niet is opgestuurd. Het dosier is op 14 oktober verlengt met de opdracht om het toestel terug te sturen naar Solid Vision, maar ze kon geen enkele status m.b.t. de reparatie van het toestel opvragen (wat ze zelf vreemd vond). Ze heeft een mail naar de betreffende afdeling gestuurd en heeft toegezegd mij vandaag en anders uiterlijk komende maandag terug bellen.

- 1 november: 14:57 uur is er een voicemail achter gelaten dat de telefoon inderdaad niet opgestuurd is naar het reparatie centrum en dat dit vandaag alsnog met spoed gebeurd.

- 1 november: 15:30 uur ben ik opgebeld door 'T-Mobile verzekeringen' met de melding dat mijn telefoon gerepareerd was, waarop ik deze goede meneer/jongen uitlegde dat dat niet zo was. Plots vond hij een 2de dosier waar nog wat andere informatie in stond met het verhaal van afgelopen vrijdag.

- 3 november: 21:00 ben ik opgebeld door 'T-Mobile verzekeringen' met de melding dat mijn telefoon (alweer) gerepareerd was. Na een tijdje door te blijven vragen kwamen we weer tot de conclusie dat de telefoon helemaal niet gerepareerd was en plots was de telefoon nu bij het reparatie centrum.

- 4 november contact opgenomen met Pro-Assist. Ze zoeken het uit en bellen me vrijdag, uiterlijk maandag terug.

- 9 november zelf weer contact opgenomen. Ik wordt doorverbonden naar 'T-Mobile Gegarandeerd'. Na twee keer geruime tijd in de wacht gestaan te hebben begeeft mijn telefoonverbinding het. Ik bel terug en krijg te horen dat er een notitie is dat er voor de zoveelste keer contact opgenomen wordt bij het reparatie centrum en dat ik terug gebeld ga worden. Weer is niet te zeggen of mijn telefoon nu wel of niet daadwerkelijk richting Solid Vision is opgestuurd. Als ik klachten had moest ik maar een mail sturen naar: claimservice@proassist.nl

- 9 november met T-Mobile gebeld. Zij hebben terwijl ik in de wacht stond zelf navraag gedaan. Er is opnieuw een mail de 'verstuur-naar-reparatie-bedrijf-afdeling' gestuurd. Tevens werd mij bevestigd dat de telefoon inderdaad zoals verwacht nog steeds bij ProAssist en nog niet naar Solid Vision opgestuurd is.

Het toestel ligt nu 4 weken bij Pro-Assist ergens te wachten totdat deze eindelijk ter reparatie aangeboden gaat worden bij Solid Vision.

To be continued.....

Grtzzzz Roel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agaron
Gisteren stond na 12 weken eindelijk de chauffeur met een iphone bij me voor de deur, alleen het was een 3G 8GB ipv een 3G 16GB. Heb deze dus ook weer mee terug gestuurd en niet aangenomen.

Vandaag ben ik weer gebeld door webcare en is dit netjes opgelost. Helaas ( :Y ) hadden ze geen 3G 16GB meer op voorraad, zijn allemaal al uitgeleverd.

Krijg morgen dus een 3GS 16GB geleverd. *O*

Mooie oplossing van proassist _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Agaron op 09-11-2010 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 16:42
Iemand al een iphone 4 ontvangen van pro assist?
Hoe zag deze eruit? Nieuw of gerefurbshed?

Ben zeer benieuwd! Mijne al sinds 2e week oktober kwijt!
Hoe lang wachten jullie al???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyalMess
RDaas schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:59:
Nou, de 3Gs is binnen, helemaal nieuw, geen refurbished.
Hij heef in ieder geval weer een heerlijk glad schermpje.

Die 30 euro eigen risico en 30 euro kosten voor verzekering wil ik nog wel vergoed krijgen, kijken of dat nog gaat lukken.
Hoe weet je dat ie helemaal nieuw is?
Zat er doos etc. bij?
Zo ja dan hoeft ie niet nieuw te zijn.
Mijn vader dacht namelijk ook dat ie een nieuwe iPhone 3G had zo'n half jaar terug maar was gewoon refurbished. (Zat ook in nieuwe verpakking etc.)
Die iPhone 3G van hem heeft laatste tijd telkens meer kuren, accu geeft vaak aan dat ie 100% is en dan is ie ineens leeg of hij laad hem op en 15 minuut later is ie weer leeg, stof onder scherm, regelmatige crashes en haperingen etc.
Je kan zien of ie nieuwe is door naar je Instellingen>Algemeen>Info te gaan en dan zien of het serienummer met 5K begint zo ja dan is ie refurbished, staat er geen 5K aan het begin dan is ie niet refurbished :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 20:13
Agaron schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:25:
Gisteren stond na 12 weken eindelijk de chauffeur met een iphone bij me voor de deur, alleen het was een 3G 8GB ipv een 3G 16GB. Heb deze dus ook weer mee terug gestuurd en niet aangenomen.

Vandaag ben ik weer gebeld door webcare en is dit netjes opgelost. Helaas ( :Y ) hadden ze geen 3G 16GB meer op voorraad, zijn allemaal al uitgeleverd.

Krijg morgen dus een 3GS 16GB geleverd. *O*

Mooie oplossing van proassist _/-\o_
nou das iig positief! Al met al is 12 weken wel erg lang!

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDaas
RoyalMess schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 23:27:
[...]

Hoe weet je dat ie helemaal nieuw is?
Zat er doos etc. bij?
Zo ja dan hoeft ie niet nieuw te zijn.
Mijn vader dacht namelijk ook dat ie een nieuwe iPhone 3G had zo'n half jaar terug maar was gewoon refurbished. (Zat ook in nieuwe verpakking etc.)
Die iPhone 3G van hem heeft laatste tijd telkens meer kuren, accu geeft vaak aan dat ie 100% is en dan is ie ineens leeg of hij laad hem op en 15 minuut later is ie weer leeg, stof onder scherm, regelmatige crashes en haperingen etc.
Je kan zien of ie nieuwe is door naar je Instellingen>Algemeen>Info te gaan en dan zien of het serienummer met 5K begint zo ja dan is ie refurbished, staat er geen 5K aan het begin dan is ie niet refurbished :)
Ik wist dat van het serienummer. Daardoor wist ik dat ie nieuw is. Zat geen doos bij ofzo helaas (kapotte oordopjes), maar geen 5K te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyalMess
Ah oke.
Vraag me wel af hoe lang men gemiddeld aan het wachten is voor een "nieuwe" iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zed_no1
  • Laatst online: 15-09 17:07
Na meer dan 3 maanden eindelijk een witte iPhone 3G terug..het is een refurbished toestel te zien aan het 5k serienummer.

Toestel zat verpakt in een klein wit doosje zonder enige toebehoren. Er zijn geen haarscheurtjes of krassen zichtbaar. Geen opstaande rand oid. Home knop functioneert goed. Touch screen werkt goed tot nu toe niets mis mee.

Software versie die er op staat is 4.02. Bij gesprekstijd staat 3uur en 2 minuten, en bij gegevens mobiele netwerk 56,7 mb ontvangen en 8,1 mb verstuurd. Duidelijk al eens gebruik dus...

Telefoon ingeleverd op 18 augustus, na 2 weken gebeld voor status. Bleek dat deze niet meer te repareren was. Vervolgens gewacht tot eind september en contact opgenomen. Geen nieuws. Toen werd er later via dit forum contact met me opgenomen door webcare.. konden ook niets vertellen over de status.
Vervolgens op 30 oktober een aangetekende brief richting T-mobile gestuurd met daarin 2 opties.. ontbinding contract of leveren van gelijkwaardig toestel.
Werd ik afgelopen vrijdag om 10 voor 6 gebeld op de voicemail dat ik contact moest opnemen voor een aflever afspraak. Afgelopen maandag gebeld voor een afspraak. Deze gemaakt op dinsdag middag tussen 13 en 16 uur. Niemand gezien dus maar weer bellen en daar kreeg ik te horen dat ze rond 19.30 hier zouden zijn. Was op mn werk dus meteen nieuwe afspraak gemaakt voor vanochtend.. en ja eindelijk :)

Gisteren antwoord gekregen van T-mobile.. Ik begrijp dat u klachten heeft omtrent de service van Pro-Assist, ik raad u aan om hun deze brief te sturen? WTF? Ik heb het in jullie winkel gekocht staat bij mij letterlijk op de bon. Pro-assist gaat niet over abo's e.d. jullie wel! En als T-Mobile service had geleverd hadden ze mijn brief door gestuurd.. Ze hebben duidelijk nog niets geleerd van Youp van het Hek.. :(

Iedereen die nog aan het wachten is wens ik veel sterkte en succes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agaron
Nou chauffeur is net langs geweest, zou tussen 9 en 1 uur komen. Klokslag 9 uur stond ie voor mn deur.
Met een iPhone 3GS 16GB, toestel is wel refurb, maar ziet er verder helemaal top uit.

Eindelijk weer een iPhone, nu raak ik de weg ook niet meer kwijt, nu ik weer over een tomtom beschik. :P

Mijn dank gaat uit naar webcare, ondanks het lange wachten hebben ze me uitstekend geholpen de afgelopen 2 weken.
En een update van een 3G 16GB naar een 3GS 16GB is natuurlijk top. O-)

Verwijderd

Ik hoor hier en daar indianen verhalen over mensen die een 3G inleveren en een 4G terug krijgen. Ook in dit topic heb ik iemand daar vragen over zien stellen. Als je logisch nadenkt snapt iedereen denk ik wel dat dit onzin verhalen zijn.

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 16:26

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Bijzondere sessie met ProAssist:
Was met mn ex door de financien heen het gaan, afschrijving ProAssist.
Hmm... leuk, maar als je geen telefoon verzekering hebt, is dat toch best zonde.
ProAssist gebeld, blijkt dat het een verzekering is voor iemand die ze niet kent, en ook nog eens een toestel dat ze nooit heeft gehad :?
Maar wel even €17,50 per maand aftikken.

Ze zouden het oplossen en binnen 3 weken reactie krijgen. We zijn inmiddels 8 weken verder, heb ze al meerdere malen geprobeerd te bellen (jah je leest geprobeerd), want na een half uur wachtrij was ik er wel klaar mee. Paar keer gemaild met in de mail de vraag of ze telefonisch contact willen opnemen.

Krijg ik vrolijk een mailtje terug:
Geachte heer/mevrouw,

Graag ontvangen wij meer informatie om de juiste verzekeringspolis te achterhalen om uw email te kunnen behandelen.
Graag het rekeningnummer doorgeven waar de verzekeringspremie van geïncasseerd wordt en de naw gegevens van de rekeninghouder.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Bel dan stomme onozele honden :( :(
En die mail dan zonder reply of casenummer, wat dus inhoud dat je mailtje die je hier op terug stuurt weer aan het begin van de wachtrij komt. |:( |:(

Echt serieus het Onderwerp van de email ook:
RE: "contact"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is het hele verhaal weer opnieuw begonnen.

Mijn refurb was weer eens niet in orde, na me kapot geergerd te hebben aan de traagheid van het toestel bleek nu het glasplaatje los te laten. Ook was het scherm beschadigd (onder het glas).

Hij is weer terug en heb een HTC Snap als leentoestel gekregen, weliswaar een nieuwe, maar dat neemt niet weg dat het weer geen iPhone is.

Al vanaf 24 augustus bezig.

• areyouben
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03:01
Sinds vorige week maandag zit ik ook in de mallemolen. WiFi deed het opeens niet meer, en de volumeknop liet los. Naja er zaten ook al hele tijd haarscheurtjes die steeds groter werden in de achterkant, dus dat ook maar gelijk aangegeven.
Zit nu met een HTC S730. Ding sloeg al gelijk na eerste gesprek vast... Verder valt er ook weinig mee te beginnen. Internet is niet hetzelfde. Ben benieuwd of ik kerst nog wat onder de boom ga krijgen van ProAssist. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alvast een dringende mail naar ProAssist gedaan, ik wil ze eerst een kans geven om het allemaal op te lossen op een fatsoenlijke manier, en als ze dat niet willen of kunnen, dan onderneem ik verdere actie.

Dit is al mijn vierde refurbished telefoon die niet 100% in orde was, alleen de eerste keer dat ik een telefoon ter reparatie opstuurde was het door eigen schuld dat de telefoon kapot was. Alle andere keren waren de refurbished toestellen niet in orde.

Zij repareren dan zelf de telefoons niet, dat doet een ander bedrijf, maar ik vind niet dat een klant hier de dupe van moet worden. Wanneer er zo vaak een telefoon die zogenaamd gerepareerd is wordt teruggestuurd, dan moet er eens een controle worden gehouden op het reparatiecentrum.

Dit is de laatste kans die ik ProAssist geef, want in totaal ben ik al een kwart van de contractsperiode van T-Mobile mijn iPhone kwijt. Dat is gewoon absurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nheinemans
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 11:22
Begin november een iPhone 3G 16GB op laten halen voor reparatie door ProAssist. Vandaag, nog geen drie weken later, een splinternieuwe simlock-vrije 3G 16GB terug gekregen. Ziet er niet refurbished uit, het is in ieder geval niet te zien. Al met al tevreden over de afhandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Half augustus een iPhone 3GS 16GB op laten halen
Vandaag, Nog geen 14 weken later, Heleeeemaaal NOP
Niks Nada
15 augustus opgehaalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik ben wel benieuwd wat ProAssist doet in deze situatie:

Origineel had ik een iPhone 3G 8GB, deze is vervangen door een 3GS 16GB en later nog eens door een nieuwe 3GS 16GB.

Stel dat over een tijd mijn iPhone weer stuk gaat, en ik hem inlever bij ProAssist. Kunnen ze mij dan een 3GS 8GB geven? Omdat ik dus origineel een 3G 8GB had, of wordt er alleen rekening gehouden met de ingeleverde telefoon?

Ben wel benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

nheinemans schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:48:
Begin november een iPhone 3G 16GB op laten halen voor reparatie door ProAssist. Vandaag, nog geen drie weken later, een splinternieuwe simlock-vrije 3G 16GB terug gekregen. Ziet er niet refurbished uit, het is in ieder geval niet te zien. Al met al tevreden over de afhandeling.
Zal wel refurbished zijn omdat een 3G allang niet meer gemaakt word

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:07:
Ik hoor hier en daar indianen verhalen over mensen die een 3G inleveren en een 4G terug krijgen. Ook in dit topic heb ik iemand daar vragen over zien stellen. Als je logisch nadenkt snapt iedereen denk ik wel dat dit onzin verhalen zijn.
Klets niet! Ik ben het levende bewijs. 3g kapot en iphone 4 terug gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:25
Goed,

Ik heb gisteren mijn 3GS 32gb op laten halen. Ik hou jullie op de hoogte.

Edit: Ik heb trouwens exact dezelfde klacht als Sparcling. Dus ik denk dat ik hem een tijdje kwijt zal zijn, als ik zie hoe lang het bij hem duurt.

[ Voor 49% gewijzigd door KaiseRRuby op 24-11-2010 13:46 ]

Verwijderd

Gegarandeerd goed verzekerd
Voor verzekeringen bent u bij ProAssist aan het juiste adres. Onze dienst is zeer uitgebreid. Zo verzekeren we mobiele telefoons en laptops tegen diefstal, defect en alle vormen van schade. Denk hierbij aan vocht-, val- en stootschade. De bij het product aangeschafte accessoireskan de klant direct meeverzekeren. ProAssist is gelicenseerd om in geheel Europa verzekeringen voor mobiele telefoons en laptops af te sluiten. De claims kunnen afgehandeld worden vanuit de winkel, zodat u meer tevreden en loyale klanten krijgt. Wist u dat 30% van de klanten verandert van dienstverlener als een defect niet op de juiste manier wordt afgehandeld? Dankzij onze service vermindert u de kans op churns.

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:55

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 12:50:
Gegarandeerd goed verzekerd
Voor verzekeringen bent u bij ProAssist aan het juiste adres. Onze dienst is zeer uitgebreid. Zo verzekeren we mobiele telefoons en laptops tegen diefstal, defect en alle vormen van schade. Denk hierbij aan vocht-, val- en stootschade. De bij het product aangeschafte accessoireskan de klant direct meeverzekeren. ProAssist is gelicenseerd om in geheel Europa verzekeringen voor mobiele telefoons en laptops af te sluiten. De claims kunnen afgehandeld worden vanuit de winkel, zodat u meer tevreden en loyale klanten krijgt. Wist u dat 30% van de klanten verandert van dienstverlener als een defect niet op de juiste manier wordt afgehandeld? Dankzij onze service vermindert u de kans op churns.
wat moet ik met deze post?

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Verwijderd

Sorry
Ik zit me de klote te vervelen zonder iphone.zit al 14 weken en 5 dagen en 5 uur en 15 min en 2 sec
te wachten op vervanging!
en zit nu een beetje te vervelen op de site van proassist

The service company!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Begrepen van verschillende fora dat het belangrijk is om het goed warm te houden. Daarom nu een mailtje gestuurd met vragen terwijl hij dinsdagavond pas is opgehaald. Ik wil en kan hem ook geen 3 maand missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• areyouben
Na 3 weken ben ik weer voorzien van iPhone. Refurbished 3G. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:50
T7D_Sneezy schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:46:
[...]

Klets niet! Ik ben het levende bewijs. 3g kapot en iphone 4 terug gekregen
Echt? Dus als je 3G niet te repareren is dan leveren ze gewoon een 3GS (zie eerdere posts) of een Iphone 4????

Dat is natuurlijk vragen om mensen die hun telefoon "hebben laten vallen" en wij maar netjes premie betalen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:37
KingKoning schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 15:30:
[...]

Dat is natuurlijk vragen om mensen die hun telefoon "hebben laten vallen" en wij maar netjes premie betalen.....
En daarom hebben ze de premie dan weer omhoog gegooid (voor de nieuwe aanmelders).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig dit wou ik tegen jullie zeggen!

Nou als je zo overtuigt ben van je zelf dat je hem niet nooit never laat vallen of,
Altijd netjes je broek opruimt zodat moederlief je broek niet met je iphone in de was gooit
Nou dan snap ik niet waarom je je zo drukt maakt
Want je hebt deze verzekering helemaal niet nodig
Ja en dan is elke cent teveel
Je had beter een paar aandeeltjes Aegon van kunnen kopen
Geloof mij nou verzekeringen is nog steeds big bisness
Voorbeeld: T-mobil had op 5 feb 2010 300.000 iphones aangeloten
Zeg de helft heeft hier voor een verzekering dus 150.000 maal € 8,-
Is dus € 1.200.000 per maand daarvan gaat de helft weer terug naar t-moble
En dit weer maal 12 maanden is € 7.200.000 inkomsten voor proassist alleen voor de iphone
Stel dat 12.5 % van de verzekerde iphones per jaar vergoed gaat worden a €350,- inkoop is dat
OePS € 6.562.500,00 8)7
Dus nog 6 ton over !
Sterkte proassist
Hou vol
Ik wacht nog wel een weekje. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• areyouben
KingKoning schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 15:30:
[...]

Echt? Dus als je 3G niet te repareren is dan leveren ze gewoon een 3GS (zie eerdere posts) of een Iphone 4????
Nee. Er is weer een blik met refurbished 3G opengetrokken. Dus als vanouds krijg je weer een 3G. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 20:51:

Nou als je zo overtuigt ben van je zelf dat je hem niet nooit never laat vallen of,
Altijd netjes je broek opruimt zodat moederlief je broek niet met je iphone in de was gooit
En dit weer maal 12 maanden is € 7.200.000 inkomsten voor proassist alleen voor de iphone
Stel dat 12.5 % van de verzekerde iphones per jaar vergoed gaat worden a €350,- inkoop is dat
OePS € 6.562.500,00 8)7
Dus nog 6 ton over !
Sterkte proassist
Hou vol
Ja,

Maar als jij je nieuwe iPhone na 3 maand laat vallen, krijg jij wel een nieuwe voor 3x8=24 euro.. 30 euro eigen risico er bij en je hebt wat nieuws.

Daarom sluit je een verzekering af en Pro Assist doet dat heus niet zodat ze er zelf armer van worden.. Dat lijkt me ook logisch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoelde te zeggen
dat een verzekeringsmaatschapij uiteindelijk altijd winst maakt
dat was mijn eerste punt
maar achteraf gezien is deze verzekering nog niet winstgevend
die 6 ton moet alles nog van af personeel enz
Maar dit is dan ook één van de raarste verzekeringen die ik heb meegemaakt
Toen ik mijn iphone kocht vroegen ze mij of ik er een verzekering bij wilde ,
Ik zij daarop ook als ie in de wasmachine terecht kom ja hoor meneer ook voor in de wasmachine
Doen dacht ik bij mezelf dit is heaven dit kan niet waar zijn.
Mijn telefoons worden nooit ouder dan een jaar er gebeurd altijd wel wat
En dit keer was het na zes weken ,inderdaad de wasmachine
De volgende dag loop ik langs de wasmachine en ja hoor,bonk bonk bonk
De reserve telefoon van mijn dochter ,had ik even geleend.(niet verzekerd)
En je geloof het niet het leen toestel is ondertussen ook al een keer gevallen
Dus deze verzekering is voor mij althans de beste belegging
Ondanks dat ik zo lang moet wachten
Ander was ik nu al weer met mijn 3é telefoon bezig >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Laatst online: 25-07 13:12
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 20:51:

OePS € 6.562.500,00 8)7
Dus nog 6 ton over !
Sterkte proassist
Hou vol
350 inkoop voor een iPhone? Volgens mij heb je geen idee waar je het over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 23:54:
Ik bedoelde te zeggen
dat een verzekeringsmaatschapij uiteindelijk altijd winst maakt
dat was mijn eerste punt
maar achteraf gezien is deze verzekering nog niet winstgevend
die 6 ton moet alles nog van af personeel enz
Maar dit is dan ook één van de raarste verzekeringen die ik heb meegemaakt
Toen ik mijn iphone kocht vroegen ze mij of ik er een verzekering bij wilde ,
Ik zij daarop ook als ie in de wasmachine terecht kom ja hoor meneer ook voor in de wasmachine
Doen dacht ik bij mezelf dit is heaven dit kan niet waar zijn.
Mijn telefoons worden nooit ouder dan een jaar er gebeurd altijd wel wat
En dit keer was het na zes weken ,inderdaad de wasmachine
De volgende dag loop ik langs de wasmachine en ja hoor,bonk bonk bonk
De reserve telefoon van mijn dochter ,had ik even geleend.(niet verzekerd)
En je geloof het niet het leen toestel is ondertussen ook al een keer gevallen
Dus deze verzekering is voor mij althans de beste belegging
Ondanks dat ik zo lang moet wachten
Ander was ik nu al weer met mijn 3é telefoon bezig >:)
Voor mensen die onachtzaam zijn zoals jij zou het verboden moeten worden zo een verzekering af te sluiten. Je zorgt in je eentje al voor dat een prijsstijging te verantwoorden valt als je binnen zo een korte periode al zoveel kapot hebt. Telefoon in wasmachine vind ik toch een fout die makkelijk te voorkomen is met wat achtzaamheid. Even je zakken voelen voor je iets in de was gooit lijkt me een kleine moeite.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Update:

23 november 20:45: iPhone opgehaald door Pro Assist.
26 november : Mailtje gestuurd naar Pro Assist met vraag om uitleg en dank voor de snelle service en vervangende telefoon.
01 december: Geen antwoord ontvangen op mijn mail. (wat geen verwijt is, er staat namelijk aangegeven dat ze de mail binnen twee weken beantwoorden) Zojuist gebeld, met een smoesje. Dossiernummer doorgegeven waarop de persoon aan de lijn doorgaf dat mijn iPhone bij het reparatiecentrum is waar er verschillende tests worden uitgevoerd. Maandag word ik teruggebeld of mijn iPhone vervangen wordt of dat de iPhone gerepareerd wordt.

Afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Ik ben zojuist gebeld door Pro Assist.

Aankomende dinsdag komen ze de telefoon weer terugbrengen. Ze hebben het unitboard vervangen, dat betekend volgens de persoon aan de lijn dat ik een volledig nieuwe binnenkant heb.

Als hij dinsdag daadwerkelijk terugkomt is hij exact twee weken weggeweest.

Edit: Ze hebben het logicboard vervangen.. Dit ding dus.. http://bit.ly/exsB1Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb slechte ervaringen met Pro-assist..
Heb een iphone 3G 16GB

Wacht al sinds 3september op een nieuwe iphone.

Ondertussen vaak gebeld, en de laatste weken steeds de mededeling gekregen dat ze nu bezig zijn iphone's uit te leveren voor de mensen die hun iphone eind augustus ingeleverd hebben.
Dit hebben ze me nu al 3 weken achter elkaar verteld.. en hier geloof ik dus ook geen snars van als ik de verhalen hier zo lees.
Een klacht indienen kan nooit, en je word zo snel mogelijk afgescheept met de mededeling"we bellen u direct als we uw iphone uitleveren"
Ik heb ook gevraagd naar korting/tegemoetkoming van de premie, aangezien ik nu al een kwartaal premie betaal voor een telefoon die ik niet heb, dit zou ik volgens de telefoniste aan kunnen kaarten als ze me zouden bellen voor uitlevering, hier ben ik erg benieuwd naar.

Ook las ik, dat je t-mobile aansprakelijk kan stellen, omdat hun de verzekering aan jou verkocht hebben, en dus hoofdaansprakelijke zijn, weet iemand hier iets meer van?
En is hier ook een tegemoetkoming van de abbonementspremie aan te vragen, aangezien ik nu een al een kwartaal betaal voor iphone abbonement, zonder dat ik een iphone heb.

Iemand hier nog tips om mijn iphone zo snel mogelijk terug te krijgen?
Ben het wachten onderhand echt beu, want hiervoor heb ik geen verzekering afgesloten bij mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Zojuist een spiksplinternieuwe iPhone 3gs 32gb ontvangen. Exact twee weken geleden hebben ze mijn oude opgehaald. Dus ik ben meer dan tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjenhiemstra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:22
Zonet contact gehad met Proassist, de dame aan de telefoon wist te melden dat ze verwachten dat binnen twee weken alle 3g(s) telefoons geleverd gaan worden en dat ze dan hun achterstand helemaal ingelopen hebben.

Ik wacht in spanning af (pas sinds 2 feb 2010 :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt hebben ze mijn ook gezegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 22:04:
Ook ik heb slechte ervaringen met Pro-assist..
Heb een iphone 3G 16GB

Wacht al sinds 3september op een nieuwe iphone.

Ondertussen vaak gebeld, en de laatste weken steeds de mededeling gekregen dat ze nu bezig zijn iphone's uit te leveren voor de mensen die hun iphone eind augustus ingeleverd hebben.
Dit hebben ze me nu al 3 weken achter elkaar verteld.. en hier geloof ik dus ook geen snars van als ik de verhalen hier zo lees.
Een klacht indienen kan nooit, en je word zo snel mogelijk afgescheept met de mededeling"we bellen u direct als we uw iphone uitleveren"
Ik heb ook gevraagd naar korting/tegemoetkoming van de premie, aangezien ik nu al een kwartaal premie betaal voor een telefoon die ik niet heb, dit zou ik volgens de telefoniste aan kunnen kaarten als ze me zouden bellen voor uitlevering, hier ben ik erg benieuwd naar.

Ook las ik, dat je t-mobile aansprakelijk kan stellen, omdat hun de verzekering aan jou verkocht hebben, en dus hoofdaansprakelijke zijn, weet iemand hier iets meer van?
En is hier ook een tegemoetkoming van de abbonementspremie aan te vragen, aangezien ik nu een al een kwartaal betaal voor iphone abbonement, zonder dat ik een iphone heb.

Iemand hier nog tips om mijn iphone zo snel mogelijk terug te krijgen?
Ben het wachten onderhand echt beu, want hiervoor heb ik geen verzekering afgesloten bij mijn telefoon.
Hehe, ik ben nu eindelijk ook gebeld, morgen word mijn nieuwe Iphone uitgeleverd.
Echter de manier waarop dit is gegaan vind ik uiterst slecht.

Mijn verhaal:

Ik werd dinsdag ochtend gebeld door pro assist, met de mededeling dat er een iphone voor me klaar lag, en de vraag of deze donderdag uitgeleverd kon worden.
(ik natuurlijk helemaal blij, en een tijd tussen 12-4 afgesproken)
Toen kwam de medewerkster met de mededeling dat er €30 eigen risico aan is verbonden.
Zoals u hier boven kunt lezen is mij bij een vorig telefoontje verteld dat ik een coulance regelen kon aanvragen bij een telefoontje ter uitlevering.
Dus ik heb aan de vrouw gevraagd om die coulance regeling, en gezegd dat ik niet bereid ben om die €30,- te betalen.
Toen kreeg ik dit antwoord:"dan kunt u uw telefoon ook wel vergeten meneer"
Ik haar er dus nog eens op die coulance regeling gewezen, dit zou ze wel even voor me navragen.
Na 5 minuten in de wacht gezet te worden, kwam ze weer aan de telefoon met de mededeling "hier komt u niet voor in aanmerking meneer"
Ik dus pissig, maar voordat ik er tegenin kon gaan, werd ik weer in de wacht gezet, en na 10 seconden kwam ze weer aan de telefoon: "moeten we nog langskomen of niet?"
Toen dacht ik bij mezelf, ik kan wel door blijven gaan, maar dan krijg ik straks mijn telefoon niet meer terug.
Dus toen hiermee ingestemd en opgehangen.
Vond het allemaal wel heel klant onvriendelijk, en was echt verbaasd over de arrogantie van de medewerkster.
Ze proberen je allemaal zo snel mogelijk af te schepen, en uiteindelijk hebben hun de machtspositie, en misbruiken ze die.
Want hun hebben jouw telefoon, die je natuurlijk heel graag terug wil, dus je hebt het uiteindelijk maar allemaal te pikken.

Voor mij hierna geen pro assist meer, en ik kan het ook niemand aanraden..
Waardeloze service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoef geen 30 euro te betalen hebben ze gezegt maja als ik de nieuwe in de hand heb kunnen ze me kl*te kussen

Verwijderd

Ik heb ook een refurb 3g 16gb gekregen, ziet er verder wel goed uit, toch een beetje jammer dat ze me toen vertelden dat ik een 3gs zou krijgen. Maar dat was natuurlijk weer te mooi om waar te zijn.

Ik schrijf nog een brief naar pro assist met de vraag naar een coulance, omdat ik dus wel alles heb moeten betalen, en dat gaat me eigenlijk te ver in dit geval, het zijn geen grote bedragen, maar in mijn geval gaat het om het principe.

Pro assist levert een slechte service, en doen er niks aan om de klant tegemoet te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pro Assist zou vrijdag tussen 9 en 1 's ochtends mijn Iphone 3g 16Gb terugbrengen. I.v.m. een bruiloft die ik had zouden ze 5 minuten voor de tijd bellen. Dan zou ik er zo zijn, aangezien de bruiloft om de hoek was.
Om 10 over 11 een telefoontje.
Met pro assist, ik ben 5 minuten geleden bij uw huis geweest om de telefoon terug te brengen maar u was er niet. Ik heb een briefje door uw bus gedaan.
Dat ze zouden bellen VOORAF was hem niet bekend. Maar als je een briefje door de bus hebt gedaan, waarom bel je dan ook nog? Dan had je toch ook kunnen bellen toen je aan de deur stond....
Hij was nog wel in mijn woonplaats, maar alsnog ontmoeten was geen mogelijkheid. Te druk.

Onwijs slechte service. Chauffeurs met een chromosoom te weinig. Baal van deze club

Wat een huttenvolk. Bellen ze op het laatste moment weer af. Telefoon komt vandaag pas terug van een ander transportbedrijf. Maar ondertussen wel een afspraak maken voor vandaag. Echt kloteclub daaro.
Nu morgen dus tussen 8 en 12. Zelf heb je als klant niets in te brengen. Zij kunnen er zogenaamd niets aan doen, maar ja wie dan wel..... Afzeikers. Begin die Van 't Hek nu wel te begrijpen

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2010 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toestel is gerepareerd, dus geen nieuwe, geen gerefurbished, gewoon gerepareerd.
Na alle gehannes van pro-assist kan ik weer bellen, twitteren en wat nog meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan_el
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-01 17:55

Consumenten nieuws: Beschikbaarheid iPhones

De afgelopen periode is de beschikbaarheid van de iPhone 3 bijzonder slecht geweest, waardoor veel van onze klanten moeten wachten op de levering van een vervangend toestel voor hun eigen iPhone 3.
Vanzelfsprekend vinden wij dit bijzonder vervelend en bieden wij onze klanten onze oprechte excuses aan voor de lange wachttijden.
Gelukkig hebben wij kans gezien om in samenwerking met de fabrikant de aanvoer van de iPhone 3 toestellen aanzienlijk te verhogen waardoor wij ondertussen de uitlevering van toestellen kunnen opvoeren.
Wij hopen u de komende weken te bellen voor een afspraak om uw vervangend toestel terug te bezorgen. De langst wachtende klanten worden vanzelfsprekend als eerste geholpen.

Staat op de website al laatste nieuwsbericht, geen datum bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjenhiemstra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:22
Ik heb vanmiddag eindelijk te horen gekregen dat de iPhone geleverd gaat worden (ben al sinds feb dit jaar bezig om de telefoon door PA gerepareerd te krijgen).
A.s. donderdag krijg ik een Iphone 3gs 16gb als vervanger voor mijn kapotte 3g 16gb, ben zo blij! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog een kapotte 3G ingeleverd bij PA ?? hebben jullie een 3gs daarvoor in de plaats gekregen want de 3G is behoorlijk traag met de nieuwe software en blijft vaak hangen.
Het gaat om de 8GB :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2011 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 23:37
Wel na een ramp tijd wbt verzending en behandeling (ruim 4 weken voor alleen afhalen en diagnostiseren) met dank aan Dynafix (en mijn verzekeraar Safe&Sure/Conner&Davis in mindere mate) is mijn iPhone binnen een ruime week gecontroleerd, vervangen en teruggekomen (rechtstreeks van Solid Vision)

En nog simlockvrij (was de oude ook, maar er werd gezegd dat ik waarschijnlijk een locked terug zou krijgen) en niet refurbished maar echt nieuw.

Hulde aan Solid Vision (ook altijd bereikbaar op een normaal nummer en via mail)

Vraag me af waarom een zeer slecht bedrijf (welke de iphone niet eens kon behandelen/onderzoeken/afhandelen) nog bestaansrecht heeft.

Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgjsebregts
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-05-2024
Dat pro assist is best een drama, heb daar hele slechte ervaringen mee! Ooit eens mijn 3GS 16GB laten vallen waardoor het glas helemaal gescheurd was. Pro assist gebeld en ze kwamen het netjes ophalen binnen 4 uur :-). Dat gaat goed zo dacht ik nog! Top service zeg van pro assist. Werd binnen 3 weken gebeld (periode waarin ze moesten bellen was zo'n 4-6 weken dacht ik) met het gegeven dat mijn IPhone klaar was. Komen ze aan, zit het simkaart klepje er niet bij ! Ik dacht dat ik gek werd, echt ongelooflijk! Het heeft daarna 4 weken (!) geduurd voordat ze hem eindelijk weer kwamen brengen. Meerdere malen gebeld en meerdere malen zeer onvriendelijke medewerkers aan de lijn gehad die met het verhaal kwamen dat ze zo'n simkaart klepje moeten bestellen. Uiteindelijk dus na 7 weken pas mijn telefoon weer terug gehad! Het is dat ik het risico niet wil nemen met zo'n duur toestel, maar anders....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterant
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 21:09
Wat kunnen we doen tegen de beroerde service van ProAssist? Help?

Zoals velen anderen heb ik ook mijn 3GS (16GB, Wit) moeten laten ophalen door proassist na een valpartij. Het ophalen zelf ging supersnel, binnen één uur stonden ze bij me aan de deur om mijn iPhone op te halen. De reparatie zou maximaal 4 weken gaan duren en ik krijg een halve gare Nokia N73 in mijn handen gedrukt dat er vies uit ziet. Telefoon is alleen in de eerste dag van leengebruik al drie keer uitgevallen met een volle accu.

Na twee weken heb ik contact opgenomen om de status van de reparatie op te vragen, helaas konden ze me niets anders vertellen dan dat het toestel was aangekomen. Medewerkster komt vriendelijk over en klinkt behulpzaam.

Na drie weken nogmaals contact opgenomen, nog steeds geen nieuwe update. "Het enige wat ik kan zien is dat het toestel is aangekomen bij het reparatiecentrum. Medewerker is kortaf en niet behulpzaam.

Na vier weken nogmaals contact opgenomen, eindelijk een update! Het toestel werd onderzocht, ik moest na het weekend terugbellen om te horen wat het zou worden: reparatie of nieuwe toestel. Medewerkster klinkt ongeïnteresseerd en geïrriteerd.

Na 5 weken contact opgenomen, echter krijg ik dit keer weer te horen dat de enige status wat ze me kunnen geven is dat het toestel is aangekomen bij het reparatiecentrum. Medewerkster is onbeschoft en bijdehand op het moment dat ik zeg dat ik het gek vind, dat ze me na 5 weken geen betere status kunnen geven dan "Aangekomen bij reparatiecentrum" en dat ze me een paar dagen ervoor totaal iets anders verteld hadden. Medewerkster vond me blijkbaar zeuren, ze reageert met opmerkingen als "DUS HELAAAAAAAAAAAAAAAAAAS" en hangt ineens zomaar op.
(DIT IS ZO FRUSTREREND EN IK KAN ER ALSNOG NIKS AAN DOEN! |:( |:( |:( |:(
In de tussentijd vindt er ook nog een afschrijving plaats van ProAssist, want betalen gaat natuurlijk wel door. :X

Ook heb ik contact gehad met T-mobile, zij konden niks voor me betekenen en ik moest nogmaals contact opnemen met proassist. Ik lees zoveel klachten op internet over proassist (i.c.m. iPhones cases) maar er is nog steeds niks ondernomen om massaal te klagen bij ProAssist, consumentenbond, whatever!... als er maar iets word bereikt.

Kunnen we hier niet als tweakers iets gaan beginnen? Geen idee hoe we daarmee moeten beginnen (wellicht website o.i.d.).. en iemand die zich wellicht aangesproken voelt en mij hierbij wilt ondersteunen?

Via google kunnen we volgens mij genoeg mensen vinden die zich hierbij aan willen aansluiten als er iets begonnen wordt tegen ProAssist. Ze kunnen namelijk volgens mij wel leveren, alleen geen refurbished en dat kost ze teveel geld.

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Ik heb mijn twijfels of er iets tegen gedaan kan worden. Ik heb zelf uitsluitend goede ervaringen, (refurbished iphone 3gs 32gb binnen 2 weken) maar ik lees inderdaad erg veel klachten.

Probleem is dat jij akkoord gaat met een gemiddelde reparatietijd van 2-4 weken. Dat houdt in dat het ook 10 weken kan duren, die andere tijd is immers gemiddeld.

Tegen de onbeschoftheid van klantenservicemedewerkers valt ook vrij weinig te doen, het enige is de naam onthouden en Pro-Assist een mailtje sturen, hetgeen je niet snel zult doen omdat je toch geen hoge pet van Pro-Assist op hebt.

Lijkt me dus een vrij kansloze zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Heb mijn Iphone 3GS 16GB Augustus 2010 ingeleverd binnen 4 weken een refurb terug gekregen! Perfect dus.
maar ik heb nu het probleem dat hij precies het zelfde weer niet doet.
Mijn aan en uit knop blijft hangen. De mute knop trilt de hele tijd in mijn broekzak en
er komt veel ruis uit mijn speakers. Ook is de batterij erg zwak geworden.
Nou is de vraag is het slimmer om mijn telefoon in te leveren bij pro assist
of gewoon bij een lokale T-Mobile punt?

Aangezien het toch binnen de garantie moet vallen.

Al vast bedankt :)
Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste